Diskuze k článku

Peníze. Jsme víc, máme-li jich víc?

Příspěvků 32

27.8.2020 3:13

Příklady táhnou, šmejdi nám vládnou

Gój 46.?.?.?

Církevní restituce a církve byly nástrojem mocí posedlých, stejně tak různé politické strany. ODS je strana šmejdů i bez Novotného, poslechněte si jejich předsedu, politologa Fialu, šílenou Mirku Němcovou nebo Černochovou. V mnohých dalších politických i "neziskových" stranách je osazenstvo podobné.
Zahlcovat si hlavu Ježíšovou chudobou je vize zoufalá, bláznovství. Pokud máte hluboko do kapsy, jste kandidátem pro exekutorskou mafii (statisíce obětí ročně) a možná i pro bezdomovectví.
Potřebujete zdroje pro živobytí, na sociální a zdravotní daně. K naší smůle je běžné otročit alespoň pět dnů v týdnu po osmi hodinách. Nové laťky nastavují Ukrajinci a další "nezbytní" obohacovači pracovního trhu, ti otročí i po 12 hodinách sedm dnů v týdnu.
Kdo nehýká a netahá s davem,ckolektivem, má to těžší. Bez peněz však do hospody nebo hytlermarketu nelez. Alternativně přes léto je možné se napást, pampelišky, jitrocel...a těšit se z přirozeně proměnlivého počasí, barev oblohy, pohybu listí ve větru...

381557

27.8.2020 9:07

RE: Příklady táhnou, šmejdi nám vládnou

F&T 45.?.?.?

Reakce na 381557

Jen upozorňuji, že v době Ježíše před 2000 lety byla společnost tak nastavena, že bylo možné cestovat s prázdnou kapsou a občas něco vyžebrat k jídlu. Na Balkáně některé zbytky zvyků přetrvávají dodnes.

V dněšní době se bez peněz nedá obejít. Pokud budete žít jako bezdomovec a budete si brát prošlou bagetu z popelnice, tak už to je považováno za krádež a je kriminalizováno. Bezdomovci sice "přežívají", ale jsou paseni mafií a musí vyžebrané peníze odevzdávat bosovi.

Společnost je úmyslně nastavena tak, že bez peněz nejde rozumě existovat.

381563

27.8.2020 14:21

RE: Příklady táhnou, šmejdi nám vládnou

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 381563

>Společnost je úmyslně nastavena tak, že bez peněz nejde rozumě existovat.

- A to je správne !!! Nie je správne, ak niekto si užíva plody práce iných ľudí, a on sám žiadnu prácu pre iných ľudí nekoná.

Nie je správne to, že sa peniaze dajú získať OD ŠTATNEJ MOCI aj bez práce (rôzne (ne)socialne dávky).

381575

27.8.2020 18:39

RE: Příklady táhnou, šmejdi nám vládnou

Abbe buzoni 37.?.?.?

Reakce na 381563

Co jsou to peníze, kdo je tiskne a čím jsou podložené... Přemýšlej[oči v sloup]

381579

28.8.2020 10:29

RE: Příklady táhnou, šmejdi nám vládnou

F&T 45.?.?.?

Reakce na 381579

Peníze jsou či spíše by měly být zobecněná energie. Pokud člověk věnoval nějaké množství své energie pro společnost, tak by měl mít možnost od společnosti úměrně něco jako protihodnotu získat.

Pokud by nebyly peníze, tak by musel fungovat barter - já třeba vyrábím hrnečky a soused košťata.

V současné lidské společnosti takovou formu kreditů nelze opustit. Jsou zde v hojném počtu "parazitní" jedinci, kteří stale něco požadují, ale nejsou ochotni pro společnost cokoliv udělat - tj. pracovat.

Druhá věc je, že na peníze se přilepily banky jako megaPARAZITI a systém vysávají. Do určité míry se to dá unést, ale ned tuto míru posílají celý peněžní systém ke dnu.

381590

28.8.2020 19:38

RE: Příklady táhnou, šmejdi nám vládnou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 381590

A co když jste pro společnost zadarmo vytvořil mnoho a pak Vás ta společnost kopne do zadku a ještě Vám řekne, že jste příživník ??

381595

29.8.2020 14:59

RE: Příklady táhnou, šmejdi nám vládnou

F&T 45.?.?.?

Reakce na 381595

To je přesně selhání celého systému. Systém je přetížen parazity.

Mimochodem v Egyptě se před několika tisíci lety stalo prakticky to samé. Nejdříve tam vládli kněží, kteří díky vzdělanosti a plánování pozvedli celou zemi. A pak se na kněží lepili další a další paraziti, až to celý systém neunesl a zhroutil se.

Když systém překročí určitou hranici parazitismu, tak už je obnova nemožná a je možná jen čekat až se to bolestivě zhroutí a vyhnije.

381607

30.8.2020 22:57

RE: Příklady táhnou, šmejdi nám vládnou

Jan Hanuš 193.?.?.?

Reakce na 381607

A opět tu platí, co řekla ta genetická badatelka. Lidi se nikdy nepoučí, nejsou toho schopni, a tak se to bude opakovat pořád dokola.

381635

27.8.2020 6:25

Jan Hus

wes 81.?.?.?

mel casto pravdu a prece i sam naletel. Podilel se na jakesi revoluci, jejiz produktem bylo krome vyhod i opetovne nasili.
Neni ale pravda jen to, ze nasili plodi dalsi nasili, ale tez, že nasili lze celit casto jen nasilim. Protoze za jistych okolnosti je zbytecne domlouvat loupeznikovi s pistoli, neni pravdepodobne (i kdyz mozne), ze by toho na domluvu nechal.

My se v podstate tahame sami sebe do zavratne vysky jako smrky v hustem lese za sluncem, aniz vi, ze jednou z nich budou prkna.
Chceme byt vys, nez ti ostatni, kterych pokud je pak moc kolem, tak uslapavaji ty nizsi bez ohledu na to, zda vys(nebo jinam) nemohou, nebo nechteji.
Kolik lidi vynaklada obrovske usili a tropi ekologickou stopu jen proto, aby vypadali, ze jsou vys. A pokud jim jini rovnou nezavidi, tak to malokdy oceni.

Vysledkem cele masiny je, ze dotujeme banky, protoze sami by jsme takhle rychle rust nemohli. Z toho pak tez plyne, kdo ma na tom vsim zajem.
Vezmeme si takovou smesnou vec, jako byt a auto. V obou pripadech obvykle sponzorujeme banku 2x. Jednou pri investici do stavebni firmy, nebo automobilky (maloktera firma investici rozjizdi bez nejake formy pujcky) a podruhe pri koupi bytu, nebo auta. Obe casti zaplati zakaznik, kteremu asi nevadi, ze jiz plati DPH, spotrebni dan, nebo i dan z prijmu. Pak se muzeme divit. Tez proc zde mame media, nebo jine monopoly, ktere delaji, co delaji.

381559

28.8.2020 11:14

RE: Jan Hus

R.E. 78.?.?.?

Reakce na 381559

Jak praví slovenské přísloví: "kto bez neňazí chodí, toho aj psi obščia."

Diky tomu, že židovská finanční mafie tvořená všemi bankami, emisními, komerčními i investičními fondy má monopol na celou genezi peněz i jejich distribuci, dostává výpalné ze všech stran a z jakéhokoli pohybu jí vydávané a obhospodařovávané měny a díky držení této "nervové" soustavy ekonomiky ovládá nejen ji, ale celé státy a kontinenty, pase je, stříhá, dojí a vodí na jatka jako stáda ovcí a je schopna je i totálně za pomoci tohoto systému zničit.

Celá výroba všeho k životu potřebného je tou mafií ovládáno a ta je ve skutečnosti i majitelem všech těch stále po investicích a provozních půjčkách hladových a pod krkem držených firem a jejich vlastníků a ona také určuje svými rozhodnutími množství, sortiment, kvalitu a trendy spotřeby/výroby i za pomoci korupce zvané reklama a využívá to v politickém usilování se o prosazení svých zájmů i globalistických (to dokládá přítomnost buzerantů a negrů v jakékoli reklamě).

Peníze/bohatství a moc jsou siamská dvojčata, která nelze od sebe oddělit, jak lživě blábolil Havel a spol, neb by jeden bez druhého chípl. Jejich životy jsou spojené a jeden podmiňuje ten druhý..

Kdo má moc, dojde k penězům a kdo už peníze má, své zájmy prosadí a to buď legálně pomocí sebou financované bandy nájemných kurévek slétnuvších se do politické strany, jako je Babišova ANO a pak už jen během jednoho volebního období zdvojnásobí své bohatství, které mu trvalo 25 let, než jej nashromáždil, když byl mimo aktivní politiku, nebo nelegálně za pomoci korupce, nebo financování převratu.
Politická moc je v téhle vskutku veskrze posrané demokracii podmiňovaná přístupem k financím a skutečnými vládci jsou židy vlastněné banky a proto tak pěkně naši politici bez rozdílu aportují s šábesdeklem na palici ke Zdi nářků a proto taky všichni, včetně Okamury hajlují/hlasují za parlamentní "Deklaraci na obranu Izraele a jeho zájmů" a tak ochotně jim Klausem-Zemanem předali celý náš finanční/bankovní systém i se zlatým pokladem..

Pokud nemáme opravdu svojí měnu námi vydávanou a obhospodařovávanou, nelze vůbec hovořit o nějaké suverenitě ekonomické a už vůbec ne politické.
To potvrzuje rčení židovského bankéře: "Když mě necháte vydávat měnu, je mi jedno, kdo tu vládne". Tím je to totiž dané.

Takže když tohle srovnáme s tím tolik proklínaným minulým režimem, tak tenkrát jsme vskutku žili ve svobodném státě, jen okolo sebe jsme ze všech stran měli více či méně zarputilé a kořistnické nepřátele.

Tenhle dnešní útvar, úmyslně nepíšu "státní", mělo by být spíš použito slovo "stádní" už není žádný stát, neb byl za těch 30 let okraden a podvodně zbaven všech atributů státu a zbylo z něj jen jakési ubohé a trapné ani ne košárisko ovci, ale spíš doslova "košérisko"....Automaticky kráceno

381591

27.8.2020 8:11

Otec byl komunista.

Jan Hanuš 193.?.?.?

Asi podle dnešních měřítek, a hodnocení doby minulé, zvláštní. Nabádal mě, abych se nehonil za kariérou, penězi a majetkem. Prý jsou důležité vztahy a máme si pomáhat navzájem. O lidech, kteří chtěli mít za každou cenu dům, auto a pod. říkal, že to jsou masňáci. Doteď vlastně nevím, co to slovo znamená, ale věřil jsem mu a řídil se tím.
Teď jsem tedy chudý, ale nikdo mi nevěří, že to tak doopravdy je. Mají pocit, že ty těžký prachy tajím a někde schovávám. Když to řeknu nahlas, tak se shovívavě usmívají a mají to za dobrý vtip. Dávám v hospodě větší spropitné, což je podezřelé. Ti bohatí přežmoulají každou kačku a přemýšlí, jestli dát ty kačky dvě nebo dokonce tři.
Babička byla pošťačka a já jí pomáhal roznášet důchody. Od babky, co dostala důchod 400Kč, jsem dostal 5Kč na čokoládu. Ženská, co dostávala důchod z Německa v bonech, nám hrubě vynadala do zlodějů, když pošta zavedla poplatek 1Kč za složenku. Barák měla výstavní.
Asi za to všechno fakt můžou komunisti, církev je přeci tak poctivá. A Kalousek taky.

381560

28.8.2020 19:52

RE: Otec byl komunista.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 381560

...to je krásný příklad nepřímé úměry. Váš otec byl moudrý muž a dobře Vás vychoval. Mám to podobně. Platí takové pravidlo, že čím větší majetek, tím horší člověk. A já dodám, že každý, kdo má nad 10 mil., by měl jít okamžitě na psychiatrii...

381596

29.8.2020 17:27

RE: Otec byl komunista.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 381596

> čím větší majetek, tím horší člověk. A já dodám, že každý, kdo má nad 10 mil., by měl jít okamžitě na psychiatrii...

Majetek vysoce převyšující Váš limit měli například: A. Nobel, F. Křižík, H. Ford, E. Kolben, T. A. Edison, T. Baťa, V. Klement, H. Ledwinka, E. Škoda, J. Werich, ... a tisíce dalších. Dnes vlastní majetek přes 10 mil. téměř každý majitel domu v pražských Klánovicích. Jsou to vesměs důchodci. Opravdu to všechno byli a jsou špatní lidé? A měli by jít na psychiatrii? [mrknutí jedním okem]

381611

27.8.2020 8:34

ano, jsme více, když máme víc peněz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

"Faleš bohatství spočívá v tom, že zaměňujeme to, co máme, s tím, co jsme." - ono záleží na úhlu pohledu. Z kapitalistického úhlu pohledu ti co mají více peněz, je mají proto, že jsou pilnější a pracovitější. Navíc, pokud někdo příjde (i nevlasní vinou) o bydlnení, vysvětlujete mu, že je na tom lépe než bohatí, protože je čestný a pracovitý. Za to, jací jsme, si nic nekoupíme a pokud si nic nekoupíme, nejsme schopni se zapojit do společnosti nebo přežít. V kapitalismu jste člověkem natolik, jak vysoké je vaše bankovní konto, nebo otrokem natolik, jak je nízké. To, že téměř všicni pracují na pár zbohatlíku lidi šlechtí, i když to nedělají dobrovolně. Nejvíce je pak šlechtí, pokud si ani neuvědomí, že pracují na někoho jiného. To jsou pak vzory pro společnost, kteří mají mravní právo poučovat ostatní o tom, že jsou flákači. Známé helso "jsi proti tak jsi lempl" platí dnes stejně, jako v minulém režimu.

381561

27.8.2020 9:12

falošný prorok

libertarian 31.?.?.?

Pan autor je falošný prorok. Vychádza vo svojej teorii z dnešnej absurdnej reality. Dnes sa dá prísť k peniazom spústami neférovými spôsobami - a on z toho odvodzuje, že - kto má peniaze je gauner. Dnes spústa ľudí žije z peňazí, ktoré berie štát pracovitým, a dáva ich týmto lenivcom. Autor z hlúpej reality odvodzuje hlúpe tvrdenia.
V slušnej spoločnosti sa peniaze získavajú PRÁCOU, VÝROBOU TOVAROV A SLUŽBAMI pre iných ľudí. Kto odovzdáva svoje schopnosti, svoj rozum a svoju prácu iným, ten získava peniaze.
Z horeuvedeného vyplíva, že PRÍNOSOM PRE INÝCH sa bohatne. Lenivci a hlupáci ostávajú chudobní.
Dnešnú dobu skurvili dnešní ľudia, dnešní politici. Z tejto skurvenej doby sa nedostaneme tak, že zostaneme chudobní.

381564

27.8.2020 9:37

Pan Stwora,

libertarian 31.?.?.?

Pan Stwora,
k Vašim slovám - "Svou lhostejností mi naznačujete, že nebudete proti, pokud tento server skončí na úbytě. " - si dovolím pár myšlienok.
Zánik Vašeho webčasopisu by určite bol negatívny pre česko(slovenské) prostredie. Zrejme však zameranie časopisu je príliš ďaleko od názorovej a mentálnej štruktúry dnešnej spoločnosti. A ak posudzujem podľa úrovne diskusie , tak táto časť Vašich čitateľov sa potrebuje iba vykecať, a na obsahu webu im nezáleží.
Ak nepovažujete za vhodné financovanie z reklamy, tak považujem za vhodné:
- financovať z čítania článov (prvú tretinu každého článku grátis, zvyšok iba za predplatné , mesačné, týždenné, ?)
- vstup do diskusie za malý príplatok (!!! skvalitnenie diskusie!!!).
Ak začnete malým poplatkom, otestujete počet záujemcov.
Prajem Vám dobré rozhodnutie.

381565

27.8.2020 12:46

RE: Pan Stwora,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 381565

Diskuse za příplatek je v podstatě cenzura. Domnívat se, že ho zaplatí ti, kdo to myslí vážně, je hloupost. Mnoho lidí odradí i potřeba registrace, natož poplatek a to i kdyz mají zajímavé názory. Zaplatí hlavně ti, kdo mají peníze na zbyt, tedy ti, kdo profitují ze systému a budou hájit to, aby tetno profit rostl. Stejně tak se domnívám, že diskusní trollové obětují peníze kvůlí své zábavě, ale ti, kdo se snaží něco sdělit ostatním nebudou za svoji námahu ještě platit. Pokud je problém s financováním, osobně bych tu reklamu zvážil. Pokud není moc otravná (například pokud se omezí na jeden pruh na straně obrazovky), problém v tom nevidím. Pravda, podporují se tím velké firmy, jejichž činnost je mnohdy problematická, ale myslím, že peněžní cenzura je větší problém - firmy by poškodilo, kdyby se dohodlo moc lidí, ale pár protestujících poškodí spíše sami sebe než tyto firmy a dosatek jich nikdy nebude. Navíc, otevřená diskuse nakonec může zapříčinit změnu systému, a její udržení je podlě mě důležitější než protest proti společnostem zprostředkovávajícím reklamu, který je tak jako tak odsouzen k zániku. Pokud jde o placení článků, myslím že tímto způsebem by se mnoho nevydělalo, vzhledem k zaměření těchto stránek by se spíše zmenšil počet čtenářů, než aby vznikly nějaké větší příjmy.

381570

27.8.2020 13:16

RE: Pan Stwora,

burda 2603:x:x:x:x:x

Reakce na 381565

Pane Stwora neni vam to uz blby kazdy mesic tady davate ten cerveny ban a prosite lidi o penize.Je zcela evidentni,ze ty penize co chcete proste nevyberete,takze jak to uz nekdo psal tady bud tady date reklamy nebo to zpoplatnete jina moznost asi neni.Ja vam nic platit nebudu,protoze kdyby jsem mel platit na internetu kazdy web ktery navstevuji a ktery prosi o donejty tak bych musel kazdy mesic zaplatit alespon deset mozna patnact tisic korun.To je pro me proste moc,sorry jako.....

381572

27.8.2020 16:31

RE: Pan Stwora, , 381570 , 381572

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 381572

pre 381570 , 381572

Komu je veľa zaplatiť za mesiac "cenu jednej kávy" , tak mu je zrejme obsah Zvedavca u riti. A takýto budú spokojní aj na demagogických IDnes a podobných.

381577

28.8.2020 8:29

RE: Pan Stwora, , 381570 , 381572

kolokol 217.?.?.?

Reakce na 381577

Přesně tak. Není třeba se vymlouvat - musel bych platit tisíce!
Já platím z nevelkého důchodu tři vídeňské kávy. Popíjím u tří vybraných webů, které nejvíc navštěvuju. Kdo si opravdu nemůže dovolit, ať neplatí, prosím. Ale kdo si může dovolit připojení k internetu a skuhrá, ten nejspíš škudlí na nepravém místě...

381588

27.8.2020 10:51

Nech je ozaj na zamyslenie.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Článok predsa poukazuje na zanedbané duchovné hodnoty, prečo to zas tlačiť k mafiám, politikom..

Ježiš mimochodom za svojho pozemského života bohatstvo nikomu neupieral, ani nikoho nepresviedčal, že sa ho má zbaviť. Pozemskú moc nerozbíjal, vrchnosť rešpektoval (keď mu farizeji ukázali denár, či majú platiť ľudia dane, čo im povedal: dajte cisárovi, čo je cisárovo a Bohu, čo je Božie ): On nechával voľbu s tým, že upozorňoval na to, čo nesprávna voľba dokáže.

381567

27.8.2020 11:56

Tak já se vůči mladým neuskrovňuji co se týče peněz

Qwe 37.?.?.?

Ale zato je obdarovávám spoustou dobrých rad. A jak známo, dobrá rada nad zlato. Rozhodně je víc, než nějaký blbý telefon.

381568

27.8.2020 13:25

RE: Tak já se vůči mladým neuskrovňuji co se týče peněz

Pacholík 80.?.?.?

Reakce na 381568

Je to těžké. Kolik času má rodič na to aby do dětí najejval ,, moudro,,?

Telefonek a počítač mají čas pořád a reprogramují ty bezbrané děti k těm materialistickým hovnům, potřeštěným úchylným ideám a sebedestruktivním modelům chování. K tomu se přidá tzv vzdělání, televizka, dětskoprávní výmaz a zákony které Vám zakazují toho haranta seřezat.

Celý ten koktejl je tu na to aby ty děti zničil. A daří se to skvěle.

Výsledek jsou ti přemachrovaní materialističtí kašpárci, kteří si mindráky léčí nákupem krámů, kterým pak slouží.

Co si vládci objednali bylo dodáno.

381573

27.8.2020 12:30

Zvedavec je najlepsi

Jozef z kodane 80.?.?.?

Reagujem na prispevok vyssie, nie nemas pravdu ze nazorovo sa s tymto webom vela ludi nestotoznuje...
Je vela alternativnych webov v ramci Ceskoslovenskeho priestoru alternativy, ktore cerpaju prave zo zvedavca. P. Stwora vasu pracu si robite naozaj dobre a dakujem ze tu ste a pre nas robite velku sluzbu s pridanou hodnotou. Do diskusii sa zapajam menej no este raz prave zvedavec mi velmi pomaha si vytvarat vlastne ozubene kolesa pravdy, ta nie je nikdy ciernobiela. Dakujem a hned ako sa dostanem na slovensko preposlem nejake peniazky na kavu ))))

381569

27.8.2020 13:48

Tak jsem to poslal.

Jan Hanuš 193.?.?.?

Odeslal jsem Zvědavci 106Kč, což je 1% z mého důchodu. Je malý, poněvadž jsem byl lenivý. Doufám, že to dojde, na bankovní placení jsem totálně pitomý a vůbec to nepoužívám samostatně. Tohle je poprvé, co to zkouším sám. Sorry.

381574

27.8.2020 18:17

potize s penezi maji aktualne i na jinych serverech

wes 81.?.?.?

proto kdyz umite uzivatele selektivne blokovat, tak by slo pozadovat selektivne nekolik desitek korun mesicne. Nebo spoplatnit dejmetomu diskusi. Kdo chce opravdu neco rict, tak krome casu nejspis obetuje i trochu penez, z principu.
Reklama take neni moc efektivni reseni, obtezuje, jen zdrzuje, realne se to stejne necte.
Rezim, kdy semtam nekdo zaplati a velka vetsina nic stejne neni spravedlivy. Kdo to cist chce, at neco da. Mesicne by castka nemela presahnout dejmetomu 30-50Kc.
Stejne, jako jiz plati jinde, a sve ctenare a prispevky maji.

381578

27.8.2020 18:54

V kapitalismu jsou peníze modlou,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

které se klaní drtivá většina pánů i jejich otroků.Proto i tzv. pánové jsou jen otroky. Otroky mamonu a své patologické touhy po bohatství a moci. Svobodný může být jen ten, jehož prioritami nejsou peníze a moc, ale přitom netrpí nouzí. S prázdným žaludkem pocit štěstí nezažijete.

381580

27.8.2020 21:11

RE: V kapitalismu jsou peníze modlou,

ping789 91.?.?.?

Reakce na 381580

souhlasím, jen si myslim, že penize tak, jak se tvoří a používají za všech režimů a časů posledních staletí světa, budou vždy modlou nejvyšší pro rozhodující většinu populace, existuje-li předmět=peníze, který můžete vytvořit z ničeho a pak ho směnit kouzlem za cokoliv, tak nemá v uctívání konkurenci a druhy a způsoby uctívání ( touhy po hromadění) co do počtu překonají i samotný počet peněz [mrknutí jedním okem]

381582

27.8.2020 22:28

Zlato zabilo více duší nežli železo těl

Miroslava 46.?.?.?

Zlato zabilo více duší nežli železo těl.

V materialistické společnosti, kde nejsou přítomny vyšší duchovni hodnoty, nemá nic smysl, tudíž peníze zaměñují Boha.

A církevní majetek, ten nepatří státu, to jsou dobrovolné dary věřících za mnohá staletí...

381583

28.8.2020 7:58

RE: Zlato zabilo více duší nežli železo těl

ping789 91.?.?.?

Reakce na 381583

v materialistické církvi, kde nejsou přítomny vyšší duchovní hodnoty, má smysl hromadění majetku , který zaměňujete za boha....
jste srandovně dichotomická až schizoidní nebo jste pouze žertovala ?

381586

28.8.2020 14:47

RE: Zlato zabilo více duší nežli železo těl

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 381586

Církev, jak už jsem nejednou psala, je lidská instituce, v níž jsou různí lidé, včetně těch, kteří podléhají ďábelskému pokušení. Avšak celkově je to jediná instituce, která je schopna podporovat mravmost společnosti.
Jen slepec nechce vidět, že sekulární politika je politikou likvidace bílé civilizace. V křesťanské epoše byla bílá civilizace ve všech aspektech v předních liniích a vedla za sebou celé lidstvo. V současné době kvůli slepcům, kteří nejsou schopni pochopit tuto elementární pravdu, přivedli do anekdotického stavu, kdy jsme pohlcováni migranty s Afriky a Asie. A nic s tím bílý muž nemůže nadělat. Proč? Protože spolu s Bohem z jeho duše odešla i síla ducha! Stal se nepotřebnou hadrou neschopnou záštitit svou rodnou vlast, hodnoty své země.
Zvláště je skandální situace, když s jakýmsi potěšením špiní křesťanskou církev, ale bojí se otevřít hubu proti islámu.

381593

31.8.2020 11:20

RE: Zlato zabilo více duší nežli železo těl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 381593

V článku byl citován americký komik G. D. Carlin , toto video stojí za shlédnutí .

https://www.youtube.com/watch?v=G4acPV7Krr8

381641

Tuto stránku navštívilo 1 760