Diskuze k článku

Pitrova dohoda

Příspěvků 60

4.1.2006 3:06

Hmm.

Old Shatterhand 80.?.?.?

Takže to ho jako soudce měl nechat za hranicema a ani se nepokusit ho sem dostat? Lepší holub na střeše než vrabec v hrsti, že ano?

86533

4.1.2006 3:09

RE: Hmm.

Old Shatterhand 80.?.?.?

Reakce na 86533

Konečně jeden soudce, který se řídí zdravým rozumem a ne stupidním trestním řádem, a hned ho jeden právník začne kritizovat. Vy právníci jste fakt prokletí.

86534

4.1.2006 8:26

RE: Hmm.

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 86533

Od ceho je CR clenem Interpolu, Rakoousko a dalsich 170 nebo kolik statu taky? [překvapení] Stacilo mit mezinarodni zatykac.

86563

4.1.2006 12:11

RE: Hmm.

k 84.?.?.?

Reakce na 86563

>Od ceho je CR clenem Interpolu, Rakoousko a dalsich 170 nebo
>kolik statu taky? [překvapení] Stacilo mit mezinarodni zatykac.

Pokud my hlodavci víme, ten existuje, jenže z Rakouska ho nevydají, neb U NICH je to už promlčený!!! Tudíž ho nemohou vydat!

86593

4.1.2006 13:45

RE: Hmm.

Misu 193.?.?.?

Reakce na 86563

Bohuzel, mezinarodni zatykac byl vydan a je platny, ale rakousko ma jakysi promlceci zakon, podle ktereho jsou majetkove trestne ciny po deseti letech promlceny. A protoze Pitr to provedl pred lety jedenacti...
Tak, kurva, na co je vlastne ten posranej car papiru?!?!?!?!
Je to stale jeste obcan Ceske republiky, tak na nej plati zakony Ceske republiky, at je, kde je. Tim spise, ze se nachazi (asi) na uzemi EU...
Ty Rakusaci me taky pekne s..ou, ne nadarmo se nerika "Kazdy spravny Rakusak je vlastne Cech"

86608

4.1.2006 18:07

RE: Hmm.

David 196.?.?.?

Reakce na 86608

To ze je obcanem CR je uplne jedno. Zakony Ceske Republiky plati pouze na uzeni CR!

86638

5.1.2006 4:29

RE: Hmm.

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 86638

To je sice hezke, ale ja jsem si myslel, ze mezinarodni zatykac plati mezinarodne, takze proc vlastne v tom interpolu jsme. A k cemu je dobry takovy mezinarodni zatykac? Navic Rakousko s tim krome jeho momentalniho pobytu ma houby s voctem, neporusil rakousky zakony, ale cesky, takze z jakeho duvodu je aplikovan rakousky zakon na majetkove delikty me uchazi. Pokud teda nedej boze nebude pedofilie v Esterreich trestna a u nas jo, tak cesti pedofilove budou jezdit do Vidne a rehtat se nam na plnou hubu? [překvapení]

86712

11.1.2006 14:43

Pane Bartošku, Vy jste v právním bezvědomí, koukám.

Olga Kubová 84.?.?.?

Reakce na 86712

Nic ve zlém, já se Vás rychle pokusím probudit [smích]

Každý stát má své vlastní trestní zákony a jenom ty uplatňuje. Trestní kodexy ostatních zemí jsou mu šumafuk, on je totiž na svém území tzv. suverénní.

Pokud se na jeho teritoriu nachází osoba, která se v jiné zemi dopustí zločinu, povolí na žádost této jiné země extradici na základě mezinárodního zatkykače pouze tehdy, pokud by spáchaný čin byl zločinem i podle jeho práva. Tomu se říká "zásada dvojí trestnosti" a tento princip je základním pilířem mezinárodní právní pomoci v trestních věcech..

Resp. donedávna byl pilířem mezinárodní právní pomoci v tretsních věcech. Postupně se od ní ale začalo po drobných krůčcích ustupovat. Nejprve v daňových věcech. Daňové zákony různých zemí se příliš liší, a tak se většina evropských států dohodla, že stačí, když padouch prostě porušil daňové zákony a když je porušení daňových zákonů trestné v obou zemích. Není třeba, aby bylo trestné konkrétní padouchovo jednání.

No a pak se vymyslel evropský zatýkací rozkaz. Ten ve vztazích mezi státy EU zavádí 32 kategorií trestných činů, u kterých se dvojí trestnost neposuzuje. Pachatel se prostě musí vydat. Což vzbudilo po celé EU dost velký řev, některé státy už EZR označily za neústavní a ještě se můžeme nadít velkého vzrůša.

PS: Pokud by nedejbože v Osterreich unebyla pedofilie trestná (a nebyl by EZR), čeští pedofilové by tam opravdu klidně mohli jezdit a smát se nám na plnou hubu. Rakousko by nám je nevydalo. Jenze už by s nikdy nesměli vrátit domů. Protože podle zákonů ČR se posuzuje i to, co Čech spáchá v cizině. Tomu se říká tzv. pasivní personalita, ale tím už si vážně nelamte hlavu.

87632

11.1.2006 20:59

RE: Pane Bartošku, Vy jste v právním bezvědomí, koukám.

Old Shatterhand 80.?.?.?

Reakce na 87632

To vypadá, že o tom právu možná opravdu něco víte a že Stwořitel měl s tím Nejvyšším soudem pravdu.

Můžu se taky na něco zeptat? Proč tedy soudce nevydal na Pítra ten eurozatykač, když my i Rakousko jsme v Unii?

87664

11.1.2006 23:55

RE: Pane Bartošku, Vy jste v právním bezvědomí, koukám.

Olga Kubová 84.?.?.?

Reakce na 87664

Milá Drtící pěsti, na Nejvyšším soudě nepracuji již čtyři roky. Pan Stwora má zastaralé informace.

Pokud jde o eurozatykač, tam byl pravděpodobně problém v tom, že podle zparchantělého českého zákona, provádějícího normu EU o EZR, je možné eurozatykač vydat pouze ohledně trestných činů spáchaných až po 1.11.2004. To je taková česká specialita, výtvor našich poslanců (přesně pana poslance Kuhnla, stranického kolegy současného ministra spravedlnosti Němce), která mým kolegům, kteří se extradicemi zabývají, nesmírně komplikuje život.

Jak jsem už napsala, EZR není promyšlená věc, a ještě kolem něho bude spousta povyku. Počkejte, až u nás lapí nějakého zločinného Španěla, a my Španělům oznámíme, že jejich EZR neakceptujeme a padoucha propustíme na svobodu. Španělská prováděcí legislativa je totiž s tou naší absolutně nekompatibilní (naší vinou, nikoliv španělskou). Já se v jistém smyslu i docela těším, až se to stane, jak se to zase masám přehledně zdůvodní.

87674

12.1.2006 14:09

RE: Pane Bartošku, Vy jste v právním bezvědomí, koukám.

Old Shatterhand 193.?.?.?

Reakce na 87674

>Milá Drtící pěsti, na Nejvyšším soudě nepracuji již
>čtyři roky. Pan Stwora má zastaralé informace.

Aha.

>
>Pokud jde o eurozatykač, tam byl pravděpodobně problém v tom,
>že podle zparchantělého českého zákona, provádějícího
>normu EU o EZR, je možné eurozatykač vydat pouze ohledně
>trestných činů spáchaných až po 1.11.2004. To je taková
>česká specialita, výtvor našich poslanců (přesně pana
>poslance Kuhnla, stranického kolegy současného ministra
>spravedlnosti Němce), která mým kolegům, kteří se
>extradicemi zabývají, nesmírně komplikuje život.

Aha.

>
>Jak jsem už napsala, EZR není promyšlená věc, a ještě
>kolem něho bude spousta povyku. Počkejte, až u nás lapí
>nějakého zločinného Španěla, a my Španělům oznámíme,
>že jejich EZR neakceptujeme a padoucha propustíme na svobodu.
>Španělská prováděcí legislativa je totiž s tou naší
>absolutně nekompatibilní (naší vinou, nikoliv španělskou).
>Já se v jistém smyslu i docela těším, až se to stane, jak
>se to zase masám přehledně zdůvodní.

A nebylo by tedy lepší ten nesmysl zrušit, když to stejně k ničemu není?

87761

12.1.2006 4:45

RE: Pane Bartošku, Vy jste v právním bezvědomí, koukám.

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 87632

Nic ve zlem pani Kubova, ale nechte na me s cim si budu lamat hlavu, ja se ucim a chapu pomerne rychle. [mrknutí jedním okem] V kazdem pripade dekuju za kvalitni informace. [cool] Uz jsem jenom v polosnu. [smích]

87700

12.1.2006 21:32

RE: Pane Bartošku, Vy jste v právním bezvědomí, koukám.

kavol 85.?.?.?

Reakce na 87632

>Pokud se na jeho teritoriu nachází osoba, která se v jiné
>zemi dopustí zločinu, povolí na žádost této jiné země
>extradici na základě mezinárodního zatkykače pouze tehdy,
>pokud by spáchaný čin byl zločinem i podle jeho práva. Tomu
>se říká "zásada dvojí trestnosti" a tento princip je
>základním pilířem mezinárodní právní pomoci v trestních
>věcech..

hm ... mohla byste prosím vnésti trošku světla do toho, jak byla či nebyla tato zásada aplikována na deportaci pana Zündela?

co jsem o tomto slyšel (četl), Kanada (zatím) nemá takové zákony jako Německo, takže jestli se Zündel nedopustil zločinu dle tamního práva, jaktože byl do Německa vydán?

byl jsem někým mylně informován? něco jsem si špatně zapamatoval? špatně vyložil?

jsem zmaten [zmaten]

87810

13.1.2006 0:49

Pan Zundel,

Olga Kubová 84.?.?.?

Reakce na 87810

pokud se mohu spolehnout na článek, uveřejněný tady na Zvědavci, nebyl z Kanady vydán, ale byl z Kanady vyhoštěn. Možná Vám to přijde jako hodně pidi rozdíl, ale zatímco u vydání stát povolí extradici pachatele za účelem jeho trestního stíhání nebo výkonu trestu v jiné zemi, u vyhoštění ho prostě vyhodí ze svého teritoria a je mu jedno, co se s ním dál stane.

Anebo se naten článek spolehnout nemohu a budu důvěřovat spíš Wikipedii. Protože ta tvrdí, že pan Zundel byl z Kanady do Německa přece jenom vydán a že v Kanadě popírání holocaustu trestným činem je. (Ovšem proč ho pak neodsoudili přímo v Kanadě?)

Tak si vyberte, co chcete [smích] Mně ten případ nějak unikl a žádné důvěryhodné informace o něm nemám.

87842

13.1.2006 0:59

RE: Pan Zundel,

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 87842

>pokud se mohu spolehnout na článek, uveřejněný tady na
>Zvědavci...

Můžete uvést který článek to byl? Samozřejmě, že Zündel byl deportován. Ve vládním speciálu (cesta stála 60 tisíc dolarů - platili kanadští daňoví poplatníci) se dvěma policisty po boku byl dovezen přímo do rukou německé policie a rovnou z letiště šel do basy.

Napsal později v dopise, že v letadle poprvé po mnoha letech zkusil chuť skutečné kávy a ne vězeňské nahrážky.

O vyhoštění nebyla žádná řeč.

P.S. Proč vy se nezaregistrujete? Vaše příspěvky nemusím přece kontrolovat.

87843

13.1.2006 2:04

No právě, pane Stworo.

Olga Kubová 84.?.?.?

Reakce na 87843

Článek, který jsem zmiňovala - jmenuje se Kauza Zundel a autorem je Richard Král - používá tentýž termín jako Vy. Deportace. Jenže deportace (víceméně) znamená právě vyhoštění. Vydání se latinsky zove extradice. A o extradici zase mluví Wikipedie.

Vysvětlit nějak inteligentně rozdíl mezi těmi dvěma instituty je teď ve dvě ráno nad moje síly. Snad jen tolik, že některé státy světa vydávají vlastní občany (k trestnímu řízení nebo odsedění trestu uloženého v jiné zemi). Vyhostit (tedy prostě vyšoupnout) vlastního občana však slušný stát nemůže. To se dělá jenom cizincům.

Pokud byl ale Zundel vyhoštěn, připadá mi trochu divný ten vládní speciál. Normální by bylo, kdyby ho Kanaďani dovedli na hranice a vyšoupli ho metr za ni. Doprava letadlem až do Deutschlandu by byla typická právě spíš pro extradici. (Možná je problém v tom, že Kanada nemá s Německem hranici, tedy aspoň pokud se dobře pamatuji. Museli by ho strčit do moře a nechat plavat na východ.)

A teď se rozloučím, dostala jsem z toho kometování Vašeho Zvědavce křeč do ruky. To víte, mám se pilně připravovat na obhajobu disertace, tak se ulejvám, seč můžu [smích]

87847

13.1.2006 14:48

RE: No právě, pane Stworo.

Old Shatterhand 193.?.?.?

Reakce na 87847

>Vysvětlit nějak inteligentně rozdíl mezi těmi dvěma
>instituty je teď ve dvě ráno nad moje síly. Snad jen tolik,
>že některé státy světa vydávají vlastní občany (k
>trestnímu řízení nebo odsedění trestu uloženého v jiné
>zemi). Vyhostit (tedy prostě vyšoupnout) vlastního občana
>však slušný stát nemůže. To se dělá jenom cizincům.

Já to zkusím:

Vyhoštění se dělá vždy a zásadně jenom cizincům, a to v okamžiku, kdy ztratí právní důvod se zde zdržovat, třeba že jim vyprší platnost víza. S trestním stíháním to souvisí jen vzdáleně: Vyhoštění může (ale nemusí) být i za trest (třeba odsoudíme cizince za vraždu a zároveň k vyhoštění, čili v okamžiku, kdy si u nás odsedí tu vraždu, bude eskortován někam pryč /problém může být v tom, že ho nikdo nemusí chtít, jediný, kdo je povinen ho přijmout, je stát, jehož je státním příslušníkem/).

Extradice neboli vydání je naopak čistě institut trestního práva procesního: znamená, že někoho, kdo je podezřelý, že něco provedl v cizině, zdržuje se tady a cizí stát si ho chce vyzpovídat, popř. mu na oplátku něco ošklivého provést, dáme do vydávací vazby a soud pak rozhodne, jestli ho dopravíme orgánům onoho pomstychtivého státu nebo ne.

Protože civilizované státy zásadně nevydávají vlastní občany, může se stát, že by třeba občan ČR mohl po návratu domů uniknout trestu za vraždu spáchanou třeba v Kanadě. Pro takové případy existuje možnost předání trestního stíhání z Kanady do Čech, jinými slovy, za vraždu spáchanou v Kanadě bude Čecha uteknuvšího do ČR soudit český soud podle českého práva (tedy pokud se o té vraždě dozví).

Podmínkou vydání i předání je oboustranná trestnost.

A co se eurozatykače týče, ten prolamuje mezi státy EU jak podmínku dvojí trestnosti, jak o tom již psala paní Olga Kubová, tak zásadu, že žádný stát nevydává vlastní občany. Zejména tím druhým prolamuje princip suverenity států a proto je s eurozatykačem obecně takový problém (o formě jeho schválení nemluvě). V ČR ten problém dokonce přerůstá do ústavněprávní roviny, protože ČR patří k té hrstce států světa, které si nucení občanů opustit vlast zakázaly přímo ústavou (a ústavní většinu tady už hodně dlouho nikdo neměl). Je to sice přímá reakce na to, že bývalá StB donutila řadu lidí odejít ze země, ale to neznamená, že ten zákaz nutit někoho opustit vlast neplatí i pro extradici.

Uf.

87913

14.1.2006 7:30

RE: No právě, pane Stworo.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 87847

Zundel jak tak trochu horky brambor, no jeho soudce nebyl spokojen s advokaty myslim dvakrat byla nejak zaujati ci co. Omluvte muj slovnik paragrafy moc neovladan pouze vim ,ze se ohybaji podle mocnych. Ale mel bych otazku, jak se obvineny muze branit proti zaujatosti soudu a kdo o tom rozhoduje v civilizovanych zemich samozrejme, na ty necivilizovane se nema smysl ptat, to da rozum ( dokonce i ten muj).

88088

13.1.2006 9:54

RE: Pan Zundel,

kavol 193.?.?.?

Reakce na 87842

ok, jiný dotaz ... pokud šlo o vyhoštění, jaký je běžný postup? - za předpokladu, že stát, se kterým mají společnou hranici (jen USA nebo ještě někdo jiný?) jej nechtěl a "nechat ho doplavat" také nechtěli? stačilo by např. šoupnout jej na letiště nebo do přístavu (předpokládám, že tam je nějaká neutrální půda?) a nechat jej, ať si zajistí dopravu kam chce?

87876

4.1.2006 3:26

Nijak lautr nesouhlasím,

dzanny_213 dzanny_213 (zavináč) km (tečka) ru 84.?.?.?

už Paroubek prohlásil něco jako "za všechno může Pitr", což v českém kontextu naprosté nezávislosti moci soudní znamená "na něj!".

A fakt, pro autora či přispěvující, vy by jste se dali všanc české justici v situaci, kdy si můžete vybrat? Já tedy ne.

Ne, že bych si nemyslel, že konečným arbitrem má být nezávislý soud, ale povídali, že mu hráli - v čechách, haha, autor tvrdí, že jsou tak nějak ovlivněni Pitrem, já zase tvrdím, že Paroubkem a ten k tomu má blíž.

86535

4.1.2006 7:15

Zmatky kolem zlodějů

detergent 194.?.?.?

Nějak pořád nechápu, proč jsou kolem těchto uprchlých zlodějů takové zmatky a povyk. Ani jeden z nich se přece neskrývá, jejich místo pobytu je více či méně veřejně známé. To je opravdu takový problém, aby jej jednoho večera navštívili dva nápadně nenápadní pánové v kloboucích do čela a kožených kabátech, doprovodili ho na letiště a usedli s ním do malého soukromého letadla? Pokud je mi známo, třebas Israel to přesně takovým způsobem dělá posledních padesát let a nikdo mu to nijak zvlášť nevyčítá. [smích]

A jedna tvrdší alternativa pro konspirační teoretiky: výše zmíněné malé soukromé letadlo se třemi cestujícími může letět přes oceán a na druhé straně se vynořit s jinou registrací a pouze se dvěma cestujícími. Pitr? Jaký Pitr? Žádná osoba toho jména v Čechách nikdy neexistovala! Kdo tvrdí opak, toho navštíví dva nápadně nenápadní pánové... [smích]

86552

4.1.2006 8:50

RE: Zmatky kolem zlodějů

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 86552

Nějak pořád nechápu, proč jsou kolem těchto uprchlých zlodějů takové zmatky a povyk.....
------------------------------------------------------------------------
Taky to nechápu.Co všichni čekáte že se stane, až ho tady zavřou.
Pitr žádné peníze nemá, dluhy nezaplatí a odsedí si 4-5 let.Jeden den kriminálu bude stát daňového poplatníka 500 Kč.Tak si to znásobte....

86566

4.1.2006 9:34

RE: Zmatky kolem zlodějů

ibidem 195.?.?.?

Reakce na 86566

Máte pravdu, zločince se zavírat nevyplatí. Samé náklady - na policii, na soudy, na věznice... Ale nemáte dojem, že by se zločinci nějak trestat měli?

86576

4.1.2006 10:38

RE: Zmatky kolem zlodějů

anonymus 80.?.?.?

Reakce na 86576

>Máte pravdu, zločince se zavírat nevyplatí. Samé náklady -
>na policii, na soudy, na věznice... Ale nemáte dojem, že by se
>zločinci nějak trestat měli?

Ano,souhlasím s Vámi.Ale myslím,že pokud politika a justice budou plné předsametových "užnesoudruhů" situace o moc lepší nebude.A bohužel pochybuji,že se volbami něco změní.

86582

7.1.2006 17:48

RE: Zmatky kolem zlodějů

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 86582

To vite, ze se volbamy neco zmeni. Lide budou mit alespon duvod nadavat na neco jineho nez na Paroubka, Grosse atd... [smích]

87080

5.1.2006 0:54

RE: Zmatky kolem zlodějů

petrxh 213.?.?.?

Reakce na 86576

Uz dlouho zastavam nazor, ze neni treba zlocince zavirat nebo spis nakladne zavirat. Vzal bych si priklad z drivejsich dob - verejne zbicovat, dat na pranyr, par ran bambusovou holi pres bricho, useknout ruku, vymachat ve Vltave, uvarit za ziva, napichnout na kul, povesit, rozctvrtit, lamat v kole, kdyz uz zavrit tak do nejaky kobky o chlebu a vode (posilovnu nepotrebujou)...

Melo by se upustit od snahy zlocince prevychovat a konecne by se mela zavest instituce trestu.

86688

5.1.2006 10:54

RE: Zmatky kolem zlodějů

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 86576

>Máte pravdu, zločince se zavírat nevyplatí. Samé náklady -
>na policii, na soudy, na věznice... Ale nemáte dojem, že by se
>zločinci nějak trestat měli?

Vyplatí se je zavřít.Ale pouze z toho důvodu, aby jim nebyla dána šance znovu otravovat společnost.Pitr je v prčicích a do Čech se nevrátí.Jeden grázl je teda vyeliminovanej z naší společnosti.Proč ještě za něj urácet další peníze.

86760

4.1.2006 14:31

RE: Zmatky kolem zlodějů

Jack 147.?.?.?

Reakce na 86566

A kolik myslíte že stál daňové poplatníky 1 den pana Pitra na svobodě? Kdyby se jeho dluhy rozpočítaly na 10 let, částa za den by řádově přesáhla náklady na ubytování v nápravném zařízení.

86611

5.1.2006 10:58

RE: Zmatky kolem zlodějů

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 86611

>A kolik myslíte že stál daňové poplatníky 1 den pana Pitra
>na svobodě? Kdyby se jeho dluhy rozpočítaly na 10 let, částa
>za den by řádově přesáhla náklady na ubytování v
>nápravném zařízení.

Samé kdyby.Kdyby se přepočítali dluhy socanů na jeden den, bručeli by do Armagedonu
[mrknutí jedním okem]

86761

4.1.2006 12:17

RE: Zmatky kolem zlodějů

krysa 84.?.?.?

Reakce na 86552

Špíca, konečně někdo uvažuje jako já!

Ostatně, tohle jsem říkal i o teroristech:
proč furt kydy o tom že s teroristy se nevyjednává???
Vyjednávejte, dejte jim balík, ať propustí rukojmí, a klidně je nechte odletět třeba do prdele!
A POČKEJTE NĚJAKÝ MĚSÍC...
No a pak tam pošlete pár lidí (jelikož předpokládám, že je budete sledovat) a "nechte je upadnout pod autobus, z mostu, pod tank, nebo je ""zastřelte v sebeobraně"" a je po prdeli!
No a inspirujte se u CIA a MOSSADU...

Pitr by moh např. upadnout pod rolbu na sjezdovce a je po ptákách!

86595

4.1.2006 8:25

100% souhlas

hc 84.?.?.?

100% souhlasím s panem Králem. Nežijeme v dobách absolutistického státu, kdy soudci mohlo soudit nejen na základě platných právních předpisů, ale také na základě svého uvážení.

86562

4.1.2006 19:13

RE: 100% souhlas

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 86562

Jako právník si jen těžko dovedu představit, že by soudci nesoudili na základě svého uvážení...v zákonných mezích, pochopitelně. Jak jinak by proboha měli soudit???

86650

5.1.2006 2:41

RE: 100% souhlas

hc 84.?.?.?

Reakce na 86650

špatně jsem to formuloval, omlouvám se. Myslel jsem to tak, že si sami mohli vytvářet předpisy v oblastech, které nebyly tehdejším právem upraveny.

86695

7.1.2006 17:52

RE: 100% souhlas

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 86650

A co politicky "natlak". A nerikejte me ze to existovalo jen v komunismu. [zmaten]

87081

4.1.2006 10:31

Zatim se jednalo pouze o vazbu,

jmx josef (tečka) muknsnabl (zavináč) worldonline (tečka) cz 217.?.?.?

ale dovedete si pane Kral predstavit ta vyjednavani kdyby byl jeho rozsudek potvrzen a on "musel" nastoupit do vezeni? To by bylo dlouhe jednani, jestli vezeni bude pouze domaci nebo ve veznici, jake budou podminky, jestli televizi, kabelovku a internet ano nebo ne, jestli na vychazky auto, lepsi stravu, celu vedle kancelare reditele veznice [smích]... [smích] to by bylo teprve to spravne "maso".

86581

4.1.2006 10:45

Dvoji metr

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

neni specialitou prohnileho ceskeho statu, ale i treba emeriky. Michael Jackson podobnym zpusobem vyjednaval s policii a justici, tak co by nemohl Pitr? [zmaten] [velký smích]

Samozrejmne, v nepodjatost a spravedlnost ceske justice neveri nikdo z nas, ale mezinarodni zatykac neni problem a na kohokoliv z nas by byl vydan aniz by se okem mrklo.
Pak by Pitr bud svou vinu potvrdil utekem ci pokusem o nej (doufejme, ze by ho Rakusaci capli), anebo by se jako radny obcan musel dostavit do vazby a podat si onu zadost o propusteni a stihani na svobode... A soud ji bud vyhovi, nebo (spise, aby nemohl ovlivnovat nevyslechnute svedky) nikoliv.

Tak funguje normalni pravni stat a rad a jakekoliv odchylky s jakymikoliv vymluvami jsou poprenim radu pravniho statu - a je to mozne balit do jakychkoliv nesmyslnych radoby-ospravedlnujicich prohlaseni.

Je to ostuda.

A souhlasim s detergentem kdyz se pta, k cemu vlastne sakra mame jako tajne sluzby? K tomu, aby smirovaly s kym Klaus spi? Co kdyby nam radeji do republiky dovezli Kozeneho, Krejcire, Pitra... hmmm? [zmaten]

86583

5.1.2006 4:35

RE: Dvoji metr

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 86583

To by byl akt statniho terorismu, a proc by nam nemohli v tom pripade privest nekoho jineho. Verte, ze seznam zajimavych jmen by kazdy politicky vitez po volbach nasel. Radeji, at takovy previt sedi ve Vidni. Na druhou stranu cely slavny Interpol je s takovym stupnem "kooperace" signataru akorat pro ostudu. [oči v sloup]

86714

4.1.2006 11:48

Jak trestat zločince ? Toť prosté, milý Watsone !

Taranis 80.?.?.?

hospodářskou kriminalitu trestat úhradou škody doplněnou úhradou za trestní řízení a náklady na věznění. V krajním případě zločince nechat šlapat ve veverčí kleci napojené na generátor tak dlouho dokud vyrobená elektřina výše uvedenu částku nenahradí..

86590

7.1.2006 10:43

RE: Jak trestat zločince ? Toť prosté, milý Watsone !

Pavel 84.?.?.?

Reakce na 86590

A proč jen hospodářskou? Proč by si zloději a vrahové také nemohli platit svůj pobit ve vězení praci?

87035

4.1.2006 12:38

Ryba smrdí od hlavy

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

V prvé řadě mě zaráží,proč se vůbec Paroubek vyjadřuje k něčemu,do čeho nemá co kecat.On může tak"držet pec".Premier by měl dodržovat nezávislost soudů a tímhle stylem to pak bude dopadat,jako když Bublanovi nařídil,aby rázně zakročil proti CzechTeku...Nakonec,všichni ví,jak to skončilo.

Za druhé,to,že Pitr je tam kde je(nemyslím lokací,ale stavem účtů a majetku)mu nemohlo projít jen tak samo od sebe.V tomhle mu musel někdo pomoci a zcela jistě to nebyla charita.

Otázka tedy je,kdo je větší zločinec?
Stát,který je přebujelý svou byrokracii a tím i náchylnější ke korupci díky rozhodovací moci některých úředníků, nebo Pitr a jemu podobní,kteří dojí z "vemene",které se nechá?

Kdyby stát dobře fungoval,tak by se o takových Pitrech a Krejčířích vůbec nevědělo.

86597

4.1.2006 13:10

RE: Ryba smrdí od hlavy

krysa 84.?.?.?

Reakce na 86597

Proč se zabývat tím, zda je větší zločinec Pitra, Krejčíř nebo Paroubek s Rathem? Je to prostě banda hajzlů a potřebují do držky všichni, na tom se snad shodneme, ne???

86602

5.1.2006 11:08

RE: Ryba smrdí od hlavy

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 86602

>Proč se zabývat tím, zda je větší zločinec Pitra,
>Krejčíř nebo Paroubek s Rathem? Je to prostě banda hajzlů a
>potřebují do držky všichni, na tom se snad shodneme, ne???

>
Máte recht.Ale co s těma, kteří je ke korytům vykopli? [chechtot]

86763

5.1.2006 19:11

RE: Ryba smrdí od hlavy

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 86763

>>Proč se zabývat tím, zda je větší zločinec Pitra,
>>Krejčíř nebo Paroubek s Rathem? Je to prostě banda hajzlů a
>

>>potřebují do držky všichni, na tom se snad shodneme, ne???
>
>>
>Máte recht.Ale co s těma, kteří je ke korytům vykopli? [chechtot]


Jenže Paroubek se ke korytu nějak nasáčkoval sám a Dráthovi zase pomohl Paroubek. Ale podle toho jak se to začíná vybarvovat si Paroubek sám nasadil pěknou veš do kožichu. Dráth si totiž začíná vyskakovat už i na bosse. Ještě bude veselo. [chechtot] [chechtot]

86803

6.1.2006 11:28

RE: Ryba smrdí od hlavy

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 86803

To jo, Rath se s tim opravdu nesere. Predevcirem sem byl na pivku s jednou sestrickou z fakultky v HK. Prej jim maji dvanactky protahnout na 13 hodin a platit za 11, tomu se rika ojeb... [překvapení]

86897

6.1.2006 11:43

RE: Ryba smrdí od hlavy

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 86897

Joo,ale to se ovečkám v televizi neříká...

Stejně tak to,že ta 30%ní marže lékáren je lékarna + dodavatel.

DrRáth lže jako když tiskne...myslím,že to je skutečný důkaz,že má vlohy pro politiku.

86899

4.1.2006 13:29

RE: Ryba smrdí od hlavy

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 86597

Bezesporu je stat vetsim zlocincem.

Ale mrknete na to take z druhe strana. Demonstrujeme za odstoupeni Paroubka, jenz kida do ceho nema a vubec je to spis takova ostuda naroda? Ne. Takze muzeme se divit tomu, kdyz nezvedneme zadka a nenakopeme je do nich - ze je stav veci jaky je?

No?

No nemuzeme.

Mame presne to, co si zasluhujeme, at se nam to libi ci ne... [oči v sloup] [zahanbení]

86606

4.1.2006 14:34

RE: Ryba smrdí od hlavy

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 86606

Vládnou nám gauneři a lidé zkorumpovaní. Ale proč by nám nevládli? Vždyť za půl roku, až budou volby, si jistě zvolíme opět ty samé šejdíře a podvraťáky.

86613

9.1.2006 4:05

RE: Ryba smrdí od hlavy

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 86613

Tak to vidite pane Karle, je to stejny jako v te Americe, kterou tak nenavidite [zmaten]

87274

9.1.2006 5:01

RE: Ryba smrdí od hlavy

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 86613

A jak byste si mohli zvoit něco jinýho? V demokracii se do politiky nikdo jinej než šejdíři a podvraťáci ani nemůže úspěšně hlásit, nedostane na to od nikoho prachy. [velký smích]

87277

4.1.2006 16:27

RE: Ryba smrdí od hlavy

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 86606

>Ale mrknete na to take z druhe strana. Demonstrujeme za
>odstoupeni Paroubka, jenz kida do ceho nema a vubec je to spis
>takova ostuda naroda? Ne.

Jistě,ono je totiž snadnější nadávat na"ty zlé a špatné"zloděje z tepla hospody,či domácího křesla.


>Takze muzeme se divit tomu, kdyz nezvedneme zadka a nenakopeme je do nich >- ze je stav veci jaky je?
>
>No?
>
>No nemuzeme.

Můžeme,můžeme všechno co si zamaneme.Ovšem pokud se zvedneme sami,tak jediné pozadí,které bude nakopáno bude to naše.

A jak vybudíme ty tlusté zadky,které jsou denodenně krmeny těmi slinty o tom,jak se máme dobře,jak nám pěkně klíčí ekonomika,jak za pár let doženeme(nebo to bylo předeženeme?)staré státy EU?
Jsou to kecy,ale stokrát opakovaná lež se stává pravdou a je snadnější věřit a předat zodpovědnost někomu jinéhu,než být zodpovědný sám.

>Mame presne to, co si zasluhujeme, at se nam to libi ci ne...

Bohužel... [pláč]

86627

9.1.2006 10:15

RE: Ryba smrdí od hlavy

M 193.?.?.?

Reakce na 86606

to je omyl. podle vaší logiky si každý za svoji situaci způsobenou vrchností může sám. Lidé volili a proto si můžou za to, že jsou ve vládě podvodníci ?
podle Vaší logiky si židé mohou za holocaust (ať už jich bylo 6 nebo 600 milionů) protože sami bez odporu nalezli do vlaků, které je tam dovezly ?
NEZBAVUJTE vládnoucí mafiány v kterémkoliv režimu jejich viny na úkor obětí !
Být podveden a legislativně donucen vládou (v kterémkoliv režimu) není vinou oběti. Myslíte snad, že kdyby ani jeden občan ČR nepřišel k volbám, že by vláda abdikovala ? Houby. Prostě by řekli, že tento zodpovědný akt musí vzít na svá bedra a volili by se sami.
Jsme v situaci prasátek, které si mají svobodně a demokraticky vybrat svého řezníka. Ať vybíráte či nevybíráte jakkoliv, zabíjačka bude. Nemůžeme to doopravdy žádnou demokratickou cestou ovlivnit. Stejně jako vězeň v kriminále se nemůže dostat ven, může akorát studovat vězeňský řád, aby dostal k večeři jednu porci navíc.

87300

4.1.2006 14:32

Ja jenom nechapu jednu vec

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Proc to cele nemohlo probehnout v tichosti? V televizi se o tom mluvilo driv nez nejakej zatykac do rakouska dorazil. Mohli mu jednoho dne zaklepat na dvere lidi z Rakouskeho interpolu, popripade ho sbalit i s lyzema ze sjezdovky a byl by klid...

86612

7.1.2006 18:17

RE: Ja jenom nechapu jednu vec

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 86612

Proc by to delali "po tichu"? Novinari se preci take nejak zivit musi.
Kdyby to "nerozmazli", tak by to ani nikdo poradne nevedel. Ale to je se vsim, ne jenom v tomto pripade. [pláč]

87083

4.1.2006 18:32

Pitra

Sandy 84.?.?.?

Pane Král,máte naprostou pravdu. To,co se zde děje, nemá obodby. Na jednu stranu exekuce běžného občana pro pár tisícovek a někdo má vybílený byt,na druhou stranu se vyjednává s lidmi,kteří nakradli miliardy. Počátek všemu, podle mého názoru, dala privatizace bez patřičných zákonů. A lidé to vědí. Pak se mohou dělat všelijaké průzkumy a každý se diví,že jsou lidé nespokojeni. Někteří nespokojenci jsou ještě cejchováni jako závistivci.Je to prostě proti zdravému rozumu.Nedávno jsem četla článek k České konsolidační agentuře. Co tam se děje. Takže nestačilo,že někdo koupil podnik,který nesplácel,stát pohledávku převedl na ČKA a nyní podniky za babku kupují titíž lidé.A stále stejná jména. Tykač,atd. Paroubek má pravdu,že lidé typu Krejčíře,Pitra,Tykače, a spol. jsou schopni destabilizovat poměry ve státě. Za podpory podsvětí s bílými límečky. Pro ně dělají vyhození a patrně i současní agenti BIS, Policie ,KGB. Tito lidé si lehce poradí s kdejakým politikem,který je vydíratelný. Na pana Klause jsem si vzpomněla v souvislosti s jeho výrokem,že nezná špinavé peníze. Již tehdy posvětil peníze nad morálku a nyní sklízíme plody.

86642

5.1.2006 11:15

RE: Pitra

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 86642

Na pana Klause jsem si vzpomněla v souvislosti s jeho výrokem,že nezná špinavé peníze. Již tehdy posvětil peníze nad morálku a nyní sklízíme plody.
Vzpomínejte pořádně.Když už.
Řek, že NEPOZNÁ špinavé peníze.Tyhle bláboly se šířej podobně, jak causa Klaus - Pružinský.Vždy se najde papouch, co jenom papouchuje.

86765

4.1.2006 20:55

99% miliardářů v ČR jsou tuneláři

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Víte, ono všude platí, že kdo má hodně peněz, tak začne toužit po tom, aby mohl někoho ovládat (mocensky, politicky). Problém je v tom, že naši velkopodnikatelé jsou téměř ze 100% totální podvodníci a tuneláři, kteří zbohatli díky tomu, že 99% zbývající populace doplácí na 1% darebáků (přes ČKA apod.) Zajímalo by mě proč např. někdo nedonutí s. Vl. Tlustého jako předsedu DR ČKA s tím něco udělat.ČKA je nejlepší klíč k dopadení těchto parazitů [chechtot]

86659

5.1.2006 0:22

RE: 99% miliardářů v ČR jsou tuneláři

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 86659

Ani, Tlusteho, ani Tykace NIKDO k NICEMU nedonuti. Urcite totiz na oko slibi vsechno a pak se vymluvi na nejaky prekazky byrokraticke a vyzni to do prazdna. Kdyby se moc stekalo, tak vyhrabnou nekoho, kdo ma vazby na socany a predhoni nam ho (aby se nereklo a budou volby...) [oči v sloup] [pláč]

Co zasluhujeme, to mame.

86680

5.1.2006 11:28

RE: 99% miliardářů v ČR jsou tuneláři

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 86659

Zajímalo by mě proč např. někdo nedonutí s. Vl. Tlustého jako předsedu DR ČKA s tím něco udělat.ČKA je nejlepší klíč k dopadení těchto parazitů
--------------------------------------------------------------------------
Kdo by jako měl Tlustého k něčemu nutit? Socani třeba?
Ti si přece nahrabali tolik prachů, když ČKA prodávala údajně klasifikované úvěry ČSOB, že jim to volební kampaň zaplatilo.

86766

5.1.2006 12:57

RE: 99% miliardářů v ČR jsou tuneláři

Sandy 84.?.?.?

Reakce na 86659

s ČKA máte naprostou pravdu. Tam leží ještě miliardy.Tlustý se v článku vyjádřil,že se s tím nic dělat nedá.Že jsou kupující kryti zase jinými.Snad prodej zastavil na chvíli Sobotka /nevím,zda je ta informace ještě aktuelní,či už se prodej opět nerozběhl/a to poté,co se ozval ing. Alexandr Saidl,jehož Česká správa nemovitostí tam také skončila. A.Saidl se obával o čistotu těchto prodejů. Pro upřesnění dodávám, že se ozval ten pravý.Bývalý emigrant,který zkoupil 18 obchodních domů, vlastní nemocnici ve Vrchlabí a lázně Libverdu. Zároveň se podílel na likvidaci malých podniků,protože jako majitel OD zasedl do představenstva firmy,které OD pronajal a vlastně on určoval,co se bude prodávat. A hádejte,co to bylo? Pod značkou LCS brak z Číny. A to jak hadry,tak elekroniku. Menší textilní výrobci ztratili ze dne na den odběratele. Je to prostě jeden podvodník vedle druhého. Těm o blaho lidí v tomto státě absolutně nejde. Ti koukají akorát ten zbytek koryt řádně dovylízat.

86771

5.1.2006 8:35

Všem rychlým katům a soudcům Lynchům

nitram 213.?.?.?

Vážení, kteří vyzýváte k vysílání ozbrojených komand do zahraničí s cílem likvidovat osoby na útěku.
Je to síla. Vždyť jste ve svých verbálních projevech Xnásobně horší než bolševici ve své vrcholné době. (Padesátá léta)
Co Vám pan Pitra udělal, že jej chcete vraždit? Byl odsouzen (zatím neppravomocně) po jedenácti letech policejního vyšetřování? Jedenáct let měla policie jeho spis v šupleti a znovu jej oprášila, když začal být nepohodlný současnému "mocnáři" Paroubkovi? A jeho zločin. Dovolit si zbohatnout aniž by patřil k postkomunistické mafii a navíc hledat doklady korupčního jednání momentálních papalášů. Bohatý a nepohodlný. Tak do lochu. A vy na něj budete posílat komando jak Stalin na Trockého.
Svému pejskovi, když žere něco nepatřičného, třeba hovínka, říkám....je to fuj. A vy, pánové, žerete výplody agitpropčíků nové totality, h.vna z jejich bolševických palic. JE TO FUJ...., musím Vám sdělit. Použijte mozek, než budete kohokoliv věšet.

86739

Tuto stránku navštívilo 7 890