Diskuze k článku

Vykořenění bílých etnik

Příspěvků 41

13.10.2021 2:39

Je to řízený proces

siky 181.?.?.?

Vysvětluje to Nikolaj Levašov ve svých knihách, např. Rusko v křivých zrcadlech, jež se týká nejen historie Ruska, ale celého světa. Popisuje prakticky přesně, jak vznikla rasa židů a proč, jak a kým jsou používáni na tuhle špinavou práci. Taky popisuje, jak se dostali k tiskárně peněz, čímž do dneška vytvářejí všechny tyhle problémy, vč. válek, chudoby, koronavirů, apod.

Potvrzuje informace z tohoto článku, kdy "na západě zvítězil právní stát, kde se vláda zodpovídá lidem," přičemž v zemích se zaostalejšími rasami by toto nebylo možné. Pouze bílá rasa má potenciál k ukončení vlády sociálních parazitů a proto na nás teď útočí, jelikož "nejlepší obrana je útok." Likvidace bílé dominantní rasy za nastolení světové vlády je jedna z podmínek k zachování jejich moci.

Popisuje také, co je za dnešním očkovacím terorizmem - tedy genetická modifikace, zotročení a nakonec likvidace lidstva a proč. (Pozor! Ukončením vynucování očkování to každopádně neskončí, jen se vše zpomalí, za změny metod.) Současný vývoj již proběhl na jiných světech a měl fatální důsledky. A také popisuje vznik náboženství, hlavně křesťanství a přesně proč nám nepřijde na pomoc žádný spasitel ani bůh...

I on zmińuje zmeužití psychotronických zbraní, generátorů a černé magie.
Jinými slovy... ano, teď jsme doopravdy v prdeli!

391964

13.10.2021 14:22

RE: Je to řízený proces

kolokol 217.?.?.?

Reakce na 391964

Siki, Levošova neznám. Ale ty myšlenky, co prezentuje, se ke mně i tak dostaly. Pouze jinými cestičkami. Jen si myslím, že je třeba zůstávat kritický. Já např. pravidelně poslouchám Pjakina, protože má znalosti a velký přehled vě věcech řízení procesů ve světě. Ale jsem ve střehu, protože vím, že je to fanatický bolševik. No i od takových je možno se něčemu naučit [smích]
A zdá se mi, že vy příliš vděčně přijímáte od Levašova všecičko. Nebo se mýlím? Tím narážím na to, že ne vše, co říká idol, musí být nutně pravda nebo celá pravda.

391979

13.10.2021 19:21

RE: Je to řízený proces

siky 181.?.?.?

Reakce na 391979

Ano, rozhodně souhlasím. Není to tak, že bych přijímal všecko a taky si myslím, že se v něčem mýlí. Ale každopádně vám doporučuji jeho publikace, za něco jej zavraždili a nebyly to jednoduché technologie, co na něj nasadili.

Ten Pjakin - opět souhlas, on přesně popisuje konflikt mezi dvěma skupinami židů - tzv. Levité kolem Ritschildů a spol. a pak 'originálnější' židé, jimž říká 'černí židé', kolem Stalina (a dnes Putina). Pjakin je právě od nich a proto ten stalinizmus.

A opět - popisuje konflikt mezi nimi, jež vyústil mj. ve 2. světovou válku, ale zároveň spiklenectví. To samé se děje dneska v rámci deframentace vlivu světových velmocí. Je to pro nás (malé a střední země) velice nebezpečné a další důvod, proč jsme fakticky za blbce - např. v otázce Vrbětic, Afgánistgánu, cvičení NATO u ruských hranic, atd.

391981

15.10.2021 13:32

RE: Je to řízený proces

K. 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 391981

Pánové, sleduji tady vaši debatu, třeba o Pjakinovi jsem nevěděla, že je vlastně taky součástí nějaké další frakce Židů. A obě ty frakce jsou tak zkažené jako Rotschildové atd.? A jak je to tedy s tím Stalinem? Kde je pravda, kterou publikaci lze brát vážně? A další věc - a to mi tedy nejde do hlavy - proč tedy Vnitřní prediktor a jeho činitelé ukazují světu, jak vlastně ve skutečnosti funguje politika, kdo tahá za nitky? Vždyť to prozření mas by je mohlo smést. PS: Našla jsem si knihu od Nikolaje Levašova, lze stáhnout 2. díl v pdf na netu.

392022

16.10.2021 4:10

RE: Je to řízený proces

siky 179.?.?.?

Reakce na 392022

Dá se říct, že ano, ale rozdíly tam jsou. Rotschildové jsou zpříma k pokusu o zničení světa a/nebo nastolení hrůzovlády, jež pokud se patřičně nepodeve, můžeme se z toho rychle dostat a nastolit tu blahobyt. Zatímco Putin je jakoby humanista, jak se dá slyšet, ale za ním je liga neokomunistů, jež nepotřebují běžné zbraně k ovládnutí světa. Mají (lepší) psychotronické zbraně a ty jsou mnohem mocnější. To je důvod mírové politiky, nikoliv morálka.

Z dlouhodobějšího hlediska je to ale katastrofa, která vede ke zničení světa možná v mnohých ohledech ještě hůře, než jaderná válka. Pokud nějaký magor zmáčkne knoflík a přežijete to, snadno si uvědomíte, jak je to špatné. Ale pokud vás někdo bude kontrolovat mentálně, nebudete mít o tom ani ponětí a pokaždé hrůznější svět vám bude připadat skoro normální.

392048

16.10.2021 12:59

RE: Je to řízený proces

K. 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 392048

Blahobyt? A jakým způsobem dostat? My jsme malá země, nemáme šanci se ubránit. Nemáme jaderné zbraně, nemáme nic. Leda v rámci nějakého většího celku a je otázka, jestli i to by se povedlo. K tomu ovládat mysl chtějí i Rotschildové a spol. Dle mého názoru k tomu slouží právě ta vakcinace. Byly v ní nalezeny jakési syntetické nanočástice, přičemž nikdo neví, proč by něco takového mělo být ve vakcínách. Mně tak skoro přijde, že se tady snažíte plivat na Putina a spol. Osobně si myslím, že i Pjakin je poměrně diktátor, který by chtěl ostatním kázat do života, na stranu druhou si říkám, že je to nevyhnutelné. Když vidím lidi okolo sebe, jak se chovají, jakými věcmi se zabývají, tak dost často přemýšlím o tom, že to s nimi jinak nepůjde než nastolit tvrdou totalitu. Běžte někomu do obchoďáku vykládat, že nemá kupovat ptákoviny, že se nemá přežírat, že se má věnovat práci a studiu namísto sledování připitomělých youtuberů a stupidních filmů, že se lidé mají k sobě chovat ohleduplně atd. Názorný příklad toho je Honza Buzek, který se právě vrátil z Ruska, kde navštívil mimo jiné Pjakina. Pjakin přišel opět ve stejných hadrech jako obvykle, sešel se s Honzou a svými kumpány ve skromně zařízených prostorách, načež si s ním Honza pokecal a odjel na Altaj, kde jezdil autem, které žere 20l na 100 km a ještě všechny vyzývá: jeďte všichni do Ruska na prodloužený víkend, je to tady super. Co k tomu říct? Když ani tento člověk nepochopil poselství Pjakina, že je třeba se uskromnit, jinak to s lidstvem dopadne špatně, co ten zbytek, který nemá vůbec ahnung vo co go?

392066

16.10.2021 18:11

RE: Je to řízený proces

siky 179.?.?.?

Reakce na 392066

Máme šanci se ubránit a jsme dneska malá a bezbranná země proto, že se nebráníme. S touhle bandou uplacených mamlasů hrozí, že spíš přestaneme existovat. Ano, musíme se spojit se Slovenskem, připojit Zakarpatsko a poté složit unii spolu s Rakouskem a Maďarskem - pak budeme silnější.

A co se týká ovládání mysli - existuje mnoho metod, které se již aplikují, i ze strany Rotschildů nebo jejich kumpánů. U vakcín je to pouze vedlejší produkt, jejich smysl neni psychická kontrola, ale genetická modifikace lidí - ano ti budou snáze ovladatelní. Masová vakcinace je spíše důsledkem již existující mentální kontroly.

No a že se snažím plivat na Putina - ale ne na Rotschilda? O kom jsem řekl, že je spíše vlastenec? Fanatizmus nikomu neprospěje a nesmět o někom říci, že je žid, také ne. A prosim vás, uskromnit se - to je další nesmysl z televize. Jistě se vám líbí i Greta Thunberg a její agenda ne? Ale opět vedle. Všechno je to podvod. Bude opravdu těžké rozmotat tuhle snůšku lží a pokud možné - tou vakcinací se beztak zlikviduje tento svět, takže nebude již koho zachraňovat, protože neočkované budou chtít zmasakrovat, jakmile klesne jejich množství pod kritickou hodnotu cca několika %.

A i kdyby ne, tak metod změny DNA je tu více a lidé to nechápou. Jen jsou pomalejší a nenápadnější, než vakcíny. Takže nějaký proputinovský fanatizmus vám nepomůže na dlouho.

392074

16.10.2021 20:54

RE: Je to řízený proces

K. 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 392074

Tak Trojmoří se prý formuje, někdo píše Jalta 2.0 akorát mi nejde do hlavy, kdo že tedy tomu bude šéfovat. To Trojmoří by měli ovládat - údajně - američtí neoconi. Jalta 2.0 Rusové? Co z toho pro nás plyne?

Já nepopírám, že by Pjakin nemohl být Žid. Spíš jde o to, jaký nabízí svět a nutno dodat: touto svojí ideologií ovlivnil poměrně dost lidí. Gretu Thunberg neberu, bylo mi to podezřelé od samého začátku a to jsem ještě nechodila na žádné alternativní weby. Na Protiproudu psal Petr Hájek o tom, že propaganda o počasí je blbost, protože se mění každých 7 let. Zase na Outsidermedia vyšel článek o tom, že se ztrácí Golfský proud a že je to právě oteplováním, tak proč to tam dávají? A Pjakin v tomto ohledu mluví o nutnosti se uskromnit, protože dochází zdroje. Já třeba teoriím o malých zásobách zdrojů moc nevěřím, protože už jsem narazila i na článek, kde psali, že ropa se obnovuje postupně, nicméně si myslím, že by lidé měli žít střídměji.

Jinak upřímně a to mě zajímá ze všeho nejvíc: co ti neočkovaní? Jak z tohoto marastu ven? Já se očkovat nechci. Jak zorganizovat odpor? Jak dlouho může trvat ten nátlak na neočkované? Podaří se vůbec v západních zemích vzepřít tomuto diktátu? (že by se zde něco takového podařilo, o tom si nedělám iluze) Co s tím a jak? A jak tedy chtějí modifikovat DNA? Kde to lze dohledat? Nebo už to mám zabalit, protože jsme prostě odepsaní? Máte nějaký plán?

392079

17.10.2021 10:17

RE: Je to řízený proces

siky 181.?.?.?

Reakce na 392079

Ne, žádné trojmoří. Nevěřím ani, že jim ten projekt projde a není to náš zájem. Mám na mysli cosi jako obnovení Rakouska-Uherska, s tichým a mírně vynuceným svolením Ruska, ale neutrální území - tedy ani EU ani EAU. Jedině tak to může fungovat.

Co se týká Pjakina - nejde o to, jestli je žid, ale ke které sklupině patří, a to je Stalin/Putin, tedy 'černí židé'. Každopádně tady vidíte, že se v mnohém shodují s Rotschildy, třeba v tom uskromňování. To je pouze další trik na góje, aby se nechali dobrovolně okrást a oplotit. Jak vysvětluje Nikolaj Levašov - tyto skupiny mají rozpory, ale zároveň spolupracují (proti nám) a v mnohém jednají podobně, např. Stalin/Hitler, atd.

No a co se týká očkování, že nechcete? A všimla jste si toho, že to nikoho nezajímá? Není podstatné, co chcete, ale to, co uděláte, neuděláte a kolik takových bude. I pokud nedojde k externímu zásahu, je to konec. A pokud jste 'pánbíčkář', mohu vás ujistit, že existuje více světů, kde se toto již stalo a oni se svým náboženstvím a spasitelem taky skončili. Buď neexistují, nebo jsou z nich 'šediví', pokud tedy víte, co to je.

A pokud se ptáte, co s tím, moje rada je vzdorovat i fyzicky, ať individuálně nebo kolektivně i pod hrozbou smrti nebo násilného očkování, protože pokud se očkujete, změna vaší DNA se promítne do vašich nefyzických materiálních těl a může vám způsobit velmi mnoho útrap právě po fyzické smrti. Zde zapomeňte na náboženské indoktrinace, ty vám moc nepomůžou.

392094

17.10.2021 16:07

RE: Je to řízený proces

K. 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 392094

Je možné, že z toho bude nakonec Rakousko-Uhersko 2, poněvadž na Praze 6 už místa Koněva umístili Marii Terezii. Ale bude toto území neutrální?

Je pravda, že se obě skupiny neustále snaží apelovat na skromnost, tak určitá míra skromnosti určitě neuškodí, ale aby si lidé neměli ani čím zatopit a brzy i co jíst, to už je opravdu přes čáru.

Pánbíčkář nejsem, jsem ten, který nezpochybňuje, že by něco takového existovat mohlo, ale zároveň věřící není. Ten samý postoj mám k paranormálním jevům. Tu a tam se ke mně dostane nějaká informace od různých lidí, kteří mají s paranormálními jevy nějakou zkušenost (sebe nevyjímaje), taky jsem něco na toto téma četla, čili nechávám to otevřené a sbírám další informace. Proto mě zajímá i ten Levašov. Něco jsem našla na internetu, evidentně to byla docela kapacita. Bohužel knihy v češtině dostupné nejsou...

392103

18.10.2021 1:52

RE: Je to řízený proces

siky 181.?.?.?

Reakce na 392103

No, víte to území musí být neutrální, jinak to skoro nemá smysl. Tam, kde jsme, jsme se dostali mj. i proto, že si především u nás velmoci dělají, co se jim zachce. Takže tady je nutno utnout tipec a nastolit novou éru, která se ale nikomu z nich nebude líbit, pouze nám.

Co se týče skromnosti - nesmysl! Smyčku je zapotřebí přitáhnou jim a pak problémy skončí. Země by mohla absolutně bez problémů uživit 100 miliard lidí nebo více. Problém jsou oni a dokud tady budou, problémy budou pořád horší i kdyby nás tu bylo pět a půl.

Toho Levašova později někam dám.

392109

18.10.2021 16:28

RE: Je to řízený proces

K. 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 392109

No jo, jenže kdo jim ten tipec zatne? Jinak naprostý souhlas, bohužel většina lidí vůbec nechápe, co se tu děje. Mám jednoho známého - je to dost vzdělaný člověk - a ten si myslí, že EU a Západ se dostal tam, kde je čistě nekompetentností politiků. Že prý v tom není žádný záměr, žádný plán nějakých osob stojících v pozadí. Zajímal by mě Váš názor na prohlášení přítele norské princezny. Co si o tom myslíte?

Díky za toho Levašova. Ještě jsem se zapomněla zeptat, kdo že jsou to ti šediví?

392123

19.10.2021 7:21

RE: Je to řízený proces

siky 181.?.?.?

Reakce na 392123

My to musíme udělat v první řadě, to ostatní se uvidí pak. Jinak konspirace je mnohem více, než váš vzdělaný známý připouští. Samozřejmě, ta norská princezna byla vybrána zřejmě proto, aby se zpráva dala nějak odvolat, kdyby něco nebo i proto, že norové mají snad na kontě míň zločinů než britové. Jiná sranda by byla, kdyby to prohlásila královna Alžběta. Připravujou nás na odhalení a chtějí se tu legalizovat, aby nám sebrali planetu a nás zničili.

A šediváci jsou to, v co nás chtějí konvertovat. Je to vesmírný genetický průmyslový standard bio-robota s možností nést duši, snadnou ovladatelností, mentalitou včelího úlu a skoro bez vlastní vůle. Nedoporučuji vám se do tohoto stavu dostat.

392136

19.10.2021 22:36

RE: Je to řízený proces

K. 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 392136

Já si taky myslím, že se něco chystá... Poslední dobou se pořád objevují různé články o UFO. Zrovna včera jsem poslouchala Svobodný vysílač vysílání ze 17. 10. kdy se údajně bylo možné napojit na UFO. Oni tam tedy mluvili o tom, že to bude pozitivní. No nevím, podle toho co psal Farkas, tak tyto entity přátelské nejsou. Co si myslíte o tom, že se v roce 2023 od sebe odpojí dvě reality ... Napsal to Aladin, dám to zde: Můj příspěvek je realitou, nikoli sci-fi. Tato očkovací agenda končí předběžně v roce 2024 z jednoho prostého důvodu. V druhé polovině roku 2023 dojde k oddělení dvou energoinformačních spirálních struktur v této části vesmíru. První je evolučně organická krystalová spirála, druhou je predátorská metatronická spirála(fibbonaci, zlatý řez). Současně se od sebe oddělí i s nimi spojené časové vlny(reality).
Lidská rasa evolučně náleží první, evolučně progresívní struktuře. Kdo je schopen zarovnání s touto strukturou má významnou šanci k úniku ze spárů vesmírných predátorských entit. Kdo není připraven, padá s metatronickými strukturami do černoděrných systémů jako energetická potrava. Přijetím "vakcíny" jsou vaše energetické struktury definitivně ukotveny v metatronických strukturách a o budoucí evoluční progresi si můžete nechat jen zdát. Už máte pravděpodobně jen tuto inkarnaci. To je jeden efekt, druhým je pak agenda degradace lidské DNA a depopulace. Vím, že takový příběh neznáte, je to ovšem holá realita. Drtivá většina i těch probouzejících se je zaslepená a ví málo o tom, v čem to vlastně žijí. Buďme upřímní, kdybych vám před 3 lety napsal, co se bude dít, vysmáli by jste se mi...Velmi dobrým vodítkem je starší text "Tajemství Amenti".

Co k tomu říká Levašov? Je to pitomost, nebo doplněk k tomu, co říká? Co o tom soudíte? Díky.

392161

20.10.2021 9:24

RE: Je to řízený proces

siky 181.?.?.?

Reakce na 392161

O tom UFO nic nevím, ale spíš bych řekl, že to bude podvod. I kdyby tam bylo to UFO, pak je to podle mě divný způsob interakce. O tom Amanti - část pravdy tam bezpochyby je, jinak by tomu nikdo nevěřil, ale další podstatná část tam chybí a jsou tam nesrovnalosti.

A to "oddělování realit", predátorství apod. probíhá evidentně jinými mechanizmy. To popisuje i Nikolaj Levašov. Každopádně je pravda, že očkovat se je idiotizmus. Jak uvádí NL, DNA je transdimensionální. Pokud se takto modifikujete, promítne se to i na vašem duchu (transdimensionálních tělech) a tam jsou následky fatální, protože to s vámi jde i po smrti.

Takže pokud vám nějaký křesťanský pomatenec řekne, ze si očkované odnese čert, dost dobře může mít pravdu. Byly tu podobné hlášky o 'sklizni duší' ze strany vyspělých ras. Toto je prý ono. Jen je na tom zlé, že teď očkují děti proti své vůli a násilím a to je červená čára, za kterou nesmí zajít.

Je nutné to zastavit za jakoukoliv cenu, protože fyzická smrt proti tomuto není nic.

392171

20.10.2021 16:05

RE: Je to řízený proces

K. 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 392171

Napojení se na mimozemské entity prý bylo možné 17. 10. tohoto roku. Jak to všechno spolu souvisí vysvětluje Ing. Jaroslav Tichý zde (od 54 min) https://www.svobodny-vysilac.cz/zive-vysilani-k-mimoradne-udalosti-celoplanetarniho-vyznamu/ a pak ještě ve svém nedělním pořadu https://www.svobodny-vysilac.cz/2021-10-17-komentovane-zpravodajstvi-ing-jaroslav-tichy-zpravy-bez-cenzury-306/ Pan Tichý vychází ze Schumannových rezonancí https://cs.wikipedia.org/wiki/Schumannovy_rezonance, jejichž platnost potvrdil i König. Nedokážu to všechno adekvátně zhodnotit, pravdou zůstává, že Schumann byl velice významný fyzik. Potřebovala bych víc informací. Hledala jsem nějaké publikace od Schumanna, abych si to srovnala v hlavě, bohužel jsem nic nenašla. Jinak se ke mně dostalo toto video https://www.youtube.com/watch?v=PSTrH4mLC3w, přičemž nevím, co si o tom mám myslet. Všechno to beru jako jistou synchronicitu, možná čísi prozřetelnost, že zrovna teď se ke mně dostávají z různých zdrojů tyto informace a to ač bych se tím vůbec kdy zabývala. Jsou to víceméně shody náhod, kdy člověk hledá nějakou informaci a skončí "shodou okolností" úplně na jiných stránkách a u jiného tématu. Máte informace i z jiných zdrojů kromě Levašova? Co říkáte na slova pana Tichého?

Věřím tomu, že DNA může být transdimensionální. Proč by nemohla být? To, že člověk něco nevnímá, neznamená, že to nemůže existovat. Ano, je nutné to zastavit za jakoukoli cenu. Vcelku by mě zajímalo, co si o tom myslí pan Stwora, jestli teda doteď nesedí u rybníku...

392177

22.10.2021 14:20

RE: Je to řízený proces

siky 190.?.?.?

Reakce na 392177

Tak teď jsem se na to měl možnost podívat a opět k mému neuvěření - další podvod. Je tu řada podvodníků, jež vás jednoduše vodí za nos a žádné ufo tam není. Pak jsou tu ti, co mají skutečné kontakty, ale těmi vám můžou velice uškodit, což je evidentně tento případ. Pokud by oni sami uvěřili tomu nesmyslu, je tu šance, že to odhalí a upozorní vás na to. To se tu ale nestalo.

A s tím Schumannem - to jsou bioritmy Země ano, ale nemají mnoho společného proč se lidé cítí zle. Je to spíš jeden z následků změn, než příčina. Je idiotizmus svádět problémy na Schumanna, když tu máme vakcíny, GMO, klimatické a psychoptronicklé zbraně + mobilní věže kam se podíváte a k tomu jsou lidi nasáklý jedama a prolezlí červama. Tohle nikdo nevidí nebo to nezmíní.

Takže na toho Levašova dejte, ne nikdo s jeho úrovní nikde nic nepublikoval a dlouho nebude. Ano, DNA je transdimensionální a nemá jak nebýt. A flotily kosmických lodí - ty tu křižujou neustále, ale očekávejte, že se jedná buď o násilníky anebo přinejmenším predátory (ve stylu OSN, pokud jde o různé federace), co teď budou vyjednávat s vládama (hlavně u Číny) ukradenou DNA z PCR testů + povolení k únosu vybraných jedinců. Jiní se ani neptají nebo mají kontrakty z minula.

392215

22.10.2021 14:38

Mluvili jsme s ním, ale on je ducha mdlého. - To je!

Rytíř Jedíííí 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 392215

Pane štábní, už jsou, už jsou tu. Oni duněj, oni duněj.
[chechtot]

Tady se zase sešel all-stars team idiocie, imbecility, debility a kreténismu. Tohle mi lidi nedělejte, člověk si pak poprská obědem monitor s klávesnicí a kdo to má pořád uklízet.

392216

22.10.2021 17:45

Zas jedna potrefená husa...

siky 190.?.?.?

Reakce na 392216

Jen prskejte a uklízejte. Třeba tím konečně zvýšíte svoji mozkovou kapacitu, takže později zvládnete i složitější úlohy.

392225

24.10.2021 1:08

RE: Mluvili jsme s ním, ale on je ducha mdlého. - To je!

K. 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 392216

Ono se to někomu samozřejmě může zdát směšné, ale pokud byste viděl létající talíř na vlastní oči, tak by vás ten humor přešel. Teda abych byla přesná, nedokážu říct, co to bylo. Bylo to kulaté a celé to svítilo. Stálo to na místě zhruba ve výšce 500 m, přičemž v těch místech nikdy nic nebylo a od té doby se to také neobjevilo. Pak najednou - zničehonic - to bylo pryč. Podotýkám, že světla z města nebo tak něco to určitě nebyla. K tomu různé historky od přátel a známých, kdy viděli levitovat skleničku, někdo vzal za kliku, načež se otevřely dveře a nikdo v nich nestál, zemřel člověk, a v tom někdo zaklepal na okno, na které nelze dosáhnout ... prostě těch příběhů lze vyslechnout dost. Já jsem se tomu dříve také smála, ale od jisté doby to beru vážně.

Ostatně, jestli nejste zabedněný, přečtěte si knihy od Carla Gustava Junga, zakladatele analytické psychologie. To byl jeden z nejchytřejších lidí všech dob, špičkový terapeut. Jeho psychologická praxe byla na pomezí vědy a mystiky. Sám Jung měl v mládí četné příhody, kdy levitoval nad svým tělem. V podstatě stačí i komiks o Jungovi, i tam těch historek, co se mu přihodilo během jeho psychologické praxe je víc než dost https://obchod.portal.cz/komiks/jung/

392255

24.10.2021 0:54

RE: Je to řízený proces

K. 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 392215

Proč sbírají DNA z PCR testů, na to se ptá i doktor Zalewski. Teda mně to je záhadou.

Jinak ten Levašov, nevím. Přečetla jsem asi 40 stran z Rusko v křivých zdrcadlech 2, které bylo možné stáhnout na netu, načež jsem našla stránky Slovanského kruhu, kde tedy zjišťovali, co je na tom pravdy, načež vyšlo najevo, že ty slovansko-árijské védy, ze kterých vychází Levašov jsou podvrh http://www.slovanskykruh.cz/2018/06/slovansko-arijske-vedy/. Já věřím tomu, že jsou určitě seriózní autoři, kteří píší o různých fenoménech, ale potom co jsem přelouskala Levašova a k tomu i ten týpek z leva-netu se od toho distancuje, tak pochybuji, že se jedná o relevantní zdroj. Třeba za seriózního autora považuji Farkase. Mě by zajímalo, jak jste přišel na to, že za Putinem stojí černí Židé? Od VK? Ten to dělí, ale není mi to moc jasné, protože ho zase tak často neposlouchám. Pjakin vystupuje tak, že globální prediktor je jen jeden. Ale zdá se mi to celé podezřelé i vzhledem k tomu, že Henry Makow píše o tom, že kapitalismus v Americe a socialismus v Rusku byly spojené nádoby.

392254

24.10.2021 16:18

RE: Je to řízený proces

siky 181.?.?.?

Reakce na 392254

DNA je prakticky nejcenější materiál vesmíru, pokud máte příslušnou úroveň pro jeho využití. I tady je toho dost, třeba v Číně.

Ne, Levašov je věrohodný, jen v detailech se čas od času zmýlí. Jsou věci, které záměrně nezmiňuje a možná jednu věc nebo dvě nezmiňuje pravdivě. Ale jako taková, jeho díla jsou autentická a mají vysokou míru pravdivosti - skoro 100%, což je u tohoto typu publikací závratné číslo. Doporučuji všechny jeho knihy.

Popírání těch véd je účelové a i ten týpek z leva-netu zdá se dostal zaplaceno. Musíte si všimnout, jak zatraceně jim jde o to jej zdiskreditovat a umlčet, nakonec jej přeci jen zavraždili. To neni normální.

A Putin - nese všechny znaky a dává to smysl. VK myslíte Václav Klaus? No on je taky ze stejné skupiny.

392273

24.10.2021 20:00

RE: Je to řízený proces

K. 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 392273

No dobře, dejme tomu, že Levašovova díla by mohla být pravdivá, ale tak mi vysvětlete, jak si tím můžete být tak jistý. Chtěla bych znát zdroje, ze kterých vycházíte. To co jsem si stáhla z netu moc věrohodně nepůsobilo.

Vždy když někdo zemře za záhadných okolností, tak je to minimálně podezřelé. Putin nese všechny znaky? Co tím myslíte? VK myslím vedoucího kolotoče na Svobodném vysílači.

392278

25.10.2021 3:51

RE: Je to řízený proces

siky 181.?.?.?

Reakce na 392278

Nevím, jaký zdroj nepůsobil věrohodně. Strukturu vesmíru a mechanizmy života nikdo jiný nikdy neodhalil, ale nevypadá to, že by tam byla nějaká lež. Oni na něho házejí špínu, ale žádné konkrétní či užitečné informace buď nepřinášejí, nebo je to tvrzení proti tvrzení, nebo jen popírání všeho, kromě holokaustu.

U Putina si můžeme všimnout, že používá stejné techniky jako Stalin, jen opatrtněji a s lidštější tváří. Pokud vím, obhajoval SSSR a i Stalina samotného, pokud si vzpomínám. Také se stavěl světovým bankéřům kolem levitů, pak na něho útočili, kde se dalo, ale opět, nějak se vypadá to dohodli a zároveň i spolupracují.

Tedy to samé v bledě modrém, jako za Stalina v SSSR. Jen té válce jsme se vyhnuli o fous, ale nebude to nutně lepší.

392280

25.10.2021 11:39

RE: Je to řízený proces

K. 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 392280

To, co jsem od Levašova četla já bylo zaměřené na prvopočátky vzniku Země. Bylo tam zmíněno, že měla tři měsíce, přičemž z toho zbyl jen jeden, ten, který vidíme v noci na obloze. Ten tam byl - údajně - nainstalován uměle. S tímto názorem jsem se již setkala a i teoretičtí astrofyzikové přiznávají, že prvopočátek Země z velkého třesku je víc než diskutabilní a že pokud je vyřešen problematický a víc než sporný začátek, jsou schopni dodat ten zbytek. Dále v tom textu byly informace o tom, jak probíhaly hvězdné války a tak. Přišlo mi to trochu jako fantasmagorie a bohužel to, co mě zajímalo nejvíc a to je, jak je to s tím vesmírem, s entitami mimo naši sféru vnímání, jak to tu bude dál probíhat atd. z toho tam nebylo ani zbla. Dejme tomu, že ten Levašov má pravdu. Můžete mi tedy poslat nějaký souhrn jeho prací? Vy jste to četl v ruštině, nebo jak jste k tomu přišel?

Tak Putin se v podstatě snaží navázat na Stalinův odkaz. Chce utvořit opět jakýsi SSSR s tím rozdílem, že novou jednotící ideologií by měla být koncepce KSB (KOB) namísto socialismu sovětského typu. Ale to možná víte, nebo ne? Pokud bych vzala v potaz nejnovější díla o Stalinovi jako je třeba Bůh synergie, což jsem sice zatím nečetla, ale čtení probíhalo na Svobodném rádiu a taky autor Jiří Šifrin o knize hovořil tuším na Svobodném vysílači, tak Stalin nebyl takový, jak nám tvrdili a dosud tvrdí ve škole. Kniha je údajně velice dobře ozdrojovaná, pan Šifrin si s ní dal hodně práce a podle posudků těch, co mají skutečně přehled lze vyvodit, že knihu lze brát vážně.

392292

27.10.2021 17:32

RE: Je to řízený proces

siky 181.?.?.?

Reakce na 392292

Nevím, co jste četla. Tady je takový souhrn z jeho prací, ale evidentně to chce zdeditovat. A prosím vás, jak mohou astrofyzikové definovat něco z jediné dimenze, když on pracuje z vícero dimenzí? Ano, v našich teoriích je hodně faktů, ale zároveň limitů a dezinformací, které nám vštěpují jak systém, tak omezené schopnosti našeho vnímání. Pak se samozřejmě zdá tvrzení o vesmírných válkách jako fantasmagorie. Ale jsou to ve skutečnosti náboženské, politické a ekonomické indoktrinace, které končí zhovadilostmi typu tohoto koronaviru, což je taková blbá tečka za naší kdysi nadějnou existencí. O co tu ve skutečnosti jde, to se tam také dozvíte:

http://cdn.inters.cloud/levashov/cs/

Mimochodem, o entitách z jiných dimenzí, planet a vesmírů se zmiňuje dost. A to KSB/KOB - to bych řekl, že je takový marketing na prosazení specifického rusko-židovského vlivu za účelem ovládnutí Evropy a prosazení neo-komunismu. Opět: nabízejí řešení na jimi vytvořené problémy. Tuto informaci mám přímo od nich, takže jsem si tím absolutně jistý. Taky do toho investují obrovské sumy, za zneužití psychotronických zbraní, zatímco Rusko jako takové docela strádá.

A co se týká Stalina - opět je pravda patrná z detailů. Opravdu si myslíte, že je nutno přepisovat historii a označovat masového vraha za dobráka? Nebylo by lepší vybalit na rovinu, jak to bylo třeba s holokaustem, světovými válkami a zneužitím tisku peněz?

392334

28.10.2021 15:41

RE: Je to řízený proces

K. 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 392334

Díky, přečtu si to. Jo, Pjakin pracuje na obnově neokomunismu, ale NWO, které chtějí zavést zde bude ještě horší. Já to zákulisí politiky vybalím na svého známého s x doktoráty až přijede, ale on si stejně povede svoji o nekompetentnosti politiků a o tom, jak je to všechno náhoda, že se to takhle se_e. O nějaké suverenitě našeho státu nelze mluvit, o odboji obyvatel také ne, takže to budou mít globalisti snadné. Je to tedy konec?

392353

28.10.2021 17:01

RE: Je to řízený proces

siky 181.?.?.?

Reakce na 392353

Ano, je to konec, alespoň toho, co známe dodnes. Pokud nedojde k externímu zásahu, bude to i katastrofa. Pokud ano, lze to tu ještě částečně zachránit. U toho NWO a MPWO si je nutno vždy uvědomit, že je tu síla tahající za nitky na obou stranách. Dokud se tohle nepodaří vyřešit, je otázka, co je horší.

A ano, revoluce nebude a ani být nemůže. Je to z toho důvodu, že zde dochází ke zneužití pokročilých technologií manipulace mysli. I když jsou lidi hovada, mají možnost se poučit, změnit modus operandi a hnát tuhle chátru na šibenici - to se v minulosti častokrát stalo. Dnes by to byl krok do ráje na Zemi. Tyhle technologie tomu ale brání a nemá to jak neskončit zle, hodně zle.

392355

23.11.2021 18:27

RE: Je to řízený proces

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 392171

Ok. Řekněme, že to dojde tak daleko, že zvolíte fyzickou likvidaci bez změny DNA (což je asi jen další myšlenkový konstrukt).

Co dál?

Vrátíte se zpět do zdroje, půjdete jako vědomí jinam nebo se vrátíte do toho hnoje, který tu už je?

Hm..., kam až jste to promyslel, pane "vím všechno"?

Nebo čekáte, až Vám to v další knize nakuká Levašov 2.0?

[mrknutí jedním okem]

392989

13.10.2021 3:09

KOSTELY

AZ NAVEKY AMEN 2001:x:x:x:x:x

Spravne do toho busi pan Roberts 'Jeho poukazovani na to ze v Evrope se nestavi zadne kostely ale naopak mesity je sice spravne ale on nejak si asi neuvedomil ze v Evrope stoji kostely uz starsne dlouho a neni treba stavet novych kostelu. Vsude jich je habadej a prehrsel.
Jasne ze se staveji mesity kdyz musulmani prichazeji v tisicich.

Lide jsou zmateni uz od pradavna a ve jmenu svojeho boha jdou vrazdit ty druhe co rikaji ze maji lepsiho boha. A tak to bude stake dokola az na veky amen.

391965

13.10.2021 5:52

brod je ještě daleko

Tachyonka 176.?.?.?

Se mi zdá, že tady někdo stahuje kalhoty, i když je brod ještě daleko. Volby, které proběhly, probudily další voliče respektive budoucí voliče SPD. Při dalších volbách to může začít vypadat jinak. I tyhle nedopadly z tohohle hlediska nejhůř: fanatičtí obdivovatelé USA a jejich manýrů jsou víceméně ze hry = čtyři hlásky si až tak moc vyskakovat a diktovat nemohou, což brzy poznají. Velmi silně pochybuji, že by se KDU-ČSL zpronevěřila svému základu, takže brzdit šílenosti dokáže i ona. A pokud by opravdu vítězným koalicím na eurohujerství a amerikanofilství ujely nožičky, byla by tato jejich vláda nadlouho poslední - podle mne si toho jsou všichni vědomi, minimálně jsou si vědomi, že mandát poslance je jen čtyřletý a nikoli doživotní.
A co se týče té poznámky: prozatím je tohle zbrždění očkování dostatečné. Vidím kolem sebe, jak se očkovaní s komplikacemi pomaloučku odhodlávají k odmítnutí další dávky. Obzvlášť když marně čekají na to, jak nás neočkované covid dožene a srazí na kolena, jak jim slibovali naháněči v televizi a na netu. V televizi sice říkají, jak jsou plné JIPky neočkovaných, ale v reálu vidí opak, takže čemu mají věřit? Vlastním očím nebo dalšímu vysílání?

391966

13.10.2021 9:04

Být bílý, heterosexuální, pracující a především normální je průser

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Proč ? Protože žijeme v šílené době, ve světě, který řídí psychopati a zločinci nyní zuřivě podporující to, co celá desetiletí zcela ignorovali a jen vycucávali (přírodu, ženy, menšiny, jiné rasy a náboženství atd.) Proč to dělají ? Protože systém, který jim přinesl obrovské bohatství a moc (neoliberalismus), je skrz naskrz prohnilý, zkorumpovaný, povrchní, asociální, založený jen na podvodech, lžích a násilí. Protože tento zločinecký systém, v němž vítěz bere vše, je v těžké krizi a v podstatě umírá.

391968

13.10.2021 9:09

Debilita je diagnózou dnešnej spoločnosti

libertarian 31.?.?.?

JEDINÝ významný účel každej diskusie je NÁPRAVA ZLA. A prvým krokom k NÁPRAVE je jednoznačné pomenovanie PRÍČINY ZLA. A mňa už dávno napadá iba jedno slovo : --- DEBILITA. ---

"Debilita" - nie je nadávka, aj keď väčšina to používa ako nadávku.
Debilita JE DIAGNOZA.
Debilita je diagnózou dnešnej spoločnosti - a NÁPRAVA zla spočíva v riešení tej diagnozy - debility.
NEVIEM - ako to liečiť. Som vo veku, keď mi to môže byť SKORO jedno. Divné - že mladým je to tiež jedno.

"Bílá etnika zbavená sebedůvěry a víry v sebe sama se vrhla na smetiště dějin."
- pekný popis tej debility. Autor napísal veľa správnych viet, aby pekne vysvetlil tú diagnozu (debilitu).
=====
Ľudia radi omluvajú vladstnú neschopnosť a nezáujem problémy riešiť hľadaním vinníkov. Iných, tajomných, ...... :
"Je to řízený proces", "psychotronických zbraní, generátorů a černé magie."
A tiež "židia, kapitalisti, komunisti, bankári,...."
- takže vlastne hovoria - My za nič nemôžeme, to všetko ONI. Vzdávame to.

391969

13.10.2021 9:58

Svetlo je poznanie.

AntePortas 109.?.?.?

Takto definuju svetlo jarmulkaci. V tomto maju pravdu, lebo vo svetle su kodovane informacie. Navyse svetlo rozdava farby, teda poskytuje informacie aj o veciach na okolo.
Biela rasa nastartovala modernu dobu. Preco bola spustacom technickej revolucie, sa skryva v tejto otazke:
Ktora farba je najblizsia svetlu? Biela.
Preco existuje biela rasa? Z nedostatku slnecneho svitu.
Co svieti na oblohe, ked tam nie je Slnko? Mesiac a hviezdy.
Ak je svetlo poznanim, z coho biela rasa cerpala informacie? Zo Slnka a hviezd.
Biela rasa je teda dietatom Slnka a hviezd a v tom sa od ostatnych ras odlisuje. Pocas svojho vyvoja, vdaka polarnym nociam, prijimala informacie aj z inych zdrojov ako ostatni. To sice prijimali aj eskimaci, lenze ich nehrial Golfsky prud a tak nemohli sediet v noci vonku.
Biela rasa tak v sebe skryva inakost, ktora sa prejavuje tvorivostou. Bez bielej rasy, nebude tolko tvorivosti.
Ktora farba po bielej je najblizdie k svetlu? Zlta.
Po bielych prevezmu opraty civilizacie zlti. Lenze zlta nie je biela a tak bude menej poznania a tvorivosti. Faza tvorivosti bude zavrsena a nastupi faza spotreby.

391970

14.10.2021 7:25

RE: Svetlo je poznanie.

wes 81.?.?.?

Reakce na 391970

Svetlo není kodovana informace. Svetlo je jen (vysokopotencialni) energie, v podobe šumu nahodneho vlneni. Šum prave informaci nenese, je to nahodny signal s nejakym statistickym rozdelenim (spojite frekvencni spektrum).
Energie toho šumu Slunce je zhruba 1kW/m2 pri jasne obloze.
Kodovana informace by to byla, kdyby treba nekdo nejakou hvezdu zastinoval morseovkou... nebo udelal s tim nejakou nenahodnou modulaci.

391985

14.10.2021 9:35

RE: Svetlo je poznanie.

AntePortas 109.?.?.?

Reakce na 391985

Kazda castica je sucastou nejakeho usporiadania a tu informaciu ma v sebe zakodonovanu. Volame to genetika. Preto mozu existovat chemicke zakony, ktore popisuju reakcie roznych atomov, molekul ci zlucenin. A tak aj foton v sebe nesie udaje o svojje minulosti, o predchadzajucich usporiadaniach. Vo fyzike je toho dokazom previazanost castic. Mohol by som pokracovat aj inymi vednymi odbormi.
V tomto svete nie je nic nahodne. Kazda hmota predstavuje pamat, subor informacii, ktore sa v zavislosti od podmienok mozu rozvinut a nemusia,
Uz len tym, ze napisete, ze informaciu nesie az po jej vlozeni clovekom, si protirecite, pretoze to je dokazom, ze je uz vopred pripravena niest informaciu, tak preco by ju uz predtym neniesla? Druha vec je, ze to clovek este nevie precitat. Chce to dlhsi vyvoj a k tomu potrebuje aj daleko pocetnejsiu populaciu. Inak bude hluchy a slepy nadalej, i ked isty pokrok tam je.

391988

15.10.2021 17:14

RE: Svetlo je poznanie.

wes 81.?.?.?

Reakce na 391988

Pane, prosim Vas, nectete sem pohadky z wikipedie. Predpokladam ostatni si umime veci precist a pochopit take. Zkuste priste napsat, co je vas vlastni prinos, zjisteni. Nevim, proc nekomu delate ozvenu.
Protoze to, co pisete ani nejde vecne argumentovat. To jsou veci, ktere se nakonec rozlezou po 1000 papousscich, pricem je obtizne zjistit, kdo s tim vzorem zacal.
A nepiste zde laskave o fyzice, kdyz ani dnes jeste fyzika poradne nevi, co je to foton, nebo elektron, uz vubec nejaka provazanost, nebo minulost. Mohou zde kolem byt vyssi autority, ktere jsou v teto otazce zticha ciste proto, ze maji vyssi naroky na to, co sami vyslovi. A proto ani nedelaji natolik zrejme zavery, jako vy.
A nepiste, co jsem napsal, kdyz jsem o necem takovem vubec nepsal [smích]
Autorita je proste nekdo, kdo neni odkazany po nekom opakovat.

392031

16.10.2021 0:21

RE: Svetlo je poznanie.

AntePortas 2a01:x:x:x:x:x

Reakce na 392031

To, co pisem, nie je produktom wikipedie. Vlastne netusim, na zaklade coho, to tvrdite. Pisem o jednoduchych veciach, ktore clovek nema potrebu odniekial vycitat, ale pride na ne sam, pozorovanim. Rovnako ako clovek pride na to, ze medzihviezdny priestor ci vaakuum nemozu byt prazdne, lebo by sa nedali ohnut. Tiez pride na to, ze vsetko potrebuje nosic a tak hmota a energia musia byt vzdy pohromade.
To, co som si precital, a nebolo to vo wiki, bola previazanost castic. Lenze k tomu som tiez dospel logicky skrz genetiku. O genetike si tiez clovek nemusi nic precitac, staci mat oci otvorene. DNA je uz o jej technickom prevedeni a je k nej nutny vykonny mikroskop, ktory sa nepovaluje na ulici.
Vsetko, co sem pisem, je z mojej hlavy. Ked na nieco logicky pridem, az potom si to overujem vo vede. A nachazdzam. Ale asi Vam vadi, ze na svete ziju aj takito ludia, ktori myslia komplexne a dokazu tvorit syntezu. Pritom je to castokrat ohromne jednoduche, kedze prirodne zakony sa siria vsetkymi smermi rovnako a tak ich mozno najst vsade temer v rovnakej podobe. Rozdielova je len dynamika zavisla od vah vstupnych premennych.
Pisali ste o tom, ze svetlo nie je kodovana informacia, na co samozrejme nemate dokaz. Navyse ste o nom napisali, ze je to len energia, na co tiez nemate dokaz a je to v rozpore s tym, ze vsetko potrebuje nosic. Same sa to neodnesie alebo ano? A uplne ste to zaklincovali tym, ze ide o sum nahodneho vlnenia. A viete, preco obiehaju telesa po svojich obezniciach? Lebo to vymedzuju prirodne zakony. Tolko k tej Vasej nahode. Ale tak svetlo sem asi spadlo z neba, preto sa sprava inak, jednoducho nahodne.

392041

2.11.2021 12:07

RE: Svetlo je poznanie.

wes 81.?.?.?

Reakce na 392041

Mne vase schopnosti nemaju preco vadit. Vy akurat uprednostnujete vase tvrdenia, aj ked kolkokrat stoja vyrazne viac na vode, nez tie vase.
Hovorite, ze vacsinu mate z vlastnej hlavy. Ale si asi dost neuvedomujete, ze ked uz zajdete do nejakej hlbky, kde vam dochadzaju vase moznosti, tak nakoniec siahnete "po vystroji potapaca" a zacnete pouzivat osvedcene nezmysly inych.
Na urovni, na akej sa pohybujete nejde pouzivat veci v obvyklom zmysle, obvykle definovane na wikipedii, pretoze z toho opat vyjde neargumentovatelny mackopes.
Toto vam vytykam, nechavate potom malo priestoru na rozumny komentar.
S prvym vasim odstavcom by islo suhlasit, na to sa pozeram podobne.
Avsak zacat s akousi "previazanostou castic" bez poctiveho zakladu, co a preco je castica, ked nemame poriadne definovany foton, ani elektron, to je jednoducho dopredu falosna hra. A verte, ze nemame a ze fyzici si v tejto otazke casto nechavaju svoje nazory skor pre seba, ak su skutocne fyzikmi. Nikto nechce trcat v rade na okamzite zosmiesnenie v dave inych.
Svetlo v principe nie je kodovana informacia. Povedzme aj, ze pojem kodovana informacia je sam osebe nadbytocny, pretoze kod je informacia sam osebe, a tiez informacia je v podstate kod, kluc.
Takze nejde napisat kruhovu definiciu pojmu typu "informovana informacia". Ziadam vas, aby ste v podobnej debate narabali so slovnikom zodpovedne [smích] inak nejde tomu celit a hra je bez pravidiel.
Potom teda svetlo nie je nutne informacia, ale sa nou moze stat.
Ked poviem, ze svetlo je energia, tak predpokladam zauzivanu definiciu pojmu energia, hoci jej aj tak mnohi nerozumeju, a pod energiou si predstavuju "fluidum", pritom priroda energiu nepotrebuje, energia je len zvoleny ludsky popis dejov v prirode, ktore mozno rovnako dobre popisat aj inak, uplne bez pojmu energia.
Dokaz, ze svetlo je energia si dokaze urobit kazdy na stole uz tym, ze sa predmet po osvieteni zohreje, teda dochadza k premene uslachtilej energie (svetlo) na menej uslachtilu a menej pouzitelnu (teplo) energia teda degraduje, keby nedegradovala (nerozptylovala sa), tak sa v prirode nic nezmeni a vsetko sa konzervuje.
Nie je to v rozpore s tym, ze vsetko potrebuje nosic, pretoze ja som "eterista", antirelativista, teda uznavam nosic, prostredie pre sirenie EM vlny, a mam preto aj svoje tvrde argumenty, ktore ini nemaju, alebo o nich nevedia.
Samozrejme, ze nase bezne slnecne a casto aj vesmirne svetlo je potom energeticky sum, v analogii so zvukom.
A samozrejme chapem, preco obiehaju planety aj bez toho ze by potrebovali nase "zakony". Uz som viackrat pisal, ze model gravitacnej a odstredivej sily je v tejto otazke nedostatocny. Priestor okolo Slnka je Slnkom zkriveny, a kazda planeta sa pohybuje zotrvacnostou po priestorom zakrivenej drahe bez potreby toho, aby na ne posobili gravitacne sily. Planeta pri vychyleni nemusi cakat 8₊8 minut, kym sa dorovna draha, ale efekt vychylenia a stabilizacie prebieha okamzite uz na danom mieste.
Takze ste ma predtym dost zle a asi az opacne pochopili. Staci takto?

392456

13.10.2021 20:57

Zbabělost bílého západního muže....

Miroslava 46.?.?.?

Bez Pána Boha se stávají národy slabé, nečinné, lhostejné, atomizované. Chybí jim síla ducha. Tyto problémy kdysi mocných křesťanských národů jsou právě následkem duchovním. Většina z nás zapomněla na věčnost, žije jen tímto světem, jeho radovánkami, materalismem, nechápe vyšší duchovni smysl svého života. Proto i ta zbabělost bílého západního muže (východní bílý muž se zatím - díky Bohu- ještě drží!) vzdorovat zlu. Vždyť přece žijí jen jednou, jak se naivně domívají.

391982

16.10.2021 4:50

RE: Zbabělost bílého západního muže....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 391982

Bez jednotící centrální ideologie, se sjávají národy slabé, nečinné, lhostejné, atomizované...

Náboženství,nebo bůh je jen jednou z takových možností...

392051

Tuto stránku navštívilo 1 852