Diskuze k článku
Smrt komunisty
Příspěvků 30
2.2.2016 7:32
Miloslava Ransdorfa jsem si zacal vic vsimat
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
az posledni dobou, presne od chvile, kdy mu Zeman vzkazal, ze ma do jeho kancelare dvere zavrene. Do te doby jsem jenom okrajove vedel, ze zna strasne moc jazyku a ze ma neco s usty. Dojem toho zkriveni jsem ziskal z medii a do te doby jsem nevidel jedinou fotku, kde by ten pravy koutek nebyl pokriven. Takto byla pro dav umocnovana neakceptovatelnost jeho nazoru.
Vetsi moji pozornost pritahl az svym svycarskym zatcenim. Podivoval jsem se nad jednanim svycarskych uradu a taky jsem nechapal, ze mu ceske urady nijak nepomohly, a proto kdyz mel po navratu tiskovou konferenci, neodesel jsem od TV ani na chvilinku, trebaze byla strasne dlouha. Pocitil jsem tam strasny zapach. Z jednani uradu. Tam i tady. A uvedomil jsem si, ze pri te konferenci kdyz mluvil, skoro zadne pokriveni praveho koutku nemel. Ano, byly okamziky, kdy tam jakysi nepatrny naznak uskoku koutku do neprirozena byl, ale ne takovy, jak jsem jeho vizaz znal z medialnich fotek. To si tedy museli fotografove dat zalezet na tom, az nasli ta prezentovana znetvoreni. Utvrdil jsem se, kam az ceska medialni pokurvenost saha: Jsi komous, nezasluhujes si, abychom te narodu ukazali bez nezaslouzeneho handykepu! Hotovo! Strasna zrudnost!
Mozna by stalo za to, kdyby Zvedavec zverejnil popis jeho pohrbu. Treba to, jak proletar Filip, predseda komunistu, s nimz mel Ransdorf kdovijake spory, se dostavil na pohreb jako slechtic v limuzine a v davu se neprojevoval nijak smutne. Atd.
Ve Vašem posledním odstavci je hodně zloby, žluči a závisti nebo je to jen elementární neznalost? Filip je místopředseda nejvyššího zákonodárného sboru ČR - Poslanecké sněmovny Parlamentu. Z toho titulu má přiděleno stejné auto se šoférem, jako všichni ostatní místopředsedové z jiných stran.
Pokud byste chtěl šířit informace podobné této, musel byste si klást otázku, podobné kritikům v jiných diskusních fórech, jak mohla dcera M.Ransdorfa letět na pohřeb z Helsinek (a zřejmě se bude i vracet... tj. -cca 5000,-Kč) ale o úhradu pohřebného požádala pak rodina KSČM?
Já si kladu jinou otázku - legitimní - jak to, že (ani mediálně...!) za celkem troje uskutečněné volby do EP, neproskočila informace o miliónových dluzích jiných poslanců Evropského parlamentu za tuto stranu.
3.2.2016 6:47
RE: Miloslava Ransdorfa jsem si zacal vic vsimat
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 345105
>Ve Vašem posledním odstavci je hodně zloby, žluči a závisti nebo je to jen
>elementární neznalost? Filip je místopředseda nejvyššího zákonodárného
>sboru ČR - Poslanecké sněmovny Parlamentu. Z toho titulu má přiděleno
>stejné auto se šoférem, jako všichni ostatní místopředsedové z jiných
>stran.
To vsechno vim. Vim ovsem taky to, co probehlo mezi Ransdorfem a KSCM v minulosti. (Financni nedoreseni predvolebni kampane; nakonec pravdepodobne i kvuli tomu vydaje za pohreb hradila strana, ne rodina.) A i kdyz tehdy nebyl sefem strany Filip, mohl alespon nad rakvi pred ostatnimi spolustraniky dat jinou formou prijezdu najevo (byla by to krome piety i dobra ideologicka strategie) urcitou spriznenost se stranicky poskozenym neboztikem.
>Já si kladu jinou otázku - legitimní - jak to, že (ani mediálně...!) za
>celkem troje uskutečněné volby do EP, neproskočila informace o miliónových
>dluzích jiných poslanců Evropského parlamentu za tuto stranu.
Ano, ja taky. To je vsak dalsi a hlavne delsi tema hodici se na samostatny clanek, ne diskuzi, jejiz pozornost se uz ubira jinudy - na novejsi clanky.
Mám už temer 70 rokov a prežil som toho v ďaka Bohu v živote dosť. To, že poprevratové eštebácke média urobili s komunistov doslova zabijakov, tyranov,zloduchov je minimálne nie férové.
Tak, ako je nie férové z Havla urobiť ikonu demokracie/ podnes deň neviem, čo je to - tá demokracia.To, že si môžete čosi povedať? Je vám i tak k hovnu. To že môžete cestovať? Je vám to i tak k hovnu. Za čo?/
Ale viem jedno, že každý z nás urobí i chybu. Ale tiež viem, že človek stvorený Bohom,či osudom-láskou našich rodičov, by mal mať v sebe ľudskú pokoru, lásku a pochopenie.Ale najmä, silu odpustiť!!!
Ďakujem autorke za pekné a ľudské slová.
3.2.2016 7:11
RE: Miloslava Ransdorfa jsem si zacal vic vsimat
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 345109
Reagujete
>Prostý človek 176.?.?.? Reakce na 345084
tedy na muj predchazejici diskuzni prispevek.
Obycejne kdyz se takto reaguje, jedna se o nejake doplneni ci nesouhlas. Po precteni vasi prvni vety jsem odhadl, ze mirite na me (poukazem na vek nedopatrene, jsem totiz o nekolik roku starsi nez vy... ), ale dalsim textem jasne davate najevo, ze jste spise mel zvolit zcela novou vetev diskuze. No, nevadi.
Co se tyka pani Prochazkove, jeji tata mi nebyl cizi. Souhlasim s tim, jak se o ni vyjadrujete.
Komunista je vždy internacionální pomatenec.
O Husovi se šíří spousta pohádek, jen ne pravda, ta nějak ne a ne zvítězit.
Čechům byli vnuceni většinou vlastizrádci za národní hrdiny, např. i sv. Václav.
Mne zas děsí Vaše naivita a emoční zaslepenost, která způsobuje účelovou nefunkčnost Vašeho mozku.
Pavel p
Svatý Václav? Vlastizrádce? Kde jste na tom byl? Generace Čechů sv. Václava vzývají jako patrona české země. Pokud máte na mysli tzv. včlenění do říše, tak je nutné vzít v úvahu tehdejší politickou situaci. 906 Maďaři rozvrátili Velkou Moravu, mnohem mocnější říši, Sv. říše římská n.n. Maďarům odolávala jen stěží a bylo dohodnuto příměří na 20 let. Čechám hrozil zánik díky válce na 2 fronty - Němci a Maďaři, kteří si příměřím uvolnili síly. Navíc na území Velké Moravy byl chaos a s tím spojená občanská válka. Tomu tehdejší český stát nemohl při sebelepší vůli trvale vzdorovat. Václavova politika usmíření s říší byla nevyhnutelná a porážkou Maďarů na řece Lechu na ni navázal i jeho bratr, vrah, Boleslav. Mír jím uzavřený byl tehdejšími lidmi považován za přijatelný beze ztráty cti. Nazvat sv. Václava vlastizrádcem je, pominu-li rouhání, nesmyslné.
Z jakého originálního dobového zdroje čerpáte tyhle pohádky? Hned bude jasno, kdo z nás je blíže pravdě.
Všechny ty kroniky, co nebyly spáleny a dochovaly se do dnešních dnů jsou očividné podvody.
Lidi jsou vážně divní. Hádají se o lži, které gdysi dávno napsal za ně něgdo jiný.
Sami nevědí, co dělal jejich praděd, ale jsou ochotni se přít o ještě starší pradědy.
Možná žijí v paneláku nebo v baráku 10x10m a myslí si, že toto bylo to dědictví, na které od svých předků tak dlouho čekali. Muheeeeee
3.2.2016 0:19
RE: Naivita autorky článku mě děsí
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?
Reakce na 345091
>jeho bratr, vrah, Boleslav
V te dobe se to za vrazdu nepovazovalo. Prectete si neco o celem rodu Premyslovcu. Odstraneni neschopneho modlosluzebnika Vaclava jeho mnohem schopnejsim bratrem Boleslavem bylo pro Cechy po vsech strankach pozehnanim. Vlada Boleslava prinesla chcipajici ceske zemi rozkvet obchodu a masivni zvyseni zivotni urovne poddanych. To ze znej cirkev vyrobila ikonu je z jineho soudku.
Opatrně, motáte pitomosti.
1) Kníže Václav asi naletěl tím, že zaměstnal ve své kanceláři německého špióna (Podivena), ale zrádce asi nebyl. Jeho další kroky byly vedeny vědomím války s Jindřichem, jen se do toho nešťastně přimotaly spory s příbuznými, kteří Václavovu chybu chtěli řešit tím, že na knížecí stolec zasednou sami. Skončilo to vraždou Václava, ale vrahem nebyl Boleslav, ale některý z bratranců, snad jménem Radslav.
2) Co se týče komunistů, nemotejte zaměstnance Rotschildů (Trockého a ty, co mu naletěli) a lidi čestné, pracovité a přemýšlivé, jak je okolo sebe shromáždil Stalin. Existuje parafráze stalinizmu, která zní: "Dokážeme všechno!" Stalin právě vybudoval slávu svoji i SSSR na pečlivé spolupráci a zapojení všech lidí do práce. Lemplové to sice nevytrhli, ale alespoň neškodili a občas také alespoň trochu vypomohli. Pravice zatím dokázala jen zlikvidovat společenskou dělbu práce.
Byli Komunisti a ti co byli u Komunistů.Dnes jsou vidět doopravdy, jací jsou Komunisti a ti co jsou u "demokratů".Titíž lidé, kteří škodí, jestli je to Komunistická strana, nebo ODS, nebo Socani, pořád jsou tam ty samé svině.Takže se vše hodilo na Komunisty a každý neúspěch si vyžerou oni.A to nejsem a nebyl jsem Komunista, ale zažil jsem, viděl jsem a zažívám a vidím!Ty největší svině, jsou největší "demokrati", kapitalisti a zloději!Tuhle zemi nikdy nikdo nepřivedl do větších sraček, než takzvaná "demokracie", nejhorší možný systém na světě.Vše naruby a daleko větší poskokové a vazalové Ameriky, než CCCP!!!
Ano,máte přehled-tady je statistika:
http://www.paratdnes.cz/2014/05/Dotuje-Brusel-Ceskou-republiku...
Stručně ze statistiky:
V dividendách jde na západ cca 260 miliard ročně.Nazpět 20 miliard
Za 8 let 8x240=1920 miliard. A to není vše.
Statistikám věří už jen zoufalci. Jejich tvůrci tomu neuvěří. Horko těžko pochopí z čeho vznikne milión. Muheeeeee
Bejt nepřítel komoušů to je ještě bezpečné naproti tomu, bejt jejich kámoš. Podívejte se třeba na politický děti pana Zemáka. Standa Gros už je pod drnem, a Sobotka má vrchlík jako Litvíněnko...
Máte ve všem NAPROSTOU PRAVDU.
Snažit se sahat po letech na prachy mrtvých ve švýcarských bankách snadno končí tím, že někdo zainteresovaný nakonec kejvne, a dvacet minut počká...
... jsem onehdá někde četl. Prý europoslanec Ransdorf byl jeden z mála zastupitelů, u kterého byla smrt mozkovou mrtvicí možná. Protože u těch zbývajících potentátů, co jsou jen Kašpárky na niti, je to vyloučeno. Kde nic není, tam ani smrt nebere.
Vše ostatní už bylo uvedeno výše.
R.I.P.
Pan Ransdorf inkasoval za dobu své politické činnosti v přepočtu přes 100 milionů korun. Dokázala by mi autorka tohoto chvalozpěvu vysvětlit, čím nás pan europoslanec za tyto peníze obohatil? Kde jsou výsledky jeho dobře placené práce? Co po něm zůstalo?
U skutečných celebrit obvykle hodnotíme to, co člověk v životě dokázal. Příklady? Karel IV., Mikuláš z Kadaně, Smetana, Křižík, Ježek, Baťa, K. Svoboda, Jančura, ... Co zbylo po Ransdorfovi? Pár spisků, které nikdo nečte. A zejména dluhy. Rodina údajně neměla ani na jeho vlastní pohřeb. Nevidím žádný důvod ke chvalozpěvům na zemřelého.
No on z něj nikdo celebritu nedělá.
Po tobě, naštěstí, ani pes neštěkne.
No já bych to zhodnotila tak, že tady ani nejde o to, co po sobě Ransdorf zanechal, jako spíš o to, že byl sprostě a veřejně zavražděn. Je s podivem, že si zde na Zvědavci nikdo toho nevšiml. Nějaký supervlivný bankéř dal ve Švýcarsku příkaz a od té chvíle se děly věci. Policie mu nedala životně důležité léky a nikdo ze státních institucí, které jsou k tomu stvořené mu nepodal ani prst záchrany. Presstituti z majnstrýmu o tom mlčeli jako hrob, a tak to vdova musela vykřičet pouze na jeho pohřbu. Je neuvěřitelné, že údajné demokratické Švýcarsko, kde dokonce již několik staletí existuje údajná přímá demokracie, se chová ještě hůř než komunisti za totality v Československu. Ta provázanost VŠECH státních institucí, které jednají přesně podle pokynů z řídícího centra je velmi zarážející. Je vidět, že ONI se již tak cítí být pány nad lidstvem, že již ani neskrývají veřejnou vraždu. Oni totiž již dávno žijí v NWO ale my normální lidi ještě o tom stále nevíme a doufáme, že to není pravda a že nás neovládnou. Ake vzpomeňte si na 9/11- to byl jejich rituální iluminátský triumf nad lidstvem.
Ta provázanost VŠECH státních institucí, které jednají přesně podle pokynů z řídícího centra je velmi zarážející. - ale tohle je přece definice demokratického centralismu v praxi.
Demokratický centralismus je dialektickým spojením předností demokracie a centralismu.
marxismus.cz/hismat/politika.htm
Když bral v roce 1968 roha generál Šejna - Semínko do emeriky, tak po něm prej zbyly horentní dluhy asi 56 papírů.
To co píšete jsou totální nesmysly.
Europoslancem byl 11 let, zpočátku měl plat 2.200 eur.
Článek z r. 14, kde vysvětluje, kolik začali dostávat postkomunističtí europoslanci, není k nalezení, jen nepřímé odkazy ( jeho plat činil později 6 tisíc euro, plat průměrného občana Bruselu je kolem 3,5 tisíce a žijete-li převážně za eura, těžko se to přeměřuje na koruny, pokud si nevozíte z Čech spacák, jídlo a pitnou vodu.
A poté co mu nevyšlo podnikání,se pravděpodobně dostal do dluhů.Takže později, jako EU poslanec peníze (s kterými asi moc hospodařit neuměl) měl velké, ale multimilionář nebyl.
Dále.
Když budete procházet internetem, tak zjistíte, že pan Ransdorf měl vzácnou schopnost, šlapat veškeré "vrchnosti" (od šéfů našich komunistů, po šéfy Evropského parlamentu) na jejich "kuří oka".
Proto se, nejen "mediální" válka proti němu, táhla už od cca r.2005.
Na "netu" od webu: našipolitici.cz , placené amíky a Sorosem, po kdejaký web, všude jsou důsledně vyzdvihovány pomluvy, ale nikde už není zveřejněno, že se prokázala jejich nepravdivost, kromě webu pana Ransdorfa - http://ransdorfmiloslav.com , kde i informuje, že je mu soustavně upírán mediální prostor k smysluplným vyjádřením. Jeho názory na webu stojí za přečtení.
Co udělal pro nás, můžete najít na www.europarl.europa.eu, či na jeho webu. Rozhodně byl celkově pilnější než poslanci u nás a míval dost velký vliv v Evrop. parlamentu, což mnohé vrchnosti vadilo.
Pavel p
Tady bych se chtěl Ransdorfa proti Karlu IV zastat.
Ransdorf sem nedotáhl německou pátou kolonu a nepomáhal zavádět původnímu obyvatelstvu torturu.
Pan Ransdorf byl v tomto ohledu zcela neškodný oproti Karlu IV, o kterém se dosud roznášejí povídačky, že to byl náš kamarád. V tomhle si taky jednou uděláme pořádek aby bylo Proti všem jasno.
P.S I vo těch ostatních
Ano, máte jistě pravdu. Po politikovi jenž si zaslouží vaše uznání musí zůstat rodina zajištěná na desítky generací a svůj politický život musí prožít v luxusu. Jedině to v rozbitém a zkolonizovaném torzu Československa přináší uznání a uctivé pokyvování zdebilizovaných otroků. Snad jen pomatenci můžou být vděční za hájení zájmů Čechů, nikoli jiných zemí v EP, za přednášení otázek na parlamentní půdě ohledně zločinů ve světě a role EU coby vazala USA v nich, za knihy pro lidi schopné myslet, nebo za nespočet přednášek a debat s lidmi o nacházení smysluplné cesty vývoje lidstva.
Když však trpíte takovou starostí o vynaložené prostředky, zkuste si dohledat ve zdrojích EP informace, jakou činnost a v čím zájmu vykonávají mnozí jiní poslanci, zejména z pravicového spektra. Až se mnohdy člověk diví, že ještě EU existuje a že se zde ještě neválčí.
Dodnes nevím zda je paní Procházková komunistka nebo anikomunistka. Ani mně není souzeno to posuzovat.
Mnozí si váží dutých nádob, které jsou po hrdlo naplněny duševním harampádím, které umějí obhájit, ale v normáním životě jen zavazí. Ale gdyby šlo jen o to. Jsou schopni nadělat takové škody, že by se za to nestyděl aní vnuk Al Caponeho. Zajímavé je na tom všem především ta zápletka. A do ní se pletou všichni, kteří mají potřebu se zůčastnit.
V podstatě o nic nejde. Ten pán se za náklady všech nezůčastněných naučil spoustu neužitečných dobře vypadajících znalostí, o které si ani on sám nedokázal opřít kolo.
Je jich mnohem víc, o kterých sníme, že se polepší.
Prezident Zeman probudil Shwarzenberga
https://www.youtube.com/watch?v=PdUSZ4AkwxQ
Diskuse se pořád točí kolem toho, jestli byl takový nebo makový a kromě Jarmily je každému ukradené, že to byla vražda. To už jsme všichni tak emočně otupělí?
Tuto stránku navštívilo 4 764