Diskuze k článku

Ke koroně a světu

Příspěvků 56

17.3.2020 5:30

Blízká budoicnost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Souhlas s autorem článku. Vakcína bude a možná už je jenom se čeká na ten pravý moment,až napětí dostoupi vrcholu a společnost bude na hraně kolapsu.
Pak přijde jako spása z nebes vytouzena vakcína. Vakcínace bude povinná a kdo jí odmítne, ten si půjde sednout i s finanční pokutou, která zruinuje jeho i jeho blízké.
Lidé, ve kterých je od nepaměti zakódován strach z nemoci a hlavně ze smrti, budou naprosto dobrovolně podstupovat vakcinaci.
Ano, autor má pravdu, mocný tohoto světa nás opět jako ovce nahnali tam, kam potřebuji a my jim přitom budeme ještě tleskat.

377577

17.3.2020 7:31

zábavné čítanie ???

libertarian 31.?.?.?

Spiklenecké teórie sú celkom zábavné čítanie - pokiaľ sú postavené na elementárnej logike a aspoň z 90% na pravdivých faktoch. Pokiaľ spiklenecká teória začne kopírovať detské (hlavne tie moderné) rozprávky, tak je iba na smiech.

To šialenstvo, ktoré predvádzajú poliici väčšiny štátov sveta, je šialené, a možno je to spôsobené klasickým šialenstvom, ale NAJpravdepodobnejšie iba prostým honom za popularitou. Politik celý život predvádza svoju obrovskú snahu o záchranu svojich voličov , a koronavírus dal obrovskú šancu to predviesť.
Zatiaľ sa ten "smrtiaci" vírus javí asi tak nebezpečný, ako chýbajúci kryt retiazky na bicykli.
citát :
V ČR počty nemocných každoročně dosahují statísíců, počty zemřelých v souvislosti s chřipkou zhruba 1 500 osob.
Na 7 MILIARDOVEJ zemeguli sú tieto čísla podobné.

377578

17.3.2020 18:27

RE: zábavné čítanie ???

casco 2605:x:x:x:x:x

Reakce na 377578

"Zatiaľ sa ten "smrtiaci" vírus javí asi tak nebezpečný, ako chýbajúci kryt retiazky na bicykli.
citát :
V ČR počty nemocných každoročně dosahují statísíců, počty zemřelých v souvislosti s chřipkou zhruba 1 500 osob.
Na 7 MILIARDOVEJ zemeguli sú tieto čísla podobné."


Je třeba odmítnout takovéto srovnání, protože COVID 19 má daleko vyšší míru nakažlivosti než "obyčejná chřipka."

377608

18.3.2020 10:53

RE: zábavné čítanie ???

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 377608

>Je třeba odmítnout takovéto srovnání, protože COVID 19 má daleko vyšší míru nakažlivosti než "obyčejná chřipka."

Tohle víte jak? A pokud je to tak, tím spíš je tento vir méně nebezpečný a smrtící, než chřipka.

377636

19.3.2020 19:53

RE: zábavné čítanie ???

Ľub!ca 87.?.?.?

Reakce na 377636

https://youtu.be/yDWJtSsTnNM

377678

23.3.2020 10:50

RE: zábavné čítanie ???

Lexa 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 377608

Opravdu? "Obyčejnou" (tzv. sezonní) chřipkou se každoročně u nás nakazí průměrně 3 miliony lidí (3 000 000). Z toho zhruba čtvrtina onemocní, dejme tomu 800 000 (jeden z 8). V prokazatelné souvislosti s chřipkou u nás zemře každoročně průměrně 1 500 lidí. (Čísla SZÚ) Kolik je teď na celém světě nemocných s COVID19? 300 000? 400 000? Dejme tomu 500 000. To je jeden ze 14 000 lidí na Zemi.

377851

17.3.2020 8:53

Už len keď počujem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Pánabeka!, už len keď počujem mená ako Gates, alebo Soros,.., …….strčiť im pod nos skúmavky s riadne koncentrovaným k-vírom zmiešaným s ostatnými umelými vírmi, ktoré majú poschovávané v sejfoch, a nechať ich, ale tak poriadne zhlboka, sa nadýchať....... a pritom oni pravdepodobne niekde chlípajú elixíry mladosti, možno rovno aj večného života. A my tu chodíme s rúškami na ksichtoch a vyhýbame sa jeden druhému. Toto asi nebude zverejnené, ale fakt už nie je normálne, čo sa okolo deje. No skrátka, zachvátil ma spravodlivý hnev.

377580

17.3.2020 9:19

Konečně rozumný článek o smyslu akce "koronavir"

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

1. Začal bych s rozhodným sporem s editorem, že pravice a levice "se přežily". Není to tak. Definoval bych pravici, její identifikaci: SSS, t. j. solidarita, subsidiarita, svoboda. Levice je vše, co něco z toho likviduje.
2. Body v článku vyjmenované, hezky odpovídají nacismu, v dnešní podobě internacismu. Navzdory názvu je dnes v Číně nacismus. Vedený Nacistickou stranou. Kde jste viděli komunismus bez znárodnění, komunismus s miliardáři a korporacemi, koncerny. Takový nacismus se blíží k nám, mnoho znaků už tu je (až po takové drobnosti, jako posmrtná likvidace maršála Koněva).
3. Doplněk – frašismus. Tan byl jaksi taksi v Itálii, Španělsku a v Porugalsku. Poměrně čistý byl v Porugalsku, ve Španělsku měl dosti nacistických rysů, v Itálii se prakticky překlopil v nacismus. Taková Antifa nebojuje proti nacismu, ale naopak jej podporuje využívajíc nacismtických metod.
4. Ještě malý doplněk – taková KSČM nebojuje za komunismus, ale kolaboruje s příchodem nacismu; kde je jaká snaha o znárodnění zejm. korporací?
5. A závěrem na dokreslení zmatku: Taková Nová republika, MUDr . I. David a snad i T. Okamura hlásají levici a považují se za levičáky, ale nejsou. Jsou to bytostní hlasatelé SSS, tedy pravičáci. A ODS, i lidovci (v jejichž ideovém lůně SSS paradoxně vzniklo) reálně spolu s michprdy prosazují levicové, nacistické zvrhlosti: solidaritu s korporacemi, subsidiaritu 1 % a 99 %, svobodu se zákazem vycházení; že jen teď? tak vraždění v Libyi, Iráku? že to ne? tak bombardování Jugoslávie; že to už ne? tak samce proti Sýrii; že to ne? tak likvidaci Assangeho.)

377581

17.3.2020 12:33

RE: Konečně rozumný článek o smyslu akce

Joseph Chlor 89.?.?.?

Reakce na 377581

Cituji : "...1. Začal bych s rozhodným sporem s editorem, že pravice a levice "se přežily". Není to tak. Definoval bych pravici, její identifikaci: SSS, t. j. solidarita, subsidiarita, svoboda. Levice je vše, co něco z toho likviduje...."

Takze pravice je vlastne docela casto (vzdy ?!??) levici ?

Uz jen tim, ze vetsina lidi sebeidentifikujicich se coby pravice neuvazuje svobodu v oblasti monetarni (viz naklady obetovane prilezitosti plus substitucni axiom - vychodiska vetsiny " pravicovych" ekonomickych teorii a " pravicove" ekonomicke praxe) , tedy prosazuje pouzivani jedne , v podstate totalitni fiat meny zatizene urokem....uz jen tim by tato pravice vlastne byla levici, ne ?
Pravici by pak byl kdo ? Vy a vasi priznivci ?
No a vy a vasi priznivci o tuto menu nesoutezite ? A jen neradi, pouze s odporem jste v teto soutezi uspesnymi ?
[velký smích])))
Tak, ted uz jen hodit na neomarxisty i ten koronavirus, abyste v tom meli konecne zase jasno. Neb neni nad jasne stanoveneho a dentifikovatelneho spolecneho nepritele, pro ty tupejsi se pak nasijou nejake ty hvezdy, tentokrat zrejme cervene.

" Solidarita" , " svoboda"....to jsou jen slova.
Dobrat se toho, aby v relaci k MOZNEMU , mela tato slova i svuj benigni obsah....to je samozrejme ne o akademickych diskusich, ale o zite praxi, jak individualni, tak kolektivni. Kdy nekdy zdanlive totalitni, autoritativni (ono v posledku vetsinou rozhoduje se nedemokraticky) rozhodnuti brani svobody...aby naopak svobodu hajila nekdy takrka anarchistickym zpusobem rozvijena mentalni (napr. vynalezcu) a emocni cinnost (napr. basniku).

Jeden citat, z Chestertonovy knihy " Heretikove" :
„Moderní lidé myslí na zemi jako na kouli, jako na něco, co lze snadno obejít, s mentalitou učitelky. To se projevuje v podivném omylu o Cecilu Rhodesovi, neustále opakovaném. Jeho nepřátelé říkají, že měl možná velké ideje, že byl ale špatný člověk. Jeho přátelé říkají, že byl možná špatný člověk, ale že měl rozhodně velké ideje…...Rhodesova proroctví o odporu Burů jsou podivuhodným komentářem k tomu, jak prospívají „ velké ideje“, když nejde o myšlení v kontinentech, nýbrž o pochopení několika dvounohých lidí. A pod celou tou nesmírnou ilusí kosmopolitické planety, s jejími říšemi a Reuterovou agenturou, plyne skutečný lidský život ve starostech o tento strom nebo tento chrám, o tuto sklizeň nebo onu pijáckou píseň, zcela nechápán, zcela nedotčen. A ze svého skvělého záhumenní pozoruje, možná s pobaveným úsměvem, jak motorisovaná civilizace spěje svou vítěznou cestou, předstihujíc čas, stravujíc prostor, vidíc vše a nevidouc nic, s řevem se rozjíždějíc nakonec za dobytím sluneční soustavy – jen aby shledala, že slunce je měšťácké a hvězdy předměstsky zaostalé“

Dle meho nejde ani tak o to, zda pravice ci levice...ale zda otrok ci svobodny.
I otrok svych vasni je ale otrokem, na to pozor !! Rikejte mu treba " pravicovy otrok , to je jedno - opet jen slova (malomestakova ?).

377589

17.3.2020 10:15

Myslím, že je to o dost horší

Špatný člověk 5.?.?.?

Včera jsem byl koupit potraviny a platil jsem hotově. Prodavačka dostala prakticky hysterický záchvat, že ji chci podáním platidla zabít. Na moji odpověď, že ona ohrožuje mnohem víc mne, protože přijde do styku s více lidmi a fakt, že nějaký druh z rodiny koronaviru tu byl vždy, reagovala nějakou narážkou na arogantní frajery.
Podezřelé je, že všechny vlády reagují jak loutky na provázku. I když vypadalo, že se Babiš chvilku cukal, leč útok na brněnskou nemocnici mu dal jasný vzkaz. Pamatujete si na ebolu, SARS, prasečí chřipku, ptačí chřipku? Jistě si i vzpomenete na opatření a pokaždé se objevila myšlenka pryč s hotovými penězi a vakcinace. Bude také zajímavé sledovat, kdo po krizi skoupí krachující firmy a kde skončí moc s penězi.
Autor to celkem pěkně sepsal a v této době šílenství to chce kus odvahy.

377583

18.3.2020 0:40

RE: Myslím, že je to o dost horší

siky 181.?.?.?

Reakce na 377583

Vidíte, nejste špatný člověk. Rozhodně vám to myslí... [smích]

377621

19.3.2020 17:17

RE: Myslím, že je to o dost horší

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 377621

Vy jste jeho pravým opakem.

377676

19.3.2020 21:31

RE: Myslím, že je to o dost horší

siky 181.?.?.?

Reakce na 377676

No nejsem, ale vy se jevíte jako další ukřivděný troll, který své urážky schovává za anonymitu. Měli jste tu minulé diskuze, že?

377680

17.3.2020 10:47

vymena populacie - pokračovanie

čitateľ 194.?.?.?

V oboch prípadoch je riadená násilná migrácia nástrojom, od ktorého si autori sľubujú vyriešenie v oboch predchádzajúcich bodoch.

V prvom bode je veľmi ilustratívnou ukážkou ako to funguje, príklad Londýna. Moslimská populácia, ktorá má volebné práva tam dosiahla nemalé zastúpenie vo väzbe k celkovej voličskej populácii a tak sa pri voľbách dostal k moci Sadiq Khan - obsadil stoličku londýnskeho starostu/primátora. Jedna z prvých vecí, ktoré zmenil oproti predošlému stavu, bolo, že obmedzil právomoci londýnskej polície (samozrejme nie štátnej - na to nemá dosah). A tak sa v Londýne napr. celkom prudko zvýšil počet útokov nožom, mestská polícia nemôže zasahovať tak ako predtým a pod. Určite by sa pôvodné obyvateľstvo rado cítilo bezpečnejšie, ale ich starosta, ktorého si nezvolili, má iný názor - ako inak? Veď má aj inú kultúru, náboženstvo, hodnoty, záujmy a to je to čo chce presadzovať a presadzuje. A ak chcú kresťanskí obyvatelia niečo iné, veď nech sa snažia pri voľbách a možno sa im pošťastí. Samozrejme keď sa demografická krivka voličov preklopí v prospech moslimov, tak je to nerealizovateľné. Koniec príkladu.

Moslimovia nemajú problém s čipovaním - aspoň som ho zatiaľ nezaregistroval. A tiež nemajú problém s mnohými vecami, ktoré sú pre kresťanov neprijateľné a nemysliteľné (právo šária na uliciach atď.). A aká náhoda, že EK sa už pred časom rozhodla robiť z migrantov obyvateľov EU - natrvalo, zatiaľ asi len niektoré vybrané skupiny, ale každá cesta začína prvým krokom, ako pred niekoľko tisíc rokmi uviedol čínsky mudrc Jang C. Pri dosiahnutí určitého objemu moslimských voličov hrozí v ktorejkoľvek krajne EU s dostatočným voličským objemom moslimov to čo Londýnu. Akurát že aj v celoštátnom rozmere. Pretože zatiaľčo sa voliči politických strán budú hašteriť kvôli svojim politickým farbičkám a tým si rozbijú/rozoberú voličov pôvodného obyvateľstva, moslimovia budú vo voľbách jednotní (nehovorím že bodovo nebudú existovať výnimky).

A teraz stručne ešte druhý bod - ako by si aj nekresťanské obyvateľstvo EU nechalo obmedziť práva a slobody v podobe napr. čipovania ľudí? Stačí nechať naviesť do EÚ obrovské množstvo ľudí inej kultúry, iných hodnôt a iného myslenia a nechať ich robiť bordel - dostatočne dlho, zabezpečiť im beztrestnosť, zablokovať ich vývoz nazad, urobiť z nich "chránený druh" a domácemu obyvateľstvu zakázať obranu a ochranu, dokonca aj medializovanie sa perzekuuje - to všetko sa samozrejme cez EK už dávno deje. Vo výsledku príde chvíľa, keď sa odrazu vytiahne na svetlo riešenie v zabezpečení vyššej bezpečnosti obyvateľstva a môžeme si tipnúť akú bude mať podobu. Samozrejme opatrení bude viac, ale zaručene medzi nimi nebude chýbať čipovanie. S tým samozrejme súvisí aj zavádzanie 5G, pretože na tom závisí dostatočne silné pokrytie signálu pre čipy v začipovan

377584

17.3.2020 10:58

Výborně shrnuto

Jan Hanuš 77.?.?.?

Protože rád pozoruji, co se děje v okolí, tak zase něco přidám.
Momentálně tu jeden hodný a akční člověk pomáhá lidem rozdáváním dezinfekce. Nic proti, dezinfekci v lahvičce od firmy J&J jsem měl doma vždycky a občas jí i použil. Je tam napsáno: "Ničí i některé viry". To slovíčko "některé" bude asi důležité. A tak jsem to zkusil i na opar. Tomu viru to ale asi chutnalo, protože se zvětšil. Ale bylo to zadarmo a hezky to voní. Mají to v nemocnici u vchodu.
O to ale úplně nejde. Ta akčnost mi připadá, jako správně organizovaná mobilizace nebo cvičení CO. Napadlo by snad někoho rozdávat dezinfekci na chřipku ještě nedávno? A to je to u těch vchodů už dávno.
A mimochodem - firma J&J žije z těch chemikálií úplně nejvíc. Asi náhodou je taky z Kanady. Možná se náklady v nemocnicích zvednou o nově vyvinutou dezinfekci, která bude ničit "některé" viry. Jinak to funguje spíš na bakterie (některé).

377585

17.3.2020 11:36

Hranice jsou dobré

svatoslav.butora 2a00:x:x:x:x:x

Přeji hezký den v nehezky uspořádaném světě. Je nejvyšší čas zastavit a zrušit systém řízení světa, který vytváří establishmenty světovládních Minotauřích Mírotvůrců z pekla ... Je nejvyšší čas nebát se říct našim vládnoucím činitelům, že mrtvou myšlenku mrtvého systému globalizace všeho je třeba opustit dřívě, než zdechliny/moudří idioti a psychopati sedící ve vrcholných patrech pyramidy moci nad světem (který je zahlcen mrtvými hodnotami vzniklými v systémech řízení USA a spol.) spadnou na Svět Lidí a přímo před naše dveře.
Tady žádná diplomacie "jak vyjít s Minotauřími Mírotvůrci po dobrém" nemá smysl/význam. Se zdechlinami, které celý svět zombírují jejich neexistujícími penězi a mrtvými hodnotami a jenom mávají nad svetem lidí jejich dinosauřím ocasem moci, tak s těmito elementy žádná diskuse není...stejně, jako žádná dobrá budoucnost ve světě kapitálu není.

Proto je správné v této době změnit cestu Světa Lidí do pekel globalizace "všeho" a také života všech a vrátit se k rozumnému řízení jednotlivých národů nebo států bez vytváření globálního rybníku pro Monstrum Minotaura, který se všem lidem světa ze svých sídel v USA vysmívá, jak se mu všechny hodnoty Světa Lidí daří vyžrat, zničit, zkorumpovat a zbavit Svět Lidí používání rozumu.

Hranice jsou dobré. Umožňují rozumné řízení uvnitř hranic. Bezhraniční systémy globalizace (jaké šíří sparchantělý svět kapitálu) se řídit nedají jinak, než zotročením lidí a lidstva. Na cestě k rozumnému způsobu života a životních systémů Země stojí jako překážka celý establishment USA a spol. a jejich globální služka OSN/UN/. Hranice jsou dobré.

Vládnutí USA a spol. a jejich sparchantělého globálního systému financí a jejich sparchantělé služky OSN/UN/ na Svět Lidí je zlé.
Všechny úvahy o řízení světa pomocí politických -izmů- globálního světa kapitálu a pomocí globální OSN/UN/slouží jen vládě toho USA-Monstra.

377586

17.3.2020 12:04

Jen malá technická.

Joseph Chlor 89.?.?.?

Ta " superelita" vznikla, etablovala se a rozviji se a upevnuje svou moc v prostredi " predkoronavirovem". Tomuto prostredi rozumi, to ovlada, to ji vyhovuje.
Proc by mela jit do neznamych , nepredvidatelnych rizik " pokoranovirove" doby ? Proc by je mela sama vyvolavat ?!??
Lidi, zklidnete hormony, i to vam pomuze , vasemu imunitnimu systemu (na nem ted zalezi nejvice).
Hezky den vsem lidem dobre vule.

377587

17.3.2020 14:50

RE: Jen malá technická.

F&T 45.?.?.?

Reakce na 377587

Asi toho moc nechápete. Ta superelita klidně vyvolala chaos 1. a 2. světové války a ten byl výrazně větší než nějaké strašítko v podobě koronaviru a následného nevyhnutelného finančního kolapsu.

377597

17.3.2020 15:25

RE: Jen malá technická.

Joseph Chlor 89.?.?.?

Reakce na 377597

No ale to je jina - valka je jednak procesem predvidatelnym a riditelnym, a pokud je naziran z hlediska lidi " Krvaveho kruhu" (vyvolavani bezpecnostnich rizik - zbrojeni - valka - povalecna obnova - nova bezpecnostni rizika...) , tak je take samozrejme i ziskovym, a to v KAZDE ze svych etap. Zejmena pokud dotycni lide vedi, ze na uzemi, kde maji sva sidla oni, se primy valecny konflikt nikdy nedostane.
Ovsem investovat do koronavirove pandemie....to mozna muze udelat snad jen nejaky superblazen, nikolivek superelitar. Tady toho prilis nenaridi, tady muze takrka kazdy superelitar jen tratit...
Proc by mel armady otroku vybijet, radikalizovat, biologicky oslabovat atd...kdyz mu to tak krasne vsecko funguje, vcetne tech valecnych kseftu ?
Zato vy toho chapete az az.
[velký smích])))
Takovychto tajtrliku, kteri predvidaji financni kolaps tehdy a pote i onehdy...a nasledne (kdyz ten kolaps nenastane) zmiznou v propadlisti internetu, je nejen na internetu na vagony. Tim nevyniknete.
Hezky den. Howgh.

377601

17.3.2020 17:54

RE: Jen malá technická.

F&T 45.?.?.?

Reakce na 377601

Já nechci vyniknout, dělám jen analýzu z mě dostupných dat. A o "možných" finančních dopadech/problémech se už píše i na mainstreamu. Najděte si to sám.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-na-po...
už jen nadpis by Vás měl trknout. A pokud ne tak se nedá nic dělat.

Ono to GP moc nefunguje a to čím vládne je strach. Strach z nemoci je něco, čím stáda lidského dobytka na chvíli uklidní a učiní podajné zejména před nepopulárními kroky. Pokud tohle vypustit byl úmysl, tak na to určitě mají nějaký účinný lék sami pro sebe a jedy pro lůzu. Ty jedy pro lůzu mohou být smtronosnější než samotný Covid-19,

377605

18.3.2020 3:38

RE: Jen malá technická.

pacholík 80.?.?.?

Reakce na 377601

Chlor, ..voni jsou nějakej jedovatej ! Kolap už nastal, nekoukali na net? A vemou jed ,že se nazastaví tištěním dalších papírků.

A když jed tak oxid chloričitý ať tu patáliji přežijou.[vyplazený jazyk]

377624

17.3.2020 13:41

Korona 5G-Covid-19

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Doufám, že už vám také došlo, že jedním z cílů celé této militární operace Coronavirus je v podstatě to, že má sloužit jako přikrývka tematiky zavádění technologií 5G. Probíhá tady válka-obchodní celoplanetární válka o 5G. Firma, která bude instalovat, bude zároveň získávat obrovskou vojenskou moc nad celým územím. Něco jako Čína versus Deep state. Deep state do toho číňana pustit nechce, ale prohrává a hlavně v Evropě.

A tady jsou veškeré negativní vlivy na člověka a lidský organismus, když je vystaven vysokofrekvenčnímu záření:
https://www.elektrosmog-zony.cz/skodlivost.pdf

Pochcípáme tady pomalu, ale jistě.
Musíme to zastavit, jako ve Švýcarsku. V květnu se má v Praze konat mezinárodní konference o 5G, takže je možné i pravděpodobné, že « karanténa » skončí před tím. Švýcarsko to pochopilo-5G odmítá.
Nevadilo by mi, kdyby byli určití jedinci, kteří prosazují glob. agendy při té příležitosti odstraněni, aby nemohli nadále škodit a páchat genocidy.
Nechci tu spekulovat o coronaviru částečně vycucaném z prstu, něco jako 9/11, ať si každý myslí co chce, ale ta pravda je tak šílená
Nesmíme dopustit, aby český ba i evropský prostor zamořily 5G transmitery. Je to totální kontrola a ovládání lidstva, a teď běží válka o to, kdo to lidstvo tedy bude ovládat, a mezi vysokými elitami probíhá válka, protože různé mocnosti chtějí být těmi vyvolenými.

Je tam mnoho dalších důvodů, jako u všech vytvořených akcí za nějakým účelem - vytvořit problém-problém rozšířit-frustrovanému lidstvu nabídnout řešení, o kterých teď nebudu psát, tenhle je podle mého nejvíce důležitý v současné době.

377591

17.3.2020 17:48

RE: Korona 5G-Covid-19

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 377591

Prosím vás dejte si frťana a mokrý obklad na hlavu a přestaňte fantazírovat.

Upozorňuji případné další šiřitele tohoto nesmyslu, že podobné konspirace tady nebudu pouštět. To je totiž přesně to, co snižuje váhu ostatních zpráv zde.

377604

17.3.2020 13:48

Tak mě napadlo..

Jan Hanuš 77.?.?.?

Skoro se to bojím napsat. Patřím k těm parchantům, co mají málo peněz a chodím si pro příspěvek na bydlení. Původně tam byla fronta až na ulici, ale úředníkům vadilo, že překážíme na chodbě. Tak zřídili pěknou, velkou, čekárnu, kde se vejde určité víc jak 100 lidí a fakt tam jsou. Když se někdo ulije na chodbě, je pokárán a nahnán do čekárny.Teď se bojím, že tam vtrhne orouškovaná policie, všechny nás zatkne a nandá mastnou pokutu. Likvidační bude určitě. A příspěvek se zruší. Bylo to taky v plánu? Že by i tohle "všichni k pumpám" vymyslel? Babiš fakt maká.

377592

17.3.2020 14:05

Ano, vyhlídky jsou velmi špatné

Prima 78.?.?.?

Ano, je to o dost horší - autor totiž v článku nedomyslel další věci: jak budou lidi zakládat nové rodiny, když bude zákaz vycházení/omezení pohybu atd?
Jsme chyceni, ted už nám pomůže jen zázrak.
Když jsem channeloval, proč nám vyšší moc nepomůže (odstavit od moci psychopaty), dostal jsem odpověď, že se to musíme naučit sami.

377593

17.3.2020 14:14

vyneste své mrtvé...vyneste své mrtvé

Adam.......... 94.?.?.?

Není a nebude žádný lék na tento virus...to je to co mají říkat lidem !!!

Nikde jsem to v tisku neslyšel...oni doslova nemají léky na ten

VIRUS PROBOHA.

Jsem rád,že dostávají pořádně ,protože tohle je banda podvodníků a lhářů.


S tímhle se přesně soudím...verbež prolhaná ..ted si to vyřídíme pěkne bez soudu Deus lo vult.On to zařídí a ušetří mě práci s papírováním.

Tak jen lžete pokračujete....

Dám vám nějakou dobu a potom vaše mrtvoly ani nebude možné pohřbívat.
Proč ?

Už nemůžem. Nespíme, nejíme, na záchodě jsem nebyla ani nepamatuju. Telefon zvoní prakticky nepřetržitě.

Ani pohřebníci nebudou stíhat umírající 15.milionová města všude okolo dalších dlouhých 5 let.Mrtvoly se prostě nebudou ani uklízet..

Nikdo to neudělá.

Lhali na začátku,když jsem jim to říkal a lžou pořád dokola.
Nakonec nepřežije ani jeden z nich aby mohli ve lhani pokračovat.

Bůh Jahve my toto ukázal již před lety ,že bude virus vysazen do Číny a vidím,že mluvil pravdu.

377594

17.3.2020 18:49

RE: vyneste své mrtvé...vyneste své mrtvé

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 377594

No, myslím, že se můžete uklidnit. Ten virus zabije asi tolik lidí, co chřipka. O tom si můžeme promluvit za pár týdnů, až se zjistí, že většina lidí byla infikována a ani o tom nevěděla. Ale to už budete mít jinou hypotézu, tedy že ten virus v nás zůstane, zmutuje a zabije nás za nějaký čas, případně přijde další strašná vlna upravená mimozemšťany.

>Na začátku byl jeden, kterého nakazili mimozemštani a ted jich mají 60 000.

Ještě vám prozradím jednu věc. Jak už jsem psal, většina lidí ani neví, že byli infikováni. Takže nám vychází velké procento úmrtí... Ale pokud je nakaženo desetkrát nebo stokrát víc lidí, pak už je to procento naprosto zanedbatelné.

Lidé umírají na přehnanou reakci imunitního systému, který ničí plicní buňky.

Mimochodem... Oni doslova nemají lék na CHŘIPKU PROBOHA!

Nemají. Chřipka nebo rýma (která je také vyvolaná koronavirem) trvá týden a imunitní systém si s ní poradí.

Jinak tyhle příspěvky je přesně to, co Zvědavec "potřebuje"...

377609

20.3.2020 10:39

RE: vyneste své mrtvé...vyneste své mrtvé

moucha 178.?.?.?

Reakce na 377609

Potřebuje, třeba jen kvůli Vaší reakci. Dle nicku znáte zřejmě lék pro podobné pacienty jako Adam.[smích]

377705

17.3.2020 14:30

Většinou

LS 185.?.?.?

Většinou obdivuji pana editora, že pečlivě uváží, který článek pustit do éteru a který ne. Tady se to nevydařilo... Ta snůška blábolů příliš zavání Pjakinem.
Někdo od něj evidentně spolykal moc "moudrosti". Na Pjakinovi je nápadné, že ví všechno lépe, než kdokoliv jiný, NIKDY se neplete, potřebuje hrát, že mluví z hlavy, ač tomu tak zjevně není a tón, kterým předává své závěry, svědčí o "návyku sovětského typu". (Tím nechci říct, že by neměl někdy v něčem taky pravdu.)
Autor článku tvrdí např.:
"Elity jsou tady tisíce let a dá se předpokládat, že mají přístup k veškerým znalostem co se za tu dobu nahromadily. Neplánují na rok ani na dva dopředu. Jejich plány pokrývají stovky a dokonce tisíce let."

Umí tu někdo domyslet, jak by se jen tohle dalo zařídit? Neříkám, že neexistují "elity", ale plánování na "tisíce let" - to samo o sobě je blábol nad blábol.

377595

17.3.2020 18:27

RE: Většinou

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 377595

>plánování na "tisíce let" - to samo o sobě je blábol nad blábol.

Taková jepice si určitě říká: plánování "na rok" - to samo o sobě je blábol nad blábol.

>Umí tu někdo domyslet, jak by se jen tohle dalo zařídit?

Knihovny? Co taková vatikánská knIhovna, do které bylo přestěhováno VŠE z dobytých území?

377607

18.3.2020 8:10

mozkové jepice

ping789 91.?.?.?

Reakce na 377607

Děkuji pane Lovče za trefné pojmenování , jepice sedí, a ani není důležité jsou-li jepice ze satanovy synagogy nebo originál g-jepice. Jepice argumentuje : "neumím si představit" , "nevěřím" případně "kdo by to vymyslel" nebo "to jsem nikde nečetl či neslyšel" . Při debatě o rovnici 1+1=2 je taková argumentačni metodologie jepic jako jejich bzučení, únavné, a vy máte mnoho úlovků. G-jepice dokonce ani neví proč bzučí, prostě touha. Zato ss-jepice bzučí kvůli zisku, dvojímu - mzda a hřejivý pocit sounáležitosti s projektem, který dává prý smysl její jepičí existenci.
Kromě jepic lze identifikovat i Marviny, autistické roboty s gigantickou databází načtené literatury. Citují hezky, s logikou vyhodnocení citovaného mají své autistické potíže, jistě víte který plyn předpokládám. Pozoruhodná je skrytá touha jich všech být ( za to jsoucí peklo ) někomu vděčný a tuto entitu zbožštit a schovat se pod její podolek.

377628

18.3.2020 14:59

RE: mozkové jepice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 377628

Uvedl jste pozoruhodný link, o covid-19 na Taj-wanu. analogie je i v J. Koreii. Efektivita je určena geografickým faktorem, ostrov a poloostrov s "hygienicky" skoro hermeticky uzavřenou hranicí a druhý hlavní faktor hovoří o tom, co to je civilizace. Vyspělá civilizace se vyznačuje dle Pjakina mravností a mimo jiné vede jednotlivce k sebedisciplíně. Když dva dělají totéž není to totéž. Britové pochopili, že výhody ostrova nelze uplatnit ve společnosti, kdy lumpové na ulici přizabijou studenta ze Singapuru nebo na hraně paniky se vystrašení zoufalí lidé dokáží servat o toaletní papír v krámu. Jinak řečeno pokud by lidstvo bylo dostatečně civilizované, tak by dokázalo projít pandemií na globální úrovni jako Taj-wan. I to je cena za 100 let penězokazectví. A to nám neúprosně nadřazuje morální rozměr v případě pandemie geografickým specifikům!! Pro primitivní neodarwinisty stojí otázka proč opice nikdy nevytvořili civilizaci? Nedostatek inteligence, no dobrá. Proč existují tisíce kultur a několik málo civilizačních center? Člověk na ostrůvku pacifiku nebo rod v deštném pralese či Arktidě disponuje stejným biologickým hardwarem jako zbytek lidstva.

Civilizační vývoj přesahuje biologickou mikroevoluci a člověka odlišuje od zvířete především mravní zákon a na tomto pevném fundamentu - svobodná volba. Čím více individualní morálky, tím více skutečné svobody. Jakmile jsem primárně postavil svoji mravní odpovědnost Bohu, nemůžou mě koupit, zastrašit zkorumpovat, zmanipulovat... jenom mě můžou fyzicky zabít. Jestliže GP řídí třeba demografii nebo i finanční systém ve stylu ode zdi ke zdi. Z hlediska chování systémů není velký rozdíl mezi vybitím 6 miliard lidí a vymazání realné ekonomiky, protože se 100 let provozovalo ve velkém privilegované penězokazectví, kdy pro zbytek světa byli za falšování drakonické tresty. Dle máho názoru se nacházíme ve fázi mimo kontrolu kohokoliv s dvěma ručičkama a nožičkama. Teď se ukáže, kdo umí plout na vlnách bouře, včetně GP.

P.S. Nemějte strach, že když jsem upozornil jisté publikum na Ezechiela. Nerezignoval jsem na kritické myšlení. Klíčové je, že při náskoku 50 let znalostí, musí vědět že život nemohl vzniknout evolučně. ..."Pro množství nepravostí tvých, a pro nespravedlnost kupectví tvého poskvrnil jsi svatyně své. Protož vyvedu oheň z prostřed tebe, kterýž tě sžíře a obratí tě v popel na zemi..." Energeticky to znamená desintegraci nevyčištěných negativních energií, při velkém množství negativity jde o ničivý proces, který neumožňuje zachovat individuální charakter bytí nezávislý na Bohu. Pjakin vás to učí správně, úroveň mravnosti vám dává hloubku porozumění, nestačí přečíst vše co napsal. Energeticky to znamená kvalitu spojení s Bohem. Nebudu reagovat na ezoterickou diskusi, protože pana Stwory i tohoto webu si vážím. [smích] [mrknutí jedním okem]

377647

20.3.2020 11:31

RE: mozkové jepice

moucha 178.?.?.?

Reakce na 377647

S Vámi bych se nerad dostal do ezoterické diskuse, nejsem sebevrah, umim to spíš s nožem.[smích]

377709

18.3.2020 10:59

RE: Většinou

ls 86.?.?.?

Reakce na 377607

Tak to vypadá, že zde "lovec idiotů" sám kandiduje na idiota. Anebo prostě neuýmí domyslet spoustu dalších důsledků. [smích]

377637

18.3.2020 17:26

RE: Většinou

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 377637

Důsledků? Co konkrétně máte na mysli? To by mě opravdu zajímalo. Důsledků čeho prosím? Škoda, že jste místo naprosto nicneříkajícího zbytečného příspěvku nenapsal něco, co by mělo hlavu a patu. Například byste rozporoval, že informace nelze uchovávat v knihovnách, nebo že jepice neumí plánovat déle než pár dní. Skutečně nechápu na co reagujete...

377649

19.3.2020 11:06

RE: Většinou

ls 86.?.?.?

Reakce na 377649

Připomínáte mi zapšklé jehovisty, věřící, že oni jediní jsou "správní křesťané". Přitom netuší, že pojmy křest a křesťanství už existovaly 600 let před tzv. Kristem v budhismu a ještě předtím ve Védách. Omezencům vašeho typu, navíc ješitným (honosné označení lovec idiotů) se těžko cokoliv objasňuje. Viz omezené tvrzení, že co mám údajně rozporovat. Zkuste mi vysvětlit Vy, Vážený Lovče Idiotů, jak si konkrétně představujete tisíciletou řadu elit, jak si už od egyptských kněží střeží ty největší moudra, aby se nedostaly k nikomu jinému, a to ani v rozšířených rodinách, nepostihuje je NIKDY to, že by neměli potomky, že by museli čelit přírodním katastrofám, nemoce (i duševním) atp. atp.
Umíte si ve své zabedněné bedničce představit např. jen problém překladu z jednoho jazyka do druhého? A co teprve překlad z jazyka, který se už nepoužívá, z dob, o kterých víme jen to, co se náhodou dochovalo a co už tehdy mohlo být pouhou propagandou..?
Mimochodem, pane Lovče Idiotů - vyznavači Pjakinovy propagandy, umíte vysvětlit, jaký máme důvod k optimismu v závěru toho článku, když každé naše hnutí a každý prd ovládají SuperElity?

377667

17.3.2020 22:13

RE: Většinou

Mtb 85.?.?.?

Reakce na 377595

Žeby sa tými "elitami" myslelo židovstvo?

377617

18.3.2020 0:40

RE: Většinou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 377595

V podstatě souhlasím. Jistě existují bohatí mocní lidé, kteří ve svých rukou soustředili většinu světového bohatství, ovládají finanční toky a to jim dává obrovskou moc. Mají "nos" na peníze, obrovské zkušenosti a téměř žádné skrupule. Že by byli ještě navíc nějak superinteligentní a plánovali na tisíce let dopředu, považuji za úvahy z říše sci-fi. Mohlo by to tak být, kdyby za tím vším stála nějaká mimozemská bytost, typu "goauld" ze Stargate.

Pokud jde o vědecké poznatky, může někde existovat tajně vyvinutá vakcína proti ledasčemu, může být nějaký vědecký problém dořešen, aniž by o tom vědecká komunita aktuálně věděla. Ale nemůže to z principu být příliš vzdálené tomu, na čem mnoho lidí pracuje a někdo stejně objeví o něco později znovu, nezávisle. Pozemskou vědu nelze mezi pozemšťany utajit na dlouho, tím méně v době internetu.

Inteligenci řízení světa "elitami" bych přirovnal ke vztahu mezi tygry a jeleny v sibiřské tajze. Jsou v rovnováze, ale není to proto, že by tygři nebo jeleni byli nějak superinteligentní. Inteligentní je příroda a procesy v ní. Například přírodní výběr. Evoluce. (Což jsou jen velmi hrubé názvy a rámce těch skutečných procesů.) Tzv. "elity" si také konkurují, bojují o zdroje, mají různé dohody a pravidla. Co když inteligenci vykazuje ten samotný proces, působící mezi nimi?

Nevěřím v existenci nějakého "skoroboha", "poloboha" či "ďábla", který to tu všechno (a špatně) řídí. Podle mne je za celým světem Univerzální vědomí, které je podstatou každé věci, která existuje. Věci a bytosti jako lidé, zvířata, rostliny, jsou stejné podstaty, ale jen některé funkce (vlastnosti) mají "zapnuté" a jiné "vypnuté". Jako třeba různé buňky těla mají stejnou DNA, ale jsou jinak diferencované a vypadají jinak, protože plní jinou funkci. Tím "tělem" je celý Vesmír.

Nebo si můžete představit jeden kód, algoritmus, v mnoha instancích, ve kterých má zapnuté jen některé funkce. Vesmír je zároveň kvantovým počítačem, na kterém instance tohoto algoritmu běží. Není bez zajímavosti, že na elementární částice lze také pohlížet jako na qubity, jednotky kvantové informace.

Univerzální vědomí si věřící často představují jako Boha, moudrého Otce, který je miluje a pomáhá jim. Oni to potřebují. Podle mne má ale Univerzální vědomí spíš duši dítěte, které si hraje, zkoumá, snaží se pochopit a učí se. Jsme to vlastně my v těch různých jeho instancích. Neovlivňuje svět jinak, než samým sebou, těmi svými instancemi a jejich příběhy. Proto je ve světě tolik dramat, bolestí, trápení. Jsme to totiž my, kdo to dělá. Jedni druhým i sami sobě. Jedni "tvůrci" druhým "tvůrcům". A naše pozemské pískoviště (jeho fyzický i informační prostor) je momentálně "tvůrci" přeplněné, takže někteří se ke hře ani nedostanou...

377620

18.3.2020 11:59

RE: Většinou

Ignacius 31.?.?.?

Reakce na 377620

To zni skoro, jako by tu byl C.G.Jung jeste na zivu.
Ano universalni vedomi, nam vsem vlastni. Tecka

377641

19.3.2020 11:54

RE: Většinou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 377620

S dovolením - existujú vyspelí jedinci, ktorí dokážu strhnúť masy, tvoria vízie, zavádzajú nové poriadky, ktoré ovplyvnia celé systémy, skupiny, ….., to nevyzerá vždy len na hranie sa a skúmanie (ako, kedy človek ´zapína´ vôľu, vieru, rozhodovanie, slobodný výber, čo je ich dôsledkom… dajú sa takéto kategórie vtesnať do zapnutých, vypnutých funkcií ?…): podľa toho, čo píšete - aspoň teda pokiaľ správne rozumiem - by bol človek pomaly viac ako to Univerzálne vedomie, ktoré sa len hrá, hľadá, snaží pochopiť... ak z toho Vami opísaného Univerzálneho vedomia pochádza aj človek , čo asi hej, potom tá opačnosť akosi nesedí - to, čo je základom pre niečo a tvorí, by na tom bolo horšie ako jeho výtvor.

Ľudia pripúšťajú existenciu niečoho väčšieho len po tú mieru, pokiaľ si to dokážu vtesnať do termínov a logických schém, ktoré už majú preskúmané, dávajú im zmysel a oni sami na nich fungujú. Nepripustia existenciu niečoho, niekoho (to už vôbec nie), čo, koho si skrátka nevedia logicky zdôvodniť. Je to na ich veľkú škodu. Podľa mňa až taká jednoduchá ´tečka´ to zrejme nebude.

377669

19.3.2020 15:11

RE: Většinou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 377669

Nerozumíte správně tomu, co mám na mysli ve svém příspěvku - myslím, že ani trochu. Spíš myslím bráníte svoji vlastní představu, pravděpodobně křesťanskou, kterou jsem ale nechtěl napadnout nebo narušit.

Univerzální vědomí, Podstata všech věcí, Bůh, Tao,.. jsou jenom slova, lidské pojmy pro něco, co jimi vystihnout nelze. Ale když už o tom píšu, nějaký pojem bohužel použít musím a vždycky to bude neúplné a nedostatečné.

Univerzální jsem použil ve smyslu odvozeniny od slova Universum, tedy Vesmír. Univerzální vědomí, tedy naplňující celý Vesmír, nicméně to nemyslím tak, že je (byl) nejdřív nějaký Vesmír a v něm vzniklo nějaké Vědomí. Spíše naopak, všechny věci včetně celého Vesmíru a všeho, co existuje, vzniklo "hrou myšlenek" tohoto Vědomí, ale "hra", "myšlenky" i "vědomí" jsou zase jen lidské pojmy, které skutečnost vystihují jen trochu. I slovo "skutečnost" je takový pojem. A jelikož "hra" je spojena s představou dítěte, použil jsem termín "Vesmírné Dítě" (zase jen plně nevystihující slova).

Takže by neměl vzniknout dojem, že člověk je něco víc. Ne, toto první a jediné skutečně existující vytvořilo všechny "druhotně" existující věci (včetně rostlin, zvířat a lidí) a v různé míře se stalo i jimi. Proč, to se těžko chápe, ale protože jsme mu podobní, můžeme pochopit aspoň kousek. Pro mne je to tedy tak, že chtělo poznat samo sebe v těch různých svých instancích a to právě že nejvíc "zevnitř".

Tedy ne jako ve středověké představě, kdy Bůh uplácal člověka z hlíny a už se jakoby nestaral o jeho vnitřní svět, prožívání atd. Ani že se stal jen jedním člověkem jako v Novozákonní představě, ale všemi. V každém ale jinak a v různé míře, jelikož každý je jiný. Jenže většina lidí si toho není vědoma. Nevnímá to.

Dál už o tom nechci moc psát, protože většina lidí by ihned odmítla z toho vyplývající důsledky. Tedy jen něco málo, můj osobní pohled. Vím, že mu na mně záleží. Cítí se spoluodpovědné za vážné nemoci, které jsem musel překonávat. Jelikož k tomu vytvořilo ve světě podmínky. Není v tom žádný ďábel, satan, ani to nebyl nějaký "trest". Je to všechno součást mně samého, mého (s)tvoření, utváření. Chce být u toho, se mnou a mnou. Je. Je hravé. Čím víc je (s) někým, tím víc si uvědomuje odpovědnost svého tvoření. V tomto smyslu se vyvíjí, poznává, jaké to je existovat v různých formách. Ale pozor, co jsem napsal, dělá dojem jistého procesu v čase. I čas je ale vytvořená "věc". Vesmírné Dítě není podřízeno času. Existuje jakoby v "teď", které ale trvá stále. A opět jsou to jenom přirovnání.

Zkušenost s matematikou a fyzikou mi pomáhá se vyrovnat s těmito vjemy a uklidnit vědomou mysl víceméně konzistentními představami. I když "mysl" je spíš buddhisticko-zenový pojem a ve skutečnosti nic takového nikde není.

377674

19.3.2020 2:23

RE: Většinou

zdeněk412 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 377595

Jsou tady např. zednáři a ti si své vědomosti předávají stovky let .. asi ne tisíce, ale stovky určitě.

377660

17.3.2020 14:53

No ano...

Lovec idiotů 194.?.?.?

Článek správně ukazuje na pravděpodobné úmysly "elit". Jen bych nemluvil o koroně, protože korona je součást viru – jeho obálka s hroty, kterými se vir přilepí k (lidské) buňce. Také není pravda, že na "koronu" je patent. Patent je na známé koronaviry, například na SARS. Na SARS-CoV-2 patent určitě ještě není, i když už je určitě podaná žádost.

Co se týká dotazu od pana Chlora:
>Proc by mela (superelita) jit do neznamych , nepredvidatelnych rizik " pokoranovirove" doby ? Proc by je mela sama vyvolavat ?!??

Pane Chlore, "neznámé" a "nepředvídatelné" platí pro obyčejného jedince stáda. Oni ví mnohem, mnohem víc než my (mají přesné informace o tisících let naší historie) a také perfektně vědí, jak se lidský dobytek ovládá. Pokud se domníváte, že po tisících letech řízení lidského dobytka je pro ně něco neznámé, pak si možná pořád myslíte, že historické události, které formují dnešek, se staly tak nějak samovolně.

377598

17.3.2020 16:57

Načasování a ohniska nynější pandemie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

ve mě budí stále silnější podezření, že koronavirus vyvolávající Covid 19, není dílo přírody, ale genetických inženýrů pracujících v tajných laboratořích na zakázku mocných a hodně bohatých zločinců, vždy bezpečně ukrytých v pozadí a v bezpečí luxusních rezidencí. Když si na mapě spojím Čínu, Irán a Itálii, vidím trasu Hedvábné stezky. Ta je západním "elitám" a především jejich cílům na konečné zotročení a totální kontrolu lidstva hodně nebezpečná. Když si uvědomím, že pandemie vypukla právě v době, kdy mezi Čínou a USA ( tj. centrem západních "elit", spolu s Londýnem a Frankfurtem ) kulminuje obchodní, ekonomická a finanční válka, chápu, proč k pandemii s epicentrem v čínském Wuchanu došlo. Dává to smysl. Když si uvědomím, že "elita" chce nahradit špinavé papírové a dnes už především jen virtuální peníze plastikovými kartičkami nebo spíše čipy pod kůží či kolující v krvi otroků, dává očkování s mikročipy a nějakým tím hodně účinným jedem docela jiný význam než je ten soustavně proklamovaný médii. Otroků je totiž pro "elity" už zbytečně a nebezpečně moc a gigantické finanční a jiné "bubliny" (rozumějte podvody ) hrozí co nevidět prasknout. A to by mohlo "elity" rychle smést z povrchu zemského.

377602

17.3.2020 18:10

Počítal jsem roušky na ulici

Jan Hanuš 77.?.?.?

Objížděl jsem na kole pár obchodů a počítal roušky. Mladí, tak asi do 30 let věku, měli roušky pěkné a profesionální, nic nezanedbali. U starší to už začalo haprovat. Od 40 asi už se objevovali spíše šátky nebo šály, ale jen u žen, a to ještě jen alibisticky přes bradu. Od 50 výš už jsem nezaznamenal žádnou roušku. Navíc jsem měl nepříjemný pocit, že kdyby si ti mladší vyměnili roušky za ty pomalované, jako na Ukrajině, tak už stačí jen vydat povel. Je to nějak naruby. Ale nejsem v Praze, třeba je to tam jinak.

377606

17.3.2020 20:04

naprosté mlčení prezidenta Zemana

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2602:x:x:x:x:x

Všimli jste si jedné věci, a sice že Miloš Zeman jakoby úplně přestal existovat? Tak jak se neustále vyjadřoval k politickým událostem tak najednou ticho, jako by ani nebyl?

Asi dostal od GP befel že se k téhle čínské epidemii nemá vyjadřovat.
Každopádně je to fakt divné. Jako by snad už byl po smrti.

377613

17.3.2020 22:14

blbiny

rosco 185.?.?.?

"Korona virus je pak ideální prostředek pro vyřešení hned několika problémů světa, které elitám brání v absolutní moci. Například přicházející světová krize způsobená vytvářením peněz z ničeho, se svede na epidemii corony. Vyřeší i takové omezení svobod obyvatelstva, které by jinak neprošlo."
I kdyz souhlasim s autorem ze podobne cile oligarchie mozna ma a virus je pouze zasterka,ukazuje to pouze ze se oligarchie sklada z bandy magoru a v zadnem pripade nejsou temi vsevedoucimi bohy jak to v clanku navozuje.
Uz zidobolsevici SSSR se nazorne poucili, ze bez funkcni ekonomiky nelze zadnou diktaturu udrzet, i ta policie a armada potrebuje financni zdroje, bez kterych se jim to rozutece. Zadny z uvedenych omezeni ekonomii neposili, nybrz ji celkem rychle znici a zadny z problemu nevyresi. Uz samotna snaha o celosvetovou nadvladu muze byt jen vyplodem chorych mozku, ktere nechapou podstatu lidskeho jednani ,charakteru a lidske vynalezavosti, neco takoveho nelze vubec nastolit, natoz udrzet.To je presne to na cem bolsevik pohorel, lidsky ,material ktery je k dipozici nelze prevychovat podle svych predstav. Clanek obsahuje radu vylozenych blbosti ktere zde dale nehodlam vyvracet, na to tema jsem uz pod jinym clankem psal.[velký smích]

377618

17.3.2020 22:48

RE: blbiny

BimBam 94.?.?.?

Reakce na 377618

Vždyť to jsou choré mozky !!!
Na začátku i Lenin a bolševici nahradili fungující management v podnicích lůzou a pak to skončilo ekonomickým krachem. Ale to si žádný pomatený blb na začátku neuvědomí.

377619

18.3.2020 17:43

RE: blbiny

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 377619

Ekonomickým krachem? Ten proběhl kdy?

Ukážete mi ten krach na tomto grafu? Jste si jistý, že na pokles HDP nemohla mít vliv skutečnost, že se jim tam potulovali různí "legionáři", kteří ukradli zlato? "Občanská" válka taky ne? Sankce a ekonomická válka taky ne?

Vložený obrázek

Já jen abychom nezůstali u takových těch jednoduchých a rozšířených pohádek "dobrých antikomunistů".

377650

19.3.2020 11:37

RE: blbiny

rosco 185.?.?.?

Reakce na 377650

prestan lovit sam sebe komiku. Neexistuji zadne dukazy ze legionari zlato ukradli. A o nejake obcanske valce nemuze byt rec, byl to zidomafii organizovany prevrat a masakrovani lokalni populace pomoci Rude armady, ktera se ze dvou tretin skladala z madarskych a nemeckych komunistickych dezerteru, samozrejme pod velenim obrezancu. Tyhle nablble krivky si dej zaramovat zidobolsevik svindloval statistiky stejne jako to dela na Zapade dnes.[chechtot][chechtot][chechtot]

377668

19.3.2020 19:27

RE: blbiny

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 377668

Je vidět, že vaše ideologie (nacismus) vám zabraňuje přemýšlet. Ale já vám to neberu. Proto si dál věřte standardním "antibolševickým" příběhům. Je to vaše volba. Já se raději každé ideologii vyhýbám obloukem. Mám pak větší nadhled.

377677

18.3.2020 11:38

každý na své úrovni vnímání předpřipravené vědomé reakce

Ali-ste BEL 185.?.?.?

I když si taky nemyslím, že by tato korokrize měla sama o sobě kolapsový potenciál (byť kolaps jen našeho civilizačního okruhu), může být dílčím malým článkem/testem/přípravou v řetězu událostí. Kdyby chtěl opravdu "někdo" odstranit všechny hrozby zredukováním počtu lidstva, je ta okrajově zmíněná iniciace Yellowstonu účinnější a selektivně efektivní.

Za sebe bych vypíchl toto:

Jako otcové rodin se musíme umět v každé situaci rozhodnout a to tak, že se musíme rozhodnout správně i kdybychom stáli proti všem. Nemůžeme se vymlouvat, že jsme nevěděli, neudělali, zapomněli nebo že jsme slabí. Odpovědnost za sebe a své i budoucí blízké nám velí, abychom věděli, udělali a nezapomněli a alespoň se pokusili. Všechny dostupné informace jsou lehce dostupné. Na nás je, abychom je našli, poznali, vyhodnotili a zařídili se podle toho.

377639

18.3.2020 15:26

Roušky a polopravdy z médií

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Tvrzení, že rouška chrání především okolní lidi, je pravdivé.

Lidé by ale měli používat vlastní rozum. Částice viru Covid-19, virion, má velikost cca 100 nm, kapičky rozptylované nakaženým člověkem (kapénková infekce) 20 krát, ale častěji 100-1000x víc, tedy v řádu mikrometrů. To znamená, že není pravda, že rouška vůbec nechrání svého nositele. Chrání jen částečně, ale i to má smysl. Nevýhoda roušek je, že dokonale netěsní při nádechu. To ale je možné ošetřit úpravami při výrobě domácí roušky. Experimentujte.

Rovněž není pravda, že zvlhlá rouška je zcela k ničemu, zvláště když je vícevrstvá. Virion není ryba, aby proplavala vrstvami zvlhlé roušky svému nositeli rovnou do úst. Jenom v ní virus může déle přežívat, to znamená, že je s ní nutné zacházet opatrně, jako s infekčním materiálem. Nedotýkat se vnějších vrstev roušky, látkovou roušku dezinfikovat žehlením, vyvařením, politím vysokoprocentním etanolem (lihem). Umývat si pečlivě ruce a obličej.

Dále, virus je buněčný parazit. Potřebuje k rozmnožení živou lidskou buňku, kterou použije jako replikátor. To znamená, že mimo tělo člověka nebo zvířete se nenamnoží.

Infekce je záležitost pravděpodobnosti, čím menší dávku člověk dostane, tím je větší šance, že se nenakazí, případně se nakazí později a onemocnění bude mít s menší dávkou viru mírnější, pomalejší nástup. To všechno má velkou cenu i pro průběh celé epidemie.

377648

18.3.2020 22:10

Lékařům musíte lhát...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Tento postup radí někteří diskutující za tímto článkem:

https://www.novinky.cz/zahranicni/koronavirus/clan...

Epidemie koronaviru odhalila, v jakém šíleném systému (nejen zdravotnickém) žijeme. Mnoho lidí cinkalo klíči v roce 1989, včetně mě (byl jsem tehdy student), aby nemuseli říkat něco jiného, než si mysleli a než byla pravda. Teď jste nuceni lhát i u lékaře, pokud se chcete pomoc pro sebe nebo své blízké a zachránit jim život.

Mě se poctivost u lékaře také nevyplatila - kdybych řekl, že jsem ztratil recept a nechal si napsat doxycyklin ještě jednou, mohl jsem proti začínající borelióze použít správnou dávku, uznávanou snad všude ve světě (Německu, Rusku, USA,...), kromě u nás. Chronickou boreliózu bych pravděpodobně neměl.

Měli bychom si dobře zapamatovat všechno, co během epidemie zažijeme a uvidíme, abychom mohli adekvátně jednat a volit, až epidemie skončí. Svět už nikdy nebude takový, jaký byl dříve.

377656

19.3.2020 10:44

Selhání odborníků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Vysoké školy se při svém rozhodování o zrušení prezenční výuky zjevně řídily tímto názorem:

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zavirat-skoly-j...

Pro ty, co nechtějí číst odkazovaný článek, lékař a rektor UK radí školy nezavírat (3. února 2020). Pouze brněnská Mendelova univerzita se rozhodla správně kontaktní výuku zrušit. My ostatní jsme učili v posluchárnách plných prskajících a kašlajících studentů, některých evidentně s horečkou, ještě celý týden. Samozřejmě bez jakýchkoli ochranných pomůcek. Byl jsem z toho značně nesvůj, že vedení vysokých škol čeká až do prvního průšvihu. Nakonec to byla Babišova vláda, která měla víc rozumu, než někteří kolegové, renomovaní profesoři medicíny.

Celý minulý týden jsem očekával, že mi zavolá někdo z hygieny s tím, že jsem učil studenta s koronavirem. Asi se to už nestane, buď jsem měl štěstí, nebo to už nejsou schopni dohledat. Čtrnáctidenní lhůta brzy uplyne a pak už to bude bezpředmětné.

Každý se samozřejmě za život mnohokrát zmýlí, ale mnozí kolegové vědci se snad ani smrti nebojí víc. Jediná věc je považovaná za ještě horší - když se na omyl navíc i přijde [smích]. Časem tedy bude stále zřejmější, nakolik byla prognóza pana profesora a rektora UK správná.

377665

19.3.2020 13:27

Dýchání přes mokrý hadr (pro F&T)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Začněme jednoduchým pokusem. Namočme kus hustší látky, třeba kapesník, do vody a zkusme přes něj dýchat. Moc dobře to nejde, že? Získáme tím odhad, jaký vliv má vlhkost na propustnost z látky ušité, domácí roušky.

Nyní si shrňme, na jakém principu funguje rouška, nebo-li ústenka.

1) Roušku má nakažený člověk. Když vydechuje, část vzduchu prochází přes roušku a část mezerou mezi obličejem a rouškou, která se vytvoří nadzvednutím roušky vlivem tlaku vydechovaného vzduchu. V každém případě, rouška zachytí část infekčního aerosolu a část přesměruje do stran, takže tento aerosol vychází ven s menší rychlostí a šíří se do menší vzdálenosti od nakaženého. Tím rouška chrání ostatní nenakažené lidi. To je její hlavní funkce. Tedy, podle hesla:

Moje rouška chrání Tebe, Tvoje rouška chrání mne.

2) Roušku nosí zdravý člověk. Když se nadechne, správně ušitá a nasazená rouška se přisaje k obličeji a vzduch proudí přes několik vrstev tkaniny. Dejme tomu, že vzduch obsahuje viriony, částice viru. Pomiňme, jestli obsažené v kapénkách, nebo samostatně, letící vzduchem. Některé viriony se zachytí ve tkanině, některé projdou. Ať je poměr mezi nimi jakýkoli, jsou to jenom ty viriony, které by člověk bez roušky vdechl všechny.

Zjistili jsme tedy, že některé viriony zůstávají v roušce. Kultivovat se tam ovšem nemohou, potřebují k tomu živou lidskou buňku. Takže jejich počet se nemůže zvýšit. Připusťme, že některé viriony překonají několik vrstev tkaniny a nějak se dostanou do těla nositele roušky. Stále některé v roušce zůstávají, takže jich nositel roušky dostane do těla méně.

Všimněme si, že tyto úvahy platí stejně, je-li rouška zvlhlá, nebo ne. To znamená, že ani vlhká rouška neškodí, není horší, než žádná. Pouze chrání svého nositele méně.

3) Problém vlhkých roušek z tkaniny řeší skládané, vícevrstvé roušky. Pokud má rouška správnou konstrukci, funguje jako primitivní respirátor s výdechovým ventilem. Více vrstev klade větší odpor vydechovanému vzduchu, který uniká převážně kolem nadzvednutého okraje roušky. Vnitřní vrstva sice vlhne, ale zároveň se vlhkost odpařuje přes vnější vrstvy, které vlhnou méně, nebo vůbec.

4) Virion je malá částice, schopná se šířit v kapalině např. Brownovým pohybem. Avšak tolik volné kapaliny mezi vlákny tkaniny v normální situaci není. Virion nemá mnoho šancí překonat dvě nebo tři vrstvy. Naopak, pokud již uvízl v drobné kapičce vlhkosti, proud vzduchu už ho nemůže snadno strhnout, aby pokračoval v cestě k budoucímu hostiteli.

Netvrdím, že nemáme brát vážně slova lékařů, ale používejme i vlastní rozum, abychom ověřili, jsou-li ta tvrzení pravdivá. Podívejme se také do Japonska nebo Číny. Mají tam lékaře, kteří nejsou hloupější, než ti naši a s epidemiemi typu SARS mají víc zkušeností.

377672

Tuto stránku navštívilo 2 680