Diskuze k článku

Strach z Babiše

Příspěvků 44

27.10.2017 2:22

Ale jistě - Babišova malá současná a minulá zla ve jménu Babišova budoucího velkého dobra

simonx 89.?.?.?

Aneb Quod licet Iovi, non licet bovi. A není nad to vědět, kdo je kdo. Resp. kam patřím.

Povím vám příběh ze života. Měl jsem zvláštního společníka. Inteligentní člověk. Seděli jsme jednou u oběda a on mi vyprávěl o jeho kamarádovi pracujícím u kriminálnky. Tomu se dostal na stůl případ starší dámy, emigrantky, či přesněji bývalým režimem vyexpedované osoby. Ta zde získala možnost se ucházet o nemovitost v Praze po rodičích. A neznalá českého novodobého prostředí si najala realiťáka z Prahy, aby jí s celou záležitostí pomohl. Realiťák byl obdařen obdivuhodu sociální inteligencí a tak netrvalo dlouho a měl od ní podepsaný bianco list, budoucí plnou moc. Další děj lze odhadnout snadno. Dáma nezískala nic, realiťák udělal kšeft roku a věc skončila u kriminálky. Kamarád kriminalista provedl počáteční úkony v přípravném řízení - vyslechl všechny zúčastněné. A když zjistil, že dáma opravdu podepsala bílý list papíru, věc hodil do stoupy s tím, že když je ta ženská tak blbá, tak si za to může sama. Zda se smál, nevím, ale zato vím, že když mi to vyprávěl můj společník, měl úsměv od ucha k uchu.

Všimněme si, jak snadno zdegenerovaná společnost usadila naivitu či důvěřivost na roveň zločinu. Lze se tak zlobit na voliče Andeje Babiše? Samozřejmě, ne.

Babiš je vzpoura průměru. Jedinců, kterým společnost ujíždí pod nohama. Pro ně ztělesňuje sen o bezpracném životě v luxusu, který sní celý život a sen o společenství (s miliardářem), ke kterému mohou patřit (či mu sloužit). Takové představy jsou samozřejmě idealizované, ale takovému jedinci to stačí. Když mu to tam hází, dotýká se svého snu. Aspoň pro jednou, když mu jinak nebylo dopřáno. Smiřme se s tím.

Babišova historická malá zla tak vlastně vůbec nejsou důležitá. Babiše totiž nevolí pro to, kým byl a je, ale pro to, kým by volič chtěl být. A Babiš k tomu má nekonečně blíže než třeba Fiala (ODS) nebo Kalousek. Důvěřují tak ve vykonání velkého dobra, protože dávno ospravedlnili všechna malá (i velká) zla z minulosti. Že to takto v životě nechodí, vím já, víte vy, ale bojujte s postavou vytvořenou ze snů a tužeb. Předem prohraná bitva. Proto ani racionální argumenty nestačí (vyzkoušeno).

360737

27.10.2017 7:26

RE: Ale jistě - Babišova malá současná a minulá zla ve jménu Babišova budoucího velkého dobra

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 360737

No jo. Zase bajky. Zkuste nás (hlupáky) navést na tu správnou cestu. Napište koho jsme měli volit, kdo by nás vyvedl z toho bordelu v němž jsme až po krk. Žádné abstrakce, konkrétní kandidující politiky či strany, za nimiž je z minula vidět nezpochybnitelný (reformní) výsledek, něco hmatatelného.

Jste zaujatý, na Babišovi jste nenašel nic dobrého, jen malá zla (současná i minulá).

Co tak snižování zadlužení státu. To byl přece program ANO který se uskutečnil, a snad i bude pokračovat. Betonová loby slzí skrze analytiky, že se postavilo málo dálnic, že se jen dokončilo rozestavěné. Kubera se čílí, že z národa chtějí udělat účtenkovkou národ udavačů.
Copak je na požadavku účtenky tak strašného? Strašné bylo to, že někteří si vykládali svoje podnikatelské svobody už od sametu jako bezbřehé, a dosavadní systém to jen legalizoval.
I ta trocha pořádku není málo, ale velká věc je snížení státního dluhu, je to jednak perspektivně správný směr (i ideově), a pak úspora obsluhy dluhu, znamená snížení úniku kapitálu.
Hospodaření je hlavně o šetření. Utratit jakkoli velké peníze není žádné umění. Umění je utrácet rozumně za věci nezbytné a perspektivní a dluh nezvětšovat, ne všem nasypat do žlabu tolik, až v tom hamtaj paprčema, a navíc na dluh.
ANO, řídit stát jako podnik. Je též potřeba poděkovat ostatním složkám vlády, že to strpěli, i když není jisté, jestli to návazné vykopnutí Babiše z vlády nebyla obranná reakce z absťáku těchto složek a nabalených lobistů.
Mně se dokonce zdá, že i volnoobchodníci vyslali před volbami signál nespokojenosti s vývojem skrze skokové zdvojnásobení ceny másla a po volbách to přitvrdili ztrojnásobením ceny vajec, takže návazné klesání životní úrovně voliče je na cestě. Moloch se zlobí.

360742

27.10.2017 11:15

RE: Ale jistě - Babišova malá současná a minulá zla ve jménu Babišova budoucího velkého dobra

cc 62.?.?.?

Reakce na 360742

Pokud hledáte někoho, kdo nás vyvede z problémů v nichž jsme, asi nenajdete. Ale to neznamená, že Babiš je nejlepší volba. Přiznám mu, že zavede více pořádku než ostatní strany. Taky EET je celkem dobrý nápad (ale provedení už je horší). Nemáte ale pravdu v tom, že Babiš může za snižování zadlužení státu - na to má vliv ekonomika o kterou se Babiš nezasloužil a také trochu zlikvidování zásob, které vytvořily předchozí vlády a omezování investic. Rozhodně pak nemáte pravdu v tom, že hospodaření je o šetření - nejvíce stát ušetří, pokud ho zrušíte. Hospodaření je o dobrých investicích, které se vrátí. Také jste zapoměl, že Babiš schvaluje dovoz cizinců na levnou práci - i když to nejsou afričané, nic dobrého to nepřinese. Ptáte se, koho volit - nevím, ale vím že to není ANO, TOP, ODS, protože tyto strany maximalizují moc kapitalizmu, jehož důsledky jsou vymírání, ničení životního prostření, drancování zdrojů, pracující chudí a dovoz ještě levnější pracovní síly.

360753

27.10.2017 16:38

Co je tvoje, to je moje. A co je moje, na to mi nešahej...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 360753

Domnívám se, že soudruh referent Babiš v česku akorát z vlastní iniciativy může nechal nabílit přední strany kulis potěmkinovy vesnice jménem Tzechbabwe. Vždy jsem se divil, proč ho někteří naivkové považují za vůdce. Není to ani místodržící, je to pouhý dosazený šafář česka. Spravuje cizí majetek, a dostává za to bakšiš. Dostává příkazy, a plní je. Kdyby je neplnil, tak by tu už dávno nebyl. Stejně absurdní mi připadá, když se pracující dobytek začne starat o takové věci, jako je "snižování státního dluhu". Pracující mají pracovat, odpočívat po práci u televize, přiměřeně se množit na vlastní účet, a po příchodu do penze co nejrychleji zdechnout. Co je občanů, to patří státu, jako centru organizovaného zločinu v místě. A co je státu, na to občan nemá ani pomyslet...[velký smích]

360765

27.10.2017 17:06

Pět na stole v českých, nebo rovnou padesáť Andrejovi na čapí farmu

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 360765

Nejbohatší člověk v tomhle rozvojovém Gamblerstánu, bude logicky i ten nejférovější. Dokonce jediný spravedlivý z těch papalášů.

360766

27.10.2017 17:50

Všeci kradnů, iba Agrofert čerpa.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 360766

Slovensko si neprodleným přesunem Andreje do česka splnilo svou pomstu za svůj Pearl Harbor /sestřelení Štefánika /. Píšu to jen jako vysloužilý pracující dobytek, který už měl dávno exnout. Čeští důchodci jsou jako somálské děti. Nejedná se o život, jedná se o holé přežití . Musíme si dávat bacha, aby na nás neklekli.... [velký smích]

360768

27.10.2017 17:24

RE: Ale jistě - Babišova malá současná a minulá zla ve jménu Babišova budoucího velkého dobra

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 360753

>Nemáte ale pravdu v tom, že Babiš může za snižování zadlužení státu - na to má vliv ekonomika o kterou se Babiš nezasloužil a také trochu zlikvidování zásob, které vytvořily předchozí vlády a omezování investic.

Moc se mi to nechce rozebírat, jednak nemám rád ony ukazatele růstu, neb už Werich zpíval cca před osmdesáti lety o růstu ekonomiky:
Je to divný svět, divné věci,
když je pro lidi třeba,
pálit laciné žito v peci,
aby zdražil chleba.

Ale pokud si vzpomínám, za období s "růstem ekonomiky" předešlé vlády zvyšovaly zadlužení...
I přijít na to, že se postradatelné zásoby dají použít k oddlužení, "neobjevily" předchozí vlády, ale raději obsluhou dluhu přikrmovaly banky. Takže zase zásluha Babiše, nevím oč se snažíte.
Dovoz cizinců na práci nemůže apriori odmítat, rovněž nemůže rovnou vystupovat z EU, to by bylo jako zahájit opravu domu zbouráním všech ošklivých zdí, není sebevrah. Postup zčásti určí okolnosti, dozrání problémů...
Ekonomika státu by měla zajistit zejména soběstačnost a přiměřené rezervy včetně inovací, žádné další podnikatelské úsilí v materiální tvorbě pro vývoz není žádoucí (plundrování nenahraditelných materiálních zdrojů).
Na výběr je jenom tento hospodář. Zde bych chtěl propagovat jednu již dříve napsanou myšlenku: Že by se mělo stát (ústavní) normou profesní praxe v oboru (a přilehlých) a růst do pozic ve státní správě přes letitou praxi... Poradce může mít jen zkušený praktik, který je schopen rozpoznat i jejich hodnotu, jinak bude cirkus jako u soudů, kde se soudce přiklání k názorům různých znalců, jiný zase při odvolání k jiným...
Včera bylo pozdě!

360767

28.10.2017 11:30

RE: Ale jistě - Babišova malá současná a minulá zla ve jménu Babišova budoucího velkého dobra

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 360767

No chce to užít si Andrejovo žvanění a rozdávání koblih... Pět na stole v českých nebo rovnou 54 milionů na Čapí hnízdo s lemury a roztomilým prasátkem pro děcka...

"Zahraniční dluh Česka v 1. čtvrtletí stoupl o více než bilion Kč"
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/zahranicni-dluh-c...

360781

28.10.2017 13:22

RE: Ale jistě - Babišova malá současná a minulá zla ve jménu Babišova budoucího velkého dobra

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 360781

Dluh může růst z různých důvodů, i v důsledku změny kurzu, nejde o nové zadlužování. Váš argument je dobrý tak pro hlupáky - souvěrce. Podrobný rozbor by ukázal že šlo o prodej dluhopisů od jedněch (tuzem.) spekulantů k druhým (zahr.) v souvislosti s ukončením intervencí ČNB, a očekávaným růstem koruny. Další položkou bude zadlužování se občanů ČR u zahraničních bank - hypotéky, půjčky. To vše mne netíží, ani v tom necítím závazek.

Koblihy jím vyjímečně, je v tom bílá smrt.

Čapí hnízdo i kdyby na něj byla podvodem přidělena ona směšná sumička jako dotace, mělo vést (když už) k pranýřování a stíhání dotační instituce a schvalovatele této dotace, dále na tehdejší vlastníky. Všichni mnou zmínění jsou zjevně podle vyšetřovatelů jen loutky v rukách Faltýnka a Babiše. 1,5 mil. oprávněných voličů to považuje za předvolební manipulaci proti ANO a vzdorují tomu aktivně, nebyl jsem mezi nimi, ale myslím si totéž.

Podívejte se jak dopadl Kalousek, jeden z čelných iniciátorů této aféry, opustilo ho charisma, nahradil ho Feri.
Snaživý Vy jste jako Kalousek, ale snaha nestačí.

360783

28.10.2017 14:51

RE: Ale jistě - Babišova malá současná a minulá zla ve jménu Babišova budoucího velkého dobra

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 360783

Bude třeba znovu najmout Andrejka z Čapího hnízda, aby tento unikátní pocitvý hospodář ještě dále snížil dluh. V roce 2013 byla zadluženost ČR 46 % HDP a dnes 97 % HDP.

360784

28.10.2017 15:22

RE: Ale jistě - Babišova malá současná a minulá zla ve jménu Babišova budoucího velkého dobra

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 360784

Zdá se že jste mimořádně natvrdlý, když nemůžete pochopit , že ten nárůst zahraničního dluhu, znamená jen změnu adresy vlastníků dluhopisů, nikoli nové dluhopisy, a současně znamená pokles vnitřního dluhu státu (vůči tuzemským institucím a občanům). Většina z nich, byla možná vydána ještě za Kalouska. To makročíslo navíc zahrnuje vše, i soukromé dlužníky, za něž stát ani jednotlivci neručíme.
To se nám to argumentuje, když prdu rozumíme.

360786

28.10.2017 17:55

RE: Ale jistě - Babišova malá současná a minulá zla ve jménu Babišova budoucího velkého dobra

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 360786

Pokud by se jednalo jen o přeprodej dluhu do zahraničí, vnitřní dluh by se musel stejně ponížit, což se neděje...

360789

27.10.2017 23:20

RE: Ale jistě - Babišova malá současná a minulá zla ve jménu Babišova budoucího velkého dobra

kolemjdoucí2 213.?.?.?

Reakce na 360753

"Pokud hledáte někoho, kdo nás vyvede z problémů v nichž jsme, asi nenajdete."

Ale jistěže najdeme - správná odpověď je "každý jeden z nás". Tak kdy s tím začneme? Co třeba hned?

Ok, tak když hned - přestaňte tu prosím oblbovat lidi. Nechte na každém jednom z nich, jestli se chtějí stát lepšími a jestli o té cestě chtějí jenom snít (a za čas se zklamaně divit), a nebo tou cestou chtějí skutečne naplno jít. Ručím vám za to, že (a nejen vzhledem k okolnostem) už jich je až překvapivě mnoho rozhodnuto skutečně jít a měnit svět tím, že změní k lepšímu sebe.

Děkuji.

360775

30.10.2017 6:36

RE: Ale jistě - Babišova malá současná a minulá zla ve jménu Babišova budoucího velkého dobra

cc 62.?.?.?

Reakce na 360775

Bohužel, pokud se stane lepším jen někdo, budou toho ti ostatní zneužívat. Pokud budete více pracovat, bude z toho mít užitek váš zaměstnavatel - a bude mít důvod nutit do toho ostatní - šance že vám přidá je minimální. Pokud se budete starat o ekologii, kapitalisté budou moct na ekologii kašlat o to více. Takhle kapitalizmus prostě funguje, a jednotlivec to nezmění (ale pokud uvěří tomu že změní, může být snadněji využíván - hezky pracuj, kapitalista se bude mít lépe). Potřebujete lepší vládu, která tomu zneužívání dokáže zabránit. Ano, může to záležet na každém z nás, ale pokud nekandidujete do poslanecké sněmovny s lepším programem než součastní politici, tak nemáte právo psát tak, jak píšete. Pokud kandidujete, napište prosím odkaz na svůj program.

360798

26.11.2017 14:24

RE: Ale jistě - Babišova malá současná a minulá zla ve jménu Babišova budoucího velkého dobra

kluk 89.?.?.?

Reakce na 360742

Ejhle Bystrooky sel kolem. Hlava prazdna, ale krok a mysl smely .-)¨hlad v prave poledne mu nechybi, inu zazene ho koblihem

361188

27.10.2017 20:29

RE: Ale jistě - Babišova malá současná a minulá zla ve jménu Babišova budoucího velkého dobra

Tomix 37.?.?.?

Reakce na 360737

Nic dlouhého.Ablepsie je skoro nevylečitelná vada.

360769

27.10.2017 7:25

Závěr je naprosto mylný

lucifuge 46.?.?.?

Babiš je vzpoura průměru. Jedinců, kterým společnost ujíždí pod nohama. Pro ně ztělesňuje sen o bezpracném životě v luxusu, který sní celý život a sen o společenství (s miliardářem), ke kterému mohou patřit (či mu sloužit). Takové představy jsou samozřejmě idealizované, ale takovému jedinci to stačí.

Toto vůbec není pravda, nic takového mezi lidmi nevidím. Babiš se jeví jako schopný a kompetentní, na rozdíl od dosavadních politiků sám něco vybudoval, zatímco oni nepostavili ani „psí boudu“. Jdou do politiky, aby měli bezpracný vysoký plat, moc, konexe, místečka ve správních radách... Babiš nic takového nepotřebuje. Jako byznysman si optimalizoval příjmy v rámci povoleného. Toto lidem samozřejmě nevadí, ale ohrožení politici křičí a obviňují ho z podvodu. Čapí hnízdo a pod. jsou lidem ukradené. To reálně existuje zde, nikdo je neodvlekl na Panenské ostrovy, aby sloužilo jen jemu. Ale Kalousek a spol, křičí. Že sám má bohatou podivnou kariéru už od ministerstva obrany, to je podle něho v pořádku, nikdo mu přece nic nedokázal. Ale lidé vědí, co tam prováděl. Takže opakuji, Babiš se jeví jako někdo zcela jiný, a je to zcela racionální, nejde o žádné sny ubohých voličů.

360741

27.10.2017 9:10

RE: Závěr je naprosto mylný

cc 62.?.?.?

Reakce na 360741

Jdou do politiky, aby měli bezpracný vysoký plat, moc, konexe, místečka ve správních radách... Babiš nic takového nepotřebuje.

Babiš za svoje působení v politice zdvojnásobil svůj majetek (i když to "nepotřeboval" ). Obecně platí, že čím víc lidé mají, tím víc chtějí - vaše logika on má dost, nepodřebuje se obohacovat na úkor ostatních je naprosto chybná. Babiš jde do politiky proto, aby si mohl upravovat zákony a nemusel je obcházet nebo porušovat. Jde do politiky kvůli byznysu, ne ze šlechetnosti. To ovšem nutně neznamená, že nemůže udělat nic dobrého, otázka je co bude převažovat.
------
Jako byznysman si optimalizoval příjmy v rámci povoleného.

To právě vyšetřovala policie. Vy to bez vyšetřování vědět nemůžete. Byl obviněn i v případech, kde šlo skutečně jen o optimalizaci, ale mnoho případů vypadá i na porušení zákona (třeba to Čapí hnízdo).
-----
Ale Kalousek

Co je Kalousek zač už většina lidí ví, je směšné dokazovat bezúhonost Babiše tím, že najdete někoho ještě horšího
-----
Babiš se jeví jako někdo zcela jiný, a je to zcela racionální, nejde o žádné sny ubohých voličů

To, jak se Babiš jeví je reklama. Racionální být může, je ale otázka, jestli svou racionalitu využije ve prospěch národa, nebo ve svůj osobní prospěch. Váš absolutně nekritický přístup svědčí o tom, že ve vašem případě se skutečně jedná pouze o sen (nebo o reklamu). Nevím, jestli já jsem kritický příliš, ale v Babišovi alternativu skutečně nevidím. Vlastně ji nevidím ani jinde, ale Babiše nevidím ani jako nejmenší zlo.

360743

27.10.2017 10:39

RE: Závěr je naprosto mylný

lucifuge 46.?.?.?

Reakce na 360743

Jako byznysman si optimalizoval příjmy v rámci povoleného.

To právě vyšetřovala policie. Vy to bez vyšetřování vědět nemůžete. Byl obviněn i v případech, kde šlo skutečně jen o optimalizaci, ale mnoho případů vypadá i na porušení zákona (třeba to Čapí hnízdo).
-----

Kubice patřil také do „nezávislé, objektivní“ policie. Typická nezávislost, že? Takže ta současná vyšetřující policie spadala do gesce sociální demokracie. Byl klid, mohl zůstat do konce volebního období. Babiš získával stále více preferencí. Proč asi? A socialisté byli najednou zděšeni a spustili kampaň Antibabiš za bohaté spolupráce Kalouska a dalších. Kromě propagandy se najednou zčistajasna vynořila videa, policejní obvinění atd. Myslím, že to vše bylo jasné i těm nejjednoduším, ale kdo nechce, tak opakuje mantry Antibabiš pořád dokola. Jak stará je věc Čapí hnízdo? Proč ta neúplatná nezávislá policie to nevyšetřovala hned, ale až tehdy, když stouply preference Babišovu hnutí?

360751

27.10.2017 13:03

RE: Závěr je naprosto mylný

cc 62.?.?.?

Reakce na 360751

Bez žaloby není vyšetřování ani soud. To, že žaloby byly účelové je asi pravda, ale to neznamená, že Babiš nespáchal to, z čeho ho obviňují. Nebýt toho, že kandidoval, asi by mu většina věcí prošla snadněji, jako prochází mnoha dalším. Někdo dělá kampaň Antibabiš, a Babiš dělá kampaň proti "politickým stranám" a sám se prohlašuje za hnutí a tvrdí že všichni kradou. Nemá cenu se hádat kdo začal, ale s anikampaní si Babiš s ostatními nemá co vyčítat. Nepochybuji, že kdyby měl Babiš něco kvůli čemu by mohla policie vyšetřit jeho protivníky, využije toho taky. Upozorňování na antikampaň je antikampaní samo o sobě.

360760

27.10.2017 11:01

RE: Závěr je naprosto mylný

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 360743

Pojďte cc, budeme se chvilku učit argumentovat, čtenář i Editor promine.

>Babiš za svoje působení v politice zdvojnásobil svůj majetek (i když to "nepotřeboval" ).
No a co má být, co z toho plyne?
Jo, ale Vám se za jeho působení v politice zkrátila délka penisu na polovinu. Tam bude ta souvislost !! Ani se nedivím, že jste si to takhle nepředstavoval. Nebo jste tím konstatováním chěl vzbudit sympatie čtenáře k šikovnosti Babiše?

>Obecně platí, že čím víc lidé mají, tím víc chtějí
Kde jste k tomu přišel, asi se (onehdá za ranního kuropění) zvedla silnice a Vás praštila do hlavy, a od té doby zobecníte na co přijdete.

360752

27.10.2017 11:26

RE: Závěr je naprosto mylný

cc 62.?.?.?

Reakce na 360752

Babiš za svoje působení v politice zdvojnásobil svůj majetek (i když to "nepotřeboval"

Plyne z toho to, že Babiš nemá dost a bude chtít stále více (jako většina lidí)
------
Obecně platí, že čím víc lidé mají, tím víc chtějí

- je to jednoduché - pokud vyděláváte pár tisíc, je provás stejně nepřestavitelná miliarda jako sto miliard - obojí je tolik, že nevíte co s tím a každá tisícovka je dobrá. Když máte miliardu, tak už vám to tak nepředstavitelné nepříde a uděláte si přehled o vyšších sférách. Potom vám už bude jedno, jestli máte o pár tisích více - bude chtít více o miliony.

360755

27.10.2017 15:05

RE: Závěr je naprosto mylný

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 360743

Proč by si Andrejko nemohl optimalizovat osobní daně tak, že se svého slaboučkého 1,5 miliardového příjmu nezaplatí ČR ani korunu. Daně ať si platí svobodné matky ze svých minimálek.
Andrejko s tímto odíračským státem ani nemá nic společného, on tu chce jen vládnout, dělat premiera a robiť poriadok. Tak prečo by mal platit ČR daně, vždyť ten chudák by potom musel po nocích tajně vybírat popelnice, aby měl aspoň na jídlo.

360762

27.10.2017 9:27

RE: Závěr je naprosto správný

aa7 178.?.?.?

Reakce na 360741

a Vaše argumentace je reakce potrefené husy. Jak jste přišel na to, že Babiš má dost a proto máme naději, že nebude tolik krást, jako ti, kteří ještě dost nemají?
Copak nevidíte všude kolem sebe, že chtivost a chamtivost je patologický jev, který provází nenasytnost?

360748

27.10.2017 15:31

RE: Závěr je naprosto správný

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 360748

A to Čapí hnízdo snad ani není jeho, je to nějaký firmy z holdingu...

"Čapí hnízdo - nejlepší projekt Andreje Babiše, který není jeho"
https://www.youtube.com/watch?v=HcuUE4EWt8g
[bliji]

360763

27.10.2017 9:21

Babiš může překvapit

senil1 94.?.?.?

Teď mají vše v rukách Zeman a Babiš. Babiš chce mít ve vládě Piráty nebo ODS, ale pro ně by to bylo sebevražedné. Takže mu zůstává Okamura. Jak bude vládnout Babiš? Optimisticky by mohl snížit daně a zrušit nějaké regulace, pokud by vládl s podporou ODS. Nebo odmítnout kvóty, pokud by vládl s Okamurou. Pesimisticky bude nadále pokračovat ve vytváření korporátního fašizmu a ustoupí před EU výměnou za dotace. Uvidíme...

http://www.epshark.cz/clanek/178/babis-nadeje-a-obavy

360745

27.10.2017 9:38

RE: Babiš může překvapit

cc 62.?.?.?

Reakce na 360745

Váš optimismus nesdílím. Snížení daní a regulací může vést ke korporátnímu fašizmu ještě rychleji, než dotace od EU. Kapitalizmus je třeba regulovat (nebo nahradit) a k zajištění chodu státu jsou potřeba peníze z daní. Takže u zrušení regulací se musíte zeptat jaké konkrétní regulace. Snižování daní také zpravidla pomůže více korporacím než běžným lidem. Vyspělé země mají většinou daně vyšší než ČR (alespoň pro ty, kdo mají vysoké příjmy). Země, které se musí korporacím zavděčit nízkými daněmi často končí jako montovny nebo sklady, s výjimkou těch, které jsou tak malé, že se jim vyplatí parazitovat jako daňový ráj.

360749

27.10.2017 9:23

pane Vladimír Stwora :

libertarian 31.?.?.?

K podpore Vášho webu :
Mal som záujem prispieť - zo Slovenska - ale program na prevod peňazí nerobí automatický prevod zo starého formátu na formát IBAN. A starý formát neberie. A pre svoju lenivosť som nemal chuť pokračovať a študovať , ako ten formát previesť.
Je škoda, že ste neuviedol aj IBAN formát pre platby z SK.

360747

27.10.2017 11:26

RE: pane Vladimír Stwora :

ppppp 85.?.?.?

Reakce na 360747

ak zadate do googlu iban kalkulacka alebo iban calculator, tak vybehne dost odkazov.
Problem nastava, ak nie je iste SWIFT/BIC, tak to neriesia, nie vzdy je potrebne. Ale elektronicke bankovnictvo to casto pyta, nemaju to dobre osetrene.
Dalsia vec je, ze takto ziskane SWIFT/BIC neadresuje pobocku, ale iba centralu, co tiez vacsinou nevadi.
Dost sa cudujem, ze banky v tomto nemaju primerany poriadok.
Tu je odkaz, ktory by mal najst okrem konverzie IBAN aj SWIFT/BIC:
https://www.ibancalculator.com/bic_und_iban.html
nebo
https://www.nordlb.com/services/services/iban-calc...
...nebudte tak lenivy, aj moj cas ma svoju cenu [smích]

360754

27.10.2017 11:30

RE: pane Vladimír Stwora :

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 360747

Počkejte, na Slovensku nemusíte používat IBAN pro příspěvek na tento server. Máme normálně slovenský účet 2000368066/8330.

360756

27.10.2017 13:19

RE: pane Vladimír Stwora :

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 360756

Program mojej banky akceptuje číslo účtu iba vo formáte IBAN. Viem, že sa to dá manuálne skonvertovať, len sa mi to nechcelo študovať.

360761

27.10.2017 11:40

Nestačím se divit

Noe 82.?.?.?

Kolik je zde lidí kteří Babiše obhajují.

Kolikrát už to tady bylo? Falešný mesiáš který nás má spasit?

Babiš nespadnul odněkud z Marsu aby nás přišel zachránit. On je celou dobu součástí systému, je to dítě systému a dokonalý produkt korporátního predátorství proti kterému se většina zdejších čtenářů vymezuje.

Myslet si, že Babiš po 25letech kořistnictví vstoupil do politiky aby ji očistil je naivní bláznovství.
Jediný rozdíl mezi Babišem a korporátní/bankovní lobby která českou politiku ovládá je v tom, že Babiš vystoupil ze stínu. Proč to skutečně udělal můžeme jenom odhadovat, dle mého ztratil část vlivu a tak se rozhodl vzít si ho zpátky napřímo než aby zase zpoza opony složitě uplácel a podlézal. Navíc si myslím skvěle odhadl náladu ve společnosti a všeobecnou znechucenost lidí z tradičních politických stran.

Ačkoliv se mi fiasko tradičních a prověřených stran ve volbách líbí a jsem za to rád, nemůžu být spokojen s tím, že protiváhu těmto stranám vytvořil zrovna někdo jako je Babiš. Dle mého jsou obě strany prohnilé a zkorumpované a není mezi nimi valného rozdílu.

Jistě se budete ptát a koho tedy máme volit? Ano, je to složitá otázka.
Přesto věřím, že pár stran s dobrým a propracovaným programem který by hájil naše skutečné národní zájmy ve volbách bylo. Bohužel valná většina z nich pohořela. Což samo o sobě je dost alarmující.

Ve výsledku neskákám z Babiše nadšením. Babiš totiž reprezentuje prohnilý systém proti kterému se paradoxně vymezuje. Je to dle mého klam na který bohužel spousta voličů skočila.

360757

27.10.2017 22:05

RE: Nestačím se divit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 360757

To tvrdím taky, dobře jste to popsal:
Jediný rozdíl mezi Babišem a korporátní/bankovní lobby která českou politiku ovládá je v tom, že Babiš vystoupil ze stínu. Proč to skutečně udělal můžeme jenom odhadovat, dle mého ztratil část vlivu a tak se rozhodl vzít si ho zpátky napřímo než aby zase zpoza opony složitě uplácel a podlézal.

360772

29.10.2017 10:05

RE: Nestačím se divit

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 360772

Samozřejmě jedná se o posun po spirále vývoje chápání politiky občany vpřed a byl to vynucený krok od mafie. Negramotní politici to již nezvládají ve zrychlující se době. A elita musí vystoupit do světla reflektorů, stejně jako Trump.

Před Babišem byla mafie schována pěkně nad politickými stranami. A občan si myslel, že za vše může politik – reálně pouze dosazená figurka bez vůle a moci. Nepotřebnou figurku lehce mafie odstranila třeba pomocí kabelek či krabice s vínem. A občan s pivem u televize tleskal, jak se tu bojuje proti korupci.

Dnes s podobnými primitivními metodami již Babiše neodstraníte. To vidíme na Čapím hnízdě – lidé již na to neskočí.

Zbývá se ptát: a stojí ještě někdo nad Babišem, nebo on je opravdu ten, který rozhoduje? A případně jaké jsou cíle toho, kdo stojí nad ním? Těžko je Andy na vrcholu pyramidy...

360793

27.10.2017 11:51

Strach z Babiše?

Patrik Mecenáš 77.?.?.?

Jestliže byl na jedné straně korumpovaný, musel být na druhé, ten co korumpoval. Oba bohatli, byť každý s lupem nakládal jinak (+ pro Bureše). Bureš několikrát ve sněmovně v záchvatu pravdy říkal, že ho stvořili právě ti korumpovaní. Oba jsou nenežraní, chtěli pořád více a jednoho dne se to už korupčníkovi přestalo vyplácet. Tak si chtěl mnohem levněji pořídit výrobnu na zákony a přídělovnu na dotace. Korumpovanému se to však logicky nelíbilo, tak začal tahat špínu. No jo jenže problém je, že v tom jeli oba, tak korumpovaný mohl vytáhnout jen to v čem nejel on sám. Toho moc není ( směšné Čapí, méně směšné finanční minigestapo, apod.), jenže zapomněl předhodit ještě něco volnému lidu. Bureš je na tom stejně, takže ten napráskal jen to v čem sám nejel, v čem byla jen konkurence + ukázal volnému lidu program - toho největšího nepřítele a miliardáře hospodského - to zabralo. Člověk by čekal, že nejdříve udělá něco jako EEVS ( elektronická evidence výdajů státu), ale né na prvním místě je EET. Otázkou je a kdo to ví ať odpoví, co žene Bureše tak strašně dopředu. Peníze to prý nejsou i když potom nechápu proč vůbec na Čapák bral dotace, které byly určeny pro malé a střední. I kdyby zákon neobešel tak tohle je prostě úchylnost a ukázka nenažranosti. Dobrá můžeme věřit tomu, že na stará kolena se ozvalo svědomí, šel do sebe a chce najednou pomoci republice, lidem, to by bylo úplně nejlepší. Mě ale přijde, že Buřeše žene dopředu něco jiného. Spíše než strach z Babiše, není to strach Babiše ? Nevím, ptám se. Raději bych teda bral to svědomí....
Dodatek : V poslední době se ústy politiků i v mediích mluví o začátku konce demo kracie. Nevěřím tomu, ale pro jistotu. Vše výše napsané je citace z rozhovoru s neznámým člověkem v hospodě, který tvrdil, že je nesvéprávný a jeho jméno ani bydliště mi není známo. Jeho názor nemusí nutně korespondovat s mojim a je přepsán včetně chyb i pravopisných.

360758

27.10.2017 12:44

Zásadně volíme miliardáře typu Bakaly, daňové a dotační podvodníky

J_Pitralon 178.?.?.?

Velká Babišova vychytávka. Levicový volič to s nadšením hází miliardáři a ještě do krve hájí jeho lumpárny, protože ty řeči proti Babišovi jsou přece předvolební kampaň ČSSD. [překvapení]

360759

27.10.2017 15:35

RE: Zásadně volíme miliardáře typu Bakaly, daňové a dotační podvodníky

E.R. 107.?.?.?

Reakce na 360759

Přesně tak, arbajti volí korporátního fašouna, který je na každém kroku mačká, jako citrón a taky jeho osobní asistentský abtajlung, který se k němu slétl jako mouchy na hovno ze všech stran nejen světových, vyhodnotiv jeho talent k lumpárnám, na kterých se můžou přiživit, to jen potvrzuje debilitu značné části obyvatelstva, které NIC nechápe ani po 28 letech vlastních zkušeností s tímhle zlodějským, veskrze zhovadilým systémem, jenž se kapitálismem bez přívlastků zove...[velký smích]

Ti bloudi (voliči) si snad myslí, že s ním mají snad něco společného a on s nimi, kromě té nenažranosti po majetku a penězích...jsou k smíchu a nezaslouží si ani zrnko slitování a tak s nimi i naloží...,pro něj jsou občané táhle země, jeho voličů včetně, jen hospodářská zvířata, spotřební zdroj součásti "židovské pumpy na peníze", kterou obsluhuje, což jim neustále dokazuje.

PS: ...a je pitomost, že se státní dluh za Babiše zmenšil, naopak stoupl o plnou čtvrtinu...[oči v sloup]

360764

27.10.2017 23:44

Babiš v současnosti nemá platné lustrační osvědčení a není tedy poslancem.

Zdeněk7 109.?.?.?

Občan, který chce kandidovat do parlamentu (senátu) musí předložit negativní lustrační osvědčení. To Babiš jistě předložil a mohl kandidovat.

Jenže cca před měsícem Slovenský ústavní soud zrušil rozsudky nižších soudů, které rozhodly, že byl Babiš veden ve svazcích STB neoprávněně.

Negativní lustrační osvědčení tak ztratilo platnost a Babiš není poslancem a ani se nemůže ucházet o ústavní funkci premiéra či ministra.

To Zeman neví, že ho jako o život cpe do premiérského křesla ?? Co když během funkčního období soudy na Slovensku rozhodnou, že STBák byl ?

To si Zeman nepřipouští tu ostudu a celoevropský průšvih ?? !

A co zákony, které schválí „poslanec“, který poslancem není, protože nemá platné lustrační osvědčení ?? !

A co rozhodnutí vlády , kterou vedl „premiér“, který premiérem nebyl, protože nemá platné lustrační osvědčení ?? !

360776

28.10.2017 15:00

RE: Babiš v současnosti nemá platné lustrační osvědčení a není tedy poslancem.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 360776

A co tak zrušit všechno pozpátku, co bývalá vláda s ministrem financí Babišem provedla, přece už tenkrát měl neplatné lustrační osvědčení...[zmaten]
Vy jste jistě věcí právnických znalý, možná byste mohl zjistit kolik stojí opačné rozhodnutí. Vše, jak jsem zaznamenal je na prodej, říká se, že je to jen otázka ceny. Možná ho podvedli, a ani mu nedali možnost se "vyjádřit".
Aby nám rozhodoval soud v Euro-cizině o našich ústavních činitelích, proti vůli zdejších oprávněných voličů je nepřípustné. Myslím, že ANO bude nuceno (po tomto kotrmelci) začít uvažovat o vystoupení z EU z důvodu nestability právního prostředí EU.

360785

29.10.2017 1:21

RE: Babiš v současnosti nemá platné lustrační osvědčení a není tedy poslancem.

Zdeněk7 109.?.?.?

Reakce na 360785

Vy jste to pomotal , Babiš přišel o platné lustrační osvědčení asi před měsícem rozhodnutím slovenského ústavního soudu .. do té doby platné osvědčení měl.

360791

29.10.2017 10:53

RE: Babiš v současnosti nemá platné lustrační osvědčení a není tedy poslancem.

ppppp 85.?.?.?

Reakce na 360791

Nejspis jste to spravne nepochopil. Nick 80... zrejme popsal, ze podobna rozhodnuti nejde automaticky chapat retroaktivne. Podobne situace nastavaji pri amnestiich apod.
V cem zasadne souhlasim s nickem 80... a na co take uz dlouho upozornuju je potreba profesniho a karierniho rustu. To by vyrazne omezilo prospechare a politickou reklamu, stejne tak se nedostane na plac nejaky agent bourak, nebo zelenac, tunelar apod.
Co se tez divim, hromada diskuteru se naucila konspirovat stylem, "nad Babisem prece musi byt nekdo dalsi, podobne jako nad Merkelovou apod" bez nalezitych argumentu, nebo osobniho dotazu.
Jenomze timto stylem se zavede predpoklad, predjimani, ktere zamezuje, brani dalsimu rozliseni. Pri tomto predpokladu neni mozne najit pak nikoho, kdo by byl vyhovujici. Stejne tak vyroky jako "nakradl si jako ostatni", hazeni do jdnoho pytle. Neni normalni hazet do pytle hnile brambory se zdravymi. Pro Babise hraje fakt, ze netuneluje jako ostatni. Koupi a snazi se s tim hospodarit. Klidne at se mylim, ale to, co zatim ctu proti je same jasnovidectvi na vode. Prodejte nam Slovakum Babise do parlamentu, do vlady, Urcite by tam byl vice platny, nez nekteri psychopati, co tam momentalne parazituji. Jakoby jste na smetisti konspiraci nechapali, ze to neni Kalousek, nebo Sobotka, nebo i nas byvaly Pociatek. Vy vlastne uz ani nevite, co by jste chteli [smích]

360794

29.10.2017 14:14

RE: Babiš v současnosti nemá platné lustrační osvědčení a není tedy poslancem.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 360791

To vypadá, že platnost lustračního osvědčení je jakási libovůle soudů. Jednou ho vydají, potom zase někdy zneplatní, bez ohledu na nějakou pevnou vazbu do reálného světa. Zrovna se jim přestal líbit, tak mu to zneplatnili. To agentství je jen jakási záminka, není pro věc samotnou důležité. Agent neagent, hlavně že má papírek, jakousi licenci na bezúhonnost. Teď zrovna už není bezúhonný, tedy už měsíc. Prostě se rozhodnutím soudu, jednoho rána probudil jako občan druhé kategorie.

360795

28.10.2017 11:43

Lithium ... kdo by se mel zodpovidat?

hahaha 88.?.?.?

Predevsim by se mela zodpovidat BIS a meli by tam padat hlavy!!!

Je zasadni otazka komu a v ci prospech tamo podivna agentura pracuje!

360782

28.10.2017 15:48

Tady nejde jen o Babiše,

E.R. 107.?.?.?

...ale i o ty jeho knechty....:

http://www.ceska-justice.cz/2017/10/smernice-zbranich-ano-cssd-maji-strach-utoku-nespokojenych-armadou-policii-stat/


http://www.ceska-justice.cz/2017/10/vnitro-nechceme-paniku-jen-prevenci-zneuzivani-zbrani-v-ramci-cinnosti-nesystemovych-domobran/

360787

Tuto stránku navštívilo 3 851