Diskuze k článku

USA nemohou začít na Ukrajině velkou válku

Příspěvků 118

3.1.2015 6:44

Potalmudštělí Chazaři srovnávají novoruské "teroristy" s palestinskými "teroristy".

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

4-minutová reportáž ukrajinské TV ze září 2014, na které připadl židovský Nový rok, ukazuje židovské poutníky navštěvující město Umaň, jak finančně podporují vojenské tažení proti Novorosii a srovnávají novoruské "teroristy" s palestinskými "teroristy".
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embed...

324301

3.1.2015 7:15

RE: Potalmudštělí Chazaři srovnávají novoruské

Sibolet 194.?.?.?

Reakce na 324301

Když sáhnu do knihovny a vytáhnu DEVĚT BRAN Jířího Langra,tak zjištuji VYPATLANOST současných Chasidu. [bliji] [bliji]

324303

3.1.2015 11:49

RE: Potalmudštělí Chazaři srovnávají novoruské

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 324301

http://2i.cz/efcd6b4192

324306

5.1.2015 13:46

RE: Potalmudštělí Chazaři srovnávají novoruské

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 324306

http://www.nwoo.org/2015/01/04/existuje-mazany-pla...

324421

3.1.2015 13:17

RE: Potalmudštělí Chazaři srovnávají novoruské

dub 109.?.?.?

Reakce na 324301

poutník nebo osadník...
http://news.antiwar.com/2015/01/02/us-consulate-st...

324308

3.1.2015 13:26

RE: Potalmudštělí Chazaři srovnávají novoruské

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 324301

Vše do sebe zapadá,jewreji i podle té ukázky z poutě do ukr.Umanu se dle poměrně lámané rusko/ukrajinštiny dnes slétli z celého světa na UA "jako mouchy na hovno" v domění,že získají další území a vyrovnají si staré účty z Rusy a Stalinem,který jim napřed slíbil autonomii na území Krymu,ale potom je na přelomu 40/50-tých let trochu "prohnal"....opravdu jenom trochu,protože ho stačili včas,než to rozjel,otrávit...
.........doporučuji:


http://www.ac24.cz/zpravy-ze.sveta/5186-wayne-madsen-tajny-plan-na-druhy-izrael-na-ukrajine

324309

3.1.2015 22:30

RE: Potalmudštělí Chazaři srovnávají novoruské

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 324301

Pokouší se z Ukrajiny udělat druhý Izrael? Wayne Madsen, rozhovor
http://wertyzreport.com/clanek/wayne-madsen-pokous...
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embed...

324329

7.1.2015 5:08

RE: Potalmudštělí Chazaři srovnávají novoruské

favela 113.?.?.?

Reakce na 324329

Neni divu maji v USA na vsechno izraelske poradce . Na armadu,polici atd. Dulezita zprava probehla nedavno ze US vojandy pujdou do prvnich linii. Dale nepopularni amnestie pro ilegalni emigranty /5-6 milionu/ v USA je zamerena predevsim na ziskani novych zoldaku. Uz i ti jim dochazeji...Zoufalstvi denne vzrusta...

324529

5.1.2015 11:02

RE: Potalmudštělí Chazaři srovnávají novoruské

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 324301

https://www.youtube.com/watch?v=ALMs_3Nxvzw

324413

3.1.2015 7:03

Zdroj vytvořil dualitu...

Sibolet 194.?.?.?

A Zdroj,neboli VYŠŠÍ MOC začíná pusobit na globální změnu myšlení a konání.Nedopustí rozklad a definitivní zničení ZEMĚ.Kdo sledoval tiskovku s Putinem,jeho tříhodinový maraton,musí uznat,že ten člověk má fundované odpovědi,bez POLITICKÝCH MANÝRU. A kočírovat takovou obrovskou zemi,to je skoro mimozemský ukol.V zaprdlém kráteru se zviditelnuje proláklý tunel Blanka,jako nefunkční zlodějna vhodná pro evropské skejtáky.Neschopnost vládnutí v malé zemičce nedává vubec mandát na křivárničky vuči Rusku..https://www.youtube.com/watch?v=eQMksReMw1Q [oči v sloup]

324302

4.1.2015 4:47

RE: Zdroj vytvořil dualitu...

JIŘÍ BALGA 80.?.?.?

Reakce na 324302

PRAVDU DÍŠ JE TO FORMÁT,NAŠI TUNELÁŘI JSOU NEJVĚTŠÍ SPODINA LIDSTVA AJ S KOCÁBEM A KNÍŽETEM [cool]

324343

6.1.2015 13:30

RE: Zdroj vytvořil dualitu...

filiosys1 46.?.?.?

Reakce na 324343

preco toho zdegenerovaneho niezata a kocabcabka co vyskakoval az vtedy ked mnaozaj rusi povedali ze idu prec tak preco tychto sacov neobesite?, ste taky posraty pepani??

324489

12.1.2015 12:55

RE: Zdroj vytvořil dualitu...

Darek M. 83.?.?.?

Reakce na 324489

A co tím chtěl básník říci? Kde je nějaká logika či pointa?

324949

3.1.2015 9:10

anti-USA

Malý a zvedavý 46.?.?.?

V USA sa veľmi snažia, aby vytvorili USA a anti-USA. A naozaj sa im to darí. Nakoniec sa na anti-USA zmení celý svet okrem USA, alebo aj USA sa možno rozdelia na USA a anti-USA.

324304

3.1.2015 13:04

RE: paní Hašková...

Robot Emil 46.?.?.?

Reakce na 324305

...přímo miluju,když mě nějaká koktavá pí.a z Ameriky dává lekce ze slušného chování a morálky.....na těch americkejch presidentech a co jich bylo,které vychovávala je vidět,že buď nic nepochopili anebo,že je učila naprosto špatným věcem.....a to obojí značí,že jako učitelka je ganz na ho.no.... [velký smích]

324307

3.1.2015 16:29

RE: paní Hašková...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 324307

Paní Hašková je jezuitská (vatikánská) infiltrace Bílého domu. Sama několikrát zdůraznila, že je hluboce věřící katolička. A vzápětí tvrdí jak miluje dravost u dětí když je učí (dravost po vědění). tím se jksi prokecla..."čím srdce přetéká tím ústa mluví"...ta paní mluví krásně, inteligentně, slušně..., ale je to chladné, dravčí a s krásnou maskou. Typický "dravec"...to by vysvětlovalo její velmi dlouhé působení v Bílém domě.

324313

3.1.2015 20:00

RE: paní Hašková...

jurij k 95.?.?.?

Reakce na 324313

Panove, chtelo by to trosku uklidnit se. Pani Haskova podle me hovorila slusne a diplomaticky. Ne vsechno hned spinit. V kazdem pripade na to ze pochazi primo z "doupete zla" si zaslouzi jeji nekonvencni nazor na deni v UK, ulohu Nato, EU a USA urcite pozornosti.

324322

25.1.2015 23:01

RE: paní Hašková...

nodohaja 85.?.?.?

Reakce na 324307

Kua...ta Drtinová je riadna židovská TV obluda. Nie je tá naša tiež židovská TV obluda Adela Banášová jej sestra? Že sa tie špaty na seba tak podobajú s tými dlhymi, krivými raťafákmi.O tie by si normálny človek neoprel ani bicykel...

325838

3.1.2015 13:44

veleznámá připomínka z Německa...

Sibolet 194.?.?.?

https://www.youtube.com/watch?v=t3PQ8y7aClA

324310

3.1.2015 16:42

RE: veleznámá připomínka z Německa...

omega13 46.?.?.?

Reakce na 324310

Ano, Angela se nemá čím chlubit... prodala se, ale nikdo z nás neví, jaká je její situace .. možná napoví tento komentář z nové republiky pod článkem

http://www.novarepublika.cz/2014/12/bleskovka-jedn...

Onehdá navštívil čerstvě bývalého starostu Vysokého Mýta p. Souška jistý nejmenovaný poradce Angely Merkel, bylo to krátce po jeho "aféře" s dohlížením na volby na Krymu. Účelem návštěvy bylo vyřízení poděkování od paní kancléřky. Když se dotyčný starosta zmateně zeptal, zač je toto poděkování, tak odpověď nedostal, pouze mu bylo sděleno, že paní kancléřka je pod tak obrovským tlakem, že si to nikdo neumí představit. Vím to z ověřeného zdroje blízkého jmenovanému.
Takže je to tak, jak si myslíme. Ale omluva to není.

324314

3.1.2015 18:22

RE: veleznámá připomínka z Německa...

Anachronos 95.?.?.?

Reakce na 324314

Merkelovu uz dlhsi cas podozrievam, ze hra na obe strany, resp. ovela viacej by jej vyhovovalo, kebyze nemecke firmy mozu robit svoj biznis v Rusku tak ako doteraz.

Problem je ale v tom, ze Nemecko je stale viazane dohodami z Postupimi, ktore mu zakazuju robit vlastny jadrovy a raketovy vyskum ( a paradoxne vdaka nim mohli peniaze vyuzivat zmysluplnejsie, podobne ako Japonci ). Garantami tych dohod su stale USA, Velka Britania, Francuzsko a Rusko. Akonahle by Rusko vyhlasilo, ze uz netrva na ich dodrziavani, tak by doslo k velkym geopolitickym zmenam...

Co som chcel naznacit? Sucasna kriza dokonale ukazala, kto je v EU vazalom Bieleho domu, kto jeho spojencom a kto by rad robil vlastnu politiku. Poliaci su jasni, v Europe vernejsieho spojenca USA nenajde ( dokonca ani GB nie ), o Merkelovej som pisal, ale spravanie Hollandeho je tiez mimoriadne cudne - obzvlast ta necakana zastavka v Rusku...

Da sa ocakavat, ze vidiet do zakulisia diplomacie, tak ostaneme velmi prekvapeni, ako sa skutocnost realna lisi od medialnej skutocnosti...

324317

5.1.2015 15:52

RE: veleznámá připomínka z Německa...

jvs 88.?.?.?

Reakce na 324317

To, že Merkelová nie je čístá je isté, ved ak by na jej osobu nemali nič, tak v živote sa kanclerkou nestane. Dôveruj, ale preveruj.
No aj keby bola čístá ako lalia jej manevrovací
priestor je extremne zužený.
Nemecko totiž ako jediný europský štát je rozdelený na okupačné zony: americkú, britskú a francuzskú, jedine Rusko sa vzdalo tej svojej, vdaka zradcovi Gorbačovovi. Co myslite, že tam tie okupačné mocnosti maju? Striekacie pištole na vodu určite nie.
Je v takej situácii možno hovoriť o suverennom štáte? Ja si myslim, že NIE. Neberte to ako obranu pani Merkrlovej, o nej si iluzie žiadné nerobim, to len kvoli objektivite. Pekný deň.

324425

3.1.2015 18:48

RE: veleznámá připomínka z Německa...

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 324314

Bůhví, co na ní mají ještě z NDR. A že na ní něco mají je 100%. Samozřejmě to ji neomlouvá, že lavíruje na okraji propasti a proti i samotnému německému národu!!

324318

3.1.2015 19:41

RE: veleznámá připomínka z Německa...

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 324318

Angela udělá nejlépe, když půjde do důchodu a s ní všichni dědci a báby nad 55 let a nechají mladším řídit svět, aniž by do toho kecali. Jediným kmetem, který je kompetentní je Putin.

324320

3.1.2015 19:59

RE: veleznámá připomínka z Německa...

dub 109.?.?.?

Reakce na 324320

no když vidim ty mladší, naposledy s červenýma kartama, tak snad radši ani ne.

bez komplexního rozhledu a přehledu se nedá řídit nic, natož pak společnost či blok.
a mladí, i kdyby nebyli blbí, nemají dostatek znalostí ani zkušeností, neboť k tomu je potřeba spousta let, a to každodenního "studia".

324321

3.1.2015 22:39

RE: veleznámá připomínka z Německa...

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 324321

Měla jsem možnost potkat ty bezzjevnéhodůvoduveselícíse davy mladých lidí u příležitosti rozsvícení vánočního stromku na Staromestském náměstí v Praze. Je mi z těch namyšlených pomatenců špatně ještě teď. Těm by stačilo pět minut bez světýlek a polovina z nich by skončila na psychiatrii.
Na vládnutí jsou jiní a věřme, že jsou alespoň v tom Německu.

324330

4.1.2015 13:17

RE: veleznámá připomínka z Německa...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 324330

stačilo by kolem dokola vypnout všechny antény mobilních operátorů

324363

5.1.2015 0:02

RE: veleznámá připomínka z Německa...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 324363

to je fakt, vsadim se ze ty mikrovlny moduluji na ovladani mysli [smích]

324394

5.1.2015 17:48

RE: veleznámá připomínka z Německa...

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 324394

Nejste tak daleko od pravdy, zřejmě je to netušený příspěvem k rozvoji člověka městského. Přátelé pozitivního vidění světa by to nejspíš nazvali "collateral damage". [velký smích] [velký smích]

http://milanhein.cz/

324434

4.1.2015 10:56

RE: veleznámá připomínka z Německa...

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 324321

Primárně je problém ten, že do vrchních pater politiky jsou záměrně systémově vybíráni jedinci, na které mají ti v pozadí nějaké páky, tedy jsou bez svobodné vůle. Adekvátní věk je těžko měřitelné kritérium, pokud se podíváme například na Ježíše Nazaretského.

Toto se moc nepodařilo u Vladimira Vladimiroviče, kdy se měl stát POUZE obětním beránkem a tedy jeho politická kariéra měla být strmý pád dolů po jednom volebním období (možná i dříve). Věrchuška pravděbodobně neadekvátně zhodnotila význam této volby a možnosti vývoje. Jasné je, že nějaká dohoda s jelcinovým táborem parazitů proběhnout musela, to bylo nevyhnutelné. Předpokládáme, že tato doba hájení byla časově omezena, pokud nahlížíme na probíhající události v Rusku nyní.

Dodnes 100% nechápu, jak se Vladimirovi podařilo toto jařmo shodit a otočit bez turbulencí vývoj Ruska ke světlejším zítřkům. Zde je vidět jeho vysoká schopnost řízení, kde významnou roli v tom hraje podpora národa.

324356

4.1.2015 11:39

RE: veleznámá připomínka z Německa...

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 324356

....Putin je znám svou loajálností a věrností a držením slova...Když byl vybrán politickou mrtvolou Jelcinem a hlavně jeho jewrejskými manipulátory za nástupce,byl považován za ideálního,velice dobře manipulovatelného,neboť vždy ctil nadřízeného a jeho vůli....když,ale přestal z titulu své formální funkce mít nad sebou nadřízeného,naskytl se mu úplně jiný pohled na věci vzhledem k jejich možného přizpůsobení dle jeho vlastního názoru...a aby jeho mentoři a manipulátoři zdědění po Jelcinovi nemuseli stále dokola korumpovat při prosazování svých mrzkých zájmů Dumu,prosadili a zasponzorovali změnu zákona o presidentovi s navýšením jeho moci,zdálo se jim v jejich nenažranosti účelnější a levnější korumpovat jednoho presidenta,než celou Dumu.A Putin,znalý základního principu juda-využít maximáně sílu svého soupeře,toho navýšení moci a kompetencí využil a bandu jelcinských rádců zmáčkl,"až z nich hovna lítaly..."viz. spěšná emigrace a arestace těch nejvlivnějších....
....jak kdysi někdo v souvislosti s tím řekl:mocná banda jelcinských rádců/oligarchů "mu dala provaz a on je na něm oběsil...." [velký smích]

324358

4.1.2015 13:37

RE: veleznámá připomínka z Německa...

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 324358

Tomu se říká chyba řízení jak prase! Měli vybrat dalšího alkoholika. [chechtot]
A současný vývoj mě přesvědčuje, že zvrátit běh událostí z cesty k zlatému věku lidstva už na základě konvenčních zákulisních strategií nebude možné...

324365

4.1.2015 14:18

RE: veleznámá připomínka z Německa...

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 324365

...ano,je to tak...Mezi těmi poživačnými vyžírky z ÚV,ověšenými obtloustlými manželkami a vnadnými,marnivými milenkami nebylo problém najít potřebného mouřenína,ale v případě Puťky udělali kádrováci z klubu vyvolených chybu přímo kardinální....,řekl bych přímo,"že šlápli do hovna"...
Starý voják(zvyklý ako Ceasar se svými vojáky "spát na holé zemi,zahalen jen ve svůj vojenský plášť"[mrknutí jedním okem],aktivní sportovec a vlastenec,znalý nástrah "svobodného západního světa",nebyla pro GP ta nejlepší volba ,což nám dění v Rusku a přilehlém okolí zatím potvrzuje.....holt tu kádrovou práci se nevyplácí podceňovat a osobní záliby a návyky o charakteru člověku mnohé napoví....

324366

4.1.2015 14:26

RE: veleznámá připomínka z Německa...

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 324366

.....ale kde vzít další politiky putinovského typu?
Jeden muž svět nevytrhne.

324367

4.1.2015 15:51

RE: veleznámá připomínka z Německa...

Sibolet 194.?.?.?

Reakce na 324367

praskal jsem zvědavostí,koho Vladímíra Dvořáková pojmenuje JMÉNEM,když prozradila,že v zaprdlé SNĚMOVNÍ jsou SLUŠNÍ POLITICI.Konkrétně se BOHUŽEL NEVYJÁDŘILA... [překvapení] [vyplazený jazyk]

324370

6.1.2015 11:27

RE: veleznámá připomínka z Německa...

pje 93.?.?.?

Reakce na 324370

Problém je, že slušnost ke kompetenci jaksi nestačí...

324483

5.1.2015 6:08

RE: veleznámá připomínka z Německa...

favela 113.?.?.?

Reakce na 324358

Lenin prohlasil ze kapitalisti mu radi prodaji provaz na kterem je obesi... /o jejich pathologicke chamtivosti/ o sebedestrukci celeho kapitalismu...vcetne fasisticke ekonomiky , ktera velmi rychle a spolehlive pospicha do sveho Stalingradu..

324401

5.1.2015 8:09

RE: veleznámá připomínka z Německa...

ignorkazik 95.?.?.?

Reakce na 324358

Hovno.
Putina tam dosadily ti, co už nemohli se dívat na Jelcina a výsledky "přestavby".

Proto je tak pevný v kramflecích - není sám, a vsadím svoji pletenou čepici - že jsou ještě schopni roztrhat na cucky celou ruskou liberalistickou "kavárnu".

Ruský liberální ministr Siluanov ještě dostane po tlamě, a Medvěděv ponaučení z vývoje, pač je ještě mladej a blbej

324405

5.1.2015 10:11

RE: veleznámá připomínka z Německa...

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 324405

Vážený příteli,žijete v mylných představách a s takovou o tu pletenou čepici brzo přijdete a i s hlavou,na které ji nosíte....

Puťka je tam někdy sám "jak kůl v plotě",maje sice podporu až 85% obyvatel (značně pasivních...,asi jako u nás),ale zato proti sobě zbytek cca 10% opozičníků všeho druhu a skoro celý státní aparát,řádně "ošéfovaný" místními i přespolními oligarchy a taky skoro celý západní svět....
S těžkostmi se s tím vším vyrovnává a je to vidět i na první pohed z úhlu Novorusie.
Vše,co převzal po Jelcinovi je proti němu i po té deratizaci od jelcinských poraděnků s izraelskými pasy,"židovská moskevská umělecká kavárna"(5.kolona),ústava,CBR,zkorumpovaný státní aparát včetně armády a policie a prokuratůry,Duma plná sobeckých vyžírků a pavlačových drben a s tím vším se za pomoci bezzubé a gaučové veřejnosti a úzkého kruhu vlastenců snaží vyrovnat postupnými reformami.....snad uspěje,ve hře je osud celého lidstva.....
Sám Puťka účinnost svých s těžkostmi prosazovaných zásahů a výsledky reforem hodnotí na 10-20%..... [oči v sloup]

324409

5.1.2015 10:44

RE: veleznámá připomínka z Německa...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 324409

Pan bohatýr. Vskutku Ilja Muromec

http://uloz.to/xYoHdUY/ilja-muromec-avi

Jako děcko jsem četl knížku krásných příběhů hrdiny.

324412

5.1.2015 15:31

RE: veleznámá připomínka z Německa...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 324412

Dal jsem omylem jiný odkaz. 1.14 velký, mrkněte [cool]

https://www.youtube.com/watch?v=ALMs_3Nxvzw

324424

5.1.2015 17:42

RE: veleznámá připomínka z Německa...

P.Lepenka 79.?.?.?

Reakce na 324409

Vážený "Robote". Vaše jméno to zřejmě nebude a proto jsem nepoužil oslovení "pane".

Myslím si, že se ve Vaší úvaze "sám, jako kůl v plotě" mýlíte. Pokud by to tak bylo, domnívám se, že by nepřežil ani pět minut. Natož, aby kvůli němu měnili ústavu a znovu jej dosadili na nejvyšší post.

Těch 85% nejsou jen "pasivní blbci". To je průřez společnosti. Nezapomeňte, že již bylo vypsáno spoustu odměn za zabití Putina. A ne nezajímavých.

324433

25.1.2015 23:18

RE: veleznámá připomínka z Německa...

akona 85.?.?.?

Reakce na 324409

Emil vieš ty o Rusku veľke hovno, vidieť že si tam ani nepáchol. Počkaj chvíľku a piaty sektor tam bude zlikvidovaný za 48 hodín, Rusi sa neserú s nejakými odkundesmi ako u nás. Tam stačí len ukázať komu treba vykrútiť krk a "havlisté" skončili. Prečítaj si Solženicina ako udržali aj obrezaných skurvencov na uzde. To sa volá ľudove "Pogrom"...že my sme si vedeli zobrať od Rusov len tie špatné príklady. Ako by sa nám teraz zišli ich staré, osvedčené metódy.

325839

1.5.2015 16:16

RE: veleznámá připomínka z Německa...

Katka 37.?.?.?

Reakce na 324409

Po přečtení příspěvku se mi moc dobře neudělalo,jestli je to 100% pravda tak Putik je od teď u mne na nejvyšším stupni.Jeho neskutečná houževnatost a touha po míru,je obdivuhodná snad to zvládne a my budeme ještě nějaký ten čas naživu ,bez něj bychom už dávno pochcípali rukou našich "'milovaných přátel z ameriky"''

332167

1.5.2015 20:19

RE: veleznámá připomínka z Německa...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 324409

Pane Emile, my jsme v Plzni na TydliUniversitetu vyzkoumali, ze 90% tech Rusu, kteri podporuji Putina - jsou osoby zavisle na alkoholu, drogach a popirani. Celych 100% neumi cist ani psat a porad se chteji prat s cigany, kteri proto nemohou pracovat, protoze cihaji na obrannych barikadach financovanych emerickou embasadou. Kdyby byl v Rusku brezydendem nas havel - to by Rusko bylo prosperitni a nas spojenec a tech 90% by hned cetlo jeho dila a psalo odusevnele vlastenecky na "Idnesu" - a byli by stastni. Nas havel byl nejvetsi (je furt), treba takovy Gandhi je proti nemu jenom srandovni gypsovy trpajzlik a Putin je ....., oni ti emericti Dragouni tam fakt meli ostry ....

332173

5.1.2015 16:12

RE: veleznámá připomínka z Německa...

jvs 88.?.?.?

Reakce na 324405

Asi mate pravdu. Ja som davnejšie čítal članok, že pán Putin bol vybraný uzkým kruhom vlasteneckých a vysokopostavených pracovnikov bývalej KGB, ktorý sa nemohli dívať na to čo sa deje s Ruskom a aku budúcnosť mu Západ pripravuje. V tom najťažšom obdoby mu istili chrbat. No či je to pravda to neviem, lenže ak to ustal taku dlhú dobu medzi tými hyenami, tak niečo na tom bude.

324428

7.1.2015 4:40

Konecne !!!

favela 113.?.?.?

Reakce na 324358

po dlouhe dobe mame zase PANA PRESIDENTA ! A dalsi pruser na krku. Pan president je slovan a ma rad mir a slovansky lidi /jako v Rusku/ si odreknou kurku jen kdyz slysi tu pravdu od nej i od Putina. A proto je i Hus stale popularni...Je mi jasne jake zpravy bezi z US ambasady v Cesku..Zatraceni cesi delali problemy Adovi H. delali velky trable Rakousku-Uhersku,delali trable bolsevikovi , zahnali nam radar z Brd a ted ten president, Mejdanem do nich!!! I kdyz neni jiste ze ty trable prestanou.. Je treba vedet ze misto vyletu do Alp ,je dnes nutne branit Cesko...kazdy den...Doufejme ze si v recku povsimnou nasi "nespravne"volby a vyrobi neco podobneho...maji sanci ted v lednu..

324527

3.1.2015 20:56

RE: veleznámá připomínka z Německa...

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 324320

Tak Angelu uz Nemci taky musej proklinat jak pazdero na konci zad...... Jinak me stacilo videt inteligenci tech mladejch kdyz se po dvouch dekadach mohli presvedcit, ze si svobodne a democraticky vyzvonili zkorumpovanej erar kterej ne jen ze jim rozkrad a rozprodal a jinak zplundroval republiku v ktery nevlastnej uz ani tu vodu, ale se uz kouse i do svy vlastni prdele!

324325

5.1.2015 6:00

RE: veleznámá připomínka z Německa...

favela 113.?.?.?

Reakce na 324314

ta ze se prodala ? Ta utikala lizat vsechny pr...le aby se mohla dostat k moci ! Jestlize je pod tlakem nikde neni psano ze ze musi vest fasisty celeho sveta proti mirumilovnym lidem !! Muze jit do hajzlu odkud prisla ...Nikdo ji nedrzi.

324400

3.1.2015 14:18

Financování Úkáček

Marek 94.?.?.?

Bohužel, není to SSA, kdo musí živit 40 mil. hladových krků, ale EU. SSA jen dodává nepotřebné zboží a odváží zlato.

324311

3.1.2015 17:56

Veľmi reálne

novapalo 212.?.?.?

Nestačím sa diviť, čo sa stalo za posledného asi pol roka. Pred rokom, boli všetci okolo mňa hlúpi ako bagandže. A až kríza na Ukrajine odštartovala neuveriteľné zmeny vo vzdelaní a vedení priemerných ľudí. Ešte pred pol rokom, určite nie dlhšie ako pred rokom, boli všetci tupci. A čo sa stalo??!!
Západ absolútne nechápe, že Ukrajinou odštartoval svoj koniec.......
Tento príspevok je už veľmi reálny.
Avšak západ nechápe, že ak slovanské gény dominujú celej Európe, tak to sa premietne aj do duchovnej stránky. Nemci majú vraj viac ako 50 % Slovanských potomkov (teda genetických Slovanov). Ďalej vraj : Maďari sú Slovania a takzvaný Maďarský národ geneticky neexistuje, maďarčina bol umelo vytvorený jazyk z Turečtiny. (A rumunština bola tiež umelo vytvorený jazyk z latinčiny a Rumuni sú tiež hlavne Slovania.) Švédi, Nóri majú viac ako 50 % Slovanov, a Fíni sú skoro úplne geneticky Slovania. Vo Švédsku sa ešte na konci 18. storočia hovorilo aj písalo hlavne slovanským jazykom. Alexander Veľký nebo Grék, ale Slovan a Mecedónsko bolo slovanské. Ešte pred 300 rokmi rozprávali v gréckom Soluni všetci slovanským jazykom. Sparta v starom Grécku, bol slovanský kmeň, ktorý prenikol na Peloponéz z Uhorska. Takže Grékov pred Peržanmi zachránili Slovania....... ??
Staré slovanské písmo objavené na území súčasného Slovenska je prakticky identické ako písmo starých Etruskov a Feníčanov..... ha, ha.
A genetické výskumy toto všetko dokonale potvrdzujú.......
Západ a svätá Rímska ríša (kresťanské náboženstvo) zničilo a sfalšovalo celú históriu nás Slovanov. Západ robí všetko preto, aby nás Slovanov zničil.
A to sa im už nepodarí......
Slovania majú vyššiu genetiku, ako ostatné národy a preto majú aj reálnejšie chápanie reality a pravdy ako ostatné národy, ktoré sa od nás učili. Na Slovensku bolo centrum civilizácie už okolo roku 3200 pred našim letopočtom a na Slovensko prichádzali učenci z Indie. Názvy mien riek, miest a pohorí sú identické podľa starého indického Tamilského jazyka. Vyznávanie Boha Šivu na Slovensku a vtedajšom starom Uhorsku bolo dávno pred vznikom kresťanstva - minimálne 3200 rokov pred Kristom.
Internet bude zásadná zmena všeobecného vzdelania a prebudenia Slovanov - nielen u nás, ale aj v Nemecku, Maďarsku, severe, Talianska........ všade, kde sú Slovanské gény.
Nemá význam, aby som ďalej pokračoval. Prečítajte si knihy "Sloveni, Slováci, kde sú naše korene", od Cyril A. Hrobník a "Tajné dejiny Slovenska, Slovenov a Sloveniek" od Askár Cvengrosch.

324316

3.1.2015 20:06

RE: Veľmi reálne

tatko 85.?.?.?

Reakce na 324316

..preboha,ty čo si fajčil?!..
..a Atlantídu založili putovní drotári
z Hontianskych Nemiec,že áno..

324323

3.1.2015 22:14

RE: Veľmi reálne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 324323

Hovori Pravdu. Historia - je vymysel na potupenie a pokorenie Slovanov - samotne slovo HISTORY - znamena: odvodene zo zidovskej knihy TORA.

Slovania kedysi ovladali takmer celu Europu aj Aziu. Staci sa pozriet na niektore nazvy starych narodov ako napr.
et- RUSKOvia
pRUSKO
a dalsie..

5000 a viac rokov stare Indicke VEDY, ktore dostali od slovanov, co sami nepopieraju. Navyse slovo Vedy - Veda je slovanske.

Prikladov su tisice, staci hladat a vzdelavat sa. Pravda sa zacinat opat dostavat na povrch.

324327

4.1.2015 6:32

RE: Veľmi reálne

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 324327

Jsou národy světa, které za dobu svojí existence něco vytvořily.
Jsou národy, které po tisíciletí jen lezou sem tam a vysávají druhými vytvořené zdroje.
Proti parazitům se musí spojit nejen Slované, ale celá planeta.

324346

4.1.2015 21:37

RE: Veľmi reálne

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 324346

Mate pravdu ze kazdej narod neco vytvoril. Ale je jeden parazitni nenarod kterej se kdysi rozlejzal nejdriv v udoli reky Volhy a pak dal po svete jak rakovina a kterej krome terroru, plundrovani a vrazdeni za dobu svy existence nevytvoril vubec nic! Nakonec dejiny nelzou protoze i domov jak prozradili dokumenty kterej kdy meli a vodkud je nikdy nikdy nevyhanel jim v Europe pridelil erar kterej to s nima myslel dobre a vo ne dobre pecoval ale jim se to nelibilo a prave proto ho jeste dnes tak lzive pomlouvaj ......

324387

5.1.2015 7:40

RE: Veľmi reálne

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 324387

Jediné, co dokázali postavit je chrám v Jeruzalémně.
Hranol bez jakékoliv architektonické a umělecké hodnoty.
Jejich mentalita je úplně stejná, jako u cikánů.
Přijít, vyžrat, pobít a rozptýlit se.

324404

6.1.2015 11:30

RE: Veľmi reálne

pje 93.?.?.?

Reakce na 324387

Ano? [smích]

324484

6.1.2015 11:48

RE: Veľmi reálne

SLOVAN 85.?.?.?

Reakce na 324484

ANO!
Uplne presne.

324485

1.5.2015 17:19

RE: Veľmi reálne

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 324327

>samotne slovo HISTORY - znamena: odvodene zo zidovskej knihy TORA.

Sotva. Podobnú koncovku má hromada slov.

332168

3.1.2015 22:43

RE: Veľmi reálne

timur 85.?.?.?

Reakce na 324316

maďarčina bol umelo vytvorený jazyk z Turečtiny. - somariny - je to jazyk varjagov - švédov a fínov - a ak by si si prečítal knihu od Jonáša Zábororského - Dejiny kráľovstva Uhorského od počátku až do čias Zigmundových - je tam pripojený slovník - kedysi sa hovorilo trocha inak - napr. pozostatky - zvleky - človeka - tak kopu slov prevzali do tzv. magyarčiny práve zo staroslovienčiny - príklad - szalonna - soľené - čítaj mäkko, aj s, sakac - mäsiar, molnar - mlynár, takac - tkáč , at ak podobne - varjagovia strážili križovatky v Uhorsku ešte v 13. storočí - kniha sa zháňa ťažko - stojí 150 ečiek - bolo vydaných tuším 1900 kusov, originál je v Prahe, na Slovensku by bol už dávno cirkvou spálený - dosť do nich kope, ale mali by sme urobiť zbierku na nové vydanie, má cca 600 strán ...je písaná tak, ako ju do rukopisu napísal autor - preto má aj slovní a výkladový slovník, dnešná slovenčina je úplne inde, a potom slávnych sedem kmeňov - hlúposti - popritom málokto vie ťe Slovensko do Uhorska na zaťiatku vlastne nepatrilo, patrilo dvom rodom - Hunt a Poznaň - pretransformované do Hont - a Poznaň - písané nemecky Pázmanyi - mal dcéru vydala sa do Kijevskeho kniežatsva - typické ungarn meno - Dobromila - a tak podobne -

324332

3.1.2015 23:35

pane Boze

nezalezi 92.?.?.?

Reakce na 324332

ani jeden nemate pravdu

Hromnikove dristy neberie vazne nikto, podla neho bol Slovakom aj Jezis Kristus...podoba sa to na madarskych fanatikov, ktori tvrdia, ze Sumeri su stari Madari a ze aj Jezis Kristus bol Madar.

Co sa tyka Zaborskeho tvrdeni...jeho kniha je aj na internete, da sa stiahnut, videl som ju aj v knihkupectve...je zaujimava ako historicke dielo ale NIE ako vedecke...

samotna historicka, archeologicka, etnograficka veda je uz uplne inde ako za cias Jonasa Zaborskeho, geneticke vyskumy za jeho cias neexistovali...jeho knihu netreba uz brat vazne !!!!!!!!

Co sa tyka povodu dnesnych madarov, ano Stanfordska univerzita robi geneticku mapu sveta a v ramci nej profesor Sforza-Cavalli robil geneticke vyskumy v strednej Europe a v ramci nich zistil, ze madari ako geneticky ugrofinsky narod uz neexistuju...ze ugrofinsky gen v ich genetickej vybave tvori minimalne percento a ze Slovaci ho dokonca maju v svojich genoch o 6 percent viac....

Vysvetlenie je jednoduche...tatarskym vpadom bolo obyvatelstvo dnesneho Madarska vyhladene, na hornatom Slovensku sa obyvatelstvo malo kde ukryt pred zabijanim, ale na Dolnej zemi NIE..cize po tatrskom vpade nastalo novoosidlovanie hortobadskej pusty a potiskych stepi..k tomu sa primiesala aj prirodzena asimilacia tych par tisicok Polovcov a Kumanov, co Mongoli hnali pred sebou do Europy ako utecencov a co prezili besnenie Mongolov....k oziveniu turkickeho genu a poturecteniu jazyka doslo u nich za 150 rocnej tureckej okupacie Dolnej zeme.

a tak sa stalo, ze madarskeho naroda niet, len ostal tu po nich neeuropsky a totalne nekompatibilny jazyk, ktoremu v Europe nerozumie NIKTO !!!!

324334

4.1.2015 0:15

RE: pane Boze

naiva 178.?.?.?

Reakce na 324334

ani u teba tej pravdy niet.Stal si sa obeťou viery, že archeológia a zvlášť história sú vedecké disciplíny…Naozaj odporúčam prečítať knihu p. Cvengroša . Hromníka treba preosiať , ale veľa vecí je tam zaujímavo objavných.Ak máš o problematiku záujem , skoč sa pozrieť na napr.
http://ramiannka.jecool.net/index.php?option=com_k...

Ak vieš rusky , na " K ramolu"

http://www.kramola.info/vesti/novosti-s-ukrainy/po...

skoro všetko čo si myslíme , že vieme o svojej minulosti je , ako hovorí klasik - "inak"… ( a nielen o našej Slovänskej .)

324335

4.1.2015 15:20

RE: pane Boze

timur 85.?.?.?

Reakce na 324334

táraš hlúposti - kmeň mogorov boli mohamedáni - a tí odišli spolu s turkami - a to čo som čítal u Záborského tak mal aj zdokladované - a dobre -

324368

7.1.2015 0:17

RE: pane Boze

edomalec 217.?.?.?

Reakce na 324334

keby si vedel co je etimologia mozno by si bol niekedy zakopol o udaje, ktore hovoria o tom ze madarcina je kompatibilna s jazykom kmenov zijucimi pri Urale, ale aj juznej amerike.. co tak dnesne Turecko?
Slovo Ur, ktore madari pouzivaju na Boh-a = Uram (Môj Bože)
http://en.wikipedia.org/wiki/Ur aka nahoda..a jeto ovela viac.. A ako vies ze slovo véda nie je povodne indicke a prebrali ho slovania? Ake pisomne dokumenty maju slovania z cias kedy sa vedy v indii pisali? a odkial nabrali indi dielo "vimaanika shastra"? http://www.bibliotecapleyades.net/vimanas/vs/
A geneticke vyskumi? .. reinkarnacia je to ze tvoja podstata /tvoje informacie/ ide dalej hoci aj do noveho tela niekde uplne inde, kde si zil doteraz. A kedze spirit/ dusa/
geneticky kod mozno neobsahuje /ma ho telo/, tak takzvane vymretie podla dna je mozne, ale vymre akurat tak nejaky kulturny zvyk vymreteho naroda. Info ide dalej, mame ho minimalne v podvedomí. A /indiani v juesej/ - sranda ze? "indiani" ako sa tam dostali a kedy? ci to slovanai nazvali domorodcov naschval debilne, kedze slova ind a indian su nejak podozrivo blizko, hoci geograficky tak daleko... nehovoriac o pyramidach, ktore odrazu zacali stavat od Japonska, Cinu, Egypt az po strednu a juznu ameriku.. ach jo, snad to boli slovania.. bol by som rad, ale asi to tak nebolo.

324516

4.1.2015 6:47

RE: Veľmi reálne

jikjik 77.?.?.?

Reakce na 324316

Klid mladej, ono to přejde [mrknutí jedním okem] V lecčems máte pravdu, ale i pít se má s Mírou ...
Řekové, Maďaři i Němci asi mají nejvíce genů Slovanských, to je pravda. Ale například v té Panónii slovanské obyvatelstvo se postavilo na stranu uherských nájezdníků protože vládcové Velké Moravy (Přemyslovci, víte?) svoji pokladnu plnili prodejem otroků ... z vlastních zdrojů. V Řecku to zase bylo o justiniánském moru a následné invazi ne Slovanů, ale protoslovanů, do vylidněných krajů a převzetí tamnější kultury. Němci? to jsme u chyby knížete Václava, která ho přivedla k dynastické válce a byla příčinou jeho zavraždění (pozor, vrahem nebyl Boleslav). Ale podobné události jsou v dějinách běžné. Kecy nemají cenu, pražská kavárna zná cestu do pekla, musíme se starat.
Začít bychom měli tím, že budeme pracovat na obnovení Československa, proklejeme pravdolásku a budeme opatrní. Jo, a to 'nejhorší' nakonec: Čeká nás hromada tvrdé práce

324348

4.1.2015 7:29

????????

nezalezi 92.?.?.?

Reakce na 324348

Priemyslovci a Velka Morava ???? Pan fajci dobry matros, moze
poslat aj mne.....

Predajom otrokov sa zivili Prazania a ked im to Svaty Vojtech vycital, tak ho zabili...preto sa stal svatym......A Praha bola sucastou Velkej Moravy iba dva roky, ked Cesi platili vypalne nitrianskemu Svatoplukovi za vlady Borivoja I.

324349

5.1.2015 6:15

RE: ????????

favela 113.?.?.?

Reakce na 324349

vyslanec ibn Jakub z maorskeho Spanelska ,cestujici pres cesko se zminuje v 9. stoleti o cilem obchodu s otroky pod Vysehradem zidovskymi kseftari..

324402

6.1.2015 17:42

RE: ????????

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 324402

Ptolemainos popisuje činnost židovských otrokářů v české kotlině už v 6. století n.l.

324500

6.1.2015 21:56

RE: ????????

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 324500

Prakticky monopolná činnosť na najvýnosnejšie "kšefty" otrokárstva a úžery bola rabinátom zabezpečovaná presadzovaním prísluśných zákonov "zákazu pracovania židov" na celom Limes Romanus.

T.j. najneskôr od 2. a 3. židovskej vojny.
Traján a Hadrian veľa zajatcov nezabili, ale deportovali na sever a z istých viac-menej známych lobbistických dlhodobých dôvodov prepustili. Tí sa usadili v našich končinách a začali svoju "proslulú" neblahú, pre lokálnu populáciu dlhodobo vždy fatálnu činnosť tak, ako aj inde po impériu.
Zvyšok príbehu poznáme.

Inak podobný príbeh prebiehal aj na východ od nás na Kyjevskej rusi po konvertovaní Chazarského kaganátu na judaizmus, legalizovaní otrokárstva a úžery lokálnou jelitou tzv. Rurikovičovcov s následným krachom Kyjevskej rusi(centra obchodu s otrokmi).
Viď odkazy dole v linku..

Keďže vieme, že v našich končinách dovtedy otroctvo v tomto zmysle nebolo, je pochopiteľné aj spojenectvo viacerých ruských kniežat s tatármi(a našich nie vždy blbých volených kniezat s AvArmi, starými NagyArmi) a dlhšiu dobu dobré vzťahy s muslimami obecne.
Predsa len expanzii ideológie deformovaného otrokárskeho judaizmu mohol oponovať skôr úrok nepripúšťajúci islam(i keď tiež už vtedy silno jElitarizovaný), ako priamo otrocká adeológia pseudokresťanského derivátu taktiež upraveného judaizmu.

..i tak sa dá pozerať na hIsTóriu,
po našom na DejIny pri snahe o objektivitu.
T.j. skúmnanie tendencii objektívnych socio-naturálnych javov(dejov, procesov) napr. z pohľadu dejín globalizácie..

Viď obor Sociológie (j)elít,
resp. (a?)Sociálneho inžinierstva.

324512

6.1.2015 22:49

RE: ???????? HUMOR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 324512

Beru, ale fakt ti na to násilníci nedají. A sociololog proti tobě je zvíře které je placené, líp jak nechápající úpadci, hezká češtiní. Superkategorie rozhodne, a fakt i když nenažratelní protestují proti tomu že ostatní tyjí ne vždy přínosným vadí. Jinak + zvíře, ale moje 4.je telepatka a teleporťačka a mne prokazatelně hajzli létali vzduchem (telekineze) což popřou umíraci. [chechtot] Schopnostmi je čtvrtá adoptovaná dcera na výši které nepostrádám, bože čau.
http://uloz.to/xRrrBjr9/lucy-2014-720p-bluray-x264-yify-mp4
Pro aktivizované debily - rétorické cvičení [mrknutí jedním okem]

324513

4.1.2015 10:41

RE: Veľmi reálne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 324348

Suhlasim v podstate najma s tou poslednou pasazou.
Začít bychom měli tím, že budeme pracovat na obnovení Československa, proklejeme pravdolásku a budeme opatrní. Jo, a to 'nejhorší' nakonec: Čeká nás hromada tvrdé práce

Obnova CSFR - Federacie. Ekonomickej a vojenskej spoluprace. Oba narody vsak musia mat svoju samostatnost a hlavne musia sa citit v spolocnom zvazku dobre. Spolupraca prinasa osoh. A to najhorie nakoniec, nieje najhorsie. Caka nas sice spusta prace, ale nikto ju za nas nespravi a ja sa na tu pracu tesim [smích]

324353

4.1.2015 10:53

RE: Veľmi reálne

hc 90.?.?.?

Reakce na 324348

>vládcové Velké Moravy (Přemyslovci, víte?)

Mojmírovci.

324354

5.1.2015 18:00

RE: Veľmi reálne

P.Lepenka 79.?.?.?

Reakce na 324348

Musím vaši diskusi zlehčit. Asi nemáte pravdu nikdo. Jezdím lyžovat do Alp a v rámci toho si zajdeme do místních Aquacenter. Když pak vidíte v sauně hezkou ženskou, tak buď mluví česky nebo slovensky. Kdyby jste měli pravdu, tak by některá mluvila i německy, což se nevyskytuje.

324435

3.1.2015 19:10

These o anti-anti-Rusku je moc vykonstruovaná

Anellus anellus (zavináč) centrum (tečka) cz 109.?.?.?

Obávám se, že tak komplikovaný nárys ruské strategie je jen pokusem autora převědčit své čtenáře a sám sebe, že Putin a ruské "vlasti" vědí přesně co činí. Taková úvaha by snad byla na místě, kdyby RF měla silnou převážně autonomní ekonomiku, u níž by vývoz surovin byl jen "třešničkou na dortu" a navíc v zásadě hospodářsky uspokojené obyvatelstvo. Ale tak tomu v Rusku není, tam s Putinovým požehnáním řádí ekonomický liberalizmus a vládnou tam oligarchové, stejně jako na Ukrajině. Rusko a Ukrajina jsou dva soupeři v běhu k defaultu, zatím mají chochlové tak 3 roky náskok, který Rusko i díky sankcím rychle zkracuje. Vleklá válka mezi Malorusy (Ukrajinci) a Rusy je jednoznačně strategickým vítězstvím Západu a ten udělá vše aby pokračovala. Konec konců krví i penězi ji zaplatí hlavně Ukrajina. EU a NATO dodají starší výzbroj a výstroj a tu a tam nějakou menší půjčku, vojensky se angažovat vůbec nemusí, žoldáky dodá Polsko a hladové země Pribaltiky. V porovnání s jinými válkami USA a NATO, je pro Západ ukrajinsko-ruský konflikt mimořádně laciný a jeho trvalé přiživování přivede nakonec Rusko k ekonomickému pádu se všemi důsledky. Konečný osud Ukrajiny nikoho nezajímá ale jako 42 miliónový zdroj protiruského navíc slovanského "kanónenfutru" je nenahraditelná. V tomto směru se "historicky osvědčila" i v obou světových válkách, proto ji teď Západ bere pod kuratelu a nenechá zkrachovat.
Řekl bych spíš, že v Rusku jsou s rozumem v koncích, alespoň podle jejich naivní snahy o dohodu se Západem, který jí nechce, protože je ve strategické výhodě. Dnes již Putin otevřeně pouští bojující Novorusko k vodě, zásobuje uhlím a elektřinou chuntu "bez predoplaty" ,což v ukrajinštině znamená zadarmo, nepožaduje ani předčasné splacení 3 miliardového dluhu v r 2015, neboť ten by musela zaplatit EU, jinak by nastal okamžitý ukrajinský default. Tyto podivné kroky Západ jen utvrzují o slabosti Ruska a o neochotě jeho skutečných vládců-oligarchů bránit národní zájmy. Na jaře proto dojde k ofenzivě nově vyzbrojovaných ukrů proti Novorusku a jeho likvidaci a konflikt se přelije na Krym s další strategickou výhodou pro Západ. Rusku zůstanou jen dvě možnosti, odevzdat Krym a podrobit se Západu nebo jít do otevřeného ozbrojeného střetu. O třetí možnost, kterou Rusko mělo ještě před minským příměřím, t.j. otevřeně podpořit Doněck a Lugansk, prorazit s nimi pozemní koridor na Krym, vojensky zlikvidovat chuntu v Kyjevě a dosadit tam proruskou vládu, o tuto možnost se připravilo tou obdivovanou putinovskou strategií. Akci Ruska na Ukrajině by Západ a NATO nakonec museli zkousnout, pokud by Rusové dali jasně najevo, že případnou vojenskou konfrontaci klidně ustojí. A ustáli by ji, i v Americe náramně dobře vědí, že v jaderném konfliktu není vítězů.

324319

3.1.2015 21:36

RE: These o anti-anti-Rusku je moc vykonstruovaná

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 324319

přání otcem myšlenky

324326

3.1.2015 22:30

RE: These o anti-anti-Rusku je moc vykonstruovaná

timur 85.?.?.?

Reakce na 324319

hlúposti - do jari bude koniec vojny - Ukrajina nemá čím a ským bojovať, jednoducho nastane neriadený rozpad Ukrajiny - posledný pokus udržať chod elektrárni je ýe urán dodám USA - to skončí zle - uhlie nebude, a reči že pôjdeme do útoku - tých 2000 šialencov? za tri dni je po vojne, útok na Krym - kde je dislokovaná 30 000 armáda, letectvo, loďstvo, no nemožnosť - ale bláznov majú vo vláde na Ukrajine dosť ...

324328

4.1.2015 19:50

RE: These o anti-anti-Rusku je moc vykonstruovaná

opus111 89.?.?.?

Reakce na 324328

Já bych to tak jednoduše neviděl. Pokud budou ti kyjevští šílenci důslední, tak jsou schopni do roka postavit 100 000-vou armádu. A to by už mohl být problém.

Ale, kéž byste měl pravdu. [zmaten]

324378

4.1.2015 20:34

RE: These o anti-anti-Rusku je moc vykonstruovaná

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 324378

Na kyjevské bandity bych nenadával, jsou to jen vypatlaní chamtivci lační majetků a peněz stejně jako všude jinde, jen to tak neskrývají. Jejich skutečnou hlavou je USA - a ta si tu možnost nakýblovat se k nim už nenechá vzít. Vytrubovat to do světa nebude, ale Rusko už teď neví kam dřív skočit. A toho se bojme. Jestli je americká (j)elita skutečně tak hloupá a nevidí, že Rus už ustoupit nemá kam, tak Pán Bůh s námi.
Všimněte si, že Ukrajina prakticky neplánuje žádnou normální budoucnost, jen zbraně a armádu. A je to veliká země, hezky zaklíněná do Ruska. Co víc by si mírumilovný Američan mohl přát?!

324383

5.1.2015 16:45

RE: These o anti-anti-Rusku je moc vykonstruovaná

jvs 88.?.?.?

Reakce na 324378

Súhlas. Dnes sa objavili správy o zavraždeni popredného povstaleckého velitela s prezývkou "Batman". Vraj ho zabili tiež povstalci, len s frakcie ktorúu maju pod kontrolou oligarchovia.
Najhorší scenar ktorý mohol nastať a to rozkol povstalcov.

324430

4.1.2015 22:08

RE: These o anti-anti-Rusku je moc vykonstruovaná

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 324328

....nevím odkud máte údaj o pouhých "dvou tisících šialencou"....Ukrajina má na hranici s Ruskem a na linii s Novoruskem už celkem okolo 52.000 vojáků ve zbrani,přes 400 tanků,dělostřelectva neúrekom a k tomu všemu stále technika i kanonenfutr přibývá....momentálně má převahu jak v počtu lidí,tak techniky nejmíň 2+1/2 násobnou +žoldáci a podjebávači z NATO a okolí..... [oči v sloup]

Mírový stav ukr.army před pučem byl okolo 170.000 všech složek včetně furťáků,kontraktorů i záklaďáků a technického obslužného personálu....

324389

3.1.2015 22:42

RE: These o anti-anti-Rusku je moc vykonstruovaná

safranej georgesafranek (zavináč) rocketmail (tečka) com 89.?.?.?

Reakce na 324319

To je zajímavý příspěvek. Psal ho anglosasky uvažující mozek. Proto vyznívá logicky. Mrazivě logicky. Nicméně nechápe, že Západ zde stojí nejen proti nepřekonatelné vojenské síle, ale má i co do činění s perfektní analytikou a bojovým uměním - proto ten dojem, že "v Rusku jsou s rozumem v koncích". Ano, "správný" dojem. [cool]

324331

4.1.2015 23:32

RE: These o anti-anti-Rusku je moc vykonstruovaná

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 324331

Prectete si - myslim ze to tu jeste nekde na Zvedavci bude Ve zkratce: prekrasne ale pri tom pravdive napsanej clanecek "Britska ekonomika predstihla francouzkou o 0,00 % ..... [chechtot] [chechtot] [chechtot]

324392

4.1.2015 0:43

RE: These o anti-anti-Rusku je moc vykonstruovaná

solium 31.?.?.?

Reakce na 324319

Unika Ti ale jeden moment - ekonomicky kolaps UA, Zapd nema na to, aby tahal UA zo sraciek, ibaze by sa zacali tocit rotacky...
A na to Rusko caka, ak sa vzburi obyvatelstvo - k comu dojde, je to len otazka casu, skonci aj vojna na UA: http://aeronet.cz/news/prohra-na-ukrajine-bude-zna...
Soros vie, o rom toci...
A uz aj EU pocituje sankcie, Nemci uz vrcia, Merkel to ma nahnute, Frantici tiez uz zacinaju, Taliani to ani neskryvaju...dochadza k eskalacii napatia v statoch EU a medzi nimi! A na toto Putin caka...uvedom si, ze ludia na Vychode su skromnejsi, ako na Zapade, ti ustoja krizu, ale zapadni rozmaznanci nie.

324336

4.1.2015 1:28

RE: These o anti-anti-Rusku je moc vykonstruovaná

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 324336

Teď jde o to jestli si tam rozdivočelí nebudou chtít dojít pro těch slíbených 1500 euro osoba měsíc a určitě si to myslí že to s únií dostanou. Můžou jim tam dávat výzbroj. [překvapení]

324337

4.1.2015 1:47

RE: These o anti-anti-Rusku je moc vykonstruovaná

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 324319

>Akci Ruska na Ukrajině by Západ a NATO nakonec museli zkousnout, pokud by Rusové dali jasně najevo, že případnou vojenskou konfrontaci klidně ustojí. A ustáli by ji, i v Americe náramně dobře vědí, že v jaderném konfliktu není vítězů.

To zní docela logicky jen tehdy, pokud se z vítěze nestane okupant. Pak má "vítěz" proti sobě nevypočitatelného a mnohdy i nezanedbatelného protivníka, kterého musí mít neustále na očích, protože parafrázujíce "Two Voices" u Jana Krause v Šavlovém tanci (od 27.minuty): "jakmile otočíte svoje nosy někam jinam, seberou vám vaši kasu i to vaše vítězství". [chechtot]

Těch východních proruských Ukrajinců je oproti zbytku země poskrovnu a mít proti sobě pátou kolonu zvící třetiny populace vlastní země... [oči v sloup]

324338

4.1.2015 12:10

RE: These o anti-anti-Rusku je moc vykonstruovaná

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 324338

Občas niekto musí urobiť aj veľmi nechutné práce - vykydať žumpu, vyčistiť lapače tukov, alebo napríklad urobiť poriadok na ukrujine...
A rusi v minulosti skrotili aj Kavkaz - metodou "V dedine zabili rusa? Prišli kozaci a zabili dedinu..." Fungovalo to.

324360

6.1.2015 7:09

RE: These o anti-anti-Rusku je moc vykonstruovaná

favela 113.?.?.?

Reakce na 324338

..."vybilit Ukrajinske /i ceske zlato/a nejen to ,je velmi dobry priklad k zamysleni jak to je s tou zapadni podporou Ukrajiny...a jinych zemi ...Neni jasne jak se vzdycky najednou /jako svabi/ vyroji tolik idiotu , kteri takova "pratelstvi" a "jednotu" tak miluji..fasisti na Ukrajine ani NATO nemaji sanci na nekolik jednotek Cecencu...

324467

4.1.2015 19:55

RE: These o anti-anti-Rusku je moc vykonstruovaná

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 324319

No, řekl bych, že vykonstruovaný je hlavně tento příspěvek. Něco podobného, jako když západ jásal nad padajícím rublem, ovšem přesně jen do chvíle, než si Rusko skoupilo za levné rubly reálný majetek zpět od západu. Pak západu zůstaly jen oči pro pláč a rubl se vydal nahoru.

Ano, Rusko dotuje Ukrajinu. Ale důvody můžou být a také zřejmě jsou, úplně někde jinde.

Mimochodem, v příspěvku chybí zamyšlení nad tím, co to všechno dělá s ruským veřejným míněním a k čemu to celkově směřuje.

No a tvrdit, že Rusko je od bankrotu jen krůček, to snad může jen někdo, kdo si nevšiml, že v reálné ekonomice by bankrotovat měli jiní a jaksi se to stále neděje. A ti na rozdíl od Ruska nemají žádné přírodní zdroje.

324379

4.1.2015 20:19

RE: These o anti-anti-Rusku je moc vykonstruovaná

Kamil 90.?.?.?

Reakce na 324319

Souhlas. Netěší mě to, ale musím Vám dát za pravdu. Čas hraje proti Rusku ....

324382

5.1.2015 0:55

RE: These o anti-anti-Rusku je moc vykonstruovaná

lubosmat 91.?.?.?

Reakce na 324382

Nesúhlas!

Čas hrá jedine proti vojnovým štváčom, a tí sú nateraz na tej druhej strane.

Súhlasím s 324319 „Ano, Rusko dotuje Ukrajinu. Ale důvody můžou být a také zřejmě jsou, úplně někde jinde.“

1) Rusko požadovalo už na začiatku „konfliktu“ na UA Federalizáciu s akousi demarkačnou líniou, s faktickým odrezaním Západnej Ukrajiny od mora!
2) Keďže sa to ubaralo iným smerom, prebehli udalosti okolo prevzatia Krymu pod ruskú kontrolu!
3) Zopakovať Krymský scenár aj v LNR a DNR by bolo kontraproduktívne, s budúcou federalizáciou na UA by sme sa mohli pri takomto scenári nadobro rozlúčiť.

Jediná šanca ako dosiahnuť rozpad UA tak, aby zo strategického hľadiska západ utrel hubu, je najskôr akési zjednotenie UA (pripomínam bez Krymu) a podpora prežitia UA ako takej, so súčasným udržaním LNR a DNR pri živote, so zámerom dostať ich späť k rokovaciemu stolu s západom podporovaným Kyjevom.

Túto partiu rozohral západ ako Človeče nehnevaj sa, Putin z nej urobil skutočnú Šachovú partiu.

324396

5.1.2015 1:40

RE: These o anti-anti-Rusku je moc vykonstruovaná

ami 85.?.?.?

Reakce na 324319

Dobre som sa pobavil Anellus. Vlastne skoro doslova to isté som čítal keď som si zbežne prehliadal Wall Street Journal. Vylepšil si to len par preležanými informáciami, viac musíš upgradovať, alebo čítať novšie vydania "jedinej pravdy z SSA"
Zbožné prianie je otcom myslienky...len myslenie zrejme bolí. BTW k tomuto záveru ako autor článku došla už aj kopa prozápadných analytikov.Vlastne nič nove...

324397

5.1.2015 18:22

RE: These o anti-anti-Rusku je moc vykonstruovaná

Anellus anellus (zavináč) centrum (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 324397

Pro Ami. Pokud jsem došel ke stejným závěrům, jako někteří západní analytici bude to hlavně tím, že ze shodných premis lze použitím standartní formální logiky dojít pouze ke stejným závěrům. Vyšly-li vám jiné závěry z obecně známých faktů o ruské popř. ukrajinské ekonomice, ověřte především své logické schopnosti. Jinak Wall Street Journal běžně nečtu, ne že bych nechtěl ale tak dokonale anglicky neumím. Mé informace pocházejí vesměs z ruskojazyčných webů, hlavně od opolčenců např. rusvesna.ru a z oficiálních ruských webových žurnálů jako vesti.ru, czech.ruvr.ru (Hlas Ruska v češtině). Zda jsou moje (t.j. jejich) informace aktuální, to nemám možnost posoudit a nebudu se o to přít. Bojové svodky z Novoruska jsou tam ale aktualizovány každý den. A mimořádnou vypovídající hodnotu mají některé diskuze pod články, doporučuji z nich vyfiltrovat jen ty s informační hodnotou. Hlavně si z diskuzí uděláte dobrý průřez smýšlením Rusů, Novorusů i chochlů a navíc se naučíte všechny ruské a ukrajinské nadávky, to se na Slovači i v Čechách nám všem může zakrátko hodit [smích]. Takže nic ve zlém, ale pokud polemizovat tak na faktech, pocity je lepší ventilovat někde v soukromí.

324438

3.1.2015 20:26

70 let míru, pro demokraty, je příliš dlouhá doba

Demokrad 89.?.?.?

Válka se v Evropě zpravidla se vyskytovala po 20-ti, 30-ti letech. 1805 – Napoleonské války, 1848 – revoluční obrozenecké války, 1850, nebo tak nějak, Rakousko- Pruská bitva u Hradce Králové, 1914 – 1. Světová válka, 1939 – II. světová válka...Po druhé světové válce komunistické kurvy, vybudovali silnou armádu a zabezpečili mír na 55 let. Ještě dnes z toho žijeme a válka zde nebyla již 70 let. Ale za 25 let demokracie se opět všechno vrátilo k normálu a 30-ti léty cyklus se opět obnovil. No a my skvělí demokrati se už těšíme na novou válku s tím zamr(d)aným Ruskem, jak pomašírujeme bít Rusa, za lepší zítřky našich přátel v USA, kteří na nás myslí ve dne v noci, abychom se měli dobře nejméně tak, jako voni. Co nevidět, nejdéle do dvou let už to vypukne. Já se tak těším [smích]

324324

3.1.2015 23:11

Soros doporučuje zbrojení EU proti Rusku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

V jednom komentáři pro americká média s titulkem "Evropa ve válce" Soros píše: Evropská unie se nachází válce proti Rusku a musí se podle toho chovat. Musí přestat úsilí o šetření a začít se zbrojením. Je to vlastně dobrý program konjunktury pro Brusel, říká Soros.

Soros říká doslovně: "Členské státy EU jsou ve válce a musí se podle toho jednat. To znamená, že úsilí o úspory se musí zastavit. Měli by si uvědomit, že je lepší podporovat Ukrajinu před tím, než se na konci bude muset sama bránit (proti Rusku)."

Tím, že EU Ukrajině proti ruské agresi pomůže, vzniknou stimulující účinky pro Ukrajinu i samotné EU, říká Soros.

Kromě toho by měl Brusel pomoci Ukrajině 20-ti miliardami, protože je země v bankrotu. To je teprve začátek, protože Kyjev potřebují stále víc peněz.

"Nová Ukrajina" je prozápadní a připravená podporovat Evropu proti Rusku. Podporovat "novou Ukrajinu" je nákladově výhodnou investicí, kterou EU může udělat. Tím, že EU zachrání Ukrajinu, zahrání EU sama sebe, myslí si Soros.

http://www.nwoo.org/2015/01/03/soros-eu-je-ve-valc...

324333

6.1.2015 7:00

RE: Soros doporučuje zbrojení EU proti Rusku

favela 113.?.?.?

Reakce na 324333

Neni to Evropa a lidi zde zijici, ale par spinavych sorosvini schovanych zbabele ve svych bunkrech co jsou ve valce proti Rusku...

324466

4.1.2015 4:20

zevseobecneni clanku,podstata celeho problemu chybi.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Pise se ZAPAD,ale,kdo je tim ZAPADEM, Amerika,Britanie,v zaklade,obyvatele britanie nemaji zadnou sanci,tak,jak obycejni Americane,tam, vladne neocon a to nejsou Americane v ramci sveho jednani,nebo snad ministersky predseda Britanie Cameron,jez verejn evykrikuje,ze je zionista,tak,jak kanadsky premier,aby nezustal pozadu,komu slouzi cesti politici,ze jezdeji pro rozumy do Israelu.
Kdyz ponechat emoce stranou,tak ukazat prstem na pravy stav veci a ne na vseobecne bachorky,co by mohlo byt a co ne,kdyz samy ve sve minulosti nic nevime,prikladem bylo za komunismu vyucovani o Ceskoslovensku az od druhe svetove valky,nebyl Masaryk, zadne legie,zadna prvni republika a dnes v tom pokracujeme. Kdyz se
pozoruje politicke hnuti dnes,tak,nahledneme do minulosti,Taivan-Cina,Moi-Sha,jinak (Mah Kun), byl Chiang Kai-Shek`poradce a financni poradce, s pravym jmenem Morris Cohen,zase na druhe strane u Mao komunistu byl rudy spion jmenem Feldman.Aby se nam to nepletlo,tak si pripomenme,ze zakladatelem komunismu v cine se pripisuje Miachel M. Borodin,ktery skryval prave jmeno Jacob Grusenberg,pomoc prisla ve funkci generala,"ruskeho agenta v Cine"Galen (Blucher ),jinak jmenem Chesin,navic Petrov byl,co by sovetsky predvoj v Cine,jmenem Waizbrot a mnoho jinych,takze,kdo dnes representuje ten zapad,nam rekl Arian Sheron,"Amerika,to jsme my zide, a Americani to dobre vedi",takze zbyva uz otazka ,kdo vlastne chce pouzit Ukrajiny,proti Rusku,kdyz Ukrajinske vedeni neni ukrajinske a v ulicich bojovali jednotky Israelcu?
Clanky bez podstaty veci ,muzou byt tisknuty na tisice,ackoliv v odpovedich ctenaru je vic presnosti, nez clanek samotny,At v Anglii nebo USA a jinde,jsou u moci Chazarove,tam, nevalci americky obcan,tam valci klika neoconu a Chazaru,podle toho, jak si je pojmenujete,Rotschild mel problem s ruskym carem,take problem s arcidukem Ferdinantem,tak,jak Soros vyhrozuje dnes,ktery byl odmitnut v jeho obchodnim podnikani v Rusku,proste ,neotevrit dvere na vykradani statu zidum,se tresta,delat obchod bez zidu,je dnes ve svete nemozna vec,odtrhnout zem od mezinarodniho mafialskeho stilu podnikani je smrtelny hrich a je to videt vsude na svete po volbach,kdo se nakonec projevi,komu prisel slouzit, ne jako American a nebo Cech,to v zadnem pripade,k volebnimu omylu nikdy nedojde, to potvrzuje ucast clenu kongresu,kam vzdy cestuji-do Israelu.
Israel ovlada Ameriku a pres Ameriku Israel ovlada zbytek sveta,az na par vyjimek,jez postupne znici,pomoci vasalskych,pro israelskych statu,kde goyim pujde zabijet jineho Goyima.
Toto je prava podstata dnesniho sveta ,rozdel a panuj!!

324341

4.1.2015 10:30

RE: zevseobecneni clanku,podstata celeho problemu chybi.

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 324341

Přesně tak...Všiměte si,jak se to stále dokola všemi "taktně přechází" i ve zcela zjevném případě Ukrajiny,kdo za tím vším mordováním je a i když je to přímo na očích celému světu...sleduju to od samého začátku a i když to už náhodou někdo nesměle naznačí,nikdo to nechce slyšet.Buď se to přejde mlčením,nebo hned vyskočí někdo,okamžitě odvádějící pozornost jinam,dokonce i u opolčenců.....kdyby tito nebyli trdly,anebo neměli mezi sebou obřezané zrádce,tak by to mohli skvěle využít k podlomení už tak špatné bojové morálky svého nepřítele...

Stačí vzít v potaz jen statistiku,např.vedení parlamentu UA a té kosmopolitní vlády UA,jejichž členů je jediná prokazatelná kvalifikace příslušnost k sionistům....připomíná mi to ÚV KSSb za Trockého.....
Pomalu si ale stav věcí a odpovědnost za situaci na UA začínají uvědomovat i někteří Ukrajinci,například vyšla nedávno i tam kniha s názvem "Jevrejskyj fašism",která to popisuje a uvádí v souvislosti.
Dokonce i ti hopsálci z Pravého sektoru při novoročním pochodňovém marši neskandovali "Moskali na noži",ale "Oliharchi na noži"....zřejmě začínají chápat oč jde,takže lze očekávat uspíšení finále,aby jejich násilnický potenciál byl využit proti Jugo-Vostoku a aby nedošlo k obratu,že se Pravý sektor přestane podřizovat chasidovi Jarošovi,ale že se tam utvoří paralelní odštěpenecké,poněkud již osvícené velení.Buď jej vyřídí,jako Áda Roehma,nebo budou muset Pr.sektor odzbrojit a rozpustit.
Protože Saška Biliy nebyl ovce,ale vlk s velkou autoritou mezi nácky,byl preventivně odstraněn....
Čas pracuje proti siofašistům a začíná se o jejich režisérství mluvit i mimo alternativní fóra,jak dokazuje ten hodně přebíraný článek od Madsena....Holt budou muset pejzatí hodit zadkama,než si místní vzpomenou na místní folklór,který zahrnoval i občasné "pogromatické běsnění".....a zas na nějakou dobu je neodkáží do patřičných mezí,neřkuli neudělají ten famózní "Endlózung",při kterém to zas odnese jako vždy ta židovská "suchá větev",čili chudí příbuzní Kolomojského a ostatních oliharchů a jejich politických poskoků.Ti již mají určitě pro všechny případy zbalené kufry a nádrže svých letadel s ohřátými motory naplněné až po okraj palivem té nejvyšší kvality.........

324352

4.1.2015 10:54

RE: zevseobecneni clanku,podstata celeho problemu chybi.

.lak 77.?.?.?

Reakce na 324352

"Chudáci" psanci, teď ještě aby nezjistili že mají futrované konta až by kdesi přistáli. Kde na ně budou číhat smečky hladových predátorů kmotra jak jinak v oligarchiích svých teritorií. No a určitě majdanovci očekávají svých slíbených 1500 oiro osoba měsíc a blahobyt v euálce a proto také celé martýrium aktivisti spustili. Docela dobrá konstelace na další dějství. Teď ať jim tam nastrkají zbraně a rozčarovaní si půjdou si vzít na co mají "právo a už vidím že jim někdo říká tintili vantili. [překvapení] [chechtot]

324355

4.1.2015 17:24

RE: zevseobecneni clanku,podstata celeho problemu chybi.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 324352

Podstatu vidím ještě trochu obecněji.Že Západ vlastní a jeho vlády ovládají převážně sionisté, tedy konkrétní vlastníci bank, korporací, médií, zakladatelé nevládních a neziskových organizací, nadací,think - tanků atd. je alespoň trochu zasvěceným známo již dlouho. Tito patologičtí nenažranci a intrikáni prosadili v 70. letech neoliberální koncept v ekonomice, jehož důsledkem je, že vítězové pokrytecké soutěže podle pravidel, která si přes koupené politiky prosadili (tedy zase většinou oni) berou vše, něco dají svým mouřenínům v politice, médiích, pohůnkům v manažerských postech a milionům otroků jen drobečky. Prosadili v praxi heslo "Příliš velcí na to, aby padli" a mysleli tím sebe. Privatizace zisků pro ně a socializace ztrát přenesená na gojímy dovedená do dokonalosti. Tím také dochází k rychlé likvidaci středních vrstev a sociálních výdobytků pracujících ve všech zemích, které přes své privátní tiskárny už jen strachem krytých peněz ovládali a dosud ještě ovládají.
Ve své namyšlenosti a nenažranosti tito kosmopolitní paraziti lidstva prosadili v 80. letech vývoz "špinavých" odvětví výroby do levné Asie, čímž systematicky likvidovali průmysl hostitelských zemí a stejně fantasticky navýšili zisky. Spoléhají na to, že velké peníze vydělají jako vždy přes své banky a když to nepomůže doslova ukradnou bohatství v jiných zemích. K tomu jim věrně slouží koupená média, tajné služby, žoldáci, nevládní a neziskové organizace, intriky a "humanitární" bombardování a šíření chaosu v těch zemích, kde bylo co ukrást, byly neposlušné nebo alespoň měly strategickou polohu. Pak je těmto zplundrovaným zemím za lichvářských podmínek nabídnuta "nezištná" pomoc při obnově vykradených a zplundrovaných států právě od těch organizací, které ovládají hlavní strůjci zla a útrap. Z jejich hlediska to nemá chybu. Je ale nezpochybnitelné, že za mocí a obrovským bohatstvím těchto zločinců jsou celé hory mrtvol a zničených životů na celém světě.
Po pádu východního bloku se dramaticky zvýšila zadluženost zemí Západu. Je třeba vědět, kterým lidem konkrétně (věřitelské státy jsou známy již dostatečně) všechny ty vlády, firmy, obce i jednotlivci vlastně dluží ty desítky biliony dolarů. To se ale masy otroků nesmí dozvědět, protože by jim došlo, kdo za většinou obrlumpáren v minulosti stál a stojí. Podle mého laického odhadu je to maximálně několika desítkám rodinných klanů a maximálně několika stovkám největších pijavic.
Jak již v 70. letech napsal Brzezinski, kdo ovládá Asii, ovládne celý svět. Nyní se bankrotující Západ a především Amerika snaží ovládnout Asii. Jednak je tam toho hodně, co lze ještě ukrást (ropu a plyn mají zločinci v kravatách nejraději), jednak tam jsou ekonomicky a vojensky nejsilnější konkurenti sionistů, tedy Čína a Rusko. Problém je v t...Automaticky kráceno

324375

4.1.2015 19:41

RE: zevseobecneni clanku,podstata celeho problemu chybi.

opus111 89.?.?.?

Reakce na 324375

Pod váš příspěvek se dá prakticky ve všem podepsat.

Jen bych rád upozornil, že ty bilióny ať už USD nebo EUR defacto nedluží vlády nikomu konkrétnímu v tom smyslu, že by snad po splacení těchto dluhů, zůstaly tyto dluhy v kapsách věřitelů.

Finance a potažmo dluhy vzniklé na základě frakčního úvěrování ihned po splacení úvěru zanikají.

Vyvstává tedy otázka, jestli by vůbec dávalo smysl takto stahovat finance z oběhu, když v oběhu normálně plní svou funkci, což dokazuje fakt, že inflace v Eurozoně je velmi nízká a v období velmi nízké ceny ropy bude navíc spíše hrozit deflace.

324377

1.5.2015 17:47

RE: zevseobecneni clanku,podstata celeho problemu chybi.

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 324377

>Finance a potažmo dluhy vzniklé na základě frakčního úvěrování ihned po splacení úvěru zanikají.

Pri vší úcte, tohle je typická nevedecká mantra i když to nekdo vepsal do vedecké ekonomie.

Dluh muže zaniknout v puvodní výši jen pri nezmenené (minimálne zmenené) hodnote penez. Toto ale dnes už zpravidla neplatí.

Jinak to odporuje zákonu kontinuity, a dalším matematickým zákonum. Lidove rečeno, "kde nic není...", "z hovna bič..." apod.

Úver je úverem, jen pokud pujčuji kompletne ze svého, žádné dovetky a spekulace k tomu. Jinak dochází ke sporu s výkladovým slovníkem. Je velký problém, že "babylonští" ekonomové nedodržují ustálený význam pojmu.

332169

4.1.2015 20:15

RE: zevseobecneni clanku,podstata celeho problemu chybi.

.lak 77.?.?.?

Reakce na 324375

Tesat do kamene. Všechny ekonomické bláboly a pasti na společnosti i lidi jsou stručně a jasně osvětleny výčtem proběhlých a současných dějů. [mrknutí jedním okem] A geniálně jednoduše je v kostce a mustru to co mnozí bádají v mnoha zavádějících směrech bez poznání čehokoliv natož zdroje obtíží. Můžeme poděkovat za nit v bludišti kentaurů co mnozí tuší a za sebe tedy ano.
https://www.youtube.com/watch?v=n792LGM9hyo

324381

5.1.2015 3:09

RE: zevseobecneni clanku,podstata celeho problemu chybi.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 324352

Za svuj zivot se clovek setka s mnoha ruznymi lidmi,ja ,vsak musim rici,ze o ozehavych politcko-rasovych otazkach,jsem vzdy mel problem s krestany,tedy i s ateisty a hlavne vericimi lidmi pripravene kostelem "na mekko",s jejich ucenim ,ze Jezis je zid a Israel svatym narodem,opacne,v rozhovoru s zidem,jsem v debate vzdy dospel dal,nez s tak zvanym krestanem,jeste s jinymi slovy,"Poturcenec turka" byl velky komunikacni problem,zidovsky diskuter priznal,ze jsou zide,chytri,az to souvisi s kriminalitou a jine,kdybych to same rekl "krestanovi" tak,by debata koncile velmi rychle.Tohle je kamen urazu,v debate krestanu se totiz nedojde zadnemu zaveru,nebot kazdy prosazuje na cem byl vycvicen,nejsou schopni prijmout jiny nazor a nebo se aspon snazit s vlatnim usilim se dopatrat pravdy,kdyz ne ,zavrhnout mluvciho,znemoznit jej,ackoliv sami,po pravde receno,problemu nerozumi,coz je videt denne na nasich politikach.Prikladem je ,jak tak zvany zid pochvali goyima za spolupraci a pochopeni zidovske otazky a on se usmiva potesen tim,ze je tim "hodnym goyimem,kdyby mel spetku rozumu,tak zjisti,ze goyim u tak zvanych zidu,znaci bist-zvire,jez musi byt utraceno, no, a tim padem by jeho priblbly usmev asi zmizem,mozna,ze i tak ne!
Rabin rekne verejne ,"ze i nejlepsi z goyimu musi byt utraceni,a ovace v krestanskych radach svetci o hlouposti davu.
Rabin rekne,ze Israel ma tolik atomovek,ze znici celou Evropu a ohlas,zadny,ticho,souhlas dobre zivenych a placenych ovci,representujici "civilisovanou spolecnost".Pokuste se jit mezi,tak zvane zidy s tim,ze je znicite,odpoved zde mame uznekolik desetileti,v tom ovzdusi,ze vsichni bily jsou rassiste a s tim,ze nadvala bilych musi byt ukoncena a jine,za zminku stoji precist si slova Rabinovice s padesatych let,jak,znicit krestany a s prekvapenim dojdete casti,kde on rika,ze sami,krestane a jini se navzajem znemozni a rasove,bily obcan,rassista,super nadrazenec genetickybude zcela znemoznen,ze bila rassa jako takova zmizi,dodejme posledni prohlaseni,ze Israel je jen a jen pro zidy a ne pro nikoho jineho,ktery politik by do medii prohlasil,ze treba Cechy,jsou jen pro Cechy a nebo Madari,ze Madarsko je jen a jen pro Madary,druhy den by jej media a kolaboranti roznesly na kopytech.Abych to ukoncil,zidovskym porekadlem"Proc bych mel jit pesky,kdyz mohu ject na koni!"
Zamyslete se,co tim chteji rici.
Possibly Jewish Scientist Eric Pianka Call For Death of all Humanity-Urcite ma na mysli,ze i zide budou redukovani na mizive procento,jestli na to muzem pristoupit,ze to tak je,tak muzem prodavat i pozemky na Mesici a Marsu.
Jsou i jine zpravodajske "lahudky"[vyplazený jazyk]resident of Argentina adopts Jewish godson to "stop him turning into a werewolf"!

324398

8.1.2015 2:43

Nejsem si tak jist...

favela 113.?.?.?

Reakce na 324398

Clovek se neubrani, je to vsude napr. s receptem jak varit vomacku , prijde informace o bud Einstienovi , nebo holokaust a nebo aspon o Dreyfussovi/nikdo jinej zrejme nebyl zavrenej kvuli falesnymi obvineni/...Velky vedec Einstien rad opakoval : "Lidska blbost a vesmir jsou nekonecne, nejsem si tak jist o vesmiru". Ten samej hrozne vyvadel a psal hystericky verejny vyzvy US politikum a presidentovi za ucelem aby se okamzite zacaly vyrabet nuklearni zbrane. Zbrane, atomovy bomby , ktery samozrejme padly do rukou zapadnich US psychopatickych koristi lacnych politiku. Vysledek Hirosima a Nagasaki a vsecko dalsi....Tak znova.
"Einsteinova blbost, lidska blbost a vesmir jsou nekonecne , neni jistota o tom poslednim"...

324597

4.1.2015 17:02

Co dál? (otázka autora článku)

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Vytvořit anti-usa a anti-britanii resp. anti-eu , urychleně.
Bude to levnější a efektivnější , než válčit od Rýna k Uralu.

324373

4.1.2015 20:14

ale -

timur 85.?.?.?

ako vždy za posledných 70 rokov, Británia cúva, Francúzko sa chytá za hlavu a Nemecko nevie čo má robiť, asi to nechajú nakoniec ako vždy doteraz v celých dejinách poliakom -

324380

4.1.2015 21:44

rikam to nerad ale je to pravda

franta 194.?.?.?

Od starych egyptanu, az do minuleho stoleti vzdy byl kazde stoleti nejaky pogrom na zidy. Nemam z toho radost, zabijet lidi se nema, a zbytecne zabijet cokoliv se taky nema.

V minule valce to byli Nemci kteri se skutecne "vyznamenali" a taky za to byli souzeni.

ale co behem minulych staleti kdy na zidy byly delany pogromy od
mezopotanie, pres Egypt, Rim, Spanelsko... proste nebyli to jen nemci kteri vrazdili zidy, kdyz se na to podivate globalne tak on to byl skoro cely tehdy znamy svet - mimo vychodu.

Je pravdou ze se narody skorpily a valcily mezi sebou ale co skutecne vynika, ze kazdy narod v historii mel nejake rizeni s zidovskou populaci.

Kdyz dostanu do huby od jednoho ci dvou proste to muze byt nahoda, nebo smula, ale kdyz mne bude kazdy na potkani mlatit po hube, mel bych se zamyslet proc asi.

Je mozne ze se mi mnozi z vas budou chlamat, ale ja jsem verici, ale nikdy bych si nedovolil rikat ze "hovorim s Bohem, ci on hovori se mnou" a nebo ze jsem jeho vyvoleny...

324388

5.1.2015 0:20

RE: rikam to nerad ale je to pravda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 324388

Doplňte si vzdělání četbou G.Klimova Boží národ. Případně dalších děl. Dozvíte se z nich, že vznik Sovětského svazu bylo dílo židů, že druhou světovou zorganizovali, financovali a na nejvyšších místech prováděli židé.

324395

5.1.2015 20:24

RE: rikam to nerad ale je to pravda

Bynk 195.?.?.?

Reakce na 324388

Nemáte pravdu že mimo východu. aj islamské krajiny v stredoveku robili pogromy na židov.

324447

6.1.2015 6:54

pravda a dejiny....

favela 113.?.?.?

Reakce na 324388

..a jak za to byli souzeni nemecti a japonsti fasiste ,sileni vedci valecni zlocinci udelala se soudni show s nekolika a ostatni /za "trest" / byli premisteni do USA !!! Jeden z nich prave valecny zlocinec brigadefuhrer SS Kramer kterej vrazdil US zajate vojaky v Ardenach a potom poucoval Pentagon, kde byl velmi popularni a vlivny o tom /jak prohrat valky /a za sebou si tahl jisteho Kissingera... dejiny , dejiny nejsou jen jediny....

324465

7.1.2015 4:27

RE: pravda a dejiny....a pokr,

favela 113.?.?.?

Reakce na 324465

Po vylodeni v Normandii byl Heinz K./a nikoliv henry/ v organizaci ktera se mela zabyvat vyhledavanim valecnych zlocincu k potrestani /do prvni linie s flintou ? ani za nic/ a tak vyhledal F.Kramera ,brzy dostal brigandenfuhrer Kramer umistenku do War College , ktera je pouze pro elitni US generaly a jeho chranenec dostal pozvanku do CFR /Council Foreign Relations/kde se uvedl knihou "Jak vyhrat nuclearni valku" s navodem a tvrzenim ze je jiste takovou valku vyhrat. Stal se tak uznavanym 100% psychopatem a silencem a bylo jiste ze vysoka funkce v Us vlade ho nemine.Tam potom dle navodu jeho patrona Fritze pomahal porizovat vetsi a mensi holokausty az se stal sam valecnym zlocincem !! Dalsi valecni zlocinci ve sluzba US byly general Gehlen a mezi dalsimi i vrchni velitel NATO nacisticky general Speidel.I Klaus Barbie "reznik" Lyonu dostal praci v USA...Imperialismus a fasismus jsou jako dvojcata , rozumi si a podporuji se a tak se dalsi germanska rise c. 3 prestehovala do USA. Z hlediska USA to byla jako vzdy chyba :
A/ Proc se nechat poucovat a instruovat generaly a experty kteri prohrali na cele care vyhranou valku ?/Delsi dobu bylo jiste temer ze nacisti vyhrajou.
B/Proc si neporidit klicove generaly kteri valku vyhrali jako Zukov,Cujkov /Stalingrad / a dalsi co si vytreli se nacisty ...u Kurska ? Proc zacit studenou valku kdyz imperialisti potrebovali nutne toto vzdelani na pristi valky ??? Pak neni divu ze rejzovi farmari rozdrtili US pancerove armady na zemi i ve vzduchu. V 80. letech uz se US bali jit na Iran kvuliva 58 rukojmim. STAR WARs stal mnoho miliard a byl rychle splachnut do hajzlu s nadeji ze si Rusove nevsimnou. Bombarder Stealth sice lital ale zadna slava /mimo media/ a dnes F-35 !!! Nejen miliardy ale usili mnoha na vyrobu techhle zmetku s vyuzitim velke casti prumyslu . V Rusku museli slavit cele tydny s takovymi zpravami. Dnes chlastaji protoze Afganistan. Velka Hra /The Great Game/ Kiplingova totiz pokracuje. Na rozdil Od Viet. Britove a ted Nato se vyzmizikovali a do vznikleho vakua po uprku dnes /Chteli NATO jako Hitler a Kaizer valku na dvou frontach v zalezitosti s Ukrajinou?/. Prvni kandidat na vliv v Afg.je zde Iran ,ale dalsi je urcite Indie uz kvuli Pakistanu a potom Cina a Rusko. Pakistan nebude mit penize protoze sypal USA dlouho pisek do oci. Tedy 100% katastrofa a navic vostuda pro zapad. Tydle nemecky generalove...k nezaplaceni..Von Braunovi aspon ty rakety litaly..

324526

7.1.2015 12:05

RE: pravda a dejiny....a pokr,

hc 90.?.?.?

Reakce na 324526

Já bych spíš hádal, že Gehlen a tihleti pracovali pro anglo-američany už za války, respektive už před válkou. Že například Abwehr pracoval víc proti Německu než pro Německo víceméně přiznává i oficiální historie. Zdůvodňuje to ale jejich protinacistickým přesvědčením, ne dlouhými prsty Západu. No...

324549

4.1.2015 22:15

Haskova

franta 194.?.?.?

koukal jsem se jen na kousek, a pani Haskova se zmenila v Mrs Coolidge, ktera umi docela slusne cesky ovsem to co rikala je ciste rec US establishmentu, tak ze se na to musime tak divat, ze je katolicka, je mozne, ale vetsina ministru v USA jsou bud zide, nebo zidovsky orientovani (ovladnani) pro Izreelskymi lobbysty z nichz nejprominentnejsi je AIPAC.

takze tato dama nam servirovala jen to co bylo koser, a ne celou pravdu.

Drtinka nadhodila sprostotu presidentu, no Zeman je dobytek, ale on Nixkon kdyz si myslel ze ma vypnutej mikrofon, tak byl taky "dobrej" a nemlich to samy s mladym Bushem, takze Zeman jen rika co si oni mysli.

Myslim ze bysme uz meli prestat okopavat Zemana, on je co je, a mimo toho ten chlap je nemocnej a to docela dost, a to taky nepridava k etikete, mimo toho se musi stale vyrovnavat s Klausem, vlastne nebyt srovnavenej s nim diky jejich prognostice, (ostatne myslim, ze ti bejvali prognostikove byli neco jako meteorologove kteri sice maji spoustu dat, ale ke konci tu predpoved stejne zmrsi)

Proste Zeman ac mazanej jak vopice, stale trosku zarli na Klause, a jelikoz se Klaus tvaril jako skutecnej proffessor, tak Zeman musi byt opakem tohoto a mate dobytka, ci bohema, nebo jak mu chcete rikat.

Kdyz je ale i pres to klausovo saskovani s profesorstvim a Zemanovo hovadstvi srovnate, tak uvide ze jsou v podstate jeden jak druhej, lidi stizeni stihomanem, dva namysleni polovzdelanci kteri hlubokymi hlasy s vaznym vyrazem pomalym tempem kecaji pitominy (bohudik se ted nejak s ruskem polepsili).

324390

9.1.2015 14:01

Miloš historik.....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

http://eportal.parlamentnilisty.cz/Articles/7238-p... [chechtot] [chechtot]

324724

10.1.2015 21:05

velmi dobře napsáno

schlimbach ekonomickareforma (zavináč) volny (tečka) cz 178.?.?.?

naprostý souhlas

324839

18.2.2015 11:54

zly zapad

milan28 87.?.?.?

Aha tak zasa zly zapad a dobre rusko. Uz aby tu rusi boli a vsetkych nas zachranili

327373

3.3.2015 16:28

OmG

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Psáno v textu:
Podle plánů USA musí být Janukovič odstraněn během voleb v r. 2015.

A co autor říká na odstranění opozice v Rusku? On ten Putin nebude mít žádnou svatozář, co [mrknutí jedním okem]

328168

Tuto stránku navštívilo 14 442