Diskuze k článku

Rozmanitosť a multikulturalizmus

Příspěvků 36

11.12.2003 0:19

Rozmanitosť a multikulturalizmus

Rado 216.?.?.?

Dobry clanok. Dakujem.

22679

11.12.2003 2:30

Rozmanitosť a multikulturalizmus

Zo Zapadu 205.?.?.?

Suhlasim skoro so vsetkym co tento pan (pani) pise. Ale na druhej strane ak by sme sa kazdy isolovali neviem si predstavit ako by sme mohli vsetcia spolunazivat na tejto zemeguli. Nieco sa musi robit aby buducnost bola prijatelna pre nas. Myslim si ze narodna, rasova a nabozenska integracia by bola najlepsie vychodisko ale k tej sa neda inak prist len ako byt celkove vystaveny tejto rozmanitosti a multikulturalizmu.
Ja nevidim inu buducnost. Tu v U.S.A. za 500 rokov nasi potomci budu mat vsetcia tmavu pokozku a o tisic rokov na celom svete moze byt len jedna rasa, jedna kultura a jedno nabozenstvo (alebo ziadne).
Mimochodom, tento clanok je velmi inteligentne napisany, som rad ze ho pisal Slovak a ze i ked som 55 rokov v zahranici este stale mozem byt pysny na svoj slovensky povod.

22684

11.12.2003 6:40

Rozmanitosť a multikulturalizmus

albert 67.?.?.?

Vedouci projektu, jako Stachanovec slouzici oddanr svemu sefu, svemu moschiacovi, - Benu Luciferovi. [cool]

http://www.kingidentity.com/lib.html

22693

11.12.2003 8:09

Rozmanitosť a multikulturalizmus

Moniker 80.?.?.?

Multikulturalizmus je jedina sanca do buducnosti, ktora umozni ludstvu prezit. Inak sa vsetci staneme obetou nezmyselnych "medzi-kulturnych" vojen.
Zmiesavanie kultur nie je vysadou dnesnej doby, bolo tu odjakziva. Ked prisli Slovania do strednej Europy, tiez sa zmiesali s povodnym obyvatelstvom. Je to uplne normalne a na tu pre nas zmiesaninu kultur, budu nasi potomkovia za 1000 rokov hrdi, ako na svoju kulturu a tradiciu.

Ozaj, co by autor chcel namiesto multikulturalizmu? Izolovat sa pred cudzincami, alebo povinne prijatie nabozenskych a tradicnych kulturnych zvykov cudzincom pri prekroceni nasej hranice?

22694

11.12.2003 20:11

RE: Rozmanitosť a multikulturalizmus

Rado 216.?.?.?

Reakce na 22694

Vidno, ze s multikulturalizmom v praxi nemas vela skusenosti.

Autor to v clanku celkom dobre vystihol. Dosledok multikulturalizmu je postupne "splostenie" az likvidacia kultury ako takej. Neplati to len pre hostitelsku kulturu, ale na vsetky participujuce kultury.

>Ozaj, co by autor chcel namiesto multikulturalizmu? Izolovat
>sa pred cudzincami, alebo povinne prijatie nabozenskych a
>tradicnych kulturnych zvykov cudzincom pri prekroceni nasej
>hranice?

To je dost demagogicky polozena otazka. Preco musi byt protikladom multikulturalizmu hned extrem - izolacia, nutenie atd. Celkom predsa staci vzajomna tolerancia - prides do cudzej krajiny, spravaj sa ako host. To je vec zakladnej slusnosti.
Mimochodom, do Kanady a USA sa ludia z celeho sveta stahuju prave preto, lebo Europska kultura tu vytvorila prostredie slobody a prosperity, ktore doma nemaju. Multikulturalizmus ale postupne potlaca povodnu kulturu, coho dosledkom bude nakoniec aj likvidacia tohto prostredia. Nebude tu totiz potrebne kulturne pozadie.

22716

12.12.2003 9:11

RE: Rozmanitosť a multikulturalizmus

Moniker 80.?.?.?

Reakce na 22716

Moja otazka nie je demagogicka, ja chcem vediet, aka je alternativa. Multikulturalizmus nema nic spolocne s tym, ze sa niekto nesprava slusne. To je na slusnosti konkretneho cloveka.

>atd. Celkom predsa staci vzajomna tolerancia - prides do cudzej
>krajiny, spravaj sa ako host. To je vec zakladnej slusnosti.

Takze moslim, ktory zije v Kanade napr. uz 3. generaciu sa ma stale spravat ako host? Podla mna je tam viac doma ako v nejakej moslimskej krajine.

22733

12.12.2003 6:04

RE: Rozmanitosť a multikulturalizmus

albert 67.?.?.?

Reakce na 22694

To se ozval hlas z nejake synagogy v Uzgorodu, Kosicich ci podobne?
Vy by jste meli byt prvni, kdo by tento trend jasne druhym predvedli, a ne se vymlouvat, ze jiz jste tim kdysi prosli, ci ze vam to "nabozenstvi" zakazuje !

Jak krasna a vystizna slova na tema teto genocidy ci mongrelizace (stejne) jsou slova Pana Jezise Krista.
A Pan Jezis Kristus rika jasne, jak s temito mongrelizatory nalozi: vybere si je, nacpe do pece, a spali! To nebude zadny "holohoax", ale to bude ten pravy a nefalsovany 100% HOLOKAUST! A bez nejakych "survivors".

Jak rika Pan Jezis Kristus jasne, exterminace bude precizni, na 100%.

Matthew, chapter. 13
[24] Another parable put he forth unto them, saying, The kingdom of heaven is likened unto a MAN which sowed GOOD SEED in his field:
[25] But while MEN SLEPT, his ENEMY came and sowed TARES among the WHEAT, and went his way.
http://www.kingidentity.com/lib.html
[26] But when the blade was sprung up, and brought forth fruit, then appeared the tares also.
http://www.kingidentity.com/lib.html
[27] So the servants of the householder came and said unto him, Sir, didst not thou sow good seed in thy field? from whence then hath it tares?
[28] He said unto them, An ENEMY hath done this.
http://www.kingidentity.com/lib.html
The servants said unto him, Wilt thou then that we go and gather them up?
[29] But he said, Nay; lest while ye gather up the tares, ye root up also the wheat with them.
[30] Let both grow together until the harvest: and in the time of HARVEST (= pravy HOLOKAUST!) I will say to the reapers, Gather ye together first the tares, and bind them in bundles to BURN THEM : but gather the wheat into my barn.

[36] Then Jesus SENT the MULTITUDE away, and went into the house: and his disciples came unto him, saying, Declare unto us the parable of the tares of the field.
[37] He answered and said unto them, He that soweth the GOOD SEED is the Son of man;
[38] The field is the world; the GOOD SEED are the children of the kingdom (tak, jak byl Svet stvoren, se vsemi rozdily); but the TARES are the CHILDREN of the WICKED one (satanska genelogie, proti prani Boha);
[39] The ENEMY that sowed them is the DEVIL (viz John 8:44);
http://www.kingidentity.com/lib.html
the HARVEST (100% Holokaust) is the end of the world; and the reapers are the ANGELS (of Death).
[40] As therefore the TARES are gathered and BURNED in the FIRE (100% Holokaust); so shall it be in the end of this world.
[41] The Son of man shall send forth his angels, and they shall gather out of his kingdom all things that offend, and them which do iniquity;
[42] And shall cast them into a FURNACE of FIRE (tj. do pece): there shall be wailing and gnashing of teeth (plakani akvileni jako vzdy, ale pote, zadne $$$ reparace $$$. Exterminace, ci "final solution", bude konecna. Final Solution).


22728

12.12.2003 9:13

RE: Rozmanitosť a multikulturalizmus

Moniker 80.?.?.?

Reakce na 22728

To je reakcia na mna, alebo nejaky omyl.

Alebo..., ze by v kanadskych blazincoch pustali ludi k internetu?

22735

12.12.2003 13:42

RE: Rozmanitosť a multikulturalizmus

Zo Zapadu 205.?.?.?

Reakce na 22728

Albert:
Nevidim preco si dal tento clanok sem, vyzera ze chces uplatnit bibliu na podporovanie svojich argumentov. Ver mi ze kazde nabozenstvo sa da pouzit do extremov, clovek si moze vybrat aj z koranu pisania ktore mu vyhovuju. To prave robi ten rozbroj....kazdy tvrdi ze len jeho nabozenstvo je to prave a to prave zapricinuje mnohe nepokoje a vojny.
Ja verim ze Boh nas vsetkych stvoril a ako jeho stvorenie On musi mat za nas aj zodpovednost. Cize multikulturalizmus ktory prinasa mier musi byt i v Jeho zaujme. " Blessed are the peacemakers".

22748

13.12.2003 0:10

RE: Rozmanitosť a multikulturalizmus

Aja 24.?.?.?

Reakce na 22694

>Multikulturalizmus je jedina sanca do buducnosti, ktora umozni
>ludstvu prezit. Inak sa vsetci staneme obetou nezmyselnych
>"medzi-kulturnych" vojen.

>Zmiesavanie kultur nie je vysadou dnesnej doby, bolo tu
>odjakziva. Ked prisli Slovania do strednej Europy, tiez sa
>zmiesali s povodnym obyvatelstvom. Je to uplne normalne a na tu
>pre nas zmiesaninu kultur, budu nasi potomkovia za 1000 rokov
>hrdi, ako na svoju kulturu a tradiciu.

>
>Ozaj, co by autor chcel namiesto multikulturalizmu? Izolovat sa
>pred cudzincami, alebo povinne prijatie nabozenskych a tradicnych
>kulturnych zvykov cudzincom pri prekroceni nasej hranice?

Mozna,ze odpoved na otazku je v samem nazvu prispevku.
Rozmanitost.Domnivam se,ze to neni totez,jako multikulturalizmus a pri docela male kapce tolerance by se dalo na takovem zakladu i stavet.
Nektere problemy kolem nas jsou mozna (skoro)neresitelne,jinde se nabizi vic alternativ,neni nutne volit jen "bud" a "nebo".

22771

15.12.2003 9:43

RE: Rozmanitosť a multikulturalizmus

Moniker 80.?.?.?

Reakce na 22771

Mozno by nebolo zle definovat pojmy. Mozno si ja pod pojmom "multikulturalizmus" predstavujem to iste, co vy pod "rozmanitost". Pretoze ide o rozmanitost kulturnu.

22858

15.12.2003 14:28

RE: Rozmanitosť a multikulturalizmus

Aja 24.?.?.?

Reakce na 22858

>Mozno by nebolo zle definovat pojmy. Mozno si ja pod pojmom
>"multikulturalizmus" predstavujem to iste, co vy pod
>"rozmanitost". Pretoze ide o rozmanitost kulturnu.

Teoreticky mate pravdu,realita je jina.O rozmanitost a zachovani kultur by se meli postarat sami jejich nositele(hmm,to zni vzletne),zatimco multikulturalizmus se nam jaksi "zinstitucializoval"(no,a tohle zase neni moc hezke slovo)...a pak to vypada,jak to vypada.

22859

11.12.2003 8:12

Rozmanitosť a multikulturalizmus

Aldo 62.?.?.?

Naprosto perfektní a precizní článek, který otevírá oči.

Díky.

22695

11.12.2003 9:11

Rozmanitosť a multikulturalizmus

chuck 194.?.?.?

vysoce kvalitní článek, který popisuje vše co v podstatě vidí více lidí, avšak nedokáží (např. já) vše tak dobře slohově, stylisticky vyjádřit.

22697

11.12.2003 10:58

Rozmanitosť a multikulturalizmus

Ales ales (tečka) frohlich (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Skvěle napsáno...až z toho člověku běhá mráz po zádech. Dííííky.

22701

11.12.2003 11:02

Rozmanitosť a multikulturalizmus

gregson gregson (zavináč) visitors (tečka) sk 147.?.?.?

Bol to clanok, ktory kritizuje takmer vsetko. Netvrdim, ze toto multikulturne prostredie je dobre, ale to neznamena, ze naopak ma byt vsetko homogenne.

Iste, kde je vela kultur a narodnosti, je aj vela bojov a nasilia. Ale to sem nepriniesla globalizacia. Mensiny vzdy existovali a vzdy boli nielen nasou sucastou. Navyse su mensiny ako napr. baskovia v Spanielsku ale aj protestanti a katolici v Severnom Irsku. Ti nie su pristahovalci, ale domaci. Co by si spravil s takymito mensinami? Kam by si ich vyhnal? Z ich rodnej krajiny? Mozes povedat, ze v pripade Baskicka je to naopak, ze okupanti su spanieli. Ale pre spanielov je Baskicko sucastou spanielska. A v Sev. Irsku su okupanti a priselci Briti, ale nie protestanti ani katolici. No prave medzi nimi je nenavist.

Ja si skor myslim, ze riesenim je tolerancia pri zachovani si svojej kulturnej identity jazyka a tradicii. Samozrejme pristahovalectvo a multikulturalizmus nesmie byt nuteny. Neznamena to vsak, ze budeme citit nenavist, ku kazdemu, kto nieje slovak. BTW: Ved prikladom je aj Slovensko. Po rozdeleni CSFR sa nase vztahy s cechmi urcite zlepsili. Nie preto, ze by sme citili nenavist a chceli ich vyhnat, ale sme si len chceli vladnut sami a nebyt podriadeny Prahe. Ceska mensina tu si moze existovat a rozvijat sa, rovnako slovanska v CR.

Vsetko je len uhol pohladu. Dolezity je clovek. Mas pravdu, ze sucasny multikulturalizmus je len maskou pre uniformitu a prazdnu jednotu. Ale nie je dobre teraz vsetko ine vyhnat a spravit zo vsetkeho jednokulturny a jednonarodny stat. To je tiez uniformita.

22702

11.12.2003 13:44

Rozmanitosť a multikulturalizmus

Forby forby (zavináč) gmx (tečka) de 195.?.?.?

Už vidim ty davy romů(cikánů) na gymnaziu s vyucovacimi jazyky romsština a angličtina - 90% se nenaučila za celý život ani česky(slovensky) - Ale možná by tam mohli učit bývalí vojáci z povolaní jejichž "Českoslovenština" se tomu ckianskemu dialektu dost blíží[smích]

22704

11.12.2003 14:52

Rozmanitosť a multikulturalizmus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Článek výstižně popisuje některé stránky degenerace dnešních vyspělých společností. Například to, že se z důvodů nejrůznější politické korektnosti někdy až obracejí proti svým spořádaným "rodilým" členům ve prospěch přespolních. Nebo že z téhož důvodu přehlížejí nebo podceňují povahu takových přespolních a povahu jejich přistěhovalectví. Já osobně se neztotožňuji s celým obsahem článku, ale je to jeden z cenných hlasů, které se nebojí nazývat věci pravým jménem a jako takového si ho vážím.

22705

11.12.2003 16:14

Rozmanitosť a multikulturalizmus

Bolo Sinsaev 212.?.?.?

V Judenwoode sa tocia podla podobneho receptu filmy pre masy. Kazdy biely teenager takmer automaticky nenavidi svojich rodicov, ktori su vzdy neschopny idioti alebo necitlivi, skorumpovani tupci a este sa k tomu vsetkemu nenavidia. Spolu ziju len, v lepsiom pripade zo zotrvacnosti, v horsiom kvoli spolocnej zavislosti na kokaine a je im v podstate jedno, s kym ziju. Vzpurny teenager, ktory jasne vidi a rozoznava komplexitu sveta a dekadenciu vlastnych rodicov od nich uteka s ciernou priatelkou, k tomu vsetkemu tak neuveritelne tolerantnou, ze mu odpusta aj jeho latentne rasistickych rodicov (posolstvo: nekorektne o rasach sa odvazia vyjadrit uz len absolutni zatratenci). Cernosske dievca vobec nema strach, ze sa z toho spratka vyvinie podobne rasisticke prasa, ktore bude neskor, tak ako jeho rodicia neznasat cernochov. To by bolo, podla vseobecne znamych psychologickych mechanizmov velmi logicke, lenze samozrejme, vtedy uz je film davno skonceny.

No jednak ma naposledy zaskocil americky film o dorastajucej, nadejnej, pianistke, ktora zije s nadhernymi, citlivymi rodicmi, tancujucimi po nociach na streche vlastneho domu pri svieckach, milujucich sa po 30 rokoch spolocneho zivota ako v prvy den, citlivych a chapajucich svojeho dorastajuceho hudobneho genia. A to mlade, rysave dievca im to aj oplaca plnymi priehrstami lasky a respektom. Fantasticke rodinne sviatky, kde su stretavaju cele generacie. kazdy je plny pochopenia pre druheho, dom je plny svetla muziky a vsetci vedia, ze aj mlada rysula sa zo svojich problemov dostane. Je to len otazka casu.
A naozaj!
Posolstvo prichadza v jednej dojimavej scene, kde jej rodina radi, aby nechala svojeho, nie celkom rasovo cisteho milenca, pretoze ten vraj len brzdi jej karieru a rozlet, co ona samozrejme nasleduje (cti si otca svojho a matku svoju). Mexikansky miesanec dostava kopacky a prebera zodpovednost za vsetky jej doterajsie mizerie. Ona odchadza povznesena a ocistena (katharsis - zbavenie sa cudzieho tela). On opusteny asshole, zostava pod mostom sam a nema pred sebou absolutne ziadnu buducnost.
Od toho momentu uz len velmi optimisticka, odletova muzika a vsetko ide spravnym smerom. dievca vyhrava konkurz mladych pianistov, sniva o Parizi (alebo nieco podobne) a rodicia dalej tancuju na streche.
Ako lahko uhadnete, malo to cele jeden hacik. Mama sa nazyvala Rachel, taticek sa nazyval Abraham a v tie ich, hore spomenute, sviatocne dni maju vsetci na hlavach jarmulku a hra do toho klarinet.

22710

11.12.2003 18:10

RE: Rozmanitosť a multikulturalizmus

Lev 172.?.?.?

Reakce na 22710

Vyborne podany clanek pane Bolo. Ze zaveru vyplyva, ze zidovska "rasa", musi byt cista a zbyvajici svet, je pro ne tabu. Sami jsou a nebo to aspon hlasaji, ve svych organizacich, ze jsou proti rasizmu, ale opak je pravdou. ... Mimo jine, dnes rano jsem cetl na AOL, ze v Tel Avivu, nejaky izraelsky Mob ( mafiozo ) vyhodil do povetri smenarnu penez, kvuli penez. Jeste dobre, ze to nebyl Palestinec, ale i to, se da na ne hodit. Vzdyt vime, jak boj proti "terorizmu" v sionistickych mediich vypada.

22714

12.12.2003 3:08

Rozmanitosť a multikulturalizmus

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Lide dokazi pochopit ,jak pestovat chovne kone ,jak zuslechtit jejich rasu,co do vzhledu a vykonu a ovsem ,co do inteligence a z tohoto hlediska,ale i za investovane penize si tuto rasu chrani a vysledek je znat na zavodni draze,tazne kone a kone ,jez kdysi pouzivala armada,jako velmi odolny druh v cizim prostredi.
Pani ,jez se venuji pejskum ,chrani rodokmen sve cubicky a nenechaji nejakeho ulicnika z ulice zbastardovat jejich chov, dokonce i pocet stenat je omezeny,vse je peclive evidovano,cena je vysoka a souteze ukazuji ,jak daleko pestitel se zaslouzil o cistotu rodokmenu-krve "sampina" a opetne ,nikdo ,jak u konu a psu nemluvi o nejakem zvirecim rasismu,proc teda lide nepestuji svoji rasu a zkoci na kdejaky blabol o rasismu,kdyz ten ,co to tvrdi si hlida velmi peclive svou rasu a kdyby doslo k promichani s jinym nabozenstvim ,tak mluvi orasovem holocaustu,ktery je udajne horsi ,nez ten tolikrat denne pripominany.
Kdyz nam Holywoood stale ukazuje pribehy cernouska s bilou blondatou "pokrokovou"nerasistickou blondynkou,tak by mel Kosher Valey jit prikladem azacit v Israelu,mezi svymi,kde udajne zid z Etiopie neni to same ,jako Askentsky zid,tak ,jak napsal Berstein-Rasisticky Israel

22723

12.12.2003 9:17

RE: Rozmanitosť a multikulturalizmus

Moniker 80.?.?.?

Reakce na 22723

Ze by to bolo tym, ze na rozdiel od konov, ci psov, si clovek sam vybera, s kym vhupne do postele? Alebo nebodaj zriadime komisiu, ktora bude rozhodovat o tom, kto s kym moze sulozit. [velký smích]

22736

12.12.2003 6:54

Rozmanitosť a multikulturalizmus

albert 67.?.?.?

Skvele receno ...

By transforming the White man into automatons overdosed on television and bribed with promises of an affluent society and worthless material luxury, the Jew seeks to replace cultural man with economic man. For the economic man, nothing matters but instant gratification. Of what value is the family or higher culture and morality to traitors who have exchanged their souls for an entertainment industry circus and hundreds of brands of designer clothing? The cultural wasteland of today puts us exactly where the Jew wants us. Economic man has no heritage or race, as heritage is a transcendent concept, operating on a time scale infinite compared to the lives measured by every gratifying instant of economic man. With no heritage, the economic man welcomes the Jew, or anyone else providing money or titillation with open arms.

The reason for the Jew's hunger for destroying society is simple. Our moral code and our traditional family structure are products of European cultural development. The artistic achievements of the White man are a testament to a great, evolving racial tradition.

Culture implies unity, unity implies nationhood, and Nationalism implies race. To destroy the unity of our race and culture, the Jew must attack its outward manifestations under the pretext of "liberty" and "human rights." Thus, the Jew wishes to eliminate the Western family, to dissolve National boundaries, and to eliminate all vestiges of traditional cultural life.

The reason is quite simple. The Western moral code, our values, and our culture and nationhood exclude the Jew. -Raskolnikov

22730

12.12.2003 11:02

Rozmanitosť a multikulturalizmus

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Svet je doslova preplnen odborniky a tituly vsemoznych inteligentu,takze "blbce" musite hledat a da to hodne prace.Takze, divateli se n asvoje TV mluvi k Vam "vykvet naroda",ktery Vam rika ,co je spravne a co ne,ceho se mate vyvarovat a kde nedojdete uhony ,jestlize nasledujete "chytre hlavy" ,takz ereceno o kazdy Vas krok je opravdu postarano ,co by volic a obyvatel-obcan.
meme tedy zpravy ,kde nam rikaji,ze slavit Vanoe,je multikulturni precin ,nebot svym verenim ve svych staletych tradicich ve sve zemi se dopoustite precinu tim ,ze diskrimunujete nove prichozi "obcanY" a urazite jejich vereni,jejich viru ,tedy ,presne v jejich zemich odkud dosli nic takoveho neni,tam maji svou viru a smitec ,zadni pristehovalci,zadne multilturni problemy a podobne,tam proste jses zid a nebo muslim,podle toho ,kde jses,kdezto v Evrope je to jine ,my jsme humanisti a hlavne je nam desitky roku stepovano slovo a vyznam "rasista",od vsech tech ,kteri nejsou rasisty ,ale v jejich zemich se zadny multikulturarismus neprovozuje a tak ,tam nikdo netaha ani vanocni stromecek ,aby nepopudil jemne dusicky pristehovalcu,kteri,tam ani v ramci humanismu nemuzou byt.
Takze ,diky odbornikum a socialnim intelektualum ,Francie zapasi,zda ma vubec slavit Vanoc e,kdyz ma 5 milionu muslimu,proti ,kterym zbroji v mensil,ale o to mnohem vlivnejsim postaveni zide ,kteri rovnez vidi vanocni stromecek ,jako provokaci.Sami o sobe nic nezmohli,ale pouzitim i jejich nepratel k potreni jinych nepratel se nakonec vse dobre da zorganisovat,zejmena ,kdyz na domacim poli je tolik odborniku na nic a na vsechno,kteri hladovy po " baksisi " udelaji vsechno,proc take ne?
Takze,neni hloupejsiho tvora na svete ,nez krestan ,ktery si ....... do vlastniho hnizda,ze ano?

22741

12.12.2003 12:16

Urcite mate pravdu

Dr.Benway 210.?.?.?

Reakce na 22741

pane Nohejle. Jeste, kdybych tak vedel o cem pisete...

22745

12.12.2003 16:00

RE: Rozmanitosť a multikulturalizmus

Moniker 80.?.?.?

Reakce na 22741

Francuzsko nema ziadny problem s oslavou vianoc a neexistuje nikto, kto by to Francuzom zakazoval.

22752

13.12.2003 3:53

Rozmanitosť a multikulturalizmus

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Clanek jsem napsal v dobe ,kdy nase TV odvysilala reportaz a nazory na Vanoce od ruznych ,nabozensky rozdilnych lidi,kde napriklad inteligentni muslimka rika,ze by vsechny deti si meli byt rovni a proto ,kdyz krestani oslavuji Vanoce ,tak muslimske deti se neciti dobre.V Americe odstranuji desatero boziho prikazani ,ale na universitach rovnez probiha boj,ze zdobenim stromku na pude university opetne dochazi ujmu na citu jinych narodu a jinych vericich.Proste ,panove ,az Vam vezmou Vanoce,kdy jeste ted muzem neco k tomu rici,tak pozdeji ,ani nepipnete,nebudete mit totiz moznost a je zajimave ,jak zide se neschodnou s muslimy ,ale v ramci potreni myslenky Vanoc se sesli v naproste jednote.Racte si najit zpravy z Francie a budete prekvapeni,jak se veci maji.Zde v Australi uz jsme meli nekolik prikladu o pokusu dostat Vanoce ven ze skoly.

22786

14.12.2003 5:31

RE: Rozmanitosť a multikulturalizmus

Alena H. P. 68.?.?.?

Reakce na 22786

Desatero tady sice ze soudu (jednoho) odstranuji - ale to proto, ze si ho tam nechal namontovat soudce, mimochodem dosti to zajimava postavicka....
Myslim si, ze je to zcela spravne. Asi by jsem se necitila prave prijemne, kdyby byl na nejakem soude ci urade v me oblasti namontovany vyroky treba z talmudu ci koranu, protoze soudce je Zid nebo Arab.

22824

14.12.2003 6:20

Rozmanitosť a multikulturalizmus

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Kolonisaci zhejckani Britove zacinaji sklizet ,co zasili.
Minorities to Outnumber Whites in London's Schools
by Nigel Morris, Home Affairs Correspondent
The Independent - 3rd December 2003
http://www.sovereignty.org.uk/siteinfo/newsround/minority.html


CHILDREN from ethnic minorities will be in the majority in London's schools within a few years as accelerating population shifts transform the composition of the capital.


Figures released yesterday show that the proportion of whites living in London fell by almost 8 per cent during the 1990s because of an influx of new residents.

In a decade of unprecedented population change, large numbers of Africans, Bangladeshis and Sri Lankans arrived in the fastest-growing city in Western Europe.


The city's overall population rose by 282,000 to 7.17 million in 2001, straining public services and the transport network. The number of people from ethnic minorities rose from 1.3 million to more than two million, or 28.8 per cent. Over the same period, the trend of "white flight" appeared to gather pace, with the white population dropping by 390,000.

In Newham and Brent, ethnic minority groups outnumber white people. Whites comprise 90 per cent or more of the population in four of London's 33 boroughs - Havering, Bromley, Bexley and Richmond upon Thames.


The demographic shift is most pronounced in younger age groups, with 47 per cent of children in London schools from ethnic minorities.

Ken Livingstone, the Mayor of London, said the city's diversity was a source of economic and cultural dynamism. "London's prosperity is totally dependent upon the international flow of goods, services and people. That is why its population is increasingly diverse. Our polls show that nearly eight out of 10 Londoners think the city's cultural diversity is one of its most attractive features."


One of the most striking trends has been the doubling of the capital's black African community to 370,000, with large increases in the numbers of people born in such countries as Nigeria, Somalia, Ghana and Kenya. The trend indicates that black Africans will shortly pass Indians (437,000) as the most numerous ethnic group in the city.

Over the period the number of Bangladeshis rose by nearly three-quarters and Pakistanis by more than half, while the much smaller South American community trebled.


A total of 58 per cent of Londoners describe themselves as Christian, 8.5 per cent (607,000) as Muslim, 4 per cent (292,000) as Hindu, 2.1 per cent (150,000) as Jewish and 1.5 per cent (104,000) as Sikh. More than one million (16 per cent) had no religion.

Until the early 1980s, the capital's population had been declining gently as Londoners swapped the city for home counties suburbs. Since then it has grown by 600,000, the equivalent of a city the size of Sheffield, a trend the Greater London Authority attributes to its pivotal position in the developing global economy and likens to increases in the

22826

16.12.2003 13:20

Globální a multikulturní vidění

Aldo 193.?.?.?

Nedávno jsem se dostal ke slovům z Písma svatého...

Když lidé stavěli babylónskou věž, tak Bůh provedl "zmatení
jazyků". Způsobil, že lidé ve své pýše si přestali navzájem
rozumět a mluvili "jiným" jazykem.
Víte, dneska, když chci někomu něco sdělit, tak i když mluvíme
stejným jazykem, stejně si nerozumíme. Tj. - zmatení jazyků
neustále trvá. Trvá dokonce do té míry, že nerozumí člověk člověku
a ani národ národu. Ve své pýše lidé hledí nejprve na sebe a potom
na druhé - to je ta hranice, která je před námi vytyčena. A kdo
ji prolomí, ten bude schopný porozumět svému bližnímu.

Současná globalizace, která byla zahájena bez ohledu na to, jak
člověk vylepšil své morální nedostatky tak, aby se stal božím
spojencem a ne nepřítelem, je v podstatě pokus o obnovení jednoty
jazyka - tj. základního předpokladu pro "stavbu babylonské věže".

Myslím, že před globalizací nebo snaze porozumět "multikultuře",
bychom měli začít sami u sebe. Pokud porozumíme sami sobě a svým
chtíčům, pocitům, svým hříchům a budeme pracovat na své dokonalosti,
jistě se svět změní sám od sebe - a to i bez tak zvláštních termínů,
jakými Globalizace nebo Multikultura jsou.

22907

17.12.2003 5:11

Rozmanitosť a multikulturalizmus

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Multikultura je spojena i spadem moralky domacich lidi,to ,co dnes se sda mnohym normalni,v ramci stale propagandy kultury z Hollywoodu,tak ,jeste pred nekolika roky ,takove veci byly verejne v novinach odsouzeny,ale ,dnes je pomalu odsouzen ten ,jez se zcela nezzil se svym nemoralnim -modernim prostredim.V prosinci ,roku 1983 byl clanek ,jez se pozastavoval nad nemoralnosti britske prislusnice a vzdalene clenky kralovske rodiny Edwina Mountbatten ,ktera ,co by zena posledniho zastupce kralovny v Indii se sexualne zapletla s cernochy,jak rozhorcene poznamenal tou dobou Britsky tisk.Okamzite se prislo na to ,ze je rovnez sexuelne zapletena s cernym Paul Robeson.Tahle "vesela vdova",ktera si kdysi vzala jednoho z nejbohatsich muzu Britanie se v ramci verejnosti nevymkla kritice ohledne jeji moralky,coz ,dnes uz s e nedeje,spise ,se doporucuje ,ala Holywood takove jednani a tak stare noviny jen ukazuji ,jak hluboko jsme klesli v ramci socialniho rozvoje ,jestli se to tak da vubec jmenovat a ukazatelem je do jiste miry statistika sireni AIDS po svete,coz je cena za nasi nemoralnost.

22937

17.12.2003 18:58

Co je nemorálního

Olga Kubová 194.?.?.?

Reakce na 22937

na vztahu s černochem? Pokud s ním dotyčná byla nevěrná manželovi, tak to ano, ale za to by ji odsoudili i dnes. A pokud nebyla (tj. pokud byla už tehdy vdova), tak co Vám na tom přijde nemorální?

22952

18.12.2003 1:13

Rozmanitosť a multikulturalizmus

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Vaze na pani,jste obrazem dnesni moderni doby se svym vyrokem a ,co je na tom divneho,uvedomte si ,ze nekolik desitek roku zpet ,kdyz nekde byla spachana vrazda,tak cele obyvatelstvo bylo vzhuru nohama a to se stalo ,treba v te cast okresu,kraje , jednou za deset roku,dnes Vam denne tece z obrazovky krev a lidem to uz ani neprijde,tak ,jak Vam neprijde aby se zeny chovali moralne a chranili si svou cest ,to je ted ,co Vam uplne chybi a take podle toho tento svet vypada,sestnactileta holka mluvi o lasce s pomalu sedesatiletym muzem na 60 minuts za penize a popularitu,mlada zena prohlasila na dotaz reportera ,co je jejim snem ,ze by chtela mit sex s tisici muzi-nekolik desitek roku zpet by si tohle vubec nedovolila,verte mi!!!
Nakonec ,cenu za nemoralnost zaplatime vsichni,ale je mi lito deti ,ktere to zaplati tez i kdyz jsou bez vinny za preciny dospelich.
Nakonec ,kazdy dostane to,co si zaslouzi.
Sklidite to ,co si se svym a co,zaslouzite,svet jde do 70 milionu nakazenych AIDS,tak co, kdyz byste mohla byt jedna z nich?

22965

18.12.2003 11:03

Pane Nohejle, zkuste se trochu zkoncentrovat.

Olga Kubová 194.?.?.?

Reakce na 22965

Méně slov a více myšlenek. Zeptala jsem se Vás, co vidíte nemorálního na tom, když má ovdovělá žena vztah s černochem. Nedokázal jste mi to vysvětlit. Plácáte cosi o zkaženém světě, ale odopvědi na danou otázku jsem se od Vás nedočkala.

A nechte si prosím ty osobní náražky. Můj život - zjevně na rozdíl od Vašich představ - plný krve a orgií není.

22992

18.12.2003 17:41

RE: Pane Nohejle, zkuste se trochu zkoncentrovat.

Zo Zapadu 205.?.?.?

Reakce na 22992

To ze ak nieco nie je protizakonne neznaci ze je moralne. Ja vidim v tomto pripade uplny existencializmus: " If it makes you feel good...do it!' Do certa s druhymi ludmi a ich nazormy, hlavna vec ze ja sa mam dobre!!

23017

18.12.2003 3:10

Rozmanitosť a multikulturalizmus

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Tohle by i husa pochopila.Zidovsky rabin prednesl rec uz v roce 1952,jak znici bilou populaci,a skvele se jim to dari,pomoci emancipace ,snu Emmy Goldmanove se konecne plni.
Rabbi Rabbinovich speaking to an assembly in Budapest, Hungary on the 12th January 1952 stated:

"We will openly reveal our identity with the races of Asia or Africa. I can state with assurance that the last generation of white children is now being born. Our control commission will, in the interests of peace and wiping out inter-racial tensions, forbid the Whites to mate with Whites. The white women must co-habit with members of the dark races, the White man with black women. Thus the White race will disappear, for mixing the dark with the white means the end of the White Man, and our most dangerous enemy will become only a memory. We shall embark upon an era of ten thousand years of peace and plenty, the Pax Judiaca, and OUR RACE will rule undisputed over the world. Our superior intelligence will enable us to retain mastery over a world of dark peoples."

end quote
Uz muj deda rikal ,ze nejvetsi zbrani na svete je lidska-krestanska- hloupost!!!!

22980

Tuto stránku navštívilo 6 730