Diskuze k článku

Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Příspěvků 55

18.10.2004 0:37

Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Vcelicka 24.?.?.?

pripada mi, ze ne USA ale Kanada je v popredi noveho trendu, specialne by se dalo rict, ze Toronto a jeho prilehle vesnice nam ukazuji cestu k toleranci. Osobne si myslim, cim vice bude tolerovat odchylky, tim vice budeme mit zmatku a tak kdyz vas zastavi clen kanadske jizdni v turbanu, chvilku muzete uvazovat, jestli se jedna o maskarni ples, nebo opravdu o policistu. Pak samozrejme dovolime totalni zahaleni obliceje a muzeme vykradat banky bez prevleceni. Gayove uz dlouho vyzaduji specialni status, prirovnavaji se k cernochum a ostatnim minoritam. Nakonec, jak rika pan Nohejl, white male bude posledni minority na tomto bozim svete. Doufam, ze kanadska banka ziska nove zakazniky a pujde prikladem bankam v Buffalu.
Zde uz muzete mluvit spanelsky a francoustina zacina i nekde vyhravat. Jiste neni spatne znat vice reci, snad ted prichazi jeste rec gayu. Open the closet I am coming out !!

35152

18.10.2004 0:51

Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Ig 81.?.?.?

Roztomilé, růžové ŽUCH. Nebudou nás už terorizovat jen vlastní děti..? Stávaá se dobrým, zaběhnutým zvykem. Bude to daleko pestřejší. Až duhové. S trendem Nadvlády menšin se budeme za chvíli stydět za to, že nemáme vedle penisu vaginu, že nás ještě žádný trojúhelníkoitý ("v" chybí záměrně, hi, hi, žuch)přítel neobšťastnil do konečníku. Dnes jsem byl na hodech v Žarošicích (Kyjovsko). Pracovně. Nikdy jsem to nevyhledával a tyto "tradiční/vesnické/moravské/obžerské" situace mne nijak neoslovovaly. Ale nebude jen věkem, že jsem se s tím smířil. Bylo tam málo agresívních buzerantů (nebo byli, jak by oponent pravil, nešťastně skryti), dalo se tam hovořit přátelsky a otevřeně, leseb bylo taky (bohužel [smích] málo až nedostatek, nikdo neběžel do hypermarketu pro nějakou kdejakou blbost a celkem příjemně se glgalo. Hamburgerů nedostatek. Holt vesnice, která nezná svět. Závěr: Někdo, kdo se mezi 4pct. narodil si to asi nevymyslel a je to prostě jeho věc, kterou opravdu chci respektovat. Dokud mi ze své výjimky neudělá 96pct peklo. Pak pro mne bude prostě jen otravnej buzerant.

35153

18.10.2004 1:42

Nalepka

Gilhad 62.?.?.?

Nevím, kde je problém, ale je možné, že se v té pobočce/bance stávaly věci, které se u nás v práci nestávají a tak museli dojít až k tomuto opatření .... škoda, že nikde nebyl ten dokument celý ...

Já bych si na svou kancelář klidně vyvěsil "Zde je bezpečno" a hned vedle cedulku: "Pro zvané zde platí souhlas dle zákona 119/2002 paragrafu 2, odstavec 2a)1." [mrknutí jedním okem]

U mě bezpečno je. Mě je jedno, zda ten, kdo za mnou přijde je kluk nebo holka a zda je na kluky nebo holky. Pokud mi učiní nemravný návhr, tak ho zvážím a (nejspíš) odpovídajícím způsobem odmítnu (pokud to bude hezká holka, tak kvůli vztahům na pracovišti, jinak kvůli nezájmu). A tím bude mezi námi jasno a nebude o té věci třeba dál hovořit.
(A bude-li návrhy opakovat, tak je to jeho, ne můj problém, kam a jak ho pošlu. A k násilí rozhodně nesáhne, já to svolení od zaměstnavatele mám už teď pro svou osobu a také ho patřičně využívám [mrknutí jedním okem] )

Na pracovišti se většinou mluví o pracovních věcech, pokud zrovna nebude co dělat a bude se mluvit o věcech soukromých, tak budu mluvit normálně. Mě nevadí, bude-li mi třeba kluk povídat, jak jeho přítel přinesl domů hada a pak ho hledali po celém bytě. A předpokládám, že jemu nebude vadit, když budu vykládat, jak jsme se s manželkou pohádali kvůli špagetám.

Pokud mu to bude vadit, může si jít povídat jinam. Stejně tak, pokud mu bude vadit libovolné jiné téma, které zvolím.

Pokud budu u některého z kolegů a neshodnem se na tématu, tak po něm budu chtít věci pouze pracovní.

35154

18.10.2004 1:49

Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Rado 24.?.?.?

Najlepsia vec co sa da spravit je nechodit do Royal Bank a nerobit s nimi ziaden business. Potom si rozmyslia, ci sa im oplati robit somariny.

35155

18.10.2004 1:52

Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Gilhad 62.?.?.?

Ano!
Stavím se za práva gayů, lesbiček, mužů i žen, leváků, hokejistů i filatelistů. Prostě za práva všech slušných lidí, protože všichni máme stejná. A ke všem slušným lidem se chovám obdobně - slušně.
A nevyžaduju po nich, aby předstírali/y, že jsou či nejsou hetero/homo/mono/stereo/vůbec/jakkoli jinak - sexuální.
A recipročně od nich předpokládám totéž.
(BTW: potkal jsem už celkem dost homo/bi-sexuálů a se všema se dalo bavit normálně. Nijak je neuráželo, že mám manželku, mě neuráželo, že oni mají přítele (číslo jednotné i množné a zahrnující i přítelkyně) a na náš názor na kvalitu piva či stupidity TV to vliv nemělo ... proč taky...)

35156

18.10.2004 2:06

Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Ale já myslím, že příspěvek není až zase tak špatný.
Připusťme, že jsou mezi námi lidé jiné orientace.
Na tom nic špatného není.
Jenom je špatná a nevkusná jejich propagace k toleranci ve
společnosti.Ale to si také časem "sedne".
Dnes je jakási "móda" být gay nebo lesba.
Všechno podléhá vývoji, a i takové současné "výstřelky"
vyšumí během krátké doby.
Špatné na celé věci je fakt, že si tito lidé uzurpují více
práv, než by měli mít a než by jim příslušelo.
Jsou horší věci na světě, než naši kamarádi "buzeranti".
Kdyby nebylo buziků, nebyli by ani ty krásné vtipy o nich.
A kolik dobrých a slavných lidí je homosexuálních
a nikomu to nevadí!

35157

18.10.2004 10:58

RE: Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 35157

Souhlasim s vami p. Peleska, nemam absolutne zadne vyhrady k vasemu nazoru....

35174

18.10.2004 4:53

Neco o autorovi

Janek 24.?.?.?

(Příspěvek byl zrušen, protože hrubě osobně napadal autora článku)

35163

18.10.2004 8:32

RE: Neco o autorovi

Nillbert Nullingsworth 160.?.?.?

Reakce na 35163

Teplouš , antisemita , blbec. To je tvoje charakteristika. Nejhorší kombinace jakou jsem kdy viděl.

A obvinění ,že "Zvedavec" je židovská propaganda ... to je zatím ta největší blbost jakou jsem tu kdy četl [chechtot]

35170

18.10.2004 9:14

Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

TT 62.?.?.?

Žádná z těch úchylek mi nevadí.. Je to jejich věc. Ten leták je ale podivnej. Přesto, že mi to nevadí, tak kdyby moje dítě prohlásilo, že je bukvice, tak nevim, nevim...

35171

20.10.2004 21:03

RE: Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Dramenbejs 195.?.?.?

Reakce na 35171

Ten článek je divný, ale to už tak v zaplacených komentářích Toronto SUN bývá...

V momentě kdy vidím fotku Corena, tak bych blil i z pomyšlení na sex s Madonou.

Dobře to tu propagandu udělali kluci...

35266

18.10.2004 11:00

Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Copaallegro 213.?.?.?

Asi bych uměl říci, že mi buzny a lesby nevadí. Nevadí mi, když mi večeři přinese přihřátý sladký hošan, nebo když mě předjede fousatá lesba.
Do své společnosti bych však nikdy tyto menšiny za zaměstnance nevzal. Pokud se delší čas zdržuji v blízkosti takové menšiny, běhá mi mráz po zádech a mám silně nepříjemný pocit. Také pro mne, jako pro muže je jednání s lesbou velice ošemetná záležitost. Mám rád ženy, ale co si mám myslet o ženské, co nosí tenisky, otrhané džíny, voní se pánským parfémem a na stole a monitoru má fotku přítelkyně, kterou si jezdí vyzvedávat z práce ??
Jsou menšina a já nevidím důvod, proč bych se měl přizpůsobovat a mluvit jejich jazykem ( stejně pitomé, jako nazývat cigoše Romem ). To bych si taky mohl začít v rámci soužití a porozumění pouštět se s vou partnerkou po večerech teploušská porna a navštěvovat buzibary a občas si ho za mírný poplatek ( podpora menšin ) od nějakého fešáka nechat přeleštit pusinkou na záchodě takového podniku.
Jo, je to absurdní, sprosté a směšné a já záměrně volím takovouto rétoriku.

35175

18.10.2004 11:01

Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Copaallegro 213.?.?.?

Druhá strana této mince je však ta, že dnešní mladí, do nichž všechna média hustí pohádky o homosexuálech, jako skvělých lidech, zcela opomíjíce prostý fakt, že tato skupina je zodpovědná za roznášení mnoha pohlavních chorob o AIDS nemluvě ( stačí se podívat do příslušných statistik ), rozhodně se nemluví o jejich psychické nevyrovnanosti, partnerské nestálosti a podobných faktech, tak takový dnešní mladík, když má problémy s dívkami ( a kdo je v období mladické nevyrovnanosti neměl ), pomýšlí na homosexuální styk jako na přijatelnou alternativu a v duchu se zamýšlí nad tím, jestli by vlastně nebylo lepší být ten skvělý, opěvovaný, zvláštní člověk s krásným označením -GAY ( ne buzna, hulibrk, řiťopich, spermohlt ... ).

Pořád věřím na něco, co nám ukázal nádherný trojfilm - Tolkienův Pán prstenů. Že se nakonec přece jenom zvedne ten bílý člověk a zamete všechno tohle svinstvo tam, kam patří a na světě bude zase pořádek.

35176

18.10.2004 18:03

RE: Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Had 194.?.?.?

Reakce na 35176

>Pořád věřím na něco, co nám ukázal nádherný trojfilm - Tolkienův >Pán prstenů. Že se nakonec přece jenom zvedne ten bílý člověk a >zamete všechno tohle svinstvo tam, kam patří a na světě bude zase >pořádek
No, to zvedání bílého člověka bych nepřeceňoval, viz. dnešní maglajs..
Na světě byl někdy pořádek?

35192

18.10.2004 12:55

Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Zamysli se ctenari nad touto zpravou,proc zidovske organisace podporujimuslimskou lesbocku???


Muslim "reformer" and lesbian activist Irshad Manji, 35, symbolizes the globalist push to extinguish true religion and enslave humanity.

Her book "/The Trouble With Islam: A Wake Up Call for Honesty and Change"/ is being translated into a dozen languages. (See her web site www.Muslim-refusnik.com )

Last week, for the second time in six months, Manji spoke here in Winnipeg.

The Asper Foundation and the Jewish Women's Federation sponsored her.Zkraceno

35182

18.10.2004 15:43

Pane Stwora, mám otázku.

Leto_Atreides acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 160.?.?.?

To jsou za oceánem vážně všichni (z pohledu opovrhovaného "malého českého člověka"[mrknutí jedním okem] úplní magoři, nebo se to týká jen 0ti procent populace?

[velký smích] [velký smích] [velký smích]

Uvažoval jste někdy o repatriaci? [mrknutí jedním okem]

[mrknutí jedním okem]

35185

18.10.2004 17:40

RE: Pane Stwora, mám otázku.

Tom 216.?.?.?

Reakce na 35185

>To jsou za oceánem vážně všichni (z pohledu opovrhovaného "malého českého člověka"[mrknutí jedním okem] úplní magoři, nebo se to týká jen 0ti procent populace?

"Opovrhovaný malý český člověk"? Kde je? Sem s ním! Rád bych ho poznal, rád bych se seznámil s jeho pohledem! Snad nebudete tvrdit, že něco takového vůbec existuje na Pupku světa? A nepletete si to s "člověkem blbým"? Tak ten, člověk blbý, je zrovna tak tady, jako tam a jako i v každé prvobytně přiblblé společnosti zastoupen 80-90ti procenty.

Jen dočkejte času, srandisto. Všechna globální blbost světa se valí už i na vaše hlavy. To pivem a slovem silným v hospodě nespláchnete. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

35190

18.10.2004 18:18

Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Fantomas 212.?.?.?

Tak to snad nemyslí vážně! [překvapení] Být gay, lesbička nebo transexuál asi bych se cítil trapně. Tolerance snad je když si řeknu: "Je lesbička a co má být? Je to člověk jako kdokoli jiný, jen má jinou orientaci." a né: "Je lesbička tak ji chudince hned musím dát najevo, že mi to nevadí a jak moc jsem tolerantní k lesbičkám a jak podporuju jejich boj za rovnoprávnost a bla bla bla..." To má být tolerance? Vždyť to je postavené na hlavu. Takhle si na ně budou ukazovat prstem a říkat pojďme a ukažme těm chdáčkům jak je máme rádi, vždyť je nikdo nechápe... Prostě samozvaná pomoc, která nadělá víc škody než užitku....

35193

20.10.2004 21:06

RE: Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Dramenbejs 195.?.?.?

Reakce na 35193

>za rovnoprávnost a bla bla bla..." To má být tolerance?
>Vždyť to je postavené na hlavu. Takhle si na ně budou
>ukazovat prstem a říkat pojďme a ukažme těm chdáčkům jak je
>máme rádi, vždyť je nikdo nechápe... Prostě samozvaná pomoc,
>která nadělá víc škody než užitku....

Úplně přesně. Já osobně si myslím, že autor článku Coren jednoduše lže.

35267

19.10.2004 1:20

Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Problem lesbicky a homosexualove neni tak nevinny jak se mnohym zda ,v pozadi je boj o deti,lesbicky zadaji uznani snatku mezi sebou a ovsem ,jak uznani,ze jsou rodina ,tak chteji vychovavat deti-tedy,asi jaka by to vychova mela byt ,k zajisteni pristi "populace" lesbicek ?
Samozrejme na ukazku verejnosti se okamzite nasel priklad ,jak lesbicky se s laskou staraji,jako dve maminky o dite a ze dokonce je lepsi ,nez z "normalnich rodin" -tedy pro ne z nenormalnicj rodin.
Homosexualove zkouseji knizkou a instruktivnimi knizkami se dostat do skol i kdyz na radiu probiha vecerni cteni,jak si uzivaji zivota v tom neradostem hetrosexualnim svete.Rodice ve state Victorii stropily polach ,kdyz zjistili ze pres ministrstvo skolstvi podivni instruktori se derou do skol ucit deti i o jine lasce,nez tu ,kterou tusi a nebo zacinaji provadet,tentokrate jim to jeste nevyslo,pripravy nebyly tak daleko,aby zmenily pomery ,ale ,co priste,tak ,jak v New Yorku ,kde otevreli skolu pro homosexualne orientovanou mladez.
Moralka je dnes spatne slovo,pomalu se rodi nove generace ,ktere uz ani nevi ,co to znamena a tak zivna puda pro homosexuali je pripravena s pomoci medii a ruznych humanitarnich instituci se vse pripravuje na nehumalni zivot jeste mozkove nepostizenych obcanu.

35200

19.10.2004 6:09

RE: Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

ina 199.?.?.?

Reakce na 35200

>Problem lesbicky a homosexualove neni tak nevinny jak se
>mnohym zda ,v pozadi je boj o deti,lesbicky zadaji uznani
>snatku mezi sebou a ovsem ,jak uznani,ze jsou rodina ,tak
>chteji vychovavat deti-tedy,asi jaka by to vychova mela byt
>,k zajisteni pristi "populace" lesbicek ?

Nejen lesbicky usiluji o "legalni snatky", ale i homici.
Zena da diteti zivot, ci-li je v prve rade matkou a pak
teprve lesbi.
Neakseptovatelny je pozadavek dvou homiku adoptovat
deti. To je skutecne, podle meho nazoru, proti prirode!!



>Moralka je dnes spatne slovo,pomalu se rodi nove generace
>,ktere uz ani nevi ,co to znamena a tak ......

Beznou tendenci je svadet to na nekoho jineho a pritom
jsme to my, rodice, kteri jsme nekde udelali chybu spolehaje
se na druhe, aby vychovavali nase potomky.

35207

19.10.2004 8:50

RE: Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 35207

pani ino, pisete:
>Nejen lesbicky usiluji o "legalni snatky", ale i homici.
>Zena da diteti zivot, ci-li je v prve rade matkou a pak
>teprve lesbi.

Jak to prosim ty lesby delaji? Stavaji se matkou jako Svata Marie? Vstupuje do nich duch svaty, nebo nejakym zazrakem otehotni? Zda se vam, ze tedy pouze zena, je matkou a muz je prebytecny trubec?

35209

22.10.2004 6:25

RE: Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

ina 199.?.?.?

Reakce na 35209

Pane Vcelicka,
doufam, ze ve Vasem veku uz vite,
ze muze k "aktu oplozeni" netreba.

35362

22.10.2004 9:16

RE: Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 35362

pani Ino, to mi nikdy nenapadlo, i kdyz muj vek jeste nezarucuje moudrost[smích] Takze chcete rict, ze lezby, si pujci semeno od gayu a gayove si zadaji lesby jako surrogate mothers, tim by ovsem byl vyresen problem heterosexualu a prestala by existovat homofobie [smích] Jak krasny svet [chechtot]

35374

19.10.2004 14:59

RE: Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Had 194.?.?.?

Reakce na 35207

>Zena da diteti zivot, ci-li je v prve rade matkou a pak
>teprve lesbi.
Muž zplodí dítě, čili je v prvé řadě otcem a pak teprve homík.
>Neakseptovatelny je pozadavek dvou homiku adoptovat
>deti. To je skutecne, podle meho nazoru, proti prirode!!
Akceptovatelný oproti tomu je požadavek dvou lesbiček adoptovat děti. To je v naprostém souladu s přírodou... [zmaten] [zmaten]
Vycházím z Vašeho výraziva: homík = pouze teplý chlapík, pro teplé holčiny platí lesba, je tak?

35216

20.10.2004 10:07

RE: Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

kavol 193.?.?.?

Reakce na 35216

Všichni lidé jsou si rovni. Někteří jsou si však rovnější.
[oči v sloup]

35245

22.10.2004 6:35

RE: Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

ina 199.?.?.?

Reakce na 35216


>Akceptovatelný oproti tomu je požadavek dvou lesbiček
>adoptovat děti. To je v naprostém souladu s přírodou... [zmaten]

Pane Had,
holky-lesbicky- nejsou primo nuceny adoptovat deti.
Na rozdil od muzu, se jim nabizi nekolik alternativ, ne?

>Vycházím z Vašeho výraziva: homík = pouze teplý chlapík, pro
>teplé holčiny platí lesba, je tak?

Mne osobne to tak vyhovuje pro rozliseni.

35363

22.10.2004 21:54

RE: Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Had 194.?.?.?

Reakce na 35363

> holky-lesbicky- nejsou primo nuceny adoptovat deti.
>Na rozdil od muzu, se jim nabizi nekolik alternativ, ne?
Ano? A kolik? Homík může být taťka, stejně jako lesba mamka...
A ejakulát od homíka oplodní lesbu i nelesbu, pokud má oplodňovací kvality. Prostě bohužel - ženštiny ještě pořád ty hošany potřebují, i kdyby jen pro "průmyslové" vyssátí semene a pak k "vědeckému" oplodnění...nebo že by už páni učenci a učenkyně vyrobili oplodňovací vodičku z nějakého recyklátu, nebo ovocné či jiné šťávy?
Ale jádro pudla tohoto slovního pinkání je jinde - v souladu s přírodou, nebo ne? Pak tedy za sebe: teploušství je defekt přírody - v mužském těle se "energetická centra" odpovědná za sexuální orientaci točí jako v ženském těle a v ženském naopak jako v mužském.Také je to projev nezásluh onoho jedince - špatný postoj k sexu a druhému pohlaví v minulosti(či jeho "předků"[mrknutí jedním okem], proto nyní tento rozpor. Jsou to tedy vlastně nepřekonatelné tlaky, tedy přesněji - těžko překonatelné tlaky.

35412

25.10.2004 19:38

RE: Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 35207

> Nejen lesbicky usiluji o "legalni snatky", ale i
>homici.
> Neakseptovatelny je pozadavek dvou homiku adoptovat
> deti. To je skutecne, podle meho nazoru, proti prirode!!
>
Nejsem v tomto oboru sběhlý, ale domnívám se, že jádro pudla je jinde. Dovedu si představit, že dvě lesby vychovávají dítě: Ovšem nedovedu si představit, že by dva chlapi mohli mít zájem o převzetí dítěte do péče. Něco jiného je, když třeba žena zemře a není zbytí. Ovšem dobrovolně? A jestliže není zájem, tak jistě není co řešit. Jsou to jen plané teoretické úvahy.
Zájem homosexuállů o sňatky - registrované partnerství, však pramení v potřebě mít v životě oporu pro případ stáří nebo nemoci. Nevidím důvod, proč by třeba teplouši nemohli jeden po druhém dědit majetek nebo být společnými nájemci bytu či pobírat vdovecký důvhod. Samozřejmě něco se dá právně ošetřit i za současného stavu. Jde však třeba i o možnost informovat se v nemocnici na zdravotní stav partnera. Ten se sdělí jen rodinnému příslušníku. V posledních dnech nám ministerstvo zdravotnictví udělalo podstatnou úlevu, že je možno informovat rodinného příslušníka i o stavu pacienta, který zemřel. Do do nedávna bylo tabu.

35571

19.10.2004 9:37

Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Jasmina 62.?.?.?

Mozna ze je to proste tak,ze vsichni,co byvali drive utiskovani-dnes povstanou; zeny-feminismus
homo-jejich propagace,
zide-jejich antisemitismus
cerni-jejich rasismus.......
jo jo,proc se rika ze je jako utrzenej ze retezu?Protoze na tom retezu byl.
Kdyby toho nebylo-nemusil by dnes nikdo bojovat za sva prava.

35212

19.10.2004 9:44

Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Copaallegro 213.?.?.?

Myslím si, že od stolu a TV se krásně diskutuje o čemkoli. Ale když si to člověk zažije na vlastní kůži, radikálně změní názor a toho se pak drží.
Promluvte si s klukama, co se za škváru prodávají perverzákům z celého bohatšího světa, nebo hošanama z Holešovic, co účinkují v homopornu.
Zkuste jednat s lesbou, nebo radikání feministkou.

Mylsím si, že médiím a jisté skupině jde o to, že po té, co nám systematicky vymazávají inteligenci a paměť ( systém školství v USA + TV- zářný vzor ), vštěpují, že jediná hodnota je zlaté tele, tak dalším krokem je znegování empatie a sociální inteligence.
Pokud jeden má empatii a sociální inteligenci, vždy mu bude přítomnost nevyrovnaných paranoiků nepříjemná. A to, že 4% jsou sakra nevyrovnaní, je prostě fakt. Nikdy nevíte, co od takového člověka můžete čekat, nejedná podle žádného zažitého vzorce chování, který jste si naprogramoval stykem s "normálními" lidmi. Ale musíme uznat, že existují i vyjímky, samozřejmě.

Dnes budeme uznávat 4%, a za deset let třeba pedofily a za 20 nekrofily, nebo sadisty - proč ne, je to menšina, určitě to mají vrozené, a to, že jeden šuká mrtvoly přece nemůže majoritní společnosti vadit a tu mrtvolu to asi taky nebolí...

35213

20.10.2004 17:27

Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

martin 213.?.?.?

podla mna je to cele trochu smiesne...dozvediet sa ako sa rozpravat s homosexualom...chceli by ste, aby som sa s vami rozpraval inak ako s niekym inym,"normalnym"...
no neviem, myslim si, keby som bol homosexualom(ale proste iny,vybocujuci zo spolocenskej normy),urcite by chcel som, aby sa ludia ku mne spravali ako k normalnemu cloveku a nie aby som bol v nejakej skatuly - sexualna odchylka ku ktorej sa treba inak chovat

35253

21.10.2004 7:31

Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Qyx 195.?.?.?

Celkom by ma zaujimalo, co sa tam bude diat po ukonceni tohto skusobneho projektu so zamestnancami, ktori nemaju ruzovo-zelenu nalepku nalepenu na svojej bunke. [smích]

35279

23.10.2004 3:26

Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Kdyz homosexualita je defekt prirody,tak nemohu pochopit proc delaji takovou bombastickou propagandu a cirkus na verejnosti k rekrutovani do jejich rad,z rad normalnich lidi ,kterym chteji nakukat ,ze take oni maji v sobe homosexualni chotky o kterych nevedi ,ale oni jim je pomuzou najit.
Rovnez ,nepochopim,proc se snazi za kazdou cenu se dostat k nevinnym detem a svou propagandou si zajistit dalsi generace homosexualu,kdyz jim ta priroda sama dava novy priliv homosexualu vlivem jeji nedokonalosti,proc takovy ohlas v mediich a jinde,takovy nabor do jejich rad ,kdyz by prirodni nabor mel stacit sam od sebe.
Proc ,homosexualove se snazi prosadit se politicky,kdyz je to chyba prirody?

35433

23.10.2004 10:11

RE: Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Had 194.?.?.?

Reakce na 35433

>Kdyz homosexualita je defekt prirody,tak nemohu pochopit...
No tak jim sdělte, to co jsem já napsal - uvidíte, jak Vás poženou.
Vždyť kdo a kde to jako defekt přírody bere? Až si odpovíte na toto, pak si zároveň odpovíte na ty předchozí otázky. Anebo jinak: znáte "normálního" člověka, který řekne: " tak tohle a tohle se mi na mě samém vůbec nelíbí a já od teď začnu dělat vše proto, abych to ze sebe vyrval, vykořenil, nebo alespoň tomu nepodléhal v takové míře?"
A co teprve uznat, že je "defekt přírody". A k tomu vyrvání něčeho ze sebe sama - proč by to kdokoliv dělal, když stejně tak kdokoliv je přesvědčen, že ví a zná a dělá vše nejlépe, jen se mu nedostává možností (politici, zákony, společnost aj.) uplatnit to?
>Proc ,homosexualove se snazi prosadit se politicky,kdyz je to chyba >prirody?
To samé co jsem již napsal - ONI to uznávají jako defekt přírody. Ne ještě se z toho dělá přednost.

35441

23.10.2004 21:12

RE: Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Had 194.?.?.?

Reakce na 35441

OPRAVA:
To samé co jsem již napsal - ONI to uznávají jako defekt přírody??
Bez těch otazníků je to ještě větší pitomost, než s nima...[smích]

35475

23.10.2004 3:43

Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Maji to ,ale starosti.
To try to prop up its fictional headline "Outing Mary Cheney," The Journal argued that "Mr. and Mrs. Cheney have not kept their daughter's lesbianism a secret but neither have they shouted it to the sky." Huh? Though Dick Cheney doesn't shout anything, he described his daughter as gay on camera at an Iowa campaign appearance this summer. But whatever Mr. and Mrs. Cheney may have to say about it, The Journal never entertained the thought that Mary Cheney herself has a voice in this matter. She has been openly gay for years. Before the 2000 campaign, she held a job that literally announced her homosexuality: gay and lesbian liaison for Coors, a public marketing assignment that even required her to travel the country with the winner of the 1999 International Mr. Leather competition. She later joined the Republican Unity Coalition, a gay-rights advocacy group formed as an alternative to the similarly inclined Log Cabin Republicans.

35434

23.10.2004 15:59

Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Lone 195.?.?.?

Negativní selekční tlak homosexuality je evidentní i pro anti-darwinisty. Takový znak by se měl z populace během několika málo generací nenápadně ztratit - ať už je přenosný geneticky nebo se jedná o kulturní epifenomén, jeho nosiči/stoupenci totiž nemají potomstvo. Pokud nemizí, ale naopak (?) se jeho výskyt zvyšuje, musí být vyvážen nějakým pro populaci výhodným (pravděpodobně regulačním) mechanismem. Např. může ukončovat existenci škodlivé rodové linie. Nebo se dokonce může jednat o způsob, kterým zanikají civilizace (jak primitivní, ale jak účinné!)

35450

25.10.2004 2:38

RE: Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Gilhad 62.?.?.?

Reakce na 35450

Priroda porad zkousi nove variace. Prenosy informaci nejsou dokonale a obcas dojde ke zkresleni. Spousta tech zkresleni se neprojevi, nebo se samy opravi, nebo proste nejsou videt.

Spousty preskoku si clovek vsimne tezko, protoze se jedna o takove veci jako barva oci, vlasu a tak, coz se pricte davnejsim predkum a tak podobne. Nektere preskoky jsou nezivotashopne, takze dojde k potratu, pripadne i v dobe, kdy ma "vajicko" pouze velmi malo bunek. Spousta skoku je "daleko" a silne nepravdepodobna (dve hlavy, kridla misto rukou, ...). Daleko chapu jako obtizne dosazitelna z vychoziho normalniho stavu - je potreba vice zmen naraz, jsou potreba zmeny ve stabilnejsich oblastech

Takze homosexualita taky muze byt proste dost "blizko" beznemu genetickemu vybaveni a pritom je zivotaschopna (jednorazove), takze preskoky (prehmaty) vlivem nejake zmeny jsou snadne a pravdepodobne.

Takze proste vlivem nahodnych zmen se v kazde generaci vyskytne (relativne) spousta takto zamerenych lidi.(Predstavte si klasicky pistolovy terc - ctvercovy papir se soustrednymi kruhy, nadpis a tiraz. Zasah kamkoli do kruhu - normalni clovek, zasah do prazdne plochy - homo, zasah do pismene - uchylka podle pismene, zasah mimo - nezivotaschopny. pokud budete strilet brokovnici, dostanete (velmi zhruba) priblizne podobne rozlozeni jako v realnem svete. Opakovane pri kazdem vystrelu - co brok, to clovicek. )

35514

25.10.2004 5:36

Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Alena P.H. 4.?.?.?

Kdyz lide typu Britney Spears maji pravo uzavirat manzelstvi a typ Michael Jackson maji pravo mit deti tak vubec nevidim pricinu, proc by homosexualne zamereni lide nemohli uzavrit snatek nebo adoptovat deti. Jsou mezi nimi hezci proutnici, to uznavam. Ale kolik je proutniku mezi "normalnimi" lidmi? Kupa muzu jsou sperma-banky na pochodu a zeny zase jenom rodicky a ne rodic. Kdyz si homo-lide chteji adoptovat deti a starat se o ne, probuh - neberte jim pravo byt rodici, umeji byt velmi dobrymi, znam takove v mem okoli. Nebo si myslite, ze decak je pro odhozene deti lepsi nez milujici dve maminky ci dva tatinkove? Lidi, budte lidma.
Alena

35523

25.10.2004 6:28

RE: Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Lev 68.?.?.?

Reakce na 35523

Aleno a mate deti ? Pokud ano, vychovavate je s manzelem ? Jestlize mate spokojene manzelstvi a zijete v normalni rodinne harmonii, nevadilo by Vam to, kdyby Vase dcera byla lezbou a nebo Vas syn gayem a na priklad, Vase dcera lezba, Vam prisla predstavit svoji druzku, popripade Vas syn - gay, sveho druha a rekli Vam, ze si chteji adoptovat dite ? citela by jste se "jako" normalni, prirozena babicka. Myslite si, ze je to normalni a lidske, pokud mame byt "lide" ?

35526

25.10.2004 6:43

RE: Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 35523

VAZENA PANI ALENO, ano, dalo by se rict, ze clovek by mel respektovat i "uchylne" homosexualove by se meli brat uz za trest. Jak jiste vite, 50% heterosexualnich manzelstvi konci u rovodu. Tak mi prosim laskave reknete, jak ma soud vyresit rozvod dvou homosexualu s detmi? Mate nejakou myslenklu, ktery z nich je otec a ktery je matka? Jak jiste vite, skoro vsude na svete, matka dostane deti a otec plati alimenty. Mate tedy reseni? Apropo, myslite si, ze homosexualove adoptuji deti z decaku? Nebo kazdy by radeji dite novorozene, jeste nezajete.
Budte soudna a premyslete nad celou situaci, ne pouze nad tim, ze mame byt lide, kteri dovoli dvojici proti zakonu bozim aby se vzali a meli stejne podminky jako muz a zena. NEBUDOU JE MIT, JSOU PROTI BOZIMU ZAKONU !

35527

25.10.2004 10:38

Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jak hluboce je zapojen zidy kontrolovany tisk v propagaci homosexuality ?

If you type "homosexual" in Google, you'll get more than 39 million citations, pretty good for 3% of the population. ("Lesbian" got 33 million.)

If you type "heterosexual" you'll get all of 1.08 million citations, roughly 1/39 as many.

Per capita "heterosexual" received 1/1261 of the citations "homosexual" got.

The same applies to "homosexuality" (1.44 million citations) and "heterosexuality" (119,000) 1/1200 of the citations. (Per capita "heterosexuality" received 1/38,400 of the citations "homosexuality" got.)

The facwet that the words "heterosexual" and "heterosexuality" are used relatively infrequently is for me a shocking illustration of the cultural vacuum the non-gay majority inhabits. Our "default" status is not an excuse. In terms of cultural support, non-gays are starved or as I will suggest later, poisoned.

35538

25.10.2004 11:12

RE: Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

kavol 193.?.?.?

Reakce na 35538

tak jsem si do Google vrazil slova "vražda" a "přirozená smrt"

na slovo "vražda" mi Google našel 37400 odkazů

na slova "přirozená smrt" našel Google 3120 odkazů

z toho usuzuji, že se Židé snaží vyhladit Čechy prostřednictvím rozsáhlé mediální kampaně, která se nám snaží vsugerovat, že být zavražděn je řádově desetkrát normálnější, nežli skonat přirozenou smrtí
z toho důvodu si po nejbližší výplatě chci koupit neprůstřelnou vestu a až trochu našetřím, pořídím si domů neprůstřelná okna a nechám si opancéřovat auto; ale pro jistotu teď ještě půjdu za svým notářem a hned sepíšu závěť, ve které odkážu veškerý majetek ve prospěch Spolku pro potírání chazarů, a pak se zapíšu na kurz sebeobrany




.
.
.

p.s. nerad bych se někoho dotknul, jakože má delší vedení, aber sicher ist sicher - výše uvedené není můj světonázor nýbrž nadsázka na téma desinterpretace výsledků, které jsou pochybné již samy o sobě [velký smích]

35540

25.10.2004 21:20

RE: Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 35540

pane Kavol, pan Nohejl rad kopiruje a pastuje, pripada mi, ze to nekdy ani necte, odpuste mu tedy jeho chyby.

Co se tyce vasi koupe neprustrelne vesty, davejte pozor, mnohe jsou prustrelne, specialne ty z Israelu.
Pancerova okna vam take nepomohou. Vemte si priklad z partizanckeho bojovnika Saddama a udelejte si na zahrade bungr.
Muzete pouzit planu z Francie, jejich bunkry jeste stale hyzdi prazske parky. Do bunkru si nechejte poslat American survival kit, zaruka na konzervach je 50 let. [smích]

35582

26.10.2004 3:13

Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Alena P.H. 4.?.?.?

Mam dceru a vychovavam ji s manzelem. A jsem rada, ze se ji libi chlapci. Je to tak jednodussi pro ni i pro mne. Ale cokoli by ma dcera privedla domu to prijmu, kdyz budu citit, ze je rozhodnuti udelano z hloubi srdce. Ma dcera je me dite navzdy - a nejenom kdyz je to poslusna a "slusne vychovana dama v duchu tradic dobreho vychovani".
Podle mne je horsi porodit dite v 16cti a odhodit do decaku, nebo take do kontejneru, nebylo by to poprve. Nebo se o nej nestarat, nebo ho take "abuse"(prominte za anglicky vyraz, nebo deti plodit jen tak na setkani...a to prece kupa lidi dela a nepotrebuji k tomu povoleni spolecnosti. Kdyz tedy odepirame pravo mit deti gayum a lesbickam, tedy jeste ostreji by jsme je meli odeprit lidem, kteri deti jenom plodi, nebo lidem dusevne nemocnym,...dalo by se pokracovat.
Je to muj osoni nazor, muzete souhlasit nebo take ne - ja jsem si ale celke jista, ze laska rodicu jakehokoli pohlavi je lepsi cesta nez zadna laska. A "zadna laska" deti v decaku ocakava.
Alena

35600

26.10.2004 4:26

RE: Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Lev 68.?.?.?

Reakce na 35600

Kdyz tedy odepirame pravo mit deti gayum a lesbickam, tedy jeste ostreji by jsme je meli odeprit lidem, kteri deti jenom plodi, nebo lidem dusevne nemocnym,...dalo by se pokracovat.
______________________________________________

Ano pani Aleno. Souhlasim. Ja osobne, bych odeprel pravo mit deti, vsem skupinam, ktere jste zde vyjmenovala, vcetne tech gayu a lezbicek. Preji Vam hodne uspechu, pri vychove Vasi dcery a at ji nic spatneho v zivote nepotka. [smích]

35602

26.10.2004 7:04

RE: Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Had 194.?.?.?

Reakce na 35600

Zdravím paní Aleno P.H.,
takové právo například neodpírám nikomu. Každý ať si dělá dle své "vyspělosti" co je mu libo. Když se cikání množí jako potkani, když lesby a teplouši chtějí vychovávat potomky, když chce nějaká nešťastnice porodit rovnou do popelnice - to vše je nějak zakomponováno v jejich životě a každý zaplatí do posledního haléře.
Každý potřebuje k naplnění své číše něco jiného. Vy například mj. naplnění pocitu řádného mateřství...mějte to.
Jen tvrdím: vychovávat dítě 2 ženské či 2 chlapy je proti přírodě. Výchova to nejsou jen příkazy, zákazy, krmení. To je také (a bylo by podivení v jaké míře to ovlivňuje) "vyzařování" v rodině. A to teplouši přes veškeré jiné kvality nemají v harmonii, v souladu s přírodou.

35608

26.10.2004 12:11

RE: Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 35608

>Zdravím paní Aleno P.H.,
>takové právo například neodpírám nikomu......
Zdravim,pane Hade
Dovolim si reagovat na tento prispevek.
Obsah textu,dle meho nazoru,je zcestny(co se lidstva,jako takoveho,tyka)
a naznacuje mi,ze Vase studie zivota jsou,s prominutim,dost na h....
Typuji,ze jste cerstvy tricatnik,mozna o neco min.Budiz Vam toto omluvou.
Jen mi pripadne trochu smutne,kdyz vidim,ze z chytreho hroznyse se stava (jen symbolicky) usssycena uzovka.Skoda.Vas intelekt jsem nechtel hazet do kose se spinavym pradlem.Urcite mi casem dokazete,ze mate navic.
Ovsem nejsem tak takovy superman,abych Vas zde,na Zvedavci presvedcoval o nekterych mylnych pohledech.Podotykam-nekterych.
Uz jsem naznacil v jinych prispevcich,ze to zde v CR jeste dlouho potrva,nez vymiziii nazory malomestaku.
Musite tak nutne rozsirovat jejich rady?
P.S.Nic nasiraciho,pouze mi to prijde lito,ze clovek Vaseho kalibru se dokaze snizit tak hluboko a blbe navic.Skoda.
Pekny den,preji

35621

26.10.2004 20:52

RE: Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Had 194.?.?.?

Reakce na 35621

Zdravím Idealistu na deštnou Moravu,
můžete být konkrétní?
Jinak myslete, co chcete a pište samozřejmě taky. Jak už jsem se kdesi zmiňoval - každý mi může napsat, že jsem blb (ussyčená užovka a jiné pochvaly), jen mě zajímá PROČ.
A ještě - je velmi jednoduché reagovat(a obzvláště dle "zaběhnutých vnitřních modelů"[mrknutí jedním okem], mnohem těžší a kupodivu intelekt rozšiřující je pozorování, při zachování veškeré živosti, jako by člověk dával volný průchod svým emocím resp. reakcím.
Nechávám každému co jeho jest - napravovat a vylepšovat hodlám hlavně sebe, pokud někomu momentálně "vidím do osudu" pak po úvaze při vědomí rizika, že beru na sebe něco navíc, pak tedy nějak reaguji..
S věkem Jste vedle.
Maloměšťák je kdo?
Já to neberu nasírajícně, viz. nahoře...
Den se vydařil.
Sstálý úsměv okolnostem navzdory.

35655

28.10.2004 7:56

RE: Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 35655

pro krinda pana pan Idealista je s vasim vekem vedle? Tak to se musim znova omluvit. Ja jsem sam predpokladal, ze jste prave nasel cestu k Hara Krisna, ze mate minimalne oholenu hlavu, ze vlastnite maly bubinek a ze vas vek vam prave napomaha k prvemu ovouseni [mrknutí jedním okem] Jsem tedy nesmirne zarazen, ze to tak neni.

35764

28.10.2004 14:07

RE: Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Had 194.?.?.?

Reakce na 35764

Vy už Jste se omlouval poprvé?
Hare je málo praktické, neřeší osud do důsledku, resp. nedává návody k tomuto. Je to vlastně takové jiné chození do kostela, do mešity apod. Nic proti klášternímu životu, ale tuto zkušenost nepotřebuji.
Biologický věk není zárukou ani moudrosti, ani mladické ztřeštěnosti a nerozvážnosti (?). O kvalitě lidské bytosti rozhoduje jiné "stáří"...

35781

26.10.2004 5:12

Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Tak zvana inteligence ,prispiva k nemravnostem,ale ,kdo jsou tito lide doopravdy?

• The Institute for the Advanced Study of Human Sexuality in San Francisco published a report, “Sexual Rights of Children,” claiming there is “considerable evidence” that there is no “inherent harm in sexual expression in childhood.”

• “The category ‘child’ is a rhetorical device for inflaming what really is an irrational set of attitudes” against sex with children, Gilbert Herdt told the Dutch pedophilia journal Paidika. Herdt, a professor at San Francisco State University, is author of Children of Horizons: How Gay and Lesbian Teens Are Leading a New Way Out of the Closet.

• Paidika also interviewed John Money, professor emeritus of psychology at Johns Hopkins University, who favorably de scribed “genuinely, totally mutual” sex between boys and men. In an introduction to a Dutch professor’s book, Boys and Their Contacts With Men: A Study of Sexually Expressed Friendships, Money wrote that opponents of pedophilia are motivated by “self-imposed, moralistic ignorance.”

• Boys who have sex with men “are never considered willing partners even if they are hustlers,” complained Harris Mir ken, a professor at the University of Missouri-Kansas City, in the Journal of Homosexuality. He wrote that “children are the last bastion of the old sexual morality.”

35606

29.10.2004 8:58

Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Nechci nikomu něco vyvracet nebo vnucovat. Pokud byl člověk stvořen někým (možná Bůh, ale určitě ne takový, jak se nám ho snaží vykreslit různá náboženství), tak jsem si jist, že to bylo v určitém souladu s přírodou (i když to lidi často porušují) a tak jako ostatní druhy, byl vybaven pro reprodukci a ta je vlastně základem vešerého života a bytí na Zemi (já věřím, že i jinde ve vesmíru taky), čili tyhle "úchylné" verze homosexuality jsou absolutně proti tomu. Jen zdegenerovaní pitomci mohou tvrdit, že je to vlastně normální a že tihle postižení mají stejná práva a možnosti jako normálně fungující rodina. Nemůže to tak být a nikdy nebude, je to zase jen na okolním světě, jak se k tomu postaví, a protože ta degenerace pokročila dost daleko, proto tady máme Sodomu a zanedlouho bude i Gomora. Žiju ve městě, kde je snad druhá nejsilnější komunita homosexuálů. Mám každodenní možnost setkávat se s tímto fenoménem a musím říct, že je to "HNUS" a ještě snad něco horšího, a vůbec nechci a nemůžu akceptovat nějaké bláboly o lásce apod. Je to úchylka, kdyby to mělo být normální, tak už tady dávno nejsme. Jděte všichni omlouvači těchto paskřivců do nevzdálenější p..., a vezmětě si je všechny s sebou, jim se tam s Váma bude určitě líbit. Člověk je tvor nedokonalý, ale omlouváním tohoto jevu některými lidmi, mi připadá, jakoby se mi někdo snažil vnutit teorii, že chodit po rukou je zcela normální, a že jsme tak byli vlastně uzpůsobeni. Ať jdou všichni řiťošuci tam, kam patří a kam nejvíce chtějí.

35832

29.10.2004 13:25

RE: Stavíte se za práva gayů a lesbiček?

Lev 68.?.?.?

Reakce na 35832

Spravne pane Matousek. Ten natlak homosexualu, je si myslim dost veliky a dalo by se i rict,i politicky natlak, prihravajici homosexualum. Vzdyt i uchylaci jsou volici a kazdeho hlasu je treba. Takze i ta podpora uchylaku, prichazi i od dnesnich politiku. I mezi nema, je dost teplousu.

35850

Tuto stránku navštívilo 7 621