Diskuze k článku

Co si američtí Otcové zakladatelé doopravdy mysleli o rase

Příspěvků 32

26.9.2019 8:15

Do jisté míry mají pravdu...

siky 181.?.?.?

Jsem proti otroctví a souhlasím, že Asie je pro asiaty a Afrika pro černochy, i když k původnímu indiánskému obyvatelstvu by měl být chován respekt. I zmíněný Kalergiho plán staví nejen na niřžší inteligenci barevných, ale předně na (ne)schopnosti vnímání citlivých společensko-ekonomických témat a hlavně otázky lidských práv.

Takový černoušek co dostane originální tenisky a mobil, nebude mít problém zvolit komunisty nebo podpořit jakýkoli patogenní proces, bude-li mít podporu shora. Asiati jsou nebezpečnější v tom, že mají vyšší inteligenci a mohou nám konkurovat, ale v otázkách vnímání lidských práv jsou tak na úrovni černochů.

Na druhou stranu, kdyby se západní služby nemíchaly násilím do záležitostí chudých zemí, leckde by mohly vznikat relativně svobodné světy s uspokojivou životní úrovní. To ale 'kdosi' nechce. [cool]

373784

26.9.2019 12:42

Zajímavé téma:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 373784

Bylo by možná zajímavější, věnovat se podrobněji problematice bílých východoevropských černochů, otročících, i když tzv. "skončil socializmus" a "komunisti odešli" , stále již více než třicet let pro Západ...

[velký smích]

373786

26.9.2019 15:27

RE: Zajímavé téma:

siky 190.?.?.?

Reakce na 373786

Rozhodně souhlasím, že bychom s tím měli skoncovat. Ale je nutné podtrhnout, že výrazný vliv má u nás Rusko a Čína, jež podporují Babišovu vládu a jeho prokomunistické tendence. Taky rusové a ukrajinci jsou u nás nejpočetnější (zatím ještě) menšinou, zapletenou do tunelování a násilných zločinů!

A i naše vnímání je poněkud omezené, např. paragraf 7b nevím, že by byl platný ještě někde jinde v Evropě (kromě Ruska), a naše zákony o exekucích nemají obdoby vůbec nikde na světě, pokud máme vynechat země jako Kuba či Severní Korea.

373788

26.9.2019 20:23

RE: Zajímavé téma:

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 373788

Zřejmě máte zmatek v pojmu "komunistický".

> Taky rusové a ukrajinci jsou u nás nejpočetnější (zatím ještě) menšinou, zapletenou do tunelování a násilných zločinů!

K tomuto odvážnému tvrzení máte nějaká fakta či statistiku? Tedy pokud za tím nejsou psychotronické zbraně, samozřejmě...

373792

27.9.2019 1:34

RE: Zajímavé téma:

siky 181.?.?.?

Reakce na 373792

Co se týká pojmu komunistický, dá se říct, že je v tom zmatek obecně, i na západě, kde se komunistické tendence taky uplatňují, paradoxně po 'pádu' železné opony. A mé tvrzení není nijak odvážné - jedná se o známý fakt a potvrzuje ho i vláda, pokud vím.

373795

27.9.2019 10:21

RE: Zajímavé téma:

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 373795

>Co se týká pojmu komunistický, dá se říct, že je v tom zmatek obecně,

- Toto použiť ako argument k tomu, že VY v tom máte zmätok, to je také typické puberťácke. .
=======================

>známý fakt a potvrzuje ho i vláda, pokud vím.

[chechtot]
Iste, a "potvrdzuje to aj ČT" !!!
Argumentovať SVOJU pravdu tým, že "to potvrdzuje aj vláda" (alebo aj TV !!) , to je - slušne povedané - na smiech.

======================
Kto žil dlhé roky v reálnom (tom predošlom!!!) komunizme, ten vie že k tomu komunizmu intenzívne smeruje EU , a v mnohých ohľadoch aj USA. A Rusko, aj Čína sa mu extremne vzdialili.
A to, čo sa deje v EU aj v USA posledných 5 rokov, oproti tomu aj ten predošlý komunizmus vypadá ako selanka.

373799

27.9.2019 13:51

RE: Zajímavé téma:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 373799

Já nevím, nechci být opět promptně vymazán za své nevhodné názory, ale k tomu zde opakovaně zmiňovanému komunizmu: byl jsem v osumdesátých letech několikrát na školení počítačů v sovětském svazu, a pak v devadesátých letech v USA, ale tak tvrdý komunizmus jako v USA jsem v sovětském svazu nezažil. Už když jsme vylézali po příletu z taxíka za letiištěm, téměř do nás vrazilo auto s americkýma policajtama, který nám s rukama nad rameny prohledali kufry, a vnucovali nějakou několika řečmi psanou příručku, kde se třeba psalo:
Vidíš že má soused nehlášenou zbraň? Nebo že jinak nedodržuje zákon ? Udej ho, dostaneš 500 dolarů... a asi deset stránek podobných výzev s upozorněním, že když ho neudáš, a pod., porušuješ zákon Ty, a přesně vyjmenované sankce za to...

[velký smích]

373801

28.9.2019 3:57

NEJSOU LIDI.

favela 203.?.?.?

Reakce na 373801

Stojim nad preplnenym odpadkovym kosem a ptam se kdo to vynese a odpovidam si /vtipne/ , nikdo; nejsou lidi !
Je to dnes vsude kolem nas a jen je treba si povsimnout a vzit to na povrch..
Mechanismus jak odstranit zlo stale postradame / ignorujeme/a nazor ,ze to vse pacha 2-3 procenta psychopatu neobstoji..Protoze ti se nahle rozmnozi do milionu. Vezmeme hrstku krestanu, kteri radi obetovali sve zivoty i deti pro stupidni ideu krestanstvi, kdy bible je a byla ideologie rasismu/vyvolenych vzdy nadlidi/nekonecneho brutalniho nasili a Kristus soude dle agresivni ,ubijejici ideologicke propagandy ve prospech hrstky elit/slouzici k ovladnuti mas/a niceho jineho ani neexistoval. Prvotridni psychopati rizeni bibli s pomoci mnozicich se sluhu-parazitu se stali vladnouci Pravdolaskovi a zalozili perfektni mechanismus udrzeni moci totalnim spehovanimi nasilim masakry a valkami..Francouzska revoluce zacala tez s nejuslechtilejsimi idealy , odstraneni krivd, bezpravi a zlocinu kralu a feudalu a cirkve , potom zjistili ze nesmi byt nahrazeni /skrze ty idealy, ktere nikdo jiny ovsem nema / a sem tam nejaky nepritel , ktery se vloudil a uz si sekali hlavy jako fanaticti silenci..A vice obeti, nez rezimu predtim nasledovalo a daleko vice. Tady je treba uplatnit spravny a presny termin......NASTROJ.... Tedy rychle se sirici infekcni nakazou mysli s neustalym tlakem ideologie a propagandy vseobecne spravedlnosti atd. spolu s nutnosti neco /zahnivajici rezim/ zmenit , rozmnozi se nam nasili , protoze lide vymeni !!! Svoji lidskost za nekonecnou nenavist,za moznost byt Nastroji a prestat na sve Lidskosti Trvat a vymeni ji za nakazu nenavistne vztekliny , nasili ve prospech udajne /tose stale opakuje/, lepsiho zivota , i kdyz i to rychle zmizi , pod vedenim destruktivnich parasitu..Tedy zpet k titulku :NEJSOU LIDI ,
Protoze jejich lidskost rychle ubyva a logicky je nahrazovana fanatismem ideologie ve propech novych teroristu a roste nasili a pocty v milionech mrtvych , obeti nakazy....
Tak v Rusku 1918-20,zahynulo nasilim pres 10 milionu lidi ,5x vice nez ztraty na fronte a 5x vice nez 2miliony mrtvych germanu za celou I.sv.valku.. Antikomunismus v USA prispel tak velkou merou k padu USA. Temer vsichni byli naockovani Podminemym Reflexem , komunista zlo nejvetsi ,aniz by cokoliv vedeli nebo se snazili pochopit.Pochopeni co bolsevismus obsahuje nebylo povolene.. Jak vime znalost nepritele je dulezita k vitezstvi nad nim.. Zurivost vseobecna silenych destruktivnivh parasitu se zvysovala/a slepa/ ovladla zivot v USA....Ale vitezstvim zacali prebirat a kopirovat vsecko to nejhorsi z SSSR.
Oblasti , kde vladne kult nasili a smrti /a ktere neni mozne zcivilizovat /treba i afroamericane do velke miry , 200 let a skoro zadna zmena/, pak dodavaji velke pocty sluhu nynejsi do velke miry nakazou a nasilim opet posedle chaoticke ideologie..

373819

27.9.2019 15:59

RE: Zajímavé téma:

siky 190.?.?.?

Reakce na 373799

Puberťácké? Tohle nejsou jen mé názory!
Ano, jsou tu statisíce ukrajinců a rusů - vy to popíráte? Kolik je to tedy podle vás? Nepochopil jsem vaši opozici.
A to, že západ směřuje k neokomunizmu - v mnohých ohledech ještě horšímu, jak jsem jej označil již v někdejších komentářích, snad již naznačuji i v příspěvku, na který odpovídáte, ne?
Každopádně ale nemáte pravdu v tom, že Rusko a Čína se extrémně vzdálili komunismu. Cenzura a násilné potírání opozice je podle vás OK?
Soudruhujete nebo trollujete?

373805

26.9.2019 23:00

RE: Zajímavé téma:

hc 90.?.?.?

Reakce na 373788

Ty tedy máš důkladně vymeteno. Asi tomu ani nebudeš věřit, ale právě komunisté vymetli ze světa exekutory a podobný xindl.

373794

27.9.2019 1:40

RE: Zajímavé téma:

siky 181.?.?.?

Reakce na 373794

Jo tak já!? A komunisti nebyli ksindl a exekutořï? Nebyla krádež majetku jejich doména? Teda soudruhu, ty ale boduješ... [chechtot]

373796

27.9.2019 19:37

RE: Zajímavé téma:

hc 90.?.?.?

Reakce na 373796

Komunisté nebyli exekutoři a krádež majetku nebyla jejich doména. Xindl někteří z nich byli, nejčastěji ti, kterým byl celý komunismus nebo socialismus ukradený. No a já rozhodně nejsem nějaký tvůj soudruh.

373811

28.9.2019 20:19

RE: Zajímavé téma:

siky 181.?.?.?

Reakce na 373811

Ne, nejsi 'můj' soudruh, ale něco tam máš, jinak by ses jich takhle lživě nezastával, takže na soudruha více než vypadáš. Prostuduj si historii 50. a 70. let, tvůj komentář postrádá jakoukoli hodnotu!

373836

29.9.2019 18:57

RE: Zajímavé téma:

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 373836

Je tě tu škoda, soudruhu! Jdi na Lidovky nebo rovnou k Jandovi. Opravdu se divím, že tě tu editor trpí, zapleveluješ diskuzi nesmysly.

373845

30.9.2019 7:44

RE: Zajímavé téma:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 373845

A jejda někdo Ti šáhl na komunisty, to je ale zlý člověk, skoda že už ho nemůžete zavřít, že

373852

27.9.2019 19:03

RE: Do jisté míry mají pravdu...

Golem 195.?.?.?

Reakce na 373784

Aziati sú nebezpeční ? Takže každý kto je lepší ako vy je nebezpečný. Podľa mňa ste obmedzený človek. Okrem toho niektorí ľudia túžia bývať na inom kontinente lebo je to pre nich dobrodružstvo. Tak zakážme mladému Japoncovi bývať v Európe lebo nejaký pepa z vidlákova čo celé dni vysedáva v hospode sa cíti ohrozený.

373810

27.9.2019 21:41

RE: Do jisté míry mají pravdu...

siky 181.?.?.?

Reakce na 373810

Omezený člověk jste vy, především v tom, že jste si evidentně nepřečetl nebo nepochopil tvrzení celé, které je navíc součástí širšího kontextu. Jde zde spíše o migraci masovou, jíž nám japonci nehrozí, přestože jistou temnou agendu v Evropě také mají.

Takticky se ale nezmiňujete o číňanech, na které se bezpochyby mé tvrzení vztahuje v první řadě, vedle dalších zemí, díky čemuž se sem dostává velké množství lidí, kteří právě lepší nejsou. A pokud zde vydáváte za příklad nějakého 'Pepu z Vidlákova', tak takový by na situaci asi adekvátně nezareagoval.

Ptal bych se tedy, jestli nejste další komunista a ještě ke všemu příznivce masové migrace. To by byla blbá kombinace a ještě hůř, pokud k tomu přibude i trolling.

373813

27.9.2019 23:30

RE: Do jisté míry mají pravdu...

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 373813

Ale Siky,
koukám, že koncem měsíce vaše trollí farma přidala na aktivitě.
Holt nájem a chlast je třeba z něčeho poplatit, viď? [chechtot]

373814

28.9.2019 4:34

RE: Hezky jste si s trollem pokecali, a skoro i k tématu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 373814

Jediné "komunistické" zde řádící etnikum, které mj. vytlačilo domorodce z maloobchodu (ti na to reagují s úsměvem idiota) je toto, na to si netroufne ani velký Andy ...

373820

28.9.2019 20:14

RE: Do jisté míry mají pravdu...

siky 181.?.?.?

Reakce na 373814

Ale pane, či soudruhu... jsi úplně mimo! [vyplazený jazyk]
Věci, které zmiňuješ se mě již hodně dávno netýkají a takoví, jako ty tu mají ve zvyku rozhazovat svou vlastní špínu. A jaká trolí farma? Putinova? Měl bys vědět, že nejsem jeho příznivce. Nebo ta druhá? Ta ale není proti migraci, tak k sakru co!? Tím, že plácneš takovou zhovadilost na sebe pár slovy prozradíš, to co nechceš a ostatní potom vidí, o čem je ten tvůj.... ehm, 'život' [pláč]

373835

30.9.2019 9:14

RE: Do jisté míry mají pravdu...

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 373835

Potom jste Siky ideálním kádrem, pokud to děláte z přesvědčení a zadarmo. Ovšem ti, co vás ideologicky přoškolili, bohužel nemohou být s vaší prací spokojeni.

V dnešní době samotná ideologie (OS) nestačí. Je třeba mít i obecné vzdělání, které je třeba v rámci dané ideologie uplatňovat. A to u vás evidentně chybí.

Proto má vaše snaha zde na Zvědavci přímo opačný výsledek toho, co bylo původně vaším záměrem. A tak objektivně pracujete na naše cíle.

Děkujeme... [velký smích]

373855

30.9.2019 12:12

RE: Do jisté míry mají pravdu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 373855

No jestli obecným vzděláním myslíš čtení knih blábolivych komunistu z VP SSSR, tak to máš smutné představy o vzdělání

373857

26.9.2019 13:28

Doporučuju k Vaší pozornosti

janmax 213.?.?.?

Petr Bakalář - Tabu v sociálních vědách

373787

26.9.2019 17:52

Amerika i celý Západ těžily z praktikovaného rasismu celá staletí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Bílí připrchlenci do Ameriky (před bídou i před zákonem) stříleli původní obyvatele Ameriky, indiány, stejně jako bizony, tedy bez slitování a po miliónech. Dováželi z Afriky milióny černochů, které používali jako otroky na těžkou práci na svých plantážích. Ještě v šedesátých letech minulého století byly v jižních státech USA v autobusech nebo v restauracích běžné nápisy " Only for white" a KKK beztrestně upaloval a vraždil nepohodlné černochy tak, jak chtěl. Dnes se považuje za politicky nekorektní říci i černoch, proto se musí říkat Afroameričan. Nevěřím, že by se většina potomků bílých Američanů nadobro zbavila svého rasismu, spíše jej pouze lépe či hůře skrývají. Obdobný je i vztah tzv. latinos a bílých Američanů, zejména pak tam, kde latinos začínají početně převažovat a mají i ekonomickou moc (města v Kalifornii, Novém Mexiku, Arizoně, na Floridě ap.). V západní Evropě byl rasismus praktikován rovněž. Británie, Francie, Holandsko dovážely rovněž celá staletí otroky ze svých kolonií a bohatly z jejich práce za symbolické mzdy. Dnes tyto země a především jejich představitelé vystupují jako mravokárci a ochránci lidských práv. Zcela beze studu. Ať se jdou se svým do nebe volajícím pokrytectvím a křiváctvím vycpat.

373790

26.9.2019 20:02

RE: Amerika i celý Západ těžily z praktikovaného rasismu celá staletí

ping789 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 373790

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/invazni-druhy-n...

rasismus je zdravý, splétání termínů "otroctví" a "rasismus" jakkoliv kdy spolu korelovaly v praxi je účelový jewrejismus sloužící plánované genocidě bílých gojů, musíte se rozhodnout, máte-li čím, komu se milí domorodci budete klanět dalších 400 let, nebo už s tím přestat [mrknutí jedním okem]

373791

27.9.2019 21:32

RE: Amerika i celý Západ těžily z praktikovaného rasismu celá staletí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 373790

Dnes západ dosud úspěšně vykrádá prakticky dohola východní Evropu. Každý rok třeba jen z česka odcházejí stomiliardové dividendy bankám, a nadnárodním společnostem do zahraničí. Třeba jen logisticky je to pro Západ z koloniálního hlediska zřejmě daleko výhodnější než třeba Afrika, protože se zde jednak nacházejí poslušní, učení a poměrně zruční blázni, kteří jsou ochotni pracovat ve dne v noci, v neděli i ve svátek za platy i pod polovinou výše sociálních dávek afrických migrantů v německu, a jednak se zde ani nemusí pracně budovat základní průmyslová infrastruktura. Bylo groteskní, jak sem v osumdesátém devátém vedle profi "vyháněče rudé armády z česka "soudruha Kocába proudily v opačném směru do česka již z bývalého sovětského svazu bandy migrantů s kapsami plnými peněz, a buď okamžitě zakládaly nové firmy, a nebo se stávali zaměstnanci u firem, které zde již před časem založili třeba bývalí velitelé sovětských vojsk, umístěných v bývalém československu. O východních migrantech se realisticky vyjádřil jistý bývalý sovětský generál ve výslužbě v tom smyslu, že pro země ze kterých tato galerka na Záppad odchází je to podstatným přínosem, protože kdyby se měli jednou vrátit, museli by je stejně buď zavřít na psychiatrii nebo do vězení, a nebo rovnou postřílet...

[velký smích]

373812

28.9.2019 5:43

RE: rasismus je bezobsažná nadávka vymyšlená v 30. letech židovským sexuologem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 373790

Bez by byla naše genocida o dost obtížnější.
Rovněž otrokářství a indiánské války jsou podávány zejména HolýmÚdem na jedno protibělošské brdo ...
První KKK byl vnímán do jisté doby jako úctyhodná odbojová organizace okupovaného Jihu, likvidoval černochy hlavně pokud se zúčastnili výkonu administrativy ve prospěch Seveřanů, tzv. Rekonstrukce, kdy byli do funkcí dosazováni i arogantní ignoranti. Členy Klanu byly přinejmenším stovky loajálních černochů, ani druhý Klan ve dvacátých leteh nebyl zaměřen na potírání barevných, násilí užíval spíše proti bílým asociálům a nikdy nebyl obviněn z kriminálního jednání.
Ovšem když začali židoliberální zběsilci poštívat v šedesátých letech segregované barevné (dle zásady Separate but Equal, byly i podniky Colored only), původní vidění Klanu vzalo rychle za své a začali se jím zaštiťovat nejrůznější pošuci, za velkého mediálního humbuku ...

373822

30.9.2019 20:01

USA - zednářský multikulturní slepenec

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 373822

Ku-Klux-Klan používal kvazi-zednářskou symboliku. Tedy jde o určitou odnož jižanských zednářů. Ne o žádné spasitele bílé rasy.

Ostatně Otcové (spíš lóžoví bratři) zakladatelé byli všochni vysoce postavemými zednáři. Tedy USA jsou umělý čistě zednářský projekt od samého začátku. Tam není přirozeného vůbec nic. Na rozdíl od masarykovy "zednářské" ČSR která měla jak historické tak jazykové a etnické opodstatnění.

373871

27.9.2019 23:42

Kdy byli otrokáři...

P.A.Semi 79.?.?.?

Na začátku zmiňuje, že otrokářství prý bylo běžné...

Otrokáři ale od začátku byli především židé. Stejně tak to byli židé, kdo vlastnil společnosti, které vozily otroky z Afriky do USA. Dnes se to snaží shodit na "bílé" křesťany, ale to je odporná lež, jako leccos od těchto synů ďábla.

http://johnkaminski.info/pages/articles/who_brought_the_slaves_to_america.htm

Viz třeba zde:
https://archive.4plebs.org/pol/thread/202818858/#202824475

Ale jinak má další pokračování článku pravdu: jen máloco je horšího než miscegenace, která je jedním z druhů genocidy...

A ovšem, reconquista je doufejme již na obzoru a repatriace je jedno z nejmírnějších dobrých řešení... Ale je třeba si zároveň především uvědomit, kdo tu jsou zrádci, otevírající brány nepřátelům...

373816

28.9.2019 11:40

RE: Kdy byli otrokáři...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 373816

Člověk se může pousmát, když si občas přečte žvásty o tzv. "zrušení otroctví". Zrušením otroctví se ve skutečnosti vypudilo jen pár přebytečných negrů z plantáží, a nahnali se k výrobnímu pásu do fabrik, protože tam generovali kapitalistovi daleko vyšší zisk, než otrokářovi na plantážích. Proto se někteří vzdělanější otroci, kteří měli jít k výrobnímu pásu věšeli se slovy "dobře už bylo". Z těch ostatních se nadále stala námezdná pracovní síla, ke které už její kapitalistický zaměstnavatel neměl žádné povinnosti, jako třeba k dobytku, který se musí krmit. A hodně často zmiňovaná věc otrokářství, to je fixace otroka u otrokáře se po zavedení termínu továrníka Engelse a jeho sponzorovaného kámoše, Karla Marxe, námezdné pracovní síly, nebo dnes již spíše nazývaná tzv. "pracovní zdroj", nezměnila, protože bič dozorců byl zaměněn třeba za hypotéky, a nebo holou skutečnost, že z dnešního koncentračního tábora námezdné pracovní síly v podstatě není kam utect, a situace dospěla již do stadia, kdy se ukazuje, že jsou naprosto zbytečné i státní hranice, protože v podstatě všude je to stejné...

[velký smích]

373826

1.10.2019 13:47

Opakuji se

didusin 78.?.?.?

Xenofobie a následně obrana před cizorodým se objevuje už v buněčné struktuře, zde ovšem nelze mluvit v termínech psychologických. Má přirozený (genetický) základ a pokračuje po linii individua i ve společenském (sociálním) prostředí. Má své modifikované projevy na úrovni sociálních i generačních skupin, náboženských společenství, rodů, národa i ras a působí i napříč těmito množinami, v závislosti na individuální či obecné preferenci hodnot.
Potřeba bezpečí pudí k náklonnosti ke stejnému, protože je to vědomí podobnosti, která svou opakovatelností uklidňuje a dává možnost snadnější předvídatelností budoucího vývoje. Vědomí společné hierarchie hodnot, společných kulturních kořenů, společného mentálního a citového vývoje a obdobné psychosomatické dispozice, dokonce i generační sounáležitost, vzbuzují pocity, které podvědomí ujišťují o poznatelném stupni kauzality interakcí, jakkoliv tento pocit neodolá konkrétní racionální kritice. Ale působí prostřednictvím podvědomí a ovlivňuje zpětně naše chování.
Modelově lze xenofobii demonstrovat na vývoji vztahů v případě extrémně rychle rostoucího vlivu cizorodé menšiny, jako důsledku růstu jejího počtu nebo růstu její moci- formou politické, hospodářské nebo vojenské okupace.
Vyvstane otázka, která je řešitelná pouze na základě jednostranného hodnotového měřítka, totiž - kde je hranice mezi vlivem cizorodého jako progresivního katalyzátoru a jeho ničivým působením.
Současná (vnucená) přemíra tolerance vůči cizímu je umělá a jeví se mnohdy jako vědomé očkování budoucích střetů, dle hesla rozděluj a panuj.
Dnes je to zřetelné v účelovém horování pro přijetí Muslimů do Evropy. Internacionalismus minulého století byl nahrazen multikulturalismem a teď čekáme na novou ideu k dosažení stejného cíle- totiž oslabení bílé rasy, kterou již Židé jednou porazili rozvracením hedonistického Říma (dtto naše dnešní situace) vnesením ozdravujícího učení jejích sekty (heretického Krista), které bylo Pavlem z Tarsu modifikováno v křesťanství. Politologové se neodváží poukázat na Izraelskou praxi, směřující k rasově čistému národnímu státu, se všemi z toho vyplývajícími důsledky. Jejích někteří soukmenovci v Evropě i v Americe byli naopak zvěstovateli obou výše zmíněných ideí „světového porozumění a vzájemného obohacování“ se všemi zničujícími důsledky pro komunity. Nejsem rasista, neobviňujte mě z toho, mnohem bližší je mi zkoumající pohled Buddhův, který ctí život v celé jeho pestrosti. Nelze ovšem nevnímat boj o místo na slunci, o pouhé přežití a odevzdaně rezignovat.

373883

2.10.2019 1:15

S politikou britske kolonizace znicili, co se dalo,tak,jak vsude jinde.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 203.?.?.?

Kousek, americke historie,tech,co podepsali Konstituci.
Novy osadnici se shodli odtrhnout se od Velke Britanie a zalozit vlastni stat.
Jaky byl osud tech ,jez podepsali prohlaseni-Deklaraci o nezavislosti? Jake bylo prani vlastencu,revolucionaru, vladnout si sami , coz vyvolalo Britskou intervenci-valku, k vojenske okupace?
Bily Dum se pojmenoval , kdyz byl Brity vypalen a pozdeji opraven, natren na bilo, tak,se vedlo v Americe,
vsem representantum , kdoz podepsali Nezavislost,, znicit jejich majetek a jestlize padli do rukou Britu,vezeni a smrt pro mnohe. Prohlaseni podepsalo 56 muzu, devet z nich prislo o zivot,kdyz July 4,roku,1776 se pravnici, soudci,zemedelci,politici,ucitele,ministri,doktori,obchodnici stali revolucionari a zalozili vlastni armadu z rad obcanu, na ochranu,nove ,republiky.
George Clymer,ohrozen , ze bude Brity uveznen, jeho deti utekli z domova ,nez byl dum znicen,George Walton,opet se ukryval pred Brity,byl neustale na uteku,nakonec jej Britove dostali a uveznili jej.Dalsi signatar konstituce,Thomas Heyward uveznen,,Edwart Rutldge,Richard Hutson, uvezneny na mnoho roku,veskere jejich majetky zniceny, rovnez dalsi nacionalista, Button Gwinnett,vse zniceno Brity .Artur Middleton,vse zniceno , co mel, sam padnul do zajeti.To je jen mala ukazka, ze "Americane" se nikdy nepoucili ze sve vlastni historie,nebot,jak Britove prisli s nasazenymi bodaky,tak ,dnes "Americane " delaji presne to,co Britove kdysi jim,trosku v jinem provedeni,prikladem je ,ze ani jediny den ,od konce druhe svetove valky nebyl mir. Britske porekadlo, rozdel a panuj, se pouziva cela staleti,jakoby inteligence neexistovala, jdem od jedne vrazdy k druhe a vsude hraje roli majetek,valka je loupeznicky obchod,vydrancovat obet a nakonec ji pospinit jak se da ,k ospravedlneni jejich loupeze. Deti revolucionaru byli stale na uteku pred britskymi vojaky,skryvali se v lesich a bydleli v jeskynich, jako John,
Hart.. jez mel trinact deti.
Dnesni tisk by rekl o osadnicich, ze to byli nacisti,pro mnohe patrioti,vlastenci, pro,narod ,hrdinove a tak by bylo zajimave, co se rika v "americkych skolach" detem o minulosti, tech,co mozna maji podil na "demokracii" Ameriky.
Co a kdo, ukaze na zniceni IRAKU v ramci zniceni zbrani hromadneho niceni, kdyz Saddam Husein,tyto zbrane nemel a tim svetu ukazali,ze nic ze sve minulosti nepochopili,jen ,prevzali to,co kdysi melo znicit nove osadniky Ameriky.
Kdo, dnes vzpomene ,ze to byl Churchill jez chtel pouzit chemickych zbrani proti vzdorujicicm Arabum, kdyz vojenskou intervenci nemohli zdolat "nepritele". Takze, jake jsou dejiny,vykladane ve skolach detem a nebo,dejiny vyskrtli ze skolnich ucebnic , kdysi, Velke Britanie, dnes okupovanou a nebo dojde k prepsani cele historie,kdyz Muslimove zacinaji okupovat evropske staty,tedy i Anglii.

373889

Tuto stránku navštívilo 1 460