Diskuze k článku

Zvolení Petra Pavla a reflexe z porážky

Příspěvků 43

8.2.2023 9:19

můj názor

bivoj 86.?.?.?

no jestli jako vlasteneckou stranu vidíte SPD, tak se šeredně mýlíte. to je strana, kde Okamura dělá jen to co je dobrý pro Okamuru. na lidi kašle a na vlastence si jen hraje, aby se v pohodě dostal do sněmovny a tak pro sebe získal něco z těch miliard, které si tam mezi sebe rozdělují. Rozdělují si to, co předtím ukradli lidem. opravdu vlastenecké strany jsou tak malý, že je zbytečné je vůbec zmiňovat, natož je volit. no jelikož o nich nic nevím, třeba ani vlastenecké nejsou, stejně jako SPD.
je skutečně velmi smutné, že jedinou stranou, která má nějaký volební potenciál a je skutečně vlastenecká a pro obyčejné lidi, je komunistická strana. ale jsem přesvědčen, že tato strana má společné se stejnojmenou stranou před rokem 1989 už jen ten název. a proto je proti ní taková hysterie.

402277

8.2.2023 9:45

RE: můj názor

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) news 185.?.?.?

Reakce na 402277

Já si také začínám myslet, že Okamura asi nebude to pravé ořechové (i když jsem ho podporoval ve dvou posledních volbách). V tom smyslu jsem i psal autorovi článku, ale trval na své verzi.

Okamura je patrně mistrně nasazený klín do vlasteneckého hnutí.

402278

8.2.2023 21:59

RE: můj názor

bivoj 86.?.?.?

Reakce na 402278

Já bych spíš řekl, že nikým nasazený není. kope jen za sebe a hlavně pro sebe.
je hodně velká škoda, že mu na to mnoho vlastenců skočilo.

402312

11.2.2023 17:05

RE: můj názor

rosco 89.?.?.?

Reakce na 402312

ale je, to je to co bohuzel vetsina populace nechape, na Zapade neexistuje jedina strana ktera by nebyla infiltrovana pejzatou mafii. Pitomio se odkopal nejpozdeji kdyz navrhl zavedeni statniho svatku holocaustu. Zapomente moznost ze tohle nekdy porazite ve volbach, zalozte si novou stranu a za 3 mesice si v partaji budete pripadat jak v synagoze a budete si v kalhotech kontrolovat jestli uz take nemate obrizku. Tohle svinstvo chcipne teprve na kolaps ekonomie a menoveho systemu a i pak bude jen nahoda, pokud tupe stado zase nenaleti nejakemu zakuklenemu zidobolsevikovi. [chechtot][chechtot][chechtot]

402384

8.2.2023 10:42

RE: můj názor pro Bivoj - Bohužel se s těmi komunisty šeredně mýlíte

F&T 45.?.?.?

Reakce na 402277

Bohužel se s těmi komunisty šeredně mýlíte:

Komunisti se zkompromitovali v době koronateroru. Tam šli na ruku všem, kteří nás šikanovali. Mohli tenkrát tomu šílenství postavit a stát na straně obyčejných lidí. Vždyť pandemické hry nemají nic společného s komunistickou ideologií. Po tomto činu vypadli ze sněmovny.

https://www.novarepublika.online/2023/02/cenzura-n...
Dneska komunisti hlasovali pro rozšíření cenzury.

402279

8.2.2023 18:40

.

Adam. 89.?.?.?

Reakce na 402277

Tak Okamura je asiat z Asijských stepí. Nemá důvod se starat o jiné lidi natož o místní. Proč by to někdo dělal.
Je to úředník a stačí udělat pár kroků na jakýkoliv úřad aby bylo jasné co jsou úředníci zač, všeobecně i ti asijští z Asijských stepí.

402296

9.2.2023 14:59

Dva NATO generálové

Trevor 109.?.?.?

Reakce na 402277

A kdyby SPD nominovala do prezidentské volby generála NATO Hynka Blaško, mohli si Češi vybírat prezidenta dokonce ze dvou generálů, Blaška a Pavla!!!!!! [chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot]

Brigádní generál Hynek Blaško je někdejší velitel Společných sil Armády ČR. Vystudoval vojenskou vysokou školu ve Vyškově, velel 4. brigádě rychlého nasazení. Byl poradce náčelníka generálního štábu pro zahraniční věci a vojenský představitel ČR u Vrchního velitelství ozbrojených sil NATO v Evropě (SHAPE). Za zásluhy obdržel čestný odznak od náčelníka generálního štábu Petra Pavla.

V květnu 2022 Hynek Blaško oznámil prezidentskou kandidaturu a začal sbírat 50 000 podpisů. Blaško očekával prezidentskou nominaci SPD, ale Okamura vybral v září 2022 Baštu, Blaško se urazil a vystoupil z SPD 14. září 2022, ale lukrativní europoslanecké křesílko si nechal.

Blaško se v červnu 2022 nechal vyfotografovat na koni jako T.G. Masaryk.
Vložený obrázek

Orbán/Fidesz + Le Penová/Národní sdružení + Okamura/SPD a Klaus/Trikolora + Salvini/Liga Severu jsou Sorosova Fantastická čtyřka.

Od finanční krize 2008 jsou dlouhodobě chystáni k rozbití Evropské unie, společné měny euro a odvedení východní Evropy do Orbánova Trojmoří čili Velké Hun Ungrary Hungary, Hunské říše č. 2, sanitárního kordonu, oddělujícího Rusko od Evropy.

Údajná roztržka Sorose a Orbána a přesun Sorosovy univerzity z Budapešti do Vídně bylo jen divadélko pro masy.

Orbán - premiér Maďarska od 2010, v letech 1988/89 byl Orbán zaměstnán v Sorosově nadaci Open Society Budapešť, Soros platil Orbánovi kurz na Oxfordu a sponzoroval Fidesz milionem dolarů.
Le Penová - předsedkyně Národního sdružení od 2011
Okamura - senátor od 2012, v druhém kole porazil kandidáta ČSSD, podnikatel, jeho děda byl Korejec adoptovaný v Japonsku. 5. 5. 2011 Okamura představil svoji druhou knihu "Umění vládnout", na křtu vedle něj stáli Věra Čáslavská, Dominik Duka a Sára Saudková. Málokdo se ptal: "Kde se tu ten kluk vzal a co ho dostalo před televizní kamery?"
Salvini - předseda Ligy Severu od 2013

Referendum o vystoupení z EU je momentálně hlavní programový bod SPD. SPD = rozbíječi EU.

402325

11.2.2023 18:27

RE: Dva NATO generálové

rosco 89.?.?.?

Reakce na 402325

"Od finanční krize 2008 jsou dlouhodobě chystáni k rozbití Evropské unie, společné měny euro"

to je totalni blabol, pejzata mafie ke ktere Soros samozrejme patri , stala u kolebky EUSSR, jejich poskoci z CIA byli hlavnimi iniciatory jeho zalozeni.
Pokud jde o Euro, to nemusel nikdo rozbijet, od sveho zalozeni je to zombi mena, naprosto nefunkcni pro zcela nekompatibilni ekonomiky a jedinym duvodem zalozeni Eurozony bylo cetralni ovladani statu z jednoho bodu, pomoci ECB pod kontrolou Kosher Nostry, dosud se to nezhroutilo pouze diky zafixlovanym bilancim bank a statu. Pokud jde o poskoky Kosher Nostry, Orban,Okamura ,Meloni a i pravdepodobne Salvini jimi jsou,stejne jako 99% evropskych politiku ve vladach, u Le Pen je to velmi nepravdepodobne a Klaus pokud jim byl pravdepodobne vystrizlivel.

402387

10.2.2023 5:32

RE: můj názor

Maximus 1 88.?.?.?

Reakce na 402277

Možná máte pravdu, ale nepřehánějte s těmi miliardami, miliarda je tisíc milionů člověče! Takže uberte!

402342

8.2.2023 11:01

Absurdné, ale hodne pravdivé :

libertarian 31.?.?.?

Absurdné, ale hodne pravdivé :
- Najväčší podiel na výhre pětidemolice mal ................... Putin.
Putin mal vypnúť plynovody už dávno predtým, ako ich vypli naši bratia za oceánom. Česko aj slovensko by boli ostali bez zásoby plynu na tuto zimu, a naši ovčania by mali zjednodušené rozhodovanie, na koho stranu sa postaviť.
Nula celziov v obyvačke presvedčí aj zaritého anti-rusa, aj zarytého milovníka USA.
Vďaka putinovej láskavosti sa nám správne rozhodnutie posunie o rok.

402280

8.2.2023 11:34

Vlastenci

R.P. 94.?.?.?

Za tímto názvem musí být snaha o společný stát řízený sparavedlivě. To může do budoucna udělat jen různá seskupení spolupracující hlavně s KSČM a časem snad i ČSSD. Nějaké diskreditace během koronaviru nemohli být, protože každý v tom zmatku neměl zaručené informace ani od odborníků. SPD ústy p.Davida má stále problém s Kateřinou Konečnou, takže to opravdu s tím hájením naší země nemyslí tak úplně vážně. Konečně hlasování pro rozšíření NATO do Skandinávie je naprostý kolaps zdravého rozumu.

402281

8.2.2023 12:18

Spoléhat na "osvícenou" stranu je kontraproduktivní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

České politické strany nejsou s to změnit systém, který je prolezlý korupcí. Stejně jako toho nejsou schopné politick strany v jiných zemích. Reformy nejsou možné, protože systém zastupitelské demokracie je prohnilý od samých základů a tudíž nereformovatelný. Zdejší věrchušku, která evidentně a zištně kolaboruje s nosatými vládci Západu bez ohledu na strádání těch, které má hájit a zastupovat, může smést jen většina ožebračovaného, ždímaného a klamaného národa v ulicích. Ten zatím ale jen brečí a otáčí každou korunu. Impulz ke skutečné změně proto nepřijde zevnitř, ale zvenku. Tím silným impulzem bude stupňující se úpadek a krize Západu, k němuž jsme se tak naivně připojili. Ta krize je už ve dveřích a hned za dveřmi je nebezpečí poslední války v dějinách lidstva.

402282

8.2.2023 19:02

RE: Spoléhat na

Trevor 109.?.?.?

Reakce na 402282

Buďte tak laskav a nenazývejte asijské okupanty Chazary "české politické strany"!

402300

8.2.2023 21:03

RE: Spoléhat na

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 402282

Popsal jste to přesně. Parazitizmem je prolezlý celý národ. Tím mě kdysi dostal Babiš, když veřejně řekl: Všici kradnů. Nejhorší je, že se s tím smířila většina občanů. Podvědomě to cítí, ale bojí se že by o to hovínko přišly a nechápou, že takto to stejně nepůjde do nekonečna a proč by ne, když někdo může mít astronomický dluh a jde to. Plebejcům se tvrdí, že to nejde, nebo dopadneme jako Řecko, člen NATO, co si nadělalo sekyru, protože se uzbrojily proti státu NATO. To jsou ty paradoxy.

402304

8.2.2023 13:25

Psychological warfare & třídní boj chazarjátu

J_Pitralon 77.?.?.?

Chazarját politický souboj jen předstírá. Není s kým bojovat, vše je jedna banda. Okamura i Babén, to je jen řízená pseudo opozice, která legitimizuje systém. V tisku a TV je odjakživa jen to, co gojům ten chazar moudře nasype do koryta.

402285

8.2.2023 22:10

RE: Psychological warfare & třídní boj chazarjátu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 402285

Je s kým bojovat, ale my nebojujeme proti masu a tělu. Tzv. chazar je pouze maso, má svého pána a ten maso nemá. Máma mele maso[smích]

402313

9.2.2023 14:25

RE: Psychological warfare & třídní boj chazarjátu

J_Pitralon 77.?.?.?

Reakce na 402313

Zvolený chazar nebude bít druhýho zvolenýho chazara... jak si to představuje běžnej náměsíčnej ano-baráčník, na kterýho padá jedna Pětibomba za druhou.

402323

9.2.2023 15:18

RE: Psychological warfare & třídní boj chazarjátu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 402323

To jistě ne, takže budeme bít po hubě jejich pána. To ovšem není jednoduché, to mi věřte. Za všechno může Loki, abych byl konkrétní.

402326

10.2.2023 11:25

RE: Psychological warfare & třídní boj chazarjátu

J_Pitralon 77.?.?.?

Reakce na 402326

Robotizace lidí dost pokročila - zrobotizovaný lid chce jen jídlo, práci, volit nějakou parlamentní partaj podle svého výběru, pak někdy možná důchod. Nevadí mu ňák moc, že je robot. Skvělej svět. Co tak pozoruju, děcka začínaj intenzivně vyžadovat fet. Systém se nemůže složit, skládaj se jen lidi žijící uvnitř systému. Papaláši vždy budou jen popisovat papír, pak zvedat ruce. Loki se chechtá za rohem.

This is Deutsch https://www.youtube.com/watch?v=A7UjE8gkqhQ

402351

8.2.2023 13:40

národovci zazářili

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Celá národovecká scéna se před 2. kolem sjednotila za křížencem ukrajinské Němky a Slováka, povahově směsí cikána a arabáče, Podoba s Čechem Fridrichem Falckým nebyla náhodná. A jako v r. 1620 to národovcům zase nevyšlo.

402286

8.2.2023 15:09

Autor se domnívá, že

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

> Jen dohoda všech důležitých aktérů na opoziční scéně na férovém společném postupu, nás může zachránit ...

JENŽE!!! Ještě nikdy v lidské historii k podobné dohodě nedošlo. Proč? No protože oni současní "důležití aktéři" se vyznačují jen jediným. SPOLEČNÝM NECHCISMEM.

Ovšem v minulosti nikdy nestačilo motivovat lidi tím, co nechci. Osvícený vůdce (Budha, Kristus, Lenin, Hitler, Mao, ...) musel své stoupence nadchnout ideou CO CHTÍT. A pak jeho stoupenci šli za ním a naplňovali cíle jeho ideí. Nechcismus ještě nikdy žádný "společný postup" nepřinesl.

Bohužel.

402290

8.2.2023 15:22

Chyby, chyby, chyby.

Jan Hanuš 193.?.?.?

Češi se nedovedou sjednotit jinak, než kolem peněz a nechají se manipulovat, což dokazuje výsledek voleb. Na všem ostatním jenom pátrají po chybách, což je neustále rozděluje. A úplně nejvíc ten kovid, který možná stvořili právě proto. Ten se dá použít na každýho a sjednocování je v háji. Proč se tedy nepoužil k odmítnutí petropavlovské koalice, vždyť to prosazovali taky a mezi prvními?
Komunisti jsou programem k lidem nejblíž, ale nemají šanci kvůli kovidu nebo lidem zmanipulovaný majnstrýmem na nic.
Reálně byl lidem nejblíž Babiš, protože bez ohledu na to neustálé hledání chyb lidmi i majnstrýmem nakonec nejlíp obstál i v těchto volbách. V těch šílených zmanipulovaných volbách je jeho výsledek impozantní.
Problém většiny lidí je, že si nedokáží srovnat priority a dělají pořád z komára velblouda.
Je mi totálně jedno, kdo byl nebo nebyl ve středověku komunistou, chci levný jídlo, bydlení, práci nebo důchod, nezmrznout a neskončit na ulici.
Evidentně to nechápou ani diskutující zde.

402291

8.2.2023 18:27

RE: Chyby, chyby, chyby.

čtenář... 86.?.?.?

Reakce na 402291

Je mi totálně jedno, kdo byl nebo nebyl ve středověku komunistou, chci levný jídlo, bydlení, práci nebo důchod, nezmrznout a neskončit na ulici.

tohle upřímné doznání je.... projev sociální gastroenterologie spadající do kategorie:
https://www.youtube.com/watch?v=ndqs8g3uxKM

nemá smysl tohle dál rozmazávat, on si to jistě plánuje rozmazat na chlebě nejeden politický marketér WEFu

nicméně autor článku manipuluje spatláním všeho do nepoživatelného dortu, byť jednotlivé ingredience podmíněně poživatelné býti mohou,
pokud bez emocí provedete rozbor jednání a vývoje jednání a žvanění autorem zmíněných účastníků "nesouhlasu s vládou Babiše & Fialy " ve vztahu k proběhlým událostem v čase a místě, dostanete neradostný obrázek pimprlového divadélka jdoucího ovšem pouze po povrchu - to je to , co má dav vidět, skutečnou opozici autor ani nezmiňuje a ani asi nezná, jsou i tací, u kterých slova a činy zůstávají v souladu konzistentně celou dobu

402295

8.2.2023 16:28

Pravda je tak jednoduchá, až je neuveriteľná

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Každá politická strana musí 99% poslúchať a vykonávať " rozkazy " NATO+ EÚ. A je úplne jedno aký má program pred vstupom do parlamentu a do vlády. Je zbytočné uvažovať čo by bolo , keby......Brusel = NATO+EÚ - zničia každého politika, každú stranu, ktorá by len naznačila nesúhlas. Preto nechápem kolotoč tých istých názorov, ktoré sa točia v bludnom kruhu.
Na politickej scéne sú len jednotlivci, pár osobností, ktorí by chceli zmeniť situáciu, ale ani oni nie sú kompatibilní s celou svojou stranou - viď rôzne názorové prúdy v stranách....
Voliči pri voľbách majú pred očami plné obchody...... a to nám dalo členstvo v EÚ. Ostatné parametre voľby, ako je sloboda slova.... je rozhodujúca pre alternatívu, nie pre prostého voliča. Ak je kandidát/tka aj pekný/ná - je rozhodnuté. Tých 3 milióny 359 tisíc volili pod vplyvom " mužskej krásy " + proti Babišovi. Ostatní podľa skúseností a vedomostí počas Babišovej vlády. To, že Babišova vláda je dnes uznávaná , je zásluhou KSČM. Podporovala vládu s podmienkou, že bude aj prosociálna. Ako jediná strana vždy bola proti NATO a jeho plánom, či skutkom. Ak chcel Babiš dovládnuť, musel plniť aj sociálny program KSČM- myslím že splnil 90% programu KSČM. Voliči to vôbec neocenili, naopak. Zato, že podporovali Babiša, vypadli z parlamentu. To je výsledok práce médií a laxnosti voličov, resp. povrchnosť v zbieraní a pamätaní si informácií.
Na druhej strane, SMER - SD na Slovensku, KSČM a SPD sú pre Brusel neprijateľné strany. Dokonca ani pre občanov ČR + SR. Škoda, pretože sú to bojovné a v rámci možností ( keďže sme členmi spolkov ), aj zásadové strany, ktoré by mohli niečo zmeniť , keby mali podporu voličov a väčšie množstvo členov v strane. Na politickej scéne už nie je žiadna podobná strana.
Záver : kým budeme členmi NATO+EÚ, nedôjde k želaným zmenám, naopak - bude len horšie.

402293

8.2.2023 22:13

RE: Pravda je tak jednoduchá, až je neuveriteľná

bivoj 86.?.?.?

Reakce na 402293

Právě to, že KSČM je pro Brusel nepřijatelná, je pro mně důkaz jejího vlastenectví.

402314

8.2.2023 17:59

Silné gravitační jádro k jednotné národní platformě? Nebo poznání

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

>Jen dohoda všech důležitých aktérů na opoziční scéně na férovém společném postupu, nás může zachránit před blížící se katastrofou.

Nějak mi tu chybí, stejně jako na akcích Chcípl pes, vysvětlení příčin a ideologie "bruselské pětky". Koronafašismus provozoval Babiš s ČSSD a komunisty. Nenašel jsem ani slovo o Aspen institutu nebo WHO. Pětidemolice, podobně ANOfert a ČSSD jsou řízeny stejnými pokrokáři jako válečník Pavel.

>spolupráce od leva doprava potom pokračovala i v odboji pro nacismu
Problém nebyl až tak v nacismu, ale v jeho pachatelích. Jejich potomci organizují centrální banky, zadlužování států, podvodnou zelenou agendu nebo válku s Ruskem do posledního Ukrajince. V podstatě Ukrajina je takovou obdobou Třetí říše. Lupičská výprava za zdroji Ruska.

Sjednocení odpůrců pětidemolice by se mělo uskutečnit na základě čeho?
I kdyby všechny ty myšlenkové proudy, a hry na opozici, našly společnou řeč v podobě vymezení se vůči...perverznostem nadlidí a jejich kolaborantů, pak by toto "silné gravitační jádro" mnoho nezměnilo na chápání a uvědomění voličů. Školství i sdělovací prostředky hlavního proudu jsou v pařátech nadlidí. Lid prostý je, jak ukázala volba prezidenta, propagandou z 90% zpracován. Ptejte se lidí, kterého kandidáta na prezidenta volili a proč.

402294

8.2.2023 21:06

RE: Silné gravitační jádro k jednotné národní platformě? Nebo poznání

SI451 85.?.?.?

Reakce na 402294

Přesně tak, ty demonstrace demonstrací v tuzemské švejkárně byly takovými happeningy na pobavení zúčastněných v měřítku mírného pokroku v mezích vrchnostenského zákona. A ty organizátory slibované "plány" se ukázaly jen jako kecy poručíka Duba. Venkovani řešili sázení rajčat a květáku a městská populace jaké bude počasí na chalupě, nějaký odpor proti čemu ? Jak chcete bránit osobní čest a svobodu když 10 000 000 neví o čem mluvite ?
Lid je jako guláš, musí být vařený akorát, nedovařený ani převařený nemá cenu servírovat ...
Docela zábavná je představa boje s mafií metodou hodinového postání na náměstí a pak hurá na véču a k ČT na výplach.

402305

8.2.2023 21:57

RE: Silné gravitační jádro k jednotné národní platformě? Nebo poznání

Josef Vaněrka 94.?.?.?

Reakce na 402305

Do kamene tesat...

402311

8.2.2023 21:46

"Vlastenecká scéna" - banda směšných zoufalců

Josef Vaněrka 94.?.?.?

"Vlastenecká scéna" je banda směšných zoufalců. Je tady 50, 150 nebo taky 350 různých rozhádaných, pomlouvajících se a bonzujících se straniček, hnutíček nebo jednotlivců a jako celek je to bezzubá stoletá stařena, která si hraje na to, že nakope prdel Rambovi v nejlepších letech.
Ty jejich demonstrace jsou naprosto ubohé. Pár řečníků tam po x-té řekne, co stejně všichni vědí, stádo si párkrát zakvičí: "DEMISI!" a to je všechno a rozejdou se na pivo. Fialová banda se asi smíchy za břicho popadá. Tady to skutečně bude muset padnout totálně na držku, aby se něco začalo dít správným směrem. Prohráváme... A nejsme Francouzi nebo Poláci. Ti demonstrovat umí.
Taky jsem demonstroval, už to nedělám. Nemá to totiž tímto způsobem smysl a co má smysl, neřeknu, nerad bych slyšel místo budíku: "Dobré jitro přeje vnitro.."
Speciální zklamání je pro mne osobně Chcípl pes, kterým jsem fandil nejvíc. Odkopali se už za koronateroru a korunu tomu nasadili, když sem začali hned v loni v únoru vozit usrajince, co akorát využili možnost se sem dostat bez papírů a ještě si vyrejžovat nějaké dávky a hráli si na válečné uprchlíky.
A co se týče toho NATOkamury, jsem si již téměř jist, že je to režimem kontrolovaná "opozice".
Není nám pomoci. Tady se ani nemusí falšovat volby, protože tenhle pronárod je tak debilní, že si to tam opakovaně sám zvolí znova a rád. Býval jsem hrdým Čechem a vlastencem. Už nejsem.. My si neumíme vládnout a domluvit se už od středověku. Vždyť i Karel IV. byl skopčák...

Jasně: "Nadávat na internetu umí každej, dělej to líp."
A pro koho bych to dělal? Pro stádo idiotů s usrajinskou vlajkou na profilovce, stojící frontu na x-tou dávku a považující bezpáteřnou oportunistickou bolševickou gumu za skvělého demokrata? Proč....

402309

8.2.2023 23:12

RE:

DeBe 85.?.?.?

Reakce na 402309

Jako bych to napsal sám.
To Vaše "Býval jsem ..." mě definitivně opustilo cca v polovině devadesátek, ale už v druhé půli osmdesátých to začlo smrdět.
A "A pro koho bych to dělal?" skončilo na přelomu tisíciletí - sám proti "všem" nemá šanci. Kdyby aspoň ta masa nepřekážela, ale oni tomu šli aktivně naproti. Jakýkoli pokus o upozornění, varování nebo nápravu jasných "prasáren" byl všeobecně brán, jako útok na svobodu, demokracii nebo přímo pokus o návrat do té, po jejich, "totality".
Jen si vzpomeňte na "Svobodááá ...", "Demokráciééé ...", "Temné žilky", "Ti komunisti ...", "TY KOMUNISTO!", "TOTALITÁÁÁ!", atd., atp.
Já se jen divím, že to tak dlouho trvalo - předpokládal jsem tenhle současný bordel a úpadek už na konci devadesátých.
Asi tomu uvolnění všeho ta většina pořád nevěřila a měla strach, co by, kdyby. Ovšem "ti, kteří věděli" nezaváhali. No a zbytek zařídilo to ubohé pověstné "Když může on, proč bych nemohl já?!"
Jestli je to správné nebo ne, to nerozhoduje. Hlavní je mít z toho prospěch, i kdyby jím měl být jen přiblblý pocit, že "je nás víc a já sem patřím". (se podívejte na tu ukr. a tanečky, představení a diváctvo kolem)
Tak se musím smát (tak trochu šíleně až hystericky), když vidím a slyším ty demonstrace a jejich mluvky, jak se rozhořčují. A říkám si - ne, řvu:"A kde jste byli doteď?!!!". Mlčeli a využívali, no jasně, protože doteď to pro ně bylo výhodné, a nikoho z nich nenapadlo (nebo si to alibisticky nepřipouštěli), že jen brát a žrát donekonečna nejde.

Tak teď si to užijou se vším všudy. Ale proč i já/ti ostatní nebo třeba ... děti?!!!

"Hnusno mnou vehementně lomcuje!"

402315

9.2.2023 0:22

RE:

Josef Vaněrka 94.?.?.?

Reakce na 402315

Tak asi jste prozřel dřív, než já. Ale totálně jsem ztratil iluze o "českém národu" v létě 2021. Dělám totiž poblíž jedné velké sportovní arény, kde bylo největší deratizační.. pardon.. očkovací centrum a viděl jsem ty půlkilometrové fronty na očkování. Vždyť my to všechno vlastně chceme.....

402317

9.2.2023 0:45

RE:

R.E. 37.?.?.?

Reakce na 402315

..Tak se musím smát (tak trochu šíleně až hystericky),"
Ja wohl!!!" Před půl rokem jsem potkal známého, vyjel si na výlet na elektrickým kole, které si koupil hned po odchodu do důchodu, sebrali mu totiž řidičák, protože dostal infarkt v oku po 3. tečce a teď natýrlich dost blbě vidí...

Známe se už od dob, kdy ještě neměl ani chlupatýho pinďoura, rajtovali jsme spolu na motorkách, on po tom homosexuálně sionistickém puči hned zakrátko odjel nasávat demokracii do "států" při uklízení v těch hypermárketech pro negry a když se vrátil, byl ještě chudší a blbější, než když tam odjížděl...a on mi při tom světoběžnickém tlachání o poměrech prohlásil, že "bude žrát klidně i kořínky, jen aby tu nevládli komunisti a já mu na to, že je 100-pro už brzy žrát ty kořínky bude i bez komunistů ve vládě a dostane to právě od těch svejch, který tak miluje....
..Tak se už těším, až toho vola zase potkám, co řekne na ty volby, co on a jeho kamarádi z mokré čtvrti vyhráli tím Pavkou...[velký smích]

402319

8.2.2023 23:41

RE:

čtenář... 86.?.?.?

Reakce na 402309

Tak nějak jste mi vzal hodně textu z huby, takže to nebudu opakovat, protože s tím docela souzním, ale udělejte si čas na seznámení se s objektivizmem ( pokud vám již dávno není znám) , nevnucuji a nepoučuji, je to pouze inspirující, neboť když člověk dělá věci zejména kvůli sobě a od druhých neočekává raději nic kromě házení klacků, tak se frustrace a zklamání z lidí v okolí významně umenší, zbude pouze se zlobit na sebe, což se dá vyřešit tak že si jeden odpustí - to jde dobře. A odpouštět debilitu debilům je ztráta času, to byste už do konce svých dnů nedělal nic jiného. Navíc je třeba vzít v úvahu, že spousta těch přechytralých drzých idiotů na webech jsou placení zmrdi nebo neplacení zájmoví zmrdi a ventilují zmrdství jako svůj výlučný okopírovaný copyright.
To zhodnocení alternativy zcela postrádá úsilí jedinců jako je pan Stwora, pan Korál atd., tihle pánové udělali za roky své práce pro alternativu mnohem víc, než všechny ty fakbukový mluvicí sebeukájející se hlavy posledních dvou roků dohromady a prakticky vše toto bylo v článcích a diskuzích v období před rokem 2020 např. zde předpovězeno. Ostatně soudím, že teprve první pečeť byla rozlomena ( to uvádím, abych zatopil pod kotlem na strážní věži).

402316

9.2.2023 0:30

RE:

Josef Vaněrka 94.?.?.?

Reakce na 402316

Tak to jsem asi k tomu objektivismu došel sám, aniž bych ho studoval. Já už na toto stádo kašlu. Každý svého štěstí strůjce. A je mi líp. Přičemž dávám ovcím v okolí najevo, co si o nich myslím a pár přátelství pro mne skončilo. Jsem z nás zklamán...

402318

9.2.2023 15:27

Jednoduse a strucne napsano.

Enki 24.?.?.?

Reakce na 402309

Stoprocentne s Vama souhlasim.konecne reseni s rozumnym pudem sebezachovy. Lide zacinaji byt pokroucena umela inteligence bez inteligence,a to temer vsude po svete.Jenon by me zajimalo kde je slib od organizatoru demonstraci ,"pokud vlada nezrezignuje ",pouzijeme natlakovou metodu".LOL!!!! .ha,ha,ha,Wishful thinking. Zase jeden joke do seznamu nesmyslnosti. Dekuji za pozornost.

402329

9.2.2023 10:51

JE TO MARNÉ

WilhelmBlameberg 85.?.?.?

MARNÉ marné. Rok před volbami jsem naléhal a zdůrazňoval, že nutnost sjednocení celého pro-národního proudu je z taktického hlediska naprosto klíčová, protože přesně tento krok se bruselo-fashingtonští neosvazáci chystají zrealizovat, přičemž se skrze massmedia s předstihem postarají o náležitou masáž stáda u televizí.. A hle -nemusel jsem být ani profesionální prognostik.. [smích] Víte co? Unavuje mě to. Rezignoval jsem a oprostil se od politiky, která mi jen ničila zdraví a náladu. Je třeba se smířit s faktem, že pokud lŽiberálové dlouhodobě vlastní tuzemská massmedia (přičemž "spacákový převrat" v ČT byl tehdy klíčový), je to faktor, který rozhoduje, zda-li nás hltači mainstreamového agenda settingu vždy v poklidu zválcují u voleb. Bylo totiž jasné, že Fashington, a jeho tuzemští slouhové, svou dvojitou chybu se zvolením nežádoucího prezidentského kandidáta již nezopakují. Na to byl generál s předstihem připraven, zainstruován, zafinancován, a nakonec nemyslícímu stádu poměrně bez námahy Fashingtonem nainstalován. Toto a další jednotlivé rozhodující faktory = Open society funds., Spolek přátel Ameriky, Brusel, a vsechny jejich dceřinné ziskovky a aktivita ve vzdělávacím systému - fatální problém, jelikož puberti mají i bez ideologické masáže přirozené sklony k liberalismu, tímto se z nich stávají progresivní leftardi, kteří se s oblibou účastní demonstrací proti všem nepohodlným, jenž jsou cíleně dehonestováni mediálním mainstreamem. Proto mé aktuální stanovisko je následující - čím hůře za vlády protektorátní bruselo-fashingtonské kolony bude, tím rychleji začnou, jejich ze všech stran oblbovaní voliči, střízlivět, a tím rychleji se odrazíme s železnou koulí na každé noze od dna Mariánského příkopu[chechtot]

402321

9.2.2023 14:43

RE: JE TO MARNÉ

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 402321

Škoda, raději bych se na ten průser díval zvenku. Potápění mám rád, ale odrazit se z takový hloubky s železnýma koulema na nohách, to asi nedám. Bohužel jsem uvnitř, takže budu potřebovat kyslík.[smích]

402324

9.2.2023 15:24

RE: JE TO MARNÉ

čtenář... 86.?.?.?

Reakce na 402321

je to marné, nejen v čechaj , je to marné globálně :
https://www.youtube.com/watch?v=HkTXQRZLsk8

už dorazila vogonská flotila ?

402328

13.2.2023 17:30

RE: JE TO MARNÉ

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 402328

Vogoni dorazili. Zdravíme šváby, naše bratry, nás nezabije nic. Ale lidi jsou slabý, zabijou se sami.

402447

10.2.2023 1:01

RE: JE TO MARNÉ

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 402321

"...tím rychleji začnou, jejich ze všech stran oblbovaní voliči, střízlivět, ..." nezačnou. Naopak začnou ještě vinit Vás a zbytek normálních, že za to můžete Vy.

402336

10.2.2023 0:29

Ambice a realita.

pavelpe 78.?.?.?

Jsme ve fázi národního obrození, jak občas slýchám? Myslím si, že nikoliv. Důvod je prostý, národní obrození mělo své intelektuální zázemí, které se 20 let ujednocovalo. My bohužel nemáme 20 let a co horší, nemáme intelektuální zázemí. Několik desítek "napoleonů" majících pocit, že každý z nich je tím "vyvoleným", který sjednotí vlasteneckou frontu. To není v silách jednoho člověka a jedné straničky, která nemá zázemí. Proti nám stojí gigantická síla - miliardová impéria Křetínského či Bakaly, která sponzorují strany pětidemolice, stojí proti nám veškerá mainstreamová média a teď už rovněž silové složky a justice (čest výjimkám). Všech pět nejvyšších státních představitelů - prezident, předseda Senátu, PS i vlády a Ústavního soudu - bude nyní dělat vše proto, aby se jejich moc zakonzervovala "navždy". Co zbývá? Obávám se, že s mentalitou českého národa maximálně zásah zvenčí. Vidím-li dnešní mladou generaci, pak se obávám nejhoršího. 3 desítky let vymývání mozků v našem školství vychovalo milióny hlupáků bez jakéhokoliv náznaku kritického myšlení. 3 milióny voličů, kteří by mohli volby překlopit na druhou stranu, se voleb prostě neúčastní. Při vší úctě k lidem jako Kobza je pro mě SPD intelektuálně mimo, což prokázala nominací J. Bašty na prezidenta. Ze všech lidí, kteří mohli šířit myšlenky, vybrala toho nejméně vhodného, mizerného rétora a voliči jim to dali sežrat.

402335

10.2.2023 23:30

5:95 a dalších 2100 téměř zbytečných slov

OjO 185.?.?.?

Kdyby oligarchie nezaplatila Lenina, nebyl by "výstřel z Aurory" a netáhlo se na Zimní palác.
Kdyby oligarchie netoužila po zisku, ruské zemi a nerostném bohatství, nezaplatila by Hitlerovi "Drang nach Osten", aby si vystřelil na Stalingrad.
Kdyby oligarchie neplatila "levici" a BLM, hodně černochů by nemělo "kecky z rozbitých výloh".

5:95 je poměr mezi WMP (hrubý světový produkt) a oligarchií "optimalizovanými" a "odkloněnými" zdroji.
Přičemž v těch pěti procentech jsou zahrnuty klasické finance i statky získané v robotárnách zmiňované oligarchie.

2100 je, co by kdyby po bitvě generál.
Solidní bod článku je odhad množství po náměstích vláčeného davu.

O principu voleb a jejich pozadí a skutečném fungování ani slovo.
Přitom jak byly koncipovány říšské volby již v '60 letech 19. stol. vypovídá "Schmerlingovo divadlo".
Totéž divadlo popsal nejen Mark Twain na přelomu 19. a 20. stol.

Okamura je stafáž. Kdyby nebyl, tak již není.
Babiš je stafáž. Kdyby nebyl, tak mu může "upadnout vrtule" jako jinému oligarchovi.

Když se řekne o zloději, že "je to zloděj", není to závist nebo nenávist.
Když se řekne o sedlákovi nebo podnikateli, že je chamtivec nebo asociál, je to konstatování, které pouze charakterizuje "mírnou charakterovou vadu" určité části určité kasty. Typ jedince, kterému je geneticky dán psychologický profil, který je dotvářen jeho okolím.

Když se podnikavci slíbí zisk (a 30 let zpátky ukazuje, že ani tak nezáleží na tom kdo a proč - čert nebo ďábel?) udělá ochotně cokoli, třeba pošle své bližní do války, jako "potravu pro děla".
Popřípadě se mu jen naznačí, že se mu nesebere tolik, co ostatním.

Masmédia oligarchie a formátování davu namířené proti davu, placené z peněz a práce davu.

A máme to v kupě:
Voličů je cca 8 mil.
Sparťanů a Slávistů přitáhlo k volbám cca 5 mil.

Podnikavců je cca 800 tis. + pomatení zaměstnaní "pravičáci" + část deviantního a psychopatického manažmentu.
Na tento "výkvět společnosti", na téměř každého z nich jsou navázány další různě závislé a ovlivněné osoby.
I kdyby byly volby poctivé a čisté, jak nikdy nebyly, tento puč oportunistů, podle pravidel pučistů, dav takto NEpřehlasuje.

Přesto, že pravičáci a podnikavci mají komunistů a jejich "jednotné fronty" plnou papulu, oni jsou právě ti, kteří si jednotně zvolí třeba ďábla, jen když jim slíbí zisk nebo nízké daně.

Mimochodem:
Ani bolševik neměl volby proto, aby dav něco zvolil.

402364

11.2.2023 11:29

RE: 5:95 a dalších 2100 téměř zbytečných slov

SI451 85.?.?.?

Reakce na 402364

a tvůj genetický psychoprofil soudruhu ?
tipuji IQ 8080A 8bit 64kB RAM a zaseklá disketová jednotka Robotron k5600, s nahrávkou Ericha Honeckera

402375

Tuto stránku navštívilo 1 687