Diskuze k článku

Rusko podpořilo Írán v konfrontaci s USA

Příspěvků 17

1.2.2020 11:35

Přechodový proces pokračuje a snad nebude násilně přerušen

Ali-ste BEL 37.?.?.?

Citace ze závěru příspěvku se dá považovat za určité shrnutí:

Lavrov naznačil priority Ruska, když 17. ledna v Dillí uvedl během projevu k mezinárodnímu publiku (včetně íránského ministra zahraničí Zarífa), že Moskva podporuje snahu Teheránu připojit se k Šanghajské organizaci pro spolupráci jako řádný člen, a že doufá, že se tak stane.

neboť naznačuje útlum doposud stěžejních světových institucí vč. ovládané a paralyzované OSN, MMF, SB, SWIFT, .. a růstem významu paralelních alternativ rodícího se multipolárního světa, v němž má Irán docela významné místo regionálního centra. Doposud nejbohatší, nejvyzbrojenější a nejmocnější síla, již záměrně nedávám jméno (je jedno jak jim kdo říká: globalisti, nadnárodní korporátní velkokapitál, deepstate USA, židovská či chazarská lobby, ..) by zřejmě a zjevně ráda tento proces zpomalila, přerušila a nebo mu zcela zamezila. Atentát na Sulejmáního a provokativní plán pro Palestinu jsou pokusy vyvolat konflikt mající tento potenciál.

Nenechat se do ničeho takového zatáhnout a při tom neopustit přechodový itinerář je projevem obdivuhodné disciplíny a krocení vášně. Nastolení multipolárního uspořádání světa, v němž by Irán převzal kontrolu na regionem, jenž by mohl vyčistit od cizích armád je přesně tou adekvátní, i když odloženou, odvetou za atentát a další příkoří. Koalice je, byť neveřejná a neinstitucionalizovaná, utvořena a koordinuje své nadnárodní kroky.

ps: v tomto ohledu je velice důležitým bodem "hanebného plánu pro Palestinu" naprostý zákaz Palestiny vstupovat do jakýchkoliv mezinárodních institucí a uzavírat mezinárodní smlouvy (nulová zahraniční politika)

376530

1.2.2020 12:13

účel koronaviru

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2620:x:x:x:x:x

Koronavirus má za účel:
- rozesít strach po celém světě, protože dostrašení lidé jsou snadno ovladatelní
- umožnit totalitní praktiky pod záminkou ochrany populace před nakaženými
- obchodně i politicky poškodit Čínu jako nástupce USA

Člověk optimisticky naladěný, beze strachu a s důvěrou v život má minimální šanci se jakkoliv nakazit. Člověk dostrašený co se bojí všeho a všech je naopak velmi snadným cílem onemocnění. (to platí de facto pro všechny nemoci, zjistilo se, že meziválečná epidemie tuberkulózy byla způsobena právě duševním utrpením a hlubokou beznadějí, kterou zažila tato generace během 1.světové)

376533

1.2.2020 15:23

RE: účel koronaviru

Ali-ste BEL 37.?.?.?

Reakce na 376533

Nebude to asi stěžejní poznatek a určující faktor v daném kontextu, ale souhlas. Dnes se již psychosomatika tolik nepodceňuje a ubývá těch, kteří o ní pochybují.

376535

1.2.2020 15:25

Západní "elity" se ještě nevzdaly

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Musí ale pro ně být nesmírně frustrující, že jejich intriky, lži, podvody, vyhrožování a agresivní války mají na miliardy dosud naivních otroků přesně opačný účinek než chtěly. Současně se už v očích myslících slušných lidí staly naprosto nedůvěryhodnými a jejich ryze egoistické a asociální cíle a motivy jednání jsou stále zřetelnější. Irán má být jejich další kořistí. Pokud se Rusko a Čína, popř. i Indie, stanou spojenci Iránu, nemá krvácející a na globálním významu upadající zámořský otesánek šanci ho rozvrátit a vykrást. Zámořský kaganát (kaganát Americe říkám proto, že jeho finance, korporace a investiční fondy vlastní či ovládají převážně konvertovaní sionisté chazarského původu vykopaní Rusy už v 11. století pro svou krutost a zločinnost ) totiž vystavuje rád svoji moc a sílu, stejně jako prostí a dost naivní Amíci, tedy jejich otroci. O Američanech, tedy o přistěhovalcích ze všech koutů světa utíkajícími do USA před bídou i před zákony mateřských zemí, je známo, že mají nebetyčné sebevědomí, ale výrazně menší schopnosti. Nyní chtějí "elity" kaganátu bojovat za svoji věčnou nadvládu nad světem, ale jen zbraněmi, které ovládají mistrně, a to výlučně prostřednictvím svých otroků. Těmi zbraněmi jsou zase jen intriky, podvody, lži, násilí, provokace a především dolar. Nikdy to nedělají samy, na špínu mají vždy koupené lokaje v politice, armádách, médiích, tajných službách, neziskovkách atd. Peněz na korumpování si klávesnicí FED a ECB vytvoří kolik chtějí, mají na to od roku 1913 monopol. Zatím. Ale jejich čas se rychle krátí a oni to dobře ví. A také ví, že tentokrát hrají vabank i o své životy.

376536

1.2.2020 18:53

RE: Západní

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 376536

Podceňovať svojho nepriateľa je najväčšia chyba s najhoršími dôsledkami. Je to taká typická odvaha v internetových diskusiach - keď nijako nehrozí sila toho nepriateľa.

376542

2.2.2020 11:43

RE: Západní

Ali-ste BEL 37.?.?.?

Reakce na 376542

Souhlas a naprosto si nemyslím, že by se jednalo, byť o umně skryté, hlupáky a omezence. Ví dobře co a proč dělají a i když se zdá, že naprostá globalisticky fašistická vláda nad celým světem uskutečnitelná není, mají zajisté i plán B, ve kterém se pomocí globálního chaosu a občanských válek vše pročistí/populačně zredukuje, čímž se planeta vyhne všem globálním hrozbám vč. hrozbě jaderné WW3. Po tomto restartu se může rozjet GAME2 ...a nebo jaké číslo již má.

To, že se nám to, kupříkladu jako diskutérům na Zvědavci, nemusí moc líbit je věc druhá a těžko nalezneme možnosti, jak tomu zabránit. Jediné, čemu můžeme jako Evropani napomoci je podpora sil, které prosazují přeměnu nefunkční a nedemokratické EU na SEN - Společenství evropských národů, což sebou nese i návrat naší suverenity a svébytnosti, při které se mimo jiné nemusíme podrobovat různým diktátům páchajícím zlo na mnoha úrovních a porušujících i mezinárodní právo atd. Tím se jasně přidáme, a třeba i s většinou dalších svébytných evropských národů k budování mnohem spravedlivějšího multipolárního světa. No a pokud existuje z jejich strany eventualita vyhodnocení této situace tak, že je přijatelnější, než onen globální chaos a zmar, pak je šance se mu vyhnout. No, docela vysoká hra. To jsou šachy na vysoké úrovni a v ní si nevystačí nikdo, kdo umí pouze dámu a nebo ví, jak se kterými figurkami táhne.

376555

2.2.2020 11:21

RE: Západní

Ali-ste BEL 37.?.?.?

Reakce na 376536

Souhlas, ale jde i o to, že se tím zahání sám do kouta a v konečném důsledku i do zdánlivě neřešitelné situace (jeho prizmatem). No a krysa zahnaná do kouta kouše i kdyby to mělo znamenat její konec. Jde tedy o to, jak onu přeměnu udělat a nepřimět onen kaganát (nemám problém se terminologicky přizpůsobit) provést něco pitomého, i když by to jejich prizmatem až tak pitomě vpadat nemuselo. A právě v tom je onen zakopaný pes.

376551

2.2.2020 3:09

Kdo se jeste dostatecne nenabazil Rusaku?

Simon 70.?.?.?

Proc vy vsichni Rusofilove nezbalite kufry a neemigrujete do Moskvy a nebo treba Teheranu . Odevzdejte sve pasy , ktere jste ziskali jako emigratnti ve Statech , Nemecku nebo Australii a obetujte svoji dusi Rusakum a Irancum. Ne to urcite neudelate ,avsak budete zdatne spinit Americany . Nekdo holt musi drzet oteze svetove hegemonie pevne v rukou a prace to neni snadna . Korupce je vsude a bude kvest i nadale., tomu bohuzel zadny nezabrani ,ale pokavad mam svobodu si vybrat tak uprednostnim zivot na Zapade dominovanem USA a to i navzdory jistym vaznym nedostatkum se kterymi se ve svobodnem svete potykame. Ano svobodnem , protoze tady na Zvedavci si kazdy z nas muze jeste volne procvicit pravopis .Osobne stojim za Washingtonem, Londynem a Tel Avivem. Persanum , Arabum a Rusum neverim ani slovo a nikdy napomahat nebudu.Jejich nadvlada by byla pro nas vsechny neprijatelnou cestou . V momentu , kdy se na svetove sachovnici mocenskeho boje uvolni oslabene policko tak jej okamzite zaujmou diktatury jako Iran , Cina, Rusko atd. Vsak v momentu , kdy Americani stahnou sve armady z Nemecka tak zapocnou opet horke chvile pro Cechy , o tom nemam tech nejmensich pochyb . Rozmyslete si dobre ktera velmoc vam naskyta nejvice jistoty a ochrany pro vasi zdravou budoucnost a bezpecnost vasich deti.

376546

2.2.2020 11:04

RE: Kdo se jeste dostatecne nenabazil Rusaku?

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 376546

Izrael, USA, ani Německo s Anglií a Francií a zbytkem záp. Evropy to rozhodně nebyly, nejsou a nebudou...[chechtot]

376549

2.2.2020 11:50

RE: Kdo se jeste dostatecne nenabazil Rusaku?

svatoslav.butora 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 376546

Přeji hezký den v nehezky uspořádaném světě. Z historie víme, že svého času "velmoci" poskytovaly jistoty a ochranu tím demokratickým způsobem, jakým ho nabízite vy ve svém příspěvku.

Kupř. Francie a malá část Evropy za Napoleona zabezpečovala klid v Evropě útokem na Rusko. To bylo něco velice pokrokové, že ano. Nebo ne?!?

Kupř.Německo a velká část Evropy za Hitlera zabezpečovali klid a mír v Evropě a později i v téměř celém světě útokem na Sovětský Svaz a zejména na Rusko. To bylo také velice pokrokové, že ano. Nebo ne?!?

A kdo dnes systémově zabezpečuje zdravou budoucnost a bezpečnost a klid a mír ve světě tím způsobem, že zamořil celý svět bezpočtem svých vojenských základen na cizích územích?!? To vám připomíná "pokrok" a "budoucnost"?!?

Svět by lépe a bezpečněji fungoval bez nich. Státy Východu Země takto nefungují a nepotřebují fungovat. Nepotřebují nikoho "znásilňovat" svou vojenskou přítomností. To jenom to Západní velmocensky "globálně" nenasycené Monstrum Minotaurus v čele s USA se projevuje způsobem, který odkoukalo od starého Říma a myslí si, že jediný smysl vládnutí a hrabání zdrojů Země k sobě má Pax Americana po vzoru otrokářské demokracie ala Pax Romana.

Co to je za budoucnost, která spočívá na principu "poslouchej a plať, neboť žádná budoucnost pro Tebe/pro Vás nebude". To je velice pokrokový způsob pro bezpečnou budoucnost, že ano. Nebo ne?!?

376556

2.2.2020 13:30

To jde s kartou přes religiózníky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a0b:x:x:x:x:x

Reakce na 376556

imrvére což je pro většinu ateistických čechů neznámou. Ale každý něčemu věří akorát zapomínají kdo je předtím nezradil. Na rozdíl "vyspělých, samořejmě s nákupem mozků a tedy jak v čem vexl. A než začali dělat G8 s ruskem, poté G20 tak to byla sešlost vskutku prodlužené navoněné bídy a jak bratrstva kočičí pracky zcela bezesporu. [chechtot]
https://www.youtube.com/watch?v=wxogkCO6haA
Ten římský systém jede pořád a totalitu ukázal v porevolučním zakázaném svobodném eu korporátníky a jestli si myslíte že jste v něčem jiném nevím jestli jste ještě schopní chápat vůbec.
https://www.youtube.com/watch?v=J9q_oq6f19E

https://www.youtube.com/watch?v=tllqGr6iTCQ

376559

2.2.2020 12:08

RE: Kdo se jeste dostatecne nenabazil Rusaku?

Ali-ste BEL 37.?.?.?

Reakce na 376546

No tak to je docela velké nedorozumění a nepochopení. Většina diskutérů na Zvědavci nejsou žádní rusofilové. Sám za sebe mohu říci, že bych se obával návratu komunismu, ale rovněž bych se obával i návratu fašismu. Ani bych se nepouštěl do srovnávání obou zel. Riziko návratu komunismu je však mnohem nižší, než návrat fašismu, jako nástupné fáze sebedestrukční proměny demokracie ponejprv v korporátní demokracii a dokončené po překročení určité limitní míry propojení kapitálu (nadnárodního a gigantického) s politikou, v níž jsou politici (i ti nevyšší a zdánlivě nejmocnější) jen voděnými figurkami.

V takovém světě byste nechtěl žít ani vy, domnívám se.

Kam bychom měli odcházet, když přece jen chceme žít ve svobodné, svébytné, právní a sociálně spravedlivé zemi, která svým bytím navazuje na dlouholetý historický odkaz v němž s jsme se často střetli s mnohem mocnější institucionalizovanou mocí. Husitství, obrozenectví, WW1 s koncem monarchie, WW2 s protektorátem (česky ochranou vyšší mocí), vazalstvím pod komunismem znetvořeným Ruskem, tehdy SSSR a nyní vazalstvím pod globalisticky prosazovaným fašismem/ diktátem velkokapitálu zprostředkovávaného nedemokratickou (již deformovanou) EU.

Měli jsme a máme svou svébytnou "českou" cestu a jestliže z ní sejdeme, byť bychom si to omlouvali poslušenstvím vyšší moci (a již znetvořené), není trestem (na duchovní úrovni) nic jiného než národní nebytí, které je začasto provázené i rozkladem (i rozkradením) státu, který následně není schopen plnit ani své základní funkce (v krizi pak selže během několika dní).

Jasně, že se dá zaměnit národovectví za nacionalismus a na Slovensku si můžete všimnout, že nemají-li lidé, kteří nechtějí onen národní zánik a rozklad, nic lepšího po ruce, volí i nahnědlé a toho bych se obával více, než návratu něčeho načervenalého.

376557

2.2.2020 12:45

RE: Kdo se jeste dostatecne nenabazil Rusaku?

Jan Hanuš 77.?.?.?

Reakce na 376546

Ze země, kde jsem se narodil se nikdy stěhovat nechci, i kdyby tu zase byl Hitler. Je potřeba bojovat a pracovat pro svou vlast. Kdo to příliš snadno zahazuje, nebo i k tomu vybízí, je zbabělec.
Není na místě zjednodušovat pojmy na "Rusák" a pod. A už vůbec to nesouvisí s předchozím režimem. Doba se změnila a nic nebude jako dřív. I Rusko je úplně jiné a komunisti tam jsou naprosto bezvýznamní. Vládne Putin a "Babišové".
Ale Ruska bych se fakt nebál, až tu zavede robotu Čína, to se teprv orosíme.
Srovnávat pořád něco s minulostí je stejné, jako říkat, že ta doba byla blbá, poněvadž ty auta byly fakt ošklivý a nic moc nejezdily. Ale ono to tak bylo všude. A nebyly mobily - fuj.

376558

2.2.2020 16:41

RE: Kdo se jeste dostatecne nenabazil Rusaku?

kolokol 185.?.?.?

Reakce na 376546

Do Ruska se pojedu leda tak podívat. I když hodně vědomostí a náhledů na různé aspekty společenského života i života jako takového z ruské strany přijímám, protože je tam ohromný duševní a duchovní potenciál, a to se samozřejmě týká i dob minulých.
Ale žít tam nebudu, mají sociálních problémů po pěrestrojce stále přehršel a mě je dobře tady. Navíc by mě k nim natrvalo ani nepustili. V Rusku taky vidím určitého garanta udržení míru do roku 2028. Píšu určitého, protože je otázka, co Rusko opravdu zmůže proti stále sílícím válečným bubnům Západu.
A hlavně v Rusku vidím i hráz proti nelidské (démonické) západní liberálně demokratické ideologii (nevídaný protimluv). Pěkně to, co se šíří z USA předkládá článek "Teror architektů apokalypsy" na Protiproudu. Vychází přitom z údajů amerického měsíčníku First Things. Vřele Somonovi doporučuji, aby si upřesnil obrázek té svobody, kterou pro sebe volí.

376561

4.2.2020 11:26

Jste možná svobodný člověk. Ovšem " volíte" otrocky.

Joachim Argon 89.?.?.?

Reakce na 376546

Život člověka totiž neměl by být o takovýchto primitivně dichotomických rozhodnutích (připomenu ono nesmyslné " „Hakenkreuz... oder Sowjetstern ?“). Navíc vynucovaných, porpagovaných veřejně, ostouzejících ty, kteří nejsou tak zpitomělí aktualním falešným, podvodným dilematem, které sem i jinam servírujete Vy či Vaši otrokáři.

Vy tak málo důvěřujete svým německým spojencům ? O tak mizivou důvéru opíráte svou oddanost vůči nim ?
No a svým saudskoarabským spojencům (přes NATO a USA jste spojencem také i saudskoarabských wahabistů a spol. ) ale důvěřujete více, ne ?
Hezký den.

Douška.
Do Ruska se ale už " sebralo" a uteklo přes milion lidí, v důsledku Vaší trestné výpravy na východ Ukrajiny. Tedy částečně již jste uspokojen byl, Vaše vášně.

376597

7.2.2020 16:54

Najdi rozdíl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Proslov kolaboranta a zrádce Vlasova – 1944, Deutsches Reich, versus proslov kolaboranta a zrádce Jelcina – 1992, v usa

https://www.youtube.com/watch?v=pXz2HtSxB_4

376694

7.2.2020 18:00

Havloidům teče do bot a provokují o 106. Ubožáci.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Praha přejmenuje náměstí před ruskou ambasádou po zavražděném Borisi Němcovovi

https://zpravy.aktualne.cz/regiony/praha/praha-bud...

376698

Tuto stránku navštívilo 2 164