Diskuze k článku
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Příspěvků 57
16.2.2003 0:53
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Vcera a dnes protestovaly priblizne na dvamilliony Australanu priti nesmyslne valce v Iraqu.Mame tady dve moznosti,Prvni poslusne podporovat Americany a drzet hubu na uzde a ta druha prijde od parlamentni oposicniho predstavitele Australske pracovni strany pana Simona Creana. Ten podpori utok pouze kdy bude schvalen Spojenymi Narody. Ptam se co je za rozdil ve vrazdeni statisicu nevinnych civilistu s rozkazem a pozehnanim od presidenta Bushe ci pozehnanim a rozkazem od predsedy Kofi Anana. Vitezi budou pouze ti kteri si rozdeli Iracke naftova pole a zbytek obcanu zucastnenych zemi budou platit ctyri, pet generaci a mozna dele tem kteri to financovali. Mezinarodni corporace se nam budou smat do oci co jsme za hlupaky.
16.2.2003 4:40
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
dobrodruch nqtropics2 (zavináč) ozemail (tečka) com (tečka) au 210.?.?.?
plne souhlasim a chci dodati ,myslim ze Crean skonci jako jeho bojici predchudce,oba se spise boji racistu kterych je v labour
party spoustu,zeleni se zeleni jelikos hodne lidi bude priste volit party ktera se neboji ,napisi vice priste,pospicham na nasi demo dnes odpoledne v Townsville,jen doufam ze nas litle Johny Howard si vse po radne rozmysli,nechapu kdo ridi nase ceske noviny je to CIA nebo Sharonove pribuzenstvo?
16.2.2003 5:11
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je
Alan Kajda Alan (zavináč) veryhotmail (tečka) com 216.?.?.?
vubec me nevzrusuje jak ceska media referuji nejake protesty proti Sadamovi. Uz davno mel se zbavit zbrani masove destrukce a nehecoval by tak miliony lidi. On ale chce valku tak nic nevyda. Takze ty demonstrace proti Sadamovi pujdou dal !!
16.2.2003 5:14
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Alan Kajda Alan (zavináč) veryhotmail (tečka) com 216.?.?.?
Demonstrace namirene vuci Sadamovi budou pokracovat dokud on se neprokaze ze nema zbrane hromadne destruke. On ale chce valku, tak ze nic nevyda. Too bad, ma to asi spocitane !!
16.2.2003 5:22
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Pavle a dobrodruhu - tady v Cechach lidi jsou dost mazani aby poznali z ceho se vari ta Vase levicacka polivka v Australii. Australane protestuji proti necemu jinemu, chteji vyssi mzdy a vlada setri, protoze ty Vase odbory si jiz vynutili moc.
A mluvit o tom ze Amikum jde v Iraku o naftu je zcestne. Jednak ta nafta se tam teprve bude muset navrtat, Sadam v kurdske oblasti skoro netezi. Tezi jenom okolo Basry a to je zatim k celosvetove nabidce pakatel. Nafta se prodava na svetovych trzich za celosvetove ceny, cili Amici ji budou muset tem Kurdum zaplatit, kdyz ji budou od nich chtit. Zatim ji ale nejvic kupuji od Venezuely a ze zapadni Afriky, protoze je bliz a tim levnejsi.
Sadama musi zlikvidovat, protoze ten je pomyleny. Kdyz nekdo vyrabi bakteriologicke a chemicke zbrane, tak to plati z penez za ktere by se mohl iracky lid mit dobre. Zatim ale tam chcipaji hlady a on rozhazuje penize za lumparny, kterymi muze velmi nebezpecne ohrozit okolni sousedy. A rakety dovedou litat z Bagdadu az i do Prahy. Townsvile je hodne daleko. A za iracke penize si dobre zije, hodne teroristickych agentu. Cili Sadam se musi odstranit a to drive nez bude nebezpecny jako byl Hitler. Ja Hitlera zazil a citil jsem se ztracen. Dnes citim, ze Sadamovi nekdo muze zakroutit krkem a proto jsem optimisticky. To je vyhodicka. A ze Francouzi a Nemci prijdou o svoje platby za dodavky co odeslali Sadamovi, dobre jim tak. Podporovat grazla se vetsinou nevyplati. Proto tolik rvou a je mozne ze i plati ty Vase slavne demonstrace. Soveti to delali podobne. Platili organizatory a Ti vymysleli hesla a organizovali demonstrace. To uz tady bylo, to zname, na to neskaceme.
17.2.2003 12:26
RE: Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?
Reakce na 8906
jasne, ze nejde o ropu... takovy svinstvo je to, cistit se to neda... jenom by me pak ale zajimalo, jakou nahodou se mohlo stat, ze vrchni predstavitele zahranicni politiky USA, jako G.W.Bush, C.Riceova, D.Rumsfeld a dalsi maji sve (nemale) podily v ropnych spolecnostech ci jsou dokonce jejich spoluzakladateli...
dodatek: az mi nekdo venuje ropne lozisko, myslim ze urcite neutrpim ztratu, kdyz si ho budu muset navrtat...
dodatek2:
>Kdyz nekdo vyrabi bakteriologicke a chemicke zbrane, tak to
>plati z penez za ktere by se mohl iracky lid mit dobre.
a hadejte kdo jich vyrabi nejvic...
16.2.2003 6:19
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Vůbec je divné, že v Čechách protestují řádově stovky občanů, zatímco jinde statisíce. Mají Češi strach? Myslím, že ne.
nikoliv, Češi jsou líní...
demonstrace byla v Praze, v Brně ... a já v Plzni; v Praze jsem byl v pátek a dávat znovu 120 Kč za zpáteční jízdenku se mi nechtělo, nehledě na 4 h ztracené cestováním
abych tak učinil, musel bych doufat, že je zde alespoň nějaká, byť nepatrná, šance, že si naši politici názoru občanů všimnou - a takový optimista dávno nejsem
Obávám se, že je to částečně pro to, že politikové a média navlekli protestanty do kabátů starců a rudochů.
souhlasím ... kabát rudochů je bohužel pravdivý, de facto jediní komunisté byli schopni vzburcovat své příznivce k aktivitě, a mnohé lidi stále odrazuje, ač bez oné "nálepky" by s nimi společnou řeč našli alespoň v rámci řešení tohoto jednoho konkrétního problému
mezigenerační štvaní je též typickou perličkou českých médií; dle reportáží z minulé demonstrace by člověk očekával samé zombie a hle, z fotek na něj koukají vesměs mladší ročníky...
My o voze Vy o koze. Jestli jste stacil vse precist tak ty demonstrace nejsou proti Sadamovi ale proti Bushovi.
16.2.2003 17:17
RE: Vzkaz pro Alana Kajdu
Alan Kajda Alan (zavináč) veryhotmail (tečka) com 216.?.?.?
Reakce na 8910
Lado ...o to me slo !! Duuuuuuh ????
16.2.2003 13:06
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Neff a jeho kohorta se stále více omezují na zprávy provinčního charakteru, devadesát procent komentářů ve Psu se týká poměrně nezajímavé situace na české politické scéně a zbývajících deset procent světových událostí vypadá, jako by je produkovalo PR oddělení Sharonova kabinetu.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Tak asi ten pan Nohejl bude mit zase pravdu !!!!!
Psa a pana Neffa vcetne jeho kohorty (to se me moc
libi) si koupili ti nehodni Zidkove.
16.2.2003 13:59
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Komentář mírně od věci.
Nikde jsem nenašel žádné odkazy na protiválečné demonstrace ve stejný den v USA.
1.žádné demonstrace se nekonali-(o čemž pochybuji)
2.žádné informace nebyli zveřejněny( ? )
3.blbě se dívám a hledám na špatných místech.
Zajímalo by mě,kolik má Bushův´´Delirium thremens´´odpůrců,schopno vyjádřit svůj nesouhlas formou protiválečné demonstrace a zdali toto číslo roste.
Zpravidla jsou tyto čísla či data náležitě ošetřena.
Nebo jsou již tyto aktivity postaveny mimo zákon a je na ně pohlíženo jako na protiamerickou,nově teroristickou či terorismus schvalující činnost ?
Nebo jsou snad již automaticky účastníci takových to demonstrací sepárováni v Novodobých koncentračních táborech ?
Nevěřím že jsou všichni obyvatelé USA novodobými ovcemi DOLLY.
Víte-li někdo o odkazu na teto druh aktivit(protiválečné demonstraci v USA)poraďte.Díky
16.2.2003 14:16
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Už jsem něco našel na MSNBS.Takže zbytečně votravuju.Ale účest zatím ne masová...
Vcera jsem priletel na navstevu do Ceske Republiky. Vsechny televizni stanice zde o protestech informovaly. A to dost obsirne.Levicovost protestu ovsem zduraznovat vubec nemusely - tolik rudych vlajek jsem nevidel uz od dob slavnych prehlidek v Moskve.
Zda se, ze politicka levice je nepoucitelna. Nevadi ji hruza do ktere byly uvrzeny miliony lidi v jihovychodni Asii diky radeni peaceniku v sedesatych a sedumdesatych letech.Prirudlici jsou znovu v ulicich a znovu rvou. Jenze tentokrat se jedna o osud celeho lidstva, nejen casti Asie............
Nejprve jsem nechapal skutecne miniaturni ucast na techto demonstracich v Ceske Republice. Nepovazuji totiz Cechy za nejaky o tridu chytrejsi narod. Jiste,maji historickou zkusenost s Mnichovem a nastupem Hitlera k moci,udalosti kere jsou podobne soucasne situaci jako vejce vejci. Maji take zkusenost s komunistickou propagandou, kterou levicova media zapadnich zemi opakuji a budou opakovat az do zblbnuti.Ale to urcite samo o sobe nestaci.
Pochopil jsem to, az kdyz jsem sledoval nekolik publicistickych poradu a diskusi a precetl nejake starsi noviny. CESI JSOU O CELE SITUACI LEPE INFORMOVANI NEZ OBZVATELE VETSINY ZAPADNICH ZEMI, MANIPPULOVANYCH LEVICOVYMI MEDII.
Takze muzeme byt opet hrdi na svou narodnost.
Zakoncil bych to slovy mladeho Iracana, ktery mluvil dobre cesky a shrnul to vsechno asi takto: necekejte, ze se zbavime Saddama sami. Vy jste take v pripade komunistu potrebovali pomoc. Kdyz svet pomuze nam, pomuze i sobe...........
>Zda se, ze politicka levice je nepoucitelna. Nevadi ji hruza do
>ktere byly uvrzeny miliony lidi v jihovychodni Asii diky radeni
>peaceniku v sedesatych a sedumdesatych letech.Prirudlici jsou
>znovu v ulicich a znovu rvou. Jenze tentokrat se jedna o osud
>celeho lidstva, nejen casti Asie............
>Nejprve jsem nechapal skutecne miniaturni ucast na techto
>demonstracich v Ceske Republice. Nepovazuji totiz Cechy za nejaky
>o tridu chytrejsi narod. Jiste,maji historickou zkusenost s
>Mnichovem a nastupem Hitlera k moci,udalosti kere jsou podobne
>soucasne situaci jako vejce vejci. Maji take zkusenost s
>komunistickou propagandou, kterou levicova media zapadnich zemi
>opakuji a budou opakovat az do zblbnuti.Ale to urcite samo o sobe
>nestaci.
>Pochopil jsem to, az kdyz jsem sledoval nekolik publicistickych
>poradu a diskusi a precetl nejake starsi noviny. CESI JSOU O CELE
>SITUACI LEPE INFORMOVANI NEZ OBZVATELE VETSINY ZAPADNICH ZEMI,
>MANIPPULOVANYCH LEVICOVYMI MEDII.
>Takze muzeme byt opet hrdi na svou narodnost.
Vy jste Mikine neobycejne zabavny manipulator. Ten druh ktery si neuvedomuje jak pruhledne neverohodne a proste komicky ad hoc ty jeho projevy pusobi.
Vese kouzelne vylevy o /...levici, ktere nevadi hruza do ktere byle uvaleny miliony lidi v jihovychodni Asii diky radeni peaceniku .../ jsou klenoty za ktery by se nemusel stydet ani sam Dvojity Bushkin!
Preji hodne stesti v dalsim klepotani ...
Dekuji za prani. To myslite vazne a uprime, nebo spis "po bolsevicku" ?
Mikine, proboha uvedom si, ze mluvis s velice vzdelanym a informo-
vanym clovekem. On projezdil cely svet. Vsechny demonstrace a protidemostrace ma v malicku. Jihovychodni Asie je jeho konickem.
Pochop, ze jsi manipulator a k tomu navic klepotas. Mnohdy jeste vic nez Bushkin.
K tomu navic jsi tady vytvoril Mikinovu kliku a patris k hrstce
amerikanofilu. Od tebe si nikdo, nikdy nevezme ani kurku chleba.
Asi jste při návštěvě přehlédl, že vláda, parlament, státní správa jsou stále komunistické (byť jsou převlečení a předemokratizovaní za ČSSD, ODS, US a další). Stále platí kritérium absolvování VUMLU. Kdo není absolvent, je nahraný. Svého zvyku lézt někomu do prdele se nezbavili, pořád potřebují přítele na věčné časy, tentokráte na druhé straně světa.
Vsechno je jinak, trocnovsky hrdino. Komuniste jsou sdruzeni v Komunisticke Strane Cech a Moravy. Ti take lezou do prdele socialistickemu diktatorovi Hussainovi.A slusni lide se proti tomu zmetkovi snazi neco udelat.....
Husain byl Amerikou dosazená postavička na post hlavy Iraku s příslušným výcvikem a školením včetně mohutné zbrojní pomoci.
Zopakuj si dějepis, máš to nějak pomotané. Kde jsi chodil do školy?? Co to bylo za školu?? Učili dějepis nebo jste si jenom hráli s kuličkama a kostičkama?
Saddam byl od zacatku socialista podporovany komunistickymi zememi. Nejvice zbrani tam dodal byvaly Sovetsky Svaz, na druhem miste byla byvala CSSR.
Nevim, co do toho pletes skolu. Tam jsme se to neucili. Kam chodis na ty lzi ?
16.2.2003 20:00
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Frantisek Dostal dostfranta (zavináč) yahoo (tečka) com 216.?.?.?
Na celém světě proběhly masivní akce vyjadřující nesouhlas s politikou Bushova (a potažmo Sharonova) kabinetu ???
Co je to zablbost??, masive akce prece vujadruji nesouhlas se Sadamem Husajnem, ktery se zdraha vydat dukazy o zniceni veskerych zbrani masove destrukce.Kdybu je vydal tak zadna valka nebude. To nema nic spolecmeho s Bushovou politikou! Amici valku nechcou, ta je az ta posledni vec kdyz Sadam odmitne ( coz dela 10 let) reagovat na protokol 1441.
16.2.2003 23:15
RE: Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
dobrodruch nqtropics2 (zavináč) ozemail (tečka) com (tečka) au 210.?.?.?
Reakce na 8918
Franto,jak muzes byt tak najivni?nebyl jsi drive brainwashed?
kdo potrebuje valku?nech to na spojene narody,prosim Te neuras se.
18.2.2003 15:04
RE: Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Reakce na 8918
>Co je to zablbost??, masive akce prece vujadruji nesouhlas se
>Sadamem Husajnem.....To nema nic spolecmeho s Bushovou politikou! >Amici valku nechcou...
Haha, neco takoveho je skutecne velmi originalni. Proto je asi Bush tak v pohode - oni vlastne vsichni ti lide demonstuji proti Sadamovi, ze svou zemi a zbrane (a ropu) nevydal uz driv Americanum a nuti tak vlastne americke kluky, aby se do toho poradne obuli, ze.
Trochu se proberte a podivejte se na transparenty, ktere ti demonstrujici lide nosi. Pokud jsete videl jen obrazek s bombou, tak si mozna predstavujete, je je iracka. To je ale omyl - je americka.
16.2.2003 23:44
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
pane Bougy, verte mi ze mi je srdecne jedno budeli Hussein obesen na poulicni lampe ci oficialni, legalni sibenici. Pravdepodobne si to zasluhuje. Nemohu logicky prijmout ci pochopit proc musi byt zavrazdeno statisice totalne nevinnych obcanu Iraqu. Kazdy slusny clovek s trochou humanitniho vzdelani tomu musi odporovat a to nema naprosto co delat z levicovou politikou. Pouze blbci tomu veri!!! Pisete ze Francouzi a Nemci mu tyto zbrane prodali. Chyba 98 procent techto zbrani koupili od Amiku. Paklize ctete anglicky zajdete si na Internet a prectete si co mu dodali kdy mu to dodali a ktere americke firmy to byly, je to tam cerne na bilem. Samozrejme poklize to chcete videt.Zminujete se ze Cesi jsou o neco chytrejsi, no jsem do hloubi duse presvedcen ze Vase Ceska elita lizala prdel Stalinovi a Breznevovi a dnes libaji prdel zase Bushovi.Pan Bush slibuje prvnich 48 hodin 1000 rizenych raket a tisice dalsich jinyc chytrych, inteligentnich bomb pouze psychopat, nesmirne nebezpecny psychopat muze takto mluvit o zbranich hromadneho niceni.Pamatrujete Hiroshimu a Nagasaki a koneckoncu nemusime jit tak daleko Drazdany mesto bez vojenske posadky a 180000 tisic zabitych civilistu jednu noc s takovou gaunerovinou souhlasite? Duvod k teto nesmyslne tragedii je olej,olej a nic jineho nez olej!!!
16.2.2003 23:51
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Nekde v tom nejakem bunkru taticek Saddam ma plne
ocicka slzy. Podarilo se mu to. Sest milionu lidi tahne
za jeho provaz. Prvni kolo vyhrava on. Podarilo se mu
dokonce rozbit i sveho nepritele c. 1. Ono slavne NATO
coz se nepodarilo ani Sovetum. Jeho sen, ze je Saladinem
bebo Nebukadnezarem 20 stoleti se splnil.
A kdo vyhral ? Vcera jsem se sel podivat na pruvod miro-
vych demostrantu primo pred svuj barak. Bylo jich asi
kolem 200 stovek. Nekteri nesli v rukou nadpisy Buch=
Hitler, druzi meli jen hakove krize v rukou ci spr a kladivo.
Vsichni mladi lide. Tezko by se dalo uhadnout kolik je jich
v pracovnim pomeru a kolik na podporach. Proc tato elita
naroda byla ticho, kdyz Saddam zabijel pul milionu svojich
deti, vcetne jejich vlastniho ministra zdravotnicvti, ktery
jako jediny se tech hladem umirajicich deti zastal ????
Jestli ze se podela Bushova koalice, kdo po nem bude zach-
ranovat svet pred katastrofou ? Uz zadny statnik po nem to
neudela, jednak bude pozde, jednak nikdo nebude mit odvahu.
Do jedne zkumavky se vleze tolik botulinoveho toxinu, ze
dovede takrka na pockani zabit 350. 000 lidi.
a co na to rika KORAN ?? Sura 47, sura Muhammada:
"Potkate-li ty, kdoz neveri, dejte se do stinani siji, dokud
jich mnoho nepobijete ! A zbylym upevnete pouta "
25.2.2003 0:09
RE: Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Reakce na 8921
"Potkate-li ty, kdoz neveri, dejte se do stinani siji, dokud
jich mnoho nepobijete ! A zbylym upevnete pouta "
matej -- 209...*
A co tomu rika talmud?
Kazdy Zid, ktery prolije krev Gojimu (ne-Zidu), cini to same jako by cinil obetovani bohu.
Je takove arabske prislovi, nehazej kameny do skleneneho domu!!
17.2.2003 2:36
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Je zajimave ,ze nejvice pro valku jsou zide. A ti se take nejvice boji ,ze protivalecne hnuti by mohlo eventualne zmenit valecnickou naladu jejich americkych loutek. Ted kdyz nasli nekoho kdo by za ne vybojoval jejich kausu ,nechteji tuto sanci promarnit. Ano ,toto neni o utocich na Evropu nebo USA ale potencionalnim utoku na Israel. Proc si myslite ze bombardovali Irackou elektrarnu v 81 roce?
Uz by jsme meli konecne nazyvat veci pravymi jmeny a nebyt zaslepeni falesnou propagandou.
21.2.2003 21:50
RE: Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Jana malvaj (zavináč) centrum (tečka) cz 212.?.?.?
Reakce na 8924
Přesně na tohle celou dobu myslím, Saddam, ať je jakkoli krutý diktátor, nebude ohrožovat ani USA a ani Evropu, ale je opravdu možným potencionálním útočníkem na Izrael. Proto ten take válečně štve.
A Spojené státy jsou ochotni pro své nacistické dvojče prolévat krev iráckého obyvatelstva, navíc k prováděné genocidě palestinského národa.
17.2.2003 4:40
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Je zajimave cist nazory ctenaru,napriklad ,jak se bude Saddam radovat ,ze protesty v ulicich svetovych velkomest mu vlastne pomahaji k jeho diktature. To ,ale ,tak neni.proc za jednoho politika maji umirat miliony.Kdyz "hrdinny " Americane bombardovali Afganistan v ramci boji proti terrorismu,tak zahynuli lide ,kteri nikdy neopustili Afganstan,nevedi co je elektrina ,neznaji televisi a vubec nevi ,kde lezi Amerika,naproti tomu skoleni Americane , prakticky vubec nic nevedi o zivotetechto lidi a maji k tomu vsechny dostupne prosterdky.Propaganda se ohani ,ze Saddam je diktator,ale tam ,vzdy valdl a vladnout bude diktator ,nikdo jiny tu zem pohromade neudrzi.Nakonec "spojencem " Americani je Pakystan a tam vladne diktator a nikomu to nevadi.
Jestlize Saddam je vinen zbranemi hromadneho niceni,tak se zeptejte na UN ,zda nekdo z tech udrzovatelu miru byl prohlednout israelske sklady zbrani hromadneho niceni,nakonec UN inspektori by jiste byli Bushem privitani i v Americe -mame prece demokracii ,ze vsichni mame stejna prava a povinosti,nebo snad ne?
Ty lide v ulici ,nejsou komunisti a ani nic jineho,jsou to lide ,kteri maji zachovany zdravi rozum a podvedome a nebo vedome vi ,ze planeta Zeme se stala na vlaky v modernim pojeti zbrani hromadneho niceni malym prostorem.
21.2.2003 21:53
RE: Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Jana malvaj (zavináč) centrum (tečka) cz 212.?.?.?
Reakce na 8926
Pane Roberte,
ctu casto Vase prispevky a velmi s Vami sympatizuji. Diky za Vasi objektivnost i z a interesovanost. Nenechte se odradit, verim, ze nas je vic, musime se ozyvat. (Erika)
17.2.2003 5:53
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Takove clanky o "protestu" nenajdete v zapadnim tisku.
State Duma Deputy Thinks Zionism Is “1,000 Times More Horrible Than Fascism”
(February 12, 2003)
In a February 8, 2003 interview published by the Krasnodar Kray newspaper Kuban Segodnya Oleg Mashchenko—a State Duma deputy who represents the notoriously antisemitic region—called Zionism “the main enemy of the peoples of Russia.” Kuban Segodnya is an official publication of the Krasnodar regional administration and has published antisemitic and racist articles in the past.
Mr. Mashchenko’s antisemitic statements came at the very end of a wide ranging interview, when the author of the article asked the following, highly provocative questions—“Could you name the name of our enemy? Is it the countries of the West?”
Mr. Mashchenko’s reply is translated in full below:
“To the West, the need for the destruction of Russia corresponds to how much they fear it. After all, we are a nuclear power. The West itself is a prisoner of these terrible forces. The USA is declaring a war that could turn into a Third World War and it doesn’t understand that it is acting according to an alien, unseen order. The main enemy of the peoples of Russia and of other states is Zionism.
Due to the efforts of the media, this theme has become somehow indecent and forbidden. People don’t know what Zionists are and confuse them with Jews. In the end, the Jews are just as much hostages to Zionism as the Germans are to fascism. After all, you can’t say that all residents of Germany are fascists! However, Zionism is a dozen, a hundred, a thousand times worse than fascism. Fascism [Nazi Germany] was visible: Here comes the enemy, he is holding an automatic rifle, there is his tank, his airplane… [ellipsis in the original] And we perceived the goal which we could repel. In addition, fascist ideas were preached by a limited number of countries at a defined moment in history.
But Zionism as such we do not see. It isn’t a party from one, defined country, it isn’t a movement, but a way of thought, a many-centuries long trend which unites a large group of people all over the world. And this group aspires to world domination, without hiding, it is founding a world government.”
17.2.2003 8:30
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Jan imůnek jsim (zavináč) med (tečka) muni (tečka) cz 147.?.?.?
Souhlas s Mikinem.
U nás máme jednoduše více zkušeností s levicovou demagogií.
Momochodem: jaderný reaktor k výrobě atomových bomb Saddámovi stavěli a uváděli do chodu Francouzi, jedovaté plyny na Kurdy a šíity zase Němci (možná ještě nevypotřebované zásoby po Hitlerovi).
Takže také nejvíc řvou, že jejich obchodní partner dostane nakopat pozadí.
A je, bohužel, pravda, že "mírové hnutí", řízené KGB si vynutilo odchod Američanů z Vietnamu, načež tam nastalo zcela bezuzdné komunistické vraždění s miliony mrtvých. Komunisté také dosadili v sousední Kambodži PolPota, který tam vybil cca 1/3 populace. Všichni tito mrtví jdou jednoznačně na vrub "mírotvůrců". Jenže ti jsou, jak plyne z výše uvedených reakcí, naprosto nepoučitelní.
17.2.2003 9:52
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Pani Verko, srdecny pozdrav z Australie. Nemohla jste to napsat lepe. Druhy nejvetsi vitez v teto tragedii bude Israel. Slysela jste nekdy nekoho kdobysi dovolil kritizovat Zidovske zbrane hromadneho niceni? Ja ne! Ja nejsem rasista ktery nenavidi Zidy ale tech 5 millionu Palestincu vyhnanych ze svych domovu v roce 1947 je strasna skutacnost a jednou se bude resit! Je nemozne terrorisovat cele narody do nekonecna, jednou to vyuctovani prijde! Kdy? Nevim, ale je to historicky nevyhnutelne
17.2.2003 15:51
RE: Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?
Reakce na 8935
>Pani Verko, srdecny pozdrav z Australie. Nemohla jste to napsat
>lepe. Druhy nejvetsi vitez v teto tragedii bude Israel. Slysela
>jste nekdy nekoho kdobysi dovolil kritizovat Zidovske zbrane
>hromadneho niceni? Ja ne! Ja nejsem rasista ktery nenavidi Zidy
>ale tech 5 millionu Palestincu vyhnanych ze svych domovu v roce
>1947 je strasna skutacnost a jednou se bude resit! Je nemozne
>terrorisovat cele narody do nekonecna, jednou to vyuctovani
>prijde! Kdy? Nevim, ale je to historicky nevyhnutelne
pavle a verko souhlasim. prectete si prispevek v "all carte" od brnaka nohejlovi. ten uz pocita s tim, ze jednou izrael bude okupovat australii, pak budete vsichni prosit za odpusteni, ze jste dnes proti nim!!!
to jsou vyplody, co??? anebo jsme my nezidacci fakt tak pozadu???
stefan
17.2.2003 15:55
RE: Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?
Reakce na 8935
dodatek, je to v prispevku pod comedia alla carte!
stefan
18.2.2003 21:28
RE: Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Reakce na 8944
Commedia dell arte znamená improvizované drama. Takové divadlo nemá napsaný text, pouze je dáno téma a zůčastnění se vzájemnými vztahy.
add ...5 millionu Palestincu vyhnanych ze svych domovu v roce 1947...
Jednalo se o řád nižší počet lidí a zdaleka ne všichni byli vyhnáni. Mnozí si šli počkat 2 týdny, než spojené arabské síly smetou Izrael.
Ohledně toho řešní bych byl opatrný. Řeší se intenzivně posledních 10 let a čím víc se řeší, tím víc teče krve.
Zajímavý článek Where suicide is cult (od Muhamara Píseckého): http://www.rickross.com/reference/general/general439.html
18.2.2003 22:13
RE: Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Reakce na 8989
PS: tím předposledním řádkem jsem samozřejmě mínil odkaz od Muhamara...
Ještě ohledně terorizování národů:
Cílem arabského útoku na Izrael v roce 1948 nebylo vytvořit nějaká "Palestinská území". Cílem této války bylo zničit Izrael a rozdělit si západní Palestinu mezi sebou. Zničit Izrael se nepodařilo, ale Jordánsko obsadilo Judeu a Samaří (West Bank) a východní Jeruzalém. Židé byli pozabíjeni, nebo vyhnáni a byly jim odepřeny všechny tradiční svatá místa. Egypt se zmocnil území označovaného jako pásmo Gaza. Tato území okupovaly tyto arabské státy až do roku 1967, kdy rozpoutaly novou válku a opět ji prohrály a ztratili území, kterých se zmocnili v roce 1948.
Během těchto 19 let (1948-1967) ani Jordánsko, ani Egypt nenabídli Arabům na územích, které obsadili vznik samostatného státu. Samotní arabští "Palestinci" samostatný stát v té době nepožadovali a nikdo na celém světě nedoporučoval jeho vznik.
cest soudruzi,
mate opravdu pekne stranky.nase vec zije,jen co znovu odkaz velkeho vudce lenina a jeho genialniho zaka generalissima j.v.stalina povstane z prachu dejin,znovu ukazeme te bande zlotrilych sionisticko-imperialistickych reakcionaru,kde lezi sila a budoucnost lidstva.verim v nasi vec,mi druhove,bok po boku,v jedne rade se nejpokrokovejsimi delniky a soudruhy ze sssr pujdeme se bit za svetle zitrky,vykonnejsi dojnice a nadhernou budoucnost.vybudujeme na zemi raj,kde jiz nebude otroku a otrokaru,utlacovanych a utlacujicich a kde jen ten,kdo poctive pracuje a neskodi bude jist dosyta.zatocime s vami trockisti,pucisti,slankisti.
nas cas prijde....
18.2.2003 0:23
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
taky cest soudruzi zidkove, vsechny problemy jsou kvuli vam, tak uz se konecne vzpamatujte a pochopte to. na vase bedra pada vsechno zlo, pachane jak v minulosti, tak i dnes. at vezmeme svetove valky,
11.zari nebo ted tahanici se saddamem. v tom vsem mate, vy cepickari
vrkocaci a ti prejmenovani uhlazenci, prsty.
vsak vy se trestate a potrestate sami, my ostatni jen trpime diky vasemu mamonu, chamtivosti a hlavne nadrazenosti nad nami. vsak ten bolsevizmus jste si taky vymysleli sami, vy buzeranti,kvuli ktereho jsme tolik desitek let trpeli!!!
zdravi jirik
18.2.2003 2:37
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Pro Bougy-ho,mozna,ten si rika ,ze Kurdove zkasiruji Americany za olej ,ktery jim Americani po osvobozeni predaji,no to teda mne podrzte,jak muze nekdo byt ,tak naivni,at se podiva kam zmizelo zlato ze svetovych bank za "Osvobozeni"Americany ,kdyz pritahli do Arabie. To ,take Rusko platilo Ceskoslovensku v ramci obchodni vymeny,v podkrkonosi nase tovarny do konzerv s napisem "Znojemske okurky" davali prazskou sumku a slo to do Ruska,tam na to natiskli "Ruska pomoc polskemu lidu "a slo to do Varsavy,kdyz se tam lidi bourili.Tak ,Americani,tak ,jako Rusove budou cestne obchodovat v okupovane zemi,to bude v historii lidstva vubec prvni pripad,doufam,ze se toho doziji,ze driv nenatahnu brka. Za nas Jachymovsky uran jsme si zili ,jako lordi,to si muzem vykladat,pokud jsme umisteni v blazinci.
S tou ceskou lenosti to asi bude pravda. Kdybych nebyl liny a nemel milion pro me dulezitejsich veci, tak bych sel protestovat PROTI tem demonstrantum.
18.2.2003 15:45
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
K "Doplneni 16.2. vecer":
Ptate se, pane Stworo, proc az temer po 24 hodinach zacal tisk v CR pravdive referovat o svetovych protestech a demonstracich, a ja odpovidam: Zdrzeni bylo dusledkem toho, ze cesti politici uz zase nekomu cizimu lezou do zadku - ted to jsou Spojene staty a jeho pratele. A ze pravdu zacali vubec referovat, je dusledet toho, ze neamericka media ziskala v celosvetovem meritku prevahu, a taky mozna po precteni vasi kritiky ve Zvedavci. Toto moje tvrzeni se bude nekomu jevit jako neodpodstatnele, ale ze Zvedavec je cten v kdovijakych ceskych kruzich, je zrejme. Usuzuji tak alespon podle reakce v podobe e-mailu, ktere jsem dostal po zverejneni povidky o prvnim Stedrem dnu v Kanade. Byly mezi nimi i reakce jedincu, kteri maji co do cineni jak v ceske politice, tak i v mediich.
19.2.2003 3:15
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Pane Zachrias, Arabska Palestina existovala na tom samem uzemi kde je dnes Israel.po 3000 let a pravdepodobne dele. vracim se pouze k prve psane historii. Arabove nenapadli Israelsky stat!!! Prave opacne. Tento stat uzakoneny oproti historicke skutecnosti Anglii Balfour Declaration napadl Araby ukradl jejich, domy, sady, pole a obchody tyto historicka fakta nelze zvratit, mozna ano se samopalem v ruce.tak jak to Israel dnes praktikuje. Mohu Vam jmenovat masove masakry spachne Israelci ktere nejsou naprosto rozdilne od Nacistickych zverstev.
19.2.2003 5:33
RE: Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Reakce na 9003
Pavle,
prestan prekrucovat dejiny. Palestinci nejsou Arabove to za prve
a za druhe, Izraelsky stat byt vytvoren 14.5.1948 a hned na to
druhy den byl napaden Palestincama a okolnima Arabskyma statama.
Uz dost tech nesmyslu. Nez neco takoveho napises, tak si nejprve
neco o tom precti. Ta tvoje nenavist k zidum uz jde za hranice
lidske soudnosti.
19.2.2003 16:58
RE: Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?
Reakce na 9006
mateji, mateji, je to ztrata casu bojovat s tvou "nemoci", tak ti preji brzske uzdraveni!
kamos stefan
19.2.2003 3:48
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Uz jsem chtel cteni Zvedavce nechat minulosti. Ale nejde to.
Clanky pana Valtra, jsou opravdu velice, velice pozoruhodne.
Opravdu me to neda a Zvedavce musim zase zase cist, hlavne
abych se dozvedel, jak to vypada se zdravotnim stavem pana
spisovatele Valtra.
Asi jsem od sveho zalozeni humanista.
19.2.2003 8:46
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Mateji, Ja neoplyvam nenanisti k Zidum to je velmi levna a otrla praxe proti tem kteri se odvazi kritozovat. Mam nejvyssi respekt pro radu Zidu .Par Ti jich vyjmenuji. Prof. Lilienthal,Prof. Arthur Koestrel,dr Golberg, Rabi Wieseman, Prof Finkelstein velmi mnoho jsem se od tecto lidi naucil. Vis ze je Zioniste nazyvaji Antisemite Semites?Nevedels tak to je. mohl bych jich jmenovat vic ale nema to cenu. Vis ze Belgie vydala zatykac na Israelskeho premiera Sharona? Jo je to tak . Za vrazdu 2000 Libanoncu pred lety kdy Libanon byl okupovan. Je to pravda. Co tomu rikas?
19.2.2003 11:22
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Robert emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Komedie a komedianti.Ted nam rika ,pan velvyslanec za Australii,ze je cas zautocit na Irak,ale ,dodava <irak ma posledni-kolikatou jiz-prilezitost ,jak odvratit valku,kdyby pan Saddam emigroval,tak je vse v poradku.Odpustme si libivou diplomatickou rec hlaru a podvodniku a rekneme si to normalni cestou,"kdyz Husein opusti Irak a nech za sebou neposkozene kohoutky s naftou ,tak ,nam ,uz zbrane hromadneho niceni nebudou vadit,vzdyt je to prece nase zbozi a pan Husein muze s rodinou v bezpeci uzivat stavnateho duchodu a my si dosadime "vladu" ,ktera bude skakat ,jak Washington bud episkat a Irak opusti euromenu a da se zase na dollar,nebot nasledovani vsech arabskych zemi v presedlani z dollaru na euromenu by melo katastrofalni nasledek pro Ameriku v mezinarodnim menovem systemu a americke dollary v Israelu by se staly bezcennymi.
19.2.2003 11:26
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Robert emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Jen pro Mateje ku cteni
That is where all the trouble started. The United States got in the war. The United States crushed Germany. You know what happened. When the war ended, and the Germans went to Paris for the Paris Peace Conference in 1919 there were 117 Jews there, as a delegation representing the Jews, headed by Bernard Baruch. I was there: I ought to know.
Now what happened? The Jews at that peace conference, when they were cutting up Germany and parceling out Europe to all these nations who claimed a right to a certain part of European territory, said, "How about Palestine for us?" And they produced, for the first time to the knowledge of the Germans, this Balfour Declaration. So the Germans, for the first time realized, "Oh, so that was the game! That's why the United States came into the war." The Germans for the first time realized that they were defeated, they suffered the terrific reparations that were slapped onto them, because the Zionists wanted Palestine and were determined to get it at any cost.
19.2.2003 15:55
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Kopiruji k tomuto tematu velmi dulezity clanek v dnesnich BL, ktery jsem tam vcera zaslala v anglictine z New York Times . Toto tema se 100 % tyka ceskych medii
19. 2. 2003
Díváme se jinak na svět, protože máme jiné televizní zpravodajství!Hodně se spekuluje o tom, proč jsou mezi Evropou a Amerikou náhle takové rozdíly. Je to kulturou? Je to historií? Je to částečně proto, že se díváme na úplně jiné televizní zprávy, zdůraznil komentátor Paul Krugman v úterý v americkém listě New York Times a pokračoval: Mnoho Američanů nyní obviňuje z ochlazení americko-evropských vztahů Francii. Chtějí dokonce bojkotovat francouzské výrobky. Ale postoj Francie není výjimečný. Minulou sobotu potvrdily obrovské demonstrace průzkumy veřejného mínění, které prokazují, že všechny hlavní evropské národy hluboce nedůvěřují Bushově vládě a dívají se na válku proti Iráku s velkou skepsí, bez ohledu na to, jaký názor zastávají jejich vlády. Největší demonstrace byly přitom v těch zemích, jejichž vlády podporují Bushovu administraci.Nedůvěra vůči Spojeným státům v zahraničí nyní dosáhla takové úrovně, že dokonce i u našich britských spojenců se umístily Spojené státy jako nejnebezpečnější stát světa, před Severní Koreou a Irákem, píše americký komentátor. Proč to je? Kompletní článek v angličtině je ZDE
Velkou měrou je to důsledkem toho, jaké máme zpravodajství. Nová kniha Erica Altermana What Liberal Media (Že jsou prý sdělovací prostředky liberální) ukazuje podstatný rozdíl mezi zpravodajstvím v Evropě a v Americe. Ve srovnání se zahraničím jsou "liberální" americká média ostře konzervativní, doslova "jestřábí".Největší rozdíl je v televizním zpravodajství, jehož prostřednictvím získává většina lidí informace. Ten rozdíl je skutečně obrovský. To, jakým způsobem informovaly zejména americké kabelové televize o sobotních protiválečných demonstracích, ukazuje, že jejich zpravodajství je z úplně jiné planety, než z jaké vysílají zpravodajství zahraniční sdělovací prostředky.V sobotu charakterizovali moderátoři v americké televizi Fox demonstranty v New Yorku jako "obvyklé aktivisty" a "notorické demonstranty". CNN v neděli ráno na internetu měla titulek "Saddám se raduje z protiválečných demonstrací" a fotografie k tomu byla z demonstrací v Bagdádu, nikoliv v Londýně nebo v New Yorku.Takhle sdělovací prostředky v ostatním světě vůbec o sobotních demonstracích neinformovaly, ale pro americká média to nebylo netypické. Už dlouhé měsíce se hlavní americké kabelové televizní stanice stavějí, jako by o válce proti Iráku bylo rozhodnuto, a považují za svůj úkol připravovat americkou veřejnost na nadcházející válku. Takže není překvapivé, že američtí televizní diváci jaksi příliš nerozlišují mezi iráckým režimem a al Qaedou. Z průzkumů amerického veřejného mínění vyplývá, že si většina Američanů myslí, že někteří únosci letadel z 11. září byli Iráčané, a mnozí jsou také přesvědčeni, že útoky z 11. září zorganizoval Saddám Husajn, i když to Bushova vláda nikdy netvrdil
19.2.2003 17:07
RE: Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?
Reakce na 9025
je to tak, americti obcane jsou "brainwashed", uz 2 tydny je propagovano, co a jak lejlepe koupit do "zasob" v pripade valky. a take, ze mame oranzovy stupen teroristickeho napadeni.
jedine, co hlasi na to cnn dobre, je soucasny stav snehove pokryvky
na severovychode usa, jinak si fakta musis shanet nekde jinde!!!
stefan
19.2.2003 16:04
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Pokracovani z clanku k tomuto tematu z dnesnich BL:
Američanů myslí, že někteří únosci letadel z 11. září byli Iráčané, a mnozí jsou také přesvědčeni, že útoky z 11. září zorganizoval Saddám Husajn, i když to Bushova vláda nikdy netvrdila. A vzhledem k tomu, že si mnozí Američané myslí, že je potřeba jít do války proti Saddmovi zřejmá, usuzují, že Evropané, kteří s tím nesouhlasí, jsou zbabělci.Evropané, kteří vidí v televizi něco jiného, daleko spíš uvažují: proč se stal Irák terčem americké politiky? Proč ne Severní Korea, anebo konec konců al Qaeda? Proto tolik z nich zpochybňuje americké motivy a podezřívá, že jde jen o ropu anebo že si americká vláda prostě vybrala příhodného nepřítele, o němž ví, že ho dokáže porazit. Nepovažují opozici proti válce v Iráku za zbabělství, vidí to jako odvahu, jsou přesvědčeni, že je důležité postavit se násilnické americké vládě.Velký transatlantický mediální rozkol může mít jen jedno z těchto dvou vysvětlení: jedním z nich je, že jsou evropské sdělovací prostředky silně protiamerické, a tak zkreslují zpravodajství i v zemích, jako je Velká Británie, kde jsou vedoucí představitelé obou hlavních politických stran pro Bushe a útok proti Iráku podporují. Druhým vysvětlením je, že některé americké sdělovací prostředky, které fungují v prostředí, kde každý, kdo zpochybní zahraniční politiku americké vlády, je obviněn z nedostatku vlastenectví, přijaly úkol přesvědčit americkou veřejnost, že tato válka je prospěšná a nutná, a nepřinášejí
přijaly úkol přesvědčit americkou veřejnost, že tato válka je prospěšná a nutná, a nepřinášejí směsici informací, které by ospravedlňování této války zpochybňovaly.Musíte si sami rozhodnout, co je pravda, obrací se komentátor závěrem ke svým americkým čtenářům.
Poznamka: Nevim, jestli se mi podarilo uverejnit cely clanek.
20.2.2003 1:18
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Svetovy divak ma byt zaujat valkou v Iraku,tak ,jak ,uz mnohokrate pred tim,nikdo neunikne,ackoliv duvodem k valce muze byt neco jineho ,nez jenom olej,v zasade zadne osvobozovani zen a Iracanu,jenom cisty" business"-obchod.Kdo nahlidne hloubeji ,tak najde ,ze dolar ztraci mezinarodni obchod ,ze ktereho tezil cela desetileti ,nebot kazda zeme vzala dolar i kdyz to treba byla komunisticka zeme.Ted se situace meni ,Cina nechala padnout dolar a vzala si eurodolar,nema ,uz duveru k dolaru ,zejmena ,kdyz Amerika ma trilionovy deficit.Dalsi zemi je nam denne omilany Irak ,kazdy ,kdo chce naftu ,tak jde platit v eurodolarech,jestlize dalsi arabske staty budou nasledovat Irak ,tak dolar bude uplne k nepotrebe a Amerika zchudne.Malaisie rovnez nechce dolary a chteji spolecne s Ruskem opet menu podlozenou zlatem.Africke staty jdou nakupovat cim dal tim vice zase v eurodolarech a Amerika vidi ,ze seminko zkazy zasete v v Evrope je na ceste.Anglie ,Amerika a Australie by nakonec byly ,jako jedine zeme postavene na doalru´- tedy toho americkeho ,ale sami v kontaktu s jinymi zememi by nebyly schopni pouzit dolaru a musely by platit eurodolarem ,coz je pro Ameriku nepripustne,k tomu nesmi za zadnou cenu dojit ,aby strejda Sam zchudnul,nakonec by jeste musel makat ,jako vsude jinde ve svete.
20.2.2003 8:09
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
20.2.2003 11:40
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Pane Nohejle,
ctu casto Vase prispevky a velmi s Vami sympatizuji.
Diky za Vasi namahu (Erika)
21.2.2003 3:23
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Svet je jednou nohou ve valce a jak rikaji politici ,"neni cesty zpet" .Uz v roce 1947 nove utvorena "Atomova komise " v USA rekla,ze bud budeme mit "Svetovou Vladu" a nebo nic !!!!!
1555 Nosterdamus predpovedel pochod muslimskych vojsk do Evropy ,jez by meli byt zastaveny na brezich reky Ryn.Je to vubec mozne ,aby se takova vec vyplnila a nebo lide sami delaji vsechno mozne sami o sobe ,aby se predpoved stala zkutecnosti.Nosterdamus predpovedel ,ze dnesni papez dokonci svuj ukol ,ale ,nasledujici papez bude muset opustit Vatikan ,jak dalece bude zpustosen valkou a uchylit se do exilu.
Proc lide s tak malym casem sveho zivota nakladaji ve jmenu matrialismu tak riskantne,proc milionar chce mit sto milionu a ten ,co je ma ,chce tisice milionu,kdy vubec ma listvo dost ??????
23.2.2003 2:32
Způsob, jakým referují česká média o protestu proti válce, je bolestný
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Stale se v radiu a v novinach docteme rubriky, kde Saddam je prirovnavan Hitlerovi, aby svet uveril jejich slovum o stupni nebezpecenstvi pro mirotvorny svet. Trochu mi ty historicko-politicke prostitutky uz lezou krkem, ale rict vlastni nazor ,tak tyhle pravdotvurci by jednoho umlatili antisemitismem, rasismem a ja nevim ,cim jeste.
Proto pouzijme k porovnani k obdobi "holocaustu" jednoho, jez prezil hruzy nacismu z jeho vlastniho pera, jez nepsalo pro prihlouple a docela zpracovane, ale pro jeho vlastni soukmenovce a divme se,pokud na to mame zdrave mozkove bunky!!!!!
Saga of a German-Jewish Family
Hans Visa
In early 1939, Hans was finally able to obtain a visa. His new passport was issued on February 2, 1939, and his visa to the US was issued by the US Consulate in Stuttgart on March 22, 1939. He also obtained a transit visa from the British Counsel in Munich on April 5, 1939. He arrived in England on April 13, 1939, and the United States on April 23, 1939. Below are thumbnails of the first two pages of Hans' 1939 passport and the pages that contain his US and British visas. Please click on the thumbnail to see the full image, and then click your back key or "Passport" in the left frame to return.
Po precteni, kdyz se budete divat na TV a nepujde Vam zvuk a budete cist noviny vzhuru nohama, tak se vlastne nic nedeje a jeste si zachovate ty male zbytecky rozumu na premysleni.
Tuto stránku navštívilo 6 184