Diskuze k článku

To, co vidíme v západní Evropě, není prosbou potřebných o pomoc, to je prostě okupace

Příspěvků 46

25.5.2018 0:52

Je to plán ziskovce a předpokládá že ať + nebo - v realizaci stejně výhra

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Je to prostě projekt ziskovců co chtějí pro velký potlesk v pindostanu zopakovat tentokrát kontinentálně co by předlohy hospodářského zázraku s turky v německu. Akorát ta podobnost je asi mýlí protože ty podmínky jsou absurdně jiné a tedy takový fatální šaškec úpadku asi tedy možná byl někdy v minulosti při zániku civilizací a při jejich příslovečné a již "osvědčené jasnozřivosti už s čínou zase zopakují tydýty ale možná jim to přijde úsměvné že odstaví konkurenta ale samozřejmě si řezají větev na které sedí a je celkem jasné že to mohlo napadnout pracháče odtrženého od realit a ne odborníky s pudem sebezáchovy. Ovšemže taťuldovi nikdo nebude oponovat. No a rusko na ně dělat nebude, to skončilo s Jeltzinem. Jako dnes i čína, hlavně že si brusel nechal poradit spojencem podusraelem a osn armády nato islamistů. (osn která s natem cvičí)[překvapení]

364332

25.5.2018 5:47

RE: Je to plán ziskovce a předpokládá že ať + nebo - v realizaci stejně výhra

ludko 123.?.?.?

Reakce na 364332

Starí asociálni inžinieri, ako za "starých dobrých čias"
otrokárskeho Ríma a Egypta, eugenické metódy
ničenia a vytvárania národov moc nezmenili.
V jednoduchosti je krása, v naivite smrť.

Rozbitie a debilizácia pôvodnej populácie Európy,
keď koloniálnym a deprivačno-testovacím cieľom doslúžila.

Opica bez skúseností predkov(tradície) sa ľahšie manipuluje.

V mútnych vodách sa predátorovi-parazitovi ľahšie loví.
O to viac, ak si pre "Fall der Fälle"
systematicky pripravuje hniezdo v Číne.

Scenárov s rovnakým cieľom má šikovný režisér vždy viacero.
..aby opičky možnosť..ilúziu voľby mali
To je zrúdna príťažlivosť efektivity na demokratúru
optimalizovanej davokracie démonkratov
..pod maskou odskúšanej ilúzie - dema demokracie
program cyklického reštartu infernálneho režimu otrokárstva beží.
Vo verzii 2.0 už dávno podprahového

364333

25.5.2018 7:47

Náhodných 19 mudžahedínů s noži na koberce

J_Pitralon 178.?.?.?

Celé to řídí osobně Usáma bin Ládin z jeskyně v Afghanistánu.
Cesta ke 3. sv. válce: https://www.youtube.com/watch?v=YGOM3SLHijQ
[bliji]

364334

25.5.2018 8:39

Přesně tak.

senil1 hrubisko (zavináč) centrum (tečka) cz 94.?.?.?

A bude hůř. I kdyby sme zavřeli hranice. Multikulturní obohacení. Bohužel demografie předpovídá, že tohle se bude dít stále častěji. Muslimů bude přibývat a tak se bude rozšiřovat jejich násilí, domácích bude míň a budou stárnout.
http://www.epshark.cz/clanek/184/mohammed-je-budou...

364335

25.5.2018 8:56

Ko ko ko dák

martin bares 2001:x:x:x:x:x

"...bývalou ministryní spravedlnosti, advokátkou Danielou Kovářovou..."

"...Evropská unie je toho příkladem. Byla báječnou institucí v době, kdy jsme do ní vstupovali. A pak se cosi stalo..."


Dál jsem to nečetl.

S pozdravem [smích]

364336

25.5.2018 9:16

Autorka se v závěru hodně mýlí....

Kangaroo 59.?.?.?

Až na ten závěr to je dobrý příspěvek....konec to ale pokazil. Jako by se autorka bála z nařčení z konspiračních teorií... (jedna z velmi rozšířených nálepek pro nositele nežádoucích myšlenek).
Uvedu citát z pera člověka, který o tom ví nepochybě své a který velmi dobře ví, že mohamedánští fanatici v Evropě jsou jejich účinnou zbraní proti otupělým Gojimům.
Takže toto hlásá Ishmael Levitts:
Je v zájmu židovském i v zájmu lidstva aby bílí zakusili genocidu. Dokud bílé děti nebudou upalovány zaživa, bílé ženy znásilňovány, zohavovány a vražděny a bílí muži kteří nebyli povražděni nuceni bezmocně přihlížet jak jsou jejich lidé terorizováni, tak teprve potom bude lidstvo na rovnějším základě, připraveno diskutovat privilegia bílých a zřejmé mindráky menšin.
Jenže kolik z těch, nad kterými tato hrozba visí jako Damoklův meč, má vůbec chuť se tím zaobírat??[zmaten]

Kangaroo

364337

25.5.2018 10:33

Až na jeden důležitej detail souhlas

Ji®ik 78.?.?.?

A tím je že ta migrace je nahodilá, vůbec ne, je pěkně řízená, desetiletí plánovaná, bych řekl že už je plánovaná od války podle Kalergiho [bliji]
Jinak souhlas, potřebujem ve vedení válečníky ane posrance, průmysl na to máme, na zbrojení můžem přejít bez velkých problémů.
Jenže k tomu je potřeba doktrína ohrožení, aby to 90% obyvatel pochopilo že jim jde o krk [mrknutí jedním okem]

364338

25.5.2018 11:26

To, co vidíme v západní Evropě, .......

Jaroslav Tichý 88.?.?.?

Jde již o starší příspěvek, některá hodnocení v něm obsažená jsou velmi naivní a nesprávná. Uvedu kvůli stručnosti jen jediné. EU s členskými zeměmi již dříve podepsala smlouvy jako je Lisabonská smlouva, Agenda 2030, Euro-Med, kde plánuje (a nyní podle nich již i přímo organizuje) přísun migrantů do Evropy, To by měla Dr. Kovářová jako bývalá ministryně spravedlnosti opravdu, ale opravdu znát. Je prý ale přesvědčena o tom, že migrace je neorganizovaná, zřejmě samovolná. A tak lze na dalších příkladech dále pokračovat. (Ten s tou údajnou ekonomickou výhodností české účasti v EU je také velmi povedený).. Jsem přesvědčen o tom, že kdyby obě dámy dělaly ten rozhovor v současnosti, tak by se alespoň některých naivit a chybných závěrů vyvarovaly. Někde z těch "omylů" na straně pí ex-ministryně ale čouhá záměr. A že to vše při našem vstupu do EU "tak hezky začínalo?" To tzv. sametová revoluce taky. Dámy ještě asi neslyšely nic o "salámové metodě" ani o tom, kdo vlastně předchůdkyni EU zakládal, proč a kdo jí ve skutečnosti ze zákulisí velí. Větší rozbor obsahu rozhovoru je možný, vydal by ale na samostatný článek ve Zvědavci.

364340

25.5.2018 12:20

RE: To, co vidíme v západní Evropě, .......

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 364340

Přesně tak, ta "slavná spisovatelka, advokátka a býv. politička" je afektovaná samolibá fiflena, nevidící si ani na špičku svýho frajtra....

364341

25.5.2018 16:29

Prace Satanovy Synagogy

co na tom zalezi 173.?.?.?

Z rozhovoru s vyznamnym izraelskym rabinem Efrati v r. 2012
https://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4299673,00.html

"Islamizace Evropy je dobrá věc"
Rabbi Baruch Efrati věří, že by se Židé měli "radovat ze skutečnosti, že Evropa platí za to, co zidum stovky let delala." Chválí islám pro podporu pokory, úctu k Bohu.
Co se týče růstu nad rostoucím počtem muslimů v Evropě, zdá se, že se nikdo neobtěžuje touto otázkou, včetně izraelského rabína, který tento fenomén dokonce vítá. Rabbi Baruch Efrati, šéf yeshivy a komunitní rabín v osadě Efrat na západním břehu, věří, že islamizace Evropy je ve skutečnosti dobrá věc.
„S pomocí boží se pohané přijmou zdravější život se spoustou skromnosti a integrity, a ne jako pokrytecke křesťanství ktere se muze zdat cestne, ale ve skutecnosti je to zakladni korupce,“ řekl rabin.
EFRATI napsal ze islamizace Evropy je lepší než křesťanska Evropa - jako trest křesťanům za pronásledování Židů a skutečnost ze křesťanství, na rozdíl od islámu, je „modlářství“ z halachickeho pohledu.
„Židé by se měli radovat se z toho, ze křesťanska Evropa ztrácí svou identitu jako trest za to, co nam dělali stovky let kdyz jsme byli v exilu tam,“ prohlasil rabín, davaje etický důvod pro upřednostňování muslimu, citujice šokující popisy z Rishonimovy literatury (napsaná vedoucími rabíny, kteří žili v 11. až 15. století) o pogromech a masových vraždách, které spáchali křesťané na zidech.
„My nikdy neodpustíme evropskym křesťanum jejich vrazdeni milionu našich dětí, žen a starších osob ... A to nejenom holocaust, ale po generace, vsechny sekce pokryteckého křesťanství ...
„A teď, Evropa ztrácí svou identitu ve prospěch jiných lidí a jiného náboženství, a nebude zbytku a přeživších z nečistoteho křesťanství.“
"Islám je poměrně poctivé náboženství"

Teologický důvod, vysvetluje rabin, je ten ze krestanstvi je modlářství majici tendence „zničit normální život„ a “pohybuje se v rozmezí radikálního mnišství radikální západní zkazenosti. "
Islám, rabín dodal, je „náboženstvím matouci své proroky, ale relativne je upřímne. Islam vzdelava k více stabilnímu manželství a tvorby, kde existuje určitá skromnost a respekt k Bohu.“

Tento aparatcik Satanovy Synagogy, rabin Efrati, neni sam. Jini zide nejenom ze tuto genocidu podporuji, ale i k ni podnecuji, organizuji, financuji (jako Soros napr.)
https://www.youtube.com/watch?v=85BKDj_1vVU

364344

25.5.2018 20:41

RE: Prace Satanovy Synagogy

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 364344

>"Islamizace Evropy je dobrá věc"...Rabbi Baruch Efrati věří, že by se Židé měli "radovat ze skutečnosti, že Evropa platí za to, co zidum stovky let delala." Chválí islám pro podporu pokory, úctu k Bohu… islamizace Evropy je ve skutečnosti dobrá věc…„S pomocí boží se…integrity, a ne jako pokrytecke křesťanství ktere se muze zdat cestne, ale ve skutecnosti je to zakladni korupce,“ řekl rabin.


Jen snad dodám, že islám je xidácký vynález na zotročení „pronárodů“, podobně jako křesťanství.

Xidi se sami, podle svého programu, vydali přes Jordán podmanit si „pronárody“, aby pak mohli „pronárody vyhubit jako klaté“.

Pokud šmejdský kazatel žvatlá o pronásledování xidů, tak to v Evropě mnohdy organizovali křesťanští kněží – loutky xidů, na přání xidovské vrchnosti.
Paranoiu xidů je třeba neustále utužovat, jinak by nebyla nepřátelská soudržnost v ghettech, v synagogách. A plán na vyhubení „pronárodů“ by se rozplynul.

Xidácký šmejd blekotal o korupci. Korupce ale byla a je především xidácký mocenský nástroj.

364347

27.5.2018 5:47

RE: Prace Satanovy Synagogy

co na tom zalezi 162.?.?.?

Reakce na 364347

Jen snad dodám, že islám je xidácký vynález na zotročení „pronárodů“, podobně jako křesťanství.

Skoda Vaseho pochopeni, neb jinak chapete situaci kolem ztalmudizovanych chazaroidu celkem dobre..

Krestanstvi, a cca 600 let pozdeji islam nebyl zadny "xidacky vynalez", ale byly to REVOLTY proti zlu, ktere je dnes zname a gojimy s vymytymi mozky opevovane coby judaismus.
Prvotne odsouzene Kristem -- proti perverzim, hnusu, zla, nenavisti Farizeju (ti nebyli zadni Israelite SZ, ale uz v te dobe internacionalni sebranka Edomitu, Babylonanu, Cananitu, Assyranu, etc.), v Novem Zakone Kristem napadane jako ustne predavane "Tradition of Elders which made the Law of God of no effect" (dnesni Satanova Satanoga to gojimum vysvetluje coby "ustni Tora"[mrknutí jedním okem]. Tudiz judaismus podle Krista neni zadne nabozenstvi, neb zadne nabozenstvi nemuze porusovat zakony Boha.
Punto, a amen.

A pozdeji, cca kolem 499 AD, v dobe kdy tyto farizejske praseciny, doplneny nenavisti vuci Kristu a krestanum ( = zvirata gojimi) byly sepsany v Babylonu v Babylonsky Talmud (vyznamny US rabin Rodkinson - rusky chazar jmenem Frumkin definoval: "Moderni zid je produkt Talmudu"[mrknutí jedním okem], zachvatily Arabii (Hymiarite Kingdom, predtim Adibenske kralovstvi, Edom, etc.), revolta Mohamedem.
Mate-li zajem, a jini tez, prectete si knihu jednoho hrdiny, ktery o 2000 - 1400 let pozdeji tez revoltoval, a rozhodl se promluvit pravdu: Shlomo Sand, polsko-chazarskeho puvodu, prof. emeritus historie pri universite v Tel Avivu. Kniha, "Jak byli zide vymysleni". Pan Sand pred cca 2 roky ohlasil, ze uz neni zadnym zidem. Tj., vystoupil z UV Satanovy Synagogy a rekl jejim politrukum at si jeho stranickou knizku strci treba do p%dele ... Klobouk dolu.

Stary Zakon, az na Desatero (viz co rika Kristus v NZ) ztratil davno, cca pred 2000 lety na vyznamu. Je to historie. Smutna historie. A proto neni treba se ke Staremu Zakonu vracet, opakovat co je psano v prnich peti Mojzisovych knihach . Kdo se vraci, jsou pouze ti co neporozumeli vyznamu SZ, ci zlodeji Stareho Zakona = Babylonskym Talmudem zfanatizovani chazaroidi a jim podobni kteri dodnes oblbuji a nici tradicni svet, predevsim svet evropskych krestanu.

Ma-li jeden zajem,necht si opatrne precte co rika Sv. Pavel, v NZ, "Hebrews", capit. 8 (jak smesne, cesky preklad "Zidum"! Jak videt, uz v te dobe rabini svedomite pomahali gojimum s prekladem Bible).
Pochvalen bud Pan Jezis Kristus. Amen.

364359

28.5.2018 21:45

RE: Prace Satanovy Synagogy

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 364359

>Stary Zakon, az na Desatero (viz co rika Kristus v NZ) ztratil davno, cca pred 2000 lety na vyznamu. Je to historie. Smutna historie. A proto neni treba se ke Staremu Zakonu vracet, opakovat co je psano v prnich peti Mojzisovych knihach . Kdo se vraci, jsou pouze ti co neporozumeli vyznamu SZ, ci zlodeji Stareho Zakona = Babylonskym Talmudem zfanatizovani chazaroidi a jim podobni kteri dodnes oblbuji a nici tradicni svet, predevsim svet evropskych krestanu.

Co říkal Kristus, nevím. V evangeliu podle Matouše je napsáno (bible z roku 1985): „Nedomnívejte se, že jsem přišel zrušit Zákon nebo Protokoly; nepřišel jsem zrušit, nýbrž naplnit. Amen, pravím vám: Dokud nepomine nebe a země, nepomine jediné písmenko ani jediná čárka ze Zákona, dokud se všechno nestane. Kdo by tedy zrušil jediné z těchto nejmenších přikázání a tak učil lidi, bude v království nebeském vyhlášen za nejmenšího; kdo by je však zachovával a učil, ten bude v království nebeském vyhlášen velkým. (Mt 5,17…)

Mnohá nařízení jsou podle mě debilizací; „…kdo tě uhodí do pravé tváře, nastav mu i druhou; a tomu, kdo by se s tebou chtěl soudit o košili, nech i svůj plášť. Kdo tě donutí k službě na jednu míli, jdi s ním dvě...“ (Mt 5,39…)´

A korán, to je zážitek sám o sobě; „Bojte se ohně pekelného připraveného pro nevěřící. (3:131) Zajisté ty, kdož ve znamení boží nevěří, očekává trest strašný, neboť bůh (Alláh) věru mocný je a pán pomsty. (3:4)

Ve Starém zákonu, v Novém zákonu i v koránu slibují království nebeské nebo ráj nebeský, a vyhrožují peklem.

Promiňte, ale nemám nadání ani v jednom, natož potom v talmudu, spatřovat něco pozitivně přínosného, hodného následování. Už jen proto, co pánbíčkářství zapříčinilo lidského neštěstí. Místo, aby se lidé spoléhali na své schopnosti, oddávali se leckdy čekání na zázrak, Spasitele, boží mlýny. Kdyby boží mlýny mlely, mohla by být téměř každá země zaplevelena synagogami a rabíny? Mohl by mít Vatikán peníze, a dokonce u Credit Swiss a u Morgana? K čemu by kněží potřebovali pole, lesy a peníze od státu, kdyby je nepoznatelný bůh zásoboval vším, co nezbytně potřebují?

Že talmudistické zrůdy s bankstery (ty sami sebe považují za bohy) ničí, loupí, vraždí, na tom se možná shodneme. Ale není to jen o Chazarech (aškenáz), to jsou nezrůdnější bestie, protože jsou inteligentnější než světlehnědí (sefard) a mnohem inteligentnější než tmavěhnědí (afričtí) talmudisti.

Podle mě je podstata zla v ideologii.

364384

29.5.2018 0:29

RE: Prace Satanovy Synagogy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 364384

> Podle mě je podstata zla v ideologii.

Je mi líto, ale mýlíte se pane PM. Opravdu spatřujete zlo třeba v Konfucianismu nebo v Budhismu? A že to jsou nějaké ideologie. ZLO je třeba hledat jen v některých ideologiích. A to v takových, které nutí své stoupence nenávidět či dokonce vraždit jiné lidi. Které jsou to? První z nich už byla celosvětově zakázána. Nacismus. Další militantní ideologie (např. komunismus či islám) je třeba rovněž co nejdříve zakázat.

Ostatně soudím, že mnozí zdejší zarputilí "židobijci" by si také měli sáhnout do svědomí.

Pěkný den [smích]
Vojta

364385

29.5.2018 4:34

RE: Prace Satanovy Synagogy

co na tom zalezi 162.?.?.?

Reakce na 364385

Co/kdo je to "zidobijec"?

364386

29.5.2018 17:44

RE: Prace Satanovy Synagogy

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 364385

Xidismus je nejzrůdnější mně známý sektářský ismus. Je popsán právě ve Starém zákoně a v talmudu (talmudech). O toleranci k otrokářskému a genocidnímu zlořádu se nebudu ani pokoušet.

Islám je talmudistickými zločinci spáchaná ideologie. Vnucuje debilitu a vynucuje si otrockou poslušnost. Podněcuje k násilí. Nebezpečně vyhrožuje.
Podporovatelé islámu jsou podle mě zločinci.

Co dělají soudci, prokurátoři, policajti? Tolerují, nebo dokonce podporují mohamedánské zlo?

364401

30.5.2018 5:06

RE: Prace Satanovy Synagogy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 364401

Vas nazor na krestanstvi znam. Prvni republika s TGM taky nevyhovuje, tak jsem se chtel pouze preptat co je to ta ta spravna ideologie, kterou by melo lidstvo nasledovat?

364409

30.5.2018 20:58

RE: Prace Satanovy Synagogy

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 364409

Křesťanství a TGM je podle mě xidismus, čili zlo.

> co…nasledovat?

Poznání, jakými šmejdy jsme ovládáni, a dobře takové poznání zpracovat, pochopit. K prospěchu většiny (nikoli k prospěchu samovyvolené zločinné sekty), k zachování druhu, k naplnění základního instinktu.

Jak od zla?
Pokud možno bez ismu. Navázání na přirozenost (např. sedláci ať pěstují a chovají, poctivě, bez dotací a jiných zvráceností, z generace na generaci). Ověřitelné poznání a logika- místo debilizace.
Možnost volby, která je ale ve vztahu k jiným lidem omezena pravidly (v základu - nečiň jinému, co nechceš, aby on činil tobě). Podobně jako jsou pravidla silničního provozu – pokud jezdíte ohleduplně, věnujete se řízení, předvídáte situaci, můžete jezdit i desítky let bez nehod.

V podstatě, demokracie by byla podle mě dobrá, pokud by to byla demokracie, a nebyl to podvod organizovaný šmejdy. Nejjednodušší vylepšení je možnost snadno realizovatelného a co nejméně ovlivnitelného (ať už podvodem nebo prolhanou propagandou) referenda.

364426

30.5.2018 22:09

RE: Prace Satanovy Synagogy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 364426

Jo komunismus ma vcelku taky dobry myslenky spravedlnost pro vsechny, demokracie to sami v bledemodrym, desatoro samo o sobe ... Ma to jeden drobny problem, ze realizovat tu vladu nejak musi lidi, a pritom se to dycky nejak zvrtne. Vypada to, ze kdyz clovek dostane nejakou tu moc, tak malokdo to snese. Neni to otazka spolecenskeho postaveni. Potkal jsem fajn lidi, co nedokazali unest "moc" nad par zamestananci. Akorat, ze zamestnanec rekne sefovi nazdar a najde si neco jineho. Kdyz se clovek dostane pod diktaturu primou nebo neprimou napr. nastavenim ekonomickeho systemu tak se zas tak lehce nazdar nerika. Ted s tim je konfrontovana Evropa a Americani moc dobre vedi proc stavi plot, aspon nekteri. Ve Venezuele se hnulo 1 milion lidi za posledni tri roky. Jednoznacne co zaseli, to ted sklizi. At jde o masivni migraci nebo vnitrni upadek moralky.

Bankovni oligarchie ziskala mimoradnou moc. Souhlas. Ti co v politice byli chytri jim nabidli exklusivni kreslo v mocenske strukture imperii a udrzeli se nebo jeste posilii pozice. TGM si toho byl vedom a prvni republika mela diky snasenlive ceske mentalite pres ceske zidy exlusivni pristup k mezinarodnimu bankovnimu systemu bez toho proste nejde delat mezinarodni ksefty, i to nepochybne Masaryk jako "filosof dejin" vedel. Navic lide jako Capek, general Elias, general Liska... byli ochotni i zemrit pro CSR. Jako vernost nekdo muze chtit jeste vice? To je uplne jiny druh lidi nez treba Venca Lahvac, kteri odmitaji neco smysluplneho dat, ale berou nemilosrdne vse na co nemaji narok.. Kdyz slo na lamani chleba, tak TGM se tvrde postavil, kdezto Benes prijal ultimatum.

Churchil verejne rekl, ze demokracie je hnuj, ale at mu nekdo ukaze neco lepsiho a bude to podporovat. Problem je zakopany v expanzivni ekonomice. Dokud byla moznost ekonomicke expanze ( rust lidske populace a vyuziti prirodnich zdroju v Americe a Africe, Asii kde agrarni spolecnosti uzivali pouze zlomek potencialu ), tak to byl velmi ucinny nastroj pro imperialni politiku. Nekryte penize po zhruba 40-50 letech prechazi v grafu do hyperbolicke krivky nektere chytre triky narvaly obrovske mnozstvi penez do virtualnich trhu, takze soucasny interval je casove prodlouzeny. ale na zaklade nejakeho racionalniho nebo iracionalniho podnetu to muze dnes kdykoliv spadnout jako hromadka karet. Svetove valky se ukazaly jako restartovaci "knoflik", tedka si zadnou dalsi nikdo dovolit nemuze. Kdyz uz i Soros povida neco takoveho, tak je co rict. Kryta mena neumoznuje zavody ve zbrojeni, aspon ne moc dlouho. Prejit na krytou menu globalne je velmi riskantni podnik, ale krome posledni valky neni jina moznost.
https://www.lidovky.cz/eu-je-v-existencni-krizi-me...

364427

31.5.2018 5:19

RE: Prace Satanovy Synagogy

co na tom zalezi 162.?.?.?

Reakce na 364426

Kdyby krestanstvi bylo, jak rikate, zlo, tak neexistuje krasna evropska kultura, architektura, etc., vcetne te ceske, ktera spocivala prave na principech viry v Krista, na DESATERU, na principech KRESTANSKE MORALKY.
Jak by asi vypadala dnesni Praha, pod vedenim humanistu (ktere jak se zda, podporujete)? Hromada panelakovych kralikaren, drogova doupata, bordely? Ci typ staveb jako par hnusnych zprznenin, ktere byly po 1989 do stare Prahy vklineny?

Mise Krista byla pred cca 2000 lety revoltou proti zlu, perverzim, nenavisti mezinarodni sebranky (v te dobe, od 722-721 vetsina Israelitu, 10+ kmenu na uzemi Davidova Israele jiz nebyl pritomna, NIKDY se nenavratili z Assyrskeho zajeti, ale po propusteni "zmizeli" na sever Assyrie, do Zakavkazi ... Jen me napadlo, proc se BILYM lidem rika Caucasians?) v Judei, pod vedenim Farizeju.

I dnesni ultra-ortodoxni rabini (vetsinou chazaroidi) priznaji, ze moderni judaismus je pokracovani stredovekeho rabinismu, pochazejiciho z babylonskeho talmudu, sepsaneho kolem 499 AD, ktery ma svuj puvod v ustne predavanem (ustne = aby se veci prekrucovaly, olhaly jak vyvstala potreba) --- FARIZEISMU. Farizeismus (v NZ je napadan Kristem jako "Traditions of Elders"[mrknutí jedním okem], jak nekolikrat prohlasil Kristus, ucinil "zakony Boha neplatnymi".
Matyas 15:3; Mark 7:13

I Josephus Flavius svedcil, ze tyto "tradice" neposly s hory Sinai Mojzisovi ve forme jednoducheho psaneho DESATERA, nybrz prisly od otcu tech co vladnou Jerusamu! Tj., nepratele Krista (praveho SEMITY, Israelity, na strane matky i otcima z kmene Judah - zadny kmen Zid nikdy neexistoval) NEBYLI Israelity !!
Byla to sebranka Edomitu (jako treba Herod), Babylonanu (Hillel - autor mnoha perverzi v Talmudu a v dobe Krista ti, ktere Kristus bicoval ven z chramu za to ze ten konvertovali v internacionalni vexelstube), Cananitu, a podobne neisraeliticke, internacionalni luzy. Viz napr. Akta 2:5-11. Jiz v te dobe, pred cca 2000 lety, Jeruzalem v te dobe musel vypadat jako Moskva pri mezinarodnim sjezdu Sovetu!
A vidite, ani ta nejvetsi supersila dnesni xidstava, Chazaroidi (chazari a jejich misenci) nebyli treba ..

Mnoho historickych velikanu, at jiz hudebnich skladatelu (vcetne Antonina Dvoraka), architektu, maliru, i Dr. Werner Von Braun byli oddanymi krestany, a uznali ze diky viry v Krista byli inspirovani formou nejvyssi spiritualty, ktera jim napomohla stvorit to co stvorili a zanechali pro nasledujici generace ..

Tudiz, moderni judaismus nemuze byt zadne "nabozenstvi", ale jak spravne a odvazne definoval treba Texe Marrs z Texasu, je to "satansky kult", a jako satanismus nemuze mit zadnou pozitivni relaci s krestanstvim.

Pokud rozumite anglicky, udelal by jste si sluzbu nahlednout na stranku Texe Marrs, neco co v gojimskem kolchozu zvane Cechy v ceskem jazyce jeden nenalezne (a kdyby, bude z toho obzaloba z antisemitismu, rasismu, neonacismu, etc.) "Power of Prophecy"
http://www.texemarrs.com/

364431

31.5.2018 19:14

RE: Prace Satanovy Synagogy

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 364431

>Hromada panelakovych kralikaren, drogova doupata, bordely? Ci typ staveb jako par hnusnych zprznenin, ktere byly po 1989 do stare Prahy vklineny?

Panelákové králíkárny byly, jak se zdá, úspěšný projekt. S krásou se soudruzi nezatěžovali. Lidé ale mohli získat byty a zakládat rodiny.

Dnes taková obstarožní třípokojová králíkárna, kde na rozdíl od krásných kostelů je i koupelna s teplou vodou a splachovací záchod, bývá ke koupi v Praze za několik miliónů. Chce-li zaměstnanec s průměrnou mzdou získat byt, zadluží se u banksterů, a musí doufat, že vydrží splácet třicet let.

Vzhled měst, obcí a budované stavby mohou ovlivnit také zastupitelé územním plánem, a pak je na úřednících stavebního úřadu dodržování takových pravidel.

Drogy, to je podle mě program šmejdů, můžu jim říkat i satanisti. Za komunistů, budovatelů králíkáren, drogy příliš rozšířené nebyly. Pokud drogovými doupaty nemyslíte začouzené hospody čtvrté cenové skupiny a v nich konzumenty alkoholu a tabáku.

Bordely, to je další satanisty provozovaná činnost. A jak se ukazuje, svatošmejdi prodejem drog a pasáctvím pověřují přivandrovalce.

> Hillel - autor mnoha perverzi v Talmudu

Byl Hilelův satanismus inspirací šmejdů pro vynalezení přezdívky Hitler?

364445

31.5.2018 21:48

RE: Prace Satanovy Synagogy

co na tom zalezi 173.?.?.?

Reakce na 364445

Hned se mi zdalo, ze vasi filosofii vice spolehate na materialismus, na lidske schopnosti, na hrdinne vedeni humanistu kteri vi "how-to". A ne na nejake zpatecnicke prezitky a povery, jako nejake smesne spiritualni hodnoty, ci dokonce na zlu pachajicim krestanstvi ...
A jak je z Vaseho posledniho textu videt, celkem se vam asi internacionalni socialismus (i kdyz koncici tim xidackym "ismem"[mrknutí jedním okem], pod hrdinnym, a nikdy se nemylicim vedeni KSC, musi v necem zamlouvat.
Mno, ceho ti mezi ceskym narodem za 40 let sveho hrdinneho a obetaveho vedeni dosahli, ze pro potreby xidackeho smejdu odkrestanstili vetsinu naroda (da-li se to tak jeste vubec nazvat): Dnes se Cesko tesi odkazu KSC, vetsina byla dukladne odkrestanstena, a v soucasnosti je nejateistejsim narodem v cele Evrope. A mlada generace (predevsim ta od 1989) vi vsechno nejlip, a zadnou spiritualitu (jako kdysi krestanstvi, ktere nasledovali jejich predci), a nejakou vsemohouci supersilu (ta, ktera je nazyvana Vsemohouci, Buh, atd.) v zadnem pripade nepotrebuje.
Ale jste si vedom, ze kdyby vsechen ten xidacky smejd a chazaroidi si uloupili Palestinu o 35 let drive (rekneme tak kolem 1910), a tam na 100% vyemigrovali, tak by nezustalo v Rusku a ani na pridruzenych uzemi zadnych revolucionaru, menseviku, bolseviku, nebylo by internacionalniho socialismu ani hrdinneho a obetaveho vedeni UV KSSS! A ani by nebylo zapadnich banksteru, kteri by to vsechno v Rusku financovali! Rovnez by v Rusku nezustal nikdo, kdo by mohl vyvrazdit celou carskou rodinu a pronasledovat ruske ortodoxni kneze. Nebyla by to skoda?
Mno, a nas narod by po vic jak 40 let nemel zadnych socialistickych vymozenosti, nebylo by panelovych kralikaren, nebylo by hrdineho a neomylneho vedeni KSC, o shabezech by se nepracovaly neplacene "subotniky", nezpivaly by se budovatelske pisne typu "Porucime vetru, desti", ale namisto toho by zpatecnicky stale verili (jako jejich cesti predci) v Krista, a vetsina by o nedelich chodila do kostela! Nebyla by to hruza ?

A tak vsechen ten xidacky smejd a chazaroidi z Ruska a pridruzenych uzemi by zili mezi svym druhem, v Nove Chazarii (nebo Izrahellu, jak se dnes uloupene Palestine rika). A ti vsichni, jednotne, namisto rudych stranickych knizek v kapsach umastenych monterek by meli sexy obrizky v trenkach. I Volodka Lenin se svym xidackym puvodem by vyuzil "aliah" do Nove Chazarie, a plesku by krasne mohl maskovat slusivou modni jarmulkou z praveho zapadniho hedvabi. Kaganovic by byl sefem Mossadu, Jagoda sefem Shin Bet, a Jurij Andropov ministrem obrany. I Karel Marx by nasel ideologicke uplatneni: Byl by hlavnim rabinem se zodpovednosti za vyuku Babylonskeho Talmudu a Kabaly. George Soros by byl ministrem emigrace, a nakonec, celym svetem milovany Rothschild, diky tomu ze by mel nejvice mescu se zlatem, by byl Izrahellskym presidentem. Nebyla by to krasa?

Ale tim by nebylo v Evrope humanistu, nebylo by komunismu ani socialismu a ani kdysi levnych bytu v panelovych kralikarnach s teplou vodou a splachovacim zachodem, s pujckou od krajskeho vyboru UV KSC. Nebylo by to smutne?

364448

1.6.2018 11:11

RE: Prace Satanovy Synagogy

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 364448

Lidské tvůrčí schopnosti a výtvory lidem prospěšné, to mě baví. I když ty paneláky mohli soudruzi udělat o trochu hezčí. V současnosti vzhled mírně vylepšují při obkládání izolačními hmotami, ale jen hrou s barvami na omítkách.

Za socialismu mnohde rozhodovali uvědomělí soudruzi, s vymytými mozky VUMLem, kteří neměli nadání pro využití tvůrčí činnosti lidí. Tvořivým lidem otravovali nadšení, takže ti se raději věnovali svým koníčkům, případně až chalupaření.

Co bylo podle mě přínosem tohoto ismu, že bylo částečně omezeno lupičství satanistů (co jen tady xidofašisti od počátku devadesátých let nakradli a podmanili, včetně církevního lupičství), takže byly prostředky na budování bytů. A lidé nemuseli trpět jako postavy románu Vypovězen od Karla Klostermanna.

S fabrikama to bylo leckde horší. Mnohde se vyrábělo desítky let na stejných strojích, jak ve skanzenech. A jak se ke konci války ve výrobě občas sabotovalo, tak se po válce někde běžně vyrábělo.

Násilné vykořenění rolníků z jejich zažitých způsobů životů bylo podle mě nejzrůdnější. Nenávratně poškodilo život na vesnicích.

Soudruzi byli posedlí závislostí poddaných, podle základu xidácké ideologie, takže i řemeslníci museli být zaměstnáni v socialistických podnicích. Někteří si s tím těžkou hlavu nedělali, s erárním vybavením se vydávali na fušky.

>A mlada generace (predevsim ta od 1989) vi vsechno nejlíp

Neví, mají totiž vymyté mozky holokaustem, a u ostatních mocenských čachrů mají silně zablokované vědomí. Sociální sítě jsou jejich dalším postižením.

Předci následovali křesťanství, protože jim ho vrchnost neustále vnucovala. Například v Holandsku, nemajíc šmejdi ještě kameru Velkého bratra, měli dokonce důkladné výkladce v obytných místnostech, aby mohl pánbíčkářký poskok kontrolovat uvědomělost otroků. K čemu by všemohoucí bůh potřeboval výlohy ve světnici? Nebo kněze? A kasičky?

Mám na vás jednu zásadní otázku; co dělal všemohoucí bůh při vraždění, při válkách organizovaných satanisty? Větších až velkých válek bylo od Xidovské války, popsané Josefem ben Matoušem, asi tisíc. Satanisti jsou vlastně neustále ve válce. V současnosti kupříkladu už sedm let válčí, pod falešnou vlajkou, v Sýrii. Co dělal a dělá neviditelný nepoznatelný všemohoucí bůh?

>kdyby vsechen ten xidacky smejd a chazaroidi si uloupili Palestinu…a tam na 100% vyemigrovali, tak by nezustalo v Rusku a ani …

Kdyby??? Nábor do Země zaslíbené byl zase páchán přes údajné utrpení božích vyvolenců. Už koncem devatenáctého století xidácká propaganda kvičela o utrpení xidů v Evropě, a o ráji v Zemi zaslíbené.

364460

1.6.2018 11:22

RE: Prace Satanovy Synagogy

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 364448

pokračování:

>kdyby...uloupili Palestinu...a tam na 100% vyemigrovali

Jenže xidi měli v úctě hroby svých předků a přáním mnohých bylo, po životě pozemském, spočinou v rodinném hrobě (viz. Vojtěch Rakous, Vojkovičtí a přespolní, Z našich letovisek, Poslední dva, Fechtem u xidovských milionářů). Pokud měli výnosné živnosti, proč by se měli táhnout někam do pouště? Co by tam asi tak dělali, otroky v kibucech?
No tak méně vyvoleným a nedostatečně paranoidním banksterská a duchovní vrchnost připravila onačejší zařízení, Arbeit Macht Frei. I když ani to nebylo pro všechny v Evropě zůstavší. Tivadar Sörös (otec šmejda – propagátora fašismu otevřené společnosti a multikulti zrůdnosti) korzoval během „nacistické“ okupace Maďarska v Budapešti po bulvárech kolem Dunaje. Po procházce se vydal do lázní nebo na plovárnu. Samozřejmě nesměl vynechat kavárnu a výnosné obchodování s padělanými doklady.

Banksteři a jejich poskoci (kolaboranti se zlem), to jsou světoobčané. Světoparchanti mají neutuchající potřebu loupit a zotročovat po celém světě.

… kdyby…bylo by to krásné, ale obávám se, že trvalý pobyt všech talmudistických v Palestině všemohoucí bůh nezařídí.

>"Porucime vetru, desti"

Poroučet moři, vodě v Jordánu, větru a dešti, to jsou xidácké, biblické, fantas magorie.
Budovatelská píseň, pokud to zrovna není výplod úplně chorého xidovského mozku přeplněného mániemi, mně připadá lepší než některý ten příšerný kravál, který také vydává za hudbu.

Některé babičky chodily i za socialismu do kostela, ale dědečkové byli ve víře vlažnější. A mnohá vnoučata? Kacíři! Ale už pozemští zástupci všemohoucího neviditelného boha za kacířství neupalovali.

Násilné vnucování všemohoucího boha a povinnost věřit v proroka a posmrtný život se může s xido-islámem navrátit. Svatá válka s nevěřícími. Teror jako vůle Alláha. Se slíbenými odměnami pro vrahy v nebeském ráji. Nikdo tolik nedá, kolik šmejd naslibuje.

Studený depresivní kostel s ukřižovaným, mešita svatoválečníků, nebo králíkárna s desítkami bytů (s ústředním vytápěním, splachovacími mísami a koupelnami s teplou i studenou vodou, s kuchyňskými linkami, s výtahy), za stejné náklady?
Já hlasuji pro bytovou králíkárnu. [mrknutí jedním okem]

364461

1.6.2018 19:39

RE: Prace Satanovy Synagogy

co na tom zalezi 2600:x:x:x:x:x

Reakce na 364461

>
>Studený depresivní kostel s ukřižovaným,

Za takovy nahled, to z Vas Satanova Synagoga musi mit
opravdickou radost. A kdyz neco takovyho mijite, taky si odplivnete jako rabini kdyz jdou kolem, neopominaje proklinat toho-onoho, a vsechny ty co toho-onoha nasleduji?

364467

2.6.2018 19:04

RE: Prace Satanovy Synagogy

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 364467

Lidé, co v pomoc ukřižovaného xida, ve Spasitele, Vykupitele, věří, za to mohou jen částečně. Kdyby je xidovská pánbíčkářská debilizace neobklopovala, sami by si takovou zvrácenost přirozenosti nevymysleli. Jako následující výplod chorých blízkovýchodních mozků; „Jestliže tě tvá ruka nebo noha svádí k hříchu, utni ji a odhoď pryč; lépe pro tebe, vejdeš-li do života zmrzačený nebo chromý, než abys byl s oběma rukama či nohama uvržen do věčného ohně.“ (Mt 18,8)
Vše vysvětlující pak jsou některá sdělení v pastorálních epištolách; „Otroci ať ve všem poslouchají své pány.“ (Tt 2,9)

Nějakého šílence, co se ucházel o zasvěcení do xidismu, odbyl rabi Karol Sidon (ten samý, co tvrdil, že holokaust je důkazem existence boha); služte svému bohu. No ale kterému bohu má takový uchazeč o věčný život v ráji nebeském sloužit? Hospodinu? Spasiteli od hříchů, Mesiáši, Ježíši, zplozenému Duchem svatým, bez kopulace, v těle bohorodičky Marie? A pak údajně xidy ukřižovanému, a z mrtvých vstalému? Je bůh Hospodin nebo Ježíš? Xidovský JHVH, to je ten samý Hospodin, co zázrakem zplodil Ježíše, a současně stejný, co se v koránu nazývá Alláh?

Mohou mít synagogální satanisti ze mě, z kacíře, radost, když díla farizejů považuji za podvody určené k ovládání myslí lidí? K zotročení lidí?

Při pokusu o zdanění církevního lupičství bylo v místním knessetu zajímavé, jak jeden xido banksterský poskok začal blekotat, že antisemitismus. Zdanění je antisemitismus.

Pokud Hospodin a Ježíš není xidovský/farizejský podvod, tak mně prosím osvětlete, jak údajný všemohoucí mohl dopustit stovky válek? Zjednoduším Vám to, jak mohl dopustit druhou světovou válku?
Z vyvoleného xidovstva si k novému uspořádání světa s hromadným ničením a masovým vražděním vybral několik banksterů (z nichž někteří ještě ke všemu neštěstí byli ničiví Chazaři) a pak pověřil ještě několik tisíc kolaborantů se zlem???
Čím se provinily kupříkladu děti, málo se modlily?

364477

2.6.2018 20:57

RE: Prace Satanovy Synagogy

co na tom zalezi 2600:x:x:x:x:x

Reakce na 364477

Mate to teda pekne pomylene, jen co je pravda; Synagoga Satanova z Vas musi mit poradnou radost.
Inu, jak rikaly babicky: “Komu neni prano, tomu neni dano”. Ci Kristus, “Ten, ktery ma usi k naslouchani, necht nasloucha”, tim davaje jasne na vedomi, ze ne vsichni jsou schopni porozumet, at jeden dela co se dela (podobne, jako ne kazdy je schopen naucit se cizimu jazyku, ci porozumet principum vyssi matematiky-calculus, apod., at se to do nej/ni naleva nejruznejsimi zpusoby).
Kristuv parable presne se hodici do teto situace: “Necht slepy nasleduje slepeho, oba spadnou do diry”.
A nakonec, “Blahoslaveni chudi duchem, neb kralovstvi nebeske je jejich”.

Hodne stesti s kralikarnou majici teplou vodu a splachovaci zachod. Snad nejaka bez zadluzeni xidackemu smejdu na vas v Praze zbyde

364479

3.6.2018 9:21

RE: Prace Satanovy Synagogy

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 364479

Babičky měly obvykle vymyté mozky pánbíčkářstvím, důkazem budiž romány z devatenáctého století. V některých je téměř každá strana poznamenána blízkovýchodním postižením; božskou pravdu - jenom živým Bohem zapřísáhla – to, že Kristu Pánu volali dnes hosana a zítra ukřižuj – umučení našeho Pána Jezu Krista - Pámbůčkem na kříži – Pánu Ježíši – Jidáš Krista Pána zradil, pak ho xidé jali - hospodář má jít ke správě boží – co by si Pámbů o mně pomyslil – byl zvědav, co mu Kristus odpoví – svatého přijímání - zlaté svatozáře - myslila na zpověď a pokání – andělíčka – (ne)dostala se do pekla – proměňuje se v peklo - růženec se pomodlili – svaté obrázky – oltáříček Panny Marie - Pámbů nadělí – Pánbů poslal - Pánbůh rač chránit - Pánu Bohu děkujeme – zázrakům božím – Bůh milý ví – sehnula se k zemi, aby se pokřižovala – na boží smilování - dejž to Pánbů – požehnej Pánbů – zaplať Pámbů - Pánbů psího hlasu neslyší – vyslyší-li Bůh – Pánbů za to rouhání (ne)potrestá předčasnou smrtí – probudit se na onom světě - s Bohem – přírody boží – Panenkou Marií – od vojny ani Pánbůh nepomůže.

Některé babičky, podobně jako vy, neschopné vysvětlit otázky vnoučat, se uchylovaly k pohrdání.

I více jazykům se může naučit, při dobrém vedení a vytrvalosti, téměř každé dítě.
Porozumět matematice může být prospěšné, ale domnívám se, že nejste schopen logicky zdůvodniti rozpory v písmu Starého zákona, kterým se navíc (podle Vás) ani není vhodné zabývat. Ani zdůvodnit nesmysly, zvrácenosti a zrůdnosti Nového zákona a pastorálních epištol. To všechno by pro mě bylo snadno pochopitelné, kdybyste nebyl obeznámen s talmudem.

Vaše pánbíčkářká indoktrinace se mně jeví obdobně, jako stav vědomí mládeže způsobené současnou debilizační směskou propagandy, jediné povolené – multikulti a holokaustové „pravdy“ a povinné fóbie ze všeho nepodmaněného (tlačítkový Kim, diktátor Asad, zlý Putin, nebezpečné rozpínavé Rusko, populismus…).

Dokážete logicky obhájit svou víru, bez pohrdavých farizejských žvástů?
Znovu, co dělal ten Váš Spasitel Ježíš Kristus těsně před druhou světovou válkou a během lidských jatek té války? A co Hospodin / JHVH / Alláh???

Papež, to už vím - fandil banksteru Morganovi i banksterské loutce Hitlerovi.

Teď nejde o Vaši mesiášskou víru, kterou asi máte od dětství hluboce vštípenou, ale o ty současné zrůdnosti banksterů s vnucovaným islámem a s hromadným přivandrovalectvím mohamedánů, které může skončit Kalergiho otroky.
Takže si prosím nehrajte na jazykového a matematického génia, ale pokuste se přispět k pochopení banksterského zla ověřitelnými sděleními, snadno pochopitelnými pro co nejvíce lidí (aby to pochopila babička kožešnice nebo kosmetička podlahových krytin).

364484

3.6.2018 12:00

RE: Prace Satanovy Synagogy

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 364484

Je to marný, je to marný, je to marný!!!
Jak říkával strejček Voltaire." Náboženství je setkání hlupáka s darebákem..."
A já jen doplním, že "přitom vůbec nezáleží o jakého boha v nich jde a těch hlupáků a darebáků namísto aby jich ubývalo, tak přibývá a tím i všechny ty problémy s vírami a jejich vzájemnými vztahy...[oči v sloup]

364485

25.5.2018 17:44

Není to okupace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Okupace se totiž děje zvenku, vnějšími silami. Kdežto tyhlencty nám sem dopravuje, financuje a zaškoluje pátá kolona v našich vlastních zemích. A nemusím snad dodávat jakého etnického původu.

Takže opakuji, nejde o okupaci, to je zavádějící. Okupanta lze vyhnat. Tyhle vám nedovolí vyhnat vlastní pátá kolona. A i kdybyste je vyhnali, tak vám tam pátá chazarsská kolona zařídí "okupaci" třeba eskymáky, aborginci, kýmkoliv jiným.

364345

25.5.2018 20:15

Kalergiho plán, žádná náhoda

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

>Martina: Myslíte si, že je někým řízená?

>Daniela Kovářová: Ne, to si nemyslím. Myslím, že pašeráci jen využili této možnosti. Různým konspiračním teoriím nevěřím. Věřím spíš Nassimu Talebovi a jeho úžasné knize Zrádná nahodilost. Někdy se prostě stane, že lidé využijí shody náhod a nakumulování různých příhodných okamžiků, v tomto případě příhodných pro migraci.

Paní Kovářová správně ,podle mě, usuzuje, že hordy mohamedánů (afrických a blízkovýchodních) mohou vyhubit evropské "pronárody". Dodávám, podle xidáckého biblického plánu.

Jen je mně záhadou, jak právnička může plkat o nahodilosti proudu okupantských hord při současné zcela čitelné podpoře xido fašistických šmejdů. Od páté kolony, zločineckých „neziskovek“, přes zločince xidovského postižení ve vedení EU, po xido zločince v OSN. A samozřejmě loutkovodiče, xido bankstery.

Je úplnou náhodou, že se evropští úředníci, policajti a vojáci stávají totálně neschopnými? A mnozí novináři tak debilními? A co ty dávky pro přivandrovalce, za které nemusí odvádět práci, také náhoda, nebo příživnictví je ta košer integrace?

Podobné „náhody“ zrůdností a neschopností se děly po první světové válce a vedly k druhé světové válce. Obě světové války spáchali xido banksteři, včetně mnoha „náhod“ a „nehod“.

Válčení, ničení, loupení, tyranie a vraždění jsou vášněmi božích šmejdů, banksterů a jejich souvěrců.

Paní Kovářová možná jen hraje nechápající, ale pro ty, kteří snad skutečně nechápou kořeny zla – přečtěte si prosím alespoň článek na Zvědavci z 18. 5. 2018 o xido zednářské zrůdnosti – Kalergiho plán.

364346

25.5.2018 22:06

RE: Kalergiho plán, žádná náhoda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 364346

Je to o tom že líní slované nevytvořili a netvoří dost hodnot pro vyvolené a tak ti co si nikdy ani nevyrobili toaletní papír převezmou po korporátních fašistech dozor nebo na jejich popud než je vynulují a jdou osobně dohlédnout na nevěřící prašivé psi aby si pohli, lenoši. Proč na tom hledáte záhady? Jste snad učitelé aby jste formanty učili strkat pravou ruku do levé kapsy? Fakt je ten že takoví jsou systémově cenění a západní hodnoty jsou tam kde jsou, pod bilderberg klubem afrosemitů tedy v evropě. V pindostanu se smějí černoši a hispánci ještě pracujícím na ně vlastně obdobně tedy jako na druhém břehu atlantského paktu, no a skoro se zdráhám napsat v současnosti civilizace .[chechtot]
https://www.youtube.com/watch?v=iDqoPspDSIc&in...
https://www.youtube.com/watch?v=dxaGVT5pk9w

364348

26.5.2018 10:34

RE: Kalergiho plán, žádná náhoda

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 364348

Takže podle vševědoucí soudružky ódéesačky Kovářové se to děje čirou shodou okolností. Bohužel vexlácké partaje jsou tak omámené soustavné chazar propagandou, že s naprostým klidem lžou lidem do očí, až se práší.

9/11: Explosive Evidence - Experts Speak Out | české titulky https://www.youtube.com/watch?v=bGJbiyqx_T8

364350

26.5.2018 14:40

RE: Kalergiho plán, žádná náhoda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 364350

Přijímat tyto lidi / jako paní Kolářová / do státní služby je řízená sabotáž. Zahledejte na internetu / např. o souložení v kancelářích/ , a podobně. Budete se divit kdo nám vládne na "spravedlnosti".....[bliji]

364352

27.5.2018 12:20

RE: Kalergiho plán, žádná náhoda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 364352

Sionské protokoly naprosto správně konstatují:

- najmout do vrcholových funkcí států neschopné idioty a psychopaty.

- tím vznikne zakrátko všude dokonalý bordel, a všichni postižení začnou řvát.

- pak říct: Tak a dost, a ujmout se moci.

A všichni gojímové budou ještě nadšeně olizovat boty těm, kdo "zabránili bordelu"

/ který ovšem před tím systematicky a za prachy gojímů vytvořili/...

[velký smích]

364363

27.5.2018 16:28

RE: Kalergiho plán, žádná náhoda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 364363

> najmout do vrcholových funkcí států neschopné ...

Do vrcholových funkcí států se lidé najímají? Opravdu? A vidíte, já hlupák jsem si vždycky myslel, že do vrcholových politických funkcí si lidé své zástupce volí.

Můžete nám vysvětlit, kdo že má tu ohromnou pravomoc politiky najímat? Kdo u nás "najal" prezidenta, premiéra, poslance, senátory, ...? [mrknutí jedním okem]

Díky
Vojta

364366

28.5.2018 3:02

RE: Kalergiho plán, žádná náhoda

lubosmat 178.?.?.?

Reakce na 364366

Možno stačí maličká korekcia, aby to dávalo zmysel: > najmout do vrcholových funkcí států (ne)schopné "všeho za jidášský groš"...

Zoberte si napríklad činnosť sorošovského agenta Kisku (SAK), "rádoby" najvyšieho predstaviteľa "štátu" SR...

Myslíte, že by táto nesympatická Kiska bola zvoliteľná bez masívnej volebnej kampane podporovanej sorošovskou klikou?

Dnes sa vedie proti tejto "všeho schopné kreatuře" niekoľko súdnych sporov. zatrúbila síce akože na ústup, a ževraj už kandidovať na post v ďaľších voľbách nechce, ale to je len úhybný manéver, osobne si myslím že osvedčená taktika z predchádzajucej volebnej frašky bude použitá opäť?
1) všetok "mainstream" sa vrhne na očierňovanie vážnejších konkurentov,
2) očistený SAK od "kauzičiek" podáva na poslednú chvýľu prihlášku,
3) "mainstream" ho vykreslí ako nevinnú obeť a "filantropa",
4) zmanipulovaní a úplne zmätení voliči najatého SAK opäť zvolia...

364377

28.5.2018 14:53

RE: Kalergiho plán, žádná náhoda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 364377

Lidé, kteří se domnívají a nebo dokonce dotováni tvrdí, jako pan Vojta že něco volí jsou základní příčinou současné krachující bolševické fantasmagorie. Základní omyl spočívá již v tom, že jim vydali občanku. Pokud se dá společnost formovat najatými partami dotovaných židovských herců, kteří hrají ostatním jak se chovat a co dělat, a podaří se jim takto společnost zmanipulovat, pak to není demokracie, ale psychiatrie. Protože jen v psychiatrii nemocný pacient něco musí neustále na radu lékaře přijímat a akceptovat. Z procesu pak vycházejí ne uzdravení pacienti ale na kost okradení hlupáci, kteří se však okamžitě znovu zapojují do již předtím profláknutých zlodějen a nebo nesmyslů...

364381

26.5.2018 13:26

hlúpa veta

libertarian 31.?.?.?

„Někdo to bude muset rozhodnout, někdo bude muset převzít odpovědnost a dát příkaz k palbě,“
. tuto vetu počúvam často, a vždy ma naštve. Nie je (doteraz ! ) žiadny dôvod strieľať. Stačí zrušiť VŠETKY socialne a kadejaké dávky tým migrantom, stačí neposkytovať im bývanie ani jedlo - a oni sa sami, veľmi rýchlo vrátia, odkiaľ prišli. Prípadne im k tomu pomôžeme nákladnými autami, vlakmi, .....

Tie kecy o strieľaní sú dobré iba k tomu, aby tých citlivejších naladili na stranu migrantov, na ich ochranu.
===============
A tie kecy o ZLÝCH politikoch, ktorí chcú privážať muslimov , a o DOBRÝCH ovčanov, ktorí nechcú muslimov - to sú tiež absurdnosti. Keby ovčania nechceli muslimov, nevolili by pro-muslimáckych politikov. Pokiaľ má Merkelová takú podporu - tak Nemci CHCÚ muslimov.

364351

26.5.2018 17:10

Vse nevhodne jsou "konspiracni teorie"

co na tom zalezi 162.?.?.?

Martina: Myslíte si, že je někým řízená?

Daniela Kovářová: Ne, to si nemyslím. Myslím, že pašeráci jen využili této možnosti. Různým konspiračním teoriím nevěřím. Věřím spíš Nassimu Talebovi a jeho úžasné knize Zrádná nahodilost. Někdy se prostě stane, že lidé využijí shody náhod a nakumulování různých příhodných okamžiků, v tomto případě příhodných pro migraci.


Jasne. Vse co neni "oficielni pravda" jsou "ruzne konspiracni teorie". A kdo neveri ze komunismus vymysleli a z usetrenych kopjejek financovali rusti "rabocije", ze AH v bunkru spachal sebevrazdu, ze Slansky-Salzman a jeho obrezani soudruzi byli tajne poveseni, ze 9-11 byla prace mohamedanskych extremistu (rada z nich "po" se ohlasila ze jsou nazivu), ze Bin Ladin byl USaky hozen do more aby mohamedansti extremisti nevideli mrtvolu -- tak je jednoduse popirac oficialnich pravd a vyznavac "ruznych konspiracnich teorii", a tridni nepritel NWO. I JFK spachal sebevrazdu aby vytvoril prostor pro "ruzne konspiracni teorie".
Mozna ze pi/soudruzka Kovarova (r. 1964) doopravdy veri ze co neni "oficielni pravda" jsou "ruzne konspiracni terorie". Ale je i mozne propagandou urcenou pro gojimy je uz tak vydrezurovana, ze kdyby se pozastavila nad nesrovnalostmi a nelogicnosti, ze by byla prohlasena za "antisemitu", "popirace holokausta", "neonacistiku" ...
Skoda, ze se ji v jejim zivote nedostalo prilezitosti, kdy by byla sama ve vytahu s "vyvolenym" Harvey Vajnstynem (Weinstein) a ten na ni z poklopce vytahnul svaty obrezany schmekl ... Kdyby nebylo MeToo! histerie, a nase s. Kovarova s by tim prisla na verejnost, byla by to tez "konspiracni teorie"? Nebo nedej Boze, snad dokonce antisemitismus a propagace holokausta?

364355

27.5.2018 0:41

RE: Vse nevhodne jsou

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 364355

...tak mě napadá, jestli ten váš holýkaust není nějaký košer křížovkářský název pro tu jejich kupírovanou ozdobu, při jejich sklonech k perverznostech bych se tomu vůbec nedivil, vždyť furt mluví jen o tom...[velký smích]

364358

27.5.2018 12:12

Hmm, "doktorka"…

kolemjdoucí2 213.?.?.?

V článku jsou úmyslně směšovány či zaměňovány dvě naprosto rozdílné věci - právo na obranu je zde vykládáno stylem "právo na válku". Vždy z principu konkrétní právo (sebe)obrany je zde vydáváno za jakési obecné "právo válčit", což je zaprvé nesmysl, a za druhé by válka (a váleční štváči v čele) pomohla naopak nepříteli - vždyť na to čekají celou dobu. Dobré je také uvědomit si, že pokud místo zodpovědného řízení přejdeme do obecné obrany, neubráníme se - útočník je vždy ve výhodě (každý, kdo se nějak zabývá sebeobranou, tohle ví).

Návrat k morálním hodnotám a konání v jejich zájmu, pro druhé lidi (své bližní) a v pokoře, návrat k onomu zodpovědnému řízení osobami morálně na výši a nikoliv v úpadku - to je účinným řešením. Všichni zrádci a rozvraceči musí být odstaveni a odstraněni z řízení i z médií, včetně podobných "doktorek", obecně předepisujících "na infekci léčbu ještě horší infekcí".

364361

27.5.2018 17:11

Je to jen další projev "přátelství"

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

chazarských a zednářských "elit" USA a západní Evropy k naivním obyvatelům Evropy. Před krachem západních měn v důsledku nesplatitelných státních dluhů, nespočetných účetních podvodů ve formě gigantických "bublin" akcií, dluhopisů, falešných ratingů a finančních derivátů,které jsou už kryté hlavně strachem z důsledků krachu, je třeba zaměstnat otroky jinými starostmi a obrátit jejich hněv podváděných a okrádaných jiným směrem. "Elity" Západu spoléhají na to, že hněv otroků tak bude po masové a řízené migraci do Evropy namířen proti rychle se množícím přistěhovalcům a ne proti elitářským původcům a organizátorům řízené a financované migrace uprchlíků z jimi vybombardovaných a vykradených arabských a afrických zemí do zemí Evropy, tedy proti nim. Podle médií a koupených odborníků za vše může Rusko a především Putin. Zřejmě proto, že nenechal Rusko rozdrobit a totálně vykrást, aby se alespoň na čas smázly dluhy a oddálil nevyhnutelný bankrot novodobého chazarského kaganátu za velkou louží. Je mi smutno, když vidím kolik inteligentních lidí i naprostých hlupáků leze do zadnice americkým diktátorům, intrikánům, lhářům a podvodníkům, kteří za vším vidí pouze své zisky a pohodlí. Zřejmě se drží hesla, že je lepší se mýlit se Spojenými státy než mít pravdu s Ruskem. Ale všeho do času. Až Rusko dokončí potrubí na čínské hranice (usilovně na tom pracuje), bude si moci vybrat, komu pošle své zdroje energie a další suroviny, bez nichž se vyspělé státy neobejdou. A jsem pak zvědavý, co potom budou říkat koupení odborníci i hlupáci stále věřící v americký sen, který už skončil i v Americe. A pokud bude zámořský kaganát spoléhat na svoji údajnou vojenskou převahu, fatálně se splete. Boje ve strategicky významné Sýrii, kde je Rusko na žádost legálně zvoleného prezidenta, zatímco USA se tam pozvaly (jako vždy) samy, myslícím už leccos naznačily.

364368

27.5.2018 21:14

Jaky jsou skutecne motivy?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Odstranenim Kadafiho, a ustanovenim Islamskeho statu po stazeni americkych jednotek z Iraku se dalo do pohybu obrovske mnozstvi lidi. Odhaduju, ze Kadafi Libye mohla dat lepsi obzivu tak 100 milionum lidem v Africe. Samozrejme jakmile ropne zdroje prevezmou velke korporace, tak tyto ekonomicke vazby jsou definitivne zniceny. Problem tedy neni o nejakem stanoveni maximalni kvoty, ale kolik lidi se skutecne v Africe a a na Blizkem a Prednim vychode bylo prinuceno zmizet z toho cemu rikali domov. Chce nekdo zit na uzemi Islamskeho statu nebo nekde v Sudanu, Nigeru? Ja urcite ne, to je primarni pricina proc se obrovske mnozstvi migrantu vali do Evropy.

Za druhe panstvo v Bruselu melo v planu, aby se migracni vlny premistili do vychodni Evropy, ktera jim prijde prilis geneticky stejnoroda a nepoddajna. Specialne Polaci, Madari jim lezi v zaludku, Jugoslavie jako neprijatelna alternativa po rozpadu vychodniho bloku, byla humanitarne demokratizovana drive. Plany se nam ponekud zvrtly. Kamos delal za komaru pro Skodu Plzen, nekde v Etiopii se ptal nejakeho sefa proc mistnim neda vic jak dolar na den. Ten mu rika ja jim muzu dat klidne 5 babek denne, ale budes za ne delat? Vecer jim dal bura a dalsi tri dni neprisla do rachoty ani noha.

Pokud jde o ten povel pal, dokud CR neobnovi brannou povinost a nepostavi zpatky armadu, z te nepostavi tajnou sluzbu... Tak si na hranici s kverem muze pani ex-ministryne stoupnout sama i s familii. Lidi jako ja se urcite nebudou angazovat, nemame na to dost vymytej mozek. Za prve bych se musel furt koukat pres rameno, zda mi nejake svine nechce vrazit kudlu do ledvin, jestli bolsevik, umelec nebo nacek vyjde nastejno. A za druhe jaksi mi chybi motivace, kdyz se musim divat na ten moralni rozklad. Muzou zkusit do profesionalniho vojska angazovat mikymause, spidermena, ...ale ti co napr. prisli z Afganistanu, tak ve veku kolem 40 neznaji nic nez valku, za to veri v Allaha a nepochybuju, ze z umelce druhu Oliwera Chrchela nebo batmana nenechaji ani mastny flek.

364371

30.5.2018 10:45

Podpora imigrace je organizovaný zločin proti národní bezpečnosti.

eurohujer 217.?.?.?

Podpora imigrace je zločin proti národní bezpečnosti. Toto si odhlasovali v maďarském parlamentu. Potom všichni podporovatelé imigrace (u nás neziskovky, Babiš a většina poslanců) jsou zločinci a EU je zločinecká organizace. Nejhorší ale není terorismus (tj. zabíjení lidí na ulicích, na které si máme podle zločinecké EU zvyknout) ale masová imigrace pomocí infiltrace (postupného legálního přesídlování afro-muslimů do Evropy). Těm stačí jen sedět, nepracovat, brát dávky a množit se. Za jednu generaci tu ovládnou všechno a křesťanskou Evropu, která se vyvíjela 2000 let, zevnitř rozvratem (příživnictví a přemnožení) a chaosem (teror) navždy zničí. Infiltrace je jako útočná zbraň masového ničení levnější a mnohem účinnější než válka. No a my těmto invazním hordám ještě platíme sociální dávky a příspěvky na začleňování, aby nás mohli o to rychleji infiltrovat a potom ovládnout a zničit jako mnoho jiných vyspělejších kultur, které primitivní nenávistný Islám infiltroval a zničil (jako Persie, Avgánistan, Egypt atd.) Teď je na řadě Evropa. A co dělají čelní představitelé EU? Jsou podplacení Saudskou Arábií a ještě tuto imigraci infiltrací všemi prostředky financují, organizují a propagují. Jsou to zkorumpovaní zrádci a zločinci.

364414

2.6.2018 20:21

Madam nepochopila nic

ignorek 2a02:x:x:x:x:x

Ti uprchlici sem nepřišli!

Byli tu přivedeni, letadly a loděma přivezeni.
A budou v budoucnu dopravovány letadly přímo z Nigerii.

Chtěl bych se zeptat: služební předpisy už neplatí? Jak to, že pohraničníci nepoužili zbráň? Proč nezastavili ty hordy? Kdo jim dal/nedal příkaz? Kdo oidpoví podle zákona? i za zrádu mimo jiné.

Kolik německých pohraničníků si sedlo do vězení?

364478

Tuto stránku navštívilo 2 776