Diskuze k článku
Další trestní oznámení na OS Zvědavec, tentokrát kvůli daním
Příspěvků 105
26.3.2012 2:44
Čiň čertu dobře a peklem se ti odmění ...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Snad jen navždy stáhnout se do Kanady pod ochranu tamní multi-kulti panovnice. Přece pořád ještě nejste žádný Zündel a do É-Ú se taky Kanada jen tak nedostane, ta teď expanduje spíš do Asie...
Nema v tom prsty dokonce Dick Cheney? Jak známo, pred nedavnem zrusil navstevu Toronta.
http://news.nationalpost.com/2012/03/12/dick-chene...
Nebylo to kvůli panu Stworovi? Nebojí se ho Dick? Neloboval u odbornika na propisky?
.. Dick pujde brzo prdet do hliny, bude sedet s vendou o pulnoci v bilem prosteradle na hrbitovni zdi a kejvat nohama ..
.. jde na transplantaci - doufam, ze to felcari zfusujou !
27.3.2012 17:13
RE: Ze by za tim bylo neco jineho?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?
Reakce na 265890
A odkud pochází dárce? Prodej orgánu byl jistě košer, přes zprostředkovatelskou firma pana rabína, že ano?
.. samozrejme - jak jinak !? A rika se - soudruh rabin - brooklynsti to tak maji radi ...
Vladimir, ja by som na Vasom mieste zvolil pristup ignorovania ceskej policie. Ak ste do Kanady odisli este za komunistov, tak pri navrate by vas vtedy boli hned zabasli. Ak tam nepotrebujete chodit, tak sa do Ceska nevracajte a cesku policiu ignorujte. Co by stalo ak by vam podobny dopis prisiel od policie zo Severnej Koreii? Zrejme by ste sa nad nim pobavil a hodil do kosa. Preco by ste mali dopisom od ceskej policie venovat vacsiu pozornost? Ak boli ludia pripraveni nikdy sa do Ceska nevratit za bolsevika, tak zrejme nastava podobna doba a teraz sa bude utekat pred ..., teda ani vlastne neviem pred kym. Nazval by som to asi skorumpovanym Absurdistanom. Zaklad je prestat sa bat. Kludne zverejnite tie ich paskvily, co vam poslali aj s uvedeim ich mien a adries. Tieto listiny su verejne, kedze ich posielaju verejne institucie. Nemaju narok na sukromie ako bezni obcania. Viem, mne sa to lahko hovori, kedze nie som vo vasej kozi. Chcel som len napisat svoj nazor, ako by som to zrejme riesil ja. Cesko nie je Mekka, do ktorej sa je nutne vraciat, vykaslite sa nich. Vela zdaru zelam!
Este dodatok: Na ten email by som im mozno odpisal, ze ten ich email mohol poslat ktokolvek. Kedze sa nejedna o doporucenu zasielku na hlavickovom papieri do vlastnych ruk, nie je mozne si byt isty, kto je autorom emailu (taky naskenovany dopis aj s peciatkou vie dnes vyhotovit aj 10 rocne dieta). Odpovedanim na otazky na ktore sa pytaju, by ste mohli porusit zakon o ochrane osobnych udajov vyzradenim osobnych udajov mnozstva ludi. Tie by mohli byt nasledne zneuzite na tzv. "identity theft". Preto ich email povazujete za spam a ziadnym sposobom na neho nereagujte (pripadne iba odpiste ze ho povazujete za spam, ze si nezelate dostavat dalsie emaily a v pripade opakovaneho spamovania ich nahlasite). Inak v podstate to kludne moze byt aj pasca v tom, aby ste neznamym ludom predal osobne udaje inych, ktore sa daju lahko zneuzit. Takze toto riesenie je jednoduche a vlastne viac legalne, ako keby ste im tie udaje poskytol.
A nezdá sa vám, že táto praktika polície pochádza z čias totalitného komančského združenia spred roku 1989?
Podľa môjho názoru je sa to približuje ako dotyčnica kružnice.
Souhlas.
Pokud nemate trvale bydliste v CR na adrese kam prisla ona upominka. Pokud nemate datovou schranku kam neco prislo. A pokud vam tedy na adresu trvaleho bydliste neprisel uredni dopis tak srat na ne.
Nejaky na nejaky email uplne srat a nedavat o sobe ani vedet. Jsou zakonem definovane zpusoby doruceni urednich psani. (Datove schranky, uredni psani do vlastnich rukou na adresu trvaleho bydliste) a vsechno ostatni jenom dobra vule, ochota a vynakladani vlastniho casu oVcana (zdarma). Proc jim vychazet vstric kdyz vas chteji zase v tom machat porad dokola ?
Srat na ne rikam. Datovou schranku doufam nemate a pokud mate nahlasene bydliste v CR tak okamzite zrusit
Az vam prijde do Kanady uredni dopis do vlastnich rukou od policie z CR pak se teprve muzete rozhodnout jestli reagovat nebo vyuzit azylu. Jakekoliv jine komunikacni kanaly (bezny dopis, email, telefon, SMS, tweeter, ICQ, jedna baba povidala,..) ignorovat a srat na ne.
Proc jim to zjednodusovat ? Proc se snazit napravovat jejich proceduralni chyby ? Na tyhle drobnosti a uredni pochybeni tu behaji venku na svobode stovky opravdovejch gauneru. Tak proc jim ma slusnej clovek vychazet vstric a strkat jednu nohu do vezeni ?
Jen jedna drobna korekce. Existuje fikce doruceni. Kdyz vas po dobu myslim patnacti dnu nezastihou na adrese trvaleho bydliste, dopis se povazuje za doruceny. Dobry, co?
Ano .. dulezite je tam ono na adrese "trvaleho bydliste".
V prispevku to nekolikrat zminuji.
Adresa jakehokoliv domneleho pobytu neschodujici se s adresou trvaleho bydliste je policii na nic a i podprumerny pravnik musi dokazat takovou jednostranou komunikaci prohlasit za bezpredmetnou.
Obávám se, že pokud by byl zjištěn nějaký daňový únik u editora Z ( o čemž pochybuji), státní kase by to vůbec neprospělo.
Myslím si, že by policie měla konečně zaměřit pozornost na ty, co mají na svědomí skutečné vytunelování státní pokladny a obrovské zadlužení. Zvlášť by mě potěšilo, kdybych se též dozvěděl, kolik peněz se podařilo z takových vyložených zlodějských případů,
o kterých, byť i sporadicky , se dozvídáme i z mainstreamových médií, a které byly jaksi vyšetřovány, dostat
zpět státu. Chápu, že je to nesrovnatelně obtížnější prokázat zlodějny za miliardy, zvlášť když se to někdy dotýká i velmi vlivných osob, a někdy to může být proto i hodně nebezpečné , než soudně stíhat nějakého občánka, který “zapomněl” zaplatit nějakou pokutu v řádu deseti - sta korun, a je státní mocí přes exekuci (pozoruhodné slovo, v angličtině znamená i popravu) nucen zaplatit pokutu v řádu desetitisíců.
Jak to u nás vypadá, si začínají všímat i jinde:
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/263190-janouska-a-ceska-prolezleho-korupci-si-vsimaji-i-svetova-media.html
A jak vyšetřování nějaké takové kauzy pravděpodobně dopadne:
http://www.novinky.cz/domaci/263212-janousek-vyvazne-s-podminkou-a-bema-poslanci-nevydaji-mysli-si-bookmakeri.html
Na Z si nějaký článek přečtu občas. Ne se vším, co je zde v článcích a komentářích psáno, mohu souhlasit, některé příspěvky se mi zdají příliš drsné. Na druhé straně jinde na internetu, třeba na webu”novinky.cz”, bývají některé komenáře i mnohem drsnější.Myslím si, že k takovým postojům vychovává lidi dnešní doba, která je k některým dost krutá, i TV, bulvární časopisy a pod., ve kterých jsou hrubá slova, kriminální zločiny, loupeže a vraždy nejčastějšími náměty.
Lidé nejsou hloupé ovce, a proto oponují nezdravým jevům ve společnosti. Konec konců, aby nám někdo neužíral a možná nesežral celý společný bochník, musí záležet třeba i policii, i pro kterou se dnes jaksi nenachází dost prostředků.
Hypotékující, leasingující a poplatkující policisté musí být poslužnými nástroji svých a našich pánů - Těch, co je nesmíme autocensurně jmenovat.
Tím, že kdysi pan Editor založil oVčanské sdružení, přijal jejich hru a zároveň jim poskytl (dobrý?) terč. Pokud by sdružení nezakládal, případně sdružení v době prvních útoků zrušil (a ponechal pouze web) či přenesl/vyvedl sdružení mimo území České republiky, nebylo by se do čeho strefovat. A policie by měla klid na práci resp. neměla co na práci.
Jak už jsem před časem zde psal, webů podobných Zvědavci, je nyní na internetu přehršel. Mnoho z nich pod falešnou vlajkou, ve skutečnosti řízeny poslužnými shabes/GOJ/im. Nikdy jsem moc nechápal, že panu Editoru stálo za těch pár set $ udržovat složitý mechanismus příspěvků, když mohl využít hojných naskýtajících se příjmů z reklamy. Návštěvnost měl Zvědavec na české poměry obří. A zadavatelům reklamy je jedno, zda platí do ČR a EU, či na nějaký antilský ostrůvek - či do Venezuely, Argentiny a pod.
Panu Editoru se přimknutí se k rodné hroudě stalo osudným: Pokud by nedržel v ČR žádnou adresu (roz. nemovitosti by si pořídil na proxy) a nezakládal (roz. nenechal se vmanipulovat do) oVčanského sdružení, byl (běžnými zbraněmi shabes/GOJ/im) nezasažitelný. Co je po světě různých "opozičnických" serverů v třetích zemích - a nestojí shabes/GOJ/im za infiltraci, diskreditaci a za snahu.
Těžko tedy soudit, zda pan Editor se stal obětí/mučedníkem dobrovolně a vědomě, či to vyplynulo z povahy doby. V každém případě v době internetových knih by to byl dobrý námět na autobiografický román. Píšu to sem stále a dokola. Že jakmile by vydal o "honbě na čarodějnice"/Zvědavce román, měl by od shabes/GOJ/im pokoj.
Knihy a dramata, pečlivě zasazená do doby, jsou (prozatím) i pro shabes/GOJ/im tabu.
Alespoň Žid Süss stále vychází a příběh Žida Shy/locka v Kupci Benátském je také (ještě) uváděn na prknech, co znamenají svět.
Pro podporovatele je také bezpečnější odměnit pana Editora za jeho snahu koupí (zajímavé, výbušné a undergroundové = kořenící) knihy, nežli zasílat příspěvky sdružení, které je pod bedlivým drobnohledem shabes/GOJ/im - jak je vidno.
Nebojte na ty zlé a závistivé plivance antisemitů Feuchtawngera a Shakespoeara také dojde. Prozatím je v hledáčku jen Alighieri:
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/261798-boz...
27.3.2012 9:28
RE: Policisté musí být/i poslužnými shabes/GOJ/im
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 265858
kdo to je, v tý jarmuli, moudrostraku, to jsi ty? snažíš se tu vyčistit své svědomí? ach to biblický prokletí, táhneš si to jak obrovskej baťoh a nevíš, kam bys to vySSypal, viď...
Malá česká s.ině byla , je a bude. Je čas dát veřejně najevo svůj dištanc od spratka, zmetka, plebsa. Neumazat se , znamená nelézt s prasaty do chlíva. Jinak to nejde !!
V českém rudém chlívu se prasata jen přebarvila na modro. Ty modré sviňky byly dříve červené. Systém krmení, žraní a s-aní zůstává stejný.
Vladimíre nenechávejte se umazávat. Gróf, kníže ducha a pera nemá co dělat na plebejské žranici. A pokud ano, tak ať se nediví, že více či méně toho plebejství na něm ulpí. Možná že neulpí, ale bude to tak akosi vyzerať. A dnes platí to jak se to jeví, nikoli jak to je !!!
Nelez tam, kde si tě neváží a kde nelze vyhrát!!! Rudá modrá SV čeká, a chystá pasti. Nelez vole do ni !!
Je to asi hrůza po prožitém životě si nemoct šáhnout na rodnou hroudu. Dýchat však čestvý vzduch a ne bolševický smrad a nepotkávat komunisty udavače, má své nesporné kouzlo, ne-li výslovně čaro.
Prajem pevné nervy a veľa energie v ťažkom zápase s temnými štruktúrami "politickej korektnosti". Zvedavec je jedným z mála ostrovčekov alternatívneho informovania, ktorý sa vymiká dezinformačnej mašinérii, slúžiacej "Mudrcom" a ich cieľom. Je pre nich nevyhnutné tieto portály zlikvidovať. Umoriť ich finančne, pripraviť autorov o tvorivú energiu, kriminalizovať ich. Však máme "právny štát" a poriadok predsa musí byť! Polícia, ktorá nie je schopná ani len vzniesť trestné oznámenie voči megazlodejom a megakorupčníkom, má dostatok času a energie na dôslednú kontrolu "rebelských" serverov. Daňové úrady, ktoré nie sú schopné účinne zasiahnuť proti zbohatlíckym vampírom, ktorí dlhujú na daniach milióny eur, však dokážu previesť velmi podrobný daňový audit v prípade malého občianskeho združenia. Je to pravá tvár kleptokratickej diktatúry, ktorá sama seba nazýva demokraciou...
Mel nekdy kolem poloviny devadesatych let DENNE na titulni strane MILION dam cloveku,co zlikviduje Vaclava Klause. Jak priznacne sledovat nenapadne utahovani smycky kolem svobody projevu..,
Nemohu nic říci objevného ale přesto Vám Vladimíre chci vyjádřit podporu a díky , že provozujete Zvědavce. Držím palce a přeji hodně tělesného a duševního zdraví a aby Vás toto pronásledování neotrávilo.
Zdraví Vlado
na Vašom mieste by som odoprel podať vysvetlenie s odvolaním sa na § 158 ods. 7 trestného řádu Českej republiky; nebudete si snáď vyrábať dôkazy proti sebe; stačí Vám uviesť že odopierate podať vysvetlenie z dôvodu, že by ste ním mohli spôsobiť trestné stíhanie voči Vašej osobe alebo voči osobám uvedeným v § 100 ods. 2 tr. řádu; bližšie zdôvodnenie nie je polícia od Vás oprávnená vyžadovat;
Vážení,
podle § 158 odst. 7 trestního řádu odmítám podat vysvětlení, neboť bych jím mohl způsobit nebezpečí trestního stíhání sobě, svému příbuznému v pokolení přímém, svému sourozenci, osvojiteli, osvojenci, manželu, partneru nebo druhu anebo jiným osobám v poměru rodinném nebo obdobném, jejichž újmu by právem pociťoval jako újmu vlastní.
S pozdravem
Vladimír Stwora
>Vážení,
Vubec bych je tak neoslovoval, i kdyz se jedna o jakousi zvyklost, kdyz si je nevazim. Baziroval bych i na takovych pikovinach.
26.3.2012 9:15
RE: Odpověď fízlům
lechar lechar (zavináč) atlas (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 265872
A je to.
Stádo se žene, se stádem se nediskutuje.
Po vyhlazení křestanských principů, cnosti, důstojnosti, odpovědnosti, se otvírá příležitost pro osvíceneckého monarchu.
Ten však musí vládnout pevnou rukou a možná i nohou. Nebo bičem.
Text je ok, já bych to jen doplnil ... jedná se o zákon 283/1991 Sb. o Policii ČR, §12, odstavec 3.
http://www.pravnik.cz/uplna-zneni/uz-69.html
Žádost o podání vysvětlení je podle trestního řádu, ne podle zákona o PČR, tudíž se podání vysvětlení odmítá podle tr. ř.
Ahoj Eriku,
myslím, že se mýlíš v paragrafu.
Já byl na podání vysvětlení na Policii tento týden. Samozřejmě jsem odmítl vypovídat. Ale v poučení bylo, že na to mám právo podle § 100 tr. ř.
Ověřoval jsem to nyní a je to pravda. Asi to změnili v té poslední novele, která byla, nebo nevím, ale zde je důkaz http://www.pracepropravniky.cz/zakony/trestni-rad-...
Ne, to jsem si jen zkrátil citační řetězec V mnou uvedeném § 158 odst. 7 stojí "...Osoba podávající vysvětlení, s výjimkou podezřelého, je povinna vypovídat pravdu a nic nezamlčet; vysvětlení může odepřít, pokud by jím způsobila nebezpečí trestního stíhání sobě nebo osobám uvedeným v § 100 odst. 2."
A v § 100 pak stojí to, co jsem citoval. To odepření vysvětlení tedy upravuje § 158 a v § 100 je pak konkrétně vymezeno, kdy lze výpověď odepřít.
Dalzi moznost.
Zkratil bych to jen na "sobe nebo osobe blizke". Coz je zneni zakona. Tim ze vyjmenujete ten konkretni "vyklad" se zbytecne do budoucna pripravujete o mavrovaci prostor ktery muze dobry pravnik vytvorit.
Nicmene v tomhle pripade bych zvolil ignorovani pokud to neprislo na trvale bydliste, nebo do datove schranky tak je ignorovani mnohem jednodussi a sance ze se to uplne promlci driv nez jim dojde ze to maji poslat uredni cestou formalne spravne je v CR nenulova
Konkrétním výkladem se manévrovací prostor naopak rozšiřuje - jsou v tom zahrnuty všechny možnosti Ostatně osoba, jež má podat vysvětlení, není povinna dokazovat, jestli by výpověď poškodila jí, strýčka nebo souseda Frantu a fízlové ani nemají právo se na něco takového ptát (ačkoliv to běžně dělají).
Pochopitelně bych to také ignoroval, jako ostatně každou zásilku, která nepřišla doporučeně poštou nebo do datové schránky, ale na základě dosavadního postupu V.S. ohledně podobných výzev jsem s touto variantou ani nepočítal a rovnou přešel k ideální odpovědi
Přesně.
Ocenit se musí už ten posun k lepšímu, že článek vyšel tentokrát s předstihem a ne zpětně.
A tyhle rady co tu píšete i níže, si ukládám pro strýčka příhodu. Jeden nikdy neví.
Tak na to pozor.
Tim ze podate jakoukoliv vypoved a budete se snazit o sebelepsi vyklad si nemuzete nikdy pomoci .. ale dost casto si muzete ublizit kdyz se do toho zamotate.
COKOLIV reknete totiz policie muze pouzit proti vam.
"Vyklad" zakona navic muze delat jen soud. Respetive vy se muzete o nej pokusit ale je to jen predikce rozhodnuti soudu.
Dam priklad. Dostanu predvolani pro spatne parkovani nebo fotku z radaru.
Osoba A:
Poda toto vysvetleni : "Pachatel je mi znam, ale odmitam v teto veci vypovidat nebot bych tim mohl sobe nebo osobe blizke zpusobit nebezpeci ujmy v prestupkovem rizeni".
Osoba B:
"Pachatel je mi znam, ale odmitam vypovidat protoze se jedna o osobu blizkou"
Osoba C:
"Odmitam vypovidat jedna o rodinu"
Osoba D:
"Odmitam vypovidat dle zakona bla bla paragrafu bla bla"
Osoba A si dle meho nazoru vedla nejlepe nebot vyuzila sveho prava v nejvetsi mozne siri a dala policii temer nulove voditko.
Osoba B si vedla o malinko hur nebot zcela zbytecne vynechala odkaz na pravo nevypovidat proti sobe samemu. Ale i v tomto pripade relativne obstala a i kdyz policie se toho muze chytnout a zacit tlacit tak kdyz bude dal mlcet bude vysledek nakonec velmi podobny jako v pripade A.
Osoba C zacina mit problemy nebot se pousti do vlastniho vykladu osoby blizke. Nejen ze timto zuzila okruh "podezrelych" pouze na rodinu, ale pri dalsim preslapu se muze octnout v pasti pravnickych klicek, paragrafu a vykladu prava z niz se nemusi jen tak rozpest.
Osoba D je jiz vylozene hazarder pokud se nejedna velmi zkuseneho pravnika. Rozhodne nerecitujte nikdy pred policii zadna cisla paragrafu a odstavcu. Tohle "machrovani" se opravdu nevyplati protoze v tehle hre nemuzete vyhrat bez nekolika let pravni praxe v oboru
Nejjednodussi a nejlepsi je opravdu cesta A. Nerecituji zadna cisla paragrafu. A Nepoustim se na tenky led vykladu prava.
I v tomto pripade vas muzou chtit policiste vtahnout "do hry" a tahat jako kouzelnik z klobouku ruzne vyklady a ruzne paragrafy a chtit po vas dodatecne vysvetleni "jak to myslite" a "co si pod tim predstavujete" atd.
Ale jedina spravna cesta je nerici dal nic a odkazat je na predeslou vetu. Slusne se omluvit a rict prominte ale mam pocit ze dodatecne informace ktere po me chcete by mohli poskodit me nebo osobu me blizkou jak jiz jsem predeslal.
Podle me nemate pravdu. Cislo paragrafu neznamena nic, dulezity je obsah. I kdyby rekl cislo 123456, tak to jeho zduvodneni nezneplatni. Muze klidne rict "odmitam vypovidat, protoze se jedna o osobu blizkou, a protoze je Zeme placata" nebo "odmitam vypovidat, protoze se jedna o osobu blizkou dle §40 Zakona o odpadech" a porad jeho zduvodneni bude pravne nenapadnutelne a policajti mu muzou leda polibit prdel.
Na to bych zas tam moc nespolehal.
Uvedomte si ze cokoliv vyslovite policiste mohou zaznamenat a pozdeji pouzit proti vam.
Pokud jde o vylozene provokacni a bludne vyroky typu "protoze zeme je placata" nebo "dle vyhlasky o trideni odpadu" tak nechapu jak by vam toto mohlo pomoci. Spis si umim predstavit jak vam muze dost pritizit pri pripadnem soudnim procesu u soudce ktery nemusi sdilet vas smysl pro humor.
Pokud jde o zbytecne zabredavani do cisel paragrafu a snahy o vyklad zakona tak opet nevidim moc smysl jak by vam to mohlo pomoci. Policii vyklad ucit nemusite a ani nemuzete, nebot vyklad zakona provadi pouze soud v pripadne preliceni.
Naopak cokoliv reknete a jakykoliv preslap udelate muze opet policie zaznamenat a pozdeji pouzit proti vam.
A jelikoz vy mate povinnost s policii spolupracovat (jedna z mala vyjimek je odepreni vypovedi v konkretni veci kvuli obave o sebe nebo osobu blizkou) tak muze na pripadne vase "preslapy" a "chyby" byt nahlizeno u soudu vselijak.
Uvedomte si hlavne jednu vec .. vy "odepirate vypoved" vzdy v konkretni veci (konkretnim detailu chceteli) .. ale vsechno co reknete a naznacite muze byt zaznamenano a je brano v celku jako vypoved. Coz je take duvod proc policiste vetsinou neprestanou hned a pokladaji nove a nove doplnujici otazky a snazi se vas takrikajic pritlacit ke zdi nachytat na necem jinem nebo z jineho uhlu.
Je to jejich hra a jsou v ni urcite lepsi nez vy. A nejvetsi chyba je myslet si ze jsou to "jenom blby" policajti, ziskat faesny pocit prevahy a zacit se s nima vybavovat.
Vemte si jen priklady nasich znamych velkych politickych grazlu.
Kdyz jsou v pruseru tak nehovori ani s medii ani policii. A i ona veta o osobe blizke je pro ne v tu dobu moc dlouha na vysloveni. ... Proc asi ... v takovou chvili totiz plati ono mlceti zlato dvojnasob. Protoze moc dobre vedi cokoliv reknou jim stejne nepomuze .. ale jakakoliv sebemensi chyba .. dokonce i zadrhnuti nebo zavahani pri vysloveni "spravne" odpovedi jim muze jedine pritizit.
Nejlepsi je opravdu mlcet a nerozvadet. Onu vetu pred policii vyslovit musite ... ale doporucuji jeji zakladni verzi a jakekoliv rozvadeni detailu je zbytecny risk ktery vam v nejlepsim pripade neublizi, ale rozhodne nepomuze.
Ja netvrdil, ze vam citovani cisel paragrafu nejak pomuze. Ja pouze tvrdil, ze vam to nemuze uskodit, i kdyby jste citoval uplne spatna cisla paragrafu nebo i zakonu. Vy jste psal o tom, ze by takovy clovek byl naprosty hazarder, jenze to neni pravda. Policie to nema jak proti vam obratit. Neznalost cisel paragrafu neni zadny prestupek. Zeptejte se jakehokoliv pravnika.
Ano "samotne" citovani spatneho cisla paragrafu vam nijak neublizi.
Problem je ovsem v onom sluvku "samotne".
Kdyz pominu ony "vtipne" narazky na zakon o odpadech apod. ktere jsem jiz vysvetlil a prejdu k prostemu neumyslnemu popleteni cisel paragrafu tak ....
Policajti jak uz jsem psal vetsinou neprestanou s vyslechem po tom co odcitujete jednu uvodni vetu o pravu odepreni vypovedi. Budou se vas snazit znejistit, zamotat, mozna vkladat slova do ust a zazil jsem i uvadeni v omyl. Samotne spatne cislo paragrafu nic neznamena. Ale kdyz k tomu prictete stres v napjate situaci, policisty kteri se snazi vas znejistit a klamat. Tak opravdu "COKOLIV reknete muze byt pouzito proti vam". Tahle ohrana fraze jakkoli se ted zda stupidni jako z hollywodskeho filmu se stava sakra realnou ve vypjate stresove situaci.
Ja jsem uz zazil jak to vypada kdyz jsou policiste ochotni zastrasovat, lhat, mast, hrat si hloupe atd. A dokaze to opravdu s cloveka znejistit i kdyz si je pred tim 100% jist a vypovida jen pravdive.
To je to o cem mluvim. Ne nejake spatne cislo samo o sobe. Ale ve chvili kdy policiste budou chtit zahrat poradne divadlo a pritopit pod kotlem tak je to uplne zbytecne drevo na podpal.
Cim vic reknete => tim vetsi sance ze v tom najdou dukaz proti vam. Tahle logicka implikace proste plati.
http://www.youtube.com/watch?v=i8z7NC5sgik
Tohle je mozna velmi pekne video ktere castecne vysvetli proc nemluvit s policii ani kdyz jste nic neprovedl a chete mluvit pravdu a nic nez pravdu
A tak je to spravne, s polici se nebavime a neposkytujme proti sobe dukazy, at si je zjisti sami, bud pak pripad odlozi, nebo poslou k soudu, az tam se ma clovek hajit.
Pan Sedláček mě předběhl.
Když jsem si začal číst všechny ty otázky, říkám si - to jako budu odpovídat každůmu debilovi, kterej si vzpomene, na jeho ještě debilnější otázky a ve věci naprosto debilní?
Podat vysvětlení musíš, nicméně nikdy nemusíš nikomu nic říkat, viz Ústava ČR. A samozřejmě za to nemůžeš být postihnutý (o což někteří poslanci stále různými kličkami usilují...)
Přeju samozřejmě hodně síly v tomhle nekončícím boji.
Podat vysvětlení musíš, nicméně nikdy nemusíš nikomu nic říkat,
Sakra tomu nerozumím. Mohu požádat autora o vysvětlení. Je to zásadní rozpor !!
Podat vysvětlení samozřejmě nemusíš, a to v podstatě nikdy, viz text výše.
Takže i když mi přijde doporučený dopis podobného znění, jako Vladimírovi přišel, nemusím dělat vůbec nic A NEBO musím odpověďět (=podat vysvětlení, které je ode mne požadováno) - a to třeba tím způsobem, že odmítám podat vysvětlení...?
Čili musím nebo nemusím se nějak vyjádřit?
Určitě se musím DOSTAVIT na výzvu k podání vysvětlení (zvou-li mě k tomu někam).
Abychom si to ujasnili: odpovědět nerovná se podat vysvětlení (oznámení, že odmítám podat vysvětlení, není vysvětlení).
Tedy pokud přijde doporučený dopis, je třeba na něj reagovat - ignorování by mohlo v krajním případě vést až k předvedení na služebnu. Jiná situace je u obyčejného dopisu nebo e-mailu - tam PČR není nijak schopna dokázat, že dopis (e-mail) poslala a že ho adresát převzal, takže se postupuje podle zásady "co nepřišlo doporučeně, to nepřišlo vůbec"
Stačí poslat dopis zhruba ve znění, jaké bylo prezentováno. PČR může i přesto požadovat, aby se dotyčný dostavil k podání vysvětlení osobně, zejména pokud se domnívá, že nátlakem dotyčného přiměje "změnit názor" (v tom případě je lépe jít s advokátem).
Osoba podávající vysvětlení má ovšem nárok na úhradu veškerých prokazatelně vynaložených nákladů (cestovné, ušlá mzda apod.).
Takže jsme si jen nerozuměli, použil jsem špatné výrazy. Díky.
Jen jedna věc ohledně náhrad:
Trestní řád, §158, odst.9
Kdo se dostaví na výzvu k podání vysvětlení, má nárok na náhradu nutných výdajů podle zvláštního právního předpisu upravujícího cestovní náhrady a prokázaného ušlého výdělku za stejných podmínek jako svědek. Nárok nemá ten, kdo byl vyzván k dostavení se pro své protiprávní jednání.
Neznamená to doufám, že Vladimír by si měl případnou(!) cestu do Česka zaplatit? Protiprávnost mu dokázána nebyla (a nebude).
Doplnil bych, že podle § 61 odst. 4 zákona o PČR "nárok na náhradu zaniká, jestliže jej osoba neuplatní do 7 dnů ode dne, kdy se na výzvu podle odstavce 1 dostavila; o tom musí být osoba poučena."
Takže je potřeba tento nárok do 7 dnů písemně uplatnit. Pokud by chtěli argumentovat "protiprávním jednáním", tak toto samozřejmě musí být prokázané - pokud by zaplatit odmítli, nezbývá než počkat na pravomocné rozhodnutí (a zároveň do té doby podávat stížnosti atd.).
Často se ohání také tím, že nárok na náhradu nevzniká, protože se člověk dostavil "ve vlastním zájmu" (viz citovaný paragraf). Na to, co je a není "vlastní zájem", existuje dostatečná judikatura a vlastním zájmem rozhodně není vyhnutí se další fízlovské buzeraci a negativním důsledkům toho, pokud by se člověk nedostavil, apod. To už je ale jiné téma.
Nebuďte zbytečně podrážděný ani zoufalý. Je to souboj s mocí. Proto jste Zvědavce založil. Přece neočekáváte, že vás budou mít rádi. To, že na vás permanentně útočí je důkazem jejich vážných obav z toho co Zvědavec reprezentuje.
Druhou rovinou je zastrašovací taktika. Je to běh na dlouhou trať a vy můžete prokázat zda jste maratonec nebo sprinter. Hodně štěstí a nezoufejte, nejste sám
Cim vic prace je bude stat jakekoliv podezreni prosetrit, tim vetsi sance bude, ze spis skonci nekde na hromade nevyresenych pripadu...
Presne tak.
"Drobne kradeze" a vykradacky aut maji v CR standardni postup kdy po mesici prijde dopis ze se vsechno odklada.
Kdyz jim clovek nebude vylozene pomahat shanet na sebe dukazy tak sance ze si daji praci s formalne bezchybnym predvolanim nekoho z Kanady rapidne klesa.
Vladimíre,
hlavní je nenechat se udolat. Nenechat se odradit. Oni tomu říkají opotřebovávací válka a jsou v tom relativně úspěšní.
Defektor z tajné služby uprostřed jejichž jméne jsou 2 písmena S, pan Ostrowski detailně popisuje jejich styl práce.
Jsou to Sayani - pomocní agenti a sabotážníci. Ostrowski např. pro obast Londýn odhadl jejich počet na 5000 - z čehož lze odvodit, že v ČR jich může operovat cca 1500 až 3000.
Sayany je obtížné odhalit a dopadnout, protože nedostávají pravidelný plat, příp. žádný plat za svou zrádcovskou činnost.
Sayani nejsou obyčejné lidské bestie, jsou řízení svými řídícími agenty. Seznamy Sayanů se člení podle profese:
- Sayani politici mají za úkol zradit svou hostitelskou zemi, pokud k tomu dostanou rozkaz
- Sayani novináři mají za úkol o takové zradě psát jenom v růžových barvách a mají přísně zakázáno psát o 3., 4., 5., 6., 7. a 8. Holocaustu
- Sayani bankéři musí poskytnout rychle a bez ptaní úvěr, když Chazarští zločinci plánují velkou akci
- Sayani lékaři musí poskytnout pomoc pokud projíždějící komando Chazarských vrahů je např. zraněno a nechtějí v nemocnici vypisovat formuláře. Existují také hypotézy, že se účastní na vraždách maskovaných jako běžné úmrtí (analogie: v Itálii si pacient u svého zubaře postěžoval na Mafii, zubař jej následně navždy "uspal" - pacient nevěděl, že zubař je hlavou místní pobočky Mafie)
Mezi Sayany jsou také účetní a právníci. Jejich úkolem je vést opotřebovávací válku s nepohodlnými osobami jako jste pro ně Vy Vladimíre.
Jejich standardní postup je obvinit vyhlédnutou oběť buď a) ze znásilnění nebo b) z daňového deliktu
Protože si domů nejspíš nezvete slečny z feministických organizací jako p. Assange, tak Sayani/jejich řídící agenti zvolili postup b). Najměte si schopného daňového poradce, dejte účtenky za nákladové položky do špalíru a Sayani budou muset koumat nějakou jinou záminku.
Problémem Gojímů, je e zde chybí odpovídající ekvivalent na druhé straně. Gojímové v ćr nemají organizaci ani zdroje, které by např. na ČT2 nebo na ex-premiéra Fischera podaly obvinění za propagaci režimu nebo hnutí směřujících k potlačování lidských práv. ČT2 neustále vychvaluje genocidní Sionistický režim a Fischer veřejně v televizi vychvaloval "Israel" jakožto "jedinou opravdovou demokracii".
Světový Sionismus i Sayani spoléhají právě na výše uvedené.
Oni jsou organizovaní a mají zdroje (často z tajných služeb genocidálního státu) a my máme Policii a zástupce, kteří po spáchání několika trestných činů najednou a útěku, pustí Janouška po výslechu domů (protože asi nechápou útěkový důvod vazby).
To nejsou malé chyby, tahle společnost pořebuje zásadní reformy odzdola nahoru.
A hned je vidět, jaké nepřátele máte. Blbce s minimální inteligencí, ale s o to větší nenávistí. Normální člověk by těžko mohl každý den jít na tu odpornou žumpu mezi totální idioty a společně s nimi nadávat na někoho, kdo proti těm ubožákům, kteří cenzurují každý odlišný názor, je o několik tříd výše. To jsou ti vaši nepřátelé, pane editore, bývalí STBáci, udavači, životní zkrachovanci a nechybí ani lidé s totálně vymytými kebulemi od malička, tedy ti "vyvolení".
1./.. " a tak chradli a upeli a take trpeli a vubec .., no vsak to znate ..
2./ .. " vendovo letiste " je dobra vec, protoze pravicove a adresne snizuje potenci krtku ryjicich za ucelem vymazani z mapy sveta ..
3./ .. pisen o "chfjesdach a pvuzich" je moc pekna a pravicova drubez jde po ni jako po flusu ..
----
Verim, ze Vam - neohrozeni vysetrovatele, moje informace pomohou v obrane vyhod "deemogradyckeho zryzeni", jakoz i pri pripadnych hemeroidech ...
Stujme pevne semknuti - VY i MY - Policie i Udavaci !! Nekompromisne, ocelovou pesti "pravdyalasky" uderme na duchodce, zvedavce, afghanske deti, tehotne libyjske zenske, iracke dedky o berlich, zfalsovane volby v Rusku a vubec .., vsechny pozavirat !! Demogradycky na ne - na tu zasranou svoloc !! Hujerovsky !!
Mám na mysli, že ak by bola prevádzkovateľom nejaká s.r.o..
Inak niekde som čítal, že zriadenie s.r.o. v Hong Kongu výjde na cca 150 USD, a na Sycheloch 650 USD.
Pane Stworo, budiž Vám útěchou tisíce spokojených čtenářů, kteří Vám a Vaší práce denně blahořečí a drži palce. Jenom nechápu, že členové bezpečnostních složek zřejmě netuší, že jsou s námi na stejné lodi. Vždyť i je naši mocní pomalu lidvidují - tuší někdo vůbec, co bude potom? Jaká anarchie nastane? Či je to úmysl?
"Není důležité jestli jsou nebo nejsou Protokoly Sionských mudrců padělek,důležité je,že se jejich program naplňuje"
Henry Ford 1924
doporučuji si to přečíst, možná tam najdete odpovědi
Nad nečím podobným premýšlím pomocí fyziky. Není duležité, že se naplňuje obsah nejakých protokolu, když tento obsah po vecné stránce není nic jiného, než "jízda z kopce", "hadr ve vetru", "zdechlá ryba po proudu", dekadence, eroze...všechno neživé, nežijící podléhá bez prísunu organizační energie pouze samovolnému rozpadu, žádný porádek se nedeje sám od sebe, žádná struktura s vyšší organizací nevzniká sama sebou, bez "dotace" jen tak.
Obsahu protokolu není treba prikládat mýtický smysl, když se tak chová sama neživá, prípadne parazitická část prírody. Nejde prírodu poprít, užitečné je jí porozumet. Kritériem je treba biodiverzita, čím více druhu v prírode prežije, tím je prostredí životaschopnejší. Dokladem je treba prehnojená louka s jedním druhem hrubé trávy. Neco podobné platí i v lidské populaci. Je zbytečné tyto deje "protokolizovat" a vyhýbat se části vlastní odpovednosti. Nač budu nekoho popisovat jako zastánce jakéhosi protokolu, když on proste chce jet z kopce, a ostatní ať za nej šlapou po schodech. Protokoly slouží pouze k odvedení pozornosti od základních jevu v prírode a k zavedení nečitelnosti prírodních principu. Tím, že upíráme pozornost na ruzné bláboly, ztrácíme schopnost videt a vyhodnocovat, kdo je za co odpovedný.
tak si rikam, ze na to kouknu... v MZK v Brne maji na pujceni jeden kus... poprve, co vidim status knihy "ztracena" aaachjo, nic nebude
Uz jste na zaklade jejich zadosti udal sve priznivce, pricermz ve vsech pripadech zadaji veci, na ktere nemaji zdaleka narok. Pokud vam to advokat nerekl, pak bych se ptal na ci strane je. Ucetnictvi i cely tento system je udelan tak, ze muzete odpalit prakticky kohokoli. Je smutne, ze dnesni organy pracuji ve prospech jen par zidu a cikanu.
Jo a pardon jeste to mazani jejich kontaktnich udaju - co to ma jako byt? Napriste zverejnujte CELE dokumenty, vcetne jmen tech policajtu. Predstavte si, ze jednoho dne zmizite - oni s tim mohou jiz dnes pocitat a proto nechteji zverejnit sva jmena, takze pozor! Proc nemame znat jmena policajtu, kteri za nase penize slouzi zidum?
26.3.2012 20:27
RE: Prestante jim delat blbce!
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?
Reakce na 265914
Vladimír má jednoduše strach, omotali si ho kolem prstu jako kdysi estébáci upravence a už utahují smyčku, ze které asi nevyklouzne. V podstatě si ho mezinárodní mafie může vychutnat na čemkoli: drogy, dětské porno, počítačové pirátství, krácení daní a poplatků - kvůli tomu to celé dělají, aby mu zabavili nebo zablokovali server. Byli by blbí, kdyby ho chtěli dostat do krimu tím, že by znovu zopakovali tu soudní frašku se šířením popírání po internetu.
Jak postupně narůstá hospodářská nespokojenost mezi lidmi, tak tahle odporná banda vytváří stále sofistikovanější protiakce.Brzy uvidíme sami, co bude znamenat pro Evropu tzv. boj proti antisemitskému terorismu, copak jste na pohřbu v Jeruzalémě ty skryté vyhrůžky neslyšel?
Ma strach a zaroven si plati a vydrziava uplnych debilov, ktori mu radia presne tak, aby z toho vzdy vysiel ako uplny blbec. Toto mi hlava neberie! Preco neustale kona podla nich, ked mu radia do neba volajuce nezmysly. Fizli su verejnou instituciu a platia si ju obcania - danovi poplatnici a ti si nemaju co urcovat, co maju ludia v ich lajstrach vidiet alebo nemaju.
Asi nema zmysel uz Stworovi nieco vysvetlovat, pretoze je to ako hadzanie hrachu o stenu. Jedno blbe rozhodnutie strieda dalsie. Na jeho mieste by som sa na ten policajny stat davno vysral a aj zvedavca mohol davno prevadzkovat anonymne kdesi vo Venezeuele a mohol mat od tych blbcov pokoj.
Mne to niekedy pride, ze jeho to trpenie asi tesi - mozno ista forma masochizmu, ktovie.... Existuje vela rieseni ako sa zbavit problemov ktore mu orgáni z CR z radostou vyrabaju. V podstate takmer vsetky mu tu uz boli od zaciatku poradene. Ani len tie nase osobne udaje v podobe ciastocnej IP adresy neporiesil. Takto dava zbytocne tym zmrdom vodu do mlyna.
29.3.2012 11:10
RE: Nebo je v tom prostě spolupráce
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?
Reakce na 266012
Může to být také prostě spolupráce s režimem za účelem identifikace režimu nyní nebo v budoucnu nepohodlných lidí. Na to poukazuje nejenom ta IP adresa, ale třeba i to založené sdružení a nebo bazírování na předplatmém na jméno. Ano, veškeré navržené anonymní metody byly ignorovány. Ono také po pravdě řečeno se obávám, že mnohým z nás Zvědavec nic nového nepřinesl, vše již dávno víme, ale protože většina lidí jsou družné povahy, tak si o tome někde rádi pokecají.
26.3.2012 23:22
RE: Prestante jim delat blbce!
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 265914
To mazání jmen policajtů jsem taky nepochopil. Národ má znát svoje hrdiny.
Ja to take nechapu proc je vydavatel takovy dzentlman. Je tu hodne kvalitnich nazoru a rad a lide to mysli opravdu dobre - je to citit. Pane Vydavatel, prosim zaujmete uz konecne bojove postaveni. A odtedka jim mirte rovnou na bradu!!
pán stwora, ak vám môžem poradiť ako postupovať v tejto záležitosti, tak ako už písali viacerí, vec sa nachádza v predprípravnom štádiu, najhoršie by bolo, ak by ste išli polícii po ruke a nabonzovali na seba čo najviac informácií, najlepšie je odoprieť podať vysvetlenie; polícia nemá nič v rukách a chce v tomto štádiu aby ste na seba nabonzovali čo najviac informácií; ak by sa vec dostala do štádia trestného stíhania, v žiadnom prípade nesmiete vypovedať ako prvý; stále odoprite výpoveď ale už podla iného §, to vám vysvetlí váš právnik; až keď polícia vykoná všetky dôkazy, pred uzavretím spisu vypovedajte, aby to bol posledný úkon dokazovania;
Ano, tento text, toto zdělení, má hlavu a patu. Nesnažit se domluvit s fízly, ti zřejmě opravdu jen čekají co na sebe, byť v dobrém úmyslu, slušný člověk pronese.
Fízl není šlušný člověk, fízl je vždy jen prodloužená ruka a poskok vrchnosti.
Fízl bere prachy za to, kolik človíčků dostane za katr !!!Jistě za katr člověka dostane až ruzsudek soudce, ale scénář tvoří už ten vyšetřující policajt.
Každý si svou bitvu a válku musí vést sám, že?
A za ironii se neomlouvám
Ukázkově napsaný článek, vzor účinné žurnalistiky (viz odkaz níže):
Nenapadá, není sprostý, není agresivní, neútočí, nezajíká se v nenávisti ... takový klidný, ... a přitom bodavý jak nůž:
http://www.czechfreepress.cz/jana-simonova/mudr.-bem-vzkazuje-odposlechy-jsou-svinstvo.html
Lidi!
Kdo z nás dělá tolik záslužné práce jako Vladimír?
Sáhněme si do svědomí. Nelíbí se vám vše, co se na Zvědavci publikuje?
Já také se vším nesouhlasím, ale fór je v tom, že ani Vladimír nemusí se vším souhlasit. On jen nabízí alternativu a opravdu svobodný prostor a ten je potřeba chránit a podporovat a to je oč tu běží.
Zbyšek pantůček.
27.3.2012 14:14
RE: Vladimír je borec.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 265938
Pane Pantůček, svobodný prostror si likvidujeme všichni a sami navzájem.
Chceme-li se soudit, pak by měl mít tu možnost každý, stejně jako každý by měl mít tu moc věznit, střílet, zavírat, zabavovat, tisknout peníze, bombardovat, kázat, oddávat, pohřbívat, dělat hranice, bořit hranice, dolovat, zamořovat, odmořovat, operovat, žvanit a vysílat, drogovat, zpoplatňovat, zasedat atd..
Lidé se sami vzdávají své moci, bojí se jí, a tak ji delegují a soustřeďují u jiných, čímž je nechávají o sobě rozhodovat, no a tak si vyrábějí systém, jehož jsou otroky, který je trestá a omilostňuje, a který je pánem nad jejich životy.
To bude nejspíš Ondřej Wolf, farář v.v., nejhorlivější diskutér na blogu V. Tydlitátové. Když Věruš napíše, jak loni v srpnu sněžilo, Ondřej horlivě souhlasí. Netušil jsem, že je to i udavač.
Vzhledem k mému věku,, chorobám a psychickému vypětí si na celou záležitost již nepamatuji.
A je to !!!
Chá, chá . Hurvínek.
Řidič automobilu, když zjistí že ve vozidle je vosa, se i nadále věnuje řízení vozidla na skoro 100%.
Koutkem oka ale také sleduje „cvrkot“, a ve volnější chvíli se snaží, aby vosa vozidlo co nejsnáze opustila. Udělá, co ji na křídlech vidí. Vosa obvykle také neprahne nikoho dzignout, a je ráda když může být mimo Hru.
Trochu soudnosti radi-(ká)-lové, nebo snad chcete skončit ve škarpě, či úplně. I toho auta by bylo škoda, o řidiči nemluvě.
Trestní řád 2011 (zákon č. 141/1961 Sb., o trestním řízení soudním)
http://www.pracepropravniky.cz/zakony/trestni-rad-...
Postup před zahájením trestního stíhání
§ 158
(6) Policejní orgán je oprávněn vyzvat osobu, aby se dostavila k podání vysvětlení ve stanovené době na určené místo; v řízení o zločinu je osoba povinna výzvě vyhovět ihned. Jestliže se osoba, která byla řádně vyzvána k podání vysvětlení, bez dostatečné omluvy nedostaví, může být předvedena. Na to a na jiné následky nedostavení (§ 66) musí být taková osoba upozorněna.
(7) Vysvětlení podle odstavce 3 nesmí být požadováno od toho, kdo by jím porušil státem výslovně uloženou nebo uznanou povinnost mlčenlivosti, ledaže by byl této povinnosti zproštěn příslušným orgánem nebo tím, v jehož zájmu tuto povinnost má. Osoba podávající vysvětlení, s výjimkou podezřelého, je povinna vypovídat pravdu a nic nezamlčet; vysvětlení může odepřít, pokud by jím způsobila nebezpečí trestního stíhání sobě nebo osobám uvedeným v § 100 odst. 2; o tom je třeba osobu, od níž je požadováno vysvětlení, předem poučit. Nasvědčují-li zjištěné okolnosti tomu, že osobě podávající vysvětlení bude třeba jako svědkovi poskytnout ochranu, je třeba při sepisování úředního záznamu postupovat podle § 55 odst. 2.
Nevšiml jsem si, že by v tom textu bylo nějaké poučení.
Osobně bych reagoval viz tučné.
Podivuji se nad tím, že existujete formou nějakého "občanského sdružení". K čemu je to dobré? Já si mohu vést svůj blog, webezin,apod., a psát do něj co chci. A pokud jste kanadský občan, a server je v USA, jste v podstatě mimo pravomoci PaCH (pokud doufám, nemáte trvalé bydliště také v CZ). Jestliže ano, zítra ho zrušte. Nemusíte mít žádné trvalé bydliště, to platilo kdysi. Nevím, kolik členů má Vaše OS, ale zítra bych elektronicky svolal předsednictvo, dál návrh na zrušení OS a elektronicky nechal to odhlasovat. Poté nějaká účetní udělá finanční uzávěrku, tu pošlete FÚ, další písmo na Obchodní rejstřík a za 15 dnů je vše hotovo. A ještě poznámka k serveru, přímo mě fascinuje proč ho nemáte v utajeném režimu, když to v USA nabízí zdarma 90% webhostingů.
Chybejici pouceni je v CR bohuzel standard.
Policajti vas zpravidla zastrasuji. A nezridka uvadi v omyl. A po odvolani se na pravo nepodavat vysvetleni nekteri i bohapuste lzou. Ale je pramala sance ze vas zacnou hned v uvodu poucovat o vasich pravech.
Duvodu je vic a netreba je zde rozebirat. Navic media dokazali valnou cast obyvatestva presvedcit ze odvolani se na pravo nevypovidat = gauner nejhorsiho zrna, tunelar, vrah a politik.
Troufam si rict ze velka cast dnesni policie vykazuje nejake vysledky pri reseni prestupku jen ze dvou duvodu.
1.) Znacna cast podezrelych se defakto sama uda a poskytne vsechny dukazy hned pri prvnim vyslechu.
2.) System odmenovani/trestani policistu je nastaven na kvantitu a pocet vybranych pokut, nikoliv na kvalitu a prospech obyvatelstva.
Verim ze existuji i slusni policiste a takovi jenz se snazi potirat skutecne zlociny. Ale s dopravaky co daji radar na nesmyslne zpomaleny usek, nebo s policisty resici ideologicka a politicka udani se nema slusny clovek co vybavovat.
Odeslal jsem před chvíli příspěvek a zapomněl jsem předtím kliknout na přihlásit. Takže to není od Anonyma.
Protože kvalita muže se pozná podle jeho nepřátel. -Na takove pitomosti radeji zapomente.NEBOJUJI PRO CEST BOJUJI ABYCH VYHRAL.Tohle je neco co vy si stale neuvedomujete ale vasi nepratele ano.Americti indiani bojovaly pro cest a dnes zivori v rezervacich.Pokud chci dosahnout vitezstvi vzdy donutim protivnika hrat podle mych pravidel.Jestly se dal budete drzet "zakonu" a "poctive hry" ok cesta do pekla. Dejiny pisou vitezove a nikdo se jich nepta jak toho viteztvi dosahly.Prestante cist romanticke knihy,zivot a boj je o preziti a to nema zadna pravidla ani kvality
"valecnik 68" ...
---
.. Dovolil bych si vyjadrit se k Vasemu prispevku a doufam, ze se Vas nijak nedotknu ..
.. velice dobry prispevek !! - .. obsahovost ujasnena, struktura mistrna !!
.. jen houst - priteli !!, jen houst !!
No to je slovo do pranice. Takže ještě více a větších hajzlů je nám třeba... paráda, rozšíříme senát, aby se tam vešel ještě válečník a steve...
.. netruchlete tolik - i pro vas se tam nejaka zidlicka najde - na hajzlech zase takova tlacenice neni ...
Ja po senatu netouzim nejsem z principu parazit,jako kazdy valecnik mam svuj kodex cti ale uplatnuji ho jen na lidi kteri si to zaslouzi a kteri jsou na moji strane,muj prospevek byl o tom ze postavit se s kamenem proti automaticke pusce je sice statecne a obdivuhodne,ale vysledek neresi problem proc jsem ten kamen vubec zvedal,stejne jako bojovat proti zlodejskemu a prohnilemu systemu pravidlama ktere si on sam vytvoril aby mohl fungovat.
Zlodějský a prohnilý systém je beze cti a pravidel, no a s tím právě souvisí ony záchodové funkce, jak steve pochopil...
Serte na ne a nic jim nedavejte. At Vam to pane Stwora poslou doporucene double registered do Canady kde si s tim lejstrem legalne klidne vytrete prdel, vlozte do vobalky, nalepte za $2 postovni znamku a odesilajicimu poslete nazpet at se jak se mu z toho hnedyho skrtu prez cely lejstro zapari brigadyrka treba posere. Uz si uvedomte, ze v CDN se na ty cajzly ktery se Vas snazej buzerovat muzete leda tak prekrasne z vysoka vysrat!
těmhle to nestačí, naopak je to povzbudí, já se naučil zašlapávat je hned okamžitou a adresnou dehonestací vyšetřovatelů, státních zástupců i exekutorů a mám realtivní klid zatím.
Dojde řada i na nás ostatní, včera jsem byl na kriminálce, díky místnímu foru. IP adresy všech zde jsou již monitorovány a je pouze otázkou času, kdy nás budou veřejně označovat za možné teroristy. Ano sionismus nám přerostl přes hlavu a jeho prodloužená ruka mossad, nás dostanene na kolena.
Vážně? Souvisí to s timto:
http://www.zvedavec.org/zvedavec/2012/02/4803-dave...
a
http://www.zvedavec.org/zvedavec_4824.htm?
Pokud ano, tak v tom jedeme spolu
Jsem jeden z těch, co byl zdejším osazenstvem napráskán.
Pokud nepatříte mezi ně, můžete mne zkontaktovat. Mailová adresa je skutečná.
V diskusi (na 2. uvedeném linku) jsem vložil i protokoly z výslechu. Já jsem zvolil variantu vypovídat. S radostí půjdu do toho Řada ze zdejších "hrdinů" mne předem odsoudila jako teroristu (přinejmenším), schválila napráskání a honila si triko tím, že ať si svá slova jako terorista, nacista a já nevím co ještě, obhájím sám. Udělám to.
A udělám ještě jednu věc - A tu si nechám pro sebe. Zatím
Brzděte trochu. Ani nevíte, jestli jste vůbec byl napráskán, třeba jen po nějakém fízlovi-internetovém kriminalistovi chtěli po roce surfování aspoň nějakej výsledek práce. A diskuze nebyla vůbec jednoznačná, většina příspěvků byla nesouhlasných.
Průšvih je, že se celkem nepochopitelně ty vaše posty zatím neuveřejnili. Takže se neví, o čem je tu řeč. Raději se o vás nebudeme bavit (Charms)
Souhlasím, podle mě je zde registrováno mnoho policajtů, kteří prostě šmírují, takže si myslím, že udání jde ze strany policie.
Ovšem policie si plete pojmy,dojmy S průjmy a to, že jsem antisionista, tak neznamená, že jsem fašista či něco podobného. Prostě pouze nesouhlasím jak s fašistickou, sionistickou, komunistickou ideologií a v tom nespatřuji nic čím bych se provinil proti zákonům ČR!
JAK PÍŠEŠ, POLICEJNÍ DOHLED NAD MÍSTNÍM FOREM POTŘEBUJE VYKÁZAT PRACONÍ ČINNOST, TAK SI NAMÁTKOU VYBERE PÁR IP ADRES UŽIVATELŮ, KTERÉ NÁSLEDNĚ PRUDÍ A DĚLÁ Z NICH BUĎ NESMYSLNĚ, ANTISEMITY A NEBO POTENCIONÁLNÍ TERORISTY.
Policie zřejmě nezná rozdíl mezi sionismem a judaismem a spojuje tyto dvě naprosto rozličné věci do jednoho. Pokud ze mě dělají antisemitu, tak by se mela policie zamyslet nad těmito dvěmi rozdílnými cestami!
.. Policie zřejmě nezná rozdíl ..
------
.. ale zna, velice dobre .. Tuhle "praci" nedelaji idioti s nudli u nosu .. , tuhle praci dela "system" ...
.. a babicka se pta: .."odkud jdete - poutniku Systeme ?, a poutnik nato: .. "Policieee!, je tady popiracka !!"
Tak systém v každém státě zaměstnává specifickou sortu lidí. Kde je systém promakanej, tam zaměstnává nadprůměrně inteligentní lidi, který mohou sloužit jako vzory a o nejlepších pak točí filmy.
Ale tam, kde je systém loutkovej a nastavenej akorát na to, aby se sám snadno a ochotně nechal vycucat a následně rozložit - jaký lidi asi tak bude zaměstnávat? Podívejte se na novináře, na kterých to stojí - Voldánová, Kvapilová, Augustová atd - každý den to v TV obhajují a přitom málokdy vidíte někomu v očích tak krystalickou hloupost a naivitu. No a pak tam mají lidi typu Železný - který to ale hrajou za druhou stranu a čekaj na svou příležitost.
Situace na ideo-útvarech policie aka druhém pilíři bude obdobná - budou tam ti, co to mají pod kontrolou (možná židi, možná jen výrazně kariérně orientovaní bezcharakterní Češi) - no a pak tam budou ti "s nudlí u nosu". No a ti to tady čtou, inteligentní člověk by se k takový "prácičce" nesnížil.
Každopádně představa fízla s nudlí u nosu, jak to tady po mně čte, je moc zábavná
Ne jednalo se to ohledně toho, že jsem napsal jako metaforu, že dokud nebudou hořet vládní budovy, tak se nic nezmění! Nevidím na tom nic závažného a i nadále si za tím stojím! Ovšem na policii ten můj výrok měli poněkud vytažený z kontextu. O nic nejde, ale pan Stwora když už předal informace o IP adresách, tak nás alespoň mohl kontaktovat. Vůbec by nebylo špatné, udělat zde rubriku hlídané IP adresy policií, či mossadem.
Ano jsem antisionista a v žádném případě nesouhlasím s sionistickou ideologií! nesouhlasím s vražděním Palestinců, stát Izrael je státem teroru a apartheidu! Nesouhlasím aby Izrael vlastnil jaderné zbraně! Požaduji po RB OSN, aby důsledně požadovala dodržování svých rezolucí ze strany Izraele!
Sionisticti zidi se nas jako vzdy snazi rozdelit a postvat proti sobe. Pohnat obcany proti ceske vlade, proti ceske policii. Nemeli bychom se nechat od zidu do techto roli vnutit. Nase usili osvobodit se od kriminalniku by tedy nemelo byt zamerene proti ceske vlade a ceske policii, ale pouze proti siti zido-sionistickych gangsteru a jejich pomahacu infiltrovanych do nasich statnich slozek, pokousejicich se rozvracet nas stat, pokousejich se premenit nasi demokracii v terorismus a sionisticky fasismus.
Nas cil by melo byt vycisteni naseho statu podobnym zpusobem, jako to udelali Islandane.
>Sionisticti zidi se nas jako vzdy snazi rozdelit a postvat proti
>sobe. Pohnat obcany proti ceske vlade, proti ceske policii.
>Nemeli bychom se nechat od zidu do techto roli vnutit. Nase usili
>osvobodit se od kriminalniku by tedy nemelo byt zamerene proti
>ceske vlade a ceske policii, ale pouze proti siti
>zido-sionistickych gangsteru a jejich pomahacu infiltrovanych do
>nasich statnich slozek, pokousejicich se rozvracet nas stat,
>pokousejich se premenit nasi demokracii v terorismus a
>sionisticky fasismus.
Problém je, že vlády na západe a u nás sú infiltrované na 98%, takže ísť proti vláde, znamená ísť proti sionistickým poskokom, keďže bez poskokov musia robiť špinovú robotu sami, napoli sme vyhrali. Polícia bola vždy "údernou" skupinou vlády, čakať od nich, že sa postavia proti chlebodarcom je naivné.
>
>Nas cil by melo byt vycisteni naseho statu podobnym zpusobem,
>jako to udelali Islandane.
Rád by som šiel Islandskou cestou, ale žial "naši" politický reprezentanti narozdiel od tých Islandských majú hrošiu kožu, a pokiaľ tu nebude tiecť krv, nebudú horieť autá a nebudú horieť budovy úradov, ministerstiev a parlamentov, veci sa nepohnú a nenastane zlepšenie, a môžeme brať jed na to, že to bude dlhý proces.
Dodávam som proti násiliu.
Polícia bola vždy "údernou" skupinou vlády, čakať od nich, že sa postavia proti chlebodarcom je naivné.
Jestli je budou dal skrtit (financne mysleno) tak se proti nim obrati sami.
>Jestli je budou dal skrtit (financne mysleno) tak se proti nim
>obrati sami.
Iste, väčšina policajtov to robí (okrem viery v spravodlivosti, v poriadok alebo pocitu moci) aj pre peniaze. Nikto súdny nechce ísť proti organizovanej ozbrojenej skupiny, ktorý zhodou okolností sú nasraný policajti ktorí nedostali poriadne ani výplatu (je ich viac než vojakov).
Neviem ako to bolo v Argentíne v rokoch 1999-2002, ale veľmi rýchlo sa môže stáť, že táto situácia sa nielen zopakuje, ale policajti budú ísť proti vláde. V takejto situácií pokus o nastolenie NWO sa rovná (politickej) samovražde.
Tak, tak! Stejně jako před více než třiceti lety v mým případě, kdy mne vyšetřovala kvůli naprostým malichernostem StB, prodloužená ruka KGB. Je mi z toho smutno, kam až věci po tolika letech dospěly. Takže všechny ty řečičky o svobodě, lidských právech atd., byly jen zástěrka těch, kteří se chopili moci a dovedli naši zemi ke zlodějskému, gangsterskému a prohnilému systému beze cti a pravidel...
No, já už tehdy jsem se skupinou lidí kolem Charty 77 jaksi nejevil nadšení.
Vážení, já už ničemu nerozumím... Odkdy policie šetří hospodaření takových "čudlů", jako je OS Zvědavec? Nezlobte se, bez urážky... ale Zvědavec je svým finančním rozsahem stejný asi jako je sdružení myslivců nebo dobrovolných hasičů.
Doteď jsem si myslela, že se má zabývat jen závažnou hospodářskou kriminalitou (obzvláště praní špinavých peněz, podezřelé bankovní a burzovní transakce, korupce, spojení firem atd.). Samozřejmě - a s tím i spojená "škoda vzniklá státu" daňovými úniky.
Myslela jsem si, že tyto odbory policie jsou svázané s Ministerstvem financí a spolupracují s finančními úřady. Tak mi není vůbec jasné, proč chtějí takové údaje, které zná a má ve své evidenci finanční úřad jako správce daně. Policie se ptá na věci, které by měly ve většině být přeci ve výroční zprávě OS.
Celé mi to příjde postavené na hlavu, nemůžu si pomoct. Příjde mi, že policie obdržela jakési podivné trestní oznámení, ve kterém musí nějakým způsobem provést šetření, aby se mohlo uzavřít.
Když čtu, jak se všichni zajímají o vyšší stupeň utajení IP pro Internetovou komunikaci (se Zvědavcem), může potom takové "nesmyslné" šťourání ve financování Zvědavce být docela slušným přiškrcením onoho financování.
přidávám nyní testovaný program na změnu IP s meducínkou. Ať se poldové trochu zapotí.
http://www.ulozto.cz/xgNvcQG/platinum-hide-ip-3-0-...
Moje IP začínala 90..... a nyní 86..... mění to i další informace o Vašem PC.
Platinum Hide IP sice mění IP adresu, ale poldové se moc nezapotí, protože jsou stejně všechny informace vidět (včetně pravé IP) - je to jen měnič IP, ne plnohodnotný anonymizer.
Udělejte si testíky třeba tady http://www.stilllistener.addr.com/checkpoint1/test...
Máš pravdu, kuva ale jak ty hajzle stbácký zmást.
staci pouzivat TOR
http://www.security-portal.cz/clanky/tor-onion-router-syst%C3%A9m-pro-vysoce-anonymn%C3%AD-%C5%A1ifrovan%C3%BD-p%C5%99%C3%ADstup-k-internetu
[b]Super TOR, funguje a neukazuje opravdu vůbec nic. Jen je trochu pomalej.[/b]
na bezpecne diskutovani to staci Ale chce to si zde (i jinde) udelat uplne novou identitu.
Kdysi jsem take uvazoval nad tim, zdali mam diskutovat anonymne, pres TOR. Pak jsem si rekl, proc se vlastne mam pred kriminalnimi zidy skryvat. Jsem Cech, v Ceske zemi, ja jsem tu doma, ne oni.
Zidi mi za poslednich 10 let vyhrozovali uz takrka vsim: udanim na policii, obvinovanim ze sexualnich zneuziti nezletilych, telesnym nasilim, vrazdami.
Zacnu-li se skryvat, posunu se sam nevedomky do pozice jakehosi ustraseneho provinilce, presne tim smerem, kam zidi chteji kazdeho dostat.
Kriminalni zidovsky sionista pracujici pomoci uskoku, lzi, manipulaci a zpoza rohu za necimi zady, se na jasnem slunecnim svetle stava jen bezmocnym nenavistne se krouticim cervem.
2.4.2012 14:31
RE: Přidávám něco na změnu IP.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 266233
Ano, odpojte se od internetu a jděte na chvíli na sluníčko, uvidíte, že i ten červík nebude na Vás působit tak nenávistně.
Přeji hodně štěstí při jarní terapii.
Pravda kašlu na to i když už jsem měl podobné problémy. Já nebudu před tou sionistickou pakáží utíkát!
Mate sice pravdu, ale dulezite je jedno pravidlo: Nedavat nepriteli zbytecne vyhodu!
Tuto stránku navštívilo 11 662