Diskuze k článku

Obama zabouchl dveře Putinovi před nosem

Příspěvků 58

7.6.2016 4:29

Strašný blábol

Nikdo (originál) 212.?.?.?

To je směs dojmologie a strašení čápa žábou. Prostě bezcenný článek.
[oči v sloup]

349269

7.6.2016 10:55

RE: Strašný blábol

martin bares 85.?.?.?

Reakce na 349269

Blábol je to, co jsi napsal.

Americe nejde o nic jiného, než aby svět ukázal prstem na Rusko: "To oni si začal!i".

Nějaké stamiliony mrtvých či miliardy - to Američanům nedochází
- tady je průser. Zajatci svého způsobu myšlení a uvažování a buržoazní demokracie.

Dívej se kolem sebe a poslouchej lidi, třeba v té Praze či odkud jsi. Naslouchej, to úplně stačí, a pak mluv.

349276

7.6.2016 11:11

RE: Strašný blábol

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 349269

Tohle zase naprosto bezcenný příspěvek.
[oči v sloup]

349278

7.6.2016 16:29

RE: Strašný blábol

Miro Martinovic 212.?.?.?

Reakce na 349269

A aká môžem vedieť aká je Vaša kvalifikácia posudzovať tento článok ? mr. Nikdo ?

349302

7.6.2016 5:47

Vytvori Cina, Rusko a Iran obrannou alianci?

Lubo_S 195.?.?.?

Vytvori Cina, Rusko a Iran obrannou alianci?
http://www.cbsnews.com/news/china-calls-for-new-security-pact-with-russia-iran/
Amerika se chova provokativne vuci obema.

349271

7.6.2016 7:28

Rusko by se mělo vůči USA chovat jinak.

pokr 77.?.?.?

Zdroj, ze kterého jsem zde už několikrát citoval, v r. 2014 ukázal, že při vstřícném chování Putina (resp. RF) s nimi americké vojenské šajby jednají doslova jako s hadrem na podlahu. Ne že je nerespektují, oni jimi skutečně pohrdají. Bylo vidět, že pokud by to samé činil Rus, tedy nereagoval na každou americkou ptákovinu a byl studeně odměřený, stále neměl potřebu komentovat kdejaký západní pšouk, velice brzy by k němu zaujali přátelské stanovisko a dokonce je přijali mezi sebe.

349272

7.6.2016 11:12

RE: Rusko by se mělo vůči USA chovat jinak.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 349272

Rusko získává čas na to, aby se dalo do kupy. Navíc svým přístupem ukazuje západ v jeho skutečné podobě. To je vše.

349279

7.6.2016 12:40

RE: Rusko by se mělo vůči USA chovat jinak.

pokr 77.?.?.?

Reakce na 349279

Ano, s tím že získává čas nemám problém, ale jejich příliš vstřícné chování vůči arogantními a drzými SS navozuje představu, že mají strach. I bez toho je Amerika namyšlená až to bolí.
Takové ponížené chování, jaké někdy předvádí, je dvojsečná zbraň. Mimo to, ta změna chování Putina není z mé fantazie.

349282

7.6.2016 13:48

RE: Rusko by se mělo vůči USA chovat jinak.

Jirkap 62.?.?.?

Reakce na 349282

Já si nemyslím že je to představa.Zatím se Rusko jako hrdina nikde neukázalo[smích] Rusko ten tlak neustojí.

349289

7.6.2016 15:37

RE: Rusko by se mělo vůči USA chovat jinak.

pokr 77.?.?.?

Reakce na 349289

Ale ano, Rusko se jako hrdina projevilo vícekrát - a pokud to popíráte, nemá smysl vás přesvědčovat. Nebýt jeho, mluvíte dnes německy, anebo neexistujete vůbec [velký smích]

A i jinak vás musím zklamat - nebude to Rusko, kdo dostane
ukázkový šach mat. I když to schytá také.

Dnes propaganda tvrdí, jak stojí celý západ v jednom šiku proti zlému Rusku - ale až dojde na konečné lámání chleba, ukáže se opak.

Nemusíte ničemu z to co píši věřit, beztak na tom nic nezměníte. Odvrátit katastrofu mohou jen obě jaderné mocnosti.
Přeji nám všem z celého srdce, abychom my i naši potomci takovou válku nikdy nepoznali.

349298

7.6.2016 21:01

RE: Rusko by se mělo vůči USA chovat jinak.

sartre 31.?.?.?

Reakce na 349298

Výborná odpoveď, ani niet čo dodať [smích]
Vraj "Rusko sa nikdy neukázalo" .. Pche! Takto može drístať niekto so stredným odborným vzdelaním (nič proti šikovným stredným odborníkom) a ešte oveľa nižším životným rozhľadom.
A presne ako píšete: až príde na lámenie tak ten neslávny Severoatlantický pakt bude obrovská tragikomédia. SŠA majú v skutočnosti len 2 spojencov, ktorí čosi znamenajú - Izrael a Britániu; tých pár popletených či podplatených hňupov v pobaltí či u nás im veľmi nepomože..

349319

7.6.2016 16:09

RE: Rusko by se mělo vůči USA chovat jinak.

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 349289

Ty jsi trumpeta viď [chechtot]

349299

7.6.2016 15:04

RE: Rusko by se mělo vůči USA chovat jinak.

dub 89.?.?.?

Reakce na 349282

mno asi tak - pokud se připravuju na válku, jako že jo, tak nejen každý den dobrý, ale i dojmologie je součástí informační války.

nechť si nepřítel myslí, že jsem slabý a bojím se ho. on pak bude překvapen, ne já[mrknutí jedním okem]

349297

7.6.2016 16:23

RE: Rusko by se mělo vůči USA chovat jinak.

pokr 77.?.?.?

Reakce na 349297

Já tu radu ale pochopil tak, že kdyby Rusko bylo vůči (jen) SS stejně či ještě více arogantní, méně mluvilo a komentovalo, zákonitě dojde na druhé straně (louže) k obavám.

Lidé to znají z praxe - dokud jsou např. manželé spolu zadobře, oba jsou čitelní a předvídatelní, vládne pohoda. Jakmile se ve zlém rozcházejí a nastává boj falše a intrik o děti a majetek, mluví spolu jen minimálně....a najednou neví, co protistrana ještě chystá a vznikají tím velké oči. Velké oči proto, že pro minimum informací z druhé strany máme zákonitou potřebu proti nám chystané kroky zveličovat, což v nás vyvolává obavy, že věci jsou mnohem horší než si myslíme.
Když se pak třeba udobří, zjišťují, že všechno bylo jinak a smějí se tomu.

Takže dávat nepříteli minimum informací ho donutí mít velké oči a tím i strach.

349300

7.6.2016 16:37

RE: Rusko by se mělo vůči USA chovat jinak.

dub 89.?.?.?

Reakce na 349300

nepříteli nutno dávat předeším mylné informace.

možná vycházíte z toho, že jde o nedorozumění a válku nikdo nechce.
jenže bohužel tak tomu není - jelita válku chtějí. a protože zatím nic nenasvědčuje, že by u kormidla došlo ke změně, druhá strana bere chystanou válku jako danou věc a jedná podle toho.
zálohový mírový plán je to nejjednodušší, kdyby se stal zázrak a došlo k prozření.

a psychologicky to lze brát naopak. rusko válku nechce a snažíé se ji všemožně zabránit, včetně podáváním smířlivé ruky. ale chystá se na ni a je sebevědomé, neboť je přesvědčeno, že "na to má".
takže to lze brát i tak, jako bud spencer ve svých filmech. věděl, že "na to má" a nechtěl se rvát, nechal si i chvíli srát na hlavu, ale když si nedali říct, dostali dle zásluh.

ale protože to karet nikomu z nich nevidíme, jsou to jen spekulace z veřejných info, ovlivěné právě obsahem těch veřejných informací.
takže mudrovat můžeme, ale jistě víme stejně prd.[smích]

349303

7.6.2016 17:02

RE: Rusko by se mělo vůči USA chovat jinak.

pokr 77.?.?.?

Reakce na 349303

Souhlasím - když už, tak dávat info mylné. Bez koketování.

Na válku zadělaly SS (s menší mocí EU) vstupem na UA v r.2014. Chtějí rozvrátit Rusko ať "po dobrém" či zlém. Rusko ji nechce, ale vědomo si obkličování systémy PRO bude muset vyhodnotit i možnost preventivního jaderného úderu (při vaší inteligenci to není třeba rozepisovat).
Souhlasím i s tím, že si Rusko věří. A právem.

349304

7.6.2016 21:40

RE: Rusko by se mělo vůči USA chovat jinak.

hc 90.?.?.?

Reakce na 349304

Já nesouhlasím. Hitler prý jednou řekl: "Angličanům musíte dát takovou ránu pěstí, až jim poteče z nosu červená. Teprve pak si vás začnou vážit." S USA je to stejné, konec konců jsou potomkem anglického impéria. Dokud Amík nedostane pořádně do tlamy, tak nepřestane. Ale začít jako první Rusové nemohou. Pro Rusko je to bezvýchodná situace.

349320

8.6.2016 0:33

RE: Rusko by se mělo vůči USA chovat jinak.

tora 89.?.?.?

Reakce na 349320

To si nemyslim. Saker je vyborny analytik, ale o ruskem zbranovem arzenalu toho zas tolik nevi. Americane donedavna mysleli, ze ruske rakety s plochou drahou letu maji slabou presnost a dolet max 400 km. Loni nam rusove predvedli v pohode dolet pres 1500km a presnost na 3 metry. A najednou americti anlytici tvrdi, ze jsou zrejme schopne doletu az 4500km. Pak palili rusove z ponorek a bylo to to same. Musime to brat tak, ze kdyby to vse byla pravda, co amici tvrdi, a jsou tak silni, proc uz rusko nenapadli davno? Je to blbost. Maji strach. A navic vidi, ze cina se priklonila k rusku. Cina o tom nemluvi, ale popovidejte si s nejakym diplomatem, at vam vysvetli rec protokolu a bude vam jasno, jaky je cinsky postoj k usa a jaky k rusku. Mam z toho pocit, ze yenkee se snazi za kazdou cenu produkovat zisk z jenideno prumysloveho odvetvi, ktere jeste neoutsourcoval. Starou techniku da do hloupe vychodni evropy 9to si nikdo nepamatuje na stezujici si polaky v afganistanu, kterym dodali amici humvee bez pancerovani, prestoze tvrdili opak?), a zvysovanim napeti donuti staty vynalozit prachy na tu jejich slavnou techniku. Vzdyt ten jejich F35 je takova katastrofa, ze se mluvi o znovuobnoveni vyroby F22. A to bylo mega stratove letadlo s nic moc letoymi vlastnostmi. Je samozrejme mozne, ze se najde tupec, co nejakym zpusobem bude provokovat rusko a pod false flag provede neco, na co proste rusko uz reagovat bude muset. Ale kdyby se to stalo, je naivni si myslet, ze rusko nema po svete ponorky, ze kterych posvisti rakety predevsim na americke cile. To nakonec doklada posledni vyvoj. Rusove jasne deklarovali, ze vedi odkud vitr fouka. Utnout hlavu pro ne znamena konec valky. Nejsou hloupy aby pokladali polsko za primarni cil odvety.
Nicmene odjhlidnuto od merita clanku. Co je toto za svet pomatencu, co tady mluvi o masovem vrazdeni a jakoby nic? A lidi si zvykaji na to ze vlastne valka je dobre reseni pro restart? Myslim ze Gaia by mela vychrlit yellowstone a k tomu nejaky virusy. Zastavit schumannovu resonanci, aby se zbavila toho priserneho parazita v lidske podobe.

349323

8.6.2016 1:21

RE: Rusko by se mělo vůči USA chovat jinak.

dub 89.?.?.?

Reakce na 349323

ale číňan se vyjádřil dost jasně.
o strategické rusko-čínské alianci se mluví furt.
i loňská přehlídka v rusku na den vítězství byla jasným vzkazem.

349326

8.6.2016 11:09

RE: Rusko by se mělo vůči USA chovat jinak.

hc 90.?.?.?

Reakce na 349323

Já neměl na mysli zbraně, ale politiku. Rusko je v defenzivě a do ofenzivy přejít nemůže, to by ho západní propaganda převálcovala. V roce 1941 údajně generální štáb žádal Stalina o povolení preventivního úderu na německé útvary soustředěné u hranic, ale Stalin odmítnul. Stejně tak si v roce 1939 netrouflo "vystřelit jako první" Polsko a v roce 1938 Československo. Všichni věděli, že by oni byli označeni za původce války.

349345

7.6.2016 12:41

RE: Rusko by se mělo vůči USA chovat jinak.

P9 178.?.?.?

Reakce na 349279

Přesně tak, naprostý souhlas! Zloděj nemůže věčně křičet chyťte zloděje, časem už mu to s tou Ruskou agresí nikdo nebude žrát.

349283

7.6.2016 12:55

RE: Rusko by se mělo vůči USA chovat jinak.

pokr 77.?.?.?

Reakce na 349283

Snad se nedomníváte, že politici s tak velkým potenciálem zpravodajských služeb jsou v nevědomosti? Oni moc dobře vědí jak se věci mají, viz třeba Ukrajina. Ale USA je dolarem a špinavými praktikami pěkně drží za koule. Ruské agresi nevěří, ale komedii hrát musí. Ve výsledku to pak vypadá jak to vypadá. Bojí se.

349285

7.6.2016 14:15

RE: Rusko by se mělo vůči USA chovat jinak.

P9 178.?.?.?

Reakce na 349285

" Snad se nedomníváte, že politici... "
Politici samozřejmě maj i jiné informace a to ohlupování z médií je určeno hlavně občanům. Ale i přes ty zjevné lži a manipulace pořád ještě spousta i jinak slušnejch a normálních lidí to má zabetonováno USA dobro a Rusko zlo.

349293

7.6.2016 8:53

Překvapivý jaderný útok na Rusko...

P9 178.?.?.?

...Rusům pak nezbudou žádné prostředky odvety, vyjma jaderného zamoření celé severní polokoule a globální jaderné zimy,...

Věřím tomu že už jenom tohle je dostatečný důvod proč si na jaderný útok nikdy netroufnou. Je to jenom další součást obrovského tlaku na Rusko v očekávání ze se to tam nakonec nějak podělá.

349273

7.6.2016 12:32

rusofili si musia ujednotit pojmy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Tvrdia, ze Rusi ten protiraketovy system vedia zlikvidovat za par sekund/minut (podla toho ake zbrane zvolia). Tak ako to moze Rusko ohrozovat? To dokaze pochopit asi len rusofil.

Kazdopadne o rozmiestnovani americkeho protiraketoveho stitu v danych krajinach USA predsa rokovalo s tymi krajinami. Su to obranne systemy a tak do toho liliputin nema co povedat. To je ten dovod preco sa snim o tom nikto nebavi - nema to s Ruskom nic spolocne.

No a pokial bude mat liliputin mokre sny o koloniach zssr tak okrem gruzincov a ukrajincov, ktorych uz svojou politikou stratil pride aj o vsetkych ostatnych .... to len potom uvidi kde vsade budu americke zakladne - lebo tie odpudzuju zelenych muzikov a to vsetky tie postkomunisticke krajiny vedia.

349281

7.6.2016 12:56

RE: rusofili si musia ujednotit pojmy

vladuna 109.?.?.?

Reakce na 349281

> Su to obranne systemy

tak obranne, jako humanitarni bombardovani

349286

7.6.2016 19:29

RE: rusofili si musia ujednotit pojmy

borky74 190.?.?.?

Reakce na 349286

On asi nevie, že na odpaľovacie "rampy" tzv. "obranného" systému PRO sa rovnako dajú nasadiť rôzne ÚTOČNÉ rakety!

349315

8.6.2016 22:24

RE: rusofili si musia ujednotit pojmy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 349315

Tie utocne su ale velke a daju sa trivialne rozlisit zo satelitov ..... takze liliputin sa nestazuje, ze ho ohrozuju - len mu vadi ten protiraketovy system.

349364

19.6.2016 7:36

RE: rusofili si musia ujednotit pojmy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 349364

Vy rusofobové jste kategorie obvzvlášť užitečných idiotů v žoldu kapitálu. Už výše někdo jednomu z vás napsal, že nebýt SSSR a za cenu desítek milionů obětí jeho obyvatel, tak on by nejspíš ani neexistoval.

Nebyl to SSSR a není to přece ani Rusko, kdo už od konce poslední světové války nedělá nic jiného, nežli připravuje tu další. Jak SSSR, tak nyní i RF jen reagují na neustále se stupňující hrozby jeho napadení ze strany USA a jeho užitečných idiotů, jak dokazuje posloupnost jejich vzájemných válečných příprav.

Nebyl to Stalin, kdo vztyčil "železnou oponu", ale byly to právě USA, kdo hnedle na to dal vzniknout agresivnímu paktu NATO s cílem přepsat výsledky konce války, v němž následně angažoval Rudou armádou poražený Wehrmacht s mimikry přemalovanými na Bundeswehr.

Dokážete vy užiteční idioti, pachtící se ve službách válečných kšeftařů tzv. "západní civilizace", dokážete používat to mezi ušima i k něčemu užitečnému? To vám nedochází, že pokud NATO toho ruského medvěda přinutí k sebeobraně, tak jak v EU, tak v USA nezůstane kámen na kameni? A že RF má pro přežití podstatně lepší podmínky, byť se i v ní přiblíží době kamenné?

349703

19.6.2016 12:55

RE: rusofili si musia ujednotit pojmy

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 349703

....A zvláště zarážející je uvažování těchto už nikoli užitečných,ale už o stupeň vyšších,"vyloženě škodících idiotů" a to hlavně z Evropy,která v případě té "velké rány" to odsere naprosto nejvíc a nevyhnutelně,aniž by i z "dobrého" výsledku měla jakýkoli profit....v dnešní době plné glorifikování úchylek a zvráceností je to nejspíš takový podivný druh masochismu a obávám se,že těmto deviantním jedincům značně mdlého rozumu je marné cokoli vysvětlovat a v případě jakékoli konfrontace je lépe hned a bez zaváhání sáhnou k rákosce...[velký smích].....a pokud opravdu "k něčemu dojde",budou to právě oni,kteří to schytají a hned z několika stran najednou.

349722

7.6.2016 14:06

RE: rusofili si musia ujednotit pojmy

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 349281

To jsi napsal výborně, soudruhu, je vidět, že jsi ještě nezapomněl svá nejlepší léta, když jsi dělal politruka. Dnes pracuješ pro druhou stranu, jen se divím, proč sem nasazují slovenskou pobočku US ministerstva propagandy, to je "bratrská" výpomoc?

Prozradil jsi se tím liliputinem, na ústředí by ti měli dát důtku.

Jinak tvůj nenávistný nesmyslný a s realitou naprosto nesouvisející blábol nemá cenu nějak hodnotit, je to jak přes kopírák... Nicméně je zajímavé, jak se placení "diskutéři" množí, už vám teče do bot, co, idioti? [chechtot]

349292

8.6.2016 22:19

RE: rusofili si musia ujednotit pojmy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 349292

Ja som to nastastie uz nezazil na vojne sme politrukov uz nemali - ale co o nich viem, tak namiesto argumentov pouzivali nic nehovoriace frazy obhajujuce Rusko - tak je jasno, kto z nas bol na vojne politrukom

349363

7.6.2016 14:28

RE: rusofili si musia ujednotit pojmy

JohnPowder 212.?.?.?

Reakce na 349281

USA a obrana?? To přidejte na wiki k definici slova oxymoron. Stejně jako USA a svoboda, demokracie, lidská práva, a další ideály, které se jim tak úspěšně daří šířit po celém světě... https://pbs.twimg.com/media/BaEK-nFIAAATaB0.jpg

349295

7.6.2016 17:18

RE: rusofili si musia ujednotit pojmy

Kosh 87.?.?.?

Reakce na 349281

Ocuvaj ty hlupak, tak nam tu vsetkym laskavo vysvetli v com spocivala kubanska kriza, preco do toho mali USA co hovorit, kedze to bolo tiez podla tvojej infantilnej teorie videnia sveta, len medzi ussr a kubou, preco bol svet vtedy najblizsie k jadrovemu konfliktu a preco to nakoniec dobre dopadlo! Ty debil! Na zakladni v polsku a rumunsku mozu byt utocne rakety v standardnych kontajneroch, s jadrovymi hlavicami, povazovane IBA za PRO, antirakety sa budu zdokonalovat, aj ich dolet a schopnosti, na to sluzi vojensky vyskum ty hlupak, a dojde to az tam ze budu schopne zostrelovat ICBM v pociatocnej faze letu.
Ano rusi vedia dane instalacie zlikvidovat, a aj ich zlikviduju. Asi ti uniklo ze to je vyhlasenie vojny statu/om ktore s tymi zakladnami maju cokolvek spolocne.
Takych debilov ako si ty naozaj zboznujem. Radsej sa ani nevyjadruj k veciam o ktorych nemas ani sajnu.

349307

8.6.2016 22:10

RE: rusofili si musia ujednotit pojmy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 349307

No mozno to bolo tym, ze zssr na kube nerozmiestnoval protiraketovy system, ale rakety s jadrovymi hlavicami s doletom 2000km.

349362

8.6.2016 20:52

RE: rusofili si musia ujednotit pojmy

Honza999 86.?.?.?

Reakce na 349281

Ten protiraketový systém Rusko neohrožuje - ohrožují ho lidé okolo.

Rusové si mohou být jisti že ho za pár minut zlikvidují -
ALE TO UŽ BUDE POZDĚ.
To už se bude válčit!

Rusové vědí že ho zlikvidují nebo že bude proti jejich odvetnému úderu bezmocný, ale někteří blázni na druhé straně si mohou myslet opak - a může je to svést k tomu, aby zaútočili.
Bez protiraketového štítu existuje odrazující jistota vzájemného zničení, štít může vzbuzovat naděje na víteznou válku. V tom je jeho nebezpečí a není tím ohroženo jen Rusko, ale celý svět.

349358

8.6.2016 22:03

RE: rusofili si musia ujednotit pojmy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 349358

K tej 'moznej' vojne. Ak by bola vojna medzi Ruskom a USA tak ani jedna raketa letiaca na USA sa k Polsku ani Rumunsku nepriblizi - poletia cez pol.
K takejto vojne tento protiraketovy stit nema co povedat.
Ale pripustam, ze tieto zakladne maju svoj 'psycho' vyznam - hovoria, ze tieto uzemia uz nie su sferou ruskou koloniou - a to jedine liliputinovi vadi.

349361

9.6.2016 18:32

RE: rusofili si musia ujednotit pojmy

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 349361

Spíše ten protiraketový systém bude chránit odpaliště jaderných hlavic v západní Evropě. Rozhodně ne slovanské národy na jejichž území bude umístěn.

349400

12.6.2016 20:10

RE: rusofili si musia ujednotit pojmy

kameh 85.?.?.?

Reakce na 349361

Presne ste to vystihol. Treba prepočítať časy aj s možnosťou nasadenia hypersonických pohonov, samozrejme okrem ponoriek, ktoré znervózňujú USA a ani sa im vzhľadom na výzbroj nečudujem.

Čína a Rusko ich skúšali pre nižšie rýchlosti a teraz prechádzajú na vyšší level. Čína uskutočnila už šesť skúšok útočného hypersonického prostriedku DF-ZF.
Aj nové ruské rakety Zirkón tvoria celkom inú triedu. Na rozdiel od podzvukového kalibru má Zirkón zasiahnuť cieľ rýchlosťou 5-6 krát väčšou, než je rýchlosť zvuku. Odpor vzduchu pri takých rýchlostiach je podobný ako odolnosť pevných látok. Hlavica rakety sa zahrieva a vytvára sa okolo nej plazmový oblak. Rakety, pohybujúce sa s takou rýchlosťou, je prakticky nemožné zachytiť: riadiace systémy majú príliš málo času na rozhodnutie, a antirakety nie sú schopné Zirkón dohnať a môžu byť použité len na kolíznom kurze. Vytváraná plazma však okrem iného absorbuje rádiové vlny, a raketa, ktorá dosiahne hyperzvukovej rýchlosti, ako by bola pokrytá plášťom neviditeľnosti: radar ju už nie je schopný vidieť.

Takže ak sa to spustí a je jedno kto to urobí. Je koniec. Podľa toho čo uvádza svetový jadrový klub o ráži v Mt eq.TNT, môžeme sterilizovať celú Zem.

Ak si to prepočítate rýchlosti, tak svetu ostáva cca jedna hodina do zničenia. Jediné systémy schopné čeliť takýmto útokom sú lassery. A aj to musí byť pekné počasie a priama viditeľnosť. Takže utópia zneškodnenia.

349491

7.6.2016 12:52

Je smutné zamyslieť sa nad budúcnosťou tohto sveta.

Clear 176.?.?.?

Pokiaľ vôbec niekto v dnešnej dobe zvažuje zničenie možno 200, možno miliardu ľudských životov, je to hrozné. V mene čoho, koho? V mene ľudskej pažravosti? Faraóni boli vo svojej dobe neskutočne, neskutočne bohatí. Keď odišli z tohto sveta, všetko ostalo na Zemi. A smutné je, že nie je vidieť elementárnu snahu o upokojenie svetového diania.

349284

7.6.2016 13:32

Všetci vieme, čo by mal alebo nemal urobiť Putin, len jedno nevieme, čo so sebou si počneme?

Lubosmat 212.?.?.?

V starom vtipe z obdobia „Socializmu“ : Vykopal Slovák na Ukrajine niekde pri Užhorode zlatú tehlu, Rus ktorý kopal vedľa neho navrhol: „Rozdeľme sa po bratsky!“, na to Slovák odvetil „Ba figu napoly!“.

Dnes tento vtip aktualizujme podľa reality: Vykope Slovák na Ukrajine niekde pri Užhorode zlatú tehlu, Američan ktorý ho tam vyšle dozerať na Majdan nariadi: „Tehla bude uložená vo FEDE!“, na to Slovák odvetí „Ako si praješ pán môj a vládca.“.

Vôbec to nie je smiešne, ale je to veľmi pravdepodobný scenár.

349287

7.6.2016 13:47

25 let od vyhnání vojsk našimi disidenty

R 90.?.?.?

Rusko má dodnes sevřený krk z toho, jak Michael K. se rozzuřil a vyhnal je z Evropy.

349288

7.6.2016 14:18

ta mentalita

Mirra 89.?.?.?

útočnosti je pevně zakořeněná v amerických elitách. Jako ukázka postačí toto: když byl za Studené války povolen jeden protiraketový systém volitelně - buď ochrana hlavního města nebo ochrana ICBM tak Sověti zvolili ochranu Moskvy ale USA zvolili ochranu ICBM....

349294

7.6.2016 16:29

Jenom totální psychopat může myslet vážně, že by

falken 213.?.?.?

... někdo, kdokoliv, na kterékoliv straně zeměkoule, myslel DNESKA vážně takovou nebytyčnou kravinu jako je vyhlazení půlky zeměkoule s tím, že mu to i "doma" projde bez totálně likvidační občanské války a vůbec... to je tak nemyslitelné psycho, taková naprosto ale naprosto šíleně vym_daná fantasmagorie, že skutečně stačí i jen takováto stupidní informace jako známka toho, o jaké médium se ve vašem zku_veném případě jedná a jestli tedy je možné něco z toho vyčíst mezi řádky, pak jedině to, že jde o zasviněný rasistický boj půlky američanů proti Obamovi [smích] běžte skutečně všichni totálně do hajzlu s tou nenávistí a rasismem, vy scientologický zm_di, howgh!!!

349301

7.6.2016 17:06

RE: Jenom totální psychopat může myslet vážně, že by

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 349301

A podívejme členové akčních výborů modré totality zapleveňují diskuze. Kupředu za nové ideály soudruzi nechť zhyne ten starý podlý Evropský svět. Čím to asi bude, že inteligence nových úderných marxistických skupin je taková jednoduchá.[překvapení]

349305

8.6.2016 4:46

Psychopatie absolutni !!

favela 113.?.?.?

Reakce na 349301

Rovnez absolutni silenstvi.
Skoro v kazdem prispevku jsou zminky o bankach korporacich , bohacich moci a penez , reditele bank atd.
Ale malokdo si uvedomil ten neviditelne prece mozny POSUN ,ktery nastal zrychlenim a byl dokoncen okolo 2008. Na misto ,aby odsoudili a zavreli ty kteri zpusobili obrovske celemu svetu i USA, jeste stale nedopocitane jejich ztraty, podvody, kradeze a jine zlociny. Tito byli odmeneni triliony....vladou v cele s Paulsen /Goldman Sachs a spol./. A navic se zmocnili postupne absolutni vlady nad svetem. /Uz drive treba McNamarra,vysledek zpustoseni,masakry a 4miliony mrtvych Vietnam/./..Pak je treba si uvedomit,ze povaha bank, korporaci a konglomeratu dnes vudcich sil vlady absolutniho kapitalismu,imperialismem, fasismu ve svete je pouze sebevrazedna expanse !!!/Britannie napr./.Za kazdou cenu. Bohaci jsou predevsim majitele korporaci a jsou dnes zaroven politiky. Mysli jen na sve zisky a je jim jedno jak a za jakych okolnosti ty zisky ukoristi / Zadna korporace neuvazuje o dusledcich navic pri absenci jakekoliv zodpovednosti./Skody at napravi jini..!!!/ At jsou to Dluhy,vrazdy,lidskymi obetmi masakry, niceni prirody a sveta. Korporace je tajna sekta s jedinym ukolem. Maximalni zisk za kazdou cenu. Expanse a obeh kapitalu je jedine co je zajima a jak v tom pokracovat..K tomu maji spousty ochotnych sluhu. /Sadomasochisticka merkel, ukajejici sve zvrhlosti a netusi o co jde v dusledcich atd. Reserve Bank Yellen rovnez, ale slouzi a slouzi/. Vysledek absolutni moc nad svetem vyjma Rusko_-Cina /ale bez zodpovednosti za cokoliv jineho/ a monstrozni za triliony vyzbrojene armady jako prostredek k zisku..To vede silence k zurivosti /a vzdycke vedlo, kdyz se octla prekazka mezi nimi a zisky/.Dusledky je nezajimaji a v tom je rozdil k drivejsku. Neni tedy zadna prekazka,zabrana, jako byla drive kdyz nekteri clenove vlad slouzili jako zadrzovani ziskove agrese a uplne uchvaceni sveta. Syrie valka 1982-84 ,kdy uz predtim utekli ,kdyz hrozila svetova valka,pred Rusama..jako prchaji dnes..
Drive se verilo,ze jakmile jedna strana najde zbran proti ktere druha nema obranu nastava konec te druhe okamzite./zda se dnes ze rusove takhle nepremysleli..protoze to znamenalo valku i kdyz viteznou ale s obetmi/.
Sankce zavedene jsou jiz valka./Akorat pitomci to nevi /Merkel, Juncker atd. Prorekla se Nuland. "Fuck the Europe". Tedy ,my Evropu skoncime brzy...Ted ,se jiz hleda jen cas pro maximalni pripravu a vhodny moment /treba "zakopnuti" Ruska nebo Ciny/!!!!!Navrsenim uzasnych tlaku ze vsech stran a 24h. denne.. Pritom, vetsinou ani netusi o vsech moznostech ruske obrany . To uz neni dulezite vubec. Vyznam svetove valky je zamlcovan a hlavne dusledky pomoci mediii fousatych zrud a tataru atd...
Zrejme uz neni zadna moznost svet zachranit.Ani zazraky uz nic nezastavi...jako predtim...
Tohle si uvedomil jeden z bohacu A. a venoval v zoufale snaze zachranit status quo a svet pred valkou darovanim 100mil. na volbu Trumpa.
Neni treba mit penu u huby pri zamlzovani veci...faktu a evidence..

349327

7.6.2016 17:37

To je to, o čom písal náčelnik ruských ozbrojených síl ešte pred cca 15 rokmi.

rfrfr 185.?.?.?

A jedinou reálnou odpoveďou Ruska na tento akt agresie je vyniesť na orbit jadrové zbrane a utajiť ich vo vesmíre ! Tomu, komu sa to zdá byť desivé by som pripomenul šesťdňovú vojnu Izraela proti arabským štátom!!!! Ide o ten istý scenár a napísali ho tie isté sily , ktoré dnes ovládajú USA , ako indický roľník svojho slona !

349309

7.6.2016 19:39

RE: To je to, o čom písal náčelnik ruských ozbrojených síl ešte pred cca 15 rokmi.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 349309

Baca, ty uz to nepij.

349316

7.6.2016 19:09

US arogance a sebevědomí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

výrazně přesahuje nad jejich schopnostmi a současnými možnostmi.Ostatně drzost a nafoukanost konzumu a TV propadlých Amíků je ve světě dostatečně známá. Agregátní dluhy Ameriky a astronomické derivátové bubliny mocných bank činí ze Západu banánové republiky ovládané několika stovkami rodinných klanů bankéřů, burzovních spekulantů, investičních fondů a korporací.Jeho dluhy jsou prostě nesplatitelné. Rusko by mělo rychle zveřejnit jména a adresy největších chazarských zrůd, které si pomocí lichvy z neexistujících peněz, intrik, mediálních lží a gigantických podvodů přivlastnily celý Západ a jeho četné kolonie po celém světě.Ruská výzbroj a surovinové bohatství z něj činí skutečnou velmoc, se kterou si poskoci chazarských světovládců neví rady a tak v zoufalství z rychle se blížícího krachu dolaru jako světové rezervní měny zkoušejí a ještě budou zkoušet nejrůznější provokace, intriky,podvody, převraty atd. Ostatně na vykrádání světa, vyvolávání válek, státních převratů, stěhování národů a chaosu byly a jsou založeny bohatství a moc západních, tedy většinou chazarských elit S pádem dolaru rychle končí hegemonie západních elit Rusové by hlavně proamerickým loutkám v politice neměli věřit ani jméno, natož nějaké sliby, podepisovat s nimi smlouvy, spoléhat na tyto smlouvy atd. Jakmile by to udělali, poskoci Rothschildů by to okamžitě zneužili, aby Rusko dostali definitivně na kolena. Měli by se k arogantním západním politikům chovat tak, jak si zaslouží. Tedy jako k poskokům a loutkám největších zrůd, intrikánů a podvodníků ukrytých v pozadí, jimiž skutečně jsou. Čína sice opatrnicky vyčkává, ale i ona by měla být připravena na úskoky, provokace a intriky chazarských zrůd a jejich poskoků. Své bilionové dolarové přebytky a americké dluhopisy mohou už teď použít jako palivo do kotlů. Jen blázni mohli uvěřit, že by největší intrikáni a podvodníci někdy něco chtěli splácet. Chazarské zrůdy totiž nyní hrají vabank. Chtějí zotročit a ovládat celý svět nebo vyvolat globální konflikt.Nebo hrají jen o holý život. Příští měsíce a roky budou na dramatické události rozhodně přebohaté.

349314

7.6.2016 20:42

RE: US arogance a sebevědomí

dub 89.?.?.?

Reakce na 349314

čína potřebuje území a půdu. a půlka ameriky ji v rámci kolaterálu dluhopisů patří.

a nebude trvat dlouho a bude mít i vojenskou sílu si ten kolaterál zkasírovat. obzvlášť, když pohrozí jejím použitím proti jelitům osobně.

349318

7.6.2016 21:51

RE: US arogance a sebevědomí

Sirea 31.?.?.?

Reakce na 349314

Čína už koná. Stavia obranu v Juhočínskom mori - a vzala si na paškál mimovládne organizácie. Jenkiovia už vyvreskujú, že "regulácia MVO povedie k strate obchodu, právnej spôsobilosti a právam človeka... " [vyplazený jazyk]

349321

8.6.2016 5:41

RE: US arogance a sebevědomí

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 349321

A vite ze mate pravdu . Uz sem videl v Canade I v USA OEM auto parts na american cars and trucks Made in China ...... Nebude dlouho trvat a do USA i do CDN se bude dovazet z Ciny snad uz i hajzlpapir aby si tu cinani kterejch tu je uz taky jak nasranejch a ktery tu uz vlastnej pul severoamerickyho kontinentu meli cim vytirat (_!_) .

349328

7.6.2016 22:17

Nejsem znalec, ale dobře to nevidím.

P.Lepenka 79.?.?.?

Nebudu unavovat svým názorem. Jen dvě pravdy. "Když zaženete psa do kouta, zaútočí na Vás". Putin mnohokrát opakoval svůj postoj z dětství: "Je-li rvačka nevyhnutelná, je třeba zaútočit jako první". Nic jiného mi ze současné situace nevychází.

349322

8.6.2016 1:09

Bum

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Teď už stačí aby jen někdo bouchnul papírovým pytlíkem.

Třeba nějaká "třetí strana", které se to hodí nebo si tím vyléčí nějaký starý mindrák - Israel, Ukrajina, Turecko, Gruzie ... Čína, Severní Korea, ... Saudská Arábie, ...

349325

8.6.2016 7:58

Tak nevím

JN 91.?.?.?

Tak nějak nechápu, kde jste přišli na to, že Putin je ten hodný, který chce zachránit světový mír a svobodu. Vždyť je to starej KGBák, kterej se půl života živil tím, že kurvil lidem v Německu život a teď z něj má být jako nějakej hodnej taťka, co chce zachránit svět. Dále nechápu úvahy o nějakých strategiích, vždyť v momentě když někdo tu jadernou válku začne, tak končí celej svět.

349334

8.6.2016 8:47

RE: Tak nevím

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 349334

Nic si z toho nedělej, že jsi úplně mimo, dědo. Už máš svý nejlepší leta za sebou a starého psa novým kouskům nenaučíš, jestli víš, co tím myslím. Ty už to máš v kebulce zabetonovaný představama, který se ti tam dostaly před 50 lety a které mají s komplexním obrazem světa pramálo společného.

349336

8.6.2016 9:11

RE: Tak nevím

Sugar 94.?.?.?

Reakce na 349334

Přesně Putin je starej KGBák a hlavně Rusák!
A to jsou ožralí primitivové, ne? Nebo aspoň to řikali na ČT a Novinkách:
https://www.youtube.com/watch?v=9Dq73xCD95I

Ještě že s nima Kocáb zatočil. Pač nebejt jeho...
http://www.krajskelisty.cz/praha/obvod-praha-7/944...

349337

9.6.2016 16:30

No přijde den

Skolastikus25 217.?.?.?

a Putin mu to vrátí i s úrokem, to zase bude všude u USSA rektálních alpinistů kňučení jaký je Putin zlořád.

349393

Tuto stránku navštívilo 6 645