Diskuze k článku
Stále zbytečnější akt
Příspěvků 44
Je celkem pochopitelne ze takovyhle system muze fungovat velice dobre jako neco co dosadi potrebneho cloveka na potrebne misto. Lide jsou hloupi kdyz na neco takoveho pristoupi... protoze kazdy kdo trosku rozumi vypocetni technice dobre chape to ze pocitac je jen POCITAC a proto muze byt snadno naprogramovan tak aby se choval jak se nekomu bude hodit.
Staci celi system programovat se zabudovanymi zadnimi vratky a je to... pak jen nastavit potrebne hlasy... ze jim to ty lidi bastej.. to fakt nechapu.
Když si jeden článek Chris Floyda přečte, tak musí nabýt dojmu, že příští americké prezidentské volby budou horší než bolševické volby "jednotká kandidátka nebo bílý lístek".
Myslím, že to tak zlé nebude. Předně, Demokratická partaj jsou stejní gauneři jako Republikáni, v podrazech se vyzná a bude si volební systém hlídat. A vsadí-li šedé eminence americké politiky v příštích volbách na Bushe, nebudou riskovat eventuální odhalení velkého volebního podvodu - mají jiné, bezpečnější a vyzkoušené způsoby, jak dát zvolit svého muže do ouřadu.
Věrohodnost autorových dohadů kromě toho podemílají jeho věčná a bezpředmětná odvolávání "invaliditu" Bushova zvolení v roce 2000. Tomu může uvěřit jen někdo, kdo nerozumí americkému elektoriálnímu volebnímu systému - Bush byl legálně zvolen. Bordel do sčítání hlasů a quasilegální zatahování soudů do volebného procesu na Floridě způsobili Demokraté. A pochybovat o legálnosti znovuzvolení Jeba Bushe floridským guvernérem v roce 2002 je trapné - byl zvolen předpovídanou solidní většinou.
Jediným skutečným problémem amerických voleb je politická ignorance, naivita a často i blbost voličů. A to není jen symptomem Bushovského období. I přitom však myslím, že Bush, nezmění-li zásadně svou zahraniční a domácí politiku, znovuzvolen nebude.
Překlep "nejdůleřitější" místo správného "nejdůležitější" se mi do titulku mého předcházejícího komentáře vloudil naprosto neúmyslně, věřte mi to nebo ne.
Překlep "nejdůleřitější" místo správného "nejdůležitější" se mi do titulku mého předcházejícího komentáře vloudil naprosto neúmyslně, věřte mi to nebo ne.
Spisovný češtin sice zaúpí, ale mohl jste se překlepnout třeba i na nejdůležidější a to by bylo, vzhledem k tématu, slovo do pranice. Anebo kupříkladu i nedůleřídější, což by byl sakra projímavý akt v demokracii.
Když si jeden článek Chris Floyda přečte, tak musí nabýt dojmu, že - nějaký ten hektolitránek Šaratice by americké demokracii jedině prospěl. Dlouhodobá politická zácpa se nutně musí odrazit na zdraví společnosti. Zdravotní běhy na dlouhé tratě - Afghanistan , Irák, ...? - sice upevní měšec zdravotní, ale jen některým.
Ohledně těch šedých eminencí - vzhledem k těšnosti výsledků voleb, by se jeden mohl skoro domnívat, že mocné stíny stále na dohled sází na dva nejsilnější kandidáty zcela demokraticky; fifty-fifty.
A jen tak mimochodem, vaši víru v demokracii a legální volby, tu bych chtěl mít.
Zvolejme s klasikem:"Věř v americkou demokracii, posílíš mír!"
Tome,
Vy když se začnete přeťukávat, tak to aby amendovali Ottův naučnej slovník.
Ale to s tou Šaraticí, Vy si opravdu myslíte, že by jí měl Bush ještě navrch všech těch našich průserů užívat? Teď, když už z něj jde jen teplej vzduch?
Ty šedý eminence si to na obě strany sichrovaly vždycky. Já tedy nechci dráždit pana Juchelku, ale nehlasovala většina Demokratů pro Bushovu válku? A kolik jich bude hlasovat proti dalším válečným vydáním? Čert ví, jak se vlastně v tom Kongresu hlasuje - a to si dělali srandu z nás Floriďanů kvůli rabínovi z West Palm Beach, kterej píchal nekošér dirku.
29.9.2003 1:58
RE: Stále nejdůležitější akt v demokracii.
Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?
Reakce na 20172
Klidně mě drážděte, já jim to mám také zazlé a pokud jste tou stejností obou stran myslel právě hlasování o válce v Iráku, rozhodně s Vámi souhlasím.
Já jsem tajně doufal (i když stále něvěřil), že jako členové Kongresu mají přístup k lepším informacím než obyčejný plebs a zárověň jsem jejich akci bral jako nutný výraz podpory presidenta a výraz americké jednoty, která by mohla zabránit válce samotné. Já jsem byl osobně přesvědčen, že Bush je rozhodnut do války jít, tak jak tak, ale pokud by Demokrati v Kongresu volili hromadně proti (což podle mě, radikála, měli) a presidenta by nepodpořili, schytali by to stejně... Je fakt, že poslouchat teď některé demokratické kandidáty, kteří válku stále obhajují, je ostuda a nedá se to poslouchat...
Jak se jeden může mejlit. Já o zácpě a vy o průserech a teplém vzduchu. Abych se přiznal, jsem z toho letošního teplého vzduchu celej vyjevenej. Když to foukne z toho monopólu, tak nevím jestli se mám nejdřív rozbrečet nebo ... Ale ono to bude asi tím nervem, jak plyne z těch bumážních zápisků vykopaných pod Kremlem:
"Sovetsti neurologove objevili nerv, spojujici oko a prdel. Dukazem byl pokus s pacientem, který byl nejprve bodnut jehlou do prdele a okamzite se rozplakal. Pote byl toutez jehlou bodnut do oka a okamzite se posral!"
Sám jistě uznáte, že píchání nekošér dífky rabínem z West Palm Beach, je proti tomuto vědeckému poznatku - úplná sranda.
A to si jeden myslí, že když je vofafrnej, že se mu nic stát nemůže ...
http://www.sprcha.com/comments/2003/9/28/14228/3548/24#24
Tome,
zase jste mě překroutil: "Sám jistě uznáte, že píchání nekošér dífky rabínem z West Palm Beach, je proti tomuto vědeckému poznatku - úplná sranda."
Zaprvé, napsal jsem, že ten rabín píchal katolického Buchanana, nikolif nekošér dífku. A to je, sám jistě uznáte, podstatný rozdíl.
Zadruhé, hrubě podceňujete politický vliv a lídršip westpálmbíčského rabína. To přece nejde ani zdaleka srovnávat s tím pícháním sovětského pacienta do prdele! Kdyby byl tedy tehdy býval rabín píchal Góra a ne Buchanana, následovala by ho celá kongregace a Bush by si teď místo prezidentování ve Washingtonu nacouvával krávy k pařezu v Texasu.
Hezky, pane Táborský, moc hezky jste tady to píchání rozvinul. Zdá se, že voliče zaujalo samotné píchání a na nějakou tu dírku moc nehleděli.
Nemyslím si, že stisknutím knoflíku zmizí příští rok v listopadu poslední cáry původní americké republiky jak se praví na konci tohoto článku. Nový volební systém - bez píchání, aby se voliči nerozptylovali - zaručuje, že se volič nepřehmátne. U elektronického hlasování ofšem záleží na formě provedení volebního aktu. Akt musí být naaranžován tak, aby i ten neblbější americký volič analfabet pochopil, co se po něm žádá.
Představoval bych si to takto: Ve volební místnosti budou za plentou shromážděni všichni kandidáti, kterým nad plentu bude vyčnívat jenom hlava. Nad hlavou klaždého kandidáta bude display na kterém budou naskakovat hlasy. Zadní rozhraní kandidátů bude propojeno kabelem k přidělenému a zapačetěnému píčatoči.
A teď si to představte: Volič vleze za plentu a jednoduše zmáčkne čudlíka toho kandidáta, který se mu nejvíce líbil. V okamžiku zmáčknutí dotyčný kandidát vytřeští oči - kontrola č. 1 pro volební komisi (komise si dělá čárku na formuláři č.1 dotyčného kandidáta). Kontrola č.2 - na displeji se zvýší počet hlasů o jeden (komise maluje čárku na formuláři č.2). Kontrola č.3 - na disku zapečetěného píčatoče je připočítán a uložen další hlas.
Pokud by součet hlasů jednotlivých kontrol nesouhlasil, tak kandidáti předstoupí před plentu a volby vyhraje ten, který má největšího čudlíka.
Takto provedené volby, pane Táborský, a to mi věřte, získají Americe obdiv a úctu celého světa.
Tome,
berte, prosím, následující jako jako upřímnou konstruktivní kritiku a chtěl bych Vás ujistit, že Vaše snahy povznést americké volby na světovou technicky politickou úroveň oceňuji naprosto kladně. Mám jen dojem, že si ty naše volební problémy tam u Vás v Canucku trochu zjednodušujete a zásadní otázky nedomýšlíte. Tak například, já s Vámi sice souhlasím, "že stisknutím knoflíku nezmizí příští rok v listopadu poslední cáry původní americké republiky", ALE bez píchání nám zmizí během tří generací voliči. Píchání je stále ještě nejdůležitější akt demokracie. Mačkání knoflíků i těch těch nejvymakanějších gizmos ho jen tak nenahradí.
Myslím, že mám správnou představu, co nazýváte [/i]“zadním rozhraním”[/i], která mají kandidáti propojena kabelem a vytřeští oči, když se jim tam pustí zmáčknutím knoflíku elektrický proud. Jenže právě to vytřeštění očí, nebo přesněji míra vytřeštění, je stejný kámen úrazu, jako jsme měli, jak si jistě pamatujete, s “hanging chads”, “pregnant chads”, “intented chads” a se všemi těmi ostatními formami fušérského píchání. Při Vašem volebním systému by se musela stejně tak zjišťovat míra vytřeštění - bolestné, slastné, orgasmické, unylé, předstírané - mno, jistě si umíte představit alespoň nějaké ty varijábls, jak by mohli kandidáti reagovat na 115 Voltů střídavého v zadním rozhraní.
“Pokud by součet hlasů jednotlivých kontrol nesouhlasil,” navrhujete, “tak kandidáti předstoupí před plentu a volby vyhraje ten, který má největšího čudlíka.” Mno, jedním z našich amerických problémů je, že máme také ženské kandidáty a pro většinu z nich by se pro takové vyhodnocování musel stanovit nějaký opravný či handikepový koeficient. A i tak, nebo právě kvůli tomu, by zase mohlo dojít k nějakému sexdisenfrenčajznmentu, dokonce i k reverzní diskriminaci, protože například Afroameričanky hotentotského původu mají čudlíka většího než jejich kountrpárti. A potomci krále Davida by něměli vůbec žádnou šanci.
No, a teď si představte, že jedním z kandidátů bude taky Joe Lieberman, který posledně spolu s Gorem trvali na prohlížení lajdácky píchnutých dírek zvětšovacím sklem – na televizi tuhle floridskou ostudu ukazují dodnes. No, a teď si při Vašem návrhu "větší bere" taky představte, že by tak hledali otisky prstů na Liebermanově čudlíku a vysílali by to do celého světa. Fuj, to by byl antisemitismus!
Jak jsem již uvedl na začátku, Vašeho inputu do amerických voleb si cením a doufám, že ho budete dále rafinovat a rozvíjet. Něco se o tom musí udělat, jak říká náš pan prezident.
S americkým pozdravem za světový mír a demokracii!
ALE bez píchání nám zmizí během tří generací voliči.
Koukám, že se té nejlevnější lidové zábavy nevzdáte ani bohovi. Jen tak mimochodem - viete čo hovoria Slováci vo chvílach najvyššie rozkoše? "Boha mu!" A v den voleb po celém Slovensku zní ve volebních místnostech odzemek "Píchaj, píchaj vykrůcaj!"
Takže, aby vám voliči během tří generací nezmizeli - píchání ponecháme. Volič tedy jednou rukou zmáčkne kandidátovi čudlíka a druhou rukou ho bodne špendlíkem do prdele. Nerv mezi prdelí a okem zavibruje. Zmáčknutému a navíc bodnutému politickému kandidátovi vyhrknou slzy - což bude zaznamenáno na kontrolním formuláři č. 3. Píchnutí špendlíkem se tak předejde kamenu úrazu (jak správně poznamenáváte) který by mohla představovat ona míra vytřeštění očních bulev, včetně oněch emocijálních varijábls. Výron slz (slz!) bude i dokonalou kontrolou nad tím, aby kandidáti nepodváděli a nemačkali si za plentou sami čudlíka o stopéro.
Pane Táborský, pokud v této fázi přípravy důstojných voleb vyrukujete s dalšími varijábls, jako jsou třeba sádlomjásoichisté, fakíři erotomani, masturbující cibuláři či věčně uplakané neuspokojené jeptišky, tak ty volby nedáme dohromady ani náhodou. Jakoby nestačilo, že jste do kandidatury zatáhnul tak rušivý prvek, jako jsou ženský a rovnou hotentotky! Že jste se nepřihasil se samicemi slona indického a nedal jim svůj hlas?
Se světovým pozdravem NAZDAR!
Tak Vy říkáte nejdůležitějšímu aktu v demokracii"nejlevnější lidová zábava"? Mno, to byste neměl povídat někomu, kdo platí alimenty. Ve West Palm Beach si píchnul rabín jen jednou a za necelé tři roky nás přišly alimenty na víc než 200 bilionů doláčů a konec je v nedohlednu.
Po té poslední změně ve Vašem hlasovacím systému to vypadá už mnohem lépe, chce to jen vymakat nějaké ty detaily při mačkání čudlíků a vychytat mouchy na tom nervovém propojení mezi prdelí a vulvou. A kdyby se dalo nějak obejít to mačkání čudlíku a ten špendlík se nahradil vidlemi, tak bych s radostí volil Bushe i já, a třeba i několikrát za sebou.
Se zájmem sleduji váš rozhovor s panem Táborským ohledně změn ve volebním systému.Jsem žadostivá,do jakého konečníku to dovedete.
2.10.2003 17:53
RE: Stále nejdůležitější akt v demokracii.
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?
Reakce na 20217
Koukám, že se té nejlevnější lidové zábavy nevzdáte ani bohovi. Jen tak mimochodem - viete čo hovoria Slováci vo chvílach najvyššie rozkoše? "Boha mu!" A v den voleb po celém Slovensku zní ve volebních místnostech odzemek "Píchaj, píchaj vykrůcaj!"
Pičovina!
1.10.2003 0:17
RE: Stále nejdůležitější akt v demokracii.
mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 20095
No hlavni vec je pane Taborsky, ze si neplete tvrde a mekke
Y x I. Tim by jste se dostal ven se skatulky intelektuala
za ktereho vas tady vsichni bez vyjimky povazujeme.
navzdy vas obdivovatel
matej z matejova
Taborsky, prvni rozumny komentar za nekolik tydnu co se Vasimi prispevky bavim. Ani broukpytlikovstvi, ani dedovsevedovstvi pouze fakta volovin prosta. Pisu Vam zeleny bod do te zaplavy cervenych. Kdyz se chce vsechno jde, jak rikal Babinsky.
27.9.2003 0:45
RE: Stále nejdůleřitější akt v demokracii.
mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 20096
Ano Zdenku, docela s tebou souhlasim co pises Taborkemu.
On tam snad zapomel pripsat, ze krome te naivity a blbosti
americkych volicu jeste jednu vec, kolik lidi jde k volebnim
urnam ? 60 % ci 70 % ????? Lide nemaji o politiku zajem.
Vidis a vsichni jsme uz nad Taborskym lamali hul.
Taborsky, pripojuji se ke Zdenkovi! Velmi dobry komentar. Ti, co porad melou dokola (Peleska a pod.), ze Bush byl dosazeny soudem nerozumi electoral procesu. Take souhlasim s tim, ze gauneri jsou stejnou merou na obou stranach. Jak republikani, tak demokrate. Pokud by nekdo si nemohl vzpomenout na jmena nekterych gauneru na demokraticke strane, tak pro zacatek nabidnu jmeno Kennedy. Od Josepha, pocinaje, pres JFK. Teddy a ti mladi. Ti vsichni muzou znasilnovat, zabijet, a nic se jim nestane. Dalsi jmena demokratu poskytnu na zadost.
Taborsky, ode mne mate dva zelene puntiky!
26.9.2003 23:21
RE: Stále nejdůleřitější akt v demokracii.
Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?
Reakce na 20094
Také si nemyslím, že počítačový volební systém je závažnou hrozbou americkému volebnímu procesu a volbám. Rozhodně ale nesouhlasím, že Demokrati jsou stejní gauneři jako Republikáni. Jistě se v řadách obou stran najde gaunerů spousta, ale sledování politické situace za posledních dvanáct let mě přesvědčilo, že Republikáni jsou zcela jistě extra gaunery, kterým Demokrati nesahají ani po kotníky. Rovněž si nemyslím, že zásahy paní Harrisové a Nejvyššího soudu do průběhu posledních presidentských voleb byly zcela legitimní, ale co se stalo, se stalo a doufám jen, že si čím dál tím víc lidí uvědomuje k jaké tragédii přispěli... Já sám jsem z Gora pražádnou radost neměl, z Bushe už vůbec žádnou, ale že bych dnes dal přednost Gorovi je jednoznačné. O platnosti zvolení Jeba nepochybuji... Nemyslím si ani, že Bushovo nezvolení je zaručené, i když situace doma i v Iráku bude pokračovat ve stejném duchu, jako doposud. Na to je zde stále příliš mnoho volů, kteří ho zvolí opět...
já jsem myslel, že my dva jsme ty volby na Floridě měli do detailu promrskaný už tehdy. Mno, a já tady přijdu v dobré vůli s kompromisem, že Republikáni a Demokrati jsou stejní gauneři a Vy zase nesouhlasíte.
Dobrá tedy, já s Vámi souhlasím, že Republikáni jsou ještě větší gauneři než Demokrati - větší ústupek už ale udělat nejde. Za to mi ale nešahejte na Katku Harrisovou, ta dělala, holka nevinná, všechno přesně podle zákona. A já Vám zase nebudu připomínat, že všech sedm soudců floridského Nejvyššího Soudu, kteří z těch voleb udělali třímanéžovej cirkus, byli Demokrati. A že vrchní rabín ve West Palm Beach - jako příklad těch nejblbějších voličů - volil omylem antisemitu Buchanana.
Mno, a jak to dopadne s Bushem v příštách volbách uvidíme, jak pravil slepej.
27.9.2003 2:55
RE: Pane Juchelko,
Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?
Reakce na 20113
Ona je pořád nevinná? Na jedné straně je to od Vás rozhodně gentlemanské gesto - kytice růží a dost, na straně druhé nechápu...
Kompromis ale beru a množinu zlých Republikánů za Kateřinu rád "vyměním". Je to pro mě stejně prašť jako uhoď, protože ona do této množiny stejně patří... Rabíny do toho netahejte, výstava ruského žida Chagalla, kterou jsem před časem shlédl v SF, s jeho modřemi, zelenými, úžasnou červenou a fialovou v mých očích všechny hříchy židů vykoupila (tedy jeho umění) a jsem týden po přečtení Al Frankenovy knihy "Liars and..." a ještě stále v "bojovné" náladě...
27.9.2003 3:16
RE: Pane Juchelko,
Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?
Reakce na 20113
Ještě dodatek... promrskané to možná v minulosti bylo, já jsem se myslím do těch debat tenkrát moc nepletl, jednak mi Gorovo chování připadalo příliš plebejské (kdoví ale jak bych se choval já, kdyby šlo o presidentské volby), jednak polemizovat o situaci na Floridě s člověkem, který tam žije bych považoval za jednostrannou diskuzi. To, že se ale obě strany soudily a nakonec musel rozhodnout Nejvyšší soud, myslím legitimitě voleb nepřidalo. Poté, co jsem měl možnost pozorovat chování mladého Bushe v jeho nové roli po dobu skoro tří let si ale myslím, víc než kdykoliv předtím, že volby byly, tak, či onak "ukradeny", nebo by mě to přinejmenším nepřekvapilo...
Jestli tohoto podřadného a ulhaného presidenta zvolí opět je jistě zatím ve hvězdách, ale přiznám se, že nevylučuji tu horší alternativu - v CNN už běží, s palcovými titulky, reportáže o tom, že ekonomická situace v USA prý nebude mít na Bushovo znovuzvolení vliv... To jistě nezní povzbudivě, že ano?
Taborskej, a mame tady dalsiho, kdo keca o soudu.
mne by to taky nepřekvapilo, ale stejně si nemyslím, že byly ukradené. Možná, že volební systém by se měl novelizovat, ale na tom už pracuje Tom.
Zasahování Nejvyšších soudů jistě na legitimitě voleb nepřidalo, ale především nepřispělo k respektu k oněm soudům.
27.9.2003 4:27
Stále zbytečnější akt
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Nedelejte si vubec starosti ,koho zvolite ,nebot proces vyberu kandidatu je delan tak ,ze ,kdyz date vsechny kandidaty do jednoho pytle a poradne zamichate ,tak vzdy vytahnete toho praveho.Kdyz shlednete historii voleb za poslednich sto let ,tak zjistite ,ze vsichni zvoleni presidenti byli a jsou clenove zednarskeloze ,jak i je to v jinych evropskych vladach,takz e predem vybrany kandidat je predem urceny se stat presidentem ,nahodne podporovany kandidat lidem z ulice se vubec nedostane na kandidatni listiny,takovy omyl se uz sto letnestal,George Washington, Theodor Roosevelt,Truman Eisenhower a i Buchanan jsou clenove zednarskych lozi,takz e si nedelejte zadne iluse a je jedno jestli k volbam jde 60% a nebo 20% volicu ,zvolen bude vzdy ten ,ktery je predurcen ke zvoleni,tak ,jak Americane veri ,ze RESERVNI BANKA je americkou statni bankou ,tak veri i na demokraticke volby,nakonec nemusime od zednaru chodit daleko ,kdyz havel si sam nechal natisknout plakaty "Havel na hrad" a jako jediny kandidat zvitezil!!!!!!!
27.9.2003 22:37
Poněkud mimo téma, ale zajímavé...
Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?
...obzvláště pro pány M + B + B.
http://www.boston.com/news/nation/articles/2003/08/10/even_traditional_conservatives_outraged_by_radicalism_of_the_right_boston_globe/
neviem ci tu uz bol tento linka ale ...
http://www.ericblumrich.com/gta.html
btw: aj tak mam pocit ze je jedno ci si zvolia bábku z demokratickej alebo republikanskej strany ...
29.9.2003 3:17
Stále zbytečnější akt
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Ja si myslim ,ze clenove kongresu mozna maji horsi informace ,nez kdokoliv jiny ,nebot musi cist hlaseni vsemoznych statnich instituci as po hlaseni tajne sluzby ,takze hlaseni ,ze do 24 minut muze Saddam Husein napadnout Britanii a jine nesmysli daly podnet k teto valce a jak bylo videt na TV ,tak cely senat si podal ruce ,aby ukazali svetu odhodlanost branit "Americkou demokracii" rizenou uplne odjinud ,takze tato demonstrace jednoty s odstupem casu dopadla jak sjezd hlupaku ,kteri odhlasujou vse ,co se jim strci pod nos ,zatimco tisice lidi demonstrovali v ulicich ,ze valka s Irakem neni spravedliva,coz vedel "kdejaky troubaů ,ale nevedeli to clenove kongresu,Britsky parlament ,celnove politicky vedouci strany a nevedel to ani australsky parlament ,nebot zde se ridili prikladem Londyna a Washingtonu.Kdyby nekdo z vedoucich politiku skocil pres zabradli do reky ,tak bez premysleni na obou koncich sveta bude dlouha fronta ,aby si ostatni ,"dobre informovani" skocili vramci vernosti k samovladcum ,take!!!!Kdo ostatni nasledoval politiku USA ,Ceska vlada se pridala take ,takze, dochazim k nazoru ,ze mnozi politici ,jsou zcela odpojeni od verejnych i tak bidnych informaci,Australie zapasila nekolik mesicu ,jak je to vlastne s temi emigranty ,co naskakali do more,vzalo to nekolik mesicu a stejne nikdo nemuze rici,jaka je vlastne pravda a to nevi ani premier tohodle statu,kdo vic ma vedet pravdu ,kdyz neni schopen vedet pravdu ani ten nejvyssi z tech nejvyssich???????Natoz ,aby potom delal rozhodnuti ,jit do valky a nebo nejit.
Takze ,kdyz do ruznych vedeni statu dame "cvicenou opici",tak se muzeme dockat stejnych vysledku!!!
29.9.2003 5:04
Stále zbytečnější akt
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Za 23 roku v Amerce nebyl zvolen jediny president ,jez by nebyl Svobodnym zednarem,takze i ten pristi bude clenem teto svetove mafie na svetovou politiku.
Joern E. Vig
General Wesley Clark, high ranking freemasoner
Sun Sep 28 19:38:33 2003
64.140.158.184
Freemasonry today represents the reality-advancement of the multiculturalism. General Wesley Clark, high ranking freemasoner and commander-in-chief for NATO-forces in Kosovo. He admitted to CNN in June 1999: " In the modern Europe is no room for homogenious national states. They were an idea from the 1800s, and we shall carry it (the multiculturalism) through in the 2000s, and we shall create multietnical states".
http://apfn.net/messageboard/11-20-00/mbs.cgi.4646.html
Joern E. Vig
websiteArchive: http://web.archive.org/web/20001118115500/http://www.united-bluff.com/
email: [email protected]
Vzhledem k přeplácanosti oken, které vytěsňují nosné sloupy diskuse "Reagovat", dovolil bych si tady otevřít nové okno s výhledem na Slovensko. Je až překvapivé, s jakou údernou silou se zapojil do vývoje příštích voleb v Americe dr Murti, jediným slovem - Pičovina.
Časy se mění a Slováci s nimi. Párkrát jsem zajel na Slovensko, ještě v dobách komunistického protektorátu Čechy-Morava-Slovesko, jak jinak, než jako čehún dojebaný a kokot. Slováci měli tenkrát takový krásný zvyk - nevítali čehúny dojebané obligátním chlebem a solí - ale slovy:"Tuná si na slovenskej pode. Kokot!"
Připodotýkám, že ve slově "pode" je nad "o" stříška jako pro Voříška a v tom slově to bylo slyšet. Znělo to jakoby puóde. Když si člověk dal záležet s odpovědí:"Poser sa súdruh hlavný ..." tak tam tu stříšku dostal také. Pak už jenom řinčely valašky. Ale ty pijatyky, Slivovica, Borovička ... Hoj! to byly časy! Miluju Slováky. Už tenkrát mi připadali takoví více zastřešení, svébytnější.
Souhlasím s dottórem Murtim že to je pičovina. Zalovil jsem v ošatce vzpomínek, abych si vybavil co vlastně ti Slováci ... Ano, bylo to přesně v té chvílí nejvyšší rozkoše, kdy ona zařvala:"Otec je za dverami!"
Pak už byl jen krůček k tomu, abych si vzpomněl, kde jsem tu pitomost slyšel. Bylo to při Borovičce tady v Kanadě, kterou známý přivezl s videokazetou - Milan Lasica a Július Satinský. Cyklus se jmenoval "Ktosi je za dverami." Ano, tam zazněla ta věta, kterou říká Milan Lasica:"Viete čo hovoria Slováci ....?"
Když jsem zavergloval Googlem, pokoušeje se najít dotyčný text, narazil jsem i na tento úsměvný výklad o slovenštině.
http://www.inzine.sk/article.asp?art=6556
Dotóré Murti sděluje, že "Slováci vo chvílach najvyššie rozkoše" a v době voleb, nevykřikují "Boha mu!", ale "Pičovina, pičovina". Tomu říkají slavisté zásadní odklon od tisovského klerikalismu. Všimněte si, že se to píše s krátkým "i", aby to vyjadřovalo králičí staccato vrcholícího aktu.
Pane Táborský, nic proti panslavistům, ale dottóre Murti vás zapomněl upozornit, že nasratý Slovák to zásadně vyslovuje tvrdě. Kdepak králičí skákáto - zní to jako když se Ďumbier valí soutěskou Jánošíkové diery na Medzirozsutce. Jen si to poslechněte: "Choďdopyčekokotdojebaný!"
Ale stejně, pane Táborský, my se tady mordujeme s volbama, on sem šoupne jedno slovo a má ty volby v kapse. Ten člověk musí být génius.
Tome,
otevřít nové okno je dobrý nápad, jenom nevím, zda to má být s výhledem na Slovensko - když jde o dotóré Murti, tak ten výhled by měl být spíš někam na podkarpatoruskou poloninu nebo do Haliče. To je, co on tady reprezentuje, ne Slovensko. To je tam, kam chodí za tím jeho rabínem na rozumy a pak nám to sem překládá do takové divné slovenštiny. Mně to nevadí, já jsem pochytal takový podobný maďarónský dialekt v Komárom, ale normálním Slovákům se musí otvírat kudla v kapse.
Máte pravdu, že "Choďdopyčekokotdojebaný!" nejde pravopisně provést s měkkým. Ale genialita géniů jako Murti a Matěj je kromobyčejně vyvinuta jen jedním směrem (idiot savant, říkají takovým případům psychiatři) a rozdíl mezi tvrdým a měkkým jim unikají, mimo jiné. V Jidischweltanschaung jsou zato zdělaní, to se jim nedá upřít.
Ale abych neodcházel od okna. Včera jsme mluvil s jednou známou (abych, tak nějak jako Matěj, dodal věci na věrohodnosti), s Nathaly Sarah Dateff z Užhorodu, která se odtamtud zrovna vrátila z dovolené. Narazila tam na jedné polonině na dva bačy, slovo (pičovina) dalo slovo (pyčovina a všichni tři zanedlouho skončili na ovčích kožích v kotári. Protože je Nathaly ještě v reprodukčním věku, tak jim před pyčovinou navlékla kondomy a vysvětlila jim, že je nesmějí za žádných okolností sejmout, jinak že by z toho měla, u Pěruna, dieťa. Oba se zapřisáhli a pak se už ozývaly ze salaše jen výkřiky a sténání vrcholné rozkoše - "pičovina, pičovina", přesně jak sdělil dotóré Murti, akorát s tím rozdílem, že to bylo většinu času s tvrdým (on si myslí, že to je nény rozdiel, ale my víme svoje).
Po třech dnech nato se oba bačové svíjejí bolestí na zemi, až jeden zašiepká, "počuvaj Jano, auvej, boha jeho, dotieraz som bol trpezlivý, no něch má ta amerikánská židouka parchanta, teraz si už musiem srolovať tú gumu dole a ísť sa vychcať." "Hej, hej," souhlasí Bela, "i čoskoro po vychcanie si ju muožem opäť narolovať naspäť, čo ona, somár, v Amerike pozná."
Jo, s tím "...přesně v té chvílí nejvyšší rozkoše, kdy ona zařvala:'Otec je za dverami!'" jste mi připomněl, jak jedna v Čimelicích v podobné situaci vykřikovala: "Jesli nás tu načapá pantáta, tak mě zabije jak Paní Kněžnu". Paní Kněžna, jak se možná ještě pamatujete, byla čubka Areidal terriéra, která měla být základním kamenem chovu předsedy místní organizace Svazu chovatelů drobného hospodářského zvířectva, pantáty Flaksy a kterou zabil sekyrou, když se mu spustila s Maříkojc voříškem. To bych se ale opakoval, kdybych zabíhal do podrobností. Chtěl jsem jenom říci, že slovenština je i ve stavu vrcholného vzrušení jemnější než čeština, specificky tedy jihočeština. A čeština je, samozřejmě, zase mnohem jemnější než ruština. Rusové, například, říkají "Serjožko", zatímco Češi říkají "kakej Pepíčku".
4.10.2003 10:42
RE: Pičovina užgorodskomukačevská.
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?
Reakce na 20280
Teraz Murt vysvetlí trápnemu Táborskému, amatérskemu Slavistovi, čo je to mäkké i a čo je ypsilón:
Teraz, Táborský, pomaly vyslovte i.
A teraz y.
Vidíte? Žiaden rozdiel. A viete prečo? Lebo nie ste Rus.
Rozdiel medzi i a y je v jazykoch západných Slovanov čisto formálny.
Keď už som pri tom Táborskom, tak by som chcel vedieť, či už zistil, prečo podporuje svetový sionizmus. (Bez ohľadu na to, či vie alebo nevie, kto je to ten Halíč.)
Dodávam, že bača by si na kokot nedal kondóm, ale kokotňák (samozrejme). Kokotňák môže zároveň označovať aj predmet, ktorý je skôr dlhší, ako kratší. Kratší sa potom označí slovom pičík. Okrem toho, keď už sa tu spolu vybavujeme o kokotoch, tak dodám, že kokot je záležitosť českého dialektu, slovenskejší výraz je mogoň. Avšak, všimol som si, že tomuto výrazu priemerný Čech nerozumie, tak budem preferovať pri komunikácii s vami, Táborský, výraz kokot.
Ďalej konštatujem, že podpora svetového sionizmu vám ide lepšie, niež emulácia Slovenčiny:
1.
Po třech dnech nato se oba bačové svíjejí bolestí na zemi, až jeden zašiepká, "počúvaj Jano, auvej, boha jeho, doteraz som bol trpezlivý, no nech má ta amerikánska židovka prijebanca, teraz si už m(i)sím zrolovať tú gumu dole a ísť sa vychcať." "Hej, hej," souhlasí Vojto, "i čoskoro po vychcaní si ju muožem opäť narolovať naspäť, čo ona, somár, v Amerike pozná."
---čo však nevadí, Slovenčina je omnoho komplikovanejší jazyk, než Čeština---
2.
Pičovinou sa na Slovensku rozumie to, čo tu vy rozprávate, nie to, čo robíte na záchode hľadiac na ofrckanú fotku Heleny Vondráčkovej. (To ste vážne nevedel?)
3. Vulgarizmy sú z gramatického hľadiska spisovné, na rozdiel od slangu. Takže veta "Táborský je kokot." je spisovná, avšak "Táborský je fas." nie je.
4. Písmeno ô získate tak, že si doinštalujete slovenskú klávesnicu. Bude sa potom nachádzať tam, kde máte teraz ;
Dotóré Murti,
nepsal jsem sice Vám, ale Tomovi, a také jsem neměl v nejmenším úmyslu si s Vámi povídat, o kokotech či o čemkoliv jiném, ale když jse se do toho přimíchal, tak Vám tedy vela (mäkké "l" si dodělajte, keď ho máte nastavené) ďakujem, že ste si dal tu robotu a opravil moju “slovenčinu“, pretože ako som prvše hutoril, pochytal som z nej tolko němnožko od východňárských cigáňov v Komárom pri Dunaju. Tie hutorí nie pičovina, pretože hutorí nie piča, no (fonetícky) fekete pína. Ťažko jim rozumieť, takmer ako Vam, keď ste na smrť ustaty a hutoríte o politike, čo je u Vas normálné.
No, vďaka tože za obohatenie mojho dyčtionára slovenskych jazykovych skvosťou: kokotňák, fas, prijebanec (to je moc pekné, ako keď si pripostranie volačo prijebať), mogoň (to sa aj rýmuje) a pičík, lebo kolik cudzích jazykuov pomajstruješ, tolikrát seš človekom, hej?
Mno, tak kebyste bol terazko zase tak laskávy a okorektíroval mi moje maďaronské ošipky, byl bysom Vam bardzo zaviadzaný. A ja Vam na opliatku prezradím, ako je to s tým mäkkým i a ypsilónem: keď si priedpostavíte pried tie dve pismená “d“, “t“ alebo “n“, tak muožete počúvať, že to nie je rozdiel čisto formálny, ako sa Vam doterazka pozdávalo.
P.S.: Pýtate sa u Vas doma: kto je to ten Halíč alebo čo je to ten Halíč alebo kde je ten Halíč? (nápoveda medzi nama: po jidisch je to Galízienland).
5.10.2003 8:44
RE: Pičovina užgorodskomukačevská.
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?
Reakce na 20304
P.S.: Pýtate sa u Vas doma: kto je to ten Halíč alebo čo je to ten Halíč alebo kde je ten Halíč? (nápoveda medzi nama: po jidisch je to Galízienland).
Táborský zase raz nepochopil, ale zas to ani nik neočakával, že?
Čo sa týka vašej (už teraz trochu trápnej) emulácie Slovenčiny, stačilo by na začiatok písať vám/vás namiesto vam/vas. Znie to divne.
Čo sa týka slabík de, te, ne, le, di, ti, ni, li vs de, te, ne, le, dy, ty, ny, ly, mohlo by to rovnako dobre byt de, te, ne, le, di, ti, ni, li vs, de, te, ne, le, di, ti, ni, li.
Napríklad keď hovoríme o táborskej mozgovej disfunkcii, je jasné, že to nehláskujeme ď i es ef u en ka ce i a.
Takže príklad, ktorý uvádzate, len potvrdzuje to, čo hovorím ja, síce že sa jedná o gramatický úzus, nie o nevyhnutnosť, ako napríklad v Ruštine.
BTW: Pripomeňte mi, prosím, že koncom roka by som vám mal v mene svetového sionizmu poďakovať za váš príspevok (v podobe daní, ktoré odvádzate v USA).
Pane Táborský, byl jsem neobyčejně uchvácen jemnými nuancemi českého jazyka ve vašem podání a věta - "Rusové, například, říkají "Serjožko", zatímco Češi říkají "kakej Pepíčku". - mě doslova sestřelila ze židle.
Okno na Slovensko otvírati, o průser si koledovati. Ledva se okno pootevře, hnedka do jizby vlítne poleno jako východňár. Teď už mu stačí jen poslat zdravici:"Jánošík bol maďar!" a chalupa lehne popelem.
S tím kondomem, to byl opravdu asi úlet. Kokotňák, říká, (samozrejme). A dodává "Kokotňák môže zároveň označovať aj predmet, ktorý je skôr dlhší, ako kratší." Proč nenapíše rovnou - menší než malý? A že kokotňák je na jedné straně zauzlované ovčí střívko, s tím už se nepochlubí. A proč neuvedl tu nejspolehlivější slovenskou antikoncepci - PRST!? Protože s prstem, to je teprve ta Pravá Slovenská Trkáreň!
Dále pak dr Murti písá:
"Kokot je záležitosť českého(!) dialektu, slovenskejší výraz je mogoň."
Že by to bylo tím, že se Slováci v Čechách oslovují jménem Kokot? Mogoň? Co já vím, tak mogoň je frekventován od Čierne pri Čope po širokorozchodce dále na východ.
Slovo kokot má původ v době, kdy dnešní Slováci v Horních Uhrách chodili za ovcemi. Pochází se slova kotár a ministr kotáru sa volal kokotár. S příchodem průmyslové revoluce do Horních Uher (začalo se používat kolo) se urychlil vývoj i v mezilidské komunikaci. Umné zručnosti - vázání copánků - se využilo při zavedení provázkové abecedy a aby se ušetřilo na uzlících, zkrátilo se slovo kokotár na kokot.
Tolik tedy z Matice Užhorodské, což jistě potvrdí vaše známá Nathaly Sarah Dateff z Užhorodu, anžto měla s 'kokotármi' co do činění.
6.10.2003 20:00
RE: Pičovina užgorodskomukačevská.
Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?
Reakce na 20314
Pred tým, než začnete trepať pičoviny, skúste si niečo aj naštudovať.
BTW: Menší, než malý (kokotňák) by bol pičík, samozrejme. Nie kokotňák. Dúfam, že nemusím vysvetlovať, prečo. Že na to prídete intuitívne .
Menší, než malý (kokotňák) by NEbol pičík, ale dulčik. Netreba vyvetlovat, hej?
5.10.2003 3:45
Stále zbytečnější akt
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
US Govt Sued
by Daniella Peled - Sep 23
An Israeli couple has taken the US government to court for refusing to recognise Jerusalem as part of Israel.
American-born Ari and Naomi Zivotofsky started legal action last week after the US embassy in Tel Aviv failed to list their son Menachem’s birthplace as Israel, even though he had been born in the capital.
When the parents obtained a US passport for the tot, born on 17 October 2002, his place of birth was listed as Jerusalem, with country of birth left blank.
The parents claim this violates the 30 September 2002 foreign relations authorisation act, which congress passed just weeks before Menachem’s birth.
The relevant section reads: “For the purposes of the registration of birth, certification of nationality, or issuance of a passport of a United States citizen born in the city of Jerusalem, the secretary shall, upon the request of the citizen or citizen’s legal guardian, record the place of birth as Israel.”
The Washington attorney acting for the couple, Nathan Lewin, told TJ: “We filed a complaint last week in the district of Columbia, and the government has 60 days in which to respond. They may well move to dismiss the case saying it interferes with foreign policy.
“But the law clearly states a directive to the secretary of state by congress to recognise Jerusalem as part of Israel. I think it is important that the world, and especially the US, recognise that Jerusalem is in the state of Israel.”
7.10.2003 5:26
Stále zbytečnější akt
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Ja nepochopim ,jak nekdo muze soudit vladu USA ,ze nechce uznat Jerusalem ,jako hlavni mesto Israelcu-"zidu".kdyz americky tisk THe Charlotte Observe pise ,ze puvodem ,tak zvanych dnesnich zidu ,jsou Chazari,turecko-mongolska rasa ,tudiz by meli tyto falesni zide pozadovat Ula Batar v Mongolsku a nebo Carihrad v Turecku!!!!
----------------
Posted on Sun, Sep. 28, 2003
Genetic signature found in Levites traced to Asia
DNA finding suggests Jewish community has a mixed ancestry
NICHOLAS WADE
New York Times
A team of geneticists studying the ancestry of Jewish communities has found an unusual genetic signature that occurs in more than half of Levites of Ashkenazi descent.
The signature is thought to have originated in Central Asia -- not in the Near East, the ancestral home of Jews.
The finding raises the question of how the signature became so widespread among the Levites, an ancient caste of hereditary Jewish priests, whose lineage supposedly dated back to a son of Jacob.
The genetic signature occurs on the male or Y chromosome and comes from a few men, or perhaps a single ancestor, who lived about 1,000 years ago, just as the Ashkenazi community was beginning to be established in Europe.
Most American Jews are descended from Ashkenazis, one of the two main branches of the Jewish community. The other is the Sephardis, whose ancestors were expelled from Spain.
The new report, published in the current issue of the American Journal of Human Genetics, was prepared by population geneticists in Israel, the United States and England, who have been studying the genetics of Jewish communities for the last six years.
They say 52 percent of Levites of Ashkenazi origin have a particular genetic signature that originated in Central Asia, although it is also found in low frequency in the Middle East.
The ancestor who introduced it into the Ashkenazi Levites perhaps could have been from the Khazars, a Turkic tribe whose king converted to Judaism in the eighth or ninth century, the researchers suggest.
Their reasoning is that the signature, a particular set of DNA variations known as R1a1, is relatively common in the region north of Georgia that was once occupied by the Khazar kingdom.
If the patrilineal descent of the two priestly castes -- Cohanim and Levites -- had been followed as tradition describes, then all Cohanim should be descended from Aaron, the brother of Moses; and all Levites from Levi, the third son of the patriarch Jacob.
Scientists found that more than half the Cohanim, in both the Ashkenazi and Sephardi communities, indeed carried the same genetic signature on their Y chromosome. Their ancestor lived some 3,000 years ago, based on genetic calculations, and indeed might have been Aaron, says Karl Skorecki of the Technion and Rambam Medical Center in Haifa.
But the picture among the Levites was less clear, suggesting they had a mixed ancestry.
8.10.2003 3:35
Stále zbytečnější akt
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Az ,kdyz lide celipravde do oci,tak hodnoti svet jinyma ocima a poznaji zbytecnost sveho predesleho jednani ve jmenu pravdy.
-----------------
Z americke stanice:"STAY AWAY FROM MY SON'S MEMORIAL SERVICE" FATHER ORDERS TONY BLAIR
TELLS BRITISH PRIME MINISTER THAT HIS SON IS DEAD BECAUSE THE PRIME MINISTER IS A LIAR AND TOOK BRITAIN TO WAR IN IRAQ WRONGLY
I salute this father; not only for having the guts to say the right thing, but for being educated enough to see the truth. I hope that one day, AMERICANS will see - as I do -- that this entire Iraq "war" was based upon intentional lies, flagrant deception and gross distortion.
Tuto stránku navštívilo 7 738