Diskuze k článku
Demonstrace ANO základnám
Příspěvků 139
Zdena Mašínová, sestra Ctirada a Josefa Mašínových;
Milan Paumer, člen odbojové skupiny bratří Mašínů a člen Konzervativní strany;
Nevím, kdo po tomhle ještě může věřit Mašínům ? Je to dobře pane S. , že jste uveřejnil ta jména. Konečně je tu další důvod se zamýšlet o inteligenci a vlastenectví Mašínů. Čest památce jejich otce.
Vladimír Hučín, bývalý kpt. BIS;
Tak na podporu tohoto pána u nás vznikaly hodně sliné mediální masáže. Od začátku mi to bylo podezřelé a najednou se ukazuje, co je zač. Více takových seznamů. Seznam Kolaborantů nám jen pomůže si uvědomit, co se děje.
Petr Uhl,Socialistická Solidarita,Islámská nadace v Praze,GITA - Genderová informační tisková agentura,Jihočeské matky,Svaz palestinských studentů,SOP - Socialistická organizace pracujicích
Palestinský klub,Všeobecný svaz muslimských studentů v ČR
Muslimská unie
Vyjmenoval jste jednu osobnost, zbytek jsou sdružení ňoumelesi.
Uhl neni osobnost, je to vul
5.3.2007 16:40
RE: Výčet osobností mluví sám za sebe-taky si myslim
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
Reakce na 130067
JDETE UZ "DO PRDELE" - říkají zastánci US RADARU V CR jeho odpůrcům
"MYSLÍTE DO TÉ AMERICKÉ?" - Ptají se odpůrci
Ja bych pouze doplnil, ze tam se uz nevlezeme. Prestoze je to vskutku prostorna prdel s kapitalnim smradkem a pokrovym svobodnym hovnem, tak v sekci pro Ceskou republiku je beznadejne obsazeno.
6.3.2007 15:15
RE: Výčet osobností mluví sám za sebe-taky si myslim
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
Reakce na 130156
Jsme národem kolaborantů a zrádců národa.
"Paní Šiklová mě v tomto přesvědčení hluboce zklamala, když v nedělní televizní diskusi prohlásila: „Raději se budu mýlit s USA, než mít pravdu s Putinem“.
Připoměl se mi jeden starý český historický film, který se zabýval nástupem Hitlera k moci a naší národní zradou. Dodnes si pamatuji na podobný výrok člena Agrarní strany První Republiky, který si vzal Kč 100,-, plácl si ji na čelo a řekl:" Podivej příteli, když přijde Stalin, tu stokorunu mi vezme, když Hitler, tak mi ji nechá. Tak to jsem raději pro Hitlera"
Neopakuje se nám tady náhodou něco z historie?
Pan Masin je majitel firmy na vyrobu cipu, takze se aktivne zapojil do NWO. Je to z nevedomosti? Spise je obeti vymyvani mozku,u byvaleho clena US ARMY zrejme norma,ktere je take zrejme obeti dalsi ucastnik ANO ZAKLADNAM, Jan Benes, patriot z Oboriste,cili par km od jeho vysneneho RADARU.Co nam radar nabizi viz http://www.osud.cz/cs/clanek.php?id=5638
6.3.2007 16:58
RE: Výčet osobností mluví sám za sebe
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 130112
>Pan Masin je majitel firmy na vyrobu cipu,
Na výrobu cypu?
Jako čestný host je pozván Jeho Excelence pan Richard W. Graber, velvyslanec Spojených států amerických v ČR
Přijďte v hojném počtu, transparenty s sebou! Nepřipusťte, aby jedinou skupinou občanů, která se k tématu základny veřejně vyjadřuje, byli ti naši spoluobčané, kteří z různých důvodů zřízení základny odmítají!
Tak tohle už mluví samo za sebe. Jeho excelence je koukám velmi zajímavý velvyslanec. To jsem hned klidnější. Jeho úkolem je nám nalhat, že radar potřebujeme a tito lidé kteří tam jdou demonstrovat (na co demonstrují ? Stejně je naše kolaborantská vláda pro ) asi nemají co jiného na práci.Počet amerických prázdných řitních otvorů je asi malý, a proto se jdou projít ven, než se na ně také dostane Ale s těmi osobnostmi to tedy není žádná sláva. Mašíni jim spíše uškodí než pomohou a to je dobře. Lidé si alespoň uvědomí, jak je situace vážná.
on to i v nejakem rozhovoru neprimo potvrdil, ze ho sem jirka poslal, protoze se mu na tu pracicku zda nejvhodnejsi ...
Není nad loajalitu vůči svému šéfovi. Na co mít vlastní názor, když mohu jen říkat:" USA si myslí..."
proc nekdo porada demonstraci pro neco, co vlada hodla udelat a s nejvetsi pravdepodobnosti ji v tom nikdo nezabrani? vzdyt je to skoro kontraproduktivni
Proto, aby čestný host viděl, že existuje ve společnosti silný názorový proud angažovaných občanů, kteří ochotně vítají posílení vlivu USA v Evropě, a kteří jsou připraveni hájit "národní zájmy USA" proti darebácké, sjednocující se části Evropy (jež již je ostatně v přípravné fázi zápisu na seznam "Osy zla" ), aby, až bude jmenován s definitivní platností americký guvernér Česka bylo jasné, kdo stál na straně "hodnot západní civilizace", jak je definoval sám náš velký duchovní vůdce Leo Strauss! ;o)
Třeba se budou kompletovat "přípravné seznamy zájemců do NORAD" pro příští kolo losování o předposlední 2 palandy u škrabky brambor nad vzduchotechnikou vlevo... é pardon vpravo! Vlevo podle jejich ruky!
tam budou jenom samí pořadatelé, že nikdo neprijde.
>tam budou jenom samí pořadatelé, že nikdo neprijde.
Jen abyste se nemylil. Brno je uz tradicne silne protikomunisticke. Vyhrozovani sovetskych/ruskych generalu, clenu KSCM a muslimskych teroristu a diktatoru se tam prozatim miji ucinkem. Lide jsou ochotni Americe pomoci.
5.3.2007 7:28
RE: No to doufám, že
MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?
Reakce na 130041
jenom pitomci stále žijí ve studené válce
>jenom pitomci stále žijí ve studené válce
To mate asi na mysli sovetske/ruske generaly, kterym stavba radaru tak strasne vadi. A potom take KSCM a ty dalsi dve stalinisticke KSC. Ti stejni lide se velice zlobili v dobach, kdy CR vstupovala do NATO. A zlobi se i dnes kvuli radaru.
Neklamna znamka toho, ze ten radar potrebuji nejen nasi spojenci, ale i my.
5.3.2007 8:36
RE: No to doufám, že
MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?
Reakce na 130052
ale my ten radar nepotřebujeme. Potřebuje ho Cheneyho Halliburton jako svoji tučnou zakázku a NSA jako nástroj ke špiclování nejen v EU ale i části Ruska.(projekt Echelon)
>ale my ten radar nepotřebujeme. Potřebuje ho Cheneyho
>Halliburton jako svoji tučnou zakázku a NSA jako nástroj ke
>špiclování nejen v EU ale i části Ruska.(projekt Echelon)
Pokud chcete znak fakta bez komunistickeho balastu, podivejte se sem: http://cover72.wz.cz/cz/others/ABM.htm
Tomu říkáte fakta ??? Jděte někam i s německým Brnem a jeho bavorkým kolaborantskym vlivem
pročetl jsem si tuto stránku a opravdu ji napsal člověk, který má jakés takes ponětí o tom co píše. Co bych, ale této stránce vytkl je velice velice sugestivní systém otázek a odpovědí, které jsou velmi zavádějící. Autor si pokládá otázky, zda a proti komu je základna namířena a hned si na ně odpovídá. Vylučovací metodou dochází k tomu, že prostě už z principu ta základna proti Rusku být zaměřena nemůže a to z těch a z těch důvodů, které exaktně vyjmenovává. To že ten výčet důvodů, proč by mohl být radar proti Rusku (a tedy pro ně velmi nebezpečný) může být daleko větší o tom se vůbec nezmiňuje. Naopak, najdeme zde demagogické tvrzení, že Rusko jako jediné dnes disponuje systémem protiraketové obrany. To, že ten systém je určen na základě dvoustranné smlouvy (SSSR-USA) k obraně Moskvy a že Američané mají na základě stejné smlouvy také jeden systém určený k ochraně svých raketových základen to už autor stránek nezmiňuje. Navíc tento ruský systém je už v dnešních podmínkách naprosto beznadějně zastaralý (viz autorem tolik dovolávané periodikum ATM: 3/2007 strana 6-11). WEB http://cover72.wz.cz/cz/others/ABM.htm je jako zdroj věrohodných informací k problému americké radarové základny absolutně nepoužitelný. Za nejkvalitnější médium v českých končinách lze považovat opravdu jen WEB ATMONLINE - viz: http://www.atmonline.cz/analyzy/pro/rusko.htm
http://www.atmonline.cz/analyzy/pro/srovnani.htm
http://www.atmonline.cz/news/2007/leden/300107b.ht...
Dekuji za ty odkazy, pane Nasredin. Jsou velice fundovane a umoznuji pohled do hlav panu v cepicich velikosti fotbaloveho hriste a kalhotach s rudymi lampasy.
Ve chvili kdy ti panove a jejich KGB nacelnik pochopi, ze Ceska Republika NENI ve sfere jejich vlivu a ve chvili kdy Severni Korea a Iran pochopi marnost sveho snazeni se ze me stane odpurce americkeho radaru. Do te doby bych ten radar ale rad na Brdech videl.
5.3.2007 22:04
Rusko = banda opic s atomovkama
Ondřej Pavlíček ondrej (tečka) pavlicek (zavináč) jabber (tečka) sh (tečka) cvut 72.?.?.?
Reakce na 130115
Jakýsi ruský polní maršálek si otevírá držku, že Střední Evropu jeho letectvo zvládne. To je možná pravda. Ale takovýhle zasraný kecy měl Sovětský svaz furt a kromě okupace bolševických patolízalů se zvacím dopisem (např. Československa) se nikdy na nic nezmohl, natož aby se na to zmohl teď, když tu bandu ruských opic podle ekonomických výsledků zvládne uzbrojit i Višegrádská čtyřka.
Rusko není důvod pro trapný americký okupační radar. Rusko je důvod, proč už dávno měli čeští vědci pracovat na nukleárních zbraních. Pár desítek let už tu rusáci vládli a výsledek byl, že jsme se dostali na jejich úroveň (= pár let před opicema).
Dále by to chtělo do ústavy zakotvit pasáž o okamžitém vyhlášení válečného stavu při napadení České republiky, následném protiútoku při použití veškerých dostupných prostředků a porušení tohoto ústavního zákona trestat rychlým válečným soudem s trestem smrti.
To jen aby se předešlo situacím, které se tu už v minulosti párkrát vyskytly a při kterých si Češi dobrovolně a bez jediného výstřelu nechali nakráčet nejdřív německý nacionální socialisty a poté ruský bolševiky.
... svět se maličko změnil od doby, kdy padl bolševismus. Ten bývalý plukovník KGB je daleko víc demokrat, než ten labilní nedoléčený alkoholik v Bílém domě neustále mluvícím s bohem, který je ve vleku překábatěných ultralevých trockistů pod ideovým vedením Leo Strausse, kteří se dnes a to nevím proč, nazývají neokonzervativci (na rozdíl od opravdových demokratů jako je Nader a konzervativce Buchanana - ten je bez toho přívlastku NEO). Tito lidé mají ke konzervativismu dál než Lenin k altruismu. Pod rouškou boje proti terorismu zavedli v kdysi nejsvobodnější zemi světa takové zákony o kterých se KGB a STB ani nesnilo. U mých příbuzných udělala STB prohlídku, STBáci měli na ní podepsaný příkaz od prokurátora a ještě musel přijít svědek, že nedělají nic nad rámec tohoto povolení. Dnes je možno udělat v USA domovní prohlídku bez povolení soudu a aniž to dotyčný člověk vůbec ví. Vše na základě vágně formulovaných zákonů o terorismu. Takže ještě chvíli mě pánové poučujte, jak ta ta správná demokracie vypadá - jenom pro úplné doplnění: část mých příbuzných zahynula za nacistů a část trpěla a zahynula i díky komunistům, takže nemám důvod milovat ani jedny ani druhé. A směšné výkřiky a přirovnávání jednoho velkého národa k opicím, to svědčí o naprostém primitivismu, neznalosti a neschopnosti věcně argumentovat nebo o záměrném rozdmýchávání nenávisti a provokaci - kdopak vás hoši platí ?. Je mi Vás chlapci líto, že nedokážete zvládat svoje emoce a musíte svůj vztek takto ventilovat ... !
>rouškou boje proti terorismu zavedli v kdysi nejsvobodnější
>zemi světa takové zákony o kterých se KGB a STB ani nesnilo.
>U mých příbuzných udělala STB prohlídku, STBáci měli na
>ní podepsaný příkaz od prokurátora a ještě musel přijít
>svědek, že nedělají nic nad rámec tohoto povolení.
To je hezke vedet, ze vsechny ty desitky milionu obeti komunismu byly zavrazdeny a umuceny se svolenim prokuratora a pod dohledem svedka. Nejaci vasi znami?
To jestli ma zname , nevim. Ale ma to jedno spolecne . V obou dvouch pripadech byli u moci a nebo jsou u moci zidi.
... račte si pořádně přečíst to, co vlastně Nasredin napsal. Odpovídáte totiž na úplně něco jiného.
K Vaším příspěvkům sumárně: Kdyby platily Vaše předpoklady, platily by i závěry. Kdyby bylo hovno cukrem, srali by jsme do kafe.
12.5.2007 12:17
RE: Nesmíte hoši ztrácet nervy ... !
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 130200
Muzete napsat i bysme bude to lepsi
Poněkud nekonzistentně vyňatá torza (dle mého názoru) velice sofistikované poznámky Nasredina:
>>rouškou boje proti terorismu zavedli v kdysi nejsvobodnější
>>zemi světa takové zákony o kterých se KGB a STB ani nesnilo.
>>U mých příbuzných udělala STB prohlídku, STBáci měli na
>>ní podepsaný příkaz od prokurátora a ještě musel přijít
>>svědek, že nedělají nic nad rámec tohoto povolení.
Poněkud imbecilní reakce na ještě stupidnější výběr těchto výňatků kýmsi, kdo dělá svou přezdívkou ostudu památce jedné z nejosvícenějších postav intelektuální pokladnice naší země:
>To je hezke vedet, ze vsechny ty desitky milionu obeti komunismu
>byly zavrazdeny a umuceny se svolenim prokuratora a pod dohledem
>svedka. Nejaci vasi znami?
A má reakce na obé:
To je hezké vědět, že je pro vás stravitelnější možností mučení, vraždění a únosy občanů raději bez právně odůvodněného rámce, v rozporu s právními ustanoveními většiny demokratických zemí Světa a proti platným zákonům mezinárodního práva!
S vaší oponencí se mi skutčně hned lépe dýchá, ač jsem se zprvu, přiznám se plněn studem, malinko zalekl, že na humánní činnosti CIA, NSA, NSC, Pentagonu a současné administrativy USA jest nepatrný stín čehosi, co se z dosavadních pravidel tradičního pojetí zákonnosti pravděpodobně jen zdánlivě vymyká!
Je roztomilé omlouvat jednu nezákonnou zločinost tím, že jsme v minulosti museli snášet zločinost morálně pokřivené zákonnosti - otevřel jste mi (a věřím, že i Nasredinovi) dokonale vhled do donedávna neujasněného problému. Díky! ;o)
Nevim proc ten urazlivy ton, pane Fibiger. Vy a Nasredin srovnavate nesrovnatelne. Stavet do jedne roviny omezena pravni opatreni zamerena POUZE proti teroristum se zlocinnymi vrazdami desitek milionu nevinych lidi komunisty a nacisty je nejen demagogie, ale i projev zakernosti. A take projev neucty k obetem tech zlocinnych rezimu. Prestal jste me coby diskutujici zajimat.
Je vidět, že máte stejné právní, sociologické a politické povědomí, jako vaši stoupenci - chatrné!
Omezené (řekl bych spíše fašisticky osekané) zákony jsou vždy (VŽDY!!!) namířeny proti všem! Říká vám něco pojem - rovnost občana před zákonem? Jestliže vy sám máte pocit, že jste z restrikcí vyjmut, protože jste vy sám poněkud rovnější, pak jste ještě navíc stižen demencí výlučnosti před zákonem a to je teprve průser!
Fašismus v Německu nebo Reálsocialismus v Československu taky začal hledáním, nalezením a specifikací konkrétního viníka společenských nezdarů (postupně pak protispolečensky namířených až teroristických činů)! Byl to onen Žid a Komunista, pak Reakcionář, Zpátečník a Kulak, pak Terorista a dokonalá propaganda směrem k dokonale zpitomnělému občanovi, který se měl, tak jako vy ve své imbecilitě, obávat svých (či cizích) spoluobčanů takto onálepkovaných, se měl ve své vlastní "poctivosti" cítit dokonale bezpečný a šťastný, protože ty nové jiné a horší zákony jsou přece (POKAŽDÉ) namířeny proti "NIM" a pro "MÉ" dobro a ochranu! A vůbec už podobným omezencům, jakým se jevíte býti i vy, nevadí, že právě fakt, že oními "škůdci společnosti" jsou vždy jen ti občané, na které ukáže ruka neomylného ochránce jejich a je to právě ta stejná ruka, která pro takovou zhůvěřilost připravila prostředí deformací demokratického práva právě tak, jak je to vidět dnes v USA! Pamatujte si do budoucna, že čím větší stádo ryčí, že chce být ochraňováno, tím větší průser se na vás řítí! Je to dokonale železné pravidlo, které nikdy (NIKDY) nezklamalo!
TO NENÍ RŮZNÉ - JE TO PRÁVĚ A NAPROSTO STEJNÉ! To jen vy, jako "spořádaný" občan fašisticky či socialisticky zdeformovaného myšlení prostě tu dokonalou shodu nevidíte! Jste totiž úplně stejně zmanipulovaný kvádr, jako byly ony fašistické a socialistické, z nichž pak byl, je a bude národ z kamene! Hodně nahlas si to v budoucnu opakujte pro případ, že v rámci losování osudu se i vy jednou ocitnete pod kyjem "svého milovaného vůdce a ochránce", protože on přeci všechno to špatné, dělá jen pro vaše dobro! ;o)
Jako jednomu z těch dokonale omezených tupých hovad, z nichž se stádo skládá, vám upřímně přeji: "Užijte si to, když se do toho svinstva tak ochotně ženete!", a věřte, že to bude spíše věcí šťastných náhod, když to bez úhony přežijete...
Historie zhovadilých režimů se prostě musí opakovat už jen dle toho, z jak omezených ignorantů lidská společnost sestává...
Jak se zda, kazdy kdo panu Hugo Fibigerovi poslusne neprikyvuje je omezenec a tupe hovado. Zda se take, ze jsem se ve svem usudku nemylil. Hlavne kdyz uvazime, ze podle pana Fibigera je domovni prohlidka v dome teroristy stejnym zlocinem jako domovni prohlidka u zida, zpatecnika nebo kulaka. Doufam, ze se jednou Hugo ocitne v jednom letadle s teroristou a v poslednich minutach zivota pochopi, ze by mu ve spolecnosti zida nebo kulaka bylo podstatne lepe.
Ano, domovni prohlidka u kohokoliv bez zakonem stanovenych podminek je nepripustna. Obvzlast, kdyz ten kdo ji vykonava nevi k cemu je klika od dveri a ze nektere veci, kdyz se stimi triskne o zem ci o stenu, jaksi prestanou slouzit svemu ucelu. Jsou jiste rezimy, kde takove veci jsou ze zakona mozne, avsak nepatri k nim USA. Pri tomto zpusobu boje s terorismem se okupacni armada dostala do pozice vseobecne nenavisti u obyvatelstva. Jsou dve moznosti odejit nebo nastolit jeste vetsi teror a pokusit se zlomit odpor strachem.
>Jak se zda, kazdy kdo panu Hugo Fibigerovi poslusne neprikyvuje
>je omezenec a tupe hovado. Zda se take, ze jsem se ve svem usudku
>nemylil. Hlavne kdyz uvazime, ze podle pana Fibigera je domovni
>prohlidka v dome teroristy stejnym zlocinem jako domovni
>prohlidka u zida, zpatecnika nebo kulaka. Doufam, ze se jednou
>Hugo ocitne v jednom letadle s teroristou a v poslednich minutach
>zivota pochopi, ze by mu ve spolecnosti zida nebo kulaka bylo
>podstatne lepe.
To se dá vždycky zneužít a pouze záleží na tom, kdo si přivlastní právo rozhodovat kdo je terorista, žid, nebo kdokoli linej.
Za zmínku by stálo se zamyslet proč teror vůbec vzniká a jak mu čelit. Není vono to náhodou tím, že ten teror rozpoutaly samy USA svoji idiotskou politikou vlastní nabubřelosti a touze podmanit si svět???
Uvědomujete si, že teror je vlastně forma odboje?
>Nevim proc ten urazlivy ton, pane Fibiger.
Urážíte se Vy.
>Stavet do jedne roviny omezena pravni
>opatreni zamerena POUZE proti teroristum
Já pamatuji omezená právní opatření zaměřená pouze proti nepřátelům socializmu.
>desitek milionu nevinych lidi komunisty a nacisty je nejen
>demagogie, ale i projev zakernosti. A take projev neucty k obetem
Víte, komunisti taky lhali, ale ani ze setiny tak drze, jako Vy. Právě proto nemá cenu věřit ani slovu z této Vaší propagandy - kdykoli máme možnost porovnat jí s fakty, zjistíme, že lže.
J. H.
Jasně! Je třeba uvážlivě posoudit, že tento milý, přátelský a humánností až po okraj naplněný režim je se svým (prozatím) cca jedním milionem svých obětí dokonalý beránek proti vřavě 2. světové války! Máte dokonalou pravdu! Takový režim nezbývá, než milovat!
A kolik tedy jako milionů mrtvých si (tak nějak odhadem, bajoko) asi představujete, než ho přestanete bezmezně milovat, když je už téměř milion málo? Myslíte tak 3 miliony? 5 milionů? 10 milionů?
Írán má být vbrzku dokonale vyhlazen - je to 40 milionů dobrejch duší! To by mohlo hodit přírůstek na splněnou normu, ne?
Copak v pavilonu opic na Nezvedavci zapomeli pri krmeni zvere zamknout klec? Mimochodem vy bydlite na tech Brdech, kde by jste racil videt ten radar? Byl by jste prekvapen, ale mistni lide jsou na podobny nazor znacne neduktlivy.
Severni Korea uz podruhe uzavrela dohodu s USA o zastaveni jaderneho programu. Poprve uzavrela dohodu administrativa Clintona a prislibila vybudovani dvou lehkovodnich reaktoru v principu stejnych jako ten, ktery Rusko buduje v Iranu. Slo o to, aby KLDR nemela plutonium vhodne na vyrobu nuklearnich hlavic.
Bushova administrativa vsak tuto cast dohody odmitla plnit, o cemz nase "svobodna media" prilis neinformovala a KLDR si bouchla svoji bombu a ejhle do pul roku mame dohodu. Kdyz se chce neco skutecne vyjednat, tak jde. A kdyz se nechce neco vyjednat, tak to proste nejde.
Ty vole tak si ho nakvartýruj na zahradu a můžeš si hrát na vojáčky.
Pane Jirásek, temno již pominulo. Rusko není SSSR. Z téhle strany se snad nemáte čeho bát, přinejmenším pokud v ČR nejsou americké radary. Dnes po Vás Rusko již nechce, aby jste jim lezl do řitě. Chce to pro změnu zas někdo jiný, koho možná nesprávně až příliš obdivujete. Obdobně se nemusíte bát nebo strašit s KSČ (KSČM apod.). Ve většině světa je komunistická strana dnes zanedbatelná – dokonce ČR je jedna z mála zemí, kde je krajní levice vůbec existující. Ono to nemá ani nic společného jak moc jste „do prava nebo do leva“. Jde o světovou rovnováhu a ovládnutí světa. Což ostatní (země i jednotliví lidé) chápou a zcela dobře to může přinést světovou válku a napadení jinak zanedbatelné zemičky s radary. Pak by nastalo Vaše TEMNO.
Možná by jste byl raději pod vládou Američanů než někoho jiného. Dobře, povšimněte si států, které jsou v područí Spojených Států nebo dokonce byly osvobozeny.. Otroctví zůstane otroctvím.
Ja bych se pane 207 Ruska ani tak nebal. Stacilo by me, aby byvaly rozvedcik KGB Putin prestal s likvidaci nezavislych medii a prestal CR hrozit a radar zakazovat. Ani tech komunistu bych se nebal, jen kdyby nemeli tolik volicu.
Ceho se naopak obavam mnohem mene je to vase fiktivni podruci pod Spojenymi Staty. Nejak jsem si totiz nestacil vsimnout, zeby Nemcouri nebo Japoncici zili v nejakem otroctvi. A to maji ve svych zemich americkych zakladen plnou prdel. U nas jak jste si zajiste racil vsimnout se jedna jen o obranny radar.
"Jsme jako Sověti?" ptá se redaktor
http://www.youtube.com/watch?v=sAjVHtSO_As&NR
To bude asi také ten důvod, proč nás před naším neuváženým záměrem Němci ústy své kancléřky či ministerského předsedy jen velice nenápadně varují a Japonci prosichr mlčí úplně: Věřím, že by své obavy interpretovali jistě mnohem hlasitěji a s větší naléhavostí, kdyby nebyli svazováni vojenskou přítomností USA na svém vlastním území... Ale je to patrně jen nelogická úvaha bez existence jakýchkoliv posouzeníhodných vstupních faktů. ;o)
>Jen abyste se nemylil. Brno je uz tradicne silne
>protikomunisticke. Vyhrozovani sovetskych/ruskych generalu, >clenu KSCM a >muslimskych teroristu a diktatoru se tam prozatim >miji ucinkem. Lide jsou ochotni Americe pomoci.
Stálo by za to přesvědčit Brnáky, aby si radar umístili na Prigl. Pěkně doprostřed. Základna by získala ochranný vodní příkop a stejně se tam už nedá koupat...
Tak to pojďte zkusit...asi byste se brzo koupal sám, a ne zrovna dobrovolně
Jen abyste se nemýlil Vy...Brno je sice (nevím jestli tradičně nebo silně, žiju tady jen 18 let) protikomunistické, ale hlavně jsou plotňáci z velké většiny lidé se selským rozumem a uvažující nezávisle na propagandistické mašinéri - viz třeba referendum k přesunu nádraží. Navíc netrpí ztrátou paměti (výsledek ODS v komunálních volbách - odpověď na její praktiky ) a v neposlední řadě jsou dost podezíraví ke všemu, co přichází od cajzlů z Práglu - bodejť by ne, veto vlády k tranzitnímu letišti Tuřany, faktická likvidace průmyslových podniků v regionu , pokus o přesun BVV do Prahy ... takže to vidím zajímavě. Sice mě nikdo nezval, ale půjdu udělat pár fotek, pokud bude čas.
P.S. kteří brňáci jsou Americe ochoti pomoci? Já znám lidí dost, ale většinově to na pomoc nevypadá.
Nechci podcenovat rodile Brnaky,
ale mam ten dojem (z ruznych hovoru na netu) ze Moravaci vseobecne jsou (a rad bych se mylil) vesmes pravicaci. Vyslovuji se (moravsti americane) casto pro podporu Bushe. Je to dost denervujici a tezko pochopitelne, ale je to tak.
z.a.p
Dobrý večer Zape,
pokud jsou i třeba pravičáci, neznamená to většinou bezmozci. A nevím, nevím, jestli se nemýlíte - pravicový náhled na politiku je (aspoň mezi lidma, co je znám) velmi odlišný od "pravicové" politiky nynější "pravicové" vlády. Měl byste rozlišovat lidi, co kecají na netu a ten zbytek, kterej se na Moravě v dost horších podmínkách než v Praze snaží vydělat si na slušné živobytí - tady se to dělá převážně rukama a nechci raděj porovnávat prachy, který bych si za to samý co v Brně vyfakturoval v Praze. Ale to je jedno, neberte lidi, kterým se najednou začalo dařit x krát líp než doma (ať už je to Praha,USA či Kanada) za bernou minci. Pochopitelně je pak "pravičáctví" ten jediný a správný názor. Jenom se ti rychlokvašení kapitalisti nesmí vrátit s podobnejma kydama domů - staříček by jim dali taků po čuni, že by sa jim v lebeni hnedkaj rožlo...
"ale mam ten dojem (z ruznych hovoru na netu) ze Moravaci vseobecne jsou (a rad bych se mylil) vesmes pravicaci."
Dovolím si oponovat, podle voleb to bylo tak, že ČSSD vyhrávala převážně na Moravě a "pravicová" ODS v Čechách. Takže tomu tak není. Opravdu se to docela rozdělilo. Ale také s tou konfrontační volební kampaní...
Jsem rad, ze slysim k me namitce od Vas a od pana Kubrta oponenturu. To co rikate me tesi daleko vice nez moje (plane) domneni. Dostal jsem ten dojem zrejme velkym dilem od tech co jsou venku. Ale tak to vzdy myslim v historii bylo: Moravaci byli uprimnejsi (at uz se nadchli pro cokoli) a Cesi naopak 'kalkulovanejsi'.
z.a.p
No pozor, tím, že jsem se zastal moraváků se zase jakožto Čech nenechám zaškatulkovat
Ja prijdu..podporit
Víte... Spojenci jsou spojenci a neměli bychom se na ně vykašlat. Rusové sice dělají problémy... Ale co už... Postavením radaru se zavděčíme přinejmenším USA. Při odmítnutí radaru se zavděčíme Rusku. Co je lepší? Nevím
Stejně jsou vyjednávání teprve na začátku, takže bůhví, na čem se politici dohodnou a na čem nikoliv.
Docela mě mile překvapila účast S. Balíka. Je to můj oblíbený přednášející, dokáže kdykoliv cokoliv obhájit. A jsem přesvědčen, že s klidem obhájí, proč by u nás měla být postavena radarová základna. Už jenom kvůli němu se účastním této "demonstrace" nebo spíše jen setkání příznivců radarové základny.
Každopádně, nekloním se k ani jedné straně. A oba dva tábory (Ti co jsou proti i ti co jsou pro) považuji za demagogy a lidi hlásající lži. Obě strany záměrně lžou a napadají se, obě strany jsou špatné.
Obe strany jsou podle Vas "spatne", ale Vam to neda a pripojite se k te 'spravne'. No potes Vas clovece Panbuh a nebo radeji ten pan Balik.
z.a.p
Špatná strana je u mě ta, která neumí argumentovat a lže. Odpůrci radarů nelhali. Neznám jediný rozumný důvod, proč zde radar chtít? Řeknete mi ho ?
odpurci radaru mozna nelhali, ale byla tam spousta desinformaci ... duvody urcite nejake jsou ... jsme spojenci - velkej bracha mlati kluky, co by me chteli na bancit a ja mu za to prasknu, kdyby chtel nekdo nabancit jemu ... na druhou stranu chapu, ze velkyho brachu mozna nepotrebujem, kdyz sme schopny se s vostatnima klukama domluvit
pacifismus vypada v posledni dobe dost nemoderni skoda
Pacifismus byl dycky moderní jen když se to hodilo agresorům.
Logika, podle které existují pouze dvě alternativy: zavděčení se USA či Rusku, je dokonale zvrácená! Největším paradoxem této logiky je fakt, že NATO a EU se staví ke stavbě AMD jako celku velmi skepticky (patrně si tyto dvě vojenskopolitické a politické instituce uvědomují, do jaké míry je iniciativa USA zhovadilou) a upřednostňují společný postup (jehož se USA dlouhodobě odmítají zůčastňovat) budování obranného systému proti riziku nekontrolované eskalace nukleárního zbrojení, jíž jsou ostatně právě USA (silovou a nekompromisní zahraniční politikou posledních 20 let) přímými strůjci.
Iniciativa USA totiž brzdí (pokud nezastavuje) snahy států EU a NATO vybudovat globální systém protiraketové obrany tak, aby nemohlo dojít ke zneužití podobného systému k partikulárním zájmům jedné země či jedné skupiny zemí na úkor jiných tak, jak to vyplývá z formulací smluv, jež tyto dva celky definují a jehož jednoho z nich byly v minulosti iniciátorem a participujícím právě i Spojené státy.
Pokud tedy odmítneme radar, nezavděčíme se právě a jedině jen jedné (právě mocensky angažované) skupině USA (jak vyplývá z informací Ondřeje Lišky ze SZ - tedy jedné ze současných vládních stran ČR, který se z vlastní iniciativy vydal do USA zjišťovat pravý stav věcí seznal mezi senátory, že tato současná iniciativa, tedy stavba radaru XBR systému AMD, jde zcela mimo diskusi Kongresu USA a současná diskuse v české společnosti má sloužit, v případě kladné odpovědi ČR, pouze jako argumentu k přesvědčování Kongresu pro vyčlenění položek pro tento projekt z rozpočtu USA pro společnost Haliburton - tedy k striktně lobyistickým účelům a ne jako důkazu naší loyality americkému lidu), nezavděčíme se vlastně ani Rusku, protože přímo jejich zájmy předsunutá obrana USA přímo nepoškozuje, ale již ve stádiu ideologického zrodu odvrátíme nebezpečí vniknutí jakési kontrolní buňky evropských zájmů do svého středu, čímž se zavděčíme najmě Evropě, do které jsme přednědávnem (ti s lepší pamětí snad nezapomněli) chtěli patřit.
Jestli si myslíte, že EU je schopná nějakou obranu vybudovat, tak jste snílek. Ta není schopna v této oblasti skoro ničeho. Německo bylo po vojenské stránce navždycky zadupáno do země a dnes je to pacifistický národ, Francie na to nemá a o ostatních nemá cenu mluvit. Jenom USA jsou schopné nějaké akce i když to také není žádná sláva. Jasné je to, že když se proti machometánům nic neudělá, budeme toho všichni, včetně Ruska, jednou litovat.
Na tyhle řeči jsem už vážně alergický EU se dokáže ubránit asi tak jako se dokáže ubránit 486 000 000 lidí. Proč myslíte že jsou lidé v KONTINENTÁLNÍ Evropě tak pacifističtí? Proto, že poznali války a okupace na vlastním území a vědí co to je.
A za druhé nechápu, proč by mělo litovat Rusko -Rusové jasně ukázali že když se naštvou, tak srovnají se zemí třebas Čečensko.
Kdo krome evropskych mocnosti dokazal proniknout do Anglie, Francie , Nemecka, Italie.... A Rusko nenechte se vysmat, kdo vstoupil se zbrani v ruce za poslednich 200 let do Ruska ten toho trpce litoval. Zatim siri pokrok mezi "mochametany" bajonety NATO.
Az to zkusi "mochametani" v Evrope budu mezi prvnima co bude pevne drzet masinkver v ruce. Zatim jsem toho nazoru, ze ti mohametani zahnani do kouta reaguji na jiste projevy nasilne demokratizace. Vubec nepochybuju o tom, ze vyrazne vzrostl pocet imigrantu z Iraku, mnoho lidi s moznosti uniku, totiz utika z horoucich pekel. A to vse ve jmeno demokracie.
Rád bych ještě připomenul ona populistická hesla našich "domokratotvůrců", když přednedávnem tvrdili, že se musíme stát součástí Evropy!
Tím, že umožníme dnes (a to "dnes" bych akcentoval) stavbu americké základny jednotek "elektronického boje" USA ve střední Evropě, vyčleníme se nejen z Evropy, ale staneme se pouhými nevolnickými služebníčky a předsunutým "indiánským" vojem egocentrické a ignorantské reprezentace země, která nejen že obvykle umisťuje ČR na území Švýcarska, ale nadále nás bude používat jen jako živého štítu a rukojmí k dalšímu nahlodání snah společenství států, k nimž jsme se chtěli v nedávné minulosti hrdě hlásit.
Jestliže jsme jako národ toužili po morální rehabilitaci po dlouhém období kolaborace s hitlerovskou demagogií a hned nato s nepříliš odlišným stalinistickým despotismem, a toužili nakonec dokázat západní demokracii, že jsme schopni kooperovat v zájmu demokracie a vzájemné spolupráce jako rovnocenný a pro vlastní krátkodobý prospěch se neseparující partner, snahami donutit USA (a to je aktuální snaha americké administrativy) vybudovat na území ČR svou základnu, o níž jsou sami američané zatím (pokud nevyvine naše lobysty ovládaná, současná vláda dostatečně sveřepý tlak na americký kongres - jak naznačuje Ondřej Liška) vesměs přesvědčeni, že ji nepotřebují, opět přijmeme pouze další (prakticky stereotypně opakovaně stejnou) roli kolaboranta, jen v poněkud přistřiženém a jinak olivrejovaném kostýmu.
Obávám se, že dle zásady 3x a dost, už naši potomci nikdy nedostanou v prostoru Evropy šanci zvednout hlavy, jako zástupci svéprávné země, protože budou (zvláště v Evropě) vnímáni jako tradičně podrazácký národ vazalů a vlezdoprdelníků...
Pánbů s nimi...
Tomu, kdo dokáže kdykoliv cokoliv obhájit, se říká demagog, a je tím nebezpečnější, čím je chytřejší. A tomu, kdo mu věří, se říká trouba.
Mno, ja bych rekl, ze obhajit i lez dokaze pouze demagog prave pred skupinou troubu a houpacich koniku. Lidi, co pouzivaji tu vec mezi usima jsou vuci demagogii imunni a kladou neprijemne otazky, ktere mohou byt nezridka pricinou jejich osobnich trablu.
Samozrejme, ze jsou 'studijni', ovsem co je na tom studijni obzvlaste, je to vedomi neuveritelne FLEXIBILITY faktu. V dnesni dobe FAKTA neznamenaji vubec nic. Nechaji se ohnout dle potreby... dokonce otocit o 180 stupnu a stale budou platit. To samo neni dukazem niceho jineho nez druhu antagonismu, ktere lidske pleme jeste nepoznalo. A to se musi zakonite nejak vybit - a taky ze se vybije. A bude plac a skripeni zubu!
Jsem toho nazoru, ze protagoniste opacneho videni nez je to nase jsou vesmes oddanymi nasledovniky; nemyslim si, ze to jsou nejaci bublifuci. Ale to je dano jejich formou chapani minulosti a interpretace pritomnosti. Jsou to lide, kteri nemaji odvahu se podivat realite do oci tak jak je a proto ziji v te paralelni a falesne. Jsou jak zasekle hodinky.
A ke zviklavani skutecne dojde. Materialu je k tomu dost a jsou to casto relativne vzdelani lide. Prijde doba (a vlastne jiz do ni vstupujem), ze pojem pravdy bude tak variabilni, ze to bude presahovat vsechny predchozi formy a zvyklosti. Lide totiz uz dlouho OPRAVDOVOU pravdu nezazili a tak se ani nelze divit.
z.a.p
...alzirsky ministr zahranici Muhammad Bedjawi dnes v Alziru prohlasil, ze Alzirsko nedovoli existenci velitelstvi americke armady v Africe na uzemí teto severoafricke zeme.
Bedjawi uvedl, že Alzirsko spolupracovalo s USA v boji proti terorismu, ale vytvorení takového velitelství je jenom pranim Washingtonu, ale Alzir s tim nesouhlasi. Dodal, že Alzirsko nedovoli vytvoreni vojenske základny jakekoliv cizi zeme na svem uzemi, protoze je to v rozporu s nezavislosti a uzemni celistvosti Alzirska.
5.3.2007 7:27
RE: Zatim co Cesi uz nevedi jak by vlezli Amikum do riti...
MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?
Reakce na 130037
Alžír je jedním ze států, který obsazují Číňané, mimojiné i přistěhovalectvím.Takže se není čemu divit. (Mám to téměř z první ruky, kamarádka si vzala Alžířana.)
Měli bychom v celém Světě Číňany vítat, a nejlépe vytvářet programy na podporu jejich přistěhovalectví!
Možná to zní svatokrádežně, al dobrý každý Číňan, zapracovaný do problémů a zájmů jiné země, než je Čína.
Pravda je taková, že Čína vzhledem k hustotě obyvatel a zvyšující se životní úrovni dojde nutně k bodu, kdy jí bude chybět prostor! Číňané jsou velmi pracovití a skromní lidé, jejichž sžití se s cizí kulturou není problematické a přitom jsou schopni přispět ke společnému dílu libovolné společnosti (ač povětšinou v zájmu svých rodin v Číně). Chceme-li úspěšně čelit bouřlivému boomu přistěhovalectví Číňanů ve světě, pak bychom je měli vítat již dnes, aby se stačili adaptovat na poněkud odlišné podmínky a snížilo se riziko skokovéh (násilné, popř. vojenské), expanze tohoto národa vně Číny! Čínu bychom měli brát jako velmi vážného obchodně-ekonomického a tím pádem i kulturního partnera!
Pakliže se budeme zakuklovat (ať již v rámci abstraktní a fiktivní "války proti terorismu", vydáváme se riziku bouřlivého vývoje let příštích! A věřte, že to nejsou vyznavači Alláha, kdo ohrožují naši kulturu (jak se nám snaží nalhat dnešní americká nomenklatura), ale naše vlastní ignorace vůči Čínské republice a náš strach z abstraktního nepřítele... ;o)
Jiste vsichni znate Novinky.cz. Druheho brezna tam byla diskuze o tomto radaru. Muzete se na to sami podivat. Okopiroval jsem jenom ty nejpopularnejsi vyroky. Vsimete si cisel prosim. Nepodcenujte zdravy selsky rozum panove. Jsem zvedav, zda toto pan Stwora propusti svym ideologickym sitem.
Vas, Texaskycizek
Názory, které lidé považují za kvalitní
2512 hlasů - Ať žije základna!!!
875 hlasů - Ano radaru...
850 hlasů - Rozhodne,NATO ani EU,me na rozdil od USA nepresvedcili o sve jednote a akceschopnosti.Je jednoduche ...
758 hlasů - Jedine velmoc jakou je USA se dovede postavit islamske rozpinavosti a to si vbohuzel vetsina ctenaru...
714 hlasů - Vite kolik socanu se vejde do telefonni budky? Hodte tam poukaz na slevu v Lidlu a uvidite
Cha cháááá..Dnes jsem bděl celou noc a pokud to nevíš ptáku..tak tam celou noc vedly příspěvky proti základnám. A pak najednou tam začaly lítat body příspěvkům pro radar po desítkách za minutu. Bylo to už dost pozdě v noci. Mrkni do diskuse k vítězným příspěvkům. Lidé totiž nejsou hloupí a všimli si toho hned. Mimochodem, když si mažeš cookies tak můžeš hlasovat kolikrát chceš. Takže internetová hlasování je třeba brát s rezervou, protože nějaký čížek pro záchranu Radaru tam nakliká během hodiny dva tisíce hlasů. Je holt za to placen.
Mluvíš o starším článku, tam se to stalo ještě v nechutnější podobě a lidi na to také zareagovali. Já psal o článcích s Havlem a Radaru co je na novinkách dnes a byl včera.
Přesně tak, veškerá diskuse na novinkách o radarech (snad i o jiných tématech?) je těžce manipulovaná, první den vedou hlasy proti a přes noc najednou vyrostou hlasy pro. Zřejmě prozákladnisti v noci bdí. A ještě k tomu v těch diskusích někdo píše, že i pomalu ubývají ty hlasy proti... Válečná propaganda pracuje na plné obrátky...
Osobně se účastním diskusí na novinky.cz, bohužel včera večer i během dneška jsou příspěvky vyloženě PROTI radaru mazány, především ty s odkazem na alternativní zdroje informací. Během několika minut prostě vymizí ..... zatímco tzv. plevelné diskuse tj. diskuse placených diskutérů vedoucích řeči o ničem -- co měli k obědu apod ... příspěvky sprostě urážející různé politické strany a jejich příslušníky - samozřejmě ne ty vládnoucí - kdo je proti radaru je označen přinejmenším za sockomouše - tyto tam zůstavají ... také propagace webu euarbia.com nebo jak se to jmenuje ten propagandistický web bez autorů ... tam samozřejmě vždy je ..... O těch podvodně vyklikaných TOP 5 příspěvcích již bylo psáno .... Než se do hry vloží "brigádníci" vždy vedou příspěvky PROTI RADARU ....
Nechci mazání obhajovat, ale dle mého tam mají nějaký systém, který maže příspěvky obsahující odkazy. Nefunguje to však vždy, některé linky projdou a jiné ne. Ale podvody kolem hlasování na novinkách jsou hrozné. V noci jsem sledoval, jak tam lítaly desítky hlasů ta minutu na podporu příspěvků pro radar. Hrůza. Na centru to bylo podobné. Na idnes též.
Ano, u těch Novinek jsem si té manipulace všimla již dávno.Dokonce v okamžiku, kdy zavedli ty své "názory co dostaly nejvíce hlasů" mi bylo ihned jasné, že budou těžce manipulovat. Však taky není divu, vždyť je to komoušský server deníku Právo- dříve Rudé právo. A zde je jasně vidět ta jejich taktika: navenek jsou jako proti radaru, ale ve skutečnosti jsou to oni, kdo jsou nejvíc pro radar. A pro radar jsou i takzvaní pravičáci, kteří jsou ale vlastně taky komouši. Prostě stále opakuji: komunisti se zde své vlády nikdy nevzdali, vládnou nám tu dodnes. A čeští komunisti jsou sluhové mocných, takže je jim jedno komu posluhují- zda ruským nebo americkým mafiánům. Ovšem legrace bude, až si zdejší miliardáři začnou balit kufry, všímejme si toho. Pak bychom si ty kufry totiž měli začít balit taky, ale kam?
toto je přízpěvek z diskuse na stránkách http://www.zakladna.unas.cz
horus
18. 02. 2007, 16:24:44
Na siti zuři informacni válka. Jedna strana se snaži udržet stávající charakter svobodného projevu na internetu a druhá strana,strana přátel "zlateho telete" se snaži ziskat kontrolu.
Toto početné stádo zlatodobytčat vytvořlo kybernetové vojsko, vedoucí kampaň na internetu.
Zlatotelecí vláda celou svou váhou podpořila snahy svých příznivců bojovat proti tomu, co považuje za negativní předsudky a vlny pro-arabské propagandy. Ministerstvo zahraničí nařídilo naučit své diplomaty sledovat webové stránky a konference, aby síť amerických a evropských skupin čítajících stovky a tisíce zlatotelecích aktivistů mohlo vkládat pro-telecí příspěvky.
Používají zvláštní software AdSense s pracovním názvem megafon, který je automaticky upozorňuje na proti-telecí příspěvky v různých chatrooms či v internetových anketách, takže mohou ihned vkládat kontrující odpovědi. Tým studentů vTrautemberksteinu pročesává webové stránky v různých jazycích a označuje je pro další, kteří se pak na závadných stránkách registrují a mají vliv na různé ankety či mění směr debaty.
???Pokud někde najdou anketu pro nebo proti těmto dobytčatům, rozešlou její adresu hromadně pomocí seznamu. A může se stát, že do patnácti minut tam bude 400 pro-telecích hlasů. Na Novinkách to funguje i na fórech o zradaru.
Na základě mnoha dostupných informací nemohu jinak, než být proti tomuto zařízení.
To je zajímavé, že jste si okopíroval nejpopulárnější výroky zrovna z téhle diskuze, když v padesáti dalších jsou výsledky přesně opačné - ty máte okopírované taky ? Asi ne co? Ať žije objektivita.
Navíc stačí ty diskuze číst a lehce zjistíte, že odpůrců radaru se v nich pohybuje dva až třikrát více než příznivců, a tak to bylo i v této diskuzi. Takže je jasný, jakým způsobem vznikly vámi prezentované ohlasy na názory - podvodem. Nebo myslíte, že byl v té době uveden tak silný argumet pro radar, který naprosto otočil veřejné mínění na tuto věc? To si snad nelze myslet ani v Texasu, hehe.
Nejen na novinkach(RUDE PRAVO) ale i na iDnes jsou lide pro radar
Slava, ted uz zbyva tuhle skvelou novinu prinest do Strakovky. Budu se tesit na referendum. Vox populi - suprema lex.
Pane Čížek kdyby to tak bylo doopravdy myslíte že by vláda chtěla zabránit referendu?Ta čísla nesvědčí o zdravém selském rozumu,ale o manipulaci.
Iniciativa "Ne základnám" žádá referendum.
Iniciativa "Ano základnám" žádá aby se poslanci atd. svobodně a odpovědně rozhodli ve prospěch bezpečnosti naší vlasti!
Myslím, že to hovoří samo za sebe o přístupu aktérů k demokracii. I s tím manipulativním vykřičníkem na konci. To aby nevznikly pochyby co je to bezpečnost vlasti.
P.S. Legrační bylo, když jsem koukal na "Otázky Václava Moravce". Hned na začátku měli účastníci vybrat největší lež, kterou o základně slyšeli. A. Vondra vybral tvrzení, že základna zvýší bezbečnostní rizika. L. Zaorálek naopak řekl, že kolosální lež je tvrzení o oáze bezpečí. Najdete to mezi 7 a 9 minutou. http://www.ct24.cz/vysilani/?id=149474&datum=2... Tak a teď babo raď! Někdo evidentně lže.
Ja myslim, ze leze pan VumlZaoralek...to je ten clovek co zve islamisty do snemovny
5.3.2007 17:12
RE: Demokraté a spol.
DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?
Reakce na 130090
No, myslet si, že US základna je oáza bezpečí... On totiž US má ve světě každý rád, nikdo proti nim nic nemá...hmm, teď jen nerozumím tomu, proč se tolik bojí těch teroristů. Když všude zavádějí to sucho a bezpečí. Áách!
No jo amici maji v ceske vlade nasazeni zase sve lidi, ze by to byli zase zidi? Pak o co se da diskutovat? Je jiste, ze mnoho zemi odmitlo nejake americke zakladny. Napriklad Kanada to hezky diplomaticky odmitla a nic se nedeje. Jinak ze Cesi by meli pomahat Americe, vzdyt na zapade nikdo nic jen tak nikomu nedava a jakkoliv, Cesi uz pomahaji, hlidaji naftove trubice Bushovi v Afganistanu. To nestaci? Jinak mame hloupe lidi, co klidne vzdaji cast ceskeho uzemi cizincum a za to jeste jim budou tocit hlavy radiovlnamy atd. Jinak libi se mi staty co si umeji dupnout jako Spanelsko, Ukrajina a americti obcane jsou take nebojacny. Nebyla ta smlouva uz podepsana? Bych se ani nedivila.
Zajimavy clanek o kanadskem spojeni v 911.
http://groups.yahoo.com/group/hawkscafe/message/110
A jinak drzim palce na NE demonstraci!!
V souvislosti s diskusí okolo nešťastné radarové základny Velkého bratra vládní činitelé a příznivci výstavby neustále připomínají, že nelze hledat paralelu mezi současným děním a historickými souvislosti z totalitního období. Odpůrci pozvání cizího vojska jsou často označováni za lidi nevzdělané, sociálně slabé a nejednou souhrnně označeni za „levičáky a komunisty“. Uráží mě to. Pokud si aparátčíci vytkli za svůj cíl přesvědčit nás, že abychom se zařadili mezi vzdělané a slušné občany, musíme být PRO základnu, nepodaří se jim to. Podívejme se blíže na to, kdo se zde chová „komunisticky“.
Komunismus není jen v názvu, je to ideologie která se projevuje především ve způsobu jednání a chování se. Rozdíly mezi (inteligentními – nejsou mezi námi jen takoví) odpůrci základny a radarovou agitkou jsou právě ve způsobu chování a v přístupu k věci:
1) agitátoři, podobně jako jejich předchůdci z 50 let, nejsou schopni připustit jiný názor – každý, kdo je proti, je přece historický pomatenec, truchlící po komunismu, postsovětský pohrobek, neschopný odlišit krásnou záštitu svobody v podání přítomnosti hochů a děvčat strýčka Sama, od hanebné okupace hochů a děvčat strýčka Váni. V padesátých letech byli odpůrci čehokoli špatné prostě reakcionáři, dnes se etiketizuje opačně, kdo není s námi, musí přeci nutně být komunista. Každý zkrátka musí mít svůj tábor, to bychom se na to podívali...
2) agitátoři v žádném případě nesmějí umožnit referendum. Komu se vnucuje paralela s komunistickým neumožnit svobodné volby, probudil se právě ze sna. Proč umožnit lidem se k něčemu vyjádřit, nota bene pokud by se nejspíše rozhodli jinak, než si přeje garnitura moci? Oni sami přeci vědí, co je pro nás všechny nejlepší – a to je cesta k socialis... ehm, pardon, to je cesta k radarové základně a nukleární převaze.
3) agitátoři rozhodně kývají na žádost Velkého bratra aniž by vůbec znali podmínky jeho přítomnosti. Jak sami přiznávají, málo informací mají i členové vlády, poslanci, prostě každý. To ovšem nevadí – je třeba rychle odkývat, dělejte si s námi co chcete, nakonec já jezdím na chalupu do Krkonoš a ne k Brdům, tak co. Přeci se neprojevíme jako nespolehlivý spojenec Sovětské... pardon, zase ta historická paralela, chtěl jsem říci Spojených států. Navíc od bohatě prostřeného stolu mezikontinentálního zbrojení jistě odpadne také pár kůstek pro loajální soudru.. ehm, loajální demokratické politiky.
Nemyslím, že svůj boj proti okupaci nutně vyhrajeme. Ale je důležité bojovat a nevzdat se, abychom se svým dětem mohli později rovně podívat do a říci – dělali jsme co se dalo, byli jsme proti a byli jsme slyšet. Třeba nakonec i v americkém kongresu převáží nostalgie po zbytku demokratických hodnot a šílený zbrojící projekt Bushovi kliky bude přeci jen zastaven...
Naprostý souhlas, zejména s posledním odstavcem. Zatímco ti, kteří nyní agitují pro základnu, budou umírat s tím, že svým dětem a vnukům pozvali do země dalšího okupanta. A to, prosím, nemluvím o tom, co ještě tento okupant může stihnout ve světě do té doby vyvést...
Vetsina americanu se chce zbavit Bushovskeho rezimu. Lidi znaly politiky maji soustrast pro Cechy a krityzuji jeho roztahovani.
Mimochodem, Bush vyuzil 911 pro mnoho zmen. Ale nyni prichazi nova theorije, ze v tom bylo hodne lidi zapojeno pro zisk z pojisteni www.HawksCAFE@ARG
už ho pronásleduje druhý režim, nicméně jeho stanovisko je proamerické a proisraelské, jako ostatně mnoha lidí z jeho okolí. Ty ostatní, to jsou buď zaprodanci (Joch), užiteční idioti (Drápal), lidé s life-long biásem (Paumer, Mašínové) a nebo přímo radaroví emisaři (Jeho Excellence Graber).
Co se týče toho "čeření vody" - já se nevyznám v kultuře demonstrování a prvoplánově mi to přijde idiotské (ať si antizákladnové hnutí udělá svoji demonstraci). Ale vzhledem k tomu, že každou neonacistickou demonstraci provází antidemonstrace anarchistů a i při demonstraci před německou ambasádou za Zündelovo propuštění přišli "čeřit vodu" holocaustniks (copyright: J.Táborský), tak se to asi dnes takhle dělá. Osobně bych se tam neukázal už proto, aby jim nevzrostl jejich "dav".
> Osobně bych se tam neukázal už proto,
> aby jim nevzrostl jejich "dav".
též mám podobný pocit - půjde tam spousta lidí proti, prudičů, ale ve zpravodajství budou všichni presentováni jako jeden dav, který je samozřejmě pro, coby účastníci demonstrace pro
proto prosím všechny, kdo se tam chtějí zastavit, třeba fotit, jak tu někdo psal, a nejsou pro, ať to dají velmi viditelně najevo (tak, aby bylo možno rozeznat to na televizních záběrech "davu" )
Až přijede jeho excelence z USA chceme tam vidět nadšené davy z mávátky a americkými vlajkami jasný?!!!!!
ODS Brno.
Také vypracujte seznam všch co se odmítají zůčastnit. Především dejte pozor na živly, které by mohli demonstraci narušovat !
Ja bych jeste pridal sbor mladych nadejnych pion... ehm teda skautu kteri by mohli zarecitovat patriotickou pisen a US hymnu.
Ve sklepe mozna nekdo jeste ma nejakej ten lampion a transparent.
SSSR se prepise na USA, na lampion se povesi socha svobody a to by bylo aby nebylo.
Hohli by i preletet nase bojove sg(k)ripleny a nakreslit na oblohu peknou americkou vlajku.
Cesi me uz s temi detinskymi demonstracemi serou. Demonstruji jedine tehdy kdyz vedi ze se jim nemuze nic stat. V sedesatem osmem demonstrovali jen par mesicu po vpadu vojsk. Pak zmlkli jako ustrasene slepice a hrali si soukrome na svem vlastnim pisecku jen. Sami to priznavali. Rikali tomu tehdy 'utek na chalupy'. I muj bracha ktery 'tam' zustal tomu propadl.
Rusaci jim behem okupace svyma zakladnama ekologicky zasrali velka uzemi a dnes jim zase cesti vlastenci lezou do zadku odmitanim amer. radaru.
To je ale narod - co ?!
Americani by meli upustit od zameru umistit sve radary na cechu uzemi a pamatovat si to na mnoho let, tak jak si dnes obycejni americane pamatuji Francouzke vladni poseroutky (byvale nacisticke kolaboranty).
ze NE strana hladce vyhraje. A to je prave to o cem ma byt ta zatracena demokracie. Je treba mobilizovat vice lidi k odporu; verim, ze mnoho lidi, kteri bezvyhradne nesouhlasi jen neplodne mrmlaji a jeste se nezapojili. Predstavme si kdyby se sesli 2, 3 nebo i 4 miliony podpisu! To by melo silu a Topolstein by sel od valu!
Ja bych byl pro vsemi deseti: ukazat, ze narod CHCE pravou demokracii a nynejsi vedeni zeme mu ji upira!
z.a.p
rad se na demonstraci ukazu, i kdyz neni proc. Nastesti o nekterych vecech nerozhoduje lid. Protoze lid je vul.
rad se na demonstraci ukazu, i kdyz neni proc. Nastesti o nekterych vecech nerozhoduje lid. Protoze lid je vul.
Podle toho, co jste napsal jste teda člen vládnoucí elity, tedy poslanec s mandátem a člen trojkoalice. Nikdy jiný by toto napsat tedy nemohl.
Pravděpodobnější je tedy, že jste pouze pěšák jako já a všichni ostatní, který hodí jednou za čtiři roky do urny volební lístek a tím všechno končí.
Toto prostě nemůže nikdy napsat normální.
>Toto prostě nemůže nikdy napsat normální.
Proč by nemohl? Za peníze všecko, to se nám nabízí jako základní znak normálnosti.
J. H.
Ať radary a rakety zvítězí nad lží a nenávistí!
Parafráze dne, aneb jak jsem se naučil mít rád absurdní divadlo.
„….ať radary a rakety zvítězí nad lží a nenávistí “
Václav Havel
dramatik několikanásobně nominovaný na Nobelovu cenu míru
Mel bych to pripadne protiheslo:
"Imperialistu plany zhati nasi vepri boubelati!"
z.a.p
dramatik naslouchá ...
Chtělo by to nasadit proti nim hovnocuc s rozstřikovacím zařízením, aby se cítili jako doma.
J. H.
Tento radar bude slouzit stejnym zpusobem jako policejni radary. Jenom proto, ze existuji, tak se spousta lidi chova slusne na silnici. V sile je bezpecnost! Doposud kdejaky idiot, ktery si postavi raketu mohl vyhrozovat, ze ji nekam posle. Ted mu ji sestreli a pujdou po jeho osobe. Svet bude bezpecnejsi, zrovna tak jako silnice jsou bezpecnejsi diky radarum.
Vas, Texaskycizek
"Vážený"texaskycizku,když už nás českýčížky chcete ohromit nějakou radou,příkladem či přirovnáním,tak si dejte o pivo míň a nebo si sedněte pod slunečník.Na Strakonické silnici si američané nainstalují radar a američtí policisté tam budou chytat neukázněné Iránské a Severokorejské řidiče,kteří by mohli ohrozit chodce v Texasu?Jinak vám a vašim americkým kamarádům mohu sdělit sladké tajemství,silnice budou bezpečné až dojde nafta!Příspěvky nemají být rýpavé,ale nemohl byste nám sdělit,proč zrovna antiradary do česka dodávané,jsou z USA?Dál to nebudu rozvádět.
Jsem pro radar a nevidím důvod proč by nemohl být umístěn v ČR. Osobně považuji možnost jeho umístění v ČR za jistý druh výsady. Myslím, že USA mohou radar klidně umístit kdekoli jinde, třeba i na svých základnách v Německu (jistě všichni víme, jak se do Německa USA základny "dostaly" a nepochybuji, že jsme za to USA dosud vděčni), ale návrh umístit radar v ČR považuji za akt seriozní nabídky nejen z vojenského hlediska. Závěrem uvedu, že americká přítomnost, a to i vojenská, v Evropě je pro mne osobně zárukou dostatečné stability Evropy, neb evropané v minulosti prokázali, jak krvavě a nelidsky řeší své původně politické konflikty mezi sebou - na jednom kontinentu - ať již mezi národy navzájem, nebo v rámci svých státních celků.
S úctou
Dvořák
S prominutím kdy naposledy Evropa krvavě a nelidsky řešila své problém ? A kdy USA ? To je jednoduchý argument. Proti USA také dnes mluví to, že zbrojí jako nikdo na světě. Pro mě tedy není základna zárukou bezpečnosti. Spíše se obávám, že USA roztahují svá chapadla na místech, kde ještě je jakás takás svoboda.
Až se jednou, pane Dvořák, probudíte ze svého sna, hořce zapláčete!
Po 1. světové válce bylo Německo sešněrováno reparacemi a nemělo nárok na to, aby budovalo vlastní armádu. Byli to právě američané (a opět to uvedu - třeba dědeček současného presidenta USA - Prescot Bush), kdo tuto doktrínu porušili a s vidinou tučných zisků od státu, jemuž je zapovězeno budovat silný průmysl, jakožto nedávnému agresorovi, Německo a o to aktivněji pak Hitlerovské Německo financovali. Prescot Bush byl během války za tuto svou (podle vás) mírovou a (jak říkáte) stabilizační iniciativu s mnoha dalšími odměněn pokutou 1,5 milionu Dolarů.
Pokud chce někdo tvrdit, že USA vždy Evropu a zejména ČSR, zachránily, pak je buďto nedovzdělanec, nebo dokonalý ignorant.
Pokud vstoupím do války, kterou jsem prakticky rozpoutal a zejména pak v ní mám nevrácené investice, jež jsem do ní vložil (tak jako USA za 2. světové války), dělám to z ryze ziskuchtivých důvodů - chci zpátky to, co jsem do války zainvestoval. Takto vypadá prakticky "obětavost", kterou vy máte za nezištné hrdinství.
Pokud jsme se ze stupidity reálného socialismu vyhrabali s jistým přičiněním USA, pak to opět nedělaly z lásky k imbecilům (jímž snad nejste), jejichž stát s dokonalou ignorancí umístí do Švýcarska. Dělali to opět jen z titulu prosazení vlastních zájmů - oslabení dlouholetého nepřítele, jehož dlouhodobě vydávali za hrozbu. Jak velkou hrozbou onen nepřítel byl, diskutovat nebudu - i já se rád zbavil socialismu s téměř lidskou tváří.
Co však USA našly po rozpadu východního bloku především, byl zejména lačnící trh a kapitál za babku! (Viz Klausova politika privatizace, z jejichž důsledků jsme se prakticky navyhrabali do dnes.)
O tom jest, vámi připomínaná, laskavá pomoc USA! USA jako stát nepatří ke kreténům, kteří nedělají nic jiného, než číhají po Světě, jak by konali dobro! Je to dravý (a dnes poněkud těžce lenivý a proto těžce zadlužený) stát, jehož primárním cílem je utrhnout ze Světa kolem sebe co největší díl žvance (trhů, zdrojů) pro vlastní zájmy! Tak, jako každý stát!
Jestliže chcete tvrdit, že USA jsou nezištnou, spravedlnost milující zemí, pak byste si měl uvědomit, že je to stát, který dnes vynakládá třičtvrtě bilionů dolarů na zbrojení (což je prakticky tolik, co celý zbytek Planety a už téměř 500 x tolik, co si denně půjčují od onoho zbytku Světa, aby vůbec přežili), který spotřebovává 1/5 celkové spotřeby vody celé Planety a téměř 1/4 energie na Planetě vyrobené! Jestli se takto chová nezištná společnost, jež zaručuje stabilitu všude, kam šlápne, pak bylo opravdu lépe zbytek Světa vyvraždit, než si toho všimne a bude chtít být také "zárukou stability"! ;o)
Milý pane Dvořák,
jestliže chcete takto stupidně implantovat stádu pocit, že bychom měli být USA za něco vděční, pak jste populistický agitátor, hajzl s vlastními sobeckými zájmy, nebo prostě blb... ;o)
pane Hugo Fibiger, Vaše vulgární výroky jsou pro mne srozumitelně podaným důkazem o úrovni odpůrců USA /nejen radaru z USA/.
Opatrujte se
Dvořák
Patrně už ne tolik vážený pane Dvořáku,
původně jsem vás, pravdu pověda, odhadoval spíše na "populistického agitátora", jímž jste se stal zcela spontánně kompozicí své "agitky"! ;o)
Pokud jste si tedy z citovaných přídomků vybral odlišnou variantu, ve které se cítíte lépe zabydlen, pak má oponence byla s vysokou pravděpodobnosí zbytečná, neboť zákonitě neměla šanci, v takto diametrálně změněných podmínkách, na úspěch v jakékoliv snaze o připomenutí potřeby elementárního posouzení historických faktů, sociologicko-politických zákonitostí a jejich exaktních důsledků pro současnost.
Tímto se omlouvám za chvilkovou slabost podlehnutí klamnému optimismu, že by se snad vzácně i v řadách ideologických podporovatelů cizí vojenské přítomnosti v České republice mohli pohybovat střízlivě uvažující, či dokonce slušní lidé. Právě Vám, pane Dvořáku, tedy musím projevit svůj upřímný dík za to, že jste mne z tohoto principiálního a ostudného omylu vyvedl! ;o)
Považuji za Vaši nemalou zásluhu, že již v této otázce tápu nesrovnatelně méně! Děkuji Vám!
S pozdravem: Opatrujte se, pokud je to Vaším přáním!
(jsem spíše demokraticky založen a nerad bych někomu vnucoval svou vůli)
Hugo Fibiger
Pane Hugo Fibiger,
nechám stranou osobní postoje vůči nám navzájem, je to zbytečné a nikam to nevede, a dovolím se vrátit zpět k tématu.
USA si v Evropě nový radar dříve či později postaví stejně, toť můj názor. Jestli to bude v Česku či jinde je pro někoho záležitostí hrdosti, pro jiného je to akt ne zrovna přijatelný. Ovšem pokusme se podívat na situaci tak, že USA by tuto konkrétní technologii radaru XBR uvolnily pro své spojence v NATO, čímž by vznikla situace, kdy by i česká armáda mohla tento radar provozovat vlastními silami pro účely své, NATO /a tím i USA/. Brojili by současní odpůrci radaru i pak proti Armádě České republiky, NATU a USA z hlediska strategicko vojenského, nebo by to vzali celkem "lážo plážo"? Přiznám, se že Vaše reakce i rekace ostatních na tuto hypotetickou otázku mne celkem zajímá, ale pouze ve směru vojensko-strategickém. Nezajímají mne argumenty o podivných vlivech na zdraví lidí atd., to se dá řešit i v jiných diskuzích.
S pozdravem
Dvořák
Z hlediska vojensko-strategickeho na tuto otazku nelze odpovedet. Zalezelo by na mnoha faktorech. Radar sam je pouze cast systemu. Vzdy by tedy zalezelo na tom, kde jsou umisteny rakety, jake uzemi maji chranit a jak jsou oba typy zarizeni chraneny pred utoky jineho druhu nez mezikontinentalni strelou. Tedy musela by byt znama cela koncepce obrany NATO a tu nezname, zname jen tu americkou. Samozrejme hledisko opodstatnenosti stavet takove zarizeni a vliv na mezinarodni stabilitu take nemohou byt opomenuty. Bohuzel tyto veci jdou vicemene proti sobe. Nelze "bezpecne" opevnit USA a Evropu aniz by Cina a Rusko nepodnikly protiopatreni, coz by vedlo k dalsim zavodum ve zbrojeni. Jista vec je ovsem to, ze podobna zarizeni jsou pro jiste skupiny zlaty dul a statni zakazka financovana z ceskeho rozpoctu by spolkla hodne tucne sousto z nasich uz tak deravych kapes a provoz by taky nebyl zadarmo. Takze odpoved zni stejne: "DEKUJI NECHCI". At si ten radar umisti na nejakej kriznik, maximalne jim ho nekdo potopi...
Proboha! Probuďte se a zkuste přemýšlet jen polovinou mozku (prezident Kurta Vonneguta Jr. ani víc nepotřeboval a jaký to byl pašák) skutečně lehounce (vím, jde to ztuha, myšlení bolí) strategicky:
NMD je pro USA cosi, co by mělo (jak věří jeden podobně postižený pán ve Washingtonu) spasit Ameriku (mmj. před platbou 8,5 - vlastně už 9 bilionů dolarů amerického dluhu, do nějž právě onen polovinomozký pán z Bílého domu přispěl nemalou - prakticky nadpoloviční měrou - např. jen Číně už se stačil zadlužit bilionem dolarů a dále se zadlužovat bude, protože na tento rok si připravil velmi těžkou laťku: 700 miliard dolarů zbrojního rozpočtu!) a zajistit USA monopol na moci nad celou Planetou! Toho lze však dosíci jedinou možnou cestou:
TEN SYSTÉM MUSÍ VYUŽÍVAT (pakliže bude funkční - malá drobnůstka) VÝHRADNĚ JEDINÁ MOCENSKÁ STRUKTURA! Nebyla-li by splněna tato (dozajista pro vás nedůležitá - leč k vaší smůle) podmínečka, je celý systém NMD pro vládnoucí garnituru USA bezcenná!
Evropa by dále užírala ze síly dolaru svými hazardními činnostmi, jimž se obvykle i v USA říká "obchod", a co hůř - obchodovala by určitě "darebácky" v Eurech (do roku 2001 si pouze dvě země vyhradily svrchované právo obchodovat své vlastní nerostné bohatství - vesměs ropného charakteru - upřednostňujíc Euro před Dolarem: Jedna z nich zažila poslední masivní invazi USA, utápí se nadále v občanské válce a arogantní okupace s následky společenského rozkladu již stála 650.000 životů civilistů této země; Druhá již od roku 2003 čeká, kdy se konečně páni v D.C. rozhodnou, jestli to budou kompletně bombardovat BLU-82 nebo rovnou "odlehčenými" atomovkami, a jestli to teda budou jenom "předpokládaná" jaderná zařízení, nebo to vemou komplet i se všemi dálnicemi, školami, nemocnicemi a zbytkem infrastruktury, aby tam prosichr noha amerického mariňáka ani nemusela páchnout!)
Od roku 2001, kdy Euro vstoupilo na ropné burzy, je to EVROPA, kdo je úhlavním nepřítelem USA!
A jedině proti Evropě je třeba stavět kontrolní systém, jenž by fungoval jednoduše tak, že není třeba dráždit kobru na východě hloupými přelety raket přes oceán - stačí jen říci: "Víte, držta kušny! My si budeme napadat, koho chceme, a třeba i jadernými zbraněmi, a vy nám k tomu dáte svolení! Ostatně máme silný obranný protiraketový systém přímo tam u vás, takže vašemu vyskakování můžeme zatnout tipec!"
Touha USA konečně udolat toho zákeřného "partnera" v NATO, který se tváří jako kámoš, a přitom za zády amerických obchodníků vesele platí Eurem místo Dolarem! TO SE PROSTĚ VE SLUŠNÉ (americké) SPOLEČNOSTI NEDĚLÁ!!!
USA již užily první strategický tah (ve snaze eliminovat "Europe Friendly" trh na tom slabším, poněkud zkompromitovaném a pro Evropu aktuálně ne až tak důležitém obchodním partnerovi - na Irák. Prapůvodní záměr - anektovat lačnící trh, bohatý na vlastní nerostné zdroje a zabookovat jej primárně pro sebe - však venkoncem (zatím) nevychází. Irák se stává takřka bezednou tlamou, požírající miliardu dolarů za miliardou (prakticky v něm USA denně utrácejí tolik, kolik si denně půjčují od Číny). Irák, jako velmi chabě vyzbrojená země však dodnes vzdoruje formou masivních partyzánských válek, jaké snad ani 2. sv. válka nezažila a počet amerických obětí již vysoko přesahuje 20.000 mužů! Do armády se nikdo nehrne a před administrativou USA leží stále nesplněný restík, jenž si předsevzaly splnit ještě dávno před tím, než Ecu opustilo virtuální trhy. Proto vyvstala nutnost, užít v Íránu kategoričtější řešení, než tomu bylo v Iráku: Totální vybombardování této země nukleárními zbraněmi tak, aby se ze dne na den dostala na technickou a hospodářskou úroveň Afgánistánu!
Pro tento záměr má však Bushova administrativa jeden drobný problémek - je to právě onen úhlavní nepřítel - Evropa - kvůli níž ten humbuk na středním východě vůbec začal a kvůli němuž není (prozatím) možno kompletně vybombardovat Írán s takovou důkladností, proti níž byla genoscida WWII jen prkotinou ojedinělých potyček.
Jedna možnost by tady byla... I když ji tedy už za Clintona shodil Pentagon ze stolu jako bezednou díru, do které se nikdy nepřestane házet spotřební papír (jemuž se dnes ještě jen shodou šťastných okolností říká Dolar) po tunách, a stejně nikdy nebude mít účinnosti ani, co by se za nehet vešlo... A právě po roce 2001, ve světle nové hrozby konsolidující se Evropy, vznikla v ještě fungující polovině mozku geniální myšlenka: "Dobře, pánové! Ale tady kolega Chaney do toho už taky něco zainvestoval přes svý kámoše, Rumsfeld v tom má ňáký prachy, Riceová kvůli tomu prodala tanker! My tedy víme, že je to bezcenná kráva který se musíme zbavit kulantním způsobem - ale víte jistě, že to ví Evropa?", a všem přítomným se v tu chvíli zablesklo v očích: ZRODIL SE GENIÁLNÍ NÁPAD!
"Nainstalujeme tu zhovadilost do co největšího počtu, nejlépe evropských států, naši tupí platiči daní to zacálujou, my na tom nebudeme tratit a Evropa podlehne pocitu, že to funguje, když jí to nebudeme chtít dát!", zapřemýšleli patrně všichni zainteresovaní do problému: "A ještě jednu to má výhodu! Až to budem prát pod tlakem do Íránu, aby z něj nezbylo víc, než jedna rozlehlá kafilérka, Evropa bude držet kušnu! Jen se vždycky zlehka zmíníme, že jsme jediní, kdo vlastní funkční PRO a jeho podstatná část se válí jako mrcha v Evropě!"
"Stačí jen podmáznout pár nenažraných krků - jeden z nich mám teď zrovna na zkušené v Rockfelerově centru - je odněkad z Prahy nebo tak - nebombardovali jsme to nedávno? Á né! To by ten křivohubej týpek s takovým panděrem nemoh přežit - dyk tam byly B-1, takže to snad bylo v Bratislavě - tak bysme ho měli zlanařit, než nám ho sebere Soros! Taky se na něj snad chystá! Dáme mu slušnej vohoz, pár melounů do začátku a byl by v tom čert, kdyby nepřesvědčil ten hloupý pranepatrný národ (co by se do NY vešel skoro několikrát) že je to pro jejich dobro a ochranu! Hulliburton to nadhodí v Kongresu, ten na to pod tlakem toho přitroublého stáda Pepíků, jakože se strašně bojej o kejháky nebo tak něco a potřebujou ochránit jako před Stalinem, kongres se zapýří, že zas budou Státy "mírotvůrci", přiklepne subvence, dotace a dodatečný náklady, a máme to v kisni! Aj s těma koulema, co sou na nic, aj s Íránem a nakonec i s Evropou!"
Levé křídlo Whitehouseu pomalu dohasíná, a další zoufalec v jedné nepatrné zemičce se těší na to, jak mu zas Amerika nezištně pomáhá...
Jak se Vám pane Dvořák bude líbit vítězství komunistů v příštích volbách?Co pak budete dělat, až se rozhodnou vystoupit z NATO a nebudou se Vás na nic ptát, když píšete, že si s USA vystačíme sami na věčné časy a nikdy jinak.
Nevím, co proti těm ameriKancům furt máte. Vždyť oni jsou takoví mírumilovní. Za posledních 60 let vojensky napadli pouze něco přes 40 států. No a že ve válce někdo umře? To už tak bývá. Amíci se snaží, aby oni to nebyli.
Karle z Čech:
VÝBORNÁ FOTKA!!!
Skvělá inspirace, s jakou výbavou dorazit na demonstraci PROzákladnám!!! Už jdu kreslit transparenty!
Jen malá inspirace pro méně odvážné oponentní návštěvníky zmíněné demonstrace 12. března: Jako vítaný doplněk svého oděvu bych se dovybavil co možná nejomšelejšími, částečně pozáplatovanými a přesto opět proděravělými paraplaty, doplněnými o nenápadný nápis: "Věřím osvědčené kvalitě!" ;o)
... a ještě bych přihotovil (vzhledem k pohostinskému kulturnímu vystoupení našeho soudruha z bratrské Ameriky, pana Grabera) transparent s nápisem:
"JSME EVIDENTNĚ POSLEDNÍ CHABOU ZÁCHRANOU SVOBODY GEORGA WALKERA BUSHE! NEDOVOLME PROTO, ABY MUSEL OSTUDNĚ PRCHNOUT NA SVŮJ NEDÁVNO ZAKOUPENÝ RANČ O ROZLOZE ÚZEMÍ STŘEDNÍCH ČECH V ARGENTINĚ, KAM SE UCHYLUJÍ VŠICHNI MEZINÁRODNÍ ZLOČINCI, VE SNAZE UHÁJIT ALESPOŇ SVŮJ ŽIVOT PŘED VLASTNÍMI OBČANY! POMOZME MU SVOU HLOUPOSTÍ PŘEŽÍT!"
Myslím, že v Angličtině to pak i mnohem lépe vyzní!
Pak bych doplnil mezi jednotlivé návštěvníky několik drobných transparentů s krátkými hesly:
"DON´T WORRY MR. BUSH, WE BLESS YOUR ASS!"
"DON´T LEAVE US DEAR MR. BUSH TO THE ARGENTINA!"
"THX MR. BUSH FOR YOUR PEACEMAKING!"
"WE LOVE OUR PEACEMAKER MR. BUSH!"
"TELL OUR GREAT REGARDS TO EXXON!"
"WE ENJOY HALLIBURTON!"
"BOEING AND LOCKHEED-MARTIN, OUR TEMPLATE OF HAPPY FLYING!"
Velice elementární:
"HAPPY NEW WORLD ORDER!"
A v neposlední řadě, možná poněkud enterteinmenovské:
"DON´T CRY FOR HIM ARGENTINA!"
Vidím demonstraci příznivců všech vojenských základen USA 12. března 2007 na Hradčanském Náměstí v těch nejzářivějších barvách a v duchu všeobjímající lásky a míru!
A ještě mám výbornej nápis na transparent:
"GOD NOT EXIST, MR. BUSH,
BUT WE BLESS YOU INSTEAD HIM!"
Ještě mě napadl námět na kreslenou anekdotu na předešlé téma:
>Vidím demonstraci příznivců všech vojenských základen USA
>12. března 2007 na Hradčanském Náměstí v těch nejzářivějších
>barvách a v duchu všeobjímající lásky a míru!
V pozadí mnou výše naznačená situace i s citovanými transparenty (dodatečně mě ještě napadl: OUR STUPIDITY IS LAST ANCHOR FOR YOU, MR. BUSH!), v popředí pak Špaček ke svému příteli Grabberovi (v meziplánu doprovázeni blahosklonným úsměvem páně Havla): "SO! AS YOU CAN SEE, DEAR FRIEND: YOUR CZECHS UNDERSTAND YOU!"
Možná by nebylo až tak nevkusné, kdyby jeden z transparentíků nesl (jen pro podtrhnutí asociace), sám velký klasik Wolfgang, pro nějž bych pak (v zájmu ´úkroku stranou´) modifikoval předcházející text na: "THEIR STUPIDITY IS LAST ANCHOR FOR YOU, DEAR MR. BUSH!"
Pane Dvořáku,
vděk USA mi příjde trochu jako citové vydírání, ale váš názor vám neberu. Zkuste se podívat na otázku základny trochu jinak. To, jestli tu má být nebo nemá být základna je svým způsobem potvrzením, nebo naopak nesouhlasem se současnou politikou USA. Vy se současnou politikou USA souhlasíte?
Já se současnou politikou USA nesouhlasím a tím, že bych byla pro základnu bych patrně vyjádřila nevyslovený souhlas s tím, jak se tato mocnost chová. Kvuli svému věku nemám důvod být vděčná USA, stejně tak nemusím být vděčná třeba Karlu IV. nebo třeba Habsburkům. O vděku vůči USA mluvil nejvíce Saša Vondra, budiž, jistě má důvod jim být vdečný(i když za co?), ale není možné brát tento vděk jako jakýsi kolektivní dluh, který musíme splatit svým souhlasem se základnou a tím pádem nepřímo i politikou USA.
Česko nebylo, není a nikdy nebude "velký hráč" světové politiky. Česko je líheň chytrých hlav a šikovných rukou, česko je montovnou Evropy, ale česko není a věřím že nechce být jen šachovou figurkou - patrně pouze pěšcem - která se dá ve vhodnou chvíli obětovat, byť se tomu tak nesčíselněkrát stalo.
Můžete se mnou nesouhlasit, že ANO základně je i ANO americké politice.V případě eventuální ruské základny by to byl jistě první argument. Žijeme v době velkých změn, kdy mnozí s politikou USA nesouhlasí a přesto nemusí být jejich hlas vyslyšen. Co však bude pak, kdy s politikou USA přestanou souhlasit i ti, jenž dnes co nejhlasitěji volají ANO základně? Smlouva s USA nebude snadno vypověditelná a pokud toto bude možné, nebude to bez dalekosáhlých důsledků pro nás ze strany USA.
Paní Alexo,
děkuji za reakci. Máte pravdu, já souhlasím se současnou politikou USA. Nebudu z časových důvodů rozebírat proč, a ani nechci dlouze oponovat těm, kdo se současnou politikou USA nesouhlasí, neb obodobné bylo a ještě bude mnohokrát zde i jinde "řečeno".
S pozdravem
Dvořák
Pane Stworo, doufejte ze jste nekomu nenaletel ...
A svobodu má jen ten, kdo má peníze. Bez peněz jste nula.
A západní spojenci ? Jen za 2. svět. války, dle gen. Kutlvašra, nás západní spojenci zradili 3 x . Je jisté, že to klidně udělají znovu.
Hlavní tváří iniciativy "Nechceme radary, chceme rakety" je bývalý mluvčí páně Havla, Ladislav Špaček. Prý je naše povinnost pomoci USA za staré časy...
Předpokládám, že jejich barevné letáky a další věci jsou hrazeny z nějakého štědrého lobbystického fondu...
A hned jak bude na ČT nějaká diskuze k problematice radaru, tak tam bude tahle iniciativa a partička kolem, na rozdíl od NeZákladnám, pečená vařená.
http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek....
m,
Velmi mě pobavilo, kolik této skupince věnovali prostoru. Zdá se, že objektivita televize je minulost. Skoro se nabízí úvaha, zda televize u nás někdy byla objektivní (co se týče zpravodajství). Za první republiky nevím, jak to bylo. Ale asi neexistuje období, kdy nebyla televize pod něčí mocenskou taktovkou
5.3.2007 21:26
RE: Také dnes vznikla iniciativa ...chceme rakety.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?
Reakce na 130123
Dobrý heslo. Ironický osud to většinou ovšem zařídí tak, aby se každému dostalo toho, čeho si žádá, ale trochu jinak, než si to představuje. Kdo s čím zachází ....
No vidíte, jak jsou naši lidé aktivní, jaké iniciativy projevují, abychom se dostali do světové politiky.
Já bych ještě doporučil další iniciativu : Chceme americké koncentráky. Proč mají neoconi vozit nepohodlné podezřelé z celého světa na Guantanamo, když z mnohých států je to k nám blíž. Snad by se nějaké věznice třeba v Jáchymově daly pro tento účel obnovit. Pochopitelně z vděčnosti pouze naším nákladem. A pro mučení podezřelých by se hodil t.zv. hradní domeček, kde by bývalý hradní pán mohl dělat správce a dozírat na používání humáních metod mučení. Toto zařízení má již svojí tradici a byla by z pohledu konzervativců škoda v tradicích nepokračovat.
Americká základna u nás, jak jsme slyšeli z úst amerického velvyslance, je pro nás ekonomickým přínosem sama o sobě již tím, že bude existovat. Ekonomickou výhodnost koncentráku a mučících zařízení by bylo vodné zajistit nájmem. Podobně jako u objektu Svobodné Evropy ve výši 1 Kč ročně. Nebo spíš jeden americký dolar ročně, aby americký státní rozpočet poklesem kurzu neutrpěl ztráty.
5.3.2007 22:16
Kolaborace je národní sport
svoboda jirisvoboda (zavináč) bigstring (tečka) com 82.?.?.?
Jsem znechucen tím, kde se stále bere tolik zrádců a kolaborantů. Ale vlastně se není co divit to Češi dělali vždycky. Tak například když zastřelili Heydricha a vláda vypsala na dopadení atentátníků odměnu 10 milionů korun, přišlo šedesát tisíc dopisů od udavačů. Samozřejmě že 99,9% z nich o tom nemohlo nic vědět, pouze si mysleli, že by si mohli přividělat. Po válce nebyli kolaboranti nijak vážně potrestáni (samozřejmě kromě těch nejzávažnějších případů). Za zločin, za který se v SSSR, Jugoslávii, Polsku či Francii dával trest smrti, tady dostal člověk rok nebo dva. A tak si Češi myslí že udávat a kolaborovat je prostě něco normálního. Tito demonstranti v Brně jsou typickým příkladem.
Nedávno jsem viděl záběry z nějaké demonstrace, kde pár desítek podobných vlastizrádců demonstrovalo na podporu čečenců! To mě velice rozčílilo. Jistěže tito lidé mají právo na svůj názor, ale měli si ssebou vzít izraelské vlajky a neskrývat se za anonymitou. Věřím ře všichni slušní lidé v naší republice nemají žádné sympatie z čečenskými teroristy a vrahy dětí z Beslanu. A jenom taková řečnická otázka, myslíte si, že kdyby někdo demonstroval na podporu Al-Kajdy, že by je policie nechala na pokoji tak jako zmíněnou sebranku, nebo že by zasáhla?
Co se týče ČSSD, je to sice strana, která o radaru jednala čtyři roky za zády občanů, ale dnes je proti. Má to jednoduché vysvětlení, ČSSD se najednou postavila proti, protože proti je i Německo a další země EU. Politici na západ od nás nejsou takové kreatury jaky ti čeští a nechtějí třetí světovou válku. A radar je příprava třetí světové války mezi USA a Ruskem, o tom nemůže být pochyb. ČSSD ve všem poslouchá politiky EU, tak se i ona překvapivě a já doufám že upřímě postavila proti radaru. Takže nám nezbude nic jiného než volit ČSSD. Sice se mě to příčí, ČSSD ani zdaleka není dokonalá, ale ať se nám to líbí nebo ne je to jediná strana schopná porazit ODS. Proto, i když jsem spíše pravicově zaměřen, budu v příštích volbách volit nejmenší zlo, tedy ČSSD a radím vám, abyste to udělali taky.
Těžko říct. Naše země má příliš smutnou historii. Svoji nezávislost jsme si nedokázali uhájit. Mnichovský a srpnový syndrom má určitě také svůj vliv. Takže mnoho lidí už ani nepřemýšlí, že bychom si mohli vládnout sami, a proto furt lezou někomu do..Co se politiky týče máte asi pravdu. Já jsem tedy o základnách věděl již v lednu loňského roku. Něco už tehdy prosakovalo. Čím byly blíž volby, tím jsem byl překvapenější, že se o tom mlčí a nikdo nic neříká. Média zradila a ukázala tak svoji tvář. Situace v naší společnosti opravdu není dobrá.
Na toto téma viz skvělou studii na Blistech.
Preco chcu USA postavit radar a raketovy system?
"Aby ochranili Europu pred raketami z Iranu a S. Kereje"
Preco by Iran alebo S. Korea vzdialena cez pol Zeme strielal na Europu, ktora nie je ziadnou mocnostou toboz vojenskou? Nesnazil by sa v prvom rade kazdy znicit vojenske ciele a tych ktory ho ohrozuju?
"Ale.. Iran a S. Korea su nevypocitatelni sialenci"
To je argument? Nemali by sme sa branit aj proti moznemu utoku UFO?
Co tym Ceska Republika ziska?
"ehm. Prestiz, bude branit celu Europu."
Cize ak teraz v Europe nie su ziadne potencialne ciele, odteraz budu, jeden prave v Cechach. Kazdy, kto si bude chcet vypalit raketu, musi najprv znicit system obrany.
Kde je zaruka, ze v strazenej a uzavretej oblasti v Cechach ci Polsku, pod kontrolou armady USA, bude len neskodny radar a jedneho dna tam nedovezu napriklad jadrove hlavice? Ziaden. Toto je len zaciatok, dat tam nieco co sa da ako-tak obhajit. Potom tomu uz nik nezabrani.
Je to trochu jinak a dokonale ta propaganda postrádá logiku. Pokud nám chtějí naši vládní politici za každou cenu lhát, měli by alespoň užívat méně průhledné argumentace.
Vemte si, že jste Írán a velmi uvítáte, že s vámi chce obchodovat nový, potenciálně silný partner. Do té doby jste obchodoval pouze s vydřiduchem a vůbec nesympatickým člověkem! Když si všimnete, že ne tady náhle jiný obchodník, který má taky hodně peněz a je ochoten s vámi obchodovat, jdete do toho.
Jenže vašemu předešlému partnerovi se to nelíbí, protože chce mít váš píseček jen sám pro sebe a vyhrožuje vám, že vás odkrágluje a vyhladí celou vaši rodinu, když nebudete obchodovat pouze s ním a za polovinu toho, co vám dává nový klient.
A tak tedy jdete a zavraždíte nového klienta, i když je pro vás velice lukrativní a nemáte důvod to udělat. Proto chce Írán napadnout Evropu - protože se USA nelíbí, že chce obchodovat s Evropou a ne s USA...
To je kravina, co??? Tím nás krmí dnešní americká a naše vláda...
Pokoušel jsem se hledat na internetu tuto akci - nic. Pokud by tam skutečně byly přítomny jmenované osoby, tak by to už byla akce určitého rozsahu, ke které bych tam něco našel velmi snadno, ne? Ale přiznávám, vyčerpávající průzkum jsem nedělal. Ale stejně - spíše mi to připadá jako kampaň proti Hučínovi a sestře Mašínů.
stejni si to ONI udelaji jak budou chtit, take pouze promarneny cas. a pokud chlapec vylvyslanecky bude uklidnovat masy, ci dokonce slibi, ze radar nebude, ci se alespon zasadi o to, aby nebyl, tak ani on to neovlivni!!!
period!!!
hnutí "Ano základnám" budou požadovat referendum!!!
protože jsou to jedni z mála, kteří ještě mají rozum a čest!
Walter
Píšete ironicky jak jsou si organzátoři svou "pravdou" jisti,ovšem totéž se dá napsat i o Vás -Odpůrcích.Pokud čtu názory obou stran,tak odpůrci o dost vedou v demagogii.Nechtěl bych aby se lidé
takového smýšlení někdy dostali k moci.
Tuto stránku navštívilo 9 209