Diskuze k článku

Konec Dělnické strany? Konec svobody!

Příspěvků 31

23.2.2010 1:00

DS levicova strana?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 201.?.?.?

DS levicova strana? to snad ne!
http://cs.wikipedia.org/wiki/D%C4%9Blnick%C3%A1_strana
http://www.delnickastrana.cz/ [chechtot]

213242

23.2.2010 2:46

Wikipedie je v tomto případě, stejně jako v řadě jiných, sledovaných

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 213242

politických témat jen hlasatelem "obecně přijímané" ( tj. mediálně sugerované) "pravdy".
Program DS je pochopitelně levicový, hlavně v ekonomické rovině. Verbálně se hlásí ke konzervativním hodnotám, ale sami mají za to, že o jejich likvidaci měly zájem levicové strany, kterým odebírají voliče ...
Ale zastávat se jich pochopitelně budou spíše lidé z pravého spektra, nezatížení nenávistným dogmatismem a nálepkováním - a pár čestných liberálů typu Čulíka...

213247

23.2.2010 3:02

RE: DS levicova strana?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 213242

Je uplne putna jakeho politickeho zamereni je politicka strana. Dulezite je, ze doslo ke zruseni politicke strany a to je velmi nebezpecny precedent do budoucna. Aby nam na ruseni politickych stran ta pravdolaskovska demokratura nahodou nechcipla. [velký smích] [velký smích] O tom, ze podpora extremismu je vizitka a pohled do zrcadla pro vladnouci politickou garnituru, tak o tom zadna. Pstrosi politika muze chvili fungovat, nez ty prehlizene banality nakynou do obludnych rozmeru, a to se prave stalo. Lidi musi mit vazne duvody, aby zacali podporovat neco, co prilis vybocuje ze zabehnutych koleji.

213248

23.2.2010 3:27

RE: DS levicova strana?

steve 97.?.?.?

Reakce na 213248

pravdolaskovska demokratura nahodou nechcipla
--
.. samopal vz. 26 ma kadenci RATATATATA, a nekdy i vice. Tohle vim naprosto presne .. .. [oči v sloup]
--
.. zakazem DS jsme si my - pravdolaskovci vytvorili realny predpoklad k uspesnemu boji s vnitrnim nepritelem demokratury a rozvinutym, zdravym, narodem jednotne podporovanym demokratickym statnim zrizenim.
Nekompromisne budeme trestat vsechny nepratele, rozvracece a sabotery nasich vymozenosti, budeme chranit bezpecnost a zajmy lidu a prosperitu naroda.
K tomu nam dopomahej vzpominka na Moshe Dajana, nas spojenec usa a mirotvurci z komand Mossadu.

213251

23.2.2010 22:50

RE: DS levicova strana?

Antoninus 88.?.?.?

Reakce na 213242

Ale ano DS byla silně levicovou stranou. DS se hlásila k Národnímu Socialismu a jak můžete se všude dočíst socialismus je těžká levice.
Hodnocení Národního socialismu jako pravice je vlastně nepravdivé, z nějakého důvodu se to však neustále opakuje. Možná to bude kvůli tomu že Komunisti se s Národními socialisty na krev nesnáší. Díky tomu se možná Národní socialisté sami hlásí k pravici i přesto že by jste pravicové myšlenky v jejich programu hledaly asi stejně obtížně jako v programu komunistů.





Antoninus

213341

23.2.2010 8:08

pravovernym

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Jsem rad ze v CR zije alespon par lidi-Soudcu-sodruhu,kteri nas svym rozhodnutim OCHRANI.
Uz jsem si myslel,ze by tu mohl konecne zacit opravdovy Kapitalismus,no holt si musim jeste nejakou dobu pockat.Snad se kapitalismu a demokracie dozijou alespon me deti.

213261

23.2.2010 13:58

RE: pravovernym

steve 97.?.?.?

Reakce na 213261

.. nedozijou.

213295

23.2.2010 8:54

Rozpustime aj ODS a CSSD

herbert 194.?.?.?

To by bolo sado-maso. A myslim, ze vytvorenie navrhu by nebolo nemozne. Na rozdiel od napojenia na "skodlive" ideologie preukazeme napojenie tychto stran na organizovany zlocin a mozeme tvrdit, ze strany vznikli za ucelom zlikvidovania demokratickeho systemu v state a jeho nahradenim mafianskymi organizaciami. Ved prepojenie politiky a ludi typu Mrazek, Kozeny, Pitr, Krejcir je vseobecne zname a dostatocne zdokumentovane. Takisto je mozne dokazat, ze tieto strany sa neriadia svojim volebnym programom a preto je zrejme, ze sa dopustaju podvodu na verejnosti a tym padom aj konania vysoko spolocensky nebezpecneho.

Ehm, nechce sa nejaky pravnik do toho pustit?

213268

23.2.2010 9:32

RE: Rozpustime aj ODS a CSSD

kolokol 93.?.?.?

Reakce na 213268

Jenže to víš, Sokola si zaplatíme my všichni, protože ho najala vláda. A od toho jsou přece daně.
Kdo by se ale složil na toho tvýho?
[velký smích]

213272

23.2.2010 9:38

RE: Rozpustime aj ODS a CSSD

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 213268

Herberte,nebuďte naivní. Zkuste si třeba představit, že byste například v roce 1975 podal trestní oznámení na soudruha Biľaka, že se dopustil vlastizrady, když sem pozval spřátelené armády. Visel byste do měsíce.

213274

23.2.2010 10:40

RE: Rozpustime aj ODS a CSSD

Saša 74.?.?.?

Reakce na 213274

> podal trestní oznámení na soudruha Biľaka,

Erwine neblbni! Dnes jsou u vesla stejné typy lidí jako váš Biľak a někteří jen převlékli plášť. V roce 1968 si štěbetali vrabci na střeše i Český rozhlas hlásil, že Biľak je vlastizrádce, každému to bylo jasné a nikdo pak nevisel. Aniž bych se chtěl zastávat tehdejšího režimu, západní kapitalismus soutěžil s nenáviděným komunismem a zkracovala se tam pracovní doba, zavádělo všeobecné zdravotnictví atd. S pádem „komunismu“ není již důvod chovat se sociálně. Obdobně jak v tom obdobií bylo heslem komunismus s lidskou tváří, dnes by lidé měli chtít kapitalismus s lidskou tváří. Dnes nesmíte ani pomyslet, kdo je vlastizrádce, pouhá myšlenka je trestná.

213279

23.2.2010 16:49

RE: Rozpustime aj ODS a CSSD

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 213268

@ herbert,
to zdovodnenie nema chybu! skvela logika obvinenia. thumbs up!

213309

23.2.2010 10:00

náckové za větší totalitu,volte je

KRONEOS 89.?.?.?

Antifa je také proti DS aj.náckům nekorektní,a to jim naprosto vadí a nesnáší je....jak si mohou být antifáci proti nám spořádaným náckům nekorektní? Že by zase manipulativní používání slov,která musí hrát jen úlohu pro nacisty,ale pro jiné ne. Jak demokratické!!!
Takže zrušení nacistické strany je zcela napováženou. Kdyby se DS dostala k moci,kolik by se toho snažila zrušit sama. Sami víme,že 90% svobody a demokracie by šlo do kýblu. Tak je volte,a přispívejte jim vítr do jejich plachet.

Sám nesouhlasím s některými věcmi souč. světa,ale zachovávám si aspoň nestrannost,a nějakým náckům nenadbíhám,aby mě náhodou nezrušili pokud se dostanou k moci?Zřejmě DS ajejich nohsležníci jsou pouhou kolaborantskou cházkou,která kolaborovala za Hitlera aje připravena kolaborovat i za příští 3 říše pokud ji obnoví.

Dobrá odměna je připravena,strana NPD jim poděkuje,ale jiné zavře a umučí...

Takže buďte plně na nohou a nekolaborujte!

213276

23.2.2010 12:26

RE: náckové za větší totalitu,volte je

Kadlik 88.?.?.?

Reakce na 213276

to ses tak opilej svobodou a demograturou ze sis nevsiml ze uz tady davno 4 risi mame a krom toho ze ta nova rise poslala do kyblu veskerou demokraci tak tam poslala i vetsinu naseho prumyslu kterej tu za 40 let zlyho komunismu nasi otcove a dedove vybudovaly jo aete bych zapomnel na ty tuny menovyho zlata co vlastizradce tosovsky odevzdal nadnarodnim banksterum.

asi takhle cim vic se dovidam jak nastu ty zrudy co sou u koryt poslednich 20 let okradaly a rozdavaly zahranicnim firma tim intenzivnejc se modlim abych nikoho znich nepotkal negde na ulici nebo v parku protoze pak bych se asi neudrzel a sel bych sedet .

213286

23.2.2010 19:05

RE: náckové za větší totalitu,volte je

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 213276

Mluvite nesmysly:

"Kdyby se DS dostala k moci,kolik by se toho snažila zrušit sama."
-----------------------------------------
Dobre vite, ze tato strana by nikdy vedouci pozici nezaujmula - sila penez si i nadale udrzi prevahu nad idealy. Byla by to ale efektivni opozice (po niz by neslavne-slavna KSC ztratila smysl) a mela by moznost (vesmes pro prospech publika) videt kormidelnikum na kompas.

"Sami víme,že 90% svobody a demokracie by šlo do kýblu."
-------------------------------------------
To asi 'vite' jen Vy. Zbytek nas vi, ze se uz tak stalo. V Cesku zahy po 1990-tem. Na Zapade za par let po berlinske zdi prave tak.

Pripada mi, ze nejvetsi 'nacek' (jestli je to slovo rozumneno jako synonym pro fanatismus) na teto diskuzi jste prave Vy.

213323

23.2.2010 11:12

POLICIE ROZHÁNÍ DEMONSTRANTY PROTIPRÁVNĚ!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Policie rozehnala demonstraci příznivců DS protiprávně. Termín "nepovolená demonstrace" v českém právním řádu neexistuje: http://www.blisty.cz/2010/2/19/art51308.html

Jinak DS je opravdu levicová dělnická strana, i když je médii označována jako extrémní pravice (Prostudujte si materiály DS). Je to stejná demagogie, jako když sdělovací prostředky hovoří o nacistické straně NSDAP (Národně socialistická německá dělnická strana (Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei, NSDAP) jako o krajní pravici, není to pravda! Dokonce i Wikipedie lže! Přečtěte si jakou dělal Hitler sociální politiku: http://zpravy.idnes.cz/i-hitler-delal-deficity-ale...

213281

23.2.2010 12:01

Problrmativký program strany.

baki 85.?.?.?

No ano. Sice nelze programu nic vyčíst, nelze ale ho nijak pochválit. Proto také tuctový program nemá valnou podporu.
Kdyby se program opřel do nějakých neduhů našeho "režimu" mohl by dosáhnout značných úspěchů. Na příklad:
Historická země Morava (i Čechy)nemá ani zdaleka taková práva, jako historická země Tibet v Číně, kde alespoň autonomií. A je paradoxem, že naše politika Čínskou politiku odsuzuje. A stačilo by jen poukazovat na demokratické principy okolních zemí.
Jenže toho se každý bojí...

213284

23.2.2010 13:26

DSSS do sněmovny

panchimp 92.?.?.?

Proti DSSS bude ještě do voleb podniknuta nějaká ta potlačující akce. Možná se pak pár lidí naštve a natruc je do sněmovny protlačí. Pár malých neparlamentních stran na to třeba doplatí a nedostanou se tam. Vandas s přáteli tam poté provedou nějakou pitomost a demokratická většina zbylých stran prosadí zcela nový zákon na ochranu státu: členové zrušených stran již nikdy nebudou moci mít cokoli společného s politikou - zakládání stran, členství v nich, jejich financování.

213290

23.2.2010 13:47

RE: DSSS do sněmovny

steve 97.?.?.?

Reakce na 213290

.. je to vsechno zbytecne rozvlekle a umele komplikovane. Demokracii by prospelo okamzite zakazani a rozpusteni vsech stran a zustala by jenom vlada + predsedove stran a jejich kamaradi + policajti + soudci + znova otevrene Jachymovske doly + svobodny narod.
.. Lide by se mohli svobodne rozhodnout jestli chteji do dolu nebo ano ..
.. Vlada by tak mohla okamzite reagovat na prani a tuzby kazdeho obcana pracovat pri tezbe uranu. V dratenych plotech by jemne predlo levne vysoke napeti a synagogy by se trpytily novym brizolitem.
.. co vice by si obcan mohl prat ke sve spokojenosti ??

213294

23.2.2010 14:15

RE: DSSS do sněmovny

wilonix 213.?.?.?

Reakce na 213294

"co vice by si obcan mohl prat ke sve spokojenosti"

Snad už je posílat vytěžený uran hezky rovným dílem do USA a Izraele. Jednak by jsme jim tím pomohli ekonomicky, což by v této době jistě bodlo a hlavně bychom jim dali další materiál na výrobu mírových humanitárních atomových bomb. To, aby se mohli bránit všem podvratným živlům, snažícím se jim uloupit, či zničit jejich svobodný a demokratický režim. Za oplátku by nám poskytovali ochranu před těmi ošklivými živly (ať už vnějšími nebo vnitřními) pokoušejícími se o totéž v naší svobodné, demokratické zemičce. A to na věčné časy a nikdy jinak. [velký smích]

213299

23.2.2010 15:06

RE: DSSS do sněmovny

steve 97.?.?.?

Reakce na 213299

.. a AMEN !!

213304

23.2.2010 15:38

RE: DSSS do sněmovny

kadlik 88.?.?.?

Reakce na 213299

vsak my uz to delame jestly ste si nevsimli co poslednich par let predvadej nasi politi tak si sundejte klapky z oci

213307

23.2.2010 17:31

RE: DSSS do sněmovny

Saša 74.?.?.?

Reakce na 213307

V demokratických zemích jsou povoleny i nepohodlné strany jako komunistická apod. Je to podobné jako se svobodou slova, mohu nesouhlasit, přesto bojuji za vaše práva.

213314

23.2.2010 16:52

Tim, ze autor pridava na konci

n.z. 99.?.?.?

'sebe-oprasovak' (disclaimer - od kdy je to ceske slovo?) Dava najevo, ze i on ma strach psat svuj nazor a postavit se za nej - volne prelozeno: "hrozne me mrzi, ze zrusili stranu, kterou vlastne ani nemuzu citit...". Kde je v tom prosim pekne logika? Proc se tedy namaha? Tak daleko jsme jiz dosli? Kam nas takova 'opatrna nestrannost' vlastne vede?

Jestlize mu vadi tzv. extremni strany, pak tedy musi mit rad sed' politicky-spravne normality. Bud' jedno, nebo druhe. Jestlize oponuji faktu A a ten je v rozporu s B, nepodporuji tim vlastne B? Nu, neni to tak? Muze mi nekdo s timto konfliktem v mysleni poradit?

Doufam, ze toto nebude chapano jako "utok na pisatele", to by jen potvrdilo me stanovisko.

213310

23.2.2010 17:23

RE: Tim, ze autor pridava na konci

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 213310

>Doufam, ze toto nebude chapano jako "utok na pisatele", to by jen
>potvrdilo me stanovisko.

Ne, to není útok na pisatele. Já také nemám rád tento alibismus a nechápu, proč to tam autor přidal. Tedy chápu, ale považuji to za nadělání si do vlastního hnízda. A silně se mi to nelíbí. [naštvaný]

213313

23.2.2010 18:22

RE: Tim, ze autor pridava na konci

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Reakce na 213313

To je trochu alibismus, protože většina z nás tady, včetně editora, také prohazuje podobné "oprašovače", aby nás systém nemohl chytit za slovo a postavit před soud. Třeba téma holokaustu je takových "oprašovačů" plné.
Žijeme totiž v době, kdy svoboda slova neexistuje. Jak již bylo několikrát řečeno, u nás existuje pouze svoboda před projevem, nikoli po projevu.

213317

23.2.2010 19:13

RE: Tim, ze autor pridava na konci

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 213317

Proto jsem toho nazoru, ze kdyz na to nemam 'paru', radeji se tomu vyhnu. Jinak mi to pripada jako sebemrskacstvi.

Cenim si poznamky vydavatele k memu predchozimu pripisu.

213324

23.2.2010 21:00

RE: Tim, ze autor pridava na konci

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 213324

Na to co si dovolujou v ceskym krateru by se melo tvrde odpovedet aby se vsichni ti komu vadila Delnicka Strana z toho dosrali. Takovej webzin na tema HOLOCOUST ZIDU NEBO LZIDU? kde by si kazdej mohl psat svy poznatky o Israeli i Isralitech by tem hajzlikum uz srazil hrebinek ... [naštvaný]

213334

23.2.2010 19:30

RE: Tim, ze autor pridava na konci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 213317

Já bych k tomu Vašemu příspěvku, ještě přidal, že by se nemělo pohlížet jako na alibismus, když autor celého článku přidá na závěr i svůj osobní (nelichotivý) názor (na DS).
Distancuje-li se (od DS) autor dvouvětéhoho diskusního příspěvku v němž zbylou jednou větou hájí (DS) jakkoli, pak na to "komično" takové označení spíš sedí.
Snad ale jako výjimku z takového "odsouzení", lze chápat známý výrok:
"Nesouhlasím s vámi, co říkáte, ale navždy budu bránit, abyste to říkat mohl."
Anebo, je Voltaire taky alibista? [oči v sloup]

213326

23.2.2010 22:51

1

Sif 93.?.?.?

"Dnes zlikvidovali Dělnickou stranu. Na koho si troufnou zítra? Na každého, kdo bude proti mainstreamové ideologii, kdo bude nekorektní."

Toto tvrzení mi osobně příjde poněkud zscestné. Nekorekntost a nemainstreamové názory a ideologie, Dělnické strany, byly otevřeně silně rasistické a xenofobní. Jsem rád, že někdo ten Váš demokratický "mainstream" aspoň trošku chrání.

213342

24.2.2010 1:57

Výchova musí začít co nejdřív!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

http://www.ct24.cz/regionalni/brno/81938-studenti-budou-diskutovat-o-extremismu-s-autorem-filmu-zatemnena-demokracie/

A to měl přijet i premiér! [bliji]

213352

Tuto stránku navštívilo 6 026