Diskuze k článku

Sbohem, česká svrchovanosti

Příspěvků 81

30.4.2004 2:20

Sbohem česká svrchovanosti

barbarian 68.?.?.?

...citim to rovnako...pouceny USA drezurou, rozhodol som sa aspon naucit nejake stare recepty jedal nasich prarodicov, mozno je to smiesne, ale ak to co je v USA je buducnost europy...fast food, polotovary, geneticky modifikovane rastliny, zvierata preplnene hormonmi jednoducho mdle chutoviny...tak sa aspon pripravim nez ty co ma to este mozu naucit nepomru (a taky som to bol rebel proti staresine hehe)

28453

1.5.2004 17:07

RE: Sbohem česká svrchovanosti

barbarian 68.?.?.?

Reakce na 28453

...a este som zabudol nas exprezident kovac navrhol aby sme si zmenili hymnu, zrejme len slova ale ktovie, ze uz nie je aktualna, uz nie sme v podruci inych...haha to je magor jak svina, ten clovek uz je senilny...co tam chce ten chuj spievat u bruseli?

28511

30.4.2004 8:20

Sbohem, česká svrchovanosti

t0muL1n3K 213.?.?.?

[oči v sloup]
Tak jako je sposta jásavých oslů, kteří mají pod růžovými brýlemi i růžové rohovky, musím bohužel konstatovat, vážený autore, že existuje i spousta agorafobních nihilistů, kteří vidí jen šedý tunel se stěnami ze svých malých trápení.

Pokud pro Vás znamená Evropa totáž, co Amerika, pokud pro Vás znamená EU totéž, co konzumní pakárna, začněte u sebe - ne všichni tento názor sdílejí a i když většina národa se na konzum v ještě pestřejším obalu jistě těší, nemá to se vstupem nic moc společného.

Navrhuji jednu maličkost - místo řečnění vyražte po Evropě, uvidíte desítky kultur, tisíce a miliony odlišných lidských názorů na život. Určitě zdaleka neuvidíte jen ten proamerický konzum, který se nám snažíte líčit... [smích]

28455

30.4.2004 14:07

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 28455

>autore, že existuje i spousta agorafobních nihilistů, kteří

Co je to agorafobní?

>Navrhuji jednu maličkost - místo řečnění vyražte po Evropě,
>uvidíte desítky kultur, tisíce a miliony odlišných lidských
>názorů na život. Určitě zdaleka neuvidíte jen ten
>proamerický konzum, který se nám snažíte líčit... [smích]

Já jsem psal o vizi, jak to bude v Evropě vypadat za pár desítek let. Jistě, teď ještě jistá rozdílnost existuje.

A když jsme u toho, věřím, že drobné národní zvyklosti se uchovají, stejně jako jazyk. Ta stejnost, která mě děsí, se týká především zákonů, daní, státního šmírování a povrchní masové kultury uzpůsobené tak, aby nikoho nepopudila (především tzv. menšiny) a aby jí rozuměla většina.

28465

30.4.2004 14:17

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

t0muL1n3K 213.?.?.?

Reakce na 28465

[zmaten] agorafobie = chorobná úzkost z volného prostranství

[mrknutí jedním okem] píšete: "Ta stejnost, která mě děsí, se týká především zákonů, daní, státního šmírování a povrchní masové kultury uzpůsobené tak, aby nikoho nepopudila (především tzv. menšiny) a aby jí rozuměla většina."

A není jedno, jestli si povrchní masovou kulturu a státní byrokracii děláme jen v rámci našich hranic, nebo když začne být trochu širší? Těm, kterým to vadí (a to jsme asi oba), těm to bude vadit tak, jako tak. Ti, kterým to nevadí, se budou cítit max. tak více světoví.

Se vstupem do EU bych sem určitě netahal sci-fi vize ála Blade Runner ap. - to bychom se totiž taky mohli podívat na to, zda naopak EU nemá postavit jakousi hranici náporu americké (prachy) a asijské (počet vyznavačů na Zemi) kultury a zachovat tak něco, co je nám v Evropě společné a blízké... Navíc, lidé jsou si všude vpodst. velmi podobní a to, co nám servírují média, jsou jen totální extrémy.

28466

30.4.2004 14:47

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

Aja 69.?.?.?

Reakce na 28465


>Co je to agorafobní?
>

Agorafobie je panicka porucha.
Nadmerny strach z ruznych situaci napr.z volneho prostranstvi
z velkeho davu
z cestovani v hromadnych dopravnich prostredcich
Ovsem ve spojeni s nihilismem,koza kun,nechapu [mrknutí jedním okem]

28469

30.4.2004 18:33

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

jednorozec> 81.?.?.?

Reakce na 28469

>Agorafobie je panicka porucha.

Zdalipak potom zmizí, přestane-li jeden býti panic? [mrknutí jedním okem]

Snad paniková porucha?
Porucha se stavy úzkosti a paniky?

(Jinak dále souhlas).

>Nadmerny strach z ruznych situaci napr.z volneho
>prostranstvi, z velkeho davu, z cestovani v
>hromadnych dopravnich prostredcich


28475

30.4.2004 20:34

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

Aja 69.?.?.?

Reakce na 28475


>
>Zdalipak potom zmizí, přestane-li jeden býti panic? [mrknutí jedním okem]
>
>Snad paniková porucha?
>Porucha se stavy úzkosti a paniky?
>
>(Jinak dále souhlas).

Dohnal jste mě,i přes moji lennost,na českou klávesnici.
V literatuře,ze které jsem se kdysi učila,je používán termín
panická porucha.
Zda jeden přestane být panicem,těžko říct,přece jenom se panic a panika liší ve výslovnosti.
Jsem ovšem ráda,že jste mi odsouhlasil alespoň ten zbytek.
P.S.Netvrdím,že vaše definice jsou nespravné,bráním jen tu mojí.[smích]

28478

1.5.2004 0:50

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

jednorozec> 81.?.?.?

Reakce na 28478

>>Snad paniková porucha?
>>Porucha se stavy úzkosti a paniky?

>Dohnal jste mě,i přes moji lennost,na českou klávesnici.
>V literatuře,ze které jsem se kdysi učila,je používán
>termín panická porucha.

Já to nestudoval a nechci vám proto odporovat. Jen mě zde tvorba přídavného jména od slova panika připadá zvláštní.
Vezměme, pro porovnání, podobná slova: muzika, trafika, paprika.
Muzická porucha, trafická, paprická?

28488

1.5.2004 4:14

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

Aja 69.?.?.?

Reakce na 28488


>
>Já to nestudoval a nechci vám proto odporovat. Jen mě zde
>tvorba přídavného jména od slova panika připadá
>zvláštní.

>Vezměme, pro porovnání, podobná slova: muzika, trafika,
>paprika.

>Muzická porucha, trafická, paprická?
>

http://www.triton-books.cz/_casopis/fulltexty/hovorka.htm
Jestli se vam chce,podivejte se na tuhle stranku.

28493

1.5.2004 11:26

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

jednorozec> 81.?.?.?

Reakce na 28493

>http://www.triton-books.cz/_casopis/fulltexty/hovorka.htm
>Jestli se vam chce,podivejte se na tuhle stranku.

Diky. Jsem nyní přesvědčen, a zase o drobet moudřejší.
(asi je to podle vzoru: Amerika - americká, panika - panická)

28502

2.5.2004 14:05

"panický strach"

/\/\ /\ >< 212.?.?.?

Reakce na 28502

Panický strach je mytologický termín. Je odvozen od arkadského boha plodnosti nazývaného "Pan" a uctívaného pastýři a lovci, později bůh lesů a pastvin, syn Herma a jakési nymfy, napůl člověk, napůl kozel, strojí úklady nymfám a mladým pastýřům, v Dionýsově průvodu vede zástup Satyrů a Silénů, je vynálezcem pastýřské flétny (Panova flétna). Svým náhlým objevením se v poledním tichu vyvolává &#8222;panický strach&#8220;.

28542

2.5.2004 14:28

ašíbka

/\/\ /\ >< 212.?.?.?

Reakce na 28542

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Šéfredaktorskej, jak je tohle možný? Opravit!

28544

2.5.2004 20:28

"panický strach"

/\/\ /\ >< 212.?.?.?

Reakce na 28502

Panický strach je mytologický termín. Je odvozen od arkadského boha plodnosti nazývaného "Pan" a uctívaného pastýři a lovci, později bůh lesů a pastvin, syn Herma a jakési nymfy, napůl člověk, napůl kozel, strojí úklady nymfám a mladým pastýřům, v Dionýsově průvodu vede zástup Satyrů a Silénů, je vynálezcem pastýřské flétny (Panova flétna). Svým náhlým objevením se v poledním tichu vyvolává &#8222;panický strach&#8220;.

28554

1.5.2004 15:07

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

karel karel4u (zavináč) cz 64.?.?.?

Reakce na 28469

Ja si myslel,ze panicka porucha je strach z der.

28506

2.5.2004 9:33

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

ina 199.?.?.?

Reakce na 28465

Pane Stwora,
proc by Vas melo desit neco, co se Vas ani netyka.
Nezijete nahodou v Kanade?
A jako turistu Vas to zajimat nemusi.

28539

2.5.2004 15:44

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 28539

Jo, žiju v Kanadě. Ale jak říkal Werich: "Doma jsem tam, kde jsem hrál kuličky." A to se nikdy nezmění, i kdybych tady byl ještě sto roků.

28547

9.5.2004 3:24

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

Anthony Machacek hotento (zavináč) juno (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 28547

Budes tam s tema kulickama stastny tak tri tydny, pak ti zacnou zavidet ze mas vic kulicek nez maji oni. Navic ti vyctou ze jsi je zyskal svoji lenosti v Kanade zatim co oni bojovali proti komunistum v potu tvare. Muzes samozrejmne predstirat, ze zadne kulicky nemas. Musis se vsak naucit ovladat a kdyz te v restauraci okradou nesmis mrknou ani okem. To by pak hned vedeli odkud jsi prisel a kolik mas kulicek.
Anthony.

PS
Prosim te nevymaz mne ja vim ze to zni jako popichovani, ale ja to tak nemyslel.

28762

4.5.2004 12:16

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

Transalp 147.?.?.?

Reakce na 28539

Zajimavá otázka. Proč by mne mělo děsit, co se děje lidem v Číně dnes či na Manhattanu v září 2001, vždyť žiju ve státě jiném, maximálně tam jezdím na dovču a jako turistu mne to nemusí zajímat. Ano, vy i ja mame pravo tohle všechno ignorovat, neb je to věc individuálního názoru a primárně se musí každý starat sám o sebe, až potom charita. Dovolím si ale tvrdit, že ignorování dění v okolí je iracionální i z ryze individualistického pohledu.

1. v daném teritoriu mám díky cestám mnoho blízkých známých. Proto mně osobně záleží na tom, co s nimi dělá manipulátor G.W.Bush. (Ted nevite, zda mluvim o USA nebo Iraku, co? Je to totiž jedno.)
2. V Číně neznám nikoho. Ovšem na fotografiích
http://photo.minghui.org/photo/images/persecution_evidence/E_torture_3.htm
vidím ne oběti pouhého kriminálníka, ale oběti státní mašinerie, která se takto chová k vlastním lidem a ještě je schopna říct, že je to správné.
Mám očekávat, že se bude chovat ke mně lépe ?!

Když slyším, že politici v US zvažují zavedeni povinné vojenské služby, otevira se mi ne nůž, ale letadlová loď v kapse, i když žádného mladého američana který by měl být odveden neznám.
Je to prostě signál pro celý svět, že základní lidský práva jsou zpochybňována už i v USA, které jsou pro zbytek světa symbolem relativně největší svobody. Časy se mění, brrr.

Jestli máte pocit, že se Vás dění za hranicemi vlastního státu netýká, tak je to právě a jen pocit, ničím nepodložená iluze. Mate na ni plne pravo.
Existuje tu ovšem velká přeshraniční provázanost, kupujeme výrobky poskládané z dílů a surovin, které pocházejí ze všech koutů světa a jejich cena, kterou Vy zaplatíte, se odvíjí také od toho, co se v daném teritoriu děje. Izolace je cesta k chudobe. O lidske/rodinne přeshraniční provázanosti snad hovořit nemusím. Navic sleduju, co se deje ve svete i z ryze obrannych duvodu, neb Hitleru je na svete stale jeste docela dost a chci na jejich pripadny utok byt pripraven.

Toto všechno je jistě individuální záležitost a pokud chce jít někdo bojovat proti diktátorovi do USA, Iráku, Jugoslávie nebo Číny, měl by tam jít sám popřípadě s názorovými spojenci a netahat do toho ostatní proti jejich vůli.

28621

30.4.2004 8:27

Sbohem, česká svrchovanosti

Vcelicka 24.?.?.?

>A nejhorší na tom je to pomalé umírání, které teď přijde. >Rozklad bude postupný a pomalý. Je to tím, že v celé Evropě je >z dřívějška vybudována dobrá infrastruktura a spousta věcí >bude ještě dlouho fungovat relativně dobře. Pouze rok od roku >budou bohatí bohatší a střední vrstva chudší.

Pak prijde zid, udela revoluci a bude zase dobre. [pláč]

28456

30.4.2004 8:49

AD Hitler by mel radost...

Harold Krieg 62.?.?.?

Vazeny pane Stwora,
nesmirne si vazim toho, co delate a myslim, ze odvadite skutecne vynikajici praci (povazuji Zvedavce a opravdu fantastickou vec v dnesnim svete PC).
Myslim si vsak, ze prirovnani EU k Treti risi je "vedle jak ta jedle". Srovnavat jistymi kruhy ovladaneho byrokratickeho molocha s Risi zalozene na radu, kazni a poradku je pro mne trochu silne kafe. Nehlede na to, ze to neni nikdo jiny, nez Nemecko, kdo na tohle vsechno nejvic doplaci.
Jiste je, ze chimera EU jednou skonci. Je jen otazkou, jak dlouho to bude trvat a cim bude vystridana. A ze Cesi jsou z velke casti tupa chamrad, ktera vzdy drzi hubu a krok a bohuzel az na par vyjimek, ktere potvrzuji pravidlo, pravda.

28458

30.4.2004 9:05

Sbohem, česká svrchovanosti

Alfa 160.?.?.?

Všude se psalo o tom, jak vstoupit do EU. Je nějaká možnost, jak z ní vystoupit?

28459

30.4.2004 22:03

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

Cygnus 62.?.?.?

Reakce na 28459

Není.

28483

1.5.2004 0:05

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

Raw 147.?.?.?

Reakce na 28459

urcite ano, jen nam to nedovoli ...

28487

3.5.2004 2:08

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 28487

Dovolili by, domnívám se -, ale nikdy k tomu nebude u našich politiků politická vůle.

28567

30.4.2004 9:39

Sbohem, česká svrchovanosti

R.A. Dovan 195.?.?.?

Voni fčelička tomu rozumějí jak koza petrželi a kecaj do toho. Radši by si měli hlídat tu jejich Sáru, aby jim nelezla za americkejma soldátama. Dyť už je to všem pro smích, že nepíchaj oni Sáru, ale Sára píchá soldáty a ještě si za to nechá platit.

28460

30.4.2004 20:36

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 28460

a helemese Roubicek, voni znaj nejakou Saru? No a copak to vase nove jmeno? ze by zidofobie? [chechtot] ze bych ony znal z Buffalo sinagogy? [chechtot] Voni toho vedi hodne, nejsou nahodou poradci v Bilem House ?
salom vedatore [smích]

28479

30.4.2004 12:55

Sbohem, česká svrchovanosti

petrxh 195.?.?.?

Rozjasani idioti - to mi pripomna, ze jsem nedavno prodelal na internetu psychotest kvuli pripadnemu nastupu do jineho zamestnani.
Vyslo mi, ze jsem independant, quiet, self-restrained and not deeply concerned with pleasing others. K tomu mi bylo receno, ze muj test nedopadl vubec dobre. Opak techto vlastnosti muze mit, je dle meho nazoru, snad jen rozjasany idiot bez vetsich moralnich zasad. Pokud podobne lidi vyzaduje vetsina firem, tak pan Buh s nama.

28463

30.4.2004 13:44

Sbohem, česká svrchovanosti

Roman 193.?.?.?

Vyborne napisane. Tesme sa a jasajme, vedu nas na popravu. Nesmieme povedat, ze kral je nahy, nesmieme spochybnit myty sucasnej propagandy, ktore sa odievaju do satu jedinej moznej pravdy.
Dominuju dva pocity - smutok a lutost. Nad vsetkym tym, co stracame a za co budeme v konecnom dosledku draho platit. Ano, divim sa, ze sme nespozorovali zrejmu totalitu ovela vacsich proporcii akou bola ta komunisticka. Divim sa nad mnohymi vecami, ktore si bezny Slovak alebo Cech neuvedomil ale nakoniec propaganda triumfuje a ukazuje nam svoju silu a moc v plnej nadhere.
Vitajte teda v Novom svetovom poriadku. Nech sa nam u nich paci....

28464

30.4.2004 14:20

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

t0muL1n3K 213.?.?.?

Reakce na 28464

[oči v sloup] Prosím Vás, můžete mi říct/napsat, co vlastně (podle Vás) ztrácíme?!? Děkuji, těším se na to...

28467

30.4.2004 14:36

Sbohem, česká svrchovanosti

pracant 212.?.?.?

Evropska Unie neni nic spatneho pro zadny narod ci stat. Kdo predpoklada opal ten asi zrejme trpi paranoidnimi stavy.

28468

30.4.2004 22:27

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

Cygnus 62.?.?.?

Reakce na 28468

Odmítání není paranoia. Paranoia je chorobná podezřívavost vůči jednotlivcům i společnosti, strach, že mi někdo škodí. Paranoik konstruuje veliká spiknutí proti své osobě na základě banalit, nebo i zcela bezdůvodně. Nedůvěra k EU není paranoia.

Doposud mne nikdo nedokázal přesvědčit, že EU je něco dobrého. Dokud něco nového (což pro nás EU je) nepřináší dostatečně výrazné a zjevné zlepšení, proč měnit? To co je v médiích prezentováno jako výhody mi za takovou změnu rozhodně nestojí, prezentované výhody pro mne nejsou dost motivující, abych vstup do EU alespoň toleroval, natož souhlasil, nedejbože jásal.

Co se změní? DPH? Nijak zvlášť, spousta dalších nákladů to více než bohatě vykompenzuje. Clo? Zvýší se clo na jedné hranici, sníží na druhé. Výsledkem je pouze změna rovnováhy spíše v neprospěch občanů. Daně? Odkud asi bude vláda platit úředníky, které bude potřebovat a které dosud nemá? Cestování za hranice? Cestuju výjimečně, cestoval jsem dříve, můžu cestovat i nadále, jiný doklad na hranicích, ale dojet tam musím stejně za své ve svém čase, takže vlastně o nic nejde, žádná změna. Možnost vzdělávání v zahraničí? To fungovalo i dřív, jinak, ale fungovalo. Subvence z EU? O mnoho víc EU zaplatíme.


... kruci, kde jsou výhody?

28486

3.5.2004 14:50

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

eva komfort (tečka) eva (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 28468

Obávám se, že si neuvědomujete, že ztrácíme velmi mnoho. Naopak do vínku dostáváme neuvěřitelnou byrokracii a buzeraci, kterou nemůžeme ovlivnit. Pro koho je dobré, když nás Unie omezuje v tom, co můžeme vypěstovat a prodat, kolik ploch osadit, jaké normy a pracovní dobu akceptovat atd. atd. Přiznejme si jednu věc - ačkoliv snad ideje "otců zakladatelů" Unie měly původně umožnit Evropu bez dalších válek - dnes už jde jenom o byznys. Kam jinam by měla evropská "15" vyvážet svoje přebytky ? Asie se zásobuje z vlastních zdrojů, Amerika je tradičně vůči evropskému zboží skeptická, Afrika na ně nemá peníze. Zbývá tedy střední a východní Evropa a možná ještě Rusko a přilehlé státy, protože Arabské státy si vystačí samy. Souhlasím s panem Stworou - kdyby se naše politická reprezentace nepo.... ještě před brodem, a důkladně všechno promyslela, a měla alespoň nějakou vizi o naší budoucnosti, nemuseli jsme do EU slepě vstupovat. Ostatně - stačí jen když si porovnáte sliby politiků před referendem se stávající realitou. Copak všechno nám ještě zamlčeli, nepůjde jen o DPH. Ale teď už je stejně pozdě. V každém případě si myslím, že celý systém EU je nesmyslný - nejprve daně vybrat a pak je zase rozdělit. Jaký to má význam ? Navíc Evropu dusí nesmyslné daně, nařízení a byrokracie a díky tomu se také její tempo každým rokem zpomaluje. Proč asi se Němci snaží o reformy ? Protože vidí, že to všechno spěje ke krachu. Navíc, pokud se teď nedokázalo domluvit 15 států, jak se domluví celá Unie po přijetí nových členů. A co se týče evropské ústavy, tak už teď se malé státy cítí vyřazeny ze hry. Pokud bude schválena, tak tomu pak tak skutečně bude. Nebo si myslíte, že těch našich pár poslanců v superobřím evropském parlamentu může něco ovlivnit ? Ovlivňuje ten, kdo má peníze. A ty mají Němci a Francouci. A bohužel s těmito státy nemáme z našich minulých dějin příliš dobré zkušenosti (viz 1. světová válka, Mnichovská dohoda, rok 1968 apod.). Navíc jsou to bývalé koloniální mocnosti a to v nich stále přežívá - myslím to, někoho ovládat a někomu diktovat, což je ostatně vlastní všem velkým státům, Rusko nebo USA nevyjímaje. Kromě toho si myslím, že alternativou ztráty svobody není tuhý byrokratický stát, ale (když už je to nutné) spojenectví založené dejme tomu na bezcelním styku a sjednocené zahraniční event. vojenské politice. Všechno ostatní ať si každý dělá po svém. Navíc, z posledního vývoje mi vyplývá, že se staneme tak nanejvýš montážní a tranzitní zemí. Jsem zvědavá, co tomu budete všichni říkat, až se po našich silnicích povalí 5-10x víc kamionů než doteď. A co to s sebou hlavně přináší, je zřejmé - stačí se podívat na E55. Ale nejenom to - také zničené silnice, smogem zamořená území, kriminalita atd. A díky "rovným podmínkám" např. v zaměstnávání našich lidí ve státech Unie apod. vstupujeme do Unie jako druhořadí členové. To nám politici také zamlčeli. A z jakého důvodu se buduje na česko-slovenské hranici ostřejší hraniční režim,když hranice EU končí Ukrajinou?

28587

4.5.2004 13:02

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

saso pocmarany ® 213.?.?.?

Reakce na 28587

Vidite...

Vy hovorite aky je vstup nevyhodny a potom placete, ze vam politici negativa zatajili a ze ste o nich nevedeli...

S tym vyvazanim prebytkov je to tiez trosku inak. Uz len to delenie na kontinenty a "arabske" staty. Kategorizujte ekonomicke komplexy, nie staty a narody...

1. Rozpocet EU tvori az zanedbatelna ciastka jej celej produkcie (HDP).

2. Tieto prostriedky sa vyvuzivaju na 2 veci. Na podporu vidieka a na podporu zaostalych regionov (solidarita).

3. Eur. parlament je o inom. Narodne zaujmy sa presadzuju cez Radu EU... Iniciativnym organom, tam kde to vsetko zacina, je vsak komisia... (Mimochodom, komisia sa zatial distancuje od nazorov socialistov, ktori by radi zaviedli harmonizaciu dani, cize treba rozlisovat medzi EU a medzi nazormi niektorych politikov)

4. MOzno vam pride EU socialisticka, ale ja ocakavam zmeny: v polnohospodarskej politike (rozsirenie o 10 statov je pre dnesnu CAP velke susto) a v smerovani EU, smer sa po ustupe socialistov tiez pravdepodobne zmeni...

5. Kolonialne mocnosti? Takze sme boli zase kolonizovani? De Gaulle 2x vetoval vstup britov do EU. Stale sa pytam, preco by to robil, ked sa mu sami nukali, aby ich kolonizoval?

6. ustava este nie je schvalena, ale v konvente mate zastupenie aj vy. Pravo veta ma kazdy.

7. najprv hovorite, ze EU vznikla preto, aby sa zamedzilo vojne a teraz sa obavate zlych skusenosti z minulosti (vojna, diktat, atd...) ???

8. ten smog a kriminalita ani nepotrebuju komentar...

28623

30.4.2004 14:52

Co chcete po Cesich?

Peter Veliky 205.?.?.?

Tohle mi dnes prislo emailem a presto ze je to dost
'pritazene za vlasy', je tam toho dost nad cim se clovek muze zamyslet:

Narek nad cesstvim...

A tak uz se zdalo, ze to v tom Cesku vsechno dobre dopadne, ze Cesi budou
normalni, vzali je do NATO, sice jen tak do poctu, ale vzali, do EU je
prijali, i kdyz tam nemaji co hledat - takze by vsechno melo byt na dobre
ceste.

Ale neni. Dalsi - kolikaty uz? - soudni proces s Vladimirem Hucinem ma
zacit 11. kvetna 2004 v 8 rano u Okresniho soudu ve Smetanove ulici v
Prerove. Prerov je v Ceske republice - demokraticke, udajne civilizovane
Ceske republice. Soud bude s vyloucenim verejnosti a Hucinovi hrozi 10 let
vezeni. Neokomunisticky rezim soucasne Ceske republiky ma strach - i kdyz
vlastne nema proc mit strach. Maji to dobre pojisteno.

Komuniste se u moci za nadseneho prizvukovani jejich ochrance Vaclava Havla
udrzeli (cimz se Havel dopustil zlocinu vlastizrady), prevlekli kabaty,
prohodili si vzajemne funkce a bylo to. Havel - posledni zlate tele ceske
luzy zvedlo ocas a spokojene se vykalelo na svobodu a demokracii v ceske
kotline. Vaclav Havel, protekcni dite za kazdeho rezimu, vymenil svobodu
sve zeme za prezidentskou funkci, za vraceny majetek svych rodicu, za par
cestnych titulu a oslavovani zdegenerovanym davem. A pivem a hlinikovym
nadobim zpitomela sebranka dostala chleb a hry - ted tam maji jakesi
utajene mistrovstvi v hokeji - a preference komunistu, i tech, kteri se uz
ani neskryvaji za ODS nebo CSSD masku, stoupaji. Patnact let po sametovem
listopadu - a svoboda a demokracie v CR je porad v nedohlednu. Neni zajem.
Nejsou lidi.

Doufat v to, ze by nekdo z bezne ceske populace projevil zajem o osud
Vladimira Hucina, tohoto zatim posledniho mucednika ceskeho naroda je asi
prehnane optimisticke. Lidi prece nemaji cas, musi pracovat, tak jako
pracovali za Rakouska, za Hitlera, za prvnich komunistu i za tech dnesnich
komunistu. Musi kolaborovat s vladnouci moci, at uz je jakakoliv, aby mohli
v patek odpoledne na chatu a nebo na zahradku, kde maji taky takovou
malinkatou chatku s hrabickama, motykou a trpaslikem na zahonku pred
dverma. Proc by si delali zle? Hucina stejne zavrou a bude klid. My to uz
na chate nejak prezijeme. Prezili jsme padesate roky s legitimaci SCM a CSM
v kapse, prezili jsme Husaka s legitimaci SSM v kapse, tak tyhle komunisty
prezijeme taky - s legitimaci CSSD v kapse. No co muzeme delat? Prece si
nebudeme delat zle? Bozka, dej vychladit pivo a bucek do trouby!

Ceska mladez na tom neni lip nez jeji rodice. Rodice jsou ustraseni
kolaboranti s predchozim komunistickym rezimem a jejich deti uz jen
strachem postizeni zivocichove vlivem odpozorovaneho prikladu chovani svych
predku, bojici se podivat svemu bliznimu primo do oci - uz jen proto, ze
ten zrak maji stale upreny do displeje jejich mobilu a mackaji knofliky
jako uhranuti, aby nekam poslali dalsi esemesku. Nazory maji ze soucasnych
neokomunistickych novin a televize - a reknou vam, ze Bush je neco jako
Hitler a Americani jsou vlKráceno (Editor)

28470

30.4.2004 20:28

RE: Co chcete po Cesich?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 28470

Petre, tady je snad pokracovani aby to nemusel kratit (editor):

Rozhled ceske mladeze je velice trpaslici - a systemu to tak zretelne
vyhovuje. Vsechno co vedi, pochazi z ceskych novin a televize, pokud maji
potrebu byt nejak "svetovi" - tak ctou zpravy BBC - ale v cestine. Anglicky
neumi nikdo - od poslancu az po stredoskolaky. Kdyz vidi nejake americke
zpravy, tak je to CNN International - a vubec jim nedochazi, ze CNN je
nejlevicovejsi americka stanice, ze ji i senator John McCain prekrtil na
CNN - Communist News Network. Levicovejsi jsou snad uz jen Izvestije a
severokorejske noviny. Ceska mladez ma pro Ameriku jen opovrzeni - ovsem
nacerno pracovat do Ameriky by odtamtud jel snad kazdy. Dolary nesmrdi - to
ceska mladez pochopila od sveho velkeho vzoru, soucasneho prezidenta
Vaclava Klause.

Vaclav Klaus, celozivotni kolaborant s komunisty a nakonec s komunistickou
pomoci i za prezidenta zvoleny, je okouzlujicim prototypem Cecha. Prikrceny
mudrlant, ktery kdyz uz neni zvan na zebracka turne do Spojenych statu
(Ameriku nema rad, ale dolary ano), tak jezdi na statni navstevy do
komunisticke Ciny. Moudre jim poradit jak maji pestovat ryzi. Klaus rozumi
opravdu vsemu. Mozna dalsi navsteva bude do severni Koreje (jak vyhodit do
vzduchu nadrazi) a nebo Iranu (jak vyrobit islamskou atomovku). No navsteva
v USA by byla lepsi, tam ovsem ale uz pochopili, ze Klaus je osel, tak se
pozvanky nijak nehrnou.

Pripad Vladimira Hucina je typickou ukazkou, jak v Ceske republice
nefunguje spravedlnost. Vaclav Havel, ta krysa prevlecena za humanistu,
stihnul za sveho presidentstvi najmenovat tolik dozivotnich soudcu s
komunistickou minulosti, ze bude trvat dalsich 50 let, nez postupne vymrou.
Jeho nastupce, Vaclav Klaus, sam spokojeny kolaborant s komunisty, odmita
udelat cokoliv nejen se soudci, ale nechce se ani "vmesovat do pravniho
procesu" soucasneho komunistickeho justicniho terorismu proti Vladimiru
Hucinovi. Oni si v Cesku mysli, ze tam maji "pravni stat"! To si mysli i v
severni Koreji!

Petice za verejny soud s Vladimirem Hucinem je na adrese:
http://www.geocities.com/gvanek2000/Kryl1.html
Tam se muzete aspon podepsat. Ale taky muzete byt 11. kvetna 2004 v 8 rano
u Okresniho soudu ve Smetanove ulici v Prerove a tu jejich zatracenou
fizlarnu (ve ktere byl dvakrat souzen i autor techto radku) vzit utokem
jako Bastilu. Ale to jen v pripade, ze nemate nutnou praci a nebo nemusite
okopavat kyticky u domecku ve vasi zahradkarske kolonii.

Pokud si myslite, ze o Hucinove pripadu nic nevite - podivejte se na webstranky
http://www.hucin.com
http://www.freewebs.com/vanek/
http://www.cs-magazin.com
A budete vedet - ve vasich komunistickych novinach se o tom jiste nic
nedoctete!

Rosta Hedvicek
U.S.A.
------------------
----------
Autor timto souhlasi s volnou redistribuci, preposilanim a publikovanim

28476

30.4.2004 21:09

RE: Co chcete po Cesich?

Lev 68.?.?.?

Reakce na 28476

No Vcelicko ?, konecne neco rozumneho od vas. Ale to trvalo, vam reknu. Diky ale a predevsim P.Velikemu, ktery je sice tvrdas na arabske zivoty, ale obcas na neco i prijde, s cim se da i souhlasin ( asi 2 % ).

Jinak, jak se dari Vcelicko ? Mel jsem mensi absenci na Zvedavci, takze jsem malinko o vas ztratil prehled. Doufam Vcelicko, ze jste zde nikomu neublizoval a nikoho nenapadal za me nepritomnosti. Jinak bych se musel opet na vas zlobit a to urcite nechcete hochu, ze ano.

28481

1.5.2004 9:06

RE: Co chcete po Cesich?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 28481

>No Vcelicko ?, konecne neco rozumneho od vas. Ale to trvalo,
>vam reknu. Diky ale a predevsim P.Velikemu, ktery je sice
>tvrdas na arabske zivoty, ale obcas na neco i prijde, s cim
>se da i souhlasin ( asi 2 % ).

>
>Jinak, jak se dari Vcelicko ? Mel jsem mensi absenci na
>Zvedavci, takze jsem malinko o vas ztratil prehled. Doufam
>Vcelicko, ze jste zde nikomu neublizoval a nikoho nenapadal
>za me nepritomnosti. Jinak bych se musel opet na vas zlobit
>a to urcite nechcete hochu, ze ano.

Lefe, opravdu jste cet, co napsal Hedvicek? Dokonce s tim souhlasite? No nikterak sem vas nepostradal ale kdyz nedate nebudu ignorovat vasi poznamku. Proste ste lef [smích])) Jak to bylo v jednom starenm ceskem filmu... jednalo se o blazinec

[chechtot]

28495

30.4.2004 16:58

Rozhodně to nebude tak černobílý

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

...si myslím. Rozbije nám to domácí monopoly --- a kdo by plakal nad ztržněním telecomu? Klesne cena za připojení na net, lidé začnou číst weby a trošičku zmoudří (přinejmenším že není jen ta "pravda" v MFDnes).
Budeme mít zákaz subvencování vybraných firem (takový rozpočtový tunel) --- wohooou!
Klesnou ceny za zdravotnický materiál, protože zdravotnické koncerny jsou u nás domluvené...
Klesnou ceny realit, protože realitky a stavitelské společnosti už nebudou moci křivě informovat o realitě v EU (na tohle dám krk!).
Za podvody celorepublikového formátu (dálnice do Ostravy, Diag Human) se půjde sedět...
Jen je mi líto, že národním poslancům nezruší posl. imunitu, protože ta verbež se musí bát!!!

No a co druhá strana?

Otroci už jsme, rozhodovat nemůžeme v politice o ničem.
Nevím, o co bychom mohli přijít.
Možná přestanou fungovat lokální demonstrace, ale těch stejně moc nemáme.
Vznikne pravá mezinárodní vládnoucí elita, která bude znát naléhavé potřeby normálních lidí jen ze statistických analýz...
Uh

28473

30.4.2004 17:25

...to jsem byl já

Dramenbejs 195.?.?.?

Reakce na 28473

... Dramenbejs, a nepřeju si zůstat v anonymitě [mrknutí jedním okem]
Nějak mě zlobí cookiny.

28474

30.4.2004 22:14

Sbohem, česká svrchovanosti

Raw 147.?.?.?

Jak oslavite vstup do EU? [smích]

28484

30.4.2004 22:16

Sbohem, česká svrchovanosti

Cygnus 62.?.?.?

Právě jsem se vrátil domů a mezi davy fanoušků hokeje jsem cestou potkal i několik skupinek podivně rozjařených lidí s vlaječkami ČR a EU. Až dodnes jsem si myslel (a doufal), že idioti mávající vlaječkami jsou záležitostí USA, bohužel není tomu tak. V kombinaci s hokejovými fanoušky je to fakt guláš k uzoufání. Jedni zpité mozky, druzí navenek normální, ale uvnitř zřejmě taky značně mimo. Vůbec mi přitom nezáleží jestli mávají vlaječkami pro dobrou věc (o čemž silně pochybuji), samotné mávání mi přijde krajně úchylné. Stejně tak nadšené jásání fanoušků hokeje, jejich chuť být součástí davu. Jedno jako druhé, proč? Proč musí člověk dávat hlučně najevo svůj postoj? Proč se tak chová spolu s davem? Proč je tak snadné zfanatizovat dav, aby dělal co se mu řekne a přitom o věci ani trochu nepřemýšlel? Dokud tahle vlastnost lidí přetrvá, nikdy se společenský systém nezmění, rozhodně ne zásadně.

28485

1.5.2004 2:14

Sbohem, česká svrchovanosti

Bohuslav Danek 216.?.?.?

Konecne zemre Ceska identita a nastane Evropska !! Konecne!!!...dost toho nacionalizmu.
Vy vsichni jste zamindrakovani cechackove...Je me vas lito!

28489

1.5.2004 2:42

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 28489

O sancta simplicitas!

(slova Jana Husa k ženě nesoucí polena pro jeho hranici)

28490

1.5.2004 4:29

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 28490

Jsem přesvědčen, že se též bude měnit EU.
Současný stav podivných dotací a všelijakých divných fondů,
není do budoucna udržitelný!!!
Takže EU čeká v budoucnu veliké vnitřní tření!
Možná, že Čechů je málo a nemají příliš k nějakým revoltám
dostatečně našlápnuto, ale třeba takový Poláci si příliš
"pod pytlík" foukat nedají!
Připojení současných deseti zemí, změní tvář EU velmi podstatně.
Nezdílím skepsi, kterou lze vyčíst na těchto stránkách.
To není nějaký boj o pravdu. Je to prostá úvaha podložená
mnoha informacemi.A hlavně nelze opomenout, že vůbec nevíme,
jak bude svět vypadat cca za 30 let.Co všechno ze světem udělají
nové výrobní postupy a technologie.
Třeba se pak všem těmto úvahám budeme jenom smát.

28494

1.5.2004 10:37

Sbohem, česká svrchovanosti

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Plán na sjednocení Evropy byl ,již vyhotoven v roce 1942 v Berlině během druhé světové války.

Německo bylo v době druhé světové valky na postupu na všech stranách fronty a tak se jim zdálo o chvíli ,kdy by mohli uskutečnit své grandiosní plány na přeměnu Evropy,ale ,nepočítali s obavami Anglie. Anglie,tou dobou nejsilnější kolonialní mocnost měla obavy o jejich
imperialisticko-koloniálních plánů ,jež se většinou propagandisticky prohlašovali, jako &#8220;zájmy jeho veličenstva&#8221; a jež svou nadřazeností v námořní dopravě a tím i danému dominantnímu postavení na moři, jim dávalo ,výsadní právo v obchodním jednání ,si politicky diktovat, co ,kdo může a co ,ne.
Daleko před rokem 1942 se mnoho ekonomů a finančníků v nacistickém Německu zabývalo souhrnným plánem pro novou , politicky a hospodářsky sjednocenou Evropu, která by svým ekonomickým rozvojem a politickou jednotou všech zůčastněných států nebyla ,už vystavena žádným válkám o území a hospodářskou nadřazenost. Evropa v letech kolem roku 1930 byla ekonomicky po většinou orientovana na Anglii ,ale , tou dobou ,už v Italii probíhalo jednaní o spolupraci všech evropských národů na ustaveném ekonomickém plánu dosud nevídaného směru v jednotném hospodaření všech zůčastněných států, to byla svou dobou dosti velká revoluční myšlenka, jež měla zcela změnit celý koncept územní politiky jednotlivých národů v rámci tohoto plánovaného spojení, čímž by prakticky dominantní vliv Anglie byl omezen a Anglie se ovšem nechtěla s nikým dělit o své prvenství .
Nově zvolený kancléř Adolf Hitler neměl ve svých plánech jenom dvanáctiletý plán na přestavbu hlavního města Německa , Berlina, ale i představu a plány o novém uspořádání evropských států, což tou dobou byl pro dominující a diktující Británii nepřijatelný politicko-ekonomický plán v ovzduší jejich světové kolonisační politiky a rozpínavosti na poli hospodářském.
Nesmíme zapomenout ,že tou dobou císař Wilhen Kaiser a kral George V, byli příbuzení a Kaiser se I zůčastnil pohřbu královny Victorie a toto spojení s britskou královskou rodinou a rovněž ,tak i již svrženým a mrtvým ruským carem Nikolase II , jehož žena,Alexandra pocházela též z německé strany, to vše hrálo svou roli. Příbuzenské vztahy s Británií dávaly naději Hitlerovi , který doufal, že se domluví s Anglií na určitých problémech mezinárodních zájmů obou zemí,kdyz z pocatku tato Hanoverska vetev nemeckeho pribuzenstvi mluvila jen nemecky az pozdeji si zmenili jmeno na Winsor,takze,mnohym milovnikum historie muze byt naprostou zahadou proc Anglie valcila s Nemeckem.

Jestliže poukážeme na antisemitickou stránku Hitlera,jak se všude s oblibou propaguje ,tak nesmíme zapomenout na mnohem dřívější práci o bolševismu &#8220;Zionismus versus Bolshevismus&#8221; a židech v Rusku a jejich revoluci, z pera Winston S. Churchilla, jež byla publikována v únoru, roce 1920, zejména jeho odstavec o terrorismu židů, zatímco Adolf Hitler se zmínil o židech v odpovědi , na dotaz 16 listopadu 1919, od pana Gemlich, kde se zmínil o jejich povaze a Kráceno (Editor)

28498

1.5.2004 10:39

Sbohem, česká svrchovanosti

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

jejich povaze a jejich nepříspůsobylost v hostující zemi a tak tvořící odloučenou skupinu, stát ve státě.
http://www.hitler.org/writings/first_writing/
Adolf Hitler ,vždy poukazoval na nebezpečí z východu , od bolševického Ruska, nebotˇ, Německo bylo plné pověstí od
&#8220;štastných &#8220; utečenců- bělogvardějců ,převážně ,nám Čechům, známých ,jako označení- "BÍlÝCH RUSŮ" a Němci samotní dobře pamatovali "Rudou revoluci"dělanou &#8220;Spartakovci- Weishaupt &#8220;, v ulicích Berlina a ostudné obsazení Císařského palace , tak zvanými revolucionáři, a také důsledky povstaní, tak zvaného "rudého namořnictva" v Keilu , vše podle bolševického vzoru a příkladu z Moskvy ,pod vedením Leninova poradce Karl Radek- pravého jména Sobelsohn,jež nakonec musel utéct zpět do Ruska.
Toto vše ,bylo varujícím signálem pro inteligentní společnost v Německu,jež nechtěla zkončit u zdi pod kulkama ,tak zvaných bolševiků a tak vedoucí vrstvy inteligence zpracovali plany na přeměnu Evropy, jež by politicky, na dobrém hospodářském zakladě odolala zhoubnému vlivu revolučního hnutí ,tak zvaného, bolševického vlivu a zamezili plánům rudé internacionaly v pronikání do Evropy a další válce.
Výkvět německé společnosti, průmyslníci ,společně s finančními kruhy se po letech studií nakonec shodli a předložili plany, na nové uspořádání Evropských států, jako jednotný územní celek.


Europaische Wirtschafts Gemeinschaft
Evropské Ekonomické Společenství.

Prvním mužem tohoto plánu, byl Říšský Ekonomický Ministr a president Německé Říské banky,pan Walter Funk , jež přednesl řeč na téma" Nová tvář ekonomicky sjednocené Evropy", tou dobou nevídaný plán a v oblasti hospodářství ,revoluční myšlenka.
Z intelektuálních kruhů to byl známý profesor Dr.Jecht z Berlina, dalším přispěvatelem k tomuto plánu na uskutečnění byl z Halle Dr. Woermann, řídícím ministrem byl Dr Benning ,jež se rovněž podílel na planu budoucí příští sjednocené Evropy, rovněž z Berlína byl to Dr. Clodius a profesor Dr. Hunke a k nim řada známých průmyslníků a obchodníků.
K odbornému vyjádření fungoval z Berlína president pro ekonomický rozvoj Dr. Heinrich Hanke.
Tedy, samé chytré hlavy,jak by se dnes dalo říci, jež měli zcela živou představu ,na novém uspořádání Evropy ,jako hráze proti ,tak ,zvanému bolševismu, nebotˇ revoluce se zásadně nemůže ujmout tam ,kde se lidem daří dobře a problému bolševisace Evropy ,jež byl na cestě ,se chtěli Němci vyhnout do budoucna.
Plánován byl i volný transport Evropou, kterým se zabýval státní sekretář z Berlína, pan Gustav Koenigs, rovněž se projednávali otazky o realných možnostech Evropy do budoucna a o falešných představách a obavách s tohoto spojení národů a dále, co se stane s pracovními možnostmi v jednotlivých státech a jak se měna jednotlivých států bude muset přispůsobyt těmto změnám v odměnování zahraničních pracovníků, tedy ,vše ,čehož jsme dnes svědky v procesu dnešních změn v sjednocující se Evropě.Vstupem Ameriky do valky,se stalo pro mnohe NeKráceno (Editor)

28499

1.5.2004 15:12

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 28499

Jsem velmi rád, že jste to tady umístil. Děkuji.

28507

1.5.2004 10:43

Sbohem, česká svrchovanosti

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nemce zahadou take ,tak ,jak s Anglii ,nebot ,kazdy paty americky obcan byl puvodem Nemec,z pocatku byla velmi vyrazna podpora mnoha Americanu na obnoveni nemeckeho prumyslu a narodniho hospodarstvi,kdyz k prispeni ke zvoleni nacisticke strany pomahal I deda Bushe ,Prescot,jez byl pozdeji suspendovam z obchodovani ,pro obchod s nepritelem,mnohe investice v Nemecku ,byly americke, vzdyt I prvni SS mani byli vyzbrojeni pistolemi z Ameriky.
Německo tedy bojovalo s ideologii, jak sami prohlašovali v době druhé světové války &#8220;za celou Evropu&#8221; a také v jejich řadách Wermachtu bylo na statisíce vojáků neněmecké národnosti a možná k překvapení čtenářů, zde bojovalo i mnoho občanů židovského vyznaní,což je historicky přehlížená zkutečnost a tím se boří pověst o zcela agresivním antisemitismu Hitlera.Nemecko se svou politikou ve svete bylo popularni,nikdo v nemecku se v minulosti nezabyval obchodem s otroky,Nemci nevedli kolonialni valky,dodnes na mnoha mistech domorodci vdecne vzpominaji na nemeckou kolonialni politiku, Nemecko melo nejmin evropskych valecnych konfliktu,bylo ,az za Francii, ale za to, Britum mnozi domorodci nemuzou prijit na jmeno,jez drzela na 2/3 sveta v kolonialnim podruci. Autor této studie,pan Rigg je studentem Yeshiva v Jerusalemu a svou prací dokázal ,že Hitler neměl zábrany se setkat s generálem Gotthar Heinrich,jež byl ženat se židovkou a dokazuje to fotografii z roku 1942. Dalšími, podle Nurimberských zákonů jako žid, byl jeden z velitelů Paul Ascher ,jež sloužil na lodi Bismack a byl několikrate dekorován za služby Německu.Velitel pověstné Luftwaffe byl generál Helmut Wilberg, jež jako poloviční žid byl v roce 1935 vyhlášen Arijcem a rovněž byl Hitlerem dekorován za služby Německu.Pro zájemce o historické pravdy a zkutečnosti, oproštělé od propagandy, lze nahlédnout do historické práce university v Kansas-u, která se dopodrobna zabývala historickými podklady o &#8220;židovských &#8220; vojácích v řadách Německého Wermachtu, tedy řadové armády a tak na lince ;
http://www.kansaspress.ku.edu/righitpix.html
najdeme zcela politicko- historicko nevšední matrial k poučení.
Němci se s tímto plánem na sjednocení Evropy ,jako hráze proti blížícímu se nebezpečí z východu svěřili v roce 1932 při jednání v Itálii ,kde Rosemberg informoval o plánech do budoucna ,pokud by se stali řídící silou v Německu, což se také stalo v roce 1933.
Pro zájemce o historické zkutečnosti a historickou pravdu o tento, tak velký a převratný a historický čin ,jež vzhledem k vyvolané válce nedošel svého uplatnění, lze možno najít ku čtení na stránkách Internetu na lince;
http:// www.SilentMajority.co.UK

Jinak lze dostat knihu a nebo CD disk ,který i s poštovným stojí několik liber na adrese;
Greg Lance-Watkins
Glance Back Books 17 Upper Church Street.
CMEPSTOW NP16 5EX
Monmouthshire- Great Britain
Telefon-fax 01291- 626562
[email protected]


Tyto do největších podrobností propracovaných plánů, na novém uspořádání Evropy ,bude pro mnohé milovníky historické pravdy překvapením a mnozí se i Kráceno (Editor)

28500

1.5.2004 10:44

Sbohem, česká svrchovanosti

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

se i zamyslí nad historii Německa z období druhé světové války a i příčinách konfliktu mezi národy a čtenáře to jistě přinutí k hlubšímu zamyšlení nad dnešní Evropou a hrozby dalšího válečného konfliktu , jež podle slov Amerického presidenta Bush-e ,již započal a jen ,tak snadno nezkončí.
Přechod od sjednocené Evropy ,na sjednocený svět, už nebyl plánem Hitlera, jak mnozí radoby historikové vyhlašují, ale Lenina-Scrul a
Stalina-Džugašviliho ,kteří svým internacionalismem byli určeni, jako jedna z možností ,zatímco, kapitalismus má být tou druhou možností a tak má dosáhnout téhož samého cíle ,jen ,jde o to ,která z těchto cest bude snadnější a přijatelnější pro světovou veřejnost pod šikovně vedenou propagandou hrstky rádoby vladců světa. Politický krok ke sjednocení Evropy je i krokem do příštího kroku ,ke sjednocení světa, jedné světové vlády ,ale ,tak daleko Německo roků třicátých nepřemýšlelo.Jenom je treb apodotknout ,ze I Tomas Masaryk mel plan na sjednoceni malych statu v Evrope,spolecny nazev mel by &#8220;Mala Dohoda&#8221;,ale ,tou dobou se jiz zacinaly projevovat silne nacionalni emoce,ktere nakonec tento hospodarsko &#8211;politicky plan zhatily, avsak byla doba ,pod Rakouskem _Uherskem,ze obcane mohli volne do cele Evropy na zkusenou,jak se rikavalo.
Nemecke plany na pretvoreni Evropy narusila Anglie,dnes ,rovnez se Anglie brani,z pocatku &#8220;Zelezna lady&#8221;Thacherova horovala pro tento plan,ale ke konci najednou obratila kormidlo,dostala baronsky titul,zmizela z politicke sceny a tak zahadou je proc ?
Vedela neco,co ji v posledni chvili zabranilo uskutecnit posledni krok, vedela neco,co nevime my?

&#8220;The Bolshevik Revolution in Russia was the work of Jewish planning and Jewish dissatisfaction. Our Plan is to have a New World Order. What worked so wonderfully in Russia, is going to become Reality for the whole world.&#8221;
(The American Hebrew Magazine, 10 Sept. 1920)
*&#8221; So, called &#8220;Russian Revolution&#8221; cost Russian Holocaust- 100 million dead. - Solzenicin.




28501

1.5.2004 16:28

Sbohem, česká svrchovanosti

saso pocmarany ® 213.?.?.?

PAN STWORA,

citali ste vobac Schumanovu deklaraciu, alebo aspon niektore nazory Monneta a ostatnych "duchovnych otcov" EU? Aky Goebels? Viete vobec preco vznikla Montanna unia?

Suhlasim s nazorom: statu dat co najmensiu moc.

Preto sa tejto moci niektore nacionalisticke staty vzdali v prospech nadnarodnej "institucie", aby sa vyhli (nie slobode), ale dalsim VOJNAM a KONFLIKTOM...

28508

1.5.2004 16:45

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 28508

>citali ste vobac Schumanovu deklaraciu, alebo aspon niektore
>nazory Monneta a ostatnych "duchovnych otcov" EU? Aky
>Goebels? Viete vobec preco vznikla Montanna unia?

Nečetl. Jsem dosti nevzdělaný. A četl jste vy příspěvky, které k tomu článku vložil pan Nohejl?


>Suhlasim s nazorom: statu dat co najmensiu moc.
>
>Preto sa tejto moci niektore nacionalisticke staty vzdali v
>prospech nadnarodnej "institucie", aby sa vyhli (nie
>slobode), ale dalsim VOJNAM a KONFLIKTOM...

Ovšem, ovšem. Jak jinak, že? To je taková věta, že se na to ani nevyplatí odpovídat a vyvracet to.

28509

1.5.2004 17:04

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

saso pocmarany ® 213.?.?.?

Reakce na 28509

Jednym ockom som si to prebehol, ale keby som chcel reagovat na jeho prispevok, tak neoslovim vas [smích]

"Ovšem, ovšem. Jak jinak, že? To je taková věta, že se na to ani nevyplatí odpovídat a vyvracet to."

Ked je to tak jednoduche, tak to jednou vetou vyvratte.

Ako dokazete, ze ked vzniklo v 1951 ESUO a staty sa vzdali pravomoci ovladat svoje montanne zdroje, sluziace na vyrobu zbrani, tak sa tym nezabranilo dalsej vojne...? Preco by to mal byt nejaky vymysel, taranina?

Dalsim omylom je domnievat sa, ze staty ako Svajciarsko a niektori necelnovia EU su viac zvrchovani a samostatni, tym, ze nie su v EU. Svajciarsko sa tiez v 1959/1960 integrovalo do EZVO, Norsko je clenom celeho EEP, atd...

Foriem integracii je mnoho. Preco by malo byt vsetko jednotne?

Regionalisti maju celkom zaujimavy pohlad na integraciu...

Otazka harmonizacie dani je podla mojho nazoru zatial len medialnym "blabolom", ku ktorej sa vyjadruju ti najmenej kompetentni...


Mate pocit, ze za tych asi 40 rokov je niekto z EHS6 menej samostatny a zvrchovany? V tom problem asi nebude.

Vy sa asi len obavate EU ustavy...



28510

1.5.2004 19:15

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

saso pocmarany ® 213.?.?.?

Reakce na 28510

Este doplnim.

K tej integracii Svajciarska...

Ide len o inu formu integracie.

Inu formu integracie mozeme v EU presadzovat aj my. Ako som spomenul, mne su napriklad sympaticki regionalisti, inemu federalisti...


Hovori sa aj o zvrchovanosti a narode. Pre mna to zacina byt teoreticky pojem, pretoze s niektorymi suputnikmi nasho naroda mam spolocne menej ako napriklad s uplne inym clovekom, kto zije v inom zvrchovanom state...

S niektorymi mam spolocne len slovicko narodnost a nic ine ma s nimi nespaja, napriek tomu sme evidovani pod jednou "hlavickou"...

Takisto si mozem polozit otazku:

Preco by mi mal rozkazovat bruselska vlada, ak som Slovak?
Preco by mi mala rozkazovat bratislavska vlada, ked som Kosican?
Preco by mi mala rozkazovat kosicka "vlada", ked som zo sidliska Lunik?
A preco by mi mala rozkazovat vlada z Luniku, ked ja som ... atd atd..

28512

1.5.2004 22:06

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 28508

Příspěvek pana Nohejla je velice zajímavý!
A když už hovoříte o válkách, mám dotaz.
Co bylo vlastně skutečným důvodem vyvolání 1.světové války.
Nikdy jsem se ani z renomovaných historických pramenů
nedopídil, proč byla? A 2.světová válka už vlastně byla takovým
volným pokračováním té prvé.
Takže pokuď neznám příčiny,nemohu si ani stěžovat na důsledky
a na jiná řešení!!!

28516

1.5.2004 22:35

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

Sidonius zdenekm (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 28516

>Příspěvek pana Nohejla je velice zajímavý!
>A když už hovoříte o válkách, mám dotaz.
>Co bylo vlastně skutečným důvodem vyvolání 1.světové války.
>Nikdy jsem se ani z renomovaných historických pramenů
>nedopídil, proč byla?
----------------------------------------------------------------

Hernajs Peleško, přečti si Švejka, ten přece říká (ústy stařičkého mocnáře)
:"Zabili jste mně Ferdinanda, tak tady máte přes držku".[smích]

Ale dost možná taky proto, že Rakousko už nemohlo Srbsko dále udržet.

28517

2.5.2004 4:30

Sbohem, česká svrchovanosti

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Tomu rikam "spravna odpoved" dotetka tak svetovy politici resi sve problemy.
Kdo, byl ve zkutecnosti Gavrilo Princip?
Kterou politickou a nebo nabozenskou stranu representoval?
Kdo byli vudci ,techto nabozenskych a nebo politickych stran ?
Komu ,tito vudci ,tak zvaneho narodniho odporu slouzili ?
Proc takovy vrah arcivevody a arcivervodkyne nebyl popraven ale ,jenom veznen na dozivoti v Terezine ?
Proc u soudu ,nerekl podrobnosti,koho ,vlastne zastupuje mimo officialni mluvu?
Jmenoval se zkutecne Gavrilo Princip?

28527

2.5.2004 10:30

Sbohem, česká svrchovanosti

Maaroo 147.?.?.?

Hmm tak tohle přesně očekávám od lidí kteří se bojí, že jim jejich neomezené řádění teď bude kontrolovat někdo shora...
Vymlouvat se na ztrátu národní svébytnosti mi přide taky ubohé, naopak máme lepší šanci ukázat to nejlepší Evropě.

A nezapomínal bych co nás naučila historie -- vždy když se hraje na nacionalistickou strunu tak to dopadlo špatně(Baskové, Irové, Hitler, skinové...), takto smýšlí pouze malí lide kteří se bezdůvodně bojí.

Tímto krokem jsme naopak získali možnost ovlivňovat co se děje v našem okolí a nemá cenu strkat hlavu do písku. Mě nevadí, že nám bude EU nařizovat co má být v párcích. Jestli to je pro vás ztráta svrchovanosti tak prosím. Navíc si myslím, že otřepaná fráze "svrchovaný superstát" je prázdná, pořád tím někdo straší a přitom já například bych byl za něj vděčen.

Jo a co se ti nelíbí na tom : stejně skončí někde u piva ve sterilně čisté, nekuřácké hospodě vybavené televizory na každé stěně. Já jsem za to naopak vděčný - jestli ta sterilní čistota pomůže aspoň jednomu člověku tak má smysl a normální je nekouřit!!!! [smích]

28540

2.5.2004 15:49

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 28540

>A nezapomínal bych co nás naučila historie -- vždy když se
>hraje na nacionalistickou strunu tak to dopadlo
>špatně(Baskové, Irové, Hitler, skinové...), takto smýšlí
>pouze malí lide kteří se bezdůvodně bojí.

Jak učí můj kamarád Viliam, všecko je o rovnováze. Obojí extrém je škodlivý. Příliš mnoho nacionalismu je nebezpečný prvek pro ostatní, jak správně uvádíte (až na ty skiny - skinové nejsou národ). Ale příliš málo nacionalismu je zase konec sebe sama. A to nechci.

28548

2.5.2004 19:50

Sbohem, česká svrchovanosti

Jasmina 213.?.?.?

To same citim ja,jen jste to pane Stwora lepe vyjadril;ale;nejsou vsichni co to nechteli.
Podle procent skoro polovina naroda vstup do EU nechtela.
A kdo vi,jak to s tim hlasovanim pro vstup do EU bylo?
Co kdyz to po pravde bylo vic nez polovina lidi co nechteli?
Ale co to pitvat,dnes,ze?
Lide mi telefonovali s blahopranim ke vstupu do EU,no byla jsem ale na ne slusna.-

28553

3.5.2004 7:03

Sbohem, česká svrchovanosti

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nacionalismus se stal nezdravym slovem,ale nezapomente ,ze ted ,co prodavate ,tak ,prodavate je to ,co bylo po tisicileti nacionalismem chraneno a uchraneno.Pravdepodobne ,jste se nacionalisticky moc nezaslouzili o uchovani naroda ,proto ,tak snadno prodavate,nevim ,co by Vam rekli ,vsicni Ti ,co polozili zivoty za ten nacionalismus-svobodu naroda,svym cinen ,jez je jen obchodnim cinem jste znesvetili pamatku vsech tech ,kteri tim svym nacionalismem ,maleho naroda Vam pomohli se narodit jako Cesi.Nakonec ,cas Vam da odpoved,ale kazdy dobry hospodar vi ,ze nejlepsim resenim vsech problemu zivota je na svem.Kdekoliv ve svete ,jakmile se spojuji urcite podniky a urady,tak je to vzdy projevem ,z espatne hospodarili a spojenim ,se snazi napravit to ,co pred tim neslo v malem provedeni. Prikladem staci jen spojovani obci,nebo jen malych podniku ve vetsi celky ,kazdym dnem mame moznost na TV zpravach koukat na krach velkych mamutich podniku,jez pres bombasticke prijmy vedoucich to dotahli k uplnemu bankrotu.
Nemohu pochopit narodni mentalitu Cechu a Slovaku,kteri navzajem se obvinovali ,ze nemuzou zit pohromade a ted spolecne vstoupili do mnohem vetsiho celku ,nez byla ta Ceskoslovenska republika.

28577

3.5.2004 9:27

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

Jasmina tiferet (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 28577

Reakce na Robetuv prispevek,-nemohu pochopit Cechy a Slovaky-
je to tak,ze silna mensina vladnoucich ovlivni i tech par z obycejnych lidi,kteri papouskuji,co papouskuji,dokonce krici.
Takova historie se opakuje.
Kdyz JK kazal v synagoze pro cely lid,aby se nenechal utiskovat od vladnoucich(jinou formou nez krvavou revoluci)lid tahnul za nim a kdyz pak stal zbicovan pred lidem,kriceli-na kriz s nim.
Vedeli poradne ceho se dopousteji?Asi ne,nedoslo jim to,chteli se zavdecit velkym,co ja vim,rozumny clovek tohle nepochopi.
Ale je taktez psano,ze blbost na kratky cas zvitezi.A to se deje.Neinformovanost?Tezko,jsou mnozi co pochopili jeste drive nez zeme zadaly o vstup do EU.Ti mnozi tez mluvili po celem okoli,marne.Mnozi videli jen vyhody pro sebe.Tim to asi je,ze se stalo to co se stalo.Kazdy se diva jen na sve vyhody.

28579

3.5.2004 13:36

Sbohem, česká svrchovanosti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 158.?.?.?

příčina první světové války? prsty v tom měla opět Velká Británie, které se nelíbily plány Německa na ekonomický rozvoj
kontinentu

28584

4.5.2004 3:59

Sbohem, česká svrchovanosti

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Plany na "Spojenou Evropu" nejsou nicim novym,Masaryk chtel Malou Dohodu,coz melo byt prvnim krokem,Nemci se snazili se domluvit a udelat silnou Evropu proti bolsevickemu nebezpeci,jak vojensky ,tak hospodarsky,nas kral Karel IV rovnez vyslal poselstvo s ucelem se domluvit mezi panovniky a zajistit stabilitu a rozvoj Evropy ,nez valcit mezi sebou.
Ale ,je zde mala historicka perlicka,coz vyvola moznost se zamyslet nad historii Evropy,jejiz jmeno pochazi z recke mitologie.
------------------
Background: Here Goebbels takes on the role of prophet, imaging the world two generations after German victory. In this essay, he also uses the phrase "Iron Curtain" to describe the results of the Soviet incursion into Europe. The war was nearing its end, but Goebbels seeks to persuade his fellow citizens that victory is still possible.The source: "Das Jahr 2000," Das Reich, 25 February 1945, pp. 1-2.
The Year 2000by Joseph Goebbels
No one can predict the distant future, but there are some facts and possibilities that are clear over the coming fifty years. For example, none of the three enemy statesmen who developed this brilliant plan will still be alive, England will have at most 20 million inhabitants, our children's children will have had children, and that the events of this war will have sunk into myth. One can also predict with a high degree of certainty that Europe will be a united continent in the year 2000. One will fly from Berlin to Paris for breakfast in fifteen minutes, and our most modern weapons will be seen as antiques, and much more. Germany, however, will still be under military occupation according to the plans of the Yalta Conference, and the English and Americans will be training its people in democracy. How empty the brains of these three charlatans must be&#8212;at least in the case of two of them!
(maly vynatek z jeho projevu )
*Zajimavy poznatek z reci Joseph Geobbles ,jez pronesl tuto rec vice jak pred 55 roky,otazkou je , o kolik roku se minul ,ve sve predpovedi
.Historie je zajimavou vedou,ktera ma stale ,co rici svym ctenarum.

28614

8.5.2004 15:26

Sbohem, česká svrchovanosti

Pavel Krajtl krajtl (zavináč) volny (tečka) cz 62.?.?.?

Mám na EU poněkud jiný pohled, vidím v ní jakousi jistotu kde se dá zakotvit a končně se vyvarovat nebezpečí, že přijde nějaký další sebestředný ekonom a za naprosté právní tmy "zprivatizuje" celý stát včetně policie. Pak by to mohlo vypadat třeba takto:
Na nekontrolovatelných (nemáme zákon o přiznání majetku státních úředníků a správců státního majetku) rozhodovacích postech budou sedět úřeníci kteří si ze svého platu podezřele levně pořizují luxusní vilky a na dovolenou jezdí spolu s rychle bohatnoucími podnikateli. Samozřejmě ti podnikatelé jsou těmi nejlepšími v regionu či ve státě, proto také získávají státní zakázky, jejichž zadání samozřejmě odpovídá standardům... Média už dávno všechna přešla do soukromých rukou, nezávislé zpravodajství je zcela nezávislé a nemá na ně žádný vliv to, že majitelé televize jsou také majitelé firmy která vyhrála zakázku na stavbu mrakodrapu, který bude stát na místě té zastaralé budovy Národního muzea. "Té zastaralé a Václavák hyzdící budovy nebude žádná škoda" říká předseda vlády svrchované České Tržní Republiky (přejmenováno na počest sebestředného ekonoma) "ale nová budova vyznačující se nejmodernější architekturou bude vybavena podzemními garážemi, 30000m^2 lixusních prodejních ploch, hotelem, 25000m^2 kanceláří atd. si zaslouží své místo v cenru! Pryč s Barákem minulosti který byl tolikrát zneužit totalitmím komunistickým režimem jako alibistická záminka starostlivosti režimu o občana!" Potlesk všech přítomných, včetně moderátora TV zpravodajství... Ve vysílání pořadu "politické otazníky" na téma "Pozadí megalomanské stavby" jedné z regionálních televizí došlo při vysílání k poruše. Nouzově se vysílalo zpravodajství zprivatizované veřejnoprávní televize, která převzala mnohem profesionálnější a do šou laděné zpravodajství komerčně nejúspěšnější TV.

Těla redaktorů přerušeného pořadu byla nalezena později již v jistém stupni rozkladu, pitvou bylo zjištěno že před smrtí byli mučeni způsobem podobným praktikám v bývalé KGB. Proslýchá se, že za vším stojí jejich styky s rusky mluvící mafií. Investigativní novináři nejslavnějšího bulváru v zemi vylíčili možné, ba téměř jisté propojení na podsvětí. Téměř všichni kdo jsou v této zemi In jim přejí jejich neslavný konec.

Poslední (třicátý) místopředseda vládnoucí strany a čerstvý ředitel nově zřízeného "oddělení pro personální dohled" dotčené regionální televize byl přesto ve svém vyjádření velmi osobní: "Je mi velmi líto těch mladých a talentovaných chlapců, já je osobně znal, zpočátku jsem byl jejich prací nadšen, ale později, když se například dotazovali našeho předsedy strany na "ekonomické propojení plitiky a privátní sféry" získal jsem dojem, že něco v směřování jejich mysli není vpořádku. Jakoby tím něco sledovali, jakoby za nimi stál někdo další... jak se později ukázalo vyšli až na příliš tenký led a to se jim stalo osudným. "Co myslíte, že sledovali tou otázkou na propojení politiky a privátní sféry?" "Ta otázka je samozřejmě holý nesmysl, v programu naší strany je a vždycky byl opak, totiž že soukromý majetek je nedotknutelný a stát je gKráceno (Editor)

28735

9.5.2004 3:02

Sbohem, česká svrchovanosti

Anthony Machacek hotentot (zavináč) juno (tečka) com 24.?.?.?

Porovnavat Goebelse s Evropskou uniji, muze snat jenom opravdovy blazen. Myslim ze si zaslouzim cenzuru ja se totis nemou ubranit nazvat autora blaznem. Je to nemoudre zvlaste je li blazen vydavatel, ktery smahenm ruky muze rozhodnout jsem-li spickar ci popichovac.
Evropska Unie snad udrzi na uzde ceske tunelare, ceske rasisty, korupcni celniky, soudy donuti spravedlive soudit, skoly a ucitele nediskriminovat. Sandorek dostane vzdelani a Karlik nebude vexlak jako jeho tata.Betuska nebude Karlikovi zavidet dovolenou v Recku, naopak bude mu ji prat. Zjev zatim neznamy v teto nove zemi evropske unie. To prece stoji za to nebo ne?
I kdyz s tim gulasem a svestkama u cesty se jim to moc nepovedlo fandiom Karlikovi, Betusce a Sandorkovi s celeho srdce.Budou urcite jednou jako vy pane Kanadan. Budou slusni lide.
Anthony

28757

9.5.2004 20:13

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

Bolo Sinsaev 217.?.?.?

Reakce na 28757

pane boze, znova to zacina? [oči v sloup]

28787

9.5.2004 21:15

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

Anthony Machacek hotentot (zavináč) juno (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 28787

Mily Bolo
Co bolo to bolo.
Bolo ja nerozumim tvemu prispevku k diskuzi, asi som pomyleny.
Dneska jsem byl Slovak a je mne lito ze jsme prohrali tu bronzovou medajli
Anthony

28792

9.5.2004 23:56

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

Bolo S. 217.?.?.?

Reakce na 28792

prehravanie ma tiez urcite caro. a ked to clovek nepochopi, tak sa moze aj zblaznit. ja som si tu vyhru v urcitom zmysle vychutnal. ci mi veris, ci nie, ta ceska prehra ma trafila nepripraveneho viac, uz vtedy som zacal tusit, ze to cele nedopadne dobre. a tak sa aj stalo.

28798

10.5.2004 14:17

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

Anthony Machacek hotentot (zavináč) juno (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 28798

Mily Bolo.
I ja jsem s napetim sledoval oba zapasy bohuzel jenom na internetu.
V Americe to nemnelo komercni zajem zda se, televize to nevysilala.
I po mnoha letech v americe a obrovskem rozdilu v mysleni jsem preci fandil Cechum v zapase s Amerikou a pak take Slovakum.
Skoda ze to neni jedna zemne. NHL by se musela prestehovat do Ceskoslovenska.
Zdravim te z New Yorku
Anthony

28818

10.5.2004 15:46

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

Lev 68.?.?.?

Reakce na 28818

Skoda ze to neni jedna zemne. NHL by se musela prestehovat do Ceskoslovenska.
_____________________________________________

100% souhlas Anthony - Lev

28820

11.5.2004 0:04

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

djb 194.?.?.?

Reakce na 28757

Evropska Unie snad udrzi na uzde ceske tunelare, ceske rasisty, korupcni celniky, soudy donuti spravedlive soudit, skoly a ucitele nediskriminovat.

hm, to uz jsem slysel mockrat. A mozna na uzde udrzi. Ale co evropsko-unijni tunelari(pravda, tam se tomu rika jinak), evropsko-unijni rasiste(vite kolik volicu mel Le Pen ve Francii, Joerg Haider v Rakousku, jake problemy s nacisty maji v Nemecku...). Co evropsko-unijni celnici...no min hranic min celniku, ale min korupce na hlavu?..., evropsko-unijni soudy a spravedlive? kde berete jistotu, tam take sedi lide a ne evropsko-unijni ufoni, neslysel jste nikdy o zadnem justicnim omylu/soudni afere mimo nase hranice? skoly a ucitele nediskriminujici? vlastne podobny problem jako rasismus.
Vy idealiste!

28837

12.5.2004 20:38

Sbohem, česká svrchovanosti

Tomáš 212.?.?.?

Není co dodat...jen, že má autor 1000% pravdu...
Ach jo! [pláč]

28914

21.5.2004 13:32

Sbohem, česká svrchovanosti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?

"Pouze rok od roku budou bohatí bohatší a střední vrstva chudší. Ta střední vrstva bude postupně mizet, jak víc a víc rodin bude chudnout ožebračováno zločinným super-státem."[chechtot] Prosím Vás pane Stwora vždyť je to přesně naopak, toto se v Čechách již dávno děje, přesněji od chvíle kdy tady král zlodějů Klaus prohlásil že nezná špinavé peníze. Od té doby se zde mají dobře jen lháři, zloději a podvodníci, střední vrstva slušnejch lidí na ně jen doplácí. Čím větší podvodník a lhář, tím více nadává na vstup ČR do EU, není také bez zajímavosti že se téměř vždy jedná o členy ODS a KSČ. Na rozdíl od Vás mám pocit že vstup České republiky do EU nám alespoň trochu od těchto parazitických vší uleví, protože konečně budou muset dodržovat alespoň nějaká pravidla.[smích]

29136

24.5.2004 17:01

Sbohem, česká svrchovanosti

Boucek emibo (zavináč) yahoo (tečka) de 83.?.?.?

Precetl jsem si Vas clanek se smysenymi pocity. Jako byvaly Cech, pres 35 let zijici ve Svycarsku mam podobnou optiku na EU
jako vetsina obcanu zde. V podstate se shoduje is s Vasim
nahledem na vec. Jediny rozdil je v tom, ze my jsme si to jeste
nenechali nakecat od lidi, kteri z osobniho zajmu ten pristup k
EU tezce propaguji, zatim co vy uz jste v "propasti".
Mimochodem, 70% Rakusaku by pri nynejsim hlasovani do EU nevstoupili.
Skoda, ze jste tu Vasi nezavislost a svobodu tak levne a rychle
zase odevzdali. Jak autor tohoto clanku presne vystihnul,
dostat se z toho bürokratismu je prakticky nemozne.
Trpim s Vami !

29205

27.5.2004 14:36

RE: Sbohem, česká svrchovanosti

James 81.?.?.?

Reakce na 29205

pane Boucku, jako "bývalému Čechovi" Vám musím odpustit, ale Vaše pocity jsou zcela jistě smíšené.

29254

26.5.2004 10:58

Sbohem, česká svrchovanosti

Scorpio eminence (zavináč) sendme (tečka) cz 160.?.?.?

"Pouze rok od roku budou bohatí bohatší a střední vrstva chudší. Ta střední vrstva bude postupně mizet, jak víc a víc rodin bude chudnout ožebračováno zločinným super-státem." Prosím Vás pane Stwora vždyť je to přesně naopak, toto se v Čechách již dávno děje, přesněji od chvíle kdy tady král zlodějů Klaus prohlásil že nezná špinavé peníze. Od té doby se zde mají dobře jen lháři, zloději a podvodníci, střední vrstva slušnejch lidí na ně jen doplácí. Čím větší podvodník a lhář, tím více nadává na vstup ČR do EU, není také bez zajímavosti že se téměř vždy jedná o členy ODS a KSČ. Na rozdíl od Vás mám pocit že vstup České republiky do EU nám alespoň trochu od těchto parazitických vší uleví, protože konečně budou muset dodržovat alespoň nějaká pravidla.

Vyšlo to výše, omylem anonymě, všem se omlouvám samozdřejmě si za tím stojím a nechci se skrývat za anonymitu. [mrknutí jedním okem]

29225

30.5.2004 23:05

Sbohem, česká svrchovanosti

Illusion 209.?.?.?

Tohle je prvni rozumny nazor na vstup do EU, ktery jsem cetl.
Mozna by vstup Cr do EU dopadl stejne i kdyby vetsina
volila proti.( kdo veri, ze vysledek volebse neda zmenit podle planu samozrejme nebude souhlasit)
EU=NWO

29355

30.6.2004 12:35

Sbohem, česká svrchovanosti

Martin Falm Martin (tečka) Falm (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Nemohu nez souhlasit s analytickymi hodnocenimi situace kolem vstupu CR do EU, ktera zde uvadite. Nicmene, budte, prosim, vice objektivni, pokud se tyka informovanosti lidi v Cechach. Cituji: "O nevýhodách vstupu do EU bylo mnohokrát hovořeno nejen zde ve Zvědavci, ale v řadě dalších stránek na internetu. Kdo chtěl, mohl si to najít." ...Bohuzel, toto je poenkud eufemisticke prani. KDO ma v Cechach Internet? A s jakou dostupnosti a s jakym spektrem zajmu? Studenti, urednici, sem tam podnikatel, skolackove z domova... To je asi tak vse: sex, uceni, hry a kseft. Tak by se to dalo shrnout. "Politikum" je mezi uzivateli Internetu v lepsim pripade az na druhem miste v ramci jimi navstevovanych stranek.
Vysledek referenda o vstpu CR do EU byl vysledkem vytrvaleho masirovani jakymi si medialnimi naznaky o pomyslnych vyhodach, kdy odpurci ci objektivne smyslejici dostali sanci se prezentovat minimalne a samozrejme v nevyhodnem medialnim prostoru. Vladni kampan ve verejnopravnim mediu se metodicky podobala plakatovym heslum 50. let. Porady o EU se podobaly stejne uspesne obdobnym agitkam. Napr. zpravodajsky server Novinky.cz zacaly uverejnovat serii informacncih clanku o EU a ukazovat jakous takous odvracenou tvar, co ceka obcana, az PO referendu, ba primo az PO vstupu CR do EU. - Byl jsem se podivat 1. kvetna na oslavach vstupu do EU. Reprezentacni centrum EU v centru mesta bylo zavrene, zatimco ve Valdstejnske zahrade se prezentovalo informacnim stanem, zpola prazdnym. Potazmo bylo mozne potkat funkcionare s kapsami po okraj naplnenymi jejich reprezentacnimi propiskami, zatimco cesky narod spokojene stal fronty! na pivo zdarma, parecky a zmrzlinu. ... Priznacne receno se starostou Quimby ze Simpsons: "Jsou jako lachtani. Hodis jim rybu a oni zacnou palcat ploutvema."

30307

Tuto stránku navštívilo 9 493