Diskuze k článku

Proč Tsipras zradil

Příspěvků 121

12.7.2015 12:28

Kásne, zrozumiteľné zhrnutie.

Danielle 178.?.?.?

... aneb o krutej pravde k nedeľnému obedu, ktorá svojou formou mi pohladila dušu. Ďakujem. [smích]

336364

13.7.2015 8:49

Loutkové divadýlko.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 336364

Obávám se že celé řecko je jen další tentokrát finanční loutková "revoluce", řízená z jednoho tamějšího nejmenovaného velvyslanectví. Jak "svobodně a demokraticky vyjadřuje lid svým hlasováním svou vůli", tak něco hnilobně smrdí ... [mrknutí jedním okem]

336453

14.7.2015 16:59

RE: Loutkové divadýlko.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 336453

Tak, tak. Američani potřebují přitlačit Angelu do kouta, aby Evropa
1. přitvrdila vůči Rusku
2. bez keců schválila TTIP.
Uvědomme si, že celou záležitost s řeckou situací spískala už na přelomu milénia ta nejchazarštější že všech chazarských bank - Goldman Sachs

Co se hlav korunovaných týče. Nedělejme si iluze, že britská královna je jen formální postavička. Ona drží pod krkem všechny země Commonwealthu. Má s každým premiérem minimálně anglosaských zemí (AUS, NZ, Canada a údajně i USA a samozřejmě GB) pravidelné seance (byť s těmi zámořskými zřejmě telekomunikační) a dají se dohledat i informace, že USA nikdy de iure nepřestaly být UK kolonií a že stále platí Bětce desáte. Je to tak zamýšleno, aby královna zústala stranou politických půtek.
Poměr britské rodiny s Rothschieldy je také poměrně úzký, snad dokonce zpečetěný pokrevně a zlé jazyky tvrdí, že královská rodina jsou již od poloviny 18. století Rothschieldovo bastardi

336546

14.7.2015 22:23

RE: Kásne, zrozumiteľné zhrnutie.

P.Lepenka 79.?.?.?

Reakce na 336364

Dovolil bych si s autorem článku nesouhlasit. Mám takové "mrazení v zádech", že Tsipras nahání čas. Inu uvidíme.

336569

21.7.2015 18:20

RE: Kásne, zrozumiteľné zhrnutie.

cifix 93.?.?.?

Reakce na 336364

K Řecku souhlasim, ale co se tyče obecně vlády "monarchy", ne. A taky to začalo mnohem dříve, než Francouzskou revolucí. Začalo to tehdy, když se změnila původní rodová država (kde se volilo odzdola - ve vsi mezi sebou nejlepšího, z nich mezi sebou na okrese až po knížectví). Změnilo se to s příchodem křesťanství na feudalismus. tedy u nás nejpozději v 10. století. A to staré rodové zřízení nám do učebnic nazvali "prvobytně pospolná společnost" a jako obrázek tam dosadili primitivní lovce mamutů. Ovšem naši předkové nebyli žádní blbci a uměli psát tisíce let dozadu, když v Řecku psal Platon svou Ústavu. A v ní to také říká, že politický systém půjde dolů, rod - aristokracie - demokracie - tyranie.

336920

12.7.2015 13:31

To co napíši myslím vážně

.lak 77.?.?.?

Vás by si měli hýčkat vysoké školy a předhánět se v nabídkách na lektora systémů a pokud snad někde nechtějí státní nádeníci v službách mamonu zastřeně a zástupně modlářstvím k čemukoliv hubit obyvatele a ničit co nemají zakapsované. Ovšem považuji stávající funkční nevzdělanost účelovými základy vymalwerovanosti, kdo chce vytelpanosti ochlokracie, aniž by si to byli ochotni připustit v korupci moci a vlády peněz. [překvapení] [velký smích]
http://www.kzamysleni.cz/demokracie-nebo-ochlokracie-aneb-uprava-volebniho-prava-cast-i/

336367

12.7.2015 13:32

ADS

RSS 88.?.?.?

kez by jadernou valku prohrala Evropa a USA nezbylo tu nic. Samozrejme i z Izraele by byla coudici dira. Mam ale obavu, ze Putin je taky bilej kun. Hraje to paradne. Vytvari dokonalej protiklad. A to je alarmujici. Dosadil ho Jelcin, tedy dosadila ho loutka bankeru. To je taky alarmujici. Dokud si lidi nebudou chtit vladnout sami sobe na svych malych uzemickach, nic se nezmeni. Je jedno, jestli jste limitovani zakony Ruska nebo Nemecka, porad jste limitovani zakony jako otroci.

336368

12.7.2015 18:52

RE: ADS

jezinka 88.?.?.?

Reakce na 336368

ano, jsem si taky jist, že je to tak, protože je moc přetláčen a na vše má argument, také pracuje na nwo po svým, má "své lidi/kliku " po celým světě a ne nadarmo byl ředitelem kgb, způsoby má, i "masku" si nechal od plastického chirurga udělat, aby jeho role byla dokonalá. zajal krym zrovna tak jako i§rael palestinu, a co víc láká ropaře na dožínky za polární kruh, tedy pro matku Zemi nic dobrého. ohání se i novou filosofií KSB a hoši z leva-net ji dobře protlačují.navíc protlačuje ona filozofie islám. a to je už zde...a putin to ví.jediný kdo může člověka z brindy dostat je člověk sám, když pochopí v čem je podstata Písma svatého, které nás a nám upřímě popisuje špatnost mocných po celou historii,pochopme, že NZ a Ježíš se nikdy neklaněli mocným, ale mlčeli, poněvač mlčeti je dobro pro nás, tak nečiníme hříchu vůči sobě a Bohu, z tohoto světa jde jenom odejít v důstojnosti Kristovou Cestou, kterou popisují evangelisté: kdo má uši a oči, ví jak.proto nereptejme, čiňme dobře sobě i druhým, a děkujme Bohu za vše čeho se nám dostává,jinak bychom se nepoučili,jenom naše rány bolí nás, cizí nás nebolí. v duši povstaňme a hledejme v sobě "Kde domov můj?"

336397

12.7.2015 21:25

RE: ADS

george bell 82.?.?.?

Reakce na 336397

máte naprostou pravdu. ....pokud je ale putin jen loutka nwo tak to by byl konec. nebylo by opoziční síly. protože nwo bude taková totalita, že život v koncentráku nebo v gulagu by byl proti tomu jen pionýrský tábor.

336418

13.7.2015 3:47

RE: ADS

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 336418

> nwo bude taková totalita, že život v koncentráku nebo v gulagu by byl proti tomu jen pionýrský tábor.

Pokud je toto pravdou, pak je to odplata z vůle Stvůrce k poučení za to, jak se piko část lidstva místo toho starého údělu být k JEHO obrazu, usilovně snaží být JÍM a ten giga zbytek jim v tom svojí netečností nebrání.

Jenže jak vidno ten giga zbytek lidstva přece jen nehodlá propadnout netečnosti a má na to pustit se s těmi z řetězu údělu utrženými, do střetu. Zda to bude střet prostředky skutečnými "komoditními", nebo jen imaginárními "směnnými", to záleží na tom, jestli k materiálně doloženému poznání o existenci toho Svůrce dojdou všichni, nebo jen někdo a hlavně včas.

Ona stejně z trendů v té "spotřební společnosti" je nezvratnou samodestrukce někam do neolitu, pokud nedojde v dohledné době k jejich zvrácení. Těžko je potom chápat, jaký profit z toho co nyní činí má pro tu piko část lidstva plynout, když z planety není kam zmizet "za lepším". [oči v sloup] [vyplazený jazyk]

336441

13.7.2015 9:18

RE: ADS

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 336418

Nehledejte opoziční sílu vůči zlu v nějakém státu, to je právě ten klam.

Stojí to za těch 9 minut : http://www.dailymotion.com/video/xyt150_vy-musite-byt-tou-zmenou-eckhart-tolle-cz_lifestyle

336455

14.7.2015 7:12

Sledovat kriket a nebo neco..

favela 113.?.?.?

Reakce na 336418

...jineho a zaplatit za to je cemu dnes ovce davaji prednost dale zirani do telefonu a hodne reci. Jit se bit za sva prava a zadarmo ..eh? Snad se neco nejdriv o Putinovi dozvedet na misto pavlacovych uvah, ktere pachnou zatracenym kyselem. Jak pravila babicka kdyz pozila kyselo s naslednou reakci...
Tedy Putin je ve funkci, a byl zvolen ,protoze nebyl nikdo schopnejsi. Opakuji nebyl nikdo lepsi. Tedy zvolen dle oceneni lidi kolem nej a potom jeho spoluobcanu a neni nahodou, ze je volen dodnes. A dodnes se ukazuje ze volba byla spravna.
Dale jsou to jeho vyjimecne schopnosti a charakter vhodny pro takovy ukol. Jak jsme videli mnohokrat pseudopolitici dnesniho sveta kolem nej jsou jednanim a vyznamem mensi podruhove..
V Jelcinovi se hnulo svedomi kdyz nahle prchnul z funkce ve ktere nadelal prilis mnoho zla. Jedinou podminku si kladl byla beztrestnost pro nej a jeho chamtivou rodinu !! O jinych okolnostech se nevi,asi neexistuji.
Co Putin udela nevime a zalezi na okolnostech, ale dnes dela dost ,soude dle satanskych reakci...
Jde o to vytvorit novou a efektivni opozici na solidnich zakladech a bez pavlacovych vylevu s bleskovou reakci na kyselo...
V rubrice je zminka "reforme' pripadneho referenda v CR. Kde se zakazuje vseobecne hlasovani o vsech podstatnych zalezitostech ktere se tykaji a jsou treba zmenit v narodni spolecnosti, ktera se neustale vyviji a spravny vyvoj naroda je cas od casu nezbytne treba overit nazorem vsech. Zrejme vlada pospichala vzhledem k vecem ktere na nas chysta !
Ukolem opozice a vsech je vyhlasit referendum o normalnim referendu /nikoliv tomu vladne zpackanemu a proradnemu/ a tak vratit demokracii a vladu zpet tam kam patri a nikoliv Reichstagum dnesni tyranie...

336513

12.7.2015 13:35

Proč Tsipras zradil

Baca Juraj 89.?.?.?

Autor clanku to vystihol uzasne [smích] nedavno som cestoval vlakom a sedel so mnou v kupe profesor historie .pytal som sa ho na Grecko a jednoducho mi odpovedal ze Grecko uz nie je Grecko a ani Tsipras mu nepomoze nakolko nemoze mys bojovat proti levovi.Potom som sa ho spytal co by sa stalo keby vystupi Grecko s unie a dalo by sa na stranu Ruska.odpovedal ze to by bolo pre uniu katastrofa a snazili by sa robit vsetko preto aby to dlho spojenectvo netrvalo.Spytal som sa ci mysli uniu alebo bankerov a zaujimava bola jeho odpoved ze uniu riadia bankeri a veskeru politiku sveta [pláč] a Tsipras nezradil ale sa zlakol

336369

13.7.2015 9:46

RE: Proč Tsipras zradil

LK 194.?.?.?

Reakce na 336369

"...a Tsipras nezradil ale sa zlakol"

S tím naprosto souhlasím. Roberts dokonce píše, že Tsiprasovi jde o život:

"Je-li tato verze pravdivá, navštívila náměstkyně amerického ministra zahraničí Victoria Nulandová řeckého premiéra a sdělila mu, že se Řecku zakazují dvě věci: zaprvé opusit EU a zadruhé navazovat vstřícnější vztahy směrem k Rusku. Jinak prý budou následovat konsekvence, což je zdvořilé slovo pro vyjádření hrozby odchodu z premiérského úřadu či ztráty života."

http://outsidermedia.cz/p-c-roberts-pochybuji-ze-recko-odejde-z-eu/

Tady jde o velmi vysokou hru, takže Tsipras opravdu na vybranou neměl. Vinit ho ze zrady je nepochopení situace. Zde je citát z článku na Protiproudu:

"A teď si představte, že by se krachující Řecko dohodlo s Rusy na pronájmu nějakých přístavů. Nebo nějakého ostrůvku tu, támhle a ještě onde. Pohleďte na mapu! Řecko, to je půl východního středomoří. Řecko se základnami protivníka? To je blokáda vstupu flotily USA nejen do Černého moře, ale i k Suezu! A to už je geostrategie."

http://protiproud.parlamentnilisty.cz/politika/1800-recka-kapitulace-a-viklajici-se-kameny-v-jizni-hradbe-nato-dejte-rekum-co-chteji-jen-aby-se-nespojili-s-ruskem-po-ztrate-krymu-vzaly-za-sve-plany-usa-na-ovladnuti-stredomori-a-ted-by-jeste-recko-vylouceno.htm

Zkrátka ještě nenazrála ta správná doba na změny. Jak píše autor v závěru článku:

"Je nějaká naděje na změnu? Je. Musí to vyhnít. Žádný strom neroste do nebe a i banksteři doplatí na svou hamižnost."

336457

13.7.2015 19:41

RE: Proč Tsipras zradil

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 336457

ja s tym, ze sa zlakol az tak nesuhlasim. predsa kazdy kto ide do vysokej politiky vie, ze je potencialny ciel. zalezi, ako sa sprava a podla toho jeho protivnik na neho nieco vymysli. niekto je na prachy, iny na zenske, treti mozno neustupi a tak ho odbachnu. tsirpas sa od zaciatku steloval do poslednej pozicie. neustupny aj z varoufakisom, takze co akoze mali cakat. ze im frau merkel zatrasie pravicou, podakuje za doterajsiu ucast v klube a zazela vsetko dobre na novom projekte s ruskom? ved to by bola od nich ina naivita, ak teda naozaj chceli uprimne nieco uhrat pre grekov. jednoznacne, ak niekto zacne spekulovat tvrdo, ze ide prec s eu, tak je to minimalne na gulku. takze, preco to je ako to je, je este otazne, teda od toho, ze su to obycajne defky, az po to, ze mozno este nieco zostalo v talone, o com nevieme. mozno global fail celeho systemu mozno na jesen, ktory im rozviaze ruky uplne bez namahy napr.

336486

12.7.2015 13:50

zrada Tsiprase

joska 178.?.?.?

Četla jsem někde o Tsiprasovem židovskem původu, prí jeho otec byl důstojníkem židovské izraelské armády. Je jméno Tsipras skutečne jeho pravým jménem?

336370

12.7.2015 14:20

RE: zrada Tsiprase

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 336370

to je v duchu bojových tradic https://www.youtube.com/watch?v=9BtzyUsU1lI [chechtot] [chechtot]

336371

12.7.2015 23:23

RE: zrada Tsiprase

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 121.?.?.?

Reakce na 336370

Bylo mi velmi divne proc pred par dny rezignoval Tsiprasuv minister financi, to je velmi slusny clovek, zil mnoho let v Australii a ma dobre jmeno. Myslim si ze tusil ci vedel co Tsipras pripravuje a nechtel byt zodpovedny za takove zidovske zlodejske praseciny no a co Tsipras? Pomerne jednoduche je to dedikovany Marxista pravdepodobne Zionistickeho puvodu a to staci nemusi se ocekavat od neho nic jineho,stejny jako ti ostatni zlodejsti bandite

336432

12.7.2015 14:20

tento scénář

martin bareš 90.?.?.?

jsem bohužel předpovídal.

Považoval jsem celé to divadlo za plácnutí do vody a ztrátu času.

Důvody, proč jsme my někteří nějakému schůdnému konci nevěřili, jsou asi různé.

U mě to byl odpor a zášť k sociálním demokratům, kterou mám velkou.
Tsipras tam patřil.

Pro mne zajímavý byl postoj řeckých komunistů.
Ti jednomyslně před volbama odmítli do koalice s Tsiprasem jít.

Měl jsem dva postoje:

Jeden byl: má cenu se takhle stavět na zadní a odmítnout spoupráci s Tsiprasem, když je nějaká naděje pokusit se bezvýchodnou situaci řešit? I já jsem trochu věřil.

Nejsou ti komunisté hloupí? Ztratili možnost něco ovlivnit. Dostanou se do izolace - jejich rétorika proti Tsiprasovi byla kategorická a negativní- nesouhlasil jsem s nimi.

Druhý postoj k tomu současně byl: Jestli jim něco na Siryze vadí, tak to musí být asi zásadní a nechtějí se pošpinit. Jdou na riziko, ale jsou zásadoví.

Pro mě je tenhle příklad a případ ilustrací, jak je těžký v politice politiku dělat a přitom se vymezit.

336372

12.7.2015 14:47

Nevidím to tak černě.

Léčitel 37.?.?.?

Článek je pravdivý, ale také v následujících letech se v Řecku bude zvyšovat politické pnutí,které vedlo k vítězství Syrizy.
V Řecku už se nepodaří zachovat "klid" ve společnosti a nebude v tom v Evropě samo! EU je hodně narušená a buď se zreformuje,nebo rozpadne.

336375

12.7.2015 14:48

RE: Nevidím to tak černě.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 336375

http://energieupramene.blogspot.cz [cool] [cool]

336376

12.7.2015 15:00

Síce Rusko nepožiadal

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?

ale pozeral som, aké sympatie mal Tsipras medzi socialistami v Európskom parlamente. Ťažko to nazvať zradou, keď ho jedna skupina poslancov vypískavala, a predkladala mu rôzne ultimáta, a druhá skupina mu fandila.
Skôr by sme sa podľa tohoto mali pýtať, čo sa to vlastne v EP deje, a v čom presnejšie stoja viaceré skupiny proti sebe. Nazvať toto zradou mi príde príliš alibistické.

Prečo tento týždeň napríklad toľko poslancov hlasovalo za TTIP, keď tá zmluva bola prístupná iba na požiadanie na americkom veľvyslanectve, bez možnosti si urobiť kópiu. Dosť pochybujem, že tú zmluvu niekto z hlasujúcich reálne čítal, a ešte viac pochybujem, že jej niekto aj rozumel. Takáto zmluva by mala byť označená ako neplatná, pretože nie je deklarovaná verejne. Mojím menom tak niektorí poslanci urobia kroky, s ktorými nemám ako súhlasiť. Také niečo sa ani vzdialene nedá považovať za demokraciu.

336377

12.7.2015 15:11

Tak na čo sú nám politici?

lubosmat 95.?.?.?

Zas a znova sa presviedčame, že politici sú obyčajné „biele kone“ banksterov.

U nás v slovakistane sa už teraz, rok pred voľbami spúšťa plagátová podpora „podpindosníkov“ formátu SIEŤ, SaS, SKOK, SDKÚ, NOVA a GIZKU, ešte že je taký geniálny, že ho netreba v médiách moc zosmiešňovať, vie to dobre aj sám.

Ľudia zvykajte si na nové tváre so starými mrcinami v pozadí. Keď pobudnete v tej našej politickej latríne dostatočne dlho, zvyknete si a ten smrad nebudete vôbec vnímať.

Pošleme lipšicnú sulíkatú hlinu na majdan na Ukrajinu, alebo budeme čakať až nám ho usporiadajú doma pred kolibou, a pekne s vatričkami?

336378

12.7.2015 15:43

Revoluce

vladuna 86.?.?.?

"Saker ... předpovídal nějakou verzi barevné revoluce"
Mozna, ze revoluce jeste bude a bude barevna: potece krev!
Zradil Tsipras nebo parlament (Syriza)?
Obycejni Rekove, kteri hlasovali v referendu byli hrube podvedeni.
Ani se mi nechce tomuto vysledku verit ...

336380

12.7.2015 15:53

..

quark 78.?.?.?

pravou šlechtu (krále, císaře) od moci odstavili židé a zednáři tak jako nebohého ruského cara se svou rodinou, kdy ještě předtím celý carskýrežim ekonomicky pomalu dusili (obyčejný rus neměl ani potuchy o tom všem, co se to děje, ale car byl pro něj modlou prostě vším na kterého by nikd ynestáhl ruku, my to ostaně zažili koncem socialismu taky, kdy se vyrábělo už jen na sklad a nikde nic nebylo, lidi nasraní atd), kterou židobolševici popravili, celá francouzská revoluce nebyla nic jiného než jendno velké židozednářské divadlo a už do této doby se dá říct že všecko ve světě je levý, za každým svinstvem stojí jedni a tytíž lidé (rádobyelity), kteří si hrajou na vyvolené, přitom to jsou povětšinou nesemičtí chazaři, kteří se zaštitují židostvím a nárokem na nějaké území, které udajně kdysi obývali, velký hovno, podvod jako všecko a lidi jim to baští!

336381

12.7.2015 16:06

Proč Tsipras zradil voliče?

Nikdo (originál) 77.?.?.?

Protože vládci světa nemají důvod bát se plebsu, tak se mu klidně vysmívají. Samozřejmě je to chyba plebsu, ne loutkovodičů.
Takto loutkovodiči zase plebsu ukázali, že si s ním mohou dělat, co se jim zamane a navíc ho tak znechutili, že se žádná revoluce konat nebude.
Jednoduché a účinné řešení, mnohokrát použité na různý způsob. Přiblblé davy půlmozků budou jen brblat a dál makat. Bylo to tak od nepaměti a bude to tak dál a dál.

336382

12.7.2015 16:19

Všichni jste JEDLE, bo jste vedle :-)

alextudio 212.?.?.?

Tsipras vůbec nezradil řecký lid v pravém slova smyslu. On jen potřeboval, aby se "eurohujeři", resp. Honorace z Bruselu atd. sami vyjádřili, že už nechtějí platit. Tsipras po tom úplně posledním návrhu na škrty v zemi, kde je v čele vlády, může jen tvrdit, že chtěl přistoupit ještě razantněji k tomu co chtěli MMF, ECB a EU. No, a jak je vidět, EU a banda už to Řecko nechtějí, viz.: http://www.nwoo.org/2015/07/12/ve-finsku-rezonuje-... ...a tím se odkopali sami. Co tedy chtějí? Je to plánovaný rozpad EU?
...co je za tím doopravdy? Není to zatím známo, ale mě se to jeví takhle...
Hezkou neděli přeji, Ax [chechtot]

336383

12.7.2015 20:07

RE: Všichni jste JEDLE, bo jste vedle :-)

Jirina 109.?.?.?

Reakce na 336383

Tak, tak. Mám stejný pocit.Je to jako šachová hra. Tsipras je mazaný. Třeba se něčemu přiučil od Putina. Však s ním 2x telefonoval během referenda.

336408

12.7.2015 23:10

RE: Všichni jste JEDLE, bo jste vedle :-)

VlastenecX 37.?.?.?

Reakce na 336383

Taky to vidím tak, že Třipras se chce alibisticky zajistit pro budoucnost "ABY TO NEBYLO NA NĚM" !
..proto také to referendum ..JINAK PŘECE MOHL "ZRADIT HNED" a dohodnout se s bankstery ..ale on HLEDÁ NEJVÝHODNĚJŠÍ CESTU PRO ŘEKY !!!!
*
1) vzít si půjčku ..a nedodržet úmluvy s MMF = tím by zatím vyřešil akutní nedostatek peněz v oběhu
2) ihned po čerpání peněz - referendum o výstupu z EU
3) když bude nejhůř tak základnu pro Rusko
..tuto jeho taktiku jsem vysledoval i u vyjednávání před referendem !!! [chechtot] [cool]

336430

13.7.2015 4:04

RE: Všichni jste JEDLE, bo jste vedle :-)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 336430

Ty argumenty jsou nesmyslné. Nedostane přece žádnou hotovost a už vůbec ne jednorázově. Dostane jen ty 1 a 0 a ještě po kapkách. No a pokud by se šprajcnul jak uvádíš, tak mu je jednoduše z toho zdroje umáznou.

USA v Řecku žádnou ruskou základnu nepřipustí, to raději vyvolají "olivovou" revoluci a EU bude mít o problém navíc. No a Putin přece kvůli získání své základny v Řecku nepůjde do konvenčního válečného střetu, když tam nemá žádnou rozumnou možnost logistiky. A jaderný střet pro tak pochybnou akci není zdůvodnitelný ani v RF.

336443

12.7.2015 16:23

Navždy v EU

lucifuge 95.?.?.?

Jak jsem slyšel mnohokrát v TV, řecké obyvatelstvo si v naprosté většině přeje setrvat v EU. Když si to přejí, tak to mají se vším všudy. Hlavně že zůstanou „v Evropě“. Asi by v ní mimo EU nezůstali, že?

336384

12.7.2015 16:39

RE: Navždy v EU

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 336384

Co když ty "průzkumy" jsou stejně objektivní, jako ty naše? Neznáte Churchillovo "věřím jen těm průzkumům, které si zfalšuji sám"?

336385

12.7.2015 17:34

RE: Navždy v EU

Nikdo (originál) 77.?.?.?

Reakce na 336385

To bylo o statistice.

336391

12.7.2015 20:29

RE: Navždy v EU

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 336391

pruzkumy jsou na tom jeste hur: http://www.zvedavec.org/komentare_6251.htm

336413

12.7.2015 16:41

Opravdu zradil?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Editor zjevně nehraje šachy, a snad ani neví co to je drama. Obojí s tím tématem hodně souvisí. To druhé je dokonce řecký vynález. Nebudu napínat, ale soudit po druhém tahu na výsledek šachové partie je příliš brzo. Navíc se hraje doopravdy, a i jiní zainteresovaní budou nakonec říkat, že ani to Tsiprasovo ustupování nebylo nic platné. Ale tato expozice nasvítí neschopnost Evropských elit najít společné řešení. S Putinem, možná i s Čínou jednali o obchodech, ne o fin. pomoci, což bude třeba v důsledku totéž. Pravda, z taktických důvodů musí zůstat chvíli ve stínu.
Takže nikam nepospíchat, viděli jste teprve druhé dějství.
Katastrofa teprve přijde.
Z Wiki jsem si vypůjčil obvyklé členění dramatu:
expozice – uvedení do děje (vytváří nezbytné předpoklady k porozumění ději)
kolize – zařazení dramatického prvku (rozpor nebo konflikt), který vyvolává dramatické napětí a potřebu jej vyřešit
krize – vyvrcholení dramatu
peripetie – obrat a možnosti řešení
katastrofa – rozuzlení a očista (katarze)

336386

12.7.2015 19:10

RE: Opravdu zradil?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 336386

Navážu na Putina:
1) proč by mělo Rusko platit dluhy EU - at si to vyříkají mezi sebou a EU si natiskne peníze na pomoc. Tím netvrdím, že Tsipras neměl nějakou dohodu s Putinem, oni snad jedou stejným směrem
2) zatím není zájem EU rozbít - jednotlivé státy by se staly snadnou kořistí USA - to USA by uvítaly rozpad EU
3) stále se hraje o čas, aby se shodil dolar - to je KRÁL šachové hry, Řecko je max. střelec..
4) NATO by Řecko nepustilo do svazku s Ruskem, to by byla jejich morální porážka a doklad o jejich neschopnosti.
5) pokud by se Řecku po odchodu z eurozony nic nestalo, byl by to vzor pro další předlužené státu jihu.
Čili, jak píše předřečník, zatím se děj jen rozbíhá a další dějství budou následovat.
A třaba bude vše jinak - jako už mnohokrát v historii.
A my budeme mít námět na další plané diskuze, co by bylo, kdyby ... [cool]

336398

12.7.2015 22:33

RE: Opravdu zradil?

kyticka 88.?.?.?

Reakce na 336398

S body 1 - 5 naprosto souhlasím. Se závěrem nikoli. Naopak je nás stále ještě málo, kteří jsou v ČR populaci v obraze o tom co se děje, a to řecký problém je jen taková malinká mezihra. Správně, hraje se o krále a 3. světová válka je jeden z velmi pravděpodobných scénářů. Návod co s tím dělat lze nalézt například zde.

Cesta ke 3. Světové Válce - Český Překlad
https://www.youtube.com/watch?v=YGOM3SLHijQ

Video vzniklo někdy před datem 1.2.2013, kdy se objevil na internetu jeho český překlad - tedy v době, kdy válečné předehry obcházely Evropu ještě v relativně bezpečně vzdálenosti. K dnešku jej shlédlo již 179.000 lidí. Je to však stále žalostně málo. Až jej uvidí alespoň milion Čechů a Slováků, lze předpokládat, že vznikne dostatečný tlak na naši vládu aby začala řešit podstané problémy. Tedy:

1. vypakovat nezizkovky,
2. napravit bezmocnost BIS vůči CIA co tady řádí zcela bez kontroly (ta je BIS přísně zakázána),
3. lustrace učitelského kádru a grantových organizací, které vypisují dolarové dotace za studie, které jsou v přímém rozporu së zájmy jak EU, tak i ČR,
4. samozřejmě odejití prolhaných redaktorů ČR (kompletní personální výměna Rady pro rozhlasové a televizní vysílání).
5. vyloučení USA z NATO
6. potom takové detaily, jako že všechny dráty a roury v ČR jsou ve vlastnictví nebo pronájmu cizích korporací s nejasnými majiteli, schovanými za jejich akciemi
7. v první řadě však zastavení islámské invaze, kterou jako aktuální ohrožení nechápou již jen pouze lidé rozumu velmi mdlého

336422

13.7.2015 4:56

RE: Opravdu zradil?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 336422

>Až jej uvidí alespoň milion Čechů a Slováků, lze předpokládat, že vznikne dostatečný tlak na naši vládu aby začala řešit podstané problémy.

"Pugéte", můžeš aspoň naznačit, jaký motiv by to musel být, aby byl schopen přimět dostatečný počet občanstva k takovému tlaku na vládu, že by v přímém přenosu při naplnění těch tvých minimálně 6 bodů spáchala tu sebevraždu? Přečti si ten výše uvedený odkaz na 336413 - co, kde, kdy, kdo, jak, nač a zač - ovládá ty masy ke stádnosti.

336444

13.7.2015 9:46

RE: Opravdu zradil?

kyticka 88.?.?.?

Reakce na 336444

Ten váš odkaz na metody práce agentur výzkumu veřejného mínění jsem nějak nepochopil, ale k tomu motivu odpovím.

Je to jednoduché, musí nastat tak zvaná revoluční situace, a to nastala. Řada lidí žije z ruky do huby, respektive hůře, ale nyní je navíc většina vyděšena z imigrantů. Tedy ta situace nastala právě teď.

No a jde o to ty vyděšené lidi nasměrovat správným směrem, tedy proti skutečnému původci zla a ne proti jím vytvořeným zoufalcům, kteří stejně jako my zase útočí proti nám jakoby původu jejich neštěstí, místo toho aby jsme společně spojili síly proti, jak říká Pjakin "globálnímu prediktorvi" a zbavili se jeho vlivu.

On už sociolog - europoslanec Keller vysvětloval, jak ta nesouměřitelná elita poštvává chudnoucí střední třídu proti těm úplně chudým, že jim musí platit dávky, kdy následkem toho zde například u nás řešíme Cikány, místo toho abychom řešili korporace co nás vysávají všechny do kupy, viz:
http://svobodnenoviny.eu/trolum-kalouskovi-putnovi...

Jenže pohár přetekl, nyní to lze, ty ostatní lidi nasměrovat správným směrem. Ta doba nastala právě nyní. Davy jsou aktivní, jde jen o to, jestli jim někdo nakuká, že za všechno můře Rusko a Putin, nebo jestli se zbaví vrchního našeptávače co má pod palcem tiskárnu FED.

Tedy místo toho abyste se drahý anonyme tady navážel do mne, co kdyby jste si dal takového osobního bobříka a s problematikou co se tady opravdu děje a co je s tím třeba (možno) udělat seznámil (a přesvědčil) alespoň 3 své známé!?!

Co kdyby jste místo plácání něco o planých diskusích přímo vy vyzval vládní úředníky, viz add bod:
3) stále se hraje o čas, aby se shodil dolar - to je KRÁL šachové hry, Řecko je max. střelec..

Ať minimálně podají návrh zákona o povinnosti užívat za názvem dovětek "cizí agent té či oné země" - pakliže půjde o neziskovky financované z ciziny. Nakonec by se ukázaly i ty co platí zlé Rusko.

Tady máte kontakty (citace z jedné diskuse na leva-net):
Adresy: [email protected], [email protected], [email protected]; vyhledávání eu poslanců: http://www.europarl.europa.eu/meps/cs/map.html

Pokud se rozhodnete pro tuhle hromadnou poštu, dejte do mailu text: Přepošlete prosím všem poslancům (senátorům), nebo Žádám o přeposlání všem poslancům atd,. Z jedné adresy to tak dostanou všichni, které chcete oslovit.

336456

13.7.2015 16:57

RE: Opravdu zradil?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 336456

>...spojili síly proti, jak říká Pjakin "globálnímu prediktorvi" a zbavili se jeho vlivu.

Chceš spojit síly? Koho a s kým? Ovcí s vlky v kůži beránčí, proti "globálnímu prediktorovi"? To je jako plavat s kuší mezi žraloky proti ponorce. Kdo jím vlastně podle toho Pjakina je? Mám spíš pocit, že to on sám neví a celé je to jen umně řízená demagogie z dílen právě toho "globálního prediktora". To jeho neustálé odkazování se na jakési dvě teorie s nezřetelným názvem a i podle něho samého s nesnadno pochopitelným obsahem, mě připomínají Einsteinovu Teorii relativity, která je tak relativní, že nevylučuje jít sám sobě na vlastní pohřeb.

Když máš tak jasno co proti tomu "globálnímu prediktorovi" udělat k jeho eliminaci, tak jistě i víš, jak. Nenech tedy nás maličkých zemříti v neznalosti, lidově blbé. Ne však tím čekáním na pád dolaru, které je už jak to "Čekání na Godota".

Padne-li totiž dolar, padnou i jeho dluhy, ale ne FED a ty "frakční rezervy" s úroky. Nasadí se Amero a jede se fiat money dál. Ony ty obchodní vazby nelze jen tak zpřetrhat, nikdo nebude mít čím platit a tak FED ty potřebné 0 a 1 promptně dodá v podobě "nezištných" úvěrů na úrok přiměřený poptávce a ta tedy bude jak se patří neskromná. Hotovost je jen cca 3% z emise měny a to ty tiskařské lisy nestrhá.

Na toho "globálního prediktora" se musí zcela jinak. Něčím, před čím má i on sám uctivý respekt. Jeho JHWH je tou mocí. Jenže on naň ve skrytu své černé duše nevěří, protože všechno co ho potvrzuje jsou jen znaky na papíře. A papír jak známo snese všechno. Proto je ho nutno postavit před nezpochybnitelný, materií a vědou potvrzený fakt o skutečné existenci toho jeho JHWH. Fakt, z něhož lze logickou dedukcí dovodit i závěr, že ta oživená hmota s opačným průběhem entropie nežli vládne Vesmírem, je jen k ukojení jeho zvědavosti - co to udělá, když.... No a že ten člobrda s něco málo rozumem v tom co má mezi ušima, že ten se má držet jen svého údělu "být jeho obrazem" a ne se snažit "být jím samým", nebo zase dostane za ušiska. [vyplazený jazyk]

Tak nemudruj o nějakých peticích či nátlacích a hleď se něco dozvědět o tom skutečně účinném, materií a vědou potvrzeném nástroji, jemuž ani ten "globální prediktor" nemá šanci odporovat. Ta náprava pak přijde sama a od něho samého.

P.S. No a šířit to poznání můžeš všemi prostředky kterými vládneš, kamkoliv a komukoliv. A k tomu ti dopomáhej... no nevím jesti ON, ale jistější bude asi tvoje svědomí...tedy vlastně . [mrknutí jedním okem] [chechtot]

336478

13.7.2015 20:49

RE: Opravdu zradil?

kyticka 88.?.?.?

Reakce na 336478

Jo katolický výklad JHWH ve své ortodoxní podobě z dob temného středověku tady na mne zkoušíš.

Tak to poslechni co o JHWH a člověku soudí někteří současní kněží:

https://www.youtube.com/watch?v=MwRYpmWolWQ

Který prorok vlastně zvěstuje pravá slova JHWH?

Mojžíš - tvrdil, že ten JHWH miluje pouze národ vyvolený?

Kristus - řekl, že ten JHWH miluje všechny lidské bytosti bez rozdílu?

nebo Mohamed, který se od JHWH dozvěděl, že život je cesta po které člověk kráčí a on JHWH mu na ní dává různá ponaučení tak, aby je ten člověk přijal, jako dar který má vyzkoušet, poučit se z něj a dále jednal dle lepší varianty (tedy nadále tak jak jednal - postaru, nebo po novu, bylo-li ponaučení přínosné)?

Křesťanská církev následně pojala Krista jako syna božího ve své trojjedinosti, proroka pasovala přímo na vtěleného boha. Zejména katolická církev následně základní myšlenku o lásce k bližnímu a k bohu využila ke svým mocenským císažsko-papežským zájmům, kdy JHWH nás tady také prý jen zkouší. Na rozdíl od Muslimů, ale i to největší příkoří musíme, přijmout s láskou a pokorou, a že až po smrti se nám JHWH odmění. No a kdo tomu v minulosti nevěřil, na ty jako bubáka až následně vymysleli čerta a oheň pekelný. Zarputilejším jej předvedli již na tomto světě, na hranici.

Jo a ti co následují Mohameda, ti dostali patřičné ponaučení v momentě, kdy je vyvraždili v Jeruzalémě křižáci, které tam neposlal JHWH, ale papež z Říma za logistické spolupráce Byzance, když zjistili, že výklad slov toho samého JHWH dle Mohameda, se líbí stále více všem těm, co se přestávala zdát smysluplnost výkladu slov JHWH prostřednictvím katolické kazatelny.

Nyní, kdy ještě nedávno následovníci proroka Mohameda již vcelku zapomněli na to, co jsou křesťané zač a ve svých zemích si v poklidu žily své životy, se jim tam nasrali novodobí křižáci, které tam poslala novodobá církev dolaru, jejíž nejeden soukmenovec navíc věří, dle Mojžíše, ve výjimečnost svého druhu nad ostatním lidem (Pjakin říká globální prediktor).

Takže teď zde máme znovu ponaučené následovníky proroka Mohameda, že západ, tedy i my jsme nekonečné zlo, které zabít je přímou letenka do muslimského ráje. Nejsem ovce, evropský ortodoxní-post-katolík (krotký humanista licoměrné pravdy a lásky), jehož úděl je přijmout svůj osud, kdy ale ještě před tím bych měl pozvednout zbraň proti, v novodobé kazatelně (televizi) zobrazenému, zlému post-křesťanovi z východu proto, aby klika bankéřů mohla v nastalém ráji dále v poklidu a nerušeně žít.

Tak kdo chce toto hrát, prosím. Já to nebudu, protože ten JHWH mi dal život abych jej žil zde, v souladu s přírodními zákony, zde na zemi a zde vychoval své děti. Pokud jen trochu mohu, tak se budu snažit zavčasu bránit a katastrofu odvrátit.

336488

16.7.2015 14:55

RE: Opravdu zradil?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 336478

Jit na GP pomoci toho vaseho JHWH je asi jako zkouset na te ponorce premluvit toho kapitana...

336675

18.7.2015 0:20

RE: Opravdu zradil?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 336675

Tak to je docela trefné přirovnání. Opravdu jít na GP z pozice goyíma je nerozum, ale ten JHWH je jiná třída. Je totiž tomu kapitánovi vrchním velitelem a jak známo z Bible, tak ty jím vyvolené, ale nepřizpůsobivé jeho příkazům, jako bylo třeba Desatero, tak ty zkosil jako žito. To, že ten GP je již po celé generace na koni a hřeší jako o závod, to je tím, že od doby kdy mu JHWH za jeho hříchy vystavil účet, uplynulo drahně času. Otrnulo mu a ten jeho vrchní velitel se mu jeví být již jen symbolickou figurou.

Ono se ale docela nedávno stalo něco, co nemá v historii těch "dvomoudrých holých opic" obdobu - z pravěku civilizace se vynořilo poznání o skutečném významu toho největšího dosud zachovaného ze starověkých divů světa s jeho souputníky, potvrzující těmi miliony tun hmoty a svým uspořádáním existenci inteligentní entity, za niž lze to JHWH pokládat. No a že se tak stalo právě v této pro civilizaci kritické době, to nejspíš není náhoda stejně, jako nebyla náhoda stvoření Sluneční soustavy, coby vhodného prostředí pro vytvoření oživené hmoty. A tak vidina opětovného vystavení účtu všem těm nepřizpůsobivým, jakmile se o tom poznání dozví, jistě pohne i jejich svědomím. [mrknutí jedním okem]

336735

14.7.2015 3:30

RE: Opravdu zradil?

favela 113.?.?.?

Reakce na 336386

Neni to ani poprve ani naposled kdy nektere ovce zoufale obhajuji sve politiky, kteri nejen ztratili cest a duveru svym podlym jednanim ,ale zradili sve spoluobcany a zadne "okecavani" o taktickych ustupech se ztratami a tak slouzici k pozdejsimu strategickemu vitezstvi /pomoci nejakych tajnych nyni neviditelnych nepritelem zbrani/ na cele care tomu nepomaha..Vse,jenom ne proboha nazvat veci pravym jmenem a strucne. Prvni vec je resignovat.Okamzite a bez okolku.
Zpozdily pohled na vyvoj dramatu a zamenit druhe dejstvi za katastrofu ktera je nabiledni a kdy katarze neni v dohledu je zde ocividny fakt. Figurky na sachovici a figurky reckeho dramatu maji daleko od sebe kdyz pomyslime na obrovske a hluboke dlouho trvajici spolecenske a tezko napravitelne skody v reckem sach-matu. Averze a stupen nenavisti vuci politikum kvasi k povrchu. Doprovazeno nasimi zaludecnimi problemy z sokujiciho jednani jejich zbabelych ustupku ,ktere se zda nemaji konce .
Je faktem,v kontrastu ,ze Putin nekolikrat resignoval, kdyz pozice ve funkcich ktere zastaval hrozila ztratou jeho integrity. Proste sel od valu... A neni to obtizne pro ty co vidi !!!....Kdyz prave v tom je prave ta tajna zbran tech v pravde vyvolenych a povolanych zrejme pro budoucnost nas vsech!!!

336506

12.7.2015 16:53

Trochu realizmu do toho umírání by neškodilo.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Když chce někdo něco hodnotit, je dobré mít k tomu nějaký srovnávací etalon. Pro zdejší hodnotitele tedy nejlépe poměry české.

Když si vzpomenete na účast v referendu, která byla 62,5% a jeho výsledek, který byl 61,31%, tak se celkem pro NE vyslovilo jen 38.3% ze všech oprávněných voličů. O jaké zradě je tedy řeč? To je prostě demagogie.

Nevím sice jaké je porovnání kupní síly eura v Řecku vůči koruně v Česku, ale jestli tam bude nástupní plat ve veřejném sektoru roven minimální mzdě v sektoru soukromém ve výši 586 Euro, tedy cca 16 000 Kč(!) hrubého, tak kde je tam vidět jaká chudoba?

A 23% DPH pro restaurace je nějaká hrůza? Pro zákazníka restaurace je rozhodující cena ve srovnání s jeho kupní silou a ne jakási DPH. Přitom potraviny, voda, elektřina a hotely mají mít jen 13% DPH, tedy o 2% méně nežli je zde! [oči v sloup]
Privatizací letišť a přístavů o ně přece Řecko nepřijde! To zde už není privatizován snad jen ten Karlštejn, když už i toho sv. Víta si Duka přisvojil do správy. [oči v sloup]
Totéž je to s telekomunikacemi. Vždyť u nás je státní jen ten ČTÚ! [oči v sloup]
A zákaz stávek na rok? Zde jsou přece všechny už jen zvažované, prohlašovány za protizákonné! [naštvaný]

Zajímat by vás všechny mělo tedy to, jak vychází Řecko po těch všech opičárnách ve srovnání s Českem. A to z toho autorova článku jaksi nevidno. PROČ? [zmaten] [naštvaný]

336387

12.7.2015 19:58

RE: Trochu realizmu do toho umírání by neškodilo.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 336387

S tou privatizací je potřeba dát pozor. Čerstvý dejvický průjem ukazuje na velmi nevodný způsob privatizace vodovodů, kdy chátrající rozvodná síť zůstala městu.
V Británii privatizace železnic vedla k zvýšení nákladů o 39 miliard Kč ročně.
Je velké nebezpečí v německém požadavku na vyčlenění 50 mld eur majetku státu. Protože to napovídá o ne úplně svrchované kontrole nad tímto majetkem řeckým státem. Mohlo by pak dojít na ono vyzobávání rozinek v cizí režii...

336407

12.7.2015 16:53

Pán Stwora má talent udrieť klinec po hlavičke

Jaro2015 176.?.?.?

Pán Stwora má talent udrieť klinec po hlavičke - preto sa tak dobre číta, väčšina s ním súhlasí a preto je taký nebezpečný. Rád si jeho články prečítam aj v budúcnosti, ale sionfašisti vyhlásili vojnu pravde a urobia čokoľvek, aby zničili "ruskú propagandu".

K Tsiprasovi a Syrize - keď príde niečo nové... treba tomu dať čas, aby sa to naplno ukázalo, rozbalilo... Keď som v 2008-9 hovoril s Grékmi ("echtovými vedcami" - chémia, výrobné technológie), žasol som nad tým, akú nádej dávajú do pre mňa neznámej Syrizi... v tak komplikovanej situácii, neekonómovia neekonómom. A pritom furt len o dlhoch, vysokých/nízkych mzdách a dôchodkoch, o vojnových reparáciách, ktoré by malo Nemecko platiť... A gréckym hrdinom mal byť absolvent technickej univerzity, projektant, politik... ja ako ekonóm iba dodám, že Tsipras je evidentne človek, ktorý nemá ani šajnu o ekonomike, vzniku a obehu peňazí a o dlhu. A preto to tak aj dopadlo - Tsipras bol konfrontovaný s ekonomickou realitou, z ktorej reálne nie je žiadna skutočne dobrá, bezbolestná cesta von... a keďže sám od seba ani nevie tú SPRÁVNU cestu nájsť (=nie je ekonóm)... podľahol a bol donútený súhlasiť s riešením, ktoré mu v "správnej" chvíli ten "správny" človek podstrčil. Podstatné pre mňa teraz ani nie je to, čo Tsipras urobil/neurobil, ako kto konkrétne "grécky" návrh riešení vypracoval. Jasne, že to bol ekonóm a sionista... mne je len ľúto, že si Grécky ľud nenašiel vo svojom strede vlastného ekonóma, ne-sionistu... Mohlo to dopadnúť (po rokoch biedy a odriekania) happyendom a nie takto... Osobne si myslím, že po 7 rokoch úsporných opatrení a úpadku, Grékom dochádzajú úspory a nádeje na lepší zajtrajšok... hlavný manipulátor pripravil nálože a chystá sa na odpal.

SR a ČR - len sa pozrite, ako sa dnes kadejakí mimovládkoví experti obúvajú do ekonómov, historikov, sociológov - že vysoké školy treba zrušiť, veď pre nemecké a francúzske fabriky potrebujeme iba zručných otrokov - technikov, strojárov, "ajťákov", zopár lekárov a dosť. No prečo asi? Fakt neviete?

336388

12.7.2015 18:39

RE: Pán Stwora má talent udrieť klinec po hlavičke

maršal Žukov 195.?.?.?

Reakce na 336388

Majú tlačiareň peňazí a zafinancujú čo sa im zmyslí.
Vlastnia médiá a spopularizujú čo chcú. Presadia tých vlastizradcov, ktorých chcú.
V Protokoloch sa píše, že budú vždy vyberať korumpovateľných a vydierateľných sluhov...
Slušný človek nemá šancu prehovoriť k ľuďom.
Tie špiny vedeli, že jedinou prekážkou sú informovaní panovníci, preto pomocou lúzy "liberte, egalite, fraternite" zvrhli monarchie a cesta k ovládnutiu gojov sa otvorila. Sprosté slepé neinformované ovce nie je problem ovládať.
Panovníci vedeli kedy im treba klepnúť po prstoch a držali ich v bezpečných mantineloch.
Teraz spoločnosť vyzerá presne tak, ako keď ekonomiku, médiá a kultúru ovláda žid.
Kúpte si v martinuse brožúrku od Houstona Chamberlaina Židé, jejich původ a příčiny jejich vlivu v Evropě.

336396

13.7.2015 2:19

RE: Pán Stwora má talent udrieť klinec po hlavičke

Jaro2015 176.?.?.?

Reakce na 336396

V roku 2008 prišla veľká svetová hospodárska kríza a dni USD boli spočítané... dnes píšeme 2015 a dolár posiluje, euro padá, rubeľ sa trasie, čínska burza to isté. Nemajú problém si zaplatiť čokoľvek a kohokoľvek... až na výnimky - kto/čo nie je na predaj. Preto kým budú Rusi s Číňanmi dodávať do USA a ich nohsledov (EU, Kanada, Austrália...) nič sa nezmení. Treba zastaviť dodávky energií a hmotných statkov. A nehľadieť na cenu, kurzy, HDP, dlh a podobné blbosti. Až tak sa uvidí, že kto žije na čij úkor, kto má čo hodnotné tomu druhému poskytnúť. Najvačší fór/blbosť je, keď Rusko obviňované z agresie dodáva uhlie zadarmo fašistickej Ukrajine... Vlastne sa sion-fašistom ani nedivím - keď s tým takto všetci súhlasia, prečo ich nezotročovať...

336436

12.7.2015 17:42

Proč Tsipras zradil

Baca Juraj 89.?.?.?

ked tak sledujem situaciu v Grecku mam pocit,ze je mozne ze tam vypukne obcianska vojna.Uz sa zacali nepokoje a bolo by zaujimave keby sa policia dala na stranu obcanov [smích] tak potom neviem neviem ale bolo by to zaujimave.Snad opustia europu a pridaju sa k Rusku [velký smích]

336392

13.7.2015 14:21

RE: Proč Tsipras zradil

Jaro2015 176.?.?.?

Reakce na 336392

Juraj, a ako má Grécko (štát) podľa teba opustiť Európu (kontinent) ??? Prosím vysvetli mi to.

336472

12.7.2015 17:55

Trochu inak (na doplnenie)

Luko 178.?.?.?

Keď sa pán Stwora ku koncu článku pohoršuje nad peniazmi, ktoré do Grécka tečú a končia v komerčnývh bankách, tak len doplním, že:
- MMF operuje s čiastkou 150 MLD €, ktoré sú tvorené vkladmi členských štátov (Slovensko dalo 1,56 MLD. €);
- ECB mý základný kapitál 5 MLD € a v devízových rezervách má 50 MLD € a na ziskoch a stratách sa podieľajú centrálne banky členských krajín;

Ani MMF ani ECB nemá vlastné peniaze (ECB má však moc ich tlačiť - to sú tie nuly za jedničkou v PC). Peniaze MMF a ECB, teda peniaze daňovníkov sa nalejú do Grécka a komerčné banky ich zinkasujú ako hotovosť. Kto by takúto práčku peňazí nechal padnúť, nie? [smích]

336393

12.7.2015 17:58

Podstata zastupitelské demokracie?

R 88.?.?.?

Je přesně taková, že když máte hlad, tak k talíři posadíte svého voleného zástupce. Poté jste frustrováni, že jste se nenajedli. Ale bylo to demokratické. Najedli jste se prostřednictvím svého voleného zástupce. Kdo z vás dvou má plné břicho není podstatné, abyste se najedli vy sami přímo, na to nejste dost zralí, ujistí vás v TV sytí odpůrci přímé demokracie.

336394

12.7.2015 18:22

Připomínka.

Jan Imrich jimrich (zavináč) seznam (tečka) cz 31.?.?.?

Nějak v té Vaší rétorice schází stanovisko k samotnému chování
jak představitelů, tak i samotných Řeků. Neboť se podle mého názoru nejedná jen o problém politický, ale zejména ekonomický.
Takže podle Vás bylo chování ze strany řecké strany OK?
A za jak dlouho, jestli vůbec, by byli za jimi nabízených podmínek současný dluh ve výši 320 mld. Euro, splatit?
Ta nedůvěra některých členských zemí 28 je zcela namístě!

336395

12.7.2015 19:10

Čerstvá díra.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Ještě ani nezačali látat děravou řeckou ekonomiku, potažmo její dluhy, a už se objevila díra, která polkne rovnou 14 mld euro.
Řecké banky budou potřebovat 14 miliard eur nového kapitálu

336399

12.7.2015 19:23

Refendum opravdu o ničem nerozhodovalo

Jacob 78.?.?.?

Odstoupení ministra financí bylo znamením, že se kormidlo otočilo. Revoluce proběhla ve vedení Syrizy, ne barevná, ale mocenská. Možná to je i záměr, aby neproběhla jakoby barevné revoluce ze zdola, ale cesta jak dostat Řeky do ulic pod jinou taktovkou než taktovkou z USA. To k čemu se Řeci zavazují je dostane ne na kolena, ale na hubu. Čest jejich památce. Koukám teď na TV a jak vidno ze zpráv z Řecka tak na horní palubě Titanicu stále hraje orchestr, lidé se baví a spoléhají, že ti v podpalubí to za ně vyřeší. Na českých diskuzích jsou stovky Řekobijců, kde se projevuje čecháčství, na kolena s dluhovými Řeky a ty jejich důchody!!!! Každý z nich dluží 250 tisíc Kč (veřejný dluh, ESM, půjčka MMF, cir. restituce) a záleží jen na věřitelích zda skončíme jako Řeci nebo nás milostivě nechají žít. Jenomže vlak se rozjel a nicnedělající Němce a Francouze už neuživí kolonizovaný východ Evropy a zotročený jih Evropy. Čeká se na impuls ke třetí světové válce, to že jsou jaderné bomby neznamená, že budou použity.

336400

12.7.2015 19:28

Nikdo nemá šanci

veronika 94.?.?.?

Největší chybou bylo sjednocení Německa. Kdo zradil byl agent USA Gorbačov a od tohoto okamžiku se vše odvíjí a Řecko musí zaplatit za připomínku, že Německu byl odpuštěn dluh z války. Tsipras jen dokázal, že chudé malé státy nemají šanci a zálusk Německa na řecký majetek, některé ostrovy a hlavně objev ropy v moři je prohlášením německého ministra financí prokázán. Řeči o solidaritě mezi státy EU jsou jen keci v kleci. [mrknutí jedním okem]

336402

12.7.2015 19:45

Ale barví Řecko statečně, kultur marxista jeden. Chce 150 000 "uprchlíků"

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

2 % ...

336405

12.7.2015 20:23

loutka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

To že Třiprase je banksterská loutka bylo jasné už od začátku. Dalo se jen doufat že se, když uvidí že má za sebou lid, třeba trhne. Ale zdá se že špagátky má přivázané pevně. Nu což, aspoň ho bude za co pověsit...

336410

12.7.2015 20:24

Jednoduché vysvetlenie

filip 29 91.?.?.?

Tsipras nezradil!
Tsipras je žid.
http://wolna-polska.pl/wiadomosci/zyd-cipras-i-zydomasonska-mafia-chca-zniszczyc-grecje-2015-02

336411

12.7.2015 20:32

Zradil Tsipras nebo mu bylo/je vyhrozovano ?

QuoVadis 193.?.?.?

Jestli Tsipras recky lid zradil (pripad V. Havel) nebo mu je/bylo vyhrozovano a zaleknul se, to se asi nedozvime.
Jak pravi stare prislovi: "Pod svicnem je nejvetsi tma". Jak se dostanu co nejlepe k moci a to pokud mozno na celem svete ? Jednak budu jednat v tajnosti, jednak se budu schovavat za nekoho jineho a jednak odrovnam me mozne nepritele tim, ze je postvu proti sobe.

Nemecky prof. Walter Veith (youtube) stoji za teoriii, ze veskere dejiny v podstate od americke valky za samostatnost 1776 do dneska jsou tvoreny radem Jezuitu za ucelem svetovlady.

Prof. Veith rika, ze za vsemi revolucemi a valkami stali a stoji Jezuite (Society of Layola) a jejich odnoz "zednari". Benjamin Franklin byl zvolen Velkym Mistrem (Grand Master) Nice Siter loze v Parizi 1770. Loze "Velkeho Orientu" byla zalozena v Parizi 1771, Rad "perfectibilistu" neboli "iluminatu" v roce 1776. V tom samem roce probehla revoluce v Americe, pozdeji ve Francii. Kral byl (doslova) odstranen zednari - Diderot, Marat, Roberspiere a Voltaire ... Revoluce v Rusku a 1. svetova valka (odstraneni Rakousko-Uherskeho cisarstvi) byly taky "zednarskym" dilem.

V dopise Alberta Pike (rad Illuminatu v USA) na "zednarskeho" kolegu Mazziniho v Italii z roku 1871 (!) psal Pike o trech valkach:
Prvni - odstraneni carskeho Ruska,
druha - zalozena na silnem nacionalismu, ktery bude mit za nasledek upevneni komunismu a vytvoreni statu Izrael
treti - vznikne na zaklade kontroverze mezi muslimskymi vudci a politickym zionismem, ktera se rozsiri i na zbytek sveta

Podle vyjadreni van Rompuyho z roku 2012 (byvaleho predsedy Evropske komise) jsou v Bruselu "vsichni Jezuite". Alespon van Rompuy, Barroso, Monti, Rajoy, Juncker, Draghi jsou Jezuite ( a urcite i dalsi) - podle ruznych internetovych pramenu.

Koho jeste prekvapi, ze ve Vatikanu je aktualne poprve jezuitsky papez (Franciskus) jako hlava katolicke cirkve ?

Koho jeste prekvapi, ze prislusnost a postaveni u takovychto nabozenskych uskupeni a spolecnosti neni urcena pro verejnost a neobjevuje se v zadnem zivotopisu politiku a vyznamnych osobnosti (zednari, iluminati, Bohemian Grove, Skull & Bones, Bilderberg, Trilateranli komise,...)

Jelikoz "Bohem" techto osobnosti neni ani Jezis ani Allah, nybrz Lucifer, dalo by se z tohoto odvodit, jak "cenne" jsou jim lidske zivoty, utrpeni, valky... K jejich cilum jim "staci" vytvorit tezi a antitezi (treba komunism x kapitalismus, krestanstvi x islam) a postvat je proti sobe a pak jen prihlizet a tezit z vysledku..

Pod svicnem je nejvetsi tma...
Nehledejme zdroje zla za jednotlivymi narodnostmi a za nabozenstvim....
Skutecne zdroje zla se za temito jenom schovavaji...

336414

12.7.2015 20:43

RE: Zradil Tsipras nebo mu bylo/je vyhrozovano ?

filip 29 91.?.?.?

Reakce na 336414

https://www.youtube.com/watch?v=nuosNmSkG_4

336415

12.7.2015 21:15

RE: Zradil Tsipras nebo mu bylo/je vyhrozovano ?

quark 78.?.?.?

Reakce na 336414

Mýlíš se. Nejsou to jezuité jako ti zlí, ale talmudsko-kabbalistické židostvo které přostřednictvím zednářských loží ( viz třeba asi nejvýše postavený sionistický B´nai B´rith, kde bylo mimo jiné rozhodnuto o vyvolání I. světové války a bolševizaci Evropy) a ovládá celý svět, jde o chazary. Jezuitský řád byl pro židovské světovládné plány a rozvracení staré křesťanské Evropy nejnebezpečnější - protože dokázal proti židovským plánům nejúčinněji vystupovat a proto také Židé a zednáři už od 16. století vydávají stovky a tisíce protijezuitských pamfletů... Vy jste pouze obětí této propagandy! Nejste zdaleka sám. I když proti Židům a zednářům vystupovali velmi úspěšně i řády jako jsou františkáni a dominikáni - jezuité byli v tomto nejúspěšnější. Proto ta židovská nenávist proti nima dnes e věc mají tak že židé jeoznačují jako ty kteří by snad něco měli ovládat,jakožto nějako tajnou odnož! Zajímám se o tuto tématiku systematicky už pár let a takové tvrzení jako to Vaše, neslyším zdaleka poprve.

Citát: Protokoly sionských mudrců – 5. protokol, odstavec 5:

5) Jsme mistry v umění ovládat masy i jednotlivce pomocí šikovně vyložených frází a umělých teorií, sociálních opatření i jinými duchaplnými prostředky, kterým Nežidé nikdy neporozumí. Toto naše umění pramení ze schopnosti správného analyzování pojmů a přesného pozorování na základě bystrého úsudku. V tom nemáme sobě rovných, stejně jako ve schopnosti připravovat politické plány. V tomto ohledu se s námi mohou měřit jenom jezuité. Dokázali jsme však v očích nemyslícího lidu zbavit jezuity důvěry, protože jejich organizace byla viditelná, kdežto my jsme vždycky v našich tajných společnostech pracovali skrytě…

336417

12.7.2015 22:58

RE: Zradil Tsipras nebo mu bylo/je vyhrozovano ?

QuoVadis 193.?.?.?

Reakce na 336417

Diky za komentar. Co se tyce Sionismu, je jiste dostatek osobnosti, ktere se k tomuto hnuti daji priradit - Brzezinski, Soros, Kissinger a dalsi.

Vzhledem k roli, kterou tyto osoby hraji v Bilderbergu, Trilateralni komisi, Council of Foreign Relation, Club of Rome a dalsich, by se dalo usoudit, ze Sioniste urcuji smer vyvoje.

Ale co nechapu, poklud jsou Jezuite tak nevinni,. jak pises, proc se viditelne nebrani falesnym (?) obvinenim ? Metody a cesty na to urcite maji (treba v osobe papeze ?)

Co se tyka aktualniho vyvoje Ukrajiny, jmenum jako Poroshekno/Walzman, Kolomojskij se taky neda vyhnout

V kazdem pripade se shodneme na tom, ze za "osou zla" nemuzeme hledat nejake narodnosti (treba USA, Nemecko) nebo nabozenstvi (at je to krestanstvi nebo islam).
Obama se sice pri jednom interview prorekl, ze je potreba zrychlit trening ISIL (IS) ozbrojenych slozek, ale jak vime,v USA uz davno nevladnou Americane...
https://www.youtube.com/watch?v=p2NkjNvwuaU
neni se co divit, ze tento komentar Obamy medii nebyl nikdy zminen... Informace znamenaji moc... a kdo ovlada informace a penize, muze si psat a delat, co chce

336427

14.7.2015 7:40

RE: Zradil Tsipras nebo mu bylo/je vyhrozovano ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 336427

Prosím vás nešiřte zde ty židozednářské bláboly o spiknutí jezuitů. Když trochu prostudujete dějiny jezuitů, tak zjistíte, že naopak byli jedni z mála, kteří byli zednářům nebezpeční. Protože byli velmi úspěšní v katolizaci obyvatelstva. Po židozednářské "reformaci" dokázali protestantské bludaře obrátit zpět na pravou víru.

Byli pro zednářské cíle zničení naší civilizace natolik nebezpeční, že je nakonec pomocí intrik u panovníků dokázali na nějaký čas rozpustit.

336516

14.7.2015 9:19

žebíř :-)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 336516

https://www.youtube.com/watch?v=bnmhuPONGXk

336520

16.7.2015 17:30

RE: žebíř :-)

quark 78.?.?.?

Reakce na 336520

to je s prominutím neskutečnej blábol, zajmalo by mě z čeho vycházeli a čerpali, zdroj tam není uveden, ale ten dok. se nás všecky snaží přesvědčt o tom že je to pravda, kdy nesmíme ani pochybovat[smích]

336680

16.7.2015 17:41

RE: žebíř :-)

quark 78.?.?.?

Reakce na 336680

a o židech raději ani nemluví, ikdyž je už předem jasný proti komu je od začátku až do konce namířen[smích]

336682

16.7.2015 21:01

RE: žebíř :-)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 336680

Od blábolu k blábolu (nositelé pravd končili všelijak v rámci nehodící se) ovšem i stopy se dají nějaké vysledovat. Obtížně, nicméně dějinám, elektorátoru vítězů a uzurpátorů či samozvané šlechty řekněme primitivy akceptované jediných pravd se dá věřit s úsměvem idiota. [překvapení] [cool] [mrknutí jedním okem]
http://smit.wz.cz/zrcadlo/view.php?cisloclanku=2014120001

336693

16.7.2015 17:40

RE: Zradil Tsipras nebo mu bylo/je vyhrozovano ?

quark 78.?.?.?

Reakce na 336427

ze vším se tak nějak dá souhlasit, ohledně ukrajiny, osy zla, některých těch doslova zločinných jmen, nadnárodních elitářských uskupení atd, atd, kdy víte o čem a o kom je řeč, máte některé věci dobře nastudované, akorát ten třetí řádek (odstavec) tam nemáte jasno. kdy vám už trochu málo naznačil jiný kolega..
---------------------------------------------------------------
papež žádný jezuita není a nebo si na něho jen hraje, jezuité už dávno neexistují a jestli ano, tak jen v nějakých malých skupinkách kdy jsou roztroušeny po celém světě jako třeba pravověrní katolíci, kteří se od dnes a dávno judaizované římskokatolické (pokoncilní) církve, myslím tu se sídlem ve vatikánu, distancují, prostě jakkkoliv účinně se bránit nemohou,nemají na to prostředky, armádu poskoků etc, židozednáři ovládli už v podstatě každou složku veřejného života (naposledy to byla zřejmě ona církev po koncilu, předtím dost pravděpodobně massmédia po celém světě), což si člověk ani nedokáže představit, ale je tomu tak. kdyby nebylo, nemohlo by se dít to co se děje[smích]

336681

16.7.2015 18:23

RE: Zradil Tsipras nebo mu bylo/je vyhrozovano ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 162.?.?.?

Reakce na 336681

To je opravdu smutné vidět, co dokáže pár "správných" webů udělat s mozkem člověka. Je to sice úplně přesně obráceně, ale to asi ničemu nevadí...

336688

16.7.2015 21:36

RE: Zradil Tsipras nebo mu bylo/je vyhrozovano ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 336681

Tak jezuité už dávno neexistují, to je nový level židospiknutí. Papež si hraje na jezuitu, taky dobrý. Občas si sáhni na živý strom, rýpni rýčem di hlíny, abys aspoň na chvíli vystoupil z virtuální reality.

336696

12.7.2015 22:03

Dost mu krivdite

Pavel -Čert- Němec 78.?.?.?

Tsipras vyhral volby s programem, ve kterem sliboval vyjednat nove podminky a zachovani Eura. A to plni. Rec muze byt pouze o parametrech. Staci se podivat jak po nem plivou zprava zleva, aby bylo jasne, ze bankerum nepatri. Tem tohle divadlo tezko prospeje. A budme realisti. Kdyby sliboval vystoupeni z Eurozony, tak by volby nevyhral. A je otazka, co by taky vystoupeni resilo, pokud pomineme soucasny default. Recko nema exportni ekonomiku jako CR, aby devalvaci meny zvysilo konkurenci sveho zbozi. Mnoho veci by naopak velmi podrazilo. Samozrejme i tak to vidim jako jedine spravne reseni, ale ja nejsem Rek a uz vubec ne recky premier.

336420

12.7.2015 22:25

Demokracie verzus monarchie

anellus Anellus (zavináč) centrum (tečka) cz 109.?.?.?

Že je zastupitelská demokracie jen sofistikovaným nástrojem pro udržení trvalé dominance kapitálu a finanční oligarchie není žádné nóvum ale ověřený fakt exaktně popsaný již klasiky politické ekonomie a to i nemarxistickými. Parlamentarizmus měl za 250 let své existence dost času k tomu, aby mimo jiné, vyvinul širokou paletu účinných postupů pro "korumpování a ochočování" poslanců, odborových lídrů a dalších "zástupců lidu". Některý z nich byl použit i na Tsiprase a spol a myslím, že ani není moc důležité který. Pochybnosti o zastupitelské demokracii, jak nám ji dnes předvádí řecký parlament jsou zcela na místě a článek p.Stwory rezonuje s názory většiny zde diskutujících. Potud je vše v pořádku, mne však přesto zaráží logický kotrmelec, námi všemi milovaného a ctěného editora tohoto webu. Shrnu jej v krátkosti a ne zcela korektně, snad p.Stwora promine:
... chybí-li způsob jak povolat naše "zastupitele" k odpovědnosti a to chybí, tak pryč s parlamentarizmem a ať žije monarchie. Jó, to byla jiná vznešenost a odpovědnost, Třeba šťabajzna Marie Antoinetta, jak ta uměla hezky jednat i s katem. Jen věčná škoda, že nám ta hnusná revoluční lůza ve Francii a Rusku ty dědičné a proto skutečně zodpovědné vládce Ludvu XVI a Nikolaje II tak hanebně utratila.
Přiznám se, že když jsem to četl poprvé myslel jsem, že si z nás autor dělá p..., pardón brusel. Štípnu se do nosu, jestli nespím, čtu podruhé, ne, on to myslí zcela vážně. Tak, teď nevím je to vlivem nedávné návštěvy v Krakovské nebo pronikavé filozofie pamětí kata Sansona? Řekl bych, že způsob povolávání bohem pomazaných vládců k odpovědnosti, který použila francouzská,ruská a ostatní lůzy (třeba mexická, vzpomeňte Maxmiliána) byl jediný možný. Na kajzry Wiléma II a rakouského Rudlu po 1.sv.válce nedopatřením aplikován nebyl a tristní výsledky tohoto fatálního opomenutí odnesli na své kůži i naši prarodiče a rodiče.

336421

13.7.2015 5:15

RE: Demokracie verzus monarchie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 336421

>Třeba šťabajzna Marie Antoinetta, jak ta uměla hezky jednat i s katem.

Taky jsem se této naivitě editora, či co to bylo, zasmál. Ona ta "Mařena", pokud je pravdou její výrok o "jezení buchet nemá-li lid ke své obživě chléb", tak ten by svědčil o její neznalosti funkce kata, nebo si snad myslela, že ji vede na popraviště do lóže, k lepšímu výhledu při sledování exekucí. [oči v sloup] [vyplazený jazyk]

336445

12.7.2015 22:38

Clanek je dobry,

n.z. 174.?.?.?

jen mam pripominku ohledne "nesoustavnosti" v chovani politiku, tzn. pred volbami cosi slibuji a po volbach na svoje sliby nereflektuji. Ja to vidim jeste trochu jinak. V prvni rade je treba si uvedomit, jaky je programovy rozsah existujicich politickych stran - vsechny jsou zasadne neradikalni, 'middle of the road'. Od toho druhu se neda neco noveho cekat. Dale, kandidati jsou jiz v dobe navrhovani peclive profilovani tak, aby byli v pripade zvoleni 'neskodni'. A nakonec, sliby dale publiku ve volebnim obdobi maji zridka jasne a realisticke obrysy. Jsou to vesmes recyklace tech predchozich.

Jako maly pripad vyjimky bych uvedl kdysi kratce existujici Reform Party of Canada ktera byla casem preformulovana na Canadian Alliance. Jeji poslani, ktere si jeji zakladatele dali, bylo obnoveni fungujici demokracie. Jeden z prostredku jak nalozit se zvolenymi zastupci, kteri nedodrzovali behem funkcniho obdobi svoje sliby byla moznost je odvolat a nahradit. Toto bylo tak revolucni a krome toho, ze strana nebyla pod dozorem Bay Street, vedlo k jeji eliminaci.

Nevidim zasadniho rozdilu ve schamatu politickych stran uvnitr zapadniho sveta; povazuji jednotlive zeme za vice-mene jurisdikce toho sameho.

336423

12.7.2015 22:44

"crying on wrong grave"

bohous 65.?.?.?

neboli place na spatnem hrobe, se rikava za morem, a to nam zde bohuzel predvadi nas dusefni tata, pan Stwora.

jedna vec je lkat nad ubohymi reky kteri ted stradaji (ovsem jak rikaji sem tam zasvecenci - nic moc, ono se v recku malo delalo uz od staroveku, vetsi kseft byly rozbroje a vykradani jednoho statecku druhym)

V tom narku nas mily pan Stworua zapomel kdo to vlastne tem ubohym rekum udelal, ci kdo za to muze... a to se musime podivat asi 3-5 let zpatky ci mozna dele, kdy Rekove usilovali o vstup do eurozony... oni totiz ti nasi chrabri rekove, lhali lepe nez zajordansti slovane, a Evropa, celkem nepripravena na tak vybrousenou chucpu jim to zezrala.

nebudu se rozsirovat co vsecko nasi chrabri bratri - ktere zde nazyvaji nasi naivni pomatenci vynalezci civilizace (Jakoby cinane a egyptane spolu s Chaldejci a dalsimi pre-precivilizovanymi narody nic neznamenali) ... nalhali Evorpanum aby se dostali "k lizu".

Hele bratre Stworo, pokud chces okopavat Betku a ostatni Bilderbergske kaspary, jsem s tebou, ale prosim tebe s temi reky jsi mimo misu

336424

12.7.2015 22:48

Vytrácí-li se víra, vytrácí se i síla ducha

Miroslava 88.?.?.?

Ne, systém nevyhnije, je příliš rafinovaný a globální. To dříve vyhnijeme, my mravně rozložené národy pod náporem černé kulturní vlny, která zničí naše duše. To je hlavní cíl vládců světa - duchovně nás zničit. S bezduchými národy se totiž velmi dobře manipuluje. Svět spěje pomalu ale jistě ke světové tyranii. A mnohým se bude možná takový svět líbit. Nebudou muset pracovat a jen se bavit primitivní a živočišnou zábavou jako lidský dobytek. A tak bude lidstvo postupně prodávat svou duši zlu podobně jako Faust. Nezapomínejme na Dostojevského moudrá slova: Zde ďábel s Bohem bojují a pole bitvy jsou srdce lidí.

336425

12.7.2015 22:49

Syriza je projekt Bristkých tajných služeb...

Martin Hofer 90.?.?.?

Systém umí vypustit páru... Nic nového pod sluncem. Jediné, co si z toho můžeme vzít je poučení. To, že Tsipras dělá pro banksters dokazuje fakt, že je naživu. Ti, co nedělali skončili jako Garfield, Lincoln. McKinley nebo Kennedy... Ono i To střílení na Reagana mělo svůj smysl... Nadruhé straně je oběť řeckého národa potřebná. Evropská uhnije musí vydržet do doby, než zbankrotují USA. Hra, která se hraje se jmenuje chcípnu, jako poslední. Tak nám ten fašistický systém, dle not nacistického právníka Waltera Hallsteina jménem EU může posloužit, jako záchranný člun. Voda do něj sice teče ze všech stran, ale podstatné je se udrží nad vodou déle, než americký ostrov. Potom mohou lidé zapálit eurobankovky v sudech, aby se trochu ohřáli v ulicích zbídačelé Evropy. Ovšem ne dříve, než to udělají Američané s dolarem. Když se to nepovede, shoří Evropa v ohni třetí světové války.

336426

13.7.2015 5:39

RE: Syriza je projekt Bristkých tajných služeb...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 336426

>Když se to nepovede, shoří Evropa v ohni třetí světové války.

TO se může povést jen za jediného předpokladu. Objeví se motiv ke sjednocení mocnější, nežli je ten současný rozkladný. V tom mediokratickém prostoru ovládaném mamonem by se ale musel stát zázrak aby se stal realitou, byť již reálným je. Asi je pro tu spotřební společnost přijatelnější jít do "mise", než připustit a opřít se o poznání své existence k tomu sjednocení nezbytnému.

336446

12.7.2015 23:04

K myslence zda se Recko muze politicky osamostanit

n.z. 174.?.?.?

ci dokonce vzdalit z EU pripadne pripojenim k Euro-asijskemu bloku asi tolik: je to vylouceno. Podivejte se kolik rozruchu zpusobilo znovu-pripojeni Krymu k Rusku... des a hruza - Rusko je opet nebezpecnym agresorem! Co by asi nastalo, kdyby Recko zvedlo kotvy a pripojilo se k Rusku? Meli bychom pristi den opravdovou a tentokrat 'horkou' valku. To mohl byt namet debaty mezi Ciprasem a Putinem.

Recko je nyni po ruske anekci Krymu pro NATO nepostradatelne. Ruske lodstvo se dostane do Bosporu, ale ne dale; tam bude cekat NATO. Samozrejme ze podpora leteckou silou Ruska by dala veci do poradku, ale nebylo vy to tak snadne jako kdyby Recko mohlo zvolit svoji cestu. S nejvetsi pravdepodobnosti bude Recko skutecne zprivatizovane. Co to znamena pro kolebku demokracie a celou Evropu je zrejme - dovrseni moralniho upadku.

336429

13.7.2015 3:20

RE: K myslence zda se Recko muze politicky osamostanit

n.z. 174.?.?.?

Reakce na 336429

Prosim vsimnete si, ze to co rikam o ruskem lodstvu u Bosporu, ktere by mohlo byt v pripade nezavisleho Recka ve Stredomori, rika tesne v zaveru jeden z ucastniku diskuze: http://rt.com/shows/crosstalk/272737-eu-democratic-choice-greece/

To USA nemohou dopustit. Co tedy bude dal?

336440

12.7.2015 23:20

dnes Grécko, zajtra Slovensko

Lara 109.?.?.?

Grécko je bohatšie dnes, ako Slovensko, lebo na rozdiel od nás má zatiaľ nerozpredaný štátny majetok (požiadavka "trojky" na privatizáciu Grécka)....Slovensko je totálne politikmi vykradnutý a za"babku" rozpredaný štát...
...sme v čertovom spolku....máme dlh 55% HDP, ešte 15-20 rokov a sme tam kde je Grécko...potom Slovensko nebude mať m o ž n o s ť prežiť a nebyť "zožraté" úplne bankstro-oligarchiou ....pozrite sa na ďaleko väčšie a silnejšie štáty Francúzska, Španielska či Itále....kde sú???...nie sú tiež "kúsoček "pred bankrotom, ako Grécko???...EU je postavená na ekonomicky zle riadenom a finančne neúnosnom chybnom SYSTÉME, kde štáty nemajú šancu prežiť!!!....malé ekonómie pracujú na veľké a tie ich za vďaku požerú-viď:Grécko...Grécko je mementom nielen pre Slovensko...

...cieľom je ZÁNIK národných štátov,vtlačenie nás do masy bez identity, potieraním a ničením pre slovanov tradičných oporných rodinných väzieb, zotročenie občanov totálnym vykorisťovaním pracovnej sily, zadĺžiť štáty dlhom až na dno a následne prinútiť slúžiť bankám +oligarchii, neskôr bude nasledovať zavedenie totálnej fašistickej DIKTATÚRY - drsne politicky riadeného spoločenského a políciou kontrolovaného systému a zriadenia pre každého, okrem "posluhovačskej elity"!!!...

...ak pomyslím na rok 89, je mi nesmierne smutno...kam nás to naši politici doviedli???

336431

13.7.2015 10:53

RE: dnes Grécko, zajtra Slovensko

R 88.?.?.?

Reakce na 336431

Chyba! Kam ste VY nechali politiky vaši zemi dovést! Někdo je tam přeci tupě kolem dokola volí. A ještě k tomu ta pasivita, žádné projevy nespokojenosti. Tak nač to divení se? Metastáze se šíří tak moc, jak moc ji to tupost a pasivita voličů umožnuje.

336463

13.7.2015 17:15

RE: dnes Grécko, zajtra Slovensko

Lara 109.?.?.?

Reakce na 336463

milý r 88 nič v zlom,..ale nič ste nepochopili... aj vy v Česku ste v rovnakom "čertovom spolku" hoci nemáte Euro ...dlh Česka je menej, ako na Slovensku, ale za 25 rokov 40% HDP, tiež nie je veľká výhra, ani sláva...vďaka tomu, že žijem v československom manželstve, sledujem aj českú politickú scénu a tá nie je o nič "kvalitnejšia" ako tá slovenská...nemáme si čo závidieť...všetci sme v PASCI EU-USA goldman&sachs...

336479

12.7.2015 23:49

Takhle nějak to proběhlo na začátku :)

rickey 193.?.?.?

https://www.youtube.com/watch?v=inCnbvQC6Qw

336434

13.7.2015 8:15

ČSSD zrazuje lidi?

opus111 89.?.?.?

Politik je zvolen, protože něco slíbí, očekává se od něj něco, a jakmile je u lízu, zapomene a obrátí se proti těm, kteří mu dali mandát.

Nejsem si vědom toho, že by ČSSD nebo konkrétně B. Sobotka sliboval v předvolebním klání, že nepřijme žádné uprchlíky. Prostě v průběhu volebního období se vyskytnou situace, které vůbec nebyly předjímány a přesto se na ČSSD nadává, nechápu to!

S příchodem ČSSD se okamžitě obrátil trend v ekonomice, nyní roste HDP 4% ročně.

Naprosto famózní je snížení počtu nezaměstnaných, kdy během pouhého roku a půl našlo novou práci 190 000 dříve nezaměstnaných.

Zrušil se nesmyslý druhý pilíř a nesmyslné poplatky u lékaře.

Zvýšila se minimální mzda o 700Kč, průměrné mzdy v průmyslu rovněž významně porostly.

ČSSD splnila 80% volebního programu.

Církevní prostituce nemohli zrušit, protože to nedovolili Lidovci a také nemohli zvýšit korporátní daň, tomu zase brání ANO. Holt i o tom je politický kompromis.

Ale tak si to zvolili voliči za plentami a je třeba to respektovat!

336450

13.7.2015 11:54

RE: ČSSD zrazuje lidi?

Vopice 89.?.?.?

Reakce na 336450

Díky za další politickou agitku. Doufám, že jsi za to alespoň placený, když to tu tapetuješ u každého článku. Ještě dej vědět, co s těmi, kteří jsou odporní tomu tvému bohu stvořiteli a máš dnes odpracováno.

Těším se na další famózní tapetu u dalšího stránku.

Mimochodem, už jsi se naučil počítat?

Dnes mi výrazně zvýšili mzdu ze 100 Kč/hod na 103 Kč/hod. Tak významný růst už jsem dlouho nezažil, půjdu se někam rozšoupnout. [chechtot]

336468

15.7.2015 20:07

RE: ČSSD zrazuje lidi?

opus111 89.?.?.?

Reakce na 336468

Evidentně nemáte schopnost vnímat proporce.

Pokud vám někdo zvýšil plat o 3%, tak je to docela slušné navýšení platu.

8 x 3 = 24,-Kč za směnu

24 x 21 = 504,-Kč za měsíc

504 x 12 = 6 048,-Kč

Takže váš zaměstnavatel vám přidal jednu slušnou dovolenou u moře jednou ročně.

Tak nevím na co si stále stěžujete?

336630

16.7.2015 18:22

RE: ČSSD zrazuje lidi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 336630

>Evidentně nemáte schopnost vnímat proporce.
>
>Pokud vám někdo zvýšil plat o 3%, tak je to docela slušné navýšení platu.
>
>8 x 3 = 24,-Kč za směnu
To, co uvadite, neni navyseni o 3%, nybrz navyseni trojnasobne.
3% z 8 Kc je 24 haleru. Zbyvajici vysledky si zkuste vypocitat podle toho navodu sam, vic vas nehodlam vpravovat do uciva pate obecne.

336687

18.7.2015 15:26

RE: ČSSD zrazuje lidi?

kyticka 88.?.?.?

Reakce na 336687

...ááááá tady se zdá, někdo chyběl v základní škole, když se bralo násobení, procenta a tak. [zmaten] [zmaten] [zmaten] Tak teď si dejte pohlavek, úlohu jste spočítal za 5 dvakrát podtržená!

Jako domácí úkol, pod dozorem rodičů (nebo nějakého toho přítele, přítelkyně), spočítat znovu, správně a následně uvést zde na webu omluvu, s tím že jste to nějak špatně pochopil.

Pokud tak neučiníte, nelze než konstatovat, že jste magor. Omluvit Vás snad může jedině to, že je tato diskuse již starší, a že jste si reakci na svůj zcestný výpočet a na Vaše napadání předchozího diskutujícího, již nepřečetl.

K výpočtu vám dám nápovědu. Vy máte plat na hodinu, nebo snad na den - 8 korun? ... to asi ne. [velký smích] [velký smích] [velký smích] Tak si dejte ještě jeden pohlavek, za to, že než něco napíšete, tak se nad tím zamyslíte!!!

336759

20.7.2015 5:31

RE: ČSSD zrazuje lidi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 336759

K prispevku na ktery jsem pred vasim reagoval, jenom toto: Autor jej popsal jinak, nez chtel a vyznel. Ponechavam posouzeni na kazdem ctenari, aniz bych neco dalsiho upresnoval.

Co se tyka vas, vystupujete sebevedome a protivne jako nevyspaly kantor. Prosim, mate na to pravo. Ale kdyz je takovy kantor presprilis sebevedomy, vystavuje se riziku, ze kdyz se nahodou vyjadri nejak nepatricne, ze jednak znehodnocuje to, co uvedl, a navic se zesmesnuje vic, nez byvaji zesmesnenovani hlupaci. Ve vasem pripade je tim nepatricnem slovo
>zcestný
(Prehledl bych tu vasi chybu, ale jen za situace, ze byste tu nevystupoval agresivne jako pan "Neomyslny".)

Navíc slovo
>magor
se vymyka pravidlum zdejších stranek. Divim se, ze urazku editor toleruje a tim vlastne neprimo svoje stranky znehodnocuje.

Nebudu vice na vas reagovat, nestojite mi za to.
[bliji]

336822

13.7.2015 10:39

nenadávejte pořád Sobotkovi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Nenadávejte všichni pořád Sobotkovi. Oproti tzv. pravicovým politikům, kteří když dostanou inštrukce z US velvyslanectví, tak to ihned druhý den přinesou do sněmovny a brání a prosazují do roztrhání těla, je Bohuš ještě skvělej chlap. Nebýt jeho a Zemana, tak už jsme dávno bezvýznamnou americkou kolonií. Jen zkrátka neumí dělat zázraky, takže občas něco banksterům a US loutkovodičům musí odkývnout, aby ho nezařízli jako Paroubka, Zemana, Špidlu, Ratha.

Ono se moc dlouho nedá odporovat lidem, kteří ve vlastní zemi střílí prezidenty. Zvášť když dotyčný má mizivou podporu od svého zbabělého obyvateltva, které sedí v teple na zadku v hospodě nebo u počítače a jen blbě kecá a nadává.

Kolik z těch tisíců zdejších čtenářů bylo podpořit Vladimíra u soudu, nebo přišlo na nějakou demonstraci pořádanou A.B.Bartošem či Janem Korálem?

336462

13.7.2015 13:27

RE: nenadávejte pořád Sobotkovi

kyticka 88.?.?.?

Reakce na 336462

Souhlasím.

Vládu máme jakž takž OK. Jak toho Sobotku, tak i toho Babiše. Je naprostou pravdou, že to musí hrát postupně. Nakonec Putinovi a Medveděvovi to v Rusku trvalo taky po roce 2000 nejméně 5 let, než se jim podařilo obklopit loajálními spolupracovníky, kdy tepr po té mohli krapet vytáhnout proti Američanům drápky. Výhrou je Zeman, který je neprůstřelný. Škodná ve vládě je jen Bělohlávek a s těma Švejkama co sedí u televize, na všechno nadávaj, ale nic pro to neudělaj. Těm věnuji tento obrázek:

http://s2.postimg.org/9sxhdrvyx/jak_se_to_mohlo_st...

Jinak ale i tu jakž-takž OK naši vládu musíme stále bedlivě sledovat a směrovat. Musí cítit tlak a sílící dozor zespodu. Jinak by mohla zlenivět, nebo dokonce zvlčet. Převážnou část osvobození se z oprátky dolaru máme stále před sebou a 3. světová válka, do které nás asociálové, co uzurpovali vládu USA, velmi intenzivně postrkují je stále více než pravděpodobná!

Víte jaký je rozdíl mezi Rakušákem a Čechem? Jsme takřka stejní. Taky nadávají na poměry, taky občas něco ošidí, taky slaví vánoce a taky více-méně poctivě pracují. Ten rozdíl ale je zejména v tom, že těm nahoře (vládě), v principu důvěřují, že vše co dělají, že dělají jakž takž správně. U nás je asi traumatem od Bílé hory, že to co dělá panstvo je vždy za všech okolností špatně, a že my praví Češi si to stejně nějak ochčijeme po svém. Rakušáci naopak věří, že dodržování pravidel je v principu správná věc, to proto, aby byl zachován pořádek.

Tedy tlačme na vládu, věřme že dělá co může, dejme jí prostor ať to ukáže, ale sakra je kontrolujme! Ono se pak ukáže koho příště ani náhodou nevolit, zejména strany placené rovnou z ambasády USA a to je zejména TOP09. Potom samozřejmě i ty strany které když se nezbaví svých dolarových zaprodanců, jako je zmíněný Bělohlávek, jsou rovněž nevolitelné jako celek. Takže vy z KDU-ČSL. Pokud se hlásíte ke křesťanským tradicím Evropy, tak si udělejte ve svých řadách pořádek. Jinak jděte k čertu spolu s TOPkou. Ono i ČSSD jakož i ANO by si mělo pohlídat havloidy-bomometčicko-buzi-multikulturní ve svých řadách!

336470

13.7.2015 14:00

RE: nenadávejte pořád Sobotkovi

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 336462

Aby té spokojenosti s nynější vládou koalice ČSSD,KDU-ČSL a ANO bylo ještě více,musím se s vámi podělit o zatím neoficiání(z naprosto pochopitelných důvodů) zprávu,že některými tolik milovaný premiér Babiš za své nedávné návštěvy v USA se setkal mj.i s takovými numery,jako je třeba "Krvavá Madla" se kterou ho i pojí pevná pouta,nikoli však příbuzenská ani oficiálněpracovní a domluvil tam s místními kompetentními pobyt cca 14.000 us.vojáků v ČR v prostoru Brd....
Jedná se,jak jinak,než o tajnou smlouvu a podepsat ji měl min.války,ten potrhlý komediant s tím správným košer ČVO....
Z toho plyne,že "jsme v prdeli" a pokud tomu nevěříte,zkuste využít svých možností,máte-li nějaké,k ověření.
Já to mám z jednoho domácího a jednoho zahraničního zdroje....Furt není dost zle,aby nemohlo být ještě hůř..... [bliji] [bliji]

336471

13.7.2015 14:35

RE: nenadávejte pořád Sobotkovi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 336471

S tím Babišem máte pravdu. Proto bychom mohli být o to víc vděční za "poslednáho mohykána" Sobotku (ne Farmisala, ale Bohuslava).

Kde jste přišel k té tajné dohodě se 14000 amerických soudruhů v Brdech, máte nějaký link? To jsou zatraceně závažné informace.

336476

13.7.2015 17:34

RE: nenadávejte pořád Sobotkovi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 336471

To budou v lesích? No nazdar! Při jejich zeměpisných schopnostech jako by je odepsali. Jsou zvyklí na placatou poušť. Mezi naším porostem se poztrácí jako školní výlet na Boubín. [oči v sloup] [chechtot]

P.S. A latrínu asi nikdy neviděli, tak budou muset nosit, jako kníže pán, Pemprsky. No to bude armáda k pohledání. [překvapení] [velký smích]

336481

13.7.2015 21:20

RE: nenadávejte pořád Sobotkovi

kyticka 88.?.?.?

Reakce na 336471

Kolego jděte s tím Babišem už do hajzlu. Zatím v jeho práci vidím podstatně více pozitiv nežli negativ. Koho lepšího (to je schopnější, nezávislý, prosfesionálně vzdělaný, s profesionální praxí a s motivem a energií změnit tady ten bordel v nějaký smysluplný řád) prosím jiného zde máme???

Prosím uveďte seznam jmen:

Prosím uveďte seznam zlodějen, které provedl Babiš, zejména s důrazem na ty co provedl za dobu, kdy je ve vládě a to včetně zdrojů na hajzlárny dohodnuté s krvavou Mery (to že se s ní setkal ještě neznamená, že bude pískat podle jejích not! Na jeho sjezdu také seděl ten šašek USA ambasády, co se pokoušel komandovat Zemana, kam má a kam nemá jezdit):

Zatím jsem slyšel jen nálepkovací žvásty od Kalouska a spol a nepodložené kydy na různých diskusích. Tedy prosím vyjmenovat ty konkrétní lidi a konkrétní zlodějny!

336490

14.7.2015 7:30

neoliberalizovaný Babiš -už brzy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 336490

Počkejte si, dočkáte se. Nedávno si jel Babiš pro notičky do USA a vrátil se jako někdo úplně jiný. Na dopady instrukcí které v USA dostal, si budete muset teprve nějakou dobu počkat. Ale potom ho budete dnem i nocí proklínat. Stačí si přečíst pár rozhovorů po jeho návratu z USA. Defacto se názorově otočil o 180 stupňů.

Už žádný stát fungující jako firma, ale daně pro chudé, dotace a úlevy pro bohaté, seškrtat sociální výdaje, liberalizovat ekonomiku. Prostě US neoliberalizmus jako vyšitý.

336514

13.7.2015 19:39

RE: nenadávejte pořád Sobotkovi

dub 62.?.?.?

Reakce na 336462

evidentně nemáte tušení, co je sobotka zač...
takového sociopata posedlého mocí, ochotného pro to udělat cokoliv, hned tak nenajdete.
a dávat jeho a zemana do jedné grupy je toho důkazem.
sobotka není zemanovým oblíbencem (mírně řečeno). ani omylem. ten má jiné koně.

ale když si v tom bludu chcete libovat nadále, vaše věc[smích]

336485

13.7.2015 11:35

Řecko se musí vrátit k "normálu"

Léčitel 147.?.?.?

Zatím má zavřené banky a nesplatitelný dluh. Nechci polemizovat, jakými podvody se dostalo do EU. Jediné řešení je odpuštění velké části dluhu / stejně není možné celý splatit, není z čeho/
a podotýkám, slušnou úspornou ekonomiku zavést co nejdříve. Za posledních pět let se Řecko "proškrtalo" k daleko většímu zadlužení,takže "škrtací" ekonomika zřejmně nefunguje!!! To je také největší argument Tsiprase.
Řecko je v obtížné situaci, kdy mimo turistiky, zemědělství a loďařství, nemá co vyvážet a tudíž může splácet dluh jen velmi pomalu.
Je také nutné přesně označit všechny, co za katastrofické zadlužení mohou a potom také je nejdůležitější přivést k odpovědnosti všechny, kdo mohou za podvodný vstup Řecka do EU, protože tam je příčina. Na podvodech se nedá nadále v EU stavět a pokud se opět zamete krize v Řecku pod koberec a nikdo za nic nemůže, povede to k rozpadu EU.
Nevím, zda Tsipras zradil. To se ještě uvidí, jak bude nadále situace v Řecku vypadat. Zatím je Řecko na pokraji obrovského sociálního výbuchu a občanských nepokojů,které mohou snadno přeskočit i do některých dalších zemí EU, což by byla ta nejhorší varianta vývoje.
Doufám,že se ještě najde v EU dost politiků,kteří nedopustí podobný scénář. Krach a rozpad EU by také drasticky zasáhl USA, což si nechtějí v USA připustit a stále si hrají na "velikou" a "mocnou" ekonomiku, ale to už dávno není pravda.

336465

13.7.2015 11:42

Mne porad nejvic fascinuje

Carlos IV 115.?.?.?

kolik "chytraku" - a zdaleka nejen v CZ kotli - stale omila onu bachorku o reckem krachu diky 13. platum a bezplatnym autobusovym jizdenkam v primestskych autobusek do 7 mi hodin rano (to jedine mohu sam potvrdit, ac uz je to davno [chechtot] ). Dokud bude takhle tupa masa mit vetsinu ve state tak si banxteri mohou nadale spokojene chrochtat. Cili zustavam pesimistou.

336466

13.7.2015 11:51

Sponzorem Tsiprase je prý Soros

Jef 195.?.?.?

http://www.wiwo.de/politik/europa/portraet-rettungsplaene-fuer-den-euro/7751122-4.html

336467

13.7.2015 14:24

Spatne souvislosti

Manicka 94.?.?.?

Pro autora clanku. Obavam se, ze vidite souvislosti tam kde nejsou. Ne tim nemyslim obsah clanku, s tim souhlasim. Nesouhlasim s vasimi dedukcemi ohledne slechty. To ze nejaky slechtic nekdy bral svou ulohu spravne a vazne neznamena, ze to tak cini vsichni a uz vubec ne proto, ze se tak citi dedicne. Stejne tak to, ze je nekdo voleny zastupce automaticky neznamena, ze se z nej stane padouch jakmile pristoupi ke korytu.

Ne takto to opravdu nefunguje a je velmi nebezpecne smerovat myslenky timto smerem.

Spolehlivost vudce je dana predevsim jeho moralni integritou a vyspelosti duse - schopnosti nepodlehnout globalnim elitam, tim myslim vsechny ty tajne spolky, iluminaty, bankstery a dalsi, kteri se ihned kazdeho vudce snazi zdiskreditovat a dostat jej tak pod svou kontrolu, aby s nim posleze mohli manipulovat svym smerem.

Odolat tomuto utoku dokaze jen nejsilnejsi jedinec a rozhodne to neni dano tim, jestli je to slechtic nebo voleny zastupce. Spatruji ohromne nebezpeci v prisuzovani teto vlastnosti slechte. Tim v podstate rikame, ze jsme vsichni menecenni a slechta je neco vic. To nas vraci zpet do stredoveku, ke kastovnim systemum jako v Indii, zpet do bahna minulosti.

Autor nakousnul kousek pravdy, ale nechal jej zapadnout. Voleni zastupci musi byt okamzite odvolatelni referendem, musi nest odpovednost a moznost byt souzeni za vlastizradu. Musime dostat nastroje vlady do nasich rukou.

A tim prvnotnim nejdulezitejsim nastrojem je referendum, nyni zcela nepouzitelne. Co musime pozadovat je 1) minimalni velikost petice pro vypsani referenda musi byt snizena z 200000 lidi na 20000. 2) Kvorum musi byt snizeno z 50% na 0%, cili na ty co prijdou. Ti co neprijdou, ty to nezajima a tim padem jejich hlas nemuze byt pocitan (dnes je pocitan jako nesouhlas).

S upravou nastroje referenda pak budeme mit moc odsouhlasit vsechny dalsi zmeny, ktere jsou potreba.

336473

13.7.2015 14:26

Tsipras nezradil

Alexees 195.?.?.?

Byl to diktát jako v Mnichově. Umí si zde a) někdo představit, že by se EU začala rozpadat??? jednalo by se dokud to nedopadně podle EU. b) že by USA dovolilo EU (čti Německu), hrát si geopolitickým uspořádáním člena NATO ve Středozemním moři? Kdepak - Tsipras neměl na výběr. Zřejmě by dostal rakovinu nebo by se s ním zřítil soukromí tryskáč. Nebuďtě naivní. Nikdy se věci nedějí tak jak by měly. Pouze za války se to stává, ale tak daleko ještě nejsme.

336474

13.7.2015 14:31

řecká aristokracie

Andrea 80.?.?.?

Nedávno byla svatba Jamese Rothilda a Nicky Hilton a byly přítomny řecká aristokracie na svatbě Crown Prince Pavlos and Crown Princess Marie-Chantal of Greece

Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-3157092/Fr...
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
, takže asi tolik k jejich aristokrACII.

336475

13.7.2015 17:18

No pokud je to pravda,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 115.?.?.?

tak at Soros zatahne i cely recky dluh - pri jeho odhadovanych cca 400 bilionech $ kapitalu by to pro nej nemel byt problem - stejne je dedek nad hrobem - nebo...ze bych se mylil? [chechtot]

336480

13.7.2015 19:47

RE: No pokud je to pravda,

dub 62.?.?.?

Reakce na 336480

no řecký dluh by měla zatáhnout goldman sachs, vč. jejího bývalého viceprezidenta mario draghiho, a těch pár řeckých politických šašků, kteří to podepsali.
a německé zbrojovky by jim v tom mohly pomoct...

336487

13.7.2015 18:01

Kdo z vás by nezradil, s pistolí u hlavy?

hank 91.?.?.?

Spadla klec... Geopolitické zájmy impéria opět vyhrály, imperátor zavelel, povolal na koberec místodržící Merkelovou i odbojného náčelníka Tsiprase, všichni dostali nabídky, které se neodmítají, a život půjde dál ve starých kolejích…

http://literarky.cz/komentare/ostatni/20209-warren...
http://www.literarky.cz/komentare/ostatni/20215-ec...

Merkelovou světoví banksteři zřejmě drží zkrátka pod pohrůžkou, že nechají rupnout německé penzijní fondy, jejichž aktiva se z amerických bank z větší části vypařila po roce 2008, zatímco Tsiprasovi nejspíš připomněli osud bratří Kennedyů, a bylo vymalováno.

Warren Buffet (ale klidně to mohl být kdokoli jiný z jemu rovných) se údajně nechal slyšet, že toto je třídní válka a že jeho třída ji vyhraje. Z hlediska perspektivy jednoho lidského života má asi pravdu. Z hlediska historického samozřejmě ani jeho třídě není dopřáno věčného života – amen – jak pravil klasik, z dlouhodobého hlediska jsme stejně všichni mrtví...

Takhle to bylo v dějinách vždycky: Nám, dolnímu lidu, nezbude než se smířit s tím, že nějaké zákonitosti společenského vývoje opravdu nelze přehlížet… To není fatalismus. Revoluční situace ještě opravdu nenastala. Úloha osobností v dějinách je dána. Dětská nemoc levičáctví pořád ještě nebyla vymýcena. A maloburžoazní netrpělivost, předposranost a úplatnost taky ne.

Studujte, přátelé, Marxe i Lenina... Čas jejich myšlenek ještě přijde.

336482

13.7.2015 21:13

.

Cico_Ciciak 188.?.?.?

"Proč cipri zradil?", fňuk, fňuk...

cipri nezradil! cipri jede štandardne podľa plánu! cipri jest agent globálnych elít! Tu si fakt skutočne niekto myslel, že cipri je nejaký druhý Putin, ktorý vystúpi s grékmi z eu, v grécku pravdepodbne nastanú husté problémy a že cipri bude mať gule to všetko riešiť a budovať nové nezávislé grécko pre grékov?! Viete, čo by to všetko obnášalo, aké obrovské gule a energiu by si to vyžadovalo, aký neustály boj po dobu rokov? Čo viem, tak tam ešte neprebehla taká bujará privatizácia ako u nás, ale aj tak by museli pravdepodobne prejsť na nejakú formu socializmu s plánovaným riadením. Myslíte si, že grécke elity o to stoja? Hahahahaha!

grécko!!!
---------
http://cicociciak.blogspot.sk/2015/07/grecko.html

336489

13.7.2015 22:42

RE: .

Cico_Ciciak 62.?.?.?

Reakce na 336489

A najpodstatnejšia otázka by znela, či by chcel grécky ľud ísť touto tvrdou cestou a skutočne bojovať za svoju nezávislosť, slobodu, suverenitu, svoje hospodárstvo a svoju vlastnú menu! To asi ťažko, to by si predsa zvolili komunistickú stranu grécka a nie nejakú údajne podľa hlavného prúdu "radikálnu" ľavicu - bubububu! Ale na to nemajú v priemere dostatočnú mieru chápania vecí... Ja som presne vedel, že to takto dopadne a nie som z toho vôbec prekvapený! Však to aj V.V. Pjakin naznačoval vo svojich analýzach a nevycucal som si to z prsta!

336495

13.7.2015 23:10

Pane Stwora proč tak rychle měníte své názory ?

MildaJitrnička 88.?.?.?

Ještě nedávno byl Tsipras Váš hrdnina co se postavil Banksterům a teď je to jen nastrčená figurka ? Jak si to vysvětlíte ? Nemýlil jste se již předtím kdy jste označoval tohoto Soc-komunistického zmetka za hrdinu ?děkuji

336497

14.7.2015 7:34

RE: Pane Stwora proč tak rychle měníte své názory ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 336497

Pan Vladimír je holt pořád idealista, tak mu věřil.
Otázkou zůstává, zda to měl Tsipras naplánované od začátku, nebo byl upozorněn, že když půjde touto cestou, tak se může stát někomu z jeho rodiny ošklivá nehoda. Třeba jako tomu vyšetřovateli ZHN v Iráku, co byl zasebevražděn za dost podivných okolností.

336515

15.7.2015 3:23

RE: Pane Stwora proč tak rychle měníte své názory ?

Jaro2015 176.?.?.?

Reakce na 336515

Tak ja som videl nejaký poľský článok o Tsiprasovi, že je to žid a prišiel zničiť Grécko a podobne... neverím tomu. Tsiprasa si hneď na začiatku vybrali, lebo vedeli, že (1.) bude schopný vyvolať dôveru medzi väčšinou gréckej spoločnosti, že on to myslí dobre a že bude presadzovať čo je najlepšie pre grécky národ, a zároveň (2.) v kritickej chvíli nebude schopný (možno výchova, istotne vzdelanie, skúsenosti) odolať tlaku, zorientovať sa, vybrať a presadiť správnu cestu von.

Proste je to takto: otroci potrebujú matematiku, fyziku, chémiu, ... aby vedeli dobre vyrábať. Chazari sa venujú hlavne ekonómii, sociológii, psychológii... aby mohli kvalitne riadiť otrokov a bohatnúť na ich výrobkoch. Výsledky vidíme všade okolo nás a už nás ani nezaráža, že je to tak. Akceptovali sme to.

336580

13.7.2015 23:49

.

Cico_Ciciak 62.?.?.?

Bože, tu je toľko oviec, že ani neviem, odkiaľ začať. Bohužiaľ ani neoplývam tou ksb hantírkou. Najlepšie bude asi začať po odstavcoch a čo ma napadne:

1. Demokracia je formou vysoko efektívnej "samo"-regulovanej totality (v davo-elitárnej spoločnosti) s minimálnymi nákladmi na riadenie pre kurátorov (globálne zákulisie/globálneho prediktora (parazita))!!!

2. Politické strany sú bez výnimky len organizovanou, štátom posvätenou mafiou a spolu s politikmi sú len (vedome/nevedome) predĺženou rukou korporátne-finančných záujmov rôznych klanov, respektíve elít! A tie všetky (vedome/nevedome) slúžia globálnemu prediktorovi! Samozrejme, že z času na čas sa môže objaviť nejaký zdatný jedinec (pravdepodobne Putin), ktorý dokáže cez ten všetok humus nejako preskakovať a ešte k tomu aj pracovať pre svoj vlastný národ!

3. KSB je podľa mňa v poriadku a kto tvrdí, že jej predstavitelia nejakým nekalým spôsobom propagujú islam, tak nevedia, čo tvrdia! KSB vychádza z toho, poviem to polopate, a síce, že Ježiš (prorok a nie Boho-človek, ktorého z neho urobila rkc) prišiel na Zem ako reakcia HNR (hierarchicky najvyššieho riadenia = Boha) na zlyhanie mojžišovho učenia (judaizmu) a Mohamed (prorok) bol obdarovaný Koránom povedzme z vyšších sfér vesmíru/dimenzií (HNR), zase ako reakcia na zlyhanie kresťanstva! Bohužiaľ aj Korán zlyhal. Takže jak judaizmus nemá takmer nič spoločné s pôvodným učením Mojžiša (a teda judaizmus je len sekta/projekt globálneho prediktora na skúpenie sveta za úrok), tak historicky z(de)formované reálne kresťanstvo nemá nič spoločné s učením Ježiša (biblia je globalizačný projekt/koncept globálneho prediktora 1000x prepisovaná, na ovládnutie sveta v mene pseudo-boha) a ani dnešný historický islam nemá mnoho spoločného s tzv. koránickým islamom, respektíve s pôvodným (aj dnešným) Koránom. Poviem to ešte takto - židia účelovou indoktrináciou globálneho prediktora zapredali svoju vieru zlatému teľaťu; kresťanom bola účelovo naočkovaná defektná pseudo-viera (subjektívnym podaním /interpretáciou/ objektívneho Boha), svetanázor, defektné stereotypy/vzorce myslenia a správania v štýle: nastav druhé líce, nebúr sa, nechaj sa mrskať bičom od otrokára, modli sa a na onom svete dôjdeš k spáse, čo vlastne praktikuje až dodnes; no a s moslimami je to tak, že tí zaspali dobu niekde v stredoveku a ich účelovo zdeformovaný islam ich nedokáže cez to všetko preniesť a adaptovať ich na dnešnú dobu. Takže KSB len objektívne rozoberá Korán a poukazuje na to, že je to dnes učenie, ktoré má asi najbližšie ku skutočnému Bohu a to z dôvodu, že odmieta židov ako vyvolencov, odmieta úžeru, chlast a davo-elitárnu (otrokársku) spoločnosť a údajne sa z neho dá pochopiť nezdeformovaný strojovací/tvoriaci 3-systém MIM (matéria, informácia, miera). Takže tak. * http://cicociciak.blogspot.sk/2015/06/koranicky-islam.html

4. Ohľadom grécka som tu už...Automaticky kráceno

336498

15.7.2015 21:36

RE: .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 5.?.?.?

Reakce na 336498

To není pravda. Křesťanství začalo mít závažné problémy (schizma) až 400 let po vzniku islámu.
A přesto se tu dokázalo udržet ještě dalších tisíc let.

Ze které synagogy tyhle "moudra" berete?

336638

17.7.2015 12:20

RE: .

Cico_Ciciak 62.?.?.?

Reakce na 336638

Vážne?! Odkiaľ si prišiel na tie sprostosti?! Už v 4. storočí nášho letopočtu cisár v Ríme urobil z JK syna božieho do slova a do písmena! Tu nejde len o nejakú schizmu, ty tĺk! biblia je globalizačný projekt! Inak link a v ňom zdroje som uviedol! Už v článku spomínam KSB (zdroj)! Než začneš niečo drístať, tak si o tom najprv niečo zisti! Sa zobuď ovca!

336717

14.7.2015 12:47

ZÁKAZ STÁVEK? a porušit ústavu i ohledně důchodů?

r.m. 80.?.?.?

kašlat na ústavu své země, jen aby zahraniční cifršpióni měli papíry v pořádku? zničit národ kvůli potištěným židovským float papírkům?
nejsou ty podmínky vlastizrada jak vyšitá?

336529

16.7.2015 20:56

Tak nevim

antonov 77.?.?.?

No nechci do toho kecat, ale kdyz srovnam to co chteji v Recku zavest a srovnam to s nasi republikou....my jsme nerekli ani popel a platime. Tim ukazuju, jak u nas vsechno krasne projde.
A to nejsme v takovych srackach.
Samozrejme o to se v Recku nehraje, ale neni spatne jejich budouci pomery dat do srovnani s nasimi. Rozhodne je nelituji kvuli vyssimu DPH, ale kvuli tomu, ze uz nejsou Reckem, ale Nemeckem. Ale to jsem i my.

336692

17.7.2015 18:19

RE: Tak nevim

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 336692

milý konstruktére známých letadel,zaprdlý kráter je pod německou knutou do jisté míry..Proslulá tlachání o nějakém projektu,typicky česká,prorustají historií..Nedávno to potvrdil VÍTĚZNÝ projekt revitalizace Václavského náměstí,který LEŽÍ DESET LET na magistrátu...A zvolna se bude uvažovat o uskutečnění.Takže ROZKAS PRO OBYVATELE se NEKONÁ... [oči v sloup] [oči v sloup]

336727

21.7.2015 4:05

"But it was all right, everything was

favela 113.?.?.?

all right, the struggle was finished. He had won the victory over himself. He loved BIG BROTHER....
Z knihy Nineteen eighty-four , author G.Orwell.

336877

Tuto stránku navštívilo 10 487