Diskuze k článku

Být v obraze něco stojí

Příspěvků 122

23.2.2015 6:39

omluva

Trosecnik 194.?.?.?

Pane Stwora ,omlouvam se .Chodim sem dlouho a velmi rad to zde procitam.Do tydne si poradim s Paypalem a dam si par kaficek.
Drz te se.

327663

23.2.2015 21:16

RE: omluva

tatrman 62.?.?.?

Reakce na 327663

Neomlouvejte se, důležité, že přispějete i kdyby to mělo být jen jedno kafe za rok.Já přispěl loni přes 2000,- a vůbec mi nevadí dobrovolně dotovat ty,kdo si zkrátka ani to kafe nemohou dovolit.Vadí mi povinná solidárnost skrz moje daně. Důležité je šířit informace.Takže pokud někdo narazí na zajímavý článek, prosím přeposlt dál svým známým. Stydět by se měla lůza, která dobrovolně platí televizi a ještě si předplatí Blesk za 3888,- nebo Burešovo ANO,I DNES budu lhát!! za 2758,- ročně. Stejně tak považuji za ksindl ty finanční análytiky co místo aby něco poslali, budou mudrovat o tom jak je Zvědavec za 24k měsíčně strašně nenažranej a koupe se z toho balíku asi ve zlatě.

327716

23.2.2015 8:17

Účet v ČR

Jirkap 195.?.?.?

Znám několik lidí,kteří by zaplatili....převodem do banky v Česku.Nikdo se nechce registrovat někde u Paypalu a někdo ani neví jak.

327666

23.2.2015 17:10

RE: Účet v ČR

turista 37.?.?.?

Reakce na 327666

Je možné zaplatit Bitcoinem. Adresa Zvědavce je zde:
http://www.zvedavec.org/dary.php#bitcoin

Přitom vůbec nemusíte mít bitcoinovou peněženku nainstalovanou na počítači. Stačí použít nějakou směnárnu, v té nakoupit Bitcoiny a jako svou bitcoinovou adresu pro příjem nakoupených bitcoinů uvést adresu Zvědavce.

Např. zde https://easycoin.wbtcb.com/ , vyplníte objednávku a dojdete ji zaplatit na poštu nebo terminál Sazky, zcela anonymně ...

327702

24.2.2015 8:57

RE: Účet v ČR

Tomáš Eva 94.?.?.?

Reakce na 327666

Take neplatim pres paypal. Vzdyt český účet existuje: http://zvedavec.org/dary.php#cesko
ctu zvedavce cca od rijna a platim nyni pravidelne 100,-/mes.
ubral jsem 3 piva mesicne.

327748

23.2.2015 8:37

Tak jsem si zaplatil dvě kafe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

a protože mě kafe nechutná, tak mě ani nemrzí, že je nedostanu. [vyplazený jazyk] [chechtot]

327668

23.2.2015 9:58

Dotaz

Juro 178.?.?.?

Ja sem občas zájdem ako aj na mnoho iných webov. Nerozumiem jednej veci. Prosím mne neznalému okolností a možno aj iným vysvetliť.
Je kopec webov kde sa o príspevkoch nič nepíše. Ako že dokážu fungovať bez príspevkov? Je to len z reklám, alebo sú to nastrčené mainstreamové weby? Niekedy mi to tak pripadá.
príklady: osel.cz, dolezite.sk, astronauti.cz, czech.ruvr.ru, aeronet.cz, suenee.cz atakdále.

327673

23.2.2015 15:30

RE: Dotaz

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 104.?.?.?

Reakce na 327673

Ano. Z čeho jsou ty weby financovány, mě také zajímá. Mnohé jsou velmi dobře udělány. Rozhodně bychom si tu otázku měli klást všichni, protože ze vzduchu se žít nedá.

327690

23.2.2015 16:45

RE: Dotaz

abaxas 90.?.?.?

Reakce na 327673

z reklam se to dá táhnout, ale jen do určité meze, nebudu to zde přesně vysvětlovat, protože to ani nesmím (je to v podmínkách poskytování reklamy) mám s tím své zkušenosti a řekněme, že 20k to měsíčně prostě nedá (je to mnohem méně!)
Navíc myslím, že před nějakou dobou se to tu zkoušelo a nefungovalo to!

327699

23.2.2015 17:16

RE: Dotaz

te 81.?.?.?

Reakce na 327673

dolezite.sk: kopa reklamy, dokonce třeba i uprostřed článku, plus výzva k finanční podpoře pod každým článkem
dolezite.sk nepíší autoři, ale sami čtenáři (viz tlačítko přidej informaci, přidej článek), redakce jen zkontroluje obsah

osel.cz - není to zpravodajský web, ale web o popularizaci vědy, a je u odborné veřejnosti veden jako vědecky kvalitní, tedy má sponzory z oblasti vědců, vědeckých ústavů, plus výzva k podpoře

czech.ruvr.ru - podle mě je to jen česká lokalizace rus.ruvr.ru, takže peníze nějak přitečou

aeronet - přispěvatelé i z holanska i kanady, mají kontakty
plus výzva k finanční podpoře

suenee - dva partneři: korporátní bubnování a webdesign

také nevíte, kolik majitelé vydělávají, znám dost lidí, co jsou třeba IT na volné noze, dělají 4 denně, a vydělají si dvojnásobek průměrné mzdy, pak mají čas i peníze na to dělat si svůj web, zvlášt když z něj plnyou peníze

327703

23.2.2015 10:00

prispievanie SMS-kami

shipka45 88.?.?.?

Pán Stvora, nedalo by sa prispievať aj SMS-kami, podobne ako na ulož-to. verím, že takýto spôsob ocenili viacerí vaši čitatelia.

327674

23.2.2015 15:32

RE: prispievanie SMS-kami

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 104.?.?.?

Reakce na 327674

Ten dotaz se vrací u každého podobného článku zde. Platbu přes SMS bránu jsme měli a já jsem to zrušil, protože odmítám platit třetím stranám a hyenám nabaleným na tento systém až 80% z poslané částky.

327691

23.2.2015 16:27

RE: prispievanie SMS-kami

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 327691

Nevíte Vy nebo někdo, jako je to s PaySafeCard ( %, ap. ) ?

327695

23.2.2015 18:26

RE: prispievanie SMS-kami

duncislav 89.?.?.?

Reakce na 327691

Pan Stwora nezite uz laskavo v PremiumSMS minulosti a zistite si aktualny stav provizii v ramci SMS bran.
Keby ste neboli v tomto smere neschopny tak uz davno inkasujete 75% provizie z SMSiek.
Vzhladom na to, ze sa jedna o najpopularnejsi druh platby pre uzivatelov internetu je pre mna doteraz zahadoupreco ste v tomto smere tak tvrdohlavy...

Pekny den!

327709

23.2.2015 21:24

RE: prispievanie SMS-kami

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 104.?.?.?

Reakce na 327709

Ano? A on existuje operátor, který si ze zisku ukousne jen 4 % a ještě se z toho rozdělí s třetí stranou? On totiž si stát utrhne 21 % DPH z poslané částky, takže pro zbytek zainteresovaných by zbyla jen 4%, abych mohl já sám inkasovat těch 75 %, jak píšete. Tak mi pošlete odkaz, když o takové možnosti víte.

327717

23.2.2015 21:51

RE: prispievanie SMS-kami

duncislav 89.?.?.?

Reakce na 327717

Napr:
http://platbamobilom.zoznam.sk
http://www.xpay.cz/cz/platebni-metoda-sms.php
http://www.sms.cz/index.php?P_id_kategorie=17003&P_soubor=platmobilem%2Fprovize.php&P_navigace=2

Platobnych bran je neurekom, odporucam oslovit a vybrat si najrozumnejsiu ponuku. Kedysi sme pouzivali v ramci jedneho projektu sluzby XPAY a mali sme iba 36% proviziu. Podmienky sa zmenili, teraz su uz 2x vacsie.
Ale aj vtedy sa to oplatilo kedze sme mali konverziu 8-10% platiacich z navstevnikov webu.
Mali sme aj ine moznosti platieb, 99% vsak vyuzivalo iba PremiumSMS...

327720

23.2.2015 23:44

RE: prispievanie SMS-kami

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 104.?.?.?

Reakce na 327720

>Napr:
>http://platbamobilom.zoznam.sk

Tohle je na Slovensku.

>http://www.xpay.cz/cz/platebni-metoda-sms.php

Důležité je tam to slovíčko "". Je to stejné jako nápis "slevy 90%" a když tam přijdete, zjistíte, že té slevě odpovídá jen jeden nebo dva druhy zboží a ostatní má slevu minimální nebo žádnou. Ta čísla se vztahují na počet SMSek za časové období. Když jich máte 10 tisíc, tak ano, můžete tu částku dosáhnout, jinak je jejich marže mnohem vyšší.

>http://www.sms.cz/index.php?P_id_kategorie=17003&P_soubor=platmo
>bilem%2Fprovize.php&P_navigace=2

Hned první věta je vylučující: Službu placení mobilem je možno založit pouze firmám.

327732

24.2.2015 8:34

RE: prispievanie SMS-kami

shipka45 88.?.?.?

Reakce na 327732

Ako som uviedla v mojej otázke hore, niečo podobné používajú v ulož.to a pokladám to za veľmi dobrý systém. SMS-kou si dobijem kredit a užívam ich služby do vyčerpania. Táto platba mi vyhovuje aj z toho dôvodu, že mám problém s vyčerpaním kreditu na mojom mobile, ktorý vlastne vlastním iba preto, aby mňa mohli zavolať. Inak radšej používam služby internetu (e-mail, skype). Podobnú službu používa aj p.Chelemendík na jeho stránke...prečítanie článku je podmienené zaslaním SMS-ky. Nie som každodenná čitateľka Zvedavca, ale ani tak by som nechcela byť dlžníčkou. Keby som chcela platit prevodom na účet, tak mi tie údaje uvedené v častí "možností platby zo Slovenska nestačia. Žiadajú odomňa presnú adresu odberateľa, adresu banky a potom ešte SWIFT kód,IBAN. Jednoducho, kým tie všetké údaje pozbierám a vyplním poslala by som 50 SMS- ek. Ale keď inak nedáte doplňte si aspoň tie bankami požadované údaje prosím. Želám pekný deň Vám aj všetkým vašim čitateľom [smích]

327743

24.2.2015 15:14

RE: prispievanie SMS-kami

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 104.?.?.?

Reakce na 327743

> Keby som
>chcela platit prevodom na účet, tak mi tie údaje uvedené v
>častí "možností platby zo Slovenska nestačia. Žiadajú
>odomňa presnú adresu odberateľa, adresu banky a potom ešte
>SWIFT kód,IBAN.

Ale kdeže. Pro platby ze Slovenska můžete použít stejné číslo účtu 2000368066 jako v ČR, pouze kód banky je 8330. Žádný SWIFT, žádný IBAN, žádná adresa odběratele a banky. Je to popsáno zde: /dary.php#slovensko

327775

24.2.2015 15:30

RE: prispievanie SMS-kami

te 37.?.?.?

Reakce na 327775

rekl bych ze se to lisi banka od banky
nekdy to neni ani o lidech, system ma kolonky a dokuf nejsou vyplneny, nepusti je to dal
ze stejneho duvodu nelze poslat asi ani pres postovni poukazku, tam to chce presnou adresu.
pani se mozna prokecla, ze to chce posilat do ceska, tak na ni automaticky vybafli swift apod., tedy priste o zahranici mlcet, proste jen poslar penize na tento ucet [smích]

327776

26.2.2015 11:33

RE: prispievanie SMS-kami

shipka45 88.?.?.?

Reakce na 327775

sorry.....ja som sa to pokúšala poslať ako platbu do zahraničia...dokonca som sa už aj naučila ako previesť č.ú. a kód banky na IBAN a BIC [smích] Po tomto objasnení už konečne som platbu odoslala. Prajem pekný deň všetkým.

327851

24.2.2015 8:37

RE: prispievanie SMS-kami

duncislav 212.?.?.?

Reakce na 327732

Za 1.:
platbamobilom.sk ponuka svoje sluzby aj v ceskej republike, podobne ako xpay (ceska spol.) ponuka svoje sluzby aj na v SR

Za 2.:
Teraz som sa ubezpecil ze v smere Vam nie je pomoci, kedze nas, ktore tie sluzby vyuzivaju idete presvedcit o svojej proviznej "pravde".

Za 3.:
Vztahujuc na bod 2 a na uz dlhodoby problem ktory s financovanim mate, mozem poradit len jedno a myslim to uprimne: vykaslite sa na PremiumSMSky a podobne navrhy a urobte len jednu vec, spojte sa s niekym kto ma know-how o internetovom biznise a kto Vam pomoze nastavit, udrziavat a hlavne aj vylepsovat portal tak, aby dokazal prinasat tento skvely obsah stale atraktivnejsou formou a ziskavat z tej solidnej navstevnosti adekvatnu odmenu (pri tej navstevnosti sa to da vytiahnut do uplne inej ciastky ako pozadujete). Uznajte si, ze tato oblast je mimo Vas ramec a uz trapne a cyklicky neprosikajte o peniaze z dovodu vlastnej neschopnosti. Ak by bola chyba niekde inde ako na Vasej strane, tak internet ziva prazdnotou a mnozstvo portalov by neexistovalo...
Sustredte sa len na to co Vam ide najlepsie a to je nezavisla zurnalistika.

327744

24.2.2015 0:41

RE: prispievanie SMS-kami

JanZP 188.?.?.?

Reakce na 327691

Vážený pane, uvědomte si konečně, že to rozhodnutí na tom "nepodporovat" systém plateb není na Vás! Nestavte se agresivně do role soudce! Pokud se kdokoliv svobodně rozhodne, že Vám pošle 100Kč a za zprostředkování je ochoten třeba díky své pohodlnosti zaplatit o několik set Kč víc, tak to jeho rozhodnutí a respektujte je! Pokud si však chcete vyhradit právo rozhodovat za dárce, tak se nedivte, že se na Vás dost potenciálních podporovatelů vykašle! To se totiž stává urážkou svobodné vůle dárců. A nebo máte konkrétní důvody, proč tento systém plateb odmítáte, ale Vaše prezentace neodpovídá skutečným důvodům. Jinak to nelze chápat..

327735

24.2.2015 0:54

RE: prispievanie SMS-kami

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 104.?.?.?

Reakce na 327735

Vy jste to nepochopil. Neomezuji svobodnou vůli dárce, pouze odmítám z těžce vydřených korun platit výpalné parazitům, kteří se na Zvědavci nijak nepodíleli, mají jen tu výhodu, že stojí v cestě. Je to totiž k dárcům unfair. Někdo pošle 50 Kč v domnění, že to je cena té kávy, a má dobrý pocit, že pomohl. Ve skutečnosti z toho 40 jde na úplně jiný účet komusi bezejmennému a na to kafe zbude jen 10. Až příliš znám své Pappenheimské. Žádný dárce nepošle 250 s poznámkou "50 je na to kafe".

327736

24.2.2015 1:14

RE: prispievanie SMS-kami

JanZP 188.?.?.?

Reakce na 327736

Proč ze mne děláte blbce? Z výše uvedeného vyplývá, že jsem to pochopil a jsem s touto formou smířen. Prostě se svými penězi naložím, jak uznám za vhodné já a to, co Vám dojde je cíl. Naopak se obávám, že Jste nepochopil mne. Nemám potřebu se s Vámi přít, na to si Vaší práce příliš vážím, ale ponechte prosím volbu na tom, jak naložím se svými prostředky na mne.. Třeba mě díky mé pohodlnosti vyhovuje to poslat tímto způsobem! Mám dojem, že Vy tam prostě vidíte před očima "hamtavě" rozdíl mezi čáskou, kterou jsem odeslal, a která Vám došla! Ale nejen já, jsme si toho prostě vědomi a třeba to tak chceme a tak proč to blokujete??

327738

24.2.2015 6:28

RE: prispievanie SMS-kami

tatrman 62.?.?.?

Reakce na 327738

Ta vehemence se kterou tady bojujete za sms platby mi přijde jako byste byl provokatér nebo seděl v představenstvu tel. operátora.
Možná jste ale opravdu někdo, komu na nějaké kačce nesejde a třeba mobilem pošlete za rok 10000,- , 2000 dojdou na kafe a to že z toho 8000,- sebere provozovatel Vás netrápí.
Pak máte asi pravdu a nikdo by Vás neměl diskriminovat.
Stejně tak můžete mít skutečně strach,aby Vás náhodou nevyčmuchala podle příkazu z účtu CIA a nedeportovala na Guantanámo.
Panu Stworovi bych doporučil, pokud s tím nejsou nějaké velké náklady, zřídit pro křiklouny tu platbu mobilem a výrazně u ní uvést kolik procent z platby zůstne Zvědavci.Bylo by zajímavé vést u sms statistiku, kolik jejich prostřednictvím přišlo každý měsíc.

327740

24.2.2015 10:43

RE: prispievanie SMS-kami

te 37.?.?.?

Reakce na 327740

Nepoužívat službu PremiumSMS. Z částky zůstane třeba jen 40% a max. výše je často omezena na 99Kč.

Používat služby typu Platba přes mobil, kde jsou provize úplně někde jinde, a částka může být téměř libovolná.

Jestli si operátor vezme 40% bych neřešil. Tato vláda každoročně ukradne skrz korupci a lajdáctví řádově 100.000.000.000 Kč.
Řešit, jestli nějaký mobilní operátor dostane 40Kč ze stovky, je marnění časem.
Komu to vadí, může použít jiné cesty.

Jinak spousta dobročinných společností dnes funguje tak, že bere malé částky (řádově do 100 kč), ale je to přes trvalý příkaz. Člověk kvůli stovce měsíčně neschudne, a nemá starosti každý měsíc myslet na platbu.

327758

24.2.2015 18:00

RE: prispievanie SMS-kami

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 104.?.?.?

Reakce na 327738

Autor předchozího příspěvku má pravdu. Skutečně ta vehemence, se kterou nutíte platby mobilem, je otravná. Děláte, jako by platba mobilem byla lékem na dobrovolné příspěvky. Neškodí se podívat, jak tato platba funguje na Britských listech, kde je navíc disproporčně inzerována hned v záhlaví vpravo na stránce.

Listopad 2014: Vybráno 42 902 Kč, z toho mobilem 1574 Kč (3,7%)
Prosinec 2014: Vybráno 106 411 Kč, z toho mobilem 1137 Kč (1,1%)
Leden 2015: Vybráno 53 045 Kč, z toho mobilem 3676 Kč (6,9%)

Platby mobilem uvádí Čulík s tříměsíčním zpožděním, takže v listopadu za září, v prosinci za říjen atd.) V každém případě ty částky jsou marginální v porovnání s jinými platbami.

327782

24.2.2015 18:10

RE: prispievanie SMS-kami

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 327736

Dobrý den p. Stwora

Já bych také přivítal placení formou SMS. Všechny ostatní druhy plateb se mi zdají příliš komplikované.

Když platím za hru "World of tanks" třeba 1000 kč měsíčně , tam je tuším provize operátora "Vodafone", necelých 10 procent . To samé když platím předplatné u nějakého stahovacího servru za kredit ... Když platím třeba akci "Advent" nebo "Kuře" tak tam je provize operátora tuším ještě nižší ...

Pokud nebude možnost platit SMS , tak za sebe říkám lituji (sorry) , nee ! Není to otázka neochoty platit ,je to otázka jisté "odporné komplikovanosti" platby.

Vám jako programátorovi , znalci angličtiny , "světákovi" se asi bude zdát ta údajná komplikovanost plateb směšná , ale pro některé lidičky je jediná "schůdná" možnost placení, forma SMS .

Zkuste se informovat o podmínkách placení formou SMS . Dnes je jiná doba .

327784

24.2.2015 20:12

RE: prispievanie SMS-kami

Pepan 78.?.?.?

Reakce na 327674

přesně tak platba sms je mnohem jednodušší, bezbolestná a velmi to rozšíří okruh potenc. zaplatičů. když to spustí a udělá nějakou fintu na čtenáře / myslím v dobrém / tak to bude mít úspěch. Mobil má každý a to přesně v tu vteřinu kdy to čte u sebe.

327788

23.2.2015 10:27

internacionální server

pes garyk 188.?.?.?

Kolik platí lidi ze Slovenska? Když už tu mají i překlad do jejich jazyka články od takových es jako je The Saker? Dalo by se procentuelně rozčlenit, kolik peněz přijde od uživatelů z CZ a kolik z SK? Dále těch půl mega uživatelů měsíčně jsou unikátní, nebo je to něco ve stylu jakože pražský metro měsíčně přepraví 50 mega? ...

327676

23.2.2015 16:36

RE: internacionální server

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 327676

Pokud by těch půl mega bylo unikátních, tak to u nás vypadá úplně jinak.

327698

24.2.2015 14:54

RE: internacionální server

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 327698

to by jistě nastal ráj

327770

23.2.2015 11:06

myslim, za peniaze u citatelov nie su problem

bububu 91.?.?.?

ja to vidim tak, (a to vam rozhodne neprajem) ze skor alebo neskor vas Zvedavec bude oznaceny za terorizmus podporujuci web ... nasledky budu jasne, kazdy podporovatel (ano aj financny) bude obvineny z podpory terorizmu. no a ked financne podporoval tak aj dostane financny trest. pokuta bude taka aby polozila kazdeho. 100.000,- ?

327679

24.2.2015 8:47

RE: myslim, za peniaze u citatelov nie su problem

Kahan 78.?.?.?

Reakce na 327679

Byla jsem v Dubaji - na letišti jsem si zadala adresu zvědavce na net, a objevilo se mi, že tyto stránky jsou nežádoucí. Takže nebudete daleko od pravdy...

327746

24.2.2015 14:41

RE: myslim, za peniaze u citatelov nie su problem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 327746

cože?
nojo, to jsou ti arabští liberálové... a že zrovna zvědavec [chechtot]
ne, fakt, přispějte už někdo, to by byla věčná škoda o tohle přijít

327769

23.2.2015 12:24

Jsem jeden ze 70

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

A čekal jsem, že přijde brzy podobný článek. Se stejným znechucením sleduji každý měsíc částku a je to pro mě zrovna tak nepochopitelné, že lidi, co chodí zrovna sem nemají svědomí, Nebo čím si tohle vysvětlit? Mám příkaz na pitomých 50 Kč a vůbec mě to netrápí, nepociťuji, že by mi to snížilo životní úroveň, která ani bez toho není vůbec vysoká. Je strašné, že se tu musí objevovat podobné články. Alibismus některých je v tom, že se bojí to odeslat. Ale i ten největší pokrytec si musí uvědomit, že reálně mu za toto nehrozí vůbec nic. Teoreticky kdyby zvědavec ty drobný rozdávat, bylo by zajímavé, kolik lidí by se přihlásilo k odběru a beze strachu, že jím něco hrozí [pláč] Aneb něco zde v diskuzích kritizujeme a sami nemáme zameteno před svým prahem.

327684

23.2.2015 16:52

RE: Jsem jeden ze 70

abaxas 90.?.?.?

Reakce na 327684

Dal jsem stovku, hold teď to není nic moc, tak alespoň to [pláč] [zmaten]

327700

23.2.2015 14:02

Mám svědomí čisté

wzb 46.?.?.?

pravideně neplatím, ale čas od času přispěji pár stovkami. Momentálně jsem poslal 500. Myslím, že do léta by to mělo stačit...

327685

23.2.2015 14:21

jedno kafe

RomanK 109.?.?.?

Dobrý den,

jsem vaším dlouholetým čtenářem i příznivcem zvědavce, avšak má velmi skromná lednová výplata necelých 9 tisíc korun padla na zaplacení nájemného a nezbylo mi ani na zaplacení většiný pravidelných měsíčních účtů, natož čehokoli jiného.

Možná až seženu práci, která mě uživí, budu mít i na příspěvek pro tento web.

Tímto se omlouvám všem co si myslí, že žijeme v nejlepší době v naší historii. Nežijeme.

[oči v sloup]

327687

23.2.2015 14:43

Zůstat v obraze stojí za to a něco stojí

Botičky od Diora 94.?.?.?

Taky jsem si všiml, že už delší dobu necháváme Zvědavce ve štychu [oči v sloup] Tak 2. únorové cappuccino je na cestě.

327688

23.2.2015 15:14

Co na to říct?

Sugar 82.?.?.?

Jestli pravidelný čtenář Zvědavce není ochoten poslat pár šestáků na provoz informačního zdroje z kterého čerpá, tak těžko může někomu kázat o morálce či krizi společnosti. Pokud chceme něco změnit - musíme v první řadě začít u sebe...

327689

23.2.2015 15:32

ode mne nic neuvidíš stwora

lumko 86.?.?.?

klidně to tu zavři [chechtot]

327692

23.2.2015 16:32

RE: ode mne nic neuvidíš stwora

pepo 87.?.?.?

Reakce na 327692

od tebe ani nikto nic nečeká ...

327696

23.2.2015 16:35

RE: ode mne nic neuvidíš stwora

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 327692

A tím jsi chtěl říci, že jsi "vtipný" provokatér, nebo jen obyčejný debil?

327697

23.2.2015 17:06

RE: ode mne nic neuvidíš stwora

Léčitel 195.?.?.?

Reakce na 327692

To by se ti líbilo! To už bylo pokusů umlčet Zvědavce a to ještě v době, kdy byl Zvědavec osamocen. Teď už je to lepší, je zdrojů informací, až oči přechází a člověk ani nestačí všechno číst.
Když nic nechceš poslat, tak nic neposílej, je to tvoje právo. Ale nemusíš se škodolibě smát úsilí, ať již Stwory, nebo dalších lidí, aby se mohli lidé dozvědět i jiné informace, než jenom takové hodně hloupé a jednostranné, jako je Česká televize a další podobné.
Také zde se vyskytují občas podivuhodné informace, ale proto má člověk mozek, aby přemýšlel a hodnotil, ale přeci jenom patří
Zvědavci dík za úsilí a zájem předat lidem poznání všeho druhu.
I diskuze jsou zde někdy marné, ale najdou se perly, protože čím více lidí a názorů, tím více stoupá Prozřetelnost a mohou nás i správné informace zachránit!
A ty se můžeš Lumko, klidně smát, ale vlastní hlouposti a omezenosti.

327701

25.2.2015 2:47

RE: ode mne nic neuvidíš stwora

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 327692

Tak vono s tou tvou blbou tlamou nebo co to mas pod tim skobakem za diru do chrtanu ty exote muzes panu Stworovi leda tak polibit (_!_)!

327797

25.2.2015 9:10

RE: ode mne nic neuvidíš stwora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 327797

pane satanáš, to nakonci, není to tajné židoiluminátské znamení pro pro prdel? já nevim, jestli by mu to pan stwora dovolil, nebo s tim máš nějakou zkušenost?

327806

25.2.2015 19:37

RE: ode mne nic neuvidíš stwora

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 327806

1) Neni. Ale pro jistotu se na to zidoiluminatsky znameni zeptej svyho rabina. 2)Myslim ze na polibeni nebo vylizani prdele panu Stworovi by jsi taky potreboval editoruv souhlas..... 3)Jen jednu zkusenost ktera by stala za rec, ale v lizani. V Puerto Vallarta na beach zazobana rekreantka Sarah Greenberg a muzu rict ze se ta dama vopravdu snazila. A pak pri veceri me chtela klofnout a pozvala na sklenicku vedle do baru kde se tancovalo a ja uz hezky liznutej sem ji na parketu rikal " vypadas dobre holka , kolik si jich uz pohrbila ?

327836

26.2.2015 8:33

RE: ode mne nic neuvidíš stwora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 327836

ptal jsem se tebe, ale i tak díky za radu, že je na osvětu dobrý mít svýho rabína, jsem netušil, někdo se hold umí narodit;
hm, a cos všechno musel podstoupit, abys získal to povolení, poraď případným dalším zájemcům...

327846

26.2.2015 17:11

RE: ode mne nic neuvidíš stwora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 327836

>A pak pri veceri me chtela
>klofnout a pozvala na sklenicku vedle do baru kde se tancovalo a
>ja uz hezky liznutej sem ji na parketu rikal " vypadas dobre
>holka , kolik si jich uz pohrbila ?

Kolik ta babrdle mela najeto na svem hrbetu Satanisto? Ja jen ze jesli tebe chtela klofnout, tak to uz musela mit chudera stara dvakrat pretocenej tachometr a sedej zakal.

327862

26.2.2015 21:51

RE: ode mne nic neuvidíš stwora

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 327862

Jeden by neveril, ze kvuli jednomu romanku na rekreaci s 40ti letou zenskou s usraele ktera vypadala tak na 30cet jen proto ze se snazila uz konecne klofnout poradnyho chlapa aby mela na Mexico ty nejlepsi vzpominky - proto z tech milionu v jeji bance zacalovala krome projety nafty i ty vostatni vydaje ..... se vo vas dva exoty ze "sergantovi" zumpy bude pokouset Pepka. [chechtot]

327881

23.2.2015 17:18

Zvědavec a další weby bude mít problemy

vj66 62.?.?.?

Zcela otevřeně se již i ČR připravuje na válku s Ruskem, a tak nastal čas umlčet nezávislé weby v předstihu ! http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Ome... [pláč]

327704

23.2.2015 17:24

Apel

pawman 80.?.?.?

Tak já nevím... Před nějakým časem jsem si přečetl diskuzi pod jedním z článků pana Stwory a protože mě neuvěřitelně naštvalo pokrytectví několika "diskutujících", kteří měli mnoho důvodů proč neposlat ani korunu a spoustu "dobrých rad", rozhodl jsem se pravidelně přispívat. Stokoruna měsíčně mě opravdu nezabije a pomůžu tak někomu v dobré věci. Jediné co mě na tom mrzí je fakt, že zřejmě platím i za ty jedince, kteří sem chodí poměrně pravidelně a hlavně zadarmo. Ale jsem člověk přející, tak ať si to užijí [smích]

Beru Zvědavce jako zdroj informací, které jsou mnohdy reálnější než cokoliv jiného a mám radost z toho, že nejsem jediný v téhle podivné krajině, kdo se snaží dívat se na svět reálně a bez příkras mainstreamu. Mám radost z toho, že řady těch, kdo odmítají slepě věřit všemu co jim kdo nakuká, naštěstí rostou. Většiny z nich si vážím, protože i jejich názory a diskuze mě dokázaly informačně obohatit. Teď bych byl jen rád, kdyby se všichni kdo mají pocit, že jsou na jedné "názorové" lodi (myslím tím souhlas s obecným faktem, že je to všechno trochu jinak, než jak říkali na Nově) také dokázali semknout a pomoct panu Stworovi a tím i sami sobě. Vždyť kolik z Vás platí pravidelně rozhlas a TV jen proto že musíte? Stěžujete si, že média nejsou objektivní, ale přesto jim platíte? Já vím, je to povinné a ukládá to zákon, ale proč tedy nepodpořit alespoň malou částkou i druhou stranu, které věřím v objektivitě informací mnohem víc? Se mnou pane Stworo můžete počítat i nadále a doufám, že i další čtenáři udělají něco pro dobrou věc...

327705

23.2.2015 17:40

reklamy google

te 81.?.?.?

Asi už se to řešilo minule, ale výsledek už si nepamatuji, takže bych si jej rád nechal zopakovat.
27.000 čtenářů, to je velmi mnoho. I jeden malý banner by patrně zaplatil půlku nákladů.
A google ad-sense patrně není jedinná reklamní společnost nabízející tuto službu.

327706

23.2.2015 18:06

RE: reklamy google

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 104.?.?.?

Reakce na 327706

Google jsem měl a byl jsem od nich zablokován, do dneška mi dluží asi $80. Důvodem zablokování byl údajný sexuální obsah Zvědavce. Naráželi na jakýsi článek, kde se vyskytovaly výrazy spojené s erotikou, už si nepamatuji, který to byl, ale šlo o odborný článek. Napsal jsem tehdy Google, že jde o omyl, dokonce jsem udělal to, že jsem napsal doporučený dopis (na papíře) a poslal managerovi Google odpovědnému za reklamy (neumíte si představit, kolik práce mi tenkrát dalo sehnat to jméno, ale našel jsem to).

Pochopitelně - jak je u Googlu zvykem, žádná odpověď nikdy nepřišla. Kromě té strojové, že dokud nesjednám nápravu, zůstanu zablokován.

Navíc Google ani na svých stránkách nechci kvůli jejich šmírování. Každá jejich aplikace vede na jejich servery a oni si tak ukládají informace o všech návštěvách u mě.

327708

24.2.2015 11:08

RE: reklamy google

te 37.?.?.?

Reakce na 327708

na google ads jsem slysel hodne neg ohlasu co se tyce blokovani kvuli drobnostem a neodpovidani na emaily

jeste by sla tzv vymenna reklama, za kazde 2 zobrazeni maleho banneru nekde na boku stranky ma clovek pravo na zobrazeni stejneho banneru na jinych strankach
pokud je banner maly, neuskodi designu stranky a privede lidi na zvedavec
firmy toto nabizejici jsou ceske, je to free, zkusil bych to treba jen na pul roku, pak firmu vymenil za jinou, aby se obmenily weby na kterych jsou bannery zobrazovany

pri takovem poctu ctenaru denne je to slusna reklama na zvedavec = novi lide = vic kafí a víc informovaných lidí v cr

327760

23.2.2015 22:14

RE: reklamy google

tartus tartus (zavináč) azet (tečka) sk 109.?.?.?

Reakce na 327706

pozri, Slobodny vysielac ma na 100 000 posluchacov a platiacich je menej nez 2000, a to uz je vyssi stupeň media, a dokazu zit s rovnakym rozpoctom.

327723

24.2.2015 8:24

RE: reklamy google

becher 89.?.?.?

Reakce na 327723

8000 eur je rovnaky rozpocet?

327742

24.2.2015 19:20

RE: reklamy google

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 327723

... zo 100 000 posluchacov slobodneho vysielaca je cca 2000, co ich beru aspon trocha vazne. Ostatni sa len zabavaju a nestacia sa divit, co dokaze clovek za blbosti posplietat... [smích]

327786

23.2.2015 18:44

Zkusil jsem PayPal a funguje to....

jobb24 88.?.?.?

.......tak jsem poslal aspoň kilo. Jsem invalida bez práce,tak snad stačí když kape. Třeba se nakonec rozprší [chechtot]

327711

23.2.2015 20:09

Začal jsem přispívat

Jiri.T 31.?.?.?

Dnes jsem se po přečtení některých reakcí rozhodl dát příkaz na 100,-/měsíčně. Asi by mi tento server chyběl.

327712

23.2.2015 20:13

paysafe?

karel z N 85.?.?.?

Rád bych přispěl,ale jediná schůdná cesta odsud z Norska je Paysafe,je nejaka moznost to zaridit?

327713

23.2.2015 21:15

RE: paysafe?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 104.?.?.?

Reakce na 327713

Doporučil bych PayPal (určitě z Norska funguje také) nebo bitcoin. Je pravda, že sehnat bitcoiny je malinko více práce, ale jak jednou zkusíte platbu bitcoiny, zjistíte, že je to nejrychlejší a nejpohodlnější a nejvíce anonymní způsob posílání peněz mezi státy.

327715

23.2.2015 22:04

RE: paysafe?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 327713

Přes paypal se dá platit i kartou, ja jsem to tak už udělal, je to rychlé a bez problémů…
[chechtot]

327722

23.2.2015 22:16

RE: paysafe?

tartus 109.?.?.?

Reakce na 327713

co tak pekne po staru? vezmes bankovku, vlozis do obalky, a posles, ak su tam obalky priesvitne tak ju zabal do papiera.

327725

23.2.2015 21:53

Příspěvek

neregistrovaný 213.?.?.?

Poměrně často sem chodím a měl jsem na začátku i úmysl přispět, ale poté co jsem byl téměř hned na začátku v jedné z diskusí pod články poměrně netaktně "umlčen" přímo panem Stworou, tak jsem si onen úmysl zase rozmyslel, a od té doby nejen že nepřispěji, ale navíc se na toto médium už dívám trochu jiným pohledem. Sdělení tedy zní, že jen počet návštěv nestačí.

327721

24.2.2015 16:52

RE: Příspěvek

Botičky od Diora 94.?.?.?

Reakce na 327721

Zkuste se nad tím povznést a překousnout to uražené ego [smích]
Není to jednoduché, ale je to příznak síly.

327777

24.2.2015 17:07

RE: Příspěvek

neregistrovaný 213.?.?.?

Reakce na 327777

Tady nejde o ego, jde o to že i v této sféře existuje konkurence, takže logicky člověk inklinuje víc tam, kde budou schopni akceptovat i odlišné názory bez stigmatizace. Nicméně jsem příjemně překvapen že předchozí příspěvek prošel filtrací a byl zveřejněn, takhle mi to umožňuje si myslet že tehdy to byla jen nějaká momentální indispozice a být třeba časem vstřícnější [smích]

327778

23.2.2015 22:14

Jednoduchá rovnica

maršal Žukov 195.?.?.?

Tí, ktorí majú peniaze, nečítajú zvedavca, lebo im tento systém vyhovuje. Čítajú ho tí, ktorým nevyhovuje a preto peniaze nemajú.

327724

24.2.2015 9:12

RE: Jednoduchá rovnica

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 327724

pravda, pravda taký projekt n alebo satan Dubák(Americký vlastenec) majú od Soroša peňazí dosť [mrknutí jedním okem]

327749

24.2.2015 9:21

RE: Jednoduchá rovnica

Slovan Rusin 85.?.?.?

Reakce na 327724

Potvrdene slovami klasika 20. storocia

"...myslis, ze ten, kdo doly ma, ma srdce taky? Tak jako ty, Maricko Magdonova?"

"Smi si vzit sirutek do klinu drva?" [pláč]

327751

24.2.2015 19:14

RE: Jednoduchá rovnica

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 327724

Presne, vystizne napisane. Ti, co zvedavca citaju a nemaju peniaze sa tu stazuju na system, namiesto toho, aby nieco spravili preto, aby mali peniaze... pisat na zvedavcovi nestaci...

327785

24.2.2015 21:26

RE: Jednoduchá rovnica

maršal Žukov 195.?.?.?

Reakce na 327785

Nemyslel som to takto. Oni by aj spravili, ale nie každý môže zdrhnúť na západ vytierat starecké rite alebo otvoriť doma kadernícky salón keď je malo paniciek ktoré na to majú. Priemerne sprostý Rakúšan do čoho sa pusti to funguje lebo sú v obehu peniaze. U nas je umelo udržiavaná nízka cena pracovnej sily aby si tí "vyspelejší" robotníci na západe mohli dovoliť ich vlastne ľudové wagen

327791

25.2.2015 16:39

RE: Jednoduchá rovnica

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 327791

... no vzdy je moznost so svojim zivotom nieco spravit, ked som nespokojny. Vidite, aj Vas napadli dve mozne riesenia... nie kazdemu vyhovuju - presne ako pisete. Tak treba hladat dalsie moznosti. Vyplakavat na roznych alternativnych weboch riesenie urcite nebude...

327827

25.2.2015 17:36

RE: Jednoduchá rovnica

maršal Žukov 195.?.?.?

Reakce na 327827

Prečo vyplakávanie? Diskutovanie s cieľom vzájomného informovania a hľadania riešení nie je žiadne vyplakavanie. Ryba smrdí od hlavy a ak debilny Rakúšan dostane za tu istú robotu v oveľa lepších pracovných podmienkach 5nasobok toho co Slovák, tak ta rybacia hlava kurevsky smrdí a riešením nie je odísť od vlastnej rodiny vytierat senilnym Rakúšanom ich smradľavé rite.

327829

25.2.2015 20:22

RE: Jednoduchá rovnica

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 327829

to "vyplakavanie" som myslel samozrejme obrazne. Chcel som len poukazat na to, ze tu to praveze casto nevyzera ako hladanie riesenia. Povacsinou tu citam same staznosti na ... system, kapitalistov, demokraciu, liberalov... kohokolvek.
Tiez by som bol radsej, ak by sa tu dalo najst aspon sem-tam aj nejaka rada pre "nespokojnych".
Rakusan, zial dostane naozaj za tu istu robotu niekolkonasobne viac ako slovak. Nie som si isty, ci je preto ten rakusan "debilny"... holt nikdy nezazili "minuly rezim", tak nas "mierne" predbehli. Nic ale nie je stratene a urcite sa k nim priblizujeme... treba len preto nieco urobit...

327837

25.2.2015 22:23

RE: Jednoduchá rovnica

maršal Žukov 195.?.?.?

Reakce na 327837

Len skromná otázka: čo pre to treba urobiť ? Stačí približne [smích])

327842

26.2.2015 20:13

RE: Jednoduchá rovnica

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 327842

[smích] velmi jednoduche a neverim, ze si na to neprisiel sam - treba cestne makat... a nie stazovat sa na cokolvek na roznych weboch... [vyplazený jazyk]

327874

26.2.2015 22:39

RE: Jednoduchá rovnica

maršal Žukov 195.?.?.?

Reakce na 327874

Nejde o mna, ja som z tejto stránky v pohode, ale my strelci mame vrodený zmysel pre spravodlivosť a to čo sa tu deje posledných 25 rokov ma vytáča.
Na margo makania - Slovák vo VW maká asi o 50% viac ako Nemec vo Wolfsburgu a dostane za to asi pätinu. Čo je toto za "ekonomickú" logiku??
Otázka konkrétne na teba: má ten Slovák makať ešte viac? Napríklad 16 hodín denne aj víkendy? Takto si to myslel? Už konečne chápeš, ako si mimo???
Ale priznám sa, ide aj o mňa. Moji potenciálni zákazníci majú málo peňazí. Keby zarábali viac, mám sa aj ja ešte lepšie.

327882

26.2.2015 23:05

RE: Jednoduchá rovnica

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 327882

https://www.youtube.com/watch?v=btyB081oaFo

327885

27.2.2015 18:11

RE: Jednoduchá rovnica

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 327882

[smích] nieee, nie tak som to myslel. Ale podme "poporiadku" [smích]
Slovo "spravodlivost" je len fraza. Isto uznas, ze v kazdej spolocnosti, situacii ci dobe sa vzdy najde niekto, kto citi nespravodlivost... Pokusy o spravodlivu spolocnost sme tu uz mali a skoncilo to znacne neslavne...
Vytaca Ta, co sa tu deje za poslednych 25 rokov? Mna zas ovela viav vytacalo to, co sme tu mali predtym...
A teraz k tomu makaniu: myslel som to tak, ze ak niekto ma pocit, ze ma nizku zivotnu uroven, tak ma vzdy moznost nieco s tym spravit... vzdy je moznost, len treba porozmyslat a nieco pre to spravit, ci obetovat... samozrejme len ak je vôla.
To s tym porovnavanim nemecka a slovenska... mozno to je tou produktivitou prace. Ale celkom urcite je to dosledkom nasho skveleho minuleho rezimu...

327914

27.2.2015 19:06

RE: Jednoduchá rovnica

dub 89.?.?.?

Reakce na 327914

žvaníte nesmysly příteli.

tvrdit po 25 letech, že je něco důsledkem minulého režimu, je jen trapná výmluva současných neschopných vládců.

desetinásobně to platí ve výrobě, kde je veškeré strojní vybavení zaručeně již "kapitalistické".
produktivitou práce to též není, protože u nás, jako u vás, je produktivita výrazně vyšší, než v německu, neboť se dělá na stejných strojích, stejnými postupy, akorát mnohem větším tempem s méně úlevami.

takže je to jen a pouze tím, že jsme jako kolonie vysáváni, právě aby ten němec mohl mít svůj vyšší plat, jinak by se mohl začít bouřit.
ono příteli nebýt puče v 89 a následného vysávání středoevropských kolonií, tak německo, především jeho sociální a mzdový systém, zkolaboval už v 90. letech.

a o výkonech v penězích raději nemluvte, pokud jste nikdy neslyšel pojem podfaktuace a nadfakturace a "vnitrofiremní" ceny...
a nebýt tohoto vyvádění zisků z kolonií do mateřské firmy, neměly by německé firmy tak velké zisky a nebylo by na ty německé platy.

327916

28.2.2015 9:52

RE: Jednoduchá rovnica

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 327916

[smích] nie, urcite nezvanim nezmysly, len ste ma nepochopil... vysvetlim.
Pisal som fakty, o ktorych, dufam, nepochybujete: teda, ze v nemecku, rakusku,... atd maju vyssie platy, dochodky, zivotnu uroven. Tiez je fakt, ze v tychto krajinach nemali socializmus, tak sa im ekonomika rozvijala neporovnatelne zdravsie. Pred "vitaznym februarom" sme boli hospodarsky minimalne na porovnatelnej urovni ako vyspele krajiny. Kruty "socialisticky experiment" nas dostal tam, kam nas dostal...
Jednoducho maju tieto krajiny prirodzeny naskok... to je skutocny dosledok minuleho rezimu a nie to, ze pracujeme na rovnakych strojoch...
...Nemecko by skolabovalo uz v 90. rokoch... [velký smích] To mi pripomina zvasty, co do nas hustili o zahnivajucom kapitalizme... tiez sa "predpokladalo", ze kapitalizmus skape... a? Cuduj sa svete - skapal socializmus...

Co sa tyka produktivity prace, tak podla mojich informacii je u nad stale produktivita pod priemerom EU a v Nemecku nad priemerom EU. Ale je mozne, ze mam stare data. Preto Vas prosim, ak mate aktualne udaje, podelte sa s nami o ne. Rad si to porovnam.

327939

28.2.2015 15:20

RE: Jednoduchá rovnica

maršal Žukov 195.?.?.?

Reakce na 327916

Dakujem, ušetrili ste mi čas. Napísal by som to iste.
Dodám len, ze nielenže sa životná úroveň nezvýšila, ale premrhali sme väčšinu toho, co sa tu vybudovalo za zlého sociku a plus sme sa zadĺžili. Spolu s emigráciou 400.000 pracujúcich do zahraničia je to fakt bohovsky výsledok.
Uz len keď si spomeniem, kde by dnešní 20nici a 30nici bývali nebyť domov a bytov postavených ich rodičmi...

327955

26.2.2015 12:13

RE: Jednoduchá rovnica

Slovan Rusin 85.?.?.?

Reakce na 327837

Anonym 168,
moj nebohy otec ma vystrihal do zivota takto:
Ked si nechas radit od ludi sprostejsich od seba, tak do svojej hlavy potom mozes nas:rat. Dost dobry dovod, aby som Ta bral s dostatocnym rezervoarom...
Velmi slusne Ti to iste napisal aj Zukov. [zmaten]

327852

25.2.2015 17:14

RE: Jednoduchá rovnica

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 327791

> U nas je umelo udržiavaná nízka cena pracovnej sily

Odvážné tvrzení, pane Žukove. Já bych spíše soudil, že v libovolné zemi je tak vysoká průměrná mzda, jak vysoké produktivity práce tamní pracující dosahují. A protože kupříkladu na Haiti drtivá většina lidí neumí vůbec nic, jejich produktivita práce je žalostná. A žalostné jsou i tamní výdělky.

Pokud by platila Vaše téze, musel byste nám také objasnit, jak zaměstnavatelé tu nízkou cenu udržují. Opravdu chcete tvrdit, že všichni slovenští speditéři jsou domluveni na mzdách svých řidičů? Všechny hypermarkety spolu navzájem sjednaly výši mzdy svých pokladních? Všechny strojírenské fabriky jsou domluveny na výši mezd programátorů NC strojů? Všichni slovenští farmáři ...?

Jak to dělají? Jak se tolik různých konkurentů dokáže na něčem tak choulostivém shodnout? A jak zařídí, aby to na ně neprasklo? Vždyť takové jednání je přece trestné (viz kartelové dohody). To by mě opravdu zajímalo. [smích]

327828

25.2.2015 18:12

RE: Jednoduchá rovnica

maršal Žukov 195.?.?.?

Reakce na 327828

Ja som si naozaj myslel, ze sem chodia prispievať len takí, ktorí majú aspoň poňatia kde je sever, ale vidím, ze pán má pred sebou este dlhu cestu, veľa štastia. Mimochodom, produktivita porovnateľnej práce je na Slovensku vyššia ako v Rakúsku. Boli ste sa niekedy pozriet v automobilkách tej istej firmy v "menejcenných" krajinách a napríklad v Nemecku alebo Rakúsku? Tam majú čistý socik, pohodicka, tabáček v porovnani s nami. A za 5 násobnú mzdu. Keby im aj nedajbože chceli nastaviť normu na podobný výkon ako upotenému Slovákovi, odbory by hneď vytiahli bejzbolku.
Ako to robia? Jednoducho. Zaplatia si Dzurindu, Fica, Ruska, Kalouska a podobnych zapredancov, vyfasuju dotácie a úľavy a este sa im všetci za podpory médii klaňajú a zotroceny Český robotník do mikrofónu spokojne povie : hlavně, že máme práci".
Neviem, či pre začiatok to stačí.

327830

25.2.2015 19:27

RE: Jednoduchá rovnica

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 327828

- „Tati, a proč jsou všechny výrobky tak levné a po pár týdnech se rozpadají?“

- „To je dost odvážné tvrzení, mé dítě! Myslíš si, že jsou všichni výrobci domluvení, aby co nejvíce ošidili své produkty i spotřebitele? Jak se tolik různých konkurentů dokáže na něčem tak choulostivém shodnout? A jak zařídí, aby to na ně neprasklo?“

No, nechtěl bych být vaším děckem…

327835

26.2.2015 14:03

RE: Jednoduchá rovnica

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 327835

> Zaplatia si Dzurindu, Fica, Ruska, Kalouska a podobnych ...

a ti zařídí, že soukromí podnikatelé se vzájemně dohodnou na nejnižších možných mzdách pro své zaměstnance. [chechtot]

Podobné argumenty vypovídají o jediném, pane Žukove. O totální ekonomické negramotnosti jejich autorů. Ale nic si z toho nedělejte. Mezi "zvědavci" zdaleka nejste sám. [smích]

Pane Sidure. Když jsem v dobách komunistického temna jezdil v socialistické Dacii, doslova a do písmene se mi rozpadla pod rukama ještě před ujetím sta tisíce kilometrů. Když poté ukazoval tachometr na mé porevoluční Mazdě (kupoval jsem ji novou) přes třista tisíc km, bylo mi ji líto prodat. Neboť tak spolehlivý a komfortní vůz (dvaapůllitrový šestiválec s označením 626) jsem dosud ještě nikdy neměl. Překonávala ve všech parametrech i mou firemní o litr "silnější" a také dražší (ještě socialistickou) T613.

Schválně, který vůz se rozpadá Vám po pár týdnech používání? [mrknutí jedním okem]

327855

26.2.2015 14:33

RE: Jednoduchá rovnica

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 327855

Uff, tak s vami je to ešte horšie ako som si myslel [pláč] No nič, ukončím to cenou útechy: nie ste sám

327856

26.2.2015 16:29

RE: Jednoduchá rovnica

maršal Žukov 195.?.?.?

Reakce na 327855

Predsalen to este skúsim...
vôbec sa nemusia dohadovať medzi sebou. Vopred naplánovaná zlodejina - pardon, privatizácia - totálne rozvrátila vnútorný trh, dôsledok o.i. nezamestnanosť a pri takých zákonoch aké si zlodeji presadili, sa pracuchtivy človek musí uspokojiť so mzdou 400 EUR.
Firmy v Nemecku aj keby sa chceli, tak sa nedohodnú na takej mzde, pracuchtivi si majú z čoho vybrať ponuka prace je vyššia ako ponuka pracovnej sily. Prečo? Lebo ich volení zástupcovia nenechali rozkradnúť polku republiky hajzlami ako Havel, Dzurinda...a
Je to široký problém na dlhu debatu ale svojimi "ekonomickými" znalosťami nemáš šancu relevantne vyargumentovať, že jeden človek za tu istú prácu dostane 5 násobok oproti niekomu inému. To sa nedá nazvať inak ako zotročenie jedného národa druhým za pomocí vnútorných zradcov.
A aby bola jedna vec jasná navždy: to, čomu ty hovoríš ekonómia, je obyčajná ziskológia vytvorená parazitmi. Naštuduj si pôvod a skutočný význam slova ekonómia. Pomôcka: oikos nomos

327861

26.2.2015 17:31

RE: Jednoduchá rovnica

dub 89.?.?.?

Reakce na 327855

nenapadlo vás (evidentně ne, žádný div), že nejen, že si platí prasata na krmníku alias vládu a parlament (a odborářské bossy), který zákonem stanovuje minimální mzdu, ale že po velké zlodějně, eh provatizaci, určují cenu práce na trhu velké firmy vlastněné zahraničím (takže proč by malý soukromník měl platit víc, než velká firma)?

víte to máte podobný, jak u peněz. taky je ve společnosti obrovské množství jedinců a subjektů, kteří si vzájemně půjčují, a z jakéhosi, vám videntně též nepochopitelného kosmického důvodu, si všichni půjčují zhruba za stejný úrok (po zohlednění rizikové přirážky).
nemůže to být třeba tím, že kopírují velké banky, které se řídí úrokovou sazbou nastavenou centrální bankou?

nemůže, vite...

327863

26.2.2015 20:08

RE: Jednoduchá rovnica

maršal Žukov 195.?.?.?

Reakce na 327863

Vzdávam sa, to sa nedá...

327872

24.2.2015 20:45

RE: Jednoduchá rovnica

Trust no One 62.?.?.?

Reakce na 327724

To si bracho naprosto trafil!

Ale co mna najviac serie, su ti hajzli, ktori tomuto webzinu a Vladimirovi podkopavaju nohy.

327789

24.2.2015 9:54

Billboard

te 81.?.?.?

Vím v Brně o billboardu 6x4m v centru Brna s exkluzivní polohou, díky níž okolo něj (spíše přímo naproti němu) projde několik set tisíc lidí za měsíc a projede okolo něj cca 100.000 vozidel za měsíc, včetně autobusů MHD i dálkových.

Je pravda, že v tomto počtu zhlédnutí jsou i pracující a studující, tedy lidé chodící okolo billboardu každý den, tedy "unikátních" lidí může být třeba 20%, ale i tak je to dost, odhadem celkem okolo 100.000 unikátních lidí.
Navíc ta opakovanost není až tak na škodu, protože poprvé lidé mohou koukat jinam, ale dvacet dnů po sobě, to už nelze přehlédnout. Navíc marketing říká, že mnoho lidí potřebuje reklamu vidět opakovaně, aby ji akceptovala.

Díky poloze v centru jej uvidí lidé přijíždějící za prací a zážitky do Brna z celé Moravy i ze vzdálenějších krajů, tedy lidé hodně rozptýleni do okolních krajů, kteří pak mohou (pokud je Zvědavec osloví) dát informaci o Zvědavci dalším mnoha lidem, ať už přes facebook nebo přes pokec v hospodě či práci.
Cena za měsíc je 22 tis. Kč vč. DPH.

22 tisíc za oslovení cca 100.000 lidí mi přijde výhodné. Zvědavci by se to vrátilo jednak na větším počtu "kafíček" díky většímu počtu čtenářů,
jednak věřím tomu, že spousta lidí by bylo ochotno na tuto akci jednorázově přispět větší částku (já bych dal desetinu částky).

Ono totiž tady už jde i o nás. Projekt Majdan a válka na Ukrajině jako záminka k vytvoření vojenských základech USA/NATO blízko Ruska a případně i k válce s Ruskem krachuje, čas pracuje proti nim, a jsou kvůli tomuto časovému tlaku schopni zkratových jednání s nehezkými důsledky pro nás. Zastavit je může jen dobrá informovanost lidí skrze alternativní informační weby, díky které nemohou udělat false-flag útok (respektive mohou, ale bude rychle odhalen).

To, že prošly útoky typu 11/9, Charlie, Majdan, Odesa, Debalceve, bylo jen proto, že lidé neměli pravdivé nebo alespoň rozmanité informace. Akce byly provedeny zjednodušeně, s mnoha hrubým nedostatky a důkazy, ale tím, že se o těchto důkazech lidé masově nedověděli, tak to pak vlastně ani nebyl problém, že false-flag akce byla udělána nedbale.

Stačí kliknout vpravo na toho Tolčinského.

Tedy kdyby Zvědavec chtěl, mohu mu emailem poskytnout všechny informace o poloze billboardu, kontakt na firmu, popis co je třeba. Mohu vytvořit i návrh billboardu. Ale asi by to muselo být poměrně rychlé rozhodnutí, jedno ze dvou těchto lukrativních nových míst už volné není. Další šance na pronájem by mohla být až za několik měsíců či let, až předchozí firma místo pustí, většinou si tam dávají firmy billboard na dlouho.

327754

24.2.2015 20:48

RE: Billboard

Trust no One 62.?.?.?

Reakce na 327754

Co myslis, aku zivotnost by tam ten bilboard mal?

Uz teraz vidim ten vagon nalepiek, ktorymi by bol tento webzine ucelovo onalepkovany, aby mohol byt velmi rychlo odstraneny.

327790

24.2.2015 21:48

RE: Billboard

dub 89.?.?.?

Reakce na 327790

navíc pomineme-li, kdo by to zafinancoval a jaká agentura by byla ochotna to vylepit, tak reklamy vnímají hlavně ovce, protože informovaní o manipulačních technikách na ni nejsou tak náchylní, hlavně ne v prvním plánu, a navíc se drží hesla, že reklamu potřebují jen šunty, dobré zboží se prodává samo, a tudíž reagují na propagované věci přesně opěčne - pryč od toho.

a ovce by sem nešly.

a pokud nejsou ochotni přispět ani lidé, kteří sem chodí pravidelně a ví, o čem to je (a zmíněný počet unikátních návštěv je velmi dobrý), tak nováčci, a tím spíš systémem řádně zpracované ovce, by nepřispěly tuplem.

takže to není o reklamě, návštěvnost je více než slušná, ale o klasickém čecháčkovském vychcanství, že platit je třeba jen za moji práci a vše ostatní je přece zadarmo.

a o ničem jiném to NENI.

327793

25.2.2015 3:28

RE: Billboard

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 327793

>a o ničem jiném to NENI.
Ale je !!!

Celé pojetí Zvědavce se od počátku "tržně motá" mezi dvěma motivy podobně, jako celá bída kapitalizmu. Mezi službou zákazníkovi a výdělečným podnikatelským záměrem. Editor jen mezitím pochopil, že někteří jeho čtenáři mají víc než hluboko do kapsy, a tak připouští sociální výjimky z placené služby zákazníkovi.
Bohužel, od počátku tu chybí to, čím by mělo být hlavně - službou vlasti a ne opakovaným handrkováním o cenách za služby. Služba vlasti se neplatí!
Tenhle server by měl přestat pravidelně upozorňovat na zapomnětlivost neplatičů a už vůbec nespekulovat o jakémsi klasickém čecháčkovském vychcanství, nemá-li upadnout v zapomnění mezi vznikajícími novými, snaživými, alternativními médii internetu. Dobře viditelné upozornění společně s odkazy na potřebu i možné způsoby finanční pomoci by mělo stačit.
Když už by se mělo něco interního pravidelně diskutovat na zdejším serveru, tak nejspíš o té službě vlasti. Jak lépe pomáhat přerodu do budoucích časů, a ne jen divácky konstatovat co vše jsme v úprku doby "odhodili" jako nepotřebné, a přesto balón nestoupá ale neustále klesá...
"Být v obraze" nestačí, ba může to být bezcenné či předražené, neb samo o sobě, je jen ohlížením se zpátky, poučení z toho je skoro bez ceny. Plně platí totiž jen pro dobu minulou. Ohlížením se zpět lze jedině bezpečně zkamenět (Lotova žena).
Budoucnost potřebuje vize, syntézu minulého i přání budoucího...

327798

25.2.2015 15:21

RE: Billboard

te 81.?.?.?

Reakce na 327798

Nemám se Zvědavcem ohledně tohoto sebemenší problém. Zvědavec nemůže být placený, protože by pozbyl jeden z "cílů", tedy být protiváhou k lživému mainstreamu.
Pokud by jej četlo pár stovek platících, efekt by nebyl velký nebo spíše lidé by přešli k jiným mnoha neplaceným podobným webům.

Na druhou stranu i z pohledu čtenáře je výhodnější, když autor se může řemeslu věnovat naplno a ne jen ve volném čase.
S občasným apelováním také nemám problém,
Zvědavce má pravdu, že kafé platících lidí by mohlo být víc, a 24 tis. Kč není nějaký přemrštěný požadavek, vzhledem k tomu, že to celé nejde jako plat autorovi, ale část z toho odchází jako náklady na servery, překlady aj.

Zvědavec je jeden z nejlepších alternativních zpravodajských webů v ČR, co se týče kvality obsahu, výstavby stránek a technické stránky provozu.

327819

25.2.2015 15:53

RE: Billboard

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 327819

Zvědavec nemůže být placený
uh, pravda, už jsem málem něco poslal, naštěstí nebylo pozdě
Zvědavec je jeden z nejlepších alternativních zpravodajských webů v ČR
komu čest, tomu sláva, ale nezapomínal bych na paní bostlovou

327821

25.2.2015 14:25

RE: Billboard

te 81.?.?.?

Reakce na 327793

Máte to příliš zjednodušené, to dělení na již znalé a na ovce. Mnohý čtenář zvědvavce patřil dříve spíše mezi ovce. Může být dost ovcí, co se začtou a začnou číst pravidelně. Může být i dost ovcí, co možná web zavrhnou, ale až se něco někde opravdu semele, tak si vzpomenou...

Bb není určený znalým (ti už znají). Jde o ty "ovce", tedy dle mého lidi, kteří ještě neví o existenci alternativních zpravodajských webů.

Co se týče neochoty firmy bb vyvěsit, neviděl bych to až tak černě. V této oblasti je velká konkurence a žádná firma nebude riskovat riziko pověsti, že někomu sbalila již vystavený bb (to raději nějak ten měsíc přetrpí). A pokud firma odmítne vůbec vystavit, tak stačí jít o firmu dál. Zvědavec pro obyčejného nevypadá zas tak špatně, jsou tam prostě články na politická a jiná témata, kdo se o to nezajímá, tak buď nazná, že tomu nerozumí a nebo nad tím zakroutí hlavou, že to někdo vůbec čte.

O bb mě nešlo primárně kvůli financování Zvědavce (to by byl spíše vedlejší efekt z více kafí), šlo mi o větší informovanost lidí. Přečtěte si pořádně můj příspěvek.

327817

25.2.2015 14:13

RE: Billboard

te 81.?.?.?

Reakce na 327790

Spíš jsem se obával fyzické trvanlivosti BB. BB není příliš vysoko, a mohl by jej někdo v noci zničit. I když i jen pár dní provozu by udělalo většinu "unikátních lidí".

Ale aspoň je to tu jako inspirace do budoucna, kdyby někdo věděl o bezpečně umístěném bb s velkým poměrem zhlédnutí/cena.

Někdo třeba taky má pozemek u vytížené komunikace a může si tam pověsit na dva týdny kus plachty s nápisem.
Ono ty dva týdny stačí, tam jde o to obsloužit tu většinu lidí, co okolo jezdí každý den do práce autem a autobusy.

Dobrý fór je i napsání voskovou křídou na chodník na nějaké vytížené cestě (např. na cestě vedoucí k hlavnímu nádraží). Pokud je nápis decentní/malý, nikomu to vadit nemusí.
Ale toto už je natolik efektivní ve smyslu počet oslovených lidí versus náklady, že to nikdo neudělá. Lidé bojující proti nwo chtějí mít pocit skutečné činnosti, ne aby to bylo až tak jednoduché.

Lepší než propagovat Zvědavce je propagovat web inespravy.sk, protože tam je mix z různých serverů, je větší šance, že tam něco lidi zaujme. Taky to působí méně "komerčně" než propagace konkrétního webu.

327816

24.2.2015 10:10

Veselá zvířátka,modrý pták ODS...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

https://www.stream.cz/adost/10005012-modre-zlo#nej... [oči v sloup] [oči v sloup] [bliji]

327756

24.2.2015 11:06

Jak platit anonymně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Nejlepší je platit poštovní složenkou (tzv. šekem) - č.účtu je vedle, jako plátce můžete klidně uvést V. Lahev, ul. Pravdolásková 1, Chotěboř. Ať na toho lahváče všichni vzpomínají v dobrém

327759

24.2.2015 17:40

sms - skúste to ešte raz

Zlatan 89.?.?.?

Neviem mne sa pozdáva naozaj tá platba mobilom. Podľa mna je to naozaj najednoduchšie z pozície platiča. A podľa mna by poslali sms aj takí ktorí sem chodia raz za čas. No naozaj pán Stwora neskúsili by ste to ešte raz?

327780

24.2.2015 17:42

anonymní platební karta !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 5.?.?.?

Kdo se bojí ztráty anonymity při finanční podpoře zvědavce a podobných projektů, ten by mohl využít novinku v českém bankovnictví pod názvem Blesk peněženka

http://penezenka.blesk.cz/

327781

24.2.2015 19:33

Perunwit

Perunwit 89.?.?.?

Mě fascinuje, jak se tu řeší jak jako tajně zaplatit... ztráta anonymity apod.

To jako vážně věříte, že zvědavec je nějaký spodní proud a za příspěvek budete nějak potahováni, či v hledáčku někoho, v jehož ještě nejste?? Přijde mi to jako hra na písečku na vojáky.

Chci přispět, přispěju.

Já osobně nepřispěju, přesto, že sem chodím už tak deset let. Nemám ani proč. Svého času jsem se věnoval hobby novinařině, a dělal jsem to proto, že mě to bavilo. Psal jsem reporty, inties, recenze - šlo o hudbu. Nechápu, že si kolega Vladimír nedokáže najít normální práci, ze které by vyžil a po večerech, jako my ostatní děláme / dělali jsme svoje hobby nespravuje server.

Pokud by měl poci, že má málo článků, ať si vytvoří redakční tým, třeba z lidí, kde by neměl pocit, že mu nabourají směřování webu a celkově to bude i pestřejší. Pokud to tedy není o tom, že Zvědavec je a) MOJE a je za tím ego / b) pokus o zviditelnění se za účelem prosadit se do politiky na komunální úrovni.

327787

24.2.2015 21:37

RE: Perunwit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 327787

presne tak. 100% -ny suhlas. Kto to tu "berie" vazne a chce, prispeje. Vacsina aj tak neprispeje, lebo sem chodia len pre zabavu a na tychto kydoch sa len zabavaju. [velký smích]

327792

25.2.2015 8:48

RE: Perunwit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 327792

no jo, ale jak k tomu přijdou ti, co tu kydaj zadarmo a dělaj to tu zajímaví, kdo těmhle dělníkům zvědavce přispěje? já jsem hlavně pro proplácení příspěvků v diskuzi, diskutující jsou tu pěkně tvrdě vykořisťovaný...
odbory! odbory!

327802

25.2.2015 9:01

RE: Perunwit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 327787

Chci přispět, přispěju.
právě, v tom je ta potíž, mnoho čtenářů diskuze by chtělo přispět i panu stworowi, za jeho laskavý dozor nad serverem, ale netuší jak; mohu přispět snad převodem, složenkou, bitcoinem, paypalem, paysecem, payblbem? a co když chci přispět mobilem? jak já k tomu přijdu, když bych takto někdy chtěl přispět, a pan stwora nechce a nechce; a jak k tomu přijdou ostatní, co když jim chci přispět taky, mají nějaké adresy, účty jména, příbuzné? co když bych chtěl něco poslat, může mi někdo poradit, jak poslat anonymě anonymovi peníze, aniž bych se dostal do hledáčku penězoměnců? je tu nějaký anonym, který by mohl ty peníze v drobných použitých bankovkách anonymě rozvážet?

327804

26.2.2015 12:47

RE: Perunwit

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 327787

> Nechápu, že si kolega Vladimír nedokáže najít normální práci, ze které by vyžil a po večerech, jako my ostatní děláme / dělali jsme svoje hobby nespravuje server.

Nechápete? Tak zkusím vysvetlit. Je to proto, že veštíte a jasnovidčíte na míste, na kterém by jste tohle delat nemel. Tím nemuže být o vaší "novinarine" ani reči, pokud nabyla stejných kvalit.

Jak víte, že pan editor krome portálu "nic nedelá"? Editor o tom už na tomto portálu psal a vy jste to nečetl. Pokud by jste četl, tak by jste to vedel, a nesázel zde do rulety pane.
Slušný človek navíc když neví, tak se nejprve zeptá a prebere možnosti. Nebude jiného jménem podsouvat ostatním bludy.

Pak laskave nechte na každého co a jak delá, když na to nemusíte platit. Z mého pohledu není správné neco delat "po večerech", jak to nabízíte, to je spíše nouzové, nebo koníčkové rešení.
Vaše "my ostatní" zcela jiste neplatí na všechny ostatní.
Jinak tady jste jako učitelka, které když se nepovedlo odvést všechnu svou práci ve škole, tak nakálela haldu úkolu na doma, ať to udelají za ni. Zamestnanec, co "nestihne", alternativne "co mu špatne zaplatí" v práci vezme práci domu a tam s ní otravuje. Pak si ješte z toho koupí dovolenou a po návratu z ní jde do práce na rekonvalescenci. Kolo se uzavre. Po večerech ať radši mají lidi čas na sebe.
Redakční tým sežere hodne penez, a stačí se podívat za nízké ceny prekladu(s ohledem k cene na to vynaloženého času), vzít do ruky kalkulačku, zvážit nemalé platby do fondu, tak ukažte sám, jak se to dá namísto divných poznámek mimo realitu.

327853

24.2.2015 22:27

Paypal

Osmacice 178.?.?.?

Konecne mam Paypal, tak Vam neco mohu poslat kazdy mesic i ze zahranici. Dekuji za to co pro ostatni delate[smích]

327794

25.2.2015 12:32

PayGoy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 197.?.?.?

Reakce na 327794

PayGoy [smích]))

Už aby tu byly alternativní bankovní produkty islámského bankovnictví nebo skupiny BRICS.

327810

25.2.2015 13:18

návrh - transparetní účet

Kájík hlavakarel (zavináč) gmail (tečka) com 84.?.?.?

zdravím Vladimíre, doufám že dorazil příspěvek, posílal jsem z AirBank

dávám k úvaze použití transparentního účtu, kde by každý viděl na vlastní bulvy, jak je to s financováním provozu

zároveň se ptám diskutujících, jaký mají na použití transparentního účtu názor

moc děkuji všem, pěkný den

327812

25.2.2015 15:29

RE: návrh - transparetní účet

te 81.?.?.?

Reakce na 327812

Výhoda:
- možnost vidět, že Zvedavec měsíčně neinkasuje 50.000 a tváří se na 20.000 [smích]

Nevýhody:
- je tam možnost volby nezobrazovat jména přispěvatelů, což by většina lidí chtěla? (ale asi tato možnost tam bude, podobný účet má tuším nwoo, takže tam lze kouknout, jak to funguje)
- možnost zneužití (někdo pošle 50.000 a masmédia k tomu udělají pohádku, že to poslali rusáci)

327820

25.2.2015 16:25

RE: návrh - transparetní účet

mtk 88.?.?.?

Reakce na 327812

No,mě by opravdu zajímalo, kolik skutečných lidí tady opravdu diskutuje. Já bych si tipnul tak 10, zbytek budou mrtvé duše. [oči v sloup]

327824

2.3.2015 17:54

Odhlásil jsem Právo a posílám dvakrát tolik na tyto naše vzácné informační prameny

PetrD 83.?.?.?

Odebíral jsem Právo přes 20 let. Byly to asi v minulosti poslední slušné noviny. Ale jeho bulvarizace a příklon k hlavnímu proudu byl už poslední roky tak velký, že je nemusím číst. Jak je to "správně" se dozvím, když bych si pustil zprávy na ČT či v ČRo či otevřel jakékoli jiné Blesky-plesky-MFtřesky. Takže z mého účtu posílám těm pár informačním serverům, mezi které patří samozřejmě Zvědavec minimálně dvakrát tolik, co jsem roky posílal Právu, protože je mi jasné, že to stojí ohromné úsilí a čas - a samozřejmě také peníze na provoz. A je mi úplně jedno, že si někde někdo může zjistit, kdo posílá finanční podporu, protože o každém z nás toho ví tam za mořem podstatně víc.
A jestli sem chodí někdo jenom číst a bojí se poslat finanční podporu, aby případně někdy v budoucnosti mohl nějakému bastardovi říct, "Nejsem tak špatný, jen jsem četl, abych věděl, co ti špatní lidé čtou, ale neposlal jsem ani korunu, nechte mě žít !!!!" tak to chápu, bojíme se z té naší demokracie už skoro všichni, ale proto to právě posílám.

328114

2.3.2015 18:58

RE: Odhlásil jsem Právo a posílám dvakrát tolik na tyto naše vzácné informační prameny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 328114

nuz ked je niekto paranoidny, tak sa samozrejme moze bat aj v dnesnych dobach... ja ale pamatam casy, kec sa ludia bali opodstatnene, lebo bolo mnozstvo ludi odvlecenych, perzekuovanych, ci dokonca aj popravenych... to zriadenie sa ale nevolalo demokracia... [mrknutí jedním okem]
Bolo to nastastie uz davno. Zial stale sa najdu ludia, ktorym je za takymi zverstvami luto...

328118

1.8.2015 21:24

Finance

Rudy1 213.?.?.?

Víte pane Stworo,ať se vám to líbí nebo ne , ale pokud lidé finančně přispívají na provoz
těchto stránek , tak by též měli mít možnost je ovlivňovat jak obsahem , tak i vzhledem
a ne financovat vaše idiotské nápady. Pokud jste opravdu kandidoval při volbách do
senátu,jsem opravdu rád že jste zvolený nebyl. [bliji]

337365

1.8.2015 21:38

RE: Finance

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 337365

A vy jste někdy přispěl? Pokud ano, pošlete mi na email nějaký důkaz a já se nad tím zamyslím. Pokud ne, shut up.

337367

2.8.2015 12:37

RE: Finance

Honza12345 66.?.?.?

Reakce na 337367

S uváděnou návštěvností musíte být schopen sehnat reklamu.
Pokud ne, je někde chyba. A asi stejná na řadě webů, protože v posledním měsíci se vyrojila řada žádostí o peníze.
Nwoo, e-republika, ac24...
Obávám se, že si vzájemně takříkajíc "lezete do zelí" a pak máte všichni finanční problémy.

337418

Tuto stránku navštívilo 7 655