Diskuze k článku

Zlo ante portas

Příspěvků 22

20.12.2019 7:12

sláva internetu a jeho trollům

ping789 91.?.?.?

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/komentar-nove-s... když jde o prachy tak se duhové náboženství pro blbečky přidusí

dokud sedí žába na prameni, voda nepoteče a jestli si tu chcete připomínat opilce hejvla a jeho moudra jako, že když jsou ty vánoce, tak všechno odpuštěno , tak do análu s vámi křesťané od kostelní kasičky [vyplazený jazyk]

375488

20.12.2019 8:07

Rozsudok

omar 147.?.?.?

Ste prví, kto napísal správne v čom spočíva "rozsudok" nad TER. Tá svoloč unisimo vrieska a púšťa do éteru nezmysly o rozsudku nad Rostasom. Je neuveriteľné, kam až vymývanie mozgov zašlo. "Rozsudok" za stotožnenie sa s výrokmi národných dejateľov je právnický nezmysel. Úplný paškvil. Podobne ako "zrušenie" amnestií [chechtot]
Ale veď ich ten smiech prejde. Títo primitívi, ktorí si myslia, že keď môžu ohýbať spoločenské zákony môžu aj fyzikálne, či nebodaj Božie, už majú svoju odmenu.

375489

20.12.2019 8:49

Prof. Fikara osobně znám

WAZARI 195.?.?.?

Vždycky jsem si o něm myslel, že je sice chytrý, ale nafrněný, arogantní č...k.

375491

20.12.2019 14:04

RE: Prof. Fikara osobně znám

WAZARI 195.?.?.?

Reakce na 375491

Na doplnění - v článku zmíněná udavačská vyhláška na STU v Blavě existuje i na jiných VŠ:
https://www.tuke.sk/wps/wcm/connect/34aab728-4d21-4a0a-bcfc-4ed0ee3768de/P_TUKE_Oznamovanie_protispolocenskej_cinnosti_na_TUKE_Vyd01_tl.pdf?MOD=AJPERES&CVID=lZtYxq3&CVID=lZtYxq3

375500

20.12.2019 8:54

Ante portas

omar 147.?.?.?

Zlo už dávno nie je ante portas. Zavýja a besnie in "urbi et orbi".

375492

20.12.2019 9:23

Pozor na analogie

Qwe 37.?.?.?

Bývají zavádějící. Nebo si opravdu někdo myslí že tu imigranti za 40 let vybudují kvalitní školství, zdravotnictví, konkurence schopný průmysl?

375493

20.12.2019 11:23

S autorem naprosto souhlasím, vyjma závěru příspěvku

zaprodanec Moskvy 46.?.?.?

Vynikající článek, sám bych to (možná) nenapsal líp.

375495

20.12.2019 13:08

Prečo ???

libertarian 31.?.?.?

Pan autor napísal hodne závažné fakty, ale "zabudol" napísať to, čo dnes "zabúdajú" napísať fakticky všetci kritici zla :
Že to ZLO sa deja za volebnej podpory politikov, gaunerov, v demokratických voľbách. Ovčania MOŽNO vidia zlo, ale určite ani prstom nepohnú, aby zastavili výrobcov toho zla - politikov.
Musím si priznať, že absolutne nechápem, PREČO všetci kritici odmietajú vidieť tú extremnu aroganciu a ignoranciu ovčanov voči pôvodcom toho zla.

375498

20.12.2019 13:54

Nevím, v čem

kolokol 185.?.?.?

je ten rozdíl mezi námi a Slováky, že jim se ta hromádka už začala sypat a ta naše jakžtakž odolává větru dešti. Možná jim tam chybí silné osobnosti tipu Zemana, Klause. Babiše jsme jim ukradli. U nás si taky zatím nikdo netroufl zinscenovat vraždy k provedení vládního puče - naštěstí. Samozřejmě ten dvojí metr je i u nás očividný, když jeden může beztrestně vyzývat k podřezání prezidenta a druhý je odsouzen za přimalování tykadýlek. O praseti z Řeporyjí se už namluvilo až až. Srandy ještě bude určitě kopec.
Číňani jsou ale jiní machři. Vymysleli systém sociálního kreditu. A protože nemusí nic leberálně demokraticky předstírat, příští rok ho spustí naostro. To je jiné kafe, tak nějak zautomatizované, k samocenzuře vedoucí každého ovčana. To jim můžou eurokomisaři z ministerstva pravdy, i ti "naši" komisaři tiše závidět.

375499

21.12.2019 11:15

RE: Nevím, v čem

maru 38.?.?.?

Reakce na 375499

Souhlasím. Myslím, že u nás to drží především Zeman - proto tak vadí. Kdyby zvítězil Drahoš, měli bychom už zde současný německý fašismus v plné parádě.

375509

20.12.2019 18:28

Honza, Urválek a im podobní...

abc 2a02:x:x:x:x:x

Sudca so 40 ročnou praxou hodnotí dianie na Slovensku https://www.youtube.com/watch?v=4LwBR0gFVi0


Zlomyselne stíhaný Rudolf Vasky vysvetluje genézu stvorenia Honzu...
https://www.youtube.com/watch?v=zv31tQSFoKs&t=...

375501

20.12.2019 22:43

Ale nič ...

Luko 78.?.?.?

Chcel som k tým poznámkam o voľbách a rozhľadenosti "ovčanov", ktoré sú tak vehementne a jednoznačne proklamované v diskusii čosi poznamenať o tom, že nie každý sedí denne u NTB a asi nemá čas prečítať si aj (trebárs) názory na Zvedavcovi, teda je "ovčan", ale môže on za to?
Do roboty chodí na zmeny (denná, nočná), hypotéka so splátkami nepočká, decká otravujú s počtami (lebo mamka nevie - nie vždy, to pre feministky), auto dosluhuje, treba aj vymaľovať, aj nové topánky už je zasa treba, ...
... ale (radšej nepoviem) nič!

375507

22.12.2019 12:01

RE: Ale nič ...

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 375507

>Chcel som k tým poznámkam o voľbách a rozhľadenosti "ovčanov", ktoré sú
>tak vehementne a jednoznačne proklamované v diskusii čosi poznamenať o tom,
>že ......

>... ale (radšej nepoviem) nič!

- Ja mám argumenty, že ovčanom dnes ide krátkodobo o veľkú časť ich príjmov a majetku, a že strednodobo im ide doslova o prežitie. A ak ide o prežitie, tak je absurdné protiargumentovať v štýle, že - ovčania nemajú čas . !!!!
Kto si nenájde čas, ten si nenájde svoj život.

375531

21.12.2019 6:00

politický väzeň

dokopy 88.?.?.?

Rostas bol odsúdený a keď sa mocní slniečkárski úchyláci nespamätajú, tak bude prvým poplyšákovým politickým väzňom na Slovensku.

375508

21.12.2019 14:55

Zajímavý příměr s tou kupou štěrku

Ali-ste BEL 185.?.?.?

Zajímavý příměr s tou kupou štěrku. Ano, zajisté existují fyzikální zákony, o kterých víme docela hodně a rovněž fungují i duchovní zákony, o nichž je všeobecné povědomí malé a v kostele o nich uslyšíte hodně málo. Ty duchovní jsou fyzikálním nadřazené (z vyššího levlu), což ovšem neznamená, že ty fyzikální neplatí, naopak se vůbec nevylučují a nejdou proti sobě.

Kdyby někteří lidé tyto duchovní zákony, jejichž platnost se dá trefně přirovnat k některým fyzikálním zákonům, o jejichž nesmlouvavé funkčnosti téměř nikdo nepochybuje, znali, chovali by se mnohdy jinak.

Třeba to některým docvakne, až je ty projevy zákonitých duchovních procesů budou fackovat. Některým docvakne, některým ne ...a některým, převážně i zde na zvědavci, to již docvaklo a třeba i už dávno

375515

21.12.2019 15:46

Zlo je skutečně před branami,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

ale ne za branami. K tomu mu chybí ještě hodně. Jedna poznámka mě při čtení tohoto článku přece napadla. Velmi mě štvou tvrzení (použil bych i expresivnější výraz, ale budu slušný), že EU, její věrchuška či D. Trump prý v současnosti prosazují neomarxismus. Západ je ovládán a více či méně vlastněn chazarskou, vesměs zločineckou a bezcitnou mafií, prý "elitou" Západu a Evropa též starými a vesměs zdegenerovanými aristokratickými rody. Rovněž bezcitnými a otroky pohrdajícími. Podezírat tyto skutečné vládce Západu z toho, že chtějí nastolit komunismus je buď výrazem idiocie nebo zkorumpovanosti hlasatelů těchto názorů. Příslušníci "elit" a aristokrati se myšlenek komunismu i socialismu totiž bojí jako čerti kříže. Je to jejich největší hrozba, zlý sen a nepřítel, protože veškeré bohatství chtějí vlastnit sami a ne se dělit se stále početnější chátrou. Pro tu chátru vždy měli a stále mají připravené jen války za své gigantické zisky, hlad, utrpení a strádání miliard naivních a hloupých otroků. Proto proti myšlenkám socialismu a komunismu vždy bojovali i těmi nejpodlejšími způsoby a dnes bojují ještě intenzivněji a podleji. Jde jim o totiž o všechno.

375516

21.12.2019 17:09

RE: Zlo je skutečně před branami,

Ali-ste BEL 185.?.?.?

Reakce na 375516

No, ono jde taky o to, že to možná nejsou zrovna ty "elity", ale lidi "západu". kteří s budováním komunismu neměli žádné zkušenosti a snadno tak naběhnou na vidle, ted pardon, naskočí na zeitgaistovské řečičky (Duch doby múvment). No a ono se ty řečičky o tom, že všeho je pro všechny dost a jen je potřeba spravedlivější distribuce podle potřeb a tedy by ani nebyly potřebné peníze, kdyby třeba Rusko poskytlo surovinové zdroje a jiné státy zase něco jiného. Měli bychom pak všichni všechno a dohromady bychom dokázali moc ...

Já, vím, pro nás směšné, ale víte kolik lidí na to věří a kolik jich třeba na ty setkání (Z-days) chodí? A mnozí naivně věří, že by to mohlo fungovat. Po příštích volbách v Německu budou zřejmě ve vládě "melouni" (Zelení a rudí/Die Linke) a nějakou tu vatu pro výplň/doplnění i Alterntiva.

A dá se toho využít (zneužít). ostatně stejně jako klimahysterie s rozdmýchávaným generačním konfliktem. Tohle všechno se hodí do krámu. I tohle jsou vhodné nástroje pro ovládání mas, když už jsou tak naivní a důvěřivé.

375517

22.12.2019 3:16

RE: Zlo je skutečně před branami,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 375516

Mýlíte se v jedné podstatné věci. Oni nechtějí nastolit komunismus, oni jen používají ty "neomarxistické" nástroje (podpora menšin, gender, klima, multi kulti atd) na vytvoření chaosu, který nakonec bude tak nesnesitelný, že lidé sami začnou volat po vládě silné ruky, která ten chaos odstraní, no a oni přispěchají (jako už mnohokrát) s tím řešením "aby se to už neopakovalo" (jako např. v případě FEDu a bankovních krizí) a nastolí nám totalitní Nový světový řád, proti němuž byla 50. léta v socíku procházka růžovým sadem a normalizace lázněmi v 5ti hvězdičkovém hotelu. Já jen chci věřit, že žádný lidský (a tím pádem i Ďáblův) plán nevyjde a že Bůh nic podobného nedopustí. Události z Apokalypsy sv. Jana jsou už 200 let v plném proudu, takže by měl brzy přijít závěrečný souboj mezi Ďáblem a Ježíšem nebo mezi Zlem a Dobrem chcete-li a pak by mělo zavládnout království nebeské neboli zlatý věk lidstva na 1000 let...

375524

22.12.2019 13:08

RE: Zlo je skutečně před branami,

Ali-ste BEL 185.?.?.?

Reakce na 375524

Jen aby nedošlo k omylu, nemyslím si, že by "oni" chtěli nastolit komunismus. To jen hodně lidí vidí "nemocnou" společnost (ne mocnou čelit všem hrozbám, které si zapřičiňuje i sama) a nemá-li po ruce žádné jiné "léky" hodlá použít neúčinné (ověřili jsme si) a ještě k tomu prošlé - pilulky hnědé a nebo rudé barvy.

Ti "oni" nejsou tak blbí, aby něco podobného chtěli, ale souhlas s tím, že chaos a rozdělení společnosti (rozděluj a panuj) se ("jim"[mrknutí jedním okem] vždycky hodí.

Ano, všechno běží podle "zvěstovaného plánu", ale nějak mi nejde se spolehnout na Boží milost. Pomož si sám a bude ti pomoženo a pamatujme, že záchrana tonoucích je především v jejich rukou, atd.

Je potřeba vědět a taky se na tom alespoň s některými shodnout - co dělat ve všech úrovních řízen byť jen od úrovně našeho malého státečku až po osobní/rodinnou úroveň připravenosti. Jestliže selže snaha o krizové řízení vyššího celku (národní/státní úroveň), pak se soustředit na nižší úroveň a třeba i ve své obci převzít krizové řízení i funkce státu, který zkolaboval. Jestli selže řízení i na této úrovni, soustředit se na řízení uvnitř stmelených lokálních komunit a pokud, nedej bože, selže i toto řízení, pak už jen řízení uvnitř svých vlastních rodinných kruhů. Asi není potřeba zdůrazňovat, že jestli si to kdo z nás uvědomuje, musí nutně dojít k závěru, že je potřeba se na to připravit, neb bez přípravy to pak bude těžké, ne-li v naprostém chaosu nemožné.

Dobré časy (ještě v nich žijeme) plodí špatné lidi, kteří mění dobré časy na špatné a ty pak teprve plodí i(!) lidi dobré, kteří mění špatné časy na dobré. A třeba i na těch dalších tisíc let [smích]

Každý by chtěl být oním dobrým, ale je proto potřeba něco udělat (dělat) i dnes, neb pouhé chtění nestačí a i člověk s "dobrou vůlí být dobrým" podlehne a stane se špatným (zlo druhému činícím). Nepřipravený dělá pro přežití téměř cokoli a tonoucí stahuje pod vodu svého zachránce, atd.

Rozvahu, ochranitelskou lásku s prostředky pro ní a důvtip pro dnešní slavnostní den, který byl tisíce let nejoslavovanějším svátkem roku. Včera zemřelé Slunce bude po tři dny "mrtvé" (ani slabší a menší, ale ani ne silnější a větší - povšimne si i neandrtálec) a pak "vstane z mrtvých" ...a to v "tvrdých časech" znamenalo nic menšího než život samotný!

375532

23.12.2019 0:54

Zlo, SSvatí šmejdi jsou mezi námi, po staletí, před branami jsou žoldáci naší gonocidy

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 375532

>nemyslím si, že by "oni" chtěli nastolit komunismus...
Kalergismus! Banksteři provozovali xida Marxe a financovali revoluční souvěrce v Rusku. Většina společnosti nechápe, která bije, případně jim strach nedovolí ani pomyslet. Gojimové si komunismus ani fašismus nezorganizovali. Za tím zlem a lidskýma jatkama byli zase talmudističtí banksteři, což bylo možné proto, že využívali zločineckou síť své mafiánské, xidácké tlupy. Nic složitějšího v tom není.

>Ti "oni" nejsou tak blbí,
Ne, oni, xido-banksteři, páni xido-sebranky, mafie rozlezlé po celé zeměkouli, přes své poddané souvěrce páchají zlo. Lstivě, podle a bezohledně!
Pánbíčkářské žvásty jsou taktéž ze stejné dílny, prostě podvod, tlachy k zotročování.

>co dělat ve všech úrovních řízen ...
Na většině úrovní řízení je ta SSvatá sebranka, od obecních zastupitelstev a obecních úřadů, přes parlament, senát, premiéra, prezidenta, až po posrance EU parlamentu nebo komisařku Ďourovou.
Ptám se naivně, koho a jak chcete řídit, když na různých úrovních řízení je nalezlá xidácká zločinecká sebranka a gojimové si tuto základní skutečnost odmítají pustit do svých mozků?
>Dobré časy (ještě v nich žijeme) plodí špatné lidi...
Co to tlapkáte za blbosti? Ti xidáčtí zmetci mají mozky vymyté talmudem a mojžíšismem. Jsou postiženi dědičně i výchovně, jako lidi lstivě vystupují, někteří. Jiní se chovají jako spratek Novotný. Jestli nechápete, co to je za bestie, přečtěte si rozhovory s řeporyjskou zrůdou Novotným na Parlamentních listech. Nebo si přečtěte Bibli, kterou sepsali starověcí kněžouři (svádějíc to na Boha). Denně si zlem, mojžíšismem, vymývali ti šmejdi mozky, po staletí. Zlo, ničivé šmejdy, deprivanty neplodí dobré časy - zlo páchají xidáci na základě zločinecké ideologie, kterou jsou napuštěni!

Hromadné pašování černých mohamedánských žoldáků pod podlou lstí uprchlictví a záchrany životů chudáčků obětí válek – to může neznalý člověk, gój vnímat jako dobro, ale je to příprava na jeho genocidu! Pro ověření svého správného uvažování - chápání jejich zrůdného plánu- je potřeba hledat jak v jejich strategii – mojžíšismu a talmudismu, tak v jejich současném konání
(poslanci a jejich činnost, velebení NATO a EU fašismu, záškodnické zisko-neziskovky). Neodbočovat k nesmyslům, že to snad někdo za nás vyřeší. Je potřeba se bránit každému Serešovi, Minářovi, Greténovi a jakémukoli jinému šmejdovi, na základě znalosti jejich lsti, zla a jejich zločinecké sítě. Co by bylo ještě důležitější, s jejich zlem seznámit přijatelnou formou co nejvíce lidí – to je ovšem problém. Lidé tady psali, jak je takové počínání obtížné. Mnoho gojimů si ani nehodlá připustit, že nám vládnou masoví vrazi a bezmezní lupiči, natož potom, aby byli schopní nastudovat jej...Automaticky kráceno

375543

22.12.2019 17:58

RE: Zlo je skutečně před branami,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 375524

Možná že Apokalypsa svatého Jana popisuje jaderný konflikt, a následující "království nebeské neboli zlatý věk lidstva na 1000 let" dobu poté, kdy na Zeměkouli už nebude mít, než vznikne nová a doufám že rozumější forma života než člověk, v podstatě kdo blbnout......



[velký smích]

375538

21.12.2019 19:51

mírumilovná podstata islámu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2620:x:x:x:x:x

Vzhledem k mírumilovné podstatě islámu bych předpokládal, že ti profesoři a docenti neučící v souladu s islámem nebudou v kotelně přikládat, nýbrž budou sami přikládáni do kotle.
ISIS nám ukázal už malou ochutnávku tohoto.

375519

Tuto stránku navštívilo 1 908