Diskuze k článku

Japonsko, papež, populace

Příspěvků 26

13.4.2011 4:50

"Kdo bude zivit.."

r.k. 188.?.?.?

Nevim kdy drive v dejinach lidstvo klesalo k cinum jako "zaoravani" mlika a zakazum vyroby cukru (protoze mame proste dost) a to je jen namatkou co me ohledne prebytku civilizacnich vymozenosti napada. A to vsechno vytvari neco-malo lidi jak je spravne uvedeno v clanku. Zbytek lidi se deli na ty, co vytvareji hovadiny, resp. veci, ktere by v dobach minulych clovek k zivotu nepotreboval, a ty, co slouzi v ruznych (dost casto parazitnich) sluzbach. Krome duchodcu musime (my - kdo to "my" jsou at si kazdy doplni, ja to nevim) zivit jeste armadu nezamestnanych a ruzne socialne zavislych lidi. Jaky je rozdil mezi nezamestnanym a pracovnikem Ustavu pro studium totalitnich rezimu? (opet namatkou, ruznych lidskych "cinnosti" by se dalo vyjmenovat nebetycne). Rozdil je v tom, ze nezamestnany stoji 10.000 mesicne, pracovnik stoji 50.000, a dalsi rozdil je v tom ze nezamestnany je (jednoznacny) parazit, zatimco "pracovnik" (poctivy) danovy poplatnik. Dale k otazce "kdo bude zivit" asi kazdy kdo nema profesi kterych je dlouhodoby nedostatek (uz jich moc neni) vi, ze pokud prijde o praci po 50 letech veku, je takrikajic-slusne receno - v haji, a to mu zbyva do duchodu obcas jeste zatracene dlouha doba. Pri hledani "kdo bude zivit" by se dalo rict, ze tedy logicky mladi by mohli a meli zivit.. Je to jednoduche a jasne jak Hitleruv projev. Jenomze ti mladi jsou (ve velke mire) taktez v haji (hezky tuto situaci popsal prof. Jan Keller), a namatkou jedna zprava ze Spanelska (o ktere se v CR nijak moc nezminovalo) - 7.4.2011 se konala v Madridu demonstrace "Mladez bez budoucnosti", demonstrace mladych lidi kteri misto aby drzeli hubu a uzivali si vyhod kapitalismu a takydemokracie protestovali proti katastrofalni nezamestnanosti (momentalne je lidi do 25 let bez prace ve Spanelsku 43,5% pricemz to neni nic nove a v ostatnich zemich EU jsou na tom obdobne). Chyba je tedy v systemu, presne ho vystihuje nazev nove knihy jisteho spisovatele - "Kapitalistický realismus - Proč je dnes snazší představit si konec světa než konec kapitalismu". Iluzim zdar. [smích]

241676

13.4.2011 5:48

Neverim

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

hlavni pointe clanku. Je sice pravda, ze zajem elit je vsudypritomny, ale neni rozhodujici natolik, aby nasytil neustaly narust lidi. Svet neni pripraven na narust. Narust (stale zvetsujici se) je (stale zvetsujicim se) mankem.
Dilci nesouhlas:
>Nejdůležitějším argumentem, který je v současnosti „zneužíván“ k politickým hrátkám (čachrům a vymývání mozků) je strašák „Kdo nás bude živit“ (nebude na důchody).
Dejme tomu, ze v roce 2100 bude v teto zemi polovina obyvatel a z toho, vzhledem k neustale zvysujicimu veku, bude narust důchodcu a dalsich neschopnych potrebnych vetsi nez je dnes. Kde se vezmou prostredky na stale zvetsujici se narust, kdyz nebudou ve strozoku, jako ze nikdy tam nebudou?

241680

13.4.2011 9:37

RE: Podstata problému

udo1 udo321123zavinacazet (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 241680

Je veľmi dôležité si uvedomiť, že dôchodky, sociálne a zdravotné zabezpečenie, zamestnanosť je čisto fiktívny, neexistujúci problém. Sú to dôsledky, resp. umelo vytvorené problémy, volavky.

Je to, ako bolo v článku povedané o zlom prerozdelení, ktorého jadrom, základným algoritmom je úročenie. Niet o čom diskutovať, pokiaľ sa postupne nepostaví úročenie mimo zákon. Ďalej krytie peňazí. Je jedno čím prechodne, no postupne nevyhnutne pravdepodobne kWh. O sociálno-ekonomických dôvodoch sme sa bavili. Technologická dividenda smerom k základnému platu. Všetko sme tu rozoberali. To tu treba kvakotať stále dokola o tom istom? Poďme radšej rozoberať detaily postupného prechodu.

Aj väčšina politikov dávno vie, kde je problém, no pokiaľ sa ich ľudia priamo pár krát nespýtajú, nemôžu s tým von. Neprejdú proste cez "slobodné" médiá a ich majiteľov. V horšom prípade sa im ujde obligátna nehoda, či guľka s následnou denunciáciou pre plebs, ako už bolo toľko krát v dejinách za podobný "neodpustiteľný priestupok voči správnemu chápaniu integrity".

241694

13.4.2011 18:58

RE: Neverim

Karel Poláček 78.?.?.?

Reakce na 241680

Probůh, což není od samého počátku jasné, že ti "zbyteční" lidé potřebují ke svému životu konkrétní produkty (potraviny, boty, šatstvo atd.), nikoli tzv. prostředky uložené kdesi "ve štrozoku"? Což není dostatečně jasně řečeno, že produktivita práce díky technickému a vědeckému rozvoji trvale roste, takže logicky méně lidí "uživí" více spotřebitelů? Je třeba se ovšem ptát, jak se s "nadproduktem" získaným díky zvýšené produktivitě naloží. Přirozeně, pokud ten nadprodukt "schlamstnou" všichni ti tzv. magnáti, elity, kapitalisté (sic!), nezbude nic na ty "zbytečné" nadpočetné. A proto - nota bene! - nikdo z těch všech Rusnoků a ostatních členů NERVů a jiných podobných zbytečných institucí o růstu produktivity (práce, vyroby, zdrojů) nemluví, ale jen o poklesu natality a počtu těch, kdo budou vydělávat na penze rozkradené v soukromých fondech poplatky, úroky a srážkami vybíranými jimi ve prospěch všech těch Rusnoků a ostatních členů NERVů, majitelů fondů a ostatních parazitů.

241738

13.4.2011 8:19

K populaci v Ústeckem kraji

Aeternitas 89.?.?.?

Vytvářet co nejméně vzdělanou a rozmnožující se masu se daří v Ústeckém kraji, zejména v Podkrušnohoří, severočeských měst na Labi a Šluknovském výběžku, kde největší porodnost mají bubáci, ti nejčetněji tlačí kočárek. Dále nejzastupitelnější je tu asijská mládež v podvečerních hodinách sedících po hernách. Zdejší češi pracují v SRN na lodi, nebo jezdí do Holandska. Méně vzdělané češky se základkou žijí většinou s Albánci a Makedonci, či hlídají cizincům děti. Sousedka žije s Egypťanem a zase jiná jezdí do Egypta za černochem. Domy po fabrikách jsou vybydlené, velké firmy se zredukovaly a na trhu práce je prý sehnat kvalitního zaměstnance problém. Jeden personální ředitel říkal, že je mnoho lidí bez práce, ale vybrat někoho z nich je zázrak. A tak v tom kapitalismu je mladší generace deklasována na sezóní práce, k prostituci, k drogám a jiným neřestem.

241686

13.4.2011 9:00

Pro autora

Daniel9 69.?.?.?

Protokoly mudrců pravdolásky
http://www.prvnizpravy.cz/sloupky/protokoly-mudrcu...

Deset irracionálních jevů v západní civilizaci
http://dolezite.sk/Deset_irracionalnich_jevu_v_zap...

241690

13.4.2011 9:48

VYŘEŠENO

Guru 78.?.?.?

Speciální prémie pouze pro čtenáře Zvědavce:

Bylo vydáno krátké oficiální memo:

A) Již 3 týdny existuje 3 kW OverUnity natolik kompaktní, že se vejde do ruky.

B) Do Velikonoc nebo do konce dubna bude oficiálně zveřejněno info o 15 kW OverUnity topidlech.

Kromě toho běží šuškanda, že výrobu připravuje velká globální multinacionální korporace.

Po mnoha odkladech, potížích a hračkách o výkonu 0,5 W konečně velmi pozitivní zprávy.

Zdůrazňuji A i B jsou oficiální info.

241696

13.4.2011 12:02

RE: VYŘEŠENO

PatMat 91.?.?.?

Reakce na 241696

a mozno aj to je dovod, preco udalosti naberaju taky rychly spad smerom k splneniu planu...

241715

13.4.2011 17:42

RE: VYŘEŠENO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 241696

Dej link.

241734

13.4.2011 20:25

RE: VYŘEŠENO

bejbous 46.?.?.?

Reakce na 241696

Oficiální info odkud?
Tohle může na internet napsat každý.

241745

13.4.2011 9:49

Akykolvek stav je dobry

calimero 94.?.?.?

cokolvek v spolocnosti vznikne je z principu aspon trochu dobre, uz len pre to, ze tomu priroda dovolila vzniknut. Lepsie systemy sa udrzia dlhsie, tie najlepsie sa dokazu transformovat a prisposobit podmienkam, tie horsie zaniknu skor, ale co je hlavne tie najhorsie nikdy nevzniknu.

Problem ludi (hlavne tych vzdelanejsich) je, ze trpia sebalkamom, ze prave ich generacia je ta, na ktorej zalezi, ta ktora zlomi dejiny, ta na ktorej zavisi cely dalsi osud ludstva, a ono prd. V ludskej spolocnosti od jakziva existovali rovni a rovnejsi, iba nazov sa menil. V minulosti to boli samani a kmenovi nacelnici, neskor vselijaki zemepani, atamani, a dalo by sa dlho pokracovat az po dnesok, kedy su to financnici. Podstata je vzdy ta, ze na mase ludi, co si mohli ruky zodrat po lakte a aj tak mali cely zivot prd, si lebedila uzka skupinka vyvolenych. A spravodlivost, ta neexistovala nikdy. Takze nazvy sa menia, podstata zostava ta ista. Vzdy ked zataz parazitov zacala prevazovat nad zivotaschopnostou hostitela nastali nevyhnutne zmeny, ale zakratko nato vyvstavali novi paraziti a ti rastli az sa proces zopakolval.

Ad populacia:
Clanok navodzuje dojem ze ak sa spravne uchopi, tak klesajuca a starnuca populacia moze byt pozehnanim. Pan autor, NIE NEMOZE A NEBUDE! Predstava, ze Europa sa zmeni na jeden velky gerontologicky ustav, kde 3% ludi vyrabaju potraviny a zbytok sa laskyplne stara o deduskov je UPLNE MIMO. Ak spolocnost nema praceschopnych a hlavne bojaschopnych ludi, tak nema nic, ludia su kluc a ani vsetky technologie sveta na tom nic nezmenia. Ukazte mi jeden dejinny prilklad, kedy supervyspela malopocetna spolocnost dominovala. Zato prikaldov, kedy sa vyspele imperia rucali pod najazmi hord o dve az tri triedy zaostalejsich ale zato pocetnych barbarov je plno. Aby sme nechodili do historie daleko, vezmime si WW2,... nemecke imperium zlomili Rusi a nezlomili ho ani technologiami, ani vierou, zlomili ho proste tym, ze si tie miliony mrtvych mohli dovolit. A preto ak sa Europa rychlo nespamata, nevstane od plazmovych obrazoviek a nezacne sa urychlene rozmnozovat tak si na nej coskoro zgustne nejaka horda retardov tak ako na nespocte vyspelych imperii predtym. A je uplne jedno ci ta horda bude mat v ruke samopal alebo cestovny pas vysledok bude rovnaky.

241697

13.4.2011 10:15

RE: Akykolvek stav je dobry

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 241697

>V minulosti to boli samani a kmenovi nacelnici,
>neskor vselijaki zemepani, atamani, a dalo by sa dlho pokracovat az po dnesok, kedy su to financnici.
Presne vyjadreni.
>Clanok navodzuje dojem ze ak sa spravne uchopi, tak klesajuca a
>starnuca populacia moze byt pozehnanim. Pan autor, NIE NEMOZE A
>NEBUDE! Predstava, ze Europa sa zmeni na jeden velky
>gerontologicky ustav, kde 3% ludi vyrabaju potraviny a zbytok sa
>laskyplne stara o deduskov je UPLNE MIMO. Ak spolocnost nema
>praceschopnych a hlavne bojaschopnych ludi, tak nema nic, ludia
>su kluc a ani vsetky technologie sveta na tom nic nezmenia.
>Ukazte mi jeden dejinny prilklad, kedy supervyspela malopocetna
>spolocnost dominovala.
Prave dnes na TV24 byla zminka o tom, jak je Cina silna. Mnozstvi lidi (pracujicich) vytvari mj. zdatnost pro cestovani. Cinane pracuji na primem leteckem spojeni do Prahy, aby sem mohli ve vetsi mire cestovat. Pry jsou pro CR daleko vyhodnejsi nez turiste ze zapadni Evropy. Prijedou sem diky vyhodnemu kursu jejich meny na delsi dobu, pouzivaji na delsi dobu hotely, hodne nakupuji atd. Tak to bylo v TV receno. Takze masa lidi majici praci vytvari hodnoty pro zemi, vyhodne kurzy, moznost cestovani, vetsi smysl pro utráceni atd.

241701

13.4.2011 16:15

Plochý svět

tovarnik 146.?.?.?

Zvědavce a podobné weby čtu již nějaký čas a většinou souhlasím s názory zde prezentovanými, stejně mám jedno ale. Myslím že zdejší čtenáři zase berou jako samozřejmost, že za stavem dnešního světa musí být určité nějaké síly za oponou, které mají promyšlený plán, něco jako Protokoly sionských mudrců.
Na jednu stranu je to vcelku reálná myšlenka - dát lidem chléb a hry, aby se nevěnovali důležitějším věcem a tak z nich vyrobit stádo, nejlépe aby se zabývali "svými" problémy.
Na druhé straně se ovšem zamysleme, zda to není přirozený důsledek vývoje lidstva. Co když vlastně nikdo nedrží v ruce ty neviditelné nitky a netahá za ně, a to co se děje všude kolem nás je zkrátka vývoj jako takový a nikdo s tím nic dělat nemůže?
Doporučuji k přečtení knihu Thomase Friedmana - Svět je plochý, kde je popsáno, jak se v důsledku rozvoje IT technologií svět neuvěřitelně zmenšil, a to umožnilo vznik mezinárodních společností, které prakticky nespadají pod žádný stát (i přes svoje oficiální sídla) a nehájí (a ani nemohou) národní zájmy. To že nám vládnou korporace je jedna věc - je to přirozený důsledek vývoje, ale to že je takový kulturní a morální úpadek je věc druhá a na to bychom se měli zaměřit proč tomu tak je, kde vznikl y a proč prvotní známky této novodobé dekadence.

Zkrátka dle mého názoru není zcela reálné, aby se "světové elity" mohli domluvit na společném postupu proti lidské populaci.

241730

13.4.2011 18:25

RE: Plochý svět

dub 94.?.?.?

Reakce na 241730

no jenže toto jsou pouhé projevy plynoucí z nastavní základních parametrů systému.
a tyto parametry se nenastavily sami, vymyslel a aplikoval je někdo.

když se rozhodnote kálet místo do mísy uprostřed obýváku, tak tím automaticky zajišťuje následný vznik nemocí. a příčinou je ono rozhodnutí kálet v obýváku, ne ty nemoci, ať už jich je kolik chce a jsou jakkoliv pojmenovány.

stejně tak jsou korporace a dnešní systém důsledkem nastavení základních parametrů systému, nikoliv jejich příčina. pouze forma projevu.

241736

14.4.2011 0:26

RE: Plochý svět

esw 109.?.?.?

Reakce na 241730

Pan Rothschild, spíše někdo z jeho "think-tanku", objevil, že zákony elektromagnetismu (speciálně energetické přeměny v rezistanci, kapacitanci a induktanci) a pro ně vytvořený matematický model, se dá bez velkých úprav použít pro ovládání toků (životní) energie v lidské společnosti - a to pomocí tvorby a regulace oběživa. A tak je pro finanční monopol jednodušší a méně riskantní finančně-technologicky ovládat miliardu lidí, než tři lidi bičem. Topíme se v tom odlidštěném šílenství poskakování kolem zlatého telete až po uši. Tzv. elity se o nic extra snažit nemusí, otroci jako vůl vola podle oje táhnou systémově určeným směrem.

241757

13.4.2011 19:11

Japonsko, papež, populace

l.leimas 88.?.?.?

Autorovi se povedlo málo slovy zachytit podstatu problémů dnešní doby, článek by si zasloužl zařazení do osnov ZSV na základních i středních školách, jenže to se nikdy nestane, "systém" má zájmy právě opačné.

241741

13.4.2011 21:11

Halaba seno sláma

Phish 89.?.?.?

tvůrčí člověk, který je na počátku každé koruny, kterou mu sebere jakýsi státní aparát...každý pracující je 4 týdny z měsíce v robotě, a čistého mu z tohoto jeho života času a energie zůstane právě tak ten jeden týden...zbytek pojme ten moloch nad námi, přerozdělí tu a támhle, ano, i do Chebu a Bohumína, kde se tím množí patrně dědicové království českého, cikáni, chodící utrácet podpory do vietnamských kvelbů, a tito superpodnikatelé nepřispívající tomuto aparátu, ale naopak jej ojebávající? dělník slyší, jaké pomalu geniální děti mají....[smích]z džungle přišlí, české kultury patrně se jim zachtělo...[smích]))
je pravdou, že hlupství se šíří obrovskou rychlostí, lidem nedocházejí základní souvztažnosti - NIKDO z těchto lidí materie nebude na ty vaše zasrané důchody dělat, jenom vaše děti.....vzdělané, nebo nevzdělané. A je to jenom na každém jednom. Člověk evropského původu mluvící česky mající kořeny v Čechách si snad od těchto takélidí nenechá úplně zplundrovat svůj kraj, zemi...

241747

14.4.2011 0:25

Tenhle článek musel psát Žid nebo šábes gojím

Jiří S. 193.?.?.?

Cílem sionistů je zničit bílou rasu a nejsnažší způsob je ten aby se rodilo co nejméně dětí. Proto vlády řízené sionisty vytvořily takový sociální systém aby si lidi nemohli dovolit mít děti (nízké platy, směšně nízké přídavky na děti, neustálé zvyšování cen zboží, bytová krize) a zároveň šíří propagandu aby lidé nezakládali rodiny, ženám radí feministky (nemusím se snad zmiňovat o tom jaké jsou hlavní představitelky feminismu národnosti) aby dávaly kariéře přednost před rodinou a pokud vůbec se chtějí vdát tak až tak po třicítce a do té doby si mají užívat života. Mužům radí podobné věci, celý národ je vychováván k egoismu a rodina je chápána jako zbytečný přežitek. Sionisté navíc zlegalizovali potraty (to bylo už dávno před revolucí, ale u nás od roku 1948 vládne fakticky stále stejný režim) K tomu masová propagace homosexuality (buzeranti děti nemají) a masové rozšíření drog (feťáci zemřou už v mladém věku) atd. Cílem je aby se rodilo co nejméně bílých dětí a zároveň aby se rodilo co nejvíce Cikánů a barevných cizinců, které v masové míře pouštějí do Evropy a snaží se s nimi nahradit původní obyvatelstvo evropských zemí. Protože jedině když budou zničeny evropské národy tak se sionistům podaří ovládnout celý svět a nastolit Nový světový řád.

241756

14.4.2011 4:15

Ještě že to zachránila poznámka pod článkem, "vymírání" bylo hitem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 241756

let devadesátých, pamatuji se na sugestivní záběr ukrajinského pasu při podobné lamentaci, argumentující zhola nesmyslně, že je třeba více cizáků, abychom MY nevymřeli ...
Tyto tlachy, maskující kromě invaze Vietkongu hlavně příliv "levných" pracantů (zbídačující naopak našince či je vyhánějící ze země brát práci v domino efektu kolegům na Západě), již naštěstí odezněl a v naší slušně zalidněné zemi žije nejvíce lidí v historii. Navíc se údernicky podařilo navýšit počet cizinců o 100 % oproti roku 1997, i když většinu z nich tvoří relativně "neškodní" Slované.
Sňatky s cizinci dosáhly pozoruhodných 8 %, zdejší krásky odlouděné Germány ochotně nahrazují pohledné děvy z blízkého Azbukistánu. Slováky jako rozený Čechoslovák, na rozdíl od úřadů, za cizince nemám. Zatím tedy nemáme US problémy, kdy korektně nerasistické blondýny vdané za černochy musí v ložích Evropanů nahrazovat Asiatky...
S nárůstem muslimské imigrace nám i židé občas nalijí čistčího vína, i když jak správně předpřispěvatel poznamenal, mají na současném neblahém stavu evropské společnosti nemalý podíl.
Propagandou ohlupená veřejnost má ovšem i nadále daleko k pohledu více sužovaných "frontových" Italů (a ti ještě nevěděli, co je čeká ) ...
Rovněž Boží výrok Milujte se a množte by měl být chápán v daném kontextu (osídlete pustou Zemi), jinak se tu opravdu nabízí prostor k parodiím ...

241772

14.4.2011 8:41

RE: Tenhle článek musel psát Žid nebo šábes gojím

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 241756

Predstavuji si Vas jako vousateho mudrce zijiciho v doupeti obklopeneho policemi knih ktery ale o realnem zivote vi uplny prd. Pridavky na deti jsou snad nejvyssi co kdy byly, stejne tak rodicovska dovolena nejdelsi co kdy byla, misto driny a starosti o deti maminky travi volny cas po cukrarnach (varit jidlo neumi, a kde jsou ty casy kdy se prali a vyvarovali jedny plinky za druhejma kdyz dneska staci smahem vytahnout a nasadit papirove), platy jsou defacto furt stejne 40 roku, pravda dnes si za ne muzete dokonce i neco koupit. Egoismus je cistym produktem konzumu a zadnou vseobecne sirenou myslenkou, feminismus je v Cesku marginalni zalezitost, a krach rodiny je dan prave socialnim statem, tedy prostredim, kdy se o lidi v nouzi nakrasno stara "stat" takze se vzajemne nepotrebuji - tudiz byli by hloupi kdyby se jeste vazali (zvlast pri 50% rozvodovosti..). Bydleni neni problem, bejvaly casy kdy v jedny chalupe byla rodina 5 deti a nekdy jeste stari, problem je narocnost na bydleni a na vsecko s tim souvisejici korunovane celkovou pohodlnosti a lenosti cele civilizace. Videl jsem jak byli psychicky zruinovani turisti kteri museli prezit par dni na letisti protoze jim krachla cestovka a neprilitlo letadlo, jak by asi tito lide mohli fungovat nekde ve slumu ve kterych zije ve tretim svete snad miliarda lidi? Pro Vas budu ale na tuti Zid (jako ze nejsem) stejne jako jsem pro kazdyho komu reknu ze vyvoj po roce 1989 mel jit hodne jinym smerem komunista (taktez).

241789

14.4.2011 12:02

RE: Tenhle článek musel psát Žid nebo šábes gojím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 241789

Já nevím kde žijete vy. Přídavky na děti jsou kolem 600Kč měsíčně a dostává je jenom necelá polovina rodin, ty ostatní už na ně nemají nárok, protože mají vyšší příjem než je stanovená hranice. A co si koupíte za 600Kč? Náklady na jedno dítě jsou mnohem vyšší.
Bytů je poměrně dost ale jsou drahé.
Radikální feminismus (hlásání nenávisti k mužům) je u nás marginální, ale "umírněný" feminismus je velmi rozšířený, alespoň v médiích. Přečtěte si jakýkoliv ženský časopis a dozvíte se že být manželkou a matkou je "out", zatímco "in" je být děvka, střídat chlapy a žít single.

241806

14.4.2011 20:26

RE: Tenhle článek musel psát Žid nebo šábes gojím

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 241806

Vy mluvite o voze ja o koze. Pridavky do 3 let veku ditete jsou 7600 Kc / mesic. To znamena ze 1 matka dostane ze statni kasy celkem 273.600 Kc. Je to malo? (plus porodne 13.000) --na zemi rozkradenou to, jakou jest Cesko ? A kdyz ma deti 2, zinkasuje pul mega. O pridavcich pro deti nad 3 roky : proc by vubec meli tito novi lide neco dostavat? A do kdy? Do 18 let? Nebo do 26 let? Ma to nejakou logiku? Mimo jine maji beztak spoustu jinych profitu - slevy jizdneho, slevy na kulturnich akcich vseho druhu, zoo, atd., ale hlavne - kazda sranda neco stoji, i to dite. Naprosta, a suverenni vetsina spolecenskych casopisu - solidnich i sracek je pro zeny. Pro muze je akorat par nalestenych (a pekne namazlych) bichlicek ktere vzhledem k pouzitemu materialu nejdou posleze pouzit ani jako hajzlpapir - Maxim, Esquire, Playboy apod., a racte si tyto casopisy nekdy vodevrit a precist jak tam radi muzum jak byt "in". Budete prekvapen(a). Pokud se ve vyctu mylim, muzete me ohledne (solidnich) titulu pro muze doplnit, rad se priucim ackoliv vzhledem k tomu ze se v oblasti prodeje tisku pohybuju me asi netrumfnete. Na blbost lek neni, pokud je nekdo blbec tak se proste ovlivni a bude blbcem jeste vetsim, pokud neni, precte si neco jine. Mimochodem Cesi jsou podle pruzkumu jedni z nejvetsich knihomolu na svete, takze bych vliv jistych patologickych casopisu neprecenoval, navic z vlastni zkusenosti z prodeje vim, ze ty zenske casopisy (VSECHNY!!!) s vysmatou petadvacitkou na titulni strance kupuji v drtive vetsine stare baby od prechodu az po holi a nikdo jiny a at se propadnu jestli kecam !

241845

14.4.2011 21:34

RE: Tenhle článek musel psát Žid nebo šábes gojím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 241845

Máte pravdu že mateřská není tak nízká, ale co potom, když jsou dítěti 3 roky? Pak jsou náklady stejné nebo ještě vyšší ale přídavky jsou jen 600 měsíčně, tedy asi 7200 ročně, což je jen malá část nákladů na dítě. Myslím že přídavky by měly být vypláceny až do 18 let, ono tomu tak je, ale jsou moc nízké a stejně je dostane jen necelá polovina rodin. Myslím že kdyby bly přídavky 2-3000 tak by se porodnost výrazně zvedla a nebyl by problém se stárnutím populace, důchodovou reformou atd. Něco by to stálo, ale stát by se kvůli tomu nezhroutil, stačilo by aby lépe fungovala policie a soudy a aby politici méně kradli ze státního rozpočtu a peníze by byly hned.
K těm společenským časopisům: nevyznám se v tom tak jako Vy, já neztrácím čas čtením podobných sraček, takové časopisy si pročítám jen několikrát za rok když jsem u holiče. Vím že pánské časopisy typu Esquire atd. jsou stejné sračky jako ženské časopisy, o ženských časopisech jsem psal proto, že jste tvrdil že feminismus je u nás marginální, tak jsem vám chtěl dokázat že to není pravda. To že je kupují hlavně staré báby jste mě překvapil, myslel jsem že to čtou puberťačky, které se dají podobnými duševními jedy nejsnáze zmanipulovat.

241856

14.4.2011 22:34

RE: Tenhle článek musel psát Žid nebo šábes gojím

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 241856

K tem casakum.. (ku.wa, uz jsem to snad psal jasne), ja se nezabyvam ctenim casopisu, nybrz jejich distribuci; pochopitelne hruby prehled o tom co pisou mam.
K Vasemu prvnimu odstavci: Jo, bylo by bajecne, kdyby byly pridavky takovejch bratru 3 litry mesicne az do 18 let veku (pochopitelne uplne vsem rodinam), statni rozpocet by se prece nepo.ral [smích] a taky by bylo bajecne kdyby politici a nejen oni nezdimali statni rozpocet predrazenymi zakazkami (jinym zpusobem uz nekradou, neni co neb vse uz bylo rozkradeno), a vubec to kdyby je moc sympaticke slovo.....[cool]
Preju hezky den, 193.

241870

15.4.2011 0:25

Tenhle článek musel psát Žid nebo šábes gojím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 241789

Bohužel zmínění výtečníci dali v šedesátých letech v rámci destrukce společnosti samotnému pojmu feminismus zcela opačný náboj.
A pro feministky má jakousi podivnou slabost i náš "konzervativní" pan premiér, podobně jako jeho předchůdci...
A prodloužení mateřské dovolené o (donedávna neplacený) rok bylo jakousi snahou o maskování demontáže sociálních jistot krátce po převratu, a nyní tomu rozpočtoví odpovědníci hodlají učinit konec.Copak to může bejt, nejdelší mateřská v Evropě ?

241879

Tuto stránku navštívilo 5 525