Diskuze k článku

Napaden fanatickým nekuřákem

Příspěvků 108

16.1.2017 0:22

v momentě

dub 89.?.?.?

kdy tě napadl jsi mu měl rozbít rypák. jedna rána na nos, druhá na ohryzek, třetí kopanec do kul. než by se zmrd vzpamatoval a sebral ze země, byl jsi už dávno pryč. (na rozloučenou bych ho vzal možná i křížem pěstma přes čelist, aby žral tak 3 měsíce brčkem a příště si to rozmyslel).

z právního hlediska šlo o jasné napadení a tudíž důvod k sebeobraně. a agresor nic jiného než rozbít hubu nezaslouží, obzvláště když s tím fyzickým útokem a napadením začne.

355062

16.1.2017 1:59

RE: v momentě

ju 109.?.?.?

Reakce na 355062

Ano, článek i tvůj příspěvek ukazuje, jaký jsou kuřáci bezohledný hovada.k

355064

16.1.2017 15:21

RE: v momentě

Denis21 82.?.?.?

Reakce na 355064

Ty odporný dobytku,tak škoda ,že nekouřím,rád bych byl ,kdyby jsi to zrovna ty udělal mi,já bych tě ty děvko naučil chovat!

355103

19.1.2017 23:46

RE: v momentě

vecda 82.?.?.?

Reakce na 355064

A pak, že nejsi blbec...

355245

24.1.2017 0:16

RE: v momentě

Dyx 94.?.?.?

Reakce na 355064

no to je fakt "nehoraznost" co si to ten chlapek k autorovi dovoloval. Uplne stejne pravo jako hulit tedy smradit na verejnosti by spravne melo byt se verejnosti smet svobodne vymesovat ze vsech otvoru ! Ta tolerance prece musi byt za kazdou cenu a komu to nahodou vadi a smrdi, tak at si holt popojde par metru a drzi zobak a sobecky neomezuje nikoho v jeho osobni svobode.... (srovnani asi neni uplne idealni protoze smrad z "vymesovani z libovolnych otvoru" neni pro nedobrovolne konzumenty tohoto SMRADU tak skodlivy, jako dychani cigaretoveho dymu)
Doplnuji ze s autorem a jeho texty jejichz jsem dlouha leta pravidelnym ctenarem v 98.5% souhlasim, tento clanek vsak vyjimecne bohuzel patri zrovna mezi ty 1.5% ...[zmaten]

355318

25.1.2017 4:48

RE: v momentě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 355318

Nezůstávejte v polovině cesty.
Všichni víme, že kouření není z nezdravějších, stejně tak, jako dýchání zplodin z aut, nadměrná konzumace alkoholu, cukru, soli, živočišných tuků ve velkém atd.

Jděte dál zakažte kouření a prodej cigaret, ozdravte populaci a pak se podívejte do státní kasy. Jste hypokrit, stejně jako naše vláda, je to škodlivé, tak to zdražíme a bla, bla, bla. Když ty miliardy se hodí, že?

355352

16.1.2017 8:01

RE: v momentě

Pacholíček 93.?.?.?

Reakce na 355062

Myslím dube že dobře udělal. Jednak to mohla být připravená provokace a i kdyby to byl jen nějaký zamindrákovaný debil ,tak vytáhne mobil a hlásí žes ho dobil.

Následně i ten co je v právu je vyslýchán, zapisován a tahán když ne po soudech, tak aspoň po přestupkových komisích a jedno dopoledne to nespraví.

Mám něco podobného zrovna za sebou. Napadl mně zfetovaný cigán řadou malebných ,leč neopakovatelných výrazů a když mi chtěl plivnout do obličeje tak jsem mu zacpal držku pěstí. Stálo mě to asi čtyři dopoledne a to se naštěstí zametlo pod koberec. Kdyby měl svědky kdoví jak by to dopadlo.

Vynikající na tom byla koncovka. Když mi nic nenepařili , čekal na mně venku a pravil. " Hééj, dobře sme to uhrali , néé !? Ale ranu s mi dal dobrou, tyden sem nemoh do prace, Tak mi dej dvojku a zustaneme kamoši.

Tohle už není k tématu, ale jeto veselé.

355074

16.1.2017 9:24

RE: v momentě

DušanBe 195.?.?.?

Reakce na 355062

Pane dub, bohužel, takováto likvidační "sebeobrana" by Vás stála nějaký ten rok života ve vězení, kde byste měl dost času uvažovat nad tím, jestli byla vaše reakce adekvátní anebo byste platil jak mourovatý za ublížení na zdraví. Pokud by dotyčný přežil Váš "zákrok".
Tento způsob sebeobrany se doporučuje v případě ohrožení života, ne v případě ohrožení ega. Rozlišujte to prosím.
Nechat si ublížit nebo někomu takto vážně ublížit jenom kvůli cigaretě je vrchol oboustranné tuposti aneb Ministerstvo zdravotnictví varuje, že kouření škodí zdraví. Toto není rozhodně důvod, kvůli kterému stojí za to zabíjet. Opravdu ne. Trochu míry do Vašich úvah by prospělo (v tomto případě).

P.S. - Doplním Váš právní rozbor - více jak jedna rána, která vede ke smrti nebo vážnému ublížení zdraví agresora, Vám nezaručí právní ochranu i když jste "pouze" reagoval. Bohužel jste reagoval nepřiměřeně. I na toto myslí náš právní systém...nehledě na to, že jste povinen agresorovi ze zákona poskytnout první pomoc do příjezdu lékaře.

355084

16.1.2017 11:55

RE: v momentě

Radim 89.?.?.?

Reakce na 355084

Zel nejak tu neregistruji uvedomeni si jeste jineho zpusobu reakce: brat to trochu s nadhledem. Tem co by se hned chteli prat, doporucuji stravit par dni v Oshovem meditacnim centru. Spoznate tam stav mysli, jaky v tehle takzvane normalni spolecnosti nikde nezazijete! Kdyz si po takove akci sednete do autobusu, jasne budete vnimat tu vsudypritomnou tezkou negativitu, dravost, jedovatost lidi. Nebudete chapat jak jsme vsichni sileni!

355092

16.1.2017 23:22

RE: v momentě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 355092

Má to snad být nějaká povznešenost?

Dát provokatéři štempl, že je jeho chování normální, když útočí na vše, co se mu nelíbí? On s tím nepřestane, stejně jako korupčníci beroucí obálky do kapsy.
Kam to až poté dosáhne? Do společnosti, kterou popisujete a z daného provokatéra a agresora se stane brzo příští prezident s tím, jak mu bude každý, donekonečna ustupovat. Ten to pochopí jako správné oprávněné jednání - útočit na jiné. Zároveň mu to upevňuje pocit moci nad jinými.

Kurňa, takže jak dál do budoucna? Přijde opálený Bundeswehr, řekne vypadněte a my se máme ptát jen "kterými dveřmi"?

Kam až má člověk ustupovat provokatéřům, agesorlům a těm, co bez postihu rozhodují o našich životech, ANIŽ by kdy přispěli k jeho vzniku, nebo se podíleli na jeho kvalitě, spíše ho systematicky a prokazatelně ničí.

355129

17.1.2017 0:20

RE: v momentě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 355092

Radime, zde tvá slova asi nikdo nepochopí. Já tě chápu, i když jsem v žádném medit.centru nikdy nebyl. Kdysi jsem se věnoval józe...
Je to tu plné nenávisti (diskuse i autor). Poradil bych jim zde, mimo jiné, osvobodit se od všech závislostí, nejen od kouření, ale je to zbytečné. Mají plnou hubu svobody, ale sami nejsou svobodní. Neumí (nedokážou) se osvobodit ani od svých osobních závislostí.

355134

17.1.2017 0:26

RE: v momentě

dub 89.?.?.?

Reakce na 355134

pokud svobodou nazýváte nechat si srát na hlavu a nastavovat druhou tvář, pak vás opravdu asi nikdo nepochopí...

355135

17.1.2017 1:09

RE: v momentě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 355134

Já v tom osvobozením se ode vší závislosti s Vámi souhlasím.
Jsem zvědavý na důkladnost. Ale v tomto bodě souhlasím, budoucnost nemusí být příjemná a každá závislost bude spíše brzdou.

Ale z jiné stránky.
Již tu byl na talíři zákaz zahradkaření, už byla nějaká ta velikost okurky.
Vím, co příjde příště. Merkelová už se všude prohlašuje pánem Evropy, poté, co Trump vyhrál volby. S tím dovozovým osazenstvem, co má doma, brzo příjde na přetras zákaz chování psů, protože se to nebude líbit obřezaným..
Takže my jsme byl národ zahrádkářů, jsme na 1. místě v chovu domácích mazlíčků... Někoho to zcela jistě sere a ten někdo není daleko..
Když Vás někdo napadne za venčení "nečistých zvířat", vemete svého psa a půjdete ho utopit do potoku? Nebo to začnete hulákat ostatním?
Okurky i žárovky každý oželel, co už.

Máme zde cizího dodavatele vody. Náš chytrý stát vesele prodával své orgány, zatimco se každý věnoval drbům a vytvořeným šumům...
Již dlouho se píše o vodě jako nejcennější komoditě, které nebude dostatek.
Přibližně od doby, kdy se psalo, že Evropu ovládne v budoucnu Islám. Co za tím je, že vám předem sdělují něco, co se stane, je jiná věc, o tom nemusíte vědet, pokud to nevíte nyní, nepochopíte a nemáte to chápat. Jednotlivé souběhy mají také jednotlivou "dobu prodlevy". Obamovi v Syrii I. stačily ani ne 3. týdny (...pokud se objeví chemické zbraně... ..ááááá vida je).

Z5.
Prozatím nedošlo v našem pásmu k takové klimatické katastrofě, aby mohl kdokoli tvrdit o ohrožení. Ale jak víme "zázraky" se dějí a spodní vody se mžou stát "kontaminované navždy"...

Dost možná se i v naší z.š. dočkáte stavu, kdy bude voda dražší, než ropa.
Co budete poté říkat a vytrubovat? "Zbavte se závislosti na vodě"'?
Nesouvisí to s kouřením, jde o princip, aaale, to Vy víte, že.

EU, EK záměrne ho hledá, o kterch předem velmi dobře ví, že společnost rozdělí a že dá prostor k perzekucím jak státním, tak idiotům, kteří na záminku k útočení na kohokoli potřebuji k životu jako sůl... Vlastní neschopnost nahrazují buzerací druhých.
A záminku, téma, které nám má ztížit ještě více život si najdou vždy. Vláda, ať je jakákoli, přiklepne také vše. Sluhů na "buzeraci" má c podobě provokatérů dostatek.
Skrytý fašismus, servírován ze západu. Nestačí, že nás dojí, zničila naše hospodářství, privatizovala veřejné zdroje i služby, nutné k samotnému přežití (voda zdražila od revoluce 800x, pozor ne pouze o 800%).

To, co popisujete je alibismus a odbíháte od podstaty. Máte svobodnou vůli, nechte se vláčet. Je to Vaše rozhodnutí. Ale než začnete útočit na jiné a řídit jim život, počítejte raději s reakcí a mějte v paměti, že k tomu nemáte žádné právo.

355136

18.1.2017 3:21

RE: v momentě

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 355084

Nebyl bych si tim az tak jistej , Mohl by docela dobre tvrdit ze vten moment mu slo vo zivot, ne jen vo zdravi a aat soud dokaaze ze to tak nebylo ! Kazdej lepsi advokat v takovym pripade I I kdyz by aggressor atah rafky nebo zustal kriplik na dozivoti v koleckovy zidli by ho z toho musel vysekat .....

355168

19.1.2017 23:49

RE: v momentě

vecda 82.?.?.?

Reakce na 355084

Jo, hochu, ty jsi ideální ovčan. Na tobě totiž všichni ti političtí šíbři staví.

355246

16.1.2017 12:04

Ideozločin normálního člověka.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 355062

Nedat facku včas, považuji za ideozločin. Celý život jsme neustále testováni, a jak se jen na okamžik podvolíme, šrouby se nenápadně utáhnou. Bohužel, muset dávat facky je příznak přicházející prohry. A když vypadne opožděně na beton pár vyražených zubů, považuje se to za diskriminaci...[velký smích]

355095

16.1.2017 16:52

RE: v momentě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 355062

Na tuto situaci se dobře hodí následující citát

When you are dead, you do not know you are dead. It's only painful & difficult for others. The same applies when you are stupid.

355109

17.1.2017 8:27

RE: v momentě

Pacholíček 93.?.?.?

Reakce na 355109

Pane, dub je trochu vulgárnía zní násilnicky, ale v podstatě vyjadřuje jen to , že chlap si nemá nechat od nikoho (tedy ani od režimu ) srát na hlavu. ( doufám, že tento výraz neurazil Váš jemnocit).

Každej holt není Gándhí jako Vy , aby se v kleci cítil svobodný a modlil se za své žalářníky.

Neberte to prosím jako útok na vaši oduševnělost. Hezký den.

355145

16.1.2017 2:13

Ano,zákaz kouření je zástupný problém....

E.R. 185.?.?.?

...je to jen "další škubnutí provazem při utahování oprátky"...,škoda jen,že si to ti nekuřáci i kuřáci neuvědomují...[oči v sloup]

355065

16.1.2017 23:09

RE: Ano,zákaz kouření je zástupný problém....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 355065

Ne, je to obecný problém systému, kde NENÍ trestán agesor a provokatér, ale oběť. Z oběti, která se brání, uděljí raději cvoka, poženou ho před soud a agresor? Toho označí za "uvědomělého".

Nikdo nemá právo útočit za druhého člověka, pokud tento nepáchá tr. čin/přečin. Ani slovně. Žádná oběť s agresorem husy nepásla, aby ten bral do rukou výkonné pravo nad světem, který má vypadat dle jeho zaminrákované palice. Mimo samozřejmě st. orgánů a i to pouze v rozsahu napomenutí porušování něčeho a metodou, danou z jeho pravomoci (PCR, Městká policie).

Tedy, žádný znebepadlý blbec.nemá druhým co poroučet, nadávat, vyhrožovat, nebo se vůbec jenom dotkout toho, kdo na něj nijak neútočí. Je snad majitel planety? Je toto Bůh?

Nepřestanu se divit nad tím, kde berou provokatéří právo jednat za druhé a řídit jim život, rozhodovat za ně. Je snad můj volený zástupce? Ne.

355128

17.1.2017 8:30

Utahujeme šrouby....

Mivo 193.?.?.?

Reakce na 355065

A přijde povinnost mít polovinu jídelníčku veganskou, nákup alkoholu jen na průkaz, zákaz nošení nožů, fanatičtí kuřáci ve svém "spravedlivém"rozhořčení vůbec nevidí, o co vlastně jde. Je to test, co může projít. A dobroserové mluví jen o zákazu kouření, nikdo se už nezmiňuje o přílepkách tohoto zákona. Třeba že na vsi na Dětském dnu si už pivko bez pokuty nedáte, že na fotbalovém utkání hasičů, kde budou i mladí, tak sud také nenarazíte a dál podobných příserků, které zákon obsahuje.
A není to jen o kouření. Bliju z těch kreténů, který říkaj: "Kdo nic nedělá špatnýho, tak se odposlechů bát nemusí, mě klidně odposlouchávat mohou, já jsem rád a cítím se bezpečněji".

355146

17.1.2017 8:36

RE: Utahujeme šrouby....

Mivo 193.?.?.?

Reakce na 355146

Fanatičtí nekuřáci - oprava autora (nekuřáka). Omlouvám se všem fanatickým kuřákům. Omlouváme se občanům Brd.

355147

16.1.2017 3:53

O kouření vůbec nešlo …

Tom 50.?.?.?

… stal jste se obětí, a teď si vyberte: zakomplexovaného zmrda; duševního, potažmo i tělesného ubožáka; cholerika - kterému stará nedala a potřeboval si vybít vztek; primitiva, který měl prostinké nutkání někomu rozbít držku …

… prostě ten kanonfuter užitečných idiotů bez vlastního názoru, který se zviditelňuje tím, co je právě “in”. Základna “neziskovek” , politických korytářů …

Uf - vy a na diskotéce, ve vašem věku? Brávo, bravíssimo! Upřímně - pobavil jste mě. Tož zapějme s klasikem: ”In vino veritas - pravdu nevokecáš - pravda to odvěká - muži zrají jako víno - in vino veritas!” Co vy na to, paní Ajo?

355067

16.1.2017 4:28

RE: O kouření vůbec nešlo …

Tom 50.?.?.?

Reakce na 355067

Ledva dopsavše tento “příspěfek” a jdavše kolem Protiproudu, nemohavše než nenahlédnuvše do kuchyně co tam zrovna pečouc. Tož nastojtež:

http://protiproud.parlamentnilisty.cz/politika/289...

jakoby mi slova o neziskofkách z úst usebravše …

355068

16.1.2017 5:51

RE: O kouření vůbec nešlo …

Tom 50.?.?.?

Reakce na 355068

Tož i na ta slova došlo a na výrok, že: ”Trochu za očekáváním zůstává ministr vnitra Milan Chovanec.” a o páně Chovancovově pravé hyždi pí Romancovové ani zmínky nebylo, nemohlo jinak, než vypudit tuto moji reakci:

Vložený obrázek

Vždyť jak jindy než dnes, což Česko, toť Chovancovovo ...

355070

16.1.2017 7:31

RE: O kouření vůbec nešlo …

Aja 82.?.?.?

Reakce na 355067

Já na to : Dupy, dupy, dup".
Obdiv Vladimírovi, pro mě už ani dechovka, natož diskotéka.
In vino veritas, asi jooo, ale já už spíš Carpe diem.
Mám dojem, že těch užitečných idiotů valem přibývá.

Tome, krásně přechodníkujete. [smích]

355072

16.1.2017 9:40

RE: O kouření vůbec nešlo …

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 355072

To byla diskotéka pro starší. Průměrný věk na parketě 60 let a hráli písničky osmdesátých let, Abbu a tak.

A divila byste se, jak se dokážou staříci a stařenky rozjet, když je ta správná atmosféra. [velký smích]

355088

16.1.2017 11:08

RE: O kouření vůbec nešlo …

Aja 82.?.?.?

Reakce na 355088

Tak to jo, to je jiná. [smích]

355091

16.1.2017 17:52

RE: O kouření vůbec nešlo …

5559 176.?.?.?

Reakce na 355088

Fajčenie v krčme je istá súčasť českej kultúry. Áno, súčasť české kultúry. A len jednu poznámku: PREČO si nemôže občan otvoriť FAJČIARSKU REŠTAURÁCIU, či krčmu, so ZÁKAZOM VSTUPU NEFAJČIAROM????

355112

16.1.2017 18:13

RE: O kouření vůbec nešlo …

Tom 50.?.?.?

Reakce na 355072

>Tome, krásně přechodníkujete.

Já že přechodníkuju? Já už mám přechodníky dávno za sebou. Ale on je v těch jenom šedesáti vlastně teprve zajíc na přechodu [velký smích]

355113

16.1.2017 19:36

RE: O kouření vůbec nešlo …

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 355072

S vama mladejma punkacema docela urcite neni neco v poradku kdyz furt misto zabavy ,tance sinebo dobejvani slecen sii dokazete hrat se smartphone jak maly decka . Copak nevite , ze clovek kterej vleze nadiskoteku ma bejt spolecensky zalozenej v kazdym veku. Nakonec i I ja v mejch letech tu a tam vlezu na diskoteku s oumyslem se pobavit a,jeste se me nestalo aby me na diskotekach u baru nebo na parketu neklofla hezka mlada nekuracka .ktera by nehulila .[chechtot]

355115

18.1.2017 8:03

RE: O kouření vůbec nešlo …

JN 80.?.?.?

Reakce na 355115

Já se tu vždy něco nového dozvím. Teď třeba, že mentálně postižení mívají diskotéky.

355171

18.1.2017 14:45

RE: O kouření vůbec nešlo …

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 355171

No, myslím, že už to víš dávno, jsi na nich pečenej vařenej a obvykle tě zvolí retardou večera.

355176

18.1.2017 20:09

RE: O kouření vůbec nešlo …

JN 80.?.?.?

Reakce na 355176

Další novinka, ty myslíš, tak to gratuluji.

355182

16.1.2017 5:01

Něco podobného se mi stalo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

v roce 1986? při čekání na tramvaj u anděla? Nebo jak se to tam jmenovalo už si nepamatuji prostě před 30. lety přikvačil agilní "lovec pod zastřešeným nástupištěm jak to že kouřím na zastávce no a odhodil jsem před ním vajgla do kolejiště a to už soptil jak pominutej s tím a se zdravotnickou přednáškou s keci obtěžování nekuřáků. Zjevně nacvičenou agresivní litanii bez mezer v slyntech. Chtěl abych ho sebral ale přijela tramvaj, nastoupil jsem a odjel ale nepochybuji že hodlal akcelerovat. Holt jsou asi místa kde řádí pominutí a živí se rozpaky zaskočených se zjevnou tendencí gradovat i do vysněné a jistě pečlivě promyšlené operace a taková četa pobaveně přihlížela asi byla skutečně podporujícími fandy takže výkonní opruzující dřístalové měli již dávno založenou tradici, buďte rád že jste to měl bez publika a taky jsem si připadal že jsem se propadl někam do pekelného orwellstanu. Podotýkám že o zákazu kouření na zastávkách se tehdy ani neuvažovalo ale tam s aktivistou již bylo vydupáno, v dalších generacích se patrně kovaní specializují na lovy beze zbraní, možná proto chtějí evidovat i vzduchovky, zatím.[chechtot]

355069

16.1.2017 8:40

RE: Něco podobného se mi stalo

Tak je to 95.?.?.?

Reakce na 355069

Priateľu, teba nikto nechcel biť a napriek tomu si to, že niekomu sa nepáčilo tvoje fajčenie na zastávke MHD nesieš 30 rokov ako traumu z detstva.

Ak si to pravda myslel vážne. Myslím, že si sa zosmiešnil.

355080

16.1.2017 6:51

Ať si buzerují, ale za peníze nekuřáků

Moiry 82.?.?.?

V koutku pro kuřáky před útulnou venkovskou hospůdkou, kde jsme trávili jeden loňský předvánoční večer, jsme se pokaždé sešli v podobném složení. Zhruba v polovině akce, když hladina vypitého alkoholu zřejmě dodala oněm individuím kuráž, se před námi se slovy "konečně na Vás došlo" objevili dva vyčichlí gigolové kolem padesátky a začali do nás jedovatě rýpat.
Otázka "proč to udělali" zůstala viset v mrazivém vzduchu.
Už mnoho let si pro vlastní potřebu pěstuji virgínský tabák špičkové kvality.
Bez pesticidů a bez chemie při zpracování listů. Pocit, že nekrmím státní kasu, abych mě za to někdo buzeroval zákazy a nechutnými obrázky na krabičkách za tu trochu práce opravdu stojí. Jediné z kupovaných cigaret, které mohu ve výjmečných případech bez odporu kouřit jsou červené lucky strike.
Tímto dávám návod všem, kteří mají pár m2 volného záhonu.
Ne řeči, ale skutky bodují.

355071

16.1.2017 21:10

RE: Ať si buzerují, ale za peníze nekuřáků

Nobody 84.?.?.?

Reakce na 355071

Ach jo, jak rád bych si také pěstoval tabáček. Bohužel bydlím v 12 patře věžáku na Zahraďáku a jediných 2 m volné plochy mám na balkoně. A pak nevím, jak by se tvářil soused pode mnou, kdyby mu na jeho balkonek chcala voda, když bych ty rostlinky zaléval.

355121

17.1.2017 4:46

RE: Ať si buzerují, ale za peníze nekuřáků

Moiry 82.?.?.?

Reakce na 355121

Všechno má řešení a věř, že existuje nespočet zahrádkářů, kteří Ti za občasnou pomoc rádi kus záhonu na svojí zahrádce poskytnou.
Kamarád z Proseku mi vloni na jaře olemoval betonovými obrubníky dva záhony a na tom menším rostlo to, co si tam zasadil. Pečovala jsem o jeho kytky s láskou a vděčností a pro letošek s pěstební plochou pro jeho potřebu zase počítám.
Nabídni pomoc a uvidíš.

355142

16.1.2017 7:58

Kuřáci, kuřte si, prosím, kde chcete...

svt 193.?.?.?

...jen to ale, prosím, nevyfukujte.

Nemám nic proti tomu, aby kuřáci kouřili, nicméně fakt, že kolem nás existují zdroje i jiných rizik pro naše zdraví, nemůže být důvodem pro to, aby člověk neměl právo ohradit se proti tomu, pokud mu kuřák kouří pod nos.

Licoměrné ovšem je, že se zákonodárci při schvalování tzv. protikuřáckého zákona oháněli snahou ochránit zdraví kuřáků, a přitom je to stát, který inkasuje daně z tabákových výrobků.

Smysluplné však je, pokud je motivem pro zákaz kouření na některých veřejných místech snaha ochránit zdraví těch, kteří nekouří.

Samozřejmě jde vždy o to, jaká má být míra regulace kouření. Možná by dokonce šlo umožnit kuřákům kouřit např. na otevřených zastávkách s tím, že by ovšem museli na požádání okamžitě přestat kouřit, pokud by byli někým dalším požádáni, aby nekouřili. Jde svým způsobem o jakési "právo veta" ve věci (ne)kouření, kterým by byl automaticky vybaven kdokoli, komu na místech, jako jsou zastávky veřejné dopravy, vadí tabákový kouř.

A nebo ať tabákové firmy vymyslí takové cigarety (či jiné tabákové produkty), z nichž veškerý kouř spolyká kuřák. Pokud bude kuřák škodit jen a jen svému zdraví, nemám s kouřením pražádný problém.

Obecně souhlasím s tím, že snaha omezit místa, kde se smí kouřit, zavání zdánlivě "prvními krůčky totality", nicméně neochota típnout cigaretu při čekání na spoj MHD na zastávce je minimálně neohleduplnost ze strany kuřáka a prosazování jeho práva (kouřit) na úkor práva nekuřáka na vzduch bez zplodin tabákových produktů.

Pravda je následující:
Tím, že nekouřím, neomezuji práva nikoho dalšího. Pokud kouřím a vyfukuji to kolem sebe, mohu tím práva druhého významně omezit.

Co je správnější?

PS: Nezastávám se jakéhokoli jedince, který chce svůj pohled na svět prosazovat násilím.

355073

16.1.2017 8:16

Jistě,

Mivo 193.?.?.?

Reakce na 355073

máte právo na čistý vzduch. Tak ale začněte od toho nejhoršího. Vezměte si transparent a stoupněte si u Muzea na magistrálu. Protože jeden bus nebo TIR v zimě udělá tolik bordelu, jako milion úderně hulících. Osobně jsem nekuřák, resp. před patnácti lety jsem přestal. Kouření mi vadí. Serou mě kuřáci ve výtahu, na chodbách, v kancelářích pro styk s veřejností, ale promiňte, na ulici nebo v hospodě? To jste u mě prostě dobroser.

355075

16.1.2017 8:48

RE: Jistě,

Tak je to 95.?.?.?

Reakce na 355075

Milý pane,

keď si stúpnete u Muzea na magistrálu a budete tam stáť celý mesiac, ani len vaše šaty nebudú smrdieť tak, ako po jedinom dni v prítomnosti fajčiara.

Nuž a ktorý blbec by len tak stál u Muzea na magistrále.

A ktorý blbec by teda mal strpieť fajčiara.

355083

16.1.2017 9:27

Tak dobře, další dobrokaď.

Mivo 193.?.?.?

Reakce na 355083

Chytáte za slovo, ale to je vlastnost šiřitelům dobra vlastní. Nemusíte si stoupat na magistrálu, stoupněte si kdekoliv v Praze. A v Ostravě můžete být i doma. To že Vám šaty nesmrdí, to neznamená, že to neškodí víc, než kuřák. Ale to jistě víte, jen se to prostě pro agitargumentaci nehodí. Zaplať bůh, že nemáte funkci. Jeden Slovák s mandátem je na tuhle republiku až dost.

355085

16.1.2017 11:56

RE: Tak dobře, další dobrokaď.

Heriot 185.?.?.?

Reakce na 355085

Nu, hlavně, že Vám se pro "argumentaci" hodí to, zda příspěvek píše Slovák nebo Čech.
Přičemž Vaše logika je tedy opravdu třeskutá. Protože na magistrále, či "kdekoliv v Praze" je smog, musí si nekuřáci všude nechat líbit obtěžování kouřem z cigaret...

355093

16.1.2017 15:25

RE: Jistě,

Sugar 94.?.?.?

Reakce na 355075

Co na to říci?
Často procházím z Masaryčky na Hlavák a samozřejmě 100% kuřáků, kteří jdou tou samou cestou si po výstupu z vlaku na Masaryčce zapálí.

Pokud celou cestu přede mnou jde kuřák, kterého dým mi fouká do xichtu - to vám připadá v pořádku? Co kdybych toho jedince předešel a plivnul mu do xichtu. Podle mě to zdraví škodí méně než jeho kouř.

Osobní svoboda končí tam, kde začíná svoboda někoho jiného.

355104

16.1.2017 16:33

RE: Jistě,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 355104

Omezený omezenec chce omezovat. V koncentráku slévárny hliníku zaměstnanecký doktor poudal že plíce do kterých je daný něco pořádného víc vydrží. No lapete po dechu na rozdíl od kuřáků ale nějak vám to nedochází.[překvapení]

355107

16.1.2017 19:48

RE: Jistě,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 159.?.?.?

Reakce na 355104

Nebo třeba koprofil když by mazal ostatní hovnem, jemu to přeci voní, tak co! Jak může někomu vadit, když má šaty, vlasy napajcované chemicko-tabákovým smrdutým dehtem?

355117

17.1.2017 1:36

RE: Jistě,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 355104

100 let tolerance a jak málo stačí... Stačí aby Německo opět drancovalo Evropu.

Když jedete v autě a před Vámi jede traktor, tak co uděláte?
Zastavíte ho a rozbijete mu držku? Nejste na cestě, kde je plná čára a viditelnost je dobrá.

Vy se přece můžete dýmu vyhnout, nejste v tunelu. Toto je velmi slabá obhajoba, prokazují pouze záměr těch, kteří "bytostně" potřebují záminku k buzeraci někoho.
Pokud si dále říkáte "a proč bych kurva měl", tak jste tedy jeden z těch, který záměrne hledá problém tam, kde není.
Samozřejmě opačná role by byla v případě, že Vám někdo fouká dým do xichtu záměrne.

Co budete dělat, až EU a ČT začne předášet o škodlivosti bohatých. Dost možná to přijde. Kdokoli, kdo bude mít kvalitnější "sáčko" se stane obětí? Přijdete k ni na zástavku, vytáhnete mu z kapsy buksnu a zapálite ji?

A pokud jdete kolem chemičky, teplárny apod. co Vás napadá? Nic, tam se bojím buzerovat, že. EU řeklo, že problém jsou pouze kuřáci, tak je mi to svaté.

355138

17.1.2017 22:57

RE: Jistě,

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 355138

Proč bych měl dotovat svým časem či vyhýbáním se smradu někoho, kdo evidentně neregistruje ostatní? Mám se podřídit potřebám jiného, který škodí svému okolí? Kdo ani nezaregistruje, že v jeho dýmu jsou nuceni jít i jedinci s malými dětmi?

Když to přeženu:
budu chodit po ulici a plivat kolem. Někoho poplivu a na strážnici se budu obhajovat, že jedinec se přeci "mohl slině vyhnout". Chápete ten nesmysl, co jste zde vytvořil nebo jste opravdu takový sobec? Ulice je veřejné prostranství a nevšiml jsem si, že by jej dotyčný kuřák vlastnil. Sobecky nárokoval - to evidentně ano...

Neobhajitelný jste vy, protože jste kuřáka právě degradoval na primitivního živočicha, který si neuvědomuje, že žije ve společnosti s jinými lidmi, kterým může svou činností vadit a ničit jim zdraví.

Čest slušným kuřákům, kteří chápou, že zde nejsou sami...

Zbytek nemá cenu rozebírat, protože se zde bavíme o kouření a ne o ekonomice a kumulaci peněžního oběživa u bohatých a chudnoucí střední vrstvě. To je vcelku jiné téma na hlubší vhled. No nicméně podobně či více škodlivější než kouření.

355163

18.1.2017 23:08

Když tady čtu všechny ty vaše slinty a slovní zvratky,

Mivo 193.?.?.?

Reakce na 355163

tak mě napadá, že snad začnu kouřit. Protože je mi úplně na blití být na jedné skořápce s nekuřáky. A co kurva zakážete lidem zítra? Maso? Pivo? Soulož?
Budeme sterilní a dělat joging? Jděte do hajzlu, fanatici. Nejdřív ale doopravdy posbírejte lidem zbraně, abyste se potom nedivili, že hlavně kouří.

355185

16.1.2017 8:23

Fanatismus je odpudivý

Heriot 185.?.?.?

Nikdo by vám nemohl vyčítat i ruční obranu. Měl jste velice nepříjemný zážitek pane Stworo s fanatickým pachatelem dobra...
Fanatismus je zkrátka odpudivý ať se zaštiťuje čimkoliv ušlechtilým.
Čím se projevuje fanatismus ? Netolerancí k jiným názorům, agresí, sprostotou a urážením.
Na sprosté, agresivní, urážející fantiky se dá narazit všude. Dokonce někdy i v diskuzích na Zvědavci.
[smích]

355076

16.1.2017 8:25

Vzpomínám

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Za mého dětství se kouřilo běžně, byla to samozřejmost. Nikomu to nevadilo. Bylo to ve filmech, v restauracích, v rodinách... Až najednou se spustila kampaň. Najednou jsou všichni chytří a ví, jak je cigareta škodlivá a že smrdí. Takový fanatik ucíti trošku kouře a už vyvádí. Lidi se nechají zblbnout a přisvojí si kampaňové argumenty. Je mi 66 let, kouřím, jsem zdráv a kašlu na tlachy a kampaně pí dr. Králíkové – Mě smrdí kdekdo, potkávám takové lidi, páchnou, jsou odporní. Tak proč se nezakáže smrdět a být zatuchlý a špinavý? To není zdravotně závadné?

355077

16.1.2017 22:51

RE: Vzpomínám

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 355077

Musíte to chápat v kontextu s připravovaným.
Když nebude mít nikdo ani ň, tak všichni závislí na čemkoli, můžou začat blbnout.
Návyk na nikotit je silná závislost (sám jsem kuřák) a velmi dobře vím, jak dokáže být kuřák (tedy i já), nervozní.
Ať mě nikdo nebere, jako uvědomělého, prostě můj mozek fakta nedokáže popírat, narozdíl od politků, novinářů a jiné havědi.

Jsem zvědavý na jiné závisláky. Moc, nadřazenost, peníze, kariéra... Jejich "absťák" může mít katastrofální dopady pro všechny ostatní, jak již nyní máme možnost pozorovat.

355126

16.1.2017 8:29

Nuž

Tak je to 95.?.?.?

Tu sú dva problémy zúžené do jedného.
1. incident s blbcom
2. fajčenie

K incidentu s blbcom len toľko, že aj mne sa stávalo, že sa niekto z mne neznámych dôvodov chce biť a hľadá zádrapku. Väčšinou to boli puberťáci a niektorí z toho jednoducho nevyrástli.

A druhý problém:
Proč zakazovat jen cigarety, když víme o desítkách dalších faktorů, které škodí také?
Ja dodám:
Prečo mi zakazujete pľuť na chodník, keď iní naň štia.
Prečo mi zakazujete kradnúť, keď iní vraždia,
Prečo sa pohoršujete nad teroristickými útokmi, keď obetí automobilizmu je oveľa viac.
Prečo sa pohoršujete nad jednou vraždičkou, keď Hitler ... atď.

Toto jednoducho nie je argument.

Nedávno sa autor pohoršoval, že mu v lietadle zakazovali elektronickú cigaretu.

Tento cca mesiac som čítal, že muselo núdzovo pristáť lietadlo kvôli požiaru na palube - hádajte prečo:
Nuž jeden pasažier - dúfam, že nie autor, spôsobil elektronickou cigaretou požiar.

355078

16.1.2017 8:30

Kam to ten svět spěje?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Co mně opět na storce na první pohled nesedí:

To se stalo panu Editoru? Pod článkem jsem marně čekal, ODKUD byl převzat...?
Pan Editor je už důstojný kmet a agresor muset být už opravdu mimo, to za prvé.

Za druhé, pan Editor obráží (ještě) diskotéky?

Za třetí: Dnešní doba je - NAOPAK - Zlatou Érou Lhostejnosti! Nejen v našem Vzoru Největším - JůEsEj - nepočítejte ani s minimální veřejnou angažovaností:
Každý dělá, že nic nevidí, neslyší. Nikdo nikdy nepustí sednout seniora, nepokárá vandala, nepomůže matce s kočárkem, nepokusí se zachránit oběť dopravní nebo jiné nehody. A samozřejmě: Nezačne ani postytovat laickou Prvni pomoc!

Zpoza Oušnu se lhostejnost a zbabělost přenesla i do zbídačeně Havlující Gottliny a čím dál více v ní zbytňuje.

Proto típač vajgla pana Editora musel být buď blázen a/nebo nepravicující UFOn z jiné Galaxie!

Naopak, dřívější generace pamatují Foglarovo MoUdré světy, kdy se pomyslně nebo v reálu, Člověk sám sebe odměňoval moUdrými puntíky:
Za pomoc druhým.
Za usměrnění vagabundů.
Za vypuštění vulgarismů.
Za nekouření.
Atd., atd.

Dnes by byl "naplňovač MoUdrého života" ostatním jen k smíchu.
Típač vajglu ze Storky páně Editory proto muset být nějaký agresor-pomýlenec, nicht wahr?

355079

16.1.2017 23:24

RE: Kam to ten svět spěje?

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 355079

Proc ne? Si uvedom ze pan editor je chlap a a pak . nikde jinde nez na diskotece htakovy mnozstvi mladejch povolnejch doucat ktery na punks co si vystacej se smart phone uplne serou nenajdes .[chechtot]

355130

16.1.2017 23:38

RE: Kam to ten svět spěje?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 355079

Podle rozvleklého stylu jsem soudil na moudrostraka alias toskanského dědka. Kliknu na IP a skutečně. Takže poté, co jsem ho žádal, aby přestal komentovat kdejaký prd tady, se přestal podepisovat a komentuje dál. Jeho závislost na Zvědavci je patologická. Zřejmě horší než moje na cigaretách. Nejhorší je, že ho nemohu dost dobře vyhodit, protože neporušuje pravidla. Blbost a omezenost bohužel není trestná.

Ale mohu ho omezit. Nárok na 10 příspěvků překročil, má jich tady od 1. ledna rovných 20.To je více než dva denně. Zapleveluje tady diskuze už roky, ačkoliv nikdy nepřispěl ani korunou. Proboha, jenom ať to nedělá teď, nechci od něj nic, chci jen, aby šel jinam.

355131

16.1.2017 8:45

To nebyl

Stepe 83.?.?.?

zarytý odpůrce kouření,ale agresivní hlupák.S těmi se nediskutuje.Pro takové případy sebou noste nějaký obranný prostředek (pepřák,paralyzér ap.).Mi kuřáci venku nevadí,ale ty jejich čika povalující se po zemi už ano.Ještě horší ,než nedopalky na zemi,jsou chodníky a zastávky se zašlapanými žvýkačkami...

355081

16.1.2017 8:46

Pěstování tabáku

MilanT 77.?.?.?

Přes masivní protikuřáckou kampaň po celém světě, neustálé zdražování a omezování práv kuřáků hraničící se zdravým rozumem počet příznivců tabáku naštěstí moc neubývá. Za posledních 10 let poklesl v Evropě počet kuřáků o pouhých 15 % a v některých oblastech naopak vzrostl. I těch 15% je diskutabilní, vezmeme-li v úvahu neustále stupňovaný tlak na kuřáky, kteří jsou pro svůj zvyk např. vyhánění ze zaměstnání nebo diskriminováni při jeho vyhledávání apod. Jaký má taková statistika smysl, když přibývá lidí, kteří svůj kladný vztah k tabáku raději z výše zmíněných důvodů zapřou... Dá se ale říci, že zdravý rozum naštěstí vítězí nad byrokratickým pokrytectvím, které se u nás i Evropě mimo jiné projevuje tak, že kuřáci jsou pasování do role málem teroristů, vyhazováni z restaurací a barů, zatímco Evropská Unie, která stojí za nejstupidnějšími návrhy proti kouření dotuje pěstování tabáku skoro miliardou eur ročně a všechny státy světa si prostřednictvím spotřebních daní na tabák uvalených mastí státní kasy.

Logicky se musí každý zamyslet na tím, jaký morální význam má vydělávání na lidech, mající tento zlozvyk a zároveň jejich soustavné buzerování a šikana. Tomu se říká šíření "dobra" za každou cenu? Tlusté nápisy na krabičkách cigaret mají snad kuřácký koníček znechutit komu? Svéprávným lidem, kteří mají svůj rozum a kouří dobrovolně? Zdraví je tou nejcennější věcí, kterou v životě mámě. Je ale na svobodném rozhodnutí každého jedince, jak s ní naloží. K úspěšnému omezení kouření nepovedou zákazy ani regulace.

Z historie nejen naší země víme, jak se lidé s jakoukoliv regulací (nejen cenovou) kouření vypořádali. Pašováním nebo pěstováním tabáku doma. První omezení, které české kuřáky a pěstitele potkalo, bylo už na počátku 19. století ze strany rakouské vrchnosti, která zakázala pěstování tabáku komukoliv na celém českém území. Státní represe během I a II. světové války přinesla pro domácí pěstitele trvrdé tresty. Přesto kouření přetrvalo dál. Dnes je naštěstí pěstování tabáku pro vlastní potřebu povoleno a naopak je regulace směrována na spotřebitele. Obcházet zákony vás nutit nebudeme, ale proč bychom vám neporadili, jak si dobrý tabák vypěstovat levně a nenáročně doma?

Na tomto webu (http://www.pestovanitabaku.szm.com/) najdete všechny potřebné informace, rady a návody pro domácí pěstování tabáku, které vám pomohou ve vašem úsilí nebýt pouhým šikanovaným otloukánkem a bezednou peněženkou pro chamtivý a pokrytecký stát nebo naopak otrokem tabákových koncernů.

355082

16.1.2017 15:52

RE: Pěstování tabáku

DušanBe 195.?.?.?

Reakce na 355082

Přesně jak píšete: "Zdraví je tou nejcennější věcí, kterou v životě mámě. Je ale na svobodném rozhodnutí každého jedince, jak s ní naloží."

Jenom mě zajímá, co říkáte na to, že kuřák, který onemocní si zničil zdraví čí vinou? Asi svou, to se shodneme, že? A nepřijde Vám pak trošku sobecké a nefér tento počin od kuřáka vůči rodině, která si prochází nemalým traumatem kvůli člověku, co si přihnal tímto způsobem rakovinu? Mě to přijde dost egoistické.

Abych to shrnul, Vaše věta o zdraví mi přijde dost protimluvná v kombinaci s kouřením. Takový pěkný oxymóron. Se zbytkem Vaší úvahy nemám problém.

355105

16.1.2017 9:27

Možná jsem mu měl jednu vrazit, ale neudělal jsem to.

Alfred 37.?.?.?

A to bylo moudré. Nikdo tady totiž ještě nepřišel s jednou eventualitou, že by mohlo jít prostě o provokaci. Pan Stwora je přece odsouzený popírač, nebo ne? Co by bylo dál, kdyby se semlela skutečná rvačka? Dovedete si to představit?

355086

16.1.2017 12:48

RE: Možná jsem mu měl jednu vrazit, ale neudělal jsem to.

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 355086

Bylo to moudré, žádné násilí, nejlepší je slzák do xichtu , ne plyn, ale gel. Výchova buzíků v kolonii. prostředky jsou mnohé, např. Guardian Angel II OC.

355096

16.1.2017 9:33

njn

zasranekurackesmazky 81.?.?.?

kdybys nefetoval nestane se to [mrknutí jedním okem]

355087

16.1.2017 10:50

Toto je demokracia

libertarian 31.?.?.?

To prefackovanie fajčiara je iba dobná ukážka demokracie.
Demokracia je založená na násilí voči ľudom. A to násilie je pekne , morálne a vedecky zdôvodnené.

Demokratická väčšina odhlasiĺa boj proti narkomanom -do basy s nimi
Demokratická väčšina odhlasiĺa boj proti alkoholu - spotrebné dane
Demokratická väčšina odhlasiĺa boj proti motoristom - spotrebná daˇm za benzín
Demokratická väčšina odhlasiĺa boj proti motoristom - šialené pokuty za rýchlosť, za bezpečnostné pásy, za starú lekárničku, za tisíce drobností.....
Demokratická väčšina odhlasiĺa boj proti cyklistom - povinné prilby ako na tryskáči
Demokratická väčšina odhlasiĺa boj proti kupujúcim - zákaz predaja vo sviatok,
Demokratická väčšina odhlasiĺa boj proti bohatým - obrovské dane na nich
Demokratická väčšina odhlasiĺa boj proti podnikateľom - tisíce predpisov a tvrdé pokuty na nich
Demokratická väčšina odhlasiĺa boj proti obchodníkom - EET na nich

Demokratická väčšina odhlasiĺa boj proti ........ doplnte si sami !

Ano, a tiež
Demokratická väčšina odhlasiĺa BOJ PROTI FAJČIAROM.

Proste - TOTO je demokracia. Žiadna SLOBODA, ale samé šikanovanie a okrádanie. Tri skupinky voličov odhlasuju buzeráciu štvrtej skupiny voličov. A potom iné tri skupiny odhlasujú čosi proti tej inej skupine , .... a tak dookola.
Všetci bojujú proti ostatným.

355089

16.1.2017 22:41

RE: Toto je demokracia

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 355089

Já se dotazoval PS na to, kde konkrétně, na jaké účely jde 80% z daně na tabák. Chtěl jsem přesné informace. Bez odpovědi.
Takže soudím, že jim do kapes. Nemám pocit, že by vůbec NĚKDY nějakou daň vraceli do společnosti.
Ne. Nakupjí kraviny nařízene EU, NATO a EK, silnice jsou v katastrofálním stavu, zdravotnictví a školvství v hajzlu i s personálním.osazenstvem. Lékaři mají pocit, že jsou nedostižitelní v postihu a jako peníze do zdravotnictví si představují peníze do vlastní kapsy. Ve školách uičí ideologické svině, které dětem do hlav hustí kraviny. Rodiče mají i 2 zaměstnání, tak na výchovu nemají čas.
Na výběr nemáte. Musíte trpět ty nemyslící roboty - paka v bílých pláštích, učitelé, kteří nemají a ani nemusí mít pedagogické vzdělání a neschopné karieristické paka v PS, kterým nikdo nestojí ani za "BÚÚ, voliči".

Tímto jim vlastně splním cíl, pevná vůle mi nechybí. Jednoduše se stanu nekuřák, nakupovat budu v zahraničí a nebudu chodit k volbám do doby, než odcestuji. Chtějí to? Anoo, tak prosím.

355125

17.1.2017 0:17

RE: Toto je demokracia

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 355125

Samozřejmě...
daň jdoucí do rozpočtu z těchto narkotik nestačí ani na léčbu kuřáků, většina jde jako vždy zpět korporacím, jde jen o účetní operace.

Kouření je genetickou zbraní postihující další pokolení – stejně jako alkohol. Je známé, že chlapci kuřaček jsou poměrně často postiženi tak, že jim ve spermatozoidu chybí určitá bílkovina, která je nutná, aby chlapec byl schopný další reprodukce. Takže je na ženách, aby uvážily, zda chtějí vnoučata pro své děti či upřednostní kouření...

Proč myslíte, že Hitler v Reichu tvrdě bojoval proti kouření a naopak pro Slovany ho s vodkou přímo požadoval šířit?

355133

17.1.2017 1:56

RE: Toto je demokracia

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 355133

To zrovna není dobrý příklad. Hitler si ustřelil palici a slované měly od germánů 40 let klid. Bez přijetí jiného socioekonomického systému by to ani nešlo. Ihned jak to skončilo, Srbové by mohli vyprávět...

Já nepřestávam kouřit ani ze zdravotních, ani z nařízených důvodů. To, co jsem potřeboval už vím. Mimochodem, nikotin je prokazatelně prospěšný pro mozek, ale váže se na mozkové receptory, které poté vyvolávají silnou (pokud ne nejsilnější) závislost. Kouření v dětství samozřejmě poškozuje vývoj. Plíce kuřáka jsou v jiném stavu, než nekuřáka. A kouření v těhoteství je síla i pro mě. Já jsem ovšem dospělý, nejsem těhotný, nemám zdr. problémy.
To jsou prokázané fakta.
I wifi router, nebo mobil v blízkosti těla způsobuje degeneraci živé tkáně (a to prokázáno bylo). Internet tedy bude velmi brzo asi mimo zákon (2 mouchy jednou ranou pro ministerstvo pravdy a lásky).

A k těm daním, máte prokázáno, že stát vrací daň tabákovým koncernům? Byl by to první případ vůbec ve světe. Záměrne Váš příspěvek odešlu ministerstvu práce s dotazem, zda jde o "fake news". Děkuji[smích]

355139

17.1.2017 22:37

RE: Toto je demokracia

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 355139

Myslíte že:
Google, Apple, O2, T-Mobile, Škoda, Veolia, Philip Morris atd... platí daně hlavně u nás nebo tam, kam rozhodne velení dle libosti?
Jak byste v rámci účetnictví provedl vývoz zisku firmy mimo kolonii ČR?
Dostal jste někdy fakturu např. od Google?
Pro koho pracuje současná globalizace?

Se zbytkem by se dalo z určité úrovně souhlasit. Vše začíná již od útlého věku - výchovou, vzděláváním, informačními médii atd... Tam je formován světonázor a charakter jedince.

V zásadě by řízení společnosti mělo v jednoduchosti fungovat na základě rozřazení všech ovlivnitelných procesů na kategorie:
1. biologicky podmíněné = rozvoj
2. paraziticko degradační = degenerace
Na těchto kategoriích by měla být vystavena výchova společnosti a její zákonodárství. Je to dlouhý proces, no pokud budeme slepě přehlížet procesy 2. kategorie jako nyní, silně si koledujeme o další restart civilizace.

Chápu, že se to mnoha jedincům může jevit jako omezování osbní svobody, ale ti většinou použitelné řešení nihilisticky nenabízí. A jelikož celý vesmír je procesem evoluce a statika v něm neexistuje, je jejich postoj těžko obhajitelný.

355162

16.1.2017 13:22

No jo - tomu se říká totalita.

Annna 90.?.?.?

V co se proměnil život v téhle ponuré EU? Nechci omezování svobody, vynucované lhaní, nechci být zase v hnusné byrokratické normalizační totalitě, která všechno ureguluje a udusí. Sakra kam se ztratila radost ze života? Všude jen samé pokuty a sankce, ale přitom je všechno čím dál horší! Tohle přece nemůže vůbec nikoho bavit. Děláme si ze životů kriminál. Mráz přichází z Bruselu. V životě jsem si nemyslela, že se tupé totality ZNOVU dočkám.[bliji][bliji][bliji][bliji][bliji][bliji][bliji][bliji][bliji][bliji][bliji][bliji][bliji][bliji][bliji]

355097

16.1.2017 14:03

Kdo za to může?

Censored 84.?.?.?

Pan editor si postěžoval. Na koho? Na "dobrosery". Otázka zní: Kdo oni jsou?

Odpověď je prostá. Nejsou to ani ilumináti, ani óbrboháči, ani pejzatí, ani bankéři, ani ... Jsou to prostí lidé. Jací lidé? No přece ti, kteří mají právo stanovovat pravidla. A také ti, kteří mají pravomoc ona stanovená pravidla silou vynutit. Kdopak to asi je?

Pan Stwora se poměrně nedávno snažil stát se jedním z nich. Kdo po této nápovědě tuší, kdo jsou "dobroseři", může si zvýšit o bod své posledně zjištěné IQ. A ti, kteří navíc chápou, kde se "dobroseři" berou, si smějí přičíst ještě jeden. [mrknutí jedním okem]

355098

16.1.2017 14:13

bude hůř: Muslimská au-pair je prima píše šéf katedry Sovětských studií

r.m. 80.?.?.?

Amodita umí anglicky, vaří zajímavá zdravá jídla, baví ji chodit nakupovat do tržnice a ráda s dětmi jezdí na kole po Stromovce. Je tu jenom na šest měsíců, ale brzy po ní přijede její kamarádka Chumi.
Jsem rád, že Evropská Unie na pobyt Amodity trochu přispívá. My platíme levné ubytování, kde je Amodita s dalšími pěti au-pair z různých zemí, a jídlo a šaty a boty. EU zaplatila letenky a platí Amoditě kapesné ve výši 2 000 Kč měsíčně.
Za bezpečnostní prověrku Amodity i Chumi osobně ručí syn bývalého předsedy Ústavního soudu Bangladéše, který vystudoval Bard College v New Yorku, Imran Ahmed.
Kdo je Kryštof Kozák?
Vedoucí Katedry severoamerických studií při Institutu mezinárodních studií na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Spolupracuje se společností Scio na vývoji edukativních deskových her pro školy. Absolvent doktorského programu mezinárodní teritoriální studia a magisterského oboru Americká studia na Institutu mezinárodních studií FSV UK
-
Otec mi vyprávěl jak celou II světovou válku ve škole z dějepisu probírali jen historii Německé říše. Zeměpis měli podobný a žárovku nevymyslel Edison, ale nějaký Němec.
Po válce se zase učili, že žárovku vymyslel rus Jabločkin.
Dobytek prochází dějinami zcela beze změny.

355100

16.1.2017 17:32

RE: bude hůř: Muslimská au-pair je prima píše šéf katedry Sovětských studií

Antimon 89.?.?.?

Reakce na 355100

Nebyl to Jabločkin ale Jabločkov a nešlo o žárovku, nýbrž o obloukovou lampu ("Jabločkovova svíčka" ). Když už plivu na minulost, tak se znalostí věci [mrknutí jedním okem]

355110

16.1.2017 14:36

To, že jsem paranoidní, neznamená že po mně nejdou...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Myslím že vaše reakce byla naprosto správná, protože nikde není řečeno, že to nebyl pokus o provokaci, ze strany kohokoliv.
I jen to, že prošel kolem a něco si mumlal (co třeba potvrzení identifikace do mobilu) a pak se opět vrátil, by pro to mohlo svědčit...

Jak je uvedeno výše, "to, že jsem paranoidní, neznamená že po mně nejdou..."

Vzhledem k tomu, pro koho pracuji, mám vidění trochu pokřivené [smích]

355101

16.1.2017 15:17

Fox_25 90.?.?.?

To je pěkné, škoda je, že se tomu ani moc nedivím. Idioti a dobroserové se dají najít všude, nicméně toto mi přijde jako provokace za každou cenu a možná to ani nemuselo souviset s kouřením.
Když jsem si šel zakouřit po obědě před restauraci, zastavil se u mne postarší pán. Řekl mi že je dobře že i na nás došlo, že kouření je zlo. Na to jsem mu odvětil že nejsem prase, že nebudu nikomu kouřit do jídla v restauraci. On odvětil že je po nás akorát bordel a že to smrdí. Tak jsem vytáhl kapesní popelník protože jsem měl stejně dokouřeno a típl cigaretu. Pořád nadával, ale to už jsem ignoroval a vrátil jsem se zpět do restaurace. Jen jsem mu řekl že mám strach, že jednou dojde na všechny.

Extrémy podobného rázu se dají najít všude, např. skupinka ciklystů jedoucí vedle sebe začala házet kameny na auto které si dovolilo na ně krátce zatroubit, chodec mi skočil před auto protože na přechodu má přednost, apod.

Pane Stwora, jestli někdy pojedete Zlínským krajem, stavte se na kávu(7 let pražím) a dobrou cigaretu. Mám tabák bez chemie který příliš nesmrdní, a některým nekuřákům dokonce na rozdíl od normálních cigaret voní.

355102

16.1.2017 16:14

Když jsem ještě byl kuřákem,

milan2 194.?.?.?

reagoval jsem na výtky nekuřáků asertivně:
"No tak na mne zavolete policii!"
Fungovalo to docela slušně.
Samozřejmě je vždy vhodné mít u sebe nůž.
Správný muž má vždy nůž.

355106

16.1.2017 16:36

Autorovi rozumím...

Ala K. 46.?.?.?

O kouření jako takové jde podle mě v článku jen okrajově. Použil ho jako příklad k zamyšlení nad tím, jaké věci dnes společnost rozdělují, a že jich je čím dál víc. Jedna skupina lidí se raduje, že druhé skupině bylo něco zatrhnuto. Že byl k tomu použit zákon, je naplňuje takovým blahem, že si ani na chvíli nepřipustí, že stát už reguluje nebezpečně mnoho věcí a ani ve snu je nenapadne, že ta příští regulace se nějakým způsobem dotkne třeba i jich. Je smutné, že si stále ještě ani náznakem nepovšimli toho obojku kolem krku nás všech, kuřáků i nekuřáků, za kterou stát své občany vodí. Ti si své blahé nevědomosti myslí, že jsou "na volno".
My jsme kdysi sice nemohli do světa, jak nás napadlo, ale o to jsme si veseleji žili. Pro dnešní zmanipulovanou mladou generaci jsme byli otroci v ohradě. Já denně děkuji bohu, že jsem život prožila v takové podobě otroctví - protože to dnešní otroctví, založené buď na konzumu a honbě za majetkem nebo na druhé straně na snaze se alespoň trochu důstojně uživit, je monohonásobně horší.
Taky jsme se měli navzájem víc rádi, a to není žádná nostalgie, to je fakt. Měli jsme čas a chuť budovat vztahy na rozdíl od dnešních počítačových "robotů", kterým kdyby vypadnul internet na víc než dvě hodiny, tak skončí v psychiatrické léčebně. Antidepresiva totiž už dávno většina z nich užívá...

355108

16.1.2017 17:49

Je otázkou, kde se to přesně stalo.

Léčitel 141.?.?.?

Zdali šlo o prostor nástupiště, kde je kouření zakázáno. V každém případě i tak, napadající pán byl nejspíše nějak psychicky nemocný, protože to není normální reakce slušného občana, který se cítí být poškozen na svých právech obtěžováním kouřením. Sám jsem zastáncem nekouření a to dost zásadním a několikrát jsem slušně upozornil kuřáka, že kouří, tam kde nemá a nikdy jsem se nesetkal s nějakou hrubostí. Pokud upozorníte velmi slušně dotyčného a to ještě "stranou", aby to ostatní neslyšeli, nevím, že by se někdo zlobil.
Musíte si uvědomit, že hovoříte s "nemocnými" lidmi, protože kouření je narkomanie jako každá jiná. Kuřák je většinou naštvaný sám na sebe, že nedokáže svoji narkomanii zvládnout a proto, když mu necitlivě jeho zlozvyk připomenete, může si svoji "naštvanost" vyřádit na vás a může vás nejen slovně napadnout. Proto je nutné při upozornění kuřáka na jeho zlozvyk v prostorách, kde je kouření zapovězeno, být maximálně citlivý a spíše ho chápat a politovat ho. Říci mu třeba , že ho plně chápete , ale že jste se s tímto nešvarem dokázal také před časem vyrovnat a jak to bylo těžké, se zlozvyku zbavit.
Myslím, že máme ještě každý mnoho prostoru ke slušnosti a musíme se vzájemně hodně vychovávat a myslím, že vzájemné ohleduplnosti není nikdy dosti a vždy se vyplatí být krajně slušný a citlivý k lidem, kteří si podobné jednání třeba ani od pohledu nezaslouží.

355111

16.1.2017 19:27

Kouření

Mikael 82.?.?.?

Měls mu poděkovat, a cigarety hodit do kanálu! Vždyť měl pravdu, přinejmenším otravuješ ovzduší, když už ti nevadí, že škodíš svému tělu... [smích]

355114

16.1.2017 19:43

To je i takto:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 159.?.?.?

Na nádražním peróně hulil jakýsi dobytek a všichni po větru to měli jako obohacení, ten odporný puch. Řekl jsem mu, že na peróně má zákaz, a - poslal mě doprdele. A vajgla pak podpatkem rozmazal po dláždění, mohl ho ten dobytek aspoň hodit do kolejiště.
Kontrolní otázka: měl jsem mu dát do držky, když mě poslal doprdele? Ten dobytek?

355116

16.1.2017 21:04

přesně takhle ti dobroseři fungují

JirkaM 89.?.?.?

Ono to tak funguje. Srábek chce někomu ublížit a připadat si, že vlastně páchá dobro. Trochu mi to připomíná tohle: http://osina.cz/jak-se-dela-zlo/

355119

16.1.2017 21:04

Zavádějící titulek

Pete 83.?.?.?

Jak už psali jiní, mohlo se jednat o zakomplexovaného blba, co zrovna potřeboval jakýkoliv ventil k vypuštění páry.
S tou svobodou kouření a nekuřáků to bude vždy problém. Např vyjdu ráno z domu, vzduch voní po dešti, z vedlejšího vchodu přede mně vystřelí týpek a první co dělá je, že škrtá. A je po vůni deště. Většinou stačí na minutu zpomalit pokud se tam nevsune další zasmrazovač.
Mě to nevoní, ale nebudu kvůli tomu mlátit kuřáky. Spousta z nich si doma nezapálí - aby tam prý neměli zahulíno, tak jdou na balkón. Proč kouřej když jim to vadí? Já si dám to pivo i v hospodě i doma [smích] Jinak jě mi líto těch děcek, když vidím jejich rodiče kuřáky vedle.

355120

17.1.2017 2:06

RE: Zavádějící titulek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 355120

Divné do vyhlášení veřejného nepřítele č. 1, t.j. každého kuřáka to nikomu po dlouhá desetiletí nevadilo, nebo bylo tolerováno.
Osobně si čudím většinou doma, na veřejnosti se zašiju a pouze když to je nějak na dlouho. A toto již velmi dlouho, dávno před zavedením intolerance a perzekucí.
Znám kuřáky, kteří chodí na balkon, ale že by nekouřil někdo doma, pouze venku, to čtu poprvé.

355140

17.1.2017 11:36

RE: Zavádějící titulek

Pete 199.?.?.?

Reakce na 355140

Ono se zdá, že to tenkrát tolik nevadilo, třeba proto že lidi víc drželi hubu a nechali si vše líbit. A rozdíl mezi cigaretama před 20 lety a dnes je propastný. Tenkrát z toho byl ještě cítit tabák, dnes to smrdí jak když se pálí petflašky.
Další problém je, že spousta lidí kouří, z pěti kolemjdoucích u nás v ulici minimálně 2-3 drží cígo, který jim mám též chuť urazit, ale raději přejdu na druhý chodník [smích]

A ty poházený vajgly, doma si to též nehází na koberec. Znám pár vyjímek, kteří to hážou do kanálu, nebo v přírodě zasunou vajgla do krabičky, ale je jich fakt málo. Z toho plyne, je to o lidech a spousta z nich nemá respekt, výchovu - platí jak pro mladší tak pro starší.

355151

17.1.2017 19:13

RE: Zavádějící titulek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 355151

K vaglu patří popelník. Venku je to problém, ale odpadkových košů je dostatek, prakticky by klidně mohlo existovat místo, kousek veřejného prostoru, kde by salo čudit, řekněme.
Já nemůžu venku házet v přírodě vajgly na zem. Od ranného mládí jsem jezdil na vandry a jako základ pro každého platilo nejenom netípát vajgly na zem, ale ani nevhazovat do ohně = urazíš oheň. Tyto věci mají stejné jádro jako u jiných, kteří vyhazují obaly od svačinek z okna auta. Tedy, jde spíše o individuální přístup, ne o kolektivní chování jednotlivců.

Zdravotnictví bude jiste po čase požadovat zdražení cukru a těžších potravin, možná všech. Zároveň budou trvat na tom, aby část z daní, šla do zdravotnictví, protože obezita je příčinou daleko více chorob, než kouření (omezenější důsledky).
Jeich léčba je také dlouhodobá, chronická.

Takže se můžou začít zdražovat potraviny. Jak asi bude reagovat ta štíhlá část populace na obézní??? Zkuste přemýšlet. Potraviny zdraží všem, cigarety jsou nonstop zvyšovány pouze kuřákům. Jíst ovšem musí každý.... Popřemýšlejte

355158

16.1.2017 21:27

Já vám řeknu proč to je.

Lid 89.?.?.?

Všude je tolik divně agresivních parchantíků proto, protože tak byli vypěstováni záměrně. Tupou bílou kutnou. Je již dávno (víc než od středověku, Paracelsus) známo, že sloučeniny rtuti a jiné neurotoxiny (dnes v očkování, dříve moření obilí aj.) např. velice zvyšují popudlivost. Tak jako traumatický (nemocniční) porod a hlad v těhotenství. Bohužel ale dnes a denně vám vytvářejí tyto hajzlíky záměrně, stejně tak jako kdysi vyráběli psychopatické policajty. Jak? No přece maxi intoxikací, šoupnutím je ihned na samotku, rychleným přefiknutím pup. šňůry, atd. Proto je nejvíce zparazitovatělých u muslimáků (jídlo z umučených zvířat-halal, týrání a kopání do hlaviček ještě v těhotenství,poškozování pohlavního ústrojí po narození, aj.). U židů stojí za zmínku poškozování pohlavního ústrojí přesně osmý den po narození-následný z toho celoživotní vztek. Jsou to všechno oběti zrůdného podvodu a lidé (kteří o tom neví) je ještě (za jejich reakce) nenávidí. Přitom ten muslim,žid,němec,černoch v EU,žluťoch,běloch, rudoch, duhový, bledý a marťan vrací světu jen to, co dostal (za teror) ještě než se narodili. Tak to prostě bohužel je. A poté přišlo něco extra= sloučeniny rtuti...v očkování. Teď vám na tom centru zla (v odporných bílých bordelech) bílé kutny=dealeři zločinfarmatrhu, vyrábějí v nemocnicích tisíce zrůdoserů, kteří, pokud se to nezmění, vám budou nasazovat za 20 let klepeta za to, že si na zastávce prdnete. (Prd dokazuje vaši střevní dysbiózu, s tou jste přece nepříjemní a nepřirození komukoliv-hlavně dětem, takže si prdnete (lehoučké sledování infra kamerou na lampě) a děcka tedy vám hned jedou do děcáku). Včera vám vyrobili očkováním ze sousedovic novorozeněte malého henlaina. O kus dál na vesnici 30 malých gebelsů. Předtím tisíce pinočetů. Jestli nechcete tedy mít místo dětí malé tupé hitlery, tak je nikdy nedávejte proti čemukoliv očkovat, (poškozovat nejen imunitu) hlavně výkaly se rtutí (a jinými neurotoxiny), zkaženou močůvkou, Fridexem, opičími mozky a potracenými plody (koho Čechoindů?)) , dále musí se komplet narodit v klidu, bez jediného umělého zásahu, bez očkování v těhotenství a bez předčasně ucvaklé pupeční šňůry- okradení o oxytocin atd. Jinak si za 20 let ani neprdnete, nesmrknete a o povolení šu..out si budete žádat 10 let dopředu! V dnešních bílých bordelech, v tom centru zla, právě tam a hlavně tam se vyrábí to zlo, pro vás a vám se lidé předělávají na výhodně samozotročující a dobře zotročitelnou, zlou, morálněfyzicky smradlavou (=moc podvedenou) Pandořinu skříňku.

Očkovanie a riziká
https://www.youtube.com/watch?v=F4Oy3TsfqPo
http://jpavol.sweb.cz/bakterie_a_viry_nejsou_iniciatory.htm
http://blog.baraka.cz/2009/01/porod-a-nasili/
Brain Neuron Degeneration via Mercury
https://www.youtube.com/watch?v=IHqVDMr9ivo
Rtuť - zlato alchymi...Automaticky kráceno

355122

16.1.2017 22:58

RE: Já vám řeknu proč to je.

Jahoda 78.?.?.?

Reakce na 355122

Myslim si,ze mudro pises. Ockovanie,chemia,sialene zaobchadzanie z detmi pocnuct pocatim,az do dospelosti z nich vychovava to,co okolo seba vidime.

355127

17.1.2017 1:27

RE: Já vám řeknu proč to je.

Lid 89.?.?.?

Reakce na 355122

Rtuť - zlato alchymistů
http://medium.mysteria.cz/text_scr/2005_7_rtut.htm

355137

16.1.2017 22:21

Neudržím se, předem se omlouvám

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Je historicky prokázáno, že když celému světu mrdá, Češi z nějakého důvodu musí dát najevo, že jim mrdá nejvíce ze všech. V čemkoli, kdykoli.
Když někdo ve světe zakřičí "skoč ze skály", typicky české bude přivázat si těžký kámen na nohu a spolu s ním skočit a nezávisle od toho jak je obeznámen s Newtonovy zákony.

355123

16.1.2017 22:37

Nepřítel

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Kdo je nepřítel sám sobě,vidí nepřítele v okolí...Harmonie vnitřního života vytváří adekvátní odezvu...

355124

17.1.2017 0:13

Jak malí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Fakt jak malí děti. Nejdřív mi přišel od začátku článek absurdní, ale dobrý a nakonec zábavný, ale hned první diskuzní příspěvek mi přišel fakt hodně psycho.

Zkuste se na to podívat z hlediska asi jako , když se děti tahají o hračku. Přeneseno do reality je hodně úsměvné, že jste se tahali o vajgla a strašně si přitom navzájem zanadávali.
Taky to zkuste převest zase zpět na děti. Každý se někdy s někým o něco tahal a těď kdyby u toho začaly padat ty vaše vypilované nadávky, přijde mi to vtipný taky a zase jinak a nevím jestli jen díky mé představivosti. Z dětství už si na to snad nikdo ani nepamatujeme a kdyby jo, tak sotva s takovou hořkostí, jak kdysi. Je to prostě beze stopy pryč.

A teď si představte, kdyby došlo k rvačce a oba měli několik stehů v ksichtě, kvůli vajglu, jak doporučují zdejší největší frajeři.

Celé to tahání mezi kuřákama a nekuřákama. Víte co ? Jako v Rusku, já bych jim tu stupidní hračku vzal a ať si najdou jinou. Ať si to třeba pěstujou doma a hulí doma, ale kouř jen komínem , ne oknem, kde to otravuje zase okolí.

v Iránu zakázali v hlavním městě psi a myslím , že je to správný. V Praze je to samý hovno od psů na chodníku. A to jako psi můžu, je to i pro jejich dobro.
Když se lidi neumí chovat , tak jim to bude lajnovat stát a někdy to sem tam dělá dobře a dohromady je to samosebou největší zloděj a mafián.

355132

17.1.2017 2:51

drsné

Mirra 89.?.?.?

zřejmě mu hráblo a chtěl si zástupným důvodem vyventilovat flustraci. Nebo opravdu nějaké ekoteror pako.

Ale po pročtení celého článku vidím že se na to autor dívá optikou silného kuřáka kde cigareta je součástí života stejně jako základní potřeby.
A ani se nedivím přípravě toho drakonického zákona v Rusku. Pokud je stát a národ prolezlý intenzivní závislostí tak nějaká měkká opatření nepomohou. Stejně jako organismus sžitý se svojí nemocí ji po delší době vnímá tento stav jako normální. A to už je chronické stádium kde pomůže jedině radikální řez.
Kdysi se kouřil tabák co opravdu tabákem byl a také víceméně svátečně, ne jako dnes kdy se změnil v silnou drogu kterou uživatelé inhalují několikrát denně. Proto také vzrostla škodlivost a nemoci s tím spojené.
U nás v ČR je bohužel opět v módě kouřit, jeden čas to vypadalo na propad že kouření zvolna vyšumí jako jiné vlny, ale cca po propuknutí krize v r.2008 se opět mohutně rozmohlo a trend je víceméně stoupající.
Na Západě je to zřejmě jiné ale u nás negativní proudy dorazí později a zůstávají déle. Kuřáci si neuvědomují že nejenže si tím svinstvem co je dnes v cigaretách sami ubližují ale i zápachem obtěžují okolí, zejména ty těžší případy které nevydrží bez své cigaretky ani dvě hodiny a půl dne znamenají muka. Nejde jen o vdechování zbytkových produktů kouření nekuřákem ale i zápachem který se snadno usazuje ve vlasech (zvlášť čerstvě umytých) a na oblečení - a na to stačí i chvíle v autě s kouřícím pokud se intenzivně nevětrá.
Ale rozhodně tento názor neberte jako nějakou obranu toho útočného magora, jen pohled z druhé strany.

355141

17.1.2017 5:24

pane Stwora ruku na srdce????!!!??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 97.?.?.?

pane Stwora, cena koureni v USA v dusledku zdravotnich problemu se odhaduje na 290 milliard USA Dollaru( to je cena zdravotnich vydani na Googlu, proc si to nenajdete). Ty neplati kuraci ale jde to z dani!!!! vsech lidi. ]Kdo na tom dela 500% profitu jsou lidi proti nim vy !!! jako by bojujete. Prostudujte si neco o tabakove ekonomice a uvidite se v spravnem svetle. A pokuste se pochopit tabakovou mashinerii a kupte akcie phillips morrice.

355143

17.1.2017 7:36

Užitoční hlupáci v službách zla

jan26 195.?.?.?

Takéto indivíduá vedome alebo nevedome slúžia zlu po celé veky. V 17 storočí vás podobný duševný mrzák udal za "čarodejníctvo" (možno aj za fajčenie), v 19 storočí za panslavizmus a výroky proti cisárskemu majestátu, za Hitlera proti ríši, za socializmu za počúvanie Hlasu Ameriky, dnes za fajčenie v rohu stanice alebo niečo podobné. Vždy plnili úlohu užitočných idiotov a v prospech psychopatov držiacich skutočnú moc. A ešte si myslia, že páchajú dobrú vec... Poprevratový chaos medzi r. 1990 až 2005 priniesol aspoň jednu dobrú vec (popri množstve zlých) a to relatívnu slobodu prejavu a chovania. To obdobie relatívnej a zdanlivej slobody však končí a v blízkej dobe sa teror a zastrašovanie obyvateľstva znovu roztočí takými otáčkami, že doba normalizácie nám príde ako zlatý vek (ani nepočítajúc dostupné byty pre mladých a lacné mlieko).

355144

17.1.2017 8:49

Senátor Kubera :

Stepe 83.?.?.?

Úplně jsme zešíleli, nešvihne mi z cigaret, ale z některých zákonů a politiků, říká Kubera
dnes | Protikuřácký zákon je pro tuto vládu důležitější než migrace a terorismus dohromady, pan ministr je zfanatizován, jestli mi z něčeho švihne, tak to nebude kouření, ale z těchto lidí, moje zdraví je jinak vynikající a jsem živým důkazem, že člověku stačí presso a cigarety, říká senátor Jaroslav Kubera /ODS/ a dodává, že dobrotrusové nás brzy donutí jíst pouze veganskou stravu.

355148

17.1.2017 15:55

sice jsem se rozhodl nepsat na mistni keckoutek ale Stwora

arbitr 194.?.?.?

zde skutecne keca pitomosti, uz jen proto ze je jako Ja z Kanady kde se nesmi kourit ve v blizkosti vchodu do verejnych mist - myslim ze je to kolem 6 metru. zde v Cesku se nesmi kourit na stanicich verejnych dopravnich prostredku, ovsem spousta hovad to ignoruje.

355156

18.1.2017 1:30

RE: sice jsem se rozhodl nepsat na mistni keckoutek ale Stwora

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 355156

Kdyz uz tak Pan Stwora! TO ze CDN a USA jsou erarem totalne dokurveny zeme kde je obcan tema swinema jen neustale jeban jeste neznamena ze I CZ musi bejt ouplne dokurvena tim nastrcenym dobytkem kterej vsechno kazdymu jak uukazal cas pouze zkurvil !!Co bude next ?, Zakaze erar na prantoho i bruselskyho dobytka v ceskym krateru taky krematoria protoze pri zpopelnovani zemrelejch kuraku duchodcu ktere nez natahli rafky bral jen u huby a taky ma hul protoze kremacni kominy kterejma se prolejza rovnou z rostu ztaky kourej?

355166

18.1.2017 11:48

Hlavně (n)asertivně

RomanTička 212.?.?.?

Na takovéto chování existuje jediná reakce: natáhnout mu do xichtu takovou čočku, až by mu v rypáku křuplo. Primitivní, leč účinné.
Dobroseři nové doby, to je obdoba obtížného krvesajného hmyzu. S ním taky neexistuje domluva. Před ním lze pouze utéci nebo ho zaplácnout. Ale proč bychom utíkali odněkud, odkud nechceme..[chechtot]

355174

18.1.2017 14:48

Kouření

Petr Raška 109.?.?.?

Jsem nekuřák. Kouření mi vadí všude ve chvíli, když zápach kouře ucítím a že ho cítím na velkou dálku.
Tak jako má podle Vás kuřák právo na svobodné kouření, já mám právo na čistý vzduch bez smradu z kouře cigarety ! Pokud kuřád toto moje právo porušuje, nemá sám právo kouřit !
Jednoduše řečeno ... kuřte si jak chcete, ale ať to necítím. Pokud to bude jinak, budu reagovat a to i jako militantní nekuřák.
A myslete si omně co chcete.

355177

18.1.2017 16:16

já to dělám takhle kuřákům pořád

Adamm 78.?.?.?

Hned jak toho smrada chytím mu to cigáro típám vo hubu ...at si táhnou smrdět do jejich paneláků a tam se udussej těma zplodinama plnejma zpomalovačů hoření.

355179

19.1.2017 5:21

daňový zisk z kuřáků 50 mld.

r.m. 195.?.?.?

léčba všech rakovin 8 mld.
a navíc zhebnem dřív, takže si stát může víc šlohnout pro kámoše

355189

19.1.2017 22:02

Potipanej odpadak

Pavel -Čert- Němec 94.?.?.?

Ty kose jsou potipane, protoze tam tipaj vajgly kuraci, co jdou na metro. Nicmene zrovna na Vysocanske jsou hlavne ve dne v lete ruzni cigosi, somraci a bezdomovci a ti si s kourenim hlavu nelamou. I prodavacka, co ma stanek se zeleninou venku hned za schody u autobusoveho nastupiste na cigaro nikam nechodi a prodava klidne s cigarem v hube a i jeji slovnik stoji za to. Predpokladam, ze zamindrakovanej agresor vycitil slabsi kus a tak si vyskakoval. Tahat do toho diskuzi o koureni a toleranci je nesmysl. Pokud dotycny jen prochazel, tak mel hovno co kecat do toho, jestli podel jeho cesty nekdo stoji a kouri nebo ne. Zadrzet dech na dve vteriny zvladne i dite hned po narozeni,,,

355240

24.1.2017 11:01

Neznam konkretni misto,

Girili 94.?.?.?

ale fakt je ten, ze kuraci, snad ze se citi byt dotceni prijatym zakonem, jsou v posledni dobe cim dal tim vic drzi a bezohledni. Obvykle kuraky ignoruji, zejmena, pokud se od nich da odejit. Za poslednich 14 dni jsem ale byla je oslovit hned 2x. Jednou kourili ve fronte na vlek - bohuzel z duvodu poruchy druheho vleku fronta na 15 minut, plna deti, tezko z ni nekam odchazet kvuli nadechnuti se. Podruhe kouril typek u verejneho kluziste, u stanku s obcerstvenim a u lavicek, kde si deti (a dospeli, at nejsem narcena z manipulace) prezouvaji brusle. To jsou ty nejkriklavejsi pripady.
Denne pak potkavam hloucek kuraku u blizke stanice metra - frekventovany chodnik vedouci mezi budovou metra a supermarketem, ve kterem se kvuli jeho uzavrenosti kour drzi. Bohuzel tim mistem musi projit kazdy, kdo jde do zmineneho obchodu nakoupit. Nenapadne to jedineho kuraka, ze to neni nejvhodnejsi misto a ze tu obtezuje velke mnozstvi lidi. Nebo napadne a nedba?

355324

24.1.2017 12:22

RE: Neznam konkretni misto,

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 355324

Řekl bych, že ve skutečnosti je to trochu jinak. Za mého mládí kouřili skoro všichni a nikomu na tom nepřišlo nic zvláštního. Později se ten trend začal trochu přesouvat, ale stejně to bylo většině lidí šum a fuk. Kouříš? Kuř si, mně je to šumák. Jenže pak do toho začal někdo dlubat. Města jsou plná exhalátů, že není vidět nebe, smogová situace každý druhý den, stačí k tomu jen, aby se trochu změnily atmosférické podmínky a nikoho nenapadne ptát se, co za svinstva v tom vlastně jsou. V jídle je tolik chemie, že by se dalo používat v Buchenwaldu místo plynových komor. A já vsadím jednu ruku na to, že to vše jsou mnohem větší hnusy, než to, co vydechuje běžný kuřák.

Jenže filutu napadlo, že je třeba tu společnost trošku rozdělit. Třeba proto, aby se nezamýšlela nad podstatnými věcmi, ale nad hovadinami. Dnes jsou to kuřáci, již zítra (a to doslova) to budou legální držitelé zbraní, protože Brusel a třeba za rok to budou řidiči aut. A nakonec třeba někdo, kdo si jen vyjde v bílé košili. Stačí totiž jen na něco upozornit a automaticky si toho začnete všímat a to i když nechcete. Stačí totiž jen „nemyslet na růžového nosorožce“.

A to je samozřejmě pravý ráj i pro práskače ala PS VB, kteří začnou mít tendence poučovat, zakazovat a do někoho se zkrátka neoprávněně srát, protože mají klamný pocit, že stát je na jejich straně a že oni jsou ti nejspravedlivější bojovníci za záchranu světa. Užiteční idioti, jak by řekl Lenin.

Moudrý člověk si pak položí otázku, komu vlastně prospívá, že:
Lidi na lidi jsou jako saně,
a člověk na člověka jako kat.
Podívejme se na ně,
musíte naříkat.
(c) Ježek+Voskovec+Werich

Filuta Goliáš bude muset ještě pořádně přitlačit. Je otázka, přistoupí-li na to soudobí Davidové. jestli ano, jsme v háji.

355326

24.1.2017 13:52

RE: Neznam konkretni misto,

Sugar 94.?.?.?

Reakce na 355326

V zásadě v obecné rovině souhlas...

Co byste L.C. dělal pokud byste jako top-manažer seděl na pyramidě moci a lidé by čím dál více chápali, že nad nimi sedí parazit, který je bezohledně řídí?

Dav se nezadržitelně blíží k vašemu trůnu a vy dnes operujete těmito možnostmi, které můžete využít pro jeho zpomalení, jiné nemáte:

1. Začít z vrchu dav bombardovat, přičemž malé bezpečené bomby dav pouze zpomalí, nebo použijete jaderné hlavice, ale ty jsou schopny zahubit i vás.

2. Působit na fyziologickou stránku davu pomocí nástrojů, které davu nedovolují stát se způsobilými vám konkurovat. Přičemž, abyste pokryl celou masu, musíte nástroje masově uplatnit, což pravděpodobně postihne i vás. (alkohol, kouření, drogy, chemie, očkování)

3. Jednotlivce v davu názorově vydělit na skupiny, které lze určitou algoritmikou poštvat následně proti sobě. No vždy se najde někdo, kdo na to neskočí a ten dané znalosti předá dalším pokolením. (náboženství, politika, ideologie)

4. Obecně dav debilizovat tak, aby vůbec nechápal, že nějaká pyramida existuje. Což je efektivní řešení. (historie, faktologie, ekonomika)

No vývoj nezastavíte a tak vám dochází, že máte tyto dvě možnosti:
a) necháte dav, aby došel na vaši úroveň a on vás zavalil.
b) změníte svou etiku a v pokroku se zařadíte bok po boku s davem.

Žijeme vyjímečnou dobu, a rámcově se nacházíme někde uprostřed těchto možností, přičemž do budoucna začne dominovat možnost "b".

355328

24.1.2017 19:21

RE: Neznam konkretni misto,

L.C. 90.?.?.?

Reakce na 355328

Abych řekl pravdu, tak já jsem v tomto dost utopista. Rád bych svět, ve kterém by každý slušný člověk měl na slunci trošku svého místa. Jenže k tomu by bylo třeba dospět ne jen tak z ničeho, ale výchovou a dlouhodobým působením a rozhodně i značným přispěním právě těch top-managerů.

Ve skutečnosti se obávám, že ten manager moci vyzkouší cokoli z bodů 1 až 4 a to i za cenu vlastního zničení a to dokonce ne proto, aby udržel alespoň zdání státu quo, ale aby urval to sluníčko jen pro sebe a znemožnil ostatním se na něj jen podívat. A i když mám někdy dojem, že lidé se určitým způsobem růst snaží i přes to, že jim někdo neustále dupe na krk, mám obavy, jestli jim to bude dovoleno do úrovně, která by stála za to.

355334

26.1.2017 0:08

RE: Neznam konkretni misto,

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 355334

Víte, i to je varianta budoucího vývoje... No věřme a programujme tu pozitivnější a bude nám dána.

Noe a jeho cesta k Araratu?
nebo
Neo a jeho cesta z Matrixu?

355383

24.1.2017 15:49

RE: Neznam konkretni misto,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 355326

Možná jsou již tak otrávení a uhnaní z tempa které ač o třetinu vyšší tak stále tvorbou DPH nižší, zázrak a znalí ví že papír snese všechno jen oheň a kyselinu ne. A že lapají po dechu a časy kdy chodil člověk do práce s modrými pondělky a v poledne v pátek byli takřka všichni na chajdách či v knajpě jsou již takřka zapomenutou historií blahobytu nosné většiny. Prostě buduje se blahobyt ale je otázkou komu. K ovoci a zelenině z obchoďáků jsem si povšiml strohého postřehu že za rok konzument pozře cca. 2. kg herbicidů, pesticidů, defoliantů a GMO podporujících nerozložení na na živiny, vitamíny tam nejsou a stopové prvky a tak to opustí tělo v kompostu aniž by nutricky byť částečně živilo. Pověstnou kapičkou k vyčerpanosti stačí závan čerstvého vzduch s voňavým kouřem pro některé nezlomné který stále s modifikací počasí moc nehrozí. Papala pádiví konzumenti. Kdo šetří ušetří 3. půjčky.[mrknutí jedním okem] Vyzíři hlavně že máte kde uvolňovat agresi s vydupání s vašimi "bezvýznamnými životy a tak s tím vystačíte než vám najdou další terč.
https://www.youtube.com/watch?v=40-wQlu8_N0 13:14

355331

26.1.2017 16:22

JO JO

Ondon 91.?.?.?

pane kurak ani jsem to necetl cele ale srovnanat nekoho s hitlerovou uderkou je sila,
reknu jen v praci mam kolegy kuraky kteri 7x za den jdou ven na jednu
jestli to neni jeden z 1000 duvodu prave toto,nebot ja nemohu hodit cca na 30 minut pred sefem nohy na stul jako drogove zavisly a o tom,ze si zapaluji uvnitr budovy aby jim nespadl plaminek ve vetru ani nemluvim=smrad na chodbe a riziko rakoviny + CHOPN,jinak kolegyne kuracka u nas vypada po 20 letech a 20 denne vyk.cigaretach jako vyschla ropuchahlavne v obliceji postava pripomina opet cigaretu,bohuzel i moje dospela dcera se naucila kourit..doufam,ze dostane rozum.

355392

Tuto stránku navštívilo 5 465