Diskuze k článku

Povolání v ohrožení

Příspěvků 99

9.1.2005 17:14

Povolání v ohrožení

Stojan Jakotyč rainyday333 (zavináč) hotmail (tečka) com 69.?.?.?

Zeny su v armade velmi dolezite. Ako konkretny dokaz je treba si zobrat pripad kanadskej elitnej jednotky JTF2 (Joint Task Force 2). Tato jednotka bola svojho casu rozmiestnena v Bosne nedaleko ustavu mentalne postihnutych dievcat. Po case im to vojna tak liezla na nervy, ze vtrhli do onoho ustavu a znasilnili tam dievcata (detaily si pamatam iba hmlisto).
Toto by sa asi nebolo stalo, keby v jednotke boli pritomne zeny. Zeny mali na muzov vzdy ukludnujuci vplyv.

Mozem sa ovsem mylit.

40135

10.1.2005 4:16

RE: Povolání v ohrožení

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 40135

"Zeny su v armade velmi dolezite." - zcela souhlasím.
Na to pamatovala již rakousko-uherská armáda a proto byly v týlu zřizovány oficiální bordely (odděleně pro oficíry, poddůstojníky a vojáky). Do těch důstojnických bych pak nasazoval ženy jen se základním vzděláním, neboť jak říkaval už ten vrátný z hodinového hotelu (podle Švejka) "ty blbější více pobavěj než ty příliš inteligentní".
Už vidím jak by se v Česku zase nesmírně zvýšila porodnost, aby se ženy mohly vyhnout vojenské službě. Něco podobného již u nás bylo za Protektorátu, kdy těhotné ženy nemohly být poslány na nucené práce do Říše. Ročníky 42, 43, 44 a 45 patřily po řadu let k těm nejsilnějším. To si pochvaloval i tehdejší protektorátní ministr školství pan Emanuel Moravec.

40199

10.1.2005 15:34

RE: Povolání v ohrožení

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 40135

To není dobrý argument, v naší armádě znásilňují vojáci i spoluvojandy. Dokonce i v elitních důstojnických školách.

40228

9.1.2005 17:30

Povolání v ohrožení

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 212.?.?.?

Všechny ženy nejsou stejné.
Populace se mění. Dnes dorůstají "slečny", které té ženskosti
v sobě mají již pramálo. Prostě podmínky a společnost je "ukovala"
k obrazu svému. Tyto "dámy" mohou být i dobré vojákyně.
Když mohou "dámy " hrát fotbal a docela dobře, mohou i válčit!

40140

9.1.2005 19:47

RE: Povolání v ohrožení

oji 195.?.?.?

Reakce na 40140

Ano, ale ten fotbal je na urovni krajskeho preboru.

40154

9.1.2005 21:21

RE: Povolání v ohrožení

Barrandovský most 213.?.?.?

Reakce na 40154

To akorát u nás. Jinde je ten fotbal na úrovni olympijského turnaje.

40168

9.1.2005 21:38

RE: Povolání v ohrožení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 40168

A proc si myslite, ze ve vetsine sportovnich disciplin soutezi oddelene muzi a zeny?
Jednoduse proto, protoze maji rozdilnou vykonnost. Muzi zeny predci v silovych, rychlostnich, obratnostich a taktickych(?) schopnostech a dovednostech.
Tim netvrdim, ze se nepodivam na zensky sport. To urcite ano! Ma svuj puvab. Ale vykonnostne se k muzum nemuze nikdy dostat.
(I kdyz tak premyslim, 21. stoleti ma byt stoletim genovych manipulaci .... [chechtot] )

40172

12.1.2005 15:05

RE: Povolání v ohrožení

Marketa 213.?.?.?

Reakce na 40172

Nojo, protoze chlapi maji vice svalove hmoty a tak budou vzdycky fyzicky silnejsi nez zensky. Valky se ovsem davno nevedou 'telo na telo' - Americane nevitezi ve valkach proto, ze maji vetsi svaly, ale proto, ze maji pokrocilejsi technologie (zjednodusene receno), nebo se mylim?

40393

12.1.2005 15:54

RE: Povolání v ohrožení

Lev 82.?.?.?

Reakce na 40393

Mila Marketko, ale tech pěšáků/pěšáček, prozatim stale jeste bude potreba. A nezapomente, ze raketky, specialne ty lejsrem rizene, mohou zasahnout vsechno, kdyz uz jsme u te US hi-tech. Takze, jestli jste vojak, a nebo pošťák, zasahnuto muze byt vsechno. [mrknutí jedním okem]

40396

12.1.2005 16:41

RE: Povolání v ohrožení

Marketa 213.?.?.?

Reakce na 40396

Ano, ale budou mit na nepritele kulomety a ne kudly. (Ja vim, kulomet je tezkej, a mozna ho zensky neuzvednou [smích] ).

S tema 'lejzrama' mate bohuzel pravdu - ackoli to moc nesouvisi s tematem zen ve valce.

M.

40403

9.1.2005 17:34

Povolání v ohrožení

albert 66.?.?.?

Podle puv. clanku, tehotne budou z povolani vylouceny. Tj., budou v dnesnim veku diversifikace a multi-kulti hodnot sproste DISKRIMINOVANY ! [naštvaný] Hanba!

Kde jsou nejaci pravnici, ci ochrane spolky, jako treba "Organizace na Ochranu Prav Tehotnych Zen", aby se za jejich pravo jit na frontu a tam pod zakony "equal opportunity" uvedomele bojovat proti (tridnimu) nepriteli postavili, pripadne zacali $$$soudit$$$ ceskou vladu za diskriminaci ?
Clanek se rovnez nezminuje o vylouceni mrzaku a invalidu. A to je take fuuuuuj! Takova necitlivost. I tem invalidum by melo byt povoleno bojovat. Treba proti invalidnim "teroristum". Jako jsou OH pro invalidy. Teda pardon, chtel jsem rici pro 'disadvantaged', ci jeste lepe "diverselly challenged"..

Pred casem jsem mel tu cest pobyt u svetozname letecke spolecnosti, kde prichazejici do budovy vita veliky napis: "Disadvanged groups can do the job. Give them a shot at it!". A na obrazku je letadlo, jak se z nej strili raketa. Ale z obrazku neni patrne, jestli je tato 'obrana' technika rovnez 'disadvantaged'.
Tak co takhle - "Tehotne a invalidi mohou jit do boje. Dejte jim sanci!".
Temi "disadvantaged" v napisu je myslena urcita skupina, tzv. "easy riders". Jako katalyzatory v chemicke akci se akce neucastni, ale pouze musi 'be there' z duvodu ziskani vladniho kontraktu. Tito se pozdeji lehce poznaji nejen podle 'diversifikovaneho' fyz. vzhledu, ale velmi casto tez podle "vykonnosti" ..
U tech tehotnych, "diversely challenged" na fronte - ze by pak teroristicky nepritel mohl byt vice 'sensitive' (citlivejsi)? [zmaten]


40141

9.1.2005 18:46

Povolání v ohrožení

Gilhad 62.?.?.?

No co se deje tak zvlastniho?
Stat ma nyni moznost v pripade potreby povolat az dvojnasobek obcanu ku sve obrane. Nikoli povinnost.
Pricemz nejdriv bude povolavat aktivni a pasivni zalozaky, lidi, co armadou prosli a tak, a k naprostym neskolenym civilistum se dostane teprve az nebude zbyti.

40151

9.1.2005 19:20

Povolání v ohrožení

KITI 212.?.?.?

Názor ženy :
V zemi, kde vzniká spousta nepřehledných zákonů, je prostě o jeden nepovedený více. Veřejnost určitě nepředpokládá, že by někdy nastala doba, kdy ženy opustí své rodiny a půjdou bojovat. To je směšné. Proto si tím většina lidí hlavu neláme. Občas se někdo vyslovením svého názoru zviditelní (což právě činím nyní i já), ale v zemi Švejka se i nadále nic neděje. A mám-li vyslovit svůj postoj v této věci, tak se musím pouze smát. Představa žen zacházejících bez předchozí přípravy s vojenskou technikou je vskutku zábavná. Pokud existují mladí muži, kteří pro své "závažné" zdravotní obtíže získali tzv. modrou knížku či pro nepřekonatelný odpor ke zbraním raději vykonávali svou "povinnost" v rámci civilní služby, je logické, že existují i tací muži, kteří by ve své pohodlnosti poslali do války ženy. Zejména by mě zajímalo (půjdu si důkladně novelu branného zákona pročíst), zda se povinnost narukovat bude týkat i politiků . A i kdyby k té hypotetické možnosti války došlo, bude se jednat o takové technické prostředky, kdy bude jedno, KDE člověk umře. Zda se zbraní v ruce nebo přikrčený za pecí či někde ve vězení či u zdi. Nikdo nemá právo nutit (promiňte ten patetický tón) dárkyně života k tomu, aby ho braly. A pokud existují ženy, které o službu ve zbrani stojí, ráda bych je alespoň v této diskusi poznala. Obávám se ale, že v reakcích k tomuto článku mi maximálně vynadá pár šovinistů...

40153

9.1.2005 20:51

RE: Povolání v ohrožení

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 40153

vazena pani(nebo slecno) KITI, nejen zena je darkyne zivota,ale i muz.
Osvojte si prosim zaklady biologie.Na zplozeni musi byt dva,ne jedna. Jedinou vyjimkou byla jista Marie,kdy u toho podle tradice muz nebyl,ale to uz je davno za nami. A koneckoncu-poturcenec horsi Turka. Zeny jsou od prirody krutejsi nez muzi. Zarne priklady se tahnou do celeho sveta:Amazonky,fanaticke ucitvacky bohyne Kali v Assamu,reggnies v Nemecku,atd...Takze nam tu prosim nedelejte z zen andely a z muzu certy. Zeny a muzi si maji byt rovni v obecnych vecech. A armada tam podle me spada,nebot obrana je obranou jak muzu,tak i zen.

40159

9.1.2005 21:35

RE: Povolání v ohrožení

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 40153

draha KITI, pokud si predstavujete vojaka jak utika v pred na bodak, souhlasim, ze pro zenu to neni zrovna to nejlepsi misto. Ovsem neni mi jasne, proc by zena nemohla pracovat u pocitace, nebo v bojovem letadle, pripadne jako to delaji americke zeny, zasobovaci vuz, vydejna materialu atd. Je mnoho mist v armade, kde se zena uplatni bez problemu. Nemusi se jednat o spinavy zakop.
Co se tyce problemu s tehotnou zenou, i v tom nevidim zadny problem. Jiste i v cechach chodi tehotne zeny do prace az do osmeho mesice, co je tedy za problem, aby pracovali v armade.
Zena neni nejaky jiny tvor, na rozdil od nekolika filozofu me zena pripada velice podobna muzi. To, ze je nositelka plodu ji jeste neopravnuje k tomu, se schovavat za muze.

40170

9.1.2005 21:57

RE: Povolání v ohrožení

Lev 82.?.?.?

Reakce na 40170

Pane Vcelicko, pokud jste si nevsiml, tak cele to povidani ja prave vo tom, ze zeny maji byt postaveny do prvni linie, cili kdyz se rekne "na bodak", tak na ten bodak pujdou. A ne aby zustaly varit, ve vojenske kuchyni a nebo delaly, vojenske - valecne zdravotni sestry. Kapiči ? [oči v sloup]

40173

9.1.2005 22:29

Klidek pane Lev

Marty 84.?.?.?

Reakce na 40173

To to jenom nekdo ve svym nastvani na feministky verbalne dotahl ad-absurdum. To ani autor vyroku nemyslel vazne...

40176

10.1.2005 21:02

RE: Povolání v ohrožení

Martin 217.?.?.?

Reakce na 40170

Ono to je trochu složitější. Žena je nositelka plodu a v tom spočívá jediný rozdíl mezi ženou a mužem? K tomu, aby jedinec našeho živočišného druhu mohl nosit plod a po narození dítěte zabezpečit jeho přežití, bylo nutné, aby se jistá část jedinců našeho druhu právě na toto specializovala. A to nejen tím, že se u těchto jedinců vyvinula děloha a další fyzické odlišnosti (jiná stavba kostry, jiný poměr svalové hmoty, jiná výška těla), ale také změnou centrální nervové soustavy, především mozku. U žen funguje mozek odlišným způsobem. (Například schopnost žen používat současně levou a pravou hemisféru.) Odlišný mozek a jeho fungování pak také dává předpoklady pro jiné mentální schopnosti žen. (Vyšší empatie, barevná citlivost, sociální adaptabilita, nižší prostorová orientace.)

Tyto odlišnosti mají ženy proto, že jsou evolučně specializovány na "nošení plodu". A jak je vidět, specializace je daleko komplexnější, než jen v onom "nošení plodu".

40250

11.1.2005 13:19

RE: Povolání v ohrožení

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 40250

To s používáním pravé a levé hemisféry současně mohu potvrdit, četl jsem o tom ve vědecké publikaci. Je to další důkaz o tom, že muži a ženy jsou sice rovnocenní, ale jiní. [mrknutí jedním okem]

40307

11.1.2005 16:42

RE: Povolání v ohrožení

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 40250

Mno, člověnčenstvo má opravdu kliku, že je to trochu složitější, než si rozdíl mezi ženou a mužem představuje dotóre Včelička, totiž, že žena jen nosí plod. To by byl život neveselej! Kromě toho, že to vrhá podivné světlo na páně Včeličkovu sexuální orientaci (plod může nosit i samec, jako například u mořského koníka).

Čtenáři mi, doufám, prominou můj simplisticky naturalistický pohled, ale já vidím hlavní rozdíl ve vagině kontra penis a raduji se ze života. Vyšší empatii žen, jejich sekundární pohlavní znaky a i sociální adaptibilitu přitom, pochopitelně, dovedu také ocenit, ale jejich barevná citlivost (hlavně v noci), nižší prostorová orientace a současné využívání jejich pravé a levé mozkové hemisféry mi může být při tom ukradený.

Když už se nám už do tématu diskuze (ženy v armádě) dostala evoluce, tak k tomu bych chtěl poznamenat, že pro vojenské účely se evoluce dala špatnou cestou. Kdyby ženy snášely vajíčka (preferenčně bez skořápky, v kožovitém obalu, aby se při přískocích nenakřápla), vajíčka by se prostě dala do plukovního inkubátoru a ženám by nic nebránilo ani při útoku na bodák.

40314

11.1.2005 20:01

RE: Povolání v ohrožení

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 40314

Vazeny pane Taborsky,
muzete nam napsat, ceho si v tomto svete krome sebe
sama vazite ?

40327

12.1.2005 5:42

RE: Povolání v ohrožení

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 40327

Lojzo Mikine,
mohl bych, ale nenapíši. Jednak to není tematikou diskuze a druhák, není Vám nic do toho.

40359

12.1.2005 6:17

RE: Povolání v ohrožení

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 40359

Lojzo Mikine,
mohl bych, ale nenapíši. Jednak to není tematikou diskuze a druhák, není Vám nic do toho.


No vidite, dovedete byt i clovek uprimny. Ja se ptal
jen proto, ze na zaklade vasich prispevku jste vzdy
a pokazde sarkasticky zautocil zde na kazdeho. Ani
jednou jste neudelal vyjimku. Kdo ma jiny nazor toho
povazujete za sveho nepritele. A musite ho zesmesnit.
Ze by to byl nedostatek sebeduvery ?
Ale opravdu to je vase vec. Vec vasi kultivovanosti
inteligence, spolecenskeho zarazeni a chovani. Jsem
rad ze takovy nejsem ja.



40361

12.1.2005 1:39

RE: Povolání v ohrožení

Tom 24.?.?.?

Reakce na 40250

>Například schopnost žen používat současně levou a pravou hemisféru.

Toliko teorie. Zelený strom života nám však předvádí i takové odrůdy žen, u kterých corpus callosum - onen svazek nervových vláken umožňující vzájemnou komunikaci levé a pravé hemisféry - sestává pouze z tkaniva podprsenky. Synchronní součinnost levé a pravé hemisféry je tedy pouze vizuální dojem, díky právě podprsence, při jejímž nepoužítí, kupř. při běhu, obě hemisféry vlají jako kokršpanělovi uši. Snad právě z tohoto vizuálního vjemu se ustálilo nelichotivé rčení:"Má mozek v kozách a průser je v tom, že nejsou propojený." Pravda, lidová slovesnost se jazykem šlechetným nevyznačuje.

Daleko hůře na tom jsou ovšem muži, o kterých se rádoby lichotivě říká, že mají mozek uložený vysoko - v nadkolenokoulích.

40343

12.1.2005 6:02

RE: Povolání v ohrožení

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 40343

Jo, ale ještě hůř jsou na tom natvrdlí muži, o kterých se říká, že myslí špičkou penisu. Nepokrytě se tak naznačuje, že jim to myslí polovičatě a to ještě jen občasně.

40360

9.1.2005 22:00

RE: Povolání v ohrožení

oji 195.?.?.?

Reakce na 40153

Vazena Kiti, rozhodne Vam nechci vynadat. Ale jen Vas upozornim, ze tato podoba zakona byla prosazena na zaklade lobbismu "zenskych organizaci".
Jinak ale rozumim Vasi nechuti k novele branneho zakona.

40174

10.1.2005 4:25

RE: Povolání v ohrožení

olbram 198.?.?.?

Reakce na 40153

Vazena pani, i ja jsem darce zivota. Zivot nejen daruji, ale i jazykem uspokojim. Jsem totiz basnikem amaterem.
Co se tyce zen v bojove situaci: sam jsem si udelal takovy pruzkum kdyz se diskutovalo o tomto zakone v USA. Zeptal jsem se primo zen ktere tehdy slouzily v armade. Oni me vysvetlili, ze tento zakon je projednavan z tohoto duvodu. Pro ziskani urcite generalni hodnosti musi vojak slouzit v predni posici. Zeny ktere v teto posici nemohly participovat tudiz nemohly teto dosahnouti a tim se citily diskriminovane. Takzvanym sklenenym stropem. Vetsina zen v ozbrojenych silach o toto nestoji, viz pocet otehotneni pri spolecne sluzbe na valecnych lodich. Take jsem mel moznost videt ty slavne Marines pri ranni rozcvicce , kde pritomne zeny ty atraktivni postavaly kolem velitele a ty osklivejsi smutne pokulhavaly domu. Zpivali sice pisnicky s velmi bojovym obsahem, ovsem vypadali stejne nadsene jako skupina zalozaku z Berouna.
Jinak, co se tyce valceni tak bych to nikomu nedoporucoval. Je to spinava prace, kde jedno z vasich nejvetsich problemu je hygiena. Ano, jak si vytrit prdel. A dobre. Pravdu mel pan Hasek ve Svejkovi kde se o tom stale bavili. V takove situaci se zeny stanou neatraktivnimy asi po trech dnech. Po tydnu bez sprchy zena nejen smrdi ale vetsina z nich se mentalne zhrouti a stale placi, coz snizuje moralku jakekoliv jednotky. Ovsem jsou vyjimky ktere potvrzuji pravidlo ale tech je malo.

40202

10.1.2005 4:55

RE: Povolání v ohrožení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 129.?.?.?

Reakce na 40202

>i jazykem uspokojim. Jsem totiz basnikem
>jak si vytrit prdel
>i jazykem uspokojim. Jsem totiz basnikem
>Po tydnu bez sprchy zena nejen smrdi
>i jazykem uspokojim. Jsem totiz basnikem

[oči v sloup] [zmaten] [oči v sloup]
[oči v sloup] [zmaten] [oči v sloup]
[vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk]
i jazykem uspokojim
jsem totiz basnikem

40204

10.1.2005 5:18

RE: Povolání v ohrožení

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 40204


i jazykem uspokojim
jsem totiz basnikem



Basnici si to mohou dovolit, kdyz jim schazi trebas
vhodna slova. Proto se rika, co tim chtel basnik
rici.

40206

13.1.2005 7:53

RE: Povolání v ohrožení

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 40153

Mila Kiti, souhlasim s vasim nazorem na zakon. Co se tyka prvni linie ve valecnem stavu, budu ta posledni, co by se tam hrnula a konecne, jakakoliv zbran je mi odporna...A pokud by k necemu doslo, nesmime zapominat na nuklearni zbrane a tak schovavat se za peci nebo v prvni linii, je uplne jedno.....
Pokud si feministky vyberou prvni linii, at si jdou je to jejich rozhodnuti, ale muj nazor je ten, ze zene zbran do ruky nepatri..!Tim neodsuzuji zeny kamsi do ustrani, ale je spousta jine uzitecnejsi, vhodnejsi prace pro ne, kde mohou byt skutecnymi zenami....

40462

13.1.2005 10:58

RE: Povolání v ohrožení

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 40462

>Mila Kiti, souhlasim s vasim nazorem na zakon. Co se tyka
>prvni linie ve valecnem stavu, budu ta posledni, co by se
>tam hrnula a konecne, jakakoliv zbran je mi odporna...A
>pokud by k necemu doslo, nesmime zapominat na nuklearni
>zbrane a tak schovavat se za peci nebo v prvni linii, je
>uplne jedno.....

Milá Jarko, obavy z nukleárních zbraní nejsou dnes aktuální. Kdo by nás také těmito zbraněmi mohl ohrožovat? Francie? Rusko? Británie? - určitě ne, protože radioaktivní spad by je ohrozil v takovém případě také. Severní Korea? - určitě ne, Korejci by tu bombu museli nést do Evropy na zádech a je to přece jen kus cesty. Čína? Indie? Pakistán? - tam mají jiné starosti, než se zabývat Evropou.
Jediné reálné nebezpečí hrozí z Bušistánu a z Izraele. V obou těchto zemích vládnou dost velcí blbci, kteří by použití nukleárních zbraní byli schopni a technicky by to pro ně nebyl problém.

40471

13.1.2005 13:26

RE: Povolání v ohrožení

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 40471


>Milá Jarko, obavy z nukleárních zbraní nejsou dnes aktuální.
>Kdo by nás také těmito zbraněmi mohl ohrožovat? Francie?
>Rusko? Británie? - určitě ne, protože radioaktivní spad by
>je ohrozil v takovém případě také. Severní Korea? - určitě
>ne, Korejci by tu bombu museli nést do Evropy na zádech a
>je to přece jen kus cesty. Čína? Indie? Pakistán? - tam mají
>jiné starosti, než se zabývat Evropou.

>Jediné reálné nebezpečí hrozí z Bušistánu a z Izraele. V
>obou těchto zemích vládnou dost velcí blbci, kteří by
>použití nukleárních zbraní byli schopni a technicky by to
>pro ně nebyl problém.

opravdu perfektni prehled o situaci, akorat kdyz se to skladalo dohromady, tak se jmena tech statu nejak zamichala a jsou na jinych mistech.

40485

13.1.2005 21:31

RE: Povolání v ohrožení

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 40471


>Jediné reálné nebezpečí hrozí z Bušistánu a z Izraele. V
>obou těchto zemích vládnou dost velcí blbci, kteří by
>použití nukleárních zbraní byli schopni a technicky by to
>pro ně nebyl problém.

pane Karle z Cech
Hmmmm,...prave v tom je to nejvetsi nebezpeci.Zadni blbci to nejsou.
SS komando za ww2 taky nebyli zadni hnupi....

40518

9.1.2005 22:27

Takhle to dopadne

Marty 84.?.?.?

Kdyz nekdo unaven nekonecnym "bojem zen za rovnopravnost" pochopi zenskou "rovnopravnost" o ktere nam stale vic a vic arogantne basni feministky i jako ROVNOST POVINNOSTI. A pozor, najednou ty same zeny z ruznych organizaci za PRAVA zen zacinaji hystericky jecet. Protoze zeny chteji jenom stejna prava, do stejnych povinnosti se jim jaksi nechce.

V ramci rovnopravnosti by zeny chteli vydelavat stejne jako muzi, ale drinu v dolech nebo u soustruhu jim radi prenechaj a zustanou u sve lehci prace.

V ramci rovnopravnosti se nekonecne rozzuri zena ktera vydelava min nez muz na stejnem miste. Ale ona zdrha z prace 15:00 s poukazem na materske povinnosti zatim co chlap je nezridka v praci i do sedmi a pak prijde chlap domu vyplivnut jako zvire a prvni co schyta mezi dvermi je litanie te jeho "suprrovnopravne" manzelky ze ji nic doma nepomuze...

Skratka - stejna prava ano a hned, ale stejne povinnosti - to nikdy !

40175

10.1.2005 12:52

RE: Takhle to dopadne

google 62.?.?.?

Reakce na 40175

>Kdyz nekdo unaven nekonecnym "bojem zen za rovnopravnost"
>pochopi zenskou "rovnopravnost" o ktere nam stale vic a vic
>arogantne basni feministky i jako ROVNOST POVINNOSTI. A
>pozor, najednou ty same zeny z ruznych organizaci za PRAVA
>zen zacinaji hystericky jecet. Protoze zeny chteji jenom
>stejna prava, do stejnych povinnosti se jim jaksi nechce.

nepripomina to tak trochu jeden zivocisny druh, ludovo zvany cigani, lat.:Romulus aj Remus. zeby tie nase zeny boli v skutocnosti nase Romulusky? [mrknutí jedním okem]

>V ramci rovnopravnosti by zeny chteli vydelavat stejne jako
>muzi, ale drinu v dolech nebo u soustruhu jim radi prenechaj
>a zustanou u sve lehci prace.

tak tato skutocnost tu moju teoriu trochu komplikuje. Cigani nechcu zostat ani u lahsiej prace, oni radsej bez prace. a ta moja taku lahsiu pracu za sustruhom neodmietne. zeby len take Polociganecky? [zmaten]


>Skratka - stejna prava ano a hned, ale stejne povinnosti -
>to nikdy ! [mrknutí jedním okem]

takze jednak su to nase Celociganky(aj preto snad nam vedia a musia vsetko vzdy vytmavit)


alebo, ze by to bolo tym, ze tieto akcie za prava mensin, zien, postihnutych a innych "poddruhov" bezia vsetky na stejny, chazarsko-sionisticky benzin? [překvapení]

40224

9.1.2005 23:01

Povolání v ohrožení

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Bylo by velmi zajimave zjistit kolik procent zen s timto nechutnym zakonem ve skutecnosti souhlasi. Jsem presvedcen, ze to procento bude nesmirne male. Mozna jen ty dve "damy" a mozna mala hrstka jejich milenek. Neni prijemne se divat na vojaka roztrhaneho minou, divat se na zenu by bylo mnohem drsnejsi.Nase spolecnost ztraci jakekoliv moralni zabrany v surovosti, bestialite,vrazednosti a terrorismu Statu. Paklize se temto hruznym zakonum nepostavime na odpor budou se tyto zvireckosti neustale prohlubovat. Ti kteri maji kriminalni sprostotu takove zakony uzakonit by meli bez milosti skoncit ve vezenich kdekoliv na svete. Jsou to lide nesmirne nebezpecni lidstvu

40177

10.1.2005 6:49

RE: Povolání v ohrožení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?

Reakce na 40177

Rad bych vedel kolik s tech nejvic ujecenych feministek se do te valky opravdu hrne. Je to opravdu zvrhlost... Par urvanych buzerantek si usurpuje pravo jecet za vsechny " slabsiho pohlavi ", ten svet uz tak stoji za hovno ze to ani nema hlavu ani patu, proste stoji to za hovno je to totalni upadlost moralky a civilizace tak jak ji zname. Barbarstvi a zvracene pudy zacinaji ovladat spolecnost, zadne zabrany - everything goes ... INFIDEL

40209

9.1.2005 23:28

Povolání v ohrožení

kubrt 81.?.?.?

Vazeni,
jeste jedna stupidita noveho zakona trosku unika: povolavani a: aktivnich zaloh, b:volaku s absolvovanou VZS v zaloze a c: rocniku dle vyberu(a treba i zen). Placam se smichy, jak budu malem na invalidnim vozicku kricet Na Belehrad!!! a petadvacetileti kluci (je me 43) bez absolvovane VZS mi budou davat rekrutskou kytku jen proto, ze jsem za komaru prozil 2 roky v uniforme.Kdyby po me nekdo takovou blbost chtel, asi bych odpovedel usty toho soudruha z PSM: prisahal som len raz!!!

40178

10.1.2005 17:07

RE: Povolání v ohrožení

explorer 82.?.?.?

Reakce na 40178


>Vazeni,
>jeste jedna stupidita noveho zakona trosku unika: povolavani
>a: aktivnich zaloh, b:volaku s absolvovanou VZS v zaloze a
>c: rocniku dle vyberu(a treba i zen). Placam se smichy, jak
>budu malem na invalidnim vozicku kricet Na Belehrad!!! a
>petadvacetileti kluci (je me 43) bez absolvovane VZS mi
>budou davat rekrutskou kytku jen proto, ze jsem za komaru
>prozil 2 roky v uniforme.Kdyby po me nekdo takovou blbost
>chtel, asi bych odpovedel usty toho soudruha z PSM: prisahal
>som len raz!!!
Vážený pane Kubrte!
Domnívám se, že jste skládal přísahu k obraně socialistické vlasti.
Proto, pokud Vám dají do ruky zbraň, jste povinen ji použít pouze k obraně socialistické vlasti. Nikoli dnešní kapitalistické. Takže prozatím není třeba se jakkoli znepokojovat. Přeji hezký den.

40234

10.1.2005 22:35

RE: Povolání v ohrožení

kubrt 81.?.?.?

Reakce na 40234

Mily pane,
obavam se, ze jste trosku nepochopil moji narazku. Svou starou maticku socialistickou vlast bych totiz branil se stejnou "chuti" jako novou kapitalistickou. Jsou to totiz uplne stejny devky. Ale takovou volovinu co vymyslel nas parlament o povolavani zaloh komunisti nevymysleli. Ne ze bych je zrovna moc hajil, ale stupidita tohohle branneho zakona je do nebe volajici. Fakt si myslite, ze ctyriceti a viceleti pupkati fotri s vojenskym vycvikem budou (teoreticky) branit tuhle gubernii a petadvacetileti kluci bez absolvovane vojenske sluzby se budou valet smichy? Jinak pro Vasi informaci - pro napr. muj teoreticky pripad odepreni vojenske sluzby z duvodu jiz zmineneho "prisahal som len raz" lze uskutecnit zkracene uskutecneni odvodu s povinnosti slozit prisahu, a sankce za jeji odmitnuti nejsou zanedbatelne. Alespon to platilo v dobe, kdy byla jeste funkcni VZS. Takze hezky den preji i Vam...

40254

10.1.2005 0:24

Tak vam mile feministky dekuji

Jasmina 62.?.?.?

Bojovali jste za rovnopravnost zen.
Aby mohla zena promluvit na vezrejnosti-jenze prave slovem na verejnosti dochazi k roztrzkam i k valkam.
Aby mohla zena studovat-vime s historie ze mnohe zeny umely take cist,psat ba i vice-vse zalezelo,v jake byla rodine.
Aby zena mohla jit pracovat-dnes uz je to tak daleko,ze zena prakticky ma povinnost pracovat a plus-deti,domacnost.
Aby zena mela svobodu a nezavislost-byt nezavisla na muzi-to neni drit 8 h denne a potom jeste doma a mit jen to poteseni,ze ma penize i pro sebe,-byly mnohe zeny v domacnosti,co drzely kasu a chod domacnosti.Krom toho zamestnana zena se denne vraci porad k jednomu muzi-tak jaka pak nezavislost?
Aby zena mela pravo se rozvest-stejne rozvod neni zalezitost,ktera nezanecha hluboke stopy a tak to dopadlo,ze se dnes zena rozvadi kvuli kazdemu prdu.Ba i muz dnes odejde od rodiny daleko lehceji nez pred 50ti lety.
Uz to dopadlo,ze zena muze mit i verejne milence aniz by ztratila tvar,jenze sexuchtive zeny si poradily od dob pradavnych za kazdeho pocasi a bylo to superdobrodruzstvi,kdyz se musily schovavat.Kolik nametu na pribehy!Dnes je to vec zcela korentni,tak jakepak pribehy.
No a ted tedy se samopalem do fronty.
Ja mam dceru a chlapce.Kdyby musil kluk do fronty,budu jako matka trpet,kdyby mi ho zastrelili,zbyde mi alespon dcera.Ale ted?
Tedy-ja,ja jsem za kopeckama a jak tak cas bezi,vidim,ze jsem dobre udelala....
A nepodcenujte ten zakon,ze se nic ve Svejkovske zemi dit nebude-jednou je zakon dan a trva dlouho nez je zase odvolan.

40182

10.1.2005 0:28

Povolání v ohrožení

KITI 212.?.?.?

Při návratu z jiných stránek malé shrnutí:
Pro Méďu-Béďu: Myslím, že je rozdíl mezi spojením zárodečné hmoty a přivedením člověka na svět a jeho další výchovou pro život. I jinak mě Váš příspěvek pobavil. Já ale nevyznávám bohyni Kálí, více se mi líbí Buddha, odtud pramení má filozofie...
Pro pana Včeličku: Představa těhotné ženy v zásobovacím voze, či někde na štábu mi přišla směšná.Těch se to ani netýká. A skutečně si myslíte, že by v onom hypotetickém případě povolání žen do zbraně dostaly možnost si vybrat u jakého vojska či zbraní konkrétně chtějí sloužit? A ženy mají ještě jeden malý technický problém, který mužům ve zbrani nehrozí (mám na mysli ženy v reprodukčním věku, které nejsou těhotné).
Pro Martyho: Dnes se z práce v 15.00 již neutíká. Jsou-li takové profese, prosím o informaci, možná ráda změním zaměstnání.
Pro Oji(ho): Nevím, které ženské organizace přišly s návrhem tak nejapným, já podezírám spíše nějaké recesisty ve vládě nebo nějaký svěží vítr vanoucí v Bruselu.
Musím ale přiznat, že mi tu chybí reakce žen,takže to asi s naší touhou bojovat nebude tak horké...

40184

10.1.2005 7:35

RE: Povolání v ohrožení

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 40184

no vidite a me zase prijde velice smesne, ze moderatorka v Kotli
pokracovala v praci az do osmeho mesice a pani poslanci ji nosili dary aby je nahodou nesprdla na verejnosti.

40212

11.1.2005 2:25

RE: Povolání v ohrožení

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 40212

Ta paní Jílková by se, kdyby jí to dovolily, okotila "live" v tom svém pořadu Kotel, jen aby stouplo její ohodnocení na Nově. To je přece ženská, podobně jako Šmuclerová (kterou konečně nedávno vyhodili), která by šla přes mrtvoly.

40266

10.1.2005 7:47

RE: Povolání v ohrožení

oji 195.?.?.?

Reakce na 40184

> Pro Oji(ho): Nevím, které ženské organizace přišly s
>návrhem tak nejapným, já podezírám spíše nějaké recesisty ve
>vládě nebo nějaký svěží vítr vanoucí v Bruselu.


No dobre, dobre. Vsechno jsme ty vymysleli a upekli my, chlapi. Zeny samozrejme za nic nemuzou. [oči v sloup]

40213

10.1.2005 15:30

RE: Povolání v ohrožení

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 40184

Paní KITI,
nemohu s Vámi souhlasit víc! Žena vojákem je proti přírodě. Měl bych jen jednu námitku, když píšete, že
>ženy mají ještě jeden malý technický problém, který mužům ve
>zbrani nehrozí (mám na mysli ženy v reprodukčním věku, které
>nejsou těhotné).
To není žádný technický problém bojeschopnosti žen, ba právě naopak. Neumím si totiž představit strašlivějšího a obávanějšího bojovníka než ženskou s agresivním PSM. Před takovou prchají celé armády mužů.

40227

10.1.2005 16:11

RE: Povolání v ohrožení

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 40227

Oprava: PMS, samozřejmě (a ať už se to čte jako "premenstrual" nebo "postmenstrual" syndrom.

40231

10.1.2005 18:16

RE: Povolání v ohrožení

Tom 24.?.?.?

Reakce na 40231

>Oprava: PMS, samozřejmě (a ať už se to čte jako "premenstrual" nebo "postmenstrual" syndrom

Ovšem ovšem, je úplně jedno zda se jedná o premenstrual či postmenstrual. Hlavní je, aby přední linie byla složena výhradně z tchýní. Tchýně budou jištěny těžkým dělostřelectvem pro případ, kdyby nedošlo k úplnému vybití přední linie a ňáký tchýně se chtěly vítězně vrátit do zázemí.

40238

10.1.2005 20:19

RE: Povolání v ohrožení

oji 195.?.?.?

Reakce na 40231

>Oprava: PMS, samozřejmě (a ať už se to čte jako
>"premenstrual" nebo "postmenstrual" syndrom.

Ach tak, ja myslel, ze se jedna o permanentmenstrual syndrom. [chechtot]

40246

11.1.2005 16:56

RE: Povolání v ohrožení

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 40246

Mno, ono to je vlastně, z biologického hlediska, buřt. Všechno je to pathologický stav. Ona i sama menstruace je proti přírodě a u žádné jiné živočišné skupiny než u moderního člověka k ní za normálních okolností nedochází.

40315

11.1.2005 20:08

RE: Povolání v ohrožení

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 40315

Mno, ono to je vlastně, z biologického hlediska, buřt. Všechno je to pathologický stav. Ona i sama menstruace je proti přírodě a u žádné jiné živočišné skupiny než u moderního člověka k ní za normálních okolností nedochází.




Dochazi u vsech savcu pane Jiri Taborsky. Je to v kazde
ucebnici biologie od 8 tridy strednich skol. Precte si
to nekolikrat a pak muzeme o tom i diskutovat.

40329

12.1.2005 0:43

RE: Povolání v ohrožení

Aja 24.?.?.?

Reakce na 40329

>Mno, ono to je vlastně, z biologického hlediska, buřt.
>Všechno je to pathologický stav. Ona i sama menstruace je
>proti přírodě a u žádné jiné živočišné skupiny než u
>moderního člověka k ní za normálních okolností nedochází.

>
>
>
>
>Dochazi u vsech savcu pane Jiri Taborsky. Je to v kazde
>ucebnici biologie od 8 tridy strednich skol. Precte si
>to nekolikrat a pak muzeme o tom i diskutovat.
>
>

Nedochazi, pane Lojzo, odvodte si a prelozte vyznam slova menstruace do cestiny a uvidite, ze samicky savcu neprodukuji vajicka kazdy mesic.

40341

12.1.2005 3:26

RE: Povolání v ohrožení

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 40341

Mila pani Ajo,
ano podle vaseho prani jsem si prelozil slovo menstruace.
U savcu se tento zakonny biologicky proces nazyva RIJE. Je
to vlastne estrus, kdy vajicko sestoupi s vejcovodu pres
uterus do vaginy a ven. Proste se na sve ceste nesetkalo
se spermii. Asi tak pred 40.000 lety tento cyclus byl
stejny jak u zvirat tak u lidi. To se tu obevil homo
sapiens sapiens. Behem teto pomerne velice kratke evoluce reproduktivniho cyklu se zmenil o rovnych 180 stupnu.
U zvirat to zustalo stejne. U zen se vsak v dobe oestrus
promenil v di-estrus. To znamena, ze zena v dobe krvaceni
nemuze otehotnet, otehotni az po dobe met-estara v di-estru.
Na toto tema je asi 10 teorii. Jedna rika trebas, ze to
byla zmena klimatu. Zena s Afriky se musela prispusobit
vlastne dvema ledovym obdomim. To posledni koncilo pred
asi 10.000 roky. Pred tremi roky zde byla jedna pani pro-
fesorka nekde s Californie, ktera na toto tema mela prednasku
a rikala, ze se to stalo prave tim, ze muz mel stale stejnou
a tvalou chut po sexu a ze to byla vlastne takova nejaka obrana
zeny. Snad pan Valtr me promine, ze neznam jeji jmeno a od kud byla s te Californie.

Cili zaverem vsichni savci pani Ajo produkuji vajicka.
Kravy kazdych 21 dnu, stejne tak kobyly a prasnice. Nejblizsi
k lidem jsou antropoidni opice , ty to maji naprosto stejne
jako zeny. Cili zvirata produkuji vajicka kady mesic. Vyjimkou
jsou jak je to v prirode pravidlem psi, kocky a mnoho dalsich
malych savcu. Rovnez je jina situace ve volne prirode. Tam
plati zakon o preziti.
Prominte, ze si dovolim vas opravovat o tom ze zvirata
neprodukuji vajicka kazdy mesic.



40352

12.1.2005 10:36

RE: Povolání v ohrožení

Lev 82.?.?.?

Reakce na 40352

Lojzicku, odkud jste to opsal ? Mohl by jste zde uvest "link" ? hm, velmi poucne, ale urcite to neni z vasi "hlavy" [zmaten]

40368

12.1.2005 15:55

RE: Povolání v ohrožení

Aja 24.?.?.?

Reakce na 40352

Jo,pane Lojzo, neni perioda jako prerioda. [mrknutí jedním okem]

40397

12.1.2005 1:55

RE: Povolání v ohrožení

Tom 24.?.?.?

Reakce na 40329

Teda pane Lojzo, takhle naběhnout panu Táborskému na vidle ... No, nechtěl bych bejt ve vaší kůži. Možná byste mohl zakontrovat komárem. Taky savec, ne?

40345

12.1.2005 7:26

RE: Povolání v ohrožení

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 40345

Mno, ty vídle byly nastaveny dotóre Včeličkovi, ale předběhnul ho s naběhnutím Lojza Mikin. A tak originálně, skutečně lojzovsky, že padám se židle pokaždé, když se pokouším na to odpovědět a znovu si to čtu. Panebože, a co teprve čtenářky! Ty musí řvát smíchy jak racek chechtavý v říji. Snad nejlepší je ta Lojzova info o té paní profesorce z Kalifornie, která vykládá menstruaci jako ženskou obranu proti sexuálnímu harašení nadrženejch mužskejch. Jo, jenže to možná byla pravda před třemi roky, teď používají ženy mnohem účinnějšího zaříkadla: Odstup Satane, jsem HIV pozitivní!

To jsem Vám, když jsem byl na vojně, znal jednu dívku z malé moravské vísky a ta měla stejné představy o ovulaci a menstruaci a říji jako Lojza Mikin. A taky si to nedala vymluvit, ani od okresního gynekologa, protože si taky svoji menstruaci s neoblomným přesvědčením pletla s háráním jejich fenky a byla proto od šestnácti permanentně v požehnaném stavu. A tak...já to nedopíšu..to je moc srandy najednou, to snad ani není možný, kde to všechno ten Mikin sebral. Já se k tomu vrátím, až přijdu trochu k sobě. Šmarjájózef, to jsme v třetím tisíciletí. Po Kristu.

40363

12.1.2005 14:33

RE: Povolání v ohrožení

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 40363

Taborskej,
ja psal jen o evolucnich duvodech proc se estrus
zmenil behem 40.000 let u zen na di-estus. Nic vic
a nic min.
Clovek jako vy, by co se tady ohani akademickym
vzdelanim by aspon tyto zaklady mel vedet.
Chapu vas a zaroven chapu to vase ego. Vse co jsem
napsal si prectete v kazde ucebnici. Ne s vami se
neda opravdu diskutovat na vysokoskolske urovni.
Vy musite vzdy zvitezit, za kazdou cenu, nad kazdym
dikuterem. Budis vam to doprano.

40390

12.1.2005 15:38

RE: Povolání v ohrožení

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 40390


>Vy musite vzdy zvitezit, za kazdou cenu, nad kazdym
>dikuterem. Budis vam to doprano.
>
>
typicke pro spoustu lidi, kteri nkdy nic nedokazali, nebo po par neuspesich ci zklamanich se uzavreli a ze sveho maleho sveta odkud rozdavaji vedomosti a rady, pokud mozno skryti za keyboard, anebo za anonymnim dopisem a raduji se ze svych malych "vitezstvi". Konecne uspech. Doprejme jim te radosti, ktere je v tomto "do pekla se ritici spolecnosti tak malo" [mrknutí jedním okem]

40395

12.1.2005 15:59

RE: Povolání v ohrožení

Lev 82.?.?.?

Reakce na 40390

Vse co jsem napsal si prectete v kazde ucebnici.
_________________________________________________

No jo Lojzicku, ted uz to je jasny, odkud vse cerpate. Jenom by me jeste zajimalo, kde, kym a kdy ?!? byly tyto ucebnice vydany. Dekuji za odpoved - Lev

40398

13.1.2005 18:22

RE: Povolání v ohrožení

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 40390

>ja psal jen o evolucnich duvodech proc se estrus
>zmenil behem 40.000 let u zen na di-estus. Nic vic
>a nic min.
Nebuďte tak skromnej, pane Lojzo. Vy jste napsal mnohem víc nesmyslů. Nejdříve jste mne poučil, že k menstruaci "dochazi u vsech savcu" a jako podmínku k další diskuzi (na vysokoškolské úrovni, jak jste později upřesnil) jste mi uložil přečíst několikrát učebnici z osmé třídy. Mno, potom jste se dogůgloval k poznání o svém omylu a a pro paní Aju jste zmatkovatě nahromadil další podobná moudra na Vaší vysokolškolské úrovni, jako že menstruace je říje a že lidoopice "to maji naprosto stejne
jako zeny" (člověče, viděl jste někdy zblízka dámské a opičí přirození?).

Mno, diskutovat to s Vámi nemohu, protože jsem se ještě nedostal k Vámi vyžadovanému studiu učebnice 8. třídy, ale jedna věc mi vrtá hlavou: jak Vy, který berete židovskou propagandu jako slovo Bóží, oponujete talmudu, jenž učí, že Ježíš, z kurvy syn, byl počat v menstruaci?

40493

13.1.2005 20:57

RE: Povolání v ohrožení

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 40493

Ne ne, pane Taborsky, s vami se opravdu neda disku-
tovat. Za prve akademicky diskutovat neumite. Nema-
te k tomu odborne znalosti. Ja jsem psal o di-estru
zen pred 40,000 lety, vam se vsechno nejak popletlo
preskocil jste onech 38,000 let a vlozil jste do
toho nejakeho Jezise. Proste jste to cele popletl.
Me nevadi, ze me urazite osobne, s takovyma lidima
jako jste vy jsem se mnohokrat setkal. Lidi vaseho
typu umi jenom urazet. Co me vadi je to, ze vy uto-
cite na zaklady lidske vedomosti. Toho co lide po
staletich dosahli. Vy by jste sel a vykopal zuby
vsem tem stovkam a tisicum biologum protoze s nemi
proste nesouhlasite. Vy nesouhlasite s nikym. Jen
sam ze sebou. Najdou se takovi lide jako jste vy.
Preji vam tam dole na Floride stale krasne pocasi.
Preji vam k tem vasim 67 letum dalsich aspon 30
v plne svezesti a zdravi. A at vidite jeste hodne
damskych a opicich prirozeni zblizka. Vy jste
opravdu dar Bozi pro Zvedavce.


40512

11.1.2005 15:53

RE: Povolání v ohrožení

Eva 62.?.?.?

Reakce na 40184

Konečně také jedna žena napsala pánům. Jsem normální žena, a pokládám tento zákon za surový, zločinný, namířený proti ženě v nehorázné zvrhlé touze se jí pomstít. Jen ještě maličkost. Jestliže budou uchráněny těhotné, kdo se bude starat o děti matek odvedených na frontu, kdo se bude starat o sirotky zabitých matek, stát na to nebude vynakládat prostředky, protože je nebude mít. Takže dvě mouchy jednou ranou, matky zabijí, děti uhynou hlady a bídou, snížíme tak populaci ne?

Eva

40313

11.1.2005 19:38

RE: Povolání v ohrožení

oji 195.?.?.?

Reakce na 40313

>Jsem normální žena, a
>pokládám tento zákon za surový, zločinný, namířený proti
>ženě v nehorázné zvrhlé touze se jí pomstít.

Vazena normalni zeno - Evo, ve svem spravedlivem hnevu se muzete obratit na nektere Gender centrum, ktere politiku rovnych prilezitosti v parlamentu prosazuje a prosadilo i zmineny paragrafek.

Jen by me zajimalo, kdo podle Vas ma tu nehoraznou a zvrhlou touhu se Vam pomstit???

[chechtot]

40324

12.1.2005 2:16

RE: Povolání v ohrožení

Had 194.?.?.?

Reakce na 40184

Zdravím KITI mírným flámnutím,
>Já ale nevyznávám bohyni Kálí, více se mi líbí Buddha, odtud pramení >má filozofie...
to je škoda -částečně- protože žena je "most do Božských světů". V klasických (starých a přepisovaných) dílech se o tom mnoho nepíše, ale poslední Buddha tvrdil ( a jeho nástupce též), že nastává věk ženy. A určitě nemysleli ženy-rambice....
Stálý úsměv.
P.S. A jen pište sem dále, vůbec by ty ženské mohly ty bojovné, navztekané debaty trochu zjemňovat.Ale to je problém, hned dostanou totiž po čenichu šklebem o patosu apod...

40346

12.1.2005 20:37

RE: Povolání v ohrožení

KITI 212.?.?.?

Reakce na 40346

Bystrý Hade , psát do zdejšího diskusního fóra má smysl, přináší-li člověk INFORMACE. Diskuse, kde se lidé vzájemně napadají, mi nepříjdou zábavné. V době internetu mám prostě pocit, že již dávno bylo vše řečeno, informace se ředí a zkreslují a výsledkem je všeobecná naštvanost. Občas se nechám unést a něco napíšu(to jsou ty "naše" emoce), pak se pobavím u reakcí, nad některými zakroutím hlavou a dál valím tu svou kuličku jako my všichni. Zde již dávno vzniklo několik diskusních front a všimněte si, že někdy stačí nepatrná jiskřička a příspěvky posunou komentovaný článek jinam.
Zdejší stránky patří "zvědavci" , takže budu-li mít pocit, že mám co sdělit, ráda tak učiním.
Jinak do roku "kohouta" Hadům mnoho zdaru!

40424

10.1.2005 0:52

Povolání v ohrožení

Martin adamsm (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Nejprve jsem si taky myslel, že je to kvůli takzvaným právům feministek. Ale když tak nad tím přemýšlím, nehraje to.

1. Jen 7 zemí na světě má zákon, podle kterého může poslat do bojů i ženy.

2. A co to halasné vyhlašování, že nám stačí malá profesionální armáda ? Nepřipadá vám protismyslné zrušit povinnou ZVS a pak přijmout zákon, že je možno povolat i ženy ???

3. Podle zákona mají být tyto ženy nasazeny pouze k obraně státu. Hmmm, jsme obklopeni státy EU, kdo by na nás zaútočil ? Žádný reálný nepřítel v dohledu .... jedině že by byly povolány proti VNITŘNÍMU nepříteli.

Takže budou použity jako takové lidové milice, proti občqanům našeho státu, až nám vláda začne tvrdit, že jsme ohroženi (např. terorismem). A navíc je tento zákon dalším dobrým prostředkem zotročení občanů, těžko si můžete vyskakovat, když stát může chlapa poslat do války, ženskou do lidových milicí na druhý konec republiky a děti na převýchovu do ústavu.

Má ten zákon prostě velký potenciál [smích]

40187

10.1.2005 1:20

Paranoia

Marty 84.?.?.?

Reakce na 40187

To ze jsem paranoidni jeste neznamena ze po mne nikdo nejde a proto neni otazkou zda jsem paranoidni, ale zda jsem paranoidni dostatecne...

40189

10.1.2005 2:02

Povolání v ohrožení

Ister 147.?.?.?

Dovolým si malý komentář k "chytrosti" tohoto zákona. Je prokázáno, že ženy v první linii nejsou to pravé ořechové. I když je žena mrtvá, muži cítí povinost zachraňovat i její mrtvolu. Když je muž zraněný v boji, žena ho sotva dotahne do bezpečí (pokud to není rambo-žena a to většina žen není). A další moc chytrá věc. V historii lidé věděli, že když umře 80% mužské plodné populace, těch zbývajících 20% bude schopno postarat se o novou generaci. Když ale zemře 80% ženské plodné populace, pak zbývá lidstvu jen velmi rychle vyvynout přístroj, který nahradí dělohu. Ani klonování nebude řešením. V rámci ČR pak bude jedinou možností imigrace. (spousty spousty lidí 3. světa.). No tak hurá do toho a půl je hotovo.

Ačkoli sdílím názor některého z předchozích přispěvatelů, pokud by došlo k takovému konfliktu, že by bylo potřeba povolat ženy, pak bude úplně jedno kde kdo je. To bude Apokalypsa. Soudný den se blíží.

40191

10.1.2005 2:32

Povolání v ohrožení

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jako "tvrdy sovinista" priznavam svou porazku a zbyva mi jedine ,srdecne zenam poblahoprat k jejich pokroku na poli zrovnopravneni,ackoliv ,dve veci jeste nemuzou muzum udelat,poslat nas do porodnice a vzit nam ples na hlave,ale ,kdo vi za par roku.
Kdyz ,zeny se proslavi ,co by kanonfutr a par hrdinek se dostavi na nase obrazovky ,aby ponoukli zpatecnicke se rovnez pridat ,tak se nebojte ,ze Cesky narod vyhyne,dnes v laboratorich namichaji a udelaji umeleho Cecha ,ktery maminku nepotrebuje a nebo,az bude chapat ,taks e bud eucit a bude hrdy na jeji hrdinske vskutky ve jmenu neceho ale hlavne nekoho!!!!
Nevim ,proc Ceskoslovensko se vymklo komunismu,nebot s prehledem prichazejiciho vylepseni nasich rodinnych zivotu ve jmenu humanismu a jedne svetove vlady si myslim ,ze pod komunismem by bylo lepe a usetrili bysme si cirkus s privatisaci a celou tou divadelni demokracii a jeste nam manzelky zustali doma a nebo chodili do prave ,nez davat sve zivoty ve jmenu feministickych vudkin , co jsou vsud etak halasne ,ale ,co si nevidi na spicku nosu,ale i tak ,blahopreji,dostavte to ,co si zaslouzite,koledovali jste si o to cela desetileti,takze mate ,co jste chteli,ja bych to jeste vylepsil,zda byste vubec neprebrali povinnost branit slapsi muzske pohlavi,abyste jeste vice umrvili v sobe pocit menecennosti-cest Vasi zasluzne praci.
Takova ,pobitevni zcena na bojisti by mohla byt velice zajimavou podivanou,co myslite?
Jak pro viteze ,tak i pro porazeneho,nakonec ,tehotenstvim uteklo mnoho ,tech zrovnopravnenych od dalsi sluzby v Iraku,po odkojeni ,pekne zpet k plneni dalsich sluzeb a nebo k dalsimu otehotneni,za deset roku ,to bude velmi pocetna rodina ,otec 23 kumpanie americkych osvoboditrelu.

40193

10.1.2005 4:17

Povolání v ohrožení

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Zeny do zakopu ajejich deti na prodej,ala "americky" styl zivota,lepsi otroctvi v modernim havu.
Appalling Conspiracy
Of Silence Video Online
From Thrasher
http://www.media-underground.net
1-9-5

Conspiracy of Silence, a documentary listed for viewing in TV Guide Magazine was to be aired on the Discovery Channel, on May 3, 1994. This documentary exposed a network of religious leaders and Washington politicians who flew children to Washington D.C. for sex orgies.

Many children suffered the indignity of wearing nothing but their underwear and a number displayed on a piece of cardboard hanging from their necks when being auctioned off to foreigners in Las Vegas, Nevada and Toronto, Canada.

At the last minute before airing, unknown congressmen threatened the TV Cable industry with restrictive legislation if this documentary was aired. Almost immediately, the rights to the documentary were purchased by unknown persons who had ordered all copies destroyed.

A copy of this videotape was furnished anonymously to former Nebraska state senator and attorney John De Camp who made it available to retired FBI Agent Ted L. Gunderson. While the video quality is not top grade, this tape is a blockbuster in what is revealed by the participants involved.

See for yourself...

Download video: 41 Megs. This is the full program

Vzpominam na doby komunismu,kdy jeden z pekne napitych "dgeneralu" se nechal slyset ,jak to bude s nami (otroky komunismu-delniky ) v pripade valky,doslova rekl,"My,budem udajne chcipat v zakopech,zatimco on bude soul...nase zeny a zrat z nasich spiziren"-myslel ,ze nam rekl dobry vtip ,jete se tomu smal a mnozi s nim.

40200

10.1.2005 4:24

Povolání v ohrožení

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Conspiracy of Silence video Child sex ring that reached Bush Sr's Whitehouse.

Read this story in | Add a translation >>
xx | 04.03.2003 17:35

This documentary exposed a network of Washington politicians who flew children to Washington D.C. for sex orgies. This video was blocked from the air at the last minute. But here it is.


Conspiracy of Silence video Child sex ring that reached Bush Sr's Whitehouse.

Headline:
Homosexual prostitution inquiry ensnares VIPs with Reagan, Bush "Call boys' took midnight tour of White House.
Larger scans here
http://sf.indymedia.org/news/2003/02/1570946.php
==========================================
This article the author is mentioned in the video below.
There are 19 more Washington times articles text about this case available here.
http://www.newsmakingnews.com/sexandcapitol7,18,01.htm#article4
=================================================

Video "Conspiracy of Silence"

RealVideo: stream with RealPlayer
http://sf.indymedia.org/uploads/conspiracyofsilence56k.ram

or

http://sf.indymedia.org/uploads/conspiracyofsilence56k.rm
download RM file (33.3 megabytes)

or the same video in higher res format.
Windows media at 39.6 megabytes
http://sf.indymedia.org/uploads/conspiracyofsilence2.wmv


40201

10.1.2005 8:52

Povolání v ohrožení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Aktéři kteří nám za několik tisíciletí fungujícího vztahu muže a ženy,chtějí změnit svět, nechť se zamyslí nad svým zhoubným(pro lidstvo)počínáním. Nevím jak to všechno vyjádřit na to jsem omezen slovy a tak krátce jako vždy poezií.

Ať se to jmenuje třeba: Můj ráj v háji.

Vždy mě spíše vzrušovaly ženy s růží v dekoltu,
než sveřepé(holywoodské) se zářezy na koltu.
Ve filmu girls kouří, pijí, říkají si vole,
tak ať klidně přeskakují přes minové pole.
To co říkám za tím stojím a není to formální,
ještě že mám zaplať pán bůh doma ženské normální.
Ve válce chci doma sedět zalévat si pínii
militantní feministky vidět v první linii.
Zkušenosti v litých bojích budou se jim hodit,
vědci zatím vykoumají jak maj´chlapi rodit.
Mír nám holky vybojují budeme jak v ráji,
přesto všechno dávám přednost urnovému háji.
Nebudou už muž a žena, správně bude: lid,
jen já v popel proměněný v piksle najdu klid.

Ahoj všem pol.nekorektním posílá Nafťák.

40215

10.1.2005 11:12

Povolání v ohrožení

Jarka 160.?.?.?

Tak hezky po poradku. Na zacatek vam musim rici, ze s p. Kiti plne souhlasim a zaroven i p. Pavel mel pravdu.Dale chci podotknout, ze ne vsechny zeny by souhlasili s timto nejblbejsim zakonem, ktery se povedl prosadit. Mozna to bude par feministek, ale az by doslo na lamani chleba, byly by prvni, co by v zakopech urcite rvali jak utrzeny od retezu. Ne, panove zena nepatri do prvni linie, mozna jeste do kuchyne nebo k papirum....Prosim, nehazejte nas do jednoho pytle s feministkami, my vime dobre, co je nasi povinnosti, jako to dobre vite i vy, co je vasi....Myslim hlavne to, ze zena a muz v dobre shode se umi dohodnout......
A konecne, jsou tady nuklearni zbrane, takze nejaky bodak na pusce, nebo kam se to dava, by nemel zadnou cenu.........
Cenu ma prislovi: "Sevce, drz se sveho kopyta..."

40221

10.1.2005 18:50

Povolání v ohrožení

Ister ister (zavináč) xko (tečka) cz 147.?.?.?

kde je diskuze?

40239

10.1.2005 23:32

Povolání v ohrožení

Vandal 209.?.?.?

Kde je diskuse,Ister? Dustojnost clenu vedomych si jejich nalezitosti k civilizovane spolecnosti jim nedovoli se teto bizzarni diskuse zucastnit. Neni o cem diskutovat. To, co se dnes deje ve svete, je jen docasne selhani moudrosti a znalosti(obe plural) nabyte lidskou spolecnosti po tisicileti a verim, ze to selhani se v dohledne dobe docka korekce.
Vyzaduje to nejen nasi trpelivost ale zaroven osobni statecnost odsoudit nejen tyto ztrestene socialne sebevrazedne pokusy, pachane na lidske spolecnosti, ale zaroven ty lidi, kteri by radi zustali anonymni,ale kteri je neustale tlaci do popredi.
Jen pro zajimavost: rad bych znal pedigree obou zen jmenovanych ve vyse uvedenem clanku= Zdenky Ulmanove a Michaely Marxove-Tominove.
Mozna bychom potom vedeli odkud vitr fouka!

40256

11.1.2005 1:02

RE: Povolání v ohrožení

Ister ister (zavináč) xko (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 40256

No, má reakce byla na skutečnost, že mi diskuze kamsi zmizela a ne a ne se objevit. [velký smích]

40262

11.1.2005 3:18

Povolání v ohrožení

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Toto by melo ceske zeny zajimat,jestli nahodou nebudou pod EU bojovat za Israel.


w w w . h a a r e t z . c o m


--------------------------------------------------------------------------------

Last update - 04:04 09/01/2005
WJC to call on NATO to grant Israel 'associate membership'
By Reuters

BRUSSELS - The World Jewish Congress will call on the North Atlantic Treaty Organization next week to grant Israel associate membership in the alliance to bolster Israel's security and smooth relations between Europe and the Middle East, an official said on Friday.

World Jewish Congress Chairman Israel Singer said the organization would propose the move at a meeting of Jewish leaders from around the world in Brussels. The organization represents Jewish communities in nearly 100 countries.

"An associate membership can have many different faces," Singer told Reuters ahead of the January 9-11 conference, adding the proposal did not mean Israel should be a full member of the 26-nation alliance.

"That would make Israel feel secure," he said. "If Israel became secure in its approach, it would change the entire mix with regard to Israelis taking chances for peace, and the rest of the Arab world would look at Israel differently."
NATO itself has changed. In that function Israel could play a major role tying the Middle East and Europe together."
--------
We also act as a representative in international fora from the organization of American states to the EU, EC and UN as an important representative NGO of the Jews among 4,500 Zkraceno

40268

11.1.2005 9:19

Izrael

Marty 84.?.?.?

Reakce na 40268

Pane Nohejl, vy ty zidy vidite uz asi vsude. Nedivate se nahodou vecer pro jistotu pod postel, zda tam neni nekdo z MOSSADu ???

Vim, ze svetove zidovske lobby mohou za dost veci, ale pro boha, neprehanejme to...

40286

11.1.2005 17:31

RE: Izrael

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 40286

Mno, zaprvé, pan Nohejl si tu zprávu nevycucal z prstu ani nevyhrabal zpod postele.

Zadruhé je to dobrý nápad, za předpokladu, že by se Izrael stáhnul na území, které mu vytýčila OSN, respektoval všechny rezoluce OSN a chartu NATO, a zlikvidoval svůj nukleární arzenál.

40317

11.1.2005 12:27

Povolání v ohrožení

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Článek je sice o něčem jiném, ale spíše mně je o to, co vlastně ženy přiměje k tomu, aby do armády vstoupily. Je to snad trapná snaha vyrovnat se fyzicky nám mužům? Něco takového je možné jen v amerických filmech. Dží aj džou je mrtev, ať žije dží aj džejn. Jednou jsem četl rozhovor se třemi novými mladými policistkami. Všechny tři bez obalu uvedly, že se inspirovaly seriálem Dempsey a Makepeaceová. Poté byly samozřejmě trochu zklamané, hlavně proto, že se neobjevil žádný Dempsey. Dalším důvodem úprku žen do uniforem možná může být chuť moci otevřeně peskovat (podřízené) muže. Nevím, prostě to nechápu. Je pravda, že když občas uvidím vojandu, mám se co držet, abych se nezačal smát. Podobně je tomu s policistkami. Dlouho mně trvalo, než jsem si na jejich existenci u nás v ČR zvykl, rozhodně však u mě nemají žádný respekt. Zpočátku nosily slušivé kloboučky 'a la jejich kolegyně v GB, ale poté přešly na poklopy svých mužských kolegů, což vypadá dost legračně. Asi jsem větší sexista, než jsem si myslel, ale jsem tomu rád. [chechtot]

40300

11.1.2005 17:08

RE: Povolání v ohrožení

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 40300

Pane Modráček,

Váš komentář je poněkud nedomyšlený. Za určitých okolností, ženy mají u policie vhodné uplatnění. Já, například, dávám rozhodně přednost být ošaháván na letišti policistkou než policistou.

40316

11.1.2005 19:26

RE: Povolání v ohrožení

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 40316

Tedy, "pohlednou policistkou", jsem měl napsat, abych nevyprovokoval Toma k nepřípadným poznámkám.

40323

12.1.2005 3:17

Povolání v ohrožení

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Dialektika vývoje

Nic proti nikomu, ale jak to bylo tak to je.....

Muz objevil ZBRANE a vynalezl LOV.
A Zena objevila LOV a vynalezla KOZICHY.
Muz objevil BARVY a vynalezl MALOVÁNÍ.
A Zena objevila MALOVÁNÍ a vynalezla MAKE-UP.
Muz objevil SLOVO a vynalezl KONVERZACI.
A Zena objevila KONVERZACI a vynalezla DRBY.
Muz objevil HRY a vynalezl KARTY.
Zena objevila KARTY a vynalezla CARODEJNICTVÍ.
Muz objevil ZEMEDELSTVÍ a vynalezl JÍDLO.
A Zena objevila JÍDLO a vynalezla DIETU.
Muz objevil PRÁTELSTVÍ a vynalezl LÁSKU.
A Zena objevila LÁSKU a vynalezla MANZELSTVÍ.
Muz objevil ZENU a vynalezl SEX.
A Zena objevila SEX a vynalezla MIGRENU.
Muz objevil OBCHODOVÁNÍ a vynalezl PENÍZE.
A Zena objevila PENÍZE a tehdy se to vsechno posralo!!!!

40350

12.1.2005 20:49

RE: Povolání v ohrožení

KITI 212.?.?.?

Reakce na 40350

Dovolím si Váš text dokončit:
A Žena objevila PENÍZE a od té doby je MUSELA vydělávat.
Muž objevil ZÁKONY a začal je používat ku prospěchu SVÉMU.
A Žena přestávala mít ČAS zůstat ženou a musela se stávat MUŽEM.
A Muži se to přestalo líbit a NĚKTEŘÍ se z toho po.rali!

Zbývá malá otázka, kdo si tento současný vývoj vlastně přál?
Na to ať si odpoví každý sám...

40427

12.1.2005 3:34

Povolání v ohrožení

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?


> > > >> > WOMAN'S PRAYER:
> > > >> >
> > > >> > Lord,
> > > >> >
> > > >> > Before I lay me down to sleep,
> > > >> > I pray for a man, who's not a creep,
> > > >> > One who's handsome, smart and strong,
> > > >> > One who's loves to listen long.
> > > >> > One who thinks before he speaks,
> > > >> > When he says he'll call, he won't wait weeks.
> > > >> > I pray that he is gainfully employed,
> > > >> > and when I spend his cash, he won't be annoyed.
> > > >> > Pulls out my chair and opens my door,
> > > >> > Massages my back and begs to do more.
> > > >> > Oh! Send me a man who'll make love to my mind,
> > > >> > Knows what to answer to "How big's my behind?"
> > > >> > One who'll make love till my body's a'twitchin,
> > > >> > in the hall, in the garden and in the kitchen!
> > > >> > I pray that this man will love me to no end,
> > > >> > and never attempt to hit on my friend.
> > > >>
> > > >> Amen!
> > > >> >
> > > >> >
> > > >> > GUY'S PRAYER:
> > > >> >

> > > >> > Lord,
> > > >> >
> > > >> > I pray for a nympho with huge boobs who owns a
> > > >> > liquor store and likes to
> > > >> > fish.
> > > >> >
> > > >> > Amen

40353

12.1.2005 11:02

Povolání v ohrožení

Jirka 212.?.?.?

Nepovazuji se za povolaneho k diskusi na tema feminismus a zeny v armade. Ostre vsak protestuji proti tvrzeni ze brany zakon neprinasi nic prevratneho. Z meho pohledu (a pohledu desetitisicu mladych muzu) prinasi novinku: konec povine vojenske sluzby a civilky. Sice nejsou k dispozici zadne oficialni statistiky, ale tipnu si ze drtiva vetsina z tech, kteri se takto zbavili teto neprijemne a zbytecne povinosti, toto nadsene vita. Jsme jedna z prvnich postkomunistickych zemi, ktera se k tomuto kroku odhodlala.

Skutecnost, ze mi v mych 28letech nehrozi omezeni osobni svobody, zbaveni soucasne prace a kriminalizace dana neschopnosti splacet behem civilky hypoteku je pro mne velmi prevratna.

Klauzule tykajici si povolavani v pripade ohrozeni statu ve srovnani s timto povazuji za nepodstatne. Situace neni v blizke pravdepodobna, dojde k nekolika novelizacim a pokud k tomu dojde, tak to bude natolik extremni situace, ze zakony pujdou stranou.

40372

12.1.2005 16:12

RE: Povolání v ohrožení

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 40372

>Klauzule tykajici si povolavani v pripade ohrozeni statu ve
>srovnani s timto povazuji za nepodstatne.

Ohrožení státu již pomalu nastává. Rodí se stále míň a míň dětí a nebude na kom vybírat daně.
Společné povolávání mladých mužů a žen na krátkodobá několikatýdenní cvičení by tento trend mohlo zvrátit.
Je vidět, že naši politici myslí na budoucnost.

40401

12.1.2005 11:12

Povolání v ohrožení

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Zkusenosti nabite z doby druhe svetove vlaky,nam ukazaly ,ze mnoha mista v Rusku a v Nemecku byla zcela bez muzu,kteri padli na fronte,presto vsak prichazejici mladou generaci ,dokazali muzi obstastnit mnoho zen natolik,ze par desitek let se vse "zhojilo" a prestal byt viditelny ubytek muzu.
Takze odbornici na slovo vzati si rekli,pomlatili jsme mnoho neuzitecnych-prebytecnych jedliku,ale ,uz je mame vysokou porodnosti zpet a problem je tu opet,co s nadbytecnymi lidmi.
Takze ,padneli vojak,padne jeden,padnely zena ,tak zabiji najednou tri ,kdyz vezmeme v uvahu ,ze by mlada zena mohla mit rodinu prinejmensim s dvema detma,to znamena ,ze ztraty na populaci valkou budou mnohem vyssi a ztraty zen budou mnohem dele trvat ,nez pristi mgenerace je nahradi,mnohem dele ,nez u muzske populace,bolsevici-zide udelali trestny oddil zen,mnohe narukovali,tak ,jak muzi a media ovsem vyzdvihli jejich zasluhy na obranu "vlasti"pred kratkou dobou jeste to byl internacionalismus,ktery vsak byl mnohym velmi cizi,takze zeny se zapojily do internacionalniho hnuti,takze se nedivte ,ze dnes v ramci celosvetove vlady-internacionalni vlady nemohou zeny stat stranou ,zejmena kdyz architekt teto myslenky je velmi znamy,ten pouzil i deti ke svym planum a pouzije kde koho ,jen kdyz to nebude on sam.Jestli mu zeny spolknou navnadu,tak je to jejich problem,jiste se najde par s pocitem menecennosti ,kteri toho pouziji,aby dokazaly ,ze "kuchyn " je prezitkem doby a pokrok dava zenam vse ,po cem touzi.

40373

12.1.2005 20:38

Povolání v ohrožení

Aja 24.?.?.?

Uz nekolik dnu nad tim marne premyslim.
Je to takhle?
Navrh zakona (nebo jeho novelizace) podava vlada, schvaluji ci zamitaji parlament a senat.
I kdyz pripustim, ze feministicke lobby muze byt znacne vlivne, nejde mi to do palice.
Od navrhu zakona az po jeho schvaleni projde radou cteni, nikoho nenapadne, ze je postaveny na hlavu? Tedy z meho pohledu, nekomu se muze zdat logicky a spravny.
Na tohle snad melo byt primo celostatni referendum.Je asi vysoce pravdepodobne, jak pise oji, ze zustane zakon jen na papire, zadny vojensky konflikt(snad) nehrozi.Ale je to divny precedent.
Jakou vetsinou musi byt zakon odsouhlasen, aby prosel?

40425

12.1.2005 21:08

RE: Povolání v ohrožení

KITI 212.?.?.?

Reakce na 40425

Myslím, že zákony se často schvalují "v jednom balíku", takže se může stát, že při jednom hlasování se lehce sfoukne zvyšování platů poslanců i branný zákon. Lze tušit,jak se zákony připravují. Řeknu to pokud možno korektně: V danou chvíli se navrhují a schvalují zákony v úpravě řešící momentální potřebu "většiny" či nějaké zvláštní "dohody" napříč politickým spektrem. Jednotlivec nikoho nezajímá!
Pokud se nám zdá, že momentálně nám nic nehrozí či pokud nejsme schopni nyní pochopit, jak se dá daný zákon po(a zne)užít, neznamená to, že se tak nestane. Hraji se sebou takovou malou paranoidní hru. Když si přečtu, co pěkného nám zase odhlasovali, zkusím si představit ty nejhorší důsledky , abych pak mohla být příjemně překvapená,že to tak nedopadlo. Smůla je, pokud se člověk občas trefí...

40429

12.1.2005 21:35

RE: Povolání v ohrožení

Aja 24.?.?.?

Reakce na 40429

Pockejte, Kitty, pockejte...vy chcete rict, ze cely balik zakonu se zvladne jednim hromadnym hlasovanim, tedy ze se nehlasuje jednotlive ke kazdemu navrhu? Ufff...
V tom pripade opravdu nezbude nic jineho, nez si predstavit tu nejhorsi alternativu a pak se radovat, ze to dopadlo o neco lip, nebo, ze to nebylo tak hrozne.To podle toho, je-li jeden pesimista nebo optimista.
A nevite, kolik je potreba hlasu, aby ten "balicek" prosel?

40430

12.1.2005 21:40

RE: Povolání v ohrožení

Aja 24.?.?.?

Reakce na 40430

...jsem z vas udelala Kitty, omlouvam se [zahanbení]

40431

12.1.2005 23:02

Povolání v ohrožení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

No, zakon je sice padly na hlavu, ale zase je "politicky korektni". Stejna pravy = stejne povinnosti. Az do blbeho vysledku, jenz nikdo nechtel... Co uz.
Na druhou stranu v pripade konfliktu se urcite rychle ukaze, ze vetsina zen nestoji za nasazeni v akci, takze doplni zasobovaci jednotky a tylovou praci a bude [mrknutí jedním okem] Vojaci muzou byt zeleny gumy, ale rychle se pouci, kdyz budou muset poslat pluk zenskych na ukol, jenz by zastala rota chlapu s malymi ztratami. Z toho pluku se po nekolika dnech vrati totiz jen par dezerterek, totalne dusevne mimo a neschopnych podat ani hlaseni [chechtot]

Sidonius - velmi presne a bohuzel vystizne... [naštvaný]

KITI - bohuzel, zena cesto zije (prinejmensim to nikdy neprestane s vycuranosti zene vlastni - zkouset) hlavne na ukor muze [mrknutí jedním okem] Vidim to dnes a denne na byvale zene meho otce a na jejim milenci na penize [zahanbení] ...a jestlize se zena stava muzem, pak - Bodaky zajistit...! [mrknutí jedním okem]

Ister - bohuzel mas pravdu, vybiti zen neni tak docela a uplne nejlepsi napad, ale copak si nekdo dnes muze dovolit politickou nekorektnost? [oči v sloup] Vybojovaly jste si, co mate. Ja se muze jen skodolibe posklebovat a kroutit hlavou nad nasimi zakonodarci, jake dalsi perly se od nich daji asi tak ocekavat... [překvapení] [zahanbení]

40438

13.1.2005 22:27

Povolání v ohrožení

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Sakrble, asi jsem se 2x prihlasil a nejak jsem zmatl system pana Stwory [oči v sloup] Mzna byla chybka jen na me strane, kazdopadne - to jsem tady nahore psal ja [mrknutí jedním okem]

40525

16.1.2005 3:41

Povolání v ohrožení

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

V ramci zidovskeho Washingtonu,vystavite ceske zeny takoveto valce?


Mujahideen - US Refuses
Prisoner Swap, Sacrificing 18 GIs
By Omar Al-Faris
JUS
1-13-5

FALLUJAH - American occupiers have uncovered the 18 headless bodies of American soldiers in the "Maqali Al-Senaiah", between Al-Nizal and Ash-Shuhada neighborhoods, around 9 AM this morning. Americans believe that the bodies are of those who were captured by Mujahideen during the battle for Nizal (neighborhood). A source within the Allawi police indicated that among the 18 bodies there were five high ranking officers.

In the meantime, a Mujahideen leader informed a correspondent for Islam memo that the Americans refused to exchange their prisoners for Mujahideen prisoners, and left Mujahideen with no option other than to kill the American prisoners. (Editors Note: JUS has obtained footage of this incident, which will be made available on JUSClub to comply with content laws.)

The Mujahideen commander further said that 13 more Americans were captured last night in a well-planned and executed ambush. The Americans brought in a large helicopter to clear the casualties.

"Americane" neuznavaji jakekoliv mezinarodni zakony na rozdil od Hitlera a jeho rezimu,samozrejme ,ze nepritel se prispusobi,zidum vladnouci v Americe o krk nejde,ty tam prece nikdy nebudou zajati,takze ,jakepak mezinarodni zakony,mezinarodni tribunali,amnesti intenational a podobne,jim veli jen ajen Talmud-i nejlepsi z goyimu nesmi byt usetreni smrti.

40652

16.1.2005 3:49

RE: Povolání v ohrožení

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 40652


>In the meantime, a Mujahideen leader informed a
>correspondent for Islam memo that the Americans refused to
>exchange their prisoners for Mujahideen prisoners, and left
>Mujahideen with no option other than to kill the American
>prisoners.

copak by jste pane Nohejl napsal, kdyby tuto option zvolili americani?

40653

16.1.2005 12:10

Povolání v ohrožení

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

zdenek - nebylo by asi ani o cem psat, ne? Amici byt nikdy nic takoveho nepripustili ze se stalo a bylo by [mrknutí jedním okem] By me zajimalo, estli tech 18 padlych (obeti rozhodnuti jejich zaslepenych velitelu) je v seznamech zaneseno - to vite, kdyz nemite fotit ani rakve, tak neni zadna kontrola nad tim, kolik amiku skutecne padlo a kolik emericka propaganda prizna.
Musimove udavaji uplne silena cisla, se obavam, ze pravda bude spis nekde uprostred, no [zahanbení]

MOc padlych emericanu = spatne verejne mineni o valce = mala podpora = Bush bad [mrknutí jedním okem]

40668

17.1.2005 2:52

Povolání v ohrožení

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Zde je zakladni informacni myslenka vsech tech poctu padlich,ze tato valka jde co by krutosti do posledniho stadia a to je ;Padnesli nepriteli do rukou ,tak nemuzes ocekavat zadne smilovani,rozdil zde je ,Americane bojuji,co by profesionalove za penize-zold,to jsou zoldneri ,kteri jdou tam ,kde je vlada potrebuje ,jsou to najemni vrahove ,kteri vrazdi,ackoliv s nepritelem nemaji zadny opravdovy konflikt,zabiji i svou matku ,kdyz tomu dostanou prikaz ,na druhou stranu,Iracane se brani,sve domovi ,svou zem ,sve rodiny a tak dale ,delaji to z citu a ne pro penize a sleduji,jak je nakladano s jejich zajatci v rukach "civilisovanych a demokratickych" zoldneru.Tahle nezakonna valka ,kterou odsoudilo cele UN a kterou "amerika" vede dojde do stadia neandrtalskeho tipu,bud ja a nebo ty !!!!
Pise se rok 2005 ,ale intelektualne jsme zpet i pomoci modernich zbrani do teto doby,jestlize nekdo bombarduje domy lidi ,kteri nemaji ani elektriku a nevi ,kde je Amerika s tim ,ze musi byt poteratani a sami o sobe nevdi za co,a nic jim nikdo doposavad nedokazal,jsou muceni,znasilnovani,vrazdeni,tak ,jaky muze byt vysledek,at si kazdy ctenar predstavi ,ze je v jejich kuzi ,ze do rana prisel o vsechno,ze hrabe z trosek sve deti s tim ,ze pan Bush rekl,ze BUH mu vnuknul myslenku,Roosveltovi a Churchilovi take vnuknul "BUH " mYslenku,dokonce Churchil chtel pouzit plynu uz v rokach prvni svetove valky proti Iraku ve jmenu jeho velicenstva,druhemu po Bohu.

40708

Tuto stránku navštívilo 8 400