Diskuze k článku

Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

Příspěvků 44

9.4.2003 22:54

Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

Vladimír Bílý Vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 194.?.?.?

Vaše reakce odpovídá dnešní době.Beru na vědomí.

11590

10.4.2003 6:22

Kdyby tyto stránky byly umlcˇeny...

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Ehmmm, clovek ktery v bezpeci demokracie publikuje tzv. "propaganda of hate" muze byt nazyvan ruznymi jmeny. Rozhodne ale ne "disident" [smích]

11609

10.4.2003 8:18

Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

Pavel Gora 195.?.?.?

Bez toho, že bych Vás snad chtěl zlehčovat, ale opravdu se domníváte, že je Zvědavec pro režim tak důležitý? Nepřipisujete svému konání poněkud větší důležitost než ve skutečnosti má? Už jen proto, že píšete jazykem, jemuž rozumí jen hrstka lidí na Zemi a nemáte přístup ke skutečným informacím. Vaše rozbory nejsou zase tak brilantní ani početné, aby oslovily nejširší veřejnost.

Pokud Zvědavec zanikne (nepřeji mu to), bude to podle mě spíše proto, že budete okolnostmi přinucen dělat něco, co přináší obživu a nebudete moci věnovat svému koníčku veškerý svůj čas.
I když Vám to nyní připadá jako zcela nepřijatelné, myslím, že zapojení se do běžného života se vším, co ktomu patří, má i některé klady. Především má člověk menší sklon k extremismu a mesianismu. Dále poněkud přehodnotí priority a přejde od idealismu krůček k realismu. Je smutným faktem, že je velice snadné pořádat demonstrace proti kácení deštných pralesů nebo se jinak vyjadřovat ke globálním problémům, ale velice obtížné je něco reálného skutečně udělat ve svém okolí. Tím neříkám, že by se neměl člověk zabývat i širšími souvislostmi, ale je žádoucí jakási rovnováha.

Ještě bych dodal, že ne každá nepříjemná okolnost vyvolaná systémem musí být nutně zaměřena proti Vám osobně. Opravdu asi stačí obecné zhoršení životní úrovně a budete sám přinucen hledat obživu jaksi automaticky.

Závěrem Vám přeji hodně štěstí a ať nedojde ke zrušení Zvědavce bez vašeho osobního rozhodnutí. Ačkoliv ne vždy souhlasím s Vašimi články, Zvědavce čtu pravidelně a rád.

11615

31.8.2005 0:45

Respekt...

brozkeff noname (tečka) tm (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 11615

Perfektní příspěvek. Mluvíte mi z úst.

30469

10.4.2003 8:39

Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

Šárí 217.?.?.?

Myslím, pane Stworo, že tento příspěvek má blízko ke stihomamu. Vždy se snaží oficiální kruhy opozici omezovat, daří se jim to více či méně. Takové nebezpečí, o kterém píšete, podle mně zatím nehrozí. Celosvětová moc? Propáána! Víte, až dodnes mi Zvědavec připadal rozumný, ale tohle vypadá jako přeháňka ve stylu Vesmírných lidí Aštara Bendy.

11617

10.4.2003 9:26

Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Chi, chi, to je dost naivní pokus. Zvědavec zmizí a Vám se stane nehoda a je to. Ale myslím si, že máte pravdu v tom, že se současná totalita poučila, klidně Vás nechá žít. Ví, že nesmí dělat mučedníky, ale blbce.

11618

10.4.2003 9:50

Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

[velký smích]
Jediný důvod, proč by mohly být tyto stránky umlčeny, by mohl být nedostatek finančního krytí ze strany editora. Nevidím jiný možný důvod. Pokud si editor myslí, že ho bude pronásledovat někdo jiný je to jen jeho paranoická představa. Pro normálně myslícího člověka je představa, že se tajné služby zabývají takovýma blbostma zcela směšná.
[velký smích]
PS - abych Vás uklidnil - pokud budete mít pravdu a opravdu se najde někdo, kdo by Vás oficiálně zakázal z politických důvodů (soudním rozhodnutím či policejní procedurou) zajistím zveřejnění Vašich názorů na jiném serveru, kde doménu a prostor sám zaplatím.
[velký smích]

11619

10.4.2003 10:23

Lepsi reseni

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

Existuje lepsi a efektivnejsi reseni, nez disent umlcet nasilnym krokem. Vzhledem k dnesni vsudypritomne a dobre naplanovane propagande nebude vubec treba ubihat k nasilnym represivnim opartenim. Staci vzbuzovat v lidech povedomi o "smesnem, hloupem a naivnim" smysleni nepohodlnych lidi a nechat je dal zit svym zivotem. Oficialni media tyto lidi jiz dnes pomerne uspesne ignoruji a bude tomu tak i dal (viz napr. jasne dukazy ohledne zmanipulovani WTC). Drivejsi "nedemokraticke" rezimy dojely na ten problem, ze opozici umlcovaly nasilim az prilis. Lepsi je, kdyz to udela sam dav. Pak lze navic hrde rici, ze vse je demokraticke a vuli vetsiny - a nastolovany rezim bude cim dal stabilnejsi.

Takze osobne si nemyslim, ze by mohlo dojit k umceni Zvedavce touto nasilnou cestou.

11620

10.4.2003 11:15

filip

viliam dagore (zavináč) schizofrenia (tečka) sk 195.?.?.?

asi by jsme museli byt hodne nebezpecni aby nam nedovolili aspon
svobodu ve forme zvedavce.
nekdy nekomu vysvetluji, ze vec ma i jine stranky, at se taky podiva na jine zdroje.
on (v mem okoli je to vetsina asi 95% lidi) 1.neveri 2.odmitaji 3.je jim to jedno.
myslim ze zvedavec bude mit problemy az tehdy, docka-li se masivni podpory v mediich a bude predkladan, s prominutim, tupym masam. pak bude skutecne nebezpecny. ne proto ze rika pravdu, ale proto ze rika opak.

11621

10.4.2003 16:23

RE: filip

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 11621



>myslim ze zvedavec bude mit problemy az tehdy, docka-li se
>masivni podpory v mediich a bude predkladan, s prominutim, tupym
>masam. pak bude skutecne nebezpecny.
absolutni souhlas, stefan

11635

10.4.2003 11:38

Paranoia

Ivo Rohan 24.?.?.?

Pane Stworo, tohle je uz chorobne. Chodival jsem si cist Zvedavce docela rad..... palec dolu.

11622

10.4.2003 12:34

Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

Solvina solvina (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Vy jste nejenom blabolivy demagog, ale i paranoik.

Americani maji zvrhli Saddama, Stwora si mysli, ze po nem jdou, za chvili mam vejplatu - dneska samy dobry zpravy...

Predpokladam, ze drtiva vetsina lidi sem chodi ze stejneho duvodu jako ja - proste se pobavit tim jak zkreslene nekdo muze videt svet, velky vyznam tomu neprikladam. Bohuzel se mi zacina zvedat zaludek na antisemitskyma balbolama (tusim magor Peleska, ze?). Takze se na to budu muset bez litosti vykaslat. Vy urcite plakat nebudete.

11623

10.4.2003 13:24

Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

Petr Rehak rehakp (zavináč) email (tečka) cz 147.?.?.?

A je to tady.
Ja to vedel celou dobu.
Ted je to jiz jasne.
Vladimír Stwora je dozajista tajny agent USA.
V dobach prerodu a nejiste situace na celosvetovem politickem poli
zaseval seme terorismu mezi nic netusici disidenty, a nyni kdyz
imperium zacina provadet kontrolovanou expanzi do celeho sveta
ma jeste tu drzost si rici o nase osobni data.
Je nadevse jasne ze tato data budou timto spickovim agentem
pouzita proti nam a nase eliminace na sebe nenecha dlouho cekat.
Jiz je mi jasne ze pana Stworu financuje CIA, NSA nebo jina agentura pod patronateb Bushova kabinetu.
[smích] [smích] [smích] [smích] [smích]
Ale ted vazne:
Myslim si, ze eliminaci neceho jako je zvedavec by si zadna vladni slozka nepomohla.
Navic si nemyslim, ze v dnesni je problem naprosteho odstraneni nejakeho materialu z internetu stejne obtizny (spise vice) nez napr.
monitorovani emailove konference.
Ale samotne odstraneni stranek ci konference problem neresi.
V tomto pripade by se jadnalo spise o pichnuti do vosiho hnizda.
Preci to, ze nejaky nazor bude jednou a pro vzdy smazan z webu neznamena ze zaroven nutne zanikne.
Existuje mnoho dalsich zpusobu komunikace mezi lidmi, a pokud nezacne vlada rozvazet ony OBRAZOVKY z Orwella bylo by spise ku skode nejakeho totalitniho rezimu nicit zvedavce.
Navic maji nas TU vsechny : disidenty, mirove aktivisty, odpurce globalismu, demagogy a vsechny ostatni nepratelske a podle skupiny pekne pohromade a vedi kam si kdyz tak prijit [smích]

PS: Pro jistotu se ale jdu hned do te konference zaregistrovat, clovek nikdy nevi (mozna ze jednou vyjdou i Stworovi seznamy jako ty STB [smích] )

11624

10.4.2003 13:53

Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

jmx josef (tečka) muknsnabl (zavináč) worldonline (tečka) cz 217.?.?.?

ale co kdyz bude umlcen autor?????????

11626

10.4.2003 13:53

Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?

Ja si naopak myslim, ze tejto dobe neodpovedaju:

Napriklad kazaa a morpeheus neboli zlikvidovane nejakym statnym alebo nadstatnym organom (www.kazaa.com), dokonca kazaa o sebe tvrdi, ze:
Over 211 million Kazaa Media Desktops downloaded so far... Over 2.7 million downloaded last week...
Dostala sa vsak na druhu kolaj, pretoze dnes uz vsetci pouzivame DC++ [smích]

Nerozumiem, ako konkretne vam mozu zobrat zvedavca.
Vsak si skripty zalohujte na lokalny disk. Predpokladam, ze domenu mate zaregistrovanu na dobu neurcitu, ked vam provider vypovie zmluvu, tak si duajte inam. Ak vam odopru domain name, tak pobezite lan na IP, ono to staci (ako asi napokon aj viete [smích]
V najhorsom si domov zakupite mikrovlnnu antenu alebo kablovy modem a bude to mat doma na pevnom IP. (pripadne aj dynamickom, ak potrebujete poradit, napiste [smích]

Zaroven by som vas rad uistil, ze to ze ste paranoik naozaj neznamena, ze vas nesleduju...

- Naozaj robite nieco ilegalne? Preco konkretne by vam niekto rusil casopis?

- Preco je tato doba nevesela? Vyhrali sme vojnu a vy sa vobec netesite...

- Ak odporucate emailovu konferenciu pre disent, budte dosledny a dodajte, ze je dolezite mat email len pre tuto konferenciu, neposielat z neho ziadne ine maily inam a ani nedostavat. Z rovnakeho IP sa nepripajat na ziadne ine stranky a na ziaden iny email. (V podstate pouzivat len internetovu kaviaren a vzdy inu [smích]

- Zamyslite sa, prosim, nakolko ste nebezpecny systemu, proti ktoremu bojujete.

- Co takto skusit naprogramov prekladac vlastneho tajneho jazyku, v ktorom by sme komunikovali, chraneho 4096 bitovou sifrou (NSA to sice rozkoduje za 3 dni, ale za ten cas vam spravia plasticku operaciu, cize je to O.K.

11627

10.4.2003 14:57

RE: Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 11627

Když už konspirace, tak už pořádně: [velký smích]
Co takhle vydávat zvědavce zašifrovaného a povolit k němu přístup jen prověřeným. Tím by odpadly i problémy s cenzurou nepohodlných příspěvků.
[velký smích]

11630

10.4.2003 16:26

RE: Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 11627


>Dostala sa vsak na druhu kolaj, pretoze dnes uz vsetci pouzivame
>DC++ [smích]

graham, muzes mi dat adresu toho DC++ ?
diky stefan

11636

10.4.2003 17:36

RE: Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?

Reakce na 11636

Homepage @ http://dcplusplus.sourceforge.net
Report bugs @ http://sourceforge.net/tracker/?atid=427632&group_id=40287&func=browse
Request features @ http://sourceforge.net/tracker/?atid=427635&group_id=40287&func=browse
Download language files @ http://dcplusplus.sourceforge.net/index.php?page=download
Get newest version @ http://dcplusplus.sourceforge.net/index.php?page=download
Typos and errors in readme to [email protected]

tu potom mate zoznamy hubov:

Primary list:
--------------------

>http://www.netconnexions.co.uk/dc/publichublist.config.txt.bz2http://www.imperialnet.org/PublicHubList.config.bz2!http://www.1stleg.com/PublicHubList.config!http://www.mds.mdh.se/~dtv01jbd/PublicHubList.config.bz2http://www.team-ppm.com/~dawson/PublicHubList.confighttp://freespace.morat.net/WUKY/PublicHubList.confighttp://www.neo-modus.com/PublicHubList.confighttp://finhublist.no-ip.org/PublicHubList.confighttp://hublist.no-ip.com/hublisthttp://cdinfo.org/PublicHubList.config

11641

10.4.2003 20:34

RE: Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 11641

graham, diky, uz to mam!
stefan

11650

11.4.2003 10:40

RE: Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 11627

>- Preco je tato doba nevesela? Vyhrali sme vojnu a vy sa vobec netesite...

Spis jste vyhral pouze bitvu, ale jestli vam to staci k radosti...
Ani tak to nechapu!

11675

11.4.2003 16:59

RE: Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?

Reakce na 11675

Vela ludi sa tesi, ked vojna konci (ze prezili, a tak). Ked sa vela ludi tesi, je to dobra sprava. Tesme sa z nej.

11704

10.4.2003 14:55

Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

matej brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Ja si myslim, ze nemusite mit zadny strach. Ale bude dobre
kdyz se soustredite vice na prispevky Pelesky, Nohejla a spol.
Tem chlapcum, kdyz se rozproudi ta jejich antisemitcka krev
nebo co to maji, potom by mohlo prijit k nedorozumeni. Myslim
tim, kdyz tito vzdelanci pisi o neexistenci holocaustu ci o tom
ze si to ti "zidaci" stejne zaslouzili.
Pokud vim, nekteri moji pratele z Ceska prestali nastevovat vas
serve prave proto, ze "poustite" jejich protizidovskou propa-
gandu do sveta. Za vase vlastni politicke nazory vas nikdo nebu -de a nemuze zakonite trestat.

11629

10.4.2003 21:51

RE: Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

viliam dagore (zavináč) schizofrenia (tečka) sk 195.?.?.?

Reakce na 11629

Pokud vim, nekteri moji pratele z Ceska prestali nastevovat vas
serve prave proto, ze "poustite" jejich protizidovskou propa-
gandu do sveta.

nejsou nahodou stejni? tedapokud nesnesou pohled na jiny nazor.
"opousti" zvedavce, k vuli jinak zmyslejicich jedincu ?
myslim ze kdyby pan stwora cenzuroval podobne (ne-li vsechny) prispevky, ubylo by mnohem vice ctenaru zvedavce.
ja si rad poslechnu/prectu jakoukoli propagandu.
nekdy je to tragedie, nekdy komedie, ale neminim zavirat oci.

11658

11.4.2003 10:25

RE: Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 11658

>ja si rad poslechnu/prectu jakoukoli propagandu

Možná by se někde našly sebrané spisy Klementa G., pokud máte zájem. [smích]

11673

15.4.2003 16:03

RE: Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

viliam dagore (zavináč) schizofrenia (tečka) sk 195.?.?.?

Reakce na 11673

staci URL.
diky.

12043

10.4.2003 17:14

Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

brnak 68.?.?.?

Pane Stwora, mozna by jste si mel udelat cepici z aluminiove folie.

11638

10.4.2003 19:58

Off topic, ale

Rado 24.?.?.?

Patriot Act permanent?
http://www.sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?file=/chronicle/archive/2003/04/09/MN257910.DTL

11649

11.4.2003 12:34

Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Solvino, jsi li zema nebo muz nevadi ale hovado jste bezesporu.Pamatujete 50-desata leta? Ne? Ja ano!!! Velmi dobre si pamatuji jak komunisticke stvury vlekly meho otce hlavou dolu po schodech. Meli ty same kozenaky ktere ukradli gestapakum jenom na rukavech meli cervene pasky. Dnes je stejna sebranka u moci po celem svete. Paklize mate trochu soudnosti a pocit spravedlnosti prectete si zakony ktere prisly k uplatneni v Americe, Australii, Anglii,atd.Samozrejme zalezi na tom mateli svoje vlastni svedomi anebo to patolizalske libani prdele gaunerum. Tyto tri zeme ktere jmenuji se za poslednich 15 let zmenily do zakladu Jen se podivejte na vladu USA mate jaste sprostotu mi rici ze to je Americka vlada i clovek proste inteligence a vzdelani pochopi ze to je prakticky israelska vlada. Tady u nas v Australii se poprve v historii teto zeme kostely postavily na zadni nohy a nepozehnaly australskym vojakum a jejich zbranim do valky v Iraqu. Dam Vam lekci z historie lidstva. Valky jsou rozhodnuty velmi malou skupinou tech nejhorsich lumpu kteri chodi po teto zemi. Vydelavaji z tohoto masoveho vrazdeni obrovske vydelky o kterych se Vam a me vubec nezda.Zbytek tech kteri se zabiji na Valecnych polich hur nez zvirata zato plati tim nejdrazsim co maji a ti kreri zustanou na zivu zato budou muset platit asi tak priblizne sto let.Velka Britanie zaplati posledni splatku za prvni svetovou valku v roce 2004. Toto je realita na kterou poukazuji Albertove, Nohejlove, Stworove, Stefanove a Peleskove. Bohuzel lide Vaseho razeni pochopit nemohou.Proto se tito sycaci udrzi u vesla tak dlouho.

11679

11.4.2003 15:56

RE: Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?

Reakce na 11679

Narodni socialisti (nacisti) zabijali a mucili ludi, ak boli ini. Ak sa narodili ako ini.
Nadnarodni socialisti (bolsevici) zabijali a mucili ludi, ak zmyslali inak.
Stoji vam pred domom popravcia cata? Chcu vas vasa vlada zabit, za to ze ste Cech? (Lebo to by vam nacisti urobili.) Alebo vas chcu zabit za to, ze verejne kritizujete? (Lebo to by vam bolsevici urobili.)

11696

11.4.2003 16:21

RE: Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 11679

pavle, jasny souhlas a podpora tveho prispevku. jak jsem rikal jiz nekolikrate, zidko NIKDY neprizna, ze by to mohlo byt i "jinak". nezidkove, co jim jen pochlebuji, ci jsou jejich zastanci, at uz z jakychkoliv duvodu, tak tech je mi uprimne lito. ale asi jim davaji
"chleba", a tak musi tu jejich pisnicku zpivat!!!
a jsem rad, ze nas zacina byt vice a vice, kteri zacinaji "videt" do zidovske chytristiky a jejich slizske politiky. jo, oni jsou chytri a pracoviti, jak "opozice" rada zduraznuje, ale pouze je a jen pro svuj prospech a kapsu.
jen se podivejme kdo dostal kontrakt na vystavbu WTC-zidko liebeskind, potomek obeti holocoastu, a uvidime, jak se zidkove zase napakujou na "zvelebeni" iraku!!!
stefan

11700

12.4.2003 11:13

RE: Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

Solvina solvina (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 11700

Bohuzel, prave tento primitivni, hulvatsky a hovadsky antisemitismus je to co signalizuje, ze je neco v neporadku s touhle zemi. Pokud se postizeni lide Vaseho typu musi uchylovat k univerzalni (navic stare vic nez 900 let) poucce: 'udelejte pogrom', je to znamka toho, ze si nekde nemuzou ventilovat svoje komplexy menecenosti. Bohuzel, prave lide tohoto razeni (vsechno echt poctivi Cesi, Slovaci, Nemci, libovolny narod) jsou ochotni zalozit koncentrak a chodit denne do prace aby mohli zlikvidovat vsechny NECechy, NESlovkay, NENemce...).

Je mi Vas lito, ale to to neznamena, ze si neuvedomuju Vasi nebezpecnost. Uz si na vas vsechny davam pozor.

11741

12.4.2003 11:29

RE: Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

Solvina solvina (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 11679

Ne, padesata leta jsem opravdu neprozil, je mi opravdu lito, ze jste nestvurnost diktatury pocitil takto osobne. Sam za sebe bych chtel rict, ze jsem hrdy na to, ze se nase rodina nikdy s komunisty nezapletla. Komunisty, stejne jako fasisty, antisemity, demagogy z duse nenavidim. Nicmene je mi lito, ze Vas prozite utrpeni tak velmi poznamenalo.

Zakony, ktere se pokousi prosadit american goverment mi jsou povsechne znamy. Jedna se o nehorazne poruseni lidskych prav a svobod - a proto nikdy nebudou zavedny do praxe.

Vas nazor, ze u moci v USA, Anglii, Australii a jinde jsou proizraelsti politici je asi spravny, no a co? Izrael je jeden z mala statu na blizkem vychode, ktery zdili nase kulturni hodnoty. Az se staty typu Syrie, Iran, Saudska Arabie nauci chapat pojmy jako svoboda, demokracie, rovnost a prestanou nadrazovat nabozenstvi nad lidi, muzeme se s nima bavit.

Predstavuju si Vas jako zatrpkleho strejdu/dedu, o jehoz nazory uz v Australii nikdo nestoji (opravnene, hlavu a patu ma ve Vasem prispevku jenom prvnich 6 vet, zbytek je blabol a blud), tak jste se rozhodl poucovat, (velmi, velmi spatnou cestinou), svoji starou vlast.

11743

11.4.2003 18:47

Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?

Tato doba je naozaj horsia ako vyzera. Ale len slepy clovek moze verit arabovi:

Muslimska ovce (majitel Hussein al-Marzouqui) zacala lovit kurata a tato pojidat. Snedla jich devet a mozna bude utracena. Bylo to vzdy mile a nezne zvire, ale promenilo se v monstrum, rekl Hussein, Me dve dcerky  dvou a petileta  si s tou oveckou rady hravaly, ted se ovsem boji k ni priblizit, aby je nesezrala taky.

http://www.novinky.cz/Index/Kultura/2243.html

To si treba jasne povedat a nie mlzit zidovskym sionizmom. Panarabske sprisahanie, ich geneticky zmutovane prisery, to vsetko nas ohrozuje viac ako svetove sprisahanie iluminatov, alebo kokolvek to sprisahanie je.

11714

11.4.2003 23:56

Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

Jan Novák max42 (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

TAK TO JSTE PŘEHNAL STWORO !


To jste si dovolil hodně! Právě vydávám příkaz k vašemu zničení. Provede ho agent bratrské špionážní centrály MI6 číslo 007. Už je na cestě do Kanady.


Ne, agent 007 vás nezabije. Jeho taktickým úkolem bude přeříznout a odlákat vám živitelku a to bude jasnej konec.

Za CIA agent pro dohled na českojazyčnými servery Jan Novák I.


PS: Místo v sanatoriu již máme připravené. Bohužel z důvodu nedostatku místa nemůžete mít samostatný pokoj. Pokoje jsou třílůžkové, vašimi spolubydlícími na pokoji bude nějaký Čulík a Mašek.

11723

12.4.2003 5:38

maximum max

VPI 204.?.?.?

Reakce na 11723

ROTFLMAO [smích][smích][smích]

11734

15.4.2003 9:57

RE: Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 11723

Možná by jim na přistýlku mohli hodit i Wojnara (mwm.cz). Ten má k cenzuře podobně kladný vztah (bude to asi něco sexuálního).

12017

12.4.2003 3:10

Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Matej hodne pouziva svuj nazor ,ze kazdy ,ktery kritizuje Israel je antisemitista a ma nenavist k zidum,tudiz on se sam sebe zaradil k opacne strane,tedy k pratelum ,kteri vidi na zidech a Israelu to nejlepsi a ani je nenapadne ,ze by zide mohli delat neco spatneho jinym lidem ,pro nej je normalni preject buldozerem protestujiciho ,strilet deti z tanku,protoze je zid sam a nebo na kole nejezdi ,kde jsou zidovske tanky.Jinymi slovy tento kritik ,pritel Israelu-zionistu,nebot hodne jinych zidu je proti Israelu,tak sam by mel dostat jako zastance zidu svoje pojmenovani,jake pak by asi bylo ,jako vlez do ...........,kdyz on sam se opravnuje soudit a oznacovat jine,co myslite.Jak snadne je zneuzivat tohodle diskusniho fora lidmi ,jako je on ,kdyz v tech zidovskych blazenostech ,ktere representuje ,zadna svoboda tisku neni,tam by s jinym nazorem nesouhlasnym s zidy-zionisty by vubec neobstal a nemel by zadnou moznost poukazovat na druhe,vsichni komuniste jsou dobrymi kritickymi diskutery ve svobodnych novinach ,ale ,jak se chopi vlady ,tak je cenzura a je po diskusi,komunismus je produktem zidovstva,to nejsou ma slova ,to jsou slova rabbina na ktereho Matej urcite veri i stemi ostatnimi milovniky Israelu.
Nezapomente ,ze jestlize se Israel-zionisti zmocni svetove vlady ,tak nebudete mit vubec kam psat sve nadavky a osocovani.

11730

12.4.2003 6:20

RE: Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 11730

Pane Nohejl, Vase nazory jsou Vase nazory, ale mohl by jste je prestat psat stylem por. Mazurka? Aby i mene vzdelani lide, kteri Vas jeste neznaji pochopili o co vlastne jde ?

11737

12.4.2003 3:47

Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Zide muzou chtit vladu sveta,tedy zide-zionisti ,nebot hodne "taky zidu",jez vyznavaji Torah a uznavaji Krista nesouhlasi s postupem nelegalniho statu Isreal a obvinuji zionisty ze spoustu spivavych triku ,ktere staly zidovske zivoty,napriklad spoluprace s Hitlerem,nectete blabol ,ale zkutecnost ,nebot Eichmann byl pozvan do Palestiny zionisty a ne jenom on,kde se dohodl program o prevodu zidovskych penez a zbozi do "pristiho Israelu" a zionisti dokonce nabidli pomoc Nemecka proti Anglii,ale to je pro mnohe dnes nepopularni znalost,mnohem zajimavejsi je cist ,jak Svedsko otevrelo hranice pro emigrujici zidy ,zatimco zidovsky president Rosenvelt je zavrel a tak dostanem jen par prikladu i pro tento svet v dobe Irackeho valceni,ze jedna scena je pro lidi a druha ,neviditelna , je pro mocne tohoto sveta,ovsem "mocni" nemaji mezi sebou tolik idiotu,jako ten vetsinovy zbytek.Sachy jehra ,ktera se hraje na vsech plich a ne jenom na jednom ctverecku,takze pan zid Rumsfeld vyhrozuje jakekoliv zemi ,ktera se neskloni pred zidovskym lobby v Americe,ze bude nasledovat prikladu Iraku a na podporu jeho slov je zde k uzitku nekonecna armada idiotu,ktera ma umlcet par jedincu, jez pouziji vse ,co jim je jen dostupne v ramci jejich inteligence k prosazeni mocenskych zajmu "Velkeho Israelu" pres prisluhujici Ameriku.Zivot ve lzich ,je zivotem snadnejsim,ale problemje ,ze "Kdyz pes chcipne na spoustu blech,tak i blechy chcipnou s nim".Zaplatovat ekonomickou katastrofu valecnym harasenim zbrani a riskovat zivot na teto planete neprichazim "vyvolenym" na mysli,ale den nejvyssiho soudu se neda podplatit a ani obsadit zkorumplovanymi soudci,takze trest postihne v nasem atomovem veku vsechny,ale ,proc maji timto trestem projit miliony nevinnych lidi ,kteri se zivi poctive a ne triky finacniho trhu za ucelem ovladnuti sveta.
WW1 " The War to End Wars"
WW2 "The War To Make The World Safe For Democracy"
WW3 "The War On Terrorism"
WW4-zase Ti ,co preziji,jestli preziji,tak budou v jeskyni a jejich nejvetsi zbrani bude kammena palice a ostep,kdyz to dobre dopadne,kdyz se zcela neznicime v ramci "inteligence a expertu sveta".
Mnozi,zide si uvedomuji,to ,co rikam ,zde na techto strankach.

The Silent Jew - An Open Letter
by Rabbi Joel Timmerman
From Israel Shamir

Of course there were Americans on board and this is the subject of my open letter.

There are several millions of Jews living in the United States. The bulk of us are Reformed Jews. Nearly all of us consider ourselves to be Americans. We and our children are proud to have served in the American military and even prouder to be citizens of the one nation that has welcomed refugee Jews, fleeing from European persecutions, and permitted them free access to American society.

A much smaller percentage of American Jews are Zionists. They view themselves as Jews first, Israeli's second and, perhaps, Americans third. Their complete allegiance is to the state of Israel and not to America. They send money to Israel and, when they have access to it, military and commercial secrets. They are the Pollards of tKráceno (Editor)

11731

12.4.2003 11:25

Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

Jan Novák max42 (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Jediný dva típci co na českém internetu provozují cenzuru: Stwora a Čulík nejvíc řvou, že se bojej cenzůry. Jak je to možné? Mohl by mi to někdo prosím vysvětlit? Nelépe profesionální psychiatr.

11742

12.4.2003 11:33

Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

Solvina solvina (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

chtel bych se zeptat zde pritomnych antisemitu na dve otazky:

1) Proc si myslite ze zrovna Zide chteji ovladnout svet. Co tim sleduji, jak v minulosti postupovali, jak dlouho uz na tomto planu pracuji a proc se jim to jest nepovedlo.

2) Proc vam vadi prave Zide? Proc nemate strach ze zednaru, jezuitu, templaru.

Za odpovedi dekuji. Pokud bych mohl prosti, odpovidejte strucne a pokud bude vkladat linky, tak vladnu pouze cestinou a anglictinou.

Dekuji, vazne bych se o duvodu vasi nenavisti dozvedel vice.

11744

13.4.2003 0:52

Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Pane Murt budu strucny. Protoze ho ovladaji, jak jsem Vam podotknul podivejte se na Americkou vladu tam je velmi malo Americanu, Podivejte se na financnictvi. to je zaklad vseho zla na svete a tito lide tuto aktivitu ovladaji 100 procentne.Bylo by od Vas nesmirne hloupe to popirat a proc se neobavam natolik tech ostatnich? Odpoved je podstatne jednoducha,nejsou z daleka tak nebezpecni nemohou se vyrovnat jejich zlocinosti proti lidskosti

11785

13.4.2003 4:31

Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Jestli nekdo chce vedet, proc zide jsou "obvinovani" z ovladnuti sveta a ukazkova politika USA jako policajta sveta rizena zidovskym lobby mu k presvedceni nestaci, tak at si najde link primo z zidovskeho tisku, oni, zide, se tim ani netaji, ze zcela ovladaji Ameriku, aby pomoci ni ovladali svet a Irak je toho ukazkou. Sasek, ktery ma vystridat Saddam Husejna, uz slibil pouzivat dolaru a ne euro v pristim obchode zeme.
http://www.israelnationalnews.com/article.php3?id=2125?
Kdyby ani to nestacilo, tak jiny link rika neco o ustaveni "Greate Israel", kde jsou zahrnuta do noveho uzemi, ktere zatim vybojuje hloupi americky krestan pro zidy, tak vsechna olejova pole Arabu budou novym Israelem. ISRAEL NACHRICHTEN (Tel Aviv)-10 March 2003

11803

14.4.2003 4:18

Kdyby tyto stránky byly umlčeny...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Lepsi nez umlcet tyto stranky, tak je lepsi umlcet ty vsechny kriklouny o antisemitismu a rasismu poukazem na jejich propagandu, ktera se podoba gansterskemu chovani, kdyz pouzijeme jejich vlastnich propagandistickych prostredku, jako je napriklad kniha zidovskeho spisovatele rabbina Moshe Shonfeld, ktery v knize "The Holocaust Victims Accuse" popisuje, jak zide -zionisti spolupracovali s nacisty a jak se podileli na holocaustu svym osobnim pricinenim, ta kniha stoji za to cist a byla vydana v N.Y 10013 Suite 10-New York v roce 1977-BNEI YESHIVOS 161 East Houston str.
Mam dojem, ze by i mnoha zidum se otevreli oci, jak si zide sami sobe kopali hrob v ramci sveho vyderacskeho chovani, ktere je jejich hlavni metlou. Zde je i zminka, jak zide-zionisti pozvali Eichmanna do Palestiny a jak Kostner v nacisticke uniforme vybiral v Auschwitz sve kamarady a pribuzne na cestu do Palestiny. Kniha ma cenu zlata, nebot predstavuje historii druhe svetove valky a udalosti kolem ni, tak, jak se staly.

11873

Tuto stránku navštívilo 6 356