Diskuze k článku
Mail z Prahy
Příspěvků 144
je to pravda tak by si na to měla posvítit policie i tajná služba a případně klasifikovat jako nepřátelskou činnost.
Ale naštěstí už jsou lidi imunní vůči různým trubačům "revoluce" že netřeba se bát, to už víc lidí svolají odbory na stávku. A co vidím tak lidi tuto akci prakticky ignorují. Pár dutohlavů se vyřve, udělají opět kus ostudy a život jde dál. Češi jsou naštěstí pro americké architekty revoluce těžký oříšek....
Jasne, protoze rozdavani cervenejch papirku je utok na samou podstatu demokracie... Nemusite se niceho bat. Zeman je v podstate neodvolatelnej.
18.11.2014 11:39
RE: pokud
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?
Reakce na 321228
Neodvolatelný možná. Ale svržitelný jistě.
Proč někoho pracně svrhávat, když jsou celkem propracované metody ala JFK. Je docela s podivem, že létaly vzduchem jen ty nevylíhlé slepice...
...si počkají až k nám přijede Putin
Tak to by bylo Sarajevo II, ale s bleskovou odezvou "Car bombou" na Prahu. A český kráter by byl jak při svém vzniku tím vesmírným šutrem. Holý, pustý a rozžhavený.
A organizování státního převratu je v podstatě nevinná zábava.
tady nejde o nějaké papírky ale kdo to pobízí a financuje a tam už problém je. Pokud by to bylo tak nevinné tak ženy v klidu odpoví a nevyskočí pohotově ochranka. Už tím je vidět že něco smrdí. V RF dobře věděli proč zakročit proti pofidérním neziskovkám.
>tady nejde o nějaké papírky ale kdo to pobízí a financuje a tam už problém je.
Presne tak! Toto je alfa a omega problemu. Ono to vypada zanedbatelne - kousek papirku - jenomze tech papirku bylo hodne, tisice ci desetitisice..., to uz neco stalo, ktera organizace ci jedinec by si toto dovolil(a) platit? Ano, treba miliardari. At tak ci jinak, stalo by zato to zjistit. Vcera nebo predevcirem jsem zahledl jmeno muze, ktery udajne akci s cervenymi kartami zorganizoval (lepe receno - ktery nejspis prijal nabidku kryt v angazovanosti zada US velvyslanectvi). Ted ten clanek nemohu najit. Myslim si, ze by jmenovani toho muze bylo dulezite.
_____
Dnes vychazi v Parlamentnich listech rozhovor se senatorem Velebou. Ma tam nekolik dulezitych postrehu.
"Zděšený Veleba se znovu vrací k útokům na Zemana: Tady začíná něco nebezpečného. Může to skončit zle.
To, co se v pondělí stalo, mě opravňuje se domnívat, že demokracie má své majitele a není to lid České republiky.
Po pondělku, ačkoli jsem si to nikdy nepřipouštěl, protože jsem vlastenec, si umím představit, že tito lidé, kteří byli na Albertově, jsou schopní, až prezident někde pojede, něco udělat… Začíná to vajíčkama a může to končit něčím jiným."
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Zde...
>Vcera nebo predevcirem jsem zahledl jmeno muze, ktery udajne akci s cervenymi kartami zorganizoval (lepe receno - ktery nejspis prijal nabidku kryt v angazovanosti zada US velvyslanectvi). Ted ten clanek nemohu najit. Myslim si, ze by jmenovani toho muze bylo dulezite.
Uz jsem jmeno toho organizatora nasel na iDnes.cz. Jedna se o Martina Přikryla.
Zna ho nekdo? Uvedte podrobnosti o tom cloveku a zaznamejme si je pro pripad, ze by se neco mimoradneho udalo!!!
http://zpravy.idnes.cz/organizator-protestu-proti-...
Ta osoba je velmi často na obrazovce ČT a ČT24,jako Kalousek.Byl tam už i při prezidenstské volbě.
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zeman-ma-dostat-na-vyroci-listopadu-1989-cervenou-kartu-Chysta-ji-pro-nej-kytarista-ze-skupiny-The-Prostitutes-344853
Asi ho před tím určitě nikdo neznal.Bude to loutka vyhledaná Trilaterální komisí jako Kalousek,Fišer a pod.
http://www.cojeseptem.cz/politika/trilateralni-komise/
Je to od pohledu velmi nebezpečný fanatik,vše se točí kolem Švarcenberka,který je, jak je vidět schopen udělat vše pro to,aby český stát,český národ byla zničen.
Souhlasím s tím a také to tak vnímám, že situace je velmi vážná.Normální lidi nejsou schopní se takto zorganizovat,vystoupit, něco zásadního udělat.
Na tom jednom videu žádá ten muž,co karty vydává, aby je vrátili.Zajímalo by mne proč, jaký to mělo důvod.
Martin Přikryl a MARK/BBDO - dokument Český sen, který odhaluje manipulační praktiky reklamních agentur,které si v té době lidi neuměly ani představit.ON byl jedním ze zachycených tvůrců výroby reklam.Zde na neexistující obchoďák.Jestli jsem to správně pochopil tak díky filmařům rozkryl mašinerii reklam a dovolil nahlédnout do kuchyně víc než zdrávo.
Jeví se to ale ještě horším býti. Na čt24 asi nedopatřením uniklo poučení Sobotkovi ze strany vlády USA, že Česko boxuje nad svoji váhu a Zeman vzápětí na to oznámil, že v odhalení organizátorů těch orgií se angažovat nehodlá, zato hodlá prosadit naši větší angažovanost na obranu Izraele a i jinde po boku US ARMY, když afghánská "mise" misionářů v "železných maringotkách" končí a její účastníci by v kasárnách v misijním umění zakrněli.
Sakra tak nějak to přece popisují ty Protokoly. Řízený chaos, aby se společnost zmítala v rozporech a nenašla cestu ke sjednocení se v odporu proti nasazování chomoutu Matrixu.
Demokracie má své majitele a není to lid České republiky. Konečně trochu pravdy
Moc pěkná hovadina.Ať žije KSČM-už nás opět straší válečnými štváči!!!
Tajná služba? Jaká? Snad ne ta "naše". To je opravdu neuvěřitelné, s jakými naivními názory se člověk ještě dnes setká. Vy jste musel v dětství (a možná ještě i dnes) hltat romány kde vystupují "celý chlapi" v montgomerácích a bojují mezi sebou a nakonec získají přízeň krásné ženy. Infantilita v dospělém věku.
mozna.. ale prinejmensim by tam mohl byt nejaky slusny insider a neco nechat nenapadne "uniknout" na internet...
To vy jste asi někde jinde! Tajné služby,cizí zájmy,nadnárodní společnosti,světový četník - tak toto je obraz dnešního USA! My a suveréní stát? K smíchu - už dávno jim nejsme! Řekl bych,že už od března 1939!
ten konec prispevku mi nabil zivot na spoustu let.Je prima, ze porad jsou v teto zemi normalni lidi, je to urcita sance do budoucna
Totiž to, že to někdo z vlastní zkušenosti popsal a tady se to zveřejnilo.
http://www.jpeg.cz/images/2014/11/18/AJ2WG.jpg
18.11.2014 11:17
RE: Červené karty? Kdopak se asi postaral o distribuci?
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?
Reakce na 321219
Díky, dám to do článku. Ale pořád nám chybí tváře.
Neni ta fotka z Brna?
Ano ta fotka je z Brna. Ale když se něco rozdává zadarmo.
18.11.2014 16:24
RE: Červené karty? Kdopak se asi postaral o distribuci?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
Reakce na 321253
No kdyby jen zadarmo! Ono to (jak je u nás v česku zvykem)spíš vypadá na: "...až to tu skončí, tak vraťte! Za každou vrácenou dostanete ..." (co třeba? pivo/guláš/1000,-...??? Prostě ubohost!!!
Ta osoba rozdávající ty Mao-vy citáty třímá v rukou instantní pošťáckou krabici,na níž je nějaká adresa...mohla by se dát přečíst a třeba tam bude adresát a odesilatel...
To si děláte srandu? Takový materiál se podle vás distribuuje skrz Českou poštu?
18.11.2014 17:06
RE: Červené karty? Kdopak se asi postaral o distribuci?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 321238
Proč ne? Něco na nich sice psáno je, ale že by to byla výzva k nepokojům se očekávat nedá a pokud sloužily jako poukázky na slevy, tak jsou nenapadnutelné.
Proč by to posílali poštou? Na to je přece auto.
19.11.2014 0:27
RE: Červené karty? Kdopak se asi postaral o distribuci?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 321334
To jako že na usembassy ty karty vyrobili a někdo je pak rozvážel těm distributorům diplomatickým autem v krabicích z pošty
Ty karty se přece musely nechat dlouho předem někde vyrobit a tamní expedice pak prostě na krabice uvedla zadané adresáty, jako to dělá vždycky a poslala je poštou. Co je na tom divného?
To by jste se divil co za materiály přepravuje Česká pošta!!!
Osobně si myslím, že ty červené karty nepocházejí od "Fédération Internationale de Football Association". Domnívám se, že pocházají odjinud a jsou vybaveny nejmodernější technologií na sejmutí otisků prstů společně s čipem k zjišťování polohy. Předpokládá se totiž, že chrabří demonstranti si kartu berou domů jako suvenýr. Vzápětí jim jako akceschopným a odvážným bojovníkům za demokracii přijde povolávací rozkaz s umístěnkou do Kyjeva. Tam je pak odvodová komise rozdělí na markytánky a vojáky, případně na osoby vhodné na náhradní díly.
http://www.novarepublika.cz/2014/11/vime-kdo-organizoval-rozdavani.html
Proč mám strkat hlavu do ohrady, jako tele na porážku?
Nebo lze si vytvořit profil na Fb tak, abych nedělal radost fašistům z NSA?
zvolený prezident znamená v podstatě to, že má podprou prachbídnou
totiž v širším výběru 1.kola voleb mu přišlo dát hlast cca 14% z možných voličů česka; je to však reálná podpora, nebo podpora z nouze? rozhodně tou není 2.kolo voleb, i když z ní byl vytěžen mandát, ale šlo jednoznačně o vynucenou volbu s negativním motivem (volim ho proto, že ten druhý mě děsí), toto nelze považovat ze reálnou podporu; jaká ta tedy vlastně může být? více vypovídající je právě ono první kolo, ale už zde je to drasticky ovlivněno a podmíněno tím, z čeho musím vybrat, a tady byl výběr dost omezený, proto mnohem více napoví volby do zastupitelstev, kde je nabídka podstatně širší v podobě desítek stranických subjektů různorodého typu, a právě tady bylo zemanovcům ve stejném roce ochotno hodit hlas 1,51% voličů, ale z volebního potenciálu je to jen 0,9%, což je již víceméně reálná podpora, i když zase ovlivněná tou prezidentskou volbou; jenže před tím to byla také tragédie, ve volbách 2012 přišlo hodit zemanovcům hlas asi 1% z možných voličů česka a v roce 2010 to bylo asi 2,6%, takže reálná podpora zemana byla zoufale malá delší dobu; nyní bude o něco vyšší díky vstupu zemana do mediálního prostoru, a protože to zeman ví, chová se záměrně kontroverzně, aby na sebe poutal aspoň negativní pozornost, protože pro něj je důležitá jakákoliv pozornost, když může znamenat napumpování oné kritické 1% reálné podpory, což je skupina ochotných přijít k volbám a dát hlas něčemu, co je prezentováno právě jeho osobou;
kdo a proč rozdával mávátka není důležité, podstatné tu je, že lidi přišli, vzali si je a mávali
Přesně tak.....tito lidé nejsou ovce, vědí s čím, nebo s kým nejsou spokojeni. NEJSME DĚTI !!!
Vidím,že jsi hovno zažil a ničeho si neumíš vážit.Chtěl bys tam mít ty kolosální korupčníky a nepotrestané zloděje typu Klaus,Topolánek,Nečas,Kalousek a spousty jiných "DEMOKRATŮ" co totálně beztrestně rozkradli stát a úplně morálně rozložili naši společnost? Jen se podívej jak teď ve volbách dopadly pravicové strany!! To mluví za všechny normální pracující občany a oni se Vás nebudou ptát co je správné!
Jsem rád že jste spokojeni se zbytkem politiků co nám vládli a vládnou ) Ty jsi tam byla? Já silně pochybuji že ano. Jinak nechápu kde jsi byla když Kalousek sprostil do medií a Topolánek ukazoval jak jsou všichni jedničky. Tam to totiž začalo, kdyby národ dal najevo, že politická etiketa je jiná dneska bychom se na toto téma ani nebavili.
Nejsme děti? Mám pocit, že jsme nějak nevyrostli. Demokracie přece JE právo na názor a i prezident je občan se stejnými právy. Byl zvolen v demokratických volbách - zpochybňovat tedy tuto volbu znamená zpochybňovat podstatu demokracie v ČR. Je snadné zmanipulovat dav. Dav, ať si to připouštíme, nebo ne, to je nemyslící stádo. A velmi snadno řiditelné. Jestliže vystavujeme červené karty za názor, se kterým nesouhlasíme a hulákáme "Nejsi náš prezident!" na demokraticky zvolenou hlavu státu, jsme vlastně pořád jenom dětmi, které neunesly prohru. Ti "kartičkáři" by měli vědět, že jejich demokracie končí tam, kde začíná demokracie druhých. Akceptovat i názor, se kterým nesouhlasím, vést o tom diskusi - to je demokratické. Ale řvát na nábřeží?
A pokud jde o média - v týdnu jsem sledovala na ČT 24 Interwiev s prof. Putnou - tedy, povím Vám, tolik koncentrované nenávisti proti prezidentovi, to jsem už dlouho nezažila. A s podporou redaktorky Tvarůžkové to byl koncert netolerantnosti. Tohle se vážně málokdy vidí.
Bohužel musím souhlasit asi jsme ještě jako národ nedospěli a demokracii si nezasloužíme. Tedy Ti co jen hulákají rozhodně.
Taky jsem z těch prezidentských voleb jaksi mimo. Jsi jeden z mnoha který o tom přemýšlí, ale já zajdu ještě dál.
Z devíti kandidátů v prvním kole většina z nich nabízela jako hlavní bod změnu. První kolo vyhráli všehoschopní politici co mají již něco za sebou a žádná změna se konat nebude. K volbám přišlo o deset procent lidí více a dá se předpokládat že to byli prvovoliči, tudíž taky pro změnu. Vypadlých sedm kandidátu mělo z mého pohledu lepší morální i osobní profily než ti dva vítězní dohromady. Z tohoto pohledu je jasné že voliči již v prvním kole zblbli nebo tam byl zásah do výsledků voleb !!! z venku. Druhé kolo bylo již jasné, buďto cizák nebo profláklý autor Opoziční smlouvy, ale v to dobu to už bylo jedno který z nich to bude.
Podle mne i mnoha dalších, kdyby vyhrál prezidentské volby kdokoli ze sedmi vypadlých kandidátů, byli jsme na tom dnes lépe.
No a teď z druhé strany. Dovedete si představit kdyby se dostal na Hrad politik typu Cibulky, Okamury nebo Sládka? Ty jména jsou jen typy lidí, ale zkuste si tam představit radikála co donutí státní správu, berňák, žalobce, policii a soudy dělat pořádek a jenom známé případy správně ohodnotit a dovést do konce případně do tepláků? To je pro stávající garnituru a současné a hlavně bývalé politiky zlý sen, a VŠICHNI udělají cokoli aby vše šlo v tichosti a ve starých kolejích.
Že je už zaděláno a zabetonováno doložím zkušeností z výsledků komunálních voleb a jejich převod na křesla v zastupitelstvech. Nevím v kolika případech, ale pokud vyhráli Babišovci, málo kdy se dostali do vedení, ale radši se spojili dřívější nepřátelé, to je druhý třetí a čtvrtý v umístění, než aby dopustili nebezpečnou změnu.
A co já s tím? Dnes už nic, jen držet H+Krok.
Podle tvé teorie jsou poslední volby v Brně platná přesto že voliči dostali za svůj hlas zaplaceno. Tak proč to ministerstvo vnitra anulovalo??? Špatně si vykládáš demokracii. Volba proběhla a Zeman dostal většinu, je jedno jestli ho volili v druhém kole protože ten druhý byl horší volba. Demokracie není cochcárna, ale je založena na respektu názoru většiny a tak to prostě bylo. Sice si taky myslím že účast je slabá a asi by si strany měli rozdělit jen mandáty podle učasti národa ve volbách, ale nic to nemění na tom že demokraticky to je nastaveno jinak a tak to musíme respektovat.
Jen by mě zajímalo jestli jsi věděl kdo s ním byl v číně a jestli vůbec víš co ta slavná kapela v rusku vyvádí?
jinak ti doporučuji se jít podívat na zápas Sparty a Baníku, možná se budeš divit čemu se dá mávat
1) Ta krabice, z níž rozdávají karty, je z České pošty a je na ní adresa. Nedalo by se nějak zlepšit rozlišení a přečíst ji?
2) Po Facebooku koluje informace, že celkový záběr na demo je fotomontáž. Blíže jsem to nezkoumal. Jen pro zajímavost:
Už jsem se na to díval ale nic jsem nerozluštil.. řešení je sehnat fotku v původní velikosti od autora té fotografie.
Som to 5x zväčšil a stále je krabica nečitateľná:
http://www.jpeg.cz/images/2014/11/19/LP97w.jpg
Poprípade môžeme organizátorov identifikovať vo fotogalérii SME:
http://www.sme.sk/galeria/4367/protest-v-prahe/?bu...
t.j. US embassy, Prague Majdan, Človek v tísni, Romea, Amnesty International, ...
Tak už je ta adresa venku
http://aeronet.cz/news/vime-kdo-organizoval-rozdav...
Také mi to hned zkraje připadlo celé jako sprostá fotomontáž.
Nezanedbatelné nejsou ani reakce diskutérů na Novinkách. Když byla zveřejněna ta fotomontáž, tak diskutéři Novinek (kteří bývají obvykle dosti tupí), tak napsali 1300 příspěvků, kde se jich asi 99 procent zastávali Zemana. Takže je to celé velmi a nadmíru divné. Prostě tajné služby v součinnosti s korporátními presstituty odvedli dobrou mediální masáž.
Nevím, zda je diskutovaná fotografie fotomontáží. Ani to není důležité.
Co je tedy důležité? Důležité je, že Zeman je prvním pohusákovským prezidentem, proti němuž vyšli lidé spontánně demonstrovat. Kdyby neměli vážný důvod, tak je z tepla jejich domovů nic nevytáhne. A to je první neoddiskutovatelný fakt.
Národní třída byla Zemanovými odpůrci tak narvána, že jsem se tam ani nedostal. Uvázl jsem v davu ve Spálené ulici. A to je druhý fakt.
Takže diskutovaný obrázek z Národní bude nejspíš velmi blízko realitě. Krom toho samozřejmě existují další fotografie a videa, z nichž lze snadno zjistit, jak to včera na Národní skutečně vypadalo.
Na tom kijevském Majdanu byly desetitisíce lidí řadu týdnů vypláceny ambasádou USA. Ona taková miliarda dolarů po stovkách, ta by stačila vyhnat do ulic celou tuhle zemi včetně kojenců. To má na FEDu k dispozici pro agenty CIA v šufleti vrátný.
počtěte si zde:
http://orgo-net.blogspot.cz/2014/11/k-dnesni-proti...
Tak ten obrázek je skutečně realita vyfocená z Národní směrem k Václaváku a ta křižovatka je vlevo do ulice Na Perštýně a vpravo do Spálené. Ale vzhledem k tamním prostorovým dispozicím by na takový dav musely být ty ulice tak šíře zvící Václaváku, takže je zde evidentní záměr zveličit celou akci mnohonásobně.
Důležité je, že Zeman je prvním pohusákovským prezidentem, proti němuž vyšli lidé spontánně demonstrovat. A to je první neoddiskutovatelný fakt.
Kecáte Vojto jako vždycky. Prvním pohusákovským prezidentem, proti kterému vyšli lidé spontálně demonstrovat, byl jakýsi HAVEL. Chápu, že je to pro vás Vojto novinka, ale věřte, že vám mohu dodat fotografie i videa z MASOVÝCH protihavlovských demonstrací, protestů a pochodů z Loretánského náměstí přes PRAŽSKÝ HRAD až dolů na Václavák již v roce 1990, 1991 i 1992!!!
Akce se konaly pod hlavičkou Republikánské strany, ale účast na nich byla samozřejmě dobrovolná. Ti lidi měli již tehdy opravdu vážný důvod, aby vyšli z tepla svých domovů - a tou byl jejich protest proti SAMETOVÉMU PODVODU (jehož byl HAVEL hlavní ikonou). A to je neoddiskutovatelný fakt.
Uvázl jsem v davu ve Spálené ulici. A to je druhý fakt.
Váš problém, že se neumíte v davu pohybovat. Ale že jste se tam rovněž motal, vůbec nepřekvapuje. Vrána k vráně sedá.
to je jasné, jarmilo, diskutéři placení mosadem nemohli diskutovat, protože vyráběli všechny ty fotomontáže, a tak na novinkách práva rudého soudruha šéfredaktora porybného zůstali jen ti chytří, co podporují spravedlivě dosazeného a volbou potvrzeného pana prezidenta zemana, a kteří zároveň prokoukli pikle obrboháčů řízených rabíny proti našemu panu zemanu prezidentu;
rabínové pomocí temné magie a kabaly provedené na zaorálkovi při jeho nedávném povinném klečení na koberečku odhalili, že zeman pod záminkou vojenské pomoci na golanech ve skutečnosti chystá okupaci a rozvrat velkého izraele, proto vydali rozkazy do réžie české televize a ostatních sračkometů (vyjma pravdivých protiproudních médií na internetu) na zmanipulování lidí; americká ambasáda pak obdržela od rabínů rozkaz a signál ke zvláštní operaci, aby nastřihali rudý karton (víte jak milují rudou) a rozdali je té zmanipulované hrstce na místě té hanebné akce, která má za cíl pošpinit a pošlapat čest a památku našeho nejlepšího prezidenta od dob pana prezidenta klause profesora, a na věky ho tak svrhnout; přitom náš pan prezident tak statečně společně s panem zifčákem bojoval na národní a sám tak mohl dosvědčit, že od počátku vlastně o nic nešlo; jak řekl náš pan profesor prezident klaus, tyto akce zmanipulovaných fanatických opilých a sfetovaných havlistů je nutno odsoudit, neboť to oni pošlapávají památku nejen pana zifčáka, lorence, sachra, čalfy, dlouhého, dyby, kočárníka, zemana a dalších revolučních prognostických sil, ale hlavně odkaz samotného pana profesora, který úspěšně smetl všechny ty havloidní kryptosocialistické podvodníky, a tím mohl zanechat nesmazatelný a nehynoucí odkaz dalším generacím;
plivání na prezidenta je pliváním na profesora a plivání na profesora je pliváním na veškerý ten nezpochybnitelný úspěch sametu, uvědomme si to prosím pěkně…
to vás mohlo napadnout, že když někoho takového budete fotiti zblízka, že bude problém
příště nenápadně z větší zdálky
18.11.2014 17:41
RE: Jedna paralela...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 321233
No jo, je to na stadioně, tak to bude asi z kurzu fotbalových rozhodčích - jak správně dávat červenou kartu.
Spolupořadatel akce je Opona o.p.s. ( http://oponaops.eu/opona/cs/o-nas/opona ) O jejím vztahu k americké ambasádě se můžete dočíst na jejich vlastních stránkách i v jejich výročních zprávách
V podstate jde o priznani "Partneri US embassy"
Prima. Tak na tohle jistě všichni gojimové opět rádi zapomenou, až bude pan David Gaydečka a spol. znovu pořádat Ostrovy. Ostatně podporu Kundí vzpoury i Majdanu si už taky žádné z děcek nepamatuje…
Ať žije socialisticko fašistický protektorát euroatlantických sionistů!!!
Takze poradatelem akce dle CT je Opona o.p.s.
http://www.ceskatelevize.cz/porady/10265474929-alb...
V roce 2011 a 2012 podle vyrocnich zprav z jejich webu byla Opona financovana i ambasadou USA 127000,- a 218816,-.
Opona:
Marek Vocel, předseda správní rady
Vystudoval FAMU, obor produkce. Společně s Vítem Rozehnalem založili v roce 1996 MVP agency, kde je jednatelem a také má na starosti obchodní rozvoj firmy. Byl hlavním manažerem prezidentské volební kampaně Karla Schwarzenberga. Za tuto kampaň obdržel Českou cenu za public relations jako absolutní vítěz 8. ročníku.
Vítek Rozehnal, člen správní rady
Vojtěch Košnar, člen správní rady
Lucie Radostová, členka dozorčí rady
Pracuji/pracovala ve stejne firme jak M. Vocel - MVP. Tato firma se zabyva mimo jinymi i ...PR kampanemi.
http://www.mvp.cz/nas-tym/
http://cz.linkedin.com/pub/lucie-radostova/32/a20/...
Martin Kotas, člen správní rady
David Gaydečka, člen správní rady
Ve volebnim tymu Schwarzenberga
http://www.volimkarla.cz/volebni-tym-karla-schwarz...
Pardon ten web CT je stary, zabor prostranstvi i letos vsak mela Opona:
http://www.metro.cz/v-centru-prahy-je-zatim-na-17-...
I tak jste odvedl super práci!
19.11.2014 11:21
RE: Opona o.p.s.
vaclavcerny vaclavcerny (zavináč) seznam (tečka) cz 37.?.?.?
Reakce na 321288
Jestli je ta částka pravdivá, tak převrat je docela laciná záležitost. Že bych se do toho pustil ?
když tam bylo tolik rudých papírových vlaječek.
19.11.2014 0:48
RE: to bola komunistická manifestace?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 321235
To teprve přijde, až dojde na ten Majdan a oni budou jediní schopní tomu úplnému rozbití už tak od ODS a HZDS rozbitého zbytku státu, čelit.
Nejak sa ten 20-ročný cyklus revolúcií naťahuje.
Situace mi přijde stabilizovaná. Nedávno proběhly parlamentní volby, kde občané zvolili odklon od zlodějské Kalouskovy pravice a výsledek je viditelný. Ekonomika se dostala do růstu a nezaměstanost od počátku roku prudce klesla, kdy práci našlo více než 115 000 lidí a nepomohly ani výmluvy opozice na sezonní práce, které už dávno skončily a nezaměstnanost dále klesá.
Ano, Babiš by mohl rozbít vládu, ale je otázka, jestli ty volební průzkumy jsou relevantní a viděli jsme, že veřejnost po Haškově puči B. Sobotku výrazně podržela. Až se objeví důchodcům v lednové výplatě důchodů více peněz a lidé s nejnižšími příjmy dostanou za leden vyšší minimální mzu o 700,-kč, podpora B. Sobotky bude ještě výrazně vyšší.
No uvidíme, ti všiváci američtí jsou schopni všeho.
Sbíráš víčka pro Kubíčka? A co paní Maruška a její maminka,jak se jim daří? Šimone,VYPRÁVĚJ,ale neee dle toho blbého tv seriálu.. https://www.youtube.com/watch?v=_E7wdBfTUMc
Sháníte fotografie tváří? Řešíte fotomontáže?... To shromáždění bylo organizováno za účelem vyjádření nesouhlasu s výroky a názory prezidenta Miloše Zemana. Ti lidé tam s tím šli, a že od někoho dostali kartičky na akci s tím spojené?
Kde jste byli ten den vy? Na stejné akci aby jste si udělali fotky lidí a organizátorů? Proč jste tedy nešli raději vyjádřit podporu prezidentovi, když se vám líbí, jak se chová?
Kdo tam byl, tak viděl kolik se sešlo odpůrců.
Nepotřebuji nikoho dalšího k tomu abych viděl a posoudil, co Miloš v poslední době předvádí za nechutnosti. Je to můj osobní nesouhlas s panem prezidentem Milošem Zemanem. Už bych ho nevolil a volit nebudu.
Jeden jediny rozumny prispevek v cele diskusi. Smutne.
A co jako provádí.. Že někoho nazval pravým jménem - překladem "kun..dou".. Když je to pravda, co s tím chcete dělat??
A co dalšího udělal.. Sdělte nám tu pocity člověka, kterého pan prezident tak strašně zklamal.. Možná Vám to pak tady pravdivě okomentujeme a Vy dojdete k poznání, že pan Zeman MÁ PRAVDU a koná DOBŘE a Vy jste to špatně viděl.. Tak s chutí do toho, nenechte se pobízet..
Myšleno upřímně, at víme, co se Vám a podobným lidem honí hlavou..
Ale no tak! Ti kdo tam šli, tak měli přece ty kartičky a někdo jim je dával. Nebyl to tedy spontánní dav, ba naopak tam musela být dokonale připravená organizace už proto, že v davu se lehce přihodí zdravotní potíže, nebo podnět k panice, kdy jsou pak následky fatální i pro pořadatele. A pořadatelem byl ten, který to svolání má na triku a tedy i to co se tam dělo. Asi moc veselej nebude, až bude Zeman požadovat od Sobotky vyjádření, jak mohl dopustit ohrožení hlav států při takové slavnostní příležitosti. A co teprve jak si Sobotka poradí s tím pozváním na připomínku Osvětimi, když FBI zavařuje i dekly od kanálů tam, kde má projet Obama. To je na podání demise nejen ministra vnitra a prezidenta policie i šéfa BIS, ale i předsedy vlády a tím i celé vlády.
Omlouvám se za naivní představu Zemana, dožadujícího se vyvození odpovědnosti za tak fatální národní ostudu před světem. Nic se však vyvozovat nebude a nezbývá tedy než konstatovat, že je to Jidáš, nebo magor hrající s národem vabank o jeho existenci vzbuzováním jakési naděje o obnově jeho suverenity, třebaže protektor mu dává KO prohlášením, že "boxuje nad svoji váhu"...
Jemu prostě ty papírky a pískot s řevem za vrhanými vejci nestačily a celkem oprávněně tak očekává na své další provokaci při památce Osvětimi a za účasti ještě více hlav států, mnohem razantnější davové scény s výbušností Majdanu. Cui bono?
... ale rostoucí fašizmus kreativní alternativa není!
Vašku Havle, dostal si opušťák z pekla alebo vám tam zaviedli internet ?
Zeman je sice arogantný starý buran, ale on aspoň vie čo je pravda. A nebojí sa ju povedať nahlas. Ako inak mal popísať či oznámiť informáciu o nechutnej udalosti z dielne Pyssy Riot ? Jedine s nechutnými slovami.
Murkoslave,
nevím proč urážíte pana Havla.
Jednání Zemana a jeho příznivců v případě Pussy Riot mi připomíná scénku se známého filmu...
Jarda: Ty vole, mámo, vidělas to. Ty vole, teplajzníci, jak se volizujou, buzny.
Jituš: Jenom aby nejeli s náma.
Jarda: Tak to si piš, že jedou s náma, kam si jako myslíš, že jedou, do Antarktidy?
Co je na těch lepých děvách tak přitažlivého, že tě oblouznily jak Syrény? Ony tedy zpívat umí, jak chvílemi dokazovaly i v tom chrámu, ale pověštšinou řvou jako Viktorka u splavu, když ji svědila kunda, jak říkala babička v Babičce. No a ty jejich aktivity mimo pódium, tak to vidno snad jen v drsném pornu. To je taky politika? Pak ovšem není divu, že je ve zdejší politice bordel. Svý k svému, je dávná znalost našich předků. Taky jsi politikem?
jsou to bojovnice za svobodu ruska
zcela autentické
rusko je totiž tradičně patriarchálně konzervativní a žena je tam považována za věc která má za úkol podržet muži a rodit děti
proti tomu PR bojují
Děláš si srandu? To je báječná vize - Svobodné Rusko v chomoutu USA. Tak nějak jsi to chtěl vyjádřit. Či ne? Proč by jinak bylo obklopeno vojenskými základnami US ARMY? A proč se s ním již ze strany USA i EU nevedly všechny známé války, zatím mimo té "misijní" vojenské?
Ruské ženy ty vzdělanče nesly na svých bedrech celé zázemí za VVV a i dlouho poté, protože chlapi byli na frontách, pak na hřbitovech a zmrzačení. Ty si vědí rady i bez těch pouličních sirén, znalých jen jak si vydělávat kundou na žold od CIA.
(Cenzurováno, neurážejte diskutujícího),
Taky ti neco slibili abys obhajoval Oponu?
Ale vazne, je fakt, ze Zeman se chova jak hovado, ovsem To neznamena ze nema v nekterych vecech pravdu. Nebudu ti zde vysvetlovat v cem (politicky) ji ma ci nema, to si uvedomis az nas Good 'Ole Jouesej jeste vic ozebraci.
Aby sis to uvedomil, musel by jsi zit nejen zde v Boehmrlandu ale take na druhe strane velkeho rybniku a pak bys mozna videl o co komu jde.
Tady na videu v odkaze je vidět nějaký zmanipulovaný poskok spícího hajného, jak rozdává červené karty..
http://zpravy.idnes.cz/cervena-karta-pro-milose-ze...
Václave, Václave!
Další rádobyčech, který proflákává toto krásné a zvučné české jméno, pliváním rádoby vlastního názoru na člověka, který svoji vzpouru proti majstrímu kabalou ovládáných médií a proti židofašistickým korporátníkům, zvýraznil poněkud vulgárními příklady, aby i takoví hlupáci jako Ty pochopili její obsah. Ty zřejmě pochopit nechceš nebo nemáš čím, nebo ještě hůře maminka Tě špatně naučila mateřský jazyk. Asi měl president Zeman z Lán promluvit k národu anglicky nebo ještě lépe hebrejsky. Inu, ptáka poznáš po peří a člověka po řeči. Ta Tvoje je pustou slušňáckou frází sledující pouze snahu taky si kopnout. No tak si posluž, ale pozor ať si při tom nezlámeš nohu.
Vážený pane Ďuro Trulo 89,
nevím o jaké vzpouře proti majstrímu kabalou ovládaných médií a proti židofašistickým korporátníkům mluvíte. Nicméně ti korporátníci Vám možná dodali počítač, na kterém právě můžete mít tu příležitost podělit se o své názory. Bez takových výrobců jako je IBM, Hewlett Packard, Intel, Microsoft nebo Apple... by se počátek informačních technologií neobešel.
Co se týká médií, tak mi stačí, když prezidenta Miloše Zemana slyším naživo a nemusím mít žádnou interpretaci od médií.
Ať si pan Miloš Zeman dělá vzpouru jakou chce, ale pokud chce naši zemi učit o lidských právech na základě příkladů Číny nebo Ruska, tak má u mě palec dolu. Pokud tento názor bude sdílet většina, nebude asi zvolen na další funkční období....
Vy to prednasite, jako by snad nekdo dal nekomu neco zadarmo, notabene pocitat. Snad si ho kazdy koupi a zminene firmy z toho maji zisk. Mimo jine, jak je znamo, maji loutkari i dokonale databazy, reklamu pro dalsi firmy, zpusoby manipulace, svolavani demonstraci pres socialni site, vzpoury, prevraty.
Takze kdo vlastne ma z ceho zisk? NSA, CIA, FBI, nebo uzivatel, ktery si koupi pocitac. Koupi, nikdo mu nic neda.
>Bez takových výrobců jako je IBM, Hewlett Packard, Intel, Microsoft nebo Apple... by se počátek informačních technologií neobešel.
Ozaj. Z vonkajšku to tak vyzerá. Jenže je to tím, že Yankees kradou všude po světě mozky a protože je dolar "světovou rezervní měnou" a mohou tak kupit zatím nekonečný státní dluh, mají pro ty mozky nesrovnatelně lepší pobídky než ostatní svět. Ten dluh ale již drží jenom silou vůle banksterů a ta jim moc dlouho nevydrží, takže to skončí jako každá bublina z níž vyrazí do světa krize. Tentokrát zatraceně masivní. Pak se ty mozky budou promptně přelévat tam, kde jim pšenka opět pokvete. No a kam asi? Můžeš hádat. Američané, i ti naturalizovaní, totiž nemají nikde zapuštěné kořeny a kočují za prací jako indiáni za lovišti. Je jim tak šuma fuk, kde najdou obživu na jakou jsou zvyklí. Jestli na rovníku, nebo na pólu, či v Číně, nebo na Sibiři. Ta ruka na srdeční krajině při hymně, to je jen operetní póza daná účastí v davu. Jsou přece individualisté, kteří potřebují ostatní jen ke šplhání za svým cílem po jejich hřbetech.
nepochopili ste, že vy v Česku pomaly ale iste o všetky práva prichádzate a ešte sa tomu tešíte, vo vás je stále povedomie, že tá vaša strana mocnejších s vami jedná veľkoryso a múdro a chce vám len dobre, popritom už od víťazného februára ste v rovnakom švungu, do šíku, a do mocných našich, nech tí druhí - určite to s nami myslia dobre, vyhrajú a povedomie že som im pomohol vyhrať ma napĺňa blahom že som si dovolil udrieť do moci a meniť ju - tak potom načo sú voľby? - rešpekt pred nimi nie je pretože ho nechcem, a táraniny o jeho reči, prosím vás, taká útlocitnosť, má byť vzorom pre koho, vzorom je Havel?? preboha - komu? a čím sa zaslúžil, že vykradol dejiny a urobili z neho ikonu ktorej sa chodíte klaňať? nehnevajte sa podobne to bolo aj s Mäsiarykom, a pritom čo to bolo za ..... škoda slov, podobne Gottwald, aké klaňanie ste češi predvádzali a znova a znova, odkedy vás vyhnal Heydrich na Václavák, odvtedy vo vás drieme, že tu sa budú písať dejiny, nie - skôr sa tu chodia dejiny przniť a prepisovať ...a vy k tomu chodíte dávať červené karty, vera zamyslite sa nad sebou,stále vám stačí, ak rozbíjate a ničíte tých, čo prejavia vzdor proti násilu, nie fyzickému ale duchovnéme, tak je to aj s Klausom, síce neskorom tak je to aj so Zemanom, vyhnať - pretože po bitke na Bielej hore v Česku zostalo len jadro podrobených a poslušných????
18.11.2014 17:58
Na AE News dešifrovali adresáta i odesílatele krabice s červenými kartami
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?
Tohle je prostě důkaz, že Amící nepřestanou rejpat do cizích států a cizích věcí, dokud nedostanou přes držku. Tohle prostě je jejich styl, dělají to tak všude, na Majdanu to tak dělali, i včera na Albertově. http://aeronet.cz/news/vime-kdo-organizoval-rozdav...
18.11.2014 23:07
RE: Na AE News dešifrovali adresáta i odesílatele krabice s červenými kartami
Reakce na 321289
Příteli nakolik jsem přesvědčen, že v té včerejší zběsilosti je US pařát až po loket, toto není naprosto žádný důkaz. Argumentace "máme ale neuveřejníme, takže nám musíte věřit" nápadně připomíná Washington. "Zdrojový" obrázek v .jpg, který má 85kB - no to snad nemyslíte vážně...
http://www.praguepost.com/prague-news/42678-giving...
https://www.facebook.com/events/983009621725546/pe...
18.11.2014 18:19
Jane, až mě budete příště citovat, aspoň se zeptejte
Jana Zajícová jfzajicova (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?
JF Králíčková
Včera v 17:35 ·
Američané sesazují našeho prezidenta.
Až budou posílat naše muže umírat na Ukrajinu, prosím, ať pošlou přednostně ty, kteří dnes mávali kartičkami na Národní třídě. Nebyly to Open Card. Byly to letenky na Ukrajinu. Tam totiž dnešní akce v krvi skončí.
Válkou. Děkuji vám, hloupí zmanipulovaní studenti.
To je pořád samá Praha, Praha ...
I v Brně se "spontánně demonstrovalo". Tou dobou tam měla též shromáždění DSSS a Vandas tam řečnil. Málem se porvali s havloidními knížecími studenty. Ale to je moc daleko z Prahe, tak to žádného pražského redaktora nezajímá.
19.11.2014 15:24
RE: i v Brně a Plzni !
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?
Reakce na 321295
doufám že idiotům z DSSS dali pořádně do držky
20.11.2014 3:15
RE: i v Brně a Plzni !
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 321409
idioty z DSSS moc nemusim, ale v tomto utkani bych jim teda fandil.
Mj. kdyz je tak nesnasite, zmente si radeji ip adresu , takhle jim spis delate reklamu
Růžová v Gruzii, Oranžová na Ukrajině, Žlutá v Kyrgyzstánu a v Praze Rudá..dobrej výběr barvy
V životě bych nevěřil, že je možné, aby se tolik debilů sešlo na jednom místě.
>V životě bych nevěřil, že je možné, aby se tolik debilů
>sešlo na jednom místě.
Ale to byli organizování, kteří chtěji nás klidné demokraty rozeštvát a připravit nás zatím o krásný,klidný život. Je to důkaz abychom byli ostražití.
Kolik lidí má net?Kolik jich čte Zvědavce?Je potřeba šířit tyto informace jakkoliv.Američané nás zničí a bude to tady jedna velká základna.Češi se dají koupit za jídlo v mekáči!Nikdo nebojuje, hlavně plná břicha párků z Kaufu a smrádek!Dopadneme jako Indiáni!Panu prezidentovi je potřeba dát podporu, je v tom sám.Myslím, že jsou schopni i atentátu přes nějakého choromyslného člověka.
Jenže na rozdíl od té čínské fotky je ta česká evidentní fotomontáž a ještě ke všemu mizerná.
super! přesně tohle srovnání mě napadlo!! jak si tu fotku zvětšit?
Stačí trochu umět googlit, photoshopit a zoneřit..
No přece každý prohlížeč to umí zvětšovat přes "ctrl" s "+". Musíš mít ale dvě ruce.
To je dost možné, ale i kdyby to montáž nebyla, zarazila mne ta podobnost těch fotek. Obě jsou z jiné doby, obě v naprosto jiném kontextu. Ale o tom to právě je. Doba se mění, režimy s ní, ale stádo zmanipulovaných užitečných idiotů je vždy stejné, lhostejno, jakými symboly se zrovna namalují..
Ano, je to fotomontáž. Kim Čong-una ouplně vygumovali. Originál je tady:
http://imageshack.com/a/img537/3632/ifJJWb.jpg
No jo; Švejci. Ti aby si neudělali prču i z vlastního pohřbu.
He he, tady je vidět, jaké má kdo asociace. Mě jako antikomunistu by asociace červených karet s rudými knížkami nenapadla
Spíš mě pobavili podporovatelé Zemana s tou zelenou kartou. To jako od něj chtěj pojistit auto? Nebo mu jako cizinci (že by ruský agent?) udělujou pracovní povolení?
Asociace byla poměrně jednoduchá. Hloupé zmanipulované stádo v roce asi 1966 a hloupé zmanipulované stádo v roce 2014. O symboly nejde, i když se náhodou podobají. Jde o zmanipulovatelnost a hloupost.
Kdyby majitel fotografie kouknul ve vyšším rozlišení kdo byl adresátem tohoto balíku, jistě by to odhalil. Z www kde je malý formát v menším rozlišení je to nečitelné... ale podle délky prvního řádku to bude nějaká organizace nikoli osoba.
Nehádejme se o drobnostech a nepodstatných věcech uvedené demonstrace. Uvedená domonstarce měla jasné prvky mágů, kteří velmi dobře používají vymyšlenou technologii moci.
1. Financovaní pokud to tak je Opona o.p.s. pak je jasné
2. Perfektní organizace velmi důležité pro nasměrování energie davu
3. Symbolika a spojení účastníků -> názorové stmelení + kartičky
4. Lidi nalákali na jednoduché prvky. Pussy Riot a sprostá slova
5. Jednoduchost? Lidé nechtějí uvažovat. Lidé jsou naprogramování doslova propagací. Proč lidé nemají přehled? Nezajímají se.
6. Jasné využití spíš zneužití emocí účastníků
7. Jasná příprava v médiích a omílaní spojných bodu pro přípravu
davu 3 týdny dopředu
8. Před účastníky skryté hlavní důvody
Evidentně perfektně zvládnutá demonstrace. Stejný podpis jak zmatení a naprogramování lidí při volbě prezidenta. Šlo vidět, že Schláfenberg měl jednu z nejlepších marketingovou organizaci, samo že cizí. Je i jasné kam chtějí, aby jsme šli.
Lidé trošičku studia. Pro hodně lidí alespoň pro základní přehled a tak, aby je nikdo neprogramoval velmi doporučuji
Doporučuji si najít čas a vyslechnout si Mgr.
Peter Marman, PhD. z Filozofickej fakulty Univerzity Komenského -
Katedry psychológiea. Uvidíte, že se Vám zas další neposkládané puzzle z politiky, a nejen z politiky, hezky pospojují do většího obrazu. Pochopíte i červené karty nad hlavou lidí.
A tady skvělá analýza opravdu odborníka
Kníže tmy PROTI ČESKÉMU NÁRODU - 3 - ROZBOR KAMPANE SCHWARZENBERGA
https://www.youtube.com/watch?v=I_jDU8drhT8
Máme proti sobě velmi dobře vyzbrojeného protihráče.
Doporučuji si vyslechnout
https://www.youtube.com/user/Chelemendik/videos
Vždy si řekněte Cui Bono
http://www.slobodnyvysielac.sk/cui-bono/m5/p19/r60
https://www.youtube.com/watch?v=I_jDU8drhT8
Musím přidat důležitý odkaz
Peter Marman, PhD. z Filozofickej fakulty Univerzity Komenského -
Katedry psychológiea. Uvidíte, že se Vám zas další neposkládané puzzle z politiky, a nejen z politiky, hezky pospojují do většího obrazu. Pochopíte i červené karty nad hlavou lidí.
Učte se a budete svoboní
Začíná 15.5 a poslední lekce 6.11.
http://www.slobodnyvysielac.sk/o-slobode-v-slobodn...
Dle dostupnych zdroju na internetu si vam dovolim nastinit linii vedouci az k neuspesnemu kandidatovi na prezidenta:
Akce: Chci si s Vami promluvit, pane prezidente
Porada:Martin Přikryl
https://www.facebook.com/events/983009621725546/?s...
jako soucast shromazdeni:
Díky, že můžem! – Korzo Národní
Poradatel: Budějovický Majáles
http://www.festivalsvobody.cz/projekty/diky-ze-muz...
Budějovický Majáles si objednali kluci z Opony, jak se dozvidame na
http://www.festivalsvobody.budejovickymajales.cz/
kde stoji cituji "Ano, vidíte správně. Že nám to v Budějcích jde, už si štěbetají vrabci i na pražských střechách, a tak nás před několika měsíci oslovili kluci z o.p.s. Opona, kteří před pěti lety organizovali oslavy 17. listopadu na Národní třídě. Prý že potřebují novou krev a chtějí oslovit hlavně současné studenty. Byla to nabídka, jaká se neodmítá."
A kdo je Obecně prospěšná společnost OPONA? Opona ma dle vyrocni zpravy 2012 za sebou napr. akce za svobodu slova s nasledujicim programem:
18. a 19. 6. 2012
ZEĎ PUSSY RIOT, Václavské náměstí (dolní část)
19. 6. 2012
RIOT PARTY s členkami Pussy Riot, ulice 28. října
18. - 20. 6. 2012
NOCI KAVÁRENSKÝCH DEBAT, 12 kaváren v centru Prahy
22. a 23. 6. 2012
UNITED ISLANDS ČS, doprovodný program hudebního festivalu:
pohlednice Pussy Riot a výstava pro rasismu
Opona sidli na stejne adrese jako MPV Agency s.r.o
http://www.mvp.cz/uvod/
coz je velice prakticke nebot MPV organizuje verejne akce na komercni bazi.
A kdo jsou ti kluci z Opony, kteri delaji velkoryse nabidky?
http://oponaops.eu/opona/cs/o-nas/lide
Pojdme se zamerit na předsedu správní rady, spoluzakladatele OPONY, kterym je MgA. Marek Vocel.
Pan Marek Vocel pusobi mimo jine jako obchodní ředitel vyse zmine MPV agency a byl hlavním manažerem prezidentské kampaně Karla Schwarzenberga.
http://www.nasipolitici.cz/cs/politik/3024-marek-v...
Trochu me udivuje, ze OPONA na jedne strane porada akce na podporu svobody slova a zaroven pri jine prilezitosti proti teto svobode protestuje (pozn. vulgarismus Pussy Riot je hrubsiho zrna nez vulgarismus pana prezidenta).
A jeste jedna malickost. Shromazdeni na Narodni tride bylo dle Přehledu oznámených veřejných shromáždění na území
hlavního města Prahy ke dni 22. 10. 2014,
oznameno 20.10. oznamovatelem Opona a ocekavany pocet shromazdenych byl 30.000
Porad Hovory z Lan, ktery byl mj. zaminkou k davani cervenych karet byl vysilan 2.11.2014 (tj dva tydny po ohlaseni shromazdeni).
Cela akce muze mit za cil zvratit vysledek voleb neustavnim postupem ve prospech neuspesneho prezidentskeho kandidata.
Zneuziti ucastnici premyslejte:
https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v....
také se "sponntánímu" davu rozdávala mávátka, transparenty, fangličky,....nebo, že bych se mýlila a dnes lidé měli doma běžně totožné obrázky Reagana, V. Havla?
19.11.2014 0:04
RE: Prvomájový průvod hadr,
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 321335
Jó on zvyk je železná košile.
Jo tak ony ty rozdavačky červených karet mluvili anglicky. O tom se ale zdroj toho "emailu" nezmiňuje:
http://aeronet.cz/news/vime-kdo-organizoval-rozdav...
Česká "kulturní" revoluce zahájená Zemanem, o kterém je známo že když se ožere tak je samá sprosťárna nebo vyvěšuje na Hradě vlajku EU aby namích členy hnutí NE BRUSELU,
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/politika/zeman-...
byla podporována Činským zastupitelstvím, a ne Američanama.
se nepovede, leda že by ho tu prováděli "hosti" z Ukrajiny. Už dávno by tu US zorganizovali něco podle jugoslávského scénáře, kdyby to šlo, když se dělila republika na dva subjekty, ale Češi ani Slováci nemají na takovou krvavou řež náturu. Nevyjde jim to, US kašlou na historii, což se jim vymstí. Těžko říct, jestli jsme jako virus, nebo jen indikátor zahnívání, ale všechna impéria, která zkusila anektovat českou kotlinu, skončila na smetišti dějin. Tak to bude i tentokrát...
"Už dávno by tu US zorganizovali něco podle jugoslávského scénáře, kdyby to šlo, když se dělila republika na dva subjekty, ..."
Neměl jste snad na mysli spíše:
"Už dávno by tu US zorganizovali něco podle jugoslávského scénáře, kdyby to šlo, když BY se NEdělila republika na dva subjekty, ..."
?
Mám spíš pocit, že Jugoslávský scénář byla nouzovka, při které se parazitům náramě ulevilo když se Srbové po plošném bobmardování nakonec vzdali. V případě pozemní invaze by to pro nato totiž podle různých vojenských odhadů a simulací vůbec nemuselo dopadnout dobře... viz také současná ukrajina.
Přinejmnenším by mělo za sebou těžké vlastní ztráty, rozkol v zázemí (kdo z nově přijatých zemí by v roce 1999 šel bojovat proti bratrskému národu?) a na druhé straně hory zavraždených Srbských civilistů, které by celou věc v očích veřejnosti zcela zdisktreditovaly, i přes mediální manipulaci, jež by naopak (jako dnes) vedla k prudkému propadu důvěryhodnosti oficiálních médií, až kolapsu tohoto klíčového sloupu davové manipulace.
Pozn.: 18.11.bylo oficiálně pod vedením USA započato v it.Neapoli formování 25.000-vého intervenčního kontingentu z členských států NATO k využití především na východní Evropě, v Pobaltí a eventuelně na Ukrajině,voj. technika včetně tanků Abrams,Leopard a vehiklů Bradley se do inkriminované oblasti přepravuje už nějakou dobu......Parasjonko v souladu se svým siláckým prohlášením o osvobození Krymu šikuje voj.techniku u hranice s Krymem k velké protiruské provokaci...,je už soustředěno mimo značného množství obrněné techniky v tzv."věžovém postavení" i údajně 300 kompletů "Grad" a jiných dělostřel. prostředů a komplety PLO..... Rusové přesunuli 3-Machové stíhačky Mig31 do Rostova.....
připomělo by jim to jejich kulturní revoluci. To červené v rukou, nejsou to Maovy citáty?
na každú krajinu majú v usa iný scenár.
na slovensku sa teraz pokúšajú vopred pripravenými načasovanými krokmi zrušiť fica.
kiska je už daaavno ich...a potom už len nalepiť tie terče na chrbát.
m
Patřím k těm, kteří se za Zemana stydí a hluboce jím pohrdají. Radoval jsem se z toho, že lidi konečně nahlas řekli, že se jim nelíbí jak Zeman přehlíží přehlížení lidských práv v Rusku a Číně, jak jim leze do řitě,jak se umí ožrat při státním svátku a pak to neskutečně trapně omlouvá virózou, jak hulvátsky mluví, jak se snaží ztrapnit a ponížit všechny své polické oponenty a pod. A nemluvím o perlách jako že kouření po 26. roce věku není škodlivé (věřím že to myslel upřímně a vážně).Zeman má to, co si zaslouží, sklízí to, co si sám zasel.
Ale nebojte se, pane Jane, on vám vydrží. On je splachovací a má rekordně tlustou kůži. My, jeho odpůrci, můžeme jen doufat, že mu stopku vystaví jeho životospráva a nadváha. A ještě k těm pradoláskařům, ke kterým se hrdě hlásím. Stálo by za úvahu, proč někteří tento termín obalili pejorativním obalem. Ale já z toho mám docela radost, protože to svědčí o nedostatku jiných argumentů, bezradnosti a vnitřní prázdnotě. Klidně si nás pravdoláskaře pomlouvejte a urážejte, my víme, že je to jen štěkání bezzubého psa, kejhání potrefené husy.
zdeněk jirásek
20.11.2014 13:46
RE: Vzkaz od pravdoláskaře
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
Reakce na 321526
Pane pravdoláskaři, vy se stydíte za prezidenta Zemana, protože je buran, hulvát a opilec. Já zase hluboce pohrdám vaším velkým hrdinou, bývalým prezidentem Havlem, který mnohokrát lhal celému národu, zaprodal ho Američanům, když ho vyměnil za svoji slávu i majetek, a souhlasil a podporoval bombardování nevinných lidí na mnoha místech ve světě. Pravdu a lásku zabalil do pejorativního svinstva právě on sám.
Pohrdám i korektními, slušnými hlupáky, kterým je úplně jedno, co se kde děje, hlavně když se to děje slušně a kultivovaně. Jako třeba upalování lidí zaživa v Oděse za tichého souhlasu amerických a evropských politiků. Vám, zastáncům pravdy a lásky podle Havla to nevadí ani za mák, stejně jako fašistické symboly v Kyjevě a zavlečení světa na pokraj třetí světové války. Tak kdo tu má hroší kůži?
Až uvidíte kolem sebe oslepující bílé světlo a vzduch bude provoněn ozónem, nezapomeňte v té poslední vteřině odejít ze světa kultivovaně a ve vší slušnosti. A ne abyste po sobě zanechal nějaký ošklivý flek na opálené zdi .
Pohrdat, nesouhlasit, vyjadřovat nespokojenost, ..., to je vážení pánové to nejlacinější hnutí mysli na světě. K tomu nepotřebuje člověk nic umět a znát. Nesouhlasit dokáže naprosto každý. Řvát svou nespokojenost do světa umí dokonce už novorozeně.
Proč to připomínám? Protože by mě zajímalo, co byste doporučili našemu národu ke zlepšení jeho postavení. Zda byste byli ochotni a zejména schopni vymyslet i něco víc, než jen ten obligátní a všudypřítomný NECHCIZMUS. Například navrhnout jména lidí, kteří by měli naši zemi reprezentovat navenek. Či dokonce jména lidí, kteří by ji dokázali řídit a vést k prosperitě. Co říkáte?
Snad abys kandidoval sám? Zakázat nechcismus bys mohl jako první akt nové vlády. A pak se vychcat?
20.11.2014 16:19
RE: Vzkaz všem, kteří POHRDAJÍ
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
Reakce na 321579
Jako bych slyšel komunistického pohlavára před barevným sametovým převratem: Kritizovat, soudruzi, je snadné! Opět, vám nijak nevadí restaurace fašismu za asistence amerických a evropských politických špiček, v přímém přenosu, za goebbelsovského aplausu podplacených médií, ale to, že se to někdo odváží kritizovat. Vybrat si naprosto druhotný problém, sám nic nesdělit a odvést pozornost jinam, to je ještě mnohem lacinější a nejen to, hodné skutečného idiota. Když kritizujete, že někdo nechce něco, co je podle všeobecných lidských měřítek zlé a špatné, a už Vám to ani nepřipadá divné a nemístné, svědčí to především o Vás, nemyslíte?
Takže Vy souhlasíte s vybombardováním Iráku, Jugoslávie, Libye,..., podporou fašistického režimu na Ukrajině, upalováním lidí a tlačením Ruska do kouta a světa na pokraj války, jelikož Vám vadí, že to někdo NECHCE? To jste opravdu tak blbý a myslíte si, že se Vás to netýká? Hodláte přežít až po kotníky zaražený do amerického zadku?
Té Vaší milované "kritiky" se všude válí hromady, pane/paní "193". Proč asi? No protože na NECHCISMUS se vzmůže opravdu každý. A čeho jsou všude hromady, toho si nikdo neváží, to obvykle nemá žádnou cenu.
Na něco alespoň trochu konstruktivního (viz druhý odstavec mého předchozího vstupu) se ovšem vzmůže jen málokdo. Vy očividně také ne. Hlavně, že jste sám/a se sebou spokojen/a.
23.11.2014 1:32
RE: Vzkaz všem, kteří POHRDAJÍ
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
Reakce na 321652
Psychopatů, kteří CHTĚLI, a nestarali se o to, co vlastně, neřešili morální stránku věci, jsou plné hřbitovy. Bohužel, hřbitovy jsou plné i jejich obětí. Jeden takový psychopat se prý zastřelil ve svém bunkru na Wilhelmstrasse. Novodobý, nobelovkou vyznamenaný mírotvůrce, také přesvědčený o výjimečnosti svého národa a jeho dějinné roli, možná skončí podobně. Vy ale výjimečný nejste, protože takových mopslíků, doufajících, že si jich páníček všimne, jak statečně štěkají a soustavně OBECHCÁVAJÍ to, co je na lidech krásného, soucitného a laskavého, je bohužel také hodně .
Slyšel jsem jak před touto "demonstrací " mis Pajerová doufala ,že přijde hodně lidí , aby už konečně parlament mohl odvolat presidenta z funkce .Tam je nutné hledat organizátory této akce .
To, že na Majdane dostávali sediaci demonštranti od EU 50€ na deň sa k nám oficiálne tiež nedostalo, to že v Afrike a Blízkom
východe bol pokoj a neexistovala Al Kaida a Islamský štát, pokiaľ tam USA nezavádzali demokraciu tiež nikto nehovorí
Je to ostuda co předvedlo pár pošahanců-zmanipulovaných touhou po zviditelnění. Smutné je, že těm mladým to neřeknou rodiče, nebo že je mladí nechtěj poslouchat. Myslím si, že zdražit studium by bylo na místě, aby si na něj museli študáci vydělat - pak by neměli čas na takové divadlo !!!
Co jsou to za stvůry co se o to snaží.Myslím si,ze TOP09by měla skončit na smetišti slávy.Nedosáhli svého a tak dělají marasmus.USA se snaží rozvrátit Evropu proti Rusku a podnikatelé z USA nakupují akcie v Rusku.Jak říkaji-Rusko má finanční a materiální potenciál na to aby brzy prosperoval.Má to logiku co se u nás dějé????????????
mail zase anglicky a cesky je to posta , dopis, zasilka..
... byl zvolen v řádných volbách a nezlobte se, ale jestli budeme po roce dělat takový kravál, že prezident Zeman řekl co si myslel, i když se to třeba neshoduje s naším názorem, otvíráme dveře naprosté anarchii, kdy si každý kdo má za sebou dost peněz a nebo ukřičený dav může napadnout hlavu státu. Oč jsme jiní než např. Topolánek a nebo paní Nagyová, tedy lidé z vrcholové TOP politiky, kteří nerespektují slušnost ani zákon.
Zkuste se zamyslet jak to začalo v Německu? Křikem, kameny a lynčováním, nikdo jim na rovinu neřekl, "Válka bude fajn, rozpočítejte se na konci tu z Vás bude jen každý pátý". To by se do ni asi jinak hrnuli.
Jen jsem zvědav, jak se budeme s našimi syny a dcerami loučit až budou odcházet do války, které jsme otevřeli dveře dokořán, protože jinak to ani skončit nemůže.
Přemýšleli jste, co by na to řekla Masaryk a nebo Havel?
Opravdu si myslíte, že tudy vede cesta abychom se měli lépe?
Mimo jiné kategoricky odmítám způsob "nestranného" poskytování informací ČT a odmítám se podílet na jejich finanční podpoře formou koncese stanovené zákonem. Otvírám zde diskusi vedoucí k sepsání petice na zrušení tohoto zákona zneužívaného ČT. Pokud chce ČT takto lživě a účelově informovat národ, ať si ji platí organizátoři a ne koncesionáři. Juris
Kdyby se čas vrátil před r.89, tak by je lidé po svých zkušenostech z posledních 25 let hnali klacky a ne cinkali klíčema
Jane, bez komentáře k vašemu textu. To, že jste se podepsal pouze křestním jménem je anonym, můžete mít světonázory jaké chcete, ale pokud se pod ně nedokážete podepsat, jsou k ničemu.
To je stejné, jako kdybyste podepsal Chartu také jen Jan. To byste pak vlastně byl Chatista napůl?
Danka Šedivá
§ 202 Výtržnictví
(1) Kdo se dopustí veřejně nebo na místě veřejnosti přístupném hrubé neslušnosti nebo výtržnosti zejména tím, že napadne jiného, hanobí historickou nebo kulturní památku, hrob nebo jiné pietní místo anebo hrubým způsobem ruší přípravu nebo průběh organizovaného sportovního utkání, shromáždění nebo obřadu lidí, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.
(2) Odnětím svobody až na tři léta bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 jako člen organizované skupiny.
Tuto stránku navštívilo 18 178