Diskuze k článku
Áno, máte pravdu, je to plánované…
Příspěvků 76
Pouze vlady stran jako je strana FRONT NATIONAL Marine LE PEN budou schopny
zachranit Evropu pred timto bezcennym, negramotnym a vsehoschopnym ksindlem.
Takze si muzete vybrat: bud vlada ULTRAPRAVICE nebo vase uriznuta hlava.
Urcite je lepsi prvni moznost. Je treba ucinit vse pro vitezstvi Marine LE PEN v prezidentskych volbach. Jeji vitezstvi bude TOTALNE SMRTICI RANA bestialite EU.
Jakmile se stane prezidentkou Francie, tak bude mit Evropska uhnije, Euro a tihle privandrovali bastardi DEFINITVNI KONECNOU. Bud odtahnou do 24 hod z Evropy nebo nastane jine reseni a pro ne to DEFINITIVNI !!!
Je treba sjednotit evropskou ultrapravici k totalnimu uderu, jinak bude z evropskou
civilizaci konec.
Tuhle nepratelskou invazi ridi ti obrezani parchanti z USA.
Ruska armada by je uz mela vymazat z teto planety !!!!
Adresny seznam vsech,kdo v zaprdlem krateru parazituje v neziskovkach,podporujici multikulturni obohacivace,politiky,zejmena ty,co uvolnili ty miliony na leceni zranenych banderovcu,ta kvota tisic rocne se tady snadno naplni,ba prekroci,vzhledem k mnozstvi adres,kam se budou odvazet....
Kolik se jich vejde do Kelnerova protiatomovýho krytu nebo Dukovi do kláštera, případně k Ritigovi na Vinohrady ? Určitě jich taky přijme tisíce i pražská židovská obec. Já bych se těch kvót nebál, místa je tu dost. Jen by se měly zlevnit patrony do taserů, a nakoupit od emerický armády pár tun prošlý CS-2.
Souhlas, jinak zde budeme cizinci ve vlastní zemi a budeme muset emigrovat. Naštěstí pěstuji Ruštinu, tak jedinný emigrace by byla do Ruska. Jinak je třeba se ozbrijit co nejdřív, alespoň taser a i Revolver. Jinak až jich bude zde tolik, že budou tvořit tlupy a v těch se budou cítit silnými, tak nám nic nepomůže jen emigrace. Konec konců je-li Musliml více, tak se sdružují do ghet a obzvášť, když mají někde blízko politickou pracovnu, čili mešitu nebo minaret z politrukem imamem. Pak jsou nebezpeční. Je to Propaganda Islámu, jak je mírový, ale je třeba znát korán a šariju.
Freddy, nepodléhejte hysterii, náboženství je pouze zástupný problém.Nevymezujme se proti islámu a judaismu (a nakonec i křesťanství), ale proti těm, kteří je zneužívají.
No, já už sem hysterickej jen z těchhle blábolů, takže náboženství je vlastně naprosto OK. Vždyť ti prosťáčci se jen klaní kostce (křížku, svícínku a podobným nevinostem) a je to naprosto neškodný koníček. A kdo jako náboženství "zneužívá", ateisti? Takže ONI jsou ten problém?
To není Hysterie, já to vidím zde, žiji totiž v cizině a visdím to v realitě. Takže jestliže to neberete vážně, tak si vemte k sobě pár těch emigrantů. Ja jen varuji a mně jsou bližší Rusové a Ukrajinci, kteří jsou Slované a myslí lidsky a nejdou Vám po EXISTENCI. Přeji Vám Muslimy a černochy do domu. Jednou vstoupíte
do Islámu a už se nemůžete z něho dostat. Ono si Vás pohlídají a taky Vás mohou zavraždit. Je to jako Mafie. Zdravím Vás a přeji Vám velké přátelství z Muslimy.
>Ja jen varuji a mně jsou bližší Rusové a Ukrajinci, kteří jsou Slované a myslí lidsky a nejdou Vám po EXISTENCI.
Je vidět, že nečtete pečlivě ani články na Z., kupříkladu blogera Sakera (a jeho gurua Dugina), a nejspíš ani žádné ruské vědce. Kupříkladu slavný akademik Lev Gumilev napsal, že Rusové jsou "super-etnikum" spřízněné geneticky s turkickými národy euroasijské stepi, nikoli tedy etnikum v jádru slovanské, jehož největší hrozbou je, že mu katolický západní vliv vezme jeho "stepní identitu".
Ona ta nevraživost mezi Rusy a Slovany směrem k Baltu, Černému moři i jinam je možná důsledkem toho, že Velká Rus je součtem Moskevského knížectví a turkicko-mongolských hord. Ona také celá ta široširá oblast byla z velké části dříve více islámská, než křesťanská, a tak proto se tu raději kroťte, než Vás editor usměrní. Prostředí islámu bylo vždy příznivě nakloněno i marxleninské pokrokovosti, a proto je islám víceméně i na na té správně straně barikády proti tomu americkému imperialismu, chápete?
Dobrý den, zaujalo mě vaše tvrzení, že Sakerův guru je Dugin. Můžete mi prosím naznačit, jak jste k tomuto závěru došel? Já měl za to, že Saker Dugina považuje za část páté kolony v Rusku, ale je možné, že ve skutečnosti je Saker silně proti Putinovi, takže Dugin je jeho spojenec.
Když mluvíte o Rusech a Slovanech, vy nevíte, že něco jako Slované neexistuje, protože šlo ve skutečnosti o roztroušené kmeny, které mluvily vesnici od vesnice (někde dokonce dům od domu) zcela odlišným jazykem a tzv. slovanské jazyky jsou kompletně vymyšlené a těmto kmenům vnucené při přijetí křesťanského ritu? Předpokládám, že se mnou souhlasíte, že osidlování neprobíhalo tak, že se z rodiny stala vesnice a z té vesnice odešli někteří založit jinou vesnici (protože by pak pravděpodobně mluvili stejnou řečí), ale tak, že se zničehonic objevily milióny lidí, kterí každý mluvil jiným jazykem, proto také před přijetím toho křesťanského ritu měli problém lidé se domluvit i v rámci jedné ulice.
Tato skutečnost také popírá i samotnou identitu Rusů, neboť ve skutečnosti šlo o kmeny mongoloidů, kteří nejdříve vyznávali islám, i když měli problém se s ním podrobně seznámit, neboť každá vesnice mluvila naprosto odlišným jazykem, proto se nakonec všichni naučili arabsky, aby si mohli Korán navzájem číst. Teprve pak se z nich přijetím křesťanského ritu stali křesťané a tzv. Slované, i když ve skutečnosti nejde o Slovany, protože podle DNA jde zcela prokazatelně o mongoloidy.
Vidím, že máte obrovské znalosti a tak bych se vás chtěl zeptat, jestli Arabové byli také roztroušené kmeny, které mluvili od vesnice k vesnici různými jazyky a teprve přijetím islámského ritu se z nich stali noví Arabové, kteří již mluvili arabsky. Asi ta arabština byla rodnou řečí Mohameda, který ji nejdříve naučil lidi ve své vesnici a pak pokračoval od vesnice k vesnici a učil ostatní. Nevíte náhodou, jak rychle byl schopen jednu vesnici naučit arabsky?
Děkuji a těším se na vaše další velmi zajímavé příspěvky.
Asi si pletete Mongoloidy Ruské z Chazary, což jsou potomci Mongolů a Turků kteří převzali Judaizmus a udělali ten puč jménem Říjnová revoluce. Nakonec vše popisuje Alexander Solženicin ve svých knihách Dvěstě let pospolu a i Koestner The Thirteen Tribe. Takže všechny vynálezy Říjnové revoluce jsou dílem těchto Chazarů, za pomocí demokratických USA, ti tuto revoluci platili. Nu a takové vynálezy jak Gulag, zplynování lidí plynem v autech, jejich rychlé likvidování, což byli Slavanští Rusové a Ukrajinští a i Běloruští,čiili ne Slovanští Rusové ale 90 procent těchto Mongolsko-Tureckých Chazarů. Ruskéh cara a jeho celou rodinu zavraždili jen Chazaři za vedením Jakoba Jurovského, který zastřelil pistolí nejprve cara. Všichni v té popravší četě byli Chazaři. Lze najít jména na Wikipedii. Tedy tady máte tu Mongolso-Tureckou nenávist.
>Asi si pletete Mongoloidy Ruské z Chazary
No, to mě popletli asi ti jmenovaní, no, ale když to říkáte, tak si vzpomínám, že se tvrdí, že ještě před islámem tam bylo židstvo. A to bylo než přišli ti druzí, ovšem tvrdí se, že to byli falešní židé, no ovšem podobně se neshodnou ani mohamedáni, ale ani křesťani, ale ti všichni vlastně za to nemohou, mohou za to ti, co je ovládají.
17.6.2015 17:34
RE: Dokonale reseni
MUF mufovo (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?
Reakce na 334929
Příteli, není předmětem této diskuse přetahování se o znalosti, ale likvidaci carské rodiny vedl Jakov Sverdlov (velký kamarád V.I. Uljanova-Lenina), na jehož počest celou bolševickou éru neslo město Jekatěrinburg (místo likvidace Romanovců) jméno Sverdlovsk.
sef komanda bol Lev Jurowski
Sverdlov organizoval popravu carskej rodiny na Leninov rozkaz..
Bol to Sverdlov co vyhlasil Cerveny teror. Bol po Leninovi najvyssi bolsevicky funkcionar
Dobrý den, pane Poradím, to jsem rád, že Vás to opět zaujalo. To je jasné, pátými kolonami se to jen hemží, důležité ovšem je, že se pilně učili u Lva Gumilva.
A kromě toho, ještě všichni Slované pochází z jednoho praotce Slovana, včetně Ježíše, slovanského mesiáše, který přišel to veškeré ďáblem jazykově zmatené lidstvo, které vzniklo z prvního člověka - praslovana dělením, spasit. Nyní se očekává příchod druhého spasitele, jestli již tedy v Kremlu nesedí.
S Arabama je to podobné, ti vznikli dělením z praotce Izmaele, podobně jako jejich bratři Jidé, z praotce Izraele. Proto všichni původně mluvili naprosto stejnou řečí, ale to vy jistě dobře víte. Ti teprve musí přijmout pravého mesiáše, aby nepřišli do pekla.
Když už nějaké ty zmatenosti akademiků, sakerů a pátých kolon budeme číst, určitě se jimi nenechme mást a držme se starých osvědčených pravd, jako doposud. Když si dáte ještě pravidelně otčenášek, vyjasní se Vám i ty potíže s DNA, přeci nejsvatější otec Rusů svatosvatě nejčestněji uložený má i zcela jistě ryzí DNA, to snad každý vidí na první pohled . A všem těm antislovanským neznabohům aby ruce upadly, taková hanba se děje, pane Poradím, no co říkáte.
Aha, takže podle Vás Slovanské řeři neexistují. Snad Vám došlo, že jsou si podobné. Takře Slované nikdy neexistovali.
Vysvětlete mi podle čeho se Berlin jmenuje, Vysvětlete mi podle čeho se jmenuje Zittau tedy Žitava. Těch podobných jmen je v Německu dost. Doufám,že Vám dojde, že Slovo Berlin pochází ze slovanské řeči a označuje berli. Byla tam dříve Slovanská vesnice. A stejně Zittau je ze slova žito. Nu bohužel Katholická církev ničila Slovanskou historii a musím vzpomenout Josefa Dobrovského, který se zasazoval o Slovany a hledal jejich historii a založil univerzitní Studium SLAVISTIKA. Právě protože toto činil, nebyl vysvěcen na kněze. On byl totiž katholík a nadšený vlastenec. Takových vlastenců bychom mohli potřebovat.
Nazev 'Rasíja' je puvodem z Asija , coz byl semitsky Vychod a vztahovalo se to v Male Asii na narod Aesu, kteri podobne jako Chatti (Chetite) jinak znami pozdeji jako Gotove byli nuceni po zhrouceni civilizace po roce 1323 BC diky komete Reky zvane Phaeton opustit pod tlakem loupezivych zrejme semitsko africkych namornich narodu Malou Asii a odejit k mori Aesov, Azovskemu mori. Zde v Asalandu lezi pravlast Rusu , tj. Asu, take bajne mesto Asgard, jak o tom svedci skandinavska mytologie, ktera je zejmena dilem klanu Svearu (Srbu), kteri se stali hlavni silou v mocnem kmenovem svazu znamem Svea Rike , tj. Sverige ve smyslu Vlada Svearu nad Goty. Tito Svaeringar se zapsali do historii znamejsim nazvem jako Vikingove. Jmeno Skandinavie se odvozuje od jezera Ascanius v Male Asii, kde lezelo puvodni sidlo Asu, clenu konfederace Assuwa, spojencu Troje proti tehdejsimu Zapadu, tj. Recku. Cestu Asu popisuje zrejme pozdeji Vergilius v Aeneide. Souvislost doklada taktez jmeno Caesar a pozdejsi Chazar. Jeste drive puvod tohoto jmena vede ke skythskemu Skuda , lukostrelec. Skythove byvali protoiranskym (arijskym) etnikem, obyvajicim prevazne pontskou step na vychodni Ukrajine, uz od raneho neolitu, misto vzniku inovaci jako metalurgie, kolo, pismo, ie jazyky, orba (odtud samotny nazev Arijci/Iranci) atd. Tito se rozsirili pozdeji do Male Asie skrz civilizaci Mitanni. Germani se vyvinuli z priblizne stejneho etnickeho substratu v Asalandu o neco drive nez Slovane, jejich elity jen zustaly verne chetitskemu nareci, jejich dominantnim kmenem se stali Misi goti (ViziGoti) od more Moesov (Azovske m.)..
Tudiz Rusove a Severane (Svearove) jedno jsou mnohem vice nez Polaci a Zapadoukrajinci , kde mnohem spis muze byt znatelny vliv migrace z jihu v pozdnim paleolitu a pozdeji nadvlady Kipcaku a spol. Mongolove je nejiste , co presne znacili, vychodoevropsti Zide maji velmi blizko k domaci populaci.
Puvod Arabu bude nepochybne semitsky stejne jako ruzna turkotatarska etnika, ktera dosahla az do Evropy, napr. Bulhari a Bavori, Mongolove se stali jejich elitou, ale moc radi se nemeli, mmj. znicili arabsky kalifat.Zajimavym tematem mohou byt mozne africke vlivy , ktere se promitly do vyvoje Stredomori, Rima a dnesniho Zapadu.
Lovit hady cizíma rukama je značně stará metoda. Nadchází i novější, například do hlav zarostlé dráty od internetu. Prsty které mají v být na spoušti mlátí celý den hovadiny do internetu. V tom mají barbaři před náma podstatnou přednost. Jsou zatím operativnější. Bohužel, svině v podplacených vládách jsou rafinovanější, a tak ti barbaři zatím netuší, že až nás tu sežerou, octnou se v pozici povinně pracujícího dobytka, jako my dosud, a budou muset sloužit stejným pánům. Gu"nter Grass již v osmudesátých letech minulého století říkal:
Přišel čas, aby vláda vyměnila lid.
Nikdo tehdy nevěděl, o čem mluví, ale agenti mají vždy aktuální informace, a tak je to konečně za dvacet let tady. Nebojte se, nakonec nám stejně ale pomůžou naši nejvěrnější přátelé, nebudou to sice Blaničtí rytíři, ale ebola a SARS...
https://drive.google.com/file/d/0B7K8oseEYV7VelJWeTFhUENvREE/view
17.6.2015 8:49
RE: Arabáči v Londýně
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?
Reakce na 334883
Byl bych rád, kdybyste nezneužíval tohoto prostoru k šíření proti-muslimské hysterie. Ne, že by muslimové nebyli problém, ale oni jsou jen nástrojem.
Taky bych to tak viděl.Stejně jako bolševici.
Mně se nezdá, že je ten odkaz šířením hysterie. Pokud ty obrázky nejsou fejk tak je to jen doplnění hlavního článku. Navíc informace v článku vyvolávají větší obavy, než fotky pár navedených .
Asi jako kdybyste vyvěsil článek o systematickém organizovaném plánu rozšířit po evropě smrtelnou nemoc a někdo vám ho doplní obrázky lidí napadených touto nemocí.
Samozřejmě, že jsou muslimové nástrojem, stejně jako politici a spol. , ale kdo teda tím nástrojem vládne?
Přesně za tohle si vás,pane Stworo, upřímně moc vážím ! Já mám kolikrát mnohem větší hrůzu z těch naverbovaných primitivů na "naší straně", než z "té druhé". Jsme lidé, zůstaňme lidmi i v těchto časech chaosu. Díky !
> ... oni jsou jen nástrojem.
Odvážné tvrzení, pane Stworo. Každý nástroj přece slouží k nějakému účelu. Co třeba muslimští rabiáti pod hlavičkou Boko Haram? To jsou také nástroje? Poučíte nás čí? A k jakému účelu vlastně svému pánu slouží?
Děkuji předem za odpověď.
Neni treba ubrousek pred hubu ..... Muslimaci se nikdy Europanum neprizpusobej ale budou chtit aby jste se ve svy zemi vy prizpusobili jim a jeste budou chtit aby ste ho zivili. Nakonec ve statistikach EU je psany ze prez 80 procent vsech muslimskejch privandrovalcu v EU je na podporach a jeste vam ve vasi zemi kde vy jste doma budou vyhrozovat ze kdyz nekonvertujete k islamu a nebudete delat co pozadujou vam vsem podriznou krk ..... Uz konecne pochopte za ty vobrovsky davy ilegalnich africkejch islamaku vyhlasila vsem narodum v Europe valku a chce aby jste muslimakum tu jejich valku proti nam bilejm ve svy vlastni zemi z nasich krvavejch mozolu platili. Mozna si myslej ze jsem rasista protoze jsem napsal pravdu jak to vopravdu je a nebyl jsem co se tech africkejch nigros tyce politicky korektni ale ja vas muzu ubezpecit ze rasistou nejsem . To co sem v Europe treba na Sicilii nebo ve Francii v Calais a v GB v London videl ze me udelalo uz super rasistu ale muzu vas vsechny ubezpecit ze pred tim nez me zacali multikulturne vobohacovat sem takovej nebyl!
Toto je jednak dokaz toho ze EU nieje pokracovanim tretej rise, tam mali voci imigrantom jasne poziadavky.
a zadruhe: plan je jednoduchy: vyvolat konflikt na miestnej urovni, nie globalny ale miestny, a ten mozu vytvorit len tak ze bude imigrantov pripudat rychlo aby sa nestihli adaptovat. Ono tych moslimov tu mame uz desatrocia ale problemi su len s tymi novymi, co nemaju pracu a su odkazany na socialne davky, ktore sa samozrejme s ich poctom zmensuju.
Svetova elita si nemoze dovolit jadrovu vojnu,a tak rozvrati spolocnost multikuturalizmom,
Zachytil jsem, že počet imigrantů, který tento rok přišel do itálie je v postatě stejný jako minulý rok. Nárůst cca o 1-2 %.
Je to celé divné.
Proč se imigranti řeší v mainstreamu právě teď? Proč na ten problém média obrátili pozornost a přikládají do kotle? Evidentně se jedná o řízenou kampaň.
Napadá mě několik možností:
1) Chtějí něco schovat? Jako kouzelník, upoutá pozornost na jednu ruku a druhou "čaruje". Ale od čeho odvrací pozornost? Žeby Řecko?
2) Chtějí vyvolat nepokoje, zatopit pod kotlem?
3) Chtějí lidi vystrašit a následně přijmout nějaké zákony? To mi přijde málo pravděpodobné. To můžou udělat rovnou, lidi by imigranty nebránili.
4) Chtějí zdiskreditovat multikulty?
5) Jedná se o tlak na EU? Žeby američané chtěli problémy a kombinují body 2, 4 a 5?
No a logicky, kdo za tím stojí?
EU asi těžko (i když se to nevylučuji), myslím že EU to celé dost poškozuje. Pokud EU tak jedině žeby odvracela pozornost od Řecka.
USA mi přijde jako nejpravděpodobnější, mají velký vliv na média a nejvíce by získali.
Jak to vidíte?
17.6.2015 10:06
RE: Proč se to řeší právě teď
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?
Reakce na 334908
Loni se do Itálie po moři dostal rekordní počet imigrantů, více než 170 tisíc. Ředitel evropské agentury Frontex dnes varoval "Počet nelegálních uprchlíků, kteří letos přes Středozemní moře zamíří z Libye do Itálie, se může vyšplhat na 500 tisíc až jeden milion...Musíme být připraveni čelit ještě mnohem obtížnější situaci než loni." Zdroj
Itálie se v posledních letech potýká s obrovským přílivem přistěhovalců, kteří se snaží do Evropy dostat po moři. Během roku 2013 připlulo k italskému pobřeží 2925 lodí, na nichž bylo asi 43 tisíc lidí včetně téměř čtyř tisíc dětí. To představovalo nárůst o 325 procent v porovnání s rokem 2012. Loni ale uprchlíků čtyřnásobně přibylo. Zdroj
Byl bych rád, kdybyste nezneužíval tohoto prostoru k šíření proti-muslimské hysterie. Ne, že by muslimové nebyli problém, ale oni jsou jen nástrojem.
Dobrý den, chvilku jsem přemýšlel, zda to máte v hlavě v pořádku, ale pak jsem si uvědomil, že se dnes kdejaký trouba domnívá, že ti černoušci jsou do jednoho muslimové, takže mi váš příspěvek dává smysl, zejména pokud se člověk podívá i na vaše jiné příspěvky.
Zapnu televizi - niggers ! Zapnu radio - niggers ! Votevru Daily Telegraph - niggers ! Vylezu na ulici - niggers ! Bojim se votevrit hip flask .....
Tady: http://zahranicni.eurozpravy.cz/eu/122562-pocet-zadatelu-o-azyl-v-italii-skokove-narostl/
V roce 2014 to bylo 63 000 žadatelů o azyl v Itáli za celý rok.
Tento rok za 5 měsíců 25 000 žadatelů o azyl.
Takže meziročně žádný nárůst podložený čísly.
Všechno ostatní jsou "očekávání" a kecy. Velký nárůst byl roky před tím, ale žádná taková mediální kampaň nebyla.
Proč je kampaň teď?
Asi si trochu pletete počet uprchlíků a počet lidí, kteří v Itálii zažádali o azyl, ale to nevadí, to snadno zmátne kdekoho. Prozradím vám, že oni chtějí pokračovat dál, do Německa, Francie, Anglie...
Navíc se jim tam ti žadatelé začínají hromadit, takže jestli jich bylo loni 63 000, tak letos jich je už přes 80.000 a to nám pár měsíců do konce roku ještě zbývá. Jeden žadatel stojí stát 35Euro, takže místo 22 milionů denně to Italy stojí minimálně o 6 milionů Euro denně více.
Samozřejmě, že to není žádný důvod k znepokojení, zejména když Rakousko, Francie a Švýcarsko uzavřely hranice a tím pádem se jich bude v Itálii hromadit čím dál víc a čím dál rychleji.
Pořád nic?
V pohybu je oficiálně až 60.000 000 slovy šedesát milionů lidí...není kam je dávat,je třeba uzavřít hranice a dodržovat zákon.Kdo z nich bez pozvání a platného výza vstoupí je pachatelem trestného činu,ihned zavřít až zčerná a vyhodit za hranice od kud přišel.
Pokud se nedodržují zákony EU je třeba ihned PŘESTAT PLATIT DANĚ A NEDODRŽOVAT ZÁKONY taky!!!
Vidim ve vasem planu urcitou nelogicnost. Zavrit je az zcernaji, jiste vite, ze oni jsou jiz tmavi, tedy doporucujete jen kratkodoby trest?
Na druhe strane, nemyslite, ze pobyt ve vezeni by pro ty lidi znamenal "byt a stravu" a kdo by to platil?
A právě protože víza nemají nemohou tedy ani vstoupit,takže máte pravdu ,protože se přeci nedostanou skrz hranice a tedy ani není co řešit vlastně.
Protože pokud je, a oni vstoupí tedy těch 60.milionů potom je to minimálně na občanskou válku.
Asi jste me nerozumel, ja jsem absolutne proti prijimani uprchliku, tedy proti tem kteri nejsou jako vy. Nenechte si zkurvit zemi, nedejte na to co se pise na Britskych listech, ty lidi jsou polovicni zvirata kteri vas zaskrti protoze jsou od prirody agresivnejsi, ja jsem videl na vlastni oci ceho jsou schopni a verte mi, neni to hezke, jak se rika: svy k svemu!
Kdyz se to planovalo uz davno predtim...napriklad represivni zakony o rasismu, nadvlade mensin se jiz pripravovaly pro invazi z Afriky a Stredniho Vychodu. A spolu s propagandou,ze my vsichni jsme nejmene 100% rasisti a uz zde cilem je zabranit a paralysovat odpor ...Nikde neslysite zminku o bile rase jen obvinovani ze vseho mozneho a zamlcovani zlocinu tech druhych..Otevrel jsem tv a malem spadl ze zidle. Danove kompletne zesileli a v tom vedou. Jeden tam vylez a rekl ze budou integrovat vracejicic se teroristy.!!!!Zpet do spolecnosti. Nerekl zda jim ponechaji kulomety, tanky a macety na pokracovani v urezavani hlav ,zda jim prostrou a co,kdyz bude chut na sezrani nekoho z Danska a zda jim povoli danske 9/11 ale vypada to,ze ano. To je integrace a co si muzou teroristi jeste vice prat. Na to rekl /velmi nedurazne/ dansky premier,ze s tim nesouhlasi,ale neni problem s trochou premlouvani a nebo se "zvoli" jinej!! Vsimneme si ze uprchlici v zaberech vzdy nastrci zeny, ktere na povel /kdyz se na ne kamera obrati/, zacnou lomit rukama a spusti srdcelomne narky a deti to same na povel nekoho za kamerou. /Zkuste je napodobit a nekam podobne "odcestovat" a uvidite co s vami tezkoodenci provedou v kazdem state/.A prislusni EU /teror/ komisari se tvari, ze nic ale je zcela jasne, ze se verbuje,slibuje a plati cesty do Evropy pro ne.!!...Pozornost jako vzdy je zamerena jestli se princezna uz sla vy...at...a nebo ne. Na co rekove cekaji a co od EU s jejich podvodne uvalenymi dluhy neni znamo. Chteji se vice zadluzit ? Ale my vime, ze nas zlaty poklad uz ukradli banditi v nedavne dobe celkem 3x....
Stojí za tím fašismus USA. Nepodařilo se jim přimět Evropu k válce s Ruskem. Loutkové evropské vlády by do toho šly, ale kanónenfutr chybí - lidi nepůjdou. Tak sem USA navalí milióny "uprchlíků", kteří dostanou hlasovací právo a po ovládnutí evropských zemí a vyhlášení branné povinnosti pro všechny včetně žen naženou Evropany do války. Kdo by nechtěl střílet, za tím bude stát "uprchlík" se samopalem...
Evropu to vylidní a Rusko oslabí. A přesně o to té hrstce yankeeských psychopatů jde. Pro jejich blahobytný život bude stačit pár miliónů přeživších; aby ochotně dřeli jako otroci, na to stačí psychofarmaka, které jsou pro ty účely dávno vyvinutá.
To už si nepamatujete, že například fašistický psychopat Bill Gates veřejně prohlásil, že svět je přelidněný a je potřeba ho zredukovat na nejvýš pár set miliónů lidí?
17.6.2015 10:13
Nerození dětí a dovážení lidí z vykradených, rozvrácených zemí je plánované!
Náš pan učitel Ing. L. Balvín je novodobý moderní Sokrates. Poukazoval už pŕed desítkami let na to, že LGBT agenti mají ve svém primitívním plánu nerození dětí v EU, rozbití manželství a rodin, nahnat nerodičky zfanatizované emancipované ženy do otrocké práce za dampingové platy.
Takto genocídou vyhlazovanou populaci v Evropě postupně nahradit vyhnanci z vykradených zemí Afriky. Vyhnanci mají za úlohu nakonec vybít poslední duchodce a feminizmem zmrzačené zbytky Evropské populace.
17.6.2015 10:39
RE: Nerození dětí a dovážení lidí z vykradených, rozvrácených zemí je plánované!
Reakce na 334914
Ti emigranti jsou jako když smečka vlků zabere cizý revír a tím původním obyvatelům berou potravu a je začínají vytlačovat z vlastního revíru všemi možnými methodami, jak zabíjení a k nucení k emigraci a hledáni nového revíru.
17.6.2015 11:11
RE: Nerození dětí a dovážení lidí z vykradených, rozvrácených zemí je plánované!
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?
Reakce na 334917
......... a dlouho plánované. Výsledky Arabského jara se právě dostavily.
Od včerejška je plíživě, nastavena likvidace všech alternativních webů. Jste zodpovědi za to co píšete a taky majitel webu je za to zodpovědný a ponese následky. Co se odsouhlasilůo u EU soudu si můžete přečíst na této adrese:
Soud pro lidská práva: Diskusní portály jsou odpovědné za komentáře svých uživatelů
http://prvopodstata.blog.cz/1506/soud-pro-lidska-prava-diskusni-portaly-jsou-odpovedne-za-komentare-svych-uzivatelu
AAANO,PRVOPODSTATU vede TM,což v překladu je TOMÁM MARNÝ..Tudíž ZBYTEČNÉ A MARNÉ čtení...
Diskusne portaly ano, ale ti idioti na sude asi vobec netusia, ze nie vsetky webove stranky su automaticky portalmi. Cize, len idiot nazve akukolvek webovu stranku portalom. Portal je ROZCESTNIK na ine webove stranky. Napr. typickym rozcestnikom je http://szm.sk , centrum.sk , centrum.cz Webova stranka ktora ma len minimum odkazov smerujucich na ine domeny nie je PORTAL! To je len a len webova stranka. Viem ze dnes je v mode (vdaka debilite ludi) nazvat akukolvek stranku portalom, ale realne to tak nie je.
Tak sem se na ten link mrknul a protoze kazdej Europan jak je psany v zakonech EU ma pravo svobodne vyslovit svuj nazor si myslim , ze u europskyho soudu do tech lejster jak kocce do prdele musej cumet neuveritelny swine !
Xenofobie a rasismus by neměli mít v našich srdcích místo. Před 25 lety, když nás komunisté drželi ve sklepeních, abychom se nemohli podívat do ciziny, nám západ hodně pomáhal. Jsme mu dost dlužni, i Africe, kterou jsme ničili. Obdivovala jsem našeho prezidenta pana Václava Havla nejen zato, jak zatočil s režimy ve východní Evropě ale i za jeho myšlenky humanity a pokoru k lidství, kterou nám vštěpoval a obdivoval ho za to svět. Chovejme se k zoufalým lidem prchajícím z Afriky, jako by to byli naše děti. Pokud si chceme zasloužit býti Čechy.
17.6.2015 20:23
RE: Zamysleme se, zda obstojíme
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 334930
Děkuji za hřejivá slova a moudrá slova, která jsou hodna do kamene vytesat.....
Jen mi hlodá v duši nejistota - je to myšleno vážně nebo si děláte legraci??
PS. A kolik těch dětí z Afriky máte již doma, smíme zde vědět??
Ráda bych Vám zaslala i nějaký příspěvek, jejich zaopatření Vám zajisté dělá nemalé finanční problémy, nemámliž pravdu..
17.6.2015 20:31
RE: Zamysleme se, zda obstojíme
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
Reakce na 334930
Už to nehulte. Je s podivem, že se najdou ještě najivnější lidi než je T.Fisherová. neuvěřitelné , neuvěřitelně smutné.
17.6.2015 21:10
RE: Zamysleme se, zda obstojíme
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?
Reakce na 334930
Toto nemůže nikdo normální myslet vážně, takže předpokládám, že se jedná o trapnou provokaci...
18.6.2015 13:23
RE: Zamysleme se, zda obstojíme
MilanT FREEALP (zavináč) EMAIL (tečka) CZ 80.?.?.?
Reakce na 334930
Nic proti vašemu smělému názoru. Takto je to jen zcela zjevný příznak pokročilé demence. Kdyby jste ještě napsala, že čekáte příchod dalšího mesiáše jakým byl Havel, pak by se již jednalo o trestný čin - šíření poplašné zprávy.
Trolling level 99 !
Vaše ŽENSTVÍ v tomto případě NEOBSTOJÍ https://www.youtube.com/watch?v=8K3Qa750ZEI#t=15
Vážená paní a c o říkate názvu Humanitní bombardování. Kdo to vymyslel a propagoval na Srbech. Je podle Vás bombardování humanitní akt. To přeci vynalezl Váš velký dramatik, filosof, propadandista lásky a pravdy a taky chlastání a zahýbání s jinými ženami, na věky věků vytesaný do kamene pan Václav Havel.
Nakonec se podle něj je pojmenované letiště jako se to činilo například podle Hitlera a Stalina. Nyní máte v Praze i letiště Václava Havla a k legraci všem i lavičku Václava Havla. A proč ne LAHVIČKU Víclava Havla, když on se rád tak napil, že manželka Olga mu tu lahvičku musela odebírat. Vašek Havel je tedy vlastně kult osobnosti jako byl Hitler, Stalin a jiní papaláši. Myslím si, že je pro Vás velký příklad.
20.6.2015 20:56
RE: Zamysleme se, zda obstojíme
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?
Reakce na 334930
Hajl Hejvl. Ty svata prostato.
17.6.2015 15:23
Teď už je jedno,zda je "nával" nelegálních emigrantů plánovaný, či nikoliv.
Jediná možnost a řešení je zastavit další nelegální imigraci a vrátit velkou část imigrantů nazpět a to i za použití jisté,přijatelné formy nátlaku represivních složek, ať to stojí cokoliv! Jiná cesta není a pokud bude situace dále eskalovat, jenom dojde k nezvladatelnému násilí. Možná i to je záměr.
A všechny diskutující bych chtěl požádat, aby zde nebyl dáván prostor k hloupým výrokům typu:
Pouze vlady stran jako je strana FRONT NATIONAL Marine LE PEN budou schopny
zachranit Evropu pred timto bezcennym, negramotnym a vsehoschopnym ksindlem.
Tuhle nepratelskou invazi ridi ti obrezani parchanti z USA.
Mohu si myslet cokoliv, ale snad jsme ještě lidé a nemusíme si sprostě nadávat a spílat kvůli náboženství a jiným "veledůležitým" věcem!
Spíše se také přikláním k názoru, že jde ze strany globálních politických hráčů o jakousi kouřovou clonu za kterou se má schovat pád dolaru a doprovodných problémů a také o přeskupení sil ze Západu na Východ! S Evropou a Ruskem nikdo nehne, tak je nutné destabilizovat Euroasijský prostor jiným způsobem a tím je nezvladatelná emigrační vlna!!! A hned se bude lépe podepisovat smlouva TTIP a jiná podobná "obrana" Evropy z USA!
Takový HLUBŠÍ PONOR...Pozor,nebezpečně DLOUHÉ pro KLIPOVÉ LIDI..http://aeronet.cz/news/o-potope-sveta-sedma-cast-l...
Není to tak dávno, co jsem v některé zdejší diskusi psal, že stačí pár odhodlaných a ozbrojených chlapů a můžou změnit vládu.
Podívejte se kdo imigruje - 98% chlapi 20-50 let. I idiot musí vědět, že si cestu neplatí sami. Takže až jich bude "zachráněných" dost, co se stane? To, že naše politické elity jsou pouze na peníze a na národ "sere Bílý Tesák", ale že jim vůbec nedochází, že se to stane ještě v průběhu jejich života.
Asi by to chtělo nějaký nouzový plán, protože to tipuju, že se u nás nebo kdekoliv v Evropě brzo stane něco, že 11. září zbledne závistí.
http://euserver.parlamentnilisty.cz/Articles/2015-...
poslancu,které MĚ NEZASTUPUJÍ,nebot jsem je NIKDY NEVOLIL..https://www.youtube.com/watch?v=FroadSONdPc
v PRAZE DĚJE...|???http://alles-schallundrauch.blogspot.cz/2015/06/ki...
Dlouhodobým cílem západních elitářů je ovládnout a vysávat celý svět bez možnosti jakékoliv obrany otroků. Dříve k tomu sloužily MMF, WB, OSN a největší predátoři mezi západními bankami a nadnárodními korporacemi.Po zničení a vykradení východního bloku, pilnou prací a nenasytností elitářů vznikly zejména v Asii bohaté státy. Nyní jim jde o to vytvořit na světě co největší chaos. Války a zničení Afghanistánu, Iráku, Lybie, nyní Ukrajiny a následné exody zoufalců ze zničených zemí jsou světovládci předem plánované procesy,jak tento chaos urychlit a eskalovat, protože nesplatitelně zadlužený Západ nemá moc času ani možností, jak udržet hegemonii. Chtějí si podrobit ty neposlušné(Rusko a Čínu) dříve než jim shoří bianco šek na tištění pouze virtuálních dolarů ryze privátním FED. Podporou fašistických zvěrstev na Ukrajině udělal zoufalý Západ fatální chybu. Odhalil svou skutečnou tvář a cíle a ukázal, že se neštítí použít jakékoliv prostředky. Nikdo slušný a myslící těmto falešným a pokryteckým propagátorům demokracie, svobody a lidských práv už nemůže věřit. A právě a pouze na důvěře dnes ještě stojí kolabující dolar jako světová rezervní měna. Dříve byl podložený zlatem,později důvěrou lidí ve všemocnost Západu, nyní už jen údajnou vojenskou převahou, mediálními sračkomety, intrikami a podvody. To je na udržení trvalé nadvlády nad světem zoufale málo.
18.6.2015 13:53
nějak chápání elit a těch co rozhodují nechápu
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?
Pořád všude čtu jak je zničení a vysátí Evropy, Afriky, Ruska, Jižní ameriky apod. v zájmu mocných- jak jen rozdmýchávají nepokoje, aby si mohli nakrást a stáhnout bohatství. Ale vysvětlete mi, kde chtějí Ti vlivní vlastně žít, když celý svět uvrhnou do chaosu, do konfliktů apod. Sám jsem o tom uvažoval.Mně třeba nepřijde, že třeba v USA by byl život nějak supr, co se týká svobod a bezpečí. Kam bych s rodinou odešel, na jaký kontinent, do které země. Vždyť je to všude stejné. To jako spoléhají na to, že budou tak vlivní a budou jim bezpečnost zajišťovat jejich vlastní ochranky/armády? Jen blázen si bude ničit prostředí ve kterém žije. Proč to vypadá, že ničí svým vysáváním okolí v němž žijí. I jim samotným, nežilo by se jim lépe, kdyby kontinent nebo aspoň stát v němž sídlí byl bezproblémový, mohli se aspoň v něm bezpečně pohybovat. To chtějí opravdu připustit nebo se dokonce podílet na tom, aby byli zavřeni ve svých zlatých klecí jen pro to, že svojí chamtivostí a lačností přivedli okolní svět k sebedestrukci?
18.6.2015 20:10
RE: nějak chápání elit a těch co rozhodují nechápu
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 335009
Dívejte, zkusím to laicky vysvětlit - mocní tohoto světa "světová elita" nemá asi svou zemi - "vlast", na které jí nějak bytostně záleží.. Jsou to světoví občané, kteří mají sídla v x-státech světa a místo pobytu mění dle nálady. A pozor - elita USA, která vytváří chaos a barevné revoluce, NENÍ světovou elitou, jen místní či regionální. Nad nimi stojí skuteční mocní, kteří řídí i politiku USA..
A jsou signály, že světová elita opouští USA a stěhuje se na východ.. Takže je možné, že třeba finanční elita je již přesídllena do Honkongu či Singapuru a na USA jim až tak nezáleží. Tu ostatně finančně vysávají stejně, jako každou jinou zemi.
A na závěr - jistě uhádnete jednu Evropskou zemi vysoko v horách, kde je klid, žije se blaze, kde nemají žádné demonstrace a kde třeba žádná nelegální imigrace není a nehrozí. Prostě si ji v referendu zakázali a Brusel na ně nemá...
To je jedno z míst, kde ta elita pobývá.. Zkusíte uhodnout??
http://www.czechfreepress.cz/evropa/jak-jsem-videl-starou-dobrou-anglii-umirat.html
Ten článek v odkazu vystihuje problém i když ve všem s ním rozhodně nelze souhlasit....např.:Anglie rozhodně z Indie vyvezla víc,než tam investovala a to platí o každé zemi,kde se angažovala.
Také je pokrytecké svalovat vinu na vyvraždění milionů jihoamerických indiánů a původních obyvatel na jakési zavlečené choroby a tehdejší neznalost problému virů a bakterií....holt pravý,ale opravdu TEN PRAVÝ prostor...
22.6.2015 11:46
RE: A co NATO Milan Kohout???
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 335213
MUJ ČECH pan GONDOLÁN http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Nebert...
22.6.2015 21:35
Benjamin Kuras cíleně rozsévá nenávist
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?
Tak žid Kuras pracuje pro NWO, protože jeho soukmenovci způsobili a podporovali masivní imigraci muslimů do Evropy.
To vše proto, jak před 100 lety napsal vysoce postavený zednář Albert Pike, aby se křesťanská a muslimská civilizace zničily navzájem.
A komu pak asi zůstane celá planeta?
Islám a Evropa - trochu jiný pohled.
Lidem, kteří mají problémy s jiným, než racionálním pohledem, tj. s esoterikou, mystikou, konstelacemi apod., doporučuji nečíst. Všem ostatním otevřeným lidem vřele doporučuji.
Zajímavý pohled na islám,ale naprosto klamný v tom,že ten islám ženy změní....
A proto budou i nadále ženy islamistů tam kde jsou a jejich mužové taky....
28.7.2015 14:31
Otázka prečo a odpoveď sú Slovansko-Árijské Védy
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?
prečo sa toto všetko deje a z akého dôvodu?
Odpoveď nájdete v Slovansko-Árijských Védach.
vedy.sk , kniha svetla , velesova kniha, staroverci
Kresťania a obrezaný nás chceli vyhladiť už dávnejšie ako si všetci myslia, teraz Temní vracajú úder.
Tuto stránku navštívilo 7 647