Diskuze k článku

Zrcadlo české justice

Příspěvků 49

12.2.2005 7:06

Zrcadlo české justice

albert 70.?.?.?

>Většina soudců jsou bývalí komunisté

V dnesni dobe vse vypada jako vtip.
Osobne, odjakziva jsem byl, a dodnes jsem antikomunista. NIKDY jsem se neponizil k tomu, abych vstoupil do SSM (zato k tomu se ponizila vetsina mych soudobniku).
V soucasnosti, z profesionalnich duvodu, ma kontraktni technicka pozice vyzaduje americkou tzv. "security clearance". Velmi drahe, pry cena jedne "security clearance" se pohybyje v desetitisicich dollarech (ja to neplatim, to plati am. poplatnici dani).

FBI bude smirovat takove detaily, o kterych se nam ve starobolsevismu ani nezdalo : Tehdy Lojza v umastenych monterkach poslouchal u klicove dirky, ci nakukoval oknem do bytu, zapisoval si poznamky, atd.
Dnes, ti "oni" maji jine zpusoby ... Smirovani, slideni ...

Podle vyjadreni administratorky prislusneho politruckeho oddeleni me kontraktni spolecnosti, tak FBI pry bude kontaktovat ex-bolseviky v Ceske Republice, pred kterymi jsem pred 27 lety z zidobolsevickeho Kocourkova utekl ! Aby ziskali o me osobe informace ...
Mozna neuveritelne, ale tak to je.

I Jevgenij Primakov (puvodni jmeno Finkelstein, chazarsky zid z Ukrajiny), ex-sef sovetske KGB, je dnes spickovym poradcem (samozrejme jako zid-chazar spickove placeny) americke Home Security.
Kdi veri tomu, ze "komunismus zhebnul" - ...

43105

12.2.2005 9:21

Zrcadlo české justice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Tak berte pripad s detskym pornem prazskeho soudce jako provokaci. Je nepravdepodobe, ze by soudce, ktery hodla pobirat tucny plat i v budoucnu, si opravdu porno kupoval a ohrozoval tak vlastni budoucnost. Az vyjde najevo, ze si to nechal dokonce posilat na adresu mestskeho soudu, bude vse nad slunce jeste jasnejsi. Co opravdu stoji za timto pripadem se asi nikdy nedozvime. V kazdem pripade je justice v cesku denne tercem utoku celonarodniho tisku. Ne ze bych si myslel, ze to postkomunisticti soudci jsou svatousci, ale jak k tomu prijdou ti co ji kritizuji? Copak oni jsou lepsi? STB a komuniste byli vsude, vcetne tisku, politiky, statnich instituci atd. Takze pozor, jednoho dne by z toho mohlo byt neprijemne probuzeni.

43106

12.2.2005 10:35

Zrcadlo české justice

Jarka 160.?.?.?

Pedofilii nenavidim tak, ze bych kazdeho ztrestala, snad nejhorsim trestem...Nebo bych je poslala do kamenolomu, ci do dolu, aby je presla chut na deti.../Omlouvam se, za projev me nenavisti a to jsem si myslela, ze neumim nenavidet/.
Nechapu, proc okamzite nebyl zbaven sve funkce! Je to vymluva, ze je gay, proc by si shromazdoval pedofilni kazety??????Obzvlast, kdyz tvrdi, ze ho nezajimaji? Kdyz mne neco nezajima, nebudu si doma shromazdovat plno kazet, CD ani DVD....Je to absolutni blbost, dalsi blbosti je, ze se od toho odtahuji ruce.
Dalsi ostuda soudcu na obzoru, jestli se tohle nevysetri a nepotresta, tak nelze pak uz verit nicemu v nasi republice..Jak se rika: Jedna ruka , myje druhou.....!

43111

15.2.2005 20:20

RE: Zrcadlo české justice

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 43111

Smím se skromě zeptat, co onen soudce špatného udělal? Ukradl někomu něco? Někoho zranil? Někoho neoprávněně omezoval? Propagoval cokoliv?
Že ne, že jen měl ošklivé obrázky v počítači, což dokazuje jeho špatný charakter.

To tedy za špatné myšlení by se mělo velmi přísně trestat! Jak si soudce vůbec dovoluje myslet si něco, s čím všichni lidé stoprocentně nesouhlasí? Kde si ten soudce myslí, že žije? Dnes už tady není žádná totalita, aby si každý mohl beztrestně myslet, co se mu zamane. Tehdy si myslet mohl, co chtěl, ale nemohl dělat, co by chtěl.

Dnes, v moderní době, je třeba postihiovat i pouhé myšlení! Navrhuji obnovit Svatou inkvizici Svaté církve Římské a torturou u každého zjišťovat, co si myslí. Teprve potom budeme jako v Ráji!

(Tak debilní doby se snad již nedožiji.)

43506

12.2.2005 11:45

Zrcadlo české justice

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Pane Alberte
Ač v Ráji, pořád s "Peklem" propojen jste? [mrknutí jedním okem]
Ach ty finanční prostředky [oči v sloup]

43113

13.2.2005 4:09

RE: Zrcadlo české justice

albert 70.?.?.?

Reakce na 43113

>Pane Alberte
>Ač v Ráji, pořád s "Peklem" propojen jste? [mrknutí jedním okem]
>Ach ty finanční prostředky [oči v sloup]

Idealisto, dobra otazka.
Ted se zeptam ja Vas: Co si myslite, muze hornik, ktery pravidelne fara hluboko dolu pod zemsky povrch, aby tam kvuli obzive sve rodiny a sebe sama narubal uhli, - se do podzemni sachty trvale odstehoval a tam zil? Prece, kdyz v tom podzemi dela dobre penize, tak proc se tam natrvalo nepresidlit ?

I ten hornik potrebuje farat dolu. Do temna, do smutku, do prostredi bez zivota. Do prostredi, kde vase oblibene slunicko nikdy nezasvitne. Ale verte tomu nebo ne, i ten obycejny hornik je stestim sam bez sebe, raduje se ze zivota jeste nekolikanasobne vic, kdyz se z te sachty zase muze vratit na povrch zemsky. A tam se protahnout, zhluboka se nadychnout, poslouchat ptaky, divat se na slunicko; A byt Bohu vdecen za to, ze neco tak krasneho (na povrchu zemskem) vubec existuje. A k tomu radovani, vyuzit tech par krejcaru, ktere si rubanim uhli pod zemi poctive privydelal ...
A ten hornik, verte tomu nebo ne, kdyz z tech hlubin vyfara zpet na Bozi Svetlo rekne: Life is good. Ci v mem pripade - Pura vida!
Time to work, time to play.
Capisci?




43144

12.2.2005 20:39

Zrcadlo české justice/len českej?/

igino 213.?.?.?

Na Slovensku to nieje inak--mozem potvrdit z vlastnej skusenosti.Su dokonca sudy,kde o tom aj vrabce cvirikaju/TN/ako je skorumpovany.Ale toto asi rezimu vyhovuje-vytvorit polobohov,a nad nimi uz len Boh.Poznam ich zopar osobne-ak by ste u nich hladali cosi eticke-nepochodite.Su bohorovni,obcas sa priznali,ze odsudia aj podla momentalnej nalady-ved su NEPOSTIHNUTELNI!!Za bolsevika bola aspon Strana nad nimi-ale dnes??

43132

12.2.2005 21:25

Zrcadlo české justice

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Tohle by soudci Košelovi nemělo projít. Nechápu, jak chce po zveřejnění tohoto skandálu pokračovat ve své praxi. Samozřejmě, spousta lidí vlastní kazety s pornografií, ale soudce by se k tomu snížit neměl, potažmo to pak otevřeně přiznat. Celá záležitost vrhá velmi špatné světlo na celou českou justici. [naštvaný]

43134

13.2.2005 18:18

RE: Zrcadlo české justice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 43134

Ale on nechce, ma jiz karieru zajistenu jinde. Dnes poskytl sam interview bulvarnimu Blesku.

43194

12.2.2005 23:56

Zrcadlo české justice

abel akonec (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Nemůžu si pomoct, ale i tady se setkávám s projevy antipedofilní hysterie, ačkoliv jsem v jednom zdejším článku našel její docela rozumné zhodnocení jako dalšího nástroje prosazování vlády Velkého bratra", spolu s terorizmem a j. Netvrdím, že pedofilie jako sexuální orientace neexistuje, byla, je a bude, ať se to komu líbí nebo ne. Ale mediálně se o ní referuje značně neumětelsky, často se toto slovo používá jako synonymum pro trestný čin pohlavního zneužívání, ačkoliv toho se dopouštějí i nepedofilové (dokonce podle odborníků častěji).
Ale zpět ke kauze. Dotyčný soudce podle všeho, co jsem o tom četl není pedofil, nýbrž efébofil, t.j. preferuje mladíky v pubertálním a adolescentním věku. A teď mi prosím Vás řekněte, je možné v téhle věkové skupině přesně určit věk podle vzhledu? Nejen u kluků, ale i u děvčat. Člověk nemusí být Casanova, aby věděl, že čtrnáctka vypadající jako osmnáctka a naopak jsou zcela běžné jevy. Přitom zákon postihuje jako "dětskou pornografii" zobrazení osob ve věku do 18 let. Samozřejmě ne každé zobrazení, ale "sexuálně explicitní", tzn. "normální" akt by měl být v pořádku. V bordelu zvaném české zákonodárství ale silně pochybuji, žeby si někdo dal tu práci s rozlišováním "normálního" a "pornografického" zobrazení, tím spíš, že samotný pojem pornografie vzdoruje úspěšně jednoznačné definici už několik tisíciletí[smích] Pro mně celá ta kauza smrdí, někdo se tady pokouší zdiskreditovat možná jednoho soudce, ale soudě podle některých příspěvků i celé naše soudnictví. Jako by se nediskreditovalo samo.
Ještě jednu věc bych chtěl říct: Našel jsem si Zvědavce, protože jsem hledal nějakou alternativu k našim oficiálním, poněkud černobílým médiím. Začínám mít ale silný dojem, že Zvědavec není černobílý, ale pro změnu bíločerný.

43137

13.2.2005 7:56

Zrcadlo české justice

Tom 24.?.?.?

Zrcadlo české justice je zrcadlem popkrytectví veřejnosti.

Soudcovská košela, je tuze od těla.
Pod ní (si) drezůroval, porno vizůroval, soudce Košela.

Nižádná panenka, ale nejeden mládenec,
kterej tu scénku, lechtivou válenku, připravil na přednes.

Nežel soudče nežel, žes za pornem běžel,
nezkřiví ti vlásku, žes v tom pro chlapců lásku, až po uši vězel.

Kdyby se morálka na poli rodila,
nejedna drbna, klepna a blbna, s kombajnem by jezdila.

Ale že se morálka na poli nerodí,
nejedna drbna, klepna a blbna, jedovou slinu urodí.

Soudče pornásku, vyser se na lásku.
Veřejnost to je svině, chce soudit v rovině a platí za lásku.
Veřejnost to je svině, sama onanuje a nepřeje tvýmu ocásku.

43161

13.2.2005 7:59

RE: Zrcadlo české justice

Tom 24.?.?.?

Reakce na 43161

Mělo být:
Zrcadlo české justice je zrcadlem pokrytectví veřejnosti.

43162

13.2.2005 12:23

RE: Zrcadlo české justice

google 217.?.?.?

Reakce na 43162

popkriticka verejnost, tiez nebolo take zle [mrknutí jedním okem]

43175

13.2.2005 8:25

RE: Zrcadlo české justice

Lev 82.?.?.?

Reakce na 43161

Tome, to se Vam teda povedlo. Velmi rytmicke a vystizne. Je videt ze mate basnicke, tluste strevo. Mate muj aplaus ! Vse uprimne - Lev [velký smích]

43165

13.2.2005 18:57

RE: Zrcadlo české justice

Tom 24.?.?.?

Reakce na 43165

>Tome, to se Vam teda povedlo. Velmi rytmicke a vystizne. Je videt ze mate basnicke, tluste strevo. Mate muj aplaus ! Vse uprimne - Lev

Pane Lve, kritika - ať už kladná či záporná - od krále zvířat vždycky potěší. Zvířátko i člověk to tak má hodně rychle za sebou.

>Je videt ze mate basnicke, tluste strevo.
Ano, také jsem zjistil, že je to v prdeli, když jsem si ten paskvil s polední kocovinou po sobě přečetl.

Pro ty, kteří to na první pohled nepoznali, bych ještě dodal, že tento text se nebásníkuje, ale vyje na melodii nyvné písně "Studentská halenka", odkud byla vytažena kostra textu.

"Pro veselé žití, nepřestávej píti." Jak říkávala moje babička z Moravy. A dědeček, který si dával frťana slivovice i do čočkové polífky, to vždycky potvrdil:"Bať!"

43200

13.2.2005 20:43

RE: Zrcadlo české justice

Had 194.?.?.?

Reakce na 43200

>A dědeček, který si dával frťana slivovice i do čočkové polífky, to >vždycky potvrdil:"Bať!"
[velký smích] [velký smích] ... kurňa, to byl gurmán.. [velký smích] !!!

43214

13.2.2005 21:33

RE: Zrcadlo české justice

Aja 24.?.?.?

Reakce na 43214

>>A dědeček, který si dával frťana slivovice i do čočkové
>polífky, to >vždycky potvrdil:"Bať!"

>[velký smích] [velký smích] ... kurňa, to byl gurmán.. [velký smích] !!!

...jo, a muj moravskej stejcek rikaval : " Lepsi mala slivovicka po ranu, nez vubec zadna".

43220

13.2.2005 21:35

Zrcadlo české justice

petge 83.?.?.?

Vskutku je správně snad jen toto:
(Zrcadlo české justice je zrcadlem pokrytectví veřejnosti)
jak napsal Tom !!

Ostatně to pokrytectví a mravní nihilismus - určitě nejen české veřejnosti - dostalo nasazenou korunu oním nedávným případem invalidy v Ostravě. Toho při záchvatu, když se válel v bezvědomí na frekventovaném chodníku, okolojdoucí lidská hyena prošacovala a okradla o peněženku - lidi chodili kolem a nedívali se. Co dodat ?

Co tedy vlastně máte někdo proti pedofilům, proti zoofilům, proti nekrofilům, proti .... já nevím koho-čeho-filům ?? Ve světě, kde nějaký Pol Pot vyvraždí půlku vlastního národa a v OSN se o tom jen šušká. Ve světě, kde 22 milionů Korejců ze severu umírá hlady a milovaný vůdce kupuje (od koho ?) raketové a nukleární technologie. Ve světě .... ale má cenu se rozepisovat ? Za peníze v Praze dům - takové je jedno české přísloví. V samotné baště demokracie v USA má každý demokracie a svobody právě tolik, na kolik má dolarů .. by byla taková trochu analogie toho českého přísloví !

43221

13.2.2005 23:03

RE: Zrcadlo české justice

Lev 82.?.?.?

Reakce na 43221

Souhlas pane petge. Akorat s tou svobodou za dollary v USA, to uz je a nebo bude i v CR. Kdo ma vice penez, muze mit i vice svobody a muze si i vice dovolit. Ne jen penize, ale i dobre konekce, je nutne mit. [smích]

43227

14.2.2005 0:45

Zrcadlo české justice

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

abel - dobra poznamka, ma to jedinou chybku. Definice pernografie - velice snadne, mily pane [mrknutí jedním okem]

Jde o takove zobrazeni lidi, jenz ma za jediny cil navodit vzruseni divaka.

...u Drtikolovych aktu by jste se nemel vzrusovat, pokud presto, tak je v vami neco v neporadku [velký smích]

Jinak pornografii pozna a rozlisi kazde male dite - je to vulgarne az obscenne zachyceni lidi v provokativnich pozach ci pri ruznych sexualnich aktivitach za - opet jednoduche jak facka - s jedinym cilem, a to sice navodit v divakovi vzruseni [vyplazený jazyk]
Co na tom muze byt slozite, netusim. Jiste, pokud jsou zde lide, jenz ztratili smysl pro to, co je akt, co je erotika a co je pornografie, tak je mi lito - takovym to nevysvetlim ani za 1000 let a jediny mozny zpusob je to posuzovat podle vzruseni divaku [vyplazený jazyk]

Jinak jde spis o hon na carodejnice a at si soudce soulozi s 15-17-ti letymi mladiky o 106, hlavne, kdyz to neovlivni jeho praci.


Jarka - mejte vice tolerantnosti k pedofilum, take chteji zit [mrknutí jedním okem] Ale uznavam, ze jsem netolerantni take - zvlaste, kdyz mi doslova SYPOU pedofilni obrazky do alt.binaries.pictures.erotica.spanking kam ROZHODNE NEPATREJ a kde je NECHCI![naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]


Jiří Valtr - kdo se srazi s ceskou justici, tak na ni do smrti peje jen chvalu [chechtot]

43236

14.2.2005 7:57

RE: Zrcadlo české justice

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 43236

Pro mne, za mne at si pedofilove ziji, zivot jim neberu, ale uz jste nekdy videl zneuzitou, desetiletou holcicku na operacnim sale? Nedivte se me nenavisti....

43256

14.2.2005 20:54

RE: Zrcadlo české justice

abel akonec (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 43236

No jo, a co naopak, když to porno ne a ne vzrušit? Ale najdou mi ho v PC, a soudruhům z mravnostního to nevysvětlím[smích] Ne, ta Vaše definice kulhá na všechny 4, nezlobte se. Každého totiž vzrušuje něco jiného, třeba botičkový fetišista může v pohodě onanovat před reklamními fotkami fy Baťa, je to pak porno? To je pak o vnímání artefaktu (nebo i neartefaktu), a to je tak subjektivní, že chtít za to zavírat je zhůvěřilost. Doporučoval bych nahlédnout do diskusního klubu Pedofilie na Lopuchu, jsou tam velmi solidní úvahy na toto téma, a hovadiny admin maže.

43332

14.2.2005 16:28

Zrcadlo české justice

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Ne, nevidel jsem. Proc na operacnim sale? [zmaten]
Ja mel za to, ze uz 10-ti leta holka by takove znasilneni mela fyzicky ustat a ze nejzavaznejsi bude psychicka zatez [pláč] Mate na svete i 12-ti lete matky, hmmm? [zahanbení]

43306

14.2.2005 20:03

RE: Zrcadlo české justice

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 43306

To muzete mit pravdu, ze to asi nektera ustoji, obzvlast kdyz ctete, ze i vlastni matka nabizi svou 12ti letou dcerku, ale jsou holcicky, ktere to neustoji a pak se octnou na operacnim stole..Co dela jejich psychika? Nemam slov.....

43325

14.2.2005 20:15

Zrcadlo české justice

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

http://www.novinky.cz/04/97/70.html

Heheh, docela mu to vykrucovani-se nejde [chechtot] Nejdrive tvrdi, ze kazetu, kde byli mladsi herci jak 18-ti leti odevzdal pri vyslechu policii, pak tvrdi, ze mesel s kolegy teprve hledat, aby zjistil tak elementarni vec, ze pod 18 je to detske pecko a nakonec ty reci o vymazavani... [oči v sloup]
A mlzeni tim, ze podle zaberu nepoznate vek [chechtot]
To vi kazdy, proc nam to rika...?

43328

15.2.2005 1:02

RE: Zrcadlo české justice

abel akonec (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 43328

Spuhlas, moc mu to vykecávání nejde. Jak proboha poznal, kterým hercům je pod 18? To je osobně znal?[smích]))

43367

14.2.2005 22:05

Zrcadlo české justice

Jiří Vyskočil 217.?.?.?

Richard Král:
Proč by měla mít sexuální orientace soudce vliv na jeho rozhodování při svěřování dětí do péče? Měl by snad každý soudce při svém jmenování projít faloplastometrií, zda nemá nestandardní orientaci?
To by takový soudce-černoch také nemohl rozhodovat o rasistických činech.

Jarka:
Ověřte si informace, které k vám přicházejí z masmédií, před tím, než jim uvěříte. Ale k vašim předsudkům. Pokud někdo znásilní dítě, není to pedofil, ale sadista. Stejně tak pokud muž znásilní ženu, není to automaticky heterosexuál, ale opět sadista. Pedo-fil je člověk, který děti miluje a nikdy by jim neublížil. Nebo myslíte, že pan Foglar své kluky na táborech znásilňoval?

Ad. zneužitá desetiletá holčička na operačním stole - poslední podobný případ, který se stal v ČR, měl na svědomí její spolužák. Také pedofil?

Modráček:
Typický modráčkovsky černobílý pohled na věc. Kde berete nárok klasifikovat vlastnictví pornografické kazety jako nějaké snížení se? V čem je skandální rozdílná sexuální orientace soudce? Jaký může mít vliv na jeho rozhodování? Není to tak dávno, co bylo skandální, když měl byl soudce jiné rasy. Každá odchylka od normálu nám přijde skandální, ale hisorie by nás už mohla naučit toleranci...

abel:
Jak rád vidím, že se někdo nenechal strhout dnešní módou honu na čarodějnice a s chutí podepisuji každé Vaše slovo. Tedy až na poslední větu. Zvědavec není černobílý, ani bíločerný. Zvědavec je již černočerný.

trodas:
Jde o takove zobrazeni lidi, jenz ma za jediny cil navodit vzruseni divaka.
Teď jste uhodil hřebířek na hlavičku. Pornografie je to, co se snaží navodit vzrušení diváka - a vzrušení diváka je špatné, a proto je pornografie nemorální a trestuhodná. Geniální. Všechno zlo spočívá v sexuálním vzrušení. Smutné poznání, že některé církevní myšlenky z minulého století přežívají dodnes.

Nejsem sám, kdo s podivem pozoruje současnou tendenci prohlašování zneužití dětí automaticky za dílo pedofila a jejich kriminalizaci již jen dle diagnózy, v souvislosti se vzrůstající tolerancí k úchylkám, které, na rozdíl od pedofílie, slučují sexuální vzrušení a násilí, jako jsou sadistické úchylky, praktiky bondage, apod.

43344

15.2.2005 13:32

Zrcadlo české justice

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

http://www.novinky.cz/04/99/59.html
...heheh, takhle se k nam dostavaji ti Vietnamci, tak uz je to jasne [chechtot]

abel - samo, ze pornografii nejsou fotecky boticek ci jinych veci, jenz jsou bezne. A mame tu asi poradne nedoruzumneni, ja nikdy nerekl, ze by se melo porno jakkoliv postihovat [mrknutí jedním okem] Ja se ho pouze pokusil definovat. Podle me uspesne - nad fotecky boticek ci nozicek v botickach (footfetish), anebo treba soch (take je jedna takova, tusim statuofilie :lol[smích] se nikdo nebude nijak nikdy pozastavovat jako nad zavadnymi. Co asi bude dost lidem vadit a co se dnes strasne demonizuje jsou fotecky holcicek, ktere parti do skoly [překvapení]
Me sice nejak zvlaste nevadi. Ani me nevzrusuji, ale ani me nijak zvlaste neodpuzuji - jen mi prijdou takove divne... [oči v sloup]

Jarka - pochva je dost elasticka na to, aby znasilneni i v 12-ti letech bez problemu ustala. Tedy, v drtive vetsine pripadu. S fyzyckou strankou veci bych si hlavu nelamal, vyjimky se samo najdou... Psychicka bude horsi, no, asi by rodice meli od mladi detem vstepovat do hlavy, ze svet neni pohadka a ze realita casto boli...

Jiří Vyskočil - nesouhlasim s tim, ze kazdy kdo znasilni holku je sadista. Treba se jen vlivem alkoholu a abstinence nedokaze ovladnout a je to [mrknutí jedním okem] Ovsem ja v tom nevidim nic tak strasneho, pokud nedojde k ujme na zdravi, tak bych to klasifikoval jako prestupek [vyplazený jazyk] Navic se najde spousta holek, co si rady na znasilenni hraji a druha cast zase take tak moc neprotestuje, takze bych byl tolerantnejsi [smích]
Mate recht, ze na Zvedavci se casto probiraji jen ty nejkriklavejsi veci, takze vam muze pripadat cerno-cerny [chechtot]
Jinak je mi vas lito, ze automaticky vyvozujete zavery, stare tisice let z cirkevniho uceni. Ja nikdy nerek, ze vzruseni je spatne. Ja jsem se pokusil definovat pornografii. End of story.
...a vy mate neco proti nasilnejsimu sexualnimu vyziti svych spoluobcanu? Ts ts, preci nas nechcete utiskovat [chechtot]

43444

15.2.2005 14:11

RE: Zrcadlo české justice

Aja 24.?.?.?

Reakce na 43444

Tedy ,trodasy, v tehle chvili lituji, ze nejste dvanactileta holcicka.Kdybych byla sadour, nechala bych si na vas vasi teorii prakticky overit.Nejsem. [překvapení]

43453

16.2.2005 15:38

RE: Zrcadlo české justice

Aja 24.?.?.?

Reakce na 43453

[zahanbení] omluva trodasi
..vlastne ja ted vaham, jste podle vzoru MUZ nebo PAN (tedy vas nick) ?

43591

17.2.2005 16:05

RE: Zrcadlo české justice

Tom 24.?.?.?

Reakce na 43591

Napomůže druhý pád: trodas bez trodase, jako pimpas bez pimpase. Slovo "trodas" je tedy podle vzoru pimpas.

43681

17.2.2005 16:28

RE: Zrcadlo české justice

Aja 24.?.?.?

Reakce na 43681

..a nemuze byt druhy pad od pana?
trodas - trodasa?
...a nebo vzor nuse? Kdo vlastne vi, jestli je nick- trodas rodu zenskeho, muzskeho ci dokonce stredniho?
Tady bych vyuzila sedmy pad s nusi..... s trodasi.
Ja mam ted, Tome, s druhym a sedmym padem bohate zkusenosti.
Po debate s panem Karlem, vam mohu i poradit, ptejte se, klidne.

43685

17.2.2005 18:38

RE: Zrcadlo české justice

Tom 24.?.?.?

Reakce na 43685

>..a nemuze byt druhy pad od pana? trodas - trodasa? ...a nebo vzor nuse? Kdo vlastne vi, jestli je nick- trodas rodu zenskeho, muzskeho ci dokonce stredniho? Tady bych vyuzila sedmy pad s nusi..... s trodasi.

Mno, za pokus to stojí a možná se dopracujeme i k té vaší nůši

trodas - bez trodasa jako pán - bez pánasa?

trodas - bez trodase jako pán - bez pánase?

[alt.] pán - bez pimpase = eunuch - bez eunuše - nůše!

Měla jste pravdu. 7.p s trodasí - s nůší

43688

17.2.2005 21:46

RE: Zrcadlo české justice

Aja 24.?.?.?

Reakce na 43688



>
>Mno, za pokus to stojí a možná se dopracujeme i k té vaší
>nůši

>
>trodas - bez trodasa jako pán - bez pánasa?
>
>trodas - bez trodase jako pán - bez pánase?
>
>[alt.] pán - bez pimpase = eunuch - bez eunuše - nůše!
>
>Měla jste pravdu. 7.p s trodasí - s nůší

No neni to vynikajici, Tome ?
Na zaklade vyse uvedeneho ( vami), jsem dosla ke trem zaverum.
Zmlati nas trodas- co mu delam s nickem.
Zmlati nas editor- nepripustne mimo misu.
Asi prestanu bejt lina a zacnu s interpunkci, bez ni cestina vopravdu upi a hodne ztraci.

43694

17.2.2005 22:15

RE: Zrcadlo české justice

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 43694

>vopravdu upi a hodne....
Pani Ajo
Ten cestinovec ye njegdy ztježklé,
ale hlavnje,zhe si to umime vysvjetlit.
A to eštje nehážem na plac žádné hantec,
to by každé druhé zabrénoval do`zno`,
to yako to` svojo` palico` "D
[překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení]

43696

17.2.2005 22:17

RE: Zrcadlo české justice

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 43694

oprava[cool]
>vopravdu upi a hodne....
Pani Ajo
Ten cestinovec ye njegdy ztježklé,
ale hlavnje,zhe si to umime vysvjetlit.
A to eštje nehážem na plac žádné hantec,
to by každé druhé zabrénoval do`zno`,
to yako to` svojo` palico` [velký smích]
[překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení]

43697

17.2.2005 22:23

RE: Zrcadlo české justice

Aja 24.?.?.?

Reakce na 43697

[smích]

43699

20.2.2005 3:30

RE: Zrcadlo české justice

Tom 24.?.?.?

Reakce na 43694

>Na zaklade vyse uvedeneho ( vami), jsem dosla ke trem zaverum.

>Zmlati nas trodas- co mu delam s nickem.
>Zmlati nas editor- nepripustne mimo misu.
>Asi prestanu bejt lina a zacnu s interpunkci, bez ni cestina vopravdu upi a hodne ztraci

Zmlátí-li nás trodas, tak toho na editora moc nezbyde a ten zbytek co z nás zbyde, bude moc editor tak leda zeditovat. Takhle se ke světovosti, nedopracujeme, milá Ajo. Já chci, aby nás zmlátil editor a beze zbytku. Už se vám někdy stalo, aby vás zmlátila celebrita? Mně ne. A víte, jak by vturánu začal bejt slavnej? Jak by se rozeřvala korektní česmedijá, která mu nemohou přijít na jméno, palcovými titulky:"NEKOREKTNÍ VIRTUALISTA ZMLÁTIL SVÉ ČTENÁŘE!" To by i jazykový korektualista Julda Čulda Britský List zezelenal závistí i s jeho britskou manželkou. Kritika oslavná či neoslavná, vždycky zvedne mandle a popularitu. A o tu, tu jde. Časem, až a zda-li, Českej národ přežije globálizáci, tak mu Češi na desku mramorovou dají nápis těchto slov:

"VLADIMÍR STWORA
Nekorektní buditel českého národa.
"

K věci - ke všem tématům:
Dříve, než mě editor k smrti umlátí, poslední přání mám. Čeština - hovory o ní, laskání milenky vzepjaté v oblouku rozkoše, bičování děvky mrzkých slov, píseň která rodnou zemí voní, dáma s grácií přemnoha slov, přadeno života nemajíc rov, šťastný kdo zná ten překrásný hlod, osnovy mění v perlivém smíchu - by neměla nikdy být mimo mísu.


>Asi prestanu bejt lina a zacnu s interpunkci, bez ni cestina vopravdu upi a hodne ztraci


Čeština úpí, jak dívka svedená
čeština kvílí jak žena zkušená
čeština vzdychá jak panna Nika
čeština tiká jak věčná hodina
čeština tichá jak vděčná rodina
čeština lichá -
vteřina ticha.

43852

20.2.2005 19:02

RE: Zrcadlo české justice

Aja 24.?.?.?

Reakce na 43852

Z mych zaveru asi vyjde jen jeden.
Trodas nas neflakne a s ceskou klavesnici mam ted problem (resim).
Zbyva jen pan editor.
Ja, na rozdil od vas, uz s krutosti celebrit mam sve zkusenosti.Jedna mi slapla na nohu, levou. Pan Werich, pred tuzexem na Parizsky...jeste ji mam schovanou ( tu zaslapnutou botku).

Čeština úpí, jak dívka svedená
čeština kvílí jak žena zkušená
čeština vzdychá jak panna Nika
čeština tiká jak věčná hodina
čeština tichá jak vděčná rodina
čeština lichá -
vteřina ticha.

Tome, to perlite. Sajfrtite nebo Nezvalovatite ? Ci jinak -tite?

43882

21.2.2005 7:02

RE: Zrcadlo české justice

Tom 24.?.?.?

Reakce na 43882

>... s ceskou klavesnici mam ted problem (resim).

Řešte. Po letitých zkušenostech s mojí nejmladší dcerou mi strach nedovolí, abych Vám nabídnul pomoc. Ona to řeší velice razantně - hlavou proti zdi. Většinou to odnese jenom zeď. Po pár pokusech se jí v hlavě rozsvítí a jde se zeptat.

>Ja, na rozdil od vas, uz s krutosti celebrit mam sve zkusenosti.Jedna mi slapla na nohu, levou. Pan Werich, pred tuzexem na Parizsky...jeste ji mam schovanou ( tu zaslapnutou botku).

Honza Werich tam chodil kupovat Irish whiskey - Jameson. Zašlápnutá botka od Wericha je jistojistě cenná trofej. Ale, až nás zašlápne editor, tak si nás vnoučata pověsej na zeď jako erbovní placku!

>Tome, to perlite. Sajfrtite nebo Nezvalovatite ? Ci jinak -tite?

enem sem se trochu zFernetil [zahanbení]
(ti návštěvníci z rodné hroudy mě budou mít jednou na svědomí)

43913

22.2.2005 1:32

RE: Zrcadlo české justice

Aja 24.?.?.?

Reakce na 43913

Zabrante dceri demolovat barak Stop Zachovate si tak bydlik i potomka STOP
Fernette primerene Stop Aby nakonec nemel pravdu Zdenek s OT STOP

43964

19.2.2005 13:27

Zrcadlo české justice

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Nechci vam tady do vaseho cvrlikani nijak kecat, ale jste jednou tak trosku OT a jednak - nicky se nesklonuji [mrknutí jedním okem]

Alejinak v klidu pokracujte, dokud nebudete smazani [chechtot]

43805

19.2.2005 13:34

RE: Zrcadlo české justice

Aja 24.?.?.?

Reakce na 43805

>Nechci vam tady do vaseho cvrlikani nijak kecat, ale jste
>jednou tak trosku OT a jednak - nicky se nesklonuji [mrknutí jedním okem]

>
>Alejinak v klidu pokracujte, dokud nebudete smazani [chechtot]

Tak a ted jste nam zkazil radost,trodas. [pláč]

43806

20.2.2005 3:41

RE: Zrcadlo české justice

Tom 24.?.?.?

Reakce na 43805

>Nechci vam tady do vaseho cvrlikani nijak kecat, ale jste jednou tak trosku OT a jednak - nicky se nesklonuji

>Alejinak v klidu pokracujte, dokud nebudete smazani

Trodas,

možná jsme outí, ale co nás vopravdu rmoutí, že nesklonně s češtinou chcete splouti. Což český rodas, má že být trodas? Chcete-li váš nick nechat nesklonně tvrdnout, vaše věc. Hlavně nás tady netvrďte, že se nicky nikdy neskloňují. Na českém webu se vždycky skloňovaly, skloňují a skloňovat budou, a vy se třeba trodasněte.

Podprahovou podhrůžku:"Alejinak v klidu pokracujte, dokud nebudete smazani" si můžete trodasnout, víte kam.

43853

21.2.2005 0:47

Zrcadlo české justice

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

OT je anglicka zkratka pro Off Topic - neboli mimo misu [chechtot] (korektneji mimo tema - rozumi se diskuze, ze [mrknutí jedním okem] )

A jinak si nadale sklonujte a trebas i casujte a zmekcujte co chcete a jak chcete [chechtot]

PS. to nebyla podprahova pohruzka, to byla radobyvtipna reakce na vase cvrlikani - a i kdyz vam to editor evidentne povoluje, tak ja bych, na jeho miste, asi ochranil databazi nevinnou pred prznenim vasimi prispevky [chechtot]

43900

21.2.2005 7:05

RE: Zrcadlo české justice

Tom 24.?.?.?

Reakce na 43900

>OT je anglicka zkratka pro Off Topic - neboli mimo misu [chechtot] (korektneji mimo tema - rozumi se diskuze, ze [mrknutí jedním okem]

Kdybyste mi to takhle polopaticky nevysvětlil, tak bych si myslel, že OT je Off Trodas! [překvapení]

43914

21.2.2005 9:06

RE: Zrcadlo české justice

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 43914

>>OT je anglicka zkratka pro Off Topic - neboli mimo misu
>[chechtot] (korektneji mimo tema - rozumi se diskuze, ze
>[mrknutí jedním okem]

>
>Kdybyste mi to takhle polopaticky nevysvětlil, tak bych si
>myslel, že OT je Off Trodas! [překvapení]

Jestli jste toho fernetu vypil poněkud víc, tak to OT, by taky mohlo znamenat Opilý Tom. [velký smích]

43919

21.2.2005 17:48

RE: Zrcadlo české justice

Tom 24.?.?.?

Reakce na 43919

>Jestli jste toho fernetu vypil poněkud víc, tak to OT, by taky mohlo znamenat Opilý Tom. [velký smích]

O.K. 1:1 [velký smích]

43943

31.3.2005 13:06

Zrcadlo české justice

potter 195.?.?.?

Zdravím, po přečtení této diskuse už na Zvědavcd chodit nebudu. Někteří lidé zde mají dost divné představy o sexuálním chování. Zde bych navrhoval pobyt v ozdravném zařízení císaře Calliguly, bohužel nerealizovatelné. Holger [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

47586

Tuto stránku navštívilo 7 939