Diskuze k článku
Vojáci poslední bitvy
Příspěvků 29
Když si někteří moji známí vyjednali s doktorem modrou nebo taktizovali, jak se vyhnout vojně přes vejšku, já jsem při odvodu razantně prohlásil NE! z důvodu svědomí, a odkroutil jsem si 18 měsíců na civilce pucováním chodeb a záchodů za krásných 2 a půl měsíčně, a ještě mi byla o tři tejdny prodloužena, protože jsem kradl (čti kradli kolegové, které jsem nepráskl, oni to neodnesli a já dobrák od kosti, aby bylo nač vzpomínat, ano). Od té doby nemusím bránit svou vlast, a víte co je na tom nejsrandovnější? Že bych ji asi šel bránit, kdyby bylo co-jak. Svým způsobem jsem možná šel. Stejně je to pryč. '99
A za co bychom dneska měli bojovat? Za Babiše? Za Sobotku? Za Kalouska, Chrápenberga, Vondru....atd? Za církevní restituce? Za lichvářské zákony? Za rozkradený rozpočet? Za stáda idiotů s červenými kartičkami? Proti Rusku, které nás nijak neohrožuje na straně těch, kteří ohrožují celý svět? HOVNO! Kdybych už byl přinucen bojovat, tak jedině na straně těch, kteří by sem přijeli tu špínu uklidit..
https://youtu.be/LHVzV2sRQtg?t=3m12s
11.5.2015 10:57
RE: paradoxy
WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?
Reakce na 332539
Naprostý souhlas, také to tak cítím!!
10.5.2015 5:30
Nejnebezpečnějším je lhostejnost shledávající všechno výtečným,
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
napsal Jan Prochazka, vas otec, pani Lenko.
Vy v projevu k 9. květnu 2015 mj. rikate:
>Proto jsou vzpomínky pamětníků, literární díla sepsaná tehdejšími autory, odhodlaný rytmus vojenských písní a dobové filmové záznamy autentičtější cestou, která nás provede labyrintem hrůz až k 9. květnu roku 1945.
Jednomu malemu detailu konce valky se take venuje Kočár do Vídně, take z pera vytecneho spisovatele te doby, vaseho otce.
Vy navic tu tatovu myslenku zmnohonásobňujete slovy:
>Démon souhlasu je parazit, který požírá mozek člověka, ničí jeho schopnost přemýšlet a na uvolněné místo klade své výtrusy. Lidé, u nichž démon souhlasu už bivakuje, vypadají na první pohled normálně. Teprve když začnou mluvit, poznáme, že nedokážou přemýšlet samostatně, a tak pouštějí ke slovu svého parazita.
>Nejděsivější je, že si svůj stav neuvědomují. Všimněme si, že většina lidí, kteří se stali hostitelem démona souhlasu, vnímá svou situaci s povděkem. Je pohodlné nemuset přemýšlet. Je pohodlné stát v houfu a vykřikovat to, co démon souhlasu vyplodil.
Hluboce se pred vami dvema sklanim. Za schopnost vyprodukovat zemitou logiku, za pravdomluvnost, za statecnost sdelit ji davu!
ptát se - co je tady dobře.
Už tisíce let budujete společnost, jednou odzhora, podruhé odspoda. Pořád dokola - a výsledek?
Podívejte se na urbanistiku vašich měst. Kálíte si pod nohy a tvrdíte, že to je dobře.
Zamyslete se nad používáním (obnovitelných) zdrojů jednotlivci.
Právě jste se přemnožili na hranici možností planety.
Jste tak biologicky nečistí, že je nebezpečné se vás dotýkat.
Z vašeho původní poslání, cesty duchovního vývoje nezbylo vůbec nic.
Válka NIC neřeší, to je jasné. Vrátí vás pouze do nekonečného kolotoče karmických vin.
Mír a bezpečí využijete ke konzumaci alkoholu, nikotinu, sexuální zábavě, masovému zabíjení téměř všech zvířat která na planetě byla.
K čemu jste dobří. Proste a modlete se ať to planeta vyřeší za vás a smete vás z povrchu. Vaše karmické viny tím skončí a za pár tisíc let začnete znovu s čistým štítem.
Pokud se nezmění vaše biologická podstata, nemáte šanci, jste zvířata a tak se chováte.
Pokud se domníváte že za to může někdo jiný, jste na omylu. Jsou tady lidé a bytosti, které vašich slabostí využívají, to je jisté. Ale v celkovém součtu rozhoduje každý jednotlivý z vás. Cesta duševního rozvoje je individuální cestou.
Nikdo to za vás neudělá, nikdo není více odpovědný než vy sami. Každý sám za sebe.
Nejen fim The shift https://www.youtube.com/watch?v=-K9TZg7lC2w Ten někdo nám rozházel DNA a omezil mozek na minimum...Takže ten někdo by měl KONČIT a lidem,co to SNESOU,nastartovat vše do puvodního stavu...
Souhlasím, ale Vyšší moc zastává postoj subsidiarity. V podstatě lze shrnout - dokud se to hýbe, je to dobré, až přestane, budeme to řešit.
Vesmír je pouze princip, nemá smysl pro humor, neuznává kecy - byl jsem sveden apod.
http://cestyksobe.cz/ada-inemann-galakticka-mise-a...
je pak válka venkovní...Kdopak ukončí nejen neomarxistické pokrytectví a nechá si sám sobě odhalit svoje STÍNY...Kdo to dokáže a zbaví se STÍNU...Závisti,nenávisti,pokrytectví,touze po moci,touze po majetku..A odevzda se ZDROJI...Ten je již MIMO a je chráněn přede vším marasmem i karmicky..
Správně, Vy jste prošel. Zkuste pomoci i ostatním aby našli cestu k vnitřnímu probuzení.
Pro miliony z Vás, kteří nechápete základy duchovního světa alespoň jedna drobná rada. V následujícím odkazu je video z římsko-katolického obřadu z Manily. Všimněte si pozorně co ten vyparáděný strejka dělá v minutě 1.00, podkuřuje a klaní se komu a čemu ?
Pořád Vám to nedochází - to jsou ti co zavraždili Krista a dodneška se vám smějí a tahají z vás prachy. Za dva tisíce let jste si s nimi neuměli poradit a teď se to snad změní.
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/359066-na-pa...
10.5.2015 11:05
RE: Válka uvnitř člověka...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 332537
"Pořád Vám to nedochází - to jsou ti co zavraždili Krista a dodneška se vám smějí a tahají z vás prachy."
Naprostý souhlas!!!
" Za dva tisíce let jste si s nimi neuměli poradit a teď se to snad změní."
Nezmění, neboť lidská blbost je nekonečná - dívejte se kolem sebe - ale opatrně, abyste se invasivně neoctnul v blázinci. Agresivita jim krom té blbosti též nechybí.
Výrazu neomarxistické pokrytectví nerozumím.
Marx pouze popsal kapitalistickou společnost vědeckým způsobem.
Odhalil, že cena výrobku je složena z výrobní ceny a zisku.
Problém komnism a kapitalismu byl co se ziskem.
Kapitalista jej chtěl celý pro sebe.
Socialismus ze zisku platil bezplatné zdravotnictví, školství, novomanželské půjčky.
Tak jaké pokrytectví?
To můžeme odsuzovat Archimeda za to, že se staví letadlové lodě?
pravicový politik to vysvětlí https://www.youtube.com/watch?v=m-7jODaSgLw
10.5.2015 9:55
Démon souhlasu je parazit, který požírá mozek člověka - bezpochyby !
Mohl by mi někdo znalý zcela bez emocí a racionálně připomenout, zda někdy v historii druhu bezmozků pomohl apel na jejich myšlení ?
Pojmenování nemoci jako duševní syfilis je věc jedna, ale ještě žádné zaříkání na tento syfilis nikdy nepomohlo. Pouze antibiotika.
oficialni tryzna za pritomnosti Ruskeho vyslance. Tryzna byla odlozena proto, ze vyslanec musel doprovazet Zemana do Ruska.
Tryzna zacina v 10 hodin dopoledne.
pořád mi přijde, že si lidé zaměnili terč. tady nejde o nevůli nebo hloupost, licoměrnost nebo úplatnost politiků apd. je to naprostá, koncentrovaná a silná vůle s okultním pozadím, společenství lidí, kteří se neztotožňují s žádným státem ani národem, pouze se svou smečkou. okultní, respektive satanističtí psychopatičtí uctívači, případně regulérně posedlé oběti těchto rituálně organizovaných společností, které žijí negativními emocemi, radují se z cizí bolesti. zisky z válečné mašinérie jsou pro ně příjemné, ale druhotné potěšení. dnešní války, stejně jako minulé mají i velký okultní vliv. vytváří se tak velká síla, která může být astrálně použita proti podvědomí lidí v masovém měřítku. ať už si mohu myslet o alexovi jonesovi co chci, jednou prohlásil, že lidstvo je v hypnóze. tady se pořád burcují lidé, ale musíte pochopit, že spousta lidí byla unesena, respektive jejich mysli a duše, oni nemají vládu nad sebou. může se nám to nelíbit, můžeme to kritizovat, ale to je tak všechno. musíme s tím počítat. a tím, že jsou to zombie, stejně jako hacknuté počítače. vídávám spoustu lidí se stejnými symptomy. není to regulérní posednutí, ale mají ho tam. démon, který se neprojevuje, pouze naslouchá, jakýsi trojský kůň. ale nepochybně schopný převzít "velení", stejně jako i takto skrytě ovlivňuvat chování, úsudek a hodnoty hostitele. od určité doby mám velmi silný dojem, že toto je ten znak bestie. je to znak, že člověk se nechal zkorumpovat světem, a tím co v současnosti vládne, a není už sám sebou. ano, lidstvo je v hypnóze. a patetické intelektuální řeči rozhodně nepomůžou. psychopati, proti kterým stojíme se nám vysmějí. převálcují nás činy. slova přehluší mediální propagandou. tohle se nevyřeší přikyvováním v davu. každý, kdo se hlasitě projeví a přijde doba, kdy to jinak nepůjde a budou se dělit plevy od zrna, každý takový, se stane okamžitě terčem toho zla, ať už v té neviditelné či viditelné podobě. je třeba přestat si nalhávat, že se to nějak poddá. nepoddá! pokud se tedy nepoddáme my. jediné co je otevřené, kdo bude mít navrch. a jakékoliv spoléhání na to, že to nějak dopadne může vyústit v to, že to dopadne špatně. a zřejmě už by pak nebylo návratu. abych nebyl špatně pochopen. jsem ochoten a připraven se bránit i fyzicky, ale stejně jako ve válce je důležité velení a zpravodajské informace, respektive schopnost zpravodajských služeb, tak i tady je důležitá a prvotní ta skrytá bitva. astrální bitva o podvědomí lidí. pokud budeme bojovat na této frontě, ochráníme sebe, svět a máme možnost nechat rozeznít výstražné sirény v srdcích ovládaných lidí, které přehluší, respektive vyruší ty temné, ale nižší vibrace...
10.5.2015 14:04
RE: je to trošku naivní
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?
Reakce na 332546
Určitě využívají i tak primitivních metod jako je hypnóza, kdy náhle osvícení lidé zaujmou postoj aniž by to byli schopní racionálně vysvětlit a pochopit kam jsou směřováni. Mají dané s darem formátu že je to dobře a kdyby to pro vlastní radost neprosazovali a to jakkoliv udělá se jim nevolno na smrt. Tak s pílí a radostí bojují za nabulíkované. A takové potkáte když si budete všímat tucet do roka a určitě se s jejich totalitou do křížku nepustíte protože holt jedou program a prostě jiná volba pro ně není. Neboť by patrně skonali na chronickou únavu co dostali v případě nevhodného jednání mimo jejich zájem darem.
Jsou to skuteční mimoni, ale viníka budete hledat těžko. Možná na nějakých dohledech s kterými si kmotři konkurují a jsou potom i křížově modulovaní jako prasopsi či kočkoježice.
ale je zatím nějak ustrašená a jen vykukuje jako zajíc za bukem, protože ji cosi fundamentálního o co se může opřít jako o axiom, chybí. Chybí ji vědomí toho čím jsme doopravdy - "holé opice" na cizí planetě, ne tím, čím si jen namlouváme že jsme - "dvoumoudrými homo" coby vládci Země. Postačí proto jít za tím vědomím a poznat ten axiom, z něhož plyne že jsme všichni na jedné vesmírné lodi, všichni se stejnými základními potřebami ke své existenci po ní požadujícími a ona má jen to, co na ní je. Ten axiom zde je v podobě mementa našich prapředků - posledního ještě existujícího ze sedmi divů světa - mementa odhalujícího nám skutečnou podstatu našeho bytí a je jen na nás, zda bude, či nebude, "ponás".
Vaše vidění světa a vesmíru bylo pozměněno. Vidíte vše z pohledu hmoty. Pravda je úplně opačně. Každý kdo přichází na tento svět prochází údolím zapomění a údolím stínů.
Celý mezihvězdný prostor, který vám připadá prázdný je plný jiných světů. Bytosti které se tam nachází jsou na vyšších světelných vibracích.
Zde ve hmotě jste primárně pro zkušenost možnost dalšího vývoje. Celé je to hra, která má svoje pravidla i svůj konec.
Mělo by to být pro zábavu a poučení.
Do této hry NEPATŘÍ, násilí, zabíjení, chamtivost, zloba, nenávist. Ale nižší světy to umožňují a tak se to děje.
https://www.youtube.com/watch?v=fwCKg16moGs
Tak nějak to je.
Nejdříve budete muset odstranit vše co v lidském mozku probouzí zlobu, nízkost, strach, podlost .....
takovych projevu se moc nevidi. Aktualnost je o to vyssi danou situaci jak ji citime a vnimame. Musime zabranit nicitelum jejich zrudne dilo, aby se obeti nemusely opakovat.
Pozoruji na sobe v posledni dobe zvlastni vec - starnuti. Za mlada jsem videl tyto pripominky jako vec predchozi generace a tak troche otrele, az stereotypicke. Nyni ale citim jejich aktualnost a silu jak nikdy pred tim. Asi starnu.
10.5.2015 19:47
RE: Velmi pekne receno;
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?
Reakce na 332549
>Za mlada jsem videl tyto pripominky jako vec predchozi generace a
>tak troche otrele, az stereotypicke. Nyni ale citim jejich
>aktualnost a silu jak nikdy pred tim. Asi starnu.
Hm. já na sobě pozoruji stejnou věc.
Jaky stari? Vy pane editor musite ty hajzliky kterejm zerete nervy Vasim vebzinem sr@at aspon do 100 !
Ano no no no no no, jo. Parádka
Na jednom koncertu Karel Kryl popsal svou dobu okolo roku 68 takto.
Je průserno. A to průserno, ještě není uzákoněno.
Dnes je to obdobné.
Sice máme zákon proti fašismu, ale stále více se přestává používat.
Místo postihování snah idealizovat fašismus a postihovat přímo fašistické chování (např. Drábkův rozvrat úřadů práce, snaha potlačit dialog s opozicí)
Jsou když už, kriminalizovány pouze symboly fašismu např. nášivky.
Proto je nyní důležité opravdu poslouchat co se nám kdo snaží nabulíkovat.
A také i ty nejmenší příznaky fašismu nebagatelizovat.
Na to je nynější doba hodně nebezpečná.
Je třeba příkladů, hlasitého odsouzení a upozornění na prvky fašismu, aby se celá společnost na to zaměřila.
Jinak toto průserno bude uzákoněno, každá opozice bude zrušena,
zákon proti fašismu vymazán.
Většina lidí není fašisticky založená, jen líně čeká na příklady a co udělá soused.
Také si neuvědomují nebezpečí.
Přísloví říká
Příklady táhnou.
.. projev a clanek z neho vychazejici, slovni obraty,prirovnani, metafory a symbolismy a v posledni rade i napovedy k vulgarismum se nehodi v dane situaci. Tedy projevu u prilezitosti UCTENI hrobu rudoarmejcu padlych za nas! Za nas /pro nobis/. Cesky vojak jako predtim ma v dnesni situaci ma povinnost i pravo bojovat. Proti valce ,vzdy a jen proti. /Valit se a ani valcovat neni a nemuze byt nahrazkou za ceska slova porazka a okupace nepritelem docasna nebo trvala!! Nepritel take neni valec ani se nepodoba a zadnou valku by nevyhral valcovanim. /Muze jit nanejvys o slang v hovorove reci, nepouzitelny ve verejnem projevu/.V zadnem pripade se tohle nehodi. Vsemi vysmivany muzik ziveny vodkou ukazal svetu svoji absolutni, bezpodminecnou mravnost v boji proti zlu a zachranu sveta. Posledni valka /vsech valek/ za trvaly mir byla 1sv. valka. 2sv. valka byla vedena zapadem hlavne propagandou proti Hitlerovi /Na vychode za holou existenci/. Moralka je take nemena. O tom pozdeji./Propagandu za zrelativizovani moralky Freudem je mozne s klidem odmitnout /. Neschopnost zapadu, vyhrat cokoliv je hlavnim pro mirovym faktem dnes.Propagandy uz nepomahaji. Navic spojenectvi /opetne/ s fasismem ukrajinskym podrazilo zapadnim vladam nohy ! Lidskou mysl ovladl antifasisticky Putin snahou o mir a tak jako Lenin upornym odmitnutim a bojem proti svetovemu imperialismu ,jiz tehdy zahnivajicimu! A fasisticke zlociny pokracuji v rouse demokratickem jiz od 45. A nepamatuji se kdy byly tabu !!Demon souhlasu je metafora prapodivna..Od kolebky musime souhlasit !/Cili je nam ten demon vrozeny a tak jsme sami vtelesneni demoni??/. Vidi-li autor nekolik rvounu a treba dav neznamena to v zadnem pripade cely narod ktery dav a nebo vice davu netvori a nikdy netvoril.!! Demagogicka hricka za ucelem receni pro recneni. Demona mame v krvi a kdybychom neposlechli a nesouhlasili s maminkou tak umreme hlady napr. A tak se musime naucit orientovat soucasne kdy se tezce ucime zit,pracovat atd a je toho hodne najednou. A taky hledat, identifikovat onoho "demona" /coz je obycejne zlo, fasismus v tomto pripade/, ve skutecnosti postavit se zlu, protestem , fyzickym bojem a udelat cokoliv je treba a v nasich silach.A neni toho zrovna malo !! Naucit se rozpoznat vcas a udelat vse. Obcas chapeme zlo instinktivne a nemusime dlouho badat a recnit. A vulgarizace, co neni na miste /u hrobu rudoarmejcu/ktera brani v urceni toho co je treba a pevne odmitnuti nelidskeho./Dale "ne lide" je termin velmi mlhavy, neurcity tedy nevhodny/. Problem je take vstat a jit. Nase lidska moralka cerpa svoji silu a odhodlani prave z mravniho ethickeho zivota a zivota nasich vzoru,ktere nachazime prave v nasem narode /Hus, Jeronym Prazsky, Havlicek/ a prave s nimi se ztotoznujeme v nasem ojedinelem cesstvi!!!/ A jakekoliv spekulace o ethice a moralce nejsou ve slovech k verejnosti na miste!Cili chlap musi!!take sva slova podeprit cinem./Jeho slovo tak ziska vahu zlata/.Proto treba jeden president se podepsanim Lisabonske dohody diskvalifikoval a i kdyby pronasel posleze stovky pravd a varovani/ nema narok jit s n...Automaticky kráceno
jit s nami touhle cestou nebot prodal sebe i nas v kseftu za presidentske kreslo. A tak nema narok jit s nami demonstrovat a bit se za nase zivoty, existenci a pravo zit v souladu s universalnimi ethickymi principy provzdy platnymi ."Psi hlas do nebe nevola"/ruske prislovi/ minene jiste pro ratliky a pince, nikoliv psi uslechtilych vlastnosti a povahy. A tak jakekoliv usili proti valkam a jejich puvodcum je jedinou cestou, cestou zpet k nasemu lidstvi o ktere nas denne okradaji a zrazuji.
Protest americanu proti zdrazeni caje o penny,se zmenil do revoluce proti brit. imperialismu ale hlavne predevsim!!! za boj za pravo nove vlady uvalovat daleko horsi dane,zakony a zivotni podminky pro sve spoluobcany. Nikdy nenasli nekoho, kdo by jim poskytl pravdivy obraz sveta a jejich vlastni za ucelem zmeny. Nevi co je pravda a jeji cena.
A tak kopali do ni, ubijeli ji denne, milionu tunovych bomb na ni hazeli, nejhlubsi hroby vykopavali, na ktere slizke bahno lzi vrsili a zavalili je mohutnymi balvany a meli moc i prostredky./ale nepodivali se ani jednou zpet a smali se nam,kteri jsme hledali,doufali a neztratili viru a nadeji /pro nas Slovany nejdulezitejsi/,ze jednou.../. A na rozdil od jejich Krista, pravda povstala opet /nebot nikdy nezemrela a nezemre/ a vratila se mezi nas na kridlech andelu, v plne sve krase a ve slovech a konanich jejich apostolu.
Nakroceno meli k absolutnimu zlu a k jejich zdeseni ted a prohledli /kdyz zakryvani oci i mysli je marne/ a kdyz ani pretvarka neni k nicemu...Jsou ted sami /nekteri se svym svedomim/ v ponurych temnotach samoty pramenici z nepravosti. A my opet Slovane nejsme z tech, kteri by na rohu kriceli hystericky o nasi nadrazenosti a nebudeme, ale ta prichazi sama k nam. Ta skutecna dusevni, humanni/i s nasimi nedostatky, jichz jsme si vedomi/.
Obycejna slova na pamatku obycejnych a provzdy nasich cestnych spouobcanu, rudoarmejcu, kteri neprestali byt lidmi i v nejhorsich a nejsilenejsich podminkach,i kdyz vedeli prilis dobre co je ceka. A jen diky jim nasim SPOLUOBCANUM plnym pravem ,jsme zase prezili svetovou katastrofu a jen dik ,ucta a vdek jim patri nejen na vyroci /9.kvetna a 70 let od skonceni valky/ ale kazdy den.
Cest /a vzdy nic jineho/nez cest jejich pamatce.
/a dik za moznost tohle napsat/.
Tak si bylo...ještě nikdy nebylo,aby jaksi nebylo http://uloz.to/xw9e8e87/leden-1985-mp3
Tuto stránku navštívilo 4 350