Diskuze k článku

Migrantes ante portas

Příspěvků 57

14.9.2015 17:00

Zajímavý dotaz.

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Podíváme-li se s vizionářem Hlavsou do trouby, uvidíme nadšené pražany , jak vítají svého imáma na opět Koňském trhu. To je budoucnost ignorantů. Tentokrát už bez chatiček a piva, a podle mne po karmické zásluze.

339425

14.9.2015 19:21

RE: Zajímavý dotaz.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 339425

Já to vidím v troubě jinak.Česká kotlina, Uhry, Tatry, se po velké válce dostanou do vlivu Ruska.Na západ budou mešity, tady nee.

339433

14.9.2015 20:56

RE: Zajímavý dotaz.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 339433

Ja to vidím tak, že ak k nejakej "veľkej vojne" dôjde, tak nám to už môže byť v podstate jedno, lebo výsledkom bude buď apokalypsa alebo nwo (alebo najprv apokalypsa a potom nwo).

339436

15.9.2015 16:33

RE: Zajímavý dotaz.

Stejna ip 46.?.?.?

Reakce na 339436

NWO pride je to pisane aj v bibli a bude to Antikrist pretoze všetko zlo co sa deje vo svete je dielo Antikrista[překvapení] ty co čítaju bibliu vedia o čom písem.[smích]

339500

16.9.2015 10:12

RE: Zajímavý dotaz.

stalnogorski 188.?.?.?

Reakce na 339500

A co je Krist? To je ten co nám radí když dostanem přes hubu z jedný strany xichtu, nastavit i druhou stranu? Kdysi mi to bylo sympatické, to jsem byl ale ještě mladý a blbý, ale když vidím hordy negrů a mohamedánů kteří nechtějí nic než vysát a zplundrovat moji zem tak se ptám k čemu je mi takové učení toho Krista? p.s. stále se považuju za křesťana, sice pokřtěn nejsem a o víře bych mohl diskutovat, ale cítím mateřskou sounáležitost s křesťanskou civilizací.

339555

16.9.2015 14:37

RE: Zajímavý dotaz.

u 85.?.?.?

Reakce na 339500

NWO (New World Order, výstižnejšie by bolo NWB - New World Bordel)[naštvaný] tu už dávno je. to, čo okolo seba vidíme, sú jeho prejavy.
Pravdepodobným budúcim výsledkom týchto trendov už nebude žiadny "Order", t.j. poriadok, ale totálny kolaps civilizácie. Ak tomu nejakým zázrakom nezabránime. neviem síce ako, ale nádej umiera posledná.[smích]

339561

14.9.2015 21:32

RE: Zajímavý dotaz.

Zvirak 89.?.?.?

Reakce na 339433

Taky si myslím, že pan Hlavsa uvidí mešity až na západ od Chebska, ikdyž si v Praze jistí performeři budou mešitu ze srdce přát.

Pořád jsme Slované, na rozdíl od jiných národů nejsme tak dalece vykořeněni jako západnější sousedi, ikdyž se vícero tisíce let vyskytuje trvalý tlak na zotročení, vykořenění, vyhlazení. České kmeny vytrvaly do dnešních dnů. Zajímavý je i fakt, že přijetí křesťanství jsme dlouho odolávali, (např déle než němci). Spousta slovanských zvyků se nepodařilo vymýtit, tak je církev překryla svými zvyky.
Několik století po přijetí křesťanství byla proti Čechům vyhlášena křížová výprava..
Ikdyž se nám to ze všech stran, někdy více někdy méně podprahově snaží vnutit, slovanům není křesťanství vlastní.

Proč o církvi vlastně píšu? Protože v tom vidím vlastnosti našeho národa, který stále spí a pomalu se začíná probouzet. Až drsná realita vyvede z letargii většinu, bude to celkem mazec.

K těm vlastnostem bych dodal, že další charakteristickou českou vlastnost národa bych viděl schopnost přežít. Zlí jazykové budou tvrdit, že češi jsou zbabělci, podlézači atd. Já bych to zas viděl v souvislostech. Historie čechů je plná výbojů germánů. Nikdy jsme nebyli pokořeni nebo vyhnáni a vždy uhájili naše území. Pokud germáni nějaké území dobyli dlouho je neudrželi.
Problém je, že češi časem čelili větší a větší přesile. A když už nebyla možnost válku vyhrát, zvolil národ jiný způsob jak přežít. I po stovkách let cizázké lucemburské, jagellonské, habsburské nadvládě, byli češi pevní, věděli, kdy ohnout hřbet, ale národ zlomen nebyl. Je to strategie, kdy malý národ odolá mnohem většímu a nepřijde o svoji identitu.

Já bych o nás tolik nepochyboval jako někteří, co nás nazývají čecháčkama, atd..
Jak to už bývá, pravdu se dovíme až se bude lámat chleba, půjde do tuhého..

Navíc jak o těch dnešních připluvších a příchozích mohamedánech přemýšlím, napadá mne zajímavá otázka:
Jakáže to byla podmínka vyjetí blanických rytířů z Blaníku?

339438

14.9.2015 21:51

zdegenerovaný národ pivních Švejků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 339438

Vykořenění možná ne, ale zdegenerovaní dostatečně.
Do republiky se valí hordy bojovníků ISIS (Velkého izraele) a na demonstraci v miliónovém hlavním městě se sejde jen stovka odvážlivců.
K tomu snad ani není co dodat. Tak dementní a zbabělý národ se jen tak nevidí.

Teď jen zbývá sbalit kufry a prásknout do bot, než se hranice uzavřou ostnatým drátem i ve směru ven a do teď narychlo stavěných "uprchlických" koncentráků začnou zavírat čechy, kteří protestují proti současné zvůli naší kolaborantské vlády a bruselských iluminátů.

339441

14.9.2015 22:41

RE: zdegenerovaný národ pivních Švejků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 339441

Švejkování je neslovanský způsob obrany. Bylo by ale asi nesprávné v nouzi nestřílet z cizích zbraní. Pokud člověk třeba systematicky studuje Haškovo dílo, nenajde tam překvapivě ironii na dvě věci: Na židy a na komunisty. Obávám se že to není náhodou. j[smích]

339446

15.9.2015 16:27

RE: zdegenerovaný národ pivních Švejků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

Reakce na 339446

Jste si tím neslovanským švejkováním tak jistý? Pravda, nápadně mi to připomíná spíš košerování než švejkování. Ale malý národ, přes který se každé století převalí ve válečné vřavě okolní velké národy, nemá možnost si nějak vyskakovat a hrát si na hrdého. Takže jistá míra švejkování je tu pochopitelná i pro nekošer obyvatelstvo.

Ukažte mi za posledních 500 let někoho slavného s rovnou páteří, kdo to s tímhle hrdým přístupem přežil a nemusel emigrovat nebo se nechat zabít.

339498

16.9.2015 21:30

RE: zdegenerovaný národ pivních Švejků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 339446

nenajde ironii na zidy? Cetl jste to vubec [velký smích] ? Co byl podle vas polni kurat Katz [smích] ?

339574

17.9.2015 7:27

RE: zdegenerovaný národ pivních Švejků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 339574

JJ, feldkurát Katz je tam naprosto jasnej. Jen z filmového zpracování se zmínka o jeho židovství vytratila. Je to typický příklad hebrejce, který se snaží najít zaměstnání, kde nebude muset nic dělat a mít se docela dobře.

339599

20.9.2015 12:16

===RE: zdegenerovaný národ pivních Švejků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 339599

Feldkurát Katz je ve švejkovi prostě postavenej, jako byl postavenej Hašek v životě. Je postavenej před očima čtenáře tak blízko, že zastiňuje vše ostatní, a tak nás to prostě na první pohled nenapadne. O to je drastičtějí šok, když to pak opožděně zjistíme. Co se týče hebrejců, tak Hašek se mi zdál pak daleko lepší hebrejec než feldkurát Katz, a tak jsem mu začal opět fandit. Možná že to bylo právě tím profesionálním švejkováním.....[smích]

339747

14.9.2015 23:19

RE: zdegenerovaný národ pivních Švejků

stalnogorski 188.?.?.?

Reakce na 339441

>Vykořenění možná ne, ale zdegenerovaní dostatečně.
>Do republiky se valí hordy bojovníků ISIS (Velkého izraele) a na demonstraci
>v miliónovém hlavním městě se sejde jen stovka odvážlivců.
>K tomu snad ani není co dodat. Tak dementní a zbabělý národ se jen tak
>nevidí.

Do Prahy to mám z konce republiky stovky km takže jsem se neúčastnil z časových a jiných důvodů v naivní představě, že to moji soukmenovci na nějaké neostudné početní úrovni zmáknou i za mě. Vždyť Praha s dostupným okolím, to je dobrých 2 mil. obyvatel. Účast která tam byla je pro mě nepochopitelná. Nejsem bezdětný, ale to není většina lidí, tudíž alespoň nějaký elementární zájem aby tento národ přežil mít přece musíme(?). To se opravdu všichni zbláznili a žijí v iluzi že se nic neděje? Že dvě stovky poldů hlídají hranice je dost dobrý fór kterému bych se i zasmál, jenom kdyby se mě netýkal. Mám pocit že žiju v národě bláznů. Tohle co se událo je přece facka pro všechny co něco k rodné hroudě cítí nebo doposud cítili...[naštvaný]

p.s. paláce na žrádlo a jiné chrámy konzumu v tu dobu praskaly ve švech, tam o tisíce lidí nouze nebyla i v městech 10x menších než Praha

339450

15.9.2015 19:35

RE: zdegenerovaný národ pivních Švejků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 339450

To taky nechápu. Že jim nezáleží na sobě, budiž. Ale že jim je jedno, v jaký sračkách tu budou muset žít jejich děti, to je do nebe volající.

Je to ve stylu "já si odejdu do důchodu a vy se o sebe v rozkradené a zničené zemi starejte jak umíte". Pak s překvapením zjišťují, že se z důchodu skoro nedá vyžít a nedostupnost komerčního zdravotnictví a nenažranost farmaceutických koncernů jim skrátí život o pěkných pár let. Pokud za pár let vůbec nějaké důchody budou.

339517

15.9.2015 1:21

RE: zdegenerovaný národ pivních Švejků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 339441

Naprosta pravda. Par tisic vetrelcu a prorazili vsechny hranice - Recko - Makedonie - Srbsko - Madarsko - Rakousko - Nemecko. A zadni fizli nebo vojcli jim v tom nebyli schopni zabranit. Ani slzakem a pendrekama. Kdyby v Praze, Berline, Mnichove atd. vylezlo na ulici 100 000 lidi a zazvonili klicema, tak se z toho papalasi napred poserou a pak vyskacou z tech oken radsi sami. Chtelo by to zas nejakou generalni stavku. Je jich jen par. [bliji]

339452

15.9.2015 14:18

RE: zdegenerovaný národ pivních Švejků

karel rudolf 212.?.?.?

Reakce na 339452

Velmi zajímavá je trasa této organizované imigrantské potopy. Z Turecka přes Řecko,Makedonii,Srbsko,Maďarsko,Rakousko do Německa. Když EU na pokyn USA zablokovala a zrušila výstavbu plynovodu Jižní proud z Ruska do Bulharska a dále, začal se připravovat plynovod Turecký proud. A ten má trasu z Ruska přes Turecko,Řecko, Makedonie, Srbsko, Maďarsko do Rakouska. A byl a je trnem v oku jak USA, tak i EU a současně země přes které by měl jít je potřeba za takovou troufalost potrestat. Takže imigranti, kromě rozvratu Evropy plní již nyní i další funkce.

339488

16.9.2015 21:36

RE: zdegenerovaný národ pivních Švejků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 339488

a tak máme místo modrého potoka hnědou řeku [velký smích]

339575

15.9.2015 16:38

RE: zdegenerovaný národ pivních Švejků

E123 193.?.?.?

Reakce na 339441

Evidentně nechápete uvažování většiny lidí. Snad všem, kromě naivních sluníčkářů, je jasné, že masová imigrace je pro nás hrozbou, ale ke komu se mají lidé obrátit? To, čemu Vy říkáte "dementní a zbabělý národ", je výsledek toho, že jsme byli za posledních sto let vládnoucími "elitami" zrazeni tolikrát, že ta apatie je naprosto pochopitelná. 1938, 1968, 1989, 1993 - mám pokračovat? Když nedávno lidé v ČB protestovali proti cikánskému teroru zmlátili je policajti - byli tam i policejní provokatéři. Demonstrace jsou nám k ničemu, dokud nám vládnou srabi, bezpáteřníci a zaprodanci. A když se náhodou najde někdo s koulema tak je "demokraticky odstraněn".

Za takových okolností není neaktivita zbabělostí, ale přesně jak píše Zvirak před Vámi, je to strategie přežití - přežití do doby, než bude mít zase cenu za něco bojovat, nebo dokud nás bojovat nedonutí okolnosti. Stejně tak je strategií přežití to Vaše "sbalit kufry a prásknout do bot", jen né každý si tuhle variantu může dovolit (nebo nechce být zbabělcem že? [mrknutí jedním okem] ). Nakonec je jedno jestli si Vy nebo já uvědomujeme, že je lepší jednat dřív než později. Důležité je, kdy to dojde té mlčící většině. Lidé v podobných situacích zkrátka jednají až ve chvíli bezprostředního ohrožení, ale to není zbabělost, nýbrž přirozenost.

339501

16.9.2015 9:19

RE: zdegenerovaný národ pivních Švejků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 339501

You can run, but you cant hide.
Cílem toho co se děje je kompletní vyhubení Evropy a bílé rasy s křesťanskými kořeny. Takže kdo si počká, ten se dočká - kulky do hlavy. Strategie připosraného pivního remcala je jistou cestou na popraviště.

Všechno jsou to jen výmluvy zbabělých Švejků. 20 let tu byly demokratické možnosti jak ovlivňovat chod státu. Nikdo je nevyužíval a tak nám je postupně začali ořezávat a do funkcí instalovat americké agenty a zednáře. Na vlastní zbabělost neexistuje omluva.

339551

17.9.2015 20:58

RE: zdegenerovaný národ pivních Švejků

E123 193.?.?.?

Reakce na 339551

Na Vás je asi v mém předchozím komentáři moc slov, takže speciálně pro Vás jednodušeji:

Většina lidí jedná, až když se jich nebezpečí bezprostředně týká - nejsou schopni si připustit, že přijmutí x tisíc imigrantů dnes může znamenat, že jim ti samí imigranti budou za 10 let plenit barák - souhlasím, že je to neskutečně pitomé jednání, ale rozhodně to není zbabělost.

339637

17.9.2015 22:16

RE: zdegenerovaný národ pivních Švejků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 339637

Rozhodně je příjemnější o sobě tvrdit, že jsem "chytrý" a zbytečně se nehrnu do riskantní akcí, než si přiznat nepříjemnou pravdu, že jsem prostě zbabělec. Znám povahu českého národa natolik dobře (teoreticky i prakticky), že si nemohu dělat iluze o naší statečnosti.

Ne náhodou prosazoval Masaryk jako české motto "nebát se a nekrást".

339643

18.9.2015 16:23

RE: zdegenerovaný národ pivních Švejků

E123 193.?.?.?

Reakce na 339643

Ježíšmarjá kde tvrdím, že je to chytrý přístup - asi každý mluvíme jiným jazykem Vy znalče národa [chechtot] . Heleďte a víte Vy co? Buďte tím hrdinou, vemte zítra pušku a běžte vystřílet parlament - že to bude naprosto zbytečné (protože tam nalezou jiní a Vy skončíte na prkně nebo v base a až půjde opravdu do tuhého budete "mimo hru" ) je jedno, hlavně že nebudete zbabělec, že jo? Vědět, kdy má smysl bojovat a kdy ustoupit je zkrátka strategie, nikoliv zbabělost.

339668

15.9.2015 19:46

RE: zdegenerovaný národ pivních Švejků

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 339441

Už jste někdy viděl, že sebevětší demonstrace lidí něco zmohly? Pokud se těm nahoře ty demonstrace náhodou zrovna nehodí do krámu, tak jsou na dvě věci: na hovno a na nic. A zkuste mi říct že ne.

To jsme poznali my řadoví občané i v dnešní "demokracii". Všichni lidé v naší čtvrti do jednoho protestovali proti tomu, aby byl zrušen autobus, který byl jediným spojením na metro. Ovšem novodobí papaláši z Ropidu (asi tak pět lidí, kteří si vozí zadky zásadně ve svých luxusních vozech) usoudili, že jsou chytřejší než tisíce lidí a naše protesty zásadně ignorovali. A o tom to je - to je ta jejich demokracie. Český lid má historickou zkušenost, že s takovými hovady nehne a tak se tomu vždy inteligentně přizpůsobil, aby přežil.

339518

17.9.2015 7:30

RE: zdegenerovaný národ pivních Švejků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 339518

Znáte termín "umlátit čepicemi"? Jen je k tomu potřeba víc než hrstka demonstrantů.
Navíc máme tradici v demonstracích, kdy se zastupitelé vyhazují z oken. Netvrďte mi, že tohle není účinné. [smích])

339600

15.9.2015 12:43

RE: Zajímavý dotaz.

to je jedno 80.?.?.?

Reakce na 339425

to nebude na Koňském trhu, to bude ne Velbloudím trhu [smích]))

339482

17.9.2015 16:11

RE: Zajímavý dotaz. minimální mzda...

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 339425

dle Bruselu je minimální mzda v Bundes 8,5 EUR a v ČR 1,55...
naše země se zjevně ekonomicko-sociálně zhroutí krátce po vlně tisíců imigrantů, (a následné jejich natalitě), které nikdo nezve..
zdravotnictví už teď řeší platby za výkony u Ústavního soudu (rozdíly plateb u ZP)..
dinsbír s občanstvím USA lobuje za tisíce negroidů, bělobrádek co má na starosti vědu a výzku patrně nutí akademiky k nejapným proklamacím jako za komančů viz media...
hlavní socan neví, co má říkat na parlafóny zítra a v pozítří..
...a nikdo nemá plán, jak nedopustit ožebračení našeho národa...

339618

17.9.2015 18:08

RE: Zajímavý dotaz. policie má zdravý pohled..

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 339425

..na imigraci, anžto v jejích řadách jsou tisíce odborníků majících "státnici" z psychologie a sociologie, že...
...a dobře vědí, že šnek hravě přeleze kolmou žiletku za pomocí svého slizu, ale zpátky už mu to halt nevyjde, tak jako naší societě, která si otevírá vrátka do pekel...
..ministr Chovanec si zaslouží zatímně úctu, narozdíl od hmyzu páté kolony alias KDU-ČSL etc..

339626

14.9.2015 17:04

Příklad Kosovo

Korutan 91.?.?.?

Je to jen pár let, co jsme měli možnost bezprostředně sledovat vyvrcholení podobné situace. Islamizace Albánci Kosova proběhla sice v delším časovém horizontu, ale po dosažení určitého podstatného počtu albánců v Kosovu se odehrálo to, co čeká i nás. Tehdy jsme přihlíželi, bylo to daleko od nás. Dokonce řada našich j-elit toto zvěrstvo podporovala a souhlasila s ním. Je zajímavé, že jsou to stejné persony, které dnes osočují národ z xenofobie a rasizmu, a opět podporují tento začátek zrychleného konce naší státnosti.
A tak se logicky ptám; Nejsou tito lidé, vlastně vlastizrádci, snažící se v cizím zájmu poškozovat náš stát, potažmo nás, lidi - obyvatele této země? Neměli by to být oni, kdo bude vláčen tiskem, veřejně pranýřován za vyjadřování podpory dějům, které ohrožují bezpečnost naší země? Vždyť tito lidé, prezentující se jako j-elita národa, jsou bezpečnostním rizikem, jehož důsledky můžeme vidět na příkladu Kosova.
Korutan

339426

14.9.2015 18:07

Chce to být mírně před problémem ještě než nastane.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

O tom, že "vláda musí vyměnil lid" / protože by jinak lid mohl vyměnit vládu/ hovořil již agent Stazi Gunter Grass agent STAZI v devadesátých letech minulého století. Věřím, že již tehdy byla tato emigrantská situace naplánována, a myslím, že je naplánována skvěle i dosud. Slouží to však samozřejmě jako vždy něčemu úplně jinému, a proto bylo hned po 1989 "česko" zpětně preventivně obsazeno bývalou sovětskou armádou v civilu, které se sem tiše a hromadně přesunula, čímž doobsadila němci předtím za babku bleskově skoupený v podstatě po východním německu nejbohatší a průmyslově nejrozvinutější region. Obávám se že až to tady začne černat, pustí se proti tomu do boje jako vždycky úplně někdo jiný než vylízaní čeští pivní srágorové, nebo Blaničtí rytíři. [smích]

339427

14.9.2015 19:09

RE: List panu Dukovi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 339428

Panu Dukovi bych s tím přijíždějícím kulturně obohacujícím etnikem naplnil jeho kláštery a paláce. Možná že by dostal rozum, až když by odtáhli, a uvnitř by byl od vyrabovaných sklepů až po půdu jen bordel jak na rakouským nebo maďarským vlakovým nádraží. A pak bych mu dal lopatu, kýbl, hadr, a 80 korun na hodinu, a musel by to ve dvanáctihodinových směnách všechno vlastnoručně uklidit. Tihle konvertovaní potřebují pořádně botou přes ksicht, jinak neporozumí...[smích]

339432

15.9.2015 12:49

RE: List židovi Dukovi - Qui bono!

jezinka 88.?.?.?

Reakce na 339428

z patriarchova otevřeného listu, ale současně "křičí" i pravda o české církvy "na co se tak byla o restituce" - aby nehnutelnosti pronajímala těm "slovutným" lidsko-právním oraganizacím, jež s "láskou k trpícím" pozívají imigranty k nám, a tak inkasovala - církev tedy - ždímala evropské a státní penízky pro sebe! Hledejte ženu - nyní "církev římskou". Tedy i ona o připravované evropské katastrofě ve formě imigrantů nejen věděla, ale ji i odobřila.

339483

14.9.2015 18:24

Moderner Krieg gegen Europa: US-Schiffe bringen Flüchtlingsmassen nach Europa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Zpravy nemecke tv, ktere to potvrzuji
https://www.youtube.com/watch?v=0KVtJe5976g

339429

14.9.2015 18:41

Chladnokrvny kalkul?

JL 94.?.?.?

Tak, a mozme zacat spekulovat - este pre par dnami Merkelova kricala do sveta tak, aby ju vsetci poculi a pochopili, ze Nemecko je krajina otvorena vsetkym imigrantom a planuje ich prijat dobre ze nie milion. Vcera otocila o 180° a na "prekvapenie" vsetkych zavrela hranice hlavnej vlne.

Takze, je Merkelova natolko nekompetentna, diletantska politicka, ktora uplne stratila kontakt s realitou pri svojich vyhlaseniach, z coho zakonite vyplyva, ze uz nema co hladat na poste kancelarky Nemecka, alebo celu tuto situaciu chladnokrvne planovala?

Mimochodom, ak by bola pravdiva varianta s planovanim, nejedna sa svojim sposobom o urcity vojnovy akt voci ostatnym statom europy?

Samorejme, moze sa vyhovarat, ze sa situacia zrazu rapidne zmenila, ci tym, ze Nemecko tiez prijalo cast migrantov, no nic to nemeni na fakte, ze hlavnu zasluhu na celej situacii maju jej/ich vyjadrenia a sposobi to nielen ekonomicke problemy kazdemu zasiahnutemu statu.

339430

14.9.2015 20:19

RE: Chladnokrvny kalkul?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 339430

Načo špekulovať - v Nemecku to vrie, už ani snaha hodiť zodpovednosť na "chladnokrvnú Mitteleuropu" nepomáha a tak Washington povolil Mutti Merkel vôdzku a dal jej trochu priestoru, nech upokojí ľudí, veď v konečnom dôsledku sa aj tak nič nezmení (a USA ju zrejme stále potrebujú v úrade).

Takže skôr ako k tomu, že Merkelová je nekompetentná, by som sa priklonil k názoru, že skrátka len presadzuje iné záujmy, než nemecké. Či o plánoch na vyvolanie "imigračnej krízy" vedela? Nepochybne áno, a nepochybne o tom vedelo oveľa viac ľudí ako si vôbec myslíme - tu hovoríme o komplexnom pláne prebiehajúcom niekoľko rokov, ktorý zahrňoval vojenské zásahy v cudzích krajinách, oslabovanie ochrany hraníc EÚ, dlhodobé schvaľovanie porušovania azylovej politiky, masívnu mediálnu a reklamnú kampaň, dlhodobé odkladanie akejkoľvek akcie a absolútnu neochotu riešiť situáciu inak ako umiestnením prisťahovalcov na území EÚ.

Mimochodom, v médiách už beží správa, že Nemci si dovolili niekoľko prisťahovalcov umietniť v bývalom koncentračnom tábore - to bude predzvesť ďalšej mediálnej ofenzívy a všetci dobre, že keď sa na Nemcov (a ktovie koho ešte) vytiahne ich minulosť, tak budú súhlasiť aj s Európskym Kalifátom.

"Immigrants must flow."

339434

14.9.2015 21:46

vo co de

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Všiml jsem si, když jsme u těch médií, že se až na vyjímky nesnaží zakrývat neomalenost valících se muslimů, ten bordel, který po nich všude zůstává a spoustu jiných rarit. Až by se zdálo, že jde o to, vyvolat co nejsilnější odpor. A za poslední rok zveřejňovaná zvěrstva IS jsou vlastně o tomtéž.
Takže se zdá, že někdo kromě rozvrácení národních států a jejich hodnot v horizontu několika let, nekontrolovatelné invaze bojovníků IS, zároveň hraje kartu vyvolání občanských nepokojů v reálném čase, sekundárně třeba konflikt mezi státy eu. Tudíž ONI mají tak málo času, že se snaží vyvolat konflikt, nebo vytvořit podmínky pro jeho spuštění, za každou cenu.

339439

15.9.2015 12:29

RE: vo co de

abaxas 90.?.?.?

Reakce na 339439

To je jasné, píši o tom na svém blogu již nějaký čas, pamatujte, letos bude zajímavá zima!

339480

14.9.2015 21:59

A co jste čekali?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Na to není potřeba nějaké vyšší inteligence, aby si člověk domyslel co se stane, když Němci (a Poláci) uzavřou své hranice. Že se začnou hromadit u nás, kde naši neschopní politici starající se jen o svá koryta nepošlou na ostrahu hranic ani jednu rotu. To mi bylo jasné už před pár týdny.

Permanentně předposraní obyvatelé české kotliny se konečně dočkali po těch letech remcání u piva a strkání hlavy do písku. To mi bylo jasné dávno, že tolerovat gaunery, zloděje a vyžírky u moci od obcí až po vládu se nám jednou kurevsky vymstí.

Karmický zákon zřejmě funguje i na úrovni národů. Protože utiskovaní a 100 let krutě trpící Rusové teď na tom budou nesrovnatelně lépe než my.

339443

15.9.2015 12:55

RE: A co jste čekali?

to je jedno 80.?.?.?

Reakce na 339443

Ano. Karmický zákon zdá se mi, že opravdu funguje. Aneb s čím zacházíš, tím také scházíš, aneb "zlo se nakonec potrestá samo"... Kdo seje vítr sklízí bouři atd. Západ po stovky let tak nějak ojebával zbytek světa. Vím nedá se to zpaušalizovat, ale je zde spousta příkladů takových ojebů. Nu a teď se mu to vrací ve formě imigrační krize. Případ Krymských Tatarů je podobným případem. Ve 13. století přišli na Krym a vybyli původní Rusy a pak cca 50 let terorizovali jih Ruska a území, kterému se dnes nepřesně říká JV Ukrajina. Jednorázový karmický zášleh je mezi roky 1780 - 1945 málem vyhubil. Zánik Římské říše spadá do stejné kategorie. Odsun Sudetských Němců rovněž.

339484

15.9.2015 16:19

RE: A co jste čekali?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

Reakce na 339484

Na druhou stranu, současná "imigrační krize" je důsledek toho, že jsme se nedokázali včas zbavit obřezané 5.kolony, která celou tuhle šarádu vymyslela a zorganizovala, pro nás gojimy.

339496

14.9.2015 22:22

1

Sasin 178.?.?.?

Vynález harpagondechajců bojovat proti normálním lidem morem, nemocemi, pomluvami, pátými kolonami nebo fluorem a mravenci včetně vymývání mozků nezná hranic. Jejich umění dosáhlo absolutního vrcholu u zhypnotizované populace zlodějů, zlodějíčků, lokajů, papalášů a ostatních zrádců čehokoliv si vzpomenete.
Proč toho nevyužít, že. Mahometáni tady zřídí v první řadě ty, kteří žijí na úkor "třetího světa". A je to vidět, že se jim nechce začít u nás. Využili nabídku harpagondechajců na levný přesun ke zpracovaným surovinám, stačí udělat velké bububu a psychopati hned klopí. To není špatná zkušenost, páč se to už zkusilo mockrát. Gdo tento způsob vymítání ďába zvolil předpokládal, že řídí události.

O tom jsou ale spory, gdo co řídí. A v momentě gdy se vypaří dolar v kotlích na topení jako za Wímarské republiky, nebude problém vytáhnout železnou oponu až po Gibraltar. Tyhle karty jsou na stole, páč se ví, že si západní Evropa uživala už příliš dlouho a nechala po sobě všude bordel. Co tady všichni tuší, se něgde ví a ví se, že pokračování není přijatelné, igdyby si nějaký prediktor, což se dnes už chápe ve vyšších kruzích jako umělá inteligence odtržená od čehokoli, co by normální lidi ještě mohlo zajímat, vymyslí jiného Trojského koně. Je to prostě už prozrazené.

Lidi, kteří se už srazili s realitou vnímají a začínají chápat. vidí tu hru a nemusí kvůli tomu sledovat události balónem.

Přichází totiž doba, gdy masky spadnou. To bude teprve popukání.

339444

15.9.2015 10:36

RE: 1

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 339444

Masky spadnou, a na ulici bude nahej rozšlapanej Sobotka. Co si na něm vezmete, zvláště když už byl dávno připravenej? Dopadnete jak stará multimilionáře mašinfíry Grose, který zbylo po jeho zajímavé smrti 175 korun na účtech. Je to jako v té básničce pro děti:
........
........
........
Kde jsou ti voli?
Páni je snědli.
A kde jsou ti páni ?
Na hřbitově zakopáni.

/ a nakradený prachy už mají jejich potomci , kteří se zatím tiše postavili nebo nechali zvolit do funkcí svých rodičů, a udělali si plzeňskou univerzitu, samozřejmě legálně.../[smích]

339467

16.9.2015 0:13

RE: 1

Sasin 178.?.?.?

Reakce na 339467

Vážná otázka to je, co s těmi potomky. Za pluh nezapřáhneš a topit se tím nedá.
A co se v mládí naučili, ve stáří jako budou zase hledat. Tak to už mě nebaví. Zajímavé nejsou ani chléb a hry. Nejhorší systém, který zde vládne z těch nejlepších už mě vůbec nezajímá. Ani státní kapitalizmus s vedoucí úlohou jedné strany, ani soukromý kapitalizmus s vedoucími úlohami více stran už cestu do budoucnosti nenabízí, jestli. A s tím peškem, co běhá s obuškem okolo a nigdo se nesmí na něho ani podívat je to úplný propadák. Muheeeee

339538

15.9.2015 10:34

Nejde náhodou zase o plyn ?

Alen 37.?.?.?

Již v r.2009 bylo na Zvědavci k dočtení, že do EU se přivalí dokonce až 50mil. nových tmavých a černých obyvatel z jihu od nás. Název článku si nepamatuji (narozdíl od článku Hitler je džentlmen), ale vybavuji si obsah a dojem, který zanechal. A také jsme nejen tady četli o plynovodu pro Evropu, k čemuž je nutné vytvořit "nový samostatný Kurdský stát" po jehož území by plyn byl veden, dále odstranění Asada, aby plynovod z Iránu, včetně plynu ze Sýrie mohl putovat do Evropy. USA podporují, za účelem ovládnutí těchto plánovaných nových cest plynovodů, válčení složek ISIS proti Sýrii, které nazývají "umírněnými rebely", překáží jim v tomto plánu Rusko, které hájí svůj zájem, kterým je totální neodstřižení svého plynu do Evropy z jihu.Média nás v poslední době předem upozornila na "politické veletoče", které nás čekají, asi proto, aby pravda a cíle nevysvitly z politické korektnosti, čili z oblbování, lidově řečeno.

339466

15.9.2015 10:47

Provolání národu

Divačka 95.?.?.?

Nemyslím, že strašení lidí katastrofickými vizemi je to pravé. Když Václav Havel osvobodil v r. 1989 Evropu od komunismu, všichni jsme si přáli Evropu humanistickou, bez hranic, kde by netrpěli disidenti. Najednou chceme hranice zavírat a pošlapat tak odkaz humanity. Místo loukyx, kde bychom se všichni, zvířátka, lidi, kytičky drželi za ruce a tancovali, toužíme po ostnatých drátech a návratu starých přežitků. V. Havel by se za nás styděl.

339468

15.9.2015 14:08

RE: Provolání národu

Zvirak 89.?.?.?

Reakce na 339468

Tak teď opravdu nevím, zda je to sarkasmus nebo opravdová lidská hloupost..
V. Havel by se v první řadě měl stydět sám za sebe.

339487

15.9.2015 17:47

RE: Provolání národu

Robot Emil 46.?.?.?

Reakce na 339468

Ano...,zcela jistě máte pravdu,ale tady s tím nic nenaděláte,jsou tu totiž jen samí notoričtí ignoranti,kteří nikdy nepochopí význam "Velké listopadové homosexuální revoluce" a její ikonu V.Hejvla,o kterém jsem se dočetl mj.,že to byl "plodný šiřitel kulturní syfilidy...."[velký smích][velký smích][velký smích][velký smích][velký smích]

339506

16.9.2015 10:22

No surprises

dolly00 188.?.?.?

Chovanie nemecka bolo od začiatku +- rovnaké - hlavné správy boli ultra vítajuce - ale vždy v pozadí niekto z vlády dodal, že robia pragmatické protiopatrenia, dokonca aj v snahe komunikácie s Assadom a Iránom.
Dokonca trošku chladnú aj rozpálené Blisty a článok z Guardianu http://blisty.cz/art/78995.html v podstate ukazuje všetky reštrikčné riešenia, ktoré sa dajú v súčasnej klíme vymyslieť. Humánne mediálne výstupy tak pre niekoho naberajú patinu pokrytectva, podľa mňa je to najrealistickejší postup aký sa dá pre západnú európu a najmä večne traumatizované ww2 nemecko použiť. Je pravda že sa Európa ako jedna z najvyššie vyvynutých spoločností nesmie správať nehumánne voču umierajúcim ľudom. A je pravda, že odlišné kultúry s progresívnym stredovekým náboženstvom ju môžu ztrhnúť k sebe, čo je viac pradepodobné než strhnúť davy vášnivého etnika, ktorým zostalo z identity už len hádam to náboženstvo a preto sa ho budú držať ešte viac. Hojnosť a technologický pokrok odsunuly kresťanstvo takmer do neživej kultúry. Určite to dokážu za nejaký čas aj s islámom-ale to sú stovky rokov, počas ktorých nesmú prísť príležitosti (vojny) na jeho reformáciu. Tak či tak, vždy bude vrana k vrane sadať a idealizmus (socializmus?[smích]) zrejme nikdy nenastane.

Aktuálne ide aj o ekonomickú interpretáciu imigrácie - ak lídri budú veriť tomu, že kvôli znižovaniu populácie európa potrebuje lacnú pracovnú silu, tak nebudú príliš proti imigrácii. A opäť sa môžme zamotať do nekonečných diskusií porovnateľných s mocou aktivistov a emocionálnych žurnalistov paralyzujúcich akékoľvek ráznejšie opatrenia (kritika ale musí byť, nič nie je čiernobiele a veľa ľudí má na to všetko príliš násilné názory). Maďari sú v zaujímavej situácii a myslím že nemci sú vo vnútri spokojní že robia čo robia.

Je možné, že nemecko si všetko zrátalo a nechá si tých najbohatších a najschopnejších ktorí mohli prísť v prvých vlnách a ostatné vlny v ďalších rokoch nakoniec budeme musieť prijať aj my. Každopádne azylový mechanizmus stále funguje a aj vďaka tomu že nemecko uľahčilo trápenie putujúcich migrantov, bude sa môcť naň odvolávať pri mediálnych smrštiach budúcich deportácií.
Nemyslím že veci niekto priamo riadi - usmerňuje, vytvára podmienky, ale aj v politike je značný chaos. Domáce konflikty pre a proti sa vedú do veľkej miery po mimochodných líniách a zamieňajú individuality za masu a naopak. Málokto by nepomohol jednotlivcom, aj ak ich je veľa. Ale v mase sa individuum stráca a toho sa boja kritici imigrácie. Strata individuality ale platí aj pre mnoho konšpirátorov či vlastencov, ktorí to so svojím životným príbehom preháňajú, až je to smiešne (konšpirácie ako náhrada za indiánky a detektívky).

339556

16.9.2015 18:55

migrantes ante portas

naivka 109.?.?.?

Podle mně je EU nereálná utopie tak jako byl komunismus.Volný pohyb lidí bez hranic vypadá na první pohled zajímavě ale jen do té chvíle dokud někoho ve vzdálené zemi nenapadne proč tohle nevyužít, zvlášť když jsou tam tak hloupí a vůbec nebrání své hranice a ještě jsou ke všem tak štědří.To je přímo jako pozvání.
Tak bude příliv vyžírků pokračovat,dokud se to celé nezhroutí.EU v současné podobě se rozpadne a státy se budou konečně moci zařídit po svém bez ohledu co si tom kdo myslí.Následně se budou hledat viníci ,kdo to vše zavinil a začnou padat vlády.Pak teprve se může začít uvažovat jak dál.Západní evropské země asi dopadnou bledě, protože emigrantů se už nezbaví a budou na tom jako Srbové v Kosovu.Takže spřádat nějakou novou unii s takovými nebude zrovna nejlepší nápad.Tak to vidím já.Může se to stát?Já myslím že může.

339569

16.9.2015 21:55

Přečetl jsem vše.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

A jediné co mi z toho vychází je, že už je pět minut po dvanácté jsme na hlavy poraženi. Sbohem Česká Republiko. Tohle je konec. Nemáme nic čím bychom se bránili. Chybí nám národní hrdost našich dědů a otců. Komunistů jsme se báli, ale ti nás nechtěli vyhladit. A abychom je porazili trvalo nám to čtyřicet let. Jak dlouho nám bude trvat než nám dojde, že tohle nejsou komunisté, ale klidně nám podřežou hlavy všem bez výjimky? Upřímně, nikdy jsem se nespletl, a nepletu se ani teď. Smiřte se s koncem. Ale napadá mě je jedna věc. Kde jsou teď chartisti a kde je mládež a kde jsou ti všichni kteří se báli o svoji budoucnost v 1989? No je to prostě v hajzlu.

339576

18.9.2015 9:25

RE: Přečetl jsem vše.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 339576

Jen na okraj, komunisty jsme neporazili, ale bylo rozhodnuto to ukončit a ve stejných kruzích bylo rozhodnuto spustit invazi do evropy.
A jestli se ptáte na chartisty, tak ti si zrovna ve Slávii u kafíčka přepočítávají výplatu co dostávají pravidelně na americký ambasádě za svoji sluníčkovou činnost.
Spousta lidí, když se jim snažíte něco vysvětlit, reaguje rezignací, k čemu jako že to je když to člověk ví, ale nemůže nic dělat. Představte si, kdyby věděli všichni...

339658

17.9.2015 20:38

ISLAMSKY RADIKAL POBODAL POLICISTKU V BERLINE

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/380957-isl...
CAKAM AKO SA FRAU MERKEL OSPRAVEDLNI RODINE
TAK AJ TAKTO SA OSPEVOVANE BEZPECNOSTNE NARAMKY DAJU "POUZIT" CI SKOR ZNEUZIT. NAIVITA SUDCOV KTORI TO DOSIAHLI JE NEOBMEDZENA.[bliji]

339635

18.9.2015 17:39

GAME IS OVER.

Lapsus 89.?.?.?

Jímá mě předtucha,že EU stojí před rozpadem.
První padne tzv.Schengen a pak už se to začne drolit.
To bude obdobné, jako kdysi situace v NDR - rok 1989.
Začalo to nepokoji na východě Německa, pak obrovská vlna emigrantů z NDR do Rakouska, také přes Maďarsko (vzpomínáte?), stovky utečenců z NDR na ambasádě NSR v Praze, lifrování východních Němců z Prahy vlaky přes Cheb, NDR do NSR (Hof) a za pár dní padla Berlínská zeď. HISTORIE SE OPAKUJE. A tak, jak padla NDR (a tzv.Východní blok), padne i moloch nazvaný EVROPSKÁ UNIE.

FOTO http://tinyurl.com/pf3yljl

339671

19.9.2015 19:05

Už sú na ceste ďalší

Ardžuna 94.?.?.?

Takto to vyzerá v Turecku:

https://www.youtube.com/watch?v=55NhqUVEKY4&feature=youtu.be

Dnes som čítala, že v Turecku je na ceste cca 500 000 migrantov a v severnej Afrike je ich nachystaných ďalších 1 500 000...

339720

23.9.2015 16:57

Emanue Moravec Sobotka opět zaúřadoval....

Robot Emil 46.?.?.?

Opět skvělý Hájek.....opět je potvrzena teze o tom jak se vyjádřil svého času Š.Kotrba,že"soc.demáci jsou jak gójimská předkožka-jak se jde na věc,jsou první,co se stáhne...."

http://protiproud.parlamentnilisty.cz/politika/1957-nemecky-diktat-den-pote-a-den-pred-zbabelost-ceskych-politiku-jiz-zacina-prosvitat-polska-zrada-neni-prekvapenim-nove-ceskoslovensko-neni-cas-na-beznadej-vse-teprve-zacina.htm

339876

Tuto stránku navštívilo 6 010