Diskuze k článku
Kam s Německem – na východ nebo na západ?
Příspěvků 17
Znovu rozdelit. Velkonemecko nikdy nedelalo dobrotu.
15.10.2015 8:55
RE: Kam s Německem – na východ nebo na západ?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 340689
>Znovu rozdelit. Velkonemecko nikdy nedelalo dobrotu.
Souhlasim. V EU by dominance Nemecka byla POTREBNE a PROSPESNE ochuzena. Jenze, muze k tomu dojit...?
Ale pozor! Zadne ruske vlivy, vazby. To by bylo zase jinak na hovno.
Baba na německém trůnu je lepší řešení než znovurozdělení Čtvrté říše.
Správně, drzme sa hesla: fuck the human rights, poslapme práva občanovi na samourcenie a zotrocujme ich dalších 70 domov, a ked našich vnukovi dostihne karma a Němci povstanu, tak ich znova už podruhé rozdrtime a budeme ich zotročovát dalej
A otázka v současnosti bezpředmětné. V prvom řadě by si Němci malí rozhodnut či chcu pokračovat jako kolonia západu, alebo suverénní stát. Světlo ostatně mohou řešit až potom.
16.10.2015 3:51
RE: zbytocne roztahane
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 340714
Ty tomu "češtinovi" tedy dáváš na prdel. Nejsi robot od Googlu?
Hybridná českoslovenčina akú používal náš bývalý prezident " apříl "
Mas poloviční pravdu, písem na tablete s androidom. A nie vždy si to po sebe precitani.
17.10.2015 5:35
RE: zbytocne roztahane
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 340750
Vymlouvat se na tablet může leda puberťák. Ten přece nemůže za to, že Slovák komolí Češtinu. Jestli je tomu opačně, tak jsi naprostý exot. Jo a nepřečíst si po sobě napsané, to je projevem povrchnosti, ba až neúcty. Ke všemu. K ostatním, k jazyku a konec konců i k sobě samému. "Spěchej pomalu", zní jedna z moudrostí předků a "mluv jak ti zobák narostl", by mohla být tou další, které není radno pomíjet. A neměj obavy, že Slovenština je "zvědavcům" nesrozumitelnou hatmatilkou. Je to přece, jak kdosi učený již dávno zkonstatoval, jen "východní nářečí Češtiny".
a přesně vystihuje dnešní stav Německa a jeho národa,na Východě notně podvedeného...
A protože do toho všeho článkem zmíněného zasáhly ještě navíc důsledky sankcí vůči Rusku a situace se hlavně na Východě velmi zdramatizovala,hrozí to výbuchem a smetením té hloupé Nány i jejího liberalistického estabilišmentu až paty pohrouženeho v sioAnglosasskou řiť.....
Zjednodušeně řečeno:Je tam 45% nácků a 45%levičáků a jen zbyteček nesourodé hmoty,obashující liberály a ostatní bezpohlavní....
A protože se bojí,že by mohly přijít změny z Východu a tím i už do jisté míry naznačený obrat na Rusko,dostalo Německo ránu v podobě těch imigrantů a teď jde o to,jestli právě tohle neurychlí ten obrat,kterému naháněči imigrantů chtějí zakaždou cenu zabránit....
Vzhledem k tomu,že se Němci do značné míry z historie poučili,tak to "destruktoři světa"nebudou mít jednoduché,jako v předešlých dvou světových válkách....
Souhlasim s napisem,
pak mam ale urcite vyhrady. Za prve - "nackove" jsou levicaci, ale ne-internacionalni (nepozidovani). Za druhe - "vybuch" (pokud mozno ne-destruktivni) je zakladnim pozadavkem pro oziveni Nemecka. Za treti - myslim, ze Nemecko muze existovat pod jednou strechou, ale musi byt skutecne federalizovane, do hloubky a dusledne. Dlouhotrvajici tendence ruznic v nemeckem mysleni jsou eidentni napr. v prezivajici tradici protestantskeho "Svobodneho Statu Sasko". Jeho doplnujici a prolinajici se alternativou muze byt katolicke Bavorsko atd.
Zakladnim predpokladem zmen je ovsem kompletni de-amerikanizace. Dokazi to Nemci? Doufejme ze ano. Pak uz nikdy nebudou hrozbou ale inspiraci.
není v našem zájmu. V našem zájmu je to, na čem pracuje Rusko a část německých politiků a podnikatelů: vzájemná výhodná spolupráce. My vám (zejména) suroviny, vy nám průmyslové výrobky. To je budoucnost této části Evropy včetně nás. A právě to je proti zájmům anglosasů anebo co to vlastně je. Na celý svět se dívají prizmatem svých zájmů, což jim samozřejmě nelze vyčítat. Špatné je, že po všech ostatních chtějí, aby jejich pohled přijali jako jediný možný.
Odpověď zde pro euálku zní TTIP i když američanům střední třídy lžou že to bude přeliv prostředků pro ně tak je jasné že s jídlem roste chuť a že to skončí v detroitismu nesouměřitelně bohatých a byla by to modifikace akce s čínou kdy se jim ovšem vypřahají. U této koncepce bez násilného zbavení se zdá že si peklíčko ohlávek tahajících volů pojistili odkýváním zaprodanců 5. kolony pracujících v eu pro ně naoko a vše ukazuje že bruseloni jsou trojský kůň pro zájmy kapitálu které jsou zcela jiné než zájmy lidí a o občanech v této formě hovořít tedy nelze a ostatně formulaci lidské zdroje již brusel využívá takže se ztotožním zde s hláškou z AC24
+15 # Gabriel 2015-10-15 12:29
Tady na AC jsem to psal již mnohokrát.dám to znova.
Sybila řekla--- lídé budou blbí ,ale nebudou o tom vědet. přeloženo do řeči mýho kmene,blbost bude standard. bohužel,jí to vyšlo.je to pravda.
... A ani kdyby čert na koze jel tohle v telce skutečného vlastníka a ne poplatníků čt neuvidíte kdy i o realitě sami nepochybují nicméně zobrazení hokynářství se prostě zamýšleným užitým prostě nehodí.
https://www.youtube.com/watch?v=BVYncPJPtOo
K diskuzi o liberalismu a antiliberálních silách, jejich vyčerpání a nové možné orientaci - komentare/2014/04/5947-ctvrta-politicka-teorie.htm
Myslím, že si to zaslouží opět připomenout, možná teď aktuálněji, než když to vyšlo poprvé např. zde na Zvědavci, protože se mezitím odehrála řada změn a diskuzí, čili výměn v informačním poli...
... a pak ještě /komentare/2014/05/5960-ctvrta-cesta-k-ruskemu-rad...
Na zapad to asi nepujde, dal je jen za kanalem Stara dobra Anglie,ktera je privesek ameriky, nemohu si odpustit trefnejsi pridomek tohoto vztahu "vozdr u rypaku Strejcka Sama"
cili ani ne zapad a ani ne vychod, ale stare spojenectvi ci pratelstvi Moskva - Berlin, ktere existovalo do 1900.
Co z toho budeme mit my, cechackove?
je sice fakt, ze nemci jsou pacholci, prokazali to castokrat v historii, ale pokud my cesi nebudeme lezprdelkove, jako byli nekteri nasi pradedkove za Rakouska, tak je pro nas lepsi nemecky soused (sudety uz nejsou) a pres pole velky rusky bratr.
tim padem se vykompensuje nemecka rozpinavost nebo se preorintuje na byvale ostpreussen cili na Wasrpolaky, s nimi maji skopcaci si jeste co vyrizovat, (I kdyz se rika ze se s polakama dohodli prece mam dojem, ze ztrata Danzigu a pobaltskeho pobrezi je pro ne stale aktualni).
Jsem jenom zvedavy jak to zkousnou mistni rusobijci, a jak prazska kafirna se stim vyrovna.
Je sice pravda, ze rusaci maji jako narod misty velkopanske chovani ale to same a jeste vice se skopcaky, on ten Herrenvolk z nich nikdy nevyprchal, ale jak jsem se jiz zminil, pokud se nam nezacnou zase jako z Boleslava (nebo kdo je to sem tenkrat tahal jako usedliky) usazovat zpatky v Kommottau tak na tom vydelame jako narod, jenom proto ze Rusaci nas meli a maji nejradsi ze vsech slovanu, a my I pres kecy kafirniku slovani jsme.
17.10.2015 5:46
RE: ? na východ nebo na západ?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 340754
>Je sice pravda, ze rusaci maji jako narod misty velkopanske chovani ale to same a jeste vice se skopcaky, on ten Herrenvolk z nich nikdy nevyprchal,
Stoji za to si to poslechnout, anebo precist preklad:
(Vsimnete si obliceje skopcacky pani Merkelove behem toho projevu
https://www.youtube.com/watch?v=2eVkHtKkO-M
Popřípadě volněji formou rozhovoru a s jasnozřivou předpovědí budoucího dění na Ukrajině: /komentare2014/02/5863-alexandr-dugin-to-je-velka-...
Tuto stránku navštívilo 3 091