Diskuze k článku

Šoková terapie

Příspěvků 34

4.9.2015 4:40

Na všem tom špatném je přece jen i jedna jistota, že

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

parazit smrtí hostitele zahyne. Každý parazit. Je to jeho údělem.

338978

4.9.2015 20:29

RE: Na všem tom špatném je přece jen i jedna jistota, že

Saša 24.?.?.?

Reakce na 338978

>parazit smrtí hostitele zahyne. Každý parazit. Je to jeho údělem.

Není! Parazit včas emigruje.

Migranti na nádraží v Budapešti vyhazují vodu a odmítají jídlo

Vždy emigrují ti co na to mají. Opravdoví chudáci za ně umírají a obsluhují jejich kšefty doma v zemi původu.

339007

4.9.2015 5:51

KSB

usama518 37.?.?.?

Dle Ruské koncepce sociální bezpečnosti, se politika dá rozdělit na Vnitřní, Vnější a Globální politiku.

Domnívám se že článek neukazuje na to podstatné a tou je GLOBÁLNÍ POLITIKA. Globální politika není politikou USA, EU či ŽIDŮ, protože zde vyjmenovaní se řídí koncepcí která jim byla dána(Biblický koncept) a tu nepřekračují, nejsou toho schopni a nejsou schopni tvořit koncepci. Ti kdo skutečně řídí tuto společnost jsou nadnárodní entity, které sebe sami chápou jako obyvatele planety země. Tyto entity ovládají informační pole které plní dle potřeb a tak ovládají stádo.

Dále si mužeme klást otázky:
1) Jak to že Vatikánu nevadí příliv muslimů?
2) Jak to že Židům nevadí příliv muslimů do EU?
3) Jak to že USA a EU vlastně nedělá nic proti přílivu přistěhovalcům a ještě tento proces urychluje.
4) Jak to že se Čína mohla stát letošní rok Ekonomickou světovou špičkou?
5) Jak to že USA poslední dobou zkurví prakticky vše na co šáhne?
6) Co je pro Globalisty a proces globalizace nejdůležitější z pohledu vývoje a míchání rasy?
7) Je na naší planetě možný exponenciální růst spotřeby a urovně života při současném poštu lidí na planetě, aniž bychom planetu zničili?
8) Potřebuje Globalizace vzdělané vysoký počet lidi žijící v relativním blahobytu?

Souhlasím s KSB: Kde je sad, tam je i zahradník.

atd...

Mě z toho vyplývá že souhlasím částečně s KSB.
1) Globalisté se stěhují do ČÍNY. Přez Čínu se budou snažit realizovat svůj koncept globalizace.
2) USA jsou odsouzeny k postupné degradaci.
3) Evropu čeká chalifát(oznámeno už dlouho předem taktéž v KSB). Ale je divné že do procesu zasahuje RUSKO (možná intervence v Syrii) přičemž to může dopadnotu tak že každej Evropan bude nakonec děkovat Rusku/Putinovi za to že za Evropany vyřeší otázku evropského chalifátu, což nebude zadarmiko. [smích]))
Pokud tuto otázku Rusko vyřeší, bude nucena EU přerušit sankce, protože Rusko tím naplní informační pole pozitivně naladěné vůči RF.

Přijde mě divné to že RF a ČÍNA v této hře vítězí relativně snadno.

A je otázkou do jaké míry RF/Putin/Čína je řešitelem Globálních otázek a do jaké míry je nástrojem GLOBALISTŮ!!!

Ps. Plně Souhlasím s KSB že pro planetu Zemi je Globalizace nevyhnutelná, pokud chceme jako lidská rasa přežít. Otázkou zůstává jakým způsobem se provede. Zda-li procesem zombie a nebo procesem vzestupu/pozvednutí lidství v lidské rase.

338979

4.9.2015 8:38

RE: KSB

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 338979

KSB - České republice je jedním z hlavních světových výrobců čerpadel a armatur, který nabízí také komplexní rozsah servisních služeb.

Váš "příspěvek" je strašlivý blábol sluníčkáře se skrytou siopropagandou.

338980

4.9.2015 20:18

RE: KSB

243 nick 46.?.?.?

Reakce na 338980

Dobrý den ,ako vidím pán bude určitě instaláter tiez sa zaujimam o baterie a rozne druhy armatur.Mozete mi poslat webovu adresu tejto spoločnosti!Dakujem.

339006

4.9.2015 9:02

RE: KSB

Robot Emil 46.?.?.?

Reakce na 338979

Kladu si stejné otázky a s tím Ruskem je to asi tak,že po jeho už neočekávané obrodě se dostalo na úroveň toho prediktora,který s tím už nepočítal a proto značně znervózněl,začal spěchat v obavě o plán a proto se začal dopouštět chyb,které už zcela odhalují jeho záměry....Proces likvidace Evropy není ještě nevratný,ale moc času už není,neměl by se promarnit....

Před cca třemi lety jsem si objednal na "ležení ve špitále" nějaké čtení a jako prémie za odebrané kusy mi přišlo "něco navíc" a to právě ve článku zmíněný Raspailův "Tábor svatých".
Romány ty klasické,jsem přestal číst už před 30 lety,jakožto ztrátu času a ty moderní bych nevzal ani do ruky,ale tuhle "knihu plnou hrůzy" jsem si přečetl a to právě proto,že mi to dnešek a i to,co mu ještě před pár lety předcházelo,velice připomnělo....Rozhodně by si ji měli přečíst všichni ti idioti mezi námi,aď uvědomělí,či jen zkorumpovaní,co vlastně chystají a na jaké zhovadilosti proti sama sebe se to aktivně podílejí a také ti,kteří si naivně myslí,že se jich to netýká a že to nějak dopadne i bez jejich přičinění....
Jako vždy ignorance politiky se nevyplácí a nikdo před ní neuteče a pokud se o to pokusí,ona ho vždy dožene a přinutí dělat věci,které se mu budou příčit,ale které by dělat nemusel,kdyby nebyl ignorant a včas se jim účinně postavil a na vytváření politiky se aktivně podílel....pokud tak nečiní,sám se degraduje na pouhou hmotu ke spracování a jak to s tou hmotou dopadá,se může podívat všude,kde to smrdí střelným prachem a tlejícíma mrtvolama,což nepřerazí ani ty nejdražší francouzské parfémy,které vzhledem k aktuální situaci brzy dojdou i ve sladké a hříšné Paříži....(a k tomu nám dopomáhej Bůh....,ale kterej to nevím,oni se mi všichni jeví,jako stejní podvodníci a o těch jejich zástupcích na Zemi ani nemluvě...) [oči v sloup]

338981

4.9.2015 9:20

RE: KSB

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 338979

Hezky jste to popsal, jsou dvě cesty horší a ještě horší.

Cesta zombie je velmi pravděpodobná, je tlačena skrze kupecko/korporátními zájmy a tvorové (už jsem si odvykl říkat lidé) jsou vstřícní k těmto výhodám.

http://www.tvspoty.cz/o2-extra-vyhody-svet-vyhod-a...

Cesta pozvednutí skrze vzestup pravých lidských hodnot je možná ale málo pravděpodobná, spíše předpokládám odchod těch kterým se povedlo a ponechání zbytku jejich osudu - likvidaci.

http://aeronet.cz/news/utonuly-chlapec-z-turecke-p...

Co lze považovat za komické je to, že ti co tlačí na transhumanismus a svedou na zcestí miliony tvorů, sami tento přechod a jeho následky nepřežijí.

338983

4.9.2015 9:26

RE: KSB

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 338979

K pochopení toho všeho dění je nezbytné znát počáteční příčinu, protože nyní jsou patrné již jen její důsledky, z nichž zpětně se dopátrat oné příčiny je prakticky nemožné. Je ale možné tu počáteční příčinu poznat? Je!

Tkví ve dvou rovinách. Informační a hmotné.

Ta informační rovina je zachována v prastarých písemnostech a ústních podáních o vzniku světa, tedy v tom čemu lze pouze věřit, aniž to lze jakkoliv ověřit.

Ta hmotná sice existuje od nepaměti, ale zůstala až donedávna lidskému poznání skryta, byť byla tomu lidstvu na odiv přímo před nosem, leč zaváta písečnými dunami Sahary.

Obě tyto roviny se vzájemně doplňují a vyplývá z nich, že oživení hmoty, tedy to čemu se říká život, je pouhým vyplněním kratochvíle jednoho, či možná i vícero jeho stvůrců, při hledání odpovědi na to co se stane s hmotou, když se uvede do stavu s opačným průběhem entropie. Život je tak spojením jak tvůrčích záměrů ve svých počátcích, tak evoluce ve svých pokračováních.

A co z toho plyne, ač to s tématem článku zdánlivě nesouvisí?

Plyne z toho totéž, co bylo příčinou zániku předchozí, technicky pro nás nedostižné civilizace, avšak rovněž lačné i po prostoru výlučného hájemství stvůrce - po tvorbě oživené hmoty - čímž by do toho jeho výše uvedeného hledání odpovědi vstoupil nezvaný host s vlastními důsledky svých stvůrčích činů. No a kterýpak autor by dopustil, aby objekt jeho zájmu si sám začal určovat jaké budou výsledky?! [oči v sloup]

Posledně jako redukce choutek jeho zatím nejkomplexnějšího výtvoru, vybaveného dokonce něco málo inteligencí se svobodnou vůlí, byla potopa světa. Jakou formu redukce zvolí nyní, v době těhotné všemožnými vnitřními civilizačními rozpory, to poznáme coby dup. Možná nejen zásahem "vyšší moci", ale i vlastní bezmoci.

Vyznívá to sice jako beznaděj, ale je v tom i cosi naděje - poté co jste dočetli až sem, už neumřete blbí. [vyplazený jazyk]

338984

4.9.2015 10:44

==RE: KSB

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 338979

............1) Globalisté se stěhují do ČÍNY. Přez Čínu se budou snažit realizovat svůj koncept globalizace..................



Anekdota z roku 1985:

Prezident Regan přišel po smrti do nebe, otevřel si noviny a čte:

- Detroitské automobilové závody úspěšně splnily první rok komunistické pětiletky.

Otočí list, a tam vidí:

- Newyorští komunističtí mládežníci se zavazují, že překročí pracovní normy v továrnách o dvacet procent...

Kdo by to řekl, že to ty rusáci přece jenom vyhrajou, posteskne si Regan, otočí zase list, a tam vidí:

Tvrdé boje probíhající na španělskočínské hranici vrcholí...

[smích]

338987

4.9.2015 12:26

RE: KSB

hugo23 195.?.?.?

Reakce na 338979

Rusko, jako v současné době nejstálejší (nikoliv nejstálejší [smích] a nejméně zavšivený státní útvar prostě "jen" předložilo smysluplnou nabídku (nikoliv tu nejlevnější..SIC) na jasné zadání globalistů. Problém vidím v tom mnohokrát popisovaném "dualismu" na úrovni GP.

S KSB mám však osobně nejeden "problém" [smích]

To ale neznamená, že to není chyba na mé straně.
Přecijen člověk té debilizaci čelil příliš dlouhou dobu.. ty přejaté automatismy jsou příliš hluboce zakořeněné. Dělám co můžu i když vlastně nevím proč.

Nějak mi to prostě nedá...
Držte se!

338991

4.9.2015 13:39

RE: KSB

opus111 89.?.?.?

Reakce na 338979

7) Je na naší planetě možný exponenciální růst spotřeby a urovně života při současném poštu lidí na planetě, aniž bychom planetu zničili?

Je otázkou, do jaké míry je růst spotřeby exponenciální. Osobně se domnívám, že zdaleka není exponenciální, a v mnoha regionech světa je nulový nebo dokonce upadá.

Stačí se podívat poctivě na čísla HDP v ČR za posledních 25 let. V roce 1989=600miliard a v roce 2014=4000miliard. Ve skutečniosti se však jedná o produkční propad, jelikož číselný růst HDP padá na vrub inflace.

Na současném území Ukrajiny došlo k propadu kolem 40% HDP, v 90 letech v Rusku rovněž znatelný propad.

Celosvětově roste HDP kolem 2% ročně, je otázka kolik je to produkčně.

Přijde mě divné to že RF a ČÍNA v této hře vítězí relativně snadno.

V jednom z letních dílů Pjakin hovořil o návštěve Putina u Papa Rimski a že Putin dostal "jerlyk nakněženia", "anjel mirotvorca". No, tak je to prosté, koncepce Putina se v tomto kryje s koncepcí GP a v tomto ohledu nastala spolupráce. To však zdakleka neznamená, že Putin jde na ruku GP a společně s GP bude pracovat na zotročení Mira.

Proto také Pjakin v posledním díle z 31. srpna 2015 říká, že ne všechny procesy jsou snadno čitelné, ne proto že bychom byli slabého rozumu, ale že se ještě všechna ta informační pole dostatečně neprojevila.

338993

4.9.2015 15:14

RE: KSB

To je jedno 78.?.?.?

Reakce na 338993

K: "Celosvětově roste HDP kolem 2% ročně, je otázka kolik je to produkčně." Růst HDP je třeba srovnat s růstem populace, která je každoročně kolem 1,1%
= Takže DPH na hlavu ve světě roste. Problém je, že neroste rovnoměrně. Někde roste více, a někde se propadá! Celkem to vypadá, že bída 3 světa nyní doslova exploduje a ta exploze souvisí s populační explozí....
K: "To však zdakleka neznamená, že Putin jde na ruku GP a společně s GP bude pracovat na zotročení Mira." Ano: GP a Rusko s Putinem museli udělat obchod, aby se dostali kupředu. Je to důkaz, že GP ještě nedrží planetu pevně ve svých spárech. Rusové jsou ale na řadě. Teď se GP soustředí na Západní svět.

338996

4.9.2015 19:57

RE: KSB

opus111 89.?.?.?

Reakce na 338996

K: "Celosvětově roste HDP kolem 2% ročně, je otázka kolik je to produkčně." Růst HDP je třeba srovnat s růstem populace, která je každoročně kolem 1,1%
= Takže DPH na hlavu ve světě roste.


To srovnání s růstem populace je jistě správné. Pointou mé reakce však bylo, že se nedomnívám, že by HDP celosvětově rostlo exponenciálně. Chtěl jsem jen ukázat, že růst HDP o 100% jednou za 50 let není exponenciální růst. Nehledě na to, že do HDP se počítají také nehmotné hodnoty. Prodáte nějaký operační systém na nosiči DVD, získáte HDP třeba 3000,-Kč avšak materiálově jsou náklady pár korun. Opravdu se domnívám, že poukazování na růst HDP a už vůbec ne exponenciální a skutečnou spotřebu hmotných matriálů jsou dvě zcela odlišné podstaty.

Co se týče ovládnutí Ruska, tak obšírně vysvětlil Pjakin, že bude vždy záležet zdali ruské elity zradí či nezradí Rusko. Předpokládejme, že USA skutečně půjde do kytek, tak snad se ruské elity probudí a snad ne jenom ruské elity a věci se mohou pohnut zajímavým směrem.

339004

5.9.2015 1:08

RE: KSB

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 121.?.?.?

Reakce na 338979

Vas clanek nema ani hlavu ani patu, jsou tam otazky naprosto nesmyslne,j sou pouze dve otazky ktere je nutne se ptat Kdo to financuje , protoze meverim ze tito utecenci maji dostatek financi zaplatit kriminalnikum a za druhe KDO to financuje jsou to obrovske casky penez ktere jdou do rukou zlocincu kteri bi meli byt strileni bez soudu jakmile na ne policie ci emigracni organy kterekoliv zeme sahne. ti moslemsti lumpove by meli byt strileni s naboji namocenymi v praseci krvi. tohle neni jen tak utek z Afriky ci Asie. Tohle je velmi dobre organizovana Asianisation a islamisation Evropy a tak byt presny nekdo planuje s dabelskou moci znicit Evropu jak ji zname. Jen se podivejte na jejich strukturu 90% jich jsou mladi muzi veku kdy z nich mohou byt a pravdepodobne budou Jihadiste. Bohuzel damy a panove je to tak

339015

4.9.2015 13:23

Kde je hranica ludskej nenazranosti,

Gregor 176.?.?.?

arogancie a zvratenosti? Desiatky milionov mrtvych v zaujme "roznych strategickych zaujmov" ignorujuc elementarnu podstatu ludskeho zivota v mene mamonu par zvrhlych / ano zvrhlych/ korporacii a nanazrancami v pozadi. Toto nie je nepodareny film, ale hola realita.
Ale realita je i Rusko!!! Az to bude dotlacene, nie je sila, co by zabranila zniceniu Ameriky vojensky. A vtedy Boh s nami.

338992

4.9.2015 15:45

==RE: Kde je hranica ludskej nenazranosti,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 338992

Vždy mne deprimovalo, i když jsem se také narodil jako standartní většina, předurčen "vyvolenými" k buď otrocké práci pro ně a povinnosti, zplodit a vychovat na svůj účet svému otrokáři další pokračovatele - užitečné idioty, a nebo se stát /jedním z tisíce/ úspěšným všehoschopným zlodějem, drábem nebo poslušným sluhou svých otrokářů, a tak jim opravdu muset splnit toto "poslání", a přijmout a akceptovat tuto tisíciletou vnucenou psychiatrii. Nejšílenější mi pak připadá autonomní proces, vypěstovaný v pokročilých otrockých společnostech, kde poslušnější idiot kontroluje toho neposlušnějšího, nutí ho být také poslušným, případně ho aktivně udává svému nadřízenému, a tak vše probíhá již dole, a neruší "vrchol pyramidy". Existují případy, kdy i inteligentní člověk z řad vyvolených ani raději nestrhává nastrčený hadr, který mu od narození zastiňuje obzor, a brání v rozhledu, protože ví, že by asi zešílel, kdyby zjistil, že jeho "vyvolenost " je jen výmysl. Opravdu, víra v to, že je někdo "vyvolený", a "má to od Boha", to je na palici, a člověk se z toho nezblázní jen pokud příslušný badatel i jeho otroci, nejsou dostatečně velcí psychopati...[smích]

338997

4.9.2015 15:52

majdansti-extremiste-strileli-sve-vlastni-demonstranty

te 81.?.?.?

http://outsidermedia.cz/majdansti-extremiste-stril...

338998

4.9.2015 18:00

Hledáme ty pravé příčiny?

Parmenidés z Eleje 90.?.?.?

Přečetl jsem stovky článků na téma paralelních vlád, tajných spolků, prediktorů, zednářů atd. a vůbec nezpochybňuji jejich negativní vlivy. Dokonce si myslím, že zvláště tajné spolky, by měly být zákonem zákázány, neboť dobro se skrývat nemusí!
Není však náhodou hlavní příčina úpadku Západu v něčem jiném? Jak se tak najednou stane člen velké civilizace otrokem se skloněnou hlavou? Co takhle duchovní prázdnota a ztráta hodnot? Jsou lidé schopni se ještě něčemu postavit, případně položit za něco život, tak jak to bylo běžné u našich předků? Evropu postihuje řízená invaze a téměř nikdo v ulicích, žádné velké demonstrace? Kde jsou ty miliony lidí? Míru svobody si určujeme sami a to přesvědčení, které nám k tomu vždy dávalo sílu, je dnes mimo naše chápání.

339002

4.9.2015 20:53

===RE: Hledáme ty pravé příčiny?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 339002

Dnešní "lidové demonstrace" v ulicích jsou jen absurdní ale funkční testovací prostor sociálních inženýrů a policie, která preventivně jednak sbírá systematicky leta fota podezřelých účastníků, a jednak si v ulicích dělá přesčasy , a místo aby se starala o skutečnou bezpečnost občanů, preferuje systému vyhovující úchyláky, a mlátí normální. Od roku 1989 tomu není dodnes jinak. Když se člověk díval v televizi na Havlovu loutku, jak oblbuje na Václaváku Kocábovými žvásty davy zmanipulovaných lidí, tak když mi někdo po čtvrt století této pakárny ještě vypráví, jak

.....Míru svobody si určujeme sami .....

tak si myslím, že asi žije v nějakém jiném / svém ??/ světě, a nebo také možná někde v kanclu na vnitru, a nebo na policejním prezidiu.[smích]

339008

4.9.2015 20:00

Kdo je vrcholové politice?

Honzaxy 89.?.?.?

Jak vidím, je tam dost lidí, co nemají rodinu, třeba Merkel. Papež do všeho kecá, nemá potomky, obrovské množství homosexuálů a jiných bezdětných heterosexuálů. Ve vrcholové politice by neměl být nikdo, kdo nemá úplnou rodinu, tedy včetně dětí. To je základní informace o člověku, že se nedokáže odpovědně chovat a neví co je povinnost a odpovědnost. Jsou to velice těžké úděly, ale politika není legrace, nebo nástroj na obohacení, jak ji demokrati pletou. Proto takový bezdětný člověk se nedokáže správně rozhodnout, protože není zatížen odpovědnosti za budoucí generaci, svých děti. Ví, že po něm je potopa a to mu stačí. Hlavně, že on se má dobře. Co bude dál, ho nezajímá. To se pak lehce Evropa prodává muslimům a ještě se z toho dělá humanita. Politik bez dětí, nemá co v politice pohledávat.

339005

4.9.2015 21:04

RE: Kdo je vrcholové politice?

dub 62.?.?.?

Reakce na 339005

nebo naopak - ten, kdo má děti, je vydíratelný a nemůže činit skutečně nezávislá rozhodnutí[smích]
po 68 bylo názorných ukázek hafo - já nemůžu, mám rodinu...

339009

4.9.2015 21:28

RE: Kdo je vrcholové politice?

Honzaxy 89.?.?.?

Reakce na 339009

Taky pravda, ale přece jen se mi zdá, že člověk ve vrcholové politice už by měl mít nějakou odvahu a umět se poprat o svou pravdu. A tady si myslím, že rodina by měla nutit k odpovědnosti politika, ne k dobrodružství. A tudíž přijímat realističtější závěry. Popravdě zbabělci, typu Nečase do politiky nepatří. Prostě je taky fakt, že zbabělec se za rodinu schová, ale když vám jde o existenci, málokdo vyskakuje. Nakonec zkušený politik už je nejlepších letech a má rodinu už zabezpečenou, ale zkušenosti mu zůstali. Proto má odlišný pohled na svět od bezdětných lidí. Ví, že přijde další generace, která musí taky žít a přežít. Velmi zdařili pozitivní příklad je náš pan prezident Miloš Zeman. Ten se nebojí a provádí nezávislou politiku, což je v EU něco nevídané.

339011

4.9.2015 21:50

RE: Kdo je vrcholové politice?

dub 62.?.?.?

Reakce na 339011

no já myslím, že zodpovědnost není o dětech. je to o povaze.

jinak by se vláda musela skládat ze samých cikánů[smích]

339012

5.9.2015 4:18

RE: Kdo je vrcholové politice?

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 339012

Kazdej chazar a jejich prisluhovaci v kterykoliv europsky vlade kteri podporujou islamskou invazi jsou horsi zlo nez cigani !

339025

5.9.2015 23:46

RE: Kdo je vrcholové politice?

Nemzet 89.?.?.?

Reakce na 339012

Neříkám, že to není pravda, ale to právě souvisí s tou povahou. A ta je naprosto jiná u člověka s rodinou a člověka bez rodiny. To je vidět na první pohled, co si budeme namlouvat. Nemyslím, že bezdětný člověk, dokáže přijímat správné rozhodnutí. Protože je normální mít rodinu a děti. Jinak by lidský rod vymřel. Tak jak to dnes řídí špičky EU, kvůli jakýmsi kecům z USA. A to člověk s rodinou, si myslím, že nepřipustí. Zkratka, buzerant se rozhodne v neprospěch heterosexuální většiny. Nebo pohodlný člověk bez děti, nebude řešit nepohodlné věci. Proč taky? Ať se starají tí, co mají děti. Přitom si neuvědomují, že jde o budoucnost národa a státu.

339081

6.9.2015 0:03

RE: Kdo je vrcholové politice?

MamlasVašek 89.?.?.?

Reakce na 339012

I cikán bez rodiny a cikán s rodinou, se chova jinak.

339084

6.9.2015 19:06

RE: Kdo je vrcholové politice?

dub 62.?.?.?

Reakce na 339084

no co bych vám tu vaši utkvělou představu vyvracel[smích]
jen vím z praxe a ze skutečného života, že když dojde na lámání chleba, tak jsou to právě lidi s rodinou, kdo poslušně drží hubu a krok a sklopí ocas mezi nohy.

a pokud vím, tak i kradlousek a další mají rodinu, a přesto je to xindl, na kterej nemá ani sirotek z děcáku, což s tou vaší teorií taky nejde moc do kupy.

339144

4.9.2015 21:13

===RE: Kdo je vrcholové politice?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 339005

...........protože není zatížen odpovědnosti za budoucí generaci, svých děti.........

Vyrábět zlodějům otroky do této pakárny, na vlastní náklady, a pak se ještě muset dívat, jak je systém již ve školkách vygumuje, takže už do základní školy odcházejí v podstatě jako psychopati, to může jenom třeba zase psychopat, a nebo sadista. Připadá mi to jak vysévat obilí na betonu. Zkuste se zeptat svých dětí, jak šťastné jsou, že se nacházejí v této pakárně. Doufejte že Vás jednou za to v penzi nezutlučou, ani bych se nedivil...[smích]

339010

5.9.2015 0:21

Globalizace? Dyk to je totálanálfekál ideologie otrokářské přeslice

Sasin 178.?.?.?

Já říkám, že žádný globál k životu nepotřebuju. Gdo de se mnou?

339013

5.9.2015 2:21

RE: Globalizace? Dyk to je totálanálfekál ideologie otrokářské přeslice

Milanlll 85.?.?.?

Reakce na 339013

máš nějaký tajný ostrov, nebo se chceš poflakovat s hubou plnou keců po ulici a křičet, "naše země, naše věc" ))[smích]

339019

5.9.2015 2:51

RE: Globalizace? Dyk to je totálanálfekál ideologie otrokářské přeslice

Sasin 178.?.?.?

Reakce na 339019

Ty potřebuješ globalizaci? A k čemu?

339020

6.9.2015 10:09

Ten,co nepropasl cas v hospodach, tak, zadny sok nema.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 203.?.?.?

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vsemi prostredky nicit goyimi, kde se jen da a cimkoliv i pomoci muslimu,vse zajmu zionistu-Israele.

“We will never forgive Europe’s Christians for slaughtering millions of our children, women and elderly . . . throughout the generations, in a consistent manner which characterizes all factions of hypocritical Christianity.

339111

7.9.2015 12:30

Šoková terapie

Hana 195.?.?.?

Trošku z jiného soudku. Párkrát jsem různě slyšela a četla, že z Německa se ročně vystěhovává milion lidí. Nevíte někdo, kam se vystěhovávají, co je to za lidi? Návazně na to potom říkali, že Německo si migranty doplňuje úbytek pracovních sil.

339190

7.9.2015 19:59

Konečným cílem je homogenizace všech států na zeměkouli

Honi soit qui mal y pense 46.?.?.?

"Konečným cílem je homogenizace všech států na zeměkouli. Toho musí být dosaženo smíšením ras s cílem vznikem světlé hnědé rasy v Evropě. Proto musí Evropa přijmout ročně 1,5 milionu přistěhovalců z třetího světa. Výsledkem tak bude vznik populace s průměrným IQ 90, lidí, kteří budou příliš hloupí na to, aby chápali, ale dost inteligentní, aby pracovali."
Thomas P. M. Barnett

http://e-republika.cz/article3257-Thomas-P-M-Barnett-a-jeho-americky-Mein-Kampf

339219

Tuto stránku navštívilo 5 443