Diskuze k článku

Čína: ekologická bomba tiká

Příspěvků 127

16.11.2005 3:33

Pozadi 'cinskeho jednani" je politika ,jez provadi USA.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Cina mela konflik na rece Usury,coz byl dusledek Chruscevovi zahranicni politiky,ktery si prisvojoval mluvit ve svete ve jmenu Ciny a jaksi prehlidnul,ze jich je o trochu vic,takze ,rozkol nasledoval na Pekinskem namesti,kde miliony Cinanu se mu zaclo smat,kdyz jim rekl ,ze prijizdi zAmeriky ,kde jim vyjednal......a dal se ,uz nedostal,od tech dob byl "cmitec' s pratelstvim.
V Amrice uz nekolikrate ,jak v senatu ,tak v mediich byla projednana pristi svetova valka ,kde bude zahrnuta i Cina ,na kterou pouziji nejmodernejsi vojenskou vyzbroj,kterou si tecd Americani zkouseji v Iraku a Afganistanu a Cina to pozoruje a vi ,ze drive a nebo pozdeji,jak oznamil byvaly ministr obrany Ciny,dojde k valce,ktera je "nevyhnutelna" ,kdyz "Americani" ztrati svuj vliv v Pacifiku.
Dusledkem pristi hrozby je obnovene pratelstvi s Ruskem ,dnes Rusko potrebuje Cinu a Cina Rusko,jako dusledek zahranicni politiky USA-valky proti terrorismu,bez hranic a na desitky roku dopredu,ted je zatim obdobi kdy obchod "kvete' mezi USA a Cinou,ale ,jak dlouho?
Samozrejme ,ze toho se chytl Israel a prodava Cine americke valecne produkty,takze i americky spionazni letoun byl prinucen pristat,kdyz cinskytriskac mel pod kridli "israelske rakety",ale ,po strane Israel podporuje opozicnika Ciny,Indii.
Takze ,co zbyva Cine ,kdyz vi dobre ,ze je jen otazkou casu a bude valka,proste chce za kazdou cenu dohnat Ameriku v ramci sebezachovani a proto bezohledne pouzije vse ,co se da pouzit ke zdokoleni cinske obrany,kde roznetkou a duvodem k dalsi spravedlive "americke" valky muze byt Tajvan,nebo osrovy v mori ,kde se naleza olej.
Cinane ,nejsou hlupaci a dobre znaji historii Perl Harbour a jak Japonce odrizli od zivotne dulezitych surovin a oleje a vzali z toho ponauceni,ze kazdym dnem je Cina silnejsi a "Amerika"ztraci cim dal tim vice ze sveho vedouciho postaveni.
Proto v Cine jsou dulni katastrofy,nebot penize se musi pouzit jinde ,nez na bezpecnost hornicku,Cina ,cim ,dal ,tim vice potrebuje suroviny a ten ,co v budoucnu bude v konfliktu,jake take ten ,co na tom dnes zatim vydelava.
Australie prodava zemni plyn v kapalnem stavu,za litr 4 centy,ale u pumpy zakaznik platipres 1dolar a 30 centu.
V zapadnim tisku byla Cina vzdy zpodobnena ,co by kolos na hlinenych nohach ,dnes tento kolos na hlinenych nohach vlastni Panamsky pruplav a vetsina zbozi v USA je cinskeho puvodu,jakoz i v Evrope a v Australii.
Protokol o omezeni chemickych splodin do ovzdusi ma byt tim ,co zastavilo Japonsko a donutilo jej k valce,takze ochrana prirodniho bohatsvi jde stranou za ucelem prezit v pristi valce.

78378

18.11.2005 2:36

RE: Pozadi 'cinskeho jednani

Nori Kazu norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 78378

"...vetsina zbozi v USA je cinskeho puvodu,jakoz i v Evrope a v Australii".

Rád vás čtu pane Nohejle, ale beru vás s rezervou.
Třeba tohle co tu píšete, proč to děláte?
Víte, kdo je dnes největším vývozcem na světě?
Ani USA, ani Čína.
Je to Německo!

Prosím zbytečně nezveličujte, svět je dost komplikovaný i bez toho, fakt je to zbytečné [pláč]

78908

18.11.2005 11:50

RE: Pozadi 'cinskeho jednani

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 78908

Já nevím,ale Německo má největší export v přepočtu na peníze,ne?Z hlediska objemu výroby na tom bude Čína rozhodně lépe.Čína exportuje hlavně textil,obuv a plastové spotřební zboží.Německo exportuje především automobily.Je tedy pravděpodobnější,že doma budete mít přehršel čínských výrobků,než těch německých.

78938

18.11.2005 16:26

RE: Pozadi 'cinskeho jednani

Nori Kazu norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 78938

A na co jiného to chcete přepočítávat než na peníze? To jako dva čínské kolíčky na prádlo + pět čínských triček = 7 položek, což je více než 1 německá pračka = 1 položka?

79002

18.11.2005 19:13

RE: Pozadi 'cinskeho jednani

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 79002

Chtěla jsem říct,že je daleko pravděpodobnější,že doma využíváte čínský výrobek než že využíváte německý.To,že německo exportuje víc neznamená,že je na něm více svět závislý.Více závislý je právě na číně,která výrábí levný textil,levné boty,levné dětské hračky,atd.zkrátka spotřební zboží.

Co je v kapitalismu důležitější než právě cena?

79051

20.11.2005 7:37

RE: Pozadi 'cinskeho jednani

Zdenek Matoušek 216.?.?.?

Reakce na 79051

>Chtěla jsem říct,že je daleko pravděpodobnější,že doma
>využíváte čínský výrobek než že využíváte
>německý.To,že německo exportuje víc neznamená,že je na
>něm více svět závislý.Více závislý je právě na
>číně,která výrábí levný textil,levné boty,levné
>dětské hračky,atd.zkrátka spotřební zboží.

>
>Co je v kapitalismu důležitější než právě cena?

Máte asi pravdu Sašenko (doufám, že se Vám to oslovení nelíbí). Ta cena je velmi podstatná a mnohdy rozhodující, dá se říct aspoň pro velkou část spotřebitelů. Jenže ten široký sortiment produktů lidové Číny, je tak obrovský, že je skoro vyjímkou dostat ke koupi tovar, který je vyroben jinde, než v Číně. I když se najde mnoho takových, co si radši připlatí a koupí si dražší a kvalitnější (není však pravidlem) výrobek, pocházející z jiné, než čínské produkce, ale začíná to být skoro vzácností. Ve volbě výběru produktů a jejich výrobce, dochází k tomu, že vlastně mnohdy už skoro žádná volba není. Buďto Čína, nebo nic. Alespoň tady v Kanadě, potažmo ve Vancouveru mně to tak připadá. No, hlavně aby nebylo hůř, obávám se ale, že nejspíš bude. [pláč]

79253

20.11.2005 15:23

RE: Pozadi 'cinskeho jednani

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 79253

Máte pravdu.

Také se říká:"Nejsem tak bohatá,abych si mohla kupovat levné věci".A v případě výrobků Made in China to platí skoro dvojnásob.Ale právě to jediné pravidlo kapitalismu,že hlavní je cena nás možná zabije.Dřív nebo později nebude jiná volba než mít výrobek z číny.Jiná situace nastane,až i v číně začne fungovat třeba takové sociální a zdravotní pojištění(druhá věc je kdo to bude).Pak už to nebude ráj nízkých výrobních nákladů.Pak možná příjde na řadu Afrika.

Já jsem chtěla poukázat na to,že není chyba číny,že jsme zavaleni levným šmejdem z východu.Je to naší vlastní příčinou.Holt chcceme levné věci,tak je máme,chceme nízké výrobní náklady,tak je máme.Co na tom,že si každé dva roky(nebo dříve)budeme muset tu věc koupit znovu,protože to je jen ne moc nekvalitní spotřební zboží?!

Jinak nevím proč by mi měla vadit Sašenka. [zmaten] [smích]

79280

20.11.2005 19:57

RE: Pozadi 'cinskeho jednani

Zdenek Matoušek 216.?.?.?

Reakce na 79280

>Jinak nevím proč by mi měla vadit Sašenka. [zmaten] [smích]

No, já mám zato, že Vaše křestní jméno je Alexandra a Rusové pro něj mají nickname "Saša", a protože znám jednu Alexandru a té když někdo řekne Sašo, tak by mu nejraději vyškrábala oči a dvacetkrát ho probodla deštníkem. Tak jsem (asi mylně) předpokládal, že to u Vás bude nějak podobné, když máte nick Alexa, chtěl jsem jen maličko popudit, ale jinak teda nic ve zlém. [zahanbení] [chechtot] [mrknutí jedním okem]

79299

20.11.2005 22:20

RE: Pozadi 'cinskeho jednani

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 79299

Ne ne,já se tak nečertím,raději mám ale tu Alexu nebo Alex.Jinak s tím probodnutím deštníkem,lepší je ho strčit do ..... a rozevřít [velký smích] .

79322

21.11.2005 1:28

RE: Pozadi 'cinskeho jednani

Nori Kazu norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 79299

Zdeňku, já ti teda nevím, ale tvdit, že oslovování Alexandry "Sašo" je něco špatného, to mi zní jako kdyby někdo tvrdil, že je urážlivé říkat Josefovi "Pepo". Samozřejmě každý je na svoje jméno zvyklý trošku jinak, ale spíš předpokládám, že ona lidovější verze je většinou přijatelnější.

79349

16.11.2005 3:35

Embargovat.

deu 72.?.?.?

Davno sa vie, ze v Cine sa vyraba v podmienkach nekompatibilnych s trhovym hospodarstvom zapadnych krajin.
Preto zapadne krajiny nemali vobec povolit import z Ciny. A ked sa tak uz stalo (tusim za Nixona), tak ho mali odvtedy uz davno znovu zakazat.

Postoj k Cine je dalsim jasnym dokazom, ze sucasny honosny system "demokracia" vobec nie je systemom hajacim zaujmy narodov, ale len (pomerne uzkej) vladnucej vrstvy, nech to uz je ktokolvek.

78379

16.11.2005 4:43

Železná dráha parostrojní v republice Čínské lidové

Robin 83.?.?.?

V Číně ještě dnes jezdí parní lokomotivy,
a to na náhorních plošinách kde je řídký
vduch, a bod varu 80*C.
Nevím jak to znečištuje ovzduší, ale údajně
je to velice působivé a romantické.
Milovníci železné dráhy tam jezdí na dovolenou.

http://www.china-mann.de/tagebuch/fotos/mongolei/dampflokomotive.jpg

78381

16.11.2005 9:27

RE: Železná dráha parostrojní v republice Čínské lidové

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Reakce na 78381

Není tomu dávno, co jsem ze zájmem shlédl film jak ještě za první republiky ve Škodovce vyráběli parní lokomotivy pro Čínu, bylo tam vidět i vyloďování v Číně – jeřáb vzal z lodi lokomotivu jako hračku a usadil na koleje. Ty naše staré lokomotivy by tam při jejich úspornosti ještě mohly jezdit. Lokomotiva na tom obrázku je již novější. Jezdí tam např. i spousta naších nákladních Tatrovek, pro ně tam mají i výrobu náhradích dílů.

Kdyby v Číně byla taková spotřeba energie na jednoho občana jako v USA a z toho vyplývající i takové znečištění, byl by to snad již konec naší planety Země. Kdo nepodepsal Kjótský protokol ?, byly to přece USA! Ve znečištění životního prostředí vezmeme-li to na občana je Čína na tom dobře.

78408

16.11.2005 10:06

RE: Železná dráha parostrojní v republice Čínské lidové

seda 82.?.?.?

Reakce na 78408

"Bývalý antikomunisto", napsal, jste to líp než bych to zvládl já! Zdá se, že hamburger-žroutům chybí znalosti z historie! Velmi mne mrzí, že musím konstatovat, že ani ti čecho-emigranti, asi na příslušných hodinách dějepisu chybeli! [pláč]

78413

17.11.2005 8:18

RE: Železná dráha parostrojní v republice Čínské lidové

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 78413

>Zdá se, že hamburger-žroutům chybí znalosti z
>historie! Velmi mne mrzí, že musím konstatovat, že ani ti
>čecho-emigranti, asi na příslušných hodinách dějepisu
>chybeli! [pláč]

2: seda
Jedl jste nekdy IN'nOUT burger, nebo Fatburger, nebo jine,... na drevenem uhli delane?
....jim maso a reknu Vam, ze mi to chutna.
A jak jsem se jiz zminil, varit umim.
P.S. Dejte si u vietnamce jidlo a myslete se, ze jste v Cine.
Az dorazi poradny burger, ...pak muzete nekomu nadavat.
Vzdyt Vy vlastne ani nevite, jak takovy poradny burger chutna, ...heh

[cool]

78649

16.11.2005 10:40

RE: Železná dráha parostrojní v republice Čínské lidové

kema 207.?.?.?

Reakce na 78408

Pane byvaly, udaje o ucinnosti parniho stroje v porovnani dejme tomu s naftovym motorem si najdete snadno v ucebnici fyziky pro sedmou tridu zakladni skoly.
Udaje o srovnani emisi skodlivin automobilovych motoru, odsireni elektraren ve Spojenych Statech a Cinske Lidove Republice pro zmenu na internetu. (Mimochodem - jedny z nejprisnejsich norem na svete ma stat California).
Pokud chcete videt neco na vlastni oci, doporucuji navstevu lesu v severnich Cechach, znicenych spolecnym usilim soudruhu Z Ceskoslovenske Socialisticke Republiky a Nemecke Demokraticke Republiky. [oči v sloup]

78421

16.11.2005 11:33

RE: Železná dráha parostrojní v republice Čínské lidové

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 78421

>Pokud chcete videt neco na vlastni oci, doporucuji navstevu lesu
>v severnich Cechach, znicenych spolecnym usilim soudruhu Z
>Ceskoslovenske Socialisticke Republiky a Nemecke Demokraticke
>Republiky.

Je vidět kemo, že jste tam již hodně dlouho nebyl. Jinak byste takový žvást nemohl napsat.

78431

16.11.2005 17:29

RE: Železná dráha parostrojní v republice Čínské lidové

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 78431

no vidis Kajo konecne jsi napsal o necem cemu rozumis [smích] s tim Koloradem si to dost pohnojil

78502

16.11.2005 11:45

RE: Železná dráha parostrojní v republice Čínské lidové

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 78421

Kemo,
jsem rodák z Podkrušnohoří. Pamatuji si, že se někdy nekonal ve škole tělocvik venku, protože bylo příliš smogu, pamatuji si, že nám také říkali, že nemáme otvírat kvůli smogu okno atd. atd.
Osm posledních let, ale jen tak jezdím do rodného Podkrušnohoří na víkendy či Vánoce... Ale mohu Ti říci, že se to tam hodně, hodně zlepšilo. Lesy, příroda, celkově krajina.
Jen ta nezaměstnanost a pesimismus těch lidí je bída [pláč]

Btw. Doporučoval bych návštěvu Mostecka. Pokud si to pamatuješ z dob za komančů, budeš překvapen.

78435

16.11.2005 11:55

RE: Železná dráha parostrojní v republice Čínské lidové

kema 207.?.?.?

Reakce na 78435

Dik Adapo, to jsem rad, ze je to tam s tou prirodou uz lepsi. Ja jsem tam byl jeste za komunistu a pohled na ty mrtve lesy byla hruza.
Hlavne, ze ti lumpove tehdy splnili petiletku a po nich potopa.

78439

16.11.2005 11:58

RE: Železná dráha parostrojní v republice Čínské lidové

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 78439

Příroda se tam zlepšila, ale vážně ty nálady lidí jsou tam strašné... Já kdykoliv tam jedu, tak místo, abych načerpal sílu díky volnu, tak se dostanu do deprese a těším se už zpátky do Brna.
Všechno tam tak strašně chátrá, tolik lidí bez práce, jen občas se něco nového staví...
Jsem rád, že jsem se v 19ti letech s tama mohl odstěhovat [mrknutí jedním okem]

78442

16.11.2005 12:18

RE: Železná dráha parostrojní v republice Čínské lidové

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 78439

Kemo, zase kecáte. Poslední pětiletka byla splněná v r. 1960. V té době se lesy v Krušných Horách ještě vesele zelenaly.

78449

16.11.2005 12:23

RE: Železná dráha parostrojní v republice Čínské lidové

kema 207.?.?.?

Reakce na 78449

>Kemo, zase kecáte. Poslední pětiletka byla splněná v r.
>1960. V té době se lesy v Krušných Horách ještě vesele
>zelenaly.

Zeby nam komunisti lhali ?
[zmaten]

78452

16.11.2005 12:25

RE: Železná dráha parostrojní v republice Čínské lidové

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 78452

Když toto kemo nevíte, tak vám musel lhát někdo jiný, než komunisti. Ti se tím nijak netajili.

78453

16.11.2005 12:37

RE: Železná dráha parostrojní v republice Čínské lidové

kavol 193.?.?.?

Reakce na 78421

>Pane byvaly, udaje o ucinnosti parniho stroje v porovnani dejme
>tomu s naftovym motorem si najdete snadno v ucebnici fyziky pro
>sedmou tridu zakladni skoly.

fajn, když už budete hledat v těch učebnicích, nezapomeňte se také podívat, jaké zplodiny produkuje naftový motor a jaké parní stroj pro různé druhy paliva, dále nějakou studii na téma spalování dřeva versus vysazování nových lesů, a pak to teprv porovnávejte s tou účinností vzhledem k šetrnosti k životnímu prostředí - možná budete poněkud překvapen ...

78458

16.11.2005 23:33

RE: Železná dráha parostrojní v republice Čínské lidové

Zvědavej 64.?.?.?

Reakce na 78421

>... udaje o ucinnosti parniho stroje v porovnani dejme
>tomu s naftovym motorem si najdete snadno v ucebnici fyziky pro
>sedmou tridu zakladni skoly.
>Udaje o srovnani emisi skodlivin automobilovych motoru, odsireni
>elektraren ve Spojenych Statech a Cinske Lidove Republice pro
>zmenu na internetu. (Mimochodem - jedny z nejprisnejsich norem na
>svete ma stat California).

Pravda je, že odsířovacím zařízením odstraníte oxydy síry z vypouštěných spalin. Katalyzátory v automobilech odstraní aromatické CH. Neovlivníte tím prakticky vůbec produkci CO2 jak z těch elektráren na fosilní paliva, tak z těch automobilů. Vzhledem k množství automobilů v Californii a celých Státech, nezanedbatelné množství. Nezapomeňte taky na oxydy dusíku, které rovněž vznikají spalováním fosilních paliv. K tomu připočtěte vypouštění různých freonů a j. do ovzduší, vzhledem k rozvinutosti zemí, zřejme USA bude v popředí ve srovnání s Chinou. K tomu nějaké ty PCB Dioxiny, Rtuť a p. a máme toho tady taky slušnou řadu, že? Opět vzhledem k rozvinutosti zemí a spotřebě na obyvatele nebudeme (US) někde na ocase.

>Pokud chcete videt neco na vlastni oci, doporucuji navstevu lesu
>v severnich Cechach, znicenych spolecnym usilim soudruhu Z
>Ceskoslovenske Socialisticke Republiky a Nemecke Demokraticke
>Republiky.

K tomu bych dodal, že i kapitalistická část Německa se na tom společným úsilí určitou dobu podílela, dokud jejich uhelné eletrárny neměly odsiřovací zařízení.
Jinak pokud chcete vidět něco na vlastní oči, přijeďte se podívat do NY, Hudson Valley, kde na řece Hudson River stojí několik papíren a zkuste změřit obsah PCB, Dioxinů a j. svinstev, ve vodách okolo. Že by za to mohli taky soudruzi komunisti? http://www.clearwater.org/news/hudson1.html


Tím nechci tvrdit, že USA nedělá nic pro zlepšení situace. Byl vynalezen freon 134a, který je podstatně méně škodlivý,než dřívější druhy. Prakticky všechny nové automobily jsou dnes vybaveny vstřikováním paliva, což oproti dřívějším karburátorům zajišťuje lepší spalování a snižuje spotřebu paliv. V provozu je množství atomových elektráren a připravuje se stavět další, což rovněž limituje zejména CO2. Rozšiřuje se recyklace odpadu atd...

78592

17.11.2005 11:12

RE: Železná dráha parostrojní v republice Čínské lidové

kema 207.?.?.?

Reakce na 78592

>Tím nechci tvrdit, že USA nedělá nic pro zlepšení situace.
>Byl vynalezen freon 134a, který je podstatně méně
>škodlivý,než dřívější druhy. Prakticky všechny nové
>automobily jsou dnes vybaveny vstřikováním paliva, což oproti
>dřívějším karburátorům zajišťuje lepší spalování a
>snižuje spotřebu paliv. V provozu je množství atomových
>elektráren a připravuje se stavět další, což rovněž
>limituje zejména CO2. Rozšiřuje se recyklace odpadu atd...

Takze vlastne jedina vec za kterou se amerika musi stydet je skutecnost, ze ma vysokou zivotni uroven. A ze lidi na nakupy nejezdi s trakarem ale v aute.
[smích]

78671

16.11.2005 10:31

RE: Železná dráha parostrojní v republice Čínské lidové

seda 82.?.?.?

Reakce na 78381

Robine, díky za foto! Jsou to krasavice! I u nás by mohly na některých tratích jezdit,že? ... Ať žije Čína! [vyplazený jazyk]

78419

16.11.2005 6:17

Komousi jsou nejhorsi

kema 207.?.?.?

Pan Kral ma pravdu v tom,ze nikdo nedokaze nicit tuhle planetu vic nez komunisti. Znamy je zejmena pripad byvale NDR, ktera vypoustela do rek a do ovzdusi dvakrat vice zplodin nez Zapadni Nemecko a pritom za svym zapadnim sousedem ve vyrobe zaostavala.
Kde se pan Kral myli je, ze Cina uz davno neni komunisticka zeme. Kdyby byla, tak se tam vyrobi leda tak hovno a tim padem by i to zivotni prostredi trpelo mene.
Jenze Cina je zeme, kde vladnouci komunisticka mafie davno pochopila, ze Karlik Marx byl obycejny debil a jeho ekonomicke teorie dokazou zavinit tak akorat hlad a bidu. Takze soudruzi zavedli trzni hospodarstvi a zustali u moci. Vysledky jsou pro ne velice potesujici, ale pro nasi planetu prinejmensim tak priserne, jak to ostatne lici pan Kral.
Delat neco pro zlepseni tehle situace by mohly snad jen Spojene Staty. A prave Spojene Staty uz mnohokrat dokazaly, ze jsou k necemu takovemu ochotne i za cenu ekonomickych obeti.
Staci pripomenout embargo proti zlocinnemu rezimu na Kube, nebo sankce proti Myanmaru pote, co byla znovu uveznena Au Sang Suu Kii.
Jenze ani Amerika na vsechno nestaci. A na Cinu si sama s nejakymi sankcemi troufnout nemuze. Pokud budou v zapadni Evrope i nadale vladnout levicovi darebaci, kteri kazde takove snahy vyuziji k vlastnimu obohaceni (znovu pripad Kuby a Myanmaru), bude demokracie, svoboda i zivotni prostredi trpet.
A prijde doba, kdy bude na napravu skod uz pozde.
[oči v sloup]

78388

16.11.2005 7:26

RE: Komousi jsou nejhorsi

Vaclav 24.?.?.?

Reakce na 78388

Kemo, casy se meni. Kratce po smrti Maoa, Cina zmenila centralni ekonomii na trzni. Zustala nadvlada jedne strany, ktera si sice stale rika komunisticka, ale ve skutecnosti jde o ukazkovou definici fasismu - vlada jedne strany se silnou podporou trzniho hospodarstvi a nacionalistickym programem. A temer vsem masam Cinanu se to zamlouva.

78394

16.11.2005 10:22

RE: Komousi jsou nejhorsi

seda 82.?.?.?

Reakce na 78394

>Kemo, casy se meni. Kratce po smrti Maoa, Cina zmenila centralni ekonomii na trzni. Zustala nadvlada jedne strany, ktera si sice stale rika komunisticka, ale ve skutecnosti jde o ukazkovou definici fasismu - vlada jedne strany se silnou podporou trzniho hospodarstvi a nacionalistickym programem. A temer vsem masam Cinanu se to zamlouva.<
Z toho mám největší obavy, že tam zvítězí "kapitalistické pojetí světa" (pod
jinou zástěrkou) - proč se "tzv.dělit když nemusím", a zvláště pak : Nebylo by absurdní se dělit o to, co jsme si díky pseudospavedlivým pravidlům hry, nakradli !!!!!!!!!!! I po malých částech, např. jako Leho - parazituje na neštěstí jiných národů...např. tím, že slouží jako americký žoldák(?) při porobě jiných národů! [vyplazený jazyk]

78417

16.11.2005 10:48

RE: Komousi jsou nejhorsi

kema 207.?.?.?

Reakce na 78394

>A temer vsem masam
>Cinanu se to zamlouva.

Vy jste se tech "mas" ptal? Nebo to ty "masy" mely moznost vyjadrit ve volbach?
Ja si pamatuji jen na krvavy masakr na Tianamen Square, kdy bylo nutno vasim masam pripomenout, ze vlada komousu neni zadna prdel.
Jinak s vami souhlasim v tom, ze se trzni ekonomika vetsine cinanu nejspis zamlouva.
S diktaturou to ale bude horsi.

78422

16.11.2005 11:42

RE: Komousi jsou nejhorsi

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 78422

Snad se nám kema nepřipravuje přebudovat Čínu na hamburgrárnu?

V Číně o vývoz bušistánského fašismu právě moc nestojí a proto si budují potřebnou vojenskou obranu. Čínští kosmonauti již pozorují bušíka z vesmíru.

78433

16.11.2005 17:40

RE: Komousi jsou nejhorsi

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 78433

Kajo toho kosmonauta jsi se naucil od rusu ze jo. Dej si meka a prestan mektat

78505

16.11.2005 19:44

RE: Komousi jsou nejhorsi

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 78505

Jen pro přesnost.Ne kosmonauti, ale tchajkonauti.

78523

22.11.2005 19:52

RE: Komousi jsou nejhorsi

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 78505

>Kajo toho kosmonauta jsi se naucil od rusu ze jo. Dej si meka a
>prestan mektat

Včeličko,
ruští kosmonauti létají do Kosmu, američtí astronauti zřejmě do Astra nebo astrálna?
Jo a točí se to samozřejmě v Hollywoodu s mapou měsíce na pozadí. [velký smích] [velký smích] Viděl jsem o tom film na Discovery.
Termín kosmonauti se stále v Česku používá. To jen tak pro informaci moudrým neinformovaným. [velký smích]

79651

16.11.2005 8:04

RE: Komousi jsou nejhorsi

qwertz 193.?.?.?

Reakce na 78388

Někde jsem četl, že hospodářství USA je v chronické 6ti procentní nerovnováze a že ho v chodu udržuje hlavně ČLR (ale Korea a Japonsko) tím, že nakupují dluhopisy USA. Devizové rezervy ČLR každoročně rostou.
Před pár lety jsem viděl v TV pořad National Geographic o deštných pralesech. Tvrdilo se tam, že jejich kácení jde takovým tempem, že cca do 20-ti let dojde k nevratným změnám, neomezí-li se těžba. Nezdá se mi, že by tam těžili komunisté.
USA se, pokud vím, nepřipojili ke kjótskému protokolu, ale asi budou vědět, proč.
Ostatně, jak známo, nejhorší jsou trpaslíci.

78401

16.11.2005 17:30

RE: Komousi jsou nejhorsi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 78401

Mj.proto, že se nevztahuje na takové země, jako je Čína, jelikož jsou "rozvojové", ale emisí mají už teď víc než USA, ale při menší produktivitě (kterou by Kjótský protokol v USA zařízl).
Dále by se měli znepokojovat kvůli ČLR zastánci teorií, že lidstvo se musí množit dál co to dá, aby bylo na penze atd. a případně je nutno dovézt co nejvíc migrantů všech barev. Vždyť je tam politika jednoho dítěte, čili jich tam bude za chvíli půlka, nastane šílený úbytek a vymírání...To raději rychle někde sehnat ty nové tři zeměkoule, jejichž zdroje by rudá Čína potřebovala, kdyby chtěla pro svou miliardu dosáhnout "západní" životní úrovně. Mimochodem, zajímavý je též osud dalších dětí "načerno", které nejsou hlášeny úřadům z obav před postihem a nedostává se jim tudíž vzdělání a jiné sociální péče - asi jich bude nemálo a kdo ví, kolik těch synů a dcer Říše středu asi je...Asi dost, když kolonizují už i naši, tj.českou kotlinu...

78503

16.11.2005 9:43

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

seda 82.?.?.?

Reakce na 78388

Kemo! Kdo nemá IQ tykve, ten není schopen takových vyjádření -"perel", jako vy! Karel Marx "leží" v žaludku takovým individuím, jako jste vy, proto, že pregnantně (už tehdy!) charakterizoval podstatu kapitalizmu a jeho "pravidla hry"! A zvrácenost těchto (podstaty a pravidel kapitalizmu)!
Podstatný rozdíl mezi kapitalizmem a socializmem (usilujícím o komunizmus?) je v tomto:
Kapitalizmus měl staletí nerušenou možnost ke svému vývoji (řekněme od roku 1848 do dnešního dne) - a výsledek vidíme... Tragedie současnosti je, že se nedovíme pravdu o tom, jak, co a kdy se stalo! Viz např. historie letu KAL 007, kdy pravdu odhalili novináři po mnoha letech.
Na straně druhé komunizmus (zatím přesněji: socializmu usilující o komunizmus)tuto možnost neměl! Byla mu dána doba od 1917 do 1989, tzn. cca 70let! Ovšem podmínky vývoje: ještě než se narodil (socializmus) už na světě existoval jeho zavilý nepřítel - kapitalizmus. Tomu socializmus "sahal" na jeho modlu - majetek, na jeho Boha "dolar"!? A navíc byl ekonomicky mnohem slabší a v oblasti vojenské, jen díky Američanům, kteří si nenechali propagandou vypláchnout mozkovnu, získal čas, aby nebyl vydíratelný (CCCP). Měl by jim být postaven pomník "NA VĚČNOU PAMÁTKU"!
Dovedete si představit, kdyby USA získali "patent na pravdu"?!
>Staci pripomenout embargo proti zlocinnemu rezimu na Kube, nebo sankce proti Myanmaru pote, co byla znovu uveznena Au Sang Suu Kii.<
Nevím jaké "pohledávky" má USA na Myanmaru, ale embargo vůči Kubě není motivováno "lidskými" motivy USA, příp. "vývozem demokracie"! Jde tam o majetek - oni ti "nešťastní" Kubánci si dovolili "zhabat tzv. majetek USA" (hotely apod.), a odmítli setrvat jako čističi bot a příp. pomocnice v domácnosti! Dnes už průměrný Američan nechápe "o co tu jde", protože jen hrstka Američanů "má zájmy na Kubě"!?
A mimochodem, nejen já mám názor, že postoj USA ke Kubě, prodloužil životnost Castrova řežimu o roky. Zde narážím na "fatální" přístup USA - kauzu KUBA vyřeší "ten nahoře" - Castro umře!?
Použiji v Česku používaný výrok (sice v jiných příležitostech, ale teď výstižný!) : "Vrať se do hrobu!" - ctiteli studené války (přidávám já)!
[chechtot]

78410

16.11.2005 9:53

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

seda 82.?.?.?

Reakce na 78410

A ještě dodatek: Není to absurdita "na druhou", když zastánce amerických vládních teroristů se zajímá o osud Au Sang Suu Kii, když ve Vietnemu zavraždili podobných "Au Sang Suu Kii" tisíce, možná statisíce.
Já vím, že se najdou blbové tvrdící, že civilní objeti vietnamské agrese USA, jsou vlastně oběti vietnamské obrany proti agresi!? Doufám, že si to "nezávislí" přeberou!? [vyplazený jazyk]

78411

16.11.2005 11:24

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

kema 207.?.?.?

Reakce na 78411

>A ještě dodatek: Není to absurdita "na druhou", když
>zastánce amerických vládních teroristů se zajímá o osud Au
>Sang Suu Kii, když ve Vietnemu zavraždili podobných "Au Sang
>Suu Kii" tisíce, možná statisíce.

To jste to pane Seda nejak popletl. Au Sang Suu Kii a jeji strana chteli po vyhranych volbach zavest demokracii a byli to komunisticti generalove kteri to s pouzitim obvykleho nasili prekazili.
Nakonec i ten konflikt ve Vietnamu zahajili s patricnou brutalitou komousi ze severu.


78429

16.11.2005 11:45

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 78429

To si ještě dobře pamatujeme. Zahájili ho bombardováním Hanoje z US ledadlových lodí.

78434

16.11.2005 12:04

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

seda 82.?.?.?

Reakce na 78429

>Nakonec i ten konflikt ve Vietnamu zahajili s patricnou brutalitou komousi ze severu.<
I já si pamatuji, jak se tam střídali koloniátoři francoužští, pak britští a nakonec ty americký hovada.
Nedovedu si představit demokratické volby pod "patronací" USA! Neznám paní Au Sang Suu Kii, ale pokud je to amerikanofilka, tak ji lituji! Současně nelituji toho, že se jí takové "absurdum kvantum" nepodařilo (pokud se jí to nepodařilo)!
>Nakonec i ten konflikt ve Vietnamu zahajili s patricnou brutalitou komousi ze severu.<
Běžte do své domoviny, kde jste absolvoval základní školní vzdělání, a chtějte, aby vám vrátili školné! To musíte vyhrát! [chechtot] [mrknutí jedním okem]

78445

16.11.2005 12:43

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

kema 207.?.?.?

Reakce na 78445


>Běžte do své domoviny, kde jste absolvoval základní školní
>vzdělání, a chtějte, aby vám vrátili školné! To musíte
>vyhrát! [chechtot] [mrknutí jedním okem]

To jo, to bych musel vyhrat. Ja totiz absolovoval zakladni skolni vzdelani v CSSR a tam nam komunisti lhali.
Rikali nam, ze americti letecti pirati zabijeji vietnamske deti.
Ze se prakticky cely konflikt odehrava na uzemi komunisty napadeneho Jizniho Vietnamu se nam snazili vsemozne zatajit. Jeste ze jsem uz tehdy nebyl tak blbej abych jim na to skocil. [smích]

78462

16.11.2005 19:57

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 78462

>
>>Běžte do své domoviny, kde jste absolvoval základní
>školní

>>vzdělání, a chtějte, aby vám vrátili školné! To musíte
>

>>vyhrát! [chechtot] [mrknutí jedním okem]

Nemůže vyhrát, nic neplatil, není co vracet.

>To jo, to bych musel vyhrat. Ja totiz absolovoval zakladni skolni
>vzdelani v CSSR a tam nam komunisti lhali.

>Rikali nam, ze americti letecti pirati zabijeji vietnamske deti.

Ale ono to bylo naopak, že? Vietnamské děti bombardovaly americké letecké piráty. Používaly k tomu vlaštovky z papíru, na kterých bylo napsáno B52.

>Ze se prakticky cely konflikt odehrava na uzemi komunisty
>napadeneho Jizniho Vietnamu se nam snazili vsemozne zatajit.
>Jeste ze jsem uz tehdy nebyl tak blbej abych jim na to skocil. [smích]

A to jsem si myslela, že patent na blbost tady má Leho.
>

[oči v sloup]

78525

16.11.2005 20:02

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 78525

"A to jsem si myslela, že patent na blbost tady má Leho."

tandem kema-Leho je zde uz dlouho znamy. Bud zamerne provokuji a cekaji co z nas vyleze,nebo se proste nudi. Polemiky o jejich inteligenci dejme stranou,ono je to jasne hned po precteni. [vyplazený jazyk]

78527

17.11.2005 11:20

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

kema 207.?.?.?

Reakce na 78525

>A to jsem si myslela, že patent na blbost tady má Leho.

No vidite,mylila jste se.
Ale nezoufejte pani Daso, jeste muzete vsechno napravit. Ted kdyz uz komunisticti lhari nemaji monopol na informace, kupte si nejakou knizku o historii vietnamske valky a prectete si ji. [smích]

78675

17.11.2005 11:25

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 78675

Zdravím Kemo,
omlouvám se, že píšu mimo téma, ale měl bych dotaz. Mohli bychomo se spolu spojit přes e-mail? Zkoušel jsem Ti poslat e-mail přes Zvědavce, ale neúspěšně.
Kdybys měl zájem, ozvi se na [email protected]. Omlouvám se, že mi ale případná odpověď bude trochu trvat, protože na pár dní teď odjíždím pryč a budu bez přístupu na internet.

78677

17.11.2005 2:05

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 78445

Ale pane Sedo, dyk to vime jak to je.

Dokonce i ten zamrzly antikomunista-magoresku krema to vi, jen se tu s tou svoji jiz x-tou reprizou predvadi. Ta pani s tim nevyslovitelnym jmenem je zcista a jasna zivouci bunkou zidovske financni moci. Vsimnete si, ze na zacatku se vzdy keca o lidskych pravech a moneykracii. Kdyz uz je po prevratu a financnici to maji v hrsti, nikdo po demokracii ani nestekne. Prave naopak, hned jak to jde, tak s ni sroluji koberec. A vsichni jsou brani fest u huby, tak jako my zde.

Jen bych se divil, kdyby ta pani take nemela na krku Juscenkovu oranzovou fusekli. Prave delaji to same divadlo v Azerbajdzanu, klauni. Zidy to k smrti sejri, ze ten 'zajebanej' Myanmar jeste namaji pod palcem. Maji to v planu na pristi petiletku. Tutove. [cool]

78617

16.11.2005 10:24

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Reakce na 78410

embargo
>vůči Kubě není motivováno "lidskými" motivy USA, příp.
>"vývozem demokracie"!

Faktem je, že USA podporovaly diktátorské režimy jako Anastasio Somoza v Nikarague, Fulgencio Batista na Kube, Rafael Trujillo v Dominikánské Republice, atd.
Na Kubě nebyla žádná komunistická revoluce! Po 50 let ovládala Kubu zkorumpovaná a násilnická diktatura Fulgencio Batisty a USA přihlížely na propojení režimu s mafií, v té době podle statistik trpělo přes 60% obyvatel podvýživou, bylo to jen osvobození od této diktatury! Po osvobození od diktatury požádala Kuba o pomoc USA, dostalo se ji jen izolace od světa a nebylo jiného východiska, než se obrátit o pomoc k tehdejšímu Sovětskému Svazu.

78418

16.11.2005 10:35

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

seda 82.?.?.?

Reakce na 78418

NO COMENNT-souhlas! [mrknutí jedním okem]

78420

16.11.2005 11:29

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 78418

A me jeste navic pri velikosti ekonomiky a obchodni vymeny USA prijde smesne, kdyz se tu argumentuje jak "USA davaji eonomicke zajmy stranou, kdyz jde o dobro sveta a lidi..." a pridava se priklad o tom, ze uvalily a dodrzuji embargo proti Kube a Myanmaru - coz jsou dve naprosto bezvyznamne (ekonomicky, snad doutniky z Kuby...) zemicky.

Prijde mi to proste jako spatny vtip.

bývalý antikomunista - zapomnel jste na:
1) diktatora Shaha v Iranu
2) diktatora v Guatemale
3) diktatora Augusto Pinocheta v Cile
4) Panamu a Noriegu... [zahanbení]

...a obavam se, ze ani toto doplneni nesplnuje pozadavky na kompletnost podporovanych diktatorskych rezimu USA... (ja vypichl jen ty nejkriklavejsi priklady dosazenych diktatoru a to doslova)

78430

16.11.2005 11:46

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

seda 82.?.?.?

Reakce na 78430

Děkuji pane Trodas! Ještě pár dní a přispěvatelů, a možná dáme zločiny USA "dohromady" aspoň z 80%...! [oči v sloup]

78436

16.11.2005 19:06

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

leho 160.?.?.?

Reakce na 78436

Sedo, jeste par takovych jako jsi ty, a dame dohromady zlociny komunistu aspon z 10% dohromady. Vy rudi jste byli o hodne fikanejsi, zadni zapadni novinari a zadna CNN nefilmovala vase zlociny, takze se vlastne nestaly, tak nejak je to dle vasi logiky, ze, nemylim-li se...??

78516

16.11.2005 18:53

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 78430

Jižní Amerika byla samá diktatura už od získání nezávislosti na Španělích (nebyli a nejsou vnímány vždy zle, je zde tradice silných vůdců "caudillos"[mrknutí jedním okem]. Pokud Američané pomohli tomu či onomu darebovi, bylo to proto, že to byl "jejich" darebák a nechtěli tam darebu cizího či velice svébytného, který by masakroval svůj lid a třeba i okolní státy (historie jižní Ameriky je takových pošuků plná www.libri.cz/databaze/staty/podlist.php?id=134). Šáh nebyl ani tak diktátor jako prostě monarcha (jeho otce k tomu donutili ajatoláhové, chtěl původně ustanovit republiku). Jeho podporovali spíše Britové, CIA mu později pomohla odstranit premiéra Mossadeka, který proti němu intrikoval. Sice po dvou atentátech poněkud povolil uzdu tajné policii, která likvidovala v průměru člověka denně, ale oproti islamistům, kteří své mecheche zahájili upálením stovek lidí v kině na protest proti zkaženosti západní kultury, to byl slabý čaj. Sám si podělal pozici soft kolektivizací (nahnáním sedláků do "střediskových vesniček" šachraků a likvidací starých vesnic). Jinak tajně podporoval boj proti Izraeli, za což se mu odvděčil prezident Sadat tím, že ho nechal coby těžce nemocného muže u sebe dožít poté, co se ho ostudný slaboch a baptistický blouznivec Carter pokoušel podloudně vydat Chomejnímu (jehož následovníci nám ještě dají okusit význam jeho výroku, že islám není žádná sranda).
V Chile šlo o to, kdo z koho, a USA se přiklonily pochopitelně na stranu nemarxistů (proti armádě bojovaly jen rudé bojůvky, které se za soudruhem Alliendem slezly z celé jižní Ameriky, dělnické milice to ani nenapadlo) - jednalo se o jakýsi remake frankismu. Diktatury by prostě byly i bez USA, že vyhovovaly americkým a jiným kšeftařům svým korupčním prostředím, to už je věc jiná.
Sám Castro se dostal k moci jen díky protibatistovské (sám Batista původně silně levicový mestic, na kterého při jeho puči chtěl U.S.vyslanec poslat svoji Navy) propagandě liberálního U.S.tisku (hlavně NYT), jeho akce pár set partyzánů v odlehlém lese byly jen demonstrativní (hlavní tíhu boje nesly městské gerily, se kterými neměl nic společného). Sám Američany nenáviděl stejně jako jeho otec - ten pro jejich pomoc Kubáncům r.1898 (byl přistěhovalec ze španělské Galicie a plantážník). Aby se zmocnil vlády, dal se do služeb Moskvy a prohlásil se za komunistu, což mu svět baští dodnes. Od té doby prchla z Kuby většina lidí se světlejší kůží (osobně ale pokládám to, že nebyl USA vzápětí po r.1960 odstraněn, za další špinavý experiment kohosi).
Noriega si svůj osud zasloužil, občas byl tím "užitečným darebákem", pak pohár přetekl a tak pod zástěrkou krize v Zálivu...Inu, realpolitik, jak by pravil pan Bismarck.

78513

16.11.2005 19:04

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

leho 160.?.?.?

Reakce na 78513

>Pokud
>Američané pomohli tomu či onomu darebovi, bylo to proto, že ...

...nechteli aby ta ci ona zeme zapadla do sfery miru a socialismu, jelikoz diktatura proletariatu byla vzdy nesrovnatelne horsi nez jakakoliv jina diktatura...

78515

16.11.2005 16:53

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 78418

Bývalý antikomunisto, nynější bolševiku (ti se mimochodem nikdy nezmění), dnes už není možno, abyste si trapně měnil data, neboť řada věcí se dá okamžitě ověřit. Trochu mi připadáte jako ten Richard Král, pro toho též nic neznamená nějakých pár tisíců či miliónů obětí, nula sem nula tam.

Fulgencio Batista se narodil v Banes roku 1901 (nedaleko rodiny Fidela Castra, obě rodiny se znaly) a zemřel ve Španělsku v roce 1973. Střídavě byl u moci v letech 1933-1940, 1940-1944 a pak 1952-1959 než ho svrhnul Fidél Castro. Čili očividně nemohl "vládnout" 50 let, neboť ani na Kubě by Kubánci nezvolili prezidentem osmileté či devítileté dítě.

To existovalo pouze v Evropě u francouzského, španělského a jiných dvorů, ale i tam vždy za dítě před dovršením věku dospělosti vládl regent či regentka.
[mrknutí jedním okem]

78497

16.11.2005 11:12

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

kema 207.?.?.?

Reakce na 78410

Pane Seda,
aspon v jedne veci mate pravdu. Komunisti skutecne dostali prilezitost "jenom" pres sedmdesat let. Kdyz vsechno rozkradli a vyvrazdili sve vlastni narody (Mao,Stalin,Pol Pot), bylo po experimentu.
Tezko z toho vinit nekoho jineho nez prave zasrane komunisty.
Co se tyce sestreleni jihokorejskeho 747, byl to sice ve srovnani s Gulagy pomerne nepatrny komunisticky zlocin, ale stejne hnusny. Na vasem miste bych o tom radsi mlcel. [oči v sloup]
A majetky ktere kubansky diktator ukradl jejich pravoplatnym kubanskym, americkym i jinym majitelum se budou jednoho dne restituovat, tak jak se restituovaly v Cesku po osvobozenin od komousu. Tak jestli chcete neco na Kube kupovat, zjistete si napred, jestli to neni kradene. Jinak o to prijdete.
A s tim zalezanim do hrobu - nerika se to pane Seda nahodou komousum? [mrknutí jedním okem]

78426

16.11.2005 11:41

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

seda 82.?.?.?

Reakce na 78426

Pane Kema! My dva si nemůžeme rozumnět! Vy jste uvedl "na misku vah proti komunismu" Maa,Stalina a Pol-Pota. S tím, aby byli tyto individua označeni za zvrhlíky "non plus ultra" naprosto souhlasím!!! S čím nesouhlasím je, aby byli uváděni jako představiteli myšlenek komunismu!
Dále jste ale zapomněl "na misku vah proti kapitalizmu" uvést ty miliardy lidí, které nechal umřít hlady, nechal zmrznout, vyhnal z jejich vlastí, podrobil je zkouškám typu 1. a 2. světové války, nehledě na nespočet regionálních válek a koloniálních válek...atd. Zřejmě vaší představivosti chybí, aby jste viděl lebky objetí naskládané do regálů (jako v případě Pol-Pota). Nemohu vám doporučit nic jiného, než abyste si najal nějakého počítačového imaginátora, který by vám virtuálně "shromáždil" ty objeti USA, resp. jejich lebky, a "naskládal" vám je do regálů! Je to morbidní, ale daleko víc je morbidní vaše obhajoba kapitalismu a USA!... [pláč]

78432

16.11.2005 12:20

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

kema 207.?.?.?

Reakce na 78432

Pane Seda, my si opravdu nemuzeme rozumnet.
Pokud Stalin, Mao a Pol Pot nejsou "predstavitele myslenek komunismu", tak kdo je ?! Mensi zlocinci ? Husak ? Breznev ? Grebenicek ? Kdo ?
Proc se za tech 70 let jeste nenasel nejaky slusny komunisticky vladce?

A proc proboha srovnavate zlocineckou ideologii jakou komunismus nesporne je s jakymsi "kapitalismem" ?
Co je to podle vas ten kapitalismus a jak zahajil treba druhou svetovou valku? Zadna kapitalisticka strana neexistuje. To, cemu rikate kapitalismus je prirozeny stav veci, kdy lide mohou mit majetek a mohou podnikat. Kdy vysledky jejich prace neprerozdeluje nejaky velky bratr.

78451

16.11.2005 12:31

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 78451

Kemo, že vy ste již zapomněl, že 40 let existoval bipolární svět. Svět komunismu a svět kapitalismu. Pak ještě další Třetí svět.

78455

16.11.2005 13:11

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

seda 82.?.?.?

Reakce na 78451

Pane Kemo! Teď jste to "nakous"!:
>A proc proboha srovnavate zlocineckou ideologii jakou komunismus nesporne je s jakymsi "kapitalismem" ?<
Při diskuzích častá snaha o únik (...jakýsi kapitalizmus...!?). Nevím kterého soudného člověka by jste byl schopen přesvědčit, že kapitalizmus není IDEOLOGIE!? Nicméně člověk schopný aspoň minianalýzy dojde k poznání, že kapitalizmus je ideologie (jako náboženství - např. křesťanství to už pochopilo a tak tu dochází k překvapivé symbióze...).Za bibli mu slouží různé texty, jako např. "Ekonomie" od pánů Samuelsona a Nordhause. Dozvíte se tam to co v bibli: co je "svaté" (kapitál), a že jinak to nejde, a pak ještě nějaké poznatky "věrouky" o kterých se nediskutuje (např.volný trh vyřeší vše).
A pak ještě, že:
>To, cemu rikate kapitalismus je prirozeny stav veci, kdy lide mohou mit majetek a mohou podnikat. Kdy vysledky jejich prace neprerozdeluje nejaky velky bratr.<
"Přirozeně" jak se získal majetek není dovoleno zkoumat!
Vlastníci výrobních prostředků mají zpravidla pocit, že zaměstnanec je otrok (akorát ho nedovezli z Afriky)! A současný stav pracujících (ne u nás, protože díky blbosti lidí se podařilo zatlačit odbory skoro do ilegality) v zemích na západ, je takový jak je, jen díky tomu, že si to pracující vybojovali!
Výsledky pracovního kolektivního úsilí si rozdělují "velcí bratři" - kapitalisti! Jak to rozdělení vypadá už vidíme na "své kůži"
[překvapení] !?

78466

16.11.2005 13:27

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

seda 82.?.?.?

Reakce na 78466

A ještě jeden příměr pro pochopení:
Když farmaceut, potažmo lékárník prodává lék, který nelze nahradit, za 100,- Kč, i když náklady na jeho výrobu jsou ve výši 10,- Kč, tak já bych ho označil za hovado. Je zcela evidentní, že vy, Kemo by jste ho nazval "úspěšným podnikatelem". Rovněž tak by jste označil zaměstnavatele, který platí zaměstnanci minimální mzdu a nutí ho pracovat "od nevidím, do nevidím", a navíc mu odmítá platit přesčasy (viz prodejní řetězce v Čechách)!?
To je prznění kapitalizmu volné soutěže (ono totiž někdy volná volba neexistuje)...!? Zajímavé je, že tyto představy o "svobodě" a "demokracii" nám věnovali zastánci "Charty 77", disidenti a emigranti a jim podobní...! [pláč]

78469

16.11.2005 16:51

Naklady na vyrobu

Konrad 129.?.?.?

Reakce na 78469

jsou v cene leku mizivou castkou. Plati se za vyvoj, ktery casto jde do miliard.

78496

16.11.2005 13:34

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 78451

>Co je to podle vas ten kapitalismus a jak zahajil treba druhou
>svetovou valku?
Kapitalismus žádnou válku - první ani druhou světovou určitě nezahájil. To jen jednotlivé kapitalistické země začaly mezi sebou bojovat o území, trhy a zdroje surovin.

>Zadna kapitalisticka strana neexistuje.
No sasmo sebou, že neexistuje. Ty strany, co tam existují, to jsou jistě jen samé že by komunistické strany?

>To, cemu
>rikate kapitalismus je prirozeny stav veci, kdy lide mohou mit
>majetek a mohou podnikat.

Je to stejně přirozený stav věcí, jako feudalismus, kdy feudál vlastnil nemovitosti včetně lidí na nich usedlých či jako otrokářství, kdy otrok byl pouhou mluvící věcí.

>Kdy vysledky jejich prace
>neprerozdeluje nejaky velky bratr.

To mi je novina. Tak v kapitalismu se neplatí žádné daně, aby nemohlo docházet k přerozdělování. To zřejmě jen někteří nespokojenci s kapitalismem se nás snaží obalamutit lživým tvrzením, že když daně nezaplatí, tak je stát nechá zavřít.
A prostředky do státního rozpočtu v kapitalismu padají z nebe. Kámoš Bůh je posílá bušíkovi, aby měl peníze na válku v Iráku.

78470

16.11.2005 11:51

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 78426

>A majetky ktere kubansky diktator ukradl jejich pravoplatnym
>kubanskym, americkym i jinym majitelum se budou jednoho dne
>restituovat, tak jak se restituovaly v Cesku po osvobozenin od
>komousu.

No jestli to budou restituce jako v Česku, tak to bude dobré. Emigranti v Americe nezrestituovali nic. Nedostali české občanství a tak jim nevznikl nárok. Že kemo? [velký smích]

78438

17.11.2005 9:37

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 78438

> Nedostali české občanství a tak jim nevznikl nárok.
Nechapu obsah teto vety, Karle.
Je to v navaznosti na §193, ktery pojednava o navraceni ceskeho obcanstvi?
Totiz, kdo z ceskych emigrantu(US citizens) chtel, bylo mu bolseviky ukradene obcanstvi vraceno zpet.
Takze [zmaten] ...

[cool]

78657

22.11.2005 19:35

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 78657

Jestli je to skutečně tak, tak nechápu, proč Jiřina Fuchsová - česílko neustále kvůli nevrácenému občanství brečí. V každém svém druhém příspěvku.

79647

16.11.2005 12:19

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

seda 82.?.?.?

Reakce na 78426

>A s tim zalezanim do hrobu - nerika se to pane Seda nahodou komousum? [mrknutí jedním okem]<
To je jen otázka času a začne se to říkat vám! Znáte pojem "historický vývoj"
- zákonitost! Normálním lidem neunikne, že to jde i jinak (viz. severské státy)...!
Pak se uvidí, kam až jsou hovada typu USA dojít! Budou nás střílet, nebo pošlou do plynových komor, nebo do gulagů? Podle mých poznatků - nic není vyloučeno (nebo nám třeba pošlou neštovicemi infikované přikrývky)! Rovněž je pravděpodobné, že takoví jako vy, Kemo, jim budete přisluhovat (a pak budete tvrdit, že jste o ničem nevěděli)...
Naději vidím v tom, že dnes existují takové věci jako např. internet, a informace letí éterem jako blesk. A už to není závislé na cenzuře apod.
[chechtot]

78450

16.11.2005 12:38

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

hostující 85.?.?.?

Reakce na 78450

Víte sedo kapitalizmus možná je zlý. Možná jsou USA říší zla a GWB samotný Satan!
Jenomže,když to tu tak kritizujete (kritizujeme),zajisté mi můžete povědět ,jak to mohlo na Zeměkouli vypadat dnes,kdyby před šestnácti lety studenou válku vyhráli komunisté?
Opravdu věříte tomu,že dnes,bychom my všichni,jak tu sedíme,mohli tak svobodně 'pomlouvat' Sovětský svaz,tu říši dobra,Marxe,komunizmus a jeho představitele...,tak jako dnes svobodně 'pomlouváme' USA,GWB,kapitalizmus...?
Upřimně!?

78459

17.11.2005 11:40

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

kema 207.?.?.?

Reakce na 78450

>To je jen otázka času a začne se to říkat vám! Znáte pojem
>"historický vývoj"

To jako ze Saddam uprchne z vezeni a zavede na celem svete diktaturu proletariatu ? Nechci vam pane Seda kazit radost, ale to se nacekate. [mrknutí jedním okem]

>Pak se uvidí, kam až jsou hovada typu USA dojít! Budou nás
>střílet, nebo pošlou do plynových komor, nebo do gulagů?
>Podle mých poznatků - nic není vyloučeno (nebo nám třeba
>pošlou neštovicemi infikované přikrývky)! Rovněž je
>pravděpodobné, že takoví jako vy, Kemo, jim budete
>přisluhovat (a pak budete tvrdit, že jste o ničem
>nevěděli)...

Jeste jste zapomnel na lahvicky s "americkym broukem". [velký smích]
Ale ted vazne - jestli chlapci znovu zacnete dupat po Staromestskem namesti s puskama na ramenou, tak na vas budu strilet. A nebudu sam.
Lidi uz se zotrocit a zahnat do Gulagu nenechaji.
Zapis si to Sedo za usiska !!!

78678

17.11.2005 16:17

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 78678

>Lidi uz se zotrocit a zahnat do Gulagu nenechaji.
>Zapis si to Sedo za usiska !!!

Vy jste mi pěkný naivní optimista [oči v sloup] .Vy vážně věříte tomu,že lidé sami od sebe něco podniknou?Ano,pár jistě ano,ale ten zbytek raději sehne hřbet.Už ve starém římě věděli,že lidem stačí"chléb a hry",nic víc.Sáhněte lidem na pohodlí a tehdy teprve začnou křičet.

78735

17.11.2005 19:26

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

kema 207.?.?.?

Reakce na 78735

>
>Vy jste mi pěkný naivní optimista [oči v sloup] .Vy vážně
>věříte tomu,že lidé sami od sebe něco podniknou?Ano,pár
>jistě ano,ale ten zbytek raději sehne hřbet.Už ve starém
>římě věděli,že lidem stačí"chléb a hry",nic
>víc.Sáhněte lidem na pohodlí a tehdy teprve začnou křičet.

Mozna ze jsem naivni optimista. [oči v sloup]
Soudim totiz podle sebe a svych pratel. Domnivam se, ze kdyby zase nejaky novodoby Gottwald zacal rozdavat Sedum zbrane, neco na zpusob revoluce by se semlelo. A uz by to nebylo "sametove".
Doufam, ze to nas pan Seda nevzal jako vyhruzku ale jako varovani. [smích]

78791

16.11.2005 14:00

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 78426

"a vyvrazdili sve vlastni narody (Mao,Stalin,Pol Pot), bylo po experimentu."

Stalin svuj narod nevyvrazdil pane Kema. Nebo snad chcete rict,ze to byl Rus? [cool]

78473

17.11.2005 19:38

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

kema 207.?.?.?

Reakce na 78473

>Stalin svuj narod nevyvrazdil pane Kema. Nebo snad chcete rict,ze
>to byl Rus? [cool]

Nikoliv. Josif Visarionovic Dzhugashvili byl Gruzinec. Nepovrazdil jen znacne procento sveho vlastniho naroda, ale i Rusu, Ukrajincu, Lotysu,Cinanu, Tataru, Avaru,zeleznicaru, postaku, buzerantu, novinaru,hermafroditu a jinych.
Jeho zlociny to zajiste neomlouva.
Neni rovnez bez zajimavosti, ze tohodle vrahouna soudruh Fidel Castro dodnes povazuje za svuj vzor.
Jenom kdyby ta Florida nebyla tak blizko - to by se to masove vrazdilo !!!
[překvapení]

78797

16.11.2005 17:50

RE: Komousi jsou nejhorsi,{ aneb zloděj křičí:Chyťte zlodějě!}

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 78410

Kteří "Američané" to byli, kteří si nenechali "vypláchnout mozkovnu" a nechali řádit nejkrvavější režim všech dob, ač ho mohla v r. 1918-19 smést síla pár desítek tanků a několika divizí (navíc šlo o setrvání Ruska coby spojence ve válce, takže zájem o svržení bolševismu měl být ekonomie sem, dolar tam) ? Takoví, o kterých článek nepojednává (později jim šoupli i atomovku, aby just nebyli napadnutelní). I kdybychom nepopřáli sluchu siru Winstonovi, který v tom už od začátku čul spiknutí, zlý kapitalismus se svým smrtelným nepřítelem vesele kšeftoval včetně nejmodernějších zbrojních licencí (ideový předchůdce T-34, letoun Dakota, motory pro tanky i letouny). Tak nelidský režim činí doposud v případě rudé Číny. Dejme tomu, že z toho má profit (ostatně je znám výrok jednoho Kalmyka-Čuvaše-Žida-Švéda-Němce, jehož vosková figurina má být odstraněna z mauzolea a dána Kalmykům k zakopání asi do kurganu, že buržousti mu prodají pozlacenou oprátku, na které je pak oběsí). Rozhodně kapitalismus je na rozdíl od Marxem (který popsal dobře kapitalismus cca r.1830-40 a také lichvu) sugerovaných "vědeckých" tezí (jak má ale fungovat ta socialistická ekonomika, to cudně zamlčel) skutečný přirozený ekonomický jev a ne zločinné mezinárodní spiknutí diktatur. Vyplývá prostě z nedokonalé lidské povahy (všimněte si prosím, jak jsem tolerantní).

78507

16.11.2005 11:14

RE: Komousi jsou nejhorsi

Rastík 212.?.?.?

Reakce na 78388

Pan Kema a vy ste nejaku knihu od Karla Marxa cital? Ked nazyvate jedneho z najvacsich filozofov 19. storocia debilom, tak to len svedci o Vasej intelektualnej urovni.

78427

16.11.2005 11:49

RE: Komousi jsou nejhorsi

kema 207.?.?.?

Reakce na 78427

>Pan Kema a vy ste nejaku knihu od Karla Marxa cital? Ked nazyvate
>jedneho z najvacsich filozofov 19. storocia debilom, tak to len
>svedci o Vasej intelektualnej urovni.

Jestli byl ten pan "jeden z najvacsich filozofov 19. storocia" si nejsem jisty. Sam filozof nejsem a tak to nedovedu posoudit. Dam tedy na nazory jinych filozofu - treba T.G.M. ktereho Marx-filozof nejak zvlast nenadchl.
Ostatne nejdulezitejsi dila toho vaseho Karlika a jeho pritele, tovarnika Bedricha nejsou o filozofii ale o ekonomice.
A to je oblast, o kterou se zajimam a o ktere hodne ctu. Dovedu take posoudit vysledky uplatnovani Karlikovych teorii v praxi v nejruznejsich dobach a v nejruznejsich zemich. Od Kambodze az po sirou Rus.
Mohu tedy pane Rastik s naprostou jistotou ucinit toto prohlaseni:
Ano, Karel Marx byl debil. [smích]

78437

16.11.2005 12:15

RE: Komousi jsou nejhorsi

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 78437

>Mohu tedy pane Rastik s naprostou jistotou ucinit toto
>prohlaseni:
>Ano, Karel Marx byl debil. [smích]
>
Tedy kemo, od vás to sedí. Zvláště když jste napsal : Sam filozof nejsem a tak to nedovedu posoudit.
Skutečně správný kategorický názor skutečného obdorníka.
To jen filozofové, považují Marxe stále za kapacitu a z jeho děl čerpají. Ale oni v tom oboru jistě nejsou tak zběhlí jako kema. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

78448

16.11.2005 21:29

RE: Komousi jsou nejhorsi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 78448

Pokud chápeme filozofii jako komplexní výklad běhu světa, tak Marx nic takového neučinil. Jeho práce jsou spíše ekonomické a sociologické (podle toho také ta dnešní sociologie vypadá...). Ostatně to opisuje marxistický výrok "Filozofové doposud svět jen různě vykládali, nám jde o to ho změnit". To se jim tedy opravdu, ale opravdu povedlo...

78550

17.11.2005 19:42

RE: Komousi jsou nejhorsi

kema 207.?.?.?

Reakce na 78550

>Pokud chápeme filozofii jako komplexní výklad běhu světa,
>tak Marx nic takového neučinil. Jeho práce jsou spíše
>ekonomické a sociologické (podle toho také ta dnešní
>sociologie vypadá...). Ostatně to opisuje marxistický výrok
>"Filozofové doposud svět jen různě vykládali, nám jde o to
>ho změnit". To se jim tedy opravdu, ale opravdu povedlo...

To jste napsal moc hezky, nadeje ze to mistni zastanci Velikeho Karlika pochopi je ovsem nevelka. [mrknutí jedním okem]

78801

16.11.2005 12:35

RE: Komousi jsou nejhorsi a Kema je troubela!

seda 82.?.?.?

Reakce na 78437

Omlouvám se, že poučuji..., ale dovoluji si připomenout, že Karel Marx byl zvolen britskými voliči za osobnost století!!! Asi jsou to všichni "komouši"!
[vyplazený jazyk] [mrknutí jedním okem]

78457

16.11.2005 12:47

RE: Komousi jsou nejhorsi a Kema je troubela!

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 78457

"In July 2005 Marx was the surprise winner of the 'Greatest Philosopher of All Time' poll by listeners of BBC Radio 4"

Tady je něco o kritice marxismu od jiného myslitele (btw taky Žida)
"Popper's philosophy

Popper coined the term critical rationalism to describe his philosophy. This designation is significant, and indicates his rejection of classical empiricism, and of the observationalist-inductivist account of science that had grown out of it. Popper argued strongly against the latter, holding that scientific theories are universal in nature, and can be tested only indirectly, by references to their implications. He also held that scientific theory, and human knowledge generally, is irreducibly conjectural or hypothetical, and is generated by the creative imagination in order to solve problems that have arisen in specific historico-cultural settings. Logically, no number of positive outcomes at the level of experimental testing can confirm a scientific theory, but a single genuine counter-instance is logically decisive: it shows the theory, from which the implication is derived, to be false. Popper's account of the logical asymmetry between verification and falsification lies at the heart of his philosophy of science. It also inspired him to take falsifiability as his criterion of demarcation between what is and is not genuinely scientific: a theory should be accounted scientific if and only if it is falsifiable. This led him to attack the claims of both psychoanalysis and contemporary Marxism to scientific status, on the basis that the theories enshrined by them are not falsifiable. His scientific work was influenced by his study of quantum mechanics and by Albert Einstein's approach to scientific theories. Popper's falsificationism resembles Charles Peirce's fallibilism. In Of Clocks and Clouds (1966), Popper said he wished he had known of Peirce's work earlier.

"

78465

16.11.2005 14:06

RE: Komousi jsou nejhorsi

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 78437

to je jen vase omezena dedukce. Marx predevsim bojoval proti praci deti,z nichz mnohe vycerpanim umiraly,ponevadz byly mnohdy nuceny drit jak mezci trebas i 25hodin v kuse. Marxovy myslenky nejsou spatne,spatnymi se ukazaly interpretace techto myslenek,zvane stalinismus a leninismus.

A mimochodem novou interpretacni skolou je neomarxismus,rekneme jakesi premosteni pres vyse zminena totalitni vyusteni. Nelze vsechno hazet do jednoho pytle. Jak komunismus,tak kapitalismus nabiraji i zrudne podoby.

78477

17.11.2005 11:09

RE: Komousi jsou nejhorsi

Rastik 195.?.?.?

Reakce na 78437

No vidite - rozdiel medzi mnou a Vami je v tom, ze ja napriklad s mnohymi nazormi T.G. Masaryka nesuhlasim, ale napriek tomu netvrdim, ze bol debil (mimochodom debilita je lekarsky termin pre cloveka s najmiernejsim stupnom slabomyselnosti, a takyto clovek by asi tazko bol schopny napisat akukolvek knihu). Vy sa skratka z ludi, ktori maju iny nazor ako Vy, iba vysmievate. Myslim, ze to dostatocne svedci o tom, kto je tu debil.
A nepiste tu bludy typu - Dovedu take posoudit vysledky uplatnovani Karlikovych teorii v praxi v nejruznejsich dobach a v nejruznejsich zemich. Od Kambodze az po sirou Rus. - pretoze Marxove teorie si kazdy od Lenina az po Maa prekrutil ako sa mu hodilo, takze mozete tak maximalne byt schopny posudit vplyv Lenina a VOSR na vyvoj Ruska alebo vplyv Maa a kulturnej revolucie na vyvoj Ciny, ale urcite nie uplatnovanie Marxovych teorii v praxi.

78670

17.11.2005 19:58

RE: Komousi jsou nejhorsi

kema 207.?.?.?

Reakce na 78670

>No vidite - rozdiel medzi mnou a Vami je v tom, ze ja napriklad s
>mnohymi nazormi T.G. Masaryka nesuhlasim, ale napriek tomu
>netvrdim, ze bol debil (mimochodom debilita je lekarsky termin
>pre cloveka s najmiernejsim stupnom slabomyselnosti, a takyto
>clovek by asi tazko bol schopny napisat akukolvek knihu). Vy sa
>skratka z ludi, ktori maju iny nazor ako Vy, iba vysmievate.
>Myslim, ze to dostatocne svedci o tom, kto je tu debil.

No dobre. Vyhovoval by vam v pripade Marxe vice napriklad termin "korunovany vul" ?

>A nepiste tu bludy typu - Dovedu take posoudit vysledky
>uplatnovani Karlikovych teorii v praxi v nejruznejsich dobach a v
>nejruznejsich zemich. Od Kambodze az po sirou Rus. - pretoze
>Marxove teorie si kazdy od Lenina az po Maa prekrutil ako sa mu
>hodilo, takze mozete tak maximalne byt schopny posudit vplyv
>Lenina a VOSR na vyvoj Ruska alebo vplyv Maa a kulturnej
>revolucie na vyvoj Ciny, ale urcite nie uplatnovanie Marxovych
>teorii v praxi.

Dobra. Lenin Marxovy teorie prekroutil. Mao, Pol Pot, Husak, Castro, Breznev, Caucescu, Kadar, Jaruzelski, Saddam, Ortega, Stalin,Honecker a tlupy dalsich volu rovnez.
Znate nekoho, kdo Marxe "pochopil" a spravne uplatnil v praxi?
Pokud ne, muze to znamenat,ze ty teorie jsou na hovno a Karel Marx byl opravdu debil.
Pardon - korunovany vul. [smích]

78808

17.11.2005 23:49

RE: Komousi jsou nejhorsi

Rastík 195.?.?.?

Reakce na 78808

S vami sa naozaj neda normalne diskutovat, pretoze si evidentne myslite, ze mate patent na rozum. V buducnosti Vas uz nebudem otravovat reakciami na Vase trapne prispevky, pretoze to nema vobec ziadny vyznam a moj cas je vzacny.

78876

16.11.2005 14:01

RE: Komousi jsou nejhorsi

Honza jaatu (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 78427

Chcete-li něco zvěděti o motivech Marxe, přečtěte si studii Anatolije Marčenka "O kořenech komunismu". Ze špatného semene nemůže vyrůst dobrý strom. A komunistická víra je postavená na nenávisti...
Jak to dopadlo v praxi za těch 70 let komunistického experimentu, netřeba připomínat. Pokud někdo i po takovémto debaklu dokáže tvrdit, že komunistické myšlenky, ať už Marxe, Englse nebo Lenina jsou v praxi životaschopné, tak je přinejmenším těžký utopista... Sám Lenin před smrtí konstatoval, že ne revoluce, ale 10 Františků z Assisi by spasilo Rusko...
Pokud chce někdo vytvořit ráj na Zemi bez Boha, vytvoří vždy jen peklo, což nám bolševici dokázali a neustále dokazují.
Při studiu událostí z r. 1917 ve Fatimě v Portugalsku byste semj. dozvěděli, že nás Nebe před tímto experimentem varovalo. Naši předkové nechtěli slyšet, zrovna tak, jako nechceme slyšet my dnes, takže nám to frčí pěkně z kopce.
Ale až se TO převalí, tak bude líp... [mrknutí jedním okem]

78474

17.11.2005 2:32

RE: Komousi jsou nejhorsi

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 78474

Argumentace o 'nenavisti' Marxova uceni

neni platna argumentace. Marxismus neuci nenavist. Nenavist coby universalni projev lidske zloby se da pripsat jakekoli doktrine. Kuprikladu, pod dnesni doktrinou 'bushismu' se skryva nenavist vuci cele jedne svetove kulture. Podobne jako armada se muse obleknout do ruznych maskacu, porad to bude ta sama armada. I kdyz, zloba zustane zlobou a je docela pravdepodobne, ze jeji pricinou je neukojena touha po spravedlnosti a vyrovnani se. To nezminuji pro ospravedlneni zloby, ale pro jeji pochopeni.

Naproti tomu, Marxova myslenka o odstraneni vykoristovani cloveka clovekem je vysoce humanni a verim, ze ji nelze uspesne nahradit zadnym druhem nabozenskeho okultismu. Clovek totiz zasluhuje aby se o svoje blaho postaral jiz zde na Zemi a neocekaval co pro nej muze udelat ono prislovecne Nebe.

Zatimco nabozenstvi jen slibuje, Marxovo uceni osvobozuje. Dava cloveku vedomost, ze muze vzit sve veci do vlatnich rukou, zde na tomto svete.

78622

16.11.2005 18:35

RE: Komousi jsou nejhorsi

leho 160.?.?.?

Reakce na 78427

To, ze jsou nekteri profesori vehlasnych univerzit debilove a kdyz z toho sameho debila Marxe delaji nejvetsiho folozofa neznamena, ze jim Marx skutecne byl...

78511

16.11.2005 19:21

RE: Komousi jsou nejhorsi

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 78511

to ze vy z nich delate debily neznamena,ze debily jsou! [chechtot] [chechtot] [chechtot]

78518

16.11.2005 19:36

RE: Komousi jsou nejhorsi

leho 160.?.?.?

Reakce na 78518

Jelikoz jsem ten jejich raj delniku a rolniku zazil na vlastni kuzi, tak pro ne oznaceni "debilove" je jeste hodne mirne. Jsou to nejvetsi debilove vsech dob a jeste k tomu neprimo odpovedni za nejhorsi masakry v dejinach lidstva...

78519

16.11.2005 19:40

RE: Komousi jsou nejhorsi

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 78519

"... profesori vehlasnych univerzit... "
"...Jelikoz jsem ten jejich raj delniku a rolniku zazil na vlastni kuzi"

nalejte konecne cisteho vina

78522

17.11.2005 2:49

RE: Komousi jsou nejhorsi - vylevy plebsu.

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 78522

Kdyby ten dotycny 'ochomytajici se'

cetl Zvedavce a dalsi doporucenou cetbu s otevrenymi smysly, vse by jiz davno vedel. Bylo to tu a jinde jiz 1000x napsano, kdo je odpovedny za ty ohavne 'zlociny komunismu'. O tech dalsich odehravajicich se zlocinech, prave dnes, nemluve. Pripada mi to jako kdyz "svetla jsou rozsvicena, ale nikdo neni doma". ))))

Tomu Vy pane M-B nepomuzete. Ani ja se o to nesnazim. Vsak jsme videli pri nedavne prilezitosti ten obrazek, ze. [chechtot]

78624

17.11.2005 3:10

RE: Komousi jsou nejhorsi

Misu 193.?.?.?

Reakce na 78519

Tim myslis ty profesory, se kterymi jsi jezdil na hory spolu s rodici a kteri pred malym Honzikem tak otevrene diskutovali na tema zlocinny komunismus, jak jsi o tom onehda psal?

78626

16.11.2005 12:40

RE: Komousi jsou nejhorsi

kavol 193.?.?.?

Reakce na 78388

>Karlik Marx byl obycejny debil a jeho ekonomicke
>teorie dokazou zavinit tak akorat hlad a bidu.

hm, a to mají ekonomové jako povinnou četbu Marxův Kapitál jen jako odstrašující příklad?
... mě to vždy bylo presentováno jako základní dílo, ze kterého kdekdo čerpá [oči v sloup]

78460

17.11.2005 11:46

RE: Komousi jsou nejhorsi

kema 207.?.?.?

Reakce na 78460

>... mě to vždy bylo presentováno jako základní dílo, ze
>kterého kdekdo čerpá [oči v sloup]

No to vam lhali. Neverte komousum.

78679

16.11.2005 15:11

RE: Komousi jsou nejhorsi

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 78388

>Pan Kral ma pravdu v tom,ze nikdo nedokaze nicit tuhle planetu
>vic nez komunisti. Znamy je zejmena pripad byvale NDR, ktera
>vypoustela do rek a do ovzdusi dvakrat vice zplodin nez Zapadni
>Nemecko a pritom za svym zapadnim sousedem ve vyrobe zaostavala.

Ano,rozdíl mezi kapitalismem a komunismem je te,že v komunismu se o tom nemluví a v kapitalismu se někdo podmázne aby se o tom nemluvilo.

>Jenze Cina je zeme, kde vladnouci komunisticka mafie davno
>pochopila, ze Karlik Marx byl obycejny debil a jeho ekonomicke
>teorie dokazou zavinit tak akorat hlad a bidu.

Vy jste Marxe četl?Jestli ne,tak nermcejte a přečtěte.

>Takze soudruzi zavedli trzni hospodarstvi a zustali u moci. Vysledky jsou >pro ne velice potesujici, ale pro nasi planetu prinejmensim tak
>priserne, jak to ostatne lici pan Kral.

Nabídka by nebyla bez poptávky...to je ten"úžasný"kapitalismus.A kdo odebírá nejvíce?

>Delat neco pro zlepseni tehle situace by mohly snad jen Spojene
>Staty. A prave Spojene Staty uz mnohokrat dokazaly, ze jsou k
>necemu takovemu ochotne i za cenu ekonomickych obeti.

Se spojenými státy na věčné časy a nikdy jinak,že?

>Jenze ani Amerika na vsechno nestaci. A na Cinu si sama s
>nejakymi sankcemi troufnout nemuze.

Ano,protože amerika je sama zákazníkem číny a zároveň čína vlastní velké procento americký dluhopisů.

>Pokud budou v zapadni Evrope i nadale vladnout levicovi darebaci, kteri
>kazde takove snahy vyuziji k vlastnimu obohaceni bude demokracie, svoboda
>zivotni prostredi trpet.

Ti darebáci jsou všude,nejen v evropě,ale i ve"vašich svobodných demokratických USA"...tohle není o státě,o ideologii,to je o lidech.

>A prijde doba, kdy bude na napravu skod uz pozde.

Možná už je,nemyslíte?

78483

17.11.2005 12:02

RE: Komousi jsou nejhorsi

kema 207.?.?.?

Reakce na 78483

>Ano,rozdíl mezi kapitalismem a komunismem je te,že v komunismu
>se o tom nemluví a v kapitalismu se někdo podmázne aby se o
>tom nemluvilo.

Nikoliv. V komunismu je clovek odpovedny za ochranu zivotniho prostredi clenem stejne mafie jako ten, ktery to prostredi znecistuje.
V demokraticke spolecnosti to tak neni, proto priroda nedostava tak hrozne na prdel.


>Vy jste Marxe četl?Jestli ne,tak nermcejte a přečtěte.

Nejsem masochista abych se hrabal ve srackach. O marxismu jsem ale cetl vynikajici knizku od profesora Standfordske univerzity Thomase Sowella. To by melo stacit.
Navic jsem se mel moznost presvedcit o teoriich Karlika Marxe na vlastni skusenost.
A byl to debil. [mrknutí jedním okem]



>Nabídka by nebyla bez poptávky...to je
>ten"úžasný"kapitalismus.A kdo odebírá nejvíce?

To je trh. Nic vic, nic min.


>Se spojenými státy na věčné časy a nikdy jinak,že?

Na vecne casy snad ne. Ale jestli je vetsina svobodneho sveta bude i nadale nechavat ve stychu, tak to odskaceme vsichni.
I vy, pani Alexo.

78683

17.11.2005 16:11

RE: Komousi jsou nejhorsi

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 78683

>Nikoliv. V komunismu je clovek odpovedny za ochranu zivotniho
>prostredi clenem stejne mafie jako ten, ktery to prostredi
>znecistuje.

>V demokraticke spolecnosti to tak neni, proto priroda nedostava
>tak hrozne na prdel.

Ale opomněl jste to co jsem řekla k demokracii.Stačí mít správného známého a správný balík peněz,nebo nabídnout správnou dovolenou a je to vyřešeno.

>Nejsem masochista abych se hrabal ve srackach. O marxismu jsem
>ale cetl vynikajici knizku od profesora Standfordske univerzity
>Thomase Sowella. To by melo stacit.

Tohle je vážně k zasmání.Takže vy jste se přesvědčil o teoriich Karla Marxe z knihy někoho jiného?A na základě cizí kritiky si děláte názor?To jste skutečně"objektivní" [oči v sloup] .

>To je trh. Nic vic, nic min.

Ano,trh=zisk zisk=peníze.Člověk je v tomhle směru pouhým neživým nástrojem.

>Ale jestli je vetsina svobodneho sveta
>bude i nadale nechavat ve stychu, tak to odskaceme vsichni.

Ten svobodný svět se nechová tak samolibě jako USA.Proč by měl svobodný svět spolupracovat s USA,když samy USA nemají zájem spolupracovat.Podotýkám,že spolupráce v podání USA funguje tak,že USA rozhodnou a všichni musí souhlasit.Bravo.

78733

17.11.2005 20:36

RE: Komousi jsou nejhorsi

kema 207.?.?.?

Reakce na 78733


>Ale opomněl jste to co jsem řekla k demokracii.Stačí mít
>správného známého a správný balík peněz,nebo nabídnout
>správnou dovolenou a je to vyřešeno.

To mluvite o korupci.
Ta je ovsem vlastni vsem rezimum, vcetne demokracie. Je to ale prave demokracie kde se o korupci muze verejne psat. A je to prave prosperujici demokracie, ktera muze svym urednikum zaplatit tolik, aby se jim brani uplatku nevyplatilo.
Ja vim - nefunguje to vzdycky a vsude, ale jestli znate neco lepsiho, rad se necham poucit.


>Tohle je vážně k zasmání.Takže vy jste se přesvědčil o
>teoriich Karla Marxe z knihy někoho jiného?A na základě cizí
>kritiky si děláte názor?To jste skutečně"objektivní" [oči v sloup]

Ano.
Ctu sice hodne, ale studiem Marxovych tlustospisu ztracet cas nehodlam. Stejne tak me zustanou pro nedostatek casu utajeny rozsahla dila Antonina Zapotockeho, Leonida Brezneva a jinych velikanu.
Tu knihu od Sowella o Marxismu jsem ale precetl ze zajmem. On ma tituly z Harvardu, Columbia a University of Chicago. Marxe prostudoval celeho protoze ho to zajima a je za to placeny.
Ja totiz pani Alexo verim odbornikum. Jiste - obcas me nejaky instalater, automechanik nebo treba ekonom napali, ale je to furt lepsi nez zkouset vsechno sam a ztratit roky zivota rypanim v karburatoru nebo cetbou Das Kapital. [smích]
Tu Sowellovu knizku vydalo nakladatelstvi W. Morrow and comp. New York a jestli vam nevadi ze autor je cernoch, tak vam ji vrele doporucuji k precteni.


>Ano,trh=zisk zisk=peníze.Člověk je v tomhle směru pouhým
>neživým nástrojem.

Zatimco v planovane komunisticke ekonomice byl "zivym nastrojem".


>Ten svobodný svět se nechová tak samolibě jako USA.Proč by
>měl svobodný svět spolupracovat s USA,když samy USA nemají
>zájem spolupracovat.Podotýkám,že spolupráce v podání USA
>funguje tak,že USA rozhodnou a všichni musí souhlasit.Bravo.

No to snad ne. Ale tahnout proti diktatorum a nejruznejsim silencum za jeden provaz by demokraticke zeme rozhodne mohly.

78818

17.11.2005 21:17

RE: Komousi jsou nejhorsi

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 78818

>To mluvite o korupci.

Jistě.

>Ta je ovsem vlastni vsem rezimum, vcetne demokracie.

Ale jistě,na to jsem přeci narážela.

>Je to ale prave demokracie kde se o korupci muze verejne psat.

Pokud je odhalena,což je stějně obtížné v mnoha režimech.

>A je to prave prosperujici demokracie, ktera muze svym urednikum zaplatit
>tolik, aby se jim brani uplatku nevyplatilo.

To není jen v platu úředníku,je to o morálce společnosti.

>Ja vim - nefunguje to vzdycky a vsude, ale jestli znate neco
>lepsiho, rad se necham poucit.

O tomhle mluvil i ten"debil"Marx.

>Ctu sice hodne, ale studiem Marxovych tlustospisu ztracet cas
>nehodlam.

Možná není občas na škodu si přečíst názor konkrétního člověka a jeho pohled na věc,než číst někoho kdo opět jen subjektivně vysvětluje cizí teorii.

>Stejne tak me zustanou pro nedostatek casu utajeny
>rozsahla dila Antonina Zapotockeho, Leonida Brezneva a jinych
>velikanu.

Hrušky,jablka,citróny,melouny...je to to samé?

>Tu knihu od Sowella o Marxismu jsem ale precetl ze zajmem. On ma
>tituly z Harvardu, Columbia a University of Chicago. Marxe
>prostudoval celeho protoze ho to zajima a je za to placeny.

Co je to za svět,kde je"kvalita"člověka popisována jen školskými tituly?

>Ja totiz pani Alexo verim odbornikum. Jiste - obcas me nejaky
>instalater, automechanik nebo treba ekonom napali, ale je to
>furt lepsi nez zkouset vsechno sam a ztratit roky zivota rypanim
>v karburatoru nebo cetbou Das Kapital. [smích]

Víte,život je o tom najít si to co je mému srdci nejbliží.Já se třeba i v tom karburátoru porýpu(není to tak těžké).Vtip je v tom,že každý může dělat co chce a jediné,co člověk musí,je fyzicky umřít.Dřív nebo později.

>Tu Sowellovu knizku vydalo nakladatelstvi W. Morrow and comp. New
>York a jestli vam nevadi ze autor je cernoch, tak vam ji vrele
>doporucuji k precteni.

Sand někdy ano,zatím louskám literaturu nezbytnou ke svému budoucímu studiu.

>Zatimco v planovane komunisticke ekonomice byl "zivym
>nastrojem".

A jsme u toho.Komunismus a kapitalismus je jedno a to samé.Jen s tím rozdílem,že komunismus chtěl kapitalismus rovným dílem pro všechny.Pustťe však k něčemu člověka,kterému jde hlavně o moc...výsledek?Vždy stejný.

>No to snad ne. Ale tahnout proti diktatorum a nejruznejsim
>silencum za jeden provaz by demokraticke zeme rozhodne mohly.

Mohly,ale jde o otázku širokého konsenzu.Nejde jen tak říct,jdeme tam a tam a zavedeme tam demokracii.

78824

16.11.2005 11:11

Aka je pricina???

Rastík 212.?.?.?

A co takto polozit si otazku kam vsetok ten neekologicky vyrobeny tovar smeruje? Samozrejme do Europy a USA. Prave vdaka tomu, ze vyroba v Cine je absolutne neekologicka a tym velmi lacna, mozeme nakupovat lacnu elektroniku, topanky, saty, pocitace atd. atd.. A zisky takisto koncia v rukach spolocnosti so sidlom v USA a Europe. Je to naozaj smiesne, ked tu napriklad taky Kema zacne rozpravat o tom, ze za to vsetko mozu komunisti. Prave tzv. "slobodne a demokraticke" krajiny premiestnili tazky priemysel do rozvojovych krajin. Keby zahranicni investori neinvestovali v Cine, tak by situacia nebola takato. Lenze to sa samozrejme nestane, pretoze najvyssim zakonom je $$$$$$.

78425

16.11.2005 11:14

Čína - škůdce životního prostředí!

seda 82.?.?.?

Pan Král zde "vyprodukoval" cosi, což asi bude polopravda! Neznám sice statistiky kolik kdo produkuje škodlivin - absolutně, nebo na byvatele atd. Pan Král, ale asi nebral hodnotu "na obyvatele", protože vzhledem o početnosti Číňanů, by mu asi "nevyšlo takové číslo", jak potřeboval!"
Kdyby nás chtěl seznámit s pravdou, tak by musel uveřejnit celou problematiku v souvislostech, tzn. jak si "stojí" Čína v absolutním pořadí, a jak vypadá v počtu "na jednoho obyvatele". A nádavkem by připomenul, že např. USA, které mají jednu z nejvyšších životních úrovní, odmítly podepsat Kjotský protokol v obavě, aby se nesnížila životní úroveň USA, resp. aby "nepodvázali" svůj ekonomický rozvoj!
Když už chceme kritizovat Čínu (nebo bývalé soc.státy), tak musíme také dále připomenout, že USA jsou, nebo byli největšími škůdci na životním prostředí na světě (viz stížností Kanady, nebo kyselé vody v trojjezeří USA ještě nedávno!). [překvapení]

78428

16.11.2005 11:58

Komunisté jsou špína Nr. 1, ale i ekologisti, lidskoprávní aktivisti a další levičáscká lůza

liberal 194.?.?.?

Já plně podporuji obchod a rozvoj ekonomiky a ne nějakou pochybnou ekologii či lidská práva. Jediné právo, které platí je Právo Silnějšího, tedy svobodně konat to co se mi zachce a budu mít z toho profit. To je základ liberalismu, tedy ekonomického.A ti chudáčci, ti at za svou hloupost a neschopnost vymřou.Když jsou tak přiblblí a vybrali si špatné místo k životu. přece každý člověk má nemomezené možnosti a svobodu a je to pouze jenom jeho vina, že si nebyl schopen zařídit život, aby byl štastný a nedostal se do takové situace v jaké je.I ti socanští horníci. Darwinuv přírodní výběr tyto neschpnéjedince vymítí ze světa až budou zde pouze jen silní jedinci,kteří budou podnikat a budou naplňovat logiku laissez faire. Zkoncujme s jakékoliv levici a každým projevem sociálního cítění. [smích]

78441

16.11.2005 12:07

RE: Komunisté jsou špína Nr. 1, ale i ekologisti, lidskoprávní aktivisti a další levičáscká lůza

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 78441

To je moc hezky napsané. Jen mi vrtá hlavou, až ti neschopní jedinci v souladu s přirozeným vývojem vymřou, kdo na ty silné a chytré bude dělat, aby přežili?

78446

16.11.2005 12:27

RE: Komunisté jsou špína Nr. 1, ale i ekologisti, lidskoprávní aktivisti a další levičáscká lůza

seda 82.?.?.?

Reakce na 78446

Trefa - red point!

78454

16.11.2005 12:43

RE: Komunisté jsou špína Nr. 1, ale i ekologisti, lidskoprávní aktivisti a další levičáscká lůza

liberal 194.?.?.?

Reakce na 78454

No, samozřejmě to by byo tak vychytané, že by jsem se nepokusili o úplné vymícení chudých )samozřejmě přirozeným přárodním výběrem, který by jsem nastavili), některé by jsme zaměstnali v nadnárodních řetězcích a pracovali by na nás. Buď smrt v bídě, nebo raději přežít ale proacovat pro nás. To druhé je správné. A skvěle by to fungovalo a už jsou místa, kde totak funguje.A ti méně radikální by jsme přeškolili kurzy a zaměstnaneckými školícími centry, že by pak mysleli jako my, liberálně demokraticky)

78463

16.11.2005 13:46

RE: Komunisté jsou špína Nr. 1, ale i ekologisti, lidskoprávní aktivisti a další levičáscká lůza

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 78463

>No, samozřejmě to by byo tak vychytané, že by jsem se
>nepokusili o úplné vymícení chudých )samozřejmě
>přirozeným přárodním výběrem, který by jsem nastavili),
>některé by jsme zaměstnali v nadnárodních řetězcích a
>pracovali by na nás. Buď smrt v bídě, nebo raději přežít
>ale proacovat pro nás. To druhé je správné. A skvěle by to
>fungovalo a už jsou místa, kde totak funguje.
Výborný plán. Ale moc volnosti k rozhodování bych těm chudým nenechal. Zbytečné přemýšlení odvádí od práce. 20 hodin denně tvrdé práce za svištění biče a kdo by to přežil, mohl by dostat i nějaké odpadky k jídlu.
>A ti méně
>radikální by jsme přeškolili kurzy a zaměstnaneckými
>školícími centry, že by pak mysleli jako my, liberálně
>demokraticky)
Ta školící střediska - vymývárny mozků - by se mohly nazývat třeba gulagy. Je to už vyzkoušené a tak proč to měnit?

78471

16.11.2005 15:26

RE: Komunisté jsou špína Nr. 1, ale i ekologisti, lidskoprávní aktivisti a další levičáscká lůza

liberal 194.?.?.?

Reakce na 78471

(i)Výborný plán. Ale moc volnosti k rozhodování bych těm chudým nenechal. Zbytečné přemýšlení odvádí od práce. 20 hodin denně tvrdé práce za svištění biče a kdo by to přežil, mohl by dostat i nějaké odpadky k jídlu.(/i)

Ale právě to by motivovalo lidi k vyšším pracovním vákonům a za své podané výsledky by mohli dosta více volnosti (peněz). Svoboda není právo, ale je to pouze zásluha, že někomu něco odevzdáte a nežijete jako parazit.Snaživější a bohatší, chytřejší člověk má nárok na leošáí jídlo, ti méně schopni se musí smířit s těmi odpadky, protože si je zaslouží.

(i)Ta školící střediska - vymývárny mozků - by se mohly nazývat třeba gulagy. Je to už vyzkoušené a tak proč to měnit? (/i)

To zas přeháníte, prostě by to byla školení, dobrovolná a svobodná a placená školení, kde by již motivovaný člvěk tvrdou prací a námahou by měl zájem o tyto školení pro nové myšlení. )umění flexibilního a efentivního myšlení, nebo také školy pozitivního myšlení)
Ti, kteří by neměli zájem, musí žít v bídě a ti křeří by provokovali by si mohli vyslužit nějakej ten trest třeba odnění svobody, aby nebyli hrozbou pro liberální společnot.

jsem příznivcem ODS.

78487

16.11.2005 17:51

RE: Komunisté jsou špína Nr. 1, ale i ekologisti, lidskoprávní aktivisti a další levičáscká lůza

TS 213.?.?.?

Reakce na 78487

>To zas přeháníte, prostě by to byla školení, dobrovolná a
>svobodná a placená školení, kde by již motivovaný člvěk
>tvrdou prací a námahou by měl zájem o tyto školení pro
>nové myšlení. )umění flexibilního a efentivního myšlení,
>nebo také školy pozitivního myšlení)

Co je to podle vas pozitivni mysleni?

>Ti, kteří by neměli zájem, musí žít v bídě a ti křeří
>by provokovali by si mohli vyslužit nějakej ten trest třeba
>odnění svobody, aby nebyli hrozbou pro liberální společnot.

Co povazujete za provokaci? Pocita se i kladeni nepohodlnych otazek?

>jsem příznivcem ODS.

Pane, v porovnani s vami i ten Parouback vypada pritazlive. A to uz neco znamena.

78508

17.11.2005 3:00

RE: Komunisté jsou špína Nr. 1, ale i ekologisti, lidskoprávní aktivisti a další levičáscká lůza

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 78487

No to je 'bomba', to tu jeste nebylo! [velký smích]

Jestli to takhle pujde dal, a kdejaky "priznivec ODS" (prekabatene KSC), tu bude predvadet sve nemravnosti, je se Zvedavcem brzo konec. [překvapení]

To co tu ten dotycny ukazuje, mi zni spis jako citanka fasismu. Jestlipak si to uvedomuje? [zmaten]

78625

22.11.2005 20:00

RE: Komunisté jsou špína Nr. 1, ale i ekologisti, lidskoprávní aktivisti a další levičáscká lůza

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 78625

liberal 194.?.?.? určitě jen provokuje. Je to Paroubkův člověk, provokatér, nasazený sem z získávání politických bodů pro našeho malého diktátora.

79655

16.11.2005 12:03

Ekologická bomba tiká

Karel z Čech 212.?.?.?

Komunistický režim v Číně, devastuje životní prostředí v zemi stylem „po nás potopa“, naprosto stejně, jako v padesátých letech jiný režim třeba v NSR - v poruří a v šedesátých letech třeba v Japonsku, kde rovněž lidé chodili s rouškami na obličeji. Tedy nic nového pod sluncem v souvislosti s industrializací země.
Bohužel Čína neměla obrovské zisky z 1. a 2. světové války jako USA a tak nebyla schopná industrializaci do současné míry rozvinout dřív.

78444

16.11.2005 12:43

opět zaručené informace

kavol 193.?.?.?

>Většina potravin produkovaných v Číně by v žádném případě neprošla
>atesty a potravinářskou kontrolou v Evropě.

hmm ... hlavněže v každém supermarketu mají zcela jistě čínský česnek a výběr minimálně tří druhů čínských masových konzerv (přičemž jejich luncheonmeaty bývají kvalitnější než většina tuzemské produkce ...)

78464

16.11.2005 13:18

RE: opět zaručené informace

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 78464

V Lidlu teď mají 3 druhy čínských paštik 300gr po cca 16 Kč. Jsou vynikající. Jistě se tím cpou i hamburgří za mořem.

78467

16.11.2005 14:47

RE: opět zaručené informace

hostující 85.?.?.?

Reakce na 78467

A pane Karle,jste si jistý,že se tou paštikou také cpe dělník,horník,či zemědělec někde z oblastí čínského vnitrozemí? [smích]

78482

16.11.2005 20:19

RE: opět zaručené informace

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 78482

>A pane Karle,jste si jistý,že se tou paštikou také cpe
>dělník,horník,či zemědělec někde z oblastí čínského
>vnitrozemí? [smích]
Těžko, pochybuju že má peníze na její koupi.

78530

16.11.2005 20:51

RE: opět zaručené informace

leho 160.?.?.?

Reakce na 78467

Karle, necpou. Cinske pastiky jsem tady v beznych samoskach jeste nevidel, snad jedine je maji v cinskych ctvrtich v San Francisku, LA a dalsich mestech

78534

22.11.2005 20:07

RE: opět zaručené informace

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 78534

ne ze bych si toho extra vsimal, nejspis mate pravdu, ale od te doby co jsem CostCo zahledl i american pledges Made in China me v teto veci neprekvapi naprosto naprosto nic.. kdopak asi vyrobil vetsinu tech vlajek, ktere si zblbli americane vesi snad i na zachod? a kdo vyrabit ty We will never forget samolepky?

79656

16.11.2005 15:47

A tak by to mohlo jit do nekonecna

Antiseptik 69.?.?.?

Tady se muzete hadat asi tak milion let a nic nevyresite. Problem totiz neni ani v Kapitalismu ani v Komunismu ale v lidech. Bohuzel vetsina lidi jsou ovce slepe jdouci za tim co jim nejvic slibi. A nejvic jim muze slibit akorat nekdo kdo to nemysli vazne a lze jim. Dokud lidi nedostanou rozum a neprijdou na to ze maji spolupracovat a ne se rvat o stejnou kurku od chleba co jim nekdo ze shora hodil tak budeme vsichni presne tam kde jsme.

78489

16.11.2005 16:32

Ano ano, u výrobků je třeba dávat si pozor na zemi původu

Jiří Barták 62.?.?.?

Taky se snažím bojkotoval zboží Made in China, byť spíše z důvodu extrémního porušování lidských práv tamním režimem. Nicméně třeba kamarád - prodejce PC a příslušenství mi při nákupu reproduktorů říkal, že co se týče levnější kategorie do cca 2000 Kč se do ČR jiné než čínské téměř nedováží...

[pláč]

78491

16.11.2005 16:56

Výborný článek

Gregory 85.?.?.?

Výborná článek! Tleskám vám, pane Králi! Byl jsem před pár lety v Pekingu a mohu jen potvrdit.

78498

17.11.2005 0:53

Problem je, ze nikdo z obycejnych Cinanu

zaplatil 65.?.?.?

k tomu nemuze svobodne ani kvaknou, neb vsecno deni je vicemene rizeno politbyrem a strazeno bezpecnostnim aparatem. Nicneme, dle nedavnych zprav se da soudit, ze prece jen hodne Cinanu ma prirozeny zajem o projeveni sveho nazoru a prosazeni svych lidskych (na rozdil od kapitalistickych) zajmu. Dokonce jsou ochotni za to nasadit krk. Radil bych, aby do toho sli tvrde, jinak jim politbyro utne tipek, jak se uz stalo nam v 'opravdovych' demokraciich. Navic, nase politbyro ani nesidli v mistech nasich bydlist.

78613

17.11.2005 3:52

Manipulovani statu a staniku pomoci programu o ochrane ovzdusi a jineho.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Kdo, ma starost s ovzdusim,kdyz na druhou stranu "Americane " pouzivaji radioaktivni strelivo,co zamoruje nasi planetu na 500 000 roku ,bez snizeni pusobnosti,jiz dnes veteranum se rodi mrzaci v ramci jejich mirovych snah po svete.Radiaktivni prach muze nekolikrate obletet zemi od sveho puvodniho pusobiste v Iraku a nebo v Afganistanu,takze lide jsou neprimo postizeni ,jak v Evrope,tak v Americe samotne.
Cina ,podle planu ,uz hodne starych z doby druhe svetove valky,mela plan na prodlouzeni zelezicniho spojeni s Evropou,dle starych "Berlinskych planu" v tak zvanem Euro-asijskem projektu ,ovsem to se nelibilo Britum,kterym by v lodarstvi ubylo nakladu na jejich lodidch do techto koncin a tim ,samozrejme i zisk a tak Britsky vyslanec zasahl s tim "ze si to Cina nesmi dovolit,neco takoveho".Materialisticke zajmy maji prednost,pred vsim ostatnim,vse je jen a jen obchod a ne zadne starosti,co bud es touto planetou.
Je zajimave ,ze se casem zjistilo,ze mnohe skupiny se starosti o eviroment,byly placeny velkymi prumyslovymi koncerny,jez je vhodne manipulovali dle sve vlastni politiky.
Na vychodnim pobrezi USA jsou potopeny naboje s jedovatymi plyny,takjak i radioaktivni material,vubec nemluve o Rusku ,kde atomove ponorky s uranovym palivem reznou na dne a nebo v pristavu a dnes vidime ,jak kazdy rok narusta onemocneni rakovinou a jak je videt nema toho lidstvo dost.Politici,vojensti odbornici,prumyslovy magnati se nelamou hlavu co bude s obycejnymi lidmi,kazdy z nich jde tvrde za svym cilem a lide nemaji tu silu zastavit katastrofu,spise naopak,urychlit proces na zaklade Marxova materialismu-politici jsou absolutni ignoranti k potrebam zachovani zivotniho prostredi,staci uplatek a muzete kacet kdese Vam zachce,jen se podivejte ,jak mizi Amazonske lesy,tak ,jak na Malajsii a jinde.

78637

10.1.2008 15:08

Konec

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Omlouvám se jestli je tento příspěvek již nekde rozebírán.

Celklem vše ok až na ten konec. Chtěl bych vědět na čem jste psal tento článek (psací stroj to asi nebyl) a tak se domnívám (promiňte jestli se pletu) že cvaše celé PC a jeho příslušenství bude mít někde na sobě made in China. Popř. to v jakém oblečení jste to psal co jste před tím jedl nebo čím jste si střihal vousy. Proto psát něco ve smyslu "uvědomte si kolik vody..." není podle mého na místě. Jinak nic ve zlém. [oči v sloup]

151018

11.2.2008 14:01

Potraviny z číny

nikdo 80.?.?.?

Bohužel tu jedovatou zeleninu a ovoce žereme taky, většina je v hypermarketech z číny a divil bych se kdyby každý zelí někdo kontroloval na obsah těžkých kovů nebo rakovinotvorných látek jako jsou třeba polychlorované bifenyly. A i kdyby jsme se tomu v hypermarketech vyhýbali, ve všech produktech už to najdeme, i v tom chlebě. protože nikdo nezkontroluje jaký obilí v něm je když z našeho kvalitního budeme vyrábět líh a přidávat ho do benzínu [pláč]

153952

Tuto stránku navštívilo 9 031