Diskuze k článku

My vás do toho konfliktu vtáhnem, i kdyby na chleba nebylo

Příspěvků 33

18.4.2021 14:48

Nord Stream , Sputnik V , Dukovany

jirkap 62.?.?.?

Myslím,že Nord Stream,Dukovany,Sputnik V jsou navždy pro Rusko ukončeny.Teď ještě budou hnát Ukrajinu do NATO.... mohl by zde někdo napsat,jaké důsledky to pro Rusko může mít ? Je asi jasné,že nějaké "důkazy" naše vláda předloží.Zdá se mi,že se svět řítí do sra..k rychleji než jsem čekal.

388022

18.4.2021 16:17

RE: Nord Stream , Sputnik V , Dukovany

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 388022

Našel jsem pohled Rusů na tu skandální situaci, jsou dost nasr... (překlad gúgl):

"Naše země (tj. Rusko) je dlouhodobě předmětem zájmu vnitřní české politiky. To by se dalo považovat za myší povyk provinčních politiků, pokud by šlo o opravdu malou neškodnou zemi. Česká republika však není úplně malá a rozhodně není neškodná, poskytuje řadu důvodů aby se o ní mluvilo. Její vlastní (!) zájmy se protínají s ruskými v mnoha směrech a je třeba říci, že se ve většině případů, mírně řečeno, neshodují.
Česká republika je jedním ze států, které utvářejí politiku EU v postsovětském prostoru. Češi hráli aktivní roli v euromajdanu na Ukrajině a dnes velmi aktivně pracují na změně moci v Bělorusku. Otevřeně podporují prozápadní opozici v samotném Rusku a neváhají zasahovat do našich vnitřních záležitostí. Tisíce studentů z Ruska, Běloruska a Ukrajiny studují v této zemi na náklady státu. Co se tam naučí, to je řečnická otázka.
Česká republika není nejmenší vojenskou mocností. Je samozřejmě slabší než Rusko, ale v řadě pozic v oblasti ručních palných zbraní, cvičných letadel, komunikací a střeliva zaujímá na světovém trhu důstojné místo. Češi jsou velmi dobře zastoupeni na africkém i asijském trhu se zbraněmi. Stačí připomenout případ novináře Ivana Safronova, odsouzeného pro vlastizradu a práce pro české vojenské zpravodajství. Takže před námi nejsou neškodní Švejci.
„Seniorní“ partneři NATO také využívají Čechy. Pro ně, pro Slovany, je zjevně snazší zvládnout ruský jazyk a pracovat v ruském prostoru po linii špionáže. Sídlo společnosti „Radio Svoboda“ se nachází v České republice (zahraniční agent v Ruské federaci). V České republice působí Němcovova nadace - organizace, která se otevřeně snaží změnit státní uspořádání v Rusku. Hrozbám, vycházejícím z Čech, proto musí být věnována nejvyšší pozornost a nesmí být opomíjena.
Musíme být připraveni na to, že Česká republika bude prostřednictvím EU a NATO jednat stejně jako Polsko nebo pobaltské země. S největší pravděpodobností se začne stavět proti Nord Stream 2, i když donedávna sama nebyla proti tomu, aby se toho účastnila. Bude dodávat další zbraně Ukrajině. Může požadovat přísnější protiruské sankce. Není důvod počítat se zdravým rozumem současných českých úřadů a politiků. Prezident Miloš Zeman má příliš málo pravomocí na nápravu situace.

Česká republika se stala nebezpečným nepřítelem Ruska. A vztah s ní musí být omezen na nulu než nastanou lepší časy. Dokud nezmění své chování."

https://eadaily.com/ru/news/2021/04/18/chehiya-sta...

388026

18.4.2021 18:36

RE: Nord Stream , Sputnik V , Dukovany

Maximus1 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 388026

Ten text má jeden velký nedostatek, nikoliv Česká republika jak bylo uvedeno v textu článku, ale čeští politici jsou za tím chováním, čeští občané nejsou ve velké většině proti Rusku a Rusům! U voleb, pokud se jim to nepodaří zmanipulovat, si naši občané budou muset vybrat, buď budou volit ty politiky vlezlé do americké prdele, nebo budou volit nezávislost a rozum!

388036

18.4.2021 20:51

Jak se do lesa volá...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 388036

Opět trolling. Druhé varování. Editor

388044

19.4.2021 1:45

RE: Jak se do lesa volá...

Maximus1 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 388044

Jestli je to na mě, tak se omlouvám za neslušná slova,ale trolling? Tak jo, k vaší velké radosti zde tedy končím. Trolling.......
[velký smích]

388053

19.4.2021 10:36

Ale to je nedorozumění.

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 388053

Ten vzkaz o trollingu se nevztahoval na váš příspěvek, ale na anonymní příspěvek pod ním, který na ten váš reagoval, a jehož text jsem nahradil tím varováním.

388061

18.4.2021 21:26

RE: Nord Stream , Sputnik V , Dukovany

toraco 213.?.?.?

Reakce na 388036

ještě upřesnění, u toho plynu vůbec nejde o to jaký plyn to bude, ale komu budem za něj platit. A s tou jaderkou to může být tak nějak podobně.

388046

19.4.2021 12:03

RE: Nord Stream , Sputnik V , Dukovany

Joseph Chlor 89.?.?.?

Reakce na 388036

ANO, nic jiného nemáme. Nemáme dokonce ani žádnou realně silnou organizaci mezinárodního mírového hnutí, až tam jsme to dopracovali....

Správně, je třeba občas upozornit na to, že souhrné a zjednodušující pojmy jako např. " Česká republika" nebo " USA" jsou použity nesprávně (ale vžil už se takový úzus...a mnohdy je to nutné, příliš větvený text může způsobit ztrátu základního sdělení, které obsahuje...záleží samozřejmě na platformě).
Byť ve formální demokracii většinou jde skutečně o celé obyvatelstvo s právem volit, procedura tvorby moci vládní a zastupitelské se odvíjí od moci lidu a její distribuce prostřednictvím výsledku "voleb " (odhlasovávání seznamů různých mafií v prostředí komodifikovaném má do svobodných voleb daleko). I ti, kteří nevolí nebo volí jako já (volím osoby, kterým věřím, nemusí být umístěny na seznamu nějaké mafie, to je pro mě podružné), jsou považováni za legitimizátory a lagalizátory aktualní moci politické (a tak např. i vojenské).

Stejně tak jsou ale dnes zkresleny ve svých významech i takové pojmy jako " občan" nebo " vlastenec". Kdy celebrováni coby občané či vlastenci jsou zrádci a renegáti.

Naprostá nezávislost samozřejmě neexistuje. Existuje jen cesta k ní....

388066

19.4.2021 19:54

RE: Nord Stream , Sputnik V , Dukovany

liška 212.?.?.?

Reakce na 388036

Maxime, jak se máte? Je fajn Vás potkat na diskuzích i mimo noru. Určitě reakce na Vás je přešlap, repektive omyl, moc Vás zdravím ☺

liška

388098

18.4.2021 16:38

RE: Nord Stream , Sputnik V , Dukovany

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 388022

Ano.., ale mluvme jen za nás ne za sousedy.

Německo vyhostilo nějaký diplomaty?
Trubka bude i kdyby na chleba nebylo.

388028

19.4.2021 6:16

RE: Nord Stream , Sputnik V , Dukovany

Qwe 37.?.?.?

Reakce na 388022

Na North streamu mají ovšem eminentní zájem Němci. Sputnik ostatní státy těžko odmítnou. Ale i kdyby, pro rusko to nemá velký význam. Sputnik ve světě víc než úspěšně konkuruje západním vakcína a Čína bere plyn v jakémkoliv množství. Doplatime na to my a proto by měla být uvalena zvláštní daň na ty, co to zavinili a podporují (například senátoři). Tím by se aspon vyrovnali ekonomické ztráty. Jinak, pokud v celé věci nefiguruje strakaté kotě, tak tomu nevěřím.

388055

18.4.2021 15:49

Netvrdím sice že oficiální verzi věřím, ale...

Karel43 2a02:x:x:x:x:x

Na otázku, jestli by Rusové riskovali napadnout členský stát NATO je odpověď jasná. Naprosto s klidem ano, jsme-li tím státem my. Žádné riziko to pro ně není, dobře vědí, že "spojencům" jsme ukradení.

388024

18.4.2021 17:07

RE: Netvrdím sice že oficiální verzi věřím, ale...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 388024

Samozřejmě, že jsme spojencům ukradeni, o tom žádná. Ale ti spojenci velmi o takovou provokaci stojí, mnohem více než Rusko. Hledají záminku k útoku. Ptejte se, komu takový teroristický čin prospěje více. Cui bono.

388032

18.4.2021 18:09

RE: Netvrdím sice že oficiální verzi věřím, ale...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 388032

Útok na ČR bude veden asymetricky.

388034

18.4.2021 18:51

Symetricky hadrem přes tlamu!!!

JU87G 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 388034

Zrušeno pro trolling. První varování. Editor

388038

18.4.2021 21:49

RE: Symetricky hadrem přes tlamu!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 388038

však ho nechajte p. Stwora...
Nadpis je dobrý, ale dalej nič nevieme [smích]

388048

18.4.2021 16:08

Pod suterénom

omar 46.?.?.?

"Tvorcovia" tejto "story" patria buď na psychiatriu alebo do basy.
Tieto "simple minded" historky prebili akúkoľvek hlúposť za posledné obdobie.
Rehocú sa im viacerí, ale účel svätí prostriedky.

https://lenta.ru/news/2021/04/18/deboshirov/

https://lenta.ru/comments/news/2021/04/18/deboshir...

В ГРУ кроме этих двоих еще кто-нибудь работает?

388025

18.4.2021 16:37

Pro p. Stworu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Pane Stworo,
"Co je dovoleno Bohovi, není dovoleno vol... "Pitrovi" [cool]
FSB (federální služba bezpečnosti RF) má ve své dispozici veškeré dokumenty dotyčného darebáka Ziankoviče a proto ve svém sdělení o případu uvedla jeho dvojité občanství. Kdyby to tak nebylo, proč by riskovali aby je nachytal dokonce nějaký snaživej český chlapec, "který má tam manželku"?

U.S. Embassy In Minsk Comments On Detention Of U.S.-Belarusian Citizen
https://belarusfeed.com/us-embassy-minsk-detention-yuri-zenkovich/


Dvě občanství v Bělorusku? (Piter | 18.04.21 11:28)
Ačkoli bych si jakkoli nepřál, aby Bělorusko ovládla západní hydra, Bělorusko vždy bylo a zůstane proruské, dokonce se nyní uvažuje o vstup Běloruska do Ruské federace, měli o tom jednat v dubnu nyní to odložili na květen ( dle Běloruských informačních zdrojů) tak Jurij Leonidovič Ziankovič nemohl a nemůže mít občanství Běloruska a zároveň USA, protože to prostě Běloruská ústava neumožňuje. Mám tam manželku a nyní jsme to řešili, aby se v žádném případě nevzdávala občanství BLR na úkor občanství ČR, protože dvě mít podle zákonů Běloruska nesmí mít. Ona informační válka probíhá po celém světě. Je to nástroj každého režimu, každého státu a každé doby.

Pro Pitra (Vladimír Stwora, editor (zavináč) zvedavec (tečka) org | 18.04.21 12:50)
To s tím občanstvím může být pravda, ale na druhé straně se to těžko odhaluje. Pokud to dotyčný sám nepřizná, běloruské orgány na to vůbec nemusí přijít. A dotyčný Ziankovič měl jistě důvod, proč se tím nechlubit .

388027

18.4.2021 16:45

Papežštějsí než papež

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Mě fascinuje jak se u nás jde na všechno tak nějak z gruntu...
300 miliónoví američani vyhostili 10 borců.
40 miliónoví poláci vyhostí 6 borců...

10 miliónové Česko jich vyhostí hned 18...

Zajímavý...

No naši se jich chtěli zbavit... tak to vzali z jedný vody na čisto... Esli pak si už v Praze maj připravenej seznam těch 18 našich co poletí za tejden domů?
A už maj připravenejch 18 novejch lidí co umí perfektně rusky, mají zkušenost, co tam pojedou místo nich?

My bychom nemohli jaksi proporčně poslat pryč 2 nebo 3, aby spojenci měli zelenou fajfku...

388029

18.4.2021 18:10

Já bych tu ambasádu vyčistil do mrtě...

Štuka útočí 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 388029

Štuko, vy děláte klasický trolling. Takže zrušeno a dejte si pozor (první varování). Bude ještě druhé a při třetím se rozloučíme. Editor.

388035

18.4.2021 18:39

Zabij kremlobota, posílíš mír!

Štuka útočí 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 388035

Štuka se nevzdává, dokud má palivo! A potom BANZAI!!![chechtot]

388037

18.4.2021 17:18

?

SI451 91.?.?.?

Proč by "nepřítel" vyhazoval do povětří prazdny sklad, asi aby zamaskoval ilegální transfer zbrani do Ruska ?

388033

18.4.2021 19:05

Noční můrou

pietroo 2a00:x:x:x:x:x

Ameriky je přirozené ekonomické sbližování Německa tzn. EU a Ruska. Tím potenciálně i politické sbližování a tedy oslabování vlivu USA v Evropě. Proto musí tu situaci opakovaně hrotit.
I když se to právě Německu moc nelíbí. Jde o to, aby se údajně ohrožená Evropa musela schovat pod americký ochranný deštník.
Bez vlivu v Evropě ztrácí USA vliv prakticky v celé Eurasii. A stanou se jen izolovaným ostrovem v oceánu. Brzezinski to nepokrytě přiznal ve Velké šachovnici.
To bylo už v době Majdanu, jak myslím ta náměstkyně ministra zahraničí řekla, že cílem je jinými slovy nakopat EU.
Nevěřím ve válku, jde jen o udržení vlivu upadajícího impéria.
Nebudou to podle mě vojensky hrotit do extrému. Možná i proto tam nakonec poslali ty anglické lodě.

388039

18.4.2021 20:24

Je to divné........

Rohador 90.?.?.?

Proč až po více jak šesti letech přišlo tohle plácnutí do vody ..... [překvapení]

388042

18.4.2021 20:30

Ztráta soudnosti, nebo záměr ?

FERDA ferr (zavináč) volny (tečka) cz 109.?.?.?

Ztráta soudnosti, nebo záměr ?
Tak mám zase dojem, že na jistých souvislostech je záměr.
Národ je již unuděn z bušení do všeho kolem, že jako "covid".
Namíchali tolik rozporů, že je pochybné to už jen poslouchat.

Nějak si nemůžeme být jisti, zdali mnohé "informace" jsou pravděpodobné a v čem. Hlavně však vůbec nevíme o tom, co ty zmatlaniny udělají po delší době.
O tom se psát nedá, protože je to zatím téměř nedoložitelné.

mám toho daleko víc, ale počkám si na zítřejší blábolení
Ferda

388043

19.4.2021 9:32

RE: Ztráta soudnosti, nebo záměr ?

vvv 209.?.?.?

Reakce na 388043

Uplne souhlasim. To vse je tyatr, divadelko, aby se odvedla pozornost. Dalsi sireni strachu, dalsi chaos, dalsi vyti a tresteni v mediich. Ted, kdyz hysterie strachu zvana covid je uz dost vycerpana, tak nastoupi rinceni zbranemi. Pak prijde dalsi vir.

Amerika se do valky s Ruskem nepusti... ale vyuziji toho chaosu, aby upichli nekam starnouci zbrane, a predstirali, ze jeste umi valcit.

A Cesi domaci... do pytle, jste zbabelci na kvadrat? Co si jeste ta vase mafiacka "vlada" dovoli, nez se oprete proti? To s tou Jugoslavii nebylo dost, musi se nicit z vasich penez Belorusko, a podporovat nesmyslne stvani proti Rusku? Hnus.

388059

18.4.2021 21:28

Mafie

LS 86.?.?.?

Babiš zřejmě dostal nabídku, kterou nemohl odmítnout. (Mario Puzzo - Kmotr)

388047

18.4.2021 22:03

Pamatujete na film Vrtěti psem?

LS 86.?.?.?

V ČR se vrtí celou pos(r)laneckou a senátní smečkou.
O takové šaškárně se nám za socialismu - ať byl jaký byl - ani nezdálo!
A proč to všechno?
Jak říkal jeden skvělý stratég, kterého taky dlouho podporovali, až k totálnímu zničení Německa v roce 1945? Drang nach Osten!
A co teprve když se ve státě na hranici Ruska ujme vlády komik.
Možná nás čeká velkofilm v produkci Babiš-Hamáček.
Komedie už se hrají na plné pecky. Proč jen se nesmějeme?

388050

18.4.2021 22:27

Amíci tak nějak potají doufají, že z případného konfliktu s Ruskem vyváznou

Karlolito 85.?.?.?

s nějakými malými ztrátami. Měli by brát na vědomí, že v případě toho konfliktu jim Rusko ty jejich milionové metrolpole rozesere atomovkami na mraky. Věřím, že si to USA uvědomují, proto chtějí konflikt vyvolat tak, aby se do toho nemuseli sami okatě angažovat. [bliji]

388051

19.4.2021 19:53

RE: Amíci tak nějak potají doufají, že z případného konfliktu s Ruskem vyváznou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 388051

Nezapomínejte, že i v těch amerických metropolích žijí a pracují Rusové a ti by byli taktéž na mraky.

388097

19.4.2021 12:15

Cituji :

Joseph Chlor 89.?.?.?

"....Ptáte se proč by Američané plánovali nové ekonomické vazby s Evropou, pokud by usilovali o totální válku s Ruskem? To už by přeci nemělo cenu...."

Pokud ty nové ekonomické vazby spočívají také v tom v tom nahradit energetickou závislost na Rusku závislostí na USA (tedy zesílení této závislosti již tak dosti vysoké - na armádě USA, na dolaru, na IMF, na amer. korporacích....plánována byla i závislost na amerických právnících ), tak odpověď je nasnadě.
Má to obrovskou cenu - pro toho kdo chce diktovat a díky ovládnutí zdrojů , včetně tolik důležité energetiky (Dětmarovice prý také mají přejít z uhlí na plyn - že by na americký plyn ?!???) , může diktovat. Byť by měl statut pouhého " spojence".

Neue Ordnung obdobného charakteru už kdysi prosazovali jiní. V podstatě ale šlo o velmi starý koncept, sahající až někam k starořímské imperialní expanzi, pokud vememe v potaz jen Evropu (V Asii docházelo k obdobnému již dříve).

388067

19.4.2021 15:56

Souhlas (s příspěvkem pna Stwory) s dvojitým zvýrazněním dvou premis:

Ali-ste BEL 78.?.?.?

Nechci se zde obšírněji zapojovat do diskuze, neb jsem se v podstatě na stejné téma zapojil do diskuze k článku "Vrbětice" a jde v podstatě o totéž.

Prvně tedy souhlas s tím, počkat si "až aspoň trochu sedne prach" a pak až ta premisa ze závěru: "Anebo jim někdo vezme baterky z těch jejich high-tech hraček a oni nedokážou určit ani sever", což sice zní jako bonmot, ale je docela možné, že Amíci (NATO) chtějí otestovat, jestli jsou Rusové opravdu schopni vypínat celé válečné lodě a znehybňovat elektronikou přeplněné zbraňové systémy. Domnívám se, nejspíše stejně jako autor příspěvku, že bezesporu(!) ...a jde jen o to definitivní potvrzení.

A nezapomínejte na již dávná slova Rusů: "Bojíme se spíše toho, jak zareagují, až zjistí, co na ně máme" v duchu zahnané krysy do kouta [oči v sloup] [pláč]

388079

24.4.2021 6:54

Už je to tady, už je to tady...

R.E. 37.?.?.?

Proradný, slizký, zmatečný a nevypočitatelný Bakšiš definitivně končí, už se s ním nepočítá, jeho potenciál je vytěžen a vymačkán do poslední kapky a protože se už stal přítěží a brzdou, je hozen přes palubu z koše balonu stoupajícího k vrcholům globalizace a NWO a to zcela nepokrytě a způsobem, který jej nejvíc raní...EU s definitivní platností po udání pyjátských konfidentů a usilovném lobingu mu odmítla vyplácet dotace kvůli střetu zájmu....Ale že to trvalo...Zrazoval celý život až a proto byl sám zrazen...

Kdo nastoupí na jeho místo se už ví, neb má plnou podporu a to doslova ze všech světových stran a navíc i zásluhy a ten správný tah na tu správnou branku, neb už dnes slibuje všem a hlavně těm notorickým zvětšovačům svých hovniválích kuliček jejich redukci v zájmu zavedení nepodmíněného příjmu pro všechny a taky aby bylo kam a zač ubytovat budoucí naše nové milé krajany a z čeho je živit i když nám budou pouštět žilou při každé příležitosti, jak předvádějí po celém světě tak, že si před nimi není jista ani policie ve svých služebnách a už vůbec ne na ulici prostý občan...

Skoro by se zdálo, že "náš Kléma tam někde" musí být radostí bez sebe, ale nějak jsem tam nezaznamenal v těch jejich prohlášeních a výzvách k prozáření našich životů tou nejspravedlivější a jedinou potřebnou věcí k dosažení všeobecného štěstí výrazné zdanění i bank, korporací a vůbec těch nejbohatších...
Únor, ale takový poněkud naruby máme před sebou a kdo po něm touží ať nevolí dra Kramáře, ale stranu profesionálních zlodějů, vrahů, práskačů, feťáků, politických násilníků a úchylů všeho druhu...

Vůbec nepochybuji, koho bude volit generace těch našich dnešních mladých pavzdělanců, připomínajících mi, nevím proč bonsaie, živených až do téměř středního věku svými rodiči ze středního stavu, kteří budou prvními a nejpočetnějšími obětmi tohoto mocenského převratu a následného Velkého přerozdělování a sdílení majetku, kteří před jednou a půl generací "zvonili klíčema" aby ve finále měli míň všeho hmotného i nehmotného, než jim umožnil ten krvelačný nelida a zosobněné zlo Milouš Jakeš a k tomu ještě nejen vysmátého cigánského souseda, ale i mohamedánského džihádistu a už se taky těším na reakce fanklubu bří Mašínů a dalších dnes velmi ceněných bojovníků za dobro národa a demokracii a k tomu ať nám pomajahí nejen všichni svatí, ale i všichni ti bohové, co jich tu na té fyzicky i duševně ztrápené Zeměkouli máme...[chechtot]

388241

Tuto stránku navštívilo 3 909