Diskuze k článku

Britská vláda bude od nového roku šmírovat každou cestu každým autem na Ostrovech

Příspěvků 114

23.12.2005 23:53

překlep

thomas.tracy 193.?.?.?

Slovo anglosac se bohužel v Orwellově knize nenachází. Opravte si prosím překlep.

85342

24.12.2005 0:00

RE: překlep

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 85342

Jo, je to angsoc. Opravil jsem. Díky.

85343

24.12.2005 10:59

RE: překlep

mech 213.?.?.?

Reakce na 85343

Musím podotknout, že to není ani angsoc, ale ingsoc.

85378

24.12.2005 11:27

RE: překlep

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 85378

Mohu jenom potvrdit, pane Stwora, že je to správně Ingsoc. V "newspeaku" to znamenalo English Socialism, což byla ideologie totalitního režimu státu Oceanie.

85381

24.12.2005 11:32

RE: překlep

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 85381

Já viděl v jednom překladu "angsoc". English Socialism => Anglický Socialisums; Engsoc => Angsoc.

85382

24.12.2005 14:26

RE: překlep

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 85382

Já jsem se zase, pro jistotu, podíval do anglického originálu té knihy 1984, kterou mám v knihovně a tam to Orwell píše jako Ingsoc. Též jsem si to ještě ověřil na Wikipedii, stejná zkratka Ingsoc, soráč. On totiž ten "newspeak" nejenom měnil význam slov, ale i hláskování.

85396

24.12.2005 21:37

RE: překlep

zaplatil 70.?.?.?

Reakce na 85396

Ale pane Arkie,

to je asi 'inzenyrovanej' shokialismus, vite.... je to velmi podobny inzenyrovanymu neo-kapitalismu, neboli NWO.

Predstavte si, za jeden zivot a stihli jsme voboje. Ja tomu rikam - zazrak! [chechtot]

85455

26.12.2005 3:16

RE: překlep

kema 207.?.?.?

Reakce na 85455

>Ale pane Arkie,
>to je asi 'inzenyrovanej' shokialismus, vite.... je to velmi
>podobny inzenyrovanymu neo-kapitalismu, neboli NWO.
>Predstavte si, za jeden zivot a stihli jsme voboje. Ja tomu rikam
>- zazrak! [chechtot]

To me pripomina slova meho kamarada.
"Narodil jsem se v zapadni Evrope, prozil jsem vetsinu zivota ve vychodni Evrope a bal jsem se, ze jednou chcipnu v nejake asiske dire.
Nestesti ted ziju zase v zapadni Evrope.
Zajimave je, ze jsem se nikdy nemusel stehovat."
[překvapení] [překvapení] [překvapení]

85540

24.12.2005 0:12

Množství dat

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Opravte m, jestli se mýlím, ale ať počítám, jak chci, vychází mi, že to bude opravdu obrovské množství dat. Toto množství dat bude vyžadovat velké množství lidí na zpracovávání. Čím více lidí je zainteresovaných, tím je větší pravděpodobnost zneužitelnosti dat, ať už od státní moci nebo úředníka, co si chce přivydělat na lordovi, jenž tajně zahýbá své lady. Orwell byl možná pesimista, ale evidentně měl pravdu. Což se mi moc nelíbí.

85346

24.12.2005 1:09

RE: Množství dat

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 85346

Dobra uvahu i v pripade, ze legislativa omezi pristup k databazim, tak uniky informaci budou, od ceho jsou penize a jine paky. No, to ze jsou lidi i v Britanii v klidu a o Britech co se tyce informovanosti i fungovani jejich zeme mam zatracene vysoke mineni, svedci o tom, " ze teplota v hrnci kde se vari zaby se zveda velmi zvolna." A taky je zajimave, ze kontraverzni legislativa je schvalovana casto v case predvanocnim, kdy lide z toho shonu ignoruji spoustu deni okolo sebe. V USA to bylo letos treba prodluzovani Patriot Act, taky zakon o FED skoro pred 100 lety byl schvalen pred Vanoci, kdy nekteri senatori a kongresmeni uz nebyli pritomni.

85352

24.12.2005 14:02

RE: Množství dat

Janek jaatu (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 85346

...Veliká aféra vznikla kolem počítače v belgickém Bruselu, vždyť jde také o sídlo EU a NATO. Vyšlo najevo, že počítač...je schopný zpracovat 2 miliardy lidí. Už v roce 1975 dr. Hanrick Eldeman, hlavní analytik EHS, potvrdil, že tento počítač skutečně existuje, že je v budově EHS v Bruselu a zabírá celá tři patra této ohromné budovy. Co však překvapilo nejvíce, tento počítač se podle Eldemana úředně nazývá v překladu Bestie. Opravdu výstižný název, nemyslíte? Eldeman však o dva roky později,v roce 1977, oznámil, že počítač Bestie bude zpracovávat data o všech lidech planety, tedy ne jen o 2. miliardách, jak tomu bylo v roce 1975. Na základě toho se odborníci domnívají, že onen centrální počítač může být právě tato belgická Bestie. Ale ve světě existuje neustále více indicií, že centrum bude v USA, dnešní světovládné a osvětové baště, v ústředí NSA. Ti střízlivější se ohlížejí směrem, kam směřovaly kroky světovlády. Do Austrálie, kde již stojí ústřední budova světové vlády i parlamentu. Zjistilo se totiž, že zde stojí i něco mnohem závažnějšího...

85391

24.12.2005 18:50

RE: Množství dat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 85391

http://www.lonelantern.org/loosechange.html
[překvapení] [překvapení] [překvapení]

85435

24.12.2005 0:53

A co na to britske sudy?

Jano 213.?.?.?

Hmm... ostava otvorena jedna klucova otazka: ako sa k takymto "dokazom" postavia britski sudcovia? Doteraz ukazovali, ze su na podobne veci dost haklivi a tvrdo ich odmitali s tym, ze ked sa nieco take presadi bude to koniec britskej justicie ako takej.
Keby taketo dokazy (video) zasadne neakceptovali, ako dosial, minulo by sa to ucinkom.

85349

24.12.2005 1:22

RE: A co na to britske sudy?

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 85349

Nezavislost britskych soudu je povestna, ale v kazdem pripade tady bude system pro kontrolu verejnosti. Bude poukazovano na vysoky kredit Britanie a tento system bude zavaden jinde. Kdyz Britove proc ne my. A o kvalite a nezavislosti soudu nekde jinde, to uz je trochu jina kava. Nakonec se to Britum muze vratit jako bumerang, kdyz svet uznava takove dukazy, tak proc ne Britanie. V kazdem pripade je treba bit na poplach a vratit se az ke korenum naseho pravniho systemu a tim je antika: " Co nema jednotlivec zakazano ze zakona to ma povoleno - co nema stat povoleno ze zakona ma zakazano." Nestaci pouze nepripustit tyto dukazy u soudu, ale je nutne nedovolit statu neco takoveho delat. Stat nema pravo vest takovou evidenci o bezuhonnych obcanech, pokud tedy nechce vychazet z totalitniho pojeti pravniho radu, slo by to vyjadrit asi takhla: " Radeji krivda deseti nevinnym, nez-li by unikl jeden vinik." Pokud obcane dovoli statu kontrolu a shromazdovani informaci nad nezbytne nutny ramec, pak jedine na ukor sve vlastni svobody a nezavislosti.

85354

25.12.2005 1:51

RE: A co na to britske sudy?

čtenář 86.?.?.?

Reakce na 85354

> Stat
>nema pravo vest takovou evidenci o bezuhonnych obcanech, pokud
>tedy nechce vychazet z totalitniho pojeti pravniho radu,

Máte ponětí, kolik živnostníků a podnikatelů v ČR využívá svá služební vozidla pro soukromé účely? To jsou velké daňové úniky. Když na to přijde, nikdo není bezúhonný. No a vidíte.

85481

30.12.2005 5:59

RE: A co na to britske sudy?

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 85481

No, mozna ze nekomu vyhovoju preventivni smirovani, ale ja radeji kousnu korupci. Ostatne si myslim, ze nejvic prachu se namaze na statnich zakazkach. Zajimave, ze vsichni mame pravo na informace, ktere nemuzeme efektivne vyuzit. Takovy konkurz skonci nekoho vyberou a konkurence se nemuze ani podivat na podminky tech, kteri urvali kseft, to uz nemluvim o novinarich nebo nedej boze o treba Frantovi Boruvkovi z Dolni Lhoty. [oči v sloup]

85997

24.12.2005 3:30

Lide ,dostanou jen to ,co si svou lenosti myslet zaslouzi.Jan Masaryk,mysleni boli.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

How to tell if you are in a tyrannical police state
by Thomas R. Eddlem
December 23, 2005

Tyrannical police states have certain universal characteristics. They spy on their own citizens, kidnap people at will, and imprison them without bothering to charge them with crimes or even give them a trial by jury. Police states imprison innocent people, again and again and again. And they declare kidnapped victims non-persons and torture or kill them at will.

How do police states get away with it? From Hitler to the present, totalitarians say that we must give up our rights and freedoms because it’s the only way for law enforcement to have the tools to protect us from catastrophic terrorist incidents. Of course, that’s the opposite course advocated by America’s Founding Fathers, like Benjamin Franklin, who counseled: “They that would give up essential liberty for temporary security deserve neither liberty nor security.”

Now, I ask you: What do any of these things have to do with America today?

Jak, se zda ,tak vydobytky ve jmenu demokracie a svobody nese sve ovoce.
Tenhle vynatek je konecna rocni inventura svedomi.

Retired War Hero Speaks Out-Brigadier General Andrew Gatsis is one of our nation's most highly decorated veterans. Awarded numerous medals for bravery in combat during both the Korean and Vietnam Wars, he retired from active duty in 1975 after more than three decades of service in the U.S. Army."We invaded a country that posed no threat to us," says the general. "What's different about what we have done in Iraq and what Hitler did when he sent his forces into Czechoslovakia in 1939? This war in Iraq has already cost the lives of 2,200 Americans, wounded over 15,000 more, and left at least 30,000 Iraqis dead, most of whom were non-combatants caught in crossfires or victimized by Islamist terrorists. And look at the billions of dollars being poured into this flawed effort. It saddens me to see all of this happen to our troops -- and all for an unjust cause."

85361

24.12.2005 3:41

Mimochodem - kdyz jsme u te "pokory" obyvatelstva - uvedomujeme si vubec jak dramatickou roli v tom hraje ...

zalozak 210.?.?.?

prave multi-kulti a intenzivni pristehovalectvi?

Pokud v zemich zilou v drtive vetsine obyvatelstvo domaci, jinymi slovy lide nepochybujici o sobe a svych pravech, takovyto navrh by prirozene vedl k tuhemu obcanskemu odporu a mozna i tem defenstracim.

Pristehovalci, bez ohledu na to zda jiz obcanstvi maji, jsou v jine pozici. Jednak mnohe z nich politika nezajima (pokud se netyka socialnich davek pro ne), jednak se drtiva vetsina z nich nebude angazovat uz ze strachu o stratu dosazenych pozit a take vetsina z nich velice vaha s vyjadrenim jakekoliv nesouhlasneho postoje s oficialni autoritou.

Multi-kulti a PC postavilo dalsi barieru protoze implementovalo "vnitrni" cenzuru myslenek. Vetsina lidi dnes premysli dvakrat nez vyjadri nesouhlas s cimkoliv co by mohlo byt interpretovano jako ne PC. V nekterych zemich je to i otazka existence neb ztratit praci je lehke.

Co se informovanosti tyce ...media jsou jednoznacne a tvrde po kontrolou a pokud ne tak si dvakrat rozmysli neco rict jasne proti (pokud to neni "povolena" opozice)

Cili - obcan s puskou byl neutralizovan - a proto zadny velky odpor neni.

85363

24.12.2005 4:16

multikulturalismus + zvysena kriminalita = statni dohled

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 85363

dobre jste to vystihl,multikulturalismus samozrejmne taky napomaha k ostre zvysene kriminalite a tim padem stat musi zavadet nove bezpecnostni pro "ochranu" obyvatelstva

nejdrive se do kozichu nazenou vsi a pak se cely kozisek musi dukladne procesavat

85366

24.12.2005 6:09

Smirovani lidi

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Tito grazlove zodpovedni za tyto zlociny proti lidstvu teto planety, jsou prakticky dnes v kazde zemi. Je to otresne , ale je to tak.Proc lide nejeci, rvou,atd?Je to banda zbabelcu a nevzdelanych idiotu., kterym je srdecne jedno zda jejich deti ci vnuci budou zit jako otroci.Postradaji inteligenci myslet deset let do predu.Ja osobne zmenil nazor na lidstvo a zacal podezirat Australsky Establishment asi tak pred dvaceti peti lety.Za prve jsem v dobe Vietnamske valky pozoroval ABC televizi a tam byl kardinal New Yorku krizoval Americke jednotky jedouci do Vietnamu behem par vterin se obraz ukazal z Hanoje v severnim Vietnamu a katolicky kardinal krizoval komunisticke jednotky jdouci do valky do Jizniho Vietnamu.
Za drruhe po skonceni Vietnamske valky jsen koukal jako blazen na ABC kde se libal Australsky ministr federalni vlady Gareth Evans s masovym vrahem Pol Potem
za treti Byvaly Australsky prime minister Malcolm Fraser udelal vse v jeho moci aby dosadil k moci masoveho vraha v Rhodesii Roberta Mugabeho.Tyto tri otersne udalosti rozhodly o mem totalni neduvere K Smetance

85369

24.12.2005 12:14

RE: Smirovani lidi

NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 85369

Pavle mám tytéž zkušenosti, pouze s tím rozdílem, že jsem to zažil na jiné polokouli a v srdci Evropy. Někdy člověk sice nemůže věřit ani sám sobě, hlavně ve stáří. To v případě když se chce jenom up...out a přitom se po..re.[velký smích] Můžu bojovat jen pasivní rezistencí(že kašlu na jejich státní akce)a nebo břitkým veršem (jako K.H.Borovský.)A hlavně osvětou mezi svými přáteli, kteří těm lotrům ještě občas něco baští. Ahoj Nafťák.

PS: Kdybych mohl jednoduše jak z kuličkou z rulety
zasáhnout tak v hracím poli všechny šmejdy z planety.
Mohl bych to asi zkoušet, klamem, trikem, falší,
jsou ti "hoši" nesmrtelné a rodí se další.
Teď poslouchej jednu radu co ti Nafťák praví,
vyřaď gengstry ze své hlavy a nekaž si zdraví.

85386

24.12.2005 21:55

RE: Smirovani lidi

zaplatil 70.?.?.?

Reakce na 85386

Můžu bojovat jen pasivní rezistencí(že kašlu na jejich státní akce) a nebo břitkým veršem (jako K.H.Borovský.)A hlavně osvětou mezi svými přáteli, kteří těm lotrům ještě občas něco baští. Ahoj Nafťák.
------------------------------------------------------------------------

To je moje rec, Naftaku,

ja to delam taky. Nejlepsi na tom je, ze zapadni propaganda navadela k pasivni resistanci lidi v shokialistickem taboru. Proto my jsme tak dobre proskoleni. Ted to uplatnujeme na nove sefy! [velký smích]

85459

24.12.2005 21:41

RE: Smirovani lidi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 85369

Lidé nekřičí, protože si neuvědomují rozsah skutečností, nemají důvěru v sílu jednotlivce(opravněně), a když jim někdo ukázuje estu tak ho zatracují...
tak proto nekřičí

85456

24.12.2005 9:57

Nedávno jsem si v tisku přečetla dvě zprávy:

Jarmila 85.?.?.?

ta první zpráva měla nadpis: Policie má díky mobilům nové stopy v loupeži století. Pojednávala o tom, že policie při pátrání po zločincích, kteří před třemi lety ukradli z transportéru 150 milionů korun použila novou kriminalistickou metodu. Ta spočívá v tom, že policie prověřila tisíce textových zpráv z mobilů odvysílaných před třemi lety v oblasti spáchané loupeže. Díky tomu se kriminalisté dostali ke stopám, s nimiž nyní pracují.

A druhá nenápadná zprávička měla nadpis: Při ohrožení státu budou rychlé zákony. Pojednávala o tom, že v případě ohrožení státu nebo válečného stavu bude Sněmovna moci přijmout rychlý zákon za pouhých 72 hodin. Předlohu vypracovali poslanci napříč politickým spektrem. Nu, a my se necháme překvapit, co všechno se vejde pod pojem – ohrožení státu.

Musím říct, že od chvíle kdy jsem si přečetla na Zvědavci o šmírovacích kamerách, tak je pozoruji po Praze skutečně všude: Carrefourem počínaje, kde mají jednu kameru instalovanou i v umývárnách na WC, až po všechny křižovatky, banky a pošty.

Nenápadně své dcery upozorňuji na to, že západní svět je v rozkladu a nečeká ho žádná hezká budoucnost. Tím pádem rodit nové lidi do tak divné budoucnosti nemá smysl.Nicméně i tak přeji všem zdejším diskutérům hezké prožití svátků vánočních, příjemnou pohodu a hodně dárků pod stromečkem. http://x.kde.cz/Ban/jine/stromecek.gif Jéžiš,teď jsem si toho všimla- za tu pěticípou hvězdu na tom stromku se omlouvám. [oči v sloup] Ale víte co troubí ten andílek na tom stromku? Tíííicháá nóóc, sváááatááá nóóć...

85374

24.12.2005 22:07

RE: Nedávno jsem si v tisku přečetla dvě zprávy:

Pěstitel 84.?.?.?

Reakce na 85374

He říkám to nerad, ale západní svět se doopravdy asi dostal tak daleko, že z jeho rozkladu už není cesty nazpět, jestli cestou mnohé krve opět dosáhne nějaké kulturnosti bude to naprosto jiná společnost a slovo "západní" ztratí svůj význam

Ono je to pořád dokola, myslím ohledně způsobu vedení státu, vše jde pouze ruku v ruce s technokracii, stále se vždy uvolní společnost, aby se rozložila bylůa tyranizována a opět se očistila, což napovídá že problém je někde jindy - hlouběji v nás....

pamatuje te si slova, že nasilí plodí další nasilí - nekonečnej kruh...
přestože z hlediska vyššího morálního principu, zabití tyrana(není vražda..he) není zločinem proti lidskosti stále je to zločin....

myslím, že západ si pletl celej svojí historii provaz a a 1. , 2. a studená válka nasadili oprátku a momentální běh věci spěje ke konečnému potkopnutí stoličky...(ono taky se nedá říci, že by tahle společnost měla takové zásluhy, které by ji opravňovali k přežití : ) )

krásný štědrej den... J

85463

24.12.2005 11:52

Velký bratr

fooggyy fooggyy (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

http://velkybratr.prekladace.cz/

85384

24.12.2005 13:56

Vše bylo řečeno předem...

Janek jaatu (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

...a jen se to teď naplňuje. Když jsem o těchto věcech mluvil asi od r. 1997, mnozí mě považovali za blázna. [chechtot]

Nebudu citovat z mých oblíbených zjevení. [mrknutí jedním okem] Tentokrát z Martina Herzána:

...ve své technické příručce TM-SW 7905.1 popisuje vytváření modelů domácností, postup při sledování občanů, rodin, našeho soukromí a jeho napadání. Podle tohoto dokumentu má být každá lidská bytost na celém světě totálně kontrolována a sledována od odposlechu telefonů přes analýzu odpadků, až po sledování chování dětí ve školce. Počítá se s jednou gigantickou úřední byrokratickou mašinérií na podchycení a sledování soukromí všech lidí a vedení tajných záznamů o nich, které, jak je možno z dokumentu vyčíst, hraničí až s totální špionáží. Počítače z celého světa mají být napojeny na jednu ústřední světovou databázi...

...Don Mc Alvany, poradce ve výzvědné službě vlády USA, veřejně přiznal, že počítačové zpracování dat Američanů umožní vládě sledovat a ovládat lidi od kolébky do hrobu. Mimo jiné prohlásil,že : "Vláda v budoucnosti bude schopna sledovat a ovládat své subjekty více kompletně a účinně, než jakýkoliv totalitní režim v minulosti". Dále přiznal, že od roku 1995 vládní IRS...počítačově zpracovává všechny Američany

..Evropa rozhodně nezahálí. Státy Evropské unie ... přistupují od roku 1985 k takzvané Schengenské dohodě. Říkám přistupují, ale tato dohoda je povinná pro všechny státy...

...Jde totiž o jeden z největších podvodů na demokracii, který má totálně kontrolovat životy lidí v Evropě. Paragrafy 92 až 118 Schengenské dohody vyžadují po státech, aby zakládaly elektronické výstavby archivů a počítačově zpracovávaly osobní informace o svých občanech. Zpočátku na komunální úrovni, později na úrovni světové. Paragrafy 5, 25, 29 až 38 preferují společenský rasismus, uspořádání občanů do kategorií nežádoucích osob na základě jejich příslušnosti, rozumové úrovně, ideologie, společenského působení a to tak, jak vlády budou chtít. Lidé jsou zde jen dobytek do počtu, se kterým si můžou vlády dělat cokoliv se jim zlíbí. V protikladu s Ženevskou konvencí z roku 1951 Schengenská dohoda zakazuje politický azyl. Už nebude úniku z jakéhokoliv státu. Paragrafy 25, 45, 46, 92, 94, 96, 101 a 109 doslova ničí soukromý a osobní život, právo na svobodný rozvoj osobnosti a právo osoby na soukromí a anonymitu...

85389

24.12.2005 15:48

Magořina prvního řádu

Antiseptik 69.?.?.?

Žijeme holt ve světě o kterém se nám ani nezdálo v nejhorším snu. Může to ale vést k novým pracovním příležitostem a novému obchodu. Začne být v Anglii popularní vlastnit masku Blaira a před odchodem z domu si jí nasadit. Připomělo mi to časy zde v Kanadě kdy při nákupu alkoholu cca 1969, bylo nutno vyplnit papírek se jménem. Nejpopulárnější bylo Pierre Eliott Trudeu. Že se svět zbláznil je nám ale jasný už dávno ne?
Hezký vánoce vespolek! [smích]

85410

24.12.2005 18:57

RE: Magořina prvního řádu

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 85410

Mám tady i jiné řešení. Myslím že nás čeká ještě sposta srandy.
http://potterharry.net/view.php?cisloclanku=2005122317

85438

24.12.2005 15:54

Tak,

Aja 24.?.?.?

a ted se konecne zacinam skutecne bat. Nejhorsi je to ticho, dav nic nenamita....
Kam Vam mam napsat vanocni prani? Sem? Tak jo.
Pokud mozno, vanocni pohodu , zdravi a optimismus v pristim roce (oboji bude zapotrebi).

85416

24.12.2005 16:00

RE: Tak,

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 85416

Přesně tak, Ajo. Nejhorší je to ticho.

Omlouvám se, že jsem na vánoční čas zavlekl sem takové téma. Já ale tento rok nemám nějak tu vánoční náladu.

85417

24.12.2005 17:42

Tak to trosku odlehcime

Aja 24.?.?.?

Reakce na 85417

Ve frankofonnich novinach La Presse vychazi kazdy tyden tzv. "clin d' oeil", mrknuti oka, proste mala vtipnost.
Dnes : Pokoj lidem dobre vule.... a Bushovi take.

85429

24.12.2005 20:18

RE: Tak to trosku odlehcime

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 85429

[chechtot]

85442

25.12.2005 2:53

RE: Tak to trosku odlehcime

kema 207.?.?.?

Reakce na 85429

>Ve frankofonnich novinach La Presse vychazi kazdy tyden tzv.
>"clin d' oeil", mrknuti oka, proste mala vtipnost.

>Dnes : Pokoj lidem dobre vule.... a Bushovi take.

Mozna, ze ten clovek ktery to napsal nebyl "clovekem dobre vule" ?

85484

25.12.2005 3:06

RE: Tak to trosku odlehcime

Aja 24.?.?.?

Reakce na 85484

>
>>Dnes : Pokoj lidem dobre vule.... a Bushovi take.
>
>Mozna, ze ten clovek ktery to napsal nebyl "clovekem dobre vule"
>?

>
..no to ja nevim, Kemo, ja toho Laporte neznam.
Za to temer denne mohu videt, ze "reditel zemekoule" nejen ze neni "dobre vule", ale nejspis ani netusi, co to, "dobra vule" je.

85485

25.12.2005 3:16

RE: Tak to trosku odlehcime

kema 207.?.?.?

Reakce na 85485

>..no to ja nevim, Kemo, ja toho Laporte neznam.
>Za to temer denne mohu videt, ze "reditel zemekoule" nejen ze
>neni "dobre vule", ale nejspis ani netusi, co to, "dobra vule"
>je.

Jiste. Ale to je jen vas nazor.
Lide, ktere ten vas "reditel zemekoule" osvobodil od Saddama, nebo ti, co zazili komunismus nebo nacismus mohou mit nazor presne opacny nez vy a ten Laporte.
Merry Christmas

85488

25.12.2005 4:04

RE: Tak to trosku odlehcime

Aja 24.?.?.?

Reakce na 85488

>
>Jiste. Ale to je jen vas nazor.

Ano, to mate pravdu.

>Lide, ktere ten vas "reditel zemekoule" osvobodil od Saddama,
>nebo ti, co zazili komunismus nebo nacismus mohou mit nazor
>presne opacny nez vy a ten Laporte.

Jednak to neni "muj reditel zemekoule".....no, vlastne mate pravdu, pokud rediteluje zemekouli, je i muj reditel...a v tom bude ten hacek.
Druha vec, nepopiram, ze muj nahled nemusi sdilet vsichni.
To je kazdeho zalezitost, ja a Laporte to vidime takhle. A basta.
I vam prijemne vanocni svatky.
>Merry Christmas
>

85491

29.12.2005 20:27

Tak

Aja 24.?.?.?

Reakce na 85488

se, Kemo, mrknete na jeden z prikladu dobre vule.
http://www.macleans.ca/topstories/news/shownews.jsp?content=w121802A

85963

29.12.2005 21:36

RE: Tak

kema 207.?.?.?

Reakce na 85963

Dik Ajo.
Jen nechapu, co ma plot na hranicich co delat s dobrou ci zlou vuli ?! Kvuli nam dvema tam prece nebude. Jestli se vubec bude stavet.

85964

30.12.2005 3:44

RE: Tak

Aja 24.?.?.?

Reakce na 85964

Hmmm, to je mi lito, ze vam souvislost "dobra vule- plot" unika.
Pravda, pokud bude stat, nebude to ani kvuli vam, ani kvuli mne ( tedy doufam), ale je to jako s tema kamerama atd. taky nejsou kvuli nam a presto me zlobi. No jo, ja vim, muzu si jit stezovat na lamparnu.

85980

30.12.2005 7:12

RE: Tak

kema 207.?.?.?

Reakce na 85980

>Hmmm, to je mi lito, ze vam souvislost "dobra vule- plot" unika.
>Pravda, pokud bude stat, nebude to ani kvuli vam, ani kvuli mne (
>tedy doufam), ale je to jako s tema kamerama atd. taky nejsou
>kvuli nam a presto me zlobi. No jo, ja vim, muzu si jit stezovat
>na lamparnu.

Unika me nejen souvislost mezi plotem na hranicich a dobrou vuli, ale v tomto pripede i ta souvislost mezi plotem a zlou vuli.
Ja osobne ploty rad nemam, zadny nevlastnim a jestli mate nejaky recept na svet bez plotu, dejte me vedet.
Zalozime si novou stranu, eh? [smích]

86008

30.12.2005 17:02

RE: Tak

Aja 24.?.?.?

Reakce na 86008

>
>Unika me nejen souvislost mezi plotem na hranicich a dobrou vuli,
>ale v tomto pripede i ta souvislost mezi plotem a zlou vuli.

>Ja osobne ploty rad nemam, zadny nevlastnim a jestli mate nejaky
>recept na svet bez plotu, dejte me vedet.

>Zalozime si novou stranu, eh? [smích]
>
Kdyz je dobra vule, lze se, obvykle, dohodnout.
Kdyz nekdo dobrou vuli nema, jeste to nezbytne nutne neznamena, ze ma zlou vuli ( to zas nechapu ja, proc tu "zlou vuli" zminujete ).
No, neni to tak moc davno, co se zdalo, ze bude svet bez plotu, zacaly se bourat. Ach, my naivkove a idealisti.
No a ted se zase zacalo budovat, tady, tamhle.....
Mezi USA a Kanadou uz tak jak tak pomyslna zed stoji a to od chvile, kdy se Kanada odmitla zucastnit tazeni do Iraku. Vy to nepozorujete?
Jeee, Kemo, ja bych ani zadnou stranu nechtela zakladat, ani byt clenem.
A jsme OT, nebo nejsme?

86057

30.12.2005 6:03

RE: Tak to trosku odlehcime

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 85488

Copak kemo vedle Ryzove by jsi do Cervene knihy chranenych jmen zaradil i Jirka Krovi junior? [velký smích] [velký smích]

85998

30.12.2005 7:16

RE: Tak to trosku odlehcime

kema 207.?.?.?

Reakce na 85998

>Copak kemo vedle Ryzove by jsi do Cervene knihy chranenych jmen
>zaradil i Jirka Krovi junior? [velký smích] [velký smích]

To ti dali ve Wall-Martu na Novy Rok volno?
Kdyby ses sel radsi projit do lesa.

86009

30.12.2005 7:23

RE: Tak to trosku odlehcime

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 86009

Tak jak je to s krasoblusarkou a velkym nacelnikem a treba stryckem drsnakem Cheneeym, nebo nasim Rummym dvojitym Sadamem ( jednou zehlil skanadaly, podruhe kopal do prdele)? [mrknutí jedním okem]

86011

24.12.2005 19:21

RE: Tak,

Tom 24.?.?.?

Reakce na 85416

>Nejhorsi je to ticho ...

Takže ... tiché vánoce [mrknutí jedním okem]

http://tinypic.com/j5b6ep.jpg

85441

25.12.2005 0:34

RE: Tak,

Aja 24.?.?.?

Reakce na 85441

Tome, alespon nejakou koledu jste mohl do "toho ticha" zahrat, zapet.

85476

30.12.2005 19:55

RE: Tak,

Tom 24.?.?.?

Reakce na 85476

>Tome, alespon nejakou koledu jste mohl do "toho ticha" zahrat,
>zapet.

http://tinypic.com/jg31op.gif

86068

30.12.2005 21:30

RE: Tak,

Aja 24.?.?.?

Reakce na 86068

>>Tome, alespon nejakou koledu jste mohl do "toho ticha" zahrat,
>>zapet.
>
>http://tinypic.com/jg31op.gif

Ja o koledach a vy sem soupnete Julcu a ujeceneho Romea.

86075

30.12.2005 23:47

RE: Tak,

Tom 24.?.?.?

Reakce na 86075

>Ja o koledach a vy sem soupnete Julcu a ujeceneho Romea.

Paní Ajo,

Romea berte jako varování. Romeo si pod balgónem také zakoledoval a jak to dopadlo! Jen co zapěl, balkón se s Julií zřítil, ona se zabila a Romeo se šel utopit.

Netušíte, co po mně žádáte. Já když se doma jen zhluboka nadejchnu, celá rodina padne na kolena a zúpí:"Ne! Otče nezpívej!"

Zde jsem ochoten zazpívat pouze v nouzi nejkrajnější - až panu Stworovi z diskuzního fóra rupnou nervy a v zájmu vlastního přežití, vydá ten povel nejstrašnější k vyklizení fóra beze zbytku:"Tome, zazpívej!"

Po "Tichých Vánocích" přeji "Tichého Silvestra". Vám všem!

Ne, nemusíte děkovat ... [mrknutí jedním okem]

86087

31.12.2005 4:30

RE: Tak,

Aja 24.?.?.?

Reakce na 86087

Jsme na tom, Tome, co se zpevu v kruhu rodinnem tyka, stejne.
Tedy s tim drobnym rozdilem, ze me nabadaji "Jen zpivej, zpivej", a pak se vsichni valej smichy.
Dobry rok, preji.

86115

31.12.2005 4:55

RE: Tak,

Tom 24.?.?.?

Reakce na 86115

>Jsme na tom, Tome, co se zpevu v kruhu rodinnem tyka, stejne.
>Tedy s tim drobnym rozdilem, ze me nabadaji "Jen zpivej, zpivej",
>a pak se vsichni valej smichy.

>Dobry rok, preji.

Máte vzácný dar - rozdávat radost zpěvem. [velký smích] Šťastná jste žena!

Tož aby vám to v Novém roce, stále jen radostně zpívalo!

86120

24.12.2005 21:16

RE: Tak,

Adapa 84.?.?.?

Reakce na 85416

> Nejhorsi je to ticho, dav
>nic nenamita....

Zdravím, paní Ajo.
Ten dav si prostě jen trpce zvykne a přestává to jen sledovat. Pamatuji si, jak asi před deseti nebo dvanácti lety zavedli v malém městě, kde jsem vyrůstal bezpečnostní kameru, která měla monitorovat kriminalitu. Kdykoliv jsem šel kolem toho domu s kamerou, cítil jsem se nesvůj a měl jsem pocit, že se dívá přímo na mne.
Asi před sedmi lety jsem si všimnul na zahradním posezení v jedné brněnské restauraci nainstalované kamery, která nás hosty snímala. Najednou jsem se bál pomalu promluvit, nevěděl jsem, zda mne tam někdo sleduje, prostě nic moc pocit...
Ta kamera je tam dodnes a já tam chodívám v létě skoro každý den a už to nevnímám. Bezpečnostní kamery jsou už také na každém rohu a já chodím mlčky kolem a už to ani nepozoruji...
Prostě jsem si na ně zcela přivykl a mluvím a chovám se tak, jak kdyby žádné kamery nebyly [pláč] Pomalu si připadám jak jeden ze soutěžících ve Vile VyVolených...
Ale mlčím a zvykám si... [pláč]

85448

24.12.2005 22:37

RE: Tak,

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 85448

Jak to tady tak zvolna pročítám, sedá na mě podivný pocit. Pocit, že tady mluvíte o něčem, co mě posledních 40 roků pronásleduje jakoby černé svědomí, pocit jakoby zmaru - pocit černé noční můry. Pocit, že nic není takové, jak by mělo a určitě mohlo být. Když to tak promýšlím, asi tak se cítí divoké a doposud svobodné zvíře, jsa chycené v síti, strčené do klece, zavřené v ohradě v zoo.Ale mlčím a zvykám si... - jo ! Zdravím pěkně, přeji hezké Vánoce a ... ano, je to docela hrozný svět ! My někteří již alespoň tušíme, jak ven. [smích]

85464

25.12.2005 0:44

I ja

Aja 24.?.?.?

Reakce na 85448

zravim, Adapo.
Rikate, ze si clovek zvykne, pravda, rika se da zvyknout na vsechno.
Jenze mne se zda, ze uz si ani nepotrebujeme zvykat, ze jsme rezignovali.
Byla jsem v listopadu v Cechach a zvladla jsem i navstevu kamaradu na malilililickem meste ve strednich Cechach. Prave tam instalovali asi 20 kameru.
Podle tamniho okresniho tisku se obcane primo radovali a tesilo je, ze uz maji vic kamer, nez mestecko sousedni.
Proste se davu vykreslily vyhody takoveho spehovani a dav uveril, nebo se tim uz ani nezabyva.
A navic mam i dojem, ze to zacina byt jak za bolsevika, lidi se zacinaji zase uzavirat do sebe, pecuji o bydleni a auto a chalupu a......

85477

6.1.2006 13:14

RE: Tak,

Tatranka setma (zavináč) quick (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 85448

A což teprv, až nám povinně implantují čipy. Pak už nebude žádných tajemství. Zatím to zkoušejí na psech, co my na to. No a my na to nic. Vždyť je to tak užitečné - když se nám miláček zaběhne, tak ho podle čipu najdou. Pokud ho ovšem, někdo z nějaké přistěhovalecké menšiny dřív nesežere. Vidíte, postupuje to sice pomalu, nicméně vytrvale vpřed. Teď máme ty biometrické údaje v pasech, pak přijdou na řadu otisky prstů a počítám, že to skončí u mapy DNA. Co nám zbývá ? Defenestrace ? Nebo se vymanit ze sítě elektronických médií, vypnout mobil a televizi, vzít do ruky kytaru a do práce na cestu kolo (i když i na kole nás mohou sledovat) a pokud budete chtít někomu něco říct, tak se s ním jít projít do lesa (nebo do parku). Má někdo lepší nápad ? Možná, že časem budeme chodit v kuklách jako chlapci ze zásahových jednotek, aby nám kamery nemohly snímat tváře. Ale nějaký doveda určitě přijde na to, že je třeba schválit protikuklový zákon. Pomóóóc - domnívala jsem se, že Velký Bratr funguje jen v komunismu. Ale zdá se, že tzv. demokratické státy jsou pro něj mnohem lepším prostředím. Tady má všechno zdání zákonnosti, a když se nikdo nebouří, tak to také demokratické je. Vždyť je to všechno pro naše blaho.

86910

7.1.2006 2:51

RE: Tak,

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 86910

UZ to maji i doprovolnici z rad lidi, vzdycky se najde nejaka " avantgarda".

86998

24.12.2005 18:14

Paprťala, paprťala, ja .....žbrluh

Gdosy 195.?.?.?

A jeden čistě nasrávací:
http://www.novinky.cz/krimi/72997-zavodnik-balcar-neni-ve-vazbe-a-mozna-nebude-stihan.html

Policistům se především nepodařilo prokázat souvislost mezi Balcarem a množstvím kradených vozů a mobilních telefonů za milióny korun, které byly na jeho pozemcích nalezeny.

Jak vidět, spravedlnost všude nedosáhne a tak je celkem jasné k čemu jim to šmírování bude. Uč se občane, protože bude hůř.

85432

24.12.2005 20:27

RE: Paprťala, paprťala, ja .....žbrluh

Janek jaatu (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 85432

To tahle je teda lepší: [chechtot]

Odposlechy v USA byly prý mnohem širší, než přiznal Bush

NEW YORK 24. prosince (ČTK) - Rozsah odposlechů prováděných Národní bezpečnostní agenturou (NSA) bez soudního povolení na základě tajného programu schváleného prezidentem USA Georgem Bushem byl mnohem větší než Bílý dům přiznává. Napsal to americký deník The New York Times.

http://zpravy.atlas.cz/clanek.aspx?rubrika=241&clanek=52201

85444

24.12.2005 20:20

Vazeni

kema 207.?.?.?

nenechte si tim zkazit vanoce. Ten clanek v BL neni tak hrozivy a ten originalni v Independentu je plny informaci o tom, jak tenhle system muze omezit zlocinnost. (Musi me ty vanoce lezt na mozek, kdyz ctu prirudly Independent [smích] )
Tyhle kamery opravdu zneprijemni zivot zlodejum aut a jinym zlocincum, neplaticum pojistek a podobne haveti. Normalni obcan to nepozna.
Pochopitelne - jde z toho strach. Lide budou proste muset v budoucnosti branit demokracii jeste rozhodneji nez dnes, protoze kdyby nekde za techto podminek zvitezila diktatura, byl by s nami amen.
Jenze ono se da vazeni hovno delat.
K moderni technologii ma pristup kdekdo. Zlocinci vseho druhu, nacisti, komunisti a pochopitelne i teroristi. Hlavne teroristi.
Policie a tajne sluzby demokratickych nemaji jinou moznost, nez se drzet krok pred nimi.
Marry Christmas

85443

24.12.2005 21:14

RE: Vazeni

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 85443

byl by s nami amen. - lépe místo "byl by" tam pasuje "je" ... [velký smích] Ale jinak s Vámi souhlasím, divné !!

85447

24.12.2005 22:55

RE: Vazeni

zaplatil 70.?.?.?

Reakce na 85443

No Vam taky p. Kema!

Jenom me udivuje to skalopevne presvedceni, ze zijete v 'demokracii' a vse ostatni jsou diktatury. Jste clovek duverivy, ale na nevhodnem miste...

85467

25.12.2005 3:11

RE: Vazeni

kema 207.?.?.?

Reakce na 85467

>No Vam taky p. Kema!
>
>Jenom me udivuje to skalopevne presvedceni, ze zijete v
>'demokracii' a vse ostatni jsou diktatury. Jste clovek duverivy,
>ale na nevhodnem miste...

Pane Zaplatil,
ja i vy v demokracii zijeme. Jinak bychom se zde nemohli dohadovat, nemohli bychom volit a vy byste se nemohl zastavat Goebbelse.
Vse ostatni diktatury rozhodne nejsou. Demokratickych zemi je vic, vcetne nasich sousedu.
Muj nazor je, ze jste to vy, ten clovek duverivy ale na nevhodnem miste.

85487

25.12.2005 6:37

RE: Vazeni

TS 213.?.?.?

Reakce na 85487

>ja i vy v demokracii zijeme.

Neni to tak trochu spis... demokratura?

85493

25.12.2005 19:23

RE: Vazeni

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 85487

Pane Zaplatil,
ja i vy v demokracii zijeme. Jinak bychom se zde nemohli dohadovat, nemohli bychom volit a vy byste se nemohl zastavat Goebbelse.
-------------------------------------------------------------------------

Pane Kema,

vzdy si rikam, jeste jednou...a nakonec, ale nikdy mi to neda.

Pane Kema, verim Vam, ze za to co pisete NEJSTE placenej. Vite ale, ze to Vam v tom pripade dava jeste daleko HORSI reputaci. Jestlize nekdo pise S PRESVEDCENIM to, co pisete Vy, je to definitivne ztracenej pripad.

Ale pane, musim Vam sdelit (jsou tu ty Vanoce a ja jsem krestan), az jak dojemne to muze byt, ze s Vami sdilim tu lidskou naruzivost pomoci tonoucimu se v bahne a snazim se Vas z toho opakovane vyvleknout. At me kopete a odstrkujete sebevice. Nevidite to, Vy prosta duse? [pláč]

A s volenim na me uz vubec nechodte. To neni vyhoda, to je VYSMECH. V moneykracii, krome penez neni koho volit. Volit pujdu jen tehda, kdyz si budu moci zvolit SVEHO bankere. [chechtot]

85520

25.12.2005 22:42

RE: Vazeni

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 85520

Pane Zaplatile,
není to tak dávno, příspěvek číslo 85296 (Vítězové a poražení), kdy jste vyhlásil "ceasefire" a psal jste o tom, "nakonec jsou ty Vánoce a já jsem křesťan (jak jste hrdě napsal a znovu opakujete) a zdůrazňoval jste, "žádné osobní útoky pane Kemo a Arkáne".

Nicméně si nedovedete i v tomto vánočním čase, který by měl být naplněn láskou a "přežíráním", odpomoci od nezaútočení na p. Kemu. Podle mého, máte k příměří (ceasefire) stejně tak daleko jako Mučednící Al-Aksa, Jihád či příslušníci libanonského Hizbolláhu.

Já křesťanem nejsem, jsem členem komunistické strany ČSR již od roku 1945, z vděčnosti k Rudé armádě, (to jen, abych vás i tomto vánočním čase pořádně nas..l), ale moje důvěra v křesťany vašeho typu rozhodně klesla.

Nicméně se vámi loučím, se soudružským pozdravem "In nomine Patris et Filii et Spiritus Sancti, Amen. Actum est. Abi in pace." [mrknutí jedním okem]

85528

26.12.2005 1:11

RE: Vazeni

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 85528

Pane Zaplatile,
není to tak dávno, příspěvek číslo 85296 (Vítězové a poražení), kdy jste vyhlásil "ceasefire" a psal jste o tom, "nakonec jsou ty Vánoce a já jsem křesťan (jak jste hrdě napsal a znovu opakujete) a zdůrazňoval jste, "žádné osobní útoky pane Kemo a Arkáne".
-------------------------------------------------------------------------

Je to tak a tak to dodrzuji, p. Arkane.

Na p. Kemu (jste jeho advokat?) neutocim. Prave naopak ne-krestanky Arkaaane, ukazuji mu akt krestanske lasky - snazim se ho vyvest z bludu! A to by melo byt OCENENO, ne ocerneno!

A pro Vase osobni potreby p, Arkaaane: Shalom (zacina Vam to zitra rano - jezte s mirou a budte si jist, ze Vam jarmulka nepada prilis do tyla!)
[smích] [smích]

85532

26.12.2005 14:37

RE: Vazeni

kema 207.?.?.?

Reakce na 85528

>Pane Zaplatile,
>není to tak dávno, příspěvek číslo 85296 (Vítězové a
>poražení), kdy jste vyhlásil "ceasefire" a psal jste o tom,
>"nakonec jsou ty Vánoce a já jsem křesťan (jak jste hrdě
>napsal a znovu opakujete) a zdůrazňoval jste, "žádné osobní
>útoky pane Kemo a Arkáne".

Von to nevydrzel. [pláč]

85570

27.12.2005 19:38

RE: Vazeni

asik 62.?.?.?

Reakce na 85487

Vy zaměňujete pojmy demokracie a svoboda, ale historie i současnost dokazuje, že to nemusí jít ruku v ruce

85727

24.12.2005 23:16

RE: Vazeni

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 85443

Vám taky, pokud k vám chodí Ježíšek a ne Santa.

Jakým způsobem ale odlišíte demokracii od diktatury? Kde je ona hranice přechodu mezi demokracií a diktaturou. Od kdy se dá počítat začátek diktatury v předválečném Německu? Nebo poválečném Československu. Problém je ten, že těžko rozlišíte přechod a najednou si uvědomíte, že se nedá nic dělat, protože už žijete v diktatuře a možné "protivládní síly" jsou hlídány všudypřítomnými kamerami.
K moderni technologii ma pristup kdekdo. Zlocinci vseho druhu, nacisti, komunisti a pochopitelne i teroristi. Hlavne teroristi.
Nesouhlasím. K nejmodernější technologii má přístup vždy jako první armáda. Od ní se to provalí k profesionálním zločincům a na černý trh, oficiální cestou pak (s notným zpožděním) k policii.

85471

25.12.2005 6:53

RE: Vazeni

TS 213.?.?.?

Reakce na 85443

>ten originalni v Independentu je plny informaci o tom, jak
>tenhle system muze omezit zlocinnost.

Dovoluji si pripomenout, ze psani/cteni/distribuce samizdatu byla taky zlocinnost.

>Tyhle kamery opravdu zneprijemni zivot zlodejum aut a jinym
>zlocincum, neplaticum pojistek a podobne haveti. Normalni obcan
>to nepozna.

Normalni obcan to nepozna dokud neprijde rozvodovy pravnik jeho manzelky se subpoenami v rukou. Nebo dokud se neprimota k nejake demonstraci, at uz umyslne nebo ne (mnoho odsouzenych z Tienanmenu bylo usvedceno pomoci zaznamu z kamerovych systemu nainstalovaneho tam puvodne pro "monitoring dopravni situace" ). Nebo dokud nezacne vyjadrovat nesouhlas s Rezimem, at uz bude v danem okamziku jakykoliv.

Vam se to zije, kdyz souhlasite s rezimem. Ale co budete delat az lidi zacnou mit zuriciho kapitalismu plne zuby, zvoli si to, co vy ne uplne presne oznacujete za komunisty, a dotycne mocipany se kapitalistum nepodari vcas koupit? Jak potom prezijete, jak se budete branit? Jakou mate jistotu ze se tak nemuze stat?

>Pochopitelne - jde z toho strach. Lide budou proste muset v
>budoucnosti branit demokracii jeste rozhodneji nez dnes, protoze
>kdyby nekde za techto podminek zvitezila diktatura, byl by s nami amen.

V soucasne dobe je demokracie vyrazem pro vladu toho kdo ma dost penez na to aby si koupil zakony. Lidem se pak u voleb predhodi seznam kandidatu, jez budou po volbach zakoupeni jako ti pred nimi. Ti poctivejsi, ktere by bylo slozite koupit, pak budou zmanipulovani jiz desitky let pouzivanymi technikami, z nichz grasstops a astroturfing jsou jen spicky ledovce.

>Jenze ono se da vazeni hovno delat.

Ne tak uplne, ale moc toho nezbyva. Minimum co muzeme udelat je precist manual k tem hrackam co si protivnik porizuje, nebo alespon k necemu podobnemu, a seznamit se s limity technologie. Kdyz vite, jak se muze hybat ta ktera figurka, mate v sachu lepsi sanci prezit dalsi tah. To nejmensi, co muzete udelat, je vedet.

>K moderni technologii ma pristup kdekdo. Zlocinci vseho druhu,
>nacisti, komunisti a pochopitelne i teroristi. Hlavne teroristi.

A to vcetne tech sankcionovanych vladou. Tech hlavne.

>Policie a tajne sluzby demokratickych nemaji jinou moznost, nez
>se drzet krok pred nimi.

A co obcane? Kdo ochrani je pred zdivocelymi tajnymi sluzbami a casto zkorumpovanou policii?

>Marry Christmas

Ozenit se s Vanocemi? Neni to spis na registrovane partnerstvi?

85494

26.12.2005 15:10

RE: Vazeni

kema 207.?.?.?

Reakce na 85494

>Dovoluji si pripomenout, ze psani/cteni/distribuce samizdatu byla
>taky zlocinnost.

Za nacistu byla zlocinnost i poslouchani ciziho rozhlasu.
Bezte s tou demagogii nekam. Zlocinnosti ve svobodne zemi rozumime obvykle bombove utoky, vrazdy, loupeze, kradeze aut a podobne kratochvile.

>Normalni obcan to nepozna dokud neprijde rozvodovy pravnik jeho
>manzelky se subpoenami v rukou. Nebo dokud se neprimota k nejake
>demonstraci, at uz umyslne nebo ne (mnoho odsouzenych z
>Tienanmenu bylo usvedceno pomoci zaznamu z kamerovych systemu
>nainstalovaneho tam puvodne pro "monitoring dopravni situace" ).
>Nebo dokud nezacne vyjadrovat nesouhlas s Rezimem, at uz bude v
>danem okamziku jakykoliv.

Pokud vase manzelka vyhodnocuje udaje z policejnich kamer, budete si muset davat majzla. [smích]
Jinak - ten clanek je o kamerach v Britanii, nikoliv v komunisticke Cine. Kdybych zil v Cine, taky bych byl znepokojen.


>Vam se to zije, kdyz souhlasite s rezimem. Ale co budete delat az
>lidi zacnou mit zuriciho kapitalismu plne zuby, zvoli si to, co
>vy ne uplne presne oznacujete za komunisty, a dotycne mocipany se
>kapitalistum nepodari vcas koupit? Jak potom prezijete, jak se
>budete branit? Jakou mate jistotu ze se tak nemuze stat?

Vitezstvi komunistu se me zda vysoce nepravdepodobne. V zavedenych demokraciich dostavaji jen nepatrne procento hlasu.
V postkomunistickych zemich tech hlasu dostavaji vic, ale to se doufam zmeni az stari komunisti vychcipou.


>V soucasne dobe je demokracie vyrazem pro vladu toho kdo ma dost
>penez na to aby si koupil zakony. Lidem se pak u voleb predhodi
>seznam kandidatu, jez budou po volbach zakoupeni jako ti pred
>nimi. Ti poctivejsi, ktere by bylo slozite koupit, pak budou
>zmanipulovani jiz desitky let pouzivanymi technikami, z nichz
>grasstops a astroturfing jsou jen spicky ledovce.

Zde se podle me mylite.`Demokracie funguje i pres sve chyby docela slusne. [smích]


>Ne tak uplne, ale moc toho nezbyva. Minimum co muzeme udelat je
>precist manual k tem hrackam co si protivnik porizuje, nebo
>alespon k necemu podobnemu, a seznamit se s limity technologie.
>Kdyz vite, jak se muze hybat ta ktera figurka, mate v sachu lepsi
>sanci prezit dalsi tah. To nejmensi, co muzete udelat, je
>vedet.

Protivnik ? [zmaten]



>teroristi.
>A to vcetne tech sankcionovanych vladou. Tech hlavne.

Ktera vlada "sankcionuje" teroristy?!


>A co obcane? Kdo ochrani je pred zdivocelymi tajnymi sluzbami a
>casto zkorumpovanou policii?

Nemyslim, ze neco takoveho je v zavedenych demokraciich velky problem. [oči v sloup]

>Marry Christmas
>Ozenit se s Vanocemi? Neni to spis na registrovane partnerstvi?

Pardon, Merry Christmas. [zahanbení]

85573

28.12.2005 10:33

RE: Vazeni

TS 213.?.?.?

Reakce na 85573

>Za nacistu byla zlocinnost i poslouchani ciziho rozhlasu.

Treba zase bude. A pak si pro vas prijdou protoze vas ISP na vas praskne navstevu zakazanych webu.

>Bezte s tou demagogii nekam. Zlocinnosti ve svobodne zemi
>rozumime obvykle bombove utoky, vrazdy, loupeze, kradeze aut a
>podobne kratochvile.

...a vsechno ostatni co koupeni papalasi prohlasi za zlocin.

>Pokud vase manzelka vyhodnocuje udaje z policejnich kamer, budete
>si muset davat majzla. [smích]

Zalezi na tom, kolik si dotycna potvora ze spolecneho konta uleje na pravnika.

>Jinak - ten clanek je o kamerach v Britanii, nikoliv v
>komunisticke Cine. Kdybych zil v Cine, taky bych byl znepokojen.

Nebojte se, to sem prijde taky. A nebude to o komunismu.

>Vitezstvi komunistu se me zda vysoce nepravdepodobne. V
>zavedenych demokraciich dostavaji jen nepatrne procento hlasu.

To nebudou komunisti kdo tohle zavede. To budou "ti nasi", ti ktere si "svobodne" zvolime, a udelaji to "pro nasi bezpecnost". A kdyby to nechtelo zabrat, tak "kvuli nasim detem".

>V postkomunistickych zemich tech hlasu dostavaji vic, ale to se
>doufam zmeni az stari komunisti vychcipou.

Komunisti jsou "straw man". Prave riziko neni stranicke.

>Zde se podle me mylite.`Demokracie funguje i pres sve chyby
>docela slusne. [smích]

To zalezi na tom, jak definujete "funguje" a "slusne". A taky jak moc zoufale tomu chcete verit.

>Protivnik ? [zmaten]

Kdyz vam nekdo smiruje postu, cesty autem, telekomunikace... nestavi se snad sam dobrovolne do role protivnika? Ja si nezacal, ja se chci jenom pasivne branit.

>Ktera vlada "sankcionuje" teroristy?!

Je jich moc.
http://en.wikipedia.org/wiki/State_terrorism

Nebo demokraticke unosy rozlicnych nevinnych.

Z mene klasickych metod, jez povazuji take za druh terorismu, muzeme tez zminit vystavbu rozlicnych ne zrovna dvakrat legalnich systemu tridy ECHELON, nebo treba nejnovejsi aferku NSA.

>Nemyslim, ze neco takoveho je v zavedenych demokraciich velky
>problem. [oči v sloup]

Podivejte se na collateral damage zpusobene valkou s drogami a dalsimi politickymi mis-aplikacemi silovych reseni.

Kazdy mesic je schvalovano velke mnozstvi zakonu. Kolik z nich stacite precist? Jste si jist, ze treba prave ted neporusujete nejakou pitomost prilepenou na patnacty dodatek k zakonu o podpore pestovani repky olejky? Ze jste treba dnes o tom nezanechal stopu v nejake databazi, ze ktere to na vas po peti letech bude v nejake uplne jine souvislosti vytazeno a pouzito jako klacek? Par takovych drobnosti, ono se to nascita, a "plea bargain" pak najednou zacne vypadat jako dobry obchod i pro nevinneho.

Ne kazdy je O.J. Simpson.

85820

27.12.2005 12:46

RE: Vazeni

pk202 194.?.?.?

Reakce na 85443

>Tyhle kamery opravdu zneprijemni zivot zlodejum aut a jinym
>zlocincum, neplaticum pojistek a podobne haveti. Normalni obcan
>to nepozna.

>Pochopitelne - jde z toho strach. Lide budou proste muset v
>budoucnosti branit demokracii jeste rozhodneji nez dnes, protoze
>kdyby nekde za techto podminek zvitezila diktatura, byl by s nami
>amen.

hmmm. no co dodat, je-li Váš sen žít v bezpečném stádu, kontrolovaném (vy)volenými zástupci kde výběr je více méně mezi téměř stejnými dogmaty, kontrolován od narození až do smrti, s vědomím, že moc je téměř absolutní, a že jakmile bych se znelíbil, budu okamžitě kriminalizován....
no já takhle prožil svých prvních 29 let života v ČSSR a doufal jsem v své naivitě, že se to po roce 89 definitivně změnilo, jenže už takových 10 let smutně sleduji, že vývoj směřuje k něčemu ještě mnohem horšímu.....

85691

25.12.2005 0:54

trosku obhajoby

P.P. 195.?.?.?

Tempora mutatur et homini in ici (nejsa latinik asi v tom budou chyby). Dneska je ledacos uplne jinak nez bylo v minulosti jeste nedavne. Napriklad dneska nemame predpoklad neviny ale predpoklad viny. Pred nejakou dobou tady byl ostry clanek proti kameram v soukromem fitness klubu. No jo, ale co kdyby tam prisla nejaka zenska, vytipovala by si bohatsiho spoluobcana a v dobe, kdy by byli v telocvicne sami dva tak by zacala jecet, ze onen clovicek ji chytil za prso nebo mel oplzlou poznamkzu nebo neco podobneho. A v ramci spravne americke tradice by zalovala onoho cloveka a pro jistotu i onen privatni klub. Za teto situace jsou kamery jedinym logickym resenim a asi tomu klubu nejdou zazlivat. Pamatuji pred par lety zasedani svetove banky v Praze, jak bandy grazlu s kapucami pres xichty vymlatily vyklady a auta, neco podbneho nedavno ve francii. Pokud kamery necemu podobnemu zabrani tak sem s nimy! Jenomze se musi vyhodnocovat a policajti musi stihat delikty, ktere na nich budou. Na dobu, kdy budu moct v Praze zaparkovat zamceny auto a budu vedet, ze az se k nemu vratim tak tam opravdu bude se docela tesim. A ze kdyz mi kdosi corne srajtofli na pesi zone (coz se kamaradovi stalo) tak skocim na policii, zlodeje si v zaznamech kamer najdeme a pak spadne klec. Kamarad sice zlodeje na kamere nasel, jak se pokousi z jeho karty dostat z bankomatu nejake penize, policie se stejne nenamahala zlodeje hledat (i kdyz meli zaznam z kamery). Pocitace snad budou uspesnejsi. Kdyz takovy pocitac vystopuje zlodeje az domu tak se asi krast tolik nebude. I kdyz souhlasim, ze to ma i minusy a da se to zeuzit.

85478

25.12.2005 12:17

RE: trosku obhajoby

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 85478

Tempora mutantur nos et mutamur in illis. Časy se stále mění a my se měníme s nimi. Nicméně "Tene, quod bene", "drž se toho, co je správné (dobré)" neboť Tempus vivendi breve est - čas žití je (pro každého) krátký a proto "Tempora ne culpes, cum sit tibi causa doloris", nikdy "neobviňuj dobu, když sám jsi příčinou žalu svého" (míněno svým chováním, postojem, přístupem).
A jak sám uvádíte v těch příhodách z vlastního života či života svých přátel "Malum nullum est sine aliquo bono", "všechno zlé je pro něco dobré".

Závěrem přeji příjemné prožití svátků vánočních (a těm odlišného vyznání příjemné prožití Svátku světel, Happy Hanukkah alias šťastná harmonika, těm s výraznější pigmentací i Happy Kwanza). Doufám, že jsem na nikoho nezapomněl.
Soudruhům pak hodně soudružských pozdravů a dárků od dědy Mráze a velké úspěchy při volbách v roce 2006, aby opět strana rozhodovala o tom, co je pro lidi dobré a krásné. S novym gódom s novym ščasťjem!

Hodně zdraví, štěstí a prosperity v novém roce 2006. [smích]

85498

25.12.2005 0:58

nomen omen

nemo 213.?.?.?

g.orwell = eric arthur blair, čo ešte dodať . . .

85479

26.12.2005 4:12

Uzijme si, jsme posledni generace ne-otroku

lidoop 81.?.?.?

Tohle je zacatek konce. Jsem z toho fakt zdesen - nase generace je asi posledni generaci ne-otroku.

Nevidim z toho bahna cestu ven.

85544

26.12.2005 7:02

RE: Uzijme si, jsme posledni generace ne-otroku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 85544

>Tohle je zacatek konce. Jsem z toho fakt zdesen - nase generace
>je asi posledni generaci ne-otroku.

>Nevidim z toho bahna cestu ven.

Tak se obeste, a budete mit pokoj.
Blahnik

85549

26.12.2005 8:58

RE: Uzijme si, jsme posledni generace ne-otroku

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 85549

pane Blahníku buďte tak velmi laskav a chovejte se slušně, ano? Takovéhle přání si v době vánočních svátků strčte za klobouk nebo ještě lépe někam jinam. Abyste se pak zas příliš nedivil, až na Vás někdo sprostě vyběhne jak dlaždič či dlaždička.

85553

26.12.2005 13:03

RE: Uzijme si, jsme posledni generace ne-otroku

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 85553

Nevím co je na tom příspěvku pana Blahníka neslušného i v době vánočních svátků. To že malá část obyvatel zeměkoule slaví vánoce, oslavy původně pohanského původu, ještě neznamená, že zbytek světa se zastaví a přestane existovat.

Jeho řešení je sice drastické, nicméně v případě, že člověk nevidí východiska ze situace, ve které se nachází či obává se budoucnosti, je to řešení trvalé, tzv. permanentně permanentní. Nebylo by to poprvé ani naposledy, kdy se někdo oběsil, zastřelil či skočil z okna (pochopitelně ne z přízemního). [mrknutí jedním okem]

Kdyby ten pán, který nevidí cesty z toho "bahna" raději přestal přemýšlet o věcech, o kterých rozhodovat nemůže a ke kterým hlavně ještě vůbec nedochází, a kdoví zda někdy dojde a zaměřil svoji energii a přemýšlení na realistické, rozumné řešení svých problémů, byl by na tom podstatně lépe. Osobně si myslím, že Češi jako národ, alespoň ta starší generace, mají - musím říci že bohužel - vynikající zkušenosti jak přežít totalitní systém jakéhokoliv zabarvení.

85563

26.12.2005 15:15

RE: Uzijme si, jsme posledni generace ne-otroku

kema 207.?.?.?

Reakce na 85553

Obeseni neni jedine vychodisko.
Tez jest mozno vzit provaz a jit se zastrelit do rybnika. [mrknutí jedním okem]

85574

26.12.2005 15:57

RE: Uzijme si, jsme posledni generace ne-otroku

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 85574

Lidi - sebevrahy - takového typu mám velice rád, dělají všechno alespoň pořádně a nezůstávají na krku společnosti jako ti, kteří se při sebevražedném pokusu jen zmrzačí či přizabijí. Sicher je holt sicher jak už říkala ta jeptiška, když si dala na svíčku kondom.

85578

27.12.2005 0:35

RE: Uzijme si, jsme posledni generace ne-otroku

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 85578

Weininger byl vas ideologicky tatulda vidte? zkuste to tentokrat jinde nez ve Vidni a lepe-ani v Evrope,radeji pohromade jako norsti lumici- skocte do more. Oproti svate pousti konecne hodne vody. Ze by to byl ten raj? [chechtot] [chechtot] [chechtot]

85634

26.12.2005 19:54

RE: Uzijme si, jsme posledni generace ne-otroku

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 85574

Ze se pise o tom obeseni, tak jsem si vzpomel na jeden stary vtip.
Jeden chlapek mel plno problemu a tak se rozhodl, ze se obesi. Vzal z pudy provaz a sel s nim k rece. Jak tak jde, tak najednou vidi velkou, silnou vetev, ktera "trcela" nad rekou. Tak vylezl na strom, jeden konec uvazal na vetev a dal si smycku na krk a skocil dolu. Vetev se s nim utrhla a on spadl do reky. Cely zniceny vyplaval na breh a rika: Doprdele, kvuli pitomymu obeseni jsem se malem utopil" [smích]

85602

26.12.2005 18:41

RE: Uzijme si, jsme posledni generace ne-otroku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 85553

>pane Blahníku buďte tak velmi laskav a chovejte se slušně,
>ano?

Netreba prosit o laskavast. Ja se na rozdil od vas slusne chovam. A pokud se vam to nezda tak se nemichejte do rozhovoru, do kterych nejste zvana.

>Takovéhle přání si v době vánočních svátků strčte
>za klobouk nebo ještě lépe někam jinam.

Hlavne, ze nabadate druhe k slusnosti, ze. To nebylo prani, nybrz dobra rada. Jestlize, se nekdo obava, ze na kazde ulici budou kamery a nad nim 24 hodin letat letadla a helikoptery, ktere ho budou smirovat, tak by s tim obesenim nemel dlouho vahat. Cim driv, tim pro nej lip.


>Abyste se pak zas
>příliš nedivil, až na Vás někdo sprostě vyběhne jak
>dlaždič či dlaždička.

Bez obav. U vas bych se tomu v zadnem pripade nedivil.

85596

26.12.2005 12:13

RE: Uzijme si, jsme posledni generace ne-otroku

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 85549

>Tak se obeste, a budete mit pokoj.
>Blahnik

"Přej a bude ti přáno."

85557

26.12.2005 18:45

RE: Uzijme si, jsme posledni generace ne-otroku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 85557

>>Tak se obeste, a budete mit pokoj.
>>Blahnik
>
>"Přej a bude ti přáno."

Presne tak, pani Alexo. Pokud se pan lidoop veri tomu, ze ho na kazdem kroku budou smirovat kamery a nad jeho hlavou budou 24 hodin letat vyzvedacske helikoptery, preji mu, aby sve trapeni ukoncil co nejdrive.
Blahnik

85597

26.12.2005 8:22

Uz to tu bylo..

mepp 193.?.?.?

dnes to mozna pusobi sokujce, ale za par let se nad tim nikdo nepozastavi..Spojene staty, sleduji znacnou cast emailove komunikace drahne let, tez se predpovidalo jake to rozpouta besy a nic vice nez par slov se nestalo a u tohoto bude to same..

85551

26.12.2005 12:52

politicky nekorektne cenzurovaný webzine

Szentirmai felix10 (zavináč) azet (tečka) sk 147.?.?.?

Pane Stwora,

mal by Ste svoju stránku takto premenovať ( alebo prestať cenzurovať príspevky, ktoré sa Vám napáčia )

85560

26.12.2005 16:42

RE: politicky nekorektne cenzurovaný webzine

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 85560

Ja tady zas tolik censury nevidim.

Zvlaste k prihlednuti k projevum takovych 'es' jako Leho, Blahnik, Kema a mudrc pokriveneho zrcadla Arkan.

Koneckoncu, tak jako kralove starych dob si drzeli sasky, aby si zachovali rovne mysleni, drzi webmaster v cinnosti ona individua.... [mrknutí jedním okem]

85586

26.12.2005 22:47

RE: politicky nekorektne cenzurovaný webzine

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 85586

My Ti pijeme krev, my "tři mušketýři", Zaplatile, není-liž vyliž pravda, i o Vánocích?

In nomine Domini - probuď se, Zaplatile, pro tvou spásu se Bůh stal člověkem. O Vánocích se otevírá naše nitro naděje (s výjimkou pana Zaplatila), když nazíráme Boží velebnost, která se skryla do chudoby dítěte zavinutého do plének (always depend on products produced by Proctor and Gambles) a položeného v jeslích. Přijmout tuto skutečnost znamená odhalit Pravdu, která osvobozuje, objevit Lásku, která proměňuje život.

S pastýři vstupme do betlémské stáje, kde nás vítá laskyplný pohled P. Marie, tiché svědkyně zázračného narození (pravděpodobně císařský řez). Kéž nám pomáhá prožít dobré Vánoce, kéž nás učí, jak chránit v srdci tajemství Boha, který se pro nás stal člověkem, a kéž nám v našem světě pomáhá vydávat svědectví o jeho pravdě, jeho lásce a jeho pokoji. Dixi. In domine sanctae Trinitatis, Ite, missa est. Abi in pace! [smích]

Petr Arkan, v.r. Urbi et Orbi
Copyright C 2005 Všechna práva vyhrazena.

85622

27.12.2005 5:19

RE: politicky nekorektne cenzurovaný webzine

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 85622

Arkane jsi (cenzurováno. Urážíte.).

Chytrost jeste nedela moudreho. Ty vyuzivas sveho talentu(?) k akumulaci znalosti k bohapustym taskaricim. Uz jsem ti to rekl diskretne, ale ty to chces literarne, no tak prosim. [cool]

85649

27.12.2005 6:54

RE: politicky nekorektne cenzurovaný webzine

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 85649

>Arkane jsi (cenzurováno. Urážíte.).

>Chytrost jeste nedela moudreho.

No a moudrym neni ten, kdo ze sebe dela chytreho, pane Zap. To je zase vas pripad.

>Ty vyuzivas sveho talentu(?) k
>akumulaci znalosti k bohapustym taskaricim.

No vidite, hned tu mame priklad. Tahle veta, ta je opravdu "moudra". Az na to, ze chytremu by mohla pripadat uplne blba a nesrozumitelna.

>Uz jsem ti to rekl diskretne, ale ty to chces literarne, no tak prosim.

No tak touhle vetou jste svou moudrost skutecne brilantne potvrdil.

85652

27.12.2005 1:59

RE: politicky nekorektne cenzurovaný webzine

google 84.?.?.?

Reakce na 85560

>Pane Stwora,
>
> mal by Ste svoju stránku takto premenovať ( alebo prestať
>cenzurovať príspevky, ktoré sa Vám napáčia )

prisaham, ze ze ziadneho Szentimala felixa nepoznam!

85636

26.12.2005 16:28

Demonstrace

djb 83.?.?.?

A kdybych zkusil vyhlasit demonstraci pred britskym velvyslanectvim, s predanim petice - vyjadreni obavy o demokracii v britanii + nesouhlas se zavadenim takovych metod.


kdo by prisel?

85584

26.12.2005 17:06

RE: Demonstrace

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 85584

Nikdo, všichni co by přišli už tam jsou, tedy nikdo. [mrknutí jedním okem]

85587

26.12.2005 17:59

RE: Demonstrace

djb 83.?.?.?

Reakce na 85587

moment, tomu nerozumim, tj. ze to probiha prave ted a me to uniklo? (proc tu sakra neni reklama?) anebo to je nejaky vtip typu jsou tam vsichni, takze nikdo????

85592

26.12.2005 19:09

RE: Demonstrace

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 85592

To byl vtip, nijak se nevzrušujte. Narážím na to že když je někde demonstrace tak tam přijdou jenom ti co tam chodí vždycky, většina má moc práce z nakupováním nebo z čím a jen se potom divěj že tam přišlo málo lidí. Většina nějak očekává že za ně budou demonstrovat jiní. [smích]

85598

26.12.2005 19:20

RE: Demonstrace

djb 83.?.?.?

Reakce na 85598

to byl vtip, nijak se nevzrušujte

aha, ja uz doufal....[smích]

85599

26.12.2005 19:35

RE: Demonstrace

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 85599

Doufáme všichni. [smích]

85601

26.12.2005 21:10

Napadá mě,

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

že tomu všemu napomáhá ještě rozmach idividualismu mezi lidmi.Tím,že jsou lidé čím dál více individualističtí a myslí především na sebe ztrácí tu možnost něco změnit a když je člověk sám,tak má jen velmi malou šanci něco kolem sebe změnit.

Ani já už si nevšímám těch kamer kolem sebe a to jich je kolem i tak dost,na to,že žiju poblíž malého města.Beru to jako normální,ač to vlastně normální není.Co se týče toho nejvíce propagovaného důvodu - snížení a prevence kriminality - je to hezká myšlenka,ale v praxi jí nevím proč nevěřím.Místní policii se zdráhám věřit a ač jsou všude kamery,tak se přec najde nějaký blbec,který mi ze srandy vypustí gumy.Policie si místo toho bude dál vydělávat na parkování a vyžívat se na pejskařích,že neuklízí exkrementy po svých psech.

Kamerové systémy jsou dvousečná záležitost a stejně budu asi vždy vidět především tu negativní stránku jejich přítomnosti.Všechno je zneužitelné a kamery jsou v tomhle směru o to horší.Spolehat se v daném případě na nějakou demokracii je skutečně bláhové.V každém demokratickém státě byla spousta korupčních a jiných afér a pochybuju,že v tomhle směru se kamerové systémy ničeho nebudou účastnit - na to je to celé až příliš systematické.

Tedy,jsem v klidu.V klidu do té doby dokud nebude nařízeno,že i doma bude muset být nějaké sledovací zařízení po vzoru velkého bratra,pak už to bude vážně na emigraci k papuáncům.

85612

27.12.2005 3:22

To neni Britska vlada,ale zide nalezly do teto vlady a do vlad jnych evropskych narodu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ubehlo sedesat roku od zkonceni druhe svetove valky,Nemecko bylo porazeno na zaklade jich prani rasove a narodni cistoty,opozoce vyhrala , Britanie rovnez svym dilem na vedeni valky proti Hunum, a Evropa vypada take podle toho, v ramci multikulturarismu a neokolonialismu se vysledky dostavily ,jak se zda valka nezkoncila poslednim vystrelem,tak ,zvana vyhra se meni v horkou prohru i s oslavovanym vitezem,jen se nad tim trochu zamyslete ,co sedesat let prineslo kazdemu z nas za uzitek,kdo ztratil a kdo vydelal,ty prvni ,co mysleli ,ze na tom vydelali ,dnes poznavaji,ze vlasten ztratili.Jeden z mimoradnych generalu byl Patton,ktery nakonec v rujnach mesta Berilu poznal,"ze "bojoval na nespravne strane",coz dnes mozna poznavaji ruzni velitele "americke armady v Iraku a jinde.Nakonec v Americe -doma,probiha jiny zapas o moc "finall solution" konecne reseni krestanu v Americe,mimo tech ,co padnou v Iraku.
AMERICAN HOLOCAUST TAKES ON A STRANGE NEW TWIST - And in America, it will truly take a strange twist! THIS time around, during an AMERICAN HOLOCAUST, you will find MANY OF THE FUTURE PERSECUTORS UNDER MARTIAL LAW TO BE JEWS...and many of THE VICTIMS SENT OFF TO CONCENTRATION CAMPS...to be CHRISTIANS.


----


GENERAL PATTON'S WARNING
At the end of World War II, one of America's top military leaders accurately assessed the shift in the balance of world power which that war had produced and foresaw the enormous danger of communist aggression against the West. Alone among U.S. leaders he warned that America should act immediately, while her supremacy was unchallengeable, to end that danger. Unfortunately, his warning went unheeded, and he was quickly silenced by a convenient "accident" which took his life. This comparison gradually forced him to the conclusion that World War II had been fought against the wrong people. If we do, then . . . we have had a victory over the Germans and disarmed them, but we have failed in the liberation of Europe; we have lost the war!"
A ,zde v teto vete je vse obsazeno,my jsme ztratili tuto valku,sice nepritel byl znicen,ale my jsme ji ztratili a nasledky se zacinaji projevovat po celem krestanskem svete,od obcanskych svobod,skolniho systemu vyucovani,az po "nase"dravotnictvi a v budoucnu i nase penze.Vsude ,vsechno bude hlidane a pozorovane ,kdo bude tim hlidacem nejvyssim a kdo bude i tim soudcem nejvyssim je dnes uz mnoha lidem znamo a nedelaji si zadne iluse do budoucnosti.Jaka to bude spravedlnost ,tak nahlidnete zpet do historie,konec valky speceteny Nurimberskym valecnym soudem,kde nacisti doznali i to ,co neudelali , je nazornym prikladem letajicich vezeni a muciren ,je zpraktikuje mnohakulturni spolecnost USA jez je representovana vyvolenymi samovyvolenci,jez prosadi sve zakony ,coby globalni zakony teto zeme a Britanie je v popredi ,nejdriv vystrel a potom se ptej,tak ,jak si i 'americky marsal" vzal za priklad,coz se promitne az do soudnich sini,kde "krestan" bude nicit krestana.

85646

31.12.2005 16:04

RE: Ještě k Pattonovi

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 85646

bych dodal jedno. Z knihy "Other Losses" kde se Patton nechá slyšet že: Eisenhower was using practically the Gestapo methods against the Germans. Tolik k lidumilným američanům.

86162

27.12.2005 10:55

Velmi vtipné

ego 80.?.?.?

To vaše rozhořčení tady mi připadá velice vtipné.
Když zavřou v Rakousku Irvinga, strašně vás to všechny naštve, protože se provinil pouze "jiným myšlením" -- ale když rozeženou CzechTek a monitorují účastníky následných demonstrací, řičíte nadšením, protože ty !špinavé fetky" se přece provinily tím, že myslí jinak než vy.
Když sledují přistěhovalce a technaře, je to správné -- kamerové systémy vám začínají vadit až když hrozí nebezpečí, že budou sledovat vás.
Když NWO posiluje na všech frontách, jste bez sebe vzteky -- ale když se někdo sebere a demonstruje a aktivně bojuje proti WB a WTO (=NWO), tak je u vás špinavý anarchista, se kterým je zapotřebí udělat krátký proces.
Když se nedemonstruje proti kamerám, je to pro vás zrada -- ale když se demonstrovalo proti zneužití zásahových jednotek policie, byly to pro vás jenom "tanečkáři předvádějící se před médii".
Aby nedošlo k omylu -- nikterak neobhajuji zavření Irvinga, budování kamerových systémů a všeobecnou pasivitu a otupělost většiny lidí, kteří jako ovce směřují do totality. Ale dovolte mi připomenout, že většina z vás na tom, z čeho teď máte strach, má svůj díl odpovědnosti, vážení.

85680

27.12.2005 14:53

RE: Velmi vtipné

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 85680

Sirite svoje myslenky mezi svymi znamymi?
Doufam, ze ano.
Spravne myslenky ve spravnych myslich je pocatek zmeny.

85701

27.12.2005 17:24

!!!Dobra zprava!!!

js 200.?.?.?

Nebojte se, je to jen pilotni testovani! Skutecne nasazeni tohoto systemu bude az po valce - ta valka, co nas ceka, to narozdil od kamer dava v pochybnost cenu zivota. Tato opatreni budou casem (podle meho soudu) omezena nebo zrusena a know-how z jejich nasazeni bude pouzito v opravdu 'ostrem' chodu leta po valce (rekneme rok 2050?). Dnesni opatreni jsou 'kompatibilni' s temi, ktere predchazely 1. a 2. svetove, jen s tim, ze jejich nasazeni je zaroven testovanim na mnou zminenou dobu! Je 'normalni' ze pred valkami jako tato se dava takova moc tajnym sluzbam, deje se to vzdy a nyni to poukazuje opravdu na 'valku vsech valek'! A to se taky stane...

85711

27.12.2005 18:13

RE: !!!Dobra zprava!!!

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 85711

A helemese dalsi "NOSTRADAMUS". Pan Gejdos z vas bude mit radost [smích]

85720

28.12.2005 20:05

RE: !!!Dobra zprava!!!

js 200.?.?.?

Reakce na 85720

Na Nostradama jsem poukazal v souvislosti s jinym clankem, ale to jiste vite soude dle vasi reakce. Muj komentar k odposlechu nema nic spolecneho s Nostradamem, behem studovani jsem u nej nezaregistroval nic na toto tema. Me informace o tomto prameni z jinych zdroju!

85888

3.1.2006 3:09

RE: !!!Dobra zprava!!!

kema 207.?.?.?

Reakce na 85888

> Me informace o tomto prameni z
>jinych zdroju!

Paranoia?

86388

29.12.2005 9:19

Jediné řešení by bylo

qwertz 193.?.?.?

docílit, aby před obrazovkami seděli a přístup k tomu měli pouze lidé nejvyšších morálních kvalit. Jak to ale docílit, to nevím.

85922

31.12.2005 4:26

Hlidat "stado" blbcu ,to je ted nejvetsi problem politiku v ramci globalisace.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Spy cameras coming to BF

The police department will move ahead with its plan to install 16 security cameras around the village.
Earlier this year, the department won a $98,000 federal Justice Department grant to purchase and install the cameras.

Patriotismus a nebo nacionalismus k narodu,co by nebezpecna vec pro politiky ,bude vystridan ,tak zvanym patriotismem pro vladnouci politiky,jez nebude na skodu elite.
Pupils Being Given 'Patriotism' Tests in Washington State Schools

Paul Joseph Watson | December 30 2005

Children in Washington State are being given 'Patriotism tests' which are completely unrelated to their studies. The paper gauges whether or not the student shows fealty to the power of the state and whether the student believes in the right to overthrow a corrupt government.

A reader from Washington State writes us to highlight a questionnaire paper handed out to her daughter and the rest of her 10th grade class.

The reader comments,

"We live in Washington state. My daughter is in 10th grade and found this to be interesting. She has a GPA of 3.75 and uses her brain. This was given in her English class, and has nothing to do with the materials they were studying. We thought you might be able to use this. They are grooming our kids. Keep up the great work. Christine."

The paper is shown below. Click for an enlargement.
http://www.prisonplanet.com/images/december2005/301205paper1.jpg


86114

31.12.2005 15:45

Pane Stwora

Szentirmai felix10 (zavináč) azet (tečka) sk 147.?.?.?

Ak Ste už prestal cenzurovať príspevky, tak Vám adresujem (znova) svoju otázku:
Takto nejak Ste si predstavoval tzv."slobodný svet"

86160

3.1.2006 2:52

RE: Pane Stwora

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 86160

Kdyz jste tak zvedavy urcite mate svou predstavu, dejte ji na papir nejlip ve forme clanku. Za druhe mi hlava nejak nebere, kdyz nekdo kritizuje, co povazuje za spatne nebo nebezpecne, proc ausgerechnet musel hned mit k dispozici nahradni lepsi alternativu? [oči v sloup]

86386

Tuto stránku navštívilo 10 000