Diskuze k článku

Covidovou krizi si rozvracet nedáme!

Příspěvků 95

19.10.2020 1:36

Jojo

Jiruna Pupajzovi (zavináč) seznam (tečka) cz 109.?.?.?

Byl jsem tam s manželkou. Stejná zkušenost. Večer v ČT, pouze ,,bitva '' chuligánů s hrdinou policií. O důvodech pořádání demonstrace ani slovo. Přesně jak to jeden s účinkujících hned na začátku předpověděl. Udělali z nás v tv hrstku nezodpovědných individuí kterým vadí že se nemůžou ožírat v hospodách řvát na zápasech. NE. Vadí nám restrikce na základě dat vycucaných z prstu. Vadí nám střet zájmů těch dvou hovado největších. Vadí nám likvidace ekonomiky,doslova jen tak z ,,prdele". Tak příště na Václaváku, ne? Hodně štěstí nám všem lidičky

383124

19.10.2020 8:59

RE: Jojo

Frank51 89.?.?.?

Reakce na 383124

A mají pravdu. Jste hrstka blbých individují, kteří se nemohou vyřvat na cinknutých zápasech fotbalu a ožrat v kdejakém pajzlu. Ve Francii si vláda také údaje cucá z prstu, proto zavedla zákaz vycházení? Jako v každém státě na světě je množina duševních mrzáků a nejinak je tomu u nás.

383137

19.10.2020 11:25

RE: Jojo

Jan Roman 85.?.?.?

Reakce na 383137

a jedním z nich jsi ty, především jsi naprosto slepý. Neboj, jednou přijde den, objeví se Pán a ten tě uzdraví.

383154

19.10.2020 23:04

RE: Jojo

Jarda z Brna 89.?.?.?

Reakce na 383154

Ano, dostane železem, které vyčnívá z úst anděla, sedícího na bílém koni. Což je Ježíš v roli soudce v závěru systému. Tím železem má Pán podle Zjevení Jana mlátit národy..... Čili ty tupé masy takylidí, kteří vzdorují cílům božího Království, nepokorné a rozdováděné chátry, sloužící panstvu vybavených. Ale ti protestující dostanou také, protože chtějí věci řešit bez vrchního, který sedí na trůnu a zemi má jako podnož. I Izajáš kdysi prorocky napsal:,, Moře (lidstvo) se vzdouvá a vyvrhuje chaluhy a bláto,,.

383187

19.10.2020 12:46

fašistická SSekta a její propaganda

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 383137

Duševní košer mrzák Frank51 a podobný zmetek Rudolf Kavan tady tlapkají výplody svých kolaborantských mozků.
Teoreticky bychom měli mít svobodu projevu a shromažďování.
Koronahysterii spáchali zase košer xido-zmrdi, banksteři - a opět tito masoví vrazi a otrokáři nacházejí vydatnou podporu v xido-fašistické talmudistické chátře; gojime, ty dobytku, ty blbé prase, - drž hubu a nech si líbit cokoli. I psal na podporu Pičútky SSoudruh Emil Hodál: "Já neverím tomu, akí hlúpi a nevzdelaní sú ľudia v tejto skupine. Nič neviete, ste neúspešní, a tak za svoje smútné životy viníte Ameriku, EÚ, (((mimovládky))), aktérov, ktorí sa vaše životy snažia zlepšovať. Žiete v dierach, obliekate sa ako opice a jete veci, ktoré my bohatí dávame prasatám, tak sa všeci radšej zabite, aby vaše hlúpe deti nemuseli robiť hanbu slušným a vzdelaným ĺuďom. Za to, že žijete životy, ktoré sú horšie ako smrt si móžete len sami. Vďaka Sörösovi a DenníkuN má moja rodina super život..."
+
Zmetky; Frank51 a Rudolf Kavan - zaměstnává také Sereš jako toho košer zmrda Hodála?

383159

19.10.2020 14:54

RE: fašistická SSekta a její propaganda

Jan Hanuš 193.?.?.?

Reakce na 383159

Plně souhlasím.

383166

19.10.2020 17:30

RE: fašistická SSekta a její propaganda

Rudolf_K 2620:x:x:x:x:x

Reakce na 383159

Nevim, kde se vzalo toto silenstvi tj. popirani covidu, konspiracni teorie, brojeni proti rouskam a vakcinam a ted uz i poulicni teror. Nekteri lide jsou nezvratne a skalopevne presvedceni, ze covid je spiknuti. Jejich mysl profiltruje pouze zpravy, ktere spikleneckou teorii potvrzuji; vsechno ostatni automaticky odmitaji jako soucast te konspirace.

Je celkem jasne, ze Milion chvilek a nenavist vuci Zemanovi byly vybicovany neziskovkami a Ceskou televizi. Potrestene konspiracni teorie lze snad vysvetlit pouze lidskou blbosti. Mozna se narod naucil od Milionu chvilek demonstrovat a od CT proti necemu besnit. Ted to zacali aplikovat na opatreni poti covidu.

383174

20.10.2020 0:26

RE: fašistická SSekta a její propaganda

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 383174

>kde se vzalo toto silenstvi tj. popirani covidu, konspiracni teorie, brojeni proti rouskam a vakcinam a ted uz i poulicni teror.
Pouliční teror páchají Svědci Covidovi, oběti propagandy sdělovacích prostředků ovládaných bankstery – což jsou všechny hlavní, včetně xido ČT, další teror pak na rozkaz páchají státní zaměstnanci, například policajti.
Popírání covid-19, jak popírání holo.austu – to mají tak, podle jednoho obrázku si tuto uměle spáchanou otravnou látku Covid-19, typu Sars, zadal patentovat košer xido-zmrd a bankster Richard Rothschild roku 2015 v Holandsku. Od roku 2017 šmejdi vytrvale pracovali na testovacích sadách, těch zrůdnostech, které skrz nos strkají lidem do krku – tyranské bestie. Vloni zmrd Gates spolu s chátrou Hopkins, Rockefeller pořádali varování před celosvětovou pandemií – Event 201.
Miluju žvásty o konspiračních teoriích – tváří proti organizovanému zločinu.
Roušky jsou téměř k ničemu, protože ten vir je údajně tak nepatrný, že snadno proletí, ale za to v roušce lidé dýchají CO2 v míře zbytečně vysoké a k tomu po pár hodinách i různé plísně a další škodliviny!
Vakcína je organizována těmi samými otrokářskými košer zmrdy jako otravná patentovaná látka – a tito mají nelibost k CO2, k množství lidí (zlatá miliarda). Takže v jejich košer vakcíně může být genocidní přídavek. Navíc - proč do sebe nechat stříkat nějaký umělý jed??? Aby si otrok zasloužil čip, který je součástí vakcinační propagandy?

Milion chvilek fašismu blekotali něco proti Zemanovi, ale ne proto, že to je xidofil. Vadil jim jeho odpor vůči páchané genocidě evropského obyvatelstva (kalergismu), tedy i Čechů, krimigranty z Afriky a jihovýchodní Asie. Ty pašují a podmínky jim způsobují zase banksterští poskoci.

Přitroublý debilizátore Kavane, kdo je blb, můžeme diskutovat. Xidismus existuje, xidácká zločinecká SSebranka také, banksteři jakbysmet – jestli chtějí oblbovat, jsou zde nejspíš marně. Mám spoustu literatury a vlastních poznatků - mají voni odvahu se pouštět do rozboru bible, talmudu, xidáckých zločinů, bankstery organizovaných revolucí, převratů, "demokratizací", válek - xido otrokářského zlořádu?
[překvapení]

383191

20.10.2020 10:40

Kroťte se

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 383191

Milý Mojžíši,
chci vás upozornit, že zacházíte přes čáru. Vaše proti-židovské příspěvky mohou být trestné. Víte, že tento web je sledován a vyhodnocován. A víte, že pokud mě policejní orgány požádají o vaši IP adresu, musím jim vyhovět. Takže vám doporučuji, vyhněte se výrazům jako "košer zmrdi", předpony "xido" a pod. Děkuji.

P.S. Na Billa Gatese ještě nadávat můžete, to ještě tento týden trestné není.

383205

20.10.2020 13:01

RE: Kroťte se - presné fakty o Bill Gates a jeho aktivitách

Bauer 2003:x:x:x:x:x

Reakce na 383205

Pár článkov na prečítanie a zamyslenie sa na tému konšpirácia a Bill Gates.

https://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Bill_&a...

https://en.wikipedia.org/wiki/Centers_for_Disease_...

https://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Emory_U...

https://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Interna...

383213

21.10.2020 11:55

RE: Kroťte se

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 383205

Víte.Za minuleho režimu se nesmělo nadávat na Rusy.Protože nás,jako okupovali.Nyní se nesmí třicet let nadávat na ty,kteří nás gojímy,chtějí nenápadně vyhladit.Mají na to prostředky,které si ode všech na světě ukradli.Oni mohou.Je to jejch právo.Opravdu je to jejich právo?Asi jo,když se bojíte estebáku pod vlajkou Policie-Pomáhat a škrtit.Myslím si,že by nám neměli vládnout židovsky prachy.Jsou hodně špinavy,jako jejich majitelé.Pozdravujte Fízly.
asociál Marek

383259

19.10.2020 17:06

RE: Jojo

Jiruna Pupajzovi (zavináč) seznam (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 383137

Mohl bys prosím blbému individuu a duševnímu mrzáku odpovědět na 3 zcela primitivní a jednoduché otázky, které bych chtěl po vládě zodpovědět? Za1. O kolik stoupla celkově úmrtnost v zemi oproti jiným letům? Za 2.Kolik zemřelých na covid bylo dosud pitváno,kde ,kým a s jakým výsledkem? A za 3. Lidé po prodělání nemoci covid a mající tudíž imunitu, musí též respektovat debilní nařízení? Pokud ano,Proč? Toto není vláda schopná zodpovědět cca půl roku. A protože bych na tohle chtěl znát odpověď,jsem blbé individuum? Na druhou stranu,díky že jsi se nám zde tak pěkně všem představil, myslím že o Tobě víc vědět nepotřebujeme. A já ani nechci. Hezký den

383170

19.10.2020 17:07

RE: Jojo

Rudolf_K 2a0b.?.?.?

Reakce na 383137

Souhlas.

383171

19.10.2020 15:24

RE: Jojo

Alfred 85.?.?.?

Reakce na 383124

Rád bych se zdvořile zeptal: A když jste tam byl i s manželkou, měli jste oba roušku?

383168

19.10.2020 17:11

RE: Jojo

Jiruna Pupajzovi (zavináč) seznam (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 383168

Ne neměl. A nosit jí nebudu,dokud
nedostanu jasnou odpověď na 3. Otázky které vypisuji v příspěvku výše.hezký den

383172

19.10.2020 19:08

RE: Jojo

Alfred 85.?.?.?

Reakce na 383172

Vaše otázky mně nezajímají, zajímalo mně to, jestli jste porušil nebo ne nařízení. A jelikož jste ho porušil, tak určitě uznáte, že bude férové, až onemocníte Vy nebo Vaše manželka díky tomu, že jste se tam nakazil, abyste si náklady na léčení sám hradil. Pokud vidíte jediný důvod, proč by to měli platit ti, kteří nařízení dodržují, prosím, sdělte nám ho. Děkuji.

383179

20.10.2020 1:01

Ghetto vyplavilo další bestii

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 383179

Další zmetek s košer xidáckou argumentací: " jste ho porušil, tak určitě uznáte, že bude férové..."

Covid teror je bankstery organizované zlo, zločinecký podnik. Takže nařízení xido-banksterů a jejich WHO jsou součástí tohoto zlořádu. Stanné bezpráví vyhlášené vakcinačním mengelem Prygumou, s posvěcením xida Babiše. Mnozí otroci mají pracovat, dopravovat se hromadně, stravovat se v jídelnách – takže i kdyby náhodou dvoumetrové rozestupy a roušky byly hradbou proti banksterské otravné látce, jakože nejsou – tak jdou všechna nařízení do řiti. V autobuse nebo v metru jsou lidé vedle sebe, v zaměstnání většinou také. Vir je naštěstí slabý, ale je možné, že ti globalističtí otrokáři mají v zásobě silnější jedovatost.
Platit by měli banksteři, kteří korona-zločin páchají!

383193

20.10.2020 7:23

RE: Ghetto vyplavilo další bestii

Alfred 85.?.?.?

Reakce na 383193

Podívej, Mojžíši. Předně nejsem žádný další zmetek s košer xidáckou argumentací. To si strč laskavě do své ne-košer pr....
O tom, jestli ten virus je z laboratoře nebo od netopýra se dá diskutovat.
O tom, jestli byl dříve než ve Wuchanu než v Americe se dá taky diskutovat.
O tom, jestli celá ta "pandemie" je práce banksterů, Billa Gatese nebo Big Pharma se dá taky diskutovat.
To všechno ale dříve nebo později vyplave na povrch.
O čem se však vůbec nedá diskutovat je to, že ten virus je tady a teď. A že působí na různé lidi s různým efektem, někdo o něm neví, někdo má jakoby chřipku, někdo k tomu ztrátu čichu (pár příkladů z rodiny), někdo (tchán mého známého) se vyvrátí na ulici jako ti ve Wuchanu. Někdo na něj (nebo "s ním" ) umírá.
A jestli někdo je tak neohleduplný (ne-li pitomý), že přes nařízení nosit roušku (když ve Francii např. je už zákaz vycházení) tuto odmítá nosit a napomáhá tak šíření nákazy, zvláště tam kde je tělo na těle a většina jemu rovných taky tu roušku nemá, tak je jistě férové (pokud jim nikdo není ani schopen napařit pořádnou pokutu), že, pokud takový člověk onemocní, aby si náklady na léčbu hradil sám. Ty chceš takové bezohledné lidi platit z vlastní kapsy? Já ne. Takže jaká xidácká argumentace?

383198

20.10.2020 9:37

RE: Ghetto vyplavilo další bestii

kolokol 217.?.?.?

Reakce na 383198

No tak vidíte, Alfrede, že jste vyměkl. Připouštíte, že může jít o konspiraci. A to je v pořádku. Příliš věcí na to ukazuje, že Covid je globální politickou agendou. A v takovém případě opravdu houby záleží, zda mají zásluhu na jeho vytvoření úžasní vědci z USA nebo Číny.
To pak ovšem poněkud mění pohled na celou věc, souhlasíte? A podobně jako se můžeme spolehnout na úžasné vědce z USA či Číny, můžeme se spolehnout na úžasné české politiky a odborníky - statistiky, biology a lékaře?! Uznávám, že vyznat se v tom guláši je velmi těžké. Uznávám, že Covid je nebezpečný. A vzhledem k navozené situaci se nechovám jako extremista, nařízení dodržuju a nikam mezi lidi se příliš netlačím. Ale chápu, že ten politický boj nalepený na Covid neprobíhá jen v USA, ale prakticky všude, i na našem dvorku. Z USA se jen šíří ty největší vlny. Takže uznávám právo lidí na různé názory, i na vyjádření nesouhlasu (jako na zmíněné demonstraci), ale zároveň vyzývám všechny zainteresované ke zklidnění hormonů a spíše k hledání relevantních náhledů na vytvořenou úžasnou agendu globálních elit. No kdo by jim nedržel palečky ?? [mrknutí jedním okem]

383204

20.10.2020 14:42

RE: Ghetto vyplavilo další bestii

R.E. 89.?.?.?

Reakce na 383204

V souvislosti s pozadím dění dnešních dnů doporučuji poslechnout si tenhle pořad a jeho obsah si porovnat s výsledky svého pozorování:

http://svobodne-radio.cz/2020-10-19-studio-lipa-dr...

383219

20.10.2020 4:46

RE: Jojo

Jiruna Pupajzovi (zavináč) seznam (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 383179

Protože Vás nezajímají,mé otázky, evidentně Vás ani nezajímá že pod pláštíkem pseudonemoci přicházíte nejenom o svá nezadatelná práva ale i o zemi, kterou jste dostal pouze půjčenou od potomků. A ujišťuji Vás že náklady související s léčbou covid,to známená paralen a horký čaj,jako u 80% nakažených,jsem ochoten hradit ze svého. Má úcta.

383196

20.10.2020 12:49

RE: Jojo

Alfred 85.?.?.?

Reakce na 383196

Konečně někdo, kdo se na věc dívá férově a léčbu si bude hradit sám. Předpokládám, že i případný pobyt v nemocnici a vše co s tím souvisí, je to tak?

383211

20.10.2020 0:28

RE: Jojo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 383172

Tady je zajimavy clanek k vasi otazce tusim tri. Test jsem asolvoval, abych mel papir se stemplem a uredni kobyla se citila spokojena. Expert neprimo rika, ze to je vicemene k hovnu, pokud nebudu drzet hygienu, kde je vice lidi jako v obchodech a MHD si davam na hubu rousku. Delam to prevazne i z psychickych duvodu zhruba tretine vystresovane populace. Me za cvrthodinu s maskou neubude, nekdy v praci pouzivam bez toho, ze by me nekdo nutil lepsi masku nez respirator i nekolik hodin. Hladinu kysliku v tele mam 95 %, protoze na cerstvem vzduchu jsem casto a bez masky . Delam to od jara preventivne jako svou svobodnou volbu. Horsi je to s deckama kazdy den x hodin s maskou ve skole. Kdyz se skola zrusi, tak rodice maji problemy jak do prace. Distancni vyuka bez dozoru uzakladni skoly nepripada v uvahu, maxim co par tydnu muze rodic vydrzet jsou tak tri deti, ale bude padat kazdy den vycerpany na hubu. Vakcina pro me nepripada v uvahu, ale cpu se vitaminem C, D3 a K2 a tesim se dobremu zdravi za pul roku jsem vynechal dva dny v praci pro jistotu ohledne kamaradu a jejich rodin , pred rokem bych to dal. Samozrejme po testech jsem nikoho nenaprasil a ridil jsem se svym zdravym rozumem a svedomim.
[mrknutí jedním okem]
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Pozo...

383192

19.10.2020 2:02

Byl jsem tam taky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Byl jsem tam taky, snazil jsem se odejit, policajti ale rekli kde je to volne.
Ten bordel zacal az po demonstraci, videl jsem jak policajti utikaji pred davem co se na ne hnal.

383125

19.10.2020 2:04

Fouché v červeným svetru...

R.E. 78.?.?.?

...jen pokračuje v tradici ministrů vnitra z řad asociální pademokracie, kteří působili před ním a ten "kotel" s uličkou hanby zdokonalil tím studeným postřikem...a ten senil, na Hradě čím dál víc připomínající starého, chorého a vyšší moci servilního Háchu, se tetelí blahem a doufám že Fouchého ocení když né Řádem chcíplého kocoura alespoň vepřovou hlavou z nejbližší zabíjačky svého tajemníka...

No, zas budou mít další velký argument k utažení kliky od lisu, což v Babišovi zcela jistě vyvolá euforii stejně, jako u těch masochistů podporujících toho vakcinačního mengeleho ...
Jen jsem na té akci nezaznamenal žádnou z těch výřečných stálic toho pražsko-kafilérníckého umělecko-intelektuálského nebe, které se tak rozhořčeně vyjadřovaly k utužování režimu resistence proti moribundusu...asi dostaly echo, že tam bude krapet dusno.

383126

19.10.2020 3:02

RE: Fouché v červeným svetru...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 383126

Jakmile tam nebyli velci to obranci demokratury a neziskovky, tak to byla fuj demonstrace. Ja na tyhle akce nechodim ze zasady. Za prve nic neresi a za druhe moje instikty se v takovem prostredi neciti ale vubec dobre. Asi jak jelen, kdyz pitome vyleze na mytinu. Uz nejsem jako kdysi mladej odvaznej a blbej, uz jsem pouze starsi a min blbej. Nevim teda jaka atmosfera panuje na hrade, ale Zemana bych ani neodepisoval ani nepodcenoval. Meni se neco cemu se rika informacni pole v Pjakinove terminologii. Z premianta je CR malovana jako zly nezodpovedny bastard. A to uz nekolik tydnu v masivni propagande minimalne na evropske urovni. Samozrejme v chripkove sezone, bude rust pocet i vazne nemocnych nebo mrtvych na zapaly plic a testuje se pouze covid.

Duvod bych tolik nevidel v soucasne verzi viru, ale v tom ze trpajzlik jako CR se prilis micha do velke politiky. Nestarejte se o USA a jak je ohrozena jejich ustava ci demokracie, oni si to na rozdil od cechu velmi dobre ozbrojeni americani nakonec srovnaji sami. A jsem si jisty, ze zvenku se jim v tom neodvazi nikdo pomahat!! Nakrkli jste Cinu, a ta cirou nahodou po senantnich volbach odsoudila spiona z Tchaj-wanu, ktery se ometal v Praze. Vystrcil uz je pro Pompea davno zapomenuta historie. Krome neho jako sef senatu bude v zajmu ceskeho statu vhodny kdokoliv, vcetne vratnych a uklizecek. Pokud jde o covid-19, cenim si odborne verejnosti, ze dala k dispozici expertni informace, ale nekricte prilis nahlas cisar ma nove saty. Dejte Bohu, co nalezi Bohu a cisari, co je cisarovo.

To, ze by se ta banda popelaru dovolila nepokleknout pred reprezenatcnim zapasem by byl ve srovnani s vyse uvedenym mensi hrich. Nic se nestalo misto dresu v narodnich barvach s narodnim znakem nemaji nic nez pracovni uniformu nebo jako hokejisti napul chrchel napul pouzity preservativ zakonceny radoby lvi hlavou. Staci u representace vypustit sluvko ceska, a je to vyrizene. To same bych preferoval u svate verejnopravni televize, kdyz si tam daji sorosova, prvni popelarska, eurohujeri... Ale mam neprijemny pocit, ze kdyz cesi budou jeste chvili moc chytry do zahranici, tak... Ostrejsi forma viru, sousedni zeme vam zavrou hranici, nemci sic pociti nejakou skodu, ale za 16 gubernii... A ze zbytku ceske ekonomiky po mesici mezinarodni karanteny nezustane ani mastny flek. To nebude o zavrenych putykach a skolach a rouskach v kramech nebo MHD. Dobrat se k pravde je dar, a rict pravdu ve spravny cas je moudrost. A znova se opakuju, presvedcujte vsecky kamarady, pratele, zname, aby si nakoupili zbrane. 300 tisic ozbrojenych je krute malo!!

383127

19.10.2020 12:34

RE: Fouché v červeným svetru...

trinity 77.?.?.?

Reakce na 383127

Děkuji Vám za správné pochopení věci...naprosto souhlasím. Je třeba se začít vyzbrojovat, protože až se čas naplní, a to nebude dlouho trvat staneme se všichni zajatci "neviditelného" nepřítele , kterým není Babiš, ani Prymula ani Soros...to jsou jen podržtašky a řitoskoci...nepřítel je v systému, hlavní počítač, který jedním zmáčknutím zmrazí všechny vaše peníze a zakáže platbu hotovostí...Všechny finanční prostředky se stanou vlastnictvím Velkého bratra v pozadí všech a všeho...v takové chvíli jsme všichni v pérdeli pane hrábě. Nebudeme mít ani na chleba, ani na hypotéky ani na elektřinu...Budeme rádi, že máme doma zásoby na pár dní. K čemu bude telefon, net, tv? Když odpojí elektřinu? Jak si vyberete peníze z banky když se stanete vyvrhelem, který se neočkoval a tudíž je "buřič"? Systém vás vyhodnotí jako negativního a můžete si vy všichni podporovatelé pseudodemokracie tak akorát nadělat do kalhot...a psát chytré články prstem do písku.
A kdo je ten Velký bratr? B'nai B'rith? Morgan? Rockefeller? Rotschild? Gates? Lože židozednářská? Ilumináti? Nikdo z nás našeho nepřítele nikdy neviděl, je jeden, jej jich víc? Kde jsou? Koho platí za poslušnost - vlády, premiéry, prezidenty...Ano. 99% prezidentů, premiérů a vlád jsou jen přisluhovači jejich zvůle za kterou mají výhody( výhody v jejich očích) - až dojde na lámání chleba, zastřelí Babiše- ale velký bratr? ten není vidět!!!
Toto je cíl, ožebračit, sebrat finance, dostat národy na kolena a tím je dohnat k poslušnosti, dohnat k respektování pravidel, která si Velký bratr nastaví tak jak bude chtít. Jsme na počátku apokalypsy....jezdci apokalypsy už vyjely a nevím zda je dokážeme zastavit.

383157

19.10.2020 13:52

RE: Fouché v červeným svetru...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 383157

S velkym bratrem, zednarskymi lozemi a dalsim konspiracnim skvarem muzete jit vite kde? Pozdravujte na ustredi. [velký smích][velký smích] Ja jsem jednoduchej clovek, takovej nevzdelanej primitiv, populista ... Na demosrani sam nechodim. i kdyz to je pojistny ventil nekde dokonce zaruceny ustavou. Ale kdybych dostal ciste teoreticky befel a ac velmi nerad bych musel, tak bych to videl - bylo nas aspon tri. Jeden odvaznej nejvic blbej a asi nejmladsi v davu na namesti. Jeden by to sledoval nekde, kde by mel na to namesti pekne vyhled a ten treti ja - by si pohlidal lokalni veleni policajtu. A vsicky tri by meli hezky nejake zastarale spojeni, ktere by bylo na frekvencich, co by byli dost daleko od tech slavnych ajfounu, pokud by doslo cirou nahodou k zapnuti rusicek. Jiste jako zkuseny konspirativec mate starsi fotak, ponevadz vzit sebou vypnuty ajfoun na demonstraci a pak se skvele zamaskovat satkem, mikinou s kapuci, cool slunecnima brylema... muze jenom blbec.

Existuje jedno velmi dulezite pravidlo : Pycha te zabiji!! Neda se naucit, bud ho dotycny ma v kostech nebo nema. Kdyz nema, tak to neni material pro trening, da se pouzit pouze jako obetovany pesec. A ono plati i pro staty. Jsou tady pjakinovci, tak Pjakin vam rikal uz na jare, ze Lukasenko si nemuze dovolit nedrzet globalni basu ohledne koronace. A CR neni na mape 200 km na dostrel od Moskvy, takze ...Ti co se boji v kolonii v Praze o svobody a majetecek se muzou uklidnit, zadne nemaji nad to, co jim je povoleno ze zahranici. Dokud neprisel cas strhnout masku, tak se drzi dekorum. Nejste schopni zajistit svoji bezpecnost bez armady nad 150 000 ve zbrani, ozbrojeny jsou pouze 3% populace. NATO jako bezpecnostni pojistka? I ten neprilis chytry Erdogan dela akce, kde si je vedom, ze NATO tady dlouho nebude. USA dodavaji 75 % financi a drtivou vetsinu vojenske technologicke kapacity, ktera se skutecne pocita. Nevim, kdo vyhraje volby, ale dolar jako svetova mena konci, bud rychleji nebo pomaleji a to sebou nese dusledky. Dokud si nekteri z vas neudelaji aspon intelektualni cvicenicko, ze se nejedna o cyklickou krizi, ale prochazime systemovou krizi, tak...

383162

20.10.2020 12:22

RE: Fouché v červeným svetru...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 383162

Co je špatného na ajfounu/šmatlafounu který je vypnutý nebo má aspoň vypnutý gsm/wifi/bt modul?

Ikdyž... v reálu má opravdu hardwarově vypínatelné moduly jen PinePhone a Purism telefon.

383210

20.10.2020 13:27

RE: Fouché v červeným svetru...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 383210

Je jeden takovy stary film, jmenuje se to Donni Brosco. Mafii bylo vzdy velmi tezke infiltrovat a ciste pomoci technologii to neslo. A kdyz se tlacila od 70-letech do hornich pater politicke moci, tak skutecna mocenska elita USA rozhodla, ze zadna Italie se konat nebude. Museli z americanu italskeho puvodu vycvict nekolik stovek mozna i vice agentu FBI na hlubokou infiltraci a pak dat technologii na ta spravna mista, a pak soudni procesy, valky gangu, vrazdy...ve skryte valce, Urcite o tom hodne vi Guliani. Jste expert a vite co vsechno umi ajfoun a system, ke kteremu je pripojeny? A kdyz se technickeho experta ptam jestli vi vsecko podstatne, tak tim vyzaduju vsecko, protoze cena za blbe mysleni je vysoka. Ja nejsem technicky expert, takze jedu podle stare skoly kazda stenice je aktivni stenice. A v pripade primitivniho technickeho spojeni na nejake pitome demonstraci by slo pouze o signal, ze ten mladej blbej odvaznej ma okamzite zmizet, aby nahodou neprisel k urazu.

P.S. Pro revolucionare jakekoliv ideologie je to nepouzitelna strategii, protoze ti jsou vzdy jistym zpusobem exhibicionisti. Cest vyjimkam, co potvrzuji pravidlo. Maji radi archetypy jako Chegevara, chybi jim tvrda sebedisciplina s jistymi vlastnostmi na vybudovani nejakeho zivotaschopneho bratrstva, kterych po teto Zemi chodi od nepameti docela dost. Mafie je pouze jednim z nich, abych ukazal, ze toto neni o moralni urovni.

383215

19.10.2020 7:54

Proc sirite strach z vakcin?

Rudolf_K 185.?.?.?

Reakce na 383126

Proc sirite strach z vakcin? Chcete potlacovat lidska prava a svobodu?

383130

19.10.2020 8:08

RE: Proc sirite strach z vakcin?

F&T 45.?.?.?

Reakce na 383130

Nerozumím otázce, vy chcete lidi napíchat neznámou látkou, která může způsobit nedozírné zdravotní problémy v budoucnu?

Jstli nejste úplně slepý, tak jak Firmy Astra Zeneca, tak i Jonson-jonson musely testy ukončit, protože vakcína nebyla bezpečná. A teď najednou chtějí neotestované svinstvo napíchat lidem? Taková vakcína je z mého pohledu riziková.

383132

19.10.2020 8:38

RE: Proc sirite strach z vakcin?

Václav M 78.?.?.?

Reakce na 383132

Vakcína je zřejmě již v tom testu. Získají zároveň vaše DNA. Proto plošné testování.
K předřečníkům: V příspěvku k vedlejšímu článku jsem psal o hlasování penězi. (Mluvil jsem obecně, ne o penězích papírových, o jejichž "hodnotě" se ví dávno.) Tedy opět obecněji: dokud si ovce platí ovčáka, bude produktem.

383133

19.10.2020 9:07

RE: Proc sirite strach z vakcin?

Rudolf_K 2a0b.?.?.?

Reakce na 383132

Vy myslite, ze covid rizikovy neni?

Jake testy, kdyz ty vakciny jsou podle Vas nevyzkousene?

Astra Zeneca a Johnson & Johnson nemusely nic zastavit. Testy byly docasne preruseny, protoze se objevil jeden pripad jakehosi zanetu michy z asi 10 000. Neni jasne, ze pricinou je vakcina a pokud ano, tak covid by nejspis zpusobil to same. Testy Astra Zeneca se znovu rozjely ve vsech zemich krome USA.

383140

19.10.2020 10:19

RE: Proc sirite strach z vakcin?

omar 147.?.?.?

Reakce na 383140

Akýsi zápal miechy nie je akýsi zápal - vrelo odporúčam prestať tárať. Incidencia bola v prípade tastovania 1/20

383148

20.10.2020 9:18

RE: Proc sirite strach z vakcin?

Altair 93.?.?.?

Reakce na 383140

AstraZeneca alias dřívějším jménem Grünenthal, firma jejíž lék zmrzačil 10000 dětí ?

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/lek-thalido...

A preparát od této firmy si máme nechat píchnost ? Zvláště když celosvětově zazněla v kyberprostoru zarezonovala podstatná informace, že firma nebude nést důsledky za případné vedlejší účinky ? Nevím jak vy, ale já vakcíně od soukromé firmy nevěřím ani náznakem, zvláště když vím, že jejím základním prvkem je virální vektor je původem šimpanzí narozdíl od Sputniku V. jehož virální vektor je lidský. Jestli jste ochotný si nechat píchnout toto svinsvo, je to vaše rozhodnutí, já osobně věřím pouze vakcíně za jejímž vývojem stojí stát a kterou si nechal aplikovat ministr obrany a dcera prezidenta země.

383201

25.10.2020 0:29

RE: Proc sirite strach z vakcin?

Jarda z Brna 89.?.?.?

Reakce na 383140

Doufám že jste zářným příkladem a necháte to svinstvo do sebe cpát při každé příležitosti. Užitečným idiotům se ne nadarmo vždycky něco stane, když podporují své masochistické páníčky, kterým bezmezně, chce se říci tupě věří. Tak hodně zábavy při odumírání toho nevelkého zbytečku nervových buněk při podání srajdy, konservované hliníkem a rtutí. Mňam!

383416

19.10.2020 11:41

RE: Proc sirite strach z vakcin?

R.E. 37.?.?.?

Reakce na 383130

Ptáte se přímo, tak Vám odpovím RuDolfe.
V r.2011 jsem měl už 15 let prošlé očkování na tyfus, paratyfus a tetanus a já vůl poslech svojí doktoru a nechal si to dát...
Za 3 dny jsem se v horečce osypal mokvavou lupénkou, že jsem vypadal, jako třetihorní ještěr a šel s tím kdo špitálu, kde si mě vyfotili do skript, protože něco takovýho tam už dlouho neviděli..,
Zhroutil se mi imunitní systém a vyvolala to nějaká ta polistopadová mňamka importovaná ze Západu a vnucená obvoďačce nedomrlým doktůrkem v kvádru a s diplomatkou, co se jich furt po špitálech motá plno i v ordinační době, jako dýleři právě takových Prymulů...
Od té doby s tím bojuji celkem úspěšně, ale už nikdy to nebude, jako předtím. Trpím alergiemi snad na všechno a nemůžu vylézt z baráku bez svého "balíčku záchrany" plného prášků a nastřelovacích injekcí pro případ alerg.ataku a žiji s neskutečnými problémy a omezeními vzhledem ke své profesi a věku...

Pokud Vy si přejete něco z žumpy Billa Gatese a jeho dryjáčníků, toužících po redukci obyvatelstva planety na 500 milionů, nemám proti tomu nic, ale nevnucujte to druhým... a nechte si to píchnou rovnou do hlavy, tam Vám to nadělá míň škody a nebude to tak bolet, než kdyby jste si nechal dát do zadku...

No a co se týče potlačování těch lidských práv a svobod, tak ano, já je budu potlačovat a to vší silou, ta "lidská práva/nadpráva a svobody/nadsvobody" podle těch zkurvených foršriftů komise EU/OSN/BLM/soros-nevládek a Talmudu/Tóry a to vždy a všude, kde na ně narazím a všemi prostředky, které budu mít k dispozici...

383155

19.10.2020 17:18

RE: Proc sirite strach z vakcin?

Rudolf_K 2a0b.?.?.?

Reakce na 383155

Nevim, jaka je Vase diagnoza. Jak vite, ze to bylo temi vakcinami? Ja jsem byl ockovany proti vsemu a nikdy jsem zadne priznaky nemel. Pri prvni prilezitosti se necham naockovat proti Covidu.

Bill Gates zadne vakciny nevyrabi. Pouze financne prispiva na jejich vyrobu a distribuci.

383173

19.10.2020 17:54

RE: Proc sirite strach z vakcin?

R.E. 37.?.?.?

Reakce na 383173

Komu není rady, tomu není pomoci, přeji Vám v tom očkování od toho čurdila, co při každé příležitosti vyřvává do světa, že je nutno snížit počet obyvatel na pouhou půl miliardu, hodně štěstí...[velký smích]

383176

19.10.2020 18:04

RE: Proc sirite strach z vakcin?

Supman 89.?.?.?

Reakce na 383173

Jedna vakcína vám chybí. Ta proti nevědomosti... Tak hodně štěstí, třeba se z toho proočkujete.... Nebo si namátkou vyhledejte Pandemrix (očkovací látka proti prasečí chřipce) a souvislost s narkolepsií, nebo skandál s živým virem ve vakcínách firmy Baxter. Také je poučná africká adventura nadace Billa Gatese a WHO s očkováním proti dětské obrně v loňském roce...

383177

19.10.2020 19:43

RE: Proc sirite strach z vakcin?

wes 81.?.?.?

Reakce na 383173

Podle mne Gates ani pocitace nevyrabel. A vysledek v podobe zmateni jazyku se dostavil. Mozna prave proto. Na rozdil od Jobsa.

383181

19.10.2020 23:22

RE: Proc sirite strach z vakcin?

Radko 77.?.?.?

Reakce na 383173

No vždyť vám to nikdo nebere. Pokud jste spokojen v pořádku, choďte se očkovat třeba obden. Naprosto stejné právo by ale měl mít ten kdo očkování ať už pro cokoli odmítá. Pokud respektujete, že by toto mělo být dobrovolné, tak tady asi s nikým nebudete ve sporu.

383188

19.10.2020 3:06

Policejní provokatéři

rumcajs1 85.?.?.?

Kamarád tam byl a průběžně sdílel videa na fb. Na jednom nasedá jeden "demonstrant" do policejního auta na sedadlo řidiče a odjíždí s ním. Opodál stojící civil to nevěřícně komentuje slovy, že "ten to tam skoro celé vedl" (rozumějte tu demonstraci). Jasně, mohl kecat, evidentní ale je, že své lidi v civilu mezi demonstranty policajti měli.

383128

19.10.2020 17:41

Presne Tak

coinageboy 104.?.?.?

Reakce na 383128

400 policejnich provokateru zacala delat bordel a odpalovat rachejtle - naprosto zbytecne.
Prekvapuje mne ze zi toho moc lidi nevsimlo a neuvedomilo.

383175

19.10.2020 6:59

Miliony chvilek č.2

JanN 178.?.?.?

Dle posledního průzkumu Kantaru má Babiš už pod 25%, Piráti 19%. Krajské volby navíc ukázaly, jak to bude vypadat za rok. Opozice ve vládnoucí koalici, vítězné ANO v opozici, velmi pravděpodobně bez Babiše. Ten díky krachu ČSSD a KSČM, a odstoupení Zemana ze zdravotních důvodů, nebude mít s kým skládat většinovou koalici. Raději odjede užívat politického důchodu někam do svého sídla k moři.

Pan Stwora a spol., včera ochotně účinkující v roli užitečných kašparů jednoho z dalších 90+ českých miliardářů (jako minulý rok podporovatelé Milionů chvilek), budou mít konečně důvod ke skutečnému brečení tady na webu. Kdo chce kam...

383129

19.10.2020 15:10

RE: Miliony chvilek č.2

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 383129

A Vy máte radost, že mládežnická levice Piráti budují nový svět. Svět, který vše sdílí a nevlastní. Rozdíl mezi budouváním komunismu a Pirátským sdílením není žádný. V této společnosti jedinec nic nevlastní a vše sdílí. Tak se těště na budoucnost v komunismu.....

383167

20.10.2020 8:38

RE: Miliony chvilek č.2

JanN 178.?.?.?

Reakce na 383167

Naopak. Pirátský komunismus (a hlavně pirátskou vřelost pro nelegální imigraci) podpořil pan Stwora a spol. v neděli. Stačí umět číst psaný text. Po příštích volbách už nebude cesty zpět. Až se otevřou české hranice pro uprchlíky, můžete adminovi a spol. vřele poděkovat za jejich příkladný politický aktivismus.

383199

20.10.2020 10:45

RE: Miliony chvilek č.2

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 383199

Poslyšte, díval jsem se zpětně na vaše příspěvky. Vy trollite, matete, kalíte vodu. Pokud se nezklidníte, budeme se muset s vámi tady rozloučit. Berte to jako první varování.

383206

19.10.2020 8:01

Ak chces ovladnut odpor, vytvor si vlastny.

AntePortas 109.?.?.?

Obdivujem ludi, ktori sa nahrnu niekde na vopred urcene miesto a "bojuju" len tym, ze su tam. Popritom si dosli vypocut niekoho, namiesto toho, aby sami povedali, co maju na srdci. Nakoniec ich niekto, koho ani nepoznaju, jednoducho posle domov a tak si zbalia svoje zronene hlavy a odcupitaju prec. No aj s tym maju problem, kedze miesto nevyberali oni, ale ti, ktori si ho umne pripravili. Byt to nejake bitva, tak uz by vsetci "demonstranti" lezali horeznacky.
Pripomina mi to Mohac roku 1526, chruna, ktory niekolko mesiacov cakal na prichod nepriatela z Carihradu, aby mu nakoniec dovolil vybrat miesto pre bitvu a tym na 150 rokov specatil osud svoj aj svojho ludu. Hlupak a velmi nebezpecny.
Nie, nechcem urazat demonstrantov, to vobec. Myslim si, ze uz mnohi z nich zistili, ze zorganizovat demonstraciu nemoze len tak niekto. A uz vobec nie demonstraciu s tisicmi ludi. Take nieco dokaze len niekto so znacnym vplyvom. Snad sa mnohi z nich poucili, ze tadeto cesta nevedie. Je tu vsak ina cesta. Bojovat sam za seba. Vytvorit tisice a tisice ohnisk boja. Ako sa hovori, nemusi tiect, staci, ked kvapka.
Kazdy velky odpor je odporom riadenym tymi istymi, proti ktorym je namiereny. Vzdy to tak bolo a vzdy bude. Ak chces ovladnut odpor, vytvor si vlastny.

383131

19.10.2020 8:56

RE: Ak chces ovladnut odpor, vytvor si vlastny.

ping789 31.?.?.?

Reakce na 383131

potřeba komentovat něco, kde jste nebyl a nerozumite tomu je patologická úchylka,
toto byla 4. demonstrace HONu v řadě během dvou měsíců, od několika lidí poprvé až po včerejšek, nikdo jiný se na nic nezmohl anebo to pokazil, váš příspěvek je neobyčejně hloupý, a včera to byla ukázka - na videích je vše - předem připravené policejněfašistické provokace, důkazů je dost, a těch slaboduchých fašistických komentářů od fízlů, placených trollů a idiotských gojů je taky dost, ale nebojte abyste nebyl zneužit, zalezte do kotárů a čekejte na svoji panskou vakcínu , svým způsobem konečně po dlouhé době dojde příroda spravedlnosti, dosud chránění idoti budou naočkováni a chcípnou jako odměna za jejich idiotství,
p.s. celou zemi vedou estébáci ke zkáze a NUI diskutují pod vedením fízlů kabbaly o
módní barvě hadru na hubu, a zrovna milý pane vy Slováci v tom vynikáte

383136

19.10.2020 11:08

RE: Ak chces ovladnut odpor, vytvor si vlastny.

AntePortas 109.?.?.?

Reakce na 383136

Do vedenia spolocnosti sa vzdy dostanu patologicke osobnosti. Je to ich udel, posuvat hranice. Aj galaxia sa toci okolo ciernej diery, ktora postupne topi hviezdy v tme. Tak to chodi a nikto to doteraz nezmenil, ani nezmeni. Ani Vy.
Smutne, ze Vy to tomu nerozumiete. A to je zasa Vas udel.
Napisem to jednoducho. Ked Vam zo steny prudom tecie cez dieru voda, tak ju zacpete a mate klud. Ale, ked Vam zacne kvapkat voda po celej stene z tisicov malych otvorov, tak ich nezacpete. Budete musiet pockat, kym to prestane. Lenze dovtedy sa mozete aj utopit.
Dat masy do pohybu sa nevyplaca. O tom by vedeli rozpravat vo Francuzsku na prelome 18 as 19 storocia. Nakoniec ich musel Napoleon odvliect do Ruska, aby konecne ti revolucionari pokapali, lebo s nimi sa uz normalne zit nedalo. Ved ako sa da zit s niekym, kto si mysli, ze si vsetko vydobyje flintou, bez prace.
Velkym rizikom je, ze masovy odpor sa da ovladnut jednotlivcom a tuzene nasmerovat. Ale jednotlive odpory, nezavisle na sebe, sa ovladnut jednotlivcom nedaju. Na dlhodoby funkcny system je potrebna symbioza. Drzta nieco nasilu je len kratkodobe riesenie a konci vzdy rovnako, zanikom.
Ked ludia strngali v 89, nakoniec zistili, ze pri moci zostali ti, o ktorych pisete. A teraz tomu nebude inak, aj keby ste sa tam zisli vsetci naraz. Vymenia len nomenklaturu a ide sa dalej.
My Slovaci mame rozum, neboli sme komunisti, ten sarajt k nam prisiel od vas a nebudeme ani teraz skakat ako ini piskaju. Budeme si zit svoj zivot.

383153

19.10.2020 12:58

RE: Ak chces ovladnut odpor, vytvor si vlastny.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 383153

Napsal jste to dobře, bylo by dobré, kdyby to pochopilo co nejvíce čtenářů.
Děláním stejných věcí, dosáhneme bohužel stejných výsledků.

383160

19.10.2020 14:32

RE: Ak chces ovladnut odpor, vytvor si vlastny.

wes 81.?.?.?

Reakce na 383153

Napoleon musel, nebo Napoleon chtel ? Vy si troufate rict, ze to hral jenom jako divadlo? Ze skutecnym motivem bylo zbaveni se armady?
Kolik vojen ve svete se dela za ucelem zbaveni se armady? To neni vubec tak jiste, a k posouzeni je treba hromady dalsich dat.
V tom se tez lisi odbornik od bridila. Nerekne jen tak neco do vetru, co by mu pozdeji bylo lito zmenit.

383163

19.10.2020 15:36

RE: Ak chces ovladnut odpor, vytvor si vlastny.

AntePortas 109.?.?.?

Reakce na 383163

On mozno ani nechcel, ale musel.
V 11 storoci sa zacali kriziacke vypravy. Mali povod v Anglicku. Dovod bol prozaicky. Pocas vojen s Vikingami boli jedinou ucinnou obranou hrady. Tak ich Anglicania zacali stavat. Po case to Vikingovia radsej zabalili, no hrady aj s posadkou zostali. Hromada hrdlorezov zbijajuca okolie vsade, kde oko dohliadne. Brali, co videli, a na to velmi doplacala najma cirkev. A tak vymyslela brilantny plan. Odviest tu daromnu cvargu niekam, odkial sa uz nevrati, do Svatej zeme.
Tento isty problem mal aj Napoleon. Zo dna na den, dobytim Bastilly, sa v krajine objavili hordy revolucionarov, rozumej zvacsa povalacov so zlocineckymi chutkami. Prve statisice ci miliony obeti slo pomerne rychlo. Gilotina sa nezasekavala a vyhladila temer vsetku slachtu. dedicov, aby nastolila moc burzoazie a tym revolucionari splnili svoj ucel. Ale co s nimi? Vojna. Odtafarit ich prec z domu, aby nerobili bordel. Zial, darilo sa a Europa zachvilu klakla na kolena. Lenze teraz to uz bola vycvicena armada s velkym apetitom. Co s tym? Smer Moskva, Rusko, kde sa zlato leje potokom, na ine by ich asi nenalakali. A kazdy v tej dobe predsa vedel, ze najcennejsou mincou je rusky Imperal, cca 40g rydzeho zlata. A tak sa islo a vratilo sa len torzo. Napoleon dozil v klude na ostrove a vo Francuzsku zabublala skutocna burzoazna, vedecko-technicka revolucia.

383169

19.10.2020 21:08

RE: Ak chces ovladnut odpor, vytvor si vlastny.

ping789 31.?.?.?

Reakce na 383153

Do vedení patologické společnosti se dostávají patologické osoby, to je zákonité, do vedení zdravé společnosti se dostávají zdravé osobnosti,, je zdegenerování každé společnosti zákonité ? ano, zdá se to nevyhnutelné, je to pozoruhodná zpětná vazba hezký projev duality všeho. Zžidovatění proces degenerace zrychlí extrémně.
Nechápete vůbec současnost, když uvádíte naprosto neadekvátní příklady jako VFR, dále teorii jako že jednotlivé ( odpory ) kapky někoho utopí - bez koordinace jsou k ničemu resp. pro srandu a jejich vektory se navzájem vyruší ( rozděl a panuj ) , taky netuším proč tu vypisujete něco o násilí, když jediného násilí se dopustili a dopouštějí fízli a jejich provokatéři. Asi jste se zaseknul u parního stroje v období Štúra, ale dnes satanovi posluhují kvantové procesory, takže nemá smysl pokračovat v polemice. Jen poslední větu: vy komouši Slováci si fakt svůj život budete žít jako vždy v Horních Uhrách, budete sloužit cizím pánům, tedy pouze ti, kteří přežijí, stejně jako českomoravští udavači v německém análu a všichni budete skákat jak ONI budou pískat - a proti tomu byla ta ekumenická poklidná demonstrace.

383185

20.10.2020 0:02

RE: Ak chces ovladnut odpor, vytvor si vlastny.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 383185

Panove ted neni cas na teorii, nato aby jste zmenili informacni pole a excelovali na vyssich prioritach jste museli zacit tak v roce 1956. Posledni poklidna demonstrace proti skopcakum v zemich ceskych byla za protektoratu, a vedla k zavreni ceskych VS za ucelem likvidace narodni inteligence. Ted se holt blizi ta sesta priorita globalne jako dusledek ekonomickeho krachu. V zemich jako USA, kde mate vice zbrani jako obyvatel a ke vsemu velmoc s nuklearnimi zbranemi se budou skutecni potentati snazit vyhnout obcanske valce jak to jenom pujde. V zemich, kde je obyvatelstvo bezbranne se pujde hezky podle planu a nikdo se s tim mazat nebude, na spinavou praci se pouzije mistni nebo zahranicni verze nejakych fanatiku. Aby skopcaci mohli ekonomicky uzavrit hranici kolem CR a de facto zklividovat do nuly ekonomiku, tak potrebuji velmi vazny duvod kvuli verejnemu mineni v Evrope. Nebudte tak blbi, aby jste jim ho dali. Drang nach osten je stale pri zivote, uz se ozyvaji hlasy kolaborantu v mediich, ze s Nemeckem by bylo lip. Pokud jde o schodek 300 miliard, mistni potentati by si meli byt zatracene jisti, ze i behem ekonomicke krize to zeme vydrzi, protoze zahranicni veritele nepujdou po drobtech jako mistni exekutorska mafie, ale po takovych firmach jako je treba CEZ a budou to mit za potisteny papir.

383189

20.10.2020 9:22

RE: Ak chces ovladnut odpor, vytvor si vlastny.

AntePortas 109.?.?.?

Reakce na 383189

Ak chce niekto zmenit system, musi nahradit ci posunut jeho intervaly. V reale sa to deje tak, ze sa zacnu odstranovat niektori alfa a nicit niektore omegy. Odstranenenie alfa jedincov sposobi boj o alfa poziciu medzi betami a zbytkom alfa. Nicenim omegy zasa boj medzi deltami, aby sa omegami nestali. V podstate nastanu zmeny v celom retazci. Nove alfy mozu potom nastolit novy system alebo zostat pri tom povodnom. V spolocnosti ale vzniknu nove omegy, teda nanovodefinovani zatratenci, cim sa zmeni zivot najma pre gamy aj delty, ale v skutocnosti sa to dotkne vsetkych. Takto sa meni raz zriadenia odjakziva. Cast toho co sa dovtedy mohlo, sa potom uz nemoze.

383202

20.10.2020 12:56

RE: Ak chces ovladnut odpor, vytvor si vlastny.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 383202

A jak to je s casovym faktorem a s reakci tech co drzi moc? To co tvrdite, lze realizovat pouze pri masove reznicine typu francouzska revoluce, kde byla vybilena znacna cast aristokracie a odstavena od moci a nahrazena uz existujici ekonomicky vyznamnou vrstvou s minimalnim politickym vlivem, ktera az na nekolik pokusu, tusim treti republika nakonec dokazala prevzit kontrolu nad moci ve state. Jedna vec je nekoho odstranit od moci a druha vec je prevzit kontrolu nad systemem a uplne jiny druh sportu je provest transformaci systemu vynucenou vnejsimi objektivnimi duvody. A i pri tomto zrychlenem behu dejin to trvalo 30-50 let. Co by jste radil v situaci treba CR pri probihajici masivni ekonomicke krizi, ktera bude mit nebyvale politicke dusledky na globalni urovni?

Dokonce pustit k moci soucasnou opozici, kde dost lidi bylo v predchozich vladach je vetsi risk pro budouci existenci ceskeho statu. Ne, ze by nekradli ve velkem obe strany, coz je dano vysokou mirou korupce systemu. Ale treba takovy Vystrcil a lidi co ho "podporuji", nedokazou ve svem osobnim sobectvi ani rozlisit jake skody zpusobili v kritickych chvilich ceskemu statu. Nechape proc ho president nezve na hrad? Oni si idioti skutecne mysli, ze to nechaji po cesku vyhnit do ztracena jako lokalni politicke prusvihy a v Pekingu zapomenou.... A az se preora politicka mapa Evropy, tak nam cinani poslou blahoprejny telegram, ze jsme na mape zustali. Ne, ze by to bylo v soucasne vlade nejak skvele. Podivam se na uroven diplomacie, ted si kopla do premiera Malacova a Hamacek omlouva, co vsude jinde ve vysoke politice by znamenalo okamzitou rezignaci a konec kariery, a protoze v CSSD jsou uz pouze lidi jako Poche a aspol material na lidra. O opozici jsem mluvil, takze... Zemana a Babise se povsimli v skopcackych mediich, v casech kdy se medialne projevuji kolaboranti? To mi bohate staci, jestli premier a president delaji, co maji delat pro CR. Jakakoliv i uprimne minena pomoc od Nemecka bude na politicke urovni prezentovana podivejte se na ty neschopne nezodpovedne cechy, bez nas skopcaku by se stejne jako za poslednich 2000 let asi vymreli. [velký smích][velký smích]

383212

20.10.2020 9:12

RE: Ak chces ovladnut odpor, vytvor si vlastny.

AntePortas 109.?.?.?

Reakce na 383185

Aka je to ta zdrava spolocnost? Ziadna spolocnost nedegeneruje len tak. Temer vzdy je to vplyvom patologickych osobnosti. Aj patologicka osobnost ma svoje plusy, tym ze hromadi a tym posuva hranice, patologicky samozrejme. Vdaka tomu dochadza k spajaniu sa a to napomaha pokroku. Az od urcitej hranice sa patologicka osobnost stava desktruktivnou.
Ked pisete o dualite, je dobre o nej doplnit aj to, ze ide o protipoly a ich existencia je podmienena niecim tretim, co ich od seba oddeluje. Dualita v podstate vymedzuje interval a jej poly su hranicami tohto intervalu. Cize nie jedinymi moznostami, ale tymi hranicnymi.
Aj kvapky dokazu utopit, pokial sa to deje dostatocne dlho. Ale je to menej pravdepodobne, ako sa utopit v silnom prude, ktory so sebou strhne vsetko naokolo. Pri kvapkach vobec nejde o nejake vektory. Ide o kombinaciu zakona akcie a reakcie s entropiou.
Ak niekto usporiada oslavu, posle ludom pozvanky a nikto tam nepride, ma problem. Vynalozil energiu zbytocne. Zvonku neprisla ziadna odozva, ale reakcia sa odohra, v nom samom. To len prehlbi jeho entropiu, rozklad. Roztoci to spiralu a to ho moze poznacit. Entropia, teda neschopnost premienat energiu na uzitocnu pracu, je zakladnym prvkom rozkladu akehokolvek systemu. Preto odporom proti systemu, nemusi byt len negativna reakcia ale aj ignoracia. Naopak, pri neuspesnom odpore, sa energia vynalozi zbytocne, zatial co pri ignoracii sa mozu vykonavat uzitocne veci. Vesmir je tu uz miliardy rokov a kazdy okamih bojuje s entropiou. Dokaze to len preto, ze dlhodobo podporuje uzitocne a to neuzitocne rozklada.
Odkial ste sa dozvedeli o datume konania tej demonstracie? Z hlavnych TV sprav alebo z alternativnych medii? Ako to, ze v alternativnych mediach sa docitate o pozvanke na akciu pripravovanu tajnymi sluzbami?
Ta akcia bola pripravena tak, aby splnila svoj ucel. Obe strany boli organizovane tymi istymi, aby, aj ked nikto iny nepride, dosiahla svoje. Tym sa minimalizovala entropia a na druhy den bola zrazu na stole novela nejakeho zakona.

383200

19.10.2020 8:47

panta rhei

zdezek 213.?.?.?

tedy volně nevstoupíš do stejné řeky.Jedním z mouder,kterým nás klasici Marx-Leninismu sytili,byl spirálový posun dějin,věci se opakují ale jsou přesto o řád výše.Včera jsem na Netu sledoval vývoj situace na Staromáku a bylo to jak Rudé právo 1989- bitky, agresivní výrostci, chuligáni, nezodpovědnost...dnes na parlamentních listech zpověď jednoho z demonstrantů jak to bylo ubohé, neprofesionální a že prozřel a už víckrát nikdy s těmi ošklivými demonstranty...Maně se mi vybavují články z před 30 let kdy "lid se v jednom šiku distancoval" ...distancoval se od čehokoli co vládní garnituře neseklo do krámu.Existoval bonmot, jaký že je rozdíl mezi lidmi a lidem, nu lid s nadšením buduje rozvinutou socialistickou společnost zatímco lidi na to většinou serou...
Jsme tam odkud jsme se před 30 lety zkusili vymanit, v novém totáči akorát o level vyšším, oproti komunistům s nesrovnatelnými sledovacími a manipulačními technologiemi Velkého bratra.
Dvakrát do stejné řeky nevstoupíš, tahle je ale pěkná stoka!

383134

22.10.2020 20:10

RE: panta rhei

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě frantadobrotaloki (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 383134

nádhera,konečne aspoň jeden uvidel....je to samozrejme zložitejšie vo svojej jednoduchosti,špirála znamená vývoj a je jedno s akým znamienkom
okrem hlavnej špirály existuje nekonečné množstvo menších,ktoré spoluvytvoria výsledok v okamihu zlomu...
vieme k čomu sa blížime,lenže to neznamená,že to aj nastane v takej podobe ako je to predkladané-My to vytvoríme
nevedomosť je v tomto prípade smrteľná (vírus-nevírus,pendrek,guľka,dobrý udavač atď.)

383327

19.10.2020 8:54

V televizi jsem viděl "pokojný" transparent "Prymula do plynu".

Frank51 89.?.?.?

To autor zjevně přehlédl stejně tak jako fakt, že většina lidí roušky neměla. Policajti měli proti šmejdům, kteří na ně házeli dlažební kostky a pyrotechniku, zakročit daleko tvrději. Budou muset zajet na školení do Katalánska, jak se to dělá. Demonstrovat proti opatřením vlády, kdy ve Francii už dokonce zavedli zákaz vycházení, může jenom debil. Zřejmě těch více, než 1300 mrtvých je pro naše šmejdy málo.

383135

19.10.2020 9:05

RE: V televizi jsem viděl

AntePortas 109.?.?.?

Reakce na 383135

Uz, ked som sa narodil, boli plne cintoriny. A dodnes to neprestalo. Dnes uz praskaju vo svikoch. A ludia tu smrt nie a nie zastavit. Zacali nosit ruska, izolovat sa, nestretavat sa, zakazali im v krcmach nasavat, chodit na futbal, do kina ci do divadla. A stale to nevedia zastavit. Ako je to mozne? Poradte.
Dovolil by som si jednu radu zo zivota. Prestat pozerat tu TV a citat noviny. Nie, nie je to liek proti smrti, ale aspon zostane cloveku viac casu na osobny rozvoj, dokym aj jeho neodpracu na ten cintorin. Snad potom prestane rozpravat o chorobach a smrti. Hlavne detom sa to zle pocuva.

383139

19.10.2020 14:44

RE: V televizi jsem viděl

Kájík hlavakarel (zavináč) gmail (tečka) com 84.?.?.?

Reakce na 383139

frank je kokot, nemá cenu na něj reagovat... sry jako

383165

20.10.2020 0:05

RE: V televizi jsem viděl

ROMAN1 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 383139

Souhlasím, nejhorší smrt je smrt z vyděšení. A na tom děsu mainstream pilně pracuje 24/7. Jeden by za něco podobného ještě před rokem měl na krku paragraf za šíření poplašných zpráv.
Vyhodit televizi je v současné době to nejrozumnější, co může každý sám pro sebe učinit.

383190

21.10.2020 0:26

RE: V televizi jsem viděl

vvv 206.?.?.?

Reakce na 383139

Moc pekne jste to shrnul. Dik!

Vykaslat se na vsechny ty lzi. Sance je, ze to zivot prodlouzi.
Jsme ted my novinari, ti oficielni se zaprodali Satanasovi.

383242

19.10.2020 9:09

RE: V televizi jsem viděl

Rudolf_K 2a0b.?.?.?

Reakce na 383135

Souhlas.

383141

19.10.2020 9:26

RE: V televizi jsem viděl

Ten zlej 5.?.?.?

Reakce na 383135

Promiňte mi, pane Franku, ale Vy snad máte občanku podepsanou ministrem vnitra. Mírná ovce je vlku po chuti. Za sebe pociťuji hrdost, že se lidé přestali bát a chovat se jako ovce. To zděšení, které zavládlo ve vládě je jako balzám.
K těm mrtvým - víte, dokonce i ministerstvo na přímý dotaz, kolik eviduje zemřelých v příčinné souvislosti s covidem, sdělilo, že takové informace neshromažďuje.
K argumentu, že se to děje jinde - jinde se také podporuje dovoz imigrantů, genderové šílenství, zelený úděl atp. Svého času 3/4 zemí razilo tezi, že socialismus je odpovědí na společenské problémy. To, že se to děje jinde není důkazem správnosti. Troufnu si říci, že naopak.
Jak se vyrovnáváte s faktem, že roušky jsou nařízeny 6 týden a pořád to roste nahoru? Není to spíše důkaz, že opatření nefunguje?
Kdyby se takto testovala a prymulovsky ohýbala statistika ohledně rýmy, tak zjistíte, že to je šílená metla, na kterou umírají milióny lidí.
Vláda se nezmůže na nic jiného, než na vyhrožování. Pak se nedivte reakci.
Co se týče ataku policie - je to zpravodajská hra. Policie v uniformě provokuje, provokatéři v davu v civilu jí dávají záminku zasáhnout.

383142

19.10.2020 9:36

RE: V televizi jsem viděl

demokrat 31.?.?.?

Reakce na 383135

Policajti měli zakročit daleko tvrději, demokraticky.

383143

19.10.2020 9:40

Jak si systém chrání svoje policií.

Okal 87.?.?.?

Když by ti držku rozbil socialistický policajt bylo by to kruté, nedemokratické , totalitní atd. Když ti držku rozbije kapitalistický policajt je to v pořádku je to demokratické, správné, nejsou to svobodní občané ale chuligáni / ultras/ atd.
To je logika systému který je v daném okamžiku u moci.
Chraňte si režim poskytuje vám svobodu, demokracii, vše lepší, ale pozor
" odcamcajt- pocamcajt", na to nezapomínejte, nebo vám poskoci v černém s přilbami a neprůstřelnými vestami, vysvětlí co ano a co ne.

To jsem zvědav jestli toto zveřejníte....

383144

19.10.2020 9:42

JanN, Rudolf K, Frank51

ping789 31.?.?.?

na prvyprostor,cz je většinou pošlou do řiti, tak se usídlili zde, exempláře z Orvela a Huxleyho, nebo kluci z bisky ? - to by bylo tristní, taková úroveň jamese bonda [mrknutí jedním okem]

383145

19.10.2020 9:49

správy v TV

Bauer 2003:x:x:x:x:x

včera v televíznych správach na ORF1 a ARD. Zábery z demonštrácií v Thajsku, Bielorusku a Bolívii. Ale o Slovensku a Česku ani slovo. Pritom sa jedná o susedné štáty, členov EU.

383146

19.10.2020 9:57

Trocha historie

Jan Hanuš 193.?.?.?

„Je blbej,” s určitostí prohlásil voják z kasáren, „blbej jako poleno. Von snad ani neví, že je vojna. Může bejt, že se mu to styděli říct. Jestli je podepsanej na tom manifestě k těm jeho národům, tak je to zlodějna. To dali do tisku bez jeho vědomí, von už vůbec nemůže na nic myslet.”
„Von je hotovej,” znalecky doplnil Švejk, „dělá pod sebe a musejí ho krmit jako malý dítě. Předešle vypravoval jeden pán v hospodě, že má dvě kojný a že každej den třikrát je císař pán u prsu.”
„Kdyby už jen to bylo,” povzdechl voják z kasáren, „a nařezali nám, aby už jednou Rakousko mělo pokoj.”

383147

19.10.2020 11:07

RE: Trocha historie

R.E. 37.?.?.?

Reakce na 383147

"...jo a taky ho držej zavřenýho na hajzlu, aby jim neposral celej Schoenbrunn..." a brzy to tak dopadne i na Hradě...

383152

19.10.2020 10:22

Opět historie

Jan Hanuš 193.?.?.?

Kamarádův předek nebyl příznivcem demonstrací a zorganizoval si osobní revoluci. Vzal brokovnici a rozstřílel rudou hvězdu na Národním výboru. Skončil ve vězení.

383149

19.10.2020 10:52

Na Aktualne.cz

jakobi 134.?.?.?

bezel live prenos 1.5 hodiny. Muj dojem, Vetsina rousky nemela. jestli tam bylo 20-40 cerne odenych mladiku, nekdy i starsi, ktere bych prirovnal ke zname Antifa, kteri zautocili na policii. Akorat ze nerozbijeli okna a vylohy. Policie podle me byla dosti zdrzenliva a chytila jen toho co na ne primo utocil. Nejvice tam bylo tech, kteri s mobilama celou situaci filmovali ze zadu i ze predu, mezi policajtama, proste vsude. Kdyz strikalo vodni delo, tak jen tim spusobem ze proud vody skoncil pred davem vetsinou prihlizejicich. Vyjimla nastala, kdyz jednotlivec se nenechal odradit, pak byl mokry. Tot vse.

383151

19.10.2020 11:58

Ty pouliční nepokoje byly kvůli svobodě ?

Joseph Chlor 89.?.?.?

Kvůli svobodě pro Berbra a spol ?
[velký smích])))

383156

19.10.2020 13:48

RE: Ty pouliční nepokoje byly kvůli svobodě ?

R.E. 37.?.?.?

Reakce na 383156

Jo, ve vší uctě ke všem účastníkům demonstrace, na tribuně i pod ní, kterým není lhostejný veskrze zhovadilý stav společnosti a státu, mě ale téměř k slzám dojal ten bešprechung nějakého kápa fanoušků fotbalu z Opavy, když přednesl požadavek, aby vláda refundovala moribundusní ztráty českému fotbalu a všem jeho činovníkům, hráčům i fanouškům a to v den, kdy byla uvalena vazba na jeho předsedu a tři dni po tom, co fotbaloví gladiátoři vyjádřili podporu zdivočelému rasistickému lumpenproletariátu v USA...

V takové době tak sužované doslova existenčními problémy téměř každého jedince i státu a národa, jako celku, se najde infantilní osel s takovým požadavkem...
Nejspíš kdysi taky byl aktivní hráč a buď hrál až příliš hlavou (tím nemám na mysli že vymýšlel chytrou hru a finty), nebo ho do té hlavy někdo kopl...

PS: ještě neuschla na Staromáku ani ta zálivka z policejní konvice a už Fouché v červeném svetru předkládá nový zákon "o utajování informací před veřejností za krizových situací..."
No není ten ASPEN Institut a jeho stachanovci snad jedinou u nás organizací pracující na plné otáčky??!! Zatím co ostatní se rvou mezi sebou, nebo s policajtama, tak oni stejně, nebo ještě více, než ten Babiš, "makají a jedou"...

383161

19.10.2020 12:44

Asistencia polície a technológia demonštrácií

Lubosmat 212.?.?.?

Autor článku opäť potvrdil, akú úlohu zohráva polícia pri demonštráciách.

Schéma je podobná ako pri tých ostatných, vedených pod taktovkou profesionálnych organizátorov spontánnych prejavov pouličného ľudu, hlasu ulice, alebo takpovediac nič netušiaceho stáda.

1) Niekoľko dní pred spontánnym prejavom neidentickej masy sa postavia na strategickom námestíčku tribúny pre tribúnov ľudu, aby na dav pod sebou mohli pokrikovať a aby na nich bolo dobre vidieť.

2) Policajné kordóny sa postavia v čase ohlásenej demonštrácie do bočných uličiek a už svojou prítomnosťou odstrašujú väčšinu ľudí k zmene smeru pohybu.

3) Z nepochopiteľných dôvodov sa začnú zatvárať obchody, denné bary a reštaurácie.

4) Smerovaná masa návštevníkov centra sa mieša s "demonštrantami" a prechádza okolo revúcich tribún, naráža na niektoré uzavreté uličky / priechody a vracia sa späť hľadajúc únik.

5) Médiá snímajú dopletenú masu a ... už len chýbajú tie bengálske ohne ...

383158

19.10.2020 14:39

Organizator demonstrace ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Kdo tu demonstraci na magistratu nahlasil a mel ji povolenou ?
Kdyz neco zorganizuje Minar,jsou ho plne noviny.Kdyz Okamura,Okamury jsou plne noviny.Kdyby to zorganizoval Lojza z Horni Dolni,budou Lojzy zas plne noviny.Ale budem znat jmeno organizatora.Tady nic.

383164

19.10.2020 21:07

RE: Organizator demonstrace ?

ivann 94.?.?.?

Reakce na 383164

video zminuje i jmena organizatoru

http://www.nwoo.org/2020/10/19/proc-byl-zasah-poli...

383184

19.10.2020 18:45

Takováhle demonstrace je pravděpodobně akce pražské havlérky

F&T 45.?.?.?

Pražská havlérka vítačů by tady celou zemi chtěla zamořit migranty a zadělat na krveprolití a budoucí občanskou válku.

Současný stav naprosto neadekvátních opatření jim nevyhovuje. Ničí to zisky kaváren a obchůdků. Kononavirová totalita jim dala najevo, že jsou na odpis.

Takže paradoxně také poukazují na to samé jako hledači pravdy na zvědavci a jsou dočasnými pozičními spojenci v této rozehrané mašinérii. Oni umí demonstrace, ale je otázka jestli něčemu pomohou. Koronateror obyvatelstva nabírá obrátky.

383178

19.10.2020 19:25

Tak je to vždy

Casass 95.?.?.?

Nezáleží kto protestuje , ale proti komu a čomu sa protestuje . Keď na Ukrajine hádzali po policajtoch zápalné fľaše , podľa médií a politikov to neboli žiadni extrémisti , ale len slušní a frustrovaní Ukrajinci , ktorí chcú zmenu v krajine . V Bielorusku to isté . Keď BLM v USA zapaľovali ulice , autá a rabovali obchody tiež to neboli žiadni extrémisti , ale ako vraveli aj na CNN , boli to v drvivej väčšine mierumilovné a slušné protesty . Nikto normálny už skorumpovaných politikov , ani novinárov a média neberie vážne .
A inak dnes som videl futbalový zápas z Číny . Stále je tam obmedzený počet divákov , ale mohli byť hneď pri sebe . Takže sa prakticky telo na telo tlačili tisíce ľudí . A čo ma zaujalo najviac , že mnohí nemali vôbec žiadne rúško alebo ho mali len tak zvesené na brade , takže ústa aj nos zostali nekryté . Že by súdruzi v Číne už vzdali boj proti tomu najnebezpečnejšiemu vírusu na svete , na ktorý sa musíme dať testovať aby sme vôbec vedeli , že ho máme ? Alebo je v tom niečo iné ...

383180

19.10.2020 20:04

novinky k plosnemu testovani v SR od lekare

te 89.?.?.?

https://t.me/casusbellilive/14068

383182

19.10.2020 21:54

Hezký článek

Piter 37.?.?.?

Já jsem tam nebyl, ale je to velmi hezky napsané a z veřejně dostupných informací to vidím stejně. Všímáte si, jak se někteří vyjadřují o demonstrantech? ,,Měli je zmlátit ještě víc", ,,měli chcípnout na koronavirus" . Za to, že má někdo jiný názor? Kolik zloby je v lidech, kolik zloby dokáže udělat strach, který v lidech zasela propaganda. Já si myslím, že každý člověk má, nebo vlastně měl by mít právo napsat si na papír úplnou blbost, nebo úplně chytrou věc a vyjít s tím do ulic. V Bělorusku, v Katalánsku, ve Francii, v USA, v Rusku v České republice a jinde, ale není tomu tak, není tomu tak, protože vládnoucí elity se bojí, je to strach z lidí, co je motivuje použít násilí proti vlastnímu národu a mají k tomu svého věrného pomocníka, policii a armádu.

383186

20.10.2020 4:30

Akce se plne zdarila.

Paw 110.?.?.?

Reakce na 383186

Inscenaci cele zalezitosti nejdrive predchazely "fotbaly" jinych vlad a uradu s micem jmenem CR...Ani slovak neleni..Vzorna priprava v rezii medii,TV,vlady,uradu a police..Kopalo se hojne,tvrde nemilosrdne i na hristi ve Skotsku . Taky Cesi strasne pijou.A hned se dostavila demonstrace na dalsi fotbal a pouceni z chovani fotbalistu je nezbytne....A Malacove neni robot, tedy si muze dovolit vsechno !!! A co je to vsechno ?? Tedy akce a taskarice pro vyhladla media, na zpravy ,jak cesi skodi celemu svetu, zase ty chuligani /drive disidenti a chuligani/,opet na scene jako za komunistu a s vysledkem Tsunami propagandy a patricnymi dusledky jiz na obzoru a rovnou na vsechny. v Akordu s Persekucnimi zakony ,se zamerem donutit ockovani s biocipy, zhorseni obecne persekuce, na ty Cechy, a zname osobnosti se ihned vyjadrily a Babis ihned v soku, zaroven informace ,ze cesi strasne piji, mezitim nahodou fr.policie zase dopadla vraha ucitele a zase ihned zastrelila..Taky jeden demonstrant..
Jako vzdy se zadaji nejprisnejsi tresty jako za Stalina ,Heydricha a Gottwalda !!!
O nudu v opakovani situaci v Cechach neni nouze.
Cesi a velmi menecenni jak se denne dokazuje, musi tvrde spolupracovat za svoji otrockou existenci ,kterou se musi naucit milovat a budoucnost, si musi bezpodminecne zaslouzit na svetovem boji za rousky na huby ,na mozky.
A to na stranach policie a "demonstrantu. Ve filmu se to nazyva kompars, taky zaplacenej..Policie a provokateri se staraji aby se nic neodehralo mirumilovne.
To je zakladni ukol ,aby se media nazraly a producenti ideologicke propagandy a konflktu nasili pro hlavne planovane predem dusledky byli spokojeni..
Cela EU se musi z toho poucit.
Nevinni navstevnici pak dodavaji pocty i zdarma...A jak "primitiv " dodava, postreh, podminkou je si vzit "Mobphone". Aby registrace vsech,probehla sporadane a bez potizi. Na jedne strane pro zaplaceni ucinkujicich a na strane druhe seznam podezrelych na uplatneni teroru opet prisnych nasledku.. Teror medii ,vlad a uradu infrormuje a bojuje, proti strasnemu "teroru" neco shromazdenych..
Statistiky velmi utoci a bez dukazu. Nemocnych a a postizenych jsou tsunami ale za nimi bezradnost se nahrazuje verbalnim,zobrazovanym a justicnim nasilim !!!
Tez uz predtim byli komparsisti oznaceni jako ultras.Vyskyt trolu zde tez velmi prozrazujici a napis Primula do plynu uz je rovnou dukaz o co jde...
Zrejme zase pouceni z Husakova krizoveho vyvoje .
Ale Strategie hybridni a asymetricke obrany je zrejma odpoved na ofenzivy globalistu,trockinternacionalistu...

383194

20.10.2020 14:35

RE: Akce se plne zdarila.

R.E. 89.?.?.?

Reakce na 383194

Připomněl jste mi telefonát mého kamaráda z Milána, který mi celý vyděšený hned v pondělí ráno volal pln obav, copak že to v Čechách pácháme za rebélii plnou hrůzy a ohrožujeme tím bezpečnost celé Evropy, kterou ještě neopustila ta křeč z leknutí covidovým útokem...Dalo mi to práci ho uklidnit, že šlo o předem zrežírovaný tyjátr pro masmédia naším Fouchém a stupidními policejními knechty v rolích provokatérů dle zadání od sionistického ASPENu...a "Bratrstva potkaní pracky".

Je to zřejmě vše zkoordinované s eu-mainstreamem ve snaze propagandististicky to využít k ospravedlnění dalších omezení a útoku proti všem "zpochybňovačům pandemie a hlavně opatření vlád k jejímu potlačení", které sice pochybně působí na potlačování coronavirové pandémie, zato zcela účinně zadělávají na hlubokou hospodářskou krizi s nedozírnými následky...

Vzpomněl si ten talián znalý dějin hned při té příležitosti na naše husitské předky, kteří té zasmrádlé a zděbilnělé Evropě a hlavně té černoprdelnické, nahánějí hrůzu dodnes.
[velký smích]

383218

20.10.2020 19:16

RE: Hezký článek

ivann 94.?.?.?

Reakce na 383186

myslím, že reálných svědků covidových není zdaleka tolik, jak by se zdálo dle reakcí na sítích. Jsem přesvědčen, že jde o trolí fabriky, dejeBISce ve službe atd., viz ruský seriál Spjaščie (Spící agenti), Pro ty, co si chtějí uzurpovat absolutní moc a ničit naše životy je životně důležité vzbudit dojem, že je podporuje co nejvíc lidí - jinak by se ukázalo, jak jsou slabí a vaří z vody..

383229

20.10.2020 20:00

RE: Hezký článek

Vladimír D. 94.?.?.?

Reakce na 383186

No, je to vaše propaganda anti-rouškařů, která kvůli vašemu sobectví, nechuti se jakkoli omezit i nízké inteligenci, emoční, sociální i té v obvyklém smyslu, kvůli níž jste sehráli roli užitečných idiotů, zbytečně zemře množství lidí. Nikdo vás mlátit neměl, ale odpovědnost za svoje činy si ponesete v sobě.

To nic, brzy na vás dolehnou kletby příbuzných těch mrtvých, a přestože vám to nepřeji, přesně to si zasloužíte. I s vašimi organizátory, kteří na rozdíl od většiny těch hloupých a svedených, přesně věděli, co dělají od samého počátku.

Škodili úmyslně, vědomě a schválně, pod "rouškou" falešného boje za svobodu, za mrzký peníz a pro mediální slávu. Nic jiného, než prokletí a opovržení národa, a nejen jej, je nečeká. Už brzy.

Velice se podobáte některým havloidním disidentům a emigrantům, kteří si tvrdě šli za svou verzí domnělé pravdy a nic nedbali na své rodiny a příbuzné, kteří si za ně slízli pomstu minulého režimu. To vše ve jménu hodnot, které dnes už notně vyčpěly a dávno nic neznamenají, zatímco zrada svých nejbližších je stále stejně hnusná.

A přesně tak to bude i s vámi. Kvůli vaší většinové hlouposti a menšinové vědomé zradě náš národ a stát zabředne přesně do těch osidel a dluhových pastí, z nichž se chtěl vymanit.

To, že vás někdo zmlátí na demonstraci "užitečných" idiotů, už ničemu nepomůže, ale pokud se tak stalo, zasloužíte si to.

Nepochybuji ale, že se skalním jádrem vaší sekty nehne nic, ani ve vlastním těle zažívaný Covid a zůstanete nezlomní a pevní, třeba až do svého posledního koronavirového výdechu.

PS: Odpovídat mi nemusíte, číst to nebudu.

383233

20.10.2020 6:53

Manifest hrdinných, svobodomilných protirouškařů.

gippius 213.?.?.?

http://casopisargument.cz/?p=32138

383197

20.10.2020 13:20

Každý, bez vyjímky

qwe 94.?.?.?

kdo se zúčastnil podpořil opozici proti Babišovi. O nějakou svobodu organizátorům vůbec nešlo. Konspirace tu skutečně je, ale pouze s cílem opozice odstranit vládu (především Babiše) a zaujmout její místo. Situace je jasná: jsem proti vládním opatřením = chci Fialu a Kalouska.

383214

20.10.2020 15:01

Vážení lidičkové.

Rohador 90.?.?.?

Jednou naše vláda vydala nějaká opatření, a naší povinností je tato opatření respektovat, ať se nám to líbí nebo nelíbí, to je prostě bez diskuse.

383220

20.10.2020 16:53

No, jít na demošku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

o které dopředu vím, že na ni přijede několik set inteligentních, vzdělaných a milých lidí typu "pyčowolebanik", tak to chce hodně představivosti o smysluplnosti celé akce.[mrknutí jedním okem][mrknutí jedním okem][mrknutí jedním okem] Milchvilprdi v množství menším než malém.

383226

20.10.2020 19:48

Budeme muset přitvrdit, řekl poslancům Prymula

Stepe 85.?.?.?

Z diskuze pod článkem : Ano máte 100% pravdu protože agenda 2030 se realizuje a je podmíněna „Jediným Správným Názorem“ to je ten že tady máme opravdu smrtící virus.DEMOKRACIE UŽ BYLA… NWO Totalita Velkého Bratra je tady. Cenzura Zesiluje: GOOGLE, FACEBOOK, TWITTER,YOUTUBE,APPLE to jsou techologické korporace. Současná situace není žádná náhoda a nic se neděje jen tak. Jsme svědky uskutečnění dlouhodobého plánu a jestli teď nic neuděláme, je víc jak zřejmé, že všechno skončí globálním zotročením lidské rasy a to nejen za pomoci technologií. Nacházíme se ve vyjímečném historickém okamžiku, ocitli jsme se na rozcestí. Jestli dovolíme hrstce manipulátorů kontrolovat naše životy, tento příběh nebude mít šťastný konec!

383232

Tuto stránku navštívilo 4 213