Diskuze k článku

Komu dnes vadí maršál Koněv?

Příspěvků 39

2.9.2019 0:18

v prvej linii

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

prichádza vytriezvenie rýchlo - ale pre mnohých aj tak až príliš pomali

Nuž čo - tri generácie sa na vojnu usilovne pripravovali a ona neprišla...
Dve generacie sa na vojnu nepripravujú - ale užijú si ju do chuti.

373362

2.9.2019 2:00

SSpravedliví okopávači kotníků

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Mojžíští zmrdi měli vždy v programu SSvatou válku s pronárody, a se všemi, kteří se právě nevydali podle aktuální propagandy, ať byla jakkoli zrůdná a zvrácená.

Štvaní proti Nočním vlkům nebo soše obránce před korporátním SSvětofašismem je běžným projevem lidských zrůd mojžíšského postižení. Orwell napsal, že nepřítele budou mít vždy. Oni, SSvatí zmrdi nepřítele vždy označí nebo vymyslí, nemůžou bez štvaní žít. Přitom vyznavači Zdi nářků mají plné tlamy keců o nevhodnosti rozdělování společnosti. Hřebejci, Polívkové, Minářové, SSommerové - Havloidi, prostě Serešovo SSajani, kolaboranti.
Poutavé přitom je, že tahle lidská chátra štve i proti Zemanovi, který je oddaným komíhačem u Zdi nářků, jarmulkářem a přisluhovačem banksterského zločineckého mafiánského podniku placeného otroky všech porobených zemí – NATO. Zeman si, na rozdíl od zednářského zmrda Drahoše, uchovává některé názory a postoje. Třeba na zaplevelení Evropy mohamedánskými krimigranty, na kalergismus, také to podnik korporátních fašistů pod figurkou zla - talmudistického Sereše, poskoka Rothschildů, Oppenheimerů a podobných SSvatých samovyvolených božstev, banksterů.

Neblekotejte furt o nacismu nebo německém nacismu, protože byl to talmudistický, banksterský fašismus!!! Podnik sekty stejných ničivých mocensky chorých zmrdů, kteří nyní ovládají globalistické korporace, NATO, OSN a současný přivandrovalecký kalergismus s násilnickými zdebilizovanými mohamedány.

373364

2.9.2019 9:06

Vysvětlení

siky 181.?.?.?

Určitě se incidenty přiživují ze strany jakýchsi protiruských provokačních skupin, nebo se je někdo zlý snäží využít, to ano. Je ale nutné říci, že stále více lidí vnímá Rusko jako hrozbu a (opět) potenciální baštu komunizmu. V ČR je nejvíce migrantů z Ruska a Ukrajiny a jsou to mnohdy násilní zločinci, popř. 'podnikatelé' zapletení do tunelování ekonomiky, z více, než 50% agenti režimu. V současnosti jsou to oni, kdo nás zabírá a (ještě stále) ne migranti z Afriky.

Putin v mnohých situacích dává jasně na srozumněnou, ke komu náleží, jen je většinou ignorován. V reakci na ekonomickopolitický vývoj letos prohlásil na adresu Evropy: ,,Budete muset otevřít hranice migrantům (z Afriky, apod.), nebo něco...''

V jiné situaci prohlásil, že ,,11. září nebyla konspirace'', apod. Rusové samozřejmě migraci z Afriky využijí a skrytě podporují (ve spolupráci s Tureckem a dalšími zeměmi a tajnými službami), ale proto, aby nás nakonec oslabili a sami obsadili. Je to jejich trik a pokud Putin (naoko) mnigraci kritizuje, je to aktem čistého pokrytectví. Jak typické.

U presidenta nevím, komu domluvil kšefty, ale lidé vidí, že prosazuje zájmy Ruska a konunistické Číny na úkor těch našich. A opět Koněv? Ano, rusové nás pomohli osvobodit více, než kdokoli jiný, ale zmiňované okolnosti a zločiny začínají být relevantnější s ohledem na tento vývoj a proto to začíná vyčnívat nade vše ostatní.

Operace Golgota běží na 100%.

373370

2.9.2019 9:51

RE: Vysvětlení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2620.?.?.?

Reakce na 373370

Naprosto nikoliv, pouze logicky ví že vyžraní kobykami na kontinentu bez surovin, energií s půlročním vegetačním klidem a dárečky, nicneděláky z krajin slunce a blahobytu nemohou s ničím obchodovat a pro okolí naprosto nic tvůrčího přinést. Jen hrozbu toho že půjdou loupit do ruska jako nespočetněkrát v podstatě stejných dirigentů úžerů kam sahá prostá faktografie bez emocí.

373372

2.9.2019 10:16

RE: Vysvětlení

siky 181.?.?.?

Reakce na 373372

No víte, já myslím, že do Ruska se dostat ani nemají šanci. Oni si je k sobě nepustí, ale za to jim bude vyhovovat, až budou vyžírat nás.

373374

2.9.2019 11:14

Aha, asi jako albion

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 373374

Z AE

Zajímavý vhled na “poly greténismus?

A říše pingliš se scvrkla na london bank jako pindostan na fed holar, eš, 23. 8. 2019 9:15:43
https://ceobag.wordpress.com/2014/02/07/14-africky...
Reagovat

Jako frantíci na micron bankster, eš, 23. 8. 2019 9:28:38
Z AE …Patrik Tahle země spěje taky ke krachu….. “Anglie je mrtvá, proto odchází z EU Starostové: LONDÝNA muslim BIRMINGHAMU muslim LEEDSU muslim BLACKBURNU muslim SHEFFIELDU muslim OXFORDU muslim LUTONU muslim OLDHAMU muslim ROCHDALE muslim Následující statistika ukazuje co “dokázaly” !!!4 miliony muslimů v Anglii, v zemi s 66 milióny obyvateL!!!: Anglie má 3 000 muslimských mešit, přes 130 islámských soudů Sharia, přes 50 islámských “Sharia Councils”, mnoho míst a předměstí, kam mohou pouze Muslimové, 78 % muslimských žen nepracuje, pobírají sociální dávky a bydlení mají zdarma, 63 % muslimských mužů nepracuje, muslimské rodiny mající 6 – 8 dětí budou žít a bydlet zdarma. Nový ministr vnitra V.B. – muslim Sajid Javid Anglický přítel, který mi přeposlal tento e-mail, to takto komentoval: “Velice, velice smutné, duch Anglie se nemůže bránit ani povstat, neboť je mrtev!” Je to katastrofa pro celou Evropu! Pošlete to prosím dál, ať to svět vidí!!!” 140 OdpovězSrp 21, 2019 22:16

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove...

24-6 OdpovězSrp 24, 2019 0:43

373377

2.9.2019 10:30

RE: Ohlupování sionským trollem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 373370

Stále více lidí je obětí ohlupování lepšolidských organizací.
11. září byla akce nejlepších lidí na světě. Zázraky a kouzla. Teror a lži. Nepřítel seděl ve vlastních řadách.
Trvale kupředu poháněná agresívní globalizace, ustavičně se za svého globálního křížového tažení za demokracii a svobodu odvolávající na teroristické ohrožení a důslednou válku proti teroru.
Věčná válka za věčný mír.

373375

2.9.2019 11:16

RE: Vysvětlení (siky)

ObcaneCR.cz 94.?.?.?

Reakce na 373370

Velmi jsem se pobavil. Teď si ještě někde přečíst zprávy, že vojenská technika v Iráku byla vlastně Ruská, přetřená na západní kamufláž, Libyi bombardovali letouny Ruska, rovněž v západní kamufláži. Pak si přečíst odborné vysvětlení, že v uvedené době zrovna probíhalo nějaké několika měsíční cvičení, které znemožnilo postřehnout US demokratům a jejich partenrům, že kdosi pod jejich vlajkou rozvrací země v oblasti. Rovněž západní média, která informovala o úspěších "západních demokratů" byla geniálním způsobem hacknuta, protože jak všichni víme - ta nám říkají pravdu a nic než pravdu. A určitě by nedezinformovala. Jak však vysvětlit prohlášení politiků samotných z US tábora vysílaných živě na modrých obrazovkách? Asi to byli dvojníci. No jo, ale co zasedání a snahy o Rezoluce v OSN - asi to byli také dvojnící.

Itálie - třeba se dozvíme, že stávající situace je další geniální krok Putina, který (možná úspěšně) odstaví Salviniho - aby mohla migrace pokračovat pod dohledem nové bruselsko-italské vlády, která bude bránit migraci do Evropy (EU je přeci proti migraci a bojuje proti ní - pokud to někdo neví. Rozpor, že svým usnesením EP považuje migraci za přínos (18.4.2019 ke Glob. paktům), stejně jako hledání nových legálních cest příchodu - stačí číst materiály EP, sledovat zasedání EP - nu, tak to Vám vysvětlí odborník Siky). Možná jedním z prvních kroků eurobruselsko-italské proti Putinovské vlády pak bude otevření přístavů (alespoň jsou takové informace). Jak vidno uvědomělý politici v čele Itálie geniálně skočí na plán Putina a budou prosazovat jeho agendu (podpora migrace). Schválně, zda bude pokračovat kritika Itálie, bez Ligy ve vládě. Pokud ustane, pak se musíte obrátit opět na Sikyho, aby vysvětlil rozpor, proč Bruselu nevadí zjevně Putinovu agendu podporující nová vláda, když EU je prý proti migraci.

No a pak se tedy člověk dočte v komentáři, že Putin... a migrace... a podpora. Škoda, že se autor nevěnoval více fázi předcházející migraci (2015). O Sýrii škoda mluvit. Nebýt zásahu Rusů, US&partneři by operaci skončili mnohem dříve (ač se jim to kupodivu nedařilo několik let..)

Komentář je pro většinu zde zbytečný, ale proč se hned po ránu nezasmát. Jinde mají rubriku Vtip dne, jinde Perly z vysílání nebo Přeřeky či Slavné výroky... no a my zde máme Sikyho.

S ohledem na to, že úsměv je zdraví a proto, že odborník Siky bude mít hodně práce nám tu vysvětlovat rozpory - nastalé (rozvrácení Stř.Východu) i ty co možná nastanou (Itálie) - navrhuji mu zřídit speciální sloupek, kde nás bude občerstvovat svými bystrými postřehy a výkladem logičnosti událostí. Mohl by začít tou statistikou o 50% a pak dalším zdrojováním svých předložených pravd. Není nad to, mít kvalitní zdroj informací. Tak co Siky, jdete do toho? Máte na to?

373378

2.9.2019 16:02

RE: Vysvětlení (siky)

siky 181.?.?.?

Reakce na 373378

Vkládáte mi do úst něco, co jsem neřekl a pletete sem spoustu dalších témat navíc. Vůbec nereagujete na to, co jsem řekl, protože víte, že mám pravdu a nemáte ji jak legitimně popřít. A můj sloupek zde? Těžko, jsem antikomunista a nevěřím Putinovi. A když např. upozorním na pokračující vraždy mikrobiologů po světě, můj příspěvek je smazán. Co si o tom mám myslet?

373400

2.9.2019 22:01

RE: Vysvětlení (siky)

ObcaneCR.cz 94.?.?.?

Reakce na 373400

"...nereagujete na to, co jsem řekl, protože víte, že mám pravdu a nemáte ji jak legitimně popřít."

1) Chcete tvrdit, že EU brání migraci? Uvedl jsem materiál GP 18.4.2018 0118/2018, přečtěte si bod 26, dále materiál např. humanitární víza z listopadu-prosince P8_TA(2018)0494 - proces přijetí usnesení EP k humanitárním vízům je zajímavý sám o sobě - porovnejte si zamítnutý text a nově předložený a přijatý(!), hledání a otevírání legálních cest přístupu do Evropy - včetně rozpravy z EP k tématu.
Iniciativa EU na přijetí GP... Tedy brání EU migraci? ANO nebo NE?
Pokud ANO - jak, uveďte, doložte.
Pokud NE - pak o čem se tady bavíme... Putin ovlivnil hlasování v EP? Navržené předlohy textů, které prošly procesem až do pléna EP?

Dále (Vy v tomto vlákně 16:10 Putin a KGB). Co třeba rodina Bushe... jiná tajná služba.... a válka v Iráku, čímž začal rozklad citlivé oblasti Stř.Východu? Mohli bychom pokračovat snížením platů vojákům a tvářit se překvapeně, kde se vzali tu se vzali další bojovníci.... ale to je mimo hlavní téma komentáře.

Dále z Vaší produkce zvláštní logiky
Je to jen zakrytí sochy (siky | 31.08.19 10:14) Zde skutečně nevidím nic tak tragického, pokud reagují na graffiti nalakováním sochy ochranou, evidentně se snaží situaci řešit. Zakryli sochu plachtou, aby na ní lidi nemalovali, jako prozatimní řešení. Zde bych se tedy zeptal: co tedy mají udělat?

Takže nedávno počmáraný Karlův most by bylo adekvátní uzavřít - v rámci ochrany a Vaší logiky. Bylo podáno tr.oznámení ve věci poškození maršála Prahou 6?
Mimochodem - první pokus jenom zakrytí umožnilo případnému ničiteli mnohem větší luxus krytí za plachtou. Konstrukce poskytuje další luxus přístupu na vyšší místa sochy. Opravdu ochrana? Hm?

Aby bylo jasno - žádná agenda Ruska ani US. Malý rozbor Vašeho textu, ode mne otázka, zdroje... Od Vás nic konkrétního, statistiky o oněch 50%. Když máte zmapováno KGB a tunelování - máte taky zmapováno StB a tunelování jimi? Za pomoci koho a jakým směrem se vyvádí? Máte také zmapovány americká chapadla v ČR?

Pokud nejste schopen uvést zdroje, nemá debata smysl. Pokud chcete psát odpověď ve stylu té předchozí (16:02 zde) netřeba odpovídat.
Zvláštní kumulace úmrtí mikrobiologů je zajímavé téma (třeba z období 2001), ale meritum je, abyste odpověděl na otázku z úvodu a uvedl zdroje k doložení Vašeho tvrzení z 9:06.

373409

3.9.2019 6:15

RE: Vysvětlení (siky)

siky 181.?.?.?

Reakce na 373409

Příliš tady trollujete. Nikdy jsem neřekl, že EU brání migraci, ale naopak jsem upozornil na spiknutí ve vyšších vrstvách a na úrovni velmocí, což ZAHRNUJE RUSKO, a nevylučuje USA.

Také jsem nikdy neobhajoval válku v Iráku, ale tvrdil jsem a tvrdím, že Putinem 'osvobozená' Venezuela je na tom o mnoho hůře, než Irák po válce i dnes!

Ano, zastal jsem se pražské radnice, ale neobhajoval uzavření Karlova mostu, to sem zase pletete něco, co sem nepatří, v rámci běžného trollingu.

A aby bylo jasno: ANO, chapadla Ruska i USA zde jsou a mám je více méně zmapované!

A jaké další zdroje a čeho? 50% a více ruských agentů je tvrzení Litviněnka, jemuž v tomto věřím. Pokud to Putin popírá, nevěřím mu. U nás toto potvrzuje kauza Torubarov a to je jen to málo, co jsme se dozvěděli.

Co se týká 'kumulace' úmrtí mikrobiologů, není to Z! r. 2001, ale spíše OD! r. 2001 do LETOŠKA(!!!) a byla na to celá řada případů i komentářů nejen mezi konspiračními teoretiky, ale i v relativně běžném zpravodajství.

Už jsem tu měl jinou diskuzi s jiným trollem, kdy mě žádal o JEDINÝ odkaz na mé tvrzení o popírané závažnosti krize ve Venezuele. Poskytl jsem 2 z velmi mnoha relativně oficiálních a umírněných zdrojů, načež mě i ony zdroje začal urážet a popírat, přitom stačilo zadat si do Google heslo a ověřit si to.

Neudělal to a co s takovým trollem? Do hajzlu s ním a pokud chcete jít stejnou cestou... však už víte, co i s vámi...

373413

3.9.2019 9:01

RE: Vysvětlení (siky)

Lovec idiotů 91.?.?.?

Reakce na 373413

[chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot] Ty woe, tak to je síla. Siky, bežte na Neviditelného psa nebo na Lidovky, tam najdete spustu imbecilů, kteří s vámi budou sdílet vaše fantasmagorie. Na Zvědavci je potřeba alespoň částečná inteligence, ne slaboduché opakování propagandistických blábolů. Nechci vás nijak urážet, ale to co předvádíte, to je fakt slabota. A už to ani není směšné, člověk by se neměl smát postiženým, když nad tím tak přemýšlím...

373418

3.9.2019 16:07

RE: Vysvětlení (siky)

siky 181.?.?.?

Reakce na 373418

Jééé, vy ale na sebe prozradíte takových věcí... a to jako nejste imbecil? O jakých fantasmagoriích to mluvíte? A kde máte tu částečnou inteligenci? No nestyďte se a pochlubte se taky trochu, ať víme, kde máme hledat... [chechtot]

373428

3.9.2019 21:32

Siky, lepšočlověk kavárenský

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 373428

Zlé Rusko, zlé KGB. Tragická situace Venezuely způsobená také zlým Ruskem. Migrace muslimů do Evropy s podporou Ruska.
Jestli toto nejsou fantasmagórie, tak co potom ano?

373434

3.9.2019 21:44

RE: Vysvětlení (siky)

kosk 37.?.?.?

Reakce na 373413

>>>Také jsem nikdy neobhajoval válku v Iráku, ale tvrdil jsem a tvrdím, že Putinem 'osvobozená' Venezuela je na tom o mnoho hůře, než Irák po válce i dnes!

S tím se dá třaba i souhlasit. Ale zapoměl jste uvést, že USA uvalilo veškerá možná embarga na Venezuelu, včetně faktické konfiskace jejího majetku. Zatímco Rusko na Irák žádné sankce neuvalilo... nebo jsem něco přehlédl.

Ono je ta asi tak, že kdyby jste měl jednovaječné dvojče - stejné jako Vy, tak by bylo možno jedno z Vás pozvat na večeři a druhému naproti tomu vyrazit zuby, svázat ho do kozelce a nacpat ho ve sklepě hlavou do uhlí.

No a pak říci: "Tvrdím, že ten SIKY ze sklepa je na tom fakt hůř nežli ten co má v sobě jelení guláš a pět piv... Byla by to pravda? Byla...

Netvrdím, že je Maduro nějaký svatý, to on asi není, vono taky kdo z politiků je. Ale na tom jak se žije Venezuelanům máme možná docela velký podíl. Těžko říci jaký, ale určitě se najdou lidé, co to budou popírat do skonání světa. Nebo do vyschnutí svého přímu jako troll - mluvím o Vás.

Jinak Venezuela zatím nebyla nikým "osvobozena". Spíše nebyla zatím nikým "demokratizována", jako třeba demokratická Libye, Irák, Afghanistán a tak dále.

373436

2.9.2019 13:19

RE: Vysvětlení

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 373370

...ty jeden bláznivý paranoiku, ustrnul jsi před sto lety a přítomnost nechápeš ani a nepochopíš i kdyby ses rozkrájel...prozradím ti jedno tajemství: "V Rusku už nemíň 30 let nevládnou ti tvoji židobolševici, ze kterých jsi tak posranej, ale židokapitálisti a tak se žádného komunismusu z Ruska bát nemusíš...." a jak je vidět z nich máš ještě větší strach, ale buď klidnej, je to s nimi pro nás ostatní prašť jako uhoď...[velký smích]

373391

2.9.2019 16:10

RE: Vysvětlení

siky 181.?.?.?

Reakce na 373391

Jaký bláznivý paranoik? Říká ti něco KGB? Odkud je Putin a kdo za ním stojí? Stále nic? Já z nikoho posranej nejsem, ale upozorňuju na konkrétní hrozby. A jestli je někdo ignortant, je to jeho problém. Z pozice hlupáka urážíš ostatní - jak typické.

373401

2.9.2019 22:45

RE: Vysvětlení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 373401

Voni nejsou ignorant, ale lepšočlověk jako chazarský zrzoun a starosta Prahy 6 Ondřej Kolář ze zednářské strany TOP09. Se skvělými názory lepšočlověka Siky k novým, "lepším" globalistickým zítřkům.

Komunismus je zlo. Proto islám do každé obce a rodiny.

373411

3.9.2019 1:10

RE: Vysvětlení

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 373411

...on byl nejspíš na školení v Brně u Cibulky a ten mu ukázal ten svůj zázračnej vercajk při práci, myslím tím to jeho zázračné "siderické kyvadélko", které mu bezpečně odhalí každého darebáka a Putinova agenta...

373412

3.9.2019 16:13

RE: Vysvětlení

siky 181.?.?.?

Reakce na 373412

No na kyvadělko bych tak nespoléhal, ale třeba by to stačilo na Leninovo užitečné..., že pane anonyme?

373429

6.9.2019 0:13

RE: Vysvětlení

Gój 46.?.?.?

Reakce na 373429

Plným jménem s adresou a telefonním číslem zveřejněný šiřitel zaručené pravdy, nebo je to jinak?[cool]

373488

3.9.2019 21:46

RE: Vysvětlení

kosk 37.?.?.?

Reakce na 373401

Ano, Putin byl kdysi v KGB. Angela Merkelová byla zase u STASI.

Jsou oba konkrétní hrozba? Já bych vsadil spíše na tu Angelu, že je hrozba.

373437

2.9.2019 9:59

Přesný popis jednoho místního velice aktivního tro(t)la

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Popis sedí jako (_!_) na hrnec.
Je dobré, aby i ten dotyčný to věděl. A přestal si vydělávat zde na živobytí.

373373

2.9.2019 16:30

RE: Přesný popis jednoho místního velice aktivního tro(t)la

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 181.?.?.?

Reakce na 373373

Jaký popis kde? O koho se jedná? Vy určitě myslíte Lovce Idiotů - prosím vás, nechte toho chudáka na pokoji! Pokud mu někdo za tohle platí, moc to asi nebude...

373403

3.9.2019 9:41

RE: Přesný popis jednoho místního velice aktivního tro(t)la

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 373403

Potrefená, mediálně hyperaktivní LGBT-husa siky se poznala a anonymně ozvala [smích]
Buzi classic [velký smích]

373419

2.9.2019 13:11

Mě jo

Erwin 194.?.?.?

Nemám žádný tablet a mám rád Rusy. Čím dál více. Nebudu vysvětlovat proč, je to na dlouho. Nepočítám se ani mezi nihilisty.
Neměl jsem komunisty rád, dnes jsou mi u zadele a nepovažuji se za antikomunistu.
Přesto bych byl raději, kdyby byla Koněvova socha odstraněna.
Koněv se totiž (stejně jako všichni maršálové a generálové Rudé armády) chystal v čele své 19. armády na vpád do Evropy a i jeho úkolem bylo přinést štěstí a svobodu všem pracujícím a Evropu včlenit do nerozborné jednoty Svazu SVĚTOVÝCH socialistických republik.
Nevyšlo to a v roce 1945 se nechal plácat po ramenou a nazývat se osvoboditelem, aniž by se, spolu s ostatními, začervenal.
Autor se zde zmiňuje ještě o osvobození Prahy. Také se o tom nyní vedou polemiky, stejně jako o „Pražském povstání“.
Opět budu v opozici – do Prahy přijela Rudá armáda několik hodin před bezpodmínečnou kapitulací Německa. Od koho asi Prahu osvobodila? Představuji si tu absurdní a směšnou situaci – Berlín je dobyt, Hitler mrtev a Pražáci za týden hurá do boje.

373389

2.9.2019 13:33

RE: Mě jo

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 373389

Erwine, plácáte nesmysly a vaše vnitřní pocity nikoho nezajímají...Faktem je, že rukama německých fašistů, jejich pohrobků a zrádců a pomocníků umírali lidi leckde ještě v průběhu 50. let...takže podpisem kapitulace nic neskončilo, dokud nebyly zbytky toho fašismu zlikvidovány a ne všude se to podařilo a dneska na mnoha místech a dokonce i u nás z těch zbytků vyrazily čerstvé výhonky...

373393

2.9.2019 16:25

RE: Mě jo

siky 181.?.?.?

Reakce na 373393

Nemyslím, že by plácal nesmysly. On sám tvrdí, že má rusy rád a není antikomunista. U nás skončily boje snad až 11.5., ale klíčová byla mírová dohoda, jíž podepsali s němci před příchodem rusů a ta ušetřila mnoho dalších životů. Na druhou stranu, všechny tyto 'osvobozovací' akce měly politicko-komunistické pozadí, jak on tvrdí. A jestliže Koněvova skupina monitorovala terén pro invazi v r. 1968, mluví to samo za sebe.

373402

2.9.2019 19:45

RE: Mě jo

Erwin 194.?.?.?

Reakce na 373393

Pro někoho nesmysly, pro jiného třeba důvod k diskusi či přemýšlení.
U nás bylo poměrně dost fašistů, ale nejvíce jich bylo v Itálii. V Německu možná pár, ale dosud jsem nenarazil na žádné spolehlivé informace. V Německu ale bylo hodně nacistů, tedy národních socialistů. Komunisté to neradi slyšeli, oni sami byli přesvědčeni, že jen oni jsou ti správní socialisté. Proto nazývali nacisty fašisty. Je v tom ovšem značný rozdíl, který vám nepochybně unikl.
Nepochybuji ovšem o vašich slovech, že u nás vyrážejí čerstvé nacistické výhonky. Vždyť i Jezevec z Vysočiny, když se ujímal prezidentského úřadu, prohlásil, že "naše města jsou plná nacistických bojůvek." Když to tvrdíte vy dva, musí to být pravda.

373407

2.9.2019 13:46

Všehoschopným vychcán.ům s krátkou pamětí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Kdyby nebylo Koněva a Rusů, zdejší rosofóbové by se ani nenarodili, protože jejich prarodiče by skončili jako untermensch ve vyhlazovacích táborech nebo jako otroci ve vyhnanství na Sibiři či v Patagonii. Po hadráku, kdy jsme se stali pouhou kolonií, skladištěm a montovnou západních korporací, ucítili zdejší křiváci a hochštapleři šanci jak se dostat do funkcí a k penězům. Stačí hodně oslavovat USA a Západ a především nadávat na Rusko, které za Putina odmítlo nechat se vykrást Západem a ani nemusí nic pořádně umět. A funkce a prachy se jim jen pohrnou.

373394

2.9.2019 14:03

Autor to popisuje presne, .,......

Libertarian 37.?.?.?

..., a z jeho slov je jediný pozitívny dôsledok - odserie to hlavne tá mladá ignorantskã generácia.

373395

2.9.2019 16:50

Chcete vědět kdo je za likvidací bílé rasy

Maximus1 178.?.?.?

Leccos naznačil příspěvek pana "pátá mojžíšova".
Pokud chcete vysvětlení k tomu co se děje se Západem a kdo za tím vězí, seznamte se obsahem knihy "Satanova synagoga", napsal Andrew Carrington Hitchcock a stojí to za přečtení! Je k sehnání v ČR.
Na str.180-181 je v kostce naprosto přesné vysvětlení metod a způsobu jak "oni" vůči nám gojímům postupují! Je to moc poučné a bohužel smutné čtení. Jak to řekl soudruh Lenin (matka Blank), učte se a to hned 3x. Pokud nebudete znát myšlení a kroky těch co nás chtějí porobit a zničit, prohrajete!

373406

2.9.2019 22:31

Diskuse o konci civilizace

svatoslav.butora 2a00:x:x:x:x:x

Přeji hezký večer v nehezky uspořádaném světě pod patronací tzv.USA a spol. a jejich pána a Vládce Temnoty Monstra "Minotaura". "Minotaurus" si v dávnych dobách žádal oběti živých lidských duší. Ono to Monstrum se v každé etapě dějin zatím vždy projevoval(o) stejně jako i dnes. Opět si připravuje krvavou obětní scénu v podobě nové světové války. Jeho služební sluhové (tzv.USA a spol., tzv. EU a spol.) se ze všech sil snaží, aby tuto hromadnou vraždu, kterou celá léta a zejména od časů darebáckeho Minotaurova sluhu Obamu připravují na vrub nenávisti vůči Rusku a Východu Země vygenerovali za každou cenu...
Do rituálu sluhů Minotaura/Smrtihlava nebo zkráceně Satana patří i provokace s památkou na naše osvoboditele z jeho zrůdné moci v r.1945. Z území Ruska byll vyhnáni i Francouzi (Napoleon) i Němci (Hitler) a budou opět vyhnáni i dnešní jejich následovníci, kteří (zdá se) opět zapomněli, že krást cizí území a generovat války pod jakoukoliv "demo(n)kratickou" záminkou se nemá. Proto pod vedením "Minotaura" vytvořili nástupiště proti Rusku a Východu Země v podobě tzv.EU. Proto se na celém tomto teritoriu tzv.EU rozmístňují "mír ochraňující" síly tzv.USA a spol. Sluhové Smrtihlava zapomínají, že "Minotaurus" nemá vlast. Jeho konečným temným cílem je konec civilizace.

373410

3.9.2019 11:52

Svazák pod kontrolou

Externí Pozorovatel 185.?.?.?

Je třeba vidět kdo celou akci rozpoutal a odkud pochází, kde vyrůstal akde studoval. Kdyby tam nebyl Kolář, akce by neprobíhala. Jde o kampaň na zakázku, kterou Kolář vyrábí záměrně a schváalně. Samozřejmě si ktomu vybral i správné datum V srpnu i když na radnici sedí řadu měsíců a let.
Radnice Prahy 6 je kontrolovaná líheň púolitiků už od devadesátých let kde jiim je startována kariéra, možná i dříve. Je to čtvrť ambasád a generálního štábu, takže je důležité kdo sedí na radnici a dříve na MNV a OV. Je pod bedlivým dohledem z ciziny už od osmdesátých let, jak se dá dočít v literatuře lidí co se ozvali že dělali pro práci cizinu v sedmdesátých / osmdesátých let.
Začínal tady Bém a Chalupa oba později postrčení a (pre)destinovaní na vyšší posty.
To místo je ovládáno armádou a / nebo zpravodajci všeho druhu.
Máme tu kořeny od čtyřicátých let, takže se v tom rajónu trochu orientuju.
Jde o Politickou kampaň na objednávku v době okurkové sezóny a aby mediální prostor nevychladnul a aby i další generace mladých se y médií neustále dozvídala co je jim třeba nalít do hlavy.
Pan primátor nehraje za sebe ale je řízen a dělá poslušně co je mu naznačeno, podsunuto nařízeno... a ni mu to tak nepříjde, protože tak vyl vychován...

373423

4.9.2019 20:50

???

Golem 193.?.?.?

Nejako som nepochopil prečo pán autor považujete české členstvo v NATO za pozitívne [překvapení]

Okrem toho nemáte moc jasno v komunizme a predošlej generácii.
Za prvé komunizmus nikam nezmizol a nikdy nezmizne.
Za druhé to v čom žili naši rodičia , teda aspoň moji ktorí teraz majú 50-60 nebol komunizmus ale trockizmus.
Za tretie Rusko nedoplatilo na komunizmus a dokonca ani na ten trockizmus , doplatilo na revolúciu a 90te roky.

Nechápete , že v období po 2. svetovej vojne až po 1989 -1991 v Sovietskom Zväze už jeden prevrat nastal a režim sa už raz zmenil , ale nenápadne.
Zmenil sa totiž cca v roku 1953 z bolševizmu ktorý zo ZSSR spravil najmocnejšiu , najvzdelanejšiu a najpokročilejšiu krajinu na svete na trockizmus ktorý pozvolne krajinu oslaboval a ničil.
To negatívne čo máte zafixované v hlavách pochádza z druhej časti.
Preto by ste nemali ohovárať a mylne hodnotiť ZSSR pretože tým vrháte zlé svetlo na celú jeho históriu a pomáhate nášmu nepriateľovi.
Nuž ale už som si zvykol , že vaša generácia je proste príliš pohodlná a VŠETKO pred 1989 volá proste komunizmus a hodnotí rovnako.
CHYBA!

373454

5.9.2019 22:15

socha vadí výjezdu z plánovaných podzemních garáží

r.m. 31.?.?.?

Spolek Kolář a Kolář syn (tatík toho starosty je známý komunistobijce Kolář, bývalý velvyslanec ve Fashingtonu) potřebujou místo bez sochy. Aby ještě víc ucpali už takhle přetíženou výpadovku od Kulaťáku k Vltavě a do satelitů za Suchdolem a Roztokama.
Kolář udělal užitečné idioty ze všech pravdoláskařských demonstrantů u sochy raz, dva. vsadím se, že platí i toho vola, co sochu pravidelně polívá červenou barvou.[oči v sloup]

373481

17.9.2019 9:42

Praha nehnědne - Praha je už dávno hnědá

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

No, tak si sám představuji, jak asi bude vypadat ten nový Kolářův pomník osvoboditelům Prahy. Vidím velký monument, který stojí přímo nad vjezdem do podzemních garáží Starosty Koláře, kde se tyčí velká socha Andreje Vlasova objímajícího se se Stefanem Banderou a generálem Touissantem, se kterým byl dohodnut humanitární volný odchod nevinných německých vojáků Prahy. Vysvětlující tabulka ještě uvede Sergeje Buňačeka, který před tím než se polepšil vyvraždil několik ukrajinských a polských vesnic, což nijak nesnižuje jeho zásluhy v boji proti bolševismu a generála Pattona, který sice Prahu neosvobodil, ale kdyby mohl tak jistě jo a tím je podle současných badatelů vlastně on tím pravým osvoboditelem Prahy. No a vedle bude další tabulka s portrétem jistého Koněva, mužika z ruska, který proslul zejména masovými vraždami německých vojáků, pokojně bojujících proti bolševismu. U ní bude připravena stále doplňovaná plechovka rudé barvy pro potěchu kolemjdoucích a výchovu mládeže.
No není to krásná představa? Konečně pravda a láska atd….

373653

17.9.2019 9:44

Inspirace pro odporného fašouna Koláře

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Táto pětimetrová socha s názvem „King Kongova varlata“ od Francouze Denise Defrancesca

https://www.sculptureline.cz/cs/praha-2019/king-ko...

je v Praze před hotelem Inter Continental. Je tam od července až do září. Já bych o ní nevěděl, ale na usa-webech si mohutně a ve velkém posílají její obrázky turisté co navštívili Prahu s komentáři:
„Věděl jsi, že Praha je čím dál víc padlá na hlavu?“

373654

25.4.2021 23:51

Konev tam nikdy nestal

Babuska 89.?.?.?

to je od pametniku. Byl tam parcik kam chodili cikat psi.
Jestli si to autor nepamatuje, at nepise blblosti a jde do duchodu.

388281

Tuto stránku navštívilo 2 282