Diskuze k článku

Vytváření místa pro revizionisty

Příspěvků 22

19.7.2011 10:17

doporučuji přečíst

wigwam 217.?.?.?

http://www.dokoran.cz/index.php?Prumysl_holocaustu&p=book.php&id=226

248343

19.7.2011 17:32

RE: doporučuji přečíst

esw 109.?.?.?

Reakce na 248343

Ještě před vydáním ve Votobii byl k dispozici český překlad od Jiří Šolera:

http://jirisoler.wz.cz/

248380

19.7.2011 17:44

Rozlišujme / rozlišujte

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Toto je skutečně zásadní poznámka - je podstatný rozdíl mezi popíráním genocidy a kritizováním skutečnosti, že existence genocidy je zneužívána pro něčí prospěch.

Nacistickou genocidu (nejen) proti židům nemůže žádný soudný člověk popřít. Nicméně konstatování, že genocida se skutečně v historii udála, nemůže žádným způsobem ospravedlnit fakt, že některé kruhy využívají tuto historickou genocidu k vydírání ostatních národů a bohužel i k omezování základních lidských práv (garantovaných ústavou).

Je velmi znepokojující, když se dozvídáme, že někteří jedinci lhali o tom, že přežili genocidu a jejich příběh je smyšlený za účelem zisku a manipulace veřejným míněním. Ještě více je znepokojující, když se ukazuje, že osoby, které genocidu skutečně přežily, nedostávají odškodné, které podvodníci jménem genocidy získávají a které mizí neznámo kde.

Ve skutečně demokratické společnosti by výše uvedené bylo jasným signálem pro rozsáhlé vyšetřování.

248381

19.7.2011 18:17

RE: Rozlišujme / rozlišujte

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 248381

Váš příspěvek mě přivedl k tomu, abych si ve Wikipedii našel termín "genocida" - a dostal jsem, co jsem čekal. Úplně stejně vágní definici jako má "holokaust". Když to takto vymezíte, tak to skutečně popřít nikdo nemůže, stejně jako ten holokaust, protože si pod tím každý může představit cokoli a všichni budou mít pravdu.
To je asi podstata toho celého problému, úmyslný zmatek v úplně základním vymezení pojmů.

248384

19.7.2011 21:39

Revizionismus?

Satanist 50.?.?.?

Tady jsem jeden revizionismus nasel v cestine. http://specialy.worldpress.com/revizionismus-holoc... a je to fakt zajimavej clanek . Nakonec si to kazdej muze precist a udelat si svuj usudek.

248405

20.7.2011 2:12

RE: Revizionismus?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 248405

Zas tam mate chybu, je to wordpress.com, ale odkaz dobrej.

248427

21.7.2011 5:43

RE: Revizionismus?

Satanist 50.?.?.?

Reakce na 248427

Sorry , chybicka se nekdy vloudi. Dekuju Vam, ze jste to opravil.

248530

20.7.2011 7:29

pane Stwora i Pol Pot by se radoval z revizionismu

KRONEOS 78.?.?.?

Revizionisti jsou ve skutečnosti ti, kteří chtějí aby se nemluvilo o ničem, co je pravda, protože by to narušilo jejich čisté idee, třeba o árijské nadřazenosti.Proto nacisté(chcete-li Polpotisté)měli velký zájem,aby během jejich režimu byly jakékoliv zmínky tutlány, jinak by byl narušen čistý štít jejich idee.
Pokud Izrael jak říkají hanlivě revizionisti zneužívají holocaustu ve svůj prospěch,aby mohli dělat na Blízkém východě svou okupační politiku, nebo aby se maskoval vývoz tzv.demokracie do světa je samozřejmě ostudné!
Mě však zajímá připomínání jakékoliv genocidy, ať té Polpotovské, Stalinské, nebo nacistické především z důvodů toho, že pokud ztratíme obraz té hrůzy z očí, tak ztratíme jako společnost i ostych a odpor opakovat tyto podlidské skutky znova.

Myslím si, že když je někdo extrémista, tak je to ten, který se hájí demokracií a svobodou a přitom opěvuje strůjce genocid i ideologie, které k tomu vedly. Prostě a jasně celá krajně extrémistická scéna to dokazuje i na svých webech, NEBO PŘI SVÝCH AKCÍCH.Prostě a jasně svou extrémní nenávist a ideologickou zaslepenost.
Stačí se podívat, na jedné straně brečí že je každý považuje a odsuzuje za extrémismus, a přitom na druhé straně nepokrytě opěvují osoby, které byly součástí NACISMU. Drze se i vysmívají všem, kteří tvrdí, že toto je právě onen extrémismus.
Nacismus nebo komunismus je manipulace s lidmí,to není nic tak novátorského, a každý kdo se obhajuje ve smyslu těchto nedemokratických a tyranských ideí, že jsou jiní, je právě onen klam!
Pokud nedáme jasně najevo svůj odpor vůči DSSS, jako strany sdružijící osoby s tímto nacistickým zalíbením, může příště DSSS nebo KSČ být strůjcem revidované monstrkultury, která bude vše prosazovat silo, a daleko obludnější než jak činí Izrael, nebo USA.
Zde jde vidět i jako v případě žida Murdocha, že na zločince, kteří tvoří tzv.NWO konspiratismus existuje stejný metr jako na kohokoliv jiného.
Obávám se, že to neplatí v případě ovládnutí země a lidí revizionistickými ideologiemi, které mají za 1.snahu bagatelizovat své zločiny.,2....
Tyto ideologie, a jejich příznivci nepřináší kulturu a CIVILIZACI, ale barbarství!
Proto je potřeba nepoliticky připomínat a nezapomínat, co se událo ve všech zemích a národech, kde se uskutečnila nelidská idea opanování svobodného a lidského prostoru, za nímž zůstaly jen hory mrtvol bezejmených a nevinných!
A jejich strůjci mnohdy zůstali žít dál, a ještě drze se vysmívají spravedlnosti a hlupáci jim naslouchají. To je obraz revizionismu!

248436

20.7.2011 9:38

RE: pane Stwora i Pol Pot by se radoval z revizionismu

Mikuláš Kondelčík kondelcik (tečka) miki (zavináč) gmail (tečka) com 87.?.?.?

Reakce na 248436

KRONEOSi, KRONEOSI!
Dosť márny pokus.

248446

21.7.2011 22:48

RE: I Marduk by se radoval z revizionismu?

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 31.?.?.?

Reakce na 248436

Re:Kronoes?
Opatrne Kronoes s tou verejnou propagáciou fašizmu!
Viete, že to už je nie len u nás trestné?
Kam chcete potom ujsť?

Pseudonárodný- či tzv. internacionálny socializmus sem a pseudokomunizmus, či marxizmus, alebo demokratúra tam..
Je už nejaký ten čas verejne známe, že sú to len formy fašizmu.

Vy tu Kronoes otvorene propagujete dnešný tvrdý globálny fašizmus s jeho aktuálnymi lokálnymi variáciami..
Koľko že je podľa aktuálneho sadzobníka za takúto činnosť rokov?
Navyše vyzerá, že to robíte aj opakovane a úmyselne..
Nepochybujem, že sa nájdu sudcovia a advokáti, ktorí sú realistickí a pochopili tendenciu.

a.. nie ste tu v škôlke, tak by som poprosil nekecať rozprávky o baby "skins" červených, čiernych, hnedých, zelených, modrých, či ružových alebo prúžkovaných.
Z koho že falošných strieborniačikov sú potichu meandrami "ideologizovaní"..najmä tí "najradykkálnejší"?
Ktože potrebuje uvedené organizácie na bububu, keď sa im tak darí?

Pouvažujte prosím trochu pred tým, než si na seba nalepíte biľag..
Je to nezdravé a ťažko sa to vašim spoluobčanom pozitívne interpretuje, aj keď vám to možno často zo zdvorilosti nechcú dať otvorene najavo..

brú..

248614

22.7.2011 20:06

RE: I Marduk by se radoval z revizionismu?

KRONEOS 78.?.?.?

Reakce na 248614

Opatrne Kronoes s tou verejnou propagáciou fašizmu!

Pane Udo, pokud mohu něco říct proti vašemu zanícení vůči fašismu, tak vás musím zklamat, my se nacházíme v prostoru postfašistického webu vydávaném panem Stworou, a já nejsem příznivcem fašismu, ale oponentem!

To je to, co vám mohu jednou provždy sdělit!
Pokud nazýváte ty režimy post takové nebo onaké, tak s váma souhlasím, nejsem totiž příznivcem ani toho, co se odehrává ve světě pod hlavičkou mírně fašistické USA s jakž takž demokratickými nuancemi.
Já osobně si myslím, že člověk a společnost ještě nedošla k otevřené demokratické a svobodné politice, kde se budou respektovat práva všech lidí a názorů, a to podotýkám bez přítomnosti názorů a existence totalitaristických skupin. To je pravidlo demokracie!
Pokud má existovat svobodná země a svobodní občané musí existovat maximální tolerance a pochopení dějů v ní. Existence extrémistických skupin dokazuje , že ještě ta doba nenastala!
Volně dýchat mohou lidé jen tehdy pokud zde není nebezpečí žádných ideologiíí a zcestných náboženských sekt, jako je nacismus, komunismus, tedy ať je po vašem fašistických uskupení!

Jinak pokud vím, tak by se Marduk neradoval z revizionismu, Marduk vždy jde jinou cestou....[smích]

248732

22.7.2011 21:07

RE: I Marduk by se radoval z revizionismu?

Lin 85.?.?.?

Reakce na 248732

Otázka mimo. Proč Marduk? A proč tvrzení "pokud vím..."?

"Seberu krev, udělám kosti
a stvořím lidskou bytost,
nechť její jméno je člověk!"


Když už tedy Marduka jmenujete (vy i pan udo), možná byste měl vědět, že vámi citované ideologie byly a jsou právě pod jeho "vlajkou".
Nebo - co nechápu v dialogu mezi vámi a udem? Nepročítala jsem celou diskusi. Jen mě to "jméno" zarazilo. Dokonce ho někdo použil i jako nick v diskusi.

248735

23.7.2011 8:21

RE: I Marduk by se radoval z revizionismu?

KRONEOS 78.?.?.?

Reakce na 248735

Paní Lin, pod vlajkou Marduka nejsou tyto scestné ideologie, ale jsou pod vlajkou jeho protivníků, kteří chtějí vést Zemi tak trochu brutálně, něco na způsob jatek!

Říká vám něco válka Bohů?
Ta pokračuje, bohužel nemnozí lidé se v ní málo vyznají, protivníci používají stejné zbraně, stejnou disciplínu, ale rozdílný přístup ke všemu!Bohužel tato válka je strašně dlouhá, a odehrává se všude, kde jsou živé bytosti, bohužel i v nich samotných, až tam tato válka působí!
To, co se nyní odehrává v Norsku je akt druhé strany, která jako vždy chce zranit ty nejmírumilovnější. Ovšem je to spíše akt rezignovanosti, protože smyčky se utahují!

Cesta ven je stále otevřená, a lidem bude umožněno aby pochopili mnohé skutečnosti, protože ten časČAS nadešel!
Zodpovědnost bude hlavním atributem, kdo není zodpovědný patří druhé straně!

248767

23.7.2011 10:57

RE: I Marduk by se radoval z revizionismu?

udo1 udo321123zavinácazet (tečka) sk 31.?.?.?

Reakce na 248767

re:K-ra-no-es..
Proti myšlienke fasci, ako držania spolu, komunity nič nenamietam. Ak je to však na úkor ostatných, je to dlhodobo neprípustne a jednou zo základných mier(časom) prirodzene obmedzené. Využitie objektívnej tendencie, pravidla(miery) koncentrácie moci a dnešné porušovanie pravidla optimalizácie materiálneho zabezpečenia a duchovného rozvoja más. "Synovia Amona-Ra" nemôžu ísť proti pravidlám a ani neprimerane brzdiť objektívne trendy.

re: pravidlá demokracie..
Ako povedal vo svojej poslednej knihe istý B.Obama, resp. jeden z jeho poradcov: Demokracia v dnešnom ponímaní je dialóg(dialektika-podotýkam antická, nehegelovská). V Antike bola demokracia formou totality, ako asi viete.

re:rešpektovanie práv všetkých ľudí a názorov..
Áno, pokiaľ zodpovedajú rámcu spomínaných objektívnych tendencii a nebrzdia ich egoisticky. Ak teda egoistov voláte totáčmi, tak súhlasím s Vami.
Hmm..tolerancia a extrémisti.. otázka je čo pod tým chápete krenoes. Ak Vás niekto evidentne chce vytrvale pomaly potichu zabiť, alebo zotročiť, budete to "tolerovať" a nie je to azda extrémista? Extrémy majú samozrejme svoje obmedzené, definované miesto v prírode a spoločnosti. Nebojujú proti sebe, ale sú súčasťou jedného vývojového celku. Ak prekročia príslušnú mieru, má systém problém a oni samozrejme tiež. Aj keď si snažia iluzórne nahovoriť, že nie sú jeho súčasťou [smích]

re: deje v spoločnosti..
Máte pravdu, že je esenciálne chápať ich, no zároveň sa spoločnosť nemôže rozvíjať bez nosných ideí. Tie sa samozrejme tiež rozvíjajú vzhľadom na meniacu sa situáciu a ich adekvátnosť realite, odhadovaným cieľom. preto sú akékoľvek dogmy tak fatálne pre jednotlivca a aj pre spoločnosť(agregát osobností).

K pseudonáboženstvám, sektám, či ateistickým hierarchickým "elitami" indoktrinovaným ideológiám by som samozrejme ešte prirátal h-is-tórický judaizmus, kresťanstvo, islam, scientológiu,..atď. a všetky ich matky=pôvodne zväčša blízkovýchodné Egyptské a mezopotámske kulty. Proti pôvodným myšlienkam atonizmu,judaizmu,kresťanstva, islamu, ..samozrejme niet čo namietať..Vyzerá, že v rámci danej dejinnej situácie sa naozaj javili skutočne adekvátne realite. Myšlienka interpretovaná mocným vládcom, jeho nasledovníkom, učencom a nakoniec jednoduchým bezgramotným človekom.. To je tiež dosť jasný trend..

Re:Marduk..
"Bohovia" vždy boli pre "zasvätených" symboly.
Pre plebs bolo vyvinutých mnoho príbehov podľa potreby, no vždy museli minimálne z časti zodpovedať realite. Ostatné bola manipulácia, hra s prípustnou mierou=rizikom pre manipulátorov z hľadiska hierarchie systémov, nie spoločnosti.
Asi viete, že symbol(egosystému) Marduk(Seth) bol po počiatočnom prebratí z Mezopotámie v neskoršom období v Egypte zavrhnutý a egyptská kasta ďalej tisíce rokov dominovala. Ako eso bola používaná(a doteraz je) egoistická karta Amo(e)na Ra.

Alebo c...Automaticky kráceno

248780

23.7.2011 14:17

RE: I Marduk by se radoval z revizionismu?

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 31.?.?.?

Reakce na 248780

pokračovanie3..re:Kranoes..

Nasledoval podľa judaistických h-is-tórikov rok 1312 B.C. a známy exodus. Prominentný vzdelaný monoteista Mose(eg.doslovne narodený) z okruhu Achnatona sa teda či už po dohode, alebo z vlastnej iniciatívy snaží o pokračovanie projektu šírenia monoteizmu za hranice Egypta. Pokračuje známa h-is-toria: je vybraný jeden semitský kmeň z delty a niečo vyše roka učený zásadám monoteizmu a jeho šíreniu, misii medzi národmi. Skúsená Amenova elita ho však infiltruje, vyprovokuje vzburu a 40 rokov vodí kočovníkov po púšti a zombifikuje(vytvorí profesionálnym spôsobom skupinu ideologicky programovaných biorobotov), až kým celá generácia nevymrie a mladí nemajú Bohom danú schopnosť rozlíšenia. Účel: formovanie globálnej štruktúry výkonného aparátu pre potreby kontroly identifikovaného objektívneho procesu globalizácie. Okrem iného za cieľom získavania zdrojov pre projektantskú "elitu" pomocou krátkeho jasného jednoduchého algoritmu inštitucionalizovanej krádeže(úročnia):

A..budete vládnuť nad ostatnými národmi a ich králi sa Vám budú klaňať:

úročenie a fiat money(nekryté peniaze) – podľa Biblického Deuteronomia 23:19 – 20:
„Svojmu bratovi nebudeš požičiavať na úrok, na žiadny úrok ani za striebro, ani za pokrm, ani za čokoľvek, čo sa sa požičiava na úrok. Cudzincovi môžeš požičať na úrok, ale svojmu bratovi na úrok požičiavať nemôžeš, aby ti Hospodin?, tvoj boh, požehnal vo všetkom, k čomu priložíš svoju ruku na zemi, ktorú ideš obsadiť“..
Biblia – St.zák. Deuteronomium 23:19 - 20, 28:12
„..budeš požičiavať mnohým národom, ale sám si nebudeš musieť požičiavať. Hospodin? Ťa učiní hlavou a nie chvostom, budeš vždy stúpať vyššie a neklesneš nižšie, ak budeš poslchať príkazy hospodina?, svojho boha, ktoré ti dnes udeľujem, aby si ich prísne dodržoval. “
Biblia – St.zák. Izaiiáš 60:10 — 12:
„Cudzinci vystavajú tvoje hradby a ich králi ti budú k službám.. Národy a kráľovstvá, ktoré by ti neslúžili, zahynú. Takéto národy prepadnú úplnej skaze“
– krátka jednoduchá sociologická doktrína slúžiaca na koncentrovaniu moci potrebných prostriedkov
Ide o zabezpečenie zdrojov administrátorov procesu globálnej fašizácie spoločnosti a ďalších možností vyplývajúcich z kontroly trhu a burzy širokou paletou prostriedkov až po médiá.

V Biblii, Tanah, Talmude sa kryje fašistický krvilačný psychopatický boh Amenovho kultu, Bohom objektívne existujúcim, milujúcim, ktorý chce:"Aby bolo tak na zemi, ako aj na nebesiach". V biblií sú teda dvaja Bohovia. Preto je tak schizofrenická, bežnému Človeku škodlivá. Ťažko ju naozaj pozitívne bez ujmy na psychickom a následne fyzickom zdraví interpretovať. Obaja Bohovia sú totiž tak prepletení, že často ich nie je jednoduché rozlíšiť. Neznalý človek sa môže zblázniť, alebo "spoľahnúť na výklad zasvätených úprimne dobráckych (no ...Automaticky kráceno

248795

23.7.2011 14:29

RE: I Marduk by se radoval z revizionismu?

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 31.?.?.?

Reakce na 248780

pokračovanie4..re:Kranoes..

A potom babo raď jankovi a pepíkovi, keď tam niečo nie je s kostolným poriadkom..a vieme ako to bolo, je s "pochybovačmi" aj v dnešnom stredoveku [smích]
Proste naozaj profesionálna práca z pohľadu indoktrinácie a ideologizácie.

Hebreji mali teda, vyzerá, na výber medzi dvoma misiami a vybrali si Am-en-ovu(A-m-Ja, en-komu?-mne)=Ego-istickú. Dostávajú isté materiálne benefity za odmenu od Pánov, no väčšinu musia v konečnom dôsledku odovzdať a slúžiť tým, ktorí sa ukryli v levej čate(Polyfémov ni(e)kto s tradíciou tisícou rokov, ktorý logicky rozumne neobľubuje publicitu). V tom zmysle samozrejme sedí, že SÚ vyvolení..avšak kým? Rozhodli sa sami, aj keď u ich predkov prebehla uvedená manipulácia profesionálmi. Platiť však musia aj inak=pravidlá sú pravidlá a oni tak hlúpo nesú veľkú časť zodpovednosti za dnešný stav spoločnosti miesto prastarej Amenovej kasty (nazývanú v rámci sociológie elít a polit.marketingu Globálny prediktor).

Issa:
Keď sa objavil po cca.1300 rokoch priamo v centre ďalší osvietený vzdelanec Issa, vzniknuté komplikácie riešili zase obdivuhodne elegantne: postupným pretvorením a kanonizovaním jeho pôvodného učenia do ideológie otrokov.

Mohamed:
Nasledoval jednoduchý bezgramotný Mohamed..
Tam to už prebehlo rýchlejšie. Pôvodní muslimovia schopní citovať Muhamadovo vnuknutie, boli prakticky okamžite vyvraždení, etalónový korán aspoň chronologicky (nastaveným?)Uthmanom rozbitý a islamské hnutie rozštiepené. Navyše bolo použité na elimináciu severoafrických samostaných pôvodných kresťanských komunít, ktoré sa nechceli podvoliť kánonickému diktátu a dogmatizácii.

Toľko k výletu do tu často uvádzaných skrípt modernejšieho(síce majú vydania už nejakých 20.rokov a možno sú aj podobné staršie, neviem) top politického marketingu a riadenia trhu, burzy a ekonomiky.. špecializácie metodológia psychológie riadenia..kultúry..history of cultural engineering.. a priamym zásadným dôsledkom týchto udalosti na tie dnešné: Palestína, Irak, Lýbia, Nórsko,..

Re:"Mágia"..
Bol by som ale naozaj na Vašom mieste, Krenoes a aj na mieste Lin opatrný s "mágiou" symbolov("Bohov"[mrknutí jedním okem], Mier, čísel. Pravidlá sú jemne nastavené a pri porušení môžu byť fatálne nielen pre Vás, ale aj pre Vaše okolie. Neviem nakoľko ste boli oboznámený hlavne v rámci BOZP..
Inak aj tá nórska udalosť nesie prvky tu neraz podrobne rozoberaných "magických" mat(r)icových technológii, tak ako aj väčšina posledných "teroristických" útokov..

Re:Rupert..
Je naozaj extrémne ťažké pozitívne interpretovať Rupertov rodový symbol a otázkou je, či bude on sám vedieť zmeniť svoj ni(e)kým pravdepodobne zčasti prednastavený osud.

tož..

248797

23.7.2011 13:17

RE: I Marduk by se radoval z revizionismu?

Lin 85.?.?.?

Reakce na 248767

Děkuju za odpověď. Ale omlouvám se, na Marduka koukám jinak. Vycházím z Enúma Eliš, kde je Marduk vykreslen jako syn otcovraha a pěkného intrikána (evokuje Saturn). Pak (cituji):
11 nepřátelských bohů chytí do sítě. Kingu je zabit a Marduk získává Tabulku osudů. Pak Marduk roztříští Tiámatě lebku, protne její žíly a rozetne ji vpůli. Z jedné poloviny učiní střechu oblohy, z druhé učiní zemi, která vespod zadrží podzemní vody. Z krve mrtvého Kingua je stvořeno lidstvo. Vděční bohové pak konají poslední práci - budují Babylón. Pak již navždy jejich práci přebírá člověk.
A Marduk byl hlavním bohem Babylonu. Odtud nejvíc čerpali hebrejové (dalším je náboženství peršanů = zoroastrismus, kde se i odborníci přou, co je ještě perské a co už hebrejské).
Odpověď boha Mojžíšovi (který se ptal na jméno) byla Eyah Asher Eyah, což se překládá v Bibli jako "jsem ten, který jsem". Ovšem dá se vykládat také jako "jsem ten, který je zván Eyah". A kdo byl Eyah (Ea)? No... přeci Mardukův otec. Ten, který zabil svého otce Apsú. I biblický Noe byl vlastně sumerským Utnapištim, jméno Marduk je dodnes "modifikované" do Mordechaje. Možná byste měl vědět, že hebrejské náboženství nebylo jednotné a ovlivňovala ho mnohá vyhnanství (myslím tím roky daleko za nulu). O to, že nakonec "vyhrál" velmi ortodoxní směr, ze zasloužili právě navrátilci ze Sumeru. Byli velmi nesmiřitelní, netolerantní, až agresívní (myslím tím k vlastním). Zavedli "radikální" lidské oběti.
Od bojovníků, kteří se účastnili boje, oddělíš dávku pro Hospodina po jednom z pěti set, jak z lidí, tak i skotu, oslů, ovcí a koz. Vezmete je z jejich poloviny a dáš je knězi Eleazarovi jako Hospodinovu oběť pozdvihování.
("pokyn" Yahweho Mojžíšovi po vítězství nad Midjánci)
Dětské i dospělácké oběti byly Yahwemu přinášeny ještě v 7.stol.př.n.l. Upalováni na tófetu, ohnivém obětišti - odtud také slovo holocaust (=zápalná oběť) - viz Izaiáš:
Dáte se do zpěvu jako v noci, kdy se zasvěcuje svátek, srdce se naplní radostí jako tomu, kdo jde za zvuku píšťal, aby vstoupil na Hospodinovu horu, ke Skále Izraele. Hospodin se ohlásí svým velebným hlasem, dá pocítit svou dopadající paži v prudkém hněvu, v plameni sžírajícího ohně, blýskáním a průtrží mračen a kamenným krupobitím. Ašúr, jenž jiné bil holí, zděsí se Hospodinova hlasu. Každé švihnutí metlou, které mu Hospodin zasadí, dopadne za zvuku bubínků a citar; vybojuje proti němu bitvy pouhým mávnutím ruky. Neboť odedávna je už připraven Tófet, žároviště hluboké a široké, pro zápalnou oběť. Na jeho hranici je mnoho ohně a dříví, jako proud síry je zapálí dech Hospodinův.

248790

23.7.2011 14:04

RE: I Marduk by se radoval z revizionismu?

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 31.?.?.?

Reakce na 248767

pokračovanie..re:K-ra-no-es..

Alebo chápete Marduka(Baala) v prapôvodnom S-um-ar-skom zmysle?
Védická kultúra mala však tiež spoločenskú hierarchiu, systém "autorít", zasväcovania,..
Nenadarmo prehrala boj(resp. sa nechala kúpiť) s neskorším ateistickým monoteizmom: indoktrinovaným dogmatickým pseudokresťanstvom na báze Amo(e)novho kultu.

Re: K vzťahu Egypt-Mezopotámia, príslušné, symboly(Bohovia) a kňažské kasty..
V Egypte bol podľa záznamov prvý krát zavedený Marduk(Baal) Achnatonovým pradedom Amen-ophisom(gr.Amenovým hadom, synom, eg.Amen-hotep=Amenovým mierom=pax Amon, pax romana, americana,..)II. určite tradične z politických dôvodov.Egypt bol svetovou mocnosťou na vtedajšie pomery, zlatý vek. Prebiehal však postupne veľký dlhodobý politický boj 18.dynastie za oslobodenie spod nadvlády kňazov Amo(e)novho kultu.

Faraóni, zdá sa, hľadali spojencov proti vnútornému nepriateľovi, po tisícročia skutočnému vládcovi Egypta. Aj keď mali zväčša pomerne dobré vzdelanie a nezriedka boli prepletení so starými rodmi vrchnej kňažskej kasty, nemali faraóni plné zasvätenie v boha RA, ale na "náboženskej" úrovni len v jeho synov, kňazov. Neovládali teda dostatočne príslušné technológie cultural engineeringu(riadenia kultúry-predikčno korekčných mechanizmov tandemného systému na báze spomínaných mat(r)icových technológii="mágie, mystiky" ).

Hľadali teda aj "odbornú" pomoc v zahraničí..
A mezopotámske, babylonské kasty mali bez pochýb niektoré z technológii, aj keď ich z hľadiska kontinuálnych skúseností(cca.2000r.už v tej dobe) ťažko s Egyptskými porovnávať.. Amenotep II. teda vybral kult Marduka a jeho kňazov..Nasledoval Thut-mose!IV.(eg.boh Thot je narodený), Amenhotep III. a známy Amenhotep IV(cca.1350-1320 B.C.), ktorý sa premenoval na Ach-en-aton(atonov pomocník)..prvý oficiálne zaznamenaný monoteista. Už jeho predkovia postupne propagovali kult boha Ra, ako najvyššieho Boha. Nebolo to však už slnko priamo, ale doslovne len ako symbol jediného Boha podľa zachovaných oslavných básní v podstate obsahovo a dokonca aj rytmicky identických s pasážami z koránu a z biblie(napr.104.žalm). No napr. 65.žalm je už takmer identický so starou oslavnou mezopotámskeho Baala, Marduka importovanou do Egypta a Kanaánu z Babylonie..

Ako vieme, Amenovým kňazom sa podaril návrat k moci a takmer všetko, čo zostalo po (možno zavraždenom) Achnatonovi dôsledne zničili, keďže on pravdepodobne intuitívne, alebo doslovne pochopil monoteistický trend a snáď mal aj nejaké vnuknutie, alebo niekto z jeho okolia..Amenovi kňazi vedeli, že je nerozumné dlhodobo ísť globálne proti objektívne existujúcemu monoteizmu a afinite populácie k nemu.

Nasledoval podľa judaistických h-is-tórikov rok 1312 B.C. a známy exodus. Prominentný vzdelaný monoteista Mose(eg.doslovne narodený) z okruhu Achnatona sa teda či už po dohode, alebo z vlastnej iniciatívy snaží o pokračovanie projektu ...Automaticky kráceno

248792

23.7.2011 16:18

RE: I Marduk by se radoval z revizionismu?

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 31.?.?.?

Reakce na 248792

Re: Kraneos..

Ok, trochu sa to poprehadzovalo pri uploade..

Takže, aby sme nedopadli poprehadzovane, ako dnešný obrazovo a lexikálne rozbitý kánonizovaný korán [smích] :
Inak budeme mať v hlavách psychicky nie moc výživnú kašu..

Odsek začínajúci..
Alebo chápete Marduka(Baala) má v poradí č.2
a odsek č.3 má končiť formuláciou znejúcou ako celok:

V biblii, Tanah, Talmude sa kryje fašistický krvilačný psychopatický boh Amenovho kultu, Bohom objektívne existujúcim, milujúcim, ktorý chce:"Aby bolo tak na zemi, ako aj na nebesiach". V biblí sú teda dvaja Bohovia. Preto je tak schizofrenická, Človeku škodlivá. Sú tak prepletený, že často ich nie je jednoduché rozlíšiť. Neznalý človek sa môže zblázniť, alebo "spoľahnúť na výklad zasvätených úprimne dobráckych (no zombifikovaných) autorít". A potom babo raď jankovi a pepíkovi, keď tam niečo nie je s kostolným poriadkom..a vieme ako je to s "pochybovačmi" aj v dnešnom stredoveku
Proste naozaj profesionálna práca z pohľadu indoktrinácie a ideologizácie.
.
.
Chronológia..
Chronologická priorita, celoobrazné usporiadanie a interpretácia vnímaných faktov, procesov je totiž 2.najsilnejšia po Konceptuálnej= mat(r)icové symbolicko-príbehové riadenie podvedomia cieľovej skupiny na báze MIM technológii(používa sa na takzvané dlhodobé manévre riadenia kultúr=podvedomia masy).
Až potom nasledujú spomínané -izmy(ideoléogie), úverová politika, drogy, niektoré druhy hudby,.. a ostatné spôsoby komunikácie(alebo vedenia vojny)..až po najmenej efektívne zriedkavejšie používané riskantné klasické zbrane(od noža po rakety).

Teda toľko k snahe o vysvetlenie 6.priorít kontroly v rámci základov býv."elitárneho" politického manažmentu.

248800

23.7.2011 16:40

45 příspěvků od začátku měsíce

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 248800

Omezte je. Děkuji.

248801

23.7.2011 19:30

RE: I Marduk by se radoval z revizionismu?

KRONEOS 78.?.?.?

Reakce na 248800

Děkuji vám Lin a Udo za velmi zajímavé příspěvky, na které velmi rád odpovím, pokusím se odpovědět stručně a na každý vámi položený detail. Těch otázek a vašeho zájmu je na mě přespříliš, a není lehké je nějak ujednotit!

Mé směřování vám mohu předeslat začíná v pekle, v nejtemnější temnotě, a cíl mé duše je postupně zazářit jak diamant, ale né z jiskřivých temnot, ale složený ze světla. A o tom je i cesta lidstva, z pekla minulosti do světla budoucnosti!

Dále stručně Marduk nebo Kronos jsou vlastně identické historické mýtické osobnosti, kteří podlehli velké moci a síle, a ty které ho stvořili zníčil. Jenže jak to bývá ve vyšších sférách, něco zlé je k něčemu dobré. Oba Bohové stojí na počátku dějin.
Něco z nich se však přeneslo do mě, a nevztahuje se již k pradávným začátkům dějin. Rok 2012 je však nějak s tím vším spojen, a další pozoruhodnosti budou následovat!

Staré kolo bude nahrazeno novým kolem.
Ukazuje se však, že staré kolo plné defektů, které symbolizují náboženství, ideologie je potřeba zrušit, nový člověk bude rovný Bohům, protože bude skutečně božský, nikoli zvířecí!

Fašismus je skutečně vynález Amoneova kultu, který měl přestat existovat, což dokazuje, že v Egyptě po smrti královny Hatšepsovet se udály dějinné milníky, které ukončily existenci říše smyslu jeden bůh, jeden vůdce, jeden lid!

Sami víme jak fašismus ovládl křestanství a dosáhl vrcholu v níčení Země a mnoha kultur a ras!
Samozřejmě, že né zcela, a v některých případech i splynulo staré s novým náboženstvím, což je k dobru křesťanství!

To nové kolo předpokládá nalezení parael a shod ve všech náboženstvích, a tzv. sjednocení v různosti. Je to složitý akt, ale právě podporou nových sil bude možno toto žít!

Na ostatní rád odpovím, škoda, že není možno se s váma setkat...

248809

23.7.2011 20:48

RE: I Marduk by se radoval z revizionismu?

KRONEOS 78.?.?.?

Reakce na 248809

Udo.
Správně jste to napsal v těchto odstavcích:
Alebo chápete Marduka(Baala) v prapôvodnom S-um-ar-skom zmysle?
Védická kultúra mala však tiež spoločenskú hierarchiu, systém "autorít", zasväcovania,..
Nenadarmo prehrala boj(resp. sa nechala kúpiť) s neskorším ateistickým monoteizmom: indoktrinovaným dogmatickým pseudokresťanstvom na báze Amo(e)novho kultu.

Re: K vzťahu Egypt-Mezopotámia, príslušné, symboly(Bohovia) a kňažské kasty..
V Egypte bol podľa záznamov prvý krát zavedený Marduk(Baal) Achnatonovým pradedom Amen-ophisom(gr.Amenovým hadom, synom, eg.Amen-hotep=Amenovým mierom=pax Amon, pax romana, americana,..)II. určite tradične z politických dôvodov.Egypt bol svetovou mocnosťou na vtedajšie pomery, zlatý vek. Prebiehal však postupne veľký dlhodobý politický boj 18.dynastie za oslobodenie spod nadvlády kňazov Amo(e)novho kultu.

Takto to je:
To je 1/4 války:
Dnes je poslední po 3/4

248811

Tuto stránku navštívilo 4 286