Diskuze k článku

Server eretz.cz proti Zvědavci

Příspěvků 100

11.7.2007 5:38

Pan Klein

karel4u 207.?.?.?

Ja toho pana absolutne chapu, diva se na situaci ze sve posice. Tak jako nekdo fandi urcitemu sportovnimu klubu, on a jeho pratele si vybrali cely stat.
Zkuste se napriklad dohadovat s fandou Sparty v jeho restauraci o problemech toho klubu, dovoli vam kritiku jen do do mista kdy on posoudi jeji spravnost.
Co ale nechapu je to, ze oni si vybrali k fandeni cely stat, a dokonce stat ktery je takrka celym svetem povazovan za stat "teroristu" a vyzaduje urcitou privilegii v jeho aktivite.
Proc by prave Israel mel byt jen vyzdvihovan a jakakoliv kritika by mela byt "tabu?"
Precetl jsem si ten casopis se zajmem a bylo me divne, ze vsude se pise o teroristech, ale nikde o okupantech. Proc ta jednostrannost?
V dobe, kdy se Israel rozpada korupci a nemoralnimi ciny svych politiku by bylo lepsi kdyby si zametl pred vlastnim prahem.
Nebo tato kritika "Zvedavce" je zalozena na te odporne vlastnosti ovladat a jen potvrzuje, co je popsano v tech textech ktere prave "Eretz" odsuzuje.
Jeste neco, Kde je hlavni loyalita tech vydavatelu, jsou to Cesi nebo Israelci a do jake miry se jim da verit.
Protoze "Spartane" jsou prevazne Cesi.

139535

11.7.2007 8:34

chcú len znepríjemniť život

stan 85.?.?.?

Pán Stwora, chcel by som vás trochu potešiť - na Slovensku bolo niekoľko prípadov, kedy sionisti reagovali súdnym procesom (najznámejší je prípad Šavel, ktorý vydal Protokoly)- a od roku 1989 žiaden nevyhrali. Súdy uznali, že nebola naplnená skutková podstata trestného činu. Oni to však vedia, ich cieľom je len zastrašiť, znepríjemniť život, obrať človeka o pár nocí kľudného spánku a to sa im v každom prípade podarilo. Nedajte sa znechutiť, koniec koncov je pravda čo píšete - antisemitizmus potrebujú ako soľ a keby zmizol ten vymyslený zo zvedavca, vyrobili by si vlastný. (ako to x-krát urobili)

139538

11.7.2007 8:42

Jeden ze zminovanych clanku

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 86.?.?.?

je muj (aktualita Abbas - Abu Mazen - Hacha)

Mam pro p. Kleinsteina jednu zpravu - asi jsem hlupak ale jeho "varovani" beru jako podnet pro dalsi praci.

139539

11.7.2007 8:45

RE: Jeden ze zminovanych clanku

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 86.?.?.?

Reakce na 139539

a pro jistotu - nesouhlasim s existenci rasistickeho statu izrael pouzivajici stejne taktiky jako nacisticke nemecko (prosba pro ctenare, kdo si vzpomene na link odkazujici na karikaturu - bombardovani libanonu a dva sionisticti vojaci odkazujici na to, ze stejnou taktiku pouzili nemci s lidicemi)

139540

11.7.2007 17:41

RE: Jeden ze zminovanych clanku

QWSAQ 193.?.?.?

Reakce na 139540

Stačí odkaz na diskuzi? Je to hned nahoře...
http://www.zvedavec.org/nazory_2002.htm

139573

13.7.2007 1:38

RE: Jeden ze zminovanych clanku

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 139540

Vaclave, podivejte se radeji semhle: http://trodas.wz.cz/index.php?act=ST&f=5&t... [mrknutí jedním okem]

A kdyz jsme u te karikatury, co tahle?

Vložený obrázek

"Z Izraele s láskou."
Na památku dětských obětí v Libanonské vesnici Qana, zavražděných při Izraelském útoku 30. června 2006.

Dalsi jsou tu
http://trodas.wz.cz/index.php?act=ST&f=5&t...

A zdroj je tu
http://latuff.deviantart.com
http://latuff2.deviantart.com
[mrknutí jedním okem]

139639

13.7.2007 9:28

RE: Jeden ze zminovanych clanku

Sid 91.?.?.?

Reakce na 139639

Normálne ma to rozcítilo. Keď si spomeniem, že tie svine v turbanoch strieľali rakety naschvál s obývaných oblastí aby ich Izrael zasiahol a oni mali "morálne navrch". A niekto im to predsa verí.

A čo tak plagát na pamiatku ľudí zabitých Kaťušami strieľanými naschvál do obývaných oblastí (Haifa, Kiriat Shimona)?

A tie Libanonské deti na plagáte sú nejaké dosť biele. Aký je v tom zámer?

139661

13.7.2007 10:27

RE: Jeden ze zminovanych clanku

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 62.?.?.?

Reakce na 139661

a) je to defacto jejich uzemi a tudiz at si strileji zvlast kdyz za b
b) okupant nema zadna prava, jen povinnosti - vzhledem k povinne vojenske sluzbe utoci na vojaky nebo potencialni vojaky a ti se prava na zivot vzdali

139666

13.7.2007 11:14

RE: Jeden ze zminovanych clanku

Sid 91.?.?.?

Reakce na 139666

Neviem, že by A) Územie Izraela niekedy patrilo Libanonu a obzvlášť nejakým šiítskym fanatikom

A potom B) Vzhľadom na vašu logiku sú všetci Palestínčania a libanonskí šiíti teroristi a tak nemá zmysel ich tu oplakávať

Žeby v krajinách s brannou povinnosťou neexistovali civilisti?

139672

13.7.2007 14:38

RE: Jeden ze zminovanych clanku

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 62.?.?.?

Reakce na 139672

a) takze explicitne - hamas na uzemi tzv. izraele strilet muze jak chce , strelba hizbolahu je "pratelskou" pomoci v boji, faktem je, ze obe strany maji spolecneho nepratele OKUPANTA
b) ja je neoplakavam mimo to, ze oni jsou nuceni bojovat, a tedy se vzdat prava na zivot, externe, obcas se tomu rika patriotismus ale tento termin patri k velmi zneuzivanym (americane jsou v tom asi nejdal) jako ostatne jine jednoslovne terminy, ktere z logiky veci nikdy nemohou vystihnout plnou podstatu problemu (priklady - antisemita apod)
c) je branna povinnost a branna povinnost [smích]

myslim, ze nyni je to jasnejsi

139678

13.7.2007 23:55

RE: Jeden ze zminovanych clanku

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 139661

A co ty svine v Jarmulkach, ktere odpovidaly neprimerenou silou.
Tedy, pane Sid, ted nevim jestli slovo "svine" je oficialni osloveni. Ale, protoze vim, ze vy by jste prece nic nekorektniho nepouzil, vedouce jak jste sensitivni ke kazde provokaci, beru to jako slusne osloveni.
Tedy, jak je mozne, ze vy svine v Jarmulkach si dovolujete urazet kdekoho, kdo se vam znelibi, ale kdyz se lide ohradi tak ty urazky merite na "lekarnickych vazkach" a vyhrozujete ruznymi tresty.
Mimochodem, rukulibam vasi pani svini.
Opravdu, slovnik slusnych lidi se diky vam opet rozrostl.

139710

23.3.2008 11:15

RE: Jeden ze zminovanych clanku

FRGH 82.?.?.?

Reakce na 139639

je to nechutná propaganda!A co 7000 raket dopadnuvších z Gaza na Sderot?

157080

23.3.2008 21:04

RE: Jeden ze zminovanych clanku

VaclavKabat 213.?.?.?

Reakce na 157080

a co? palestinci si muzou strilet na sve vlastni uzemi jak chteji, je to plne v souladu s mezinarodnim pravem

157091

15.7.2007 0:24

RE: Jeden ze zminovanych clanku

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 139539

Beru to stejně tak!
Je to pouze jiná forma poděkování za dobře vykonanou práci.

Samotný článek na "eurabia.cz" má znaky rukopisu Nilbertíka Bezhodnotného (Nullingworth). Proto bych to i takto
považoval - bezhodnotná a bezpředmětná nehoráznost
ptakopysků plazivých. Chobotnic slintajících a tápajících kolem sebe bez chapadel a v křečovitých záchvěvech marně hledající svou obět.

Musel jsem to ze sebe dostat, abych si ulevil.

Mirda

139772

11.7.2007 9:32

eretz.cz ako pozeram ma zvedavca uz dlhsie v zuboch

Smoker 91.?.?.?

http://eretz.cz/content/view/1090/71/
alebo
http://eretz.cz/content/view/1785/71/

ocividne v presvedceni ze len ich nazor je spravny nazor.

139543

11.7.2007 9:33

registrace

lední brtník 80.?.?.?

zde slavně odhalené "whois" údaje se ovšem netýkají serveru eretz.cz. jde pouze o kontakt na firmu, provozující hosting serverů.
čili mají s nimi společné asi to samé, jako česká vláda se mnou - jsem občanem jejich státu.

139544

15.7.2007 0:01

RE: registrace

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 139544

Brtníku, je to trochu jinak.
Ty jsi občanem svého státu, jen ta vláda tam nemá co dělat.

139767

11.7.2007 9:50

Plácnutí do vody

trosecky 212.?.?.?

Každý soudně uvažující člověk si udělá obrázek o Zvědavci a jeho obsahu sám, nepotřebujeme na to pány Šimony. Jako panu Stworovi mi záleží na svobodě slova, na lidských právech. Totalitaristé cenzurují, zakazují, ale každá totalita nakonec padne a její přisluhovači zmizí s ní.

139545

11.7.2007 10:02

Chybný výpis z NICu

karel22 195.?.?.?

Firma Casablanca je firma, které provozuje v Praze serverovny (viz http://www.casablanca.cz/), J. Zraly je pouze technicky spravce z Casablanky. Podle vaší logiky by Casablanca vlastnila polovinu českých serverů [smích]

Majitele domény eretz.cz zjistíte jednoduše na stránce http://nic.cz/cgi-bin/browsing/domain?lang=cz_cz - zadejte eretz.cz a v poli Držitel, je to:

http://nic.cz/cgi-bin/browsing/subject?id=MS071120...

139546

11.7.2007 10:04

Nedejte se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

rainbowdemon 85.?.?.?

|Kurva chlapi ,nedejte se!!!!!!!!!!Drzim vam vsechny palce i na nohou !!!!!!!!!!!! [naštvaný] Jsem svama Vladimire i svama vsemi ostatnima!!!!!!!!!! [bliji]

139547

11.7.2007 10:18

Delate spravnou vec, nedejte se zastrasit...

knapovsky 212.?.?.?

Organizace typu Eretz nebo Liga proti Antisemitismu vznikaji proto, aby zastrasovali, vyhrozovali a napadali vsechny, kteri uznavaji svobodu slova. Koneckoncu se v nich angazuji jedni a titiz lide, kteri trpi rozdvojenim osobnosti a tak pouzivaji vice pseudonymu [mrknutí jedním okem].
Z prirozeneho vyvoje prostredi jim media budou davat velky prostor, ale to je asi tak vsechno, ceho dosahnou. Jinak ty jejich blaboly nikdo necte ani neposloucha. Drzte se, mate nasi plnou podporu.
./Mirek Knapovsky

139548

11.7.2007 10:31

RE: Delate spravnou vec, nedejte se zastrasit...

Septimus Hodge 81.?.?.?

Reakce na 139548

Pokud jde o "cultural wars" jsou přece chlapci z Heretzu na vaší straně ne? Svoje názory Nillbert Nula stran G&L minoritu presentoval i tady. A ostatně jeho názor na Pinocheta a JAR vám asi budou taky blízké.

139550

11.7.2007 14:21

RE: Delate spravnou vec, nedejte se zastrasit...

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 139548

Urcite druhy zvirat jsou chraneny pred znicenim. Tygri, velryby, orli, atd. jiste si udelate obrazek.
Jsou vybijeni, protoze maji neco co ostatni chteji. Sloni napriklad pro slonovinu z ktere se delaji krasne figurky.
Tedy, neco co nekdo chce. Tudiz ochrana je pochopitelna.
Zide, ale musi byt chraneni protoze delaji neco co nikdo nechce a odsuzuje.
Ja bych ty pocity k nim prirovnal k pocitu zemedelce, ktery v zime otevre pytel mouky a najde ho znehodnocen vytrusy mysi, ktere si tam udelaly hnizdo.
Vsimete si literarniho popisu techto z cele historie. Nejen, ze to zacina prokletim bozim, ale pokracuje to opravdu slavnymi autory a dokonce ani pan Kristus, ktery byl jeden z nich si nevyjadril lichotive. A to je oficialni osoba.
Co tedy chteji. Umlcet nas ve svuj prospech pouzivanim taktik fasistu?
Rika se, kdyz to chodi jako kacer, kvaka jako kacer, tak je to kacer.

139565

11.7.2007 10:30

Eretz

Sid 87.?.?.?

Veľmi zaujímavá stránka. Informuje o veciach, o ktorých sa inde človek nedozvie- o Palestíncoch, islame aj antisemitizme. Kdekdo by sa mohol poučiť.

139549

11.7.2007 10:39

Budu ještě trochu více fabulovat ...

Radek mufovo (zavináč) atlas (tečka) cz 213.?.?.?

Pane Stworo, článek jste napsal mistrně.
Dějiny nás ale bohužel učí (a např. komunisté se nechovali jinak), že nejúčinější boj proti nepříteli je, vytvořit si vlastního nepřítele sám, halasně jej kritizovat (a tím tedy propagovat) a čekat, kdo se na něj tak říkajíce "nabalí".
Tedy ... Vy píšete, že sionosté (a vlastně jakékoliv režimy existující proti zjevné vůli ovládané většiny) nutně potřebují své nepřátele, aby zdůvodnili stále rostoucí represe (al-Kajda a bin Ládin se objevili velmi podezřele brzo po pádu strašidelného komunismu). Ale stejně tak potřebují své nepřátele i nějak monitorovat ... no a není nejjednodušší založit si vlastního nepřítele (tedy třeba Zvědavce) a jen sledovat, kdo mu bude pomáhat ??!! Sám jste ve svém článku bravurně ukázal, jak je jednoduché najít něčí totožnost, i když se ukrývá ve zdánlivě anonymní síti sítí.
Mohu obdivovat Vaši odvahu (sám bych se neodvážil takto veřejně vyjádřit - jak řekl onen příslovečný cikán "Mám sice svůj vlastní názor, ale hluboce s ním nesouhlasím"[mrknutí jedním okem]), ale na druhou stranu, opravdu vyjímečně odvážně (a to, co píšete, opravdu za vyjíměčnou odvahu v dnešní době považuji) se chová ten, kdo buď nemá co ztratit a nebo ten, kdo ví, že mu ve skutečnosti žádný trest nehrozí (viz. části naší pověstné české Charty 77)
Co mi na to odpovíte ??? Dráždí Vás má podezřívavost ???
Martin

139551

12.7.2007 1:07

RE: Budu ještě trochu více fabulovat ...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 139551

>Co mi na to odpovíte ??? Dráždí Vás má podezřívavost ???

Ne. Máte právo si myslet, co chcete. [cool]

Jinak z pohledu logiky jako vědy možná víte, že neexistuje důkaz, že něco není. Tak, jako nemůže partnerka dokázat žárlivému partnerovi, že je mu věrná, tak, jako Saddam nikdy nemohl dokázat, že nemá ZHN, tak ani já vám nemohu dodat žádný důkaz.

139586

12.7.2007 17:10

RE: Budu ještě trochu více fabulovat ...

petrxh 82.?.?.?

Reakce na 139586

No, v matematice se pouziva dukaz sporem. Vezmou se ruzna tvrzeni o dane veci (z definice veci) a pokud jsou logicky ve sporu, je to dukaz, ze vec neni...
(pokud si to dobre pamatuji)
V obecnem zivote se pouziva dukaz upornym tvrzenim... [mrknutí jedním okem]

139628

11.7.2007 10:44

Čekatelná odezva a kvíkající entita.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

"Jeste neco, Kde je hlavni loyalita tech vydavatelu, jsou to Cesi nebo Israelci a do jake miry se jim da verit?" - Tuto větu tázací jsem si dovolil vypůjčit z výše uvedeného příspěvku . Dle mého Osobního Přesvědčení a Názoru - je přesně tato věta tím,co nám všem Goyim a hlavně nám čechům,kteří by jsme NIKDY !! nepřijali dvojí občanství,protože v této zemi jsme se narodili a tuto zem považujeme za svoji JEDINOU DOMOVINU - vrtá hlavou !!! Nemáme žádnou jinou vysněnou a ani ukradenou a záleží nám jen a jen na té naší Česko-Moravsko-Slezské zemičce!!
To že nesouhlasíme s "Násilným vznikem sionistického Israele" - že nesouhlasíme se "Sionismem" jako takovým - z nás činí ANTISEMITY ?? Za sebe mohu jen říci :"Nevadí mi" ani jeden "Semitský žid či Arab",který žije na "Svém území" a to na tom území,kde žili "Odedávna"!!!

139552

11.7.2007 10:49

Pod pseudonymom "ms"

Igor 82.?.?.?

chodia tito ludia (su dvaja, na ktorych sa hodi MS) na stranky inych diskusnych for a prehladavaju material na "zavadne" informacie. Takze v tom boli vycviceni najvacsimi vrahmi v dejinach ludstva, napr. Genrik Yagoda, zidovsky komisar, ktory za svojho posobenia stihol zavrazdit 10.000.000 nasich ukrajinskych a ruskych bratov a sestier.
Tito pani z erezu sa ucili od skutocnych majistrov, ci uz v Nemecku, alebo v Rusku. Ich spicelske sposoby nezaostanu v nicom za StB, ci CIA.

139553

11.7.2007 10:54

Eretz na Wikipedii

DF 160.?.?.?

Zajímal jsem se význam o slova Eretz, tak jsem zabrousil na českou wiki (http://cs.wikipedia.org/wiki/Eretz).
A ejhle!
Eretz (celým názvem Eretz.cz - zpravodajství z Izraele) je český ryze internetový portál, zaměřený výlučně na Izrael.
Moc bych za to nedal že text na wiki je samopopisný sebechval z pera týmu pana "Kleina".
Nechybí ani zmínka o Zvědavci, která je klasickou ukázkou manipulace s informací.

Eretz je +/- hebrejský výraz pro zemi, kraj.

139554

11.7.2007 18:50

k Wikipedii:

Igor 82.?.?.?

Reakce na 139554

Velka vacsina slovenskychclankov je kontrolovana prislusnikom toho isteho etnika, ako je i eretz.cz. Kontrolovana, co to znamena: na Wikipedii je kazda tema obecnej pozornosti, kazdy haklivy clanok prideleny nejakemu redaktorovi, mozeme ho kludne nazvat i cenzor., Taketo clanky a temy su napr. zivotopisy znamych osob, politikov, historicke skutocnosti, odborne vedecke clanky. Teda i zidovstvo a "holocaust" spada do tejto kategorie, kedze Zidia su vynimocni, ako sebe tvrdia, dokonca tvrdia, ze sa od nas, ostatnych odlisuju i geneticky.

Tito redaktori vo Wikipedii, zacinajuc tym najvyssim v SSA, az po menje vyznamnych v slovenskych prekladoch, su vacsinou prislusnici urciteho etnika, ktore je i majoritnym vlastnikom vsetkych dolezitych a prevaznej vacsiny i vsetkych ostatnych masovokomunikacnych prostriedkov.
Tymto sa bohuzial Wikipedia vo vztahu k historii a politike stava totalne zmanipulovana a nehodnoverny zdroj informacii. Bohuzial su i tam.

139575

11.7.2007 11:16

tak

8-P 212.?.?.?

tak jsem se konečně dozvěděl, jak vypada Stwora. Díky Eretzi [smích]

139557

11.7.2007 11:19

Vladimíre

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Berte to jako pochvalu. Kdyby nikdo ze sionistů na obsah Zvědavce nereagoval, znamenalo by to, že přináší mylné dedukce, kterých jsou tisíce a tisíce a nic neznamenají.
Je však vidět, že se chlapci necítí pevni v kramflecích. Znamená to, že Zvědavec ťal do živého, hluboko do říše falši a vydírání světa. Proto byl napaden. Kdyby se mýlil, nebyl by. Nevšímali by si ho.

Znamená to mimojiné, že Zvědavec je na dobré cestě, prochází prvním ohněm, který začne přetavovat obsahový materiál a strukturu přispěvatelů a zastánců. Konfrontace s realitou je důležitá.
Přetavováním se pak začne rodit mocná zbraň idejí, kterým je souzeno zvítězit.


Avšak pozor- nesnižme se k zatvrzelosti.
[cool]

139558

11.7.2007 12:24

Krucinál, kdy ten bordel přestane !

FERDA 217.?.?.?

Jak mám chápat svět a svobodu, nežli porovnáváním ?
Jak mám věřit věcem, co mi otloukají o hlavu celý život ?
Nechci a nebudu mlčet, jenom proto, že to porušuje cokoliv a dělám to opravdu dlouho.
Nikdy mne nezajímalo, co je o kolik silnější, to může jít do ...
Ostatně to tam právě proto posílám !
Mám vlastní rozum a zkušeností taky dost.
A čeho mám z toho nejvíc dost ? Toho kdákání o nadřazenosti, i když jakoby z Bible. Ona je daleko víc válečným deníkem, než učením, i když uznávám, že propaguje trpělivost na základě poznání autorů, že to jinam nevede.
Považuji debilní zákony za debilní, bez ohledu na to kdo je vyhlašuje !
A následkem podle toho soudím, že v podstatě pojedem po prdeli do pekel, jestliže nebudeme myslet a odpírat nesmysly.

139562

11.7.2007 12:35

RE: Krucinál, kdy ten bordel přestane !

8-P 212.?.?.?

Reakce na 139562

No oni totiž Židi špatně pochopili, o čem se v té Tóře ve skutečnosti píše. Bůh tam říká, že asi 90% lidstva jsou "gojimové", 10% lidstva jsou Boží vyvolení (svatí), a asi 0,0001% lidstva jsou proroci. Ovšem Židi si to přeložili tak, že ti vyvolení jsou jen a pouze jejich národ, a tak jim přeju hodně štěstí až na Boha po smrti narazí [smích]

139563

11.7.2007 15:36

RE: Krucinál, kdy ten bordel přestane !

josipkardanovic 80.?.?.?

Reakce na 139562

plne s Vami súhlasím. Mám svoj rozum a slobodnú vôľu na to aby som si urobil obraz-názor. Debilné zákony asi musia existovať pre debilných ľudí. Sloboda slova a prejavu je pre mňa posvätná, a jediné čo z toho vylučujem sú osobné útoky namiesto argumentov a názorov. Zvedavec je politicky nekorektný, ale tak to má byť! Je to pohľad na tie isté veci, ale z iného pohľadu, povedzme ako keď sa človek môže pozerať jedným okom a dvomi. Zákony na ochranu holocaustu sú mi odporné , ale neznamená to, že o zabíjaní (nielen) židov cez WW2 pochybujem. To, že nieje dovolené ani preskúmanie (opravte ma ak sa mýlim), iba posilňuje dojem, že v oficiálnych údajoch niečo nesedí!
K tým samonapadnutiam iba spomeniem kauzu Malinov na Slovensku (možno viac v Maďarsku a v EP). Názor nech si spraví každý sám.
Ďakujem za priestor na vyjadrenie a prajem elán do ďaľšej činnosti. [vyplazený jazyk]

139566

11.7.2007 15:59

O cem byvaji "revoluce" a kdo jsou opravdu jejich strujci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Mnohe napovi zivotopis jednoho z dvojitych agentu:
KAREL KOECHER (někdy také psáno německy Köcher), se narodil v roce 1934 v Bratislavě v židovské rodině. Navštěvoval francouzské a anglické gymnázium, po maturitě studoval v Praze, kde v roce 1958 ukončil matematicko-fyzikální fakultu a o tři roky později fakultu filozofickou. Poté až do roku 1965, učil na vysoké škole, a zároveň začal od roku 1962 spolupracovat s I. správou FMV - československou rozvědkou, přesněji připravovat se na práci jejího agenta v cizině. Po třech letech „školení“ tak zvaně „emigroval na Západ“, kde následující dva roky působil jako poradce v rozhlasovém vysílání Svobodná Evropa. Ve stejném období pak zakončil studia na dalších dvou školách, na filozofickém a ruském institutu, kde byl mimo jiné žákem Zbygniewa Brzezinského (za prezidenta Jimmyho Cartera působil coby poradce pro otázky národní bezpečnosti). Na přímluvu Brzezinského také nastoupil v roce 1972 do CIA (Central Inteligence Agency - Ústřední zpravodajská služba USA), v níž pracoval coby překladatel a analytik. V době, kdy z funkce prezidenta odchází Carter a s ním i jeho poradce Zbygniew Brzezinski, tj. v roce 1976, končí u CIA také Karel Köcher. V USA však zůstává, učí na vysoké škole a od poloviny sedmdesátých let se pohybuje ve vysokých kruzích americké politické a společenské smetánky (viz Kesslerova kniha Spy Versus Spy).

V roce 1984 Američané Karla Köchera dekonspirovali a zatkli jej. Po odsouzení a patnácti měsících vězení začala KGB údajně na přímý pokyn Michaila Gorbačova s CIA vyjednávat o Köcherově výměně; vzhledem k tomu, že šlo o důležitého agenta, nabídla KGB výměnu za prominentního sovětského disidenta Ščaranského. USA souhlasily a dne 11. února 1986 se celý akt udál na hranicích Západního a Východního Berlína, na mostě Glienicke Brücke.

Po návratu do Prahy Köcher působil krátkou dobu na II. správě StB, kde se jistou dobu objevoval v blízkosti tehdejšího vedoucího městského tajemníka KSČ Miroslava Štěpána. Poté nastoupil do Prognostického ústavu ČSAV, do bezprostředního okolí Valtra Komárka, Vladimíra Dlouhého, Václava Klause, Miloše Zemana a dalších. Po 17. listopadu jistou dobu pracoval jako jeden z činitelů Koordinačního centra Občanského fóra (KC OF), sídlícího tehdy v Laterně magice, měl též vykonávat funkci poradce nově jmenovanému federálnímu ministru financí Václavu Klausovi.
PS-nevypovidá to něco důležitého i o sionismu a jeho cílech?


[pláč]

139567

11.7.2007 16:28

cool down zvedavci!

popolnik 69.?.?.?

Budte si isti, ze pan simon klein cital nielen ten/tie inkriminovane clanky inkl. prispevky k nim. Urcite si dal, ako spravny pravnik aj tu namahu prebehnut archiv!

Tam nasiel totiz aj prispevky napr. podpisane stein55,antiiSEMITA,Bogdan Chmelnickij,cool,Doplňovač regálů, Mossad_rezident_Košice,Osvetár,popolnik atd., ktore neboli cenzurovane! Kauzalitu tohoto faktu je pre kazdeho, dufam ze jasna.

Keby pan klein mal skutocne v umysle pravne "vytocit" so zvedavcom, tak by to nevytruboval nikde, ale jednoduchu by konal [mrknutí jedním okem]

Ja povazujem ten clanok od pana kleina len ako prispevok k čulej diskusii eretz.cz vs zvedavec.

p.s.: ak sa dobre pamatam, stein55 to uz raz spomenul, ze antisemitizmus nie je zidovsky problem a jemu je to u "prdele".
Skutocne si to myslim tiez, ze to je viacmenej problem nezidov event. problem semitophilov. Nech to teda vydiskutuju!

139569

11.7.2007 16:46

Zdroje Herzl

AT 217.?.?.?

Mohl bych poprosit, pana Stworu, či někter= ze čtenářů, zda mají typ kde sehnat publikace, deníky, či novinové články zakladatele sionismu Herzla, zda by mi poslal odkaz. Děkuji

139570

11.7.2007 17:38

RE: Zdroje Herzl

Aja 74.?.?.?

Reakce na 139570

Kdyz do google zadate Theodor Herzl, dostanete radu informaci i v cestine.

Zde jeden odkaz na literaturu, ale anglicky.
http://books.google.ca/books?id=3f4RFWkMeWoC&d...

139572

11.7.2007 17:30

Pane Stvora,

Jája 90.?.?.?

na Vaše stránky chodím už dlouho a vždcky mě potěší, jak se pěkně shodneme v názorech. Ale nikdy by mě nenapadlo, že jsem nacistka. Držím Vám palce a taky všem nám, kterým jde o pravdu a nebojí se to dát najevo. Konečně, snažíme se uhájit ten malý kousek svobody, který nám ještě zůstal. Právo na vlastní názor by měl mít každý. Jen ten, kdo nemá argumenty, vyhrožuje soudy a válkami.

139571

11.7.2007 18:18

Prezdivka...

Romanov 24.?.?.?

Procpak asi ten pan pise pod prezdivkou Simon Klein. Ze by se neceho bal? [oči v sloup]
Pan Stwora pise pod jeho vlastnim jmenem. Je to sice v dnesni dobe "risk", ale toho si cenim.

139574

11.7.2007 19:04

RE: Prezdivka...

Koriandr 62.?.?.?

Reakce na 139574

Jakýpak risk a jakápak odvaha, když pan Stwora žije v Kanadě a vůbec nic mu nehrozí? Nenechte se napálit.

139577

11.7.2007 19:58

RE: Prezdivka...

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 139577

To ze zije v Kanade jeste nic neznamena. Podivejte se jak dopadl v Kanade Ernst Zundel.

139578

11.7.2007 22:24

RE: Prezdivka...

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 139577

Nehrozí v Kanadě, nehrozí ani v ČR. To jen sionisti pouštějí hrůzu na ty, co se bojí.

Pan Stwora tyto způsoby již dobře zná od udavače Řehořka a spol. Nyní si náš "Lojzodušan Brodánek" našel za sebe náhradu - údajného advokáta (pokud, tak patrně bývalého) trpajzlíka Šimona Kleina. No má to Pražská židovská obec mezi sebou pěkné (cenzurováno - neurážejte). Nedivím se, že Klein se ke svému skutečnému jménu hlásit nebude.
Samozřejmě seržant leho u toho nemůže chybět, stejně jako exhibicionista a sionistický nacista Nillbertík.

Sionističtí psi štěkají a karavana jde dál. (arabské přísloví)

139583

11.7.2007 22:36

RE: Prezdivka...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 139577

Vy asi moc Kanadu neznáte, že?

Sionismus nezná hranice, je mezinárodní a dnes kontroluje všechny západní státy světa. Neexistuje, že by se politik dostal k moci, aniž by nejprve veřejně nevyhlásil svou podporu sionistům a státu Izrael. Kanada nejen, že není vyjímkou, ale tady mají sionisté zvlášť husté a spletité kořeny. Mají pod plnou kontorlou nejen politiky, ale i legislativu, obchod, média - a to více než u vás. Máme tady nebezpečnou a velmi mocnou B'nai Brith, ultrasionistickou organizaci, jejichž hlavním posláním je stíhat a pronásledovat kritiky Izraele. Z popudu B'nai Brith a dalších židovských organizací vznikla v Kanadě tzv. Komise pro lidská práva. Ten název je nádherný eufemismus a newspeak, protože tato komise především lidská práva potírá.

Je to kvazi-soudní orgán, který má pravomoc soudu, ale není to skutečný soud, tudíž nemusí dodržovat obvykle procedury na ochranu obžalovaného (důkazní řízení, presumpce neviny, právní obhajoba). Nesoudí tam skuteční soudci, ale skupina samozvaných laiků. Opakuji, že mají pravomoc soudu. Je velmi nesnadné se odvolat proti jejich rozsudku, v podstatě není kam.

V současné době probíhá (za úpěnlivého mlčení médií) v Kanadě klíčový proces Marc Lemire versus Komise pro lidská práva. Marc byl obviněn přesně z těch zločinů, ze které viní eretz.cz mě. Po "rozsudku" Komise pro lidská práva se jim ale postavil a pokusil se se odvolat soudní cestou. Táhne se ten soud už několik let a výsledek je nejistý. Více zde: freedomsite.org

A pak tady máme náš famous hate crime - zločin šíření nenávisti. Samozřejmě je myšleno pouze šíření jedním směrem. Muslimy zesměňovat a obviňovat můžete, ale běda, když se dotknete Izraelců.

Konec konců byla to Kanada, kde uvěznili Zündela a drželi na na samotce déle než 2 roky bez obvinění a bez soudu. Málo kde by tohle toto bylo možné.

Vy v Čechách máte svobody, o jakých se Kanaďanům ani nesní. Važte si toho.

139584

12.7.2007 13:22

RE: Prezdivka...

Aja 74.?.?.?

Reakce na 139584

Minuly mesic se v Montreale konal tradicni, letni Festival smichu.
Z Francie priletel ucinkovat herec a humorista Dieudonne, quebecka pobocka B nai Brith dosahla prostrednictvim kanadskych uradu toho, ze humorista byl na letisti zadrzen, ovsem po nekolika hodinach byl vpusten na uzemi Kanady, chybel duvod k vyhosteni.
Ma sice ve Francii za sebou neco snad kolem dvaceti zalob na svou osobu, nikdy nebyl odsouzen (je cernoch a dela si neuprosnou legraci z krestanstvi, islamu a judaismu).

http://fr.wikipedia.org/wiki/Dieudonn%C3%A9

139617

12.7.2007 14:20

RE: Prezdivka...

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 139617

Pani Ajo, slysela jste o "Sarrah Silvermann?"
Vynikajici americka komediantka. Jeji CD je vynikajici.

139620

12.7.2007 20:49

RE: Prezdivka...

Aja 74.?.?.?

Reakce na 139620

>Pani Ajo, slysela jste o "Sarrah Silvermann?"
> Vynikajici americka komediantka. Jeji CD je vynikajici.

Priznavam, ze neznam a pochopila jsem, ze bych se mela zajimat.
Dik, pane Karle.

139633

12.7.2007 21:03

RE: Prezdivka...

Osvetár 84.?.?.?

Reakce na 139633

Pani Aja,

Sarah Silvermann: najprv ukazka. a potom videoteka.[mrknutí jedním okem]

139634

13.7.2007 20:36

RE: Prezdivka...

Aja 74.?.?.?

Reakce na 139634

>Pani Aja,
>
>Sarah Silvermann: najprv
>ukazka. a potom
>earch=Search]videoteka.[/url][mrknutí jedním okem]

Dik, je to vskutku specialni devce.
[smích]

139703

15.7.2007 3:44

RE: Prezdivka...

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 139703

>Dik, je to vskutku specialni devce.
-----------------------------------
Tož to je kvítko, ta Sárina! Až to její máma uslyší, tak ji ohne přes koleno a napráská ji na holý zadek.
Kam se my "dospělí" na takové písničky hrabem?
Ajo, pamatujete si ještě tuhle:

Šla Andulka do zelí, do zelí, do zelí...
natrhala lupení, lupeníčko.
Přišel na ní Pepíček, rozšlapal jí košíček...atd.
------------------------------------
Morální rozklad společnosti se jim vskutku daří.
Koncem dvacátých a v počátcích třicátých let
minulého století byl Berlín vyhlášen jako jedno z nejhříšnějších měst na světě. Až to jeden pán s knírkem musel zarazit
t.zv. Norimberskými zákony. Co se asi dělo za zavřenými dveřmi
v židovských domácnostech, když věková hranice služebné (Němky),
byla stanovena na minimum 45 let? Je tohle diskriminace a nebo ochrana žen a morální očista společnosti?

Mirda

139783

15.7.2007 16:18

RE: Prezdivka...

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139584

Hmm, stat ve state. Kde se podela nezavislost soudni moci, pokud maji neodvolatelnou pravomoc srovnatelnou se soudni moci? [překvapení] [zmaten]

139803

13.7.2007 4:25

RE: Prezdivka...

Kubyk... 76.?.?.?

Reakce na 139574

>Procpak asi ten pan pise pod prezdivkou Simon Klein. Ze by se
>neceho bal? [oči v sloup]

>Pan Stwora pise pod jeho vlastnim jmenem. Je to sice v dnesni
>dobe "risk", ale toho si cenim.

Pan Klein to vysvetluje proc pise pod pseudonymen, asi jste necetl pozorne tento clanek. Jsem zvedav, jestli nam pan Richard Kral vysvetli jako on, proc on pise sve rasisticke lzi zbabele pod pseudonymem. Ja bych si tipnul, ze asi proto, ze by to bylo velke prekvapeni, kdybychom vedeli, kdo ve skutecnosti je.

139644

13.7.2007 5:03

RE: Prezdivka...

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139644

Editor vsak pise pod svym plnym jmenem neboji se nest odpovednost. Je jiste rozdil mezi advokatem Kralem a advokatem Kleinem. Advokat Kral by mohl mit problemy ve sve profesi jako treba meli advokati Zundela v Nemecku pri procesu, soudci se proste nelibili jejich nazory, coz je ostudne jednani ze strany soudu. Bud byli advokati nezpusobili, a pak se tim ma zabyvat komora o rozhodnout o jejich zpusobilosti nebo o tom pan soudce nemuze rozhodovat. Prokurator nam je totiz k pripadu pridelen, avsak vyber advokatu je v ramci svobodne volby obzalovaneho a ne soudce.

Prekvapuje me, ze jeste nekdo neplacl neco o disproporcnich poctech etnik v nekterych povolanich absolutne mimo zastoupeni v populaci. Jsou lide, kteri si to vysvetluji genetickou genialitou a lide, kteri poukazuji na skupinovou strategii a ovlivnovani nefer metodami pri vyberu uchazecu na nektere obory VS, dale do zamestnani.... V tomto ohledu pan Klein nemusi mit strach. A jeho skryte obavy z "fyzickeho napadeni"? Editor jasne ukazal, ze antisemitismus je na tak nizke urovni, ze jsou dokonce sioniste nuceni sami ho fingovat.

Paradoxne nejvice antisemitismu je proti Charedim, Neturei a jinym hluboce vericim Zidum, ktere nuzet najit na fotografiich s islamskymi duchovnimi. Jenom mi vysvetlete, jak se ti z byvaleho SSSR "lidi", kteri ten antisemitismus na techto hluboce vericich Zidech pachaji, stali obyvateli Izraele. Uz turisticky vstup do Izraele neni pro vetsinu lidi nic jednoduchecho, ale ziskani obcanstvi? [překvapení] [zmaten]

139647

13.7.2007 9:49

RE: Prezdivka...

Julian 66.?.?.?

Reakce na 139647

Kdyz mluvite Bartosku o tech nemeckych pravnicich, to mate asi na mysli Horsta Mahlera. Ten primo v soudni sini vyhrozoval soudci tim, ze az se naciste dostanou znovu k moci, bude ten soudce obesen.
Nebo mate na mysli pani Scholzovou, ktera cetla v soudni sini Mahlerovy moudrosti a snazila se cely proces sabotovat nekonecnym zvanenim? Nebo snad toho dobraka, ktery tam predcital Mein Kampf?
Ja myslim, ze kdyz se nebude Kral chovat pri vykonavani sve profese jako tihle dobytkove, zadne problemy mu nehrozi.

139663

13.7.2007 17:13

RE: Prezdivka...

Pramen 88.?.?.?

Reakce na 139663

Byl jsem velmi překvapen, když jsem spatřil na konferenci
o holokaustu v Teheránu, kterou pořádal prezident Iránu,
velkou delegaci ortodoxních židů, hlavně z USA, kteří též
hovořili o Izraeli jako o "hříšném" státě.
Nejsem odborníkem na hříšnost z hlediska judaismu, ale myslím, že pan Bartošek má pravdu.
Už samotný vznik Izraele jako státu je hodně podezdřelá kauza
a mohla by být ještě přezkoumána i když, který stát vlastně
nevznikl násilím , mimo Slovenska.
A potom jsou tady pořád jako temná niť na poválečném politickém nebi, oni nešťastní Palestinci, na kterých je bezpochyby po léta
páchána genocida nejhrubšího zrna ze strany Izraele.
A Palestince nelze z tohoto procesu vyřadit, o což se Izrael
poslední dobu snaží.

139686

14.7.2007 18:47

RE: Prezdivka...

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139663

Dejte mi link, ze advokat vyhrozoval soudci, ze bude obesen. Prej kdyz nejvyssi dopusti, tak i motyka spusti... Pokud jde o zvaneni advokatu, je to jejich prace a pokud jde o ruzne neoficialni profesni cerne seznamy.... [mrknutí jedním okem] A v kazdem pripade volba advokata neni vec soudce, ale obzalovaneho a zpusobilost advokata taky neni vec soudce, ale advokatni komory.

139740

15.7.2007 3:38

RE: Prezdivka...

Julian 66.?.?.?

Reakce na 139740

Tady mate ten link.
http://de.wikipedia.org/wiki/Horst_Mahler
Kdyz se podivate na anglickou verzi, o hrozbach popravou se nedoctete, zato se dovite, ze Mahler byl nekolikrat disbarred, ze je to nekolikrat vezneny byvaly marxisticky terorista a ze Zundelova pravnicka Scholzova podepisovala soudni dokumenty vyrokem "Heil Hitler" a rvala na vsechny, ze jedna v zajmu Nemecke Rise.

139781

15.7.2007 16:33

RE: Prezdivka...

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139781

Dejte mi laskave link, ze Mahler vyhrozoval behem procesu soudci, ze bude povesen. Nemel by byt problem dostat se k zapisum ze soudnuho jednani, ktere jsou nezpochybnitelny zdroj informaci na rozdil od wiki, ktere je v takovych ozehavych tematech nespolehliva. Napsat do ni muze, kde kdo, ze ano? To co jste rekl je zavazna vec, muj nazor je, ze za takovou primou vyhruzku soudci by mel advokat(prokurator, zalobce) doadvokatovat trvale. Soudni moc totiz musi mit vysoky stupen nezavislosti, aby fungovala spravne.

Bud jste tedy peclive sledoval prubeh Zundelova procesu a vite, ze takto Mahler vyhrozoval soudci, a pak neni pro vas problem poskytnout kvalitni zdroj, protoze tahle zprava je medialni solokapr. Uz vidim palcove titulky "nacisticky advokat vyhrozuje soudci obesenim", anebo jste ve svem nadseni pouzil "metaforu" v holovaustovem duchuv:... "lagru nam lili varici polivku z lidskeho masa do sevrenych dlani...", a zrejme jste zapomel sdelit, ze slo o tzv. "umelecke videni pravdy"!

Ja davam vsak v popisu skutecnosti prednost racionalnimu vykladu videni sveta. Je to mnohem bezpecnejsi a funkcni. Letadla litaji, masinu pracuji, praci prasek se nechova jako dynamit, coz pri aplikaci "specifickeho umeleckeho pohledu".... [velký smích] [velký smích]

139805

15.7.2007 19:24

RE: Prezdivka...

Julian 66.?.?.?

Reakce na 139805

Nesnazte se zase mlzit Bartosku.
Napsal jste, ze Zundelovi obhajci meli problemy, protoze se soudci nelibily jejich nazory.
Jeden z tymu Zundelovy obhajoby byl Horst Mahler, byvaly clen tlupy Baader Meinhof. Mnohokrat trestany levicovy terorista, dnes nacista. Pravnicka komora mu sebrala opravneni k vykonu povolani poprve v roce 74, naposled v roce 2004, kdyz vyhrozoval soudcum a porote popravou (ne obesenim - muj omyl).
Ten clovek nemel v soudni sini co pohledavat a proto ho soudce vyhodil. Vyhodil i nacistku Scholzovou, ktera mluvila ve jmenu Nemecke Rise a podepisovala soudni dokumenty "Heil Hitler". I dalsi nackove tam hajlovali a predcitali z Mein Kampf. Proto to tam pan soudce musel trosku vycistit. Vite, oni jsou v Nemecku z pochopitelnych duvodu na tyhle veci haklivi.
Chtel jste po me link, ja vam ten link dal. Zajimave je, ze vam wikipedia neni najednou dost dobra. Kdyz z ni cituje nejaky odpurce Ameriky nebo Izraele, mlcite jako ryba.
Jako ryba jste ostatne mlcel i ve chvili, kdy po vas ctenari chteli JEDINY dukaz o atomovem reaktoru na Brdech nebo skodlivem zareni krizniku Shiloh.
Nez se zase budete zastavat nacistu, neco si o nich laskave napred prectete. [velký smích]

139821

15.7.2007 5:01

RE: Prezdivka...

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 139663

>Ja myslim, ze kdyz se nebude Kral chovat pri vykonavani sve
>profese jako tihle dobytkove, zadne problemy mu nehrozi.
--------------------------
Nevím, proč nazýváš Šimona Kleina a soudce Zuendelova soudního procesu: "dobytkové"?
Máš sice pravdu, ale měl by ses trochu mírnit. Mimochodem Klein (Nilbertík) žádným právníkem není. Dále uvádíš, že advokát H.Mahler vyhrožoval soudci a nadával mu do nácků.
Dobře víš, že media nemluví pravdu a v mnoha případech vyloženě a nehorázně lžou. Byl jsi v soudní síni? Nikde jsem nečetl, že by Mahler takhle nazval soudce. Stejně tak Scholtzová. To její "žvanění" byla pouze Zuendelova obhajoba a jelikož obhajovala "neobhájitelné" (stupidní zákony o potlačení svobody slova), tak byla rovněž nazvána antisemitou.

Když byl předčasně propuštěn z vězení David Irving, tak to byla právě ministrině zahraničních věcí Israele, Tzipi Levni, kdo nazval soudce, propouštějícího Irvinga - nácek.

Včera byl ve Spojených státech odsouzen za finanční machinace
a krádeže (60 mil. dolarů) Conrad Black, šéf mediální firmy Hollenger International. Conrad Black je původem kanaďan, ale především původem žid. Po vynesení rozsudku prohlašoval směrem k porotě, že celý soudní proces je "big bullshit" (velké kravské koláče). Posléze se otočil směrem k soudkyni a urážel ji, že je nacistka. Proč si židé takhle vynucují soucit? Copak si neuvědomují, že právě tohle nezbytně navodí pravý opak?
Samotná soudkyně po procesu oznámila, že za tyhle urážky
dostane Conrádek pět let navíc. A já si myslím, že dobře mu tak. Ani bohatý žid nestojí mimo zákon a ADL mu pokaždé nepomůže.
Co ty na to, Juliane?

139787

15.7.2007 8:48

RE: Prezdivka...

Julian 66.?.?.?

Reakce na 139787

No, nejspis by bylo dobre, aby jste se vy i Bartosek naucili pouzivat Google. Na internetu je toho o nacistickych pravnicich ktere si vybral Zundel coby obhajce vic nez dost. Hlavne Mahler je primo k zulibani. Vytukejte si "Horst Mahler" a nebudete se stacit divit.
Jedna vec me samotneho zarazi. Nevim, proc se s vami vubec bavim. To, co jste zde napsal o Norimberskych zakonech je totiz nacisticky hnus prvni tridy. Takze sbohem.

139796

15.7.2007 16:48

RE: Prezdivka...

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139796

[velký smích] [velký smích] Jeste stesti, ze vy umite pouzivat google. Ja pouzivam i jine vyhledavace, treba visimo, yahoo. A po te co probehly koupe velkych vyhledavacu jako google za tezke milardy, youtube na video, zacinam tisknout vsecky zajimave informace. Nejde tak ani o to, ze by mohly byt vymazany. To by byl prilis hupmolacky pristup, a zrizovatel techto informaci by ji pravdepodobne obnovil nekde jinde. Navic by lidi spustili povyk.

A na siti se vyskytuji lidi, kteri maji mnohem nezavislejsi a svonbodomyslnejsi mysleni, jelikoz jsou kavlitneji informovani o deni, nez zbytek populace. Takze sofistikovaneji, proste informace pri zadani nekterych klicovych slov nebudou zobrazeny, a nektere opravdu hodne neprijmne fakta smazany. V tom pripade bude lidem jako ja, kteri maji vytisteny obsah, ale hlavne je tam vytisnen i zdroj, od tu pochazi konecne "pristrizeny kridla".

Kdyz vy jste na rozdil od jinych tak gramotny v pouzivani site a jejich vyhledavacu, tak jiste pro vas bude malickost, dodat duveryhodny link o tom, ze Mahler behem procesu primo vyhrozoval soudci obesenim. Nejlepe bude uvest zdroj, kde je oficialni zapis ze soudniho jednani v kazue Zundel. Verejnost to jiste oceni, protoze nekolikrat byla vyklizena soudni sin behem procesu, takze nemohla nazivo sledovat slovni prestrelky mezi soudcem, zalobcem a obhajcem.

139807

16.7.2007 1:11

RE: Prezdivka...

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 139796

>Jedna vec me samotneho zarazi.
>Nevim, proc se s vami vubec bavim.
>To, co jste zde napsal o Norimberskych zakonech je totiz >nacisticky hnus prvni tridy. Takze sbohem.
-------------------------------------------
Člověče, Juliane, proč se tolik bojíte pravdy?
Vždyť vás to zotročuje! Nebylo by lepší se na to už konečně vybodnout, omluvit se světu, vrátit nakradené peníze, vrátit uloupená území, spálit veškeré výtisky Talmudu, vysvětlit svým dětem, že už období vyvolenosti jednou provždy končí a že jsou stejní, jako všichni ostatní normální lidi a konečně si mohou hrát i s jinými dětmi. Už se jich nemusí štítit! Nejsou přece žádný hmyz (muslimové), opice (černoši) a nebo dobytek (my všichni ostatní).

V tomto, co jsem tady napsal, já osobně vidím to
"konečné řešení židovské otázky". Nebo máte snad lepší nápad?
Naučíte se jednoduše pracovat a rozjedete program asimilace
do společnosti. Klidně si držte Judaismus, jako náboženství a choďte si do synagogy, ale už žádné podvody a lumpárny, konec s Hutzpou jednou provždy. Já vím, bude to těžké, ale zvyknete si
a jsem přesvědčen, že celý svět vám v tom pomůže!

To věčné lhaní skutečně zotročuje. Co když se to svět dozví?
Že ano? Proto se musí za hlásání pravdy zavírat do vězení a to
už jenom za samotné otázky.
Sám sobě jste si položil otázku: "Nevím, proč se s vámi bavím?" Já vám odpovím. Zkrátka už nemůžete spát. Pravda vás postupně ničí a zotročuje. Pravda se konečně dostala ven a šíří se celým světem. Proto se vyptáváte, kolik toho lidé už vědí? Víte, proč se konaly v minulém století obě světové války? Řeknu vám to.
Ovládnutí světa vyvolenými, snížení populace a vydělání peněz.
Začněte si konečně klást otázky, kam to všechno spěje? Odpovědi najdete ve svém vlastnim svědomí.
Tohle je pouze můj vlastní názor, za kterým si stojím. Mohu se však mýlit.
Co vy na to, pane Juliane?

139835

13.7.2007 13:00

RE: Prezdivka...

Osvetár 84.?.?.?

Reakce na 139647

>jak se ti z byvaleho SSSR "lidi".....stali obyvateli Izraele. >Uz turisticky vstup do Izraele neni pro vetsinu lidi nic >jednoduchecho, ale ziskani obcanstvi?

Pan Rene,

to by som si skutocne nemohol odpustit, aby Ste náhodou zomrel nevedomy...[cool] V ustave Izraelu je totiz zakotvene, ze kazdy jedinec zidovskeho povodu ma automaticke pravo na izraelske statne obcianstvo; a sice okamzite po vstupe do Izraelu - ak si to ten jedinec praje, dokonca priamo na letisti Lod mu vydaju izraelsky pas.

139676

14.7.2007 18:50

RE: Prezdivka...

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139676

Ale rec neni o ruskych Zidech, je to informace z izraelskych novin, kterou si zapsal do svych povestnych denicku Arafat a citoval ji pri mirovych rozhovorech tusim Clintonovi. Tusim jsem si to ze site vytiskl. Da mi to nejakopu praci, ale mam to najit? [smích] [mrknutí jedním okem]

139741

14.7.2007 19:02

RE: Prezdivka...

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139741

Je docela mozne, ze nahodou "zomriem v tej neviedomosti". Ja to dokonce pokladam za temer jiste, jelikoz slavne Socratovo rceni povazuju za velkou myslenku. Ale ohledne specifickeho pristupu k ruskym pristehovalcum do Izraele bych si dovolil zapochybovat. Zjevne etnicke kriterium neni nejdulezitejsi, pri selekci musi vetsi vyznam jine vlastnosti.
http://www.novinky.cz/zahranicni/vychod/arafat-po-...

139743

14.7.2007 19:56

RE: Prezdivka...

Osvetár 84.?.?.?

Reakce na 139743

Pan Rene,

prave som to docital; ok, to co Arafat pouzil na konci clanku, ako "argument", sa Vam pokusim vysvetlit.

Priliv pristahovalcov do Izraela, teraz specialne z byvaleho SSSR (oficialne ateisticky system) po ~ 1989, je fakt jedno unikum. Na to je viacero dovodov, teraz len to zasadne:

- v drvej vacsine prichadzali do Izraelu kompletne rodiny a ak len jeden z nich - bud otec a/alebo natka boli uznane podla halacha ako zidia, tak po obdrzani statneho obcianstva dostali aj de facto nezidia tej rodiny tiez to izr. obcianstvo.

- inac, ako som to uz pisal, je to zakotvene v izr. ustave

139750

15.7.2007 17:08

RE: Prezdivka...

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139750

Aha, chcete tim zrejme rict, ze treba snatek palestinskeho Araba s Zidovkou v Izraeli je v podle Ustavu Izraele rovnocenny. Jako snatek dvou Zidu, otec ditet je spolu s matkou zapsan do matriky, bez ohledu na to zda se jedna o Araby nebo o Zidy existuji oba rodice. Je to dost dulezitte, ze ano? Jde o ruzne vymozenosti poskytovane statem v socialni sfere.

Ale ten "rusky pristup" k imigracni politice se mi libi. Ted mi reknete jak by to bylo s precedncni aplikaci tohoto ruskeho pristupu k Palestincum. Jiste existuji pribuzenske svazky mezi Palestinci, kteri vydrzeli teror v padesatych letech a zustali a jsou obcany Izralele. Co jejich pribuzne mohou se v ramci zachovani celistvosti rodin vratit? Na to se prece ptal Arafat Clintona, kdyz ho prekvapil ohledne etnicke struktury pristehovalcu z Ruska? A dale co Palestionci, kteri byli terorem vyhnani a jejich puda skonfiskovana statem Izrael i ti se maji pravo vratit se z uteceneckycj lagru a uplatnit sve opravnene naroky na svou budu a majetek a odskodneni za krivdy a ujmu, ktera jim byla zpusobenana?

Za treti jak, to je s krimanalitou novych pristehovalcu z Ruska, specialne pokud je o krimanalitu nasilneho charakteru namirenou vuci hluboce ortodoxnim Zidum, neuznavajim z nabozenskych duvodu existenci statu Izrael a Zidum, kteri se neztotuznuji se sionisty, kteri 60 let pevne drzi v Izraeli moc? Jsou to lide ze smisenych rodin, kteri se podileji na teto kriminalite?A kdyz jsme u te migrace i pres vyzvu sionistu z 25-ti tisicovem komunity iranskych Zidu, i pres riziko napadeni Iranu se zpet vratilo nejakych 200 lidi, ale udajne existuji stovky tisic imigracnich zadosti obcanu Izraele do Kanady? Jake je tedy Izrael misto pro zivot Zidu, kdyz lide voli nohama a chteji opustit?

139808

13.7.2007 5:13

RE: Prezdivka...

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 139644

To vite ze jsem to cetl. Klein pise: "Volba pseudonymu je v tomto smeru nutnosti......"
Cili nechce, aby mu nekdo za jeho "zvasty" dal do drzky. V Cechach bych se tomu ani nedivil.

139648

15.7.2007 3:50

RE: Prezdivka...

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 139644

Já bych si tipnul zase tebe.
Silně mi připomínáš jednoho "myslitele" z počátků dvacátého století.
Nebyla tvoje bábina náhodou Naděžda Krupská?

139784

11.7.2007 21:01

Pelmel

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

O kolaborantech: jsou to vždy zlí a prospěchářští zrádci národa? Nebo jsou v určitých historických podmínkách nezbytní pro záchranou národa před genocidou (při absenci iniciativ světových velmocí) a je třeba odsuzovat jen to, co udělali "navíc", co nebylo potřebné a uškodilo (Hácha, prezident Palestiny)?

O rasizmu: jsem rasista, jestliže mi nevadí Židé a dobře s nimi vycházím, ale odsuzuji a vadí mi sionizmus? Vždyť stejně, jako Židy, mám rád i Němce, Italy, Japonce, ačkoli jsem odsuzoval, odsuzuji a vadí mi fašisté.

O "holokaustu": jestliže jsem získal informace o tom, že vraždění Židů ve druhé světové válce nacisty bylo velmocemi, zejména USA a GB, tolerováno více, než například výroba "těžké vody" nacisty, je to popírání "holokaustu"? Tolerování nacistického "tlaku na východ" a brzdění vystěhovalectví Židů do Palestiny, především GB, totiž umožňuje tvorbu řady hypotéz. Například ozdravnění Židů od nepříliš velkých vlastníků, zasažených sociálním cítěním, za současného vyvolání "zděšení světa" k vytvoření sympatií k etablizaci Izraele, jakožto státu.

O sionistech: podle projevů ovládají zahraniční politiku USA, OSN, i veškerou zásadní politiku ČR. Je pro mne možná životně nebezpečné formulování tohoto příspěvku. Proč to tedy dělám? Narušený instinkt sebezáchovy nejspíš nesouvisí s mentální nedostatečností. Připadá mi však jako pitomá hra pro pitomce. Mám zjištěno, že v ČR prosazují sionizmus především tací, kteří jsou Židé tak na čtvrtinu. Dá se říci židáčci, zmámení chamtivostí. Není tomu stejně u těch "movitých" v USA? Nebo jde o vidinu pozemského Jerusaléma? Možná, že od každého trochu.

Díky www.eretz.cz jsem se před časem dozvěděl o Zvědavci. Ještě jednou díky.

139580

11.7.2007 21:58

strach ma velke oci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

drzim vam palce pan Stwora, nedajte sa

139582

12.7.2007 10:35

gibarian

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Pan Klein-Maly je typicky predstavitel chazarskej propagandy. Dokonca sa snazi navodit dojem ako keby v Cesku dochadzalo k pogromom. Chazarsko-turkotatarsky system: schovavanie sa za cudziu identitu, klamstvo, polopravdy, vyhrazanie sa sudmi a zakonmi za veci, ktore klamlivo prisudili inemu. Pouzivanie hrozivych nazvov aj ked nie su v jidis alebo ivrite,len aby zvysili emocionalny ucinok na cielovu skupinu (gojov) - "holokaust". K comu to ma smerovat? Ze by posmrtne sami Chazari dali za pravdu "demonovi z ineho sveta"? Caro nechceneho, ale komu by sa nezakrutila hlava z toho, ze uz skoro mali v hrsti nerastne bohatstvo Ruska. Zial neudrzali, doteraz ich z toho boli hlava a preto to celosvetove hulakanie o "antisemitizme" i ked ide len o moc a peniaze (v neposledni rade vsak Pan Klaus).
Zeby takto mal vyzerat novy svetovy poriadok? "pax chazariana"?

139606

12.7.2007 11:38

Kde je pravda?

Joseph Anderson 88.?.?.?

Dobrý den

Sám pán Klein z Eretzu napsal:

"Pracuji jako advokát v Praze a na Eretzu budu pod pseudonymem Šimon Klein připravovat pravidelné zprávy o česky a slovensky psaných webech, propagujících národnostní, náboženskou či rasovou nenávist. Volba pseudonymu je v tomto směru nutností, neboť s některými aktéry zpráv jsem měl a s některými mám a s některými možná budu mít tu "čest" setkat se i v běžném životě."

Jak to že člověk,který o so bě říká že nenávidí národností,náboženskou a rasovou nenávist na svých stránkách uvádět server eurabia,který je znám svou nesnášenlivostí k Islámu a všemožně ho haní?

Proč tedy,člověk který káže VODU pije VÍNO?
[zmaten]

139609

13.7.2007 3:03

RE: Kde je pravda?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 139609

Ano, eurabia je skutečně silně rasistický a demagogický server. Obhájce takových nenávistných webů bych chtěla vidět a ještě k tomu ve "spravedlivém" útoku na pravdu. Není sám, takových hajzlíků, kteří si myslí, že pravda a právo se dají koupit, případně ukrást či znásilnit, je více. U právníka to ovšem vždy působí poněkud tragikomicky. [mrknutí jedním okem]

139640

13.7.2007 4:26

RE: Kde je pravda?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139609

[velký smích] [velký smích] Mozna by si pan Klein mel precist nektere sve intelektualni perly, a pak si znovu precist ty paragrafy, o kterych jako "advokat" mluvil. Rekl bych, ze pripadny soudni proces kuprikladu proti mne, by mel z taktickych duvodu vest jiny advokat, ktery prilis nepublikuje sve nazory. [vyplazený jazyk]

139645

12.7.2007 11:44

Tr. oznámení na eretz.cz

SPECZ 89.?.?.?

Navrhuji podat trestní oznámení na server eretz.cz
Otevřeně propaguje nacismus.
Na stránce http://eretz.cz/content/view/2732/71/ používá hákový kříž, bez toho že by měl sebemenší souvislost s článkem.
Ujme se toho někdo ?

139610

12.7.2007 14:57

Tohle je vážně smutné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Vyhrožujícímu panu "Kleinovi" můžu připomenout několik jiných paragrafů trestního zákona, jejichž skutkovou podstatu se zjevně pokouší naplnit. Myslím, že to ví, proto taky ten anonym, ubožák! [oči v sloup]

139623

13.7.2007 5:20

RE: Tohle je vážně smutné

Kubyk... 76.?.?.?

Reakce na 139623

>Tohle je vážně smutné
>Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

>Vyhrožujícímu panu "Kleinovi" můžu připomenout několik
>jiných paragrafů trestního zákona, jejichž skutkovou
>podstatu se zjevně pokouší naplnit. Myslím, že to ví, proto
>taky ten anonym, ubožák! [oči v sloup]

Sem s nimi, radi se poucime. Nebo, ze by to bylo jen plane vyhrozovani xxx? (cenzurováno. Urážíte diskutujícího. Napadáte jeho anonymitu, ač sám jste anonymní)

139649

13.7.2007 18:06

RE: Tohle je vážně smutné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 139649

Vyhrožuje pan "Klein", pane "Kubyk", logika zřejmě není vaší silnou stránkou [oči v sloup]

139691

14.7.2007 18:52

RE: Tohle je vážně smutné

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139691

Me by ty paragrafy zajimali, staci cisla ja uz si je vyhledam, aby byl v obraze. [mrknutí jedním okem]

139742

14.7.2007 22:51

RE: Tohle je vážně smutné

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 139742

§ 174

Křivé obvinění

(1) Kdo jiného lživě obviní z trestného činu v úmyslu přivodit jeho trestní stíhání, bude potrestán odnětím svobody až na tři léta.

(2) Odnětím svobody na tři léta až osm let bude pachatel potrestán, způsobí-li činem uvedeným v odstavci 1 značnou škodu nebo jiný zvlášť závažný následek.

Jinak SAMOZŘEJMĚ máme i my "náckové" paragrafy trestního zákoníku pro pány z Eretz. Jen namátkou:

§ 198

Hanobení národa, etnické skupiny, rasy a přesvědčení

(1) Kdo veřejně hanobí

a) některý národ, jeho jazyk, některou etnickou skupinu nebo rasu, nebo

b) skupinu obyvatelů republiky pro jejich politické přesvědčení, vyznání nebo proto, že jsou bez vyznání, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.

(2) Odnětím svobody až na tři léta bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 nejméně se dvěma osobami.

§ 198a

Podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a svobod

(1) Kdo veřejně podněcuje k nenávisti k některému národu, etnické skupině, rase, náboženství, třídě nebo jiné skupině osob nebo k omezování práv a svobod jejich příslušníků, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.

(2) Stejně bude potrestán, kdo se spolčí nebo srotí k spáchání činu uvedeného v odstavci 1.

(3) Odnětím svobody na šest měsíců až tři léta bude pachatel potrestán,

a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem, nebo

b) účastní-li se aktivně činnosti skupin, organizací nebo sdružení, které hlásají diskriminaci, násilí nebo rasovou, etnickou nebo náboženskou nenávist.

139763

15.7.2007 17:17

RE: Tohle je vážně smutné

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139763

Ano, to je ten rozdil mezi advokatem a beznym smrtelnikem. Cist koneckoncu umime vsichni, akorat ze advokat by mel vedet, na ktere strance presne otevret sbirku zakonu. Vypad to, ze pan Klein bude muset vstrebat fakt, ze neni jedinym advokatem pod sluncem, ktery umi listovat v zakonech, ze pravo zatim meri jakz takz rovnym metrem, Kleinum i Bartoskum. [velký smích] [velký smích] [mrknutí jedním okem]

139809

12.7.2007 17:39

Nik

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Drzim palce Zvedavci. Je to snad jedine misto, kde Cesi si mohou najit normalnost a logiku pred manipulacni sionistickou mediji. Zionisti chteji brat svobodu a projev mirumilovnym lidem a snazi se je ovladat. Oni jsou i dobre organizovany pronasledovat a harasovat kazdeho, kdo se jim nelibi. To oni se jiz neboji delat otevrene ciny proti lidskosti a otevrene hlasat svoji filosofiji. Tak se presne ukazali na nedavne bostonske zidovske konferenci, kde prednaseli o masovam vrazdeni Palestyncu. Ze dnesni populace se musi vyhubit a ze mozna pristi uz bude lepsiho mysleni a chovani. Davali priklad Japonska a jak dnesni generace je pratelska k Americanum. Cely clanek a video je na www.Rence.com. (Boston Jews Advocate Mass Murder). A nikdo se nat tim ani nepozastavi a jak jinak by se delo, kdyby araby pronesli neco podobneho? Podivejte se i na Lidovky.cz. Nekteri fanatici tam provadi nenavist ohledne Zvedavci a zdejsi nenechte si to libit.

139630

12.7.2007 19:13

Máte strach ?

950 84.?.?.?

Včera som vyslovil normálny názor o plynových komorách v konc. táboroch. Nikde to nevidím zverejnené. To máte strach, alebo obavy uverejniť ?!

139632

13.7.2007 3:30

Konspirace konspirace (zmizi zase beze stopy?)

jaaan 67.?.?.?

http://www.sprcha.com/comments/2005/10/30/17827/969/31#31


Účel serveru www.zvedavec.org je tento: (4.50 / 12) (#31)
max 01.11.2005 00:00:58 MET
(User Info)


1) monitorovat jednotlivé osoby protižidovského zaměření
zjišťovat identitu těchto osob (toto se děje zaznamenáváním IP adres, umísťováním tzv. coockies na počítače čtenářů s eventuelní možností umisťování sledovacího software, archivováním jejich příspěvků)
zjišťovat jejich zvyky, koníčky, způsob života, ekonomickou situaci a intelektuální úroveň
Články se na Zvědavci proto pravidelně tématicky střídají, aby se z "respondentů" vytěžilo co nejvíce. Jejich vztah k Izraeli, USA, náboženství, sexu, přírodě atd. Aby se zjistilo, čeho se obávají a naopak.

2) proto dalším účelem tohoto serveru je provokovat

To za účelem vyvolat u čtenářů akci a tuto zaznamenat a následně vyhodnotit. V této souvislosti je naprosto patrné, že šéfredaktor Stwora vyhazuje a cenzuruje ty osoby, které věrohodně vyvrátí tyto cílené provokace - tím totiž škodí jeho "úkolu" a tím je shromažďovat informace o těch, kdo mají antisemitské projevy.

3) vyvolávat u odpůrců Izraele a jeho nepřátel systematicky strach

To provádí Zvědavec tak, že neustále dokola odkazuje na události vyvolávající strach.

Neustále poukazuje na nebezpečí omezení svobody slova, vymýšlí si neuvěřitelné způsoby sledování obyvatelstva kýmsi mocným. Třeba čipy zabudovanými v penězích, nebo implantovanými pod kůži atd.

Dále Zvědavec neustále vyhrožuje válkou, která nás údajně nemine za špatná rozhodnutí státníků, omílá dokola chyby politiků a předvídá ekonomickou katastrofu lidstva, ekologickou katastrofu lidstva, biologickou katastrofu z uniklých vojenských projektů - pochopitelně armády USA nebo Izraele. A tak dále a tak podobně. Optimistické a pozitivní články se na Zvědavci opravdu nevyskytují.

Činnost tohoto serveru je určena pro český a slovenský jazykový prostor a má za úkol přitáhnout pozornost a mapovat názory obyvatel v obou zmíněných zemích, tak i emigrantů.

139642

13.7.2007 10:31

RE: Konspirace konspirace (zmizi zase beze stopy?)

Dáša 83.?.?.?

Reakce na 139642

A pak že my jsme paranoidní [chechtot] [chechtot] [chechtot]

139667

14.7.2007 1:55

RE: Konspirace konspirace (zmizi zase beze stopy?)

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 139667

Pani Daso, paranoidni na tomto webu je skoro kazdy. Nejvice asi KEVIN [cool]

139713

13.7.2007 4:14

Echmm,

Rene Bartosek 76.?.?.?

Pan Klein by si pod aliasem mel zaplatit clensky prispevek, aby se mohl dostat k diskusnim prispevkum podepsanym mym jmenem. Dopustil jsem se vsech urcite velkeho mnozstvi ideozlocinu. Naposledy jsem si dovoli dokonci rict, ze sionista jako cled jedne z odrud fasismu, je pro me lidskemu rodu nebezpecna verbez, uplne stejne jako nacista ci kovany bolsevik. Podobne metody, presvedceni o sve vyjmecnosti, militarizaci, demagogicka retorika i podobne dusledky pro lidi, co nemaji ten spravny nazor tedy ten jejich.

Tenhle prispevek ma ode jako znak obvzlastni prizne, uplne zadarmo.Staci ho zaradit do slozky. Mimochodem naposledy jsem navstivil eretz,cz, kdyz jsem mel debatu "s nasimi mladenci" o vyvozu zbrani, meli tam hezky clanecek o tom, ze Izrael vyvazi dve tretiny sve zbrojni produkce. [velký smích] [velký smích]

139643

13.7.2007 11:08

Pseudonymy

Petr Partyk 88.?.?.?

Pane Stworo, pohoršujete se nad tím, že Šimon Klein není Šimon Klein, že ten pán píše pod pseudonymem a své pravé jméno utajuje. Jedním z velmi pravidelných a pilných přispěvatelů Zvědavce je pan Richard Král, u jehož článků redakce vždy uvádí, že autor je advokát a jmenuje se jinak. Že by mu jeho názory, vyjadřované na Zvědavci, mohly poškodit kariéru advokáta? Tak jak je to vlastně, pane Stworo, je to špatné nebo dobré, když autor píše pod pseudonymem? Že byste to u těch "svých" toleroval, ne-li přímo nadšeně podporoval, a u těch "druhých" odsuzoval? Na závěr osobní poznámka: Podepisuji se svým skutečným jménem a nejsem Žid. Nebo o tom aspoň nevím.

139671

13.7.2007 15:19

RE: Pseudonymy

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 139671

Oceňuji to, že se podepisujete.

Rozdíl mezi Králem a Kleinem je v tom, že Král nikomu nevyhrožuje soudními žalobami, nepokouší se umlčet server eretz.cz, ani žádný jiný. Klein využívá své anonymity ke konkrétnímu zastrašování nepohodlných jedinců.

139680

14.7.2007 17:12

a ze jim nevadil muj starsi clanek

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 86.?.?.?

kde jsem schvaloval vrazdu jedne sionisticke sv* ex-ministra Rehamama Zeeviho

dostali ho moc pekne

139737

14.7.2007 17:52

RE: a ze jim nevadil muj starsi clanek

Krajan 38.?.?.?

Reakce na 139737

>kde jsem schvaloval

lacKa 2V,

Radsej sa nauc slabikovat mena cudzich ludi este predtym, kym vobec nieco schvalujes! [mrknutí jedním okem]
.
.
.
.
Rehavam Zeevi

139738

14.7.2007 19:59

RE: a ze jim nevadil muj starsi clanek

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 86.?.?.?

Reakce na 139738

je pravda ze v te dobe to muselo otrast vice krajany.. na mem sklonovani neni nic spatne

139752

14.7.2007 20:00

RE: a ze jim nevadil muj starsi clanek

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 86.?.?.?

Reakce na 139752

jeho jmeno se da i vyrazne zjednodusit.. dalsi mrtvoj sionista napr.

139753

14.7.2007 20:34

RE: a ze jim nevadil muj starsi clanek

Sid 84.?.?.?

Reakce na 139737

Ja som zase schvaloval odpálenie retardovaného hazla šejka Ahmeda Jásina a jeho poskoka Abdula Aziza Rantisiho.

Dostali ich veľmi pekne.

139758

14.7.2007 22:56

RE: a ze jim nevadil muj starsi clanek

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 86.?.?.?

Reakce na 139758

jak hluboce se mylis poznas az v pekle [smích] a mozna te do nej poslu ja osobne

Yassin is a man in a nation, and a nation in a man. And the retaliation of this nation will be of the size of this man. ... You will see deeds not words."

"We will all die one day. Nothing will change. If by Apache or by cardiac arrest, I prefer Apache."

139764

21.7.2007 2:19

Pane Stwora!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

co je stoprocentně na žalobu, je tady:

http://www.israelforever.estranky.cz/clanky/recenze/zvedavec_cz

a to jak civilní / na ochranu osobnosti podle OZ i na ochranu hospodářské soutěže podle Obz/ tak i trestní /pomluva/

odkaz na tuto "recenzi zvedavce" je v těchto dnech šířen ve veřejných diskusích na netu, úroveň sice slabá a naivní...ale pomluv je tam tedy více než dost! Článek je údajně už z října 2006, víte o něm??! Já vás osobně neznám a zvedavce velmi málo, netroufám si tedy na detailní rozbor...ale tohle je i na mě moc!! [překvapení]

140156

Tuto stránku navštívilo 10 116