Diskuze k článku

Austrálie směřuje k fašismu ...ale odpor roste

Příspěvků 23

1.9.2021 6:44

Čas rychle běží

Baduan 77.?.?.?

V Izraeli se ukazuje, že vakcíny nejsou tou jejich spásou, kterou hlásali. Naopak odtamtud přicházejí informace, že jedině prodělání nemoci poskytuje silnou a kvalitní imunitu. Oficiální místa už musela také přiznat, že vakcíny nebrání přenosu nákazy, čímž celý narativ ohledně covidových pasů a různých zelených bezinfekčních karet padá jako domeček z karet.
Stále více lidí vidí, že nejde o virus ale o nastolení tyranie. Tradiční medicínské postupy jsou ignorovány, do popředí se dostala zkorumpovaná pseudo věda. Nikdo ze zaplacených mluvících hlav už není schopen vysvětlit, proč i při téměř mizivých počtech nakažených, jsou stále udržována drakonická opatření.
Čas běží a architekti tohoto globálního podvodu a násilného puče, při kterém zemřeli již miliony lidí to vědí.

391012

2.9.2021 8:31

RE: Čas rychle běží

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 391012

Naprostý souhlas. Boj s covidem, to je ďábelský pokus k nastolení globální tyranie.

391049

1.9.2021 9:52

V Austrálii se testuje kam až mohou s terorem lidí zajít

F&T 45.?.?.?

Je mi těch lidí líto. Otázka je co si mohou nechat líbit a co ne.

Na Nový zéland se chystá přesunout ústředí stínové vlády GP. A tak už si lidi připravují. Vytvoří tam naprosto zvrácený systém, který přesně odpovídá jejich založení.

391018

1.9.2021 10:59

RE: V Austrálii se testuje kam až mohou s terorem lidí zajít

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 130.?.?.?

Reakce na 391018

Já myslel že už tam dávno GP přesídlil.

391022

1.9.2021 11:43

RE: V Austrálii se testuje kam až mohou s terorem lidí zajít

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 391018

Toto predsa nemôže by o ľútosti, akú teraz prejavujete. Prejaviť účasť, solidaritu, podporu ak to myslíte takto – to je určite ok, ale tým ľuďom nikto nepomôže, pokiaľ si nepomôžu sami. V nich je ten potenciál. „….odpor roste“, ale popravde sa divím, že pri takom režime, ako opisuje článok a aj iné články o Austrálii, to tam davy ešte neprevalcovali. …… Prosto reč dochádza.

391025

1.9.2021 11:07

protesty k ničemu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 130.?.?.?

Vyřvávání v ulicích je cestou do pekel.
Protože reset ekonomiky a celé společnosti musí tak jako tak proběhnout. Protože ten současný způsob života naší civilizace je na hraně totálního kolapsu.
A ten by stál mnohem víc životů, než když lidi na rok zavřou v lockdownech aby ekonomika šla přestavět.

Otázkou jen je, zda ten reset proběhne dle Klausovo Schwabovo páníčků a probudíme se ve středověku. A nebo jestli proběhne nějak civilizovaně a výsledkem bude společnost kde se bude dát normálně skromě žít.

A k tomu dělání bordelu v ulicích nijak nepomůže.
Bohužel tupé elity si z lidí vycvičily nic nechápající lůzu která si myslí, že dělání bordelu v ulicích k něčemu pomůže.
Což bohužel platí i pro nadprůměrně inteligentní a vzdělané. Bohužel jsou takhle naprogramovaní všichni.

Současné procesy sjou bohužel daní za naprosté nepochopení širokých mas, co se děje a proč. Kdyby lidi chápali, tak by to mohlo probíhat vše jinak.

Snad jen proti tomu mengeleho očkování má smysl se bránit. To je svinstvo. Ale ekonomický reset přijít prostě musel. Že se ovce domnívaly, že nenažraný kapitalizmus a neoliberalizmus je možno provozovat donekonečna, je bohužel jejich mínus.

391023

1.9.2021 12:11

RE: protesty k ničemu

R.E. 37.?.?.?

Reakce na 391023

To máte pravdu, reset to chce a nikoli ten Šwábův a na úkor prostých obyvatel. Reset a pořádná probírka je potřeba udělat právě mezi těmi hmyzáky Šwábova typu a těmi, kterým on slouží a to by lidi měli nejen pochopit, ale vzít si za své a né se snažit přitom na úkor ostatních nějak uchytit, aby je to nesemlelo, jak si mylně myslí a tak tomu posluhují viz st. aparát a ta novinářská a část lékařsko-vědecké chátry...

391026

1.9.2021 14:36

RE: protesty k ničemu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 391023

Nevím, koho míníte těmi "ovcemi". Obyčejné rodiny s 1-3 dětmi, tísnící se v malém bytě nebo domku po prarodičích, které sotva ušetří na Fabii, nejsou Ti, co provozují ten nenažraný kapitalismus a neoliberalismus. Můžou se tak maximálně vzdát té Fabie a jezdit na nákupy "zelenou" károu za bicyklem.

Že by reset ekonomiky probíhal ve směru normálního a skromného života pro všechny lidi, na to zatím žádné indicie neukazují. Spíš jde o ještě větší rozežranost těch rozežraných. O nic rozumného nejde, spíš o popření fyzikálních zákonů, rozumných ekonomických pravidel i morálních zásad. Totální kolaps je stejně nevyhnutný a finále nebude středověk, spíš doba kamenná.

391030

1.9.2021 16:37

RE: protesty k ničemu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 23.?.?.?

Reakce na 391030

Hra na pány a otroky vyžaduje, aby jedni hráli roli otroků stejně svědomitě, jako zmrdi typu Gatese, Schwaba, hrají roli pánů. Když jedna z těchto skupin přestane fungovat, tak se vám celá hra na pány a otroky sesype.

Ono je to totiž velmi pohodlné být otrokem který dělá co pán poručí, a stejně otrocky vychovávat svoje děti.
Naopak velmi nepohodlné a náročné je vzít osud do vlastních rukou a denně se rozhodovat sám, co je pro mě správné a co ne. O výchově dětí ani nemluvě.

Jen se koukněte, jak teď otrocí hýkají, aby se svých dětí mohli zbavit a strčit je zpět do škol, a zříct se tak zcela zodpovědnosti za jejich vzdělání a budoucnost.
Přitom měli fantastickou šanci jim zařídit domácí výuku, kompletně přejít na domácí vzdělávání.

Znám lidi kteří tohle dokážou. Je to náročné a nepohodlné, ale jde to. A odměnou je pak svéprávný potomek, a ne naprogramovaný konformní biorobot co od rána do večera šmatle do mobilu.

A co se týče tísnění rodin v malých bytech, tak to je opět jen jejich pohodlná otrocká mentalita, která přenechala rozvoj bydlení developerským mafiím, na ně napojeným zkorumpovaným politikům kteří pro ně prolobovali zákony.

20 let tu máme weby typu zvědavce, 20 let se mohli otroci informovat o tom co se děje, většina zákonů byla předkládaná a diskutovaná dopředu.
To že místo toho trávili víkendy v hitlermarketech, jezdili na chaty nebo se věnovali oblbující pseudozábavě které nám systém nabízel přehršel, je jen jejich volba.

391033

2.9.2021 16:11

RE: protesty k ničemu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 391033

To je jen takové teoretizování a bezcenné knížecí rady.

Pokud chcete vést výuku svých dětí sám, jaké vzdělání jim můžete zabezpečit? Od základky až po vysokou školu? A jak zajistíte jeho vnější uznání? Nebo snad chcete z dětí vychovat generaci svobodných pastevců koz a bojovat proti globalistickému režimu podle vzoru Talibánu? V našich podmínkách to zcela jistě není možné.

Uveďte nějaký praktický příklad, jak pomocí "neotrocké" mentality, zanecháním hry na pány a otroky, zajistíte obživu, bydlení a třeba jen prostou reprodukci lidského rodu. Tak, aby byla Vaše metoda dostupná pro většinu lidí - hra na partyzány v lesích, rodinná farma nebo opuštěný ostrov těmto požadavkům evidentně nevyhovují.

A protože zjevně takovou metodu nemáte, i když jste možná sám guru svobodného života, lidí, hrajících roli otroků, třebaže nedobrovolně, vždycky bude většina a cirkus poběží dál. Tak, jako běžel odpradávna.

391057

3.9.2021 7:02

RE: protesty k ničemu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a0f:x:x:x:x:x

Reakce na 391057

Pokud mě paměť neklame, tak naši předkové, Keltové, Slovani, ali i severoameričtí indiáni, žili technologicky v době kamenné až bronzové, přesto dokázali vychovávat ze svých potomků vyspělé a mravné lidské bytosti.
A vůbec k tomu nepotřebovali naše tereziánské školství, které vychovává akorát "otroky a panské slouhy a služky" stejně jako před 200 lety.

A ani 40 let socializmu nedokázalo některé tyto zlozvyky ze školství vymýtit.

391068

3.9.2021 17:24

RE: protesty k ničemu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 391068

Tak především, o těch pradávných lidech a jejich skutečném životě víme houby. Nevím, co o tom říká Vaše paměť, ale někteří byli jistě velice mravné lidské bytosti, když svrhávali mladé dívky, ještě panny, do propasti, aby si zajistili přízeň bohů a lepší úrodu. Jindy zase vytrhávali srdce svých válečných zajatců zaživa. Také obrovské vzepjetí mravnosti, není-liž pravda...

A před 300 a více lety - to podle Vás ještě žádné hry na pány a otroky neexistovaly? Řecko, Řím, starý Egypt, ty byla výspa svobodného myšlení a humanismu, otroci neexistovali? Žádné kříže u cesty s lidmi pověšenými na nich? V Asii nevařili ještě donedávna zajatce v kotlích? Mučednické kůly severoamerických indiánů jsou jen výmyslem Karla Maye?

Já mám prostě jiný názor a lidi z minulých dob nepovažuji za více či méně mravné, než ty dnešní. Školství, vědu i techniku prostě potřebujeme, pokud chceme uživit miliardy lidí, poznávat svět a třeba cestovat do vesmíru. I když všechno toto má svoje chyby, nevzdělanost a nevědomost není žádná alternativa.

Neexistuje žádná cesta zpět, jenom odpovědnost těch, kteří něco vědí a mají možnost něco ovlivnit. Nevědomost lidi nijak neosvobozuje, dělá člověka jen pasivním subjektem a trpitelem všeho dění okolo.

391084

1.9.2021 15:56

RE: protesty k ničemu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 391023

No, nevím, nevím, jak jste to myslel... Jako že až zavřou lidi do koncentráků, tak zmoudří? A než vylezou, tak to někdo za ně všechno vyřeší? Ti nahoře? Ti budou najednou hodní po resetu? Nebudou už nenažraní?

> Že se ovce domnívaly, že nenažraný kapitalizmus a neoliberalizmus je možno provozovat donekonečna, je bohužel jejich mínus.

To se domnívají ovce? Díky ovcím tu existuje nenažraný kapitalizmus a neoliberalizmus? A já myslel, že je to přesně obráceně, že ten trend určují (vymýváním mozků) "elity"... Ale vy nechcete, aby do té "bohulibé" činnosti "elit" lidé zasahovali "vyřváváním na ulicích.

A od "elit" očekáváte nápravu. To je naprosto fascinující. Ale možná jsem jen nepochopil "logiku" příspěvku.

391032

3.9.2021 18:39

RE: protesty k ničemu

čitateľ 194.?.?.?

Reakce na 391032

Veľmi pekne ste to vystihol. Som vyštudovaný ekológ a s čistým svedomím môžem povedať, že väčšina environmentálnych tém (klimatické zmeny, otepľovanie a pod.) sú len zneužívané na politické ciele a výslovne proti ľuďom. Už dnes ako ľudstvo máme (min.40 - 50 rokov dozadu dokonca tiež) navyvíjané patenty, ktorých používanie by posunulo celú Zem do zlatého ekologického veku, s elimináciou drancovania prírodných zdrojov a bez eliminácie svetovej populácie a bez jej zotročovania ( a to naozaj nevyvíjali "tupé ovce" ). Napriek tomu sa verejne nepoužívajú a naopak tí čo sa o to pokúsili, skončili váčšinou zle a patenty v sejfoch presne tých elít (slovo "elity" je v tomto prípade potrebné a vhodné nahradiť vhodnejším termínom "zberba", alebo "čvarga" ), ktoré trepú o preľudnenosti, nedostatku zdrojov a pod. a ktoré sa snažia o depopuláciu planéty. Celá sračka Great reset a Green deal naozaj nie je v prospech ľudí, ale len v prospech udržania otrokárstva. Presne tí, ktorí to naplánovali a spustili, sa ľudí boja a boja sa ich sily, ktorá sa násobí aj ich množstvom. Keď nastúpil k moci Trump, v jednom z jeho prvých verejných prejavov zaznel predpoklad o technologickom skoku ľudstva do "vesmírneho veku" už počas jeho vlády . Vedel o patentoch a dúfal, že sa podarí ich sprístupniť už počas jeho vlády. Ale sa nepodarilo. Elity zotročujúce ľudí treba zbaviť moci, alebo vyhubiť.

391085

8.9.2021 10:42

RE: protesty k ničemu

SI451 31.?.?.?

Reakce na 391085

čvarga je obsažnější a popisnějši termin, nicméně v utkání čvarga vs. lůza v kategorii kdo z koho bez limitu si vsadim na čvargu, kurz je 4:1

391176

1.9.2021 16:38

RE: protesty k ničemu

Sen 62.?.?.?

Reakce na 391023

pravda, že malé protesty jsou k ničemu...dokud lidi nepochopí jak funguje systém...do té doby vždy nad protesty převezmou vládu a budou je řídit jak chtějí

Jinak s tím uskrovňováním a vyvoláním nutné krize pro dobro těch horních 0,001% jste totálně vedle a pějete písničku těch horních 0,001%.
Uvědomte si, že tento stávající stav uvědomění lidí byl naplánován a přes mrtvoly mnoha pokrokových lidí vynucen. Nejde o vaše omýlané (a jimi omýlané) shity o spotřebě, jde o nastolení totální kontroly nad zbytkem 500mil očipovaných biorobotů.
Vytvoř problém a navrhni vlastní řešení...

Skočil jste na jejich rétoriku a cíle. Hmm, kdo je zde ovce?

Že by mohla vést i třetí cesta? Oj, to by se ale musely uvolnit zakázané technologie, a to by znamenalo nulovou kontrolu.

391034

2.9.2021 12:53

RE: protesty k ničemu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 391034

JAKÉKOLIV protesty jsou k ničemu. Je smutné jak si alternativci nechali vymýt mozky tím, že protesty něco změní.
Protesty jsou jen součástí jejich agendy na upouštění páry. Podobně jako fotbalové zápasy. Pár dní nechají lidi se vyřvat v ulicích až do ochraptění. A pak stejně musí zase domů k rodinám a do práce.

Jak jsou ty protesty efektivní, jsme viděli lono v Madridu. Policie ten neorganizovaný dav naprosto rutinně rozprášila a zpacifikovala.
To že lidi někde nechají vyřvávat a protestovat je jen proto, že je to součástí jejich agendy. Nic víc.

Nejlepším příkladem byly davové protesty v revoluční francii koncem 18. století.
Vyprotestovali si jen gilotinu a masové popravy. Přesně jak to měli tehdy globalisté naplánované.

A co si vyprotestovali na ukrajinském majdanu? Zase jen krvavou vládu banderovců, genocidu národa a totální rozpad státu.

Protože DAV NA ULICI NIKDY NIC NEVYŘEŠÍ !!!
To už si jednou provždy zapamatujte, kluci pitomí.

391054

1.9.2021 16:51

Tohle by ani Jirka Orwellů nevymyslel!

Maximus1 89.?.?.?

Ten článek se přiznám, na mě zapůsobil jako zkondenzované zlo, leccos se k nám už i dostalo o tom, co se tam děje, ale tohle je jasné potvrzení, že ti šílenci v tom jejich programu budou pokračovat. Teď je otázkou, zda dojde, jak se nechali někteří odborníci z oboru lékařské vědy slyšet, že začnouve velkém umírat očkovanci. Ta doba byla někde kolem 2 až 5 let. Pak by se děly opravduhrozné věci.....
P.S.
Jeden známý tvrdí, že iluminátští parchanti (globalisté) mají ve světě cca 100 podzemních měst a velká část je prý v Kanadě, Austrálii a na N.Zélandě aj. To by ovšem dávalo smysl, zbavit se obyvatel např. na Zélandě, aby tam měli ty svá golfová hřiště a města zbohatlíků jen pro sebe. Je to šílená teorie, ale kdo by např. před 2 lety toto vše, co se nyní děje předpokládal?

391036

1.9.2021 21:40

RE: Tohle by ani Jirka Orwellů nevymyslel!

Anonym 217.?.?.?

Reakce na 391036

Před dvěmi lety, tedy v 2019, někdy začátkem podzimu jsem měl několik podivných snů. Tři během několika málo dnů, které měly stejný motiv. Přistupuju k oknu svého bytu v paneláku, odhrnuji závěs, abych se podíval ven. Mám jinak náramný výhled do jesenické krajiny. Místo toho před okny plachty, zakrývají a zatemňující celý panelák. Mezerami mezi plachtami vidím dole hlídkující vojáky. A pokaždé to vyvolalo pocit veliké sklíčenosti a ohrožení.
V listopadu přišel další depresivní sen. Procházím potemnělým městem, a jako bych ani nevěděl kam se obrátit. A kolem sebe vidím podobně dezorientované a ustrašené lidi. A náhle se prostorem nese mocný pochmurný hlas, sdělující, že po 21.lednu se na svět snese temnota.
Příští rok, snad v únoru, jsme už věděli o kovidu. O tom to tedy bylo, řekl jsem si tenkrát. Ale později, to byly v plném proudu americké volby, mi do uší znělo datum inaugurace budoucího amerického prezidenta. A tehdy, asi po roce, mi to seplo. Ono přesné datum ze snu.
A když jsem pak sledoval, co vše se z USA valí po instalování lžiprezidenta, nepochyboval jsem, že byl sen "prorocký".
Chci jen říct, že před dvěmi lety to již člověk cítil v kostech! Aspoň ten můj, tedy.
Ale připravené či připravované musely být ty věci dlouhé a dlouhé roky.

391041

2.9.2021 8:28

RE: Tohle by ani Jirka Orwellů nevymyslel!

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 391041

Naprostý souhlas, že podobné události se připravují dlouhou dobu předem. V tomto světě totiž náhody neexistují, ani to, že síly zla se snaží přivést svět ke globální tyranii. A samozřejmě jsou mezi námi lidé citliví, kteří intuitivně tuší příchod nebezpečí, ohrožení, ať už je to formou snů nebo intuicí.
V Rusku např. cítili a upozorñovali někteří světci ještě několik desítek let před příchodem bolševiků, že se na Rusko valí ohromná zkáza.
My lidé jsme jen pěšáci v rukou světlých a temných sil, jen na nás závisí, na koho budeme pracovat a tím urychlovat příchod "posledních časů".

391048

1.9.2021 17:23

zalezi jak a kde.

Enki. 24.?.?.?

Muj syn zije ve meste Perth, western Australia. Northwestern Australia nema zadny lockdown. Zivot bezi normalne,zadne masky,plastikove bariery ani venku ani uvnitr budov.Cas od casu kdyz maji jeden nebo dva positivni testy, naridi noseni masek indoor,ale to trva tak nekolik dnu a potom back to normal.Od zacatku "pandemie",Northwestern Australia mela 67positivnich testu a 7 mrtvych lidi prevazne uz nemocnych s jinou chorobou. Muj syn nafilmoval zabery z obchodu,vladnich uradu, lekaru,shoping mall,parku a mnoho dalsich mist.Neni omezeni v cestovani po Australii apod.Australie ted nakupuje ohromne mnozstvi Ivermectin, do nedavna zakazany pro jeho efectivnost proti "covid". Jako tady v Canada, vychodni provincie. v Australii teritory,jsou husteji obydlene,proto ta silena a zbytecna paranoia. "covid " neni o nic horsi nez normalni sezoni chripka.Proste nekdo manipuluje cisla.
Dekuji za pozornost.

391039

2.9.2021 10:53

RE: zalezi jak a kde.

PavelSam 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 391039

Asi existují takové oblasti, ale těžko zpochybňovat to, co je uvedeno v článku, to je už široce potvrzeno.

391051

2.9.2021 23:41

RE: zalezi jak a kde.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 391051

Ta oblast je skoro velka asi jako tretina Evropy.Nikdo clanek nepochybnoval.prectete si druhou polovinu meho prispevku.Naopak vysvetluji proc na vychode Australia a Canada jsou restrictions horsi.nevim kde jste vzal motiv k vasi odpovedi.

391064

Tuto stránku navštívilo 2 396