Diskuze k článku

Několik informací k systému GPS

Příspěvků 103

13.5.2005 1:49

Několik informací k systému GPS

JaJa 80.?.?.?

Rozliseni GPS je sice nekolik desitek metru, ale jen do okamziku, kdy americka armada muze vypnout sifrovani (cimz se zrychli = upresni prijem) a rozliseni je jiz v radech metru! Jak tomu bylo napr. ve valce v Zalivu. Alespon jak jsem pochopil pri jedne prezentaci.

52429

13.5.2005 13:44

RE: Několik informací k systému GPS

leho 84.?.?.?

Reakce na 52429

> rozliseni je jiz v radech
>metru! Jak tomu bylo napr. ve valce v Zalivu. Alespon jak
>jsem pochopil pri jedne prezentaci.

Ano, pred 14 lety. Dnes civilni GPS prijimace jsou daleko lepsi, nez ty vojenske a jsou schopny pracovat v radech metru. Vojaci maji stale ty same co meli v Perskem zalivu, coz jsou dinosauri a ti, kdo GPS potrebuji ke sve praci, si je kupuji za vlastni penize. Armada se porad nemuze rozhoupat koupit novy system pro pesi jednotky. Samozrejme navadeni bomb a sledovani pohybu vojsk se dela daleko modernejsimi metodami, do tanku a letadel se montuje tzv. Blue Force Tracker, coz je zarizeni pomerne dost moderni, zadna jina armada nema nic podobneho, aspon zatim...

52482

13.5.2005 8:06

Několik informací k systému GPS

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Ono je ve finale celkem jedno jestli by chip byl aktivni nebo pasivni. Dokazu si predstavit mnoho situaci kdy by pouziti prenosneho scanneru nespravnou osobou vedlo k jejich zneuzivani.

Predstavte si ohromne mnozstvi databazi o pohybu osob(scan na letisti, v metru atd.), scanovani protivalecnych demonstraci nekolika agenty FBI v civilu, nasledne odposlechy atd... no radsi dal ani nebudu nad tim premyslet...

52442

13.5.2005 8:29

RE: Několik informací k systému GPS

68 68.?.?.?

Reakce na 52442

Predstavte si ohromne mnozstvi databazi o pohybu osob(scan na letisti, v metru atd.), scanovani protivalecnych demonstraci nekolika agenty FBI v civilu, nasledne odposlechy atd... no radsi dal ani nebudu nad tim premyslet...

Pavel -Čert- Němec -- certbox (zavináč) icqmail (tečka) com -- 193.?.?.?


Do nedavna o Vas pani z ulicniho vyboru vedela vsechno, vcetne barvy Vaseho spodniho pradla. Rozhodovala o tom, jestli za svoje penize muzete, nebo nemuzete jet na dovolenou do Jugoslavie.

Tak co najednou takova pranoidni panika? Neco bylo nekde napsano, jeste se nic nedeje, a jestli mate ciste svedomi, tak se nemusite niceho obavat. Jak rika pan Idealista: Budte dobra duse.
[smích] [smích]

52444

13.5.2005 14:55

RE: Několik informací k systému GPS

Kamil Stepanek 62.?.?.?

Reakce na 52444

Několik informací k systému GPS

Predstavte si ohromne mnozstvi databazi o pohybu osob(scan na letisti, v metru atd.), scanovani protivalecnych demonstraci nekolika agenty FBI v civilu, nasledne odposlechy atd... no radsi dal ani nebudu nad tim premyslet...

Pavel -Čert- Němec -- certbox (zavináč) icqmail (tečka) com -- 193.?.?.?

Do nedavna o Vas pani z ulicniho vyboru vedela vsechno, vcetne barvy Vaseho spodniho pradla. Rozhodovala o tom, jestli za svoje penize muzete, nebo nemuzete jet na dovolenou do Jugoslavie.

Tak co najednou takova pranoidni panika? Neco bylo nekde napsano, jeste se nic nedeje, a jestli mate ciste svedomi, tak se nemusite niceho obavat. Jak rika pan Idealista: Budte dobra duse.


Nevim jak vas, ale me velice znepokojuje, byt jen teoreticka moznost, byt sledovan. A to, ze pani z ulicniho vyboru o me vedela vse, neznamena, ze bych se mel spokojit s timto stavem. Vubec nejde o to, jestli mate nebo nemate ciste svedomi(mimo jine jsem presvedcen, ze ciste ho nema nikdo).Pro me je soukromi a vlsatni svoboda velice dulezita vec. Ostatni to zacnou citit, az kdyz se jim nebude dostavat.

52493

13.5.2005 14:58

RE: Několik informací k systému GPS

Kamil Stepanek 62.?.?.?

Reakce na 52444



Nevim jak vas, ale me velice znepokojuje, byt jen teoreticka moznost, byt sledovan. A to, ze pani z ulicniho vyboru o me vedela vse, neznamena, ze bych se mel spokojit s timto stavem. Vubec nejde o to, jestli mate nebo nemate ciste svedomi(mimo jine jsem presvedcen, ze ciste ho nema nikdo).Pro me je soukromi a vlsatni svoboda velice dulezita vec. Ostatni to zacnou citit, az kdyz se jim nebude dostavat.

52494

13.5.2005 20:30

RE: Několik informací k systému GPS

68 68.?.?.?

Reakce na 52494

Vubec nejde o to, jestli mate nebo nemate ciste svedomi(mimo jine jsem presvedcen, ze ciste ho nema nikdo).

To je velmi smutne, co jste napsal. Ja ciste svedomi mam. Ne proto, ze bych se neceho, nebo nekoho bal, ale proto, abych mohl sam se sebou zit.

Ted uz se Vam nedivim, ze mate obavy z nejakeho cipu. Take se divim, ze mate obcanku, po pripade ridicsky prukaz, nebo pas. To jsou take zasahy do Vaseho soukromi. Nejlepsi by asi bylo, abychom vsichni zalezli zpatky do jeskyni. [smích] [smích] [smích]

52541

13.5.2005 21:06

RE: Několik informací k systému GPS

Aja 24.?.?.?

Reakce na 52541

Mam tomu rozumet , ze by vam takovy implantat osobne nevadil ?

52550

13.5.2005 21:32

RE: Několik informací k systému GPS

68 68.?.?.?

Reakce na 52550

Mam tomu rozumet , ze by vam takovy implantat osobne nevadil ?


Ne, nevadil. Zrovna tak mne nevadi, ze jsem za sveho zivota dal pro ruzne duvody sve otisky prstu, ze moje sitnice v oku je moje individualni, ze moje social security cislo je individualni. Ja odmitam zit ve strachu, ze nekdo sleduje moje kroky. Proto jsem tak odesel z Ceska a proto se tam stale odmitam vratit. Tam jsou lide, kteri stouraji doposud do vseho, do ceho muzou a po cem jim nic neni. Vasemu sousedovi je napadne, ze jste si koupila novou lednicku. Zajima ho proc, a kde jste na to vzala. Kam se hrabou nejake cipy na ceske cizky. [smích]

52554

13.5.2005 21:38

RE: Několik informací k systému GPS

Aja 24.?.?.?

Reakce na 52554

To jste me uzemnil.
Ale jak souvisi cip ve vasi telesne schrance se "stouravym ceskym sousedem" ?

52556

13.5.2005 21:41

RE: Několik informací k systému GPS

68 68.?.?.?

Reakce na 52556

Ale jak souvisi cip ve vasi telesne schrance se "stouravym ceskym sousedem" ?

Jednoduse. Verim cipovemu systemu vic, nez ceskemu stouravemu sousedovi. O cipovem systemu vim jeho capabilities. O ceskem sousedovi to nevite. [smích]

52558

14.5.2005 4:47

RE: Několik informací k systému GPS

Aja 24.?.?.?

Reakce na 52558

...hmmm, ja toho nevim moc o jednom ani o druhem, ale pripadnemu cipu se hodlam branit dusledneji, nez "stouravemu sousedovi".

52582

14.5.2005 6:35

RE: Několik informací k systému GPS

68 68.?.?.?

Reakce na 52582

...hmmm, ja toho nevim moc o jednom ani o druhem, ale pripadnemu cipu se hodlam branit dusledneji, nez "stouravemu sousedovi".

No, tak az se o tom cipu dozvite vic, tak mozna zmenite svuj nazor a budete se branit stouravemu sousedovi. Ale to je na Vas, tak jako vidim ten cip ne tak nebezpecny, jak ho tady maluji. Hodne lidi zde za vsim, zvlast kdyz je to z USA, vidi velikeho bubaka. Nekteri, jako napriklad Trodas vypadaji, ze maji blizko k infarktu. A ono to neni tak zle, neni treba tak hystericky panikovat.

[smích] [smích] [smích]

52589

14.5.2005 13:31

RE: Několik informací k systému GPS

Aja 24.?.?.?

Reakce na 52589

Ja nepanikarim (alespon myslim, ze ne). O tom cipu nic nevim, nerozumim mu a ani se, uprimne receno, nesnazim.
Ovsem v pripade, ze by mi ho nekdo nabizel (eventuelne nutil) a vychvaloval jeho vyhody "do nebes", nechci, dekuju, nechci.
To neni odmitnuti z vyse uvedene neznalosti, to je z principu.. Je to moje "kuze" a nikdo mne pod ni nebude nic cpat.
Jo a je mi fuk, jestli je implantat z Japonska, Ameriky nebo z Tramtarie. Proste nechci, tecka.

52605

13.5.2005 21:50

RE: Několik informací k systému GPS

Lev 68.?.?.?

Reakce na 52554

Ja odmitam zit ve strachu, ze nekdo sleduje moje kroky.
______________________________________________

Pane SedesatOsmicko, predevsim strach mate a mohu to potvrdit hned ted, i kdyz vas znam pouze ze Zvedavce ( aspon doufam ). A hned uvadim priklad: vas nick "68" jo a tady jste mezi "svymi" a k tomu na Internetu, ze vas zde nemuze nikdo fysicky napadnout. To o tom "ja nemam strach" je hloupost a falesne hrdinstvi ( macho, comacho ). Urcite mi to verejne nepotvrdite, ale "STRACH" je jeden z lidskych instiktu/pudu, dodavavny z nervoveho centra - mozku, pokud je nejaky [velký smích], ale to prosim neberte osobne, to plati i pro me a jako kazdy clovek ci zvire, strach mam [oči v sloup]

No a dalsi obavy z takovychto technickych novinek je ten, ze vam muze nekdo ELEKTRONICKY vybrat vas bankovni vklad. Hm a pak uhanejte "pojistenou" banku, at vam vrati penize. To si pak uzijete, milej pane. Ja uz to zazil a nikomu to nepreji. A propo. cim vice radostne nove tecniky, tim komplikovanejsi zivot. Pa pa [cool]

52559

13.5.2005 22:00

RE: Několik informací k systému GPS

68 68.?.?.?

Reakce na 52559

Pane Lev, pletete pate pres devate. [smích]

52561

13.5.2005 22:13

RE: Několik informací k systému GPS

Lev 68.?.?.?

Reakce na 52561

Pane Lev, pletete pate pres devate. [smích]
________________________________________

Skutecne ? A v cem ?

52564

13.5.2005 23:33

RE: Několik informací k systému GPS

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 216.?.?.?

Reakce na 52559

A hned uvadim priklad: vas nick "68" jo a tady
>jste mezi "svymi" a k tomu na Internetu, ze vas zde nemuze
>nikdo fysicky napadnout. To o tom "ja nemam strach" je
>hloupost a falesne hrdinstvi ( macho, comacho ). Urcite mi
>to verejne nepotvrdite, ale "STRACH" je jeden z lidskych
>instiktu/pudu, dodavavny z nervoveho centra - mozku, pokud
>je nejaky [velký smích], ale to prosim neberte osobne, to plati i pro
>me a jako kazdy clovek ci zvire, strach mam [oči v sloup]

V tom případě vy budete ze strachu celý "podělaný" a na hrdinu si tady hrajete taky a sklízíte za to povětšinou opovržení, u mě zaručeně. Strach má člověk většinou z toho, co nezná a neví jaká bude reakce a následek z těchto neznámých situací a věcí. Něco jiného je, když už má člověk nějakou zkušenost a ví, či aspoň může předvídat co se stane, nebo by se mohlo stát, proto je opatrný a podle toho jedná a ty obavy si tím zmenší.

>No a dalsi obavy z takovychto technickych novinek je ten, ze
>vam muze nekdo ELEKTRONICKY vybrat vas bankovni vklad. Hm a
>pak uhanejte "pojistenou" banku, at vam vrati penize.
>A propo. cim vice radostne nove tecniky, tim komplikovanejsi
>zivot. Pa pa [cool]

Když byl vlak ještě v plenkách, tak taky "experti" tvrdili, že to není nic dobrého, protože lidé při rychlosti větší, jak 30km/h úplně zešílí. Na ozaj, u některých to tak někdy vypadá. [smích]

52574

14.5.2005 0:08

RE: Několik informací k systému GPS

Lev 68.?.?.?

Reakce na 52574

Zdenecku Matousku, alias "Pisatel si přeje zůstat v anonymitě -- 216.?.?.?". Zbytecne jste vycerpal v tom vasem nic nerikajicim prispevku, hodne, pro vas zivotne dulezite energie, aby jste mi hlavne !! sdelil tuto vetu: "V tom případě vy budete ze strachu celý "podělaný" a na hrdinu si tady hrajete taky a sklízíte za to povětšinou opovržení, u mě zaručeně."

Jinak zdravim vaseho pritele Jirku. Stale jeste vrazdi ty deti v Iraku ?

52575

14.5.2005 14:46

RE: Několik informací k systému GPS

Druid 84.?.?.?

Reakce na 52574

>Když byl vlak ještě v plenkách, tak taky "experti" tvrdili, že to >není nic dobrého, protože lidé při rychlosti větší, jak 30km/h úplně >zešílí. Na ozaj, u některých to tak někdy vypadá. [smích]

Bylo to trochu jinak. Experti tvrdili, ze pri 36km/h se nesmi otevrit zadne okno protoze by to fungovalo jako vyveva a vsichni ve vlaku by se udusili. [smích]

52610

14.5.2005 6:28

RE: Několik informací k systému GPS

68 68.?.?.?

Reakce na 52559

hned uvadim priklad: vas nick "68" jo a tady jste mezi "svymi" a k tomu na Internetu, ze vas zde nemuze nikdo fysicky napadnout.

Muj nick nema nic spolecneho se strachem. [smích] [smích]

52588

14.5.2005 13:30

RE: Několik informací k systému GPS

Lev 68.?.?.?

Reakce na 52588

Muj nick nema nic spolecneho se strachem. [smích] [smích]
________________________________________________

Ale, vážně ? Tak proč teda používate nick "68" a ne celé své jméno, včetně vaši e-mailové adresy, po případě zveřejnit celou svoji adresu a telefonní číslo a to vše bez STRACHU. Už vás vidím, pane ... [smích] [smích]

52604

14.5.2005 15:13

RE: Několik informací k systému GPS

68 68.?.?.?

Reakce na 52604

Ale, vážně ? Tak proč teda používate nick "68" a ne celé své jméno, včetně vaši e-mailové adresy, po případě zveřejnit celou svoji adresu a telefonní číslo a to vše bez STRACHU. Už vás vidím, pane ...
Lev -- 68.?.?.?


To neni strach. To je proto, ze Vam po tom nic neni. [smích] [smích]

52612

14.5.2005 19:08

RE: Několik informací k systému GPS

Lev 68.?.?.?

Reakce na 52612

Ale, vážně ? Tak proč teda používate nick "68" a ne celé své jméno, včetně vaši e-mailové adresy, po případě zveřejnit celou svoji adresu a telefonní číslo a to vše bez STRACHU. Už vás vidím, pane ...

Lev -- 68.?.?.?



To neni strach. To je proto, ze Vam po tom nic neni.

68 -- 68.?.?.?
____________________________________________________________

pane Lve, vy si pletete strach s blbosti. Byt obtezovan neni nic prijemneho a strach s tim nema co delat. Dobrovolne to podstupovat muze jen trouba.

Druid -- 84.?.?.?
_____________________________________________________________

Pane Druid, pripoustim Vasi alternativu. Pan "68", totiz nepochopil vyznam Vasich slov: "Dobrovolne to podstupovat muze jen trouba". A tady je jeho ( "68" ), odpoved na Vasi reakci:

To pan Lev nikdy nepochopi.

68 -- 68.?.?.?

______________________________________________________

Takze to nepochopil pan SedesatOsmicka, jelikoz, on ma ciste svedomi a neboji se nechat ocipovat od hlavy az k pate. Ale jak se v nasi stare, ale krasne vlasti rikavavalo "proti gustu, zadny disputat" [smích] [smích]




52625

14.5.2005 19:51

RE: Několik informací k systému GPS

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 52612

pane Leff stale narazite na prispevatele, jestli jejich nick je pravy nebo ne, patrate, odkud by ten onen clovek mohl byt.
Mene vas zajima co ten clovek pise a v mnoha pripadech jste zde pouze nohsled, nebo brown nose. Velice zridka napisete svuj osobni nazor to snad pouze v pripade, ze vas osobni nazor souhlasi s vetsinou nazoru prispevatelu zvedavce. Dokonce jste si dovolil panu Matouskovi napsat jako to pise pan Faborsky Zmatousek. V jeho pripade nezebrate o indentitu, ale mrvite jeho prave jmeno. Jste pane beznazorova .... (auto cenzurovano)

52629

14.5.2005 15:14

RE: Několik informací k systému GPS

Druid 84.?.?.?

Reakce na 52604

>Muj nick nema nic spolecneho se strachem. [smích] [smích]
>________________________________________________
>
>Ale, vážně ? Tak proč teda používate nick "68" a ne
>celé své jméno, včetně vaši e-mailové adresy, po
>případě zveřejnit celou svoji adresu a telefonní
>číslo a to vše bez STRACHU. Už vás vidím, pane ... [smích]
>[smích]

pane Lve, vy si pletete strach s blbosti. Byt obtezovan neni nic prijemneho a strach s tim nema co delat. Dobrovolne to podstupovat muze jen trouba.

52613

14.5.2005 16:51

RE: Několik informací k systému GPS

68 68.?.?.?

Reakce na 52613

pane Lve, vy si pletete strach s blbosti. Byt obtezovan neni nic prijemneho a strach s tim nema co delat. Dobrovolne to podstupovat muze jen trouba

To pan Lev nikdy nepochopi. [smích] [smích]

52619

14.5.2005 21:43

RE: Několik informací k systému GPS

kavol 85.?.?.?

Reakce na 52613

hm, takže obtěžovat prostřednictvím Internetu se kolega 68 nedá, ale prostřednictvím veřejně čitelného implantátu ano? to první je blbost, byl by trouba, a v tom druhém případě je to jako co? [oči v sloup]

případně podívejme se na to jinak (omlouvám se, pokud trhám z kontextu) - "Byt obtezovan neni nic prijemneho a strach s tim nema co delat." ... nebrání tomu zveřejnéní osobních údajů zde právě strach z toho, že bude obtěžován?

52638

15.5.2005 12:43

RE: Několik informací k systému GPS

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 52554

Pane 68 proboha brzdete, co nam tady servirujete za kydy??? To je snad nejakej vtip... Prijedte se do Ceska nekdy podivat, mate zjevne dost bujnou fantazii. Uz aby tahle postizena generace vymrela... A jestli nevidite rozdil mezi doklady, ktere predlozite na pozadani a chipem, ktery je za jistych okolnosti nascanovatelny bez vaseho vedomi, tak to vzdavam. A nejde tu o moje svedomi, ale prosty fakt, ze mam pravo na soukromi a do toho kam chodim a co delam je kazdemu ho...

52682

15.5.2005 17:29

RE: Několik informací k systému GPS

68 68.?.?.?

Reakce na 52682

{Pane 68 proboha brzdete, co nam tady servirujete za kydy??? To je snad nejakej vtip... Prijedte se do Ceska nekdy podivat, mate zjevne dost bujnou fantazii. Uz aby tahle postizena generace vymrela... A jestli nevidite rozdil mezi doklady, ktere predlozite na pozadani a chipem, ktery je za jistych okolnosti nascanovatelny bez vaseho vedomi, tak to vzdavam. A nejde tu o moje svedomi, ale prosty fakt, ze mam pravo na soukromi a do toho kam chodim a co delam je kazdemu ho...)

Moooooooc hezky napsane. O jake generaci pisete aby vymrela? Moje? Vase? Co jste za genaraci? Co uvidim v Cesku, kdyz tam prijedu? A co o tech cipech vite?

52697

15.5.2005 19:48

RE: Několik informací k systému GPS

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 52697

>Moooooooc hezky napsane. O jake generaci pisete aby vymrela?
>Moje? Vase? Co jste za genaraci?
Ta vase. Me je 25 let, komunismem postizeny nejsem, nemam potrebu nikam utikat a kdykoliv z CR odjedu, tak se rad vratim zpatky...

>Co uvidim v Cesku, kdyz tam prijedu?
Co budete sam chtit. Kdyz si v poledne sednete na prazske nadrazi, tak asi uvidite nejake Bulhary a bezdomovce. Kdyz si sednete treba na namesti ve Valasskem Mezirici, tak uvidite cistotu a spoustu krasnych mladych slecen z nekolika blizkych skol...

52701

15.5.2005 20:53

RE: Několik informací k systému GPS

68 68.?.?.?

Reakce na 52701

Ta vase. Me je 25 let, komunismem postizeny nejsem

Zase jste to zase moc pekne vystihnul. Vy sice nevite, jestli mne je 22, nebo 35, ale to nevadi. Cekate, aby ta generace, ktera Vas privedla na svet vymrela. Ta, ktera pro Vas postavila to nadrazi, namesti ve Valasskem Mezirici, vyronbila auta, televizi, ten pocitac, na kterem pisete, tramvaje, ktere pouzivate. Az budete starsi, nabydete rozumu, ztratite naivitu, naucite se neco o respektu o cipech, tak potom uvidite, jak se budete citit, kdyz Vam nejaky 20-ti lety spratek rekne, aby uz Vase generace vymrela.

V Cesku jsem byl. Moc cistoty jsem nevidel, ale videl jsem hodne grafiti na soukromych domech, a hodne nezdvorilych a sprostych lidi. Take jsem hodne lidi citil, protoze asi setri na mydle. [pláč] [pláč]

52702

15.5.2005 21:43

RE: Několik informací k systému GPS

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 52702

pane 68, on nebyl postizen komunismem, byl postizen tunelovanim a vychcanosti. Pro nej starsi generace je jen duchodova pritez, chlapec je moudry, ovsem uz ne tak jak byl moudry kdyz mu bylo sedmnact. Jeho svet neni nas svet a nas svet neni jeho, jednoho dne i on bude na r^ade, jestli pochyta nejake moudro, je ve hvezdach.

52704

15.5.2005 21:56

RE: Několik informací k systému GPS

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 52702

>Az budete starsi, nabydete rozumu, ztratite naivitu, naucite se >neco o respektu o cipech, tak potom uvidite, jak se budete >citit, kdyz Vam nejaky 20-ti lety spratek rekne, aby uz Vase >generace vymrela.
Naivitou rozhodne netrpim a respekt rad projevim tam, kde mam pocit, ze si to dotycna osoba zaslouzi. Samozrejme i tam kde je to nutne, coz Vas pripad nebude. O cipech a hardware obecne snad take neco vim, prestoze(nebo taky protoze) se zivim jako programator.
A k tomu 20ti letemu spratkovi: Berte me treba jako toho spratka, ja se zlobit nebudu, ale faktem je, ze mindrak komunismu vymizi skutecne az vymrou stari kadri, ublizeni emigranti atd. a nastoupi na jejich mista mlada generace.

>V Cesku jsem byl. Moc cistoty jsem nevidel, ale videl jsem
>hodne grafiti na soukromych domech, a hodne nezdvorilych a
>sprostych lidi. Take jsem hodne lidi citil, protoze asi
>setri na mydle. [pláč] [pláč]
Jak sem rekl. Nekdo v CR vidi grafiti, jinej zase Jeseniky. Nakonec se vam nedivim, vy uz kopete za jinej tym. Ja mam svoji zemi rad, takze na ni zbytecne plivat nebudu, i kdyz se mi toho nelibi taky dost...

52705

16.5.2005 0:39

RE: Několik informací k systému GPS

Druid 84.?.?.?

Reakce na 52702

>Zase jste to zase moc pekne vystihnul. Vy sice nevite, jestli mne je >22, nebo 35, ale to nevadi.

68cko neni to tak dlouho co jste Certovi napsal...

Jinak jste pane Certe ......
......nez pimprdlata Moskvy. Mate asi kratkou pamet a nebo jste si toho moc neprozil, jste asi vrstevnik Trodase a Grovika, kteri to znaji ze spatneho vykladani.

Z tohoto pripevku je jasne ze vam neni ani 22 ani 35.
Tak jak to je s tou pameti?



52722

13.5.2005 17:59

RE: Několik informací k systému GPS

hostující 84.?.?.?

Reakce na 52444

To je pravda , to o té soudružce z uličního výboru.
A proto se děsím dne,kdy by se něco takového,či snad ještě horšího mnělo vrátit.

52527

13.5.2005 9:56

Několik informací k systému GPS

aaa 194.?.?.?

Je treba si uvedomit jeden skutocny fakt, ze technologie ktore su nam beznym smrtelnikom zname, su minimalne 15-20 rokov pozadu za sucasnymi technologiami, ktorymi disponuje svetova financna zlocineka organizacia. To co sa nam zda nerealne z nasho technickeho pohladu, moze byt s dnesnymi tajnymi technologiami mozne !

52452

14.5.2005 19:55

RE: Několik informací k systému GPS

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 52452

"aaa" muzete dat nejake priklady, nebo je to pouhe placnuti do vody?

52631

14.5.2005 21:38

RE: Několik informací k systému GPS

kavol 85.?.?.?

Reakce na 52631

jestliže mluví o tajných technologiích, těžko dá příklad, to by jaksi již nebyly tajné, že [velký smích]

nicméně já bych se držel toho "technologie ktore su nam beznym smrtelnikom zname" - třeba Vy (předpokládám, že jste také běžný smrtelník a ne bůh [mrknutí jedním okem]) víte o tom, že již bylo postaveno několik funkčních kvantových počítačů?

52637

15.5.2005 0:16

RE: Několik informací k systému GPS

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 52637

pane Kavol, pokud se jedna o tajne technologie a ten pan o nich vi, nejsou uz tajne, s tim souhlasim...Je ovsem zajimave, ze to jsou financnicke technologie asi jak obrat nekoho tajnou technologii a ne pouze na burze [smích] Branme se tedy neznamemu, muzeme zacit dalsi valku, tentokrate proti tajnym technologiim [smích]
Davejme tedy penize do polstare, ale pred tim je nejdrviv museme vyzkouset v mikrovlne jestli nemaji zaskodnicky chip, ale protoze v mem pripade se jedna o necenne papirky USD bude lepe, kdyz to vse hned utratim [smích]Proc se Cesi namahaji pridavat do nafty topne oleje kdyz je to tak jednoduche obrat nekoho tajnou technologii?!

52648

15.5.2005 11:25

RE: Několik informací k systému GPS

kavol 85.?.?.?

Reakce na 52648

> Je ovsem zajimave, ze to jsou financnicke technologie

no to jsem bral jen jako označení té konspirantské bandy, nikoliv že by měly tajné finančnické technologie sloužit k přesunům financí [smích]

52672

14.5.2005 22:00

RE: Několik informací k systému GPS

Lev 68.?.?.?

Reakce na 52631

14.05.05 19:51

pane Leff stale narazite na prispevatele, jestli jejich nick je pravy nebo ne, patrate, odkud by ten onen clovek mohl byt.
Mene vas zajima co ten clovek pise a v mnoha pripadech jste zde pouze nohsled, nebo brown nose. Velice zridka napisete svuj osobni nazor to snad pouze v pripade, ze vas osobni nazor souhlasi s vetsinou nazoru prispevatelu zvedavce. Dokonce jste si dovolil panu Matouskovi napsat jako to pise pan Faborsky Zmatousek. V jeho pripade nezebrate o indentitu, ale mrvite jeho prave jmeno. Jste pane beznazorova .... (auto cenzurovano)

Vcelicka -- 24.?.?.?
_____________________________________________________________

I vy muj maly hrdino pane doctore Vcelicko. Tentokrat, i kdyz jste se SAM !! na zaver svych vypotku zcenzuroval, jste i vy mimo misu a to velmi tvrde, ale, u vas je to normalni. Kdyz uz jste mi dal svych nekolik rad do zivota a ja prave - podle vas, vytahl svuj hnedy nos z nejakeho zadku, tak vam bych mohl jen doporucit, aby jste hlavne nezapominal na sebe a poradil si sam ve vasem bohatem zivote.

Me osobne nezajimaji nikoho nicky. At si zde napise kazdy, nick, jaky chce. Stejne se pod timto nickem, neobjevi autorovo jmeno, coz je v naprostem poradku. Vy jste zde z mych "vypotku", s mym hnedym nosem udelal pane uplnou slataninu, ze se v tom nikdo nevyzna. Asi ani vy sam ! Vy napominate me, ze jsem si dovolil napsat panu Matouskovi "Zmatousek", jako pan Faborsky - jak pisete. Ale pokud vim, tak me jmeno je Lev a ne "Leff" a pan "Faborsky", je pan Taborsky.

Jen mala otazecka pane dr.Vcelicko, berete si ty vase prášky, před spaním a nebo až po obědě ? [cool]

52640

14.5.2005 22:22

RE: Několik informací k systému GPS

68 68.?.?.?

Reakce na 52640

Vy jste zde z mych "vypotku", s mym hnedym nosem udelal pane uplnou slataninu, ze se v tom nikdo nevyzna.

Pane Lev, vsichni se v tom vyznaji krome Vas. [smích] [smích]

52644

15.5.2005 0:04

RE: Několik informací k systému GPS

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 52640

pane leff nikterak sem vam neradil a uz vubec nemluvil o praskach.
Me zdravi je v poradku, dlouho jsem vas ignoroval tak asi budu dale pokracovat. Vase jmeno neznam vas nick zni jako leff, snazim se o cistou vyslovnost.

52646

13.5.2005 10:23

Několik informací k systému GPS

Jan Panoch jan (zavináč) panoch (tečka) net 82.?.?.?

S temi napajenymi cipy je to jeste trosku jinak. Podle toho co o tom vim ja, tak se daji rozdelit na 2 zakladni skupiny:

a) nenapajene, ktere ziskavaji energii z vysilani prijimace. tyto se dale deli na cipy pouze pro cteni a cipy pro cteni a zapis. dosah techto cipu zavisi na provedeni prijimace a je v centimetrech az metrech nebo desitkach metru.

b) napajene, ktere se opet asi daji rozdelit na cipy pro cteni a pro cteni/zapis. dosah by mely mit az stovky metru.

52457

13.5.2005 11:23

smysl...

sss 152.?.?.?

myslim ze je uplne jedo zda je pasivni clanek hmoty, ci jak to funguje. Dle me je nebezpecne to, ze treba jejaky stat se rozhodne to pouzivat k placeni v obchodech, s komunikaci s urady... a jednoduse pokud nebudes mit cip tak nebudes moc delat nic, dosat praci, platit v ochodech, chodit na urady... takze proste si budes muset nechat dat cip a kazdy kdo bude chtit jit do teto zemne to bude muset udelat taky. Jedinym vysledkem toho bude, vsichny budem pod kontrolou, budou vedet kolik jsi vypil vcera piv, co sis kupoval, kde si byl v kine, nacem... nevim treba to vidim moc cerne.

52461

13.5.2005 11:28

Několik informací k systému GPS

igi 85.?.?.?


Autor napisal ze sa zamerne chcel vyhnut cislam, ale tie co predsa spomenul su zle!

"GPS přijímač musí zachytit signál od dvou, nebo lépe tří takových satelitů...."

asi autor chcel napisat:
"GPS prijimac musi zachytit signal od tri, nebo lépe ctyr takových satelitu" - 3 satelity je minimalny pocet na urcenie polohy a 4 na urcenie nadmorskej vysky (vid. manual k niektoremu GPS prijimacu). Maximalny pocet viditelnych satelitov v jednom okamziku je az 12. V principe plati cim viac tym je triangulacia presnejsia.
Rozlisenie v rade niekolko metrov je dosiahnute prijmom doplnujucich informacii z pozemnych stanic (technologia WAAS).

52462

16.5.2005 20:43

RE: Několik informací k systému GPS

Michal Altair Valasek 62.?.?.?

Reakce na 52462

Ano, mate pravdu, omlouvam se.

Na vysvětlenou: Ona se ta přesnost nazývá "2D" (3 satelity), potažmo "3D" (4 satelity). Nějak se mi to pomíchalo...

52790

13.5.2005 12:05

Několik informací k systému GPS

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

JaJa - ano, GPS je umele "znepresneno" aby nemohlo byt zneuzito teroristy k navadeni ZHN na cile [chechtot]
Tolik zhruba oficialni vysvetleni.
Existuji technici, jenz to umi obejit a "zpresnit" vam tak vase zarizeni [velký smích] [velký smích] [velký smích]

S jednim takovym jsem se bavil a prezentace jeho zpusobu modifikace GPS snimace generaly US army dost podesila [chechtot] [mrknutí jedním okem]


ad. tema - je jen otazkou, kdy dojde k zvyseni citlivosti snimacu tak, aby se daly pouzit pro realny monitoring lidi. Uz ted se do civky ve vzduchu indukuje docela slusne napeti, jen ti to zkuste sami... [oči v sloup]
Za par let, kdo vi? (nektere CPU jiz dokazi pracovat s jen 0,8V a pujde to nize, cize - za par generaci... [pláč] )

52464

13.5.2005 12:29

Několik informací k systému GPS

digero 193.?.?.?

Blbosti, blbosti. Nechapu proc se lidi tolik boji RFID. Muze to usetrit hromadu prace a pokud to nekdo nebude chtit pod kuzi, tak to tam proste mit nebude.

52468

13.5.2005 14:41

Několik informací k systému GPS

jozo 158.?.?.?

Tak, ja pridam nejeke info:
1. GPS - polohu urci s presnostou na centimetre!! napr: DGPS technológia... (nepresnost GPS - je zavystla od ceny primaca)
2. polohu mozno zistit technologiou zaznamu trajektorie a precitanim RFID citackou v nejakom bode, GPS/GSM sietou, IRIDIUM sietou a urcite by sa nasiel aj iny sposob - a prepokladam ze toto vsetko moze byt i v jednom cipe
3. miniaturizacia a technologicky pokrok je tak rychly ze to co je dnes bezne, je v "spickovych" odvetiach zastarane. T.j. bezny cip vysielaca GSM PF08112B v nokii 3310 ma rozmer 14x11x1 mm a to je vyse 6 rokov stara tachnologia!! a GPS vysielac je na tom podone.
4. napajanie (odber) GSM/GPS je len vec konstrukterov a je to velmi jednoduche - vsetko moze byt na jednom napati v zanedbatelnych odberoch
5. tie fakty uvadzane autorom clanku su pravdive ale len medzi laickou verejnostou bez sirsieho rozhladu - takze povodnemu clanku nemozem vytknut nic!
6. VYSVETLENIE: Moja Diplomova Praca bola konstrukcia GPS primaca s zapisom na SMART MEDIA 16MB pamatovu kartu pri napajani 3,3V s 8bit 10MHz procesorom!!! a to viac menej amaterska praca :/ (moju DP mozem aj zverejnit..)
7. udavam to len na porovnanie ze co dokazu studenti - tak ako to potom je asi v spickovych armadnych ladoratoriach, hmm?!!

52488

13.5.2005 16:56

RE: Několik informací k systému GPS

Robert 217.?.?.?

Reakce na 52488

Chcete vediet ako to potom je asi v spickovych armadnych ladoratoriach. Skuste si precitat www.sweb.cz/wingmakers
Poznamky novinarky, Rozhovory a kniha. original web je
www.wingmakers.com

52519

13.5.2005 18:01

RE: Několik informací k systému GPS

Druid 81.?.?.?

Reakce na 52488

>7. udavam to len na porovnanie ze co dokazu studenti - tak ako to >potom je asi v spickovych armadnych ladoratoriach, hmm?!!

Nedelejte si iluze. Ty spickove laboratore jsou spise poziraci penez z rozpoctu nez skutecni tvurci novych technologii. Oni cekaji na napady takovych studentu jako jste treba vy a pak uz to jen za obrovske penize dotahnou do profesionalnejsiho konce.

52529

18.5.2005 12:40

RE: Několik informací k systému GPS

Hoaker hoaker (zavináč) volny (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 52488

Presnost urceni polohy s presnosti na cm, pri vyuziti signalu z druzic systemu GPS NAVSTAR, je naprosta kravina! Nevim kdo vas ucil nebo z ceho jste cerpal, ale v nasem vyzkumnem tymu katedry vozidel a pozemni dopravy, Technicke fakulty CZU v Praze se nam nepodarilo ani teoreticky dosahnout v praxi vetsi presnosti, nez +/- 1 m. Tato presne je vseobecne povazovana u tohoto systemu jako maximalni a zaroven mezni. Prectete si neco o chybach, vlivem prostredi, a musi vam byt jasne, ze presnost pod 1 m, je v praxi nedosazitelna a to ani s vyuzitim systemu WAAS.

52978

19.5.2005 0:20

RE: Několik informací k systému GPS

jozo joe2 (zavináč) pobox (tečka) sk 158.?.?.?

Reakce na 52978

"V náročnejších prípadoch je možné na zvýšenie presnosti využiť príjem korekčných diferenčných signálov (DGPS). Profesionálne geodetické GPS prijímače využívajú postprocesingové metódy spracovania dát a je možné pomocou nich dosiahnuť presnosť rádovo milimetre." Si precitajte: Charakteristiku Galileo služieb:Komerčné služby-lokalne: Presnosť

53035

19.5.2005 9:50

RE: Několik informací k systému GPS

leho 84.?.?.?

Reakce na 52488

T.j. bezny cip vysielaca GSM PF08112B v nokii 3310 ma rozmer 14x11x1 mm a to je vyse 6 rokov stara tachnologia!! a GPS vysielac je na tom podone.

Jiste, ten GSM chip vysila pouze v ramci mistni GSM site, kde se vzdalenosti pocitaji na kilometry a nekomunikuje se satelitem na geostacionarni draze nejakych 42 tisic kilometru daleko. Rekl bych, ze mezi GSM vysilacem ve vasem mobilu a GPS vysilacem je obrovsky rozdil. Ja vim jak vypada tzv. Blue Force Tracker, ktery komunikuje primo s vojenskymi GPS satelity a je to zarizeni, ktere si do mobilu rozhodne nedate. Jako elektroinzenyr byste mel vedet, ze mezi prijimacem a vysilacem s dosahem 42 tisic kilometru je obrovsky rozdil.

53056

19.5.2005 14:17

RE: Několik informací k systému GPS

jozo 158.?.?.?

Reakce na 53056

Ten GSM chip mal byt len ako konkretny priklad vysielac/primac, a podobne male i vyrazne mensie primace su aj v inych mobilnych zariadeniach napr: pozri katalok GPS fyrmi GARMIN ..

53069

19.5.2005 15:13

RE: Několik informací k systému GPS

leho 84.?.?.?

Reakce na 53069

>Ten GSM chip mal byt len ako konkretny priklad
>vysielac/primac, a podobne male i vyrazne mensie primace su
>aj v inych mobilnych zariadeniach napr: pozri katalok GPS
>fyrmi GARMIN ..

Samozrejme, souhlasim, klicove sluvko je zde prijimac. Na aktivni komunikaci se satelitem na geostacionarni draze je nutno mit zarizeni, ktere stezi das do prirucniho zavazadla s sebou do letadla, nikoliv velikosti mobilu. Vybaveni Blue Force Tracker, ktere pouziva americka armada na sledovani pohybu pozemnich vojsk, je porad jeste moc velke aby mohlo byt zarazeno do individuelni vybavy vojaku. Montuje se pouze do tanku a letadel.

53076

14.5.2005 11:43

A co Galileo?

kavol 85.?.?.?

mno, o GPS nám ve škole taky něco říkali, dokonce jsme na to i nějaké příkládky počítali, ale paměť je děravá ... ovšem je tu i praxe, nejen teorie, takže drobné výtky (něco už bylo řečeno)

- GPS potřebuje signál minimálně ze tří satelitů
- prakticky dosahovaná přesnost civilních zařízení je v metrech, v našich končinách lze běžně zachytit asi sedm satelitů najednou
- možnost odstínění přijímače je zřejmě jen otázkou jeho citlivosti (i když takové kovové pouzdro ...); viděl jsem např. jak na lesní mýtince se jeden přístroj nechytil vůbec a druhý hlásil přesnost asi 15 metrů

dosti velkým problémem systému GPS je to, že je plně pod kontrolou americké vlády, což znamená jednak že je navržen tak, aby se americká armáda dostala k přesnějším informacím, a dále že je možnost zavedení driftu do systému, tzn. že všechna zařízení ukazují, že jsou o kus jinde, než ve skutečnosti jsou, což znamená vážné ohrožení věcí závislých na GPS (např. letecká doprava), a stačí k tomu, aby nějakému magorovi v Bílém domě ruplo v bedně
(a neříkejte, že to se nestane, protože již se několikrát stalo - např. o známém "jedenáctém září", to bylo tuším nad celým severoamerickým kontinentem asi o 200 metrů, možá o víc, nechce se mi teď hledat [vyplazený jazyk] leč podstatné je, že vizuální navigaci na cíl typu "dvojčata" by to nijak nezabránilo, zato to řádně zkomplikovalo kontrolu koridorů ...)

EU v současnosti zprovozňuje vlastní navigační systém Galileo, který je významně přesnější a neměl by umožňovat oklamání přijímače (leda tak celý systém inaktivovat ...)

měl by být v plném provozu za tři roky - jsem zvědav, kdy a za kolik pro něj budou dostupné přijímače ... [zmaten]

52598

14.5.2005 15:40

Několik informací k systému GPS

Evropan 835 (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

našel jsem na netu českou firmu, která tvrdí, že má k dipozici inteligentní pasivní čipy s dosahem až 20 metrů:http://www.kolumber.com/RFID.htm , dále vyrábí rušičky a destruktory jak readerů - čteček čipů, tak i samotných chipů. Čipová válka brzy vypukne.

52615

14.5.2005 17:47

RFID

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 52615

Dosah RFID je vzdy zavisly na rozmeru anteny vysilace a prijmace a na energii nimi vyzarene - to je poucka ze zakladu fyziky. V praxi lze zjednodusene rict, ze mala antenka ve forme plosneho spoje v krabicce ctecky ma dosah radove 10 - 15 cm (jiste znate z dochazkovych systemu nebo ovladani dveri "klicenkou"[mrknutí jedním okem]. Antena o rozmeru kolem 1m2 ma spolehlivy dosah asi na metr - dva podle typu chipu vysilace a jeho antenky (znate z hypermarketu - i kdyz tam se jeste vetsinou uziva jiny system). Pro cteni na vetsi vzdalenosti (prekladiste kontejneru, letecke terminaly) se pouzivaji stacionarni smerove anteny (pomerne rozmerny paraboly) a specialne upravene chipy s antenkami a cteci vzdalenost neprekracuje 30 metru...

Pro pouziti popisovane na strankach ke kterym ste dal link - t.j. vyhodnocovani prechodu sportovce danym bodem (mezicasy v maratonu ci triatlonu) se uziva rozmernych RFID vysilacu v podobe hodinek s antenkou v pasku, pro presnou lokalizaci dokonce i aktivnich chipu s vlastni lithiovou baterii a jedne nebo nekolika rozmernych stacionarnich prijmacich anten...

Pokud si predstavime v praxi pouzivane chipy pro znackovani zvirat nebo "veri chips" od firmy Verisign implantovane pokusne lidem, tak jejich velikost je prakticky polovina zapalky. Jejich dosah se standartni RFID cteckou se diky stineni telem nositele pohybuje v radu centimetru, se stacionarni cteckou do jednoho metru... Navic v chipu pravdepodobne nebude dost pameti na nejake osobni informace a spis bude jen nositelem nejakeho UIN cisla identifikujiciho nositele v globalnich databazach...

52622

15.5.2005 14:15

RE: Několik informací k systému GPS

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 52615

> Čipová válka brzy vypukne.
Dik za dobry tip [mrknutí jedním okem]
Vsadim si nejakou tu CZK a treba casem budu na te valce profitovat.
Ale pokud tam bude ponizena lidska dustojnost nebo zacne tect krev,z teto aktivity vydelane penize - vsechny, pouziju na obranu homo sappiens sappiens.[cool]

52685

14.5.2005 21:51

Několik informací k systému GPS

68 68.?.?.?

Takze to nepochopil pan SedesatOsmicka, jelikoz, on ma ciste svedomi a neboji se nechat ocipovat od hlavy az k pate. Ale jak se v nasi stare, ale krasne vlasti rikavavalo "proti gustu, zadny disputat"

Pan Lev to ma zase popletene, ale to neni nic noveho pod sluncem.
[smích] [smích] [smích]

52639

15.5.2005 22:06

Několik informací k systému GPS

68 68.?.?.?

Berte me treba jako toho spratka, ja se zlobit nebudu, ale faktem je, ze mindrak komunismu vymizi skutecne az vymrou stari kadri, ublizeni emigranti atd. a nastoupi na jejich mista mlada generace.

Jestli nenaberete rozumu, a Vy jste representant te generace, ktera vystrida tu starsi, tak budu rad, kdyz budu mrtvy a nebudu to videt.
[chechtot] [chechtot]

Jak sem rekl. Nekdo v CR vidi grafiti, jinej zase Jeseniky

Jo v Cesku potrebujete klapky na oci, ale potom zase slapete do psich hoven. Takze si clovek nevybere, ze jo?? [smích]

52707

15.5.2005 22:19

Několik informací k systému GPS

68 68.?.?.?

pane 68, on nebyl postizen komunismem, byl postizen tunelovanim a vychcanosti.

Pane Vcelicka, ja jen doufam, ze on neni representantem dnesni mlade generace.

52708

15.5.2005 23:21

RE: Několik informací k systému GPS

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 52708

>pane 68, on nebyl postizen komunismem, byl postizen
>tunelovanim a vychcanosti.

Tim byli postizeni hlavne ti, kteri cekali od prevratu zazraky...

52714

16.5.2005 0:16

RE: Několik informací k systému GPS

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 52714


>Tim byli postizeni hlavne ti, kteri cekali od prevratu
>zazraky...
Pavle
Jedine, co se prevratilo, byly kabaty.
Nedelej si iluze, ze nejsi pod vlivem bolsevika.Tento druh viru je obzvlast odolny. Ale v mnohem mas pravdu a kdybych mel ve svych 25ti takovy prehled jako mas ty dnes, tak bych si mohl vyyyyskat [cool]
Drzim ti palce a jako emigrant se za tebe a ostatni mladsi vcelku nemam proc stydet. Jste, jako generace mladych Cechu, na tom podstatne lepe.
Kupte si poradne koste a hupkysupky do prace!
Cim driv,tim lepe.Pokud je jeste nejaka ta energie. Vek na to mas.My uz zaciname byt tak trochu pohodlni.....tak to chodi.
A pokud mozno bez fatalnich chyb, jo ? [smích]

52719

15.5.2005 23:21

RE: Několik informací k systému GPS

Lev 68.?.?.?

Reakce na 52708

pane 68, on nebyl postizen komunismem, byl postizen tunelovanim a vychcanosti.

Pane Vcelicka, ja jen doufam, ze on neni representantem dnesni mlade generace.
__________________________________________________

Jdete do hajzlu vy dve O ( nuly ) ! Delate emigrantum jenom ostudu !




52715

16.5.2005 0:13

RE: Několik informací k systému GPS

68 68.?.?.?

Reakce na 52715

Jdete do hajzlu vy dve O ( nuly ) ! Delate emigrantum jenom ostudu !

Ale, ale. Copak se nam to tady tak rozcililo? O cem to tady pan Leff pise? O nicem? No, to neni u neho nic neobvykleho.
[smích] [smích] [smích]

52717

16.5.2005 1:59

RE: Několik informací k systému GPS

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 52715

>pane 68, on nebyl postizen komunismem, byl postizen
>tunelovanim a vychcanosti.

>
>Pane Vcelicka, ja jen doufam, ze on neni representantem
>dnesni mlade generace.


>Jdete do hajzlu vy dve O ( nuly ) ! Delate emigrantum jenom
>ostudu !

Pane Tupo-Lev, tohle, co vy doporučujete, už vám bylo sděleno vícekrát od různých dopisovatelů, ale vy jste dozajista sám o sobě přesvědčen, že děláte emigrantům jenom slávu. Jestli ano, bylo by od vás docela žádoucí, abyste nás o tom přesvědčil. Zatím je to právě naopak. Jinak to, že jsem uprchl z komunistické země, kde byla potlačována základní práva každého jedince, ze mě nedělá nějakého vyvrhela, jak se mnozí občané ČR nás takhle snaží brát. Takže jestli jsem emigrant, nebo ne, to je úplně jedno. Já se cítím být čechem, pouze žijícím mimo území ČR. Nevím, proč to tolik vadí lidem v ČR ? A to, co se tam v současné době děje, taky o něčem svědčí, i když mě to netěší ani trošičku. Jakto, že se tam nenajde strana a její členové, kteří by opravdu dělali "poctivou práci" ? Zatím je to pořád stejné a lidi už pomalu rezignují. Je to snad tím, že těch opravdu "správných" lidí v politice není ? Z čeho tedy vybírat ?

52729

16.5.2005 3:51

RE: Několik informací k systému GPS

Lev 68.?.?.?

Reakce na 52729

Podivejte Zdenku Matousku, ty vase nekdy přihlouple narazky na moji lvi hrivu, vam pro tentokrat omluvim, jelikoz me velmi uprimne POTESIL !! ( velmi uprimne !! ), vas zaver, vaseho prispevku:

"Takže jestli jsem emigrant, nebo ne, to je úplně jedno. Já se cítím být čechem, pouze žijícím mimo území ČR. Nevím, proč to tolik vadí lidem v ČR ? A to, co se tam v současné době děje, taky o něčem svědčí, i když mě to netěší ani trošičku. Jakto, že se tam nenajde strana a její členové, kteří by opravdu dělali "poctivou práci" ? Zatím je to pořád stejné a lidi už pomalu rezignují. Je to snad tím, že těch opravdu "správných" lidí v politice není ? Z čeho tedy vybírat ?"

Skutecne, moc mile - bez ironie, pane Matousek.

( pokracovani )

52734

16.5.2005 3:54

RE: Několik informací k systému GPS

Lev 68.?.?.?

Reakce na 52734

( dokonceni )

Chtel bych za sebe dodat, ceske i slovenske emigrační komunitě, at jste kdekoliv ve Svete, nemelibychom na sve krajany a soukmenovce v Cesku, ci na Slovensku byt kruti a bezcitni a vubec jim neco vycitat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! My kteri jsme prisli z toho kurevskeho komunistickeho utlaku na Zapad, prisli jsme do zemi, o kterych jsme tehda vedeli jen z Mayovek pratele. Prisli jsme do zemi, kde byla !! tehdy !! relativni svoboda a patricny blahobyt, aspon pro nas politicke emigranty a ty, ktere jsme ve sve stare vlasti zanechli, tak ti byli jako nase rodina ( nemusim dodavat, ze mimo bolseviku ).

Meli bychom mit vice soucitit s nasimi soukmenovci v Ceschach, Morave, Slezku i na Slovensku. Oni tu nasi/jejich domovinu, teprve utvářejí po te porobe. Je faktem, ze je tam hodne nedostatku, ALE !!, za pouhych !! patnact let po bolsevizmu, udelali poctivi Cesi a predpokladam i poctivi Slovaci kus dobre prace. Je ale tez pravdou, ze hodne vychcalku, toho zneuziva, jak politicky, tak ekonomicky. [pláč] [pláč]

52735

16.5.2005 6:13

RE: Několik informací k systému GPS

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 52715

>pane 68, on nebyl postizen komunismem, byl postizen
>tunelovanim a vychcanosti.

>
>Pane Vcelicka, ja jen doufam, ze on neni representantem
>dnesni mlade generace.

>__________________________________________________
>
>Jdete do hajzlu vy dve O ( nuly ) ! Delate emigrantum jenom
>ostudu !
LEFF

a to jako vazne? Poprve, co vas pane lefe ctu na zvedavci, jsem se srdecne zasmal.

[chechtot] [chechtot] [velký smích] [vyplazený jazyk] [chechtot] [velký smích] [oči v sloup]

52739

15.5.2005 23:15

Několik informací k systému GPS

Lev 68.?.?.?

Naivitou rozhodne netrpim a respekt rad projevim tam, kde mam pocit, ze si to dotycna osoba zaslouzi. Samozrejme i tam kde je to nutne, coz Vas pripad nebude. O cipech a hardware obecne snad take neco vim, prestoze(nebo taky protoze) se zivim jako programator.

A k tomu 20ti letemu spratkovi: Berte me treba jako toho spratka, ja se zlobit nebudu, ale faktem je, ze mindrak komunismu vymizi skutecne az vymrou stari kadri, ublizeni emigranti atd. a nastoupi na jejich mista mlada generace

Jak sem rekl. Nekdo v CR vidi grafiti, jinej zase Jeseniky. Nakonec se vam nedivim, vy uz kopete za jinej tym. Ja mam svoji zemi rad, takze na ni zbytecne plivat nebudu, i kdyz se mi toho nelibi taky dost...

Pavel -Čert- Němec -- certbox (zavináč) icqmail (tečka) com -- 82.?.?.?
_________________________________________________________

Mily Pavle, pokud Te tak mohu oslovit. Pro me jsi uz hotovy chlap, ktery se dovede postavit proti paprdum, samolibum a tem, kteri delaji ceske i slovenske emigraci ostudu, svoji nednesenosti. ONI !! jsou totiz uz tak stari a asi tak dlouho v emigraci, ze zapomeli, ze jak "ONI" pisi - z toho ceskeho smradu a bordelu, vzesli sami. Ne !! diky jim, ale diky osudu a snad i "komunistum" mohou dnes dekovat za to, ze jsou tam, kde jsou. Prome ale, je to takova sama holota, jako ti, o kterych "ONI" !! ponizene pisi.

Pavle, libis se mi a hlavne zustan rovnym chlapem a spravnym Cechem, Moravakem ci Slezakem. NEMAS SE ZA CO STYDET !! Preji Ti hodne stesti Pavle !

52712

15.5.2005 23:15

Několik informací k systému GPS

Gordon 213.?.?.?


Jedna sa o USPatent 5.629.678, Personal tracking
and recovery system.

V detailed description sa v nom doslovne pise, ze implantovany transreceiver odpoveda signalom, ktory je prijimany alebo pozemnymi (ground-based) prijimacmi, alebo aspon jednym satelitom.

http://web.archive.org/web/20000815100814/www.digitalangel.net/graphics/05629678.pdf

52713

16.5.2005 6:04

Několik informací k systému GPS

68 68.?.?.?

68cko neni to tak dlouho co jste Certovi napsal...

Jinak jste pane Certe ......
......nez pimprdlata Moskvy. Mate asi kratkou pamet a nebo jste si toho moc neprozil, jste asi vrstevnik Trodase a Grovika, kteri to znaji ze spatneho vykladani.

Z tohoto pripevku je jasne ze vam neni ani 22 ani 35.
Tak jak to je s tou pameti?

Druid -- 84.?.?.?


Pane Druid, tohle jsem ja nepsal.

52738

16.5.2005 10:15

RE: Několik informací k systému GPS

Druid 81.?.?.?

Reakce na 52738

Pokud tento prispevek z 12.03.05 19:16
debata k clanku Zaslíbené 11. září neni vas, tak se omlouvam.
Ale pak tu mate dvojnika ktery z adresy 68 vystupuje pod nickem 68.

52748

16.5.2005 19:04

RE: Několik informací k systému GPS

68 68.?.?.?

Reakce na 52748

Pokud tento prispevek z 12.03.05 19:16
debata k clanku Zaslíbené 11. září neni vas, tak se omlouvam.


Pane Druid.

Ten prispevek jsem psal, byl k naprosto jinemu tematu. Vase vytrzeni par slov z kontextu udelalo pro mne ten prispevek cizim. Stejne nevim, proc jste ten prispevek prinesl znovu na svetlo. Bylo to to, jestli je mne 22 a nebo 35? Tim jsem chtel rict, ze v diskusi o cipech a o tom, ze ma starsi generace vymrit, je vek prispevatele nepodstatny. A nebo kdyz nekdo bude psat o Krystofu Kolumbovi, tak by mel byt pres 500 roku stary? [smích]

52781

16.5.2005 21:40

RE: Několik informací k systému GPS

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 52781

Tezko rict, v tom prispevku ste me radil k nekolika dalsim panum, to bych mohl pouzit taky kdykoliv a jako narazku to po "zameteni pred vlastnim prahem" beru... Jinak pokud se jedna o vas vek, tak samozrejme si urcite nemyslim ani 22, ani 30 nebo jak byly ty cisla. Mozna az tak casto nepisu a nejsem pritomen od zacatku Zvedavce, ale 80% prispevku v tomto roce sem cetl abych mel predstavu kdo je zhruba jak stary. Tim spis, ze napisete, ze jste opustil zemi, kde jste mel pocit, ze vas nekdo sleduje, to by znamenalo velmi smutne detstvi, zrale tak na psychiatra, coz vas pripad urcite nebude, at sem pisete cokoliv...

52795

16.5.2005 23:34

RE: Několik informací k systému GPS

68 68.?.?.?

Reakce na 52795

Jinak pokud se jedna o vas vek, tak samozrejme si urcite nemyslim ani 22, ani 30 nebo jak byly ty cisla.

Ja tim chtel jen naznacit, ze vek autora prispevku je nepodstatny. Ja nehodnotim prispevky podle veku autora.

Dale jste odpovedel panu Valtrovi:

Konstatovani, ze nastane zmena az urcity clovek/skupina vymre a vesla se chopi mlada krev,

Kam radite Stanislava Grosse? Do generace s mladou krvi, a nebo do te, co ma vymrit? Ja se rozhodne nebudu plest do ceske politiky, i kdyz bych si pral, aby se to v Cesku co nejdrive a nejlepe upravilo, a aby jste meli politiky, na ktere by jste byli hrdi. Zatim je slyset jenom same nadavani. V pripade Grosse, pokud jsem dobre cetl, tak hodne lidi si prave stezovalo, ze je moc mlady a nezkuseny. Asi budete mit problemy rozlisit a rozhodnout se pro mladou krev a pro lidi z rozvahou a bohatou zkusenosti. Ja jsem byl take jeden z tech, ktery si po vyjiti skoly myslel, ze je ten nejchytrejsi, a ze se od neho mohou ti starsi ucit.

52811

17.5.2005 2:00

RE: Několik informací k systému GPS

Druid 84.?.?.?

Reakce na 52781

68cko kontext je porad stejny, pan Lev to vystihl dokonale.

52825

17.5.2005 16:10

Několik informací k systému GPS

Lev 68.?.?.?

Sice porad nevim, o co Vam jde a nebo slo, ale to mne vcelku nezajima. Hlavne nezapomente dat detkovi Leffovi dalsi jednicku s hvezdickou za jeho pravopis.

68 -- 68.?.?.?
________________________________________________

Hele pane odvaznej prozatim neočípovanej brňáku alias:

Nalezeno 448 příspěveků, 7 různých jmén: , 68, ajakvselijak, Antonin Travnicek, Arkin, Bejvalej prispevatel, brnak.

Ten "Travnicek" vam tez slusel, kdyz jste se s tou vasi "spisovnou" Cestinou navazel do pani Aji. Vite clovece, na me pusobite velmi zbabele a uskocne. Hlavne jak zde bravurne vyskakujete, ze se nechate očipovat od hlavy az k pate - dalsi vas uskok. Od "brnaka" typicke.

52893

17.5.2005 18:09

RE: Několik informací k systému GPS

68 68.?.?.?

Reakce na 52893

Hele pane odvaznej prozatim neočípovanej brňáku alias:

Nalezeno 448 příspěveků, 7 různých jmén: , 68, ajakvselijak, Antonin Travnicek, Arkin, Bejvalej prispevatel, brnak.
Ten "Travnicek" vam tez slusel, kdyz jste se s tou vasi "spisovnou" Cestinou navazel do pani Aji. Vite clovece, na me pusobite velmi zbabele a uskocne. Hlavne jak zde bravurne vyskakujete, ze se nechate očipovat od hlavy az k pate - dalsi vas uskok. Od "brnaka" typicke.
Lev -- 68.?.?.?


Kidek, klidek. Pozor na to lvi srdicko!! Vy, kdyz se tak porad bijete do tech lvich prsicek, jaky jste cech,tak by jste nemel delat ceske reci takovou ostudu!! Kdyz uz jste se naucil jak na computeru vyhledat, jake kdo ma jmeno, tak si vezmete nejaky kurs gramatiky.
[smích]

52902

17.5.2005 19:06

RE: Několik informací k systému GPS

Lev 68.?.?.?

Reakce na 52902

Kidek, klidek. Pozor na to lvi srdicko!! Vy, kdyz se tak porad bijete do tech lvich prsicek, jaky jste cech,tak by jste nemel delat ceske reci takovou ostudu!! Kdyz uz jste se naucil jak na computeru vyhledat, jake kdo ma jmeno, tak si vezmete nejaky kurs gramatiky. [smích]
____________________________________________________

Nepovidejte, skutecne a vazne ? hm ...... reci, jak reci, ale vy ji delate ( ostudu ) celemu ceskemu narodu. Myslim si ale, ze s vami Travnicku brnatej, zabijim svuj drahoceny cas. Uz jste zde nekolikrat dokazal, ze jste si na Zvedavci nekoho vytahl/zasedl a pak jste se mu snazil nepretrzite vbijet do palica vase IQ na ktere vam prdim [velký smích]

52907

17.5.2005 23:42

RE: Několik informací k systému GPS

68 68.?.?.?

Reakce na 52907

Myslim si ale, ze s vami Travnicku brnatej, zabijim svuj drahoceny cas

Tak, tak. Ztracite se mnou cas. Budu rad, kdyz si mne prestanete vsimat a sproste mne nadavat. [smích]

52932

18.5.2005 0:28

RE: Několik informací k systému GPS

Lev 68.?.?.?

Reakce na 52932

Tak, tak. Ztracite se mnou cas. Budu rad, kdyz si mne prestanete vsimat a sproste mne nadavat. [smích]
_______________________________________________________

Brnaku ( 68 ), vy jste neuveritelne jednoduchy clovek. Staci si zalistovat ve vasem archivu - co jste zde na Zvedavci kdy splodil a vzdy se dojde ke stejnemu zaveru. Uz hodne pisatelu vas poslalo na odpocinak a pokazde jste na zaver pouzil jednu a tutez ukrivdenou vetu: "Tak, tak. Ztracite se mnou cas. Budu rad, kdyz si mne prestanete vsimat a sproste mne nadavat. [smích]" A ja si vzdy o vas myslel, ze mate aspon prinejmensim akademicky titul - vzpominate si ? Je mi vas v podstate hodne lito a citim s vami, jako zvire s "clovekem". Akorat by me zajimalo, kde a kdy jsem vam sproste nadaval a za jakych okolnosti. Pokud ale jste si to zaslouzil, tak - dobře vám tak ! [chechtot]

52940

18.5.2005 1:29

RE: Několik informací k systému GPS

68 68.?.?.?

Reakce na 52940

Akorat by me zajimalo, kde a kdy jsem vam sproste nadaval a za jakych okolnosti. Pokud ale jste si to zaslouzil, tak - dobře vám tak !
Pred dvema dny jste mne a pana Vcelicku nazval nulou a poslal nas do hajzlu. Strejcek Alzheimer clouma se lvim mozeckem. [smích] [smích]
Kdy uz se dockam, ze mne prestanete vsimat? [smích]

52946

18.5.2005 2:04

RE: Několik informací k systému GPS

Lev 68.?.?.?

Reakce na 52946

> Akorat by me zajimalo, kde a kdy jsem vam sproste nadaval
>a za jakych okolnosti. Pokud ale jste si to zaslouzil, tak -
>dobře vám tak !


>Pred dvema dny jste mne a pana Vcelicku nazval nulou a
>poslal nas do hajzlu. Strejcek Alzheimer clouma se lvim
>mozeckem. [smích] [smích]

>Kdy uz se dockam, ze mne prestanete vsimat? [smích]
___________________________________________________________

Brnaku, jste asi velmi atraktivni clovek ( lepe napsano - chcete jim byt ). Tak proc si vas nevsimat, kdyz o to tak moc stojite a strasne rad se neustale s nekym dohadujete o prkotinach. Jo a s tim " Aloisem Alzheimer", tak nevim, nevim, kdo je in deep s*%it. Jo a ze jsem vas nazval nulou i vaseho naseptavace, snad i spolecnika - jak jsem vam uz predtim napsal - asi jste si to zaslouzil, bezduvodne nic nepisu a pak, kdo chce kam, pomozme mu tam, treba i na WC, ze ano .... Ale ted uz vazne Brnaku, najdete si opet jineho obetniho beranka, at si ho muzete vsimat a vychutnavat, nez si zacne vsimat on vas a pak budete opet plakat, ze vas nekdo urazi a ze vam vzal na pisecku kyblicek i s lopatickou.

52947

18.5.2005 2:47

RE: Několik informací k systému GPS

68 68.?.?.?

Reakce na 52947

(Zrušeno. Žádná informační hodnota.)

52948

18.5.2005 0:34

RE: Několik informací k systému GPS

Lev 68.?.?.?

Reakce na 52932

Jo Brnaku, musim vas opravit v Cestine: ve vete, kterou jste zde uvedl: "Budu rad, kdyz si mne prestanete vsimat a sproste mne nadavat", se nepise "mne", ale "mi", hm, nemyslite profesore ?




52941

18.5.2005 0:44

RE: Několik informací k systému GPS

Druid 84.?.?.?

Reakce na 52941

Mylite se. Oboji je mozne.
já zájm., 2. mě i mne, 3. mně i mi, 4. mě i mne, 6. mně, 7. mnou

52944

18.5.2005 1:26

RE: Několik informací k systému GPS

68 68.?.?.?

Reakce na 52941

nadavat", se nepise "mne", ale "mi", hm, nemyslite profesore ?

Nemyslim. Oba tvary se mohou pouzit. Mne a nebo mi. Tady mate ode mne zadarmo lekci. Ja Vam porad rikam, ze jsem hodny clovek.
[smích] [smích]

52945

18.5.2005 3:51

RE: Několik informací k systému GPS

Lev 68.?.?.?

Reakce na 52945

>nadavat", se nepise "mne", ale "mi", hm, nemyslite
>profesore ?

>Nemyslim. Oba tvary se mohou pouzit. Mne a nebo mi. Tady
>mate ode mne zadarmo lekci. Ja Vam porad rikam, ze jsem
"hodny clovek". [smích] [smích]
________________________________________________

Plne s vami souhlasim pane. Skutecne jste "hodny". Doufam, ze vite, co jineho to slovo "hodny" znamena. Pokud ne, tak vam urcite nekdo ze zdejsich Cechu, vysvetli, co znamena mimo jine slovo "hodny".



52952

18.5.2005 0:01

RE: Několik informací k systému GPS

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 52907

>Kidek, klidek. Pozor na to lvi srdicko!! Vy, kdyz se tak
>porad bijete do tech lvich prsicek, jaky jste cech,tak by
>jste nemel delat ceske reci takovou ostudu!! Kdyz uz jste se
>naucil jak na computeru vyhledat, jake kdo ma jmeno, tak si
>vezmete nejaky kurs gramatiky. [smích]

>____________________________________________________
>
>Nepovidejte, skutecne a vazne ? hm ...... reci, jak reci,
>ale vy ji delate ( ostudu ) celemu ceskemu narodu. Myslim si
>ale, ze s vami Travnicku brnatej, zabijim svuj drahoceny
>cas. Uz jste zde nekolikrat dokazal, ze jste si na Zvedavci
>nekoho vytahl/zasedl a pak jste se mu snazil nepretrzite
>vbijet do palica vase IQ na ktere vam prdim [velký smích]

Jen velmi těžce si dovedu představit indolentnější, pokřivenější a mrzkou náturu, než jakou je to zvíře Lev. 20 hodin chrápe a v těch zbývajících čtyřech hodinách sežere co mu ulovila jeho družka, případně vlastního potomka a pak ještě vošoustá tu družku. Kam se to sereš s takovouhle reputací ?! [chechtot]

52936

18.5.2005 0:16

RE: Několik informací k systému GPS

Lev 68.?.?.?

Reakce na 52936

Jen velmi těžce si dovedu představit indolentnější, pokřivenější a mrzkou náturu, než jakou je to zvíře Lev. 20 hodin chrápe a v těch zbývajících čtyřech hodinách sežere co mu ulovila jeho družka, případně vlastního potomka a pak ještě vošoustá tu družku. Kam se to sereš s takovouhle reputací ?!
__________________________________________________

Pane Matousek, kezby to byla pravda ! [chechtot] [chechtot] [chechtot]


52939

18.5.2005 3:19

RE: Několik informací k systému GPS

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 52939

>Jen velmi těžce si dovedu představit indolentnější,
>pokřivenější a mrzkou náturu, než jakou je to zvíře
>Lev.
>
>Pane Matousek, kezby to byla pravda ! [chechtot] [chechtot] [chechtot]


Je vidět, že ta čeština vám opravdu nejde, protože jste si ani nevšiml, že jsem u toho lva, napsal velké "L". Ale kampak na vás s jinotajem, vy si z toho uděláte docela "svůj" vlastní jinotaj a smějete se mu jako Pepek Vyskoč. Už jsme to tady jednou měli, že "Kdo se směje, neví čemu, podobá se ...". Opravdu, Pepek Vyskoč je asi to nejlepší, čím vás mohu obdarovat. [oči v sloup]

52949

18.5.2005 3:42

RE: Několik informací k systému GPS

Lev 68.?.?.?

Reakce na 52949

Je vidět, že ta čeština vám opravdu nejde, protože jste si ani nevšiml, že jsem u toho lva, napsal velké "L". Ale kampak na vás s jinotajem, vy si z toho uděláte docela "svůj" vlastní jinotaj a smějete se mu jako Pepek Vyskoč. Už jsme to tady jednou měli, že "Kdo se směje, neví čemu, podobá se ...". Opravdu, Pepek Vyskoč je asi to nejlepší, čím vás mohu obdarovat.
______________________________________________

...hm, toho "Pepek Vyskoc" mate z Nezvedavce, tam vas pritel a kamarad, kteremu jste pry nejak pomohl, krycim jmenem "mikin", jinak Jirik Belina, pise ty sve trapnosti a asi vam naseptava, co mate psat na Zvedavci. I ten vas idol mikin, kdyz si uz nevedel rady se svymi oponenty, tak najizdel pres "cestinu" a poukazoval na chyby. Taktez delaval z kazdeho ( pro mikina nevhodneho oponenta ), komunistu. A vy opravdu pisete bez chyb ? Budu se muset na vas podivat do archivu. Vy jste uz asi vystrilel vsechny sve naboje. Pro me pane Zdenku Matousku, jste jen pokus o nepovedeneho intelektuala. Jakou knihu opet ctete ? Švejka ?

52951

18.5.2005 9:29

RE: Několik informací k systému GPS

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 52951


> ...hm, toho "Pepek Vyskoc" mate z Nezvedavce, tam vas
>pritel a kamarad, kteremu jste pry nejak pomohl, krycim
>jmenem "mikin", jinak Jirik Belina, pise ty sve trapnosti a
>asi vam naseptava, co mate psat na Zvedavci. I ten vas idol
>mikin, kdyz si uz nevedel rady se svymi oponenty, tak
>najizdel pres "cestinu" a poukazoval na chyby. Taktez
>delaval z kazdeho ( pro mikina nevhodneho oponenta ),
>komunistu. A vy opravdu pisete bez chyb ? Budu se muset na
>vas podivat do archivu. Vy jste uz asi vystrilel vsechny sve
>naboje. Pro me pane Zdenku Matousku, jste jen pokus o
>nepovedeneho intelektuala. Jakou knihu opet ctete ? Švejka
>?

To už stačí !!! Vaše "bezbřehé" znalosti, jak literatůry, tak i jazyka českého, mě úplně odzbrojily. Víte, že už mně vůbec nijak nevzrušujete ? Ono je to pořád stejné. Už bych snad ani nebyl schopen vám dát pořádnou přes "tlamu", ještě tak nakopat do té lví prdele, to ano. Za ten nesouvislý tok exkrementů stále se linoucí z vaší zvířecí mordy. S tím vaším chameleonským nadáním byste si taky mohl říkat Lev alias Didus Ineptus, zní to tak nějak "učeně", no, vždyť je to taky latinsky a určitě by vám to víc slušelo, než ten Leo.

52965

18.5.2005 13:00

RE: Několik informací k systému GPS

Lev 68.?.?.?

Reakce na 52965

To už stačí !!! Vaše "bezbřehé" znalosti, jak literatůry, tak i jazyka českého, mě úplně odzbrojily. Víte, že už mně vůbec nijak nevzrušujete ? Ono je to pořád stejné. Už bych snad ani nebyl schopen vám dát pořádnou přes "tlamu", ještě tak nakopat do té lví prdele, to ano. Za ten nesouvislý tok exkrementů stále se linoucí z vaší zvířecí mordy. S tím vaším chameleonským nadáním byste si taky mohl říkat Lev alias Didus Ineptus, zní to tak nějak "učeně", no, vždyť je to taky latinsky a určitě by vám to víc slušelo, než ten Leo.
__________________________________________________

[chechtot] [chechtot] Zdendo Matouskovic, dulezite je, neposratse vzteky
[chechtot] Jsem rad, ze jsem vas dostal tam, kde jsem chtel a ze jste se nam na Zvedavci tak mile otevrel, coby arse hole. Neni, jak byt nepovedenym intelektualem. Zdravim jazykospytče a velky literáte. Pozdravte vode me i vaseho kamu Jirku [vyplazený jazyk]


52980

18.5.2005 9:49

RE: Několik informací k systému GPS

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 52951


Pokr.
Co to zase plácáte o nějakém Bělinovi, vždyť vy nedovedete ani správně opsat jméno, tak jak chcete abych s vámi polemizoval ? A vy se chcete podívat na chyby, kterých jsem podle vás, měl dopustit ve svých předešlých příspěvcích !? No, možná že se jich pár najde, ale spíš půjde o překlepy. Jinak bych vám poradil, abyste se radši podíval do kaleidoskopu, ten tak nejspíš odpovídá vašemu IQ, vaše představivost se rozšíří, řekl bych, že to bude pro vás možná i překvapením, co v něm uvidíte a zabavíte se víc, než psaním blábolů do Zvědavce. A ještě k tomu Švejkovi bych chtěl připomenout, že byste si ho měl přečíst alespoň několikrát, ale obávám se, že i kdyby tisíckrát, tak to bude lví hovno platné.

52966

18.5.2005 12:03

RE: Několik informací k systému GPS

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 52966

Nechcete si pomerovat prirozeni prostrednictvim emailu?

52975

18.5.2005 12:28

Několik informací k systému GPS

Hoaker hoaker (zavináč) volny (tečka) cz 193.?.?.?

Dovolil bych si jenom uvest vase uvedeni na pravou miru, na skutecnou pravou miru.
1. V dnesni dobe pracuji bezne prijimace signalu NAVSTAR GPS s presnosti do 10 metru. Tato presnost je dosahovana od 1. května 2000, kdy bylo vypnuto zamerne kodovani oznacovane S-A - Selective Availability (výběrová dostupnost). S-A byla do te doby pouzivana jako zamerna chyba vnasena do systemu, aby pripadni "teroriste" nemohli systemu zneuzit.
2. Pro prijem signalu a urceni polohy je potreba zachyceni minimalne 3 druzic (2D mod) respektive 4 druzic (3D mod)
3. Je nesmysl, ze pro prijem signalu z druzice GPS je potreba pouzivat antenu parabolickeho tvaru. Nic takoveho neni pravda a pro prijem staci naprosto klasicka antena.
4. Pripravovany system globalniho urcovani polohy Galileo, ktery je vyvijen na naklady EU jako protiklad americkeho GPS NAVSTAR bude mit skutecne moznost obousmernych datovych prenosu, takze v principu by ke sledovani osob, respektive vozidel, vybavenych timto systemem, mohlo dochazet.

Rad bych timto pozadal, abyste si alespon overil informace, kterymi se snazite nejake jine informace uvadet na pravou miru. Vypada to pak nesmirne trapne, kdyz nekoho opravujete a sam rikate hlouposti.

52977

18.5.2005 20:47

Spat k podstate veci

Gordon 213.?.?.?



Pan Valasek tvrdi: "Není příliš reálné, že by se tento systém dal použít k nedobrovolnému sledování osob."

V predchadzajucom dokumente som uviedol, ze cela technika Transceiver Digital Angel™ je zalozena na US Patente c. 5.629.678. Uviedol som aj link.

V uvedenom patente sa pise, ze system je urceny na vyhladanie osob, ci uz pri nebezpecnych sportoch - horolezectve, alebo unosoch.

To, co sa pise a popisuje v US patente je v uplnom rozpore s uvedenym tvrdenim pana Valaseka.

53026

Tuto stránku navštívilo 7 008