Diskuze k článku

Hlavní útok jde na naše děti, ještě 15 let a je konečná

Příspěvků 42

25.1.2018 0:28

Absolutně nepřijatelná politická indoktrinace dětí ve školkách a školách - informace z terénu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Kopie části diskuse. Učitelky a učitelé, kteří se dopouštějí podobných zvěrstev, v hlavách nejmenších. Společnost, která se proti tomuto rázně nepostaví, hazarduje se svou budoucností.

Více zde:

https://leva-net.webnode.cz/products/absolutne-nep...

Souhlasím, stačí převychovat 3 po sobě jdoucí generace a změny jsou nevratné.

362097

25.1.2018 12:48

RE: Absolutně nepřijatelná politická indoktrinace dětí ve školkách a školách - informace z terénu

výjimečné porušení omerty 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 362097

Praxe v USA ukazuje, že stačí 1 ( slovy jedna ) generace a struktura společnosti je navždy rozvrácena a vytrhaná z kořenů. Vše bylo zdokumentováno, popsáno, řečeno, v USA proces započal po II.ww a šlo to rychle jako "namydlenej" blesk. Dnešek USA jsou již jen trosky a fakticky je to země tzv. třetího světa. Literatura : David Duke: Moje probuzení ( plus rejstřík knihy) - výstižně popisuje nejen dokonalé zmrvení školství USA , ale i techniky jak na to šli a jak to "úspěšně" dopadlo.
Všechno je odzkoušeno a nyní je na řadě blahobytná Evropa se svou pýchou a ignorací , ten pád bude ještě hlubší než v USA. Tyto postupy jsou jako přes kopírák použity i zde v protektorátu a s úspěchem. Proč s úspěchem, protože bílá rasa je ve své podstatě naivní a příliš dobrácká díky BIOSu zvanému křesťanství a jeho avataru komunistickému náboženství. Tisícileté plány pouštních krys dochází naplnění. Všechny verze alternativních realit jsou podchyceny , protože mohou být podchyceny díky vrozené a vychované infantilitě publika a počítačům.
"Věda bílé rasy" zabije bílou rasu. Řešení ? Nelze zveřejnit, jewstapo ...

362110

25.1.2018 14:44

RE: Absolutně nepřijatelná politická indoktrinace dětí ve školkách a školách - informace z terénu

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 362110

Dovolím si lehce nesouhlasit...

Perioda první generace podrobená nové ideologii, která by ji měla vytrhnout z jejich kořenů nedostačuje. Protože jsou naživu stále ti, kteří si pamatují starou ideologii a ti mohou novou generaci poučit.

Až teprve po druhé až třetí generaci jedinců, kteří jsou vystaveni nové ideologii se již řízení stává stabilním a stará ideologie končí na smetišti dějin.

Sinajská pouť → 42 let → min. 2 generace průměrné délky života dané epochy.

362114

25.1.2018 17:49

RE: Absolutně nepřijatelná politická indoktrinace dětí ve školkách a školách - informace z terénu

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 362114

Dovolím si lehce nesouhlasit...

Na údajné Sinaji neměli všudepřítomná média a sociální sítě. To vám ve vašem hodnocení nějak chybí. Dnes, po rozvratu rodin, došlo k odcizení starší a mladší generace. To za komoušů a dříve NIKDY v historii nebylo.

Jinak musím pozitivně ohodnotit článek pana Kytičky, je lepší, než předešlý.

362121

26.1.2018 11:01

RE: Absolutně nepřijatelná politická indoktrinace dětí ve školkách a školách - informace z terénu

výjimečné porušení omerty 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 362121

natrefil jsem za zajímavé fotografie s imaginativním textem , nechť si každý posoudí podle svého naturelu:
http://www.czechfreepress.cz/dalsi-blogy/co-se-sta...

362136

26.1.2018 19:46

RE: Absolutně nepřijatelná politická indoktrinace dětí ve školkách a školách - informace z terénu

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 362121

Jde o statistické rozdělení, pokud ve společnosti žije ještě cca 5–10% populace, která by mohla ovlivnit následující generaci, která je indoktrinovaná novou ideologií, statistická odchylka řízení může být tak velká, že proces přeměny ideologie se může stát neřiditelným.

Minulý režim byl tím vyjímečný, že zakazoval možnost volby a diskuze. To byla jeho síla (krátkodobě) i největší slabost (dlouhodobě). To také přispělo k tomu, že v 80. letech již státy socialistického bloku začaly výrazně zaostávat ve vědeckotechnickém pokroku. Samozřejmě minulý systém měl i spoustu výhod.

Máte pravdu, že rychlost oběhu informací je dnes v naprosto jiných frekvencích díky internetu. A ti, co média vlastní se opravdu nesnaží o pokrok lidstva ke "Království božímu na Zemi.", ale tak to bylo vždy, nic se nezměnilo.

Uvědomme si prosím, že dříve lidé získávali informace třeba jen z jednoho hlavního zdroje, který nesnesl ověření, diskuzi či dokonce kritiku.
... → kněz → knihy → noviny → rádio → televize → internet

Tak kdy myslíte, že člověk měl nejvyšší možnost dostat se k dostatečně objektivnímu hodnocení procesů ve společnosti než dnes?

Snad nejsme idioti a snažíme se s následující generací vést diskuzi a ukazujeme jim pozitivní i negativní prvky obou systémů. Protože ten, kdo není schopen rozlišit základní pozitivní parametry, působí většinou jako nafetovaný papoušek programu, který odpracovává....

Chápu, že dnešek, kdy jsou napumpovány matrice pro degeneraci člověka, může působit šílěně (a takový bezesporu je), ale možnosti komunikace jsou zatím nejlepší v historii. Využijme je a pomozme našim dětem v jejich vývoji k Člověku!

362144

25.1.2018 21:17

RE: Absolutně nepřijatelná politická indoktrinace dětí ve školkách a školách - informace z terénu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 50.?.?.?

Reakce na 362114

Opravdu? A víte vůbec kolik dětí dnes bere vážně své rodiče po dosažení pubertálního věku?

Vtip je v tom, že společnost se mění tak strašně rychle a lidé se dožívají tak vysokého věku, že životní zkušenosti rodičů jsou pro jejich potomky už zcela nepoužitelné. A prarodiče, to jsou pro ně jako ufoni z jiného světa. Už jen tím, jak rychle se mění věci ve společnosti.
Změna která dříve trvala 200 let, dnes zabere 20 let. Takže rodiče už ani dětem nemohou předat nic moc praktického do života.

První roztržka nastala s přechodem ke kapitalizmu. Rodiče kteří vštípili svým dětěm, že mají držet hubu a krok a být poslušní a tak budou mít dobrý život, ze svých dětí udělaly jen žebráky a udřené otroky kapitalistů.

Druhá roztržka nastala se vznikem virtuálního počítačového světa, kterému jejich rodiče nerozumí.
A dorazila to masivní změna společenských hodnot. Dnes mladému člověku prostě nevysvětlíte co je špatně na tom, že se navzájem olizují dvě holky nebo dva kluci a chtějí mít spolu svatbu. Tlak stáda a společenská atmosféra jsou silnější. A vy jste odsunuti na okraj coby "geronti" kteří ničemu nerozumí a zaspali dobu.

Úplně stejně postupoval Globální pradiktor v Číně za Maovy revoluce. Tehdy nechal nově vypěstovanou generací mladých komunistů (svazáků) zcela zlikvidovat tu starou tradiční generaci. Aby mohl přetvořit Čínu pro své budoucí záměry. A teď zase nová generace čínských elit, tajně vychovaná na jeho západních elitních školách, likviduje tu předešlou generaci čínských svazáků.

362126

26.1.2018 8:47

RE: Absolutně nepřijatelná politická indoktrinace dětí ve školkách a školách - informace z terénu

cormel 93.?.?.?

Reakce na 362114

v americe mě řikali. Američanem se staneš, až ti umře dědeček. nepřímo potvrzuji, že dvě generace stačí.

362135

25.1.2018 15:06

RE: Absolutně nepřijatelná politická indoktrinace dětí ve školkách a školách - informace z terénu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 362097

Naprostý souhlas. Zdrcující svědectví, které 100% potvrzuje obsah článku.

"Na to nikdy nezapomenu. Klára Samková popsala, jak včera byla osobně na debatě Zemana a Drahoše"

https://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Na-to...

Každý rodič, který má rád své děti, by si měl urychleně se svými potomky promluvit a důrazně jim doporučit volbu stávajícího pana prezidenta Zemana. S Drahošem přichází obrovské nebezpečí.

Ještě dnes! Volby jsou za dveřmi!

Pokud se chce někdo pozvracet, koukněte na absolutně manipulativní reportáž novinek o debatě na Primě. Zejména ať si ji porovnají ti, kteří přenos viděli. Pečlivě v reportáži vybraní občané kteří odpovídali na dotazy. Zemana podporují přeci pouze staré paní určitě mdlého rozumu Fanatici, kteří ví, že je génius atd.. Zato Drahoše samí seriózní a známí lidé. Hláška pana prezidenta, po které následovaly bouřlivé ovace utnuta tichem. Zato jakž-takž odpověd Drahoše, a je tam kousek aplausu. Aplaus pouze Drahoš, Drahoš. Expert na nepravdy, tvrzení bez důkazů...

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/hadky-piskot-a-...

Obávám se, mladá generace bude brát reportáž jako bernou minci. Hlavně ti co přenos neviděli. Kdo může, tak to uveďte na pravou míru.

362115

25.1.2018 15:48

RE: Absolutně nepřijatelná politická indoktrinace dětí ve školkách a školách - informace z terénu

ObcaneCR.cz 89.?.?.?

Reakce na 362097

1.díl https://youtu.be/eYd_mhBA-jA
2.díl https://youtu.be/AktAMDSernI
(zbylé asi dva díly později, není čas)

Divácké publikum na TV Prima jako vzorek - rozdělující se společnosti. Názorově, ale hlavně generačně. To, co probíhá je logický důsledek procesu toho, co se vyučuje na školách nebo různých workshopech na "lidská práva" pořádaných neziskovkama.
Polarizace je i v rámci Evropy. Západ x Východ. Ekonomické dávky nejsou zdaleka oním hlavním důvodem. Proběhly volby - Nizozemí, Francie, Německo (spolkové země i do Bundestagu). Všude si lidi zvolili zase to samý. Takže zjevně jim migrace zase tolik nevadí. Inu výchova k multikulti. Nás to čeká. Kolik... 10let? Až dnešní nový voliči začnou vstupovat do politiky - tj. pokud jim je dnes cca 20, tak řekněme po 30letech věku, když se člověk vyblbne a začne se věnovat politice - i třeba na komunální úrovni.

362116

25.1.2018 8:41

US Disneyland Satanland

J_Pitralon 178.?.?.?

Výchova oddaného kanonenfutteru ve školách nemůže přece akceptovat žádný proruský nebo nemainstreamový názor, když cílem západu je ty děti v budoucnu použít právě proti Rusku...

"Putinovi agenti v Knihovně Václava Havla" https://www.youtube.com/watch?v=9dGiQRK7_Q4
"Muse - Resistance" https://www.youtube.com/watch?v=TPE9uSFFxrI
"Petrodolar - cesta ke 3. světové válce" https://www.youtube.com/watch?v=YGOM3SLHijQ
[zmaten]

362100

25.1.2018 9:50

čas holt pracuje pro ně, ne pro nás, dokud se nevzpamatujeme

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Na to jsem upozorňoval roky na všech možných alternativních webech.
Nikdo tomu nevěnoval pozornost. Všichni jen řešili chemtrails, 9/11, Bilderberg, ilumináty a podobné "důležité věci".
A dnes nevěřícně zírají, co to vyrostlo z jejich dětí a vnoučat.

Začínají to brát vážně až když se to začalo objevovat teoreticky rozpracované v rámci ruské Koncepce sociální bezpečnosti a Dostatečně všeobecné teorie řízení.

362102

25.1.2018 9:59

Tlak neomarxistů se stupňuje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Je to tak. Tlak neomarxistů se stupňuje na všech frontách - už i ve školách. Inkluze ce školství, indoktrinace detí, tlak na masovou migraci, tlak korporací jako facebook a google na cenzuru, vnucování multikulti a lgbt supermarkety... Musíme se bránit, jinak je snámi konec.
http://www.epshark.cz/clanek/232/tlak-progesivisticke-levice-graduje

362103

25.1.2018 10:01

Dnešní studenti

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Od roku 1981 jsem zaměstnancem VŠ, nejdříve jsem vedl útvary VT, posledních 14 let učím. Zatím jsem se nesetkal s tím, že by nás někdo politicky školil atd.
Vzhledem k tomu, že na VŠ jsou přijímáni lidé, kteří by ji měli obcházet velikým obloukem, vypadá i výuka a její úspěšnost. Odhaduji, že nejméně 50 % dnešních studentů nemá ve škole co dělat. Učím předměty, které se překrývají s matematikou, filosofií, historií atd. Snažím se rozšiřovat jejich obzory i jinými pohledy, než jsou oficiální. Mnohokrát jsem řekl větu "... co vidíte v TV, to je to poslední, co by byla pravda...". Seznamuji je s díly, jako třeba Buchanan - Smrt Západu. Ale předčítat "Protokoly" bych si netroufl.
Většinou je to zcela bezpředmětné, poslouchá jen velmi malá část studentů. Nic je nezajímá, od matematiky až třeba po zeměpis či historii. Znalosti nemají téměř žádné. Chování také ne - zcela běžně si při přednášce vytáhnou polystyrénové pouzdro a obědvají. A velice se diví, když vyjádřím svůj nesouhlas.
Zásadní podíl na tom máme my - nechceme si dělat problémy a raději zkoušku napíšeme. A tito nevzdělaní absolventi už dnes nastoupili na pedagogická místa - jenže, co mohou učit, když sami nic neumí? Takže - zpět na stromy.

362104

25.1.2018 13:32

RE: Dnešní studenti

Marlo 195.?.?.?

Reakce na 362104

Presné a výstižné! Idiotizmus mladej generácie,informatika,IT sektor a robotizacia to dokončia!!! A potom Pán s nimi...

362112

26.1.2018 2:07

RE: Dnešní studenti - Vyrazte je od zkoušky, to je začátek!

Andrej Vyšinskij 85.?.?.?

Reakce na 362104

Nechcete si dělat problémy, a tak zkoušku napíšete? Tudíž podporujete Matrix. Jste nejen jeho součástí, ale i jeho spolutvůrcem. Nestačí jen kecat na dobrých webech jako je zvědavec, je třeba mít trochu osobní odvahy. Malinko, nepatrně se přičinit. On fakt stačí Haškův mírný pokrok v mezích zákona. Nemůžete studenta vyrazit? Učíte na soukromé škole, takže když ho vyrazíte od zkoušky, přijde škola o školné a vy o výplatu? Najděte si poctivé zaměstnání! Také jsem měl učit na soukromé VŠ. Když jsem dostal teze svých přednášek, odmítl jsem se na tom darebáctví podílet. Promiňte, že na vás útočím, ale říkám každému - nadávat v hospodě nebo na webech jako zvědavec umí každý, je třeba začít něco dělat. Sám se o to snažím, ale jde to fakt ztuha. Začal jsem minimálně tím, že jsem odmítl teplý flek na soukromé VŠ, odešel ze státní správy, abych Matrix nepodporoval, a stal se OSVČ se vší nejistotou, která je s tím spojena. Mám houby příjem, ale čisté svědomí.

362131

26.1.2018 13:02

RE: Dnešní studenti - Vyrazte je od zkoušky, to je začátek!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 362131

Vyrážet dnešní studenty od zkoušek je pro současný systém idiotů kontraproduktivní, i když si s tím ten systém vlastně pod sebou podřezává vlastní větev.

Horší a podstatně lacinější než jaderná bomba je dosazený idiot - savant s titulem a razítkem ve vedoucí funkci.Tento idiot dostal vzděláním přehled, a může škodit zeshora. Pokud se tam jednou dostane, žádného než většího idiota již pod sebe nikdy nepustí, protože dobře ví, že by to znamenalo jeho konec. Někdy je to úmysl, jindy nešťastná náhoda. Ale v každém případě je to definitivní tečka, a náprava se neobejde bez další, tentokrát šťastné náhody, a nebo násilí. Píše o tom velice pěkně profesor Parkinson. Idiot savant ve vedoucí funkci vytvoří pod sebou daleko stabilnější systém, než neidiot. Potvrzuje to i princip entropie, která nemíří ke zlepšení kvality systému, ale naopak, k jeho úplnému chaosu.

Zašpinění je neporovnatelně snažší než následné vyčištění aspoň do původního stavu.

362139

28.1.2018 17:57

RE: Dnešní student: Inkluze a debilizace je stále úspěšnější

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 362104

Představováním Koukolíka, Orwella, Machiavelliho Vladaře nebo Jolyho úpravy Vladaře se vyhnete nařčení z antisemitismu

Maurice Joly a tajemství mudrců ze Sionu
Vladař Nicollo Machiavelliho
Il Principe (Vladař, zvaná také Kníže nebo Knížecí zrcadlo), sepsaná a vydaná r. 1513 ve Florencii italským politikem Nicollo Machiavellim.
Machiavelli žil v letech 1469-1527.
Sepsal návod na úspěch mezi mistry v porušování práva stejně jako ve spikleneckém umění.
Základní myšlenka Machiavelliho říká stručně:
Moc jde před právem, a hned po ní následují hlavní ctnosti vládců – lest, násilí a ziskuchtivost.

Naši „svatí bohem vyvolení“;
Roku 1860 založil Isaac Adolphe Crémieux Alliance Xxraélite Universelle za účelem dokonalejšího sdružení xxdů všech zemí. Za tímto účelem sepsal Crémieux následující „Manifest“: „Aliance, kterou chceme vytvořit … je xxdovská, univerzální. Ostatní jsou rozštěpeni do národností, my sami však nemáme žádné spoluobčany, ale jen souvěrce. Naší národností je náboženství našich otců, žádné jiné neuznáváme.
Xxdovské učení musí jednoho dne naplnit celý svět. – Xxraelité! Ačkoliv jsme rozptýleni do všech míst světa, považujme se vždy za příslušníky vyvoleného národa.
Naše dílo je veliké a svaté. Každým dnem se rozšiřuje síť, kterou Xxrael rozprostírá nad světem a vznešená proroctví našich svatých knih se naplňují.
Využijme všech okolností! Naše moc je obrovská, učme se ji používat. Čeho bychom se ještě měli obávat? Není již vzdálen den, kdy všechno bohatství světa bude patřit výhradně xxdům.” – (účelově vytrženo z kontextu podle E. Jouina, Les Protocols de Butmi, str. 158.)

Roku 1861 byl Crémieux zvolen předsedou Alliance Israélite Universelle. Při této
příležitosti píše Archives Israélites 1861, č. 25, na str. 514-520 mimo jiné toto:
„Musí přijít a rozvíjet se mesianismus nové doby. Xeruzalém nového řádu,
svatě spočívající mezi Východem a Západem musí nastoupit na místo dvojí říše
císařů a papežů. Národnosti musí zmizet! Xxrael ale nikdy nezanikne, neboť tento malý „národ“ je vyvolencem Božím.”
Program světového spolku xxraelitů, Alliance Xxraélite Universelle, je přesným
programem Protokolů sionských mudrců, které navíc obsahují prováděcí ustanovení.
Odstraněním národností…se Xxrael stane jediným pánem světa.

362171

25.1.2018 10:01

Opravdu vynikající příspěvek, gratuluji

f. 82.?.?.?

Přece jen ale mám výhradu: Drahoše se netřeba bát. Není třeba se ani bát mladých fracků. I když vyhraje Drahoš a i když mladí fracci začnou vládnout (Macron), nebude to konec. Jen poteče krev. A čím víc vyhraje Drahoš a čím víc začnou a budou vládnout fracci, tím bude té krve víc. Drahoš i fracci si třeba říkají: tato krev na naši hlavu. A bude tak. Jako to bylo po zavraždění Ježíše Krista. Jistě by bylo lepší, pokud by k tomu nedošlo a naopak došlo k nápravě, jak ji popisuje autor. Ale v praxi to tak nebývá. Myslíte si, že je možné, aby takový fracek Feri nebo pirát Bartoš přišli k rozumu pokojnou cestou? Naprosto ne. Budou škodit až vyvolají katastrofu, vyvolají krev a teprve pak se zděsí nad tím, co to dělali. Fracci adorují buzeranty. Vzpomínáte na pražské jaro, tu krásnou svobodu? Jak fracci už tehdy si zvolili emerického buzeranta za krále majálesu a vezli si ho přes Prahu. To byla krásná svoboda! Buzerant už dávno natáhl šopáky, ale fracky tu máme ve stále větší míře. Komunisti mládež nijak dobře nevychovávali, Havlovi revolucionáři ji mocně kazí. Myslím skutečně, že pokojnou cestou náprava možná není, fracci vyvolají krev a ta krev padne na jejich hlavu, k jejich nápravě. Jediná námitka: v Rusku dochází k nápravě pokojnou cestou. Ale to jen za velice vzácné souhry tří okolností: vynikající a mocný president, obrovské ohrožení národa z vnějšku a pomoc pravoslavné církve. U nás ani jedno; president slabý a i Zeman je tápající, Drahoš je kanál, zrádná část národa kolaboruje se Západem, katolická církev je na straně západních zrádců národa, Drahoše a fracků. Český národ samozřejmě přežije, zakrvácený a zase domlácený, ale s pomocí Páně přežije.

362105

25.1.2018 12:12

RE: Opravdu vynikající příspěvek, gratuluji

ppppp 85.?.?.?

Reakce na 362105

Ten vas je take dobry.
Jako hlavni problem vidim, ze volebni pravo by melo byt omezeno od zhruba 21 let, a ne od 18. Nazor bez elementarnich pracovnich zkusenosti je nanic. To dobabrali slunickari schvalne.
Prikladam pozastaveni nad "kurzem dnesniho prezidenta"

Kurz prezidenta
https://www.youtube.com/watch?v=dodcwhrSvLg
ne/volte lidi Drahose:
https://youtu.be/hKtmznHmjoI

362109

25.1.2018 18:31

RE: Opravdu vynikající příspěvek, gratuluji

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 362109

Také šířím myšlenku plnoletosti od 21 let, nebo lépe od věku finanční a sociální nezávislosti omladiny na rodině a státu. Pracuješ 3 roky pro sebe a rodinu i stát, Máš právo být považován za občana s právem a zodpovědností volit. Cokoliv jiného je návrat k hitlerjugent, maovým či polpotovým rudým gardám. Maovy gardy své rodiče (živitele) jenom udávaly, polpotovy o 20 let později své rodiče umlátili lopatami (dobře jim tak, gardistům i rodičům). Moc na 1. prioritě se buduje s předstihem minimálně 4 generací (aby nebyli pamětníci, vzdělanci starých dějin a ani literatura). Takže současný stav těžko ovlivníme. Mladí tyrkyzoví gardisti již řádí v Práglu a jestli nedej bože vyhraje náš Český Zeman potečou potoky krve (zatím naší červené). Osud okrajiny nás asi nemine už proto, že tu máme okrajinců cca 500 tisíc. Muslimové to pak šáriově zakončí a po západních Slovanech nezbude ani řádek ve vylhané histerii (to není jakešovská gramatická chyba, nýbrž urážka profese). Ještě, že mám život z velké části za sebou. Celý život jsem ty fracky učil-mučil, aby z nich byli lidé a z některých i odborníci, ale již po roce 1968 byla zaseta do hlaviček mých (tehdy 20-ti letých) vrstevníků falešná ideologie gojímů (chraň a miluj páníška a on se ti zlem odmění). Ježiš pravil: po ovoci poznáte je, ale zapomněl dodat že až po sklizni a to bude pozdě. Přeji sobě, rodině, lidem a naší zemi České ať zvítězí Zeman, alespoň o jednu koňskou délku, aby to hajzlové nemohli vylhat jako v rakousku a holandsku. No zřejmě neumřeme v LDNkách, ale zadarmo spratkům nic nedarujeme!!
v práglostánu dne 21.12.2112 Ďuro Trulo alias Somárik Sprostučký

P.S: všechny chyby textu (gramatické i věcné) jsou mým protestem proti nosatým, všemocným vládcům všech dob. Alespoň někteří mí žáci pochopí.

362123

26.1.2018 0:39

RE: Opravdu vynikající příspěvek, gratuluji

R.E. 107.?.?.?

Reakce na 362123

Taky mám za to, že volební právo by měli mít jen ty fyzické osoby (kromě starobních atd. důchodců), které platí daň strhávanou z výplaty, ti ostatní ať žvaní, ale nerozhodují a ani nekandidují...a pokud jednou napadne tu hejvlovu hitlerjůgend vyrazit do ulic "přemlouvat dědka s bábou" kvůli jejich nedoslýchavosti s klackem v ruce, měla by mít na paměti, že je těm dědkům jedno jestli natáhnou brka v té už zmíněné LDNce, nebo jinde a že alespoň část těch dědků na rozdíl od těch měkkoprdelatých absolventů filosofických fakult vedených buzeranty, makala celý život rukama a prodělala vojenský výcvik, sice si toho spoustu nepodstatného už nepamatují, ale nějaké návyky jim ještě zůstaly...[velký smích]

362129

25.1.2018 16:41

RE: Opravdu vynikající příspěvek, gratuluji

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 63.?.?.?

Reakce na 362105

Neprezije. Ten "Pane" ma cesky narod uplne v prdeli.

362118

25.1.2018 10:26

Chce to novou školu

Jura11 79.?.?.?

Dá se s tím něco udělat?
Podle mě jo, chce to založit nový typ školy a ten prosadit.

cca ve stylu KSB viz. https://leva-net.webnode.cz/products/potrebujeme-inu-skolu/
Dost je popsáno také v Základech sociologie

362106

25.1.2018 11:44

Problém je, že o vzdelávaní sa v našich končinách už len "Žavní"

lubosmat 212.?.?.?

Každá Vláda v SR mala v programe niečo o vzdelávaní, len zabudli na to, že ak niekto chce aby si žiaci vážili učiteľa, musí byť tá hodnota vedomostí zhmotnená do učiteľa alebo vysokoškolského profesora aj hmotne ocenená.

Vzdelanie nie je samo o sebe zárukou úspechu, ale domnievať sa, že možno zvyšovať na trhovom základe úroveň školstva je rovnaký nezmysel .

Pravdou je, že generácie dozrievajú mentálne neskôr, než to bolo v minulosti, a preto majú niektorí pedagógovia pocit, že učia tú nesprávnu vekovú kategóriu operencov.

Úroveň žiakov a študentov sa odvíja od ich sociálno-ekonomického pozadia a motivácie učiť sa. Nakoniec to dopadá na školách, zvlášť na vysokých tak, ako v našom športe, kde športujú prevažne tí čo na to nemajú fyzicky a vzdelávajú sa tí, čo na to nemajú mentálne a psychicky, o tom kde a za akých podmienok cvičia prípadne sa učia rozhodujú peniaze ich rodičov.

Takíto protežanti sú v športe a na školách ako mor, narušujú tréningy a výučbu a ťahajú schopných smerom dole.

PS: Na pedagógov sa pozerajú ako na otravný hmyz, veď kto ich to tu chce poučovať? Nímand, čo sa nezmôže ani na poriadnu Škodovku?

362108

25.1.2018 17:42

RE: Problém je, že o vzdelávaní sa v našich končinách už len

abc 2003:x:x:x:x:x

Reakce na 362108

Není to náhoda, že se o kvalitnějším vzdělávání jen žvaní. Zapadá to do dlouhodobých plánů světového zákulisí o budoucnosti Evropy - asiaticko negroidní světlehnědá rasa s nízkým intelektem.

https://www.youtube.com/embed/02nLxNzIA9g

362120

25.1.2018 13:17

"Kdyz uz mame co jsme chteli ..."

vladuna 86.?.?.?

jak se zpiva v jedne pisni, kterou jsme se ucili ve skole.
Jen nechme mlade, at si zvoli sveho Drahose, oni za to budou platit, my uz ne, my uz tady nebudeme. A jake my mame pravo jim brat tuto jejich volbu?
My, mysleno tim moje/nase generace [jsem narozen '65] jsme si vycinkali plysak a nestacime se divit dodnes. A nekterym to nedeslo ani po vice jak 25 letech, jaka to byla bouda na lidi. A vysledek? Je to to, co jsme opravdu chteli? I oni se jednoho dne proberou. Ano, bude pozde. Tak jako pro nas dnes.

362111

25.1.2018 21:54

RE:

Zuno 195.?.?.?

Reakce na 362111

Československo pred"cinkanim" patrilo k európskej elite.Dnes sme jedni i druhí dielňami.Predtym 7 svetový výrobca zbrojariny s multiplikacnym efektom na VŠ,učňovské školy, stredné školy.Kde sú zlaté rezervy?Parita kúpnej sily obyvateľa sa v roku 2013 vyrovnala roku 1989!!! Kde do ....išli peniaze za 25 rokov???Rozdelenie bolo k čomu? To nech vysvetlí zvoncekovy revolucionár.Uprimne mi je z toho na vracanie.

362127

27.1.2018 1:45

RE:

en. 46.?.?.?

Reakce na 362127

To si hodně idealizujete, ono se zapomíná, hospodářsky jsme byli sice hodně před Afrikou, ale bohužel taky hodně za tehdejším Západem. Sám jsem v té době chodil do základní školy a pravidelně někdo ze spolužáků (s rodičema) rok co rok zdrhnul za dráty. I malýmu děckovi to muselo být podezřelý a logicky důvěra v systém musela klesat. Každopádně to mělo jistý opodstatnitelný důvod proč vyměnit socialismus kapitalismem. Dnešní volba Drahoše žádnou logiku nemá, ten člověk nikdy neřídil ani vesnici o pár číslech natož aby řídil stát. Na slovo ,,slušný´´ již získávám alergii, kvůli jakési pofidérní ,,slušnosti´´ prezidenta nevolím. Takže rozdíl tam je obrovký. Zatímco my jsme snili o kapitalismu, možná často s hurvínkovskými představami, tak o čem sní voliči Drahoše to opravdu netuším - jestli ten člověk má reprezentovat ,,západní hodnoty´´ což jsou dneska tak islamizace, ponegřování, homosexualismus, odkřesťanštění, tak si ti lidi nic jiné než ,,jejich krev na jejich hlavy´´ nezaslouží.
[bliji][naštvaný][překvapení][naštvaný][pláč][oči v sloup]

362146

25.1.2018 15:55

Nejen děti..

RomanTička 178.?.?.?

Já o svých preferencích v práci taky raději nemluvím, protože je tam těžce a fanaticky přeDrahošováno. Jsem z Prahy...[velký smích]

362117

25.1.2018 18:14

Ja tiez davam bolsevikovi 15 rokov

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Zemak sa ako premier preslavil tolkymi kauzami, ze teraz mal sediet v base a nie byt prezidentom ... teda v normalnej krajine.
Kedze ale este existuju ludia, ktori potrebuju vodcu - a je im jedno ako ich okrada. Budeme musiet este trochu pockat kym vymru. lebo nadejat sa, ze raz precitnu je marne.

362122

25.1.2018 18:42

panu editorovi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Před pár minutami jsem svým jednostránkovým příspěvkem reagoval na postkomunistickou školní výchovu mládeže. Po vložení jsem byl upozorněn, že bude zkoumán na závadnost textu. Trochu to zavání cenzurou, ale nevadí mi to. Dufám, že v případě nezveřejnění mého příspěvku se na jeho předpokládaném místě objeví krátká noticka editora, která heslovitě vyjmenuje důvody případného nezveřejnění (vychovávat je třeba jak diskutéry tak editory a to veřejně). Děkuji za plné zveřejnění tohoto příspěvku.
Zcela Váš Ďuro Trulo

362124

25.1.2018 22:33

Panu editorovi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Pane editore díky!
Udělal jste to přesně jak jsem doufal. Bez zbytečných slov jste zveřejnil oba mé příspěvky ať si každý účastník fóra přečte a vybere. Málokdy to říkám (protože je to nekorektní výrok), ale Pane editore máte KOULE (ikdyž Vaše pohlaví není z vebu identifikovatelné)! Přeji Vám, aby Vám to vydrželo do konce profesního působení, ikdyž vím, že to bude čím dál těžší.
s pozdravem Ďuro Trulo

362128

26.1.2018 15:48

Pane Kytička

martin bares 2001:x:x:x:x:x

Pane Kytička,

píšete zcela v duchu ae news a podobných.

nejen Soros, kavárna, Valachová,havloidi, probruselští lízači zadků a tak dále, viz Váš slovník či slovníček, ale:

Též zlý skřet Václav Klaus junior i senior.
Elitáři mezi elitáři ti nejodpornější. Koukám, že na tyhle protagonisty jste zapomněl.

Víte - pokud bude můj protivník pro někoho hezká kobyla Valachová a jí podobní oranžoví a guru oranžová zubatá pleš, tak se naprosto zcestné elitářství a arogance těch dvou Klausovských zrůd, co jsou zabořeni v americké řiti, jeví jako správná kritika. A přitom je to jenom "Ode zdi ke zdi", nic chytrého, jen klausovsky vychcaného.
Protože Valachová nemůže být protivník pro střízlivě uvažující otce, matku i občana, kterého to bezprostředně nepálí, ale umí se dívat kolem sebe.

Zkuste věnovat jednu svou úvahu následujícímu, psát umíte:

Co vyroste z nadaných, ctižádostivých, v elitním prostředí stejných jedinců vyrůstajících dětí. Rodiče mají na školné, ratolesti hrají od mládí golf, škola s obyčejňáky je nemůže bavit, oni už batolecího věku chodí do anglické mateřské školky, zatímco v té obyčejné základce se ve čtvrté třídě učí stále bezvýsledně číslovky anglicky do dvaceti, kvůli tomu blbému Ferdovi od sousedů,ale co se dá dělat, když úča musí sledovat ten zcestný školský systém a řád a osnovy, do škol vozí dětičky rodiče autem (pozor na úchyly, znečištění a infekci od prostředí, kontaktu s ostatními lidmi - s nikým cizím se nebav), univerzita samozřejmě, ale před tím dlouhý středně-školský studijní pobyt nejlépe v USA u Rockefellerovy nadace, práce za astronomcký plat v nějaké nadnárodní společnosti bez lidského a uzemněného rozměru s dalekosáhlými vizemi, už ale ani nevím, kde je ten "Kde domov můj", přestupování na letištích z destinace do destinace na denním pořádku, sakra život má tempo, trochu mě to zmáhá, ale odskočíme si s rodinou na Mauritius v létě trochu se zrelaxovat, co je to šťovík-proč tady o tom sakra ten blbec autor příspěvku mluví, zahrada rozsáhlé haciendy obehnaná vysokým živým plotem, vědecký přístup k životosprávě a výchově svých stejně postižených potomků, anglická zkratka pro nezávazný sex, to je teď moderní - jen se sejít se stejně navoněnou či navoněným a zašukat si a jet somů k rodině, atd, PORG školy, vydezinfikované až na půdu klausovou blbostí, hloupostí a namyšleným všeználkovstvím. Ještě si tam přidejte O. Havelku a jeho skvělé řemeslné epigonství, které ale se starým dobrým swingem má pramálo společného a sebrané spisy, neboli novinové články, o J.Jágrovi a máte dobrý pell mell Vašeho ideálu. Ideálu totálního asociála.

A je to skutečně Váš ideál? Tohle byste pane Kytička chtěl? Zdravím [zmaten]

362142

27.1.2018 4:11

RE: Pane Kytička

XJX 89.?.?.?

Reakce na 362142

Pane Bareši, nemám pověření mluvit za p. Kytičku, ale když už tady zmiňujete ty Klausovy, zbytečně je přeceňujete a démonizujete. Fenomén obou Klausů je - v dobrém i ve zlém - jen nafouknutou manifestací českého maloměšťáka, nic víc. A ano, to všeználkovství a chytračení k tomu taky patří. Pokud ovšem píšete o zrůdách, nesmyslně přeháníte. Víte proč? Při všech jejich chybách neměli a nemají Klausovi ani zdaleka takové mezinárodní krytí, jako jejich progresivní pro-eu pro-nato pro-cokoliv odpůrci. Anebo jaké měl svého času pan Havel, když už píšete o "zaboření do americké řiti".

Druhá věc - život, který popisujete ve vašem "sociologickém" odstavci - tak funguje dnešní služebná elita (a kolikrát spíš jen rádoby elita) v celé té naší (?) západní civilizaci. V osmdesátých letech se těm fešákům na Západě tuším říkalo yuppies, ani nevím, jak se jim říká dnes. Sociální rozdíly v kapitalismu rostou a kravaťáci v nadnárodních společnostech jednají podle hesla Zachraň se, kdo můžeš. A nejen na Západě. Jakože jsem velký obdivovatel Putina, sociální rozdíly Ruska bych České republice nepřál, fakt ne. I ten vámi proklínaný Klaus ještě vyrostl někde na Proseku v paneláku. Mimochodem, i leckteří z těch kravaťáků dobře vědí, o jakou pakárnu se jedná a místo haciendy za Prahou si už dávno pořídili třeba statek nebo mlejn v jižních Čechách, chodí s místníma na pivo a nijak přehnaně se neseparují. Možná proto, že i jim v posledních letech něco došlo.

362151

29.1.2018 0:53

Na Soroše mi nesahejte!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Na Soroše mi nesahejte!

My (někteří) máme zato, že je nezbytná jasná kauzalita v příběhu Zločin a trest. V každém případě je nezbytné ponechat jednotlivci odpovědnost za jeho konání, a nepřevádět ji na jeho sponzora. Jestli aktivista dostává jen peníze na svoje aktivity, nebo je k těm penězům též „sponzorem“ úkolován k činnostem, a je tak vlastně jakýmsi zaměstnancem. I v tom druhém případě je ale zodpovědný za své skutky. Činnost sponzora lze považovat za škodlivou, jen pokud se mu to úkolování škodlivých aktivit prokáže. Stopa peněz je pouze pomocný faktor.
Ve světě je spousta různých nápadů, které se bez peněz neobejdou. I zdejší prozemanovskou sociální bublinu si obvykle účastníci platí sami, ale mám podezření, že občas to tu zasponzorují i učené společnosti z oblasti výzkumu duševního zdraví…

Sám bych (mít nato) sponzoroval nějaké snaživce, aby urychlili vývoj od mafiánského žvanivého parlamentarizmu ke svobodné společnosti s přímou demokracií, nebo i třeba osvíceného království. Žádná forma není nezbytná, spokojil bych se i se s funkční zastupitelskou demokracií. Proto někteří mafiózové nemají rádi Soroše, protože ohrožuje "staré pořádky".
Celkem chápu, že aktivista je nejlepší na plný úvazek, kterého sponzor zajišťuje alespoň na úrovni výborně placeného zaměstnance v daném místě.
Bohužel se mnohdy stává, že tempo které by mělo být něžně-revoluční vezmou do rukou nějací zmrdi na sociálních sítích, či v internetových bublinách a organizují „velký třesk“ (třeba ve volbách), mnohdy jim v tom pomáhají i další internetové ne-neutrální technologie jako třeba Google, který nefér preferuje některé výsledky svých služeb.
Sám Soroš na některé tyto aktivity „technologií“ letos v Davosu upozornil. Referuje o tom i Sputnik v češtině:
Sociální síť Facebook a Google představují hrozbu pro společnost, prohlásil miliardář George Soros na Světovém ekonomickém fóru v Davosu. Jeho slova uvádí časopis The Business Insider.


Zdejší sociální bublina může sice vyvolat třesk ve volbách a narušit tak pokojný vývoj svojí autosugescí Zemanovské ochrany před ošklivými muslimy, což povede k odevzdání svého osudu do rukou někoho, kdo tu ochranu zcela jistě nesvede, jak svědčí to první období prezidentování, kdy neohlídal ani vlastní standartu… Druhou věcí je "hluboký stát" který nejen v Americe řídí prezidenty s mnohem většími "pravomocemi".

Pokud jde ale o kvality příštích generací, žádné kejkle s výpočty generací nepomůžou. Vše bylo spolehlivě prošvihnuto před mnoha generacemi, postupně od počátku technické revoluce, kdy se „člověk začal osvobozovat“ až se nakonec osvobodil i od rodiny.
...Pokračování

362174

29.1.2018 1:02

Na Soroše mi nesahejte!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Pokračování...

Technika posledních desetiletí ho natolik uchvátila, že bez těch mačkacích krabiček nemůže být v bdělém stavu ani na chvíli. O některých krásách dřívějšího způsobu bytí se nedoví ani do smrti. Člověk svojí podstatou, a pomalostí zaostává za technikou, a bude nejspíše vyřazen robotickou konkurencí do biošrotu. Pokud ovšem ještě dříve nedojde ke kolapsu celé rakovinně bující civilizace.
Člověci vychovaní každý na jiný způsob i při nejlepší vůli k sobě nepasují, snesou se stěží na tu krátkou chvíli k "vyvrcholení těch směšných pohybů". A pak šup od sebe, jsouce ve všech směrech nekompatibilní. Nemohou spolu hospodařit, každý má o tom jinou představu. Jedině Single.
A výchova je o vzorech, i vzorech rodiny. Kde jen vzít funkční vzor. Už před 50-ti lety bylo pozdě, ale s trochou svaté trpělivosti to ještě šlo. Škola je spíše o zařazení se do společnosti, ale základem pro charakter musí být rodina. Jinak si to neumím představit.

362176

29.1.2018 20:06

Myšlenku kromě šumováni a hry škatulata hejbejte se, či obcujte jsem nenašel

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 362176

No a teď nám řekněte že sázka na krize na burze se s těmi co nevědí v čem se pohybují a co chtějí vyjma pustých frází od nikud nikam se nevyplatí. Nazdar[překvapení]

362216

30.1.2018 14:34

RE: Myšlenku kromě šumováni a hry škatulata hejbejte se, či obcujte jsem nenašel

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 362216

Divím se, že Vám to stálo za námahu, psát reakci na můj příspěvek, když jste v něm nenašel myšlenku, na kterou by šlo reagovat.
Spíše jste tomu plně porozuměl, ale nemaje protiargumenty jste k němu ze vzteku přilepil svůj páchnoucí blekotavý bobek.

362238

2.2.2018 14:22

RE: Vždy se nakonec vyzvrací představitel vlády v opačném gardu ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 362216

Kde by ten Rothshildův pacholek bez Facebooku a Googlu byl, i když opakuje postřehy Assange zpřed mnoha let ...

362278

3.2.2018 13:13

RE: Vždy se nakonec vyzvrací představitel vlády v opačném gardu ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 362278

Nezlobte se, že Vám do toho "monologu" furt kafrám. Kytičkovo článek byl prvoplánově o tom, že pokud nezvolíme Zemana prezidentem, tak je s příštími generacemi mravně konec. Namotal tam taky Sorose, jako zdroj zla.
Zachránce příštích generací byl zvolen, ale podle Vaší diskusní vytrvalosti to vypadá, že vyhrál Drahoš (se Sorosem v batohu na zádech jako s nápovědou). Je snad jasné, že Zeman dnem i nocí bdí nad perspektivami mladých generací. Jmenoval profesory (v zastoupení) a soudce dokonce osobně. Všem tak zajistil z vašich daní nadstandardní příjmy, a nezávislost na Sorosovi. Soudce vybral mladé nezatížené životem, aby je to snad nesvádělo k použití vlastních zkušeností a nebyli tak odkázáni na servis znalců závislých na penězích...
Jinak jsem neskutečně rád, že Vám Soros žádné peníze nesvěřil. protože co Vy byste potom vyváděl neradno vůbec domýšlet. Vlastní zodpovědnost si připouštíte jen pokud nemáte ty Sorosovy peníze.

362288

10.2.2018 22:29

RE: Vždy se nakonec vyzvrací představitel vlády v opačném gardu ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 362288

Zcela náhodou jsem dnes narazil na video, které může pomoci k pochopení Sorosových aktivit.

362414

Tuto stránku navštívilo 4 478