Diskuze k článku

Vůně domova

Příspěvků 57

7.7.2003 10:54

Vůně domova

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Konec cenzury ?

15955

7.7.2003 14:09

Vůně domova

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

A koho zaujimaju aj menej poeticke ukazky zo zivota mohamedana, tak:

http://www.kanin.host.sk/ashura.html

http://www.kanin.host.sk/deti.html

http://www.kanin.host.sk/ashura.html

http://www.kanin.host.sk/recepty.html

Dzihad (politicky korektna definicia):

Dzihad je vnutorny boj mohamedana s okolitym neveriacim svetom.

15963

7.7.2003 21:56

RE: Vůně domova

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15963

Pane Gragame, drzim vam moc palce, aby si tyto clanky necetl
nas pan malva s malym "m".
Ale kdo chce kam, pomozme mu tam.

15978

7.7.2003 22:46

RE: Vůně domova

jan 67.?.?.?

Reakce na 15963

>A koho zaujimaju aj menej poeticke ukazky zo zivota mohamedana,
>tak:

>
>http://www.kanin.host.sk/ashura.html
>

Propaganda zneuzivajici kulturni relativity. Detickam se to dokonce zda libit a urcite je to intenzivnejsi poezie nez je krtit jen vodou.

15981

9.7.2003 9:08

RE: Vůně domova

Spiteful Evilman spitefulevilman (zavináč) yahoo (tečka) com (tečka) au 212.?.?.?

Reakce na 15963

Nerozumím tomu co jste chtěl akcentovat. Chápu však, že nedokážete pochopit co to znamená bránit vlast. Pro vás je vlast otčinou, takže si neumíte představit co to je bojovat za svou vlast a třeba za ni i padnout. Vy jste dostali zadarmo (Slováci) demokratickou republiku, aniž byste se o ni nějak zásadně zasloužili (v.1918), při první příležitosti jste ji zradili a když vaši noví chlebodárci začali prohrávat na východní frontě, tak jste jim začali střílet ze zálohy do hlavy. Vy jste prostě prodejné kurvy.
Už jsem to opakoval stokrát, můj praděd, pruský důstojník ačkoliv bytostně nesnášel Hitlera, šel za svou vlast bojovat na východní frontu. A šel tam proto, že to byla jeho čest a ještě větší ctí by bylo za německo padnout. Vy byste ve skrytu pičoval a kokotoval ale nakonec se přizpůsobil, tak jako ostatně všichni obyvatelé Félvidéku.
A protože dodnes existují fašistické xenofobní státy jako například Izrael se svou analogií Gestapa - Mossad (řekl bych i horší než gestapo) tak existují i ti kteří se tomu brání.. A brání se právem a toto právo ospravedlňuje použití jakýchkoliv prostředků.
Jednoduše - souhlasím s intifádou a být na místě palestinců, tak bych vraždil izeraelské okupanty také. Stejně jako měli češi morální právo vraždit sovětské okupanty, což bohužel ke své zkurvené povaze nevyužili.

16051

9.7.2003 18:24

RE: Vůně domova

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 16051

1. Ocividne je toho viac, comu nerozumiete.
2. To s tym, kto dokaze branit vlast a kto nie, tak to su len recicky.
3. Cesi nam nedali zadarmo nic. Cesi pozadovali Slovensko od Cisara, pretoze to im dat nemohol. Slovakom slubili autonomiu a nedali ju. Dohode slubili, ze sa budu vediet postarat o uzemie Slovenska, ale prehrali vojnu s Madarmi.
Cesi tiez chceli Tesinsko od Polska a dostali ho. Za to Poliaci dostali cast Oravy a Spisu. Slovaci nedostali nic. Toto bola krajina, ktoru by sma mali chranit v okamihu, ked ju zradil prvy muz Ceskeho statu?
Pamatajte, Ceskoslovensko nebol stat Cechov a Slovakov, bol to Cesky stat. A preto aj tak skoncil.
4. Hlavne, ze vy (Nemci) ste nepredajne kurvy (proste kurvy na nezaplatenie). Ked sa to hodi, dohodnete sa i so Stalinom. To bol fakt akt junkerskej cti. Blahozelam.
5. V roku 1848 a 1849 sme bojovali proti Madarom so zbranou. Tak isto v roku 1918 a v roku 1938.
6. Co sa tyka intifady, drahy Spitful, ked sme povstali my (Slovaci), nezacali sme ako prve zabijat obcanov Nemeckej narodnosti na Slovensku.
7. A vobec, vy Nemci, nemate co nam, Slovakom vycitat. Jedine, v com mate navrh je to, ze je vas viac. Co vsak nebude navzdy, ked bude vyhlasena Nemecka Turko-Arabska republika, tak vas tieto srandicky prejdu. Budete sa 5x denne modlit k Alahovi a neostane vam cas na sprostosti.

16074

10.7.2003 11:16

RE: Vůně domova

Spiteful Evilman spitefulevilman (zavináč) yahoo (tečka) com (tečka) au 212.?.?.?

Reakce na 16074

ad.1 Očividně je toho mnoho čemu nerozumím. Očividně je toho mnoho čemu nerozumíte ani vy. A očividně je toho mnoho čemu nerozumí nikdo.

ad.2 Neodmítejte silné paušální soudy, když jimi sám operujete. Buďte korektní.

ad.3 O tom co z bohatého Česka bylo zaplaceno na Slovensku je možné psát romány. Můžete nám líbat ruce za to, že jsme vám dali materiální základ pro vaši dnešní samostatnost. Jinak byste chodili po Evropě a drátovali fritézy a mikrovlné trouby.

ad.4 Nejsem Němec, ale Čech. Německé krve ve mě koluje jen tak málo abych si byl dostatečně hrdý a nezlomitelný - toto je to co si ze své Německosti čerpám. Jsem Čech a hrdý Čech. Nesnáším ale Českou malost a vlezdoprdelkovství. Dohoda se Stalinem byla jediná možná cesta jak se dostat k surovinám a pomstít potupu Versaillleského diktátu. V tomto Němcům rozumím a sám bych nejednal jinak.

ad.5 A kolik vás bylo? Vždyť můžete být rádi že jste na Slovensku měli Maďarskou šlechtu, naučila vás polnohospodariť. A taky bránila před Turky ale to asi nechcete zmínit. A vy se jí odvděčujete tak, jak jsem viděl v jednou klášteře kousek od Košic, kde je v podzemí v hrozných podmínkách nakopáno plno historických Maďarských knih. Říká se tomu kulturní barbarství. A národy, které si neumí vážit kulturního dědictví (i přesto, že jim zrovna nezapadá do politického kontextu) jsou barbarské národy. Ale ono se to nejlépe pozná při návštěvě toalety. Čím východnějí ... tím hůř.

ad.6 Němci byli padlí na hlavu když si vás vybrali za spojence. Jo a to jak jste parazitovali na Mnichovské dohodě, jaké požadavky měl Tisův štát na zbytku Česka bylo na zvracení.

ad7. Nejsem Němec, ale souhlasím - Německo tak dlouho volalo po rasové čistotě až se stalo jedním z nejvíce zaneřáděných zemí v Evropě, předhání snad už jen Holandsko. Odmítám to komentovat, hlouba tohoto problému je větší než prostor k internetové diskusi.

Přeji hezký den.

Josef E.Dolecek

16099

11.7.2003 19:51

RE: Vůně domova

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 16099

ad1. O.K. Beriem

ad2. Povedal by som, ze zavisi od kontextu (ak to hovorim ja, je to v poriadku, inak nie [velký smích] Ale nie...)

ad3. Po druhej svetovej vojne sa Protektoratna koruna zamienala so Slovenskou korunou 1:1. Slovenska koruna bola kryta zlatom, protektoratna nebola.
Take tie srandicky o materialnej zakladni si nechajte niekde na kovarnu, ale nie pre mna. Si naozaj myslite, ze by sa o Slovensko Madari bili, ak by tu nic nebolo?
A este k tym vasim vylevom: Mate ten dojem, ze dnes, 12 rokov po tom, co nam vas skveli prezident Havel, zlikvidoval vacsinu priemyslu, chodime dratovat mikrovlnky? Vy budete asi obcanom virtualnej reality...

ad4. Svojho casu ste tu operoval s tym, kolko vam Cesi vzali po vojne (myslim, ze padla ciastka 1500 milionov). Pochopil som to tak, ze sa hlasite k sudtestkym Nemcom. V pripade, ze ste Cech, tak uz vobec nemate pravo co vytykat Slovakom ohladne boja za vlast.
Co sa tyka dohody so Stalinom, je to naozaj tak ako vravite, bola to najlepsia cesta, ako sa dostat k surovinam. To co ale vytykam je to, ze kym narodny socialisti sa skoro dvadsat rokov dusovali, ze s medzinarodnymi socialistmi spravia kratky proces, tak ked to bolo hospodarsky najvyhodnejsie, sa dohodli.

ad5 Tak Madarska slachta ochranila Slovensko pred Turkami, co? A kedy to ako bolo? V roku 1536 to Madari prehrali a Bratislava sa stala hlavnym mestom Uhorska. Madari si svoje ubranit nevedeli, ako mohli ubranit nas?
O barbarsve Kosicanov som nikdy nepocul, skuste napisat aspon nazov organizacie, kde sa toto malo diat.

Ad6. Schvalne mi menujte aspon jednu Tisovu poziadavku. (Preventivne si mozete dat kinedril.)

Aj ja vam prajem vela prijemnych dni.

16157

9.7.2003 20:19

RE: Vůně domova

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 16051

Pane Evilmane, naprosto s Vami souhlasim.

Nedelejte si nic z prispevku pana Morta,
ten ma fobii z muslimu, prestoze ziveho asi nikdy nevidel, porad ma strach, ze bude nasilne pomuslimsten, a tak je chce kvuli tomu radsi likvidovat.

16081

10.7.2003 2:03

RE: Vůně domova

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 16081

Ne ja se omlouvam, nesouhlasim naprosto, ja si to neprecetla cele a jsem proti takovemu hrubemu vyjadrovani. Cetla jsem posledni cast a nemela jsem tuseni, jakym zpusobem to je napsane. To byla
chyba. Mohu tedy rici, ze souhlasim s vyhradou jen s tou posledni casti prispevku.

Ovsem to neznamena, ze branim pana Morta.

16089

10.7.2003 10:55

RE: Vůně domova

Spiteful Evilman spitefulevilman (zavináč) yahoo (tečka) com (tečka) au 212.?.?.?

Reakce na 16089

Já se omlouvám, příště se budu snažit některé své výlevy zjemnit.
Chci jen pototknout že veškeré černo-bílé vidění světa je škodlivé. Stavy a situace které probíhají na základě historického vývoje nelze zvrátit mávnutím kouzelného proutku. Ale proto je nutné umět naslouchat druhé straně. To že s panem Mortem diskutuji, sice sobě vlastním lidovým jazykem znamená, že ho beru jako partnera v dialogu a také to znamená že ho nestřílím.
Každy máme jiný pohled na věc a já budu první z těch, kteří si vyslechnou druhou stranu - byť mě to co povídá rozčiluje. Ale hrozně děkuju za možnost, že mě někdo ukáže jeho vidění světa a i důvody které ho k takovému vidění vedou. Když se toto všichni budeme snažit pochopit, diskuse o křivdách ztratí smysl - nebude o čem diskutovat.

16098

10.7.2003 15:15

RE: Vu?neˇ domova

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 16098

>Já se omlouvám, prˇísˇteˇ se budu snazˇit neˇkteré své vy´levy >zjemnit.
----------------------------------
Hlavne to nadavani prislusnikum jinych narodu, please ?! [mrknutí jedním okem]

16102

11.7.2003 12:51

RE: Vůně domova

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 16098

Tak k tomuhle s klidem mohu rici, ze souhlasim.
Diskuze by mela byt k vytribeni nazoru, ale mnohdy neni.
Kdo ma jiny nazor, druhe jen napada. Proto nekdy citim,
ze prispivat do diskuze je zbytecne. Kazdy si stoji za svym nazorem a o druhych vubec nepremysli.

16137

11.7.2003 12:55

RE: Vůně domova

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 16137

Tak k tomuhle s klidem mohu rici, ze souhlasim.

Posledni i tento prispevek patri panu Evilmanovi.
Rozhodne ne Mikinovi. Ten prave patri do skupiny,
ktery neprijima jine nazory. I kdyz je pravda, ze se druhym narodum nema vseobecne nadavat, tak nevybive narazky na Araby a muslimy mu vubec nevadi.

16138

11.7.2003 17:34

RE: Vu?neˇ domova

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 16138

>Tak k tomuhle s klidem mohu rici, ze souhlasim.
>
>Posledni i tento prispevek patri panu Evilmanovi.
>Rozhodne ne Mikinovi. Ten prave patri do skupiny,
>ktery neprijima jine nazory. I kdyz je pravda, ze se druhym
>narodum nema vseobecne nadavat, tak nevybive narazky na >Araby a
>muslimy mu vubec nevadi.
-------------------------------------------------------------
To se mylite. Nedavno tady pan Valtr napsal cosi o "zakernosti" Arabu a ja jsem je hajil.
Rovnez jsem se zde nekolikrat zastal muslimu v Kosovu, kdyz je krestansti Srbove vyhnali z jejich zeme a muselo zasahnout NATO.
Doporucil bych vam cist prispevky ostatnich ctenaru cele a pozorneji. Vyvarujete se trapasu jako ten s vasi chvalou Evilmana...... [smích]

16146

11.7.2003 18:25

RE: Vu?neˇ domova

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 16146

Mohu vam radit to same, co radite mne. Vy moje prispevky take nectete pozorne, ani Matej. Cokoliv napisi, tak mi napadate.
Tak neradte nekomu neco, co sami neumite.

16153

11.7.2003 20:21

RE: Vůně domova

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 16137

Kdo ma jiny nazor, druhe jen napada. Proto nekdy citim, ze prispivat do diskuze je zbytecne.
-------------------------------------------------------------------
Ste spammer roka! Netrepte, ze niekedy citite, ze prispievat je zbytocne. Nik tu nepise tolko toho, co vy.

(Zhrnute: Vase citenie bolo neuspesne!)

16161

11.7.2003 20:19

RE: Vůně domova

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 16098

Ale vy ste vyhlasil, ze Slovaci dostali svoj stat (Ceskoslovensko) zadarmo. Aj ked podla Pittsburgskej dohody sa malo jednat o Cesko-Slovensko a Slovensko malo byt autonomne s vlastnou vladou. Dalej ste osocil moj lud, ze si malo vazime svojet a nevieme za nu bojovat. Slovenske narodne povstanie viazalo 14 divizii v case, ked ich Hitler potreboval inde. To bolo podla vas co?
Dobre viete, ze Slovaci isli do vojny, aby ziskali nazad na Poliakoch to, co im vzali vdaka Ceskej nekompetentnosti v roku 1939.
Ak sa domnievate, ze s vami budem jednat po dobrom, tak to ste na omyle.

16160

7.7.2003 14:20

Technická poznámka

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Takhle se ten text velmi špatně čte - odstavce jsou příliš dlouhé a příliš široké. (U jiných článků bývají odstavce kratší a občasný obrázek na začátku textu jej také trochu zpřehledňuje.)

15964

7.7.2003 14:56

RE: Technická poznámka

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 15964

Víte, že jsem na to také myslel? Většinou přidávám odstavce sám, když dostanu text jako tento. v tomto případě jsem to nedělal, protože to je umělecky literární útvar a autor zřejmě věděl, proč to tak píše.

15965

7.7.2003 15:07

RE: Technická poznámka

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 15965

>Víte, že jsem na to také myslel? Většinou přidávám odstavce sám,
>když dostanu text jako tento. v tomto případě jsem to nedělal,
>protože to je umělecky literární útvar a autor zřejmě věděl, proč
>to tak píše.

myslim, ze vsechny dlouhe clanky zacnou byt po chvili nudne, atak si myslim, ze je treba psat vystizne, ale kratsi verze. v prostedku uz to cloveka vubec nebavi a skace pres radky az na konec.
stefan

15967

7.7.2003 15:04

RE: Technická poznámka

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 15964

>Takhle se ten text velmi špatně čte - odstavce jsou příliš dlouhé
>a příliš široké. (U jiných článků bývají odstavce kratší a
>občasný obrázek na začátku textu jej také trochu zpřehledňuje.)

spravne, neprehledne, spatne citelne, nesrozumitelne. piste kratce, a hlavne srozumitelne. to patri p. stworovi.
stefan

15966

7.7.2003 18:02

RE: Technická poznámka

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 15966

Toto bola predsa prelozena poviedka. To ste ju chcel skratit, ze bola dlha?

15971

7.7.2003 18:22

RE: Technická poznámka

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 15966

>>Takhle se ten text velmi špatně čte - odstavce jsou příliš
>dlouhé

>>a příliš široké. (U jiných článků bývají odstavce kratší a
>>občasný obrázek na začátku textu jej také trochu zpřehledňuje.)
>

>
>spravne, neprehledne, spatne citelne, nesrozumitelne. piste
>kratce, a hlavne srozumitelne. to patri p. stworovi.

>stefan
..sakra,Stefane,nerozcilujte me.Tak dlouhe to zase neni a hlavne by nam to mohlo i neco rict,pripomenout.
Vam to neprijde v nekterych pasazich,deja vu?
Kdyz jste jeste vy nemohl do Ceska a mel jste na navsteve maminku(nebo nekoho jineho z rodiny)-ten pocit,kdyz se blizil pro ne cas navratu?
Kdysi jsem tu s panem Valtrem diskutovala o zrade a prisla rec na to,co maminka.Branila jsme se,ze je rozumna a cely muj odchod si to zduvodnila-kdybych se odstehovala do Bratislavy,vidali bychom se stejne maloucko.Ted jsem jen o kus dal,nez Bratislava.Jo,to jsou maminky..
Vzpominate,kdyz jste je(ji)vezl na letiste?Ty dlouhe chvile ticha a pak mluvi vsichni pate pres devate,jen aby to ticho a neklidne myslenky prehlusili.
Tak si tech par minut na precteni najdete?A zkuste mi rict,ze ne[smích]

15972

12.7.2003 6:51

RE: Technická poznámka

Mila.B Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 68.?.?.?

Reakce na 15972

>Vam to neprijde v nekterych pasazich,deja vu?
>Kdyz jste jeste vy nemohl do Ceska a mel jste na navsteve
>maminku(nebo nekoho jineho z rodiny)-ten pocit,kdyz se blizil pro
>ne cas navratu?

Ano Ajo to muze opravdu pochopit jen clovek, ktery ma srdce na pravem miste a, ktery to prozil.

>Kdysi jsem tu s panem Valtrem diskutovala o zrade a prisla rec na
>to,co maminka.Branila jsme se,ze je rozumna a cely muj odchod si
>to zduvodnila-kdybych se odstehovala do Bratislavy,vidali bychom
>se stejne maloucko.Ted jsem jen o kus dal,nez Bratislava.Jo,to
>jsou maminky..

Moje maminka mi nikdy nic nevycetla, i kdyz jsem se s timhle problemem trapil hodne dlouho, vlastne az do jeji smrti pred dvema roky. Vzdy mi tvrdila, ze je stastna, ze jsem si zaridil zivot podle svych predstav.Po revoluci jsem se ji neustale ptal, jestli chce, abych se vratil. Znala me dobre a vedela, ze nechci, ale ze bych to udelal, kdyby si to prala.No a emigrantske sny o tom ze jsem zpatky a nemohu zase sem jsme meli kazdy, nebo se mylim? V kazdem pripade mate pravdu : To jsou ty maminky.

>Vzpominate,kdyz jste je(ji)vezl na letiste?Ty dlouhe chvile ticha
>a pak mluvi vsichni pate pres devate,jen aby to ticho a neklidne
>myslenky prehlusili.

Ajo, ja ano, nepustil jsem jeji ruku az do posledniho okamziku louceni.

>Tak si tech par minut na precteni najdete?A zkuste mi rict,ze
>ne[smích]
Za sebe mohu rici : neni treba.
Mila.

16199

8.7.2003 2:17

Vůně domova

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

no, musim oponovat i aji a grahamovi. od jiste doby nenavidim dlouhe clanky, knihy, state, recenze, mluveni, atd. zkratka me to unavuje a chce se mi hned k pointe. ta nekdy prichazi ihned, nekdy pozdeji a nekdy vubec ne, tyto jsou nejhorsi. asi proto, ze jsem netrpelivy clovek, a hlavne chci mit jasno od zacatku o cem to vlastne budu cist. takze se na mne, pratele, nezlobte, ze mam osobni vyhrady. diky!!!
stefan

15989

8.7.2003 23:53

RE: Vůně domova

Aja vterka 66.?.?.?

Reakce na 15989

>no, musim oponovat i aji a grahamovi. od jiste doby nenavidim
>dlouhe clanky, knihy, state, recenze, mluveni, atd. zkratka me to
>unavuje a chce se mi hned k pointe. ta nekdy prichazi ihned,
>nekdy pozdeji a nekdy vubec ne, tyto jsou nejhorsi. asi proto, ze
>jsem netrpelivy clovek, a hlavne chci mit jasno od zacatku o cem
>to vlastne budu cist. takze se na mne, pratele, nezlobte, ze mam
>osobni vyhrady. diky!!!

>stefan
Jste omluven,netrpelivy clovece.

16028

10.7.2003 16:57

Vůně domova

Liberal 131.?.?.?

Kde se berou lide, jako je Dolecek?

16107

10.7.2003 22:23

RE: Vůně domova

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 16107

mozna, ze pod jmenem Doleckem se skryva skupina spisovatelu
minule se hlasil hrde k Nemcum, dnes je s neho kamenny Cech
kdo vi zitra , trebas bude Madar a hned na to Slovinec
akuste si precist par jeho prispevku

16116

11.7.2003 18:31

RE: Vůně domova

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 16116

"Kde se berou lide, jako je Dolecek? "
Liberal -- 131...

Hodne neinteligentini otazka, snad jsme se tady na svete ocitli vsichni stejne.

"mozna, ze pod jmenem Doleckem se skryva skupina spisovateluminule se hlasil hrde k Nemcum, dnes je s neho kamenny Cech kdo vi zitra , trebas bude Madar a hned na to Slovineca kuste si precist par jeho prispevku"
mateji -- [email protected] -- 24.
..

Jako obvykle nic rozumneho. Kde berete to sebevedormi, ze pisete i kdyz nemate co? Ze ma pan Dolecek pruskeho dedecka, tak musite zas fantazirovat jenom proto, ze nepada na hubu pred Amerikou jako vy a ze vi, co to je branit holyma rukama vlast proti nacistum?
Vite co si mysli vetsina Palestincu ? Ze jen dustojny zivot ma cenu, a pokud tomu svet nezabrani a oni proti po zuby odzbrojene armade pod patronatem USA to nedokazi slusne lidsky zit, jako uz po celou dobu 55 let, tak radsi zemrou.
To vam ovsem vasi verni pratele nerikaji a cteni o tom vas nebavi.
Nakonec to dopadne tak, ze je Izrael povrazdi a zem zabere pro svuj velky a biblicky Izrael, presne tak jak to udelala Amerika s Indianama. Porad tady vykrikujete, ze nejste rasista, ale pro vas puvodni obyvatele nemaji zadnou lidskou cenu. Pak muzete zbytek Palestincu ukazovat turistum take v rezervaci, sice bude pozde, uz ale bude uplne kazdemu jasne, ze Izrael spolu s Amerikou nepatri k tomu nadhernemu svobodnemu demokratickemu svetu, a cely svet uvidi, ze takovehle zeme jsou teroristicke a tudiz nebezpecne celemu svetu, nejen Palestincum. Ne marne ma Bush ma na seznamu 35 zemi, ktere budou muset bud poslechnout anebo budou rozmlaceny. A co lidi? Malickost, prekazeli v grandioznich planech, tak budou muset zemrit. To same praktikuji v Iraku, ze lide nechteji byt po nekonecne dlouhe tyranii byt zase pod okupaci. Proc jeste nebyla ustanoven aspon prozatimni iracka vlada?
Ovsem takovahle totalita vas vubec nevzrusuje.
Ale jine lidi ano…a nastesti jich je na svete vice. A to je ten protipol k vasim vrazednym cilum.

16154

11.7.2003 20:12

RE: Vůně domova

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 16154

Vite co si mysli vetsina Palestincu ? Ze jen dustojny zivot ma cenu, a pokud tomu svet nezabrani a oni proti po zuby odzbrojene armade pod patronatem USA to nedokazi slusne lidsky zit, jako uz po celou dobu 55 let, tak radsi zemrou.
To vam ovsem vasi verni pratele nerikaji a cteni o tom vas nebavi.
------------------------------------------------------------------
To je loz!! Pretoze je to Palestinska politicka reprezentacia odchovana vo vycvikovych centrach KGB, ktora propagandou snazi sa obalamutit svoju mladez podobnymi kecami, aby za nu umierali a tym im vytlkali politicky kapital a hospodarsku pomoc!
Patnastrocny clovek nedokaze objektivne posudit, ci svet v ktorom vytastal je naozaj najhorsi mozny a akym sposobom je mozne ho zmenit, jeho mozog je masirovany a nazor formovany podla formicky.
Palestinske vedenie je plne zodpovedne za utrpenie svojho naroda!

16159

11.7.2003 23:18

RE: Vu?neˇ domova

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 16154

> Pak muzete zbytek
>Palestincu ukazovat turistum take v rezervaci
-------------------------------------------------------
Mohu vas malveriko ujistit, ze mate o osudech, zivotech a pravech kanadskych indianu stejne zkreslene informace jako o osudech, zivotech a pravech palestincu....... [smích]
Ja s temi indiany denne pracuji, pripadne chodim na pivo. A v Izraeli jsem dvakrat byl. Mohl bych vas poucit.
Jenze vy radeji kricite nez poslouchate....... [pláč]


16175

12.7.2003 13:15

RE: Vu?neˇ domova

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 16175

Mikinovi:
Mohu vas malveriko ujistit, ze mate o osudech, zivotech a pravech kanadskych indianu stejne zkreslene informace jako o osudech, zivotech a pravech palestincu.

Demagogu, vy nevite, ze byly casy, kdy v tech rezervacich zili? Nedelejte ze sebe ze jen vy vsechno vite. Mozna rozumite perfektne te vasi masine, ale nemate pravo porad psat, ze vy to vsechno vite lip nez druzi.

A v Izraeli jsem dvakrat byl. Mohl bych vas POUCIT.
Kdyz jsem tady napsala, ze nekteri jsou NEPOUCITELNI, tak tady MATEJ SILEL, ze to je nejlepsi vtip roku, A PODIVEJTE SE, CO PISETE A JAK MYSLITE VY !!! To ovsem Matej komentovat nebude, “VY JSTE SPRAVEDLIVI” nad vsechny lidi na svete…. To, ze jste byl 2x v Izraeli, je dostatecne vymluvne. Nebyl jste ale v Palestine, a tak nemate pravo nikoho POUCOVAT. Vam je osud Palestincu ukradeny. Ve svych prispevcich se venujete jen IZRAELI.

Matejovi :
Zase jste vedle. Ja si vzdycky pral byt Severoamerickym Indianem.
Vy chudinko romanticka, a kdyz je vybijeli, tak byste za ne z nadseni bojoval?
Zrovna vy jste senilni a zmateny a vase prispevky jsou podle toho.

Mortovi:
Mam vsak niekedy dojem, ze presne do tej pozy sa mienie Palestincania dostat: Budeme vasimi domacimi zvieratkami, majte nas radi a postarajte sa.

Kdyby podle vas chteli byt zviratkami, proc tak urputne bojuji za pravo mit svuj stat? 55 let, vy sam si neco takoveho neumite predstavit, vas problem to neni. Mate velmi naivni predstavy o celem konfliktu.
To jsou uplne stejni lide jako my, ale maji smulu, ze jim tam zasadili Izrael, ktery chce existovat na jejich ukor. Kdyby mel Izrael dobrou vuli, proc by to davno uz nevyresil? Oni jsou ti silni a Palestinci tou slabou stranou. Lepsi, aby pokracovali v boji, je to pro ne vyhodnejsi, ZADNA UZEMI JIM NECHTEJI DAT.
Naopak vy jste vsichni papousci, kteri opakujete odposlouchanou americkou a izraelskou propagandu, ktera je dnes ucelne rozsirovana, protoze maji svetovou moc a vubec vas nezajima skutecnost.

Izraelska vlada lze a lze, o likvidaci kolonii (par karavanu a domu) a lze ze opustila napr. Betlem, ale ten je dal obklicen a cesty jsou uzavreny. Je to Izrael, ktery chce podle vzoru jihoafrickych bantustanu udelat z palestinskeho uzemi oddelene kantony s nemoznosti jakehokoli pohybu mezi nimi.
ONI DELAJI Z LIDI ZVIRATKA, NE PALESTINCI SAMI ZE SEBE. JSTE VSICHNI RASISTI, JSTE JEN CITLIVI NA VASI NARODNOST !!!

A jestli tady nekdo krici, tak to jste vsichni tri na me !!!

16219

12.7.2003 18:14

RE: Vu?neˇ domova

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 16219

Nieco by ste mal vediet:

V elektronickom korespondencnom styku plati stary uzus, ze zvolanie sa pise velkymi pismenami. Takze z tohoto dovodu ste to vy, kto krici, aj ked o tom mozno nevie. (Hluchy tiez mozno nevie, ze krici.) Aj postovanie zvykne mat svoju etiketu.

Vy hovorite, ze Palestinci su ti slabsi. To asi tazsko. Palestinci su podporovani 600 milionmi Arabov (resp. sirsie Hamitov) v okolitych a vzdialenejsisch statov. Izrael, ak sa vam javi silnejsi, tak je to preto, lebo Izraelsky lud je snazivejsi a ma vyssiu volu prezit.

A nie, Palestinci radikali nie su ako ludia, ktorych bezne stratate. Su to ludia, ktory su od maleho dietata uceni ku svojej zivotnej rolu. Vy si uvedomte, ze ak vidite v televizii spravy o samovrazednom atentate, nebol to sponatnny akt zufalstva, ale pripravovana operacia vojenskeho charakteru. V minulosti sa Palestinci nesnazili o samovrazedne atentati, ale analytici zistili, ze tak je to ucinejsie (nizsie bezpecnostne riziko, vyssia politicka prestiz, atd.).

Co sa tyka darovavania uzemia. Vam niekto nieco v zivote dal zadarmo? Vy si myslite, ze Cesky narod niekto pozval na to miesto, kde zije teraz? Vy si myslite, ze teraz su ludia ini ako v minulosti? Preco si to myslite? Pretoze vy sa neviete o seba postarat a niekde vo vnutri verite, ze spolocnost v podstate dobrych ludi vam pomoze, ked vam bude tazsko? HALO! Zobudte sa!

16226

12.7.2003 23:07

RE: Vu?neˇ domova

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 16226

Co sa tyka darovavania uzemia. Vam niekto nieco v zivote dal zadarmo?
Upozorunuji, ze jsem necetla cely prispevek,
naprosto mi to nebavi.
To uzemi neni zadarmo, dostali od OSN v roce 1947,
Izrael jim ho sebral. A kdyz celou tu dobu ho chteji dostat zpet, tak je kritizujete, jak maji spatnou vladu.
Co se tyce tech velkych pismen, psala jsem tu uz nekolikrat, ze to je misto tucneho pisma a cerveneho, ktere pouzivate vy.

Jedna a ta sama vec neni ta sama, podle toho kdo to dela.
Vy mate pravo na vsechno a druhy podle vas na nic.
No to je prave ta politika co ja kritizuji.

16243

12.7.2003 23:47

RE: Vu?neˇ domova

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 16243

Izrael jim ho sebral.
---------------------
Nie! Palestincania ho prehrali vo vojne, to je velky rozdiel.

Co sa tyka velkych pismen, mozete si do MacDonalda vziat ihlice na strikovanie a povedat, ze je to namiesto priboru. Je to vas problem, ja vam len vysvetlujem, preco vam ludia hovoria, ze kricite.

16246

13.7.2003 0:46

RE: Vu?neˇ domova

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 16246

Miroslav Polreich (Uryvek)
Napomáhat pozitivnímu ukončení sporu (bez tolik rušivého faktoru médií) se důvěrným způsobem s prvými trvalými výsledky zapojilo Norsko v roce 1993 dohodami z Oslo, které potvrdily možný vývoj ustavením Palestinské autonomie s perspektivou státnosti a ukončení vzájemných střetů a trvalého respektování Izraele. Situace nebyla tak jednoduchá a proto i dohody z Oslo nebyly přijaty jednoznačně pozitivně.
Dosud převládají protipalestinské tendence v tisku, které oprávněně odsuzují útoky sebevrahů, ale zároveň omlouvají vojenské akce Izraele jako odvetu. I zde se však jedná o akce zcela protiprávní, navíc pod kontrolou státní moci.
Vždyť prvý sebevražedný útok proti atmosféře usmíření z Oslo byl veden izraelským teroristou Baruchem Goldsteinem již v únoru 1994 v hebronské mešitě proti modlícím se Palestincům. Na místě zůstalo 30 obětí a 60 zraněných. Byla to akce proti dohodě Arafata s Rabinem a její realizaci. Rabin, který smlouvu podepsal, byl nakonec proto izraelským fanatikem zavražděn.
Dále vyprovokované akce návštěvou „svatých“ míst a pokračující vzájemné útoky měly vždy teroristický charakter a to oboustranně.
“Cestovní mapa“ byla torpedována ihned po jejím vyhlášení Šaronovým nepovedeným raketovým útokem proti Rantisimu z Hamasu s tragickými důsledky na civilním obyvatelstvu. Jedná se o nevyváženost. Vliv USA, pokud bude konečně vyvážený vůči oběma stranám, bude mít jistě větší naději na ovlivnění mezinárodně koordinovaných řešení. I v tomto směru máme z poslední doby nové důkazy. Veto v Radě bezpečnosti OSN, které nyní bylo používáno výlučně Spojenými státy k zabránění přijetí „protiizraelských“ rezolucí, se vytrácí. USA abstenují, nebo se raději hledá kompromisní řešení.
Válka totiž již není „pokračováním politiky jinými prostředky“. To je myšlenka Carl von Clausewitze a její legalita měla odejít s Hitlerem.

16253

13.7.2003 13:10

RE: Vu?neˇ domova

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 16246

K Mac Donaldovi ze zasady nechodim.

Panu Mortovi
K Mac Donaldovi ze zasady nechodim. K zivotu ho rozhodne nepotrebuji.

Ale hlavne: Ona ještě existuje nějaká sovětská podpora? Ne je pro dnešní svět specifická právě nadvláda USA, které jste právě vy stoupenec? Dravost nad spravedlnost? Jenže co svět světem stojí, normální lidé právě usilovali o spravedlnost. (Nezávisle na nějakých panech Mortech).
Proto si ale také Izrael dělá co chce.. Doufejme, že se zablýská na lepší časy, ale sama jsem velmi pesimistická, protože Šaron nebyl dosud ochoten plnit žádný bod „postupného plánu“ navržený samotnou Amerikou. Je otázka, jestli to vůbec není kamufláž, na zlepšení image USA v arabském světě.
Proto palestinský střízlivý premiér Mahmud Abbas, který byl zvolen na přání USA a Izraele, zrušil vyjednávání s Šaronem, který neprojevuje začít plnit něco ze zmíněného plánu. (propuštení palestinských vězňů, ukončení okupace, nelegalizování starých osad a povolení nových atd. atd.) Na všechny smlouvy přistoupí vždy Palestinci, ty na nich mají životní zájem, naopak Izrael je vždy překračuje, staví dál kolonie, postupuje represivně proti všem Palestincům, švindluje ve svých ústupcích, protože je impreialistický stát, který vy tak vychvalujete, uplatňuje tvrdý apartheid. Tak jakápak diskuze? Jaká fakta, jenom ty co vy všichni chcete vidět? A druhá naprosto ignorovat?
To, že tady 4 lidi hulákají o tom, jak jsou neomylní a druzí nevzdělaní, není žádný důkaz, že oni znají pravdu. Ta je o hodně komplikovanější než vaše zuřivá nenávist k muslimům, která nejenom nic nevyřeší, ale je navíc důkazem vaši neochoty ta fakta vubec hledat. Ovšem fanatičtí židé natom zájem nemají.*

matějovi: pokročilost vaší senility (alzheimeru) je to, že ani nerozeznáte českou gramatiku, ženský rod od mužského. Hanba vám...a jestli mi napíšete, že takovýhle styl používáte na odrovnání protivníka (s AGI panem Mortem], tak je to další důkaz o ubohých duševních pochodech. 2x hanba vám, je to důkaz, že prakticky nemáte skutečné argumenty a užíváte tu jen průhledných podrazů
To, že jste například Mudr. ve veterinářstvi a pitvání zvířat, a pan Mort na informatiku, to vůbec neznamená, že rozumíte politice, anebo jste schopni o ni rovně diskutovat.


16277

13.7.2003 18:18

RE: Vu?neˇ domova

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 16277

Pan Malvarika, vy snad mate doktorad z politologie? S dovolenim, nevyzerate ako niekto, kto by sa venoval historii, zemepisu, sociologii a podobne. Ale mozno to len neviem odhadnut.

Teraz si nieco povedzme o od prirody pacifistickych mohamedanoch:

"My sa nestaráme o vášho boha, o veci kresťanstva, necheme ich a vytlačíme ich, ako vytlačíme i vás... Udivuje nás, že vaši vodcovia hovoria o tejto zemi ako o svojej, ale tú sme už my skôr vytrhli z rúk zženštilých národov."

Koerbugha, emír z Mossulu pocas obliehania Antiochie v juni 1098


16292

14.7.2003 13:48

RE: Vu?neˇ domova

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 16292

Dokonceni:

Muhammad je hodnocen především jako člověk, který rozpoznal krizi své společnosti a dovedl nalézt určité řešení, které se ukázalo po stránce náboženské, mravní, sociální i politické úspěšným nejenom pro jeho dobu, nýbrž i do budoucnosti, a nejenom pro Araby, nýbrž i pro řadu jiných národů, které přijaly islám. Položil pevné základy ke světovému názoru, v němž nalezly a nalézají uspokojení stovky miliónů lidí. Byl mužem pevné vůle, cílevědomým, do hloubi duše přesvědčeným o svém poslání, soucitným a laskavým, avšak nesmiřitelným k tomu, co pokládal za bezbožné a nečestné. Přestože se mu dostalo nepatrného vzdělání a ani jeho rozhled nebyl příliš široký, projevil neobyčejné intelektuální schopnosti a kvality, které mu umožnily vyrovnat se s obtížemi, s jakými se málokterý tvůrce nového nábožensví a společnosti setkal. Byl člověkem, u něhož tvůrčí imaginace, spojená s bystrým intelektem, vyvolala v život myšlenky a koncepce reagující na věčné otázky lidské existence a vztahů, a to takovým způsobem, že byl schopen dát miliónům lidí náboženství lepší, než měli dřív, dokud nemohli prohlásit, že není božstva kromě Alláha a Muhammad je posel boží.

16334

14.7.2003 13:46

RE: Vu?neˇ domova

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 16292

Pokracovani:

V březnu roku 628 se Muhammad rozhodl vykonat 'umru, tj. Malou pouť, jejímž jádrem jsou kultovní obřady okolo Ka'by. S patnácti sty muslimy se dostal až do blízkosti Mekky, kde byl zastaven Kurajšovci, kteří vyhrožovali, že dojde k bitvě, pokusí-li se muslimové vykonat pouť. Po zdlouhavém jednání byla uzavřena smlouva, v níž bylo stanoveno, že v tomto roce se muslimové vzdálí, avšak v příštím roce Mekkánci na tři dny vyklidí své město, aby muslimové mohli vykonat své poutní obřady. Dále bylo dohodnuto, že obě strany se na deset let vzdají nepřátelství a že bude povoleno kmenům volně navazovat spojenectví s tou či onou stranou; to bylo výhodnější pro Muhammada, jehož moc byla větší a přitažlivější pro beduíny, kteří krátce nato začali přecházet z tábora Mekkánců do tábora muslimů. Smlouva byla velkým diplomatickým úspěchem Muhammadovým, který byl nyní uznán Mekkánci jako rovnocenný partner.
Příštího roku (629) potom podnikl Muhammad podle dohody pouť do Mekky v doprovodu asi dvou tisíc muslimů. Mekkánci, kteří na tři dny opustili město, sledovali z okolních výšin triumfální příchod muslimů, jejich poutní obřady, viděli poprvé i muezzina (byl jím černý propuštěný otrok Bilál) svolávajícího ze střechy Ka'by k motlibě. V roce 630, kdy část Kurajšovců porušila příměří, Muhammad se vydal na pochod s deseti tisíci muslimy, a když přitáhl k Mekce, několik předáků přijalo islám a uzavřelo smír s Muhammadem. Mekka plně kapitulovala. Muhammad dal ihned zničit všechny modly v Ka'bě, vyžádal si klíč od svatyně a vstoupil do ní, aby se zde pomodlil. Potom klíče vrátil jejich dědičným strážcům, které potvrdil v úřadě stejně jako jiné obřadníky. Ka'ba se svým posvátným územím se nyní stala skutečným střediskem islámu.
Muhammad se ukázal velkomyslným ve svém vítězství; jen čtyři Mekkánci byli popraveni, a to za úkladné vraždy, jichž se dříve dopustili. Muhammad odpustil všem svým úhlavním nepřátelům i těm, kdo bojovali proti němu do poslední chvíle. Jeho velkomyslnost se neminula účinkem, neboť Mekka jej uznala jako proroka božího. Po těchto vítězstvích se začaly do Medíny hrnout delegace kmenů ze všech končin Arábie, aby vzdaly hold Prorokovi, složili přísahu věrnosti a poslušnosti a podřídily se centrální vládě v Medíně.
V Medíně se stal z Muhammada především organizátor nové společnosti; jeho cílem bylo roztříštěnou a nejednotnou společnost sjednotit a stmelit, současně však zabránit tomu, aby se nestala výlučnou, nýbrž schopnou integrovat jak kočovníky, tak usedlíky. V průběhu této činnosti se vztahy a situace neustále měnily a bylo nutno je řešit v souladu se společenskou potřebou i s náboženskými ideály.


16333

13.7.2003 18:57

RE: Vu?neˇ domova

Aja vterka 66.?.?.?

Reakce na 16292

>Pan Malvarika, vy snad mate doktorad z politologie? S dovolenim,
>nevyzerate ako niekto, kto by sa venoval historii, zemepisu,
>sociologii a podobne. Ale mozno to len neviem odhadnut.

>
>Teraz si nieco povedzme o od prirody pacifistickych
>mohamedanoch:

>
>"My sa nestaráme o vášho boha, o veci kresťanstva, necheme ich
>a vytlačíme ich, ako vytlačíme i vás... Udivuje nás, že vaši
>vodcovia hovoria o tejto zemi ako o svojej, ale tú sme už my skôr
>vytrhli z rúk zženštilých národov."


>
>Koerbugha, emír z Mossulu pocas obliehania Antiochie v juni
>1098

>
>
>

Pane Murte,vyuzivate sve prevahy a "automaticke inteligence" k zesmesneni Malvariky.Hmmm...to od vas neni pekne.A nechodte na me s argumentem,ze se zesmesnuje sama.
Z historie berete jen argumenty,ktere se vam hodi do kramecku.

Rok 1095-nejvetsi krizacka vyprava (primo celoevropskeho vyznamu).
Dobyti Palestiny a uz tehdy si ji vitezove rozdelili na ctyri staty.

16300

14.7.2003 13:44

RE: Vu?neˇ domova

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 16292

Z ceského vydání Koránu:

Korán je už třináct století rozhodující a neodvolatelnou autoritou pro celý islámský věřící svět. Jeho
postavení vynikne, srovnáme-li ho s Biblí: jestliže nejstarší a nejmladší části Starého a Nového zákona pocházejí z dob od sebe vzdálených víc než tisíc let a jestliže o rozsahu Bible rozhodovaly synody a církve – takže například katolická se liší počtem kanonických knih od protestantské nebo pravoslavné – Korán se zrodil během asi dvaceti let Muhammadovy kazatelské činnosti a o jeho rozsahu rozhodovala jen spolehlivost paměti a Prorokových druhů. Korán zůstal posledním Slovem a duchovním těžištěm islámu. V Prorokových slovech se odrážejí představy křesťanských sekt, jejichž doménou byla tehdy hlavně sousední Sýrie a Egypt, judaismu, který byl v samém srdci Arábie zastoupen několika židovskými obcemi, gnosticismu, nepochybně zprostředkovaného rovněž křesťanskými sektami, a v nemalé míře i původního arabského pohanství – vždyť Korán například z velké části přímo navazuje na rytmy, obrazy, jazyk předislámské beduínské poezie, a muslimové v něm spatřují - pokud jde o jeho jazyk - nejkrásnější báseň, která kdekoho uchvátí.
Obrátíme-li se k detailnímu sledování biblických paralel a materiálu v Koránu, zjistíme, že mnohé nebylo převzato přímo z Bible samé, nýbrž spíše z Talmúdu a křesťanských apokryfů

Muhammad považoval od samého počátku své učení totožné s tím, jež hlásali staří izraelší proroci, případně Ježíš. Při příchodu do Jathribu očekával, že tamní židovská obec jej přijme s otevřenou náručí jako jednoho ze svých a že jej uzná jako proroka a pokračovatele dřívějších poslů, zejména Mojžíše. Avšak k jeho hořkému zklamání se nic takového nestalo, ba naopak židé začali napadat základy jeho učení, poukazujíce na zjevné rozpory mezi Starým zákonem a Koránem.

K rozchodu s židy nedošlo ihned, po určitou dobu byl qiblou, tj. směrem, jímž se věřící obracejí při modlitbě, Jeruzalém a muslimové dodržovali také židovské svátky a půst. Když se však polemické útoky stávaly prudšími, musil Muhammad změnit svou politiku a začal rozvíjet svou koncepci Abrahamova náboženství; nemohl popřít rozdíly, které existovaly mezi koránskými a starozákonními příběhy a učením, a proto dospěl k závěru, že židé změnili původní Abrahamovo učení a odchýlili se od něho. Abraham se stal představitelem základního a dokonalého monoteistického učení, další proroci byli sesíláni, aby toto náboženství utvrzovali, avšak přes jejich úsilí židé - a později také křesťané - se od něho odchýlili, provedli změny v Písmu svatém a nyní se brání proti pravdě, kterou přináší Muhammad, aby obnovil původní čistotu Abrahamovy víry. Nelze na tomto místě vypočítávat všechny výpravy vedené jím samotným nebo jeho vojevůdci, které směřovaly k rozšíření vlivu islámu na celém arabském poloostrově. Všechny byly úspěšné a mnohdy ani nedošlo k boji, neboť muslimy předcházela pověst o jejich nepřemožitelnosti a arabské kmeny dávaly přednost podrobení se před nevyhnutelnou porážkou.



16332

12.7.2003 22:05

RE: Vu?neˇ domova

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 16219

>
>A jestli tady nekdo krici, tak to jste vsichni tri na me !!!
>
>
brzke uzdraveni preje Zdenek [mrknutí jedním okem]

16240

13.7.2003 3:10

RE: Vu?neˇ domova

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 16219

A jestli tady nekdo krici, tak to jste vsichni tri na me !!!


malvarika

Ano, to mate pravdu! Dejte si do poradku vase informace, schopnost
logicky uvazovat, dozente si svoje vseobene vzdelani a nikdo na vas
nebude kricet.

16262

13.7.2003 11:10

RE: Vu?neˇ domova

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 16262

Vy sam si doplnte informace podle neceho jineho nez americke televize, jste arogantni negramotny nafuka, ktery mi nema co jinym radit. Chovate se sam takhle totalitne, ze jen vaz nazor je ten pravy.
Doby doporucovani jsou davno pryc, kazdy ma svuj rozum, aby mohl svetove deni porovnavat nedavate nam tady na diskuzi nic jineho, nez chore vyplody sveho uvazovani*

16274

11.7.2003 23:26

RE: Vůně domova

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 16154

A to je ten protipol k vasim vrazednym cilum.

malvarika -- 213...*

Ano pane malvariku, jsem opravdu masovej vrah !!!
Mate opravdu postreh. Vas intelekt me fascinuje.
Jenom to proboha nikomu nerikejte, at to zustane
jen mezi nami.

16177

11.7.2003 23:34

RE: Vůně domova

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 16154

Nakonec to dopadne tak, ze je Izrael povrazdi a zem zabere pro svuj velky a biblicky Izrael, presne tak jak to udelala Amerika s Indianama.

malvarika -- 213...*

Zase jste vedle. Ja si vzdycky pral byt Severoamerickym Indianem.
Dostava na rok statni podporu asi 28.000 $. A nemusi chodit do prace. Reknete nam, kde vy na ty rozumy chodite ? Verim, ze si svuj prispevek, kdyz ho napisete prectete. Ale neverim, ze o nem premyslite.

16180

12.7.2003 11:19

RE: Vůně domova

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 16180

Je pravda, ze Indiani to pred 200 rokmi mali tazke.
Ale preco sa za to donekonecna ospravedlnovat. Indiani do Ameriky tiez prisli. Tiez viedli vojny modzi sebou. Nie su to domace zvieratka o ktore sa treba starat.

Mam vsak niekedy dojem, ze presne do tej pozy sa mienie Palestincania dostat: Budeme vasimi domacimi zvieratkami, majte nas radi a postarajte sa.

16213

12.7.2003 9:56

Vůně domova

malvarika 213.?.?.?

S 261a
(1) KDO VEREJNE POPIRA, ZPOCHYBNUJE, SCHVALUJE NEBO SE SNAZI OSPRAVEDLNIT NACISTICKE GENOCIDUM NEBO JINE ZLOCINY NACISTU PROTI LIDSKOSTI, bude potrestan odnetim svobody na sest mesicu az tri leta.

16211

12.7.2003 11:45

RE: Vůně domova

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 16211

Podpora a propagace hnuti smerujicich k potlaceni prav a svobod cloveka
Kdo podporuje nebo propaguje hnuti, ktere prokazatelne smeruje k potlaceni prav a svobod cloveka nebo HLASA NARODNOSTNI, RASOVOU, NABOZENSKU CI TRIDNI ZAST VUCI JINE SKUPINE OSOB , bude potrestan odnetim svobody na jeden rok az pet let.

Kdo se ale dnes stara o dodrzovani lidskych prav, zijeme v nove dobe temna, kde vladne jen barbarske nasili.

"Az se svet ohlédne za 20. stoletím, bude plakat. Ne proto, ze
bylo zaplaveno krutostí, ale proto, ze dobrí lidé mlceli."

Martin Luther King

16217

12.7.2003 17:46

RE: Vu?neˇ domova

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 16217


>Kdo podporuje nebo propaguje hnuti, ktere prokazatelne >smeruje k
>potlaceni prav a svobod cloveka nebo HLASA >NARODNOSTNI, RASOVOU,
>NABOZENSKU CI TRIDNI ZAST VUCI JINE SKUPINE OSOB
> budepotrestan odnetim svobody na jeden rok az pet let.
---------------------------------------------
Malveriko, tak to vas brzy zavrou.
A to za vas nedavny vyrok o tom, ze 9/11 neprisli Zide v obou mrakodrapech do prace.
A ja vam pilnik zapeceny v buchte do vezeni rozhodne neposlu...... [vyplazený jazyk]

16225

13.7.2003 3:00

RE: Vůně domova

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 16211

to by tam ten dobrak Albert uz musel byt aspon na 600 roku

16260

13.7.2003 11:33

RE: Vůně domova

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 16260

13.07.03 03:00
to by tam ten dobrak Albert uz musel byt aspon na 600 roku


mateji -- [email protected] -- 24...*

Alzheimer!!! [oči v sloup]

16275

13.7.2003 18:21

RE: Vůně domova

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 16275

Pánko Malvarika, vážne nerozumiem, prečo označujete pána Mateja za postihnutého Alzheimerom. On na tomto fore nepatrí medzi tých, čo prepisujú stále rovnaké články a píšu stále to isté dokola.

16293

14.7.2003 0:36

RE: Vůně domova

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 16293

Ja si myslim, ze panko malvarika nezna nic jineho. Proto dokolecka
dokoma mele jednu a tu stejnou pisnicku jako na kolovratku.
Ale je stejne zajimave, ze tento, tak intelektualni "panko"
sa dovede rozcilit jako primitiv.
Brzo bude jak Pelisek a zacne me nadavat do "srarych kokotu".
Aspon zase bude tady legrace.

16316

12.7.2003 11:46

Vůně domova

malvarika 213.?.?.?

“Nazi Free Zone
Na Antifašistický happening, ktorý iniciatíva Ľudia proti rasizmu pripravila 8. mája v bratislavskom Propeleri, prišlo okolo 2000 mladých ľudí. Cieľom tohto podujatia bolo pripomenúť si hrôzy fašizmu v minulosti a upozorniť na hrozbu neofašizmu v súčasnosti.
Skandovali antifašistické heslá ako Fašistov do basy či Zastavme fašizmus. Koordinátor aktivít iniciatívy Ladislav Ďurkovič vyzval ministra Palka, aby urobil čo najskôr potrebné kroky na zastavenie aktivít vyše päťtisíc fašistov, ktorí okrem propagácie fašizmu zabíjajú ľudí len kvôli farbe pleti či účesu.
Táto udalosť by mala byť veľkým precedensom do budúcnosti a ukázať, že náckovia nepatria nielen do našich ulíc či krčiem (a už vôbec nie na akcie antirasistov a antifašistov), ale so svojou zvrhlou ideológiou nepatria nikde. Nech je tento na naše pomery nezvyčajný a bezpochyby odvážny čin bratislavských antifašistov príkladom pre všetkých antifašistov.”

16218

Tuto stránku navštívilo 5 968