Diskuze k článku
Komentář k závěrečnému komuniké vůdců skupiny G7
Příspěvků 27
Je tu pekne demaskovane, ze obycajny clovek taha za kratsi koniec oproti 3nasobnej presile. Taktiez je krasne ukazane, ze tzv. obcianska spolocnost nie su obcania ale hybrid medzi vladou a sukromnym sektorom bojujuci prave proti obycajnemu cloveku a jeho hodnotam. Inak cim dalej som v citani clanku isiel, tym viac mi stupal tlak, takze sa stotoznujem s autorom, ze komentovat dalej stacilo
Predkladat nazory tohoto pana me pripada divne. V nasledujicim videu pan Chazin hovori o Ukrajine, jak s Ukrajinou nalozit. To same chtel Hitler udelat s nami a ostatnimi. (titulky v nemecke reci) https://www.youtube.com/watch?v=OxhF5cbzqo0
9.6.2017 9:37
0,699 miliardy je počet ľudí ktorých zástupcovia G7 majú ambície vládnuť celej 7,510 miliarde?
Bohatá vrstva obyvateľstva mentálne zdegenerovala.
Zhŕňanie peňazí je nadradené akýmkoľvek iným ľudským činnostiam
Vlády najbohatších krajín, banky a ich vojenská moc, to sú najpovolanejší predstavitelia centra moci a mravnosti tohto sveta.
Snažia sa vo svojich globálnych víziách zomlieť všetky národy sveta, ako miešačka na betón, aby tú masu krvi, mäsa a kostí nakoniec vyliali na zem rozhrnuli a prevalcovali. Odporúčam prečítať si Asfalt (Štepán Kopřiva).
9.6.2017 12:53
RE: 0,699 miliardy je počet ľudí ktorých zástupcovia G7 majú ambície vládnuť celej 7,510 miliarde?
Reakce na 358291
ne, to je počet lidí, který postačuje za daného rozvoje technologií k obsluze planetární výroby pro páníčky.
zbytek jsou darmožrouti a je třeba je zlikvidovat (např. viz "georgia stones".
k majetkům přišla i hromada rychlokvašených max. dvougeneračních imbecilů, u Goldmanů je hlavní líheň
Patří k bontónu si ochočit nějaký srandastát a vycucnout ho.
Skupina siedmich zločincov nenávidiacich Rusko, pripravuje pre nás koncentrák ďaleko horší ako svojho času zamýšľal vodca Veľkonemeckej ríše.
9.6.2017 12:29
Skupina největších tmářů totalit dluhového systému úžer
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 107.?.?.?
navíc s přehledně na špici kalamit dluhových žebříčků se chce hojit na zjevně lidech žijících v souladu se slušností kterými na rozdíl v jejich panovačnosti hlavně hrubými nástroji propagandy a školství formantů liší pomalu již s jejich státními ochlokraciemi podpořené zájmovými nadnárodními organizacemi korporátů úžer ala detroit a ukr a jistí to prý zájmová muslimská osn ročílda s žoldáky nato a žel případnými kanonefutry z nových slovanských kondomínií.
https://www.youtube.com/watch?v=lbkyPwu_d6U
Návrat obrny do Sýrie ohrožuje globální úsilí o boj s touto chorobou
9. 6. 2017
Jde o virus typu 2 odvozený od od vakcíny. Tyto viry jsou mutacemi virových kmenů používaných v orálně podávané vakcíně a mohou způsobit chorobu na místech, kde existuje špatná úroveň vakcinace.
Originální kmen 2. typu nebyl objeven nikde ve světě od roku 1999, ale jiné typy letos způsobily tři případy onemocnění v Afghánistánu a dva v Pákistánu. Existují také čtyři případy onemocnění způsobeného virem odvozeným z vakcíny v Kongu.
http://www.dailystar.com.lb/News/Middle-East/2017/Jun-08/408974-syrian-polio-outbreak-hits-global-effort-to-eradicate-virus.ashx
...ty vakcíny tam dotuje Gates NGO nebo Rockefellerova nadace nebo obě zločinecké organizace společně? Prej pokrok aneb jak zpíval Kryl: Vpřed jenom vpřed a vpředu smrdí síra.
Ostatně předpovědět návrat vymýcených chorob nebylo těžké. Po vítězství asociálních sionistických diktatur zvaných demokracie, které záměrně ničí vyspělé zdravotnické systémy založené na bezplatné péči financované ze všeobecného pojištění, se nemohlo stát nic jiného.
Penze se záměrně odsouvají do kategorie "posmrné záležitosti."
představte si, že máte dobře placené místo v některém vrcholovém orgánu G7.
Šéf dorazí za vámi, že je potřeba připravit koncept pro závěrečné usnesení... Protože jste se propracoval do své funkce již mnoha podobnými službičkami dříve, nebudete mít problém stvořit tak hutnou vatu, že bude pro mnohé skoro jako skutečná koncepce budoucího, a když to proložíte učeným slovem "inkluze", které zrovna letí v jistém oboru, tak si můžete být jist, že nebudou připomínky ani dotazy. Přece většina toho šéfování spočívá v tom, že šéfa nic nepřekvapí a všemu rozumí...
Divím se Vám, že jste tomu věnoval takového času. Myslím že není ani na místě přikládat tomu váhu, je to jen jedno z dalších slohových cvičení o které se opírají jen ti, co sami nevědí jak nejlépe posloužit svému šéfstvu.
"Divím se Vám, že jste tomu věnoval takového času. Myslím že není ani na místě přikládat tomu váhu ....."
- veľa ľudí dáva dokumentom tohto typu obrovskú váhu a dôveru. Je preto užitočné, keď ktosi znalý ukáže takýmto dôverčivým, že tie "superdôležité dokumenty" sú iba kopou propagandy a demagogie.
Ľudia odchovaní televíziou a mainstreamovou tlačou dnes nie sú schopní odhaliť tú absurdnú demagogiu produkovanú v najvyšších politických kruhoch.
S autorovým hodnocením toho závěrečného demagogického komuniké G7 souhlasím.
Problém mám s Lhotákovým hodnocením fenoménu inkluze.
To když autor mj. píše, že: "...Cílem inkluze je vytvoření špinavé směsky vzájemně odcizených jedinců bez kultury, bez vůle, bez poznání, bez ducha, bez identity, bez morálního přesvědčení, bez zastání a bez šance na odpor.".
Domnívám se, že na Zemi snad ani není "čistého" národa (Lhoták mu říká ryzí), všichni jsme z větší či menší části genetickou směsicí různých národů, jak se tyto ve své historii stýkaly a potýkaly. Nevím tedy, co je pro autora podstatou "špinavosti" té směsky. O to ale přece vůbec nejde. Národ není založen na genetické stejnorodosti, ale na sdílených sociokulturních hodnotách (např. na definovaném území, jazyku, historicko-politických tradicích ...) a na pocitu odpovědnosti je nejen sdílet, ale i hájit a rozvíjet. Špinavým se člověk třeba stává, když o sebe nepečuje, nemyje ..., ale hlavně, když se chová amorálně, zločinně! Špinavcem není kubánské kakaové děcko, ale Kalousek!, například ...
Inkluze je (podle mého názoru) nástrojem v rukou nikým nevolených nadřazených špinavců. Nástrojem, který by prostřednictvím politických loutek chtěli využít pro rozvrat tradičních kulturních hodnot. Hodnot, které si ten který národ v průběhu své historie osvojil a přejal za své. Je též nástrojem, k rozvratu národních států, coby garanta národní identity, i k atomizaci společnosti na neintegrovaná (kosmopolitně uvažující) individua. Která je snadno ovládat.
Jinak s autorem vřelý souhlas ...
Genetika a kultúra naozaj nemajú veľa spoločného. Kultúra je predovšetkým regionálna alebo lokálna záležitosť, týka sa geografického miesta, je však veľmi ovplyvniteľná zvonka.
Programová amerikanizácia a anglifikácia toho čo možno nazvať kultúrnym prejavom v súkromných a verejnoprávnych médiách je kolosálna, rovnako v televízii, divadle a školstve.
Keď slniečkári vykrykovali pred a po 89 "Dosť bolo "Ally Pugačevoj" v klipoch od spriatelených krajín na konci roka, kto by si bol pomyslel, že s "Allou" zařve aj česká a slovenská populárna pieseň.
Ale tady se zase naopak pana Lhotaka zastanu...
Slovo "inkluze" v pamfletu G7 sice pouzivaji jinak, ale
opakem "inkluze" je "exkluze", "exkluzivní".
Exkluzivní znamena kvalitni, protoze pouze vylucovanim vsech spatnosti a necistot se dosahne Ryzí a kvalitni produkt. (Treba "ryzi zlato" je zlato bez příměsí, tedy exkluzivni) Naproti tomu Inkluze, zejmena ve skolstvi a ve spolecnosti, vede ke znecisteni, k rozmelneni a zniceni kvality.
Obecne.
Jestli jsme dnes nekde, dostali jsme se sem tim, ze jsme se dusledne stranili vsech opičáků a stavali se postupne cim dal kvalitnejsimi. Duslednou inkluzi vsech retardovanych bychom jeste dnes lezli v tlupach po stromech, a zase treba jeste budeme, pokud nekomu vcas nedojde, ze Inkluze Špatností je Jed, ktery i vsechno Dobre postupne otravi...
A take kdyz snizite lat'ku tak, aby se pres ni kazdy dostal, nebudou se ti nejlepsi nijak rozvijet, postupne bude upadat kvalita tech nejlepsich a gaussovo rozlozeni se zacne posouvat dolu, kvalita vsech se postupne zacne zhorsovat...
Pokud snizite lat'ku Morálky podle tech nejzvrhlejsich (inkluze LGBT), prestanou byt cestni a cisti lide, a na druhem konci ti spatni budou jeste o dost zvrhlejsi a dal budou tlacit na posun lat'ky Morálky jeste hloubeji dolu...
[(Akorat ze G7 tohle slovo pouziva i v jinych vyznamech nez rasova inkluze nebo inkluze retardovanych a v nekterych vyznamech to slovo muze byt mene negativni... Pouzivaji ho ve vyznamu "Společně", "Вместе", coz rozhodne v nekterych souvislostech je spravne, v nekterych mene a jen nekde vubec - nelze to ale hodit do jednoho cerneho pytle...)]
Ohledne naroda:
Národ jakozto Bytost vyssi urovne, je mimo jine take dan urcitou homogenitou uvnitr a diversitou navenek jakozto odlisnosti od sveho okoli (tedy skutecna Diversita je opak toho, co pod timto pojmem hlasaji Liberasti - mimochodem super termin "Liberast"...). Narod, ktery by do sebe inkluzi zahrnul i ty, co nejsou soucasti toho naroda, prestava existovat a rozplyne se a vstreba se do sveho okoli. Inkluze a Xenofilie je Smrt Národa...
Neco, co by se zejmena v Bruseli velmi hodilo, s narodnimi identitami maji problem, protoze lide tak drzi lepe pohromade proti centralnimu ovladani. Tak se rozhodli znicit narody promisenim s ne-narodni naplavou ze vsech casti sveta s cilem, aby byla postupne vsude stejna a homogenne promisena... (Kalergiho plan)
Problém je že "Rýdze zlato" sa na nič moc nehodí, je primoc mäkké. Tak isto je to so železom ... Zliatiny kovov sú kvalitnejjšie a prímesami dosahujeme želateľné vlastnosti.
Napríklad, keď sa Štúrovci pokúsili vytvoriť modernú spisovnú slovenčinu zmiešali kostru latinčiny s niektorými slovenskými nárečiami a inšpirovali sa tiež češtinou. Týmto síce vytvorili jeden z najťažších jazykov sveta, na druhej strane ale ochudobnili slovenčinu o množstvo výrazov a jazykových inotajov,rýdzo slovenského pôvodu, ktoré postupne zanikli.
Čeština sa myslím vyvýjala viac evolučne, čo ju prevrátilo do podoby veľmi modálnej a prispôsobivej mluvy.
Globálna bastardizácia svetových jazykov a kultúr vzorcami pôvodne agresívnych a nie veľmi prispôsobylých národov nás tlačí k zjednodušovaniu a postupnej retardácii vlastných schopností a intelektu.
ale slovenští obroditelé si latinskou kostrou ulehčovali práci, nechali sekundu od secundus, tedy druhý
My jsme onačejší řemeslníci. Slovo vteřina je odvozené od ruského slova vtorój, tedy druhý )))
Hmm. Skupina sedmi nejvyspělejších,nejbohatších, údajně nejdemokratičtějších a zároveň nesplatitelně zadlužených, pokryteckých a velmi nemocných zemí jednala. Asi o tom, jak se intrikami, křivárnami a podrazy dostat k ruským, íránským a dalším přírodním zdrojům aniž by jejich mocenské a finanční elity (stále ti samí ) přeměnily v radioaktivní prach a smrad ruské rakety. Vykradením a zotročením těchto zemí by se opět na krátký čas oddálil krach jejich světovládného impéria stále více připomínajícího Řím za císaře Nera. Čína to zatím hraje na obě strany, ale jejich špičkám je už dávno jasné, o co zemím sdruženým v G7 jde a co by Čínu čekalo v případě porobení Ruska a Íránu. "Elity" G 7 by se proto měly rychle připravit na konec velkolepého mejdanu již velmi dlouho sponzorovaného chudým zbytkem světa, náhlé vypnutí tiskáren ničím nekrytých a stále více jen virtuálních peněz emitovaných klávesnicí psychopatů se světovládnými choutkami a přemýšlet o tom, kam se ukryjí před oprávněným hněvem otroků ve vlastních zemích až nespočetné bubliny, podvody a lži definitivně prasknou. Ta doba se rychle blíží.
S určitostí hraničící s jistotou se určitě nepletu když řeknu, že to 99, 999 % LIDÍ vůbec nezajímá a číst takové cancy považují za zbytečnost a ztrátu času.
Navíc věřím, že to ani nečetli sami účastníci tohoto zbytečného, drahého a směšného slezu.
Je to prefabrikát, doplněny aktualitami, který vyplodí kdejaký úředníček z těch jejich brlohů v naco eu, nato.
Ptal jsem se svých starých dětí, starších vnoučat a pravnuka zda ví, že se někde v nějakém italském noblbordelu slezli nějací panáci, co by vůdci stád, a vydali jakesi komuniké.
Říkali, dědku dej pokoj.
Sorry za příspěvek mimo téma.
Je nějaký důvod, proč zvědavec nejede přes https? Zvláště v dnešní době, kdy je obecně známo, že organizace typu NSA a GHCQ šmírují veškerý provoz na internetu bych čekal, že stránky typu zvědavce budou dbát o soukromí návštěvníků.
Certifikát si můžete zdarma vygenerovat na https://letsencrypt.org/ .
10.6.2017 0:08
RE: offtopic : no https?
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 104.?.?.?
Reakce na 358308
Protože se odmítám vézt na vlně obecné hysterie kolem SSL. Je to úplně zbytečné, nejsem banka. Pro NSA není SSL žádnou překážkou - proč myslíte, že to podporují? Aby navodili falešný pocit bezpečí. Kdyby do toho neuměli vlézt, tak byste viděl ten kvikot, podobně jako kdysi kolem šifrované komunikace Skype. Zvědavec samozřejmě https má, ale používá to jen při přihlášení a při manipulaci s osobním profilem.
Dokud si lidi neuvědomí, že důležitější než SSL je digitální podpis a šifrování vlastní komunikace, nebudu umožňovat SSL. Kdo se bojí, že by ho mučili za čtení Zvědavce, ať sem nechodí.
Nevim (ale vim!), jestli je vic propagandisticky puvodni text, nebo jeho zvracení panem Lhotákem.
Dejte leckterym slovum vyznamy, ktere v tomto kontextu nemaji, a razem dostanete to, jak jste to pochopil a překroutil.
Problem je, ze na to koukate zcela pokrivenou perspektivou, a ze vidite svet cernobile a ti Zlí nemohou nikdy napsat nic ani castecne pozitivniho.
Par prikladu: inkluzivní rozvoj - je velmi dulezita vec, znamena do rozvoje zahrnout i Afriku, vychodni Asii a jizni Ameriku, nedelat ekonomicky rozvoj pouze v rozvinutych oblastech. Jiste ze je spravne, pokud se nekdo pokusi do rozvoje zahrnout i ty skutečně chudé ! Protoze kdyz se zmini nerovnost, hned vidite Oligarchy, o kterych tam nebyla rec, ale mnohem(!) vetsi nerovnost mezi prumernym Evropanem a prumernym Afričanem jaksi prehlizite?! (Ano,je otazka,jak moc si za to ti africani mohou sami)
Tak mi pripada, ze kdyz vidite slovo "inkluzivní", zatmi se vam pred ocima a vidite jen totalni temnotu. Treba v Libyi, ptate se: "O jaké inkluzi (vměstku) tady jde řeč?" - co nechapete na pojmu "inkluzivnímu politickému dialogu a národnímu usmíření." ? V zemi zmitane obcanskou valkou je treba zavest dialog se všemi bojujicimi stranami, to je v tomto kontextu "inkluzivní dialog". Alternativa je nekterou z tech stran vyhladit, sice by byla v dusledku lepsi, ale zrejme to neprojde a ani to nelze rikat nahlas.
Jiste ze tu je znatelny hospodarsky rust a rust zivotni urovne. Nevim, proc to nechcete videt? (Na druhou stranu treba rict, ze ekonomicka a technologicka uroven neni vsechno). Treba odstavec 5 - a vskutku se o to aspon snazi. Je sice otazka, jak uspesne, ale je lepsi si stanovit vysoke cile a pak se s nimi porovnavat, nez si nestanovit zadne nebo jen nizke cile, a pak necitit zadnou potrebu cokoli rozvijet.
Pisete (2030) "koncentrovat zotročenou populaci" - to je vase perspektiva, extremne pokrivena.
Pisete "občasné ale nepožadují „korporátní fašismus“, který má být lékem na jejich starosti". Ovsem vy sam jej pozadujete!, protoze Fašismus je druha strana mince Nacismu, "národní identity, bílé rasy", jak pisete. Doslo tu ale k extremnimu prekrouceni tohoto pojmu, takze o nem nelze prilis konstruktivne diskutovat. Jen na okraj zminme Svatoplukovy pruty nebo Rimskou risi... (V Jednotě je Síla!)
Ano, na mnoha mistech G7 notoricky lže, zejmena ve vztahu k Syrii a Iranu.
Rovnost pohlavi (tedy zniceni spravedliveho a spravneho dimorfismu) je extremni problem dneska, je to mozna jeste horsi problem nez zidi (i kdyz feminismus je prave a predevsim jejich dilem).
Chazin o tom (o rovnosti zen) pise: "To bylo třeba vysvětlit Trumpovi před jeho návštěvou v Saudské Arábii." Ovsem Trump v SA nejel hajit prava zen (to byla Obamova uchylka "exportovat demokracii" ). Jel tam vysvetlit Saudum, ze si maji udelat poradek doma, aby jejich šlechta prestala podporovat teroristy (protoze myslim, ze ISIS nepodporuje primo Saudsky kral, ale mistni shejkove).Tyden, a prvni kroky se dostavily v Qataru
10.6.2017 12:50
RE: Propaganda...
Radim Lhoták ammianus (zavináč) seznam (tečka) cz 37.?.?.?
Reakce na 358312
Chápat pojem "inkluze" v jeho pravém a původním významu nemůže být propaganda. Naopak zmatení a použití pojmů v účelovém významu je nástroj propagandy. Nicméně jsem přesvědčen, že tvůrci současných manipulativních ideologií chápou pojem inkluze správně, totiž jako zničení ryzosti a čistoty degradující příměsí, jako destruktivní a involuční mísení všeho druhu. Lidé tomu ale věřit nechtějí a snaží se v tom vidět nějakou "pozitivní snahu" o nápravu nerovností. Nesmysl.
Správně jste poznamenal, že došlo k extrémnímu překroucení pojmu "fašismus". Při jeho současném chápání byste proto nikomu soudnému neměl podsouvat "fašistické záměry." Fašismus a národní socialismus (nacismus) nejsou dvě strany téže mince.
Tak puvodni vyznam ? Puvodni "inclusive=zahrnující", v tomto vyznamu to pouzivaji. Vy si do toho projektujete svuj jiny vyznam treba i tim, ze to slovo neprekladate ale transliterujete.
Pisete spravne, ze fasismus byl extremne prekroucen, ale to byl nacismus taky. Stejne jako socialismus nebo komunismus se stale ti sami postarali, aby byly tyto pojmy totalne zaslapane do bahna hnusu jejich prekroucenim,spatnou implementaci.
Protoze vedi,co prijde,snazi se tomu vsemi zpusoby zabranit.
Meli jsme tu na chvili Socialismus s Lidskou Tváří,ale to bylo jen na pul cesty. A pozdeji se tu Socialismus rozpadl proto, ze to nejde delat Ateisticky, rozpadlo se to na Závisti (zapadniho blahobytu),na Krádežích ("kdo nekrade v praci okrada vlastni rodinu" ),predevsim na Lžích (nejen Vladcu,ale nutili lhat i lidi),na Nenávisti lidu k fizlum a na Aroganci vladcu, a ze byli nad Zakonem. Souhrnne - kvuli Hříchům.
Dnesni stav je v mnohem podobny a taky dlouho nevydrzi.
A chapu, ze byl vyznam slova "Fašismus" nahrazen za obecne "Zlo", puvodni vyznam "Jednota" je zatim pryc.
---
Pan "omerta" zrejme navazuje na predchozi diskusi, kdy jsem branil Církve.
(Nejsem ani tak Katolicky, jako spis Ekumenicky krestan, Ortodoxnich na Východě si vazim podobne jako tech nasich zde)
Jeste jsem minule zapomnel uvest pro srovnani s restitucemi: Solární tunel. Je to 20x vic nez restituce (cca 40 Mld Kc/rok), a neni to ze statnich penez ktere jen velmi teoreticky pochazeji z vasich dani,ale platime to primo v uctech za elektrinu
A tady si prectete, kde ekonomicky krvacime nejvic:
http://www.novarepublika.cz/2017/06/ilona-svihliko...
(Je treba videt veci ve spravne perspektive a kvuli drobnostem (jako "restituce" ) neignorovat Slona v Místnosti)
Na Slovensku se katolicke cirkvi nyni podarilo zakázat Islám. Nekdy je dobre, kdyz vite, Kde jste Doma.
http://www.express.co.uk/news/world/738462/Slovaki...
---
5.mojzis dole:
> "lest a fašismus, tedy lstí až terorem, bezohledným násilím, podmanění si cizích oblastí"
Dejte pozor na jednu chybu, kterou presne delaji i Havlisti v Praze:
Jednou si udelali Názor podporeny zivotni zkusenosti (oni na SSSR),a nejsou schopni nebo ochotni ten nazor zmenit, kdyz se mezitim zcela zmenil okolni svet,uvizli se vsemi Soudy a hlavne Předsudky v minulosti,v urcite dobe,ktera je nenavratne pryc
To,co popisujete,se uz >100 let delo,driv jeste vic nez pozdeji.Pokud se to ted nekdo snazi,zatim slovne,delat jinak,porad ho podezirate,ze zustal nebo dokonce se vraci o dost proti smeru
Treba Klimaticka dohoda, giganticky tunel, ve srovnani s kterym je nas Solarni tunel jen zanedbatelny Prd.Vyspele zeme vcetne nas budou dohromady platit $100Mld/rok, aby si africani a indove mohli od zidu nechat postavit Čisté elektrárny. Oni jim, za nase penize, treba skutecne pomohou, zrejme mezitim zjistili, ze zdimat se vyplati spis nas nez je. I tohle je ten "Inkluzivni rozvoj"
>delo,driv jeste vic nez pozdeji.Pokud se to ted nekdo snazi,zatim slovne,delat jinak,porad ho podezirate
Zničení Iráku, Libye, Sýrie, zotročení Ukrajiny, sankce proti Rusku, vyhrožování ksindla z evropské komise kvůli neochotě přijímání nájezdníků!!!
Přetrvává trýznění gojimů, hromadné vraždění.
Evoluční strategie – nyní obměněná. Vykořeněné Afričany, Araby do chovu s bílými Evropankami. Přimíchávají islámskou debilizaci a lest o zbytečnosti národních států.
Vzniká světlehnědý univerzální otrok, kterého obohatí čipem a bude robit tam, kde mu poskok korporátního fašisty určí. Kam se hrabou koncentráky provozované předky současných korporátních fašistů!
Problem je, ze na to koukate zcela pokrivenou perspektivou, a ze vidite svet cernobile a ti Zlí nemohou nikdy napsat nic ani castecne pozitivniho.
Vy a váš katolický barevný svět, až z toho oči přechází už 2000 let.
>Par prikladu: inkluzivní rozvoj - je velmi dulezita vec, znamena do rozvoje zahrnout i Afriku, vychodni Asii a jizni Ameriku, nedelat ekonomicky rozvoj pouze v rozvinutych oblastech. Jiste ze je spravne, pokud se nekdo pokusi do rozvoje zahrnout i ty skutečně chudé ! Protoze kdyz se zmini nerovnost, hned vidite Oligarchy, o kterych tam nebyla rec, ale mnohem(!) vetsi nerovnost mezi prumernym Evropanem a prumernym Afričanem jaksi prehlizite?! (Ano,je otazka,jak moc si za to ti africani mohou sami)
inkluzivní rozvoj…je lest a fašismus, tedy lstí až terorem, bezohledným násilím, podmanění si cizích oblastí. Protektorát. Moc a lupičství korporátních fašistů, i když o nich v textu loutkářství G7 není zmínka.
Pomoci chudým a méně schopným může být i dobrým počínáním, ale korporátní fašisté chtějí pomoci leda své lačnosti po růstu moci a zdrojů.
Co to je za pomoc, když lačné mocenské zrůdy rozeštvou lidi, pak je vyzbrojí a vycvičí, aby se mohli účinněji vraždit - především na územích, kde jsou zdroje? Je obohacením oblasti, když korporátní fašisté vykácí prales a domorodcům zbyde k zachování života leda otročit ksindlofašistům za trochu žvance, žebrat nebo přesídlit?
Gojimové na různých světadílech si mohou za to, že si žili po desítky až tisíce generací v určitých oblastech a nebyli globalistickými lupiči, světoobčany. Světoparchanty organizujícími neustálá lidská jatka, války, pro své zisky. Gojimové na různých světadílech si mohou za to, že nebyli úspěšnými lstivými zrůdami slintajícími po zotročení (Dt 9,1)a následném vyhubení pronárodů (Dt 7,2- Dt 7,24).
>2.Spojují nás společné hodnoty svobody a demokracie, míru, bezpečnosti, právního státu a dodržování lidských práv. Máme v úmyslu koordinovat naše úsilí při zajišťování mezinárodního řádu založeného na dodržování pravidel a celosvětového udržitelného hospodářského růstu. Jsme také přesvědčeni, že kultura hraje zvláštní úlohu jako nástroj na podporu dialogu mezi národy.
přesněji;
2. Spojují nás společné hodnoty svobody korporátního fašismu a loutkářství, bezohledného lupičství, ksindloChazary řízených policejních protektorátů a zločineckých organizací, právních zlořádů a pohrdání lidmi, gojimy především. Máme v úmyslu koordinovat naše úsilí při zajišťování mezinárodního zlořádu založeného na dodržování pravidel a celosvětového udržitelného hospodářského růstu korporátního fašismu. Jsme také přesvědčeni, že kultura lsti a zvrácenosti hraje zvláštní úlohu jako nástroj na podporu chovu světlehnědých zdebilizovaných otroků budoucnosti.
Tuto stránku navštívilo 2 501