Diskuze k článku

Drazí občané

Příspěvků 33

21.4.2020 1:35

HIV patří mezi lentiviry, hledejte na netu podle hesla

r.m. 31.?.?.?

Lentivirový vektor.
Lentiviry jsou podtřídy retrovirů. Ty jsou někdy používány jako vektory pro genovou terapii. Lentiviry jako nástroj transgeneze u hospodářských zvířat.
Používají se pro transport genetické informace, velmi používaná technika genetického inženýrství, jak prosté milý Watsone.
https://www.ibiotech.cz/kategorie/Expresni-lentivi...
nebo
Lentivirové reportéry jako nástroj pro testování účinku potenciálních protinádorových léčiv in vitro
https://theses.cz/id/0d069u/?lang=en

378802

21.4.2020 2:49

Text a fotky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Text ok, fotky zavádějící

378804

21.4.2020 8:18

RE: Text a fotky

kolokol 185.?.?.?

Reakce na 378804

Možná ty fotky ani nejsou tak zavádějící, jako spíš nedostatečné. To co ten text uvádí totiž platí pro to nejvyšší řízení zeměkoule především. A to nepředstavují ani Babiš a zdaleka ne ani Tusk (jestli je to on??)
A ještě k tomu Marine Traffic. Skvělá záležitost. Pro ty kdo neumí anglicky - přepněte si na ruštinu. V té je přeloženo vše, v českém jen hlavní menu, zbytek je stejně v hatmatilce.

378811

23.4.2020 17:00

RE: Text a fotky

Ferdinandmilostivy 85.?.?.?

Reakce na 378804

Text OK? Opravdu?
Vidím tam řadu falešných údajů. Že autor nedokáže rozlišit, v čem se t.č. liší chřipka od koronavirozy, je jiná věc.

378874

21.4.2020 7:06

Výroba histerie

Pacholík 80.?.?.?

V pondělí jsem byl na ouřadě. Situace tam připomínala onen nechvalně známý čur..ův mlejn. Venku řada v řada jak na banány , ve vchodě se mně jali vyslýchat čtyři zakuklení ouřadové a pak mně desinfikovali a poslali se mnou do druhého patra liftbábu abych jim ve výtahu neupatlal tlačítka a necoural se po chodbě.

Obávám se, že vládci tu šarádu budou protahovat co nejdéle aby měli čas nás všecky zkrachovat a ukrást ty biliony co si natisknou a zadlužit nás s nimi na 10 pokolení.

A čas na další buzeraci, vakcinaci, šmírování a věci které ani neumím domyslet.

378807

21.4.2020 7:48

REALITA dnešného života

libertarian 31.?.?.?

Tento článom - to by bola perfektná zábava, recesia, humor,....... KEBY TO NEBOLA DOSLOVA REALITA dnešného života.
Ale to absolutne NAJKATASTROFICKEJŠIE nie je to, že naše vlády s nami takto vydrbávajú. To najkastrofickejšie je to, že väčšina ovčanov má z tej štátnej buzerácie pocit šťastia. Ľudia milujú, keď sa politici idú pretrhnúť pri zachraňovaní ovčanov.

378810

21.4.2020 9:21

RE: REALITA dnešného života

F&T 45.?.?.?

Reakce na 378810

Naprostý souhlas. Vlády vyjebávaly s lidmi už od nepaměti. Ale teď mají nového strašáka - smrtící koronavirus. Strach je úžasný prostředek na ovládání lidí a vláda ho využívá v míře vrchovaté.

Co pozoruji na diskusích na Seznamu, tak dříve bylo lidí, kteří tohle divadýlko prohlédli kolem 25% a 75% ovcí se třáslo strachem a volalo po přísnějších opatřeních. Dnes to začíná být o něco více skoro k 50%.

Až se podaří zavést policejní sledování a zvýšit daně, tak divadýlko skončí:
https://ct24.ceskatelevize.cz/ekonomika/3079598-mi... a po nějakém koronastrašidlu neštěkne ani pes. Z médií se masírka plebsu vytratí jako když utne.

Další zvýšení daní už nemusí zvýšit státní příjmy, to se učí jako Laferova křivka. Při vyšším zdanění než je nějaká mez, už klesá ochota lidí pracovat.

378813

21.4.2020 10:14

RE: REALITA dnešného života

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 378810

>Ľudia milujú, keď sa politici idú pretrhnúť pri zachraňovaní ovčanov.

Uvědomil jste si vůbec, že celá akce by nebyla možná bez sounáležitosti lidí, kteří se chovají ohleduplně jeden k druhému a vědí, že je potřeba dodržovat to jako jeden člověk, jinak to nemá cenu? Vypadá to, že vy víte, co je ten nový vir zač. Víte, že je neškodný. Nebo to nevíte a přesto soudíte? To já si své soudy raději nechám, až bude po všem. Vy se z těch politiků jednou zblázníte. Prostě nechoďte k volbám. Nemusíte o tom každý den napsat příspěvek na Zvědavce. Je to už otravné to monotematické tapetování.

378816

21.4.2020 15:35

RE: REALITA dnešného života

-x- 46.?.?.?

Reakce na 378816

Dobrý den,

a co když už nikdy nebude "po všem" a právě jsme absolvovali první měsíc ostré verze Brave New World?

Vážně potřebujete "oficiální" tlampače pravdy, aby jste viděl, že něco smrdí a to fest?

378829

21.4.2020 17:55

RE: REALITA dnešného života

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 378829

Stačí zapnout goj-debilizér. V televizi moderátorka vystupuje zahalená lékařskou rouškou... [velký smích] Vymejvka makovice.

378832

21.4.2020 19:34

RE: REALITA dnešného života

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 378829

A co když právě tahle sounáležitost je první krok ke svržení otrokářského systému? Co když lidi povzbudí ta vynucená změna, aby změnili styl myšlení? Co když se konečně začne vyšetřovat, kdo stojí za vývojem těchto virů? Co když se lidi začnou ptát, proč musí platit ztráty způsobené desítkami let rozkrádaček? Co když tyto ztráty přestanou platit formou daní? Co když lidi budou chtít začít investovat daně do svého okolí

Je to nemožné? Pokud ano, pak je zbytečné už cokoliv řešit. Více už nás utáhnout nemůžou, jen nám maximálně dají méně žrádla. Toho, kdo má mozek vymytý propagandou, víc zblbnout nemůžou.

Žádné tlapače nepotřebuji, stačí mi zdravý rozum. Naopak mám pocit, že spousta lidí uvěřila "neoficiálním" tlampačům pravdy.

378837

21.4.2020 22:24

RE: REALITA dnešného života

-x- 46.?.?.?

Reakce na 378837

Dobrý den.

Mě je to jasné, neboť si plně uvědomuji, že když se do futra zasekne sekera ve výši 300 000 000 000 Kč, tak z toho bude 30 000 Kč mých, ale "mít pocit" je co za argument?

Co to je ta spousta? Dle jisté studie je potřeba, aby bylo 25 a víc % populace správně motivováno (rozumějte nasráno), aby se celá společnost pohnula správným směrem.

O čemž v zemi, kde se školství vydalo na inkluzivní cestu od 10 k 5, hledaje obrysy dna a morálka zmizela jak pára nad hrncem lze s úspěchem pochybovat.

Domnívám se, že dokud budou našinci moci lemtat pivo z kelímku a o víkendu nakoupit v akci, tak "to" s nimi moc nepohne.

Leda, že by se zmobilizovali senioři, protože ti jediní disponují informacemi v množstvím větším než malém, aby si dokázali spočítat, že 1 + 1 jsou 3 a ne 2. [mrknutí jedním okem]

378841

22.4.2020 8:08

RE: REALITA dnešného života

ping789 91.?.?.?

Reakce na 378837

více utáhnout nemůžou ? tak to se milý lovče připravte na překvapení, zdá se mi to nebo ne - jste se chytil do vlastních pastí,, kdo s čím zachází - tím také schází

378843

22.4.2020 17:34

RE: REALITA dnešného života

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 378843

Docela by mě zajímalo, jak nás tedy utáhnou... Zkuste to rozepsat, škoda, že jste to již neudělal. Máte pocit, že nám seberou bydlení? Nebo co nám udělají? Nějaké sledování je mi u prdele, protože Echolon už nějakou dobu funguje. Víc nás už sledovat nemůžou. Seberou nám peníze? Tím jen uspíší přechod na alternativní měnu. Takže jsem jedno ucho...

Pro kolegu výše:

>"mít pocit" je co za argument?

Je to něco podobného, jako když vy máte pocit, že já "potřebuji "oficiální" tlampače pravdy, abych viděl"... Protože nevíte, co já potřebuji, je to jen váš pocit.

>Co to je ta spousta?
Špatně jste mě v tomto případě pochopil... Mluvím o lidech, kteří šíří úplné bludy ovlivněni desítkami nesmyslných "alternativních" zdrojů. Pokud jde o Zvědavce, považuji ho kvalitativně na řádově lepší úrovni než ostatní alterweby. Přesto se tu objevil překlad článku, kde byla docela obyčejná lež (Pravda o koronaviru vychází na světlo - tvrzení, že německý dochtor popírá, že se koronavirus šíří kapénkovou infekcí). Stačila chvíle, najít zdroj a bylo jasné, že jde buď o záměrnou lež, nebo velmi hloupou chybu.

Nicméně jste v příspěvku níže vyjádřil naději ohledně mladé generace. Proto nechápu, proč vzápětí tuto naději pohřbíváte.

378854

23.4.2020 18:35

RE: REALITA dnešného života

-x- 46.?.?.?

Reakce na 378854

Dobrý den,

BNW nemusí vždy znamenat starý známý NWO s BB v zádech, ale jen BNW. [mrknutí jedním okem]

378876

21.4.2020 9:45

Bezobsažný článek

svatoslav.butora 2a00:x:x:x:x:x

je vygenerován bezobsažným myšlenkovým postupem, který ráda používá Velká Zlá Černá Německá Paní a také jeden známý nejmenovaný bezobsažný cizí vládní establishment za Atlantickým oceánem. To jsou ty vlády, kterým autor bezobsažné provokace slouží. To jsou ty cizí vládní establishmenty, které po nás žádají hrdě a pokorně a demokraticky nebojovat s tím uměle modifikovaným virem/biologickou zbraní, která vznikla v jedné z jejich laboratoří a kterou rozeseli po celém světě. Když si vlády jakž-takž ještě trochu svobodných národů - i těch našich malých národů - dovolí vzdorovat a bojovat proti této morové nákaze a snaží se brzdit její "blahodárné" působení dřívě, než by se rozjela do nekontrolovatelné fáze ničení, tak to je "nedemokratické". To je ten úžasný Svět kapitálu bez hodnot, který ve jménu jeho "světové ekonomiky" je připraven přinášet jakékoliv "oběti" a obětiny životů lidí celého světa. Tak proč bojovat za životy lidí, jak to činí rozumné vlády - i ty naše -, když Svět kapitálu si činí nároky na život všech. To je vlastně odboj a vzpoura proti cizím vládcům cizího Světa kapitálu!!! Bezobsažní cizí "demokratičtí" dravci určitě ocení autorství článku "Drazí občané" jako přínos pro "svobodný" Svět kapitálu.

378814

21.4.2020 10:14

Opet to same.

Joseph Chlor 89.?.?.?

Peclive vybrana fakta jsou vzdy uspesnymi, z hlediska dopredu vytvoreneho hodnoticiho soudu.

Ekonomiku kdyz tak zrujnuje stavajici financni system. Tedy soutez o fiat menu zatizenou urokem takoveho druhu, jakou upenlive chceme , v ktere chceme vitezit (a tedy i porazet), v ktere neumime pouzivat ty penize coby prostredek, ale vidime v nich cil.
Koronavirus je mozna spoustec, ale priciny eventualniho "ekonomickeho" (v totalite souteze o jednu fiat menu zatizenou urokem tedy nespatruji mnoho " ekonomickeho" ) krachu tkvi v necem jinem. V necem, co nemaji ani demokracie pod svou kontrolou, byt je tak lehce snadne to vytvorit, staci pouze zvolat : " Budiž ! " (fiat). Coz je hluboce paradoxni a historicky urazlive (napr. ve vztahu k fiasku vzdelavacich systemu).
Nicmene minimalne jeden obdobny paradox uz tady kdysi nastal - a sice ze nadbytek (srovnej s aktualnim nadbytkem a tak i laci ropy !!) vedl ke krachu. Pokud tedy lze za krach povazovat Velkou valku ci holokaust......
Bojme se dnes ale spise nedostatku, napriklad kvuli suchu ci " diky" (opet paradoxne) dotacim (a suchu). Ne vsak nedostatku km dalnic, druhu mobilnich telefonu, rousek ci informaci...ale nedostatku nezbytnych veci, skutecne dulezitych pro zivot. A (coz je nejvetsi paradox) nedostatku penez, coby prostredku, jak zajistit jejich dostatek (kdy v otazce sucha, respektive zavlazovani je vsak pro tuto zemedelskou sezonu jiz pozde.....).

Douska.
Jiz pred mesicem jsem MZ doporucoval, aby plosne testovani (mj. !!) provedlo tak, aby testovany byly ty osoby, ktere doporuci prakticti ci dalsi lekari coby osoby nejvice ohrozene. Tedy zabily by se tri mouchy jednou ranou.
Zatim mi vsak pripada , ze ten vyber bude chaoticky ci prokorupcni.

378817

21.4.2020 13:25

Kde jsou bomby?

Jan Hanuš 77.?.?.?

Vymizely teroristické útoky bombami a pod., nebo se skrývají v mlze virů? Pokud by vymizely, znamenalo by to, že teroristi jen změnili zbraně a že jsou to ti stejní v pozadí. Pokud jsou jen zakryty, je to možná chyba sdělovacích prostředků. Možná se nic jiného neděje. V Rusku zneškodnili pár teroristů, ale nepsali, jak chtěli útočit. Erdogan chce na Řecko zaútočit nakaženými imigranty. Došly mu bomby?
A kde jsou xenofobové, vždyť tady jde taky o strach z neznámého. Nikdo není nálepkován. Nebo už nemá xenofob v sobě nic hanlivého? Nebo ten virus není neznámý?
Ale ono je to možná jedno, stejně jde opět o prachy. Komu ku prospěchu?

378823

21.4.2020 13:46

...Ekšn

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Pri všetkej úcte k autorovi, ale po tomto článku sa chce dobre zaspať. Keď, lepšie je prečítať si ho tesne pred spaním, príp. pri nespavosti. V článkoch (nielen v nich) by mala byť hlavná myšlienka a tiež voľáka ekšn, nech z toho poriadne vejú vlasy (len nech neodfúkne rúška).

378824

21.4.2020 15:26

Mladí

-x- 46.?.?.?

Když jsem viděl, jak si mladí (pod 18 let) dělají piknik a pak se naivně omlouvají orgánům, tak se mi hlavou prohnala zajímavá myšlenka. Nejsem její autor. Prostě přišla a odešla.

Mladí pod 18, ti pod 15 let věku obzvláště, drží několik trumfů v rukou.

Jsou pod zákonem, takže mohou vyfasovat maximálně podmínku.
Zavřít je nemohou, protože tolik volných míst v basách a jiných ústavech není.

Jsou zdraví s ještě fungující imunitou.

Jsou při síle.

Jsou organizovaní.

Co se stane až se namíchnou, toto si uvědomí a vzbouří se?

378828

21.4.2020 19:01

Blabol

Rudolf_K 176.?.?.?

Rakovina neni nakazliva. Dejme tomu, ze umrtnost na koronavirus je 1% a vazne priznaky ma 10%. Kdyz se virus bude sirit exponencialne, tak nemocnice budou brzy preplnene a postizeni budou umirat bez pomoci. Ucelem hygienicikch optareni je, se tomuto scenariu vyhnout. Neni podstatne, jestli tato opatreni jsou doprovazena strachem nebo ne.

Prave necinnost je duvodem obrovske vlny onemocneni virem v USA a zapadni Evrope. Ve state New York sotva stihaji pohrbivat mrtve. Naproti tomu nektere asijske zeme, Australie, Novy Zeland dostaly virus pod kontrolu zavdenim duslednych opatreni. V Cine, jak se zda, virus prakticky vymizel.

Je treba prinejmenism pockat az pocet nakazenych zacne klesat. I v tom pripade ale existuje nebezpeci druhe vlny. Nejlepe asi je virus uplne zlikvidovat. Cim drasictejsi opatreni, tim drive virus vymizi. Cim drive vymizi, tim drive je mozne navratit se k normalu.

Rudolf Kavan
https://voxpopuliblog.cz/author/rudolf_k/

378834

22.4.2020 9:55

RE: Blabol

Qwe 37.?.?.?

Reakce na 378834

Zcela souhlas

378847

22.4.2020 11:17

RE: Blabol

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 378834

Tohle je na doplnění, rozhodně to není s tím uvolňování a "promořováním" tak jednoduché, jak si někteří jednodušší myslitelé představují:

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Voz...

378848

21.4.2020 21:39

Řekl to za mně a fundovaněji

ls 86.?.?.?

https://www.youtube.com/watch?v=nX9K8XvB0vE&feature=youtu.be

378839

21.4.2020 22:10

koronavírus vylepšuje štatistiky

Malý a zvedavý 185.?.?.?

Odteraz je prípustná iba jedna príčina smrti, a tou je koronavírus. Už žiadna smrť od rakoviny, už žiadne kardiovaskulárne choroby a infarkty, už žiadny diabetes a jeho následky, všetko pohltí COVID-19.
Človeka zrazí auto, ale v tele mu nájdu koronavírus, tak príčina smrti bude koronavírus. Cez leto sa niekto utopí v jazere, ale aj jemu v tele nájdu koronavírus, tak príčina smrti bude tiež koronavírus. Jasné ako facka.

378840

21.4.2020 22:35

Kdo je tu drahý?

Popelka Josef 2a00:x:x:x:x:x

Mě se ten článek nelíbí ani formou, ani obsahem. Nechci se moc rozepisovat a tak bych se připojil k názoru "Rudolf K". A i nadpis článku je zavádějící. My jako občané zas tak drazí nejsme. Předpokládám, že budete souhlasit, že DRAZÍ JSOU POLITICI.

378842

22.4.2020 9:29

A co a koho zlikvidovala ekonomika?

Mstislav Tekutý 178.?.?.?

Měl bych takový hloupý dotaz. Proč tolik kvičíme, když se likviduje ekonomika (ve skutečnosti právě rozvíjí, ovšem jak pro koho)?? Když likvidovala ekonomika celý svět, přírodu, rostliny, zvířata, životní prostředí, lidi, pohany, a všechny možné DAREBÁCKÉ STÁTY, tak jsme drželi hubu, neboť nám to vyhovovalo. Nyní si stěžujeme, když dochází řada nás, co jsme to způsobili a poporovali.

378846

22.4.2020 15:25

RE: A co a koho zlikvidovala ekonomika?

anonym 185.?.?.?

Reakce na 378846

To je velmi zjednodušený pohled. Obecně přece ekonomika není určena k likvidaci ani životního prostředí, ani zvířat a lidí nebo těch kterých států. Pokud se tedy něco takového děje (a ano děje se), pak to má kořeny v něčem jiném. A pokud jsem drželi hubu, tak ne nutně proto, že bychom takové následky podporovali nebo nám to tak vyhovovalo. To spíš proto, že asi nejsme ti, kdo mají páky na to něco změnit.
Na druhou stranu si myslím, že můžeme (v ČR) být oprávněně rozhořčeni, když máme platit státům eurozóny, kam nepatříme a tudíž ani nepožíváme žádné výhody. Nota bene, když jde o státy, které jak naznačujete jsou zodpovědné za všelikerou devastaci.
Nebo snad tím, že poskytneme možná až těch 300 miliard Francii, Itálii a nevím komu ještě, přispíváme k nějaké obnově?
Ovšem, jednat o nějakém jiném modelu naší civilizace a hospodaření na planetě by bylo určitě správné. Ale tady přece nikdo s nikým nejedná. Tady si globální elity hrají svoji hru. A byť nejspíš její součástí je omezení dopadů současné produkce na životní prostředí, neznamená to ještě, že z toho pro nás (když už vedeme řeč o my) vyjde pozitivní výsledek.

378852

23.4.2020 8:56

Celé to smrdí velkou čertovinou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Když se dívám na přesnou statistiku John Hopkins University, která uvádí počty pozitivně testovaných na Covid 19, počty zemřelých, denní nárůsty atd., dokonale to ilustruje statistiku jako přesný souhrn nepřesných čísel. Je evidentní, že některé země počítají za oběti coronaviru i ty, kteří by dříve či později zemřeli na rakovinu, špatné srdce, cévy, Alzheimerovu chorobu a další závažné nemoci, zatímco jiné země do statistiky hlásí jen ty zemřelé, kteří před onemocněním Covid 19 žádnou závažnou nemocí netrpěli (to se mi zdá objektivnější).Jiné země (zejména ty lidnaté a současně chudé) uvádějí směšně malé počty pozitivně testovaných, protože zkrátka a dobře téměř netestují, jelikož jsou chudé a tamější zdravotnictví zaostalé. Pokud bychom porovnali počty skutečně zemřelých na Covid 19 s počty těch, kteří každoročně umírají na rakovinu, kardiovaskulární choroby, TBC, malárii, AIDS nebo na běžnou chřipku, muselo by nás přímo trknout, proč se kvůli panice z koronaviru šířené médii a četnými politiky, téměř zastavila ekonomika mnoha zemí. Příčin vidím hned několik. Je to jednak astronomická zadluženost zemí tzv.Západu, které žijí už jen na bobtnající dluhy a dluhy vytloukají zase jen dalšími dluhy. Jak dlouho to ještě bude možné ? Další je evidentní ekonomický, politický a morální úpadek vlivu dosavadního hegemona světa, tedy USA. S rozvojem internetu a snadnějším přístupem ke vzdělání významně vzrostla informovanost lidí i v zapadlých částech světa, takže intriky, podvody a lži mají stále těžší život. Současná krize je především krize dolaru jakožto světové rezervní měny, která už je krytá jen strachem z důsledků krize a z "humanitárního" bombardování. A spouštění sítí 5G je panikou okolo koronaviru skvěle upozaděno.

378864

23.4.2020 14:31

RE: Celé to smrdí velkou čertovinou

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 378864

>Když se dívám na přesnou statistiku John Hopkins University, která uvádí
>počty pozitivně testovaných na Covid 19, počty zemřelých, denní nárůsty
>atd., dokonale to ilustruje statistiku jako přesný souhrn nepřesných
>čísel. Je evidentní, že některé země počítají za oběti coronaviru i
>ty, kteří by dříve či později zemřeli na rakovinu, špatné srdce, cévy,
>Alzheimerovu chorobu a další závažné nemoci, zatímco jiné země do

- a popritom počet REÁLNE NAKAZENÝCH je rádovo vyšší, ako počet počty pozitivně testovaných na Covid 19. Takže úmrtnosť vztiahnutá k REÁLNE NAKAZENÝM je ešte rádovo nižšia.

> Pokud bychom
>porovnali počty skutečně zemřelých na Covid 19 s počty těch, kteří
>každoročně umírají na rakovinu, kardiovaskulární choroby, TBC, malárii,
>AIDS nebo na běžnou chřipku, muselo by nás přímo trknout, proč se kvůli
>panice z koronaviru šířené médii a četnými politiky, téměř zastavila
>ekonomika mnoha zemí.

- toto porovnanie je na webe dostupné v stovkách článkov, videí, ...... ale politici toto TOTÁLNE ignorujú. Len to samotné extremne obmedzenie bežnej zdravotnej starostlivosti bude mať niekoľkonásobne viac obetí na životoch, ako ten smiešny vírus.
Toto extremne ignorovanie do očí bijúcej pravdy vnímam ja ako nepriame potvrdenie tých rôznych "spikleneckých" teórií. Nijako inak toto ignorovanie vysvetliť neviem.

378872

23.4.2020 17:36

RE: Celé to smrdí velkou čertovinou

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 378864

Máte naprostou pravdu... I tento graf (a mnoho jiných) přesně odpovídá vaší teorii. Nebo ne?

https://pbs.twimg.com/media/EWHWkqOXQAAYm6k?format...

378875

26.4.2020 8:07

Nesouhlas

casco 2605:x:x:x:x:x

"Obyčejná" chřipka zabíjí ty, kteří se proti viru chřipky nenechají naočkovat "obyčejnou" vakcínou. Vakcína proti Covid 19 neexistuje a tudíž se tento typ viru nemůže v žádném směru srovnávat s obyčejnou chřipkou včetně její morbidity. Článek trpí intelektuální sešlostí tím, že se snaží porovnat nesourodou populaci příčin úmrtnosti.

378926

26.4.2020 15:24

RE: Nesouhlas

ROMAN1 109.?.?.?

Reakce na 378926

Hádala se chřipka s covid-19:
Heč, já-chřipka, jsem zabila mnohem více lidí než ty!
To je sice možné - připustila koróna - zato já mám ale mnohem lepší marketink...!!

378930

Tuto stránku navštívilo 3 613