Diskuze k článku

O nejnovější provokaci ukrajinských nacistů v Kerčském průlivu

Příspěvků 22

27.11.2018 1:32

Mozne souvislosti mohou byt i tyto :

Joseph Chlor 89.?.?.?

1. Rusku se v podstate dari temer dokoncit vycisteni uzemi Syrie od islamistickych sekt smrti (SS). Ve stejne dobe dochazi vsak napr. v " americkem " Afghanistanu k eskalaci nasili a uz i opravdu vysoce zasvecene osoby zpochybnuji tu " politiku, ktera je bohuzel i leitmotivem vrcholnych predstavitelu nasi republiky (vice napr. na vlkovobloguje : "Co už ví i americký generál a odmítá pochopit Zeman s Babišem a také o rozdílu mezi našimi mocnými a britskou královskou rodinou"[mrknutí jedním okem]. Tedy ma snad Rusko vitezit (a s nim i statisice Syranu a Syranek, kteri se mohou vratit DOMU) ...a Zapad pod vedenim USA ma byt za bridila ?!??? To nemohou urciti lide pripustit !!
2. V procesu Brexitu dochazi ke komplikaci - T. May (mj. hlasovala kdysi dvakrat pro invazi do Iraku) muze byt odstrelena i casti sve parlamentni frakce , nejen opozici. Tedy take ma zajem na tom odklonit pozornost verejnosti jinam, popripade primo pouzit false flag udajneho ruskeho ovlivneni referenda o Brexitu.
3. Jen pred nekolika dny byl schvalen ukrajinsky rozpocet....a to takovy rozpocet, ktery vyhovuje pozadavkum IMF ( na rozhodnuti IMF pak cekaji pripadni dalsi zapadni investori do ukrajinskych dluhu ci donatori a tak i ochranci tamniho katastrofalniho rezimu), ktery pred nekolika mesici zablokoval dalsi sve financni transe , cilene na Ukrajinu . Vice napr. na : "Deputies pass budget as Ukraine seeks to unlock frozen IMF billions" od Reuters. Miliardy dolaru a eur vsak maji byt vykoupeny mj., treba i tim, ze se zvednou ceny plynu a to az o dalsich 25 %. Kdy dokonce i takova persona jakou je Tymosenkova se tim citi hluboce pobourena, takovym diktatem, Reuters pise , ze " ...Yulia Tymoshenko, a former prime minister who has led some early opinion polls for next year’s race, has denounced the price hike as a “genocide against the Ukrainian people”....".
4. No a blizi se prezidentske volby....ktere by mohly smest celou mistni squadru, ta tak potrebuje nejaky sjednocujici motiv - a to se vzdy hodi nejaky " spolecny" a jednoznacny nepritel. Tymosenkove coby potencialne uspesne prezidentske kandidatce tak klesne brada a " narod " si sobe za vudce zvoli samozrejme ze toho NEJROZHODNEJSIHO, ktery trima v ruce co nejvetsi klacek a tim hrozi tomu spolecnemu nepriteli.
Jenze on mozna hrozi celemu svetu.
To je ten problem.
(Znovupripojeni Krymu k Rusku samozrejme nebylo provedeno zrovna cistou formou a cistou rukou ...ale jednak netekla krev....a dale : co Texas ?....co Hawai ?...tam doslo napr. ke krveproliti,...vadi nekomu dnes, ze Texas ci Havaj , nmeluve snad o celych USA , jsou soucasti USA ???? )

Jinak nejaka fakta (je jich poskrovnu, ale i tak to stacilo napr. Lipavskemu z Piratu k tomu, aby napsal a zverejnil svuj proklamativni clanek " Když lev krotí medvěda: receptář pro českou politiku vůči Kremlu"[mrknutí jedním okem] doplnuji tamni autori prave ze napr. na vlkovo bloguje : "Ukrajina řinčí zbraněmi. Proč?".

368015

28.11.2018 9:51

RE: Mozne souvislosti mohou byt i tyto :

Standa Kyslík 109.?.?.?

Reakce na 368015

Josephe Chlore, interpunkce je základním prvkem češtiny. Bez jejího použití nemá příspěvěk žádnou hodnotu a proto není ani důvod jej číst.

368046

27.11.2018 7:35

Štvanice na Rusko

Erwin 194.?.?.?

Bude dobré si obsah článku zapamatovat. V následujících dnech nepochybně rozpoutá demokratický tisk a ČT odpornou štvanici na Rusko.
Není problém pochopit základní myšlenku tohoto článku. Nechápu však termín ukronacistický režim. V závěru se píše již pouze čistě nacistický režim.
Pokud porovnáme současný režim na Ukrajině a nacistické Německo, nacházíme pramalé podobnosti státního zřízení.
Někde jsem četl název ukrofašistický. To je o malinko blíže, ale pořád to nemá skoro nic společného s vládnoucí oligarchií na Ukrajině.
A nebo Ten Saker nazývá tento režim nacistický pouze proto, že bývalí příslušníci ukrajinských SS a jejich příznivci mohou pořádat na Ukrajině vzpomínkové akce, aniž by je někdo kvůli tomu zavíral ?
V té zemi je větší svoboda shromažďování a projevu, než jsi Ty Sakere schopen vůbec pochopit ve své demokratické hlavě.

368018

27.11.2018 9:47

RE: Štvanice na Rusko

pedros 89.?.?.?

Reakce na 368018

- V té zemi je větší svoboda shromažďování a projevu, než jsi Ty Sakere schopen vůbec pochopit ve své demokratické hlavě.

Kterou zemi máte na mysli?
A když věci chápete líp než Saker a máte v hlavě větší demokracii, tak co tak zkusit vlastní BLOG! Možná ve Vás dříme velký talent a jasnozřivost! Tak ven s ním a s ní!

368019

27.11.2018 12:54

RE: Štvanice na Rusko

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 368018

Erwine, máš pravdu...to není "ukrofašistický" ani "ukronacistický" režim na té Ukrajině, to je "chazarsko-žido-fašistický" režim, neb tam vládnou, jako před tisícem let potomci těch na židovství se vším všudy přestoupivších Chazarů a místní slovanské obyvatelstvo mají jen za otroky a hospodářská zvířata...a pokud to nevidíš, tak jsi slepý a zřejmě řádně pomatený, nebo rovnou židonacista, když se na tu jejich ukrajinskou svobodu shromažďování a projevu nemůžeš vynadívat...
Jediné místo, kde se nekladou překážky v té svobodě shromažďování Ukrajinců, ba dokonce je silně podporovaná i proti vůli obyvatel, je "východní fronta" a vojenská pohřebiště...
Prolhaný Porošenko těm hloupým Ukrajincům slíbil pozemky na dobytém východě a přestože lže kudy chodí, tak to jediné jim i splnil. Má to jen jednu chybu, každý ukrajinský heroj dostal pozemek, ale jen o rozloze 1x2m a nikoli v té nejúrodnější zóně, ale na "vojennom kladbišti"...[chechtot]

368023

28.11.2018 0:09

RE: Štvanice na Rusko

Jura11 85.?.?.?

Reakce na 368018

Nazývat současný režim po vzoru konkrétních historických hnutí a stran je trochu ošidné.

Mě se víc líbí definice VP SSSR, kdy za fašistický režim označuje ten, který zabraňuje lidem, aby dosáhly lidského typu psychiky.

Takto pojímanými fašistickými režimy byly (či jsou) otrokářské státy starověku, kastovní systém Indie, mnohé fáze náboženského boje proti kacířům a čarodějnicím, dnešní Severní Korea a v neposlední řadě i dnešní Ukrajina a další.... vždy je tam potlačována nějaká část obyvatelstva takovým způsobem, že i u jakoby nepotlačované části obyvatelstva je zablokováno dosažení lidského typu psychiky.

368038

28.11.2018 10:05

RE: Štvanice na Rusko

Joseph Chlor 89.?.?.?

Reakce na 368038

"....K povaze definicí patří, že jsou nutně omezující. Dodávají rámec statickému obrazu něčeho, co je lépe postřehnutelné v pohybu, přinášejí podobu ve stylu "strnulé sochy" tam, kde by bylo lépe nahlížet na danou věc jako na proces . Definice bývají často plodem neodolatelné záliby intelektuálů brát programová prohlášení za něco směrodatného, a tedy např. ztotožňovat fašismus více s tím, co hlásal, než s tím, co se v jeho jménu činilo. Úsilí o dokonalou definici fašismu cestou jeho redukce na co nejdokonalejší frázi, místo aby otevíralo otázky o původu a vývoji fašismu, spíše je vylučuje..."

(Paxton: Anatomie fašismu)

Douska.
Je pak vrcholem cynismu, kdyz "definuji" fasismus samotni fasiste, napriklad prostrednictvim svych organizaci, potazmo prostrednictvim jimi financovanych, nasili a dalsi projevy fasismu humanitarizujicich, organizaci (vcetne medii , oficialnich " pedagogickych" instituci ci neziskovek). Nebo prostrednictvim nejakeho " anonymniho kolektivu". [velký smích]

368047

28.11.2018 15:43

RE: Štvanice na Rusko

lubosmat 212.?.?.?

Reakce na 368038

Ste úplne mimo,

Prestaňte pliesť znamienko = medzi autoritársko-elitárske systémy sociálneho typu a Fašistické Nemecko. Fašizmus nerovná sa komunizmus a už vôbec nie socializmus.

Fašizmus sa viac podobá a aj má prvky obyčajného militantného systému a teda sa jedná o sprostú vojenskú diktatúru s prvkami rasizmu a šovinizmu, a je to od základu pravicové a nie ľavicové zriadenie.

To čo sa deje na Ukrajine je v mnohom podobné na to, čo sa dialo v „Horthyovskom“ Maďarsku po rozpade Rakúsko – Uhorska. Štátna moc stála na represáliách voči väčšinovému obyvateľstvu, polovojenské skupiny terorizovali obyvateľstvo tých častí krajiny, kde by mohlo dôjsť k separatistickým tendenciám.
Západ privieral na vyčíňanie (rabovanie a vraždy) týchto beštií oči a Maďarsko sa pomaly čistilo od „boľševických - ruských“ prívržencov.

Naozaj nemožno nazývať Ukrajincov fašistami, len na základe toho, že niektorí z nich sympatizujú s bývalými spojencami fašistického Nemecka, to by sme museli byť fašisti aj my, keďže pre mnohých z nás je Dr. Jozef Tiso prvým Slovenským prezidentom.

Aj vzhľadom k tomu, že Ukrajinu politicky ovláda a vojensky riadi americká ambasáda, nemožno všetok hnoj hádzať na hlavu „úbohých“ Ukrajincov.

Nakoniec by sme sa aj my chceli nazývať „vyspelou demokraciou“, pritom sme len prílepkom kolektívneho západu, ktorého lídrom je USA, Británia a v Európe Amerikou okupované Nemecko.

Zamyslite sa nad týmto výrokom z anglosaského sveta: „dialekt sa stáva jazykom vtedy, keď jeho používatelia nadobudnú armádu a letectvo“, čo sa stane potom, keď to stratia?

368058

27.11.2018 10:38

retardovaný anexovaný ministr Petříček

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Vypadá to jako ohromná legrace když si ministr ani nepřečte mezinárodní smlouvy o pobřežních vodách a hned jako poslušný americký mopslík vříská do éteru nesmysly o ruské anexi vod.

Přitom je to krajně nebezpečné, když jsou v čele státu imbecilové které by každý svéprávný režim s minimálním pudem senezáchovy umístil nanejvýš do trafiky s novinami nebo jako hajzlbábu na nádražní záchodky (poslední ministryně obrany).
A občanské stádo jen tupě čumí a nechá si vládnout takovouto nebezpečnou lůzou, která tuhle zemi ohrožuje ve všech oblastech. Kdybyste sebrali prvního bezdomovce co nemá mozek zničený od laciného chlastu, tak by roli ministra vykonával líp než tato slučasná prominentní lůza.

Ale to je tím že ovčani mají vymytý mozek a pořád si říkají že když se přece stal ministrem tak nemůže být tak blbej.

368021

27.11.2018 15:22

RE: retardovaný anexovaný ministr Petříček

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 368021

Marihuana to je ten cil to je ten grál. Smlouvy jsou na nic neboli pro chudý lid

368025

27.11.2018 16:43

RE: retardovaný anexovaný ministr Petříček

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 368021

citujem :
"Vypadá to jako ohromná legrace když si ministr ani nepřečte mezinárodní smlouvy o pobřežních vodách a hned jako poslušný americký mopslík vříská do éteru nesmysly o ruské anexi vod."

" A občanské stádo jen tupě čumí a nechá si vládnout takovouto nebezpečnou lůzou, "

- to chovanie politikov v prvej vete ste jasne zdôvodnil v tej druhej. Politici si dovolujú toľko lží a demagogie, koľko im ovčania zožeú. Za väčšiny konania politikov - grázlov, môžu fakticky ovčania, ktorí im poskytujú legalitu a moc.

368028

27.11.2018 12:32

Jak jinak nazvat režim,

Kouba 46.?.?.?

který se dostane k moci sprostým pučem, navíc podporovaným silně ze zahraničí? Navíc jde o vypjatý nacionalismus, jehož nositelé se snaží násilím odnárodnit všechny ostatní. Takže jak jinak než jako ukronacisty, v lepším případě ukrofašisty. To, že se cosi povolí, ale jen do té míry, aby nic z toho neohrožovalo vládnoucí vrstvu, neznamená, že by oligarchové, kteří si zemi rozparcelovali, chovali v srdci lásku ke svobodě a demokracii. Až půjde do tuhého, rozumí se, až se lidé rozhodnou volit jinak, než jak vyhovuje, nastolí se docela obyčejná diktatura. Ony se ty různé dobrovolnické prapory neudržují jen tak pro nic.
Určité náznaky jsou patrné u nás. Lidi nezvolili podle přání „demokratů“ a všechno je špatně, kravály v ulicích, štvaní v médiích a přiznat se někde v hloučku „jediných správných“, že jste volili Zemana, tak abyste raději odešli.

368022

27.11.2018 13:21

Výskyt a transformácia nomenklatúrnych kategórií „elít“ v politike

lubosmat 212.?.?.?

Ukrajina a celovo postkomunistické štáty majú v politike k dispozícii dokonalý výber „elít“ schopných všetkého, len nie riadnej služby v prospech krajiny z ktorej pochádzajú.

Zo skúseností vieme, že v politike sú asi štyri kategórie ľudí:

I. Zapredanci „vyššej moci“ – disidenti a vojnoví štváči (Dzurinda, Kiska, Lajčák),
II. Zapredanci „válova“ – karieristi (Mikloš, Černák),
III. Exhibicionisti a šoumeni (Kolár, Sulík, Matovič),
IV. a nakoniec aj Idealisti (Čarnogurský, Mikloško).

Na obranu II. a IV kategórie treba povedať, že keby ich nebolo, dávno by sme tiahli s revom na „RUSKO“, úplne rovnako ako to dnes robí politická reprezentácia Ukrajiny, kde v súčasnosti tvrdí muziku I. a III. kategória politikov.

Nie som toho názoru, že „tupé stádo“, ktoré chodí na voľby je až natoľko tupé, aby súhlasilo s tým, čo sa deje na UA, EÚ alebo dokonca v USA.

Väčšina obyvateľstva niečo robiť vie, a aj to robí.

Časť populácie ktorá nevie nič alebo robiť nechce je nezamestnaná alebo na sociálnych dávkach, pričom maličká časť z nej, špecializujúca sa na lezenie do análov, intrigy, udávanie, kradnutie a predvádzanie, sa nastrkala do politiky. V politike sú aj idealisti, ktorí len potvrdzujú všeobecné pravidlo.

Idealisti sa dostávajú do vedenia až vtedy, keď všetok ten výkvet spoločenskej elity nevie, čo by, kde by.

Kategórie sa môžu transformovať, bohužiaľ len zdola nahor IV. na III., III. na II. a II. na I. Následne sa zakuklia a po záverečnej transformácii sa z nich vykľuje europoslanec.

368024

27.11.2018 18:13

Není nač čekat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Rusko společně s Čínou musí dát chazarskému ksindlu ovládajícímu Západ jasně a velmi rychle najevo, že jejich intriky, lži, podvody, loupeže, genocidy a vraždy budou globálně zveřejněny, nebudou dále tolerovány a budou efektivně potrestány. Jinak si ti namyšlení zločinci budou dovolovat stále více.

368031

27.11.2018 18:14

Sachova partie - vyhrana pozice a souper v casove tisni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Americani zkouseji hrat poker, ponevazd v situaci, kde se nachazeji jim nic jineho nez blafovat nezbyva. Rusove maji rozehranou sachovou partii a stoji naprosto jednoznacne na vyhru. Odmitli obetovat v jasne pozici pouheho pesce (provokace u kercskeho mostu), at nikdo nepocita, ze obetuji bezduvodne jakoukoliv vyssi figuru. A tezko si predstavit co jim v zap. Evrope muzou jako zajimavou vymenu nabidnout. Porosenkova klika znovu verejne obetovala vojacky, coz jim ztizi "mobilizaci" v praxi, parlament odstrihl uspesne pucisty od pokusu o diktaturu nad celou Ukrajinou. Jestli tedy pedro chce nechat pri hranicich vymrznout tisice uz ted nasranych Ukrajincu oddelit je na 30 dnu v neveselych casech od rodin pred vanoci.... Samotny Porosenko ma cas do konce brezna 2019, kdy budou volby. Vypada to, ze tahle barevna revoluce seste vyroci slavit nebude. Jiste lze rozbit sachovnici, ale to koncime atomem vsichni, to rekl Putin verejne ciste nahodou pred nekolika tydny.

368032

27.11.2018 18:55

Saker

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

The Saker je fakt super, všechny režimy západu jsou fašistické případně nacisticke jen Rusko je pohádková krajina hodneho cara Vladimíra, přesto chudák Saker vytrvale i s rodinou setrvává v těch zlých USSA a do Ruska radši nejede ani na výlet

368033

27.11.2018 19:02

RE: Saker

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 368033

Tady Saker vysvětluje, proč žije v USA a ne v Rusku:

Why do I live in the USA?

368034

28.11.2018 0:04

RE: Saker

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 368034

Tam žádné vysvětlení není, je to jen blábol o tom že je to jeho zákonné právo, což mu nikdo nebere. Plus pomlouvání všech co se ho na to dovolili zeptat.

368037

28.11.2018 19:23

RE: Saker

tatko 85.?.?.?

Reakce na 368037

Ano,v prvých 3 a 1/2 vetách [smích] Čo tak prečítať aj zbytok? Pokiaľ si podobne tvoríte názory všeobecne,potom to povedzte narovinu - bude nám stačiť čítať z vašich príspevkov tiež prvé tri-štyri písmená [smích] Inak ďakujem p. domácemu za odkaz na vysvetlenie autora.

368068

28.11.2018 19:52

RE: Saker

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 368068

Četl jsem to cele, je to jen spousta výmluv. Výsledek je, že radši žije i s rodinou v USA a nechává děti studovat na tamních školách než aby jim poskytl úžasné vzdělání ruských škol, jak příznačné

368070

28.11.2018 11:30

Bohužel Porošenko si vybral špatný čas k eskalaci krize

senil1 94.?.?.?

Bohužel Porošenko si vybral špatný čas k eskalaci krize. Evropští lídři a Američtí mají teď jiné problémy a Ukrajina nikoho nezajímá. takže si myslím, že tahle krize vyšumí do ztracena.

368051

16.3.2019 21:24

Cina povazuje pul oceanu za sve......

Tomáš Petříček-Poche 89.?.?.?

Za třetí, zda vody, ve kterých došlo k incidentu, patří Rusku či nikoli, je zcela irelevantní. Všichni vědí, že Rusko považuje tyto vody za své, a ti, kdo s tím nesouhlasí, mají spoustu možností, aby vyjádřili svůj nesouhlas a zpochybnili legálnost ruského postoje.

Všichni vědí, že Rusko považuje tyto vody za své,

Co to je ? tomu se rika objektivni nazor ? To je naprosto kardinalni otazka, kde se ten incident stal.
Asi zacnu zvedavce sledovat, kolik takovych tendencnich nazoru objevim.

370342

Tuto stránku navštívilo 3 765