Diskuze k článku
Rusko-íránská strategická spolupráce zcela mění situaci
Příspěvků 16
Poslusne hlasim , Pane feldkurat, ze to spinave kurvisko neudela nic. Sama. Ale udela to - co ji bude rozkazano udelat. Treba sezere Salamounovo hovno. Humanitarne a feministicky, skoro az buzerantsky. Protoze emerycka brezydentka je nas pritel a trpela ....
Od vydání článku se situace trochu změnila a Rusové museli ze základny odejít (byli tam již delší dobu, než ta informace unikla na veřejnost). Většina lidí v Íránu vůbec nevěděla, že tam jsou. Proto kolem toho byl v Íránu docela velký povyk, když se to zjistilo. Doufám, že se to nějak vyřeší k všeobecné spokojenosti. Saker o tom píše zde.
25.8.2016 11:14
RE: Článek již není aktuální
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?
Reakce na 351499
Díky za upozornění, už toho Sakera překládám.
25.8.2016 14:15
RE: Článek již není aktuální
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?
Reakce na 351500
Než ho přeložíte, bude to možná zase zpátky. Článek by stačilo doplnit o upozornění a odkaz na Sakerovo dohady. Důvody můžou být úplně jiné, Sýrie začíná být příliš komplikovaná, turek vyrazil na zteč aniž by si to nechal schválit...
25.8.2016 14:27
RE: Článek již není aktuální
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?
Reakce na 351503
To nevadí. Budeme průběžně s mírným zpožděním referovat, jak se věci vyvíjejí. Konec konců Zvědavec není tisková agentura a nelze od nás čekat online zpravodajství. Snažím se o přidanou hodnotu ve formě analýzy.
Myslím, že to nevadí, to mírné zpoždění. Jde nám tady kudla o tu analýzu!
Máš v tom zmatek. Před tím, než začneš mluvit o tom, že by Turek začal létat nad Sýrií, aniž by Rusové minimálně nenaznačili, že je to špatný nápad, zjisti si víc. Třeba to, že USA nyní používá Kurdy jako svého trojského koně a proto má Erdogan s Assadem najednou společného nepřítele. Nebo to, že turecký ministr obrany teď pojede do Damašku. Ani Írán, ani Rusko proti Turkovi neprotestovali. Proč asi?
26.8.2016 9:58
RE: Článek již není aktuální
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?
Reakce na 351523
když něco píšu, tak o tom něco vím, Jindřichu.
Damašku se to nelíbí a protestoval
26.8.2016 10:55
RE: Článek již není aktuální
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?
Reakce na 351530
Ještě se doplním, abych Vám ten zmatek utřídil.
>Ani Írán, ani Rusko proti Turkovi neprotestovali. Proč asi?
Iránu a Rusku se to hodí (možná i Turka inspirovali) k opětovnému předvedení světového četníka na pranýř, na diplomatické frontě, protože prvořadou zásadou Ruska i Iránu je řešení diplomatické, i co se Kurdů týče. Nikoli rozvrtávání zemí přes najmuté žoldáky, tak jak to dělá světový četník, který si tímto vždy otevře dveře kamkoli potřebuje.
Jinak Kurdové udělají nejlip, když kromě zbraní začnou používat více hlavu a uvědomí si, že všechny sousedy nemohou vyměnit a amíci je za chvíli odhodí jako vymačkaný citrón.
Já jsem sice nic nepsal o reakci Damašku, ale budiž. Nebo to tam možná v mém příspěvku je, když na to reaguješ, ale já to nevidím. Nicméně chápu, že jsi potřeboval něco napsat, tak jsi to napsal.
Jestli si myslíš, že Írán a Rusko o tom nevěděli, tak jsi ještě větší naiva, než jsem myslel. A Rusko a Írán, to jsou ti, co to schválili, ne Damašek.
A když už jsme u toho Damašku, tak sice protestoval, ale to je asi tak vše. On totiž nemohl dělat nic jiného, než protestovat, protože jinak by mu tam lezli už úplně všichni.
27.8.2016 3:38
RE: Článek již není aktuální
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?
Reakce na 351541
>Já jsem sice nic nepsal o reakci Damašku, ale budiž.
Já myslel, že je to z Vaší strany jen opomenutí, ale vy se chováte jako světovládce Obama, že přehlížíte Damašek.
Oficiální souhlas z Moskvy nebyl, a o možnosti tichého souhlasu jsem napsal:"(možná i Turka inspirovali)".
Ruský prezident Vladimir Putin a turecký lídr Recep Erdogan neměli žádnou dohodu ohledně operace tureckých ozbrojených sil na syrském území, Moskva na to neposkytla souhlas, prohlásil v pátek prezident Akademie geopolitických problémů generálplukovník Leonid Ivašov.
Číst dál: http://cz.sputniknews.com/politika/20160826/375506...
„Jenže Rusko neposkytlo a nemohlo poskytnout souhlas k této operaci. Poněvadž Rusko přísně dodržuje mezinárodní právo a Chartu OSN… Turecko ale svými aktivitami přispívá k zničení existujícího v regionu právního systému," poznamenal Ivašov.
Mírový stav, který by měl být normální, nemůže existovat bez respektování územní celistvosti, a zákonné vlády, to je jakési právní minimum. Obnova tohoto stavu, je jasným záměrem Ruska i Iránu. K tomu patří respektování Damašku jako zákonné vlády.
27.8.2016 14:58
RE: Článek již není aktuální
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?
Reakce na 351553
Doplním:
Lavrov: Se souhlasem syrské vlády se v zemi nachází pouze Rusko a Írán
Další odkazy ve stejnojmenném článku na cz.sputniknews.com:
Lavrov poradil USA, aby se „podívaly do zrcadla" a splnily své sliby
Lavrov: USA nejsou schopny v Sýrii odpoutat opozici od teroristů
článek:
Lavrov: Se souhlasem syrské vlády se v zemi nachází pouze Rusko a Írán
>Doplním:
>Lavrov: Se souhlasem syrské vlády se v zemi nachází pouze Rusko a Írán
Se souhlasem Ceskoslovenske vlady se nachazeli po srpnu 1968 na nasem uzemi take ruska vojska a vojska dalsich peti statu.
Tady je na to odpověď z NR:
Anonymní24. srpna 2016 10:57
Jak je vidět,těch Kurdů je "taky dost"....Proradní bastardi z USA neuspěli s tzv."umírněnou opozicí" s FSA,ta postupně splynula s kozomrdy z Al CIAjdy a ISIL a proto vsadili na hlupáky Kurdy,do kterých až doposud nechali kopat,jak Hussainem,Assadem tak hlavně Turkem...Jenže nyní je potřebují právě proto,aby tam po debaklu FSA a porážce IS a ostatních kozomrdů hájili zájmy USA,dělali trojského koně a jablko sváru všem-Iránu,Iráku,Sýrii i otočivšímu se směrem k Rusku Turecku.Tím se Amíci udrží "ve své hře nasírat všechny a udržovat nekonečný chaos"....Jenže pro Kurdy to bude znamenat,že si to zřejmě hodně a na dost dlouho poserou u všech,z vysněného Kurdistánu stejně nebude nic a přijdou i o možné zásluhy z porážky IS a z nich plynoucí alespoň nějaké naděje na alespoň dílčí autonomie v rámci těch 4 států,kde se jejich minority nachází.
Tím kamarádstvím s USA se nechali zatáhnout do nepříjemností a brzy toho budou litovat....
Momentálně si nikdo,kromě Kurdů,Kurdistán nepřeje a oni sami se svojí snahou o samostatnou státní entitu hodí jen Američanům k udržení se ve hře,aby zas za ně nějaký idiot,kterýmu mazali med kolem huby,chcípal tak,jak to vidíme např na Ukrajině.....
25.8.2016 14:15
Vtrhnutie Turecka do Sýrie a súčasná vzdušná podpora USA tejto invázie to naozaj mení všetko!
V článku bola predpokladaná hysterická reakcia USA na „Incident“ popísaná.
Turecko zostrelí ruský bombardér z dôvodu pár sekundového preletu nad územím Turecka počas nalietavania na pozemný cieľ v Sýrii.
1) Erdogan zostrelenie obhajuje a rozíde sa z RF.
2) Erdogan po nevydarenom puči dementuje svoju účasť na zostrelení bombardéru , a obviní nepriamo za tento incident USA, resp. ľudí, ktorí sú zodpovední za pripravovaný puč a boli riadení osobami, ktoré sú pod ochranou v USA.
3) Erdogan sa opäť prikláňa na stranu RF.
4) Turecko z podporou USA vtrháva do Sýrie proti IGIL a pravdaže aj Kurdom, pretože na kurdskej svadbe atentátnik zobral zo sebou 52 životov KURDOV.
5) Ruská odpoveď nikde, keďže nechceme III. svetovú.
6) Turecko a USA vytvárajú podmienky pre vznik „domáceho odboja“ za vytvárajúcou sa demarkačnou líniou, a alternatívy západnej marionetovej vlády proti Bassár eli Aszadovi, s ktorou jedinou bude "demokratický západ" ochotný jednať.
25.8.2016 16:15
RE: Vtrhnutie Turecka do Sýrie a súčasná vzdušná podpora USA tejto invázie to naozaj mení všetko!
Reakce na 351502
Nejspíš to tak nějak bude....ten bastard Erdogan "je křivej,jak turecká šavle..!."
Tuto stránku navštívilo 2 813