Diskuze k článku

Písek v soukolí

Příspěvků 45

19.5.2021 2:17

Banksteři a jejich poskoci

Gój 46.?.?.?

Koronafašismus s Covid Apartheid Pass a dobrovolně povinná vakcinace dle vyjádření soudružky Tachezy. Green Deal, Great Reset s čipy podle vyhlášky soudruha Švába, pardon Schwab-a.
V desetiletce je výzva rozvratu evropských států, obcí, rodin, ale i vlastnictví. Nový plán zlegalizovat lupičství v podobě daně z nemovitostí nebo příplatky za nadměrné metry obytné plochy. Je možné, že nás Vyvolení Novoevropané na doporučení „neziskových“ Sorosových organizací vyženou, případně odepřou právo na život.

Teď z toho nadělejte vtipy.

Protiproud, MIKULÁŠ HUČKO: „Pojede se podle Sorose (sluha Rothschildů a evidentně i Rockefellerů. Zdroje přes BlackRock, ale i desítky miliónů ročně z EU).

Migranty do každé dědiny? EU má nový akční plán. Odevzdáme jim zadarmo baráky?

Nový akční plán EU pro migraci, který je vedle bezpečnostních rizik fakticky plánem na likvidaci evropské kultury a jejích tradic.

Z prohlášení komisařů EU Margaritise Schinase a Ylvy Johanssonové vyplývá, že je třeba přiznat nová a rozsáhlejší práva migrantům, je třeba je zvýhodňovat oproti většinovému obyvatelstvu v mnoha oblastech, jako je přístup k zaměstnání či bydlení.

"Každý, kdo má právo pobytu v Evropě, musí mít přístup k prostředkům, které jsou nezbytné pro plné rozvinutí svého potenciálu, a aby mohl převzít rozhodující práva..."

Pštrosí politika v oblasti terorismu
Zatímco švédská komisařka pro vnitřní věci uvedla, že integrační problémy nesouvisejí s náboženstvím, její řecký kolega uvedl: "Není třeba příliš dramatizovat otázku migrace v Evropě."

Soros navrhl v roce 2015, aby Evropská unie přijímala milion přistěhovalců ročně. Včetně nelegálních, jimž je třeba poskytovat na hlavu 15 tisíc eur ročně po dobu dvou let, takže od druhého roku spuštění systému by to představovalo 30 miliard eur ročně... usnadnil masový příliv migrantů...velký počet přijde bez dokladů...masy osob neověřitelné totožnosti

Dveře dokořán
...v budoucnu v důsledku stárnutí populace bude EU potřebovat ještě více pracovníků i z řad přistěhovalců." Jejich další začlenění a integrace jsou (údajně) prospěšné pro obě strany, a představují ekonomickou investici do trvale stabilnější společnosti.

(Rasismus a indoktrinace, vymývání mozků bělochů a jejich utlačování)
... více příležitostí než původním Evropanům... rozšířením a institucionalizací různých "senzibilizujících" školení, které by také byly integrální součástí systému veřejného vzdělávání.

Rozdílné zacházení
Evropská komise vybízí členské státy, aby "uprchlíkům a žadatelům o azyl co nejdříve (...) poskytovaly samostatné bydlení."

...je třeba migrantům poskytovat větší spoluúčast na rozhodování ve veřejných záležitostech na místní, národní a evropské úrovni, zmiňuje se také zavedení sys...Automaticky kráceno

388845

19.5.2021 8:23

Vidím to podobně, přesto trochu jinak

Jiří Herblich 109.?.?.?

Probuďme lidi ze svého spánku, do kterého ho uvedl tento systém.

Pracujte na sobě

Mluvte o propagandě maistreamových médií, jako o lži a nabízejte svobodný náhled na pravdu.

Snažte se spolčovat, to jediné čeho chce dosáhnout vláda a média je pravý opak, rozbití na atomizované jednotky.

Snažte se naučit používat příměry pro jednoduší zobrazení situace.

S tím souvisí i kreativita, kdy vznikají nové otázky a jejich příměry jako reakce na daný problém. Odpovědi vznikají na základě moudrosti s jakou se stavíme k problému.

Když se situace stane neudržitelnou a není východisko, je někdy lepší bankrot než složitě zachraňovat danou situaci, která se třeba ani zachránit nedá. Za záchranný pokus to však stojí.

Nepodporujte tento systém a snažte se pracovat na něčem novém co je životaschopné a dokáže v budoucnosti svoji kvalitu. Z kapek vznikají potůčky a z nich řeky. V možství je síla.

388851

19.5.2021 10:42

S bojem je to těžké.

Jan Hanuš 193.?.?.?

Povolili nám volejbal. Předseda jednoty se bojí nám dovolit si zahrát pod hlavičkou jednoty, protože z toho vyplývá povinnost registrovat na 30 dní telefonní čísla hráčů, prý pro případ trasování při nákaze. Navíc nikdo přesně neví, které vládní nařízení platí a které ne. Možná prý i potřebný počet metrů čtverečních na hráče, ale kdo to ví určitě? Máme si tedy zahrát na vlastní pěst, tajně. A musí být test?
Do toho se někdo chlubí, že už ten přízrak přežil a bylo to prý strašné . Popisuje při tom chřipku. Další zase, že přijde až po očkování. Asi zase věří, že bez toho to nejde. A možná má pravdu.
Šíří se to jako lavina. Není potřeba bojovat proti těm nahoře, boj proti těm hned vedle nás bude vyčerpávající a možná i likvidační. Oni věří. Boha nikdo nikomu taky nevymluví.
A učím se balit mobil do alobalu.

388854

19.5.2021 11:00

RE: S bojem je to těžké.

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 388854

Boj je vždycky těžký. [smích] Jinak by to nebyl boj. Zvlášť proti těm okolo nás, jak píšete. Je v tom hysterie, je v tom víra, je v tom jejich vlastní malý strach, proti čemu bojujete.

Ale boj zoceluje a dělá z nás muže. I kdyby nás porazili, stojí to za to. Jasně, zničili nám životy, udělali jedno celosvětové vězení. Všichni jsme něco ztratili. Já jsem také chodil do fitka, do sauny, na zábavy, do hospody, to všechno je pryč. Nevadí. Je třeba si najít jinou aktivitu. Chodím teď dlouhé procházky v každém počasí. Ztratil jsem několik přátel z toho mála, co jsem měl. Podlehli propagandě, nechali se očkovat a jsou už "jinde". Je to dobrý test na charaktery. Jeden nebo dva zbyli.

388855

19.5.2021 16:00

RE: S bojem je to těžké.

ROMAN1 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 388855

V oblasti sportu doporučuji přejít od těch kolektivních k individualním.
V zimě např. běžky, jinak turistika, cyklistika, vodáctví, jachtink. Ani to nevylučuje sdružování spřízněných duší. Na veřejnosti vždy bez náhubku a s lízátkem! Neboť "momentálně" konzumujete...
Systém se časem zdiskredituje vlastní lží. Na podzim opět vyskočí statistická čísla nahoru, to ovšem již bude značné procento obyvatelstva napícháno experimentálními genetickými séry (lživě nazvanými vakcínou).
Již teď se objevují případy covid-pozitivity u kontaminovaných "očkováním". Zatím se to v mainstreamu tutlá. Na podzim už to tutlat nepůjde - čísla budou příliš vysoká. Jsem zvědav jak to systém zdůvodní...? Jaký bude narativ - nový druh viru, nové mutace - patagonská, islandská nebo papuánská? Či snad se bude dávat vina těm nenaočkovaným? Pravý opak bude pravdou.

388871

19.5.2021 20:49

RE: S bojem je to těžké.

Baduan 82.?.?.?

Reakce na 388871

Narativ bude jasný. Na podzim vypukne nová vlna, celé se to svede zase na nějakou novou mutaci. Onemocní i očkovaní a budou i umírat. Vina se svede na ty neočkované, že je to kvůli nim. V ten moment vypukne nefalšovaný Covid teror. Vyděšená a řádně zmasírovaná nadpoloviční většina naočkovaných idiotů bude volat po krvi a po perzekuci těch, kteří se odmítnou nechat očkovat a ujařmit se ve státem zřízené šmírovací aplikaci s QR kódem. Stát rozjede diskriminaci a nátlak proti neočkovaným do maximálním výšin. Lze předpokládat i zřízení karanténních táborů, kam budou ti, co tlaku nepodlehnou, internováni. Architekti Great Resetu potřebují poslušné idioty, kteří se nebudou bouřit. Jakmile internují neposlušnou část veřejnosti v táborech, budou mít volné ruce v provedení jejich agendy. Konspirace? Možná. Možná taky ne. Uvidíme na podzim. Buďme připraveni na cokoliv. Něco mi říká, že tohle byla teprve předehra.

388883

20.5.2021 12:41

RE: S bojem je to těžké.

ROMAN1 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 388883

Děkuji, mám na to v podstatě stejný názor. Jenom jsem doufal, že to sem napíše i někdo jiný. Pakliže jsme zatím zažili pouhou předehru, máme jen krátký čas zvrátit nastoupený temný scénář. Maximálně tak do podzimních parlam. voleb. Šanci vidím jedině v úspěchu národní sjednocené fronty, která již dnes odmítá celou tu globalistickou covid-agendu uměle vytvořené plandemie. Nechci zde dělat nikomu politickou reklamu, ale asi všichni víme, o jaký BLOK se jedná.
---V souvislosti s tím je dále nutno konečně vyřešit problém mediálního molochu veřejnoprávní "České" televize, která se vyprofilovala jako globalistické protinárodní dezinformační centrum. Je až k nevíře, jaký propagandistický vliv má stále ještě ve 3. dekádě XXI. století (a při obecném rozšíření internetu) tento televizní mainstream - zejména pak na starší a nejstarší generaci. A jakou pokleslou roli sehrála ČT v uplynulém roce při šíření poplašných zpráv globalistické covid-plandemie.
Jinými slovy - celé vedení ČT musí zmizet, stejně jako parlamentní globalistické strany, pokud se má národ a Česká republika zachovat. Připravit po volbách referendum za odchod ČR z neomarxistické EU, kterému ovšem musí předcházet poctivá a podrobná diskuze v nové ČT o tom, co nám dalo, a především i co nám vzalo šestnáctileté členství v EU.
Pokud se výše uvedené nepodaří, vidím to s budoucností národa i jeho republiky velmi bledě.

388902

23.5.2021 17:55

RE: S bojem je to těžké.

Maximus1 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 388855

S těmi charaktery bych to neviděl tak příkře, je spousta lidí co nemají tolik politického nadhledu a prostě podlehli té šílené mediální propagandě. Znám pár slušných lidí, bohužel jejich politický přehled je mizivý a tak se nechali očkovat. Jeden na to už i umřel. Chudák jim to sbaštil. Jinak velký souhlas s napsaným textem.

388977

19.5.2021 11:04

RE: S bojem je to těžké.

R.E. 37.?.?.?

Reakce na 388854

Ta polslední věta mě připomněla co jsem viděl asi před třemi nedělemi a na co jsem téměř zapomněl, neb "chytrý telefon" nepoužívám a ten blbý zapínám jen ve vyjímečných případech, kdy jej opravdu potřebuju a jiná možnost není: Chytrý telefon byl strčený v pouzru ušitého z kovové, nerezové velmi jemné tkaniny...
Nikdy jsem něco podobného neviděl, připomínalo mi to nějakou kovovou síť, něco nejspíš z nějakého technologického zařízení, snad filtru, nebo něčeho takového...

Na ten chytrý telefon se nedalo zavolat. Volajícímu na displeji bylo ohlášeno, že daný telefon je mimo dozahu sítě i když byl zapnutý, ale zajímavé bylo, že SMS "prošla" tím stíněním...

Zkusím zjistit původ té velmi zajímavé tkaniny.

388856

19.5.2021 16:42

RE: S bojem je to těžké.

rosco 185.?.?.?

Reakce na 388856

"původ té velmi zajímavé tkaniny."
na to neni potreba zadna specialni tkanina, staci bezny hlinikovy sacek jake pouziva potravinovy prumysl na vsechno mozne, i na ruzne druhy leku. Nektere jsou docela silne.

388875

20.5.2021 0:04

RE: S bojem je to těžké.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 388856

Dá se to koupit za hotové za několik stovek. Nechtělo se mi to vyrábět - sám jsem ho koupilt asi za 500 a funguje, i to ochrání telefon proti poškrábání.

Navíc okolí nic netuší a neví, protoýe to prostě vypadá jako normální obal, takže nevypadáte jako paranoik když byste si to vybaloval v hospodě z alobalu.

Ten obchod si nemůžu vybavit, občas mi tu vyskočí na něj reklama - a vyzvednul jsem si to na pobočce v Praze.

Tady je totéž co mám ke koupi:
https://aukro.cz/pouzdro-na-telefon-faraday-no-sig...

388885

19.5.2021 16:38

RE: S bojem je to těžké.

ROMAN1 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 388854

2 Jan Hanuš
Covid-fašismus je produkt systému. Můžeme mu říkat například Matrix:
Pomůžu si scénou z onoho známého filmu:
Matrix je systém, Jane, a ten systém je náš nepřítel. Když jsi uvnitř a rozhlédneš se, co vidíš? Obchodníky, učitele, právníky, dělníky. Tyhle lidi a jejich mozky chceme zachránit. Ale do té doby jsou všichni součástí systému a to z nich dělá naše nepřátele. Hlavně si uvědom, že většina není na odpojení připravena. Mnozí z nich jsou tak naprosto na systému závislí, že budou ochotni ho bránit.
Poslouchal jsi mě, Jane...?
Když nejsi jedním z nás, patříš k nim... To znamená, že každý koho jsme neodpojili, je potenciální agent. Uvnitř Matrixu to mohou být všichni a zároveň nikdo...

388874

19.5.2021 11:44

mozna

rosco 185.?.?.?

ze si to autor trochu idealizuje, mam na mysli schopnost konzumistanem zblbleho stada chapat souvislosti a metody tech zmetku. Nicmene prinejmensim pro ty kteri uz se probrali a pochopili o co jde to je urcity nastin toho co je potreba. Domnivam se ze je treba soustredit se na slabiny tech hajzlu, to jsou jejich rodiny a jejich financni podvody, tech je nepocitane, je treba je zdiskreditovat a spolecensky znemoznit. Take lze pouzit jejich vlastni metody, napriklad narceni ze znasilneni nebo sexualniho obtezovani. Registrovat jejich vyroky v mediich ktere se prubezne meni, jsou to vsichni chameleoni,a pak jim to omlatit o hlavu, chce to trochu fantazii.

388858

19.5.2021 12:17

Je možné vniesť svetlo do hlavy toho, kto ho odmieta?

lubosmat 212.?.?.?

Keď sa politici v slovenskej gubernii verejne priznali ako to je s ich vzdelaním, kompetentnosťou a vyplávala na povrch ich zákernosť a faloš, v myslení ľudí nedošlo k žiadnej zmene, tupo poslúchajú a bavia sa o nezmysloch ktoré na nich chrlí samozvaná mašinéria "covid-fašistov".

Máme snáď tlačiť letáky a rozširovať jednoduché zrnká pravdy medzi pospolitý ľud? V oceáne mätúcich informácií sa pravda stráca ako kvapka v mori.

Pravda vykričaná a proklamovaná hlásnymi trúbami doby je vyskladaná z klamstiev, ktoré uvidíte, až keď si na tú zjavnú pravdu zoberiete mikroskop.

388860

19.5.2021 12:54

Tak asi je pravdou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

že zatím běžný člověk nemůže nic jiného dělat. Vzít realitu na vědomí, ale bránit se kde může. Sypat písek. Zatím můžeme jediné - netestovat, neočkovat, vyhýbat se všemu, kde jsou nutné testy. Bořit jim ty jejich statistiky.
Například nejrůznější profesní podnikatelské organizace umí řvát jako dívé, vyřvat a vylobovat si kde co, ale když se měly postavit proti nesmyslnému testování a očkování jako podmínky užívání jejich služeb, tam mlčely. Takže v rámci možností i jejich služeb neužívat..

388861

19.5.2021 13:05

Pěkný příklad NECHCISMU

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Autorka článku nás naléhavě nabádá, nechť

> masy využijí sílu svého množství k vynucení skutečné změny.

Přitom taxativně vyjmenovává, co máme nechtít, čím opovrhovat, čemu bránit.

Ale? Ani slůvko o tom, CO TEDY MÁME VLASTNĚ CHTÍT? V čem spočívá ona údajná "skutečná změna"? Čím nahradit současnou etapu evoluce, řízenou stále týmiž přírodními zákony?

Dokonce ani editor tentokrát nechcistické výkřiky autorky nedoplnil ničím konkrétním. Kdy už se konečně dozvíme, CO CHTÍT, ABY ZDE ZEMI BYL OPĚT RÁJ? [chechtot]

388862

19.5.2021 19:00

Vojtíšek už zase z hladu ohlupuje,

Gój 46.?.?.?

Reakce na 388862

neboj, nejsou známy žádné nežádoucí účinky očkování, na které by výrobce už dávno nevyráběl další léky. Tvoje případná smrt nebude s očkováním vůbec, ale vůbec souviset.

Co autorka navrhuje;
zdravému vzájemnému vztahu mezi sebou a k našemu ekosystému...
Zabijte důvěru veřejnosti v hromadné sdělovací prostředky odhalením jejich lží...
Zesilte spolehlivé názory, argumenty, příběhy a fakta...
Buďte kreativní. Propagandisté (banksteři a jejich poskoci) jsou motivováni základními tužbami, jako je moc, peníze a prestiž, takže nemají přístup ke svým vlastním tvůrčím hloubkám jako my...Humor vždy funguje nejlépe, když mlátí a odhaluje mocné...“


Na ARO; Mušíme znásobit léčebné dávky proti banksterskému koronaviru. Ode dneška lžičku medu a tobolku céčka do čaje navíc.

Zavedli jsme nový covidový semafor. Stupeň teroru poznáte podle barvy mikiny Aspen ministra vnitra.

Češi vůbec nejsou takoví ateisté, jak si myslí, uvážíme-li, kolik z nich stále věří v poctivého premiéra Babiše, Aspen agenta, kterému jde jen o jejich dobro.

Zásadně jsme proti nelegální imigraci...promiňte, to je projev pro české publikum. Tady je ten správný. V zásadě nejsme proti uprchlíkům.

Podle právního rozboru je národnímu právu nadřazeno právo mezinárodní. A mezinárodnímu právo silnějšího.

Osamostatněním se od diktátu EK, referendem o vystoupení z EU, nás budou banksteři humanitárně bombardovat jako Jugoslávii, protože odmítáme vítat chudáčky krimigranty, kteří Sorosovým spolkům zaplatili tisíce za propašování do Evropy? Co takhle si rozhodovat o svých důležitých záležitostech v referendech?

Po vyhodnocení rizik, včetně předvolebních průzkumů, jsme se rozhodli otevřít hospody. Až do odvolání ale zůstane uzavřena pražská kavárna.

388880

20.5.2021 11:47

RE: Vojtíšek už zase z hladu ohlupuje,

JR 85.?.?.?

Reakce na 388880

http://ateo.cz/i/7220/

388896

19.5.2021 13:21

Na prvním místě by mělo stát :

Joseph Chlor 89.?.?.?

1. Zorganizujte se.
Jinak totiž by byla ta ostatní doporučení jen bláboly. Bláboly, které by plodily jen další bláboly. Bohužel odčerpávající tolik potřebnou energii.

Douška.
Na jedním z prvních míst programu by pak mělo stát : Reformujte systém soutěže o fiat měnu zatíženou úrokem, jinak se víceméně budete stále točit v kruhu, jak ten osel zapřažený do žentouru - někam sice stále půjdete, práce to bude vysilující...avšak dojdete vždy pouze na začátek. Nu a bít po zádech vás budou při tom stále titíž, co se týče jejich vymezení společnými zájmy (jména se samozřejmě mohou prostřídat či změnit).

388864

19.5.2021 18:44

RE: Na prvním místě by mělo stát :

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 388864

>1. Zorganizujte se.
>Jinak totiž by byla ta ostatní doporučení jen bláboly.

Naprosto ne! To je nejhorší, co by mohlo být. Nesmíme se organizovat, jakmile vznikne organizace, má stromovou strukturu a Systému pak stačí zlikvidovat vedení, nebo ho infikovat pátou kolonou. Naše síla spočívá právě v tom, že každý je sám za sebe generál i vojín, sám se rozhoduje a sám koná. To je nenapadnutelné. Systém jich par odchytí, ale všechny chytit nemůže.

388879

21.5.2021 20:24

RE: Na prvním místě by mělo stát :

rosco 185.?.?.?

Reakce na 388879

presne to jsem chtel napsat, dik, kazdou organizaci Kosher Nostra zlikviduje nebo infiltruje levackou, to je predvcerejsi postup, heslo dne je decentralizace, muze jit i o mensi skupiny lidi ktere se vzajemne kontaktovaly maximalne jednou, nejlepe vubec a vzajemne se znaji.

388930

19.5.2021 14:13

Informačné pole.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Neprestávať informovať, alebo začať Informovať okolie, to je to, čo treba v prvom rade na rovine bežného človeka robiť. To je aj každému, kto sa zaujíma a chápe aspoň základné súvislosti, najbližšie. Pravda, robota niekedy nadľudská. Ale je to ako zasiať do mozgov semienko, ak bude mať len trochu „úrodnej pôdy“, uchytí sa. Rozšíri sa postupne viac a viac informačné pole zjednotené v správnych spoločných myšlienkových prúdoch a keď bude dostatočne silné začne pôsobiť tak, že všetkých zjednotených zároveň ono samo potiahne želaným smerom a bude tiež napomáhať novému poriadku. Je zároveň silným energetickým poľom, ktoré ovplyvňuje fungovanie hmoty.

Moslimom v Európe sa, zjednodušene podané, bez ich pričinenia vytvárajú no go zóny, upravujú podmienky na zaradenie sa do spoločnosti, do ktorej nepatria. Vyzerá to, že sami sa zrovna nejdú roztrhať na dosiahnutie tohto cieľa. Z veľkej miery to bude aj pre ich, v ich prípade v deštruktívnej podobe žitú, silnú vieru v ideu Alaha, ktorý, ako veria, zničí všetkých neveriacich, ba nakoniec sa ozaj možno prepracujú k tomu, že im budú títo neveriaci slúžiť. V tejto idei je táto fajta moslimov zjednotená, tým vytvárajú mocnú energiu, ktorá tiež hýbe veci chceným smerom.

388866

19.5.2021 15:04

sabotáž

vl.vašek 185.?.?.?

pane Stworo,

bezva článek a já doplňuji, že běžel v ČT před lety krásný pořad, který byl sice asi spíše pro rebelskou mládež, ale dnes přesně vystihuje to, co tady říkáte a s čím naprosto souhlasím. Prostě něco, jako 4. odboj. To je řešení.

VÍŠ, CO CHCEŠ, UDĚLEJ TO. VÍŠ, CO NECHCEŠ, SABOTUJ TO !!! "

https://www.ceskatelevize.cz/porady/10120703496-sa...


Akorát bych nesouhlasil s tím, jak nedbale srovnáváte Hitlera a Stalina !
To fakt ne.
Naopak naprosto nepopiratelně politický, ekonomický a vojenskostrategický génius Stalin nám všem za nevyčíslitelnou cenu všech sovětských obětí německého fašismu a nacismu zajistil a umožnil to, že tady ještě žijeme jako národ český !!!

388868

19.5.2021 16:29

Mor, cholera, mravenci - Trumanovi spojenci!

Ahura Mazda CX-50 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 388868

Vašku Vašíčku, musím se jenom trpně pousmát nad tvou oslavou "gruzínského" psychotika Džugašviliho, zvlášť když vidím, jaké exempláře dnes tvoří národ český, a to i díky sovětské okupaci a naprosté devalvaci inteligence, vzdělání a charakteru.
Teď bys ještě mohl přidat báchorku z vyschlého brka bolševických "historiků" o tom, jak Němci chtěli Čechy vyhladit. To už bych se smíchy opravdu neudržel...[chechtot]

388872

20.5.2021 9:36

RE: Mor, cholera, mravenci - Trumanovi spojenci!

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 388872

Už Mistr Jan Hus volal z hranice: "Sancta simplicitas".

388890

20.5.2021 12:42

Ktož jsú boží bojovníci, ti čeští ňaf ňaf ratlíci...

Ahura Mazda CX-50 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 388890

Maestro Hus? No jo, ten toho hodně nakecal a většinou samý blbosti. Když mu zapalovali otýpku pod hnátama, protože trpěl plísní Aspergillus niger, tak si liboval, jaký je mu teplíčko a za pár desítek vteřin řval jak Viktorka u splavu a prosil ať to uhasí, že si klidně nechá aj upicnout předkožkový vak.
Inu, v Čechách byla odjakživa ústředním prvkem charakteru polovičatost a obojetnost, ani ryba - ani rak. Proto se tady dobře vládne každýmu režimu. Čech se přizpůsobí, sice si trochu a potajmu zanadává, ale vždycky srazí kufry a slouží. Český lev? K smíchu, i potkan by ho zahnal na útěk...

388903

20.5.2021 12:52

RE: Ktož jsú boží bojovníci, ti čeští ňaf ňaf ratlíci...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 388903

Takže máte desátý příspěvek a tento měsíc konec. A jak tak čtu vaše příspěvky na hranici trollingu, tak si myslím, že se s vámi rozloučím na delší dobu, milá mazdo.

388904

22.5.2021 7:01

RE: Ktož jsú boží bojovníci, ti čeští ňaf ňaf ratlíci...

rosco 185.?.?.?

Reakce na 388903

po precteni tvych vypotku se clovek muze pouze znudene usmat, dalsi pacient ktereho v detstvi bili do hlavicky, nasledkem cehoz dusevne i telesne zakrnel. Ted svymi "chlapackymi" vyblitky naivne zkousi maskovat sve komplexy menecennosti a hrat tvrdaka na ktereho nikdy nebude mit. Predpokladam ze mas doma nafukovaciho Adu na kterem pravidelne trenujes defloraci analniho ventilku a pritom snis ten Drang nach Osten.
[chechtot][chechtot][chechtot]

388938

19.5.2021 15:16

A co volby ..

Hany 185.?.?.?

Vážení, já se už teď obávám, že jelita vymyslí nařízení, kdy bez očkování nebo testu nebudeme smět do volební místnosti. Odpírači nebudou volit. Připouštíte si tuto možnost? A nemluvte o Ústavě - kolikrát ji už porušili ??

388869

19.5.2021 16:36

RE: A co volby ..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 388869

Ta neplatí ani pro ústavní soud v preambuli tedy nadřazené listině lidských práv protože bussines covid. Se smrtností dříve 99,97%, tedy vás asi spíš zabije rýma ale to již asi neplatí krysím kolečkem testování vakcinace kdy bylo vždy v minulosti zlatým pravidlem uprostřed infekcí neočkovat právě kvůli podpoře koloběhu. No aby to neživili a teď co. Stačí faktografie, najednou výchova co musíte. Pokuty, sankce. A i faktická existenční likvidace. Otroků, což asi neprojde pro nekorektnost faktického stavu užívaných covid apartheidem.
Radek Kvě 19, 2021 11:50
https://aeronet.cz/news/a-je-to-tady-ministerstvo-...

388873

19.5.2021 17:33

RE: A co volby ..

Heriot 185.?.?.?

Reakce na 388869

no to je dobrá připomínka. Osobně se toho pouze neobávám, jsem si tím zcela jist..
A předpokládám, že testy zdarma se od zaří zruší a nechá se maximálně 1 na měsíc, aby to lidé prostě nestíhali a spousta lidi si pak volby odpustí, když by je měly stát pár stovek za test..

388877

19.5.2021 17:57

Nevyhlášená válka západních "elit" proti miliardám otroků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

jede na plné obrátky. "Elit" je relativně málo, proto volí osvědčené zbraně: lichvářské úroky z neexistujících peněz, goebbelsovskou propagandu, vyvolávání strachu uměle vyvolanými pandemiemi, chaos vyvolaný masovým importem připrchlenců z jimi vykradených a vybombardovaných zemí,volatilou hodnot akcií, komodit a měn připomínajích horskou dráhu v lunaparku, vyvolávání státních převratů v zemích sousedících s neposlušnými státy, vydíráním, korumpováním a vyhrožováním. Nově k tomu "elity" přidaly ekologickou mantru, boj za práva menšin (např. LGBT ), rasovou rovnost a práva zbylých 69 pohlaví.Paradoxně právě ony, které se k menšinám a jiným rasám a národům chovaly donedávna jako staří otrokáři k otrokům. Chucpe. K tomu jim ještě slouží zkorumpované, vydíratelné a ustrašené pomocné "elity" ve významných funkcích. Pokud ale otroci začnou rychle přemýšlet o příčinách svého postavení, nepomůžou "elitám" ani luxusní podzemní úkryty v odlehlých destinacích s divukrásnou přírodou. Pokud přemýšlet nezačnou, čeká je smutný osud otroků 21. století. Se vším všudy. V této souvislosti si připomínám myšlenku Gándhího, která je nyní hodně aktuální : " Nejdříve vás ignorují, pak vás zesměšňují, potom s vámi bojují ...a nakonec prohrají".

388878

19.5.2021 19:29

Matrix - několik let ho sleduju

Hany 185.?.?.?

Je mi přes 60. Zažila jsem socialismus. V nejlepších letech. Zažila jsem kapitalismus. V nejlepších letech. Kdo jiný může srovnávat ? Pořád a pořád se v duchu vracím k Matrixu. S mými dětmi (které jsem vychovávala v duchu svých předků- jak mě to učili oni )už si skoro nemáme, co říct. Jsou konzumní. I pod l pad apod. Věříte, že už vlastně se mi ani nechce žít? Povídá jedna planeta druhé: "představ si, udělali se mi lidi". Druhá planeta odpoví : "Neboj,to přejde .. casem ."

388881

19.5.2021 20:35

RE: Matrix - několik let ho sleduju

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 388881

>Věříte, že už vlastně se mi ani nechce žít?

Tohle nikdy neříkejte. To je přesně to, co ONI chtějí slyšet. Rezignaci. Vzdání se. Nesmíte jim udělat radost. Právě naopak. Máte před sebou ještě nějakých 20 let. Vyplňte je odbojem, podrýváním a podkopáváním jejich Systému. Nemáte co ztratit, ONI na vás už nemohou. Musíte to udělat právě pro své děti.

388882

19.5.2021 20:52

RE: Matrix - několik let ho sleduju

Jan Hanuš 193.?.?.?

Reakce na 388882

Máte pravdu. Taky mě chytnou špatný nálady, když se nedaří, ale nakonec se to vždycky znovu nastartuje a chce se mi něco udělat. Nejde to už tak, jako dřív, ale vždycky si nakonec najdu příležitost k tomu, abych alespoň řekl svůj názor a pokusil se něco ovlivnit. Má to smysl. Rozčílil jsem sice už hodně lidí, ale třeba se alespoň někdo zamyslí. I kdyby jen jeden. A kdyby ne, mám alespoň pocit, že jsem to zkusil.

388884

20.5.2021 0:10

Svět kapitálu bez hodnot

svatoslav.butora 2a00:x:x:x:x:x

Přeji hezký večer v nehezky uspořádaném světě. Je namístě si uvědomit, že s nelid-ským Světem Kapitálu representovaným uměle vygenerovaným kovidním ohrožením a statečnými vládními ochránci skvělé antikovidní budoucnosti resetovaných otroků nelze bez použití násilí bojovat, pokud z Ústavy nezmizí parasitické ustanovení para-sitické instituce s pracovním názvem "EU", které ustanovuje nadřízenost zákonů tzv. EU nad zákony ČR. Za naše ohrožení parasitickými imigranty a ohrožení parasitickou umělou kovidní "pandémií" můžou v první řadě všichni, kteří s tímto bezbřehým podřízením se parasitické tzv. EU souhlasili. Tito "našinci" v službách parasitické EU jsou přímo odpovědní za "nesnesitelnou lehkost kovidního eurounijního ne-bytí.

388886

20.5.2021 12:01

zmatok

Golem 194.?.?.?

Dobrý deň.
Spomenuli ste dve opačné osobnosti v jednom zmysle.
Stalin nikdy nebol diktátor a nemá ani na rukách krv za takzvané stalinské čistky.
Je to len zámerné mätenie a obohratá pesnička kurátorov systému ktorím slúžite aj vy keď opakujete ich lži.

388897

20.5.2021 22:58

RE: zmatok

vvv 89.?.?.?

Reakce na 388897

To urcite. Vsici vime, ze soudruh Stalin by ten nejlepsi soudruh, co mohl byt. A gulag neexistoval, to si vymysleli ti vselijaci revansisti a jejich poskok Solzenicyn

Odkud se tito lidi proboha berou? Maji za to placene? Fuj.

388913

20.5.2021 23:33

RE: zmatok

58 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 388913

Já bych vůči Stalinovi nebyl tak přísný. On za ta svinstva, co dělal, nemohl. Dědičné nervové zatížení, v dětství pohlavně zneužíván, v semináři mu dali taky co proto a pak se už jenom vezl. Byl to chudák a nešťastník stejně jako celé politbyro.

388914

23.5.2021 12:17

Stalin udělal z Ruska ekonomickou a vojenskou velmoc

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a0b.?.?.?

Reakce na 388914

A jen tak mimochodem Rusy dostal do vesmíru a udělal ze zaostalého carského rurálního Ruska světovou technologickou, vojenskou a ekonomickou velmoc č.1.
Dokud Rusko jeho následovníci (Chruščov, Brežněv) cíleně nerozložili zevnitř a dovedli k totálnímu zhroucení v roce 1991.

Jedna otázka k zamyšlení:
Zhroutil se ekonomicky v roce 1971 západní brettonwoodský systém vázající dolar na zlato (dokud to nezflikovali na petrodolar) a nebo se zhroutil rubl?

A Rusko rozvrácené Chruščovem a Brežněvem kapitulovalo a místo aby nabídlo logicky rubl jako mezinárodní stabilní měnu velmoci s obrovskými lidskými zdroji a nerostnými zdroji, samo přešlo, zcela nesmyslně na dolarový systém.

388968

23.5.2021 13:45

RE: zmatok

Honza999 78.?.?.?

Reakce na 388914

Omyl.
Jednotlivec sám o sobě nikdy nic nezmůže. Jednotlivec ve vedoucím postavení je tam vždy jen proto, že existuje síť (bohatých) dalších, navenek příliš neviditelných, co ho tam nastrčili místo sebe. Bez aparátu, který ho dosadil a HLAVNĚ který ho podporuje, by každý diktátor byl úplná nula.
Ty miliony Stalinových obětí... To nejsou JEHO oběti, pochybuji že on sám by někdy někoho zastřelil. Stříleli jiní. Dnes se pro ně používá termín deep state.
Diktátor většinou ani neví jaká svinstva se jeho jménem dějí a když se to k němu donese, deep state mu většinou DŮRAZNĚ vysvětlí, že to bylo absolutně nezbytné pro řádný chod společnosti. Rozhoduje o všem zase jen na základě podkladů, které jsou mu dány "zdola", není v jeho schopnostech - a vůbec ve schopnostech kohokoli - obsáhnout všechny souvislosti vedoucí ke "konečnému výsledku".
Myslíte, že Stalin podepisoval rozsudky smrti? Tvrdí se že má na svědomí desítky milionů popravených. Byl ve vedoucí funkci 30 let - spokojíme-li se s 30 miliony obětí za tu dobu, musel by podepisovat cca 3000 rozsudků smrti denně. A i kdyby je podepisoval, tak je podepisoval jen formálně, aniž by měl možnost u jednotlivých případů posoudit okolnosti vedoucí k takovému rozsudku.
Kdyby tam nebyl Stalin, deep state by si dosadil někoho jiného, který by dělal to samé.
A teď zásadní otázka - ten deep state... KDE byly jeho kořeny? Kdo v SSSR byl tak bohatý a mocný, aby dovedl ukočírovat takový aparát? To nemohl být žádný jednotlivec (Stalin) na kterého se to dnes háže.

388970

23.5.2021 16:24

RE: zmatok

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 388970

> Kdo v SSSR byl tak bohatý a mocný, aby dovedl ukočírovat takový aparát?

Děkuji Vám, pane Honzo999, za tuto dětinsky naivní otázku. Vy opravdu věříte, že Stalin byl jen něčí loutkou? Podobně, jako drtivá většina zdejších diskutérů věří, že současní politici se pracně dostali k moci jen proto, aby se pak nechali vodit jakýmisi tajemnými "loutkovodiči"? Třeba Putin? [chechtot]

Stalin samozřejmě nezabíjel údajné třídní nepřátele jen popravami. Jestliže se mu znelíbili Ukrajinci, nechal ukrajinským venkovanům zrekvírovat všechny zásoby na zimu. Několik milionů Ukrajinců následně zemřelo prostě hladem. Bez zbytečného papírování. Podobné bylo masové zavírání údajných třídních nepřátel do gulagů. Tam pak oběti komunistického teroru hynuli vyčerpáním a nemocemi.

Velmi podobné to bylo i v Číně. Jen málo se ví, že tamní vůdce Mao nechal v dobách míru vyvraždit víc lidí, než kolik jich zahynulo v obou světových válkách dohromady. Soudíte snad, že mu tuto genocidu čínské inteligence někdo nařídil? Nikoliv. On sám byl natolik sebevědomý, že by nic takového ani nepřipustil.

Zkuste si něco přečíst o ABSOLUTNÍ MOCI. Nebo alespoň Mňačka.

388976

23.5.2021 22:35

Pinochet - hodně čet´. Ho-Či-min - trochu míň!

Mu 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 388976

Opětovně a jistě ne naposledy aplauduji a oceňuji Vaši sisyfovskou námahu o vzdělávání lidu, žel s některými jedinci zde je to marná snaha. Za vším vidí spiknutí, zednáře, Ilumináty a flotilu Aštara Šerana. A přitom je to tak prosté, stačí znát lidskou psychiku a psychopatologii.

[chechtot]

388979

24.5.2021 3:03

RE: zmatok

Honza999 78.?.?.?

Reakce na 388976

Nikdy neexistuje jeden nositel absolutní moci. Vždy musí za ním být výkonná skupina a ta ve svém vlastním zájmu absolutní moc jedince nepřipustí. protože by ohrozila sama sebe. V té skupině která má hlavní vinu na těch zločinech občas probíhají vnitřní boje a "prostřednictvím" diktátora si mezi sebou občas vyřizují účty. Mohli byste si povšimnout, mezi oběťmi toho teroru DIKTÁTORA málokdy bývají nevyčnívající Lojzové z Horní Dolní - Lojza z horní Dolní totiž diktátora nezajímá, nemá na něj čas. Ti jsou likvidováni na nižších úrovních lidmi co nacházejí v "nižších hladinách" deep state. Tedy Lojza z horní Dolní nebyl zlikvidován proto že naštval Stalina (byl pod jeho rozlišovacími schopnostmi), ale protože naštval někoho z místní věrchušky. Opravdu připisujete Stalinovi takové božské schopnosti, že by dokázal organizovat teror v kdejakém zapadlém kolchoze a vybírat tam někoho k likvidaci? V tomto všem jela spíše ČEKA aby vykazovala činnost. V tom byly stovky tisíců osob, které si "pokyny shora" pokroutily podle svých osobních potřeb a v podstatě se tam jednalo převážně o oběti tisíců konkurenčních válek ve všech úrovních výkonné mašinérie.
Stalin třeba rozhodl o čistce v armádě - mimochodem, to nebylo proto že by si chtěl semtam tak trochu povraždit, ale proto, že československý prezident mu dovezl "poznatky" (podvržené čs rozvědce Abwherem) o připravovaném spiknutí. Nebyl to on, kdo jmenovitě vybíral důstojníky k likvidaci, byli to ti co "vykazovali činnost" úspěšným odhalováním "zrádců".
Já osobně se domnívám, že až na vedení války (kdy ji vedl TAK ABY VYHRÁL) byl velmi špatným organizátorem, protože si tam ve výkonné moci dělal kdo chtěl co chtěl a Stalin na to nepřišel.

388981

25.5.2021 13:57

RE: zmatok

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 388981

Děkuji za přízeň, pane Mu. Mně to prostě nedá, když čtu podobné nesmysly:

> Nikdy neexistuje jeden nositel absolutní moci. Vždy musí za ním být výkonná skupina a ta ve svém vlastním zájmu absolutní moc jedince nepřipustí.

Je tomu přesně naopak, pane Honzo999. Důkaz? Zkuste najít kdykoliv v historii lidí nebo kdekoliv na světě onu SKUPINU, která vládla nad skutečným jediným vládcem. Třeba. Kdo vládl Alexandru Velikému? Jaká skupina lidí ovládala Čingischána? Kdo velel Karlu IV.? Kteří lidé velí Putinovi, Lukašenkovi nebo Madurovi? Kteří (s prominutím blbci) nařídili Madurovi tisknout tolik inflačních peněz, že si venezuelský učitel může za svou měsíční mzdu koupit právě jen tucet vajec a 90 gramů sýra?

Přesvědčte nás. A pojmenujte laskavě jakoukoliv historickou nebo současnou skupinu lidí, která něco či někoho řídí.

Už několikrát jsem v těchto diskusích vysvětloval, že MOC JE NEDĚLITELNÁ. Proč? Protože s mocí je pevně svázána odpovědnost za veškerá mocenská rozhodnutí. A za chybné rozhodnutí nemůže být odpovědný bezejmenný kolektiv. Každé rozhodnutí má toho, kdo je jeho příčinou. Jinak se tomu také říká přírodní zákon. Zákon kauzality.

Nic ve zlém. [smích]

389034

Tuto stránku navštívilo 2 010